» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
205 / 324
»»

mirator ::

mirator- Ko se boš naučil in podučil kaj in kako izgleda vožnja s prilagojeno hitrostjo, ne boš več delal tega ???.

A veš, da imaš prav. Odslej bom delal tega ??? ampak: ???

mirator je izjavil:

mirator- Ko se boš naučil in podučil kaj in kako izgleda vožnja s prilagojeno hitrostjo, ne boš več delal tega ???.

A veš, da imaš prav. Odslej ne bom delal tega ??? ampak: ???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Govorimo o kompleksnosti - večopravilnosti med celotnim časom opravljanja vožnje, ne o nevarnosti in zahtevnosti poklica. Kar nekaj zdravnikov poznam, tudi kirurge, ki nikoli v življenju niso vozili avta, ker se jim je zdelo pretžko, ne sama vožnja, temveč promet, oziroma obnašanje v njem. Odlično primerjavo je dal m0LN4r v svojem postu - bobnanje...

Solatko, govorimo o kompleksnosti - večopravilnosti med celotnim časom opravljanja vožnje, in tudi o nevarnosti in zahtevnosti poklica. Kar nekaj šoferjev poznam, tudi profesionalnih, ki nikoli v življenju niso uporabili skalpela. To pa zato, ker niso sposobni usvojiti potrebnih znanj. Ravno tako kar nekaj šoferjev vidim vsaki dan na avtocesti, ko med opravljanjem "najbolj kompleksnega večopravilnega opravila" utegnejo večopravilno še na tablici filme gledati. Molnar vam je - po moje - hotel povedati le, da smo eni sposobni za eno, drugi za drugo.

Predlagam, da mit o superkompleksnosti vozniškega poklica pokopljemo kot ovrženega.

GupeM ::

solatko je izjavil:

Kar nekaj zdravnikov poznam, tudi kirurge, ki nikoli v življenju niso vozili avta

Stari ej, pa ti poznaš vsakega? Mislim, če ti rečem da na svetu obstaja samo en človek, ki pilotira vojaško letalo, igra violino v enem najbolj znanih rock bandov na svetu, v sezoni 1981/82 je bil najboljši strelec v ligi NBA, ima Sanleyev pokal in živi v Sloveniji, bi ti rekel da ga poznaš. Zagotovo. In vse njegove voznike, kirurge, zdravnike in sosede. Če nisi kar njegov sosed.

Nehaj nakladat.

solatko ::

DostMam - In seveda vozijo s prilagojeno hitrostjo. Se strinjam, saj narava poskrbi za neprilagojene, škoda, da velikokrat nastradajo nedolžni, ravno v prometu. Sicer pa specialist za medicino dela, prometa in športa, bi se verjetno bolj strinjal z menoj, kot s teboj pa vendar zakopljimo to nepotrebno oceno o kompleksnosti, saj šofirat se nauči vsaka opica, ki se zna podpisat.

GupeM - Moj krog zancev in prijateljev je dovolj velik in raznovrsten, da imam dovolj informacij iz različnih področij, če nimam, se podučim, noben ne skriva svojega znanja, tudi jaz iz svojega osnovnega področja podam uporabnikom kakšnega. Vi imate prijatelje na FB, jaz pa v realnosti, ker takrat, ko sem spoznaval ljudi in sklepal prijateljstva, še stacionarni telefon ni imel vsak.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Moj krog zancev in prijateljev je dovolj velik in raznovrsten, da imam dovolj informacij iz različnih področij, če nimam, se podučim, noben ne skriva svojega znanja, tudi jaz iz svojega osnovnega področja podam uporabnikom kakšnega. Vi imate prijatelje na FB, jaz pa v realnosti, ker takrat, ko sem spoznaval ljudi in sklepal prijateljstva, še stacionarni telefon ni imel vsak.

Seveda, seveda, gospod najboljši. Se opravičujem, ker sem dvomil v vašo visokost.

solatko ::

Bom naštel samo nekaj iz rane mladosti - dr.Mojmir Mrak prvi sosed pod menoj, isti letnik ista osnovna šola,... Grosek Tine in Tone, Tine priznan otroški zdravnik, Tone ravnatelj gimnazije, Biščak Jože, desni novinar, sosed nad menoj, Niko Mihelič, strojni inžiner, inovator, testni voznik, testni motorist,.... to je bilo v krogu 500m, z vsemi imam še vedno občasne stike. Veliko jih je na žalost že pokojnih (pa ne od covid-a), poznam pa tudi vse stare ljubljanske klošarje od pokojne papige dalje, tako, da ja, precej raznolik korg znancev in prijateljev.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

A se te lahko dotaknem?

Dimnik ::

GupeM je izjavil:

A se te lahko dotaknem?


Če si cepljen, ne, mu boš prenesel gensko terapijo...:))

val46 ::

GupeM je izjavil:

A se te lahko dotaknem?



