» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
204 / 324
»»

solatko ::

ParaEagle - Dober voznik ne gleda kakšna cesta je in o tem poje po forumih, temveč prilagodi vožnjo razmeram na cesti, tudi če gre po jarkasti v gozd, po gobe. Nekateri pridemo z vozilom tja, kamor si s terenci ne upajo. Dolgčas bi bilo, če bi v gozd z jurčki, peljala AC.
Delo krepa človeka

Jazon ::

solatko je izjavil:

Jazon - Ti misliš NG, jaz sem mislil staro GO, do nove pa 33 minut polna kapa časa.


Zakon, če je to res.
Ni ti treba snemati za dokaz, ampak naslednjič ko se boš peljal, vklopi Drajv na telefonu pa da vidimo to rdečo črto na zemljevidu. Seveda ne pozabi da imaš cca 10 km izven AC.

val46 ::

Ma kaj ne vidiš da blodi solatko, kot je njemu v navadi? Če bi res rad prevozil tisto pot iz Ljubljane do Nove Gorice v 33ih minutah kot je zapisal, pomeni da bi moral voziti povprečno 190km/h. Če nima ravno helikopterja, lahko na to kar pozabi.

DostMam ::

Ko si pa na google maps pogledaš to bajno cesto od Landaua do ne vem kam vidiš to:
 ironija

ironija

.

No, res je, da je Nemčija 100 let pred nami z razvojem infrastrukture. Gradnja modernih cest nas stane po nemških cenah, ki jih lahko plačujemo s slovensko denarnico.

DostMam ::

Da ne bo nesporazuma: Molnar ima prav. Edina rešitev je gradnja varnih in hitrih cest. Do takrat pa ni nobena rešitev ne spoštovati omejitev in s tem ustvarjati še večji kaos.

Pa še vprašanje za Molnarja: google za tisto vašo pot ocenjuje potreben čas na 1:02. Vi vozite 7 minut manj. Torej, tam vozite po omejitvah?

GenZNPC ::

Ne divjamo, takle glej, sami fantomski zastoji pa divjaki vsepovsod, ki samo gas do podna tisijo:


Gradnja modernih cest nas stane po nemških cenah, ki jih lahko plačujemo s slovensko denarnico.
Ja sj pravim, ce so cene cest drazje kot gori, to je mozno samo, ce imajo nasi radniki visje place kot gori. Drugace mi ni jasno, kako lahko stane prinas 1km ceste vec, ce se ponuca manj materiala in to slabsega.

Pa še vprašanje za Molnarja: google za tisto vašo pot ocenjuje potreben čas na 1:02. Vi vozite 7 minut manj. Torej, tam vozite po omejitvah?
Predvidevam, da ti google racuna pot iz centra do centra.

DostMam je izjavil:

Ko si pa na google maps pogledaš to bajno cesto od Landaua do ne vem kam vidiš to:
 ironija

ironija

.

No, res je, da je Nemčija 100 let pred nami z razvojem infrastrukture. Gradnja modernih cest nas stane po nemških cenah, ki jih lahko plačujemo s slovensko denarnico.

Se zgodi, nisem rekel, da drugje ni nesrec ali izrednega prevoza nekajmeterske lopate vetrnice.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Jazon ::

val46 je izjavil:

Ma kaj ne vidiš da blodi solatko, kot je njemu v navadi? Če bi res rad prevozil tisto pot iz Ljubljane do Nove Gorice v 33ih minutah kot je zapisal, pomeni da bi moral voziti povprečno 190km/h. Če nima ravno helikopterja, lahko na to kar pozabi.


:D Hej, s F1 prideš, seveda če od Kozarij do Razdrtega pretežno voziš po odstavnem pasu.

Recimo, da sem malo nastavil:
Če upoštevamo razdaljo 105km in računamo naprimer z rekordno povprečno hitrostjo na dirki F1 (Monza 2003, Shumacher), ki znaša 247.585 km/h, dobimo čas 25 minut in 27 sekund.
Če upoštevamo razdaljo 95km pa 23 minut in 1 sekundo.
Preostalih 10km se ne da zvoziti hitreje kot v 5 minutah (ponoči in po možnosti v rdečo). Podnevi pa je realni čas glede na gostoto prometa v obe smeri in dejstvo da imaš šest semaforjev najmanj 10 minut.

Skratka F1 nivo, kudos dirkaču.

val46 ::

Michael Schumacher ne bi mel za burek proti našemu Solatkotu. Jeba je le to, da je naš solatko vse svoje znanje posvetil nam tle na forumu, namesto da bi ga šel pokazat in dokazat na dirkališča ;) Lahko smo srečni, da ga imamo...nima vsak forum takega talenta kot je on:))

In ja, tudi če bi vzeli samo km avtoceste, se pravi tistih 95km, bi še vedno moral imeti povprečno hitrost nad 172km/h. Ob vseh kamionih in prometu ki je na naših AC, je taka povprečna hitrost več al manj utopija. Morda res edino, če bi se na pot odpravil ponoči, ko večina kamionistov spi po počivališčih, pa še to bi bilo težko.

MrStein ::

DostMam je izjavil:



Pa še vprašanje za Molnarja: google za tisto vašo pot ocenjuje potreben čas na 1:02. Vi vozite 7 minut manj. Torej, tam vozite po omejitvah?

