» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
206 / 316
»»

donvito ::

Hoče povedat, da ima med znanci tudi šefa v salonu, kjer ti avto "staro za novo" ocenijo zelo pod ceno in on ga da solatkotu za izpogajano ceno. Ker solatko je samo eden, tu dobiček ni prioriteta. :))

solatko ::

Utk - Jaz tak avto kupim, vsake toliko let, sem že razlagal, ne bom ponavljal kako.

donvito - Moj zelo dober prijtelj, ki že 50 let odloča s čim se vozim, to tudi servisira in potem, ko imam jaz drugega tega proda.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Saj zlato tudi dobiš poceni, če je tvoj prijatelj lastnik rudnika.
Pa vse drugo tudi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

solatko je izjavil:

val46 - Jaz tak avto kupim, vsake toliko let, sem že razlagal, ne bom ponavljal kako.

Ja ja, sej razumemo, kot radio erevan, skoraj nov premium za 12 jurjev, samo da ni to nek premium, ampak yetta, ni stal nov 50 jurjev, ampak 18, ni star 3 leta, ampak 5, je pa res 12 jurjev...pa še to vprašanje.


donvito - Moj zelo dober prijtelj, ki že 50 let odloča s čim se vozim, to tudi servisira in potem, ko imam jaz drugega tega proda.

Ni ga nakladača čez starega nakladača.

donvito je izjavil:

Hoče povedat, da ima med znanci tudi šefa v salonu, kjer ti avto "staro za novo" ocenijo zelo pod ceno in on ga da solatkotu za izpogajano ceno. Ker solatko je samo eden, tu dobiček ni prioriteta. :))

Ma njemu da pod ceno, samo da mu ni treba več nakladanja poslušat.

MrStein je izjavil:

Saj zlato tudi dobiš poceni, če je tvoj prijatelj lastnik rudnika.
Pa vse drugo tudi.

Taki nakupi kjer dobiš nekaj napol zastonj, ker si pač ti, so zmeraj najdražji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Zakaj hočete bit vedno in povsod pametni, pelji avto v salon, napiši kateri in jsz gs bom po tej ceni dobi, če bo kolega ocenil, da se splača.
Delo krepa človeka

Utk ::

Dobiš rabljen avto po ceni, za katero se prodajajo rabljeni, minus jurja, in s tem misliš, da delaš ne vem kak biznis. To je daleč od tega, da premium klaso dobiš 3 leta staro za 12 jurjev. Je pa odvisno kaj je za koga premium...jetta recimo ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - Ko sem postal upokojenec, so se moje prioritete spremenile, ne rabim več odličnega avta, za moje potrebe pa je jetta ravno prav, dololj ima opreme in verjemi, da sem jo dobil res poceni in bo čez dve, tri leta, šla skoraj za enek denar naprej. Sicer bi za 12-15k€ lahko dobil zelo solidno limuzino višjega razreda, ampak ne rabim več, iz 60-80k sem v par letih prešaltal na cca 10-15kkm.
Delo krepa človeka

Utk ::

V jugoslaviji, kjer so bile 80 procentne carine in 100 procentne marže, pa še prva leta v Sloveniji marže, verjamem, da si kupil kaj "poceni". Takrat se je dalo kakšno carino ne plačat in trgovec če je vzel samo 30%, si profitiral. Zadnjih 15 let ko gre vsak lolek lahko v Nemčijo po karkoli, pa ti pač ne verjamem. Da živiš v preteklosti je itak celemu forumu jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ahim ::

solatko je izjavil:

mirator - Zidar in njegova ekipa so bili pojem kvalitetne projektantske in gradbene firme v srednji Evropi, tako, da tvoje začudenje ni na mestu. Bil pa je Zidar dober družinski prijatelj in je povedal kar nekaj anekdot o dogajanju na bližnjem vzhodu pa tudi iz drugih držav, kjer je bil glavni ali podizvajalec. Pa tudi o dogajanju okoli izgradnje slovenskega AC križa, predvsem pa o tem, kam je šel denar.

In kam ga je stari lopov poskril preden je firmo pognal v tla in nategnil se kup drugih za povrh? Povej, kaze da imas informacije iz prve roke ;)

kuall ::

zadnjič je spet enga vrglo ven na ovinku na avtocesti. bedaki vedno preveč pospešijo v teh avtocestnih ovinkih. :))

solatko ::

Utk- 40 let+ se že kupuje avtomobile v tujini brez problemov.