Hahaha, en stavek, pa me je nasmejal za cel dan :)) Dobra Gupe, dobra ;)

solatko ::

GupeM, Dimnik, val46 - Zakaj ste se sploh oglasili, a isto tipkovnico uporabljate pa je Jajo določil koliko znakov lahko vsak pritisne.? Pa ne, da vas daje manjvrednostni kompleks. Sicer pa papagajčki tako ne znate drugega, kot čivkat naučene mantre.
Delo krepa človeka

val46 ::

Sori solatko, nimam jst nič z nobenim jajotom, ne poznam jst tolk pomembnih ljudi kot jih ti. Tko da, ne me mešat v te tvoje anti cepilske corona zadeve, ker me ne zanimajo. Lohk greš pogledat, kolk tem je na ST zaradi corone,cepljenja pa ne vem še kaj, pa nisem niti v eni nič napisal. Po pravici, še prebiral jih nisem, kaj šele da bi komentiral tam noter. Če pa ne razumeš stavka, ki ga je Gupe napisal in moje replike oz.komentarja na tisti zapis, potem ti res ni pomoči. Včasih se moraš znat nasmejat tudi na svoj račun ;)

Unchancy ::

solatko je izjavil:

GupeM, Dimnik, val46 - Zakaj ste se sploh oglasili, a isto tipkovnico uporabljate pa je Jajo določil koliko znakov lahko vsak pritisne.? Pa ne, da vas daje manjvrednostni kompleks. Sicer pa papagajčki tako ne znate drugega, kot čivkat naučene mantre.


Kako si priden, a ti SDS plača nadure? Boš dobil dva dodatna pingota in zastonj “enekcijo” česarkoli že jemlješ, da taka klamfe sereš.
Pa Jajo te bo pohvalil na letnem občnem zboru SDS partije.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

solatko ::

:)):)):)):)):))
Delo krepa človeka

Unchancy ::

solatko je izjavil:

:)):)):)):)):))

Lepo, da si se razveselil. Kaj ti je boljše, pingoti ali javna pohvala v SDS partijski celici?>:D
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

Buggy ::

Dejmo se enkrat ponovit ene par stvari, ker vidim da imajo doloceni tezave.

-ce se malo zamegli ni potrebno takoj prizgat prednjih meglenk
-prizgane meglenke vam avta ne naredijo nic bolj kulskega kot sicer prej obratno
-s prizganimi prednjimi meglenkami boste v redkih situacijah v megli videli zares bolje kot brez njih
-ce je cesta se mokra meglenke svetijo k tlom in odboj svetlobe je za nasproti vozece zelo motec
-se posebej v mestih, kjer imas ob cesti se javno razsvetljavo
-ce vozis v koloni po AC so prednje nepotrebne, zadnja pa je priporocljiva v gosti megli ko/ce si zadnji in jo po potrebi ko imas koga za seboj tudi ugasnes
-gumbek ali stikalo je tam zato da z njim upravljas...ce ga veckrat pritisnes se ne pokvari

Pa stikalo imate tudi za luci in celo deluje z rocnim upravljanjem, ker se vedno vidim veliko avtomobilov, ki nima ustreznih senzorjev, ko bi ob mraku ali ko pada dez, prizgale pravi cas tudi zadnje luci.

Na cesti pac nismo sami, smo pozorni na okolico, razmisljamo in predvidevamo v naprej, spremljamo druge in predvsem stopimo izven svoje egoisticne pozicije.

Kot pri vsaki stvari...so pravila, ki se jih moramo drzati vsi, ce zelimo da zadeva funkcionira....in kot pri ostalih stvareh imamo tudi tukaj egoiste in idiote.

MysticElf ::

1. Jaz jih sploh ne vklapljam. Oz. enkrat ali dvakrat v 10 letih je bila taka megla, da sem vklopil zadnjo. Sprednje sploh ne vem zakaj imam, če sem prav iskren.
Še najbolj mi je pa zanimivo kje folk sploh najde ta gumb za meglenke, ker bodimo iskreni, ni ravno takoj ob volanu kjer imaš smernike in za pucat šipo. Kje/kdaj točno se navadijo najti ta gumb in ga redno vklapljati, to bo vedno uganka. Jaz sicer vem kje sta gumba, ampak jih smatram kot da ju ni. Za 4 smernike tudi dobro vem kje je gumb, tega pa večkrat pritisnem, če se ustavi promet, ali pa tudi če mi kdo vozi 1m za ritjo.
2. Drugače res izgleda kot da večina vklaplja prednje meglenke samo zaradi kul faktorja.
3. To sem hitro ugotovil, zato to kar sem povedal v prvi točki.
6. Dobro napisano. Zadnjič v megli jo je imel sicer samo eden in je tudi ni izklopil. Da bi kdo samo za trenutek vklopil pa ni bilo, jaz je tudi nisem, ker ni bilo neki megle. Še največja megla je bila v mestu, tam sem pa pač vozil 30, ker se ni nič videlo, nisem pa videl potrebe vklapljati zadnjo meglenko, ker se gre le za max hitrost 50.

Če sem že pri neizklapljanju luči. To kar se je naredilo danes, da prideš na semafor in stojiš tam eno minuto z vklopljenim desnim smernikom je pa pod vsakim nivojem, to je tako egoistično da bolj ne gre. Jaz sem se potem ustavil 20m za njim, za mano tudi ni bilo nobenega, da bi ga moje dejanje zmotilo.
Jaz drugače iz olike celo stopim iz zavore, ker pač vem da mene moti, če gledam zavorne luči med čakanjem.

Za dnevne luči izklapljat pa priznam, da se sam nikakor ne morem navaditi preverjati vsakič, ko se vsedem v avto ali ko se med vožnjo pooblači. Zato sem sedaj pred zimo kar za stalno vklopil kratke luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MysticElf ()

Buggy ::

Jaz drugače iz olike celo stopim iz zavore, ker pač vem da mene moti, če gledam zavorne luči med čakanjem.