Google vedno preceni čas.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

b3D_950 ::

GenZNPC je izjavil:

Ne divjamo, takle glej, sami fantomski zastoji pa divjaki vsepovsod, ki samo gas do podna tisijo:




Leaving autobahn po diagonali. Ampak cesta je praktično prazna.
Obstaja podobna stran za Deutschland kot je promet.si s števci prometa (št.vozil/h, avg. hitrost)?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

predi ::

GenZNPC je izjavil:

Jaz mislim, da je problem neurejenih cest v zlatarskih cenah asfalta oz. 1km, ker prinas je asfalt in soder zelo drag. Delavec pa ima 3 jurje place.

https://www.researchgate.net/figure/Eur...

List of countries by road network size @ Wikipedia

Slovenija ima v primerjavi z Nemčijo veliko bolj razgiban teren, večjo gostoto cestnega omrežja na kvadratni kilometer površine ter veliko več ceste na prebivalca.

GenZNPC ::

Logicno, ce pa je do vsakega vikenda na vsakem hribu, bogu za hrbtom potegnjen 2 metra sirok kos asfalta. Ampak cesta to ni, ane.
skibidi

MrStein ::

Torej kvantiteta namesto kvalitete? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::

Kvantiteta sigurno, pa to potem tako ostane, kot je blo v jugi oz. 90ih potegnjeno za zastave 101 ipd. avte, dokler soder od spodaj ven ne pokuka in kosi asfalta ven padajo ali koga katapultira s ceste se nihce ne sekira prevec, dokler se avto kotali naprej.
skibidi

Utk ::

GenZNPC je izjavil:

Ne divjamo, takle glej, sami fantomski zastoji pa divjaki vsepovsod, ki samo gas do podna tisijo:




Je to nek sarkazem? Sej ceste so dobre, ampak avtocesta je pa katastrofa. Se vidi, da je zastonj. Sem mislil, da imam samo jaz tako srečo, da zmeraj najdem zanič avtocesto v Nemčiji, pa jih je najbrž kar veliko bolj zanič.

DostMam ::

MrStein je izjavil:

DostMam je izjavil:



Pa še vprašanje za Molnarja: google za tisto vašo pot ocenjuje potreben čas na 1:02. Vi vozite 7 minut manj. Torej, tam vozite po omejitvah?

Google vedno preceni čas.

To enostavno ne drži. Pravkar preveril: oddaljenost od službe do doma izračuna točno na minuto po vseh možnih poteh. Dejansko se vsak dan vozim približno toliko časa.
Sedaj pa vprašanje za vas: kaj mislite ali Molnar vozi v Nemčiji po omejitvah?

val46 ::

Meni je nekaj drugega bolj zanimivo...in sicer to, da Molnar non stop govori, kako je tle balkan in kako je treba vozit počasi in ne vem še kaj, lahko vam pa iz prve roke povem, da so tudi po Avstriji in Nemčiji omejitve hitrosti. Tista, takoopevana neomejena hitrost na avtocesti je bolj slučaj, kot pa pravilo. Za primerjavo dam AC od Salzburga mimo Munchena do Stutgarta...vse skupaj cca 400km AC, od tega je morda 100km neomejeno, drugje so povsod table z omejitvijo 120km/h. Pa še tam kjer ni omejitve, so največkrat zastoji zaradi nesreč in podobnega.

Mi je pa blo vedno zanimivo, kako recimo se Avstrijci znajo držat omejitve hitrosti po Avstriji(redko da vidiš avstrijca na njihovi AC voziti preko 130km/h), ko pa pridejo v Slovenijo, jim ni noben problem vozit 160+ in ko se ti prilepi za ritjo, ti blenda kot munjen, tudi če voziš 140 na prehitovalnem pasu. Tko da, pomoje ni problem "balkancev" ampak je problem, ko nekdo pride na "balkan", postane še sam balkanc.

In ti molnar imaš srečo, da ne hodim več službeno po Nemčiji, kot sem pred leti, sicer bi ti z veseljem posnel kakšne so ceste tam gor nekje, kaki zastoji nastanejo tako na AC kot na navadnih cestah vsakodnevno, tako da, ni ravno z rožicami postlano, kot hočeš ti tu prikazati. Drugače pa ja, vem da obstajajo ceste pri nas ki so katastrofa, vem pa da obstajajo tudi ceste, ki se jih ne bi branili nikjer v europi. In tako je povsod, ne samo pri nas. Ne razumem pa, kaj te moti, da ima vsak vikend pa vsaka vas na gričku, hribu ali ne vem kaj asfalt do tam? Najbrž če bi živel tam, bi tudi ti raje videl, da je 2m asfalta, kot pa 3 metre makadama, ali še huje, gozdne poti do tam. Verjemi, še vedno obstajajo naselja, ki imajo tako urejen dostop, pa ljudje tam bi takoj pristali na 2m asfalta, kot pa da se poleti vozijo v prahu, pozimi pa v blatu. Tebe pa moti, ker so narisali belo črto na asfalt nekje, namesto da bi asfaltirali še tisti meter pasu?

GenZNPC ::

DostMam je izjavil:

MrStein je izjavil:

DostMam je izjavil:



Pa še vprašanje za Molnarja: google za tisto vašo pot ocenjuje potreben čas na 1:02. Vi vozite 7 minut manj. Torej, tam vozite po omejitvah?

Google vedno preceni čas.