Ahim - Je država poskrbela za propad gradbincev, vsi so šli v enem letu po izgradnji zadnjega odseka AC z globokimi minusi na računih, zakaj, ne bo razlagal, sem že, lahko pa vprašaš Hildo, ki je bila žrtveno jagnje, saj je bila nova in ni imela zadosti podatkov o politikih, da bi lahko kakšnemu naredila škodo. Če bi zaprli Zidarja, bi šlo pol politike z njim, še vedno iščejo arhiv, ki ga je imel shranjenega od udbe. Če bo piršel pravi čas na dan, bo še veselo. Tudi Vizjak, zidarjev dober kamerad, jajota drži za jajčka.
Delo krepa človeka

val46 ::

U P...a kaj vse ne ve naš solatko! Mislim, tipo je naravni talent za znanje in vseved na vseh področjih. Se mi bodo vsi direktorji in direkotrce gradbenih firm začeli še smiliti, ker jih je politika zjebala...

Ko si tolk pameten, pol pa povej, kako in zakaj so imeli globoke minuse na računih? Ob ceni na kilometer AC v sloveniji, bi mogli biti računi več kot polni. Če so bili v globokem minusu, kdo je kriv za to? In kam je šel ves denar, ki smo ga davkoplačevalci morali dati? Aja, najbrž takim kot si ti, ki ste kupovali premium avtomobile iz tujine že 40+let nazaj, ko smo ostali se morali zadovoljiti s stoenkami,fičkoti in yugoti verjetno ;)

Vse vredu in prav solatko, ne bom se spuščal v politiko s tabo, sploh pa ne v tej temi o talentih na cestah, ampak to mi je pa zdej tolk dvignilo pritisk, da sm mogu ti dat repliko na tvoje vsevedno znanje!

cvalsr ::

"""
Če bi zaprli Zidarja, bi šlo pol politike z njim, še vedno iščejo arhiv, ki ga je imel shranjenega od udbe.
"""

No, vsaj glede tega solatko ne brca v temnočrno temo. Zidar je bil zet Ivana Mačka Matije, polpismenega zločinskega šefa slovenske Udbe. Ki je zasledovala vse, tudi 'svoje'.
Brez tasta in 'arhivirahih' relevantnih spisov arhiva nek zanikrn inženir sploh ne bi postal in ostal največji slovenski gradbeni baraba, khm, baron.

solatko ::

val46 - Slučajno spremljam še kaj drugega, kot nora24, se pogovarjam še s kom drugim in ne samo SDS trobili in sogovornike tudi poslušam, ne grabim uradnih informacij kot zdravo za gootvo. Tvorci in trobilci afer imate pač svoje podatke, s katerimi vehementno potrjujete svoje poglede na svet. Uživajte dalje. Zato, ker so z drugo fazo plačevali dela iz prve in tako do konca, ko je odsekov zmanjkalo je tudi zmanjkalo denarja za pokritje izgube iz predhodneega in vse je šlo v qurac. A ti ni jasno, da so gradbinci na AC križu, delali pod ceno, zato se niti en tuj izvajalec na razpise, ki so bili mednarodni, ni prijavil. Na hrvaškem so bile cene km za gradbince več kot enkrat dražje, sama izgradnja omrežja pa cenejša na km, kot pri nas. Seveda tebi ta matematika ne gre skozi. Na hrvaškem so ceste gradili tujci, ker so bile cene profitne. To so javni podatki in jih lahko, če se ti da, poiščeš v informacijah o razpisu del za posamezne odseke gradbincem, za nas in za sosede.

cvalsr - Matija se je bal udbe, oziroma tistih, ki so jo vodili ravno toliko, da je vse arhive kopiral in jih dal Zidarju, ker je edinemu zaupal, ta pa je vedno frišne podatke, dobival sproti do osamosvojitve. Vsi, ki so nasledili Matija so razmišljali podobno. Vsi vodje OZNE so nekako čudno končali svoje življenje kmalu po zamenjavi, v SLO pa se to ni dogajalo, ravno na račun kopij, ker nihče ni vedel, kam to parkira Zidar. Vse je pa še kako mikalo priti do teh arhivov, tudi puklastega, zato so Zidarju vlomili v hišo, ga že prej vlačili po zaslišanjih pa se jim je samo v fris režal. Bil je eden najmočnejših ljudi v državi. On bi lahko bil stric iz ozadja, ne pa mali Milan.:))
Delo krepa človeka

Jazon ::

Pustimo Zidarja, Mankoča in ostalo SCT bando. Zidar je imel do zadnjega status nedotakljivega. Ko so zadnjega leta dan spravili SCT v prisilko je šlo "zu grund" veliko podjetij, ki so imeli odprte terjatve do SCT-ja. Na drugi strani naprimer stečaj Primorja, kjer je po poplačilu vseh terjatev v stečajni masi ostalo še 30% premoženja. Kdo in zakaj je spravil Primorje v stečaj?