ZA avtomatike je to malce tezje in priznam, da se jaz po letu voznje z AT se vedno ujamem, da imam vcasih v D in drzim zavoro, se pa trudim dati v P, sploh ce vem da bom stal dlje.

GupeM ::

MysticElf je izjavil:

Za dnevne luči izklapljat pa priznam, da se sam nikakor ne morem navaditi preverjati vsakič, ko se vsedem v avto ali ko se med vožnjo pooblači. Zato sem sedaj pred zimo kar za stalno vklopil kratke luči.

Zakaj so sploh začeli vgrajevati dnevne luči? Da se lahko ena stvar več pokvari in jo mastno zaračunajo, ko je treba menjat? Dolgo so bile zasenčene luči povsem OK za vožnjo tudi podnevi, potem se je pa nek kurac spomnil, da bo dodal dnevne luči. Brez senzorja, da avtomatsko preklopi na zasenčene, če ni dovolj svetlobe oz če je vidljivost preslaba. Ali pa senzor ni dovolj občutljiv.

Jaz dnevnih luči sploh nimam. Vedno samo zasenčene. Nek senzor sicer je v avtu, ampak do sedaj sem opazil da deluje le to, da v temi samodejno zniža svetilnost armaturne plošče. Ob normalni dnevni svetlobi, pa onemogoča prižig dolgih luči. Lahko poblendaš, ne moreš jih pa stalno prižgati. Verjetno zato, da pomotoma ne voziš z dolgimi kadar to ni potrebno.

Utk ::

Zakaj dnevne luči? Zato ker so xenonke in ledice predrage, da bi cele dneve svetile na polno brez veze.
Tudi zato ne kupujem rabljenih avtov...nekdo menja olje na 30,000 km, ker mu tako pravi računalnik, drug se cele dneve vozi z vsemi led lučmi, tretji toči olje v luknjo za pranje šip, pa verjetno tudi obratno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MysticElf ::

Pa je to res pomembno za tistih 2x 20min na dan (pol ure imam od vrat šihta do vrat doma, se pravi pol ure sigurno ne gorijo luči)?
Ali cele dneve zate pomeni 2x 20min ali si mislil bolj za dostavne službe, ki so na cesti cel šiht? Vprašam samo, ker me zanima če delam prav, da so zasenčene luči vedno vklopljene ali naj se naučim sam vklapljat po potrebi. So pa matrične LED.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MysticElf ()

GupeM ::

Utk je izjavil:

Zakaj dnevne luči? Zato ker so xenonke in ledice predrage, da bi cele dneve svetile na polno brez veze.
Tudi zato ne kupujem rabljenih avtov...nekdo menja olje na 30,000 km, ker mu tako pravi računalnik, drug se cele dneve vozi z vsemi led lučmi, tretji toči olje v luknjo za pranje šip, pa verjetno tudi obratno.

Neumnost. Ogromno avtov ima dnevne luči LED, zasenčene pa Halogenke. Ugibaj, katere več svetijo in katere so dražje, ko crknejo.

Oh, the irony.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

Pa je to res pomembno za tistih 2x 20min na dan (pol ure imam od vrat šihta do vrat doma, se pravi pol ure sigurno ne gorijo luči)?

Vseeno je kolk. Led luči so narejene, da preživijo neko normalno življenjsko dobo avta. Vsem sicer ne uspe. Ampak računa se, da se (samo) nek del časa avto vozi v temi, ne pa stalno. Bojo pač crknile pri 100,000 namesto 200 kkm.

Neumnost. Ogromno avtov ima dnevne luči LED, zasenčene pa Halogenke. Ugibaj, katere več svetijo in katere so dražje, ko crknejo.

Oh, the irony.

Oh, the stupidity. Katere so pa dražje med led dnevnimi in ful led?

solatko ::

Unchancy - Kako pri omejeni pameti razpravljalcev na S-T hitro padeš iz yugo nostalgika in komunajzarja, levaka,... na jajotovega simpatizerja. Res ste čudoviti.:))

Buggy - Še nisi vozil v res gosti megli, ponoči, ko napišeš tak post. Meglenke se prižgejo, ko se vidnost zmanjša na 50m-, da sploh vidiš robove cest in ne zaviješ na travo ali nasprotni pas. Zadnje meglenke pa je pametno prižgati že nekoliko prej, oziroma tudi ob močnem dežju, da te tisti zadaj opazi pravi čas. Zadnje meglenke so moteče samo, če si preblizu, zato se jih ne ugaša, razen v stoječi ali zelo počasni koloni. Sicer pa so zadnje luči za označevanje vozila, praviloma tako švoh, da jih v močnem nalivu opaziš prepozno, zato prižgeš meglenke zadaj pogosteje, kot sprednje, ki so res koristne samo v gosti megli. Ampak pri voznikih je po navadi tako, ko ne vidijo dobro, poizkusijo z meglenkami, potem pa imajo prižgane tudi, ko je vidljivost odlična. Avtomatika na tem področju, z dobrimi senzorji, je res čudovita iznajdba ampak eni se še vozimo s starejšimi vozili in moramo sami pazit na to, ni problema.