To enostavno ne drži. Pravkar preveril: oddaljenost od službe do doma izračuna točno na minuto po vseh možnih poteh. Dejansko se vsak dan vozim približno toliko časa.
Sedaj pa vprašanje za vas: kaj mislite ali Molnar vozi v Nemčiji po omejitvah?
V drugih temah o porabi pravjo, da prepocasi ;)
skibidi

solatko ::

val46 - Fantje sarkazem na on, od objave njegovih časov.:D,:)),8-),:'( Ti niti ne veš, kje ima Solatko svoje čase zabeležene na uradnih tabelah, zato nehaj nekaj na pamet. Avtomobili z A registracijo, not pa Turki, Balkanci in Romuni, original yodlarji se po naših AC vozijo po prehitevalnem pasu 120 in ga ne premakneš, kot, da so vsi iz CE. Bi bil zelo vesel trase teh "lepih" cest, katerih se nebi branil nikjer v Europi. Ko sem prišel na hrvaško AC sem mislil, da sem izgubil motor, ker ni bilo nobenih glasov izpod koles. Sicer pa je na zapadu, tudi, če je cesta zaflikana, brez tresenja, ker je nov asfalt poravnan s starim, če prišteješ pa še vse kanale, ki so praviloma na ceti tako, da ga moraš vsaj z enim kolesom povozit, je pa slika popolna. Pri nas, novo narejena cesta trese. V A, D stara ne. Avto vožen v Nemčiji je pri 200kkm manj zdelan, kot pri nas pri 100kkm, če ne verjameš, povprašaj mehanike na tehničnih pregledih.
Delo krepa človeka

val46 ::

No, če te tvoje trditve res veljajo, pol nas pa razsvetli kje so ti podatki zabeleženi? Če so uradne tabele, predvidevam da so tudi javno dostopne. Če je pa to spet neki sam na tvojem zelniku zrastlo, pol...pol ja. Smo spet tam, kot že tolikokrat.

Kar se lepih in obnovljenih cest v sloveniji tiče, ne da se mi zdej kaj dosti iskat in brskat, ti pa iz prve lahko povem za ene dve, po katerih sm se v zadnjem času peljal in so čisto ok in lepo porihtane. Recimo od Mosta na Soči proti Idriji(odsek med Slap ob Idrijci in Dolenjo Trebušo), ali pa cesta Kočevje-Straža. Pa še bi se jih našlo, tudi razne lokalne ceste, ko se na novo poravljajo. Je pa res, da jih je precej več v slabem, kot v dobrem stanju. Ampak to že tko in tko vsi vemo. Ne trdim da ni. Hotel sem prej samo dopovedat, da po več letih dela v tujini, ni treba ravno vse prikazat, kot da je tam oh in sploh, tu pa ni nič dobrega, ker verjemi, tudi pri nemcih, avstrijcih, da o kakih italijanih niti ne govorim, ni vse super. Če greš morda 2x na leto v Celovec, Gradec ali morda v Palmanovo v shoping, ne vzet tega za primerjavo z našimi cestami. Se je treba kdaj zapeljat kam malo bolj ven iz večjih mest in nakupovalnih centrov, pol boš pa videl kako je ponekod "flikan" asfalt. Tisto z prevoženimi km tle ali pa v nemčiji in kje so avti bolj "zjebani" pa drži. Ampak predvem zato, ker pri nas avto s 100kkm jih ima na AC recimo enih 40k, ostalo pa po regionalnih in lokalnih cestah, med tem ko v nemčiji je avto, ki ima 200kkm povečini vožen po AC. To pa zato, ker prvič je AC križ precej večji in tudi razdalje so daljše. Ti iz prve roke lahko dam primer, ko sem imel sodelovca, ki se je dnevno vozil iz Singena v Ulm in nazaj. 180km v eno smer. Na tej poti je mel 172km AC in le 8km navadne regionalne ceste.

solatko ::

val46 - Časi krogov na različnih dirkališčih, ki so po 40 letih, še vedno med 500, glede na vozila s katrimi smo takrat to postavljal, še vedno top. Če bi lahko šel v zgodovino, smo bili med 10 in 20 takrat, izmed yugičev je takrat daleč najboljše čase dosegal Jovica Paliković, odličen rally voznik, na vseh stezah z merjenji, je imel čase med prvih 5, osebno med 15 in 20, ampak to je majhen delček tistega, kar smo se naučili. Licence za cestno hitrostne dirke nisem polagal, ker nisem nikoli hotel postati dirkač, temveč voznik pomembnežev, potem pa je moja pot šla v popolnoma drugo smer, vseeno pa sem nekaj let življenja (če seštejem) preživel v avtomobilih pa tudi na motorjih, veliko z Nikom Miheličem, ko je še testiral motorje za revijo AVTO.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

val46 ::

Saj sem ti že povedal...da bomo spet tam, kjer smo že bili. Bla bla bla in še enkrat bla. Brez kakih konkretnih dokazov, ti ne verjamem nič. Ker, razen tega, da znaš tu gor nakladat in sam sebe hvalit, nimam niti najmanjšega dokaza do sedaj, da bi ti karkoli verjel. In vedno pol udariš kako tolk mimo, da mi je jasno, kolk res obladaš in poznaš vožnjo in hitrosti. Tako na cestah kot na dirkališčih.

GupeM ::

solatko je izjavil:

val46 - Časi krogov na različnih dirkališčih, ki so po 40 letih, še vedno med 500, glede na vozila s katrimi smo takrat to postavljal, še vedno top. Če bi lahko šel v zgodovino, smo bili med 10 in 20 takrat, izmed yugičev je takrat daleč najboljše čase dosegal Jovica Paliković, odličen rally voznik, na vseh stezah z merjenji, je imel čase med prvih 5, osebno med 15 in 20, ampak to je majhen delček tistega, kar smo se naučili. Licence za cestno hitrostne dirke nisem polagal, ker nisem nikoli hotel postati dirkač, temveč voznik pomembnežev, potem pa je moja pot šla v popolnoma drugo smer, vseeno pa sem nekaj let življenja (če seštejem) preživel v avtomobilih pa tudi na motorjih, veliko z Nikom Miheličem, ko je še testiral motorje za revijo AVTO.