Od blizu spremljam slovensko gradnjo in vzdrževanje naših AC in če gremo v linijo pred izvajalci je problem že v projektivi in tu je zajeb narejen na LJ. gradbeni fakulteti. Temu bi rekel "mušter projektiranje". Gor so (je bilo) par profesorjev in asistentov (promet, beton, jeklo, geotehnika), ki niso (bili) dorasli za prenos znanja na študente, pardon doktorje in sprego s podjetji. Verjamem, da se je v zadnjih letih verjetno kaj spremenilo na bolje (mogoče je zato kriv tudi kak dolg jezik, na raznih srečanjih s konstrukterji), ampak dejstvo je, da večji del težav izvira že iz papirja. O mariborski fakulteti imam, vsaj kar se tiče omenjenih kateder, precej boljše mnenje.
Kar se tiče same izvedbe pa se je v devedesetih zgodil beg znanja v tujino. In ne govorim o doktorjih gradbeništva s puhom pod nosom ampak o starejših operativcih. Prenosa znanja na mlade diplomante se v operativi takrat ni zgodil tako široko kot bi se moral.

Da ne bom preveč očiten bom raje opisal primer iz visokih gradenj (in namočil koga drugega :D): Pred več kot 12 leti je Luka Koper naročila načrtovanje velikega skladišča za žita. Izdelan je bil projekt, ki je predvideval tehnologije izvedbe, ki so bile opuščene že konec sedemdesetih let (projekt je bil izdelan leta 2009, verjetno na podlagi "muštra"). Nekje okoli 2014-2015 je bil objavljen razpis za gradnjo in seveda so bili na vpogled komplet projekti. Med tujimi tehnologi, ki so prečesavali projekt, da so njihove firme oddale ponudbe, je bilo precej režanja na to temo, v smislu papir pa res vse prenese.

mirator ::

Se ne bi več oglašal, ker je tema šla povsem off topic, vendar sem za to nekoliko kriv jaz. Razjezila so me solatkova pametovanja o gradbeni sestavi cestišč in nesposobnih projektantih, on pa je brez veze v stilu trollmakerja na dan privlekel Zidarja in druga osebna visokoleteča poznanstva ter se izkazal za odličnega poznavalca denarnih tokov pri izgradnji cestnega križa.
Mislim, da forum slo-tech ni ravno primerna platforma za tovrstno debato (vsaj ne v tej temi) in da se raje držimo dejanskih talentov na cesti, ki jih izgleda nikoli ne zmanjka.

solatko ::

mirator - Jaz sem samo razložil, kako so te stvari potekale, sicer je pa dokumentacija o tem javno gradivo in ga ima vsak pravico pogledat. Gradbene cene so bile smešno nizke, posledica pa propad vse gradbene operative v enem letu po končanju AC križa. Zdaj delajo Avstrijci in lahko preverite vse projekte, ki so v izgradnji, tudi to, kakšne so cene gradnje. Zdej pa dost, ker smo orenk off. Malo za intermezzo.
Delo krepa človeka

GupeM ::

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/trij...

Kar trije v enem kombiju :D

donvito ::

So bili pa vztrajni, to se jim mora priznati. :D

solatko ::

Ni mi jasno, zakaj so morali trikrat pihat, a policaj pri prvem ni videl, da noben od treh, ni sposoben normalne vožnje, so pa več zaslužil v proračun, to je pa res.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Hočete reči, da so policaji le inkasanti. Kakšen ukrep bi naj izrekel policist ostalim dvem vinjenim potnikom ob prvi kontroli? Ovezno uporabo taksija? Na stroške davkoplačevalcev mogoče?

GupeM ::

solatko je izjavil:

Ni mi jasno, zakaj so morali trikrat pihat, a policaj pri prvem ni videl, da noben od treh, ni sposoben normalne vožnje, so pa več zaslužil v proračun, to je pa res.

Dokler tip ne vozi, mu ne moreš dati kazni. Niti mu ne moreš prepovedati vožnje, če ne poskuša vozit.

MrStein ::

Seveda lahko.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

poweroff ::

Kako pa? Bi policaj dal vsem pihat in jim potem pobral vozniške "preventivno"? Veš kaj bi šele potem bilo, kakšni posegi v človekove pravice so to, policijska represija, itd... :))
sudo poweroff

Utk ::

Ja delaj se neumnega še bolj kot so res neumni policaji...če enemu vzamejo vozniško, menda vidijo kdo gre pa zdaj vozit. Kaj mislijo, da jih bo sred ničesar v 5 minutah pobral helikopter al kaj?

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Seveda lahko.

Res? Torej če bi policaji bili inkasanti, bi ob 22:30 prišli v bar/diskaš, vsem dali pihat in pobrali vozniške.