MysticElf - Nekateri, ki več krat menjamo vozilo, najprej pogledamo, kje so potrebni gumbi. Zadnje meglenke so zato, da jih prižgeš tudi takrat, ko tvoje vozilo, dela za seboj zaveso, saj te tisti za tebojo opazijo šele takrat, ko stisneš zavoro in zasveti cel zadnji konec, meglenka pa ojača samo svetlobo lučk za označevanje vozila, prižge dodatno žarnico, ker so tiste za označevanje, namerno slabe, da ne slepijo tistih zadaj, takoj, ko se vidljivost zaradi različnih vzrokov zmanjša na nekaj m pa ti močnejša zadnja osvetlitev ohrani zadek cel in tistemu za teboj cel nos. Sploh je to pomembno na lokalnih in AC, kjer so hitrosti večje in hitro pride do prekratke varnostne razdalje, zaradi tvojega slabo vidnega zadka potem pa moraš zavirat, malo bolj na hitro in evo eden ali dva v riti, niti ne tako hudo kriva. Tvoje razmišljanje je torej za varnost v prometu napačno, ti teh stvari ni razložil inštruktor ali si bil nepozoren, pozabljiv. Zapomni si, ob slabši vidljivosti, gostem dežju, megli,... vklopi zadnje meglenke, ne bo nobene škode. Seveda je prav, tudi v 20-ih minutah, te lahko kdo spregleda.

GupeM - Iz varnostnih razlogov, ko so države ena za drugo uzakonile vožnjo z lučmi, tudi podnevi, kar smo imeli motoristi že skozi. Bistvo je, da si viden. Dogajalo se je to, da so pri normalnih lučeh, začele žarnice crkavat in potem si ponoči videl ogromno mopedov, ker vozniki niso preverjali svetlobnih teles pred vsako vožnjo. Prvi so se tega spomnili na daljnem vzhodu, tako kot so imeli avtomatsko prižgane luči ob zagonu, pri Fiat-u, potem so jih posnemali vsi. Na začetku je bilo večino avtomobilov osvetljenih samo spredaj in vozniki so zvečer ali v tunelih pozabljali prižigat normalno razsvetljavo, posledično je bilo kar dosti nesreč, zato ima sedaj večina vozil osvetljavo zadaj in spredaj, novi pa itak elektroniko s senzoji, ki po potrebi prižge ali ugasne več, kot le dnevno.

Utk - Paranoja dela svoje, celo življenje vozim samo vozila iz druge roke pa kaj od naštetega še nisem doživel. Enim se pač dogaja. Če servisni interval zahteva menjavo olja na 30kkm, ni nič narobe, če se tako tudi dela, če se to ne zanemari, taka vozila ravno tako zmorejo 500kkm brez kakšnih generalnih,... Torej moraš samo vedet, kakšen voznik je imel avto v rokah od novega, vedno namreč kupim avto od firme, kjer je bil samo en voznik ali od prvega lastnika. Tudi, ko sem sam prodajal avto, so bili priloženi vsi računi porabljenega materiala, tudi, če je bil mehanik izpod kozolca, računalnike so itak morali poštimat na pooblaščenem servisu. Mojemu so to večinoma uredili brezplačno, tako, da je bilo neuradno servisiranje tudi uradno zabeleženo. Na ta način sem prišparal približno polovico denarja za vzdrževanje vozil pa so bila vseeno odlično servisirana. Ti pa predlagam, da začneš uporabljat javni prevoz, kjer z mesečno karto, plačaš vse te nevšečnosti pa še sproščen si lahko med vožnjo. V vsakem primeru je avto storšek, čez nekja let nič vreden.
Delo krepa človeka

kuvanasarma ::

Še nisi vozil v res gosti megli, ponoči, ko napišeš tak post. Meglenke se prižgejo, ko se vidnost zmanjša na 50m-, da sploh vidiš robove cest in ne zaviješ na travo ali nasprotni pas. Zadnje meglenke pa je pametno prižgati že nekoliko prej, oziroma tudi ob močnem dežju, da te tisti zadaj opazi pravi čas. Zadnje meglenke so moteče samo, če si preblizu, zato se jih ne ugaša, razen v stoječi ali zelo počasni koloni. Sicer pa so zadnje luči za označevanje vozila, praviloma tako švoh, da jih v močnem nalivu opaziš prepozno, zato prižgeš meglenke zadaj pogosteje, kot sprednje, ki so res koristne samo v gosti megli. Ampak pri voznikih je po navadi tako, ko ne vidijo dobro, poizkusijo z meglenkami, potem pa imajo prižgane tudi, ko je

Buggyja tut poznaš da veš kje je on vozil in kako.
A solatkotova prilagojena hitrostTM ne pozna zmanjšanja hitrosti ob gosti megli in nalivih?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ti pa predlagam, da začneš uporabljat javni prevoz, kjer z mesečno karto, plačaš vse te nevšečnosti pa še sproščen si lahko med vožnjo.