Haha. Res si dober. Jaz imam na različnih dirkališčih čase med top 15. Z malo predelano bolhco.

Utk ::

Ko sem prišel na hrvaško AC sem mislil, da sem izgubil motor, ker ni bilo nobenih glasov izpod koles.

Ja, tam kjer so avtoceste nove in jih ne uporabljajo. Ko bojo enkrat znucane, jih ne bo nihče obnavljal. Enkrat se zapelji od Zagreba proti Karlovcu, Bosiljevo. Tam se še 130 težko voziš. Ker je pač avtocesta že malo starejša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

val46 - A več kako mi dol visi, če mi en tak, kot si ti, ne verjame, tisti, ki vemo kako je bilo, se s tem ne hvalimo, si morda kdaj slišal Cerarja, kako se hvali s svojimi dosežki? Jaz samo razlagam kako vozim, da to počnem varno, brez nesreč, izsiljevanj, prehitevanj čez polno črto ali v škarje, da vozim psihofizično v odličnem stanju, če ni tako, uporabim javni prevoz in se prepiram s takimi, ki od cestno prometnih predpisov poznate samo omejitev hitrosti, kršenje vsega ostalega pa ni pomembno. Vsako jutro prebiram in poslušam o zastojih, zaradi prometnih nesreč in to večinoma na cestah, kjer vsi vozijo v isto smer.
Kdo si ti, da bi ti karkoli dokazoval?

GupeM - Takrat si prišel, naredil z njihovim vozilom en poizkusni krog in druga dva odvozil za čas, vozila niti slučajno niso bila prirejena za voznika, nisi imel časa sprobat, kako se vozilo sploh obnaša, samo gas in kolikor si imel jajc. Sicer so bila vozila špica, ampak..... Na prvih mestih so bili dirkači, ki so tam vozili vsak dan nekaj ur, celo s svojimi vozili, ker so tam redno trenirali, mi pa eno uro.

Utk - Tudi naše bi bile take, če bi jih projektirali drugi, ne pa direkcija za ceste, ki je pospravila tudi večino denarja, drobiž pa je ostal za izvajalce. Zakaj naših cest ni gradilo nobeno tuje podjetje, razen zapufani vatikanski Grasetto? Ti šepnem na uho, denarja za izvajalce je bilo tako malo, da se jim tudi ponudb ni splačalo dati, misliš, da so denar, ki se je porabil za cesti križ, pobrali gradbinci? Će bi ga, bi bil zaključni sloj 30-40cm kvalitetnega asfalta, tako pa imaš 10cm, katerega se mora flikat vsako leto pa še imaš jarke od kamionov po celi trasi.
Delo krepa človeka

Utk ::

Hrvaške avtoceste so samo še manj kvalitetne, samo tam je toliko manj prometa, da traja veliko več, da se uničijo.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Takrat si prišel, naredil z njihovim vozilom en poizkusni krog in druga dva odvozil za čas, vozila niti slučajno niso bila prirejena za voznika, nisi imel časa sprobat, kako se vozilo sploh obnaša, samo gas in kolikor si imel jajc. Sicer so bila vozila špica, ampak..... Na prvih mestih so bili dirkači, ki so tam vozili vsak dan nekaj ur, celo s svojimi vozili, ker so tam redno trenirali, mi pa eno uro.

Aja, vi ste imeli poizkusni krog? Potem pa res slab čas. Jaz sem prišel direkt tja in odpeljal en sam krog. Z bolhco. Ki ni bila moja. Pa še slabe gume so ble gor. Še vedno sem med top 30. Pa ne na enem, na več dirkališčih.

mirator ::

solatko je izjavil:

Tudi naše bi bile take, če bi jih projektirali drugi, ne pa direkcija za ceste, ki je pospravila tudi večino denarja, drobiž pa je ostal za izvajalce. Zakaj naših cest ni gradilo nobeno tuje podjetje, razen zapufani vatikanski Grasetto? Ti šepnem na uho, denarja za izvajalce je bilo tako malo, da se jim tudi ponudb ni splačalo dati, misliš, da so denar, ki se je porabil za cesti križ, pobrali gradbinci? Će bi ga, bi bil zaključni sloj 30-40cm kvalitetnega asfalta, tako pa imaš 10cm, katerega se mora flikat vsako leto pa še imaš jarke od kamionov po celi trasi.