Utk je izjavil:

Ja delaj se neumnega še bolj kot so res neumni policaji...če enemu vzamejo vozniško, menda vidijo kdo gre pa zdaj vozit. Kaj mislijo, da jih bo sred ničesar v 5 minutah pobral helikopter al kaj?

Počakajo tam, dokler policaji ne odidejo. Policajem pa rečejo, da bojo poklicali taxi. Policaji pa tudi ne bojo tam čakali dve uri +, da se taxi pripelje iz Kranja v Metliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

ZveeZ ::

A policaji nimajo pravice ugotavljati psihofizicnega stanja potnikov?
Ker vcasih so krozile govorice, da vinjen potnik ne sme sedeti spredaj poleg voznika. V kolikor to drzi (nimam namena preverjati) pomeni, da policist lahko preverja potnikovo psihofizicno stanje. Torej, pihat vsem v vozilu. Ce so vsi pijani, vozilo na avtovleko (da se ga odstrani iz postaje/cestisca, ker voznik ni sposoben).

mirator ::

Ker vcasih so krozile govorice, da vinjen potnik ne sme sedeti spredaj poleg voznika.
To se tudi meni zdi. Samo kaznovan je zopet voznik, ki je to dovolil. Če bi kaznovali tudi vinjene potnike, potem jh tudi taksiji ne bi smeli prevažati.

Počakajo tam, dokler policaji ne odidejo. Policajem pa rečejo, da bojo poklicali taxi. Policaji pa tudi ne bojo tam čakali dve uri +, da se taxi pripelje
Drži, policaji so vozniku prepovedali nadaljevanje vožnje in verjetno tudi sopotnike opozorili, da tudi oni ne smejo voziti dalje. Odgovoren je vedno samo voznik.

Utk ::

Policajem pa rečejo, da bojo poklicali taxi. Policaji pa tudi ne bojo tam čakali dve uri +, da se taxi pripelje iz Kranja v Metliko.

A boš reku, da imajo kakšno pametneje delo al kaj? Če ne bi bili (samo) inkasanti, bi poskrbeli, da pijanci ne vozijo. Pika. Ne da so kaznovani, če vozijo, ampak da NE vozijo. Če so videli, da so itak vsi pijani, bi vzeli ključe in jih predali, ko bi po njih prišel nekdo trezen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

chucki ::

To bi bilo v jugi. Zdaj ste pa pozensceni fantje in klicete odvetnike, da vas resujejo namesto, da bi dobili klofuto okol kepe. Policisti so naredili odlicno, pa se napolnili so blagajno. Odlicno 5
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

GupeM ::

ZveeZ je izjavil:

A policaji nimajo pravice ugotavljati psihofizicnega stanja potnikov?
Ker vcasih so krozile govorice, da vinjen potnik ne sme sedeti spredaj poleg voznika. V kolikor to drzi (nimam namena preverjati) pomeni, da policist lahko preverja potnikovo psihofizicno stanje. Torej, pihat vsem v vozilu. Ce so vsi pijani, vozilo na avtovleko (da se ga odstrani iz postaje/cestisca, ker voznik ni sposoben).

Nimajo pravice. Tako kot nimajo pravice preverjati psihofizičnega stanja voznika, če voznik to odkloni. Ampak v tem primeru so posledice znane. Začasen odvzem vozniškega dovoljenja in strokovni pregled.

Sicer mora pa tudi sovoznik biti trezen, ja. Ne vem pa kakšne so posledice, če sovoznik noče pihat.

Če sediš na zadnjih sedežih, si lahko koma pijan.

Utk je izjavil:

Policajem pa rečejo, da bojo poklicali taxi. Policaji pa tudi ne bojo tam čakali dve uri +, da se taxi pripelje iz Kranja v Metliko.

A boš reku, da imajo kakšno pametneje delo al kaj? Če ne bi bili (samo) inkasanti, bi poskrbeli, da pijanci ne vozijo. Pika. Ne da so kaznovani, če vozijo, ampak da NE vozijo. Če so videli, da so itak vsi pijani, bi vzeli ključe in jih predali, ko bi po njih prišel nekdo trezen.

Ja, pa še vsakemu en šamar, vozniku pa še strel v koleno, da slučajno ne bo spet sedel za volan.

Kdaj policist lahko zaseže vozilo, pa piše tukaj:
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/23-c...

O odvzemu ključev ne piše nikjer nič. Piše pa o odvzemu registrskih tablic, ki tako ali tako niso tvoja last.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

Zakon ni samo en:

7. člen

(taktični preudarek)

Policisti pri opravljanju policijskih nalog ocenjujejo, katere odločitve, policijska pooblastila ali uradna dejanja bodo za učinkovito preprečevanje in odpravljanje nevarnosti izvedli, glede na dejstva in okoliščine, ki so jim bile znane v trenutku ocenjevanja.