Na javni prevoz bi moral zato, ker si kupim kater avto želim in rabim novega? Kaj bi potem ti moral, ostat doma, ker nimaš za drugo kot rabljena jajca? O super avtih s 400 kkm pa lahko predavaš komu drugemu. Jaz tega ne "kupim". Še posebej pa ne bi kupoval rabljenih premiumov. Premium se kupi (tudi) zato, da imaš not najnovejšo opremo. V 8 let starem je pač nimaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

Še nisi vozil v res gosti megli, ponoči, ko napišeš tak post. Meglenke se prižgejo, ko se vidnost zmanjša na 50m-

@solatko: to verjetno spet ti ves :) Take megle da bi bila meglenka res potrebna ze dolgo ni bilo, sploh pa je ni takrat, ko jaz te idote gledam po cestah.
Nazadnje sem na tako meglo naletel pred enimi 25 leti zvecer pri Vrhniki, ko sem se se vracal s kombijom iz Kopra. Tudi meglenka ni pomagala, vidljivost je bila pa nekje 5 metre od oka. Meglenka pomaga res v zelo specificni situaciji in sicer, da je megla malo nad cesto in meglenke svetijo v pasu pod njo da vidis crte oz rob ceste...skratka skoraj nikoli ni uporabna, ker brez njih vidis bolje saj se svetloba manj odbija od megle. Uporabna je za retarde, ki mislijo da v kolikor imas prizgane sprednje meglenke vozis rally bolid :))

Ce se ze gremo, je celo zadnja meglenka (za tiste z nekaj uvidevnosti) bolj uporabna od prednje. Pika!

solatko ::

kuvanasarma - Če bi ti bilo jasno kaj zajema prilagojena hitrost, nebi pisal takih neumnosti. Jaz sem padel v snežni metež par let nazaj pri Ilirski bistrici, ko je bila vidljivost skoraj 0 pa so mi meglenke omogočile vidnost roba ceste na cca 1,5m, kar je bilo zadosti, da smo se 10km/h peljali skozi, tudi, če bi bil ustavljen avto, ki ga v nobenem primeru nebi opazil pravočasno, nebi bilo večje škode. Sicer je megle res manj ampak še vedno naletiš nanjo okoli Domžal, kjer je tudi tabla za upočasnitev hitrosti v primeru megle, pa tudi v MB je bila lani nekajkrat kar gosta in brez meglenk bi šlo veliko težje, saj ti kratke luči delajo odboj, da vidiš še manj.

Buggy - Bistvo meglenk je ravno v tem, da svetijo tako nizko, da te odboj ne zaslepi, sicer pa v megli najbolje vidiš, če imaš ugasnjene vse luči, samo je nevarnost karambola prevelika, da bi si to privoščil (preizkušeno na treningih, kjer so nam naredili pravo meglo, kakršno v naravi težko doživiš). Zadnje meglenke so uporabne vsakokrat, ko tvoje vozilo dela za seboj oblak meglice, skozi katero se ne vidi dobro - močen dež, sneženje, megla, ja bolj so uporabne zadnje in tudi večkrat prižgane, saj ne slepijo, samo povečajo vidnost tvojega vozila, v počasni kolini in, ko se vidljivost izboljša pa je vljudno, če jih izklopiš.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Utk je izjavil:

Oh, the stupidity. Katere so pa dražje med led dnevnimi in ful led?

Oh, the stupidity squared. Katere so pa dražje med led dnevnimi in halogenkami? Glede na to, da avto halogenke že ima vgrajene, ne vem zakaj posiljujejo še z nekajkrat dražjimi LED dnevnimi lučmi. Četudi so precej cenejše od full LED, so še vedno precej dražje od halogenke za 6,5 EUR. Pa še sam jih ponavadi težje zamenjaš, če jih sploh lahko. Pa po možnosti še dobavo čakaš kakšen mesec, kot sem jaz čakal tretjo zavorno luč, ki je LED.

Pa še to. Dedicated dnevne (LED ali navadne) luči so začeli v avtomobile vgrajevati veliko prej, kot so LED luči postale standard v avtomobilski industriji. Potem so počasi LED luči začele prihajati v veliko avtomobilov, ampak le kot dnevne luči. Šele zadnjih nekaj let pa LED luči zamenjujejo tudi zasenčene luči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

Utk - Nikakor, samo zato, ker te strahovi glede vozila, tako obremenjujejo, da ne kupiš dobro vzdržavanega vozila za manj kot pol cene novega in z lopato mečeš denar skozi okno. Pride javni prevoz veliko ceneje pa še živci ne trpijo. Veš tudi novo vozilo postane z uporabo rabljeno in se lahko zgodi karkoli, tudi, če ga redno vzdržuješ. Zato si miren samo toliko let, kolikor let staro vozilo je bilo v igri, od takrat naprej si na novem področju. Jaz praviloma kupujem od voznikov, katerim ni problem kupiti avto z vso možno opremo, vsaj srednjega višjega razreda, za ceno olupljenega cenejšega sranja srednjega nizkega razreda in se potem vozim, kot, da bi si sam privoščil drag avto. Dobro opremljen avto je po 10-ih letih še vedno dobro opremljen avto, krš je pa od prvega leta, dokler ga imaš, še vedno krš za katerega si plačal več, kot je vreden.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Iz varnostnih razlogov, ko so države ena za drugo uzakonile vožnjo z lučmi, tudi podnevi, kar smo imeli motoristi že skozi. Bistvo je, da si viden. Dogajalo se je to, da so pri normalnih lučeh, začele žarnice crkavat in potem si ponoči videl ogromno mopedov, ker vozniki niso preverjali svetlobnih teles pred vsako vožnjo. Prvi so se tega spomnili na daljnem vzhodu, tako kot so imeli avtomatsko prižgane luči ob zagonu, pri Fiat-u, potem so jih posnemali vsi. Na začetku je bilo večino avtomobilov osvetljenih samo spredaj in vozniki so zvečer ali v tunelih pozabljali prižigat normalno razsvetljavo, posledično je bilo kar dosti nesreč, zato ima sedaj večina vozil osvetljavo zadaj in spredaj, novi pa itak elektroniko s senzoji, ki po potrebi prižge ali ugasne več, kot le dnevno.