Ti pa tole kar tako malo na pamet pišeš, ali ne? Slučajno sem pri izgradnji nekaterih odsekov AC aktivno sodeloval in niti slučajno ni tako kot pišeš. Projekte ni izdelovala direkcija ampak zunanji projektanti, ki jih kar nekaj poznam. Pa tudi ti takoj povem, da so ceste zgrajene skladno z veljavnimi predpisi in standardi. Govorim o sami gradnji, medtem ko je višina investicije druga zgodba. Ampak po standardih zahtevane minimalne zahteve (minimalne količine posameznih materialov s predpisanimi tehničnimi lastnostmi)so bile večinoma izpolnjene. Resnici na ljubo se je sicer tu in tam našel tudi kakšen odmik (npr. stropne plošče v predoru Šentvid). Smetano sta pobrala investitor in glavni pogodbenik (gradbenik). Kratko so potegnili podizvajalci in davkoplačevalci. Torej še enkrat, ceste so bile zgrajene skladno z veljavnimi standardi in na osnovi takratne ocene prometa (kar pa se je res izkazalo, da je bila brca v prazno).

val46 ::

solatko je izjavil:

val46 - A več kako mi dol visi, če mi en tak, kot si ti, ne verjame, tisti, ki vemo kako je bilo, se s tem ne hvalimo, si morda kdaj slišal Cerarja, kako se hvali s svojimi dosežki? Jaz samo razlagam kako vozim, da to počnem varno, brez nesreč, izsiljevanj, prehitevanj čez polno črto ali v škarje, da vozim psihofizično v odličnem stanju, če ni tako, uporabim javni prevoz in se prepiram s takimi, ki od cestno prometnih predpisov poznate samo omejitev hitrosti, kršenje vsega ostalega pa ni pomembno. Vsako jutro prebiram in poslušam o zastojih, zaradi prometnih nesreč in to večinoma na cestah, kjer vsi vozijo v isto smer.
Kdo si ti, da bi ti karkoli dokazoval?


Se ne hvališ??? Kaj pa drugega počneš potem kot hvališ? A ti sploh pomisliš preden karkoli rečeš/napišeš, al sam tako, prosto po Prešernu, kot se ti tisti moment zdi fajn, da bi nakladal? In ne, Cerarju se ni treba hvalit, ker vsi vemo, kaj je dosegel v gimnastiki(vsaj upam da misliš na "tapravega" Cerarja). Zate pa, razen ti sam, ne ve nihče. In če ne daš nobenega dokazila, zakaj bi ti jaz karkoli verjel tu gor?

Torej, kdo si ti, da bi ti karkoli verjel?

GenZNPC ::

Najvarnejše so avtoceste in hitre ceste

- Resitev je vec kot ocitna, sirjenje, ravnanje, obnavljanje cest glavnih cest, da bodo cim hitrejse in pretocnejse, varnejse. Hitrejsa kot je cesta, bolj bo varna.



Starejsi pa ste problem ja.
skibidi

Dimnik ::

Val, kako si drzneš vprašat solatkoja, kdo je on???

Poglej teme v katerih sodeluje, v vseh je največji znanstvenik oz superjunak...moramo bit ponosni na take, so redki na svetu

predi ::

GenZNPC je izjavil:

Hitrejsa kot je cesta, bolj bo varna.
To sklepaš iz česa?

GenZNPC ::

ZKP in nekaj statistike.
skibidi

val46 ::

Dimnik je izjavil:

Val, kako si drzneš vprašat solatkoja, kdo je on???

Poglej teme v katerih sodeluje, v vseh je največji znanstvenik oz superjunak...moramo bit ponosni na take, so redki na svetu


Vem ja, ob vsem učenju kako biti najboljši voznik, najboljši mož, najboljši ljubimec in ne vem še kaj, me res zanima, kje je našel čas za dihat? :))

predi ::

GenZNPC je izjavil:

ZKP in nekaj statistike.
Potem pa spremenimo vse cone 30 v cone 120. Zagotovo bo vse v redu.

Človek, vožnja po avtocesti je varnejša zaradi: striktne izločitve šibkejših udeležencev iz nje, fizičnih preprek med pasovoma v nasprotnih straneh, dolgih ravnin brez ostrih ovinkov, izletnih con brez ovir, zaradi ograj, rednih pregledov cestišča, takojšnjega ukrepanja v primeru nesreče (noben odsek avtoceste ni na odročnem kraju), izločitve križanja med vozili, ipd. Ne, ker je vožnja po njej hitrejša.

Zdrava kmečka pamet, je rekel... Eni ste res zaslepljeni s to hitrostjo. Na ravni odvisnikov.

sheeshkar ::

GenZNPC je izjavil:

Hitrejsa kot je cesta, bolj bo varna.

Saj ne moreš verjeti, do kakšnih sklepov prihajate, samo zato, da bi opravičili svoje divjanje na cestah. Resnično upam, da se zafrkavaš in sem spregledal sarkazem, ker če resnično verjameš, da je HITROST tisto, zaradi česar je na avtocestah manj nesreč, potem... :))

V linku, ki si ga navedel, govorijo tudi o hitrosti, ampak to si seveda gladko ignoriral:
Manj vozil na cesti voznike spodbuja k večjim hitrostim in prav prekoračitve hitrosti, pogosto so bile te prekoračitve tudi zelo občutne, pomenijo večjo možnost, da pride do prometne nesreče.

Seveda to ne velja za supermane kot sta Molnar in Solatko, ki že desetletja, s svojo hitrostjo in voznimi sposobnostmi na ravni Vin Diesela iz Fast&Furious, rešujeta življenja počasnih nesposobnih voznikov. Za takšne je pomembno, da lahko v vseh okoliščinah tišijo gas in se ob rjovenju svojih jeklenih konjičkov počutijo, kot da držijo boga za jajca.

GenZNPC ::

Potem pa spremenimo vse cone 30 v cone 120. Zagotovo bo vse v redu.
Komot, ko bodo ceste izpolnjevale pogoje za kaj takega, nevem zakaj nebi.
Saj sem napisal, ampak verjetno si spregledal: Resitev je vec kot ocitna, sirjenje, ravnanje, obnavljanje cest glavnih cest,
skibidi

GenZNPC ::

sheeshkar je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Hitrejsa kot je cesta, bolj bo varna.