GupeM ::

Utk je izjavil:

Zakon ni samo en:

7. člen

(taktični preudarek)

Policisti pri opravljanju policijskih nalog ocenjujejo, katere odločitve, policijska pooblastila ali uradna dejanja bodo za učinkovito preprečevanje in odpravljanje nevarnosti izvedli, glede na dejstva in okoliščine, ki so jim bile znane v trenutku ocenjevanja.

Ampak to, da so potniki tudi pijani, zanje niso bila znana dejstva. Če jim je voznik rekel da bojo počakali na taxi, so imeli celo napačna dejstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Buggy ::

Po Ljubljani se nov tip retardov. Zjutraj v temi modeli furajo kolesa v temnih oblacilih in brez osvetljave...spredaj/zadaj/odsevniki. Preckajo ceste na njim ugodnih poteh (kolesarko imajo skidano) ob napluzkih. Sem tudi kolesar, pa mi taka sebicnost in obnasanje tudi pod razno na misel ne prideta, morda zaradi nagona po prezivetju in razmisljanja izven sebicnih okvirov. Kdo bi vedel!

solatko ::

DostMam - Prepoved vožnje, ker noben ni bil sposoben vozit, voznika pridržat do streznitve, poklicat šlep službo, da vozilo odpelje za ograjo, ostala pacienta pa bi lahko poklicala taxi in šla domov, tako pa so dobili 3x 1200€, odvzem izpita, še nekaj € za prijatelje, razne tečaje in seanse, še nekaj €,... kaj je to drugega, kot inkasantstvo. Resda sta bila trapasta, da sta šla peljat mapak to, so policaji pričakovali.

GupeM - Kaj ste eni pametni tel gor, preberi si zgornji post. Policaji imajo deskriditacijsko pravico, tudi začasni odvzem vozila in s tem, bi bila zadeva rešena. Sicer pa lahko obravnavajo tudi vinjenega pešca, saj je ravno tako udeleženec v prometu. Seveda pa to ni produktivno, če lahko pokasiraš 3x.

Matthai - Res ti logika ne dela, a si policaj?

ZveeZ - Brez veze ne, vendar v momentu, ko stopijo na prometno površino, so udeleženci v prometu, milica je to znala, policija ne zna ali noče.

mirator - Ne, kaznovan je potnik, ravno tako, kot takrat, ko ni privezan. Verjetno sta sedela zadaj.

Buggy - Strah in želja po preživetju vedno dela vzgojno. Enim se hebe za lastno življenje, zato tudi spravljajo druge v nevarnost.
Delo krepa človeka

Buggy ::

Buggy - Strah in želja po preživetju vedno dela vzgojno. Enim se hebe za lastno življenje, zato tudi spravljajo druge v nevarnost.


Jaz mislim, da gre v tem primeru zgolj za nevednost in naivnost. Stvar je pri dojemljivih in izobrazenih ljudeh resljiva. Lahko jim zgolj povemo in opozorimo na nevarnosti, lahko imajo pac lastno izkusnjo.
Dejstvo je da je situacija v prometu deloma tudi odraz druzbe. Ljudje se zavedajo zgolj svojih pravic, dolznostiti do sebe in drugih so v drugem planu, posledice so pa nekaj kar odvetniki razresujejo.

Idiokracija here we come!

solatko ::

Buggy - 80%-ov ljudi bi se obnašalo normalno brez kakršne koli represivne zakonodaje, dovolj je, da ne počneš drugim tistega, česar ne želiš, da bi počeli tebi. Za ostale se piše zakonodaja. Situacija v prometu je taka kot je predvsem zato, ker se večina v prometu ne zna obnašat samozaščitno. Večina mrtvih pešcev in kolesarjev, bi lahko živela dlje, če bi to počeli. Bistvo varnosti je, pričakovati in popravljati napake drugih. Če si peš ali na kolesu je to opravilo lahko, na motorju ali za volanom malo težje, ker so hitrosti večje.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kaj ste eni pametni tel gor, preberi si zgornji post. Policaji imajo deskriditacijsko pravico, tudi začasni odvzem vozila in s tem, bi bila zadeva rešena. Sicer pa lahko obravnavajo tudi vinjenega pešca, saj je ravno tako udeleženec v prometu. Seveda pa to ni produktivno, če lahko

Pa ne morejo kar tako malo za hec odvzemati izpitov. Drugače lahko poleti pridejo na gasilsko veselico in zraven prostovoljnih prispevkov postavijo še škatlo za vozniške izpite.