Problem je, da ti "varnostni razlogi" bolj povzročajo nevarnost kot varnost. Ker imaš zdaj cel kup kljukcov, ki skozi tunele, v dežju, ob mraku vozijo z dnevnimi lučmi, kjer zadnje luči sploh ne gorijo. Pa tega še vejo ne. Tudi tile senzorji so pri nekaterih avtih tako počasni, da nekateri prevozijo že pol šentviškega predora, preden se jim zadnje luči prižgejo. Ko pridejo ven, se pa čez 20 sekund ugasnejo. Pri nekaterih avtomobilih je pa res že nadvoz čez avtocesto dovolj, da senzor zazna in prižge luči.

solatko ::

GupeM - Tudi ponoči srečaš veliko takih, ampak to ni problem vozila, temveč slabega voznika. No kar se tiče senzorjev je njihova občutljivost pač stvar proizvajalca, večinoma pa vsi prižgejo, ko jih s prostim očesom še vidiš, torej nič prepozno. Važno je, da noben ne izgine, kot izginejo tisti brez, če so prave barve in vozijo z dnevnimi lučmi v predorih in podobno, takemu po navadi poblendam in večina jih luči prižge in se zahvali z utripalkami. Le kakšen nov lastnik, ki sploh ne ve, da ima zadaj temo, saj mu spredaj lepo razsvetljuje, ne reagira, ker misli, da ga preganjaš, naj vozi hitreje, sem imel pred leti srečanje z enim takim, potem me je pa povabil na kavico, ob nekajkratnem opravičevanju. Moraš na te stvari gledat širše.
Delo krepa človeka

Unchancy ::

Solatko, spet sanjaš Jajota? Fanboy...:))
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Buggy ::

Bistvo meglenk je ravno v tem, da svetijo tako nizko, da te odboj ne zaslepi, sicer pa v megli najbolje vidiš, če imaš ugasnjene vse luči, samo je nevarnost karambola prevelika


@Solatko: pa saj to jaz ves cas govorim. Ko je megla nizka in ni do dna cestisca, pridejo meglenke s svetlobo pod meglo, odboja za nasproti vozece ali pred njim vozece ni, ker megla tega ne pusti, luci ti pa se vedno osvetlijo lahko rob ceste...govorim o primeru ko je megla res tako gosta da je to smiselno (zelo redko) in je poleg tega se noc.
Ko je megla manj gosta ali pa so samo njeni zametki je meglenka v tem primeru in kombinaciji z mokrim cestiscem tocno to, na kar jaz opozarjam. Odboj svetlobe od mokre ceste je za nasproti vozece zelo motec, vidljivosti si pa tak pacient popolnoma nic ne poveca...poboza si mal ego to je pa vse. Bo slo?

solatko ::

Unchancy - Si falil temo? Ali se vam res že tako meša?

Buggy - A ni prav, da tisti, ki teh stvari ne vedo, to slišijo večkrat ali prečitajo? Jaz nimam EGO-ta, se enako pogovarjam s klošarjem ali akademikom, samo način pogovora prilagajam, ker to znam, nekateri ostanejo klošarji tudi, ko hočejo govoriti z veliko bolj šolanimi.
Delo krepa človeka

Unchancy ::

solatko je izjavil:

Unchancy - Si falil temo? Ali se vam res že tako meša?

Buggy - A ni prav, da tisti, ki teh stvari ne vedo, to slišijo večkrat ali prečitajo? Jaz nimam EGO-ta, se enako pogovarjam s klošarjem ali akademikom, samo način pogovora prilagajam, ker to znam, nekateri ostanejo klošarji tudi, ko hočejo govoriti z veliko bolj šolanimi.

Ti fališ vsako temo, kjer začneš ad hominem napade tipa “kdor se ne strinja z mano je SDSovc” v onemoglem besu, ko ti zmanjka argumentov in te nihče ne šmirgla 5 %, ker greš s svojim nakladanjem vsem na k.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Unchancy ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Tudi ponoči srečaš veliko takih, ampak to ni problem vozila, temveč slabega voznika.

Ampak s samo navadnimi lučmi je voznik težje pozabil da mora preklopit. Prvič zato, ker se je navadil obrniti stikalo takoj ko je zalaufala avto, drugič pa zato, ker ponoči ni nič videl, z dnevnimi se mu pa vsaj malo sveti. Nekateri imajo celo iste luči za dnevne in zasenčene, razlika je le v tem, da v enem primeru zadnje ne svetijo v drugem pa. Skratka, neumnost. Ker res ni potrebe po dnevnih lučeh, ker zasenčene povsem dobro služijo tudi temu namenu.

solatko ::

Unchancy - Torej sem za nekaj le koristen, vam dvigujem pritisk, da vas ne bojo napadli strdki. S SDS troli imenujem samo tiste, ki pokažete, da to ste, ne tiste, ki se ne strinjajo z menoj, se jih dosti ne, dosti mi jih pa pritrjuje. Tisti, ki me poznajo pa tako vedo kakšen sem in glede na to, da smo večinoma že dolgo prijatelji, ni tako težko shajat z menoj, tudi žena je b.p. zdražala 50 let in še bi, če se rak nebi poigral z njo.