Saj ne moreš verjeti, do kakšnih sklepov prihajate, samo zato, da bi opravičili svoje divjanje na cestah. Resnično upam, da se zafrkavaš in sem spregledal sarkazem, ker če resnično verjameš, da je HITROST tisto, zaradi česar je na avtocestah manj nesreč, potem... :))

V linku, ki si ga navedel, govorijo tudi o hitrosti, ampak to si seveda gladko ignoriral:
Manj vozil na cesti voznike spodbuja k večjim hitrostim in prav prekoračitve hitrosti, pogosto so bile te prekoračitve tudi zelo občutne, pomenijo večjo možnost, da pride do prometne nesreče.

Seveda to ne velja za supermane kot sta Molnar in Solatko, ki že desetletja, s svojo hitrostjo in voznimi sposobnostmi na ravni Vin Diesela iz Fast&Furious, rešujeta življenja počasnih nesposobnih voznikov. Za takšne je pomembno, da lahko v vseh okoliščinah tišijo gas in se ob rjovenju svojih jeklenih konjičkov počutijo, kot da držijo boga za jajca.
Umiri se ti malo, nisem jaz nic govoril o prekoracitvi hitrosti. Jaz sem rekel, da je cesta na kateri ni lukenj, je sirsa, ni kolotecin, je bolj ravna, z siroko in urejeno bankino, bolj varna in hitrejsa.
Rekel zato, ker se prinas na zadnjem napisanem dela bolj malo. Od tega, da postavis tam tablo 50, se ne pomeni, da luknja izgine oz. bo problem nevarnosti cestisca resen.
S tem se samo operejo roke dolocenim odgovornim za dolocene stvari. Been there, heard that.
skibidi

solatko ::

mirator - Vse projekte je vodila direkcija za ceste, od začetka, do prevzema in predaji DARS-u. Kje in kaj si delal ni pomembno, važno je, koliko celotnega denarja je bilo namenjeno izvajalcem in pri gradbeni operativi je bilo tega občutno premalo, sicer bi se javil tudi kak tuj gradbenik. Prav imaš, minimalne po standardih, za nekajkrat nižno obremenitev, saj so pozneje sami priznali, da niso računali na tak promet.
Samo potrjuješ tisto, kar sem napisal. Standard za predvideno obremenitev predpisuje okoli 10cm zaključnega sloja, za dejansko obremenitev pa standard predpisuje 30-40cm kvaltetnega zaključnega sloja (informacija od človeka, ki je pred upokojitvijo izgradil kar nekaj cest in obnovil par letališč, če te ravno zanima Zidarja).

val46 - Ne hvalim se, le povdarjam kaj vse je potrebno, če hočeš kvalitetno počet najkomleksnejše človeško opravilo. Ni dovolj AŠ in šnellkurs na Vranskem. Ve dovolj ljudi v moji okolici in krogih, kjer se gibljem, za ostale mi pa dol visi, samo nehajte se delat poznavalce prometne varnosti, ker to ni samo omejitev hitrosti, oziroma sploh ni, temveč je bistvo vožnja s prilagojeno hitrostjo, o tem vas pa pojma nima večina, že to, kaj oziroma kakšen način vožnje je to. Če si organizirana osebe nič ni nemogoče.

m0LN4r - Od 55-74 niti ne, nad 74 pa zna bit, zaradi pešanja organizma, bolezni, slabe kondicije, počasnejše dojemanje situacij,..., ko pridem do tam, bom verjetno ključe od avta zakopal na vrtu, tako kot sem predlanskim tiste od motorja. Slabi vozniki pač niso odgovorni in vozijo tudi takrat, ko nič več ne vidijo.

Dimnik - +1

predi - Iz nemške statistike prometnih nesreč, če bi bilo drugače, bi imele že vse ceste v Nemčiji omejitve, kot skandinavci. Lahko bi bilo, ker bi se ljudje navadili, da tam vozijo hitro in nebi skakali pred drveče avtomobile. Marsikdo od sedaj pokojnih pešcev, bi bil še živ. Temu se reče naravna selekcija in ne zanašanje na druge, da nas bojo mirkal, ker nas morajo. Ampak vseeno na teh cestah, kjer se vsi vozijo v isto smer, vsak dan poka, to je znak, da se uporabniki, ne znajo obnašat. Vzrok - ne vozijo s prilagojeno hitrostjo (poleg drugih neumnosti, ki jih med vožnjo počnejo). Zdrava kmečka pamet pravi, da je najvarnejša volovska vprega in prav ima. Vsaj nekaterim več kot to nebi dal v roke.

sheeshkar - Seveda pomeni večja hitrost večjo nevarnost, vendar je nesreč pri katerih igra odločilno vlogo extremna hitrost, zanemarljivo malo, večina se jih zgodi v območju omejitve hitrosti, tudi hudih. Če vožnjo prilagajaš razmeram na cesti, večkrat voziš počasneje od omejitve, kot preko. Idiote pa najdeš tako pri ultra počasnih, kot pri tistih opicah, ki so se naučile pritiskat gas, ne enih ne drugih ne podpiram, samo kaj, ko nočejo same na javni prevoz, stroka jih pa ne zna poiskat še preden dobijo vozniško ali, ko se jim zdravstveno stanje občutno poslabša. Dovoljenje za vožnjo bi morali imeti lečeči zdravniki, tudi za občasen odvzem.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Spet smo na začetku: od napačne predpostavke, da je najkomleksnejše človeško opravilo vožnja avtomobila, preko napačnega "ker se mi nikoli nič zgodilo" do "sem supermojster" (in vsi, ki me argumentirano kritizirajo so zabiti).
Že začetek o DARS-u, pove veliko. Vam v pomoč, Solatko: DARS je ustanovljen leta 1993. Takrat smo se po slovenskih avtocestah vozili že 20 let. Za direkcijo pa verjetno niti ne veste točno kaj je.