Začasni odvzem vozila se opravi z odvzemom registrskih tablic. Če bi bral črno kroniko, bi videl, da precej ljudi vozi neregistriran vozila brez izpita.

Seveda lahko obravnavajo pešca, ampak s tem ne boš preprečil nadaljnje vožnje. Še posebej ker bo še vedno imel izpit.

DostMam ::

solatko: včeraj, 23:54:12: "Prepoved vožnje, ker noben ni bil sposoben vozit, voznika pridržat do streznitve, poklicat šlep službo, da vozilo odpelje za ograjo, ostala pacienta pa bi lahko poklicala taxi in šla domov, tako pa so dobili 3x 1200€, odvzem izpita, še nekaj € za prijatelje, razne tečaje in seanse, še nekaj €,... kaj je to drugega, kot inkasantstvo. Resda sta bila trapasta, da sta šla peljat mapak to, so policaji pričakovali."

Totalno zgrešeno.

Dejstvo je, da so policaji vozniku, ki so ga ustavili pijanega dejansko izrekli prepoved vožnje. To je tudi vse, kar so smeli narediti. Pogoji za pridržanje voznika do streznitve so določeni z zakonom. Šlep službo lahko pokličejo le, če vozilo ovira promet (kar bi pomenilo, da so nepravilno ustavili vozilo). Kaj bodo ostali pacienti naredili v prihodnjosti, policaji ne vedo in ne smejo domnevati.
Vi pravzaprav predlagate, da policistom (ki jih, mimogrede, zmerjate z navadnimi inkasanti) damo neomejena pooblastila preventivnega ukrepanja. Po tej logiki bi se lahko za vsakega okajenega pešca odločili mu preventivno odvzeti vozniško dovoljenje in ga, če je slučajno profesionalni protokolarni voznik kaznovati s preventivnim suspenzom za rok, ki se policaju (inkasantu) zdi smiseln. Si želite takšnega sveta?
Prijatelji, tečaji in seansae niso inkasanstvo. So ljudje, ki oddelajo del penalnega sistema na human način, ki bi naj pomagal nam zblojencem spregledati in popraviti svoje napake. Po eni strani pričakujete, da bo redno preverjanje in dodatno izobraževanje vseh voznikov funkcioniralo, po drugi pa ne verjamete delu psihlogov, ki se ukvarjajo z zdravljenjem delikvencije? Vaši prijatelji inštruktorji so vsega zaupanja vredni strokovnjaki, strokovnjaki penologi in psihologi pa so samo "prijatelji, ki kasirajo".

scipascapa ::

Preveč tolerance do vinjenih voznikov. Aretacija in odzvem avta takoj + še kaka čuzica.

DostMam ::

Scipascapa: Je voznik oseba, ki upravlja z vozilom ali pa oseba, ki ima dovoljenje za upravljanje z vozilom?

scipascapa ::

LOL kaj ima to veze? Je oseba, ki mora upoštevati CPP in skrbeti za lastno varnost ter varnost ostalih. PIKA.

DostMam ::

Torej, vaskem vinjenem odvzeti vozilo in v zapor?

scipascapa je izjavil:

preveč gledate V for VENDETTA filme :)

solatko ::

GupeM - Saj so jih in to 3 komade iz istega avtomobila, samo ustavili so jih 3x. Kako bi govoril, če bi eden od njih v tem času povzročil hujšo prometno nesrečo? Od kar sem aktiven v prometu, sem hud nasprotnik opravljanja prometnih aktivnosti pod vplivom vseh prepovedanih substanc, ki vplivajo na psihofizično stanje. Seveda se vozijo brez registracije in v vinjenem stanju, dokler so to le prekrški, če bi bila vožnja pod vplivom opojnih substanc, z zagroženo zaporno kaznijo, bi bilo takih veliko manj in s tem tudi bolj varno na cesti za vse druge udeležence. Ampak smo pač vinska dežela in je tako ravnanje ljudi podprto z blago zakonodajo, ker se noče noben politik zamerit močnemu vinskemu lobiju.