GupeM - Se strinjam s teboj, se pa dogaja nekaj drugega, neredko vidiš sredi dneva avto s prižganimi zasenčenimi ali parkirnimi lučmi, voznik jih enostavno pozabi ugasnit. Za take je avtomatika z dnevnimi lučmi boljša, če že kdaj pozabi preklopit na nočne, ga opozorijo, za podnevi prižgane luči na parkirišču pa nimaš podatkov voznika, da bi mu sporočil, naj pride ugasnit luči, za sosede že veš, če pozabi. Veš vsaka tehnologija in način uporabe ime vedno + in -, je pa itak vse odvisno od vrste vozila, ki ga kupiš in verjetno ti ni glavni povdarek na načinu osvetlitve avta podnevi.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Se strinjam s teboj, se pa dogaja nekaj drugega, neredko vidiš sredi dneva avto s prižganimi zasenčenimi ali parkirnimi lučmi, voznik jih enostavno pozabi ugasnit. Za take je avtomatika z dnevnimi lučmi boljša, če že kdaj pozabi preklopit na nočne, ga opozorijo, za podnevi prižgane luči na parkirišču pa nimaš podatkov voznika, da bi mu sporočil, naj pride ugasnit luči, za sosede že veš, če pozabi. Veš vsaka tehnologija in način uporabe ime vedno + in -, je pa itak vse odvisno od vrste vozila, ki ga kupiš in verjetno ti ni glavni povdarek na načinu osvetlitve avta podnevi.

Saj se ob odvzemu kontakta luči lahko ugasnejo, tako kot se pri mojem. Pa če luči na parkingu svetijo, ne bo noben umrl. Kar pa ne velja za nosvetljen avto ponoči/v predoru/ob slabi vidljivosti.

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - Nikakor, samo zato, ker te strahovi glede vozila, tako obremenjujejo, da ne kupiš dobro vzdržavanega vozila za manj kot pol cene novega in z lopato mečeš denar skozi okno. Pride javni prevoz veliko ceneje pa še živci ne trpijo. Veš tudi novo vozilo postane z uporabo rabljeno in se lahko zgodi karkoli, tudi, če ga redno vzdržuješ. Zato si miren samo toliko let, kolikor let staro vozilo je bilo v igri, od takrat naprej si na novem področju. Jaz praviloma kupujem od voznikov, katerim ni problem kupiti avto z vso možno opremo, vsaj srednjega višjega razreda, za ceno olupljenega cenejšega sranja srednjega nizkega razreda in se potem vozim, kot, da bi si sam privoščil drag avto. Dobro opremljen avto je po 10-ih letih še vedno dobro opremljen avto, krš je pa od prvega leta, dokler ga imaš, še vedno krš za katerega si plačal več, kot je vreden.

Dej ne bluzi. Mene ni nič strah kupit novega avta, ki ga rabim. Brez skrbi, da ima tudi več opreme kot je kdaj imel tvoj katerikoli tvoj rabljen premium. Res ne vem zakaj si bi kupil starejši "boljši" avto. In niti slučajno ni res, da je "nek" 5 let star avto enak kot moj 5 let star avto. Niti približno. Upokojenih zdravnikov v Nemčiji, ki se vozijo samo 20 km do ordinacije in domov je pa zelo omejeno število...pa tudi če jih ne bi bilo, če avto ni dober več za njih, ni niti zame.

solatko ::

GupeM - Saj se v parkirne, kar je ravno tako za 10-12 ur, kar naporno za akumulator, če je star 5-6 let in v tem času.

Utk - Nobenega ni strah kupit nov avto, ampak je to nesmiselno, če je 4 leta star, ravno tako, kot nov, pa samo še pol cene, če je pa višjega razreda pa še 1/3-no ne. Tvoj avto po 5-ih letih je ravno tako star 5 let in je pokuril lep kupček denarja, po petih letih je vreden ravno toliko, kot moj, niti centa več. Kaj si profitiral? Če praviš, da je imel vso opremo in je znamke škoda, si dal 50k€, ob normalni uporabi po SLO cesth ima 100kkm, jaz pa kupim 5 let starega, z 200kkm po kvalitetnih AB in je vse bolj ohranjeno, kot na tvojem, dal bom pa 10-12k€ z vso opremo, opravljenim velikim servisom, novimi gumami, rednimi nemškimi servisi in ga vozil dobrih 5 let, brez problemov, samo redni servisi. Tistih 38k€ pa je dovolj za bencin, servise in še za kak oreng letovanje ostane. Kdo od naju je bečji bebo? Samo zato, da bi ne bo treba razmišljat, kaj je počel z svojim avtom, prejšnji lastnik.
Delo krepa človeka

Unchancy ::

solatko je izjavil:

Unchancy - Torej sem za nekaj le koristen, vam dvigujem pritisk, da vas ne bojo napadli strdki. S SDS troli imenujem samo tiste, ki pokažete, da to ste, ne tiste, ki se ne strinjajo z menoj, se jih dosti ne, dosti mi jih pa pritrjuje. Tisti, ki me poznajo pa tako vedo kakšen sem in glede na to, da smo večinoma že dolgo prijatelji, ni tako težko shajat z menoj, tudi žena je b.p. zdražala 50 let in še bi, če se rak nebi poigral z njo.