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Vse projekte je vodila direkcija za ceste, od začetka, do prevzema in predaji DARS-u. Kje in kaj si delal ni pomembno, važno je, koliko celotnega denarja je bilo namenjeno izvajalcem in pri gradbeni operativi je bilo tega občutno premalo, sicer bi se javil tudi kak tuj gradbenik. Prav imaš, minimalne po standardih, za nekajkrat nižno obremenitev, saj so pozneje sami priznali, da niso računali na tak promet.
Samo potrjuješ tisto, kar sem napisal. Standard za predvideno obremenitev predpisuje okoli 10cm zaključnega sloja, za dejansko obremenitev pa standard predpisuje 30-40cm kvaltetnega zaključnega sloja (informacija od človeka, ki je pred upokojitvijo izgradil kar nekaj cest in obnovil par letališč, če te ravno zanima Zidarja).

Zidarja???
Solatko, tvojih pametovanj se niti baron Münchausen ne bi sramoval.

solatko ::

DostMam - Potem boš navedel poklice, pri katerih je stalno v delu toliko čutov, noge, roke, oči, ušesa, možgani in kjer dve sekundi nista nikoli popolnoma enaki. Izvoli.
Tu je resolucija o NPIA in si lahko ogledaš, katere službe so uredile vse in izbrale izvajalce, ki so ceste samo gradili, niso pa izdelali nobene dokumentacije, kljub svojim močnim projektantskim oddelkom, ki bi bili verjetno cenjši, kot so bile državne službe pa najvrjetneje tudi kvalitetnejši.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

mirator - Zidar in njegova ekipa so bili pojem kvalitetne projektantske in gradbene firme v srednji Evropi, tako, da tvoje začudenje ni na mestu. Bil pa je Zidar dober družinski prijatelj in je povedal kar nekaj anekdot o dogajanju na bližnjem vzhodu pa tudi iz drugih držav, kjer je bil glavni ali podizvajalec. Pa tudi o dogajanju okoli izgradnje slovenskega AC križa, predvsem pa o tem, kam je šel denar.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Potem boš navedel poklice, pri katerih je stalno v delu toliko čutov, noge, roke, oči, ušesa, možgani in kjer dve sekundi nista nikoli popolnoma enaki. Izvoli.
Tu je resolucija o NPIA in si lahko ogledaš, katere službe so uredile vse in izbrale izvajalce, ki so ceste samo gradili, niso pa izdelali nobene dokumentacije, kljub svojim močnim projektantskim oddelkom, ki bi bili verjetno cenjši, kot so bile državne službe pa najvrjetneje tudi kvalitetnejši.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
...

Solatko, glede poklica vam verjetno zelo težko argumentirano dokažem, da je - recimo - poklic drvarja veliko bolj nevaren in zahteven od poklica šoferja. Ali poklic kirurga? Ali, če ostanemo na področju transporta, poklic pilota. Očitno bi jih zelo hitro lahko naštel veliko, bi se pa težko zmenila glede meril. Zato domnevajva, da je kompleksnost poklica vsaj delno izražena skozi plačilo za to delo. Plačila profesionalnih šoferjev in taksistov resno načnejo vašo Teorijo o kompleksnosti. Domnevam, da boste ugovarjali, da vi govorite o kompleksnosti poklica "nadvoznika", kot ga vi želite etablirati (letna preverjanja, redna dodatna izobraževanja, polletni izločilni treningi), vendar v naravi to ne funkcionira. Vožnja je dolgočasno, nezanimivo, nezahtevno in slabo plačano delo, ki ga opravlja oseba po 3 letnem usposabljanju na elementarnem nivoju. Če menite, da so šoferji supermeni, se sprehodite po parkiriščih ob avtocestah med koncem tedna. In prosim vas: nikar na skočite v stilu: "Saj! Zato na cestah cepajo kot muhe!" Enkrat sem vam že izračunal verjetnost, da na cesti sploh doživimo nesrečo. Da bi cepnili pa je prekleto neverjetno.

Glede resolucije: v zgodovino slotecha je treba zapisati, da je Solatko na današnji dan navedel vir za neko svojo trditev. Lepo!

Vendar, Solatko, ni dovolj poguglati in navesti vir. Dobro ga je tudi prebrati. V vašem piše, da je za podražitve DARS le delno odgovoren. Če bi svoj vir brali, bi videli, da pravzaprav v majhni meri. Vsaj slike bi pogledali, recimo diagram 5, pa bi videli kateri so bili nakmočnejši vplivi na povišanje cen. Seveda, morate pri tem pravilno razumeti vlogo DARS-a. Tako, kot jo vi razumete, češ da je DARS dvorni projektant, je popolnoma zgrešeno. Če bi prebrali svoj vir, bi že v prvi točki naleteli na dikcijo "DARS, d.d. kot pooblaščeni investitor".