DostMam - Za inkasantstvo nisem kriv jaz, temveč navodila nadrejenih in to ni zmerjanje. Včasih bi lahko policisti več delali na preventivi, ker pa imajo taka navodila, kot jih imajo, so se prelevili v navadno inkasantstvo v prometu. V ZDA kjer se promet odvija najdle, je vožnja pod vplivom alkohola ali drugih opojnih substanc, kaznivo dejanje in v večini primerov pomeni zapor, ne samo odvzem vozniškega dovoljenja. Pri nas je to še vedno samo prekršek, na drugi strani pa taki povzročijo 1/3-no smrtnih žrtev. Če bi tak pacient zadel kakšnega tvojega ali dobrega znanca, bi se tvoje razmišljanje čez noč spremenilo. Še kako so domnevali, saj so jim zasedo postavili še dvakrat, na srečo, noben od njih ni povzročil škode, lahko pa bi jo. Policisti imajo pooblastila za preprečevanje takih slučajev, samo uporabljajo jih ne, ker se v podobnem primeru bolj splača pokasirat 3x po 1200EUR + 3x po 18KT. Seveda pa je še en velik problem, ob izreku odvzema vozila je ogromno administrativnega dela, kjer mora policaj obrazložiti izrečen ukrep, ob takem ukrepanju pa so samo 3-je kratki opisi vožnje pod vplivom opojnih substanc. Imaš včasih malo čudne, zakaj bi pijanemu pešcu jemali izpit in kaj ima to veze z opisanim primerom, kazen za udeležbo take osebe v prometu je predpisana 1200/600EUR ne glede na to ali vijuga po cesti peš, s kolesom ali vozilom, dodatno je za voznika 18KT in prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja, če tako odredi sodnik. Ne tako dolgo nazaj je bilo zgražanje javnosti, zaradi kazni vinjenemu kolesarju (1200EUR), niso mu pa vzeli vozniške. Ja, želim si sveta v katerem pijani in zadrogirani posamezniki, nebi ogrožali drugih udeležencev v prometu. Torej, najprej sprememba zakonodaje, da se upravljanje kakršnega koli vozila pod vplivom opojnih substanc, smatra za kaznivo dejanje z možno zaporno kaznijo od 6 do 12 mesecev. Potem pa naj se posamezniki odločajo ali se bojo zadrogiral, če imajo namen za volan ali vožnjo enoslednega vozila. 1/3-ina smrti na cestah vsako leto, pritrjuje tvojemu zadnjemu postu, ja vozilo v štanco, voznika pa v zapor. Poglej, kaj je predpisano za nošenje legalnega strelnega orožja v takem stanju, v javnosti. Sicer pa zakaj se delaš neumnega, govora je o upravljanju vozila pod vplivom opojnih substanc.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

scipascapa ::

Zanima, kako bi folk gledal na pijanega sprevodnika na vlaku ali pijanega voznika avtobusa, kapitana ladje/aviona itd...Alko nima kaj delat za volanom, pika.

UganiKdo ::

Po novi epopeji kretenizmov nasega dementnega psihopata je povsem jasen zakljucek, da mu morajo policaji nemudoma preventivno odvzet izpit.

Vec kot ocitno je dusevno moten in tudi potencialni prekrski brez tezav opravicijo tako ogrozanje varnosti kot 18 kazenskih tock.

Bos sedaj naredil kar zagovarjas in sam vrnil izpit al bos dalje spilal kretena?

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Saj so jih in to 3 komade iz istega avtomobila, samo ustavili so jih 3x. Kako bi govoril, če bi eden od njih v tem času povzročil hujšo prometno nesrečo? Od kar sem aktiven v prometu, sem hud nasprotnik opravljanja prometnih aktivnosti pod vplivom vseh prepovedanih substanc, ki vplivajo na psihofizično stanje. Seveda se vozijo brez registracije in v vinjenem stanju, dokler so to le prekrški, če bi bila vožnja pod vplivom opojnih substanc, z zagroženo zaporno kaznijo, bi bilo takih veliko manj in s tem tudi bolj varno na cesti za vse druge udeležence. Ampak smo pač vinska dežela in je tako ravnanje ljudi podprto z blago zakonodajo, ker se noče noben politik zamerit močnemu vinskemu lobiju.

Strinjam se z vsem. Tudi jaz sem povsem proti alkoholu za volanom. Ne moreš pa zato kar vsakemu ki je v življenju povohal alkohol vzeti izpit.

DostMam ::

Solatko: danes, 10:01:17: je slab poizkus izmotavanja. Naravnost sem vas vprašal: ste za podelitev neomejenih pooblastil policistom za presojo o morebitnih namerah vinjenih udeležencev v prometu. To ste predlagali v prejšnjem postu. Posejali ste veliiiiiko megle in se izmuznuli z "najprej sprememba zakonodaje". Torej ste za to. Ok, ko bo zakonodaja spremenjena in boste vinjeni porivali kolo ob sebi, se bo policist odločil o tem za koliko časa greste v zapor. Čevlje in kolo pa v stiskalnico! Tako izgledajo vaše rešitve čez palec.

O tem ali je vožnja pod vplivom alkohola in opojnih supstanc v ZDA pišete na pamet. Za vas sem poiskal spletno stran, kjer je to lepo razloženo: https://www.edgarsnyder.com/drunk-drivi... . Poučite se, potem napišite popravek.
No, o mnogo čem - posebej o delu policistov. ki ga sploh ne poznate, tudi pišete na pamet.