GupeM - Se strinjam s teboj, se pa dogaja nekaj drugega, neredko vidiš sredi dneva avto s prižganimi zasenčenimi ali parkirnimi lučmi, voznik jih enostavno pozabi ugasnit. Za take je avtomatika z dnevnimi lučmi boljša, če že kdaj pozabi preklopit na nočne, ga opozorijo, za podnevi prižgane luči na parkirišču pa nimaš podatkov voznika, da bi mu sporočil, naj pride ugasnit luči, za sosede že veš, če pozabi. Veš vsaka tehnologija in način uporabe ime vedno + in -, je pa itak vse odvisno od vrste vozila, ki ga kupiš in verjetno ti ni glavni povdarek na načinu osvetlitve avta podnevi.


Pulover ali kapa? :))
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

Utk ::

solatko je izjavil:

GupeM - Saj se v parkirne, kar je ravno tako za 10-12 ur, kar naporno za akumulator, če je star 5-6 let in v tem času.

Utk - Nobenega ni strah kupit nov avto, ampak je to nesmiselno, če je 4 leta star, ravno tako, kot nov, pa samo še pol cene, če je pa višjega razreda pa še 1/3-no ne. Tvoj avto po 5-ih letih je ravno tako star 5 let in je pokuril lep kupček denarja, po petih letih je vreden ravno toliko, kot moj, niti centa več. Kaj si profitiral? Če praviš, da je imel vso opremo in je znamke škoda, si dal 50k€, ob normalni uporabi po SLO cesth ima 100kkm, jaz pa kupim 5 let starega, z 200kkm po kvalitetnih AB in je vse bolj ohranjeno, kot na tvojem, dal bom pa 10-12k€ z vso opremo, opravljenim velikim servisom, novimi gumami, rednimi nemškimi servisi in ga vozil dobrih 5 let, brez problemov, samo redni servisi. Tistih 38k€ pa je dovolj za bencin, servise in še za kak oreng letovanje ostane. Kdo od naju je bečji bebo? Samo zato, da bi ne bo treba razmišljat, kaj je počel z svojim avtom, prejšnji lastnik.

Ma kje ti živiš, za 12 jurjev ne dobiš dobrega passata 5 let starega, kaj šele nek "višji razred".
Sej bi reku, da si ti bebo, ampak demenca ni hec.

val46 ::

To tudi mene zanima ja, kje on dobi premium avto visokega razreda starega 5 let zy 10 do 12k€? Link do kakega takega solatko? Al bo spet ostalo le pri tvojih "trač zgodbicah"?

Buggy ::

Solatko je cist kul, dokler ne zacne pretiravat, Ali je to postranska stvar tega, da je v penziji in se ne ukvarja z dolocenimi nivoji problemov, ki ga tangirajo. Ne bom se spuscal v tezo kaj naj bi premimium avto sploh bil, ker sem od vseh na drugi frekveci glede prioritet, kaj mora premium avto ponujat.

Me pa vseeno zanima, kaj je premium avto visokega razreda...pa nebi zdej o MB S klasi in derivatih, ker novih si na tem forumu lahko privosci zgolj pescica...vsekakor pa ne fajrsanke ;)

mirator ::

Dejstvo je, da je @solatko zopet dobil svoj showtime. Možakar seveda naklada kolikor mu vetra v jadra, dajemo ostali uporabniki. Se je pa prijetno zabavati ob njegovem krmarjenju, kako sam sebi (in na jezo nekaterih uporabnikov) dokazaje, apriornost nad vsemi situacijami, na katere odgovarja. Žal mi je samo, da se mu je v nekem postu nekoliko snel jermen (mogoče bolje rečeno, da se je zarekel) in je brez potrebe vpletel osebno tragedijo. Torej @solatko, moj nasvet. Dokler uživaš v forumskih debatah, četudi z žaljivkami na tvoj račun, nadaljuj s svojim stilom. Ko pa ti kaj pride do živega pa vseeno nekoliko odnehaj.

Buggy ::

Meni grejo zgolj na kurec egotriperji, ki svojo zblojenost predtavljako kot ko bajagi novo normalo, drugac me boli kurec kaj si kdo misli, ker je na cesticu vedno vec idiotov in se moramo pac temu prilagjati ostali, to govori moj aktivivisticen jaz v navezi z nesposobnostjo drzave, kerekoli vlade, da bi prometno infrastrukturo uredila enkart dokoncno z mislilijo v naprej.

Pickice poslusam ze 20 let pa od Kocevja od LJ ne morejo uredit normalnih upadnic...zalostno in mi to placujemo..od zupanov gor! Nova naselja se pa konstantno gradiji..na obrobju Ljubljane, na obstojoce ifrastrukturo..wtf!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Pithlit ::

Buggy je izjavil:

da bi prometno infrastrukturo uredila enkart dokoncno z mislilijo v naprej.

Sicer opažam da se povsod križišča spreminja v krožišča. Kar so, recimo, Italijani začeli enih 20 let nazaj. S to razliko da oni eno krožišče spacajo skup v enem tednu, naši rabijo pa leto (cena in zaslužek seveda temu primerna... Slaba volja uporabnikov pa tudi).

Opažam pa tudi da kjerkoli se solatko pojavi je absolutno najbolj pameten in ima vedno prav. Skratka, supersolatko.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

Utk - Ocena vrednosti takega avta staro za novo. Na trgu pa res ne.
Delo krepa človeka

val46 ::

Kaj spet blodiš? Nas zanima avto, ki ga lahko kupiš...ne kaj si ti domišljaš, koliko je kakšen avto vreden!

solatko ::

val46 - Jaz tak avto kupim, vsake toliko let, sem že razlagal, ne bom ponavljal kako.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()
««
205 / 324
»»