Vseeno in še enkrat: hvala za vir! Bil je poučno branje.

poweroff ::

Solatko, raje se pojdi cepit, kot pa da delaš "štalo" na cesti.
sudo poweroff

val46 ::

Ja, to je res neki novega, nadnaravnega, lahko bi rekli superiornega, ali še raje solatnega, da je solatko končno navedel vir svojih trditev. Ni pomembno, da v njemu piše ravno obratno, kar on trdi, ampak važen je namen ;)

Je pa ta izjava svetovna : Zidar in njegova ekipa so bili pojem kvalitetne projektantske in gradbene firme v srednji Evropi, tako, da tvoje začudenje ni na mestu. Bil pa je Zidar dober družinski prijatelj in je povedal kar nekaj anekdot o dogajanju na bližnjem vzhodu pa tudi iz drugih držav, kjer je bil glavni ali podizvajalec. Pa tudi o dogajanju okoli izgradnje slovenskega AC križa, predvsem pa o tem, kam je šel denar.

Kam je šel denar mislim da vsi vemo...ker, če ti lahko verjameš vsemu napisanemu in povedanemu glede anticepilcev in njihovih nebuloz na facebooku, potem lahko tudi mi verjamemo slovenskemu sodstvu, ki je tvojega družinskega prijatelja Zidarja spoznalo za krivega utaje davkov, kraje denarja, podkupovanja in ne vem še koga vse. Me res zanima, če ti je po resnici povedal kam je šel tisti denar, ko trdiš, da ti je to povedal. Si bil morda ti tisti "žvižgač", da so ga naposled ovadili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

GenZNPC ::

solatko je izjavil:

DostMam - Potem boš navedel poklice, pri katerih je stalno v delu toliko čutov, noge, roke, oči, ušesa, možgani in kjer dve sekundi nista nikoli popolnoma enaki. Izvoli.
Tu je resolucija o NPIA in si lahko ogledaš, katere službe so uredile vse in izbrale izvajalce, ki so ceste samo gradili, niso pa izdelali nobene dokumentacije, kljub svojim močnim projektantskim oddelkom, ki bi bili verjetno cenjši, kot so bile državne službe pa najvrjetneje tudi kvalitetnejši.
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

mirator - Zidar in njegova ekipa so bili pojem kvalitetne projektantske in gradbene firme v srednji Evropi, tako, da tvoje začudenje ni na mestu. Bil pa je Zidar dober družinski prijatelj in je povedal kar nekaj anekdot o dogajanju na bližnjem vzhodu pa tudi iz drugih držav, kjer je bil glavni ali podizvajalec. Pa tudi o dogajanju okoli izgradnje slovenskega AC križa, predvsem pa o tem, kam je šel denar.

Zame je spilanje na bobne 1000x tezje, kot vozit. Tudi najlazje komadi mi sploh ne grejo, v avtu sicer rabis vse cute, ampak je dovolj ce z eno nogo pritisnes en pedal in kolko tolko gledas na cesto xD
Saj vidis, da tudi napol slep invalid se pripelje do trgovine.
skibidi

Malner ::

Kaj se dogaja na izvozu Brezovica popoldne? Folk s prehitevalnega zavija na izvoz, kjer iščejo prosto mesto v koloni. Briga jih, da pri tem prehitijo tovornjak in sploh ne vidijo dobro kolone na izvozu. Potem pa na polno zavirajo pred tovornjakom, da se lahko vključijo v kolono na izvozu z nizko hitrostjo, ker morajo skoraj takoj ustaviti. problem je v tem, da na izvozu nekateri zelo počasi speljujejo in puščajo tudi 50 m dolge luknje, ki jih taki junaki poskusijo izkoristiti.

mirator ::

Folk s prehitevalnega zavija na izvoz, kjer iščejo prosto mesto v koloni. Briga jih, da pri tem prehitijo tovornjak in sploh ne vidijo dobro kolone na izvozu.
Saj o takih talentih je govor v tej temi. In tukaj se strijam, da so precej krivi tudi policaji. Občasen nadzor v naključnih terminih in striktno kaznovanje, bi hitro naredilo red.

@solatko: na tvoje umotvore še vedno lahko odgovarjam samo z ???

Jazon ::

Stanje na izvozu Brezovica iz lj.smeri se je zaradi nove prometne ureditve skozi razcep Kozarje sicer precej izboljšalo. Pomojem manjka še, da se na prehitevalnem pasu omeji vračanje na vozni pas od Kozarij do konca priključka Brezovica. S tem bi umirili padalce, ki diagonalno zapuščajo AC.

solatko ::

DostMam - Govorimo o kompleksnosti - večopravilnosti med celotnim časom opravljanja vožnje, ne o nevarnosti in zahtevnosti poklica. Kar nekaj zdravnikov poznam, tudi kirurge, ki nikoli v življenju niso vozili avta, ker se jim je zdelo pretžko, ne sama vožnja, temveč promet, oziroma obnašanje v njem. Odlično primerjavo je dal m0LN4r v svojem postu - bobnanje.

m0LN4r - Pri bobnanju se stvari ponavljajo, je sicer odlična primerjava, v prometu pa ne boš srečal dveh enakih sekund, samo ena pa je dovolj za katastrofo.

Malner - In taki so zate vozniki, zame so opice, ki so se naučile šofirat.

mirator- Ko se boš naučil in podučil kaj in kako izgleda vožnja s prilagojeno hitrostjo, ne boš več delal tega ???.

Jazon - Samo ločena pasova s pol metra visoko betonskim zidom, bi izboljšala to situacijo, polna črta, za idiote ne pomeni kakšen posebn problem.
Delo krepa človeka
««
204 / 324
»»