GrimReaper2 ::

Samo ta teden sem bil enkrat prehiten po desni in ga 2x dobil v rito. Res ne vem kaj je treba to delat. V bistvu dva najtežja prekrška na AC (vsaj v praksi, da se delati še hujše).
Idealno za vse ostale pač ne moreš vozit. Mislim, če je na desni strnjen promet pri 100-110, saj nimaš veliko izbire, raje got gužvati v 10-20m luknje, sem šel na levi pas in zaradi uvidevnosti do ostalih za mano vozil vsaj 150. No potem ko so bili vsi avti za mano je bilo pa še enih 200-300m do tovornjaka in sem rekel, da to se pa ne splača umikat na desni pas, če bom moral kmalu spet nazaj. Dobro da voziš 120, itak da se boš umaknil, pri 140 pa res ne vidim pointa. No in eden me je imel zadosti in je šel samo po desni, sem probal še če bo šlo kaj bolje v 5. in celo 4. (na levem pasu lahko to menda, ali se tudi šteje da oviraš prehitevajočega, čeprav po desni), ampak je bilo že prepozno.
No in potem samo zaradi tega incidenta se moram zdaj spet preveč pogosto umikat. Tukaj moram reči da nekateri res preveč slalomirajo. Saj prav da se umakneš, ampak če greš potem 140 ne vidim smisla, jaz pa potem enakih 140, desno ne morem ker bi mu bil preblizu, in tako potem vozim po levi 140 malo za njim, čakajoč da ga bom spustil, ko se loti prehitevati tovornjak. Ne vem, včasih mi je res neumno zakaj to delajo. Edini dober razlog je da blokirajo prehitevanje po desni. Ker prehitevanje po desni lahko prepreči že samo eden, samo da se jaz redno umikam desno, ni šans da potem pride do kakšnega desnega prehitevanja.

Glede tega moram reči da ga sploh nisem dobro opazil da se mi približuje, jaz opažam da me zelo ovira vzglavnik, ki je pomaknjen precej naprej. Ne vem, ali je to normalno ali kaj? Ker za nastavljati naklona sigurno nima. Ne vem, jaz imam z gledanjem v vzvratno ogledalo zaradi tega kar velike probleme.

Tista prva v rito ne vem kje je bila fora, zna biti da je bil to isti, ko sem malo bolj potegnil mimo priključka iz AC (on pač vključeval iz svojega AC izvoza na moji bočno desni, jaz šel po glavnem prednostnem izvozu iz AC) in sem bil potem pred njim. Ampak potem sem vozil dosti več od omejitve 90, tako da ne vem kje je bila fora, da mi je moral voziti na riti.
Drugi pa na AC en kombi, lepo pravočasno dam levi smernik da bom menjal smer v levo, a on vseeno s polnim plinom proti meni, potem sem se vseeno odločil da zavijem, ker kaj ima on za pospeševati v takem primeru. Vem da smernik pomeni namero da boš zavil in ne pravice kot misli večina, in moraš potem še oceniti ali lahko varno zaviješ. Ampak če lahko vsi ostali izsiljujejo precej bolj nevarno, kar istočasno s smernikom in tudi v 10m luknjo med dvema (resno sem tole videl ta teden, sem se kar držal za glavo, samo še ene 3-5 avtov bi moral počakat da pridejo mimo), tale moj manever ni bil nič spornega.

Pa vem da bi v vseh teh primerih lahko bil vsaj jaz tisti pameten. Ampak to je najlažje, če se voziš na AC samo po desnem pasu 100-120, izven naselij pa 80, to tudi jaz znam in v takih primerih povečini nimam problemov. Čeprav sem tudi pri vožnji 80 že fasal 1m do riti, spet dostavni kombi, tem se vedno mudi, očitno jim veliko pomeni vsaka desetinka, če jim je razlika se voziti 10m ali 1m za tabo. Čim ti začneš vsaj malo nakazovati, da bi se šel kdo ima večjega, te bo kdo drug hitro izzval.

Uf ja, bom probal ta teden brez takih incidentov, da vidim če je res dovolj če jaz vozim boljše.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper2 ::

Pa ta teden sem videl, tudi v tistem tahudem snegu, Audiji in VW-ji (mora biti nekaj v znamkah) kar pospeševanje na polno, čeprav dobro vidijo da je spredaj zabasano, in potem zavirajo zadnjo sekundo, to mi je res kretensko. To pomeni kao "umakni se mi hitro, ničvrednež, ne vidiš da imam 4 kroge na maski".

Zgodovina sprememb…

««
206 / 316
»»