» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
201 / 291
»»

Astropower ::

val46 je izjavil:

Ne vem, jaz imam za sabo sigurno krepko preko miljona km prevoženih, pa še nikdar, ampak res nikdar, nisem na AC nobenega prehitel po desnem pasu.

Boljše vprašanje tukaj je kolikokrat si bil prehiten po desni. Kilometri pri tvoji vožnji nimajo veze, to že več kot znanje tvoje vožnje na varnost vpliva ali imaš gume napolnjene na 1,8 ali na 2,2 bara.
Pri moji vožnji pa tudi nimajo neke veze. Kakšno stvar se sicer naučiš, jaz sem se naučil da je bedarija prehitevat po desni. S tem mislim tisto pravo desno prehitevanje, da prehitiš kolono vozil, potem se pa vrineš levo pred prvim. Tisto če je samo eden na prazni ravnini, bom sem pa tja izvajal verjetno za vedno. S tem nisem nič večji bedak kot tisti, ki se vozi po levi.
Jaz se vsaj redno umikam levo, skoraj ni več šans da me kdo prehiti po desni. Ostali vem zakaj tega ne delajo, ker vozijo na BK sistem. Jaz pa probam vozit povsem na kontra tega sistema. Vsaj malo uriš možgane. Psihični izpadi so taki kakor že so, tega ne moreš spreminjat.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Astropower: problem je pri naših AC ta, da so tok zabasane, da je 130km/h že velik uspeh.

Utk ::

Vi Slovenci sploh ne veste kaj je to nevarna vožnja, malo si poglejte kanal Stop Cham, jaz spremljam skoraj dnevno. Poljaki pa dobro vedo kaj je to.

Si se kdaj vozil po Poljski ali pa Češki? Poglej si še njihovo statistiko mrtvih...
Tudi recimo Francozi vozijo hitro (izven avtocest), ampak Poljakom je pa direkt vseeno, če umrejo. Če vidi na nasprotni strani ceste avtobusno, bo šel prehitevat v škarje, tist nasprot se pa naj vmakne na avtobusno ali pa njivo, če hoče, jebe se njemu. Itak je pa cesta dost široka za 3. Kao.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

scipascapa je izjavil:

Astropower: problem je pri naših AC ta, da so tok zabasane, da je 130km/h že velik uspeh.


Dokler bomo za cel juzni balkan ter z Luke KP za sever oz. vzhod tranzitna drzava, kjer tovornjaki v celoti okupirajo vozni pas, bo pac tako. Ko bomo zaceli dajati tovornjake na vlak ali kako druagce "podrazili" oz. naredili voznjo cez Slovenijo "nezanimivo", bojo iskali bolj ugodne povezave in cudezno bo tudi promet na nasih AC ter LJ obvoznici stekel bolj tekoce, predvsem pa bolj varno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Astropower ::

Utk je izjavil:

Vi Slovenci sploh ne veste kaj je to nevarna vožnja, malo si poglejte kanal Stop Cham, jaz spremljam skoraj dnevno. Poljaki pa dobro vedo kaj je to.

Si se kdaj vozil po Poljski ali pa Češki? Poglej si še njihovo statistiko mrtvih...
Tudi recimo Francozi vozijo hitro (izven avtocest), ampak Poljakom je pa direkt vseeno, če umrejo. Če vidi na nasprotni strani ceste avtobusno, bo šel prehitevat v škarje, tist nasprot se pa naj vmakne na avtobusno ali pa njivo, če hoče, jebe se njemu. Itak je pa cesta dost široka za 3. Kao.

Potem sem iz Youtube razbral enako kar pišeš. Edino kar iz tam ne morem razbrati je kako pogosto se to dogaja. Ampak če je vsak dan nov video, očitno kar pogosto. Pri nas bi pomoje rabil celo leto, da bi naredil en tak 15 minut video.
Niti ne izstopa toliko drugače:
List of countries by traffic-related death rate @ Wikipedia

Ceste pa ne vem zakaj imajo tako široke, kot da bi vedeli da se bodo itak trije srečavali, tudi če bi bila ožja cesta in so raje naredili dovolj široko. Pri nas sem imel vsaj 20 primerov kjer sem moral opustiti prehitevanje avtobusa ali tovornjaka zaradi preozke ceste. Sicer če se lahko srečajo z nasproti vozečimi vozili je šlo bolj za slabo opazovanje ogledal.

GupeM ::

Astropower je izjavil:

Tisto če je samo eden na prazni ravnini, bom sem pa tja izvajal verjetno za vedno. S tem nisem nič večji bedak kot tisti, ki se vozi po levi.

Če nisi nič večji, si pa vsaj enako velik. A ni to zadosti, da se tega ne počne?

val46 ::

Svašta pič.. rodi pravijo tam dol. Če se solatkotu ne da nič dopovedat, poskusi temu. Misija nemogoče. In če za solatkota še nekako razumem, da je v osnovi morda celo res dober voznik, kljub njegovemu nakladanju o PH in raznih statističnih nebulozah, za tega modela tega ne mislim in niti ne bom nikdar rekel, da je! Take izjave, da je on ki prehiteva po desni na AC(govorimo o hitrosti preko 150km/h, ne o kaki počasni koloni na prehitevalnem, da se pač potem hitreje pelješ na voznem mimo) enako nevaren(in v enakem prekršku) kot tisti ki vozi 140km/h po prehitevalnem, povedo dovolj o usposobljenosti in poznavanju prometne varnosti in CPP. Pa tisto nakladanje, kaj pa lahko rata? Samo malo podrsan levi bok ali nalet iz zadaj...Verjetno ti fizikalne sile pri hitrsotih preko 150km/h niso znane a? A misliš da se avto tisti moment, ko zadaneš kar ustavi in je to to? To, da zaradi takih stvari morda zgubiš oblast nad vozilom in te butne v odbojno ograjo, ali morda v vozilo pred ali za tabo še nisi slišal? Pa verižne nesreče na avtocesti, ko zaradi ene nesreče nastane zadaj cel kaos in kup zverižene pločevine najbrž tudi ne a? Vem, krivi so tisti zadaj, ker niso držali varnostne...ampak, kaj to tebi pomaga, če te zavrti na cesti, nato pa nekdo prileti vate s hitrostjo recimo dobrih 100km/h? Po možnosti v tvoj levi bok, ki je že poškodovan od prejšne nesreče? Upam da se zavedaš posledic takega trčenja...za katerega je mili rečeno bila krivda prvo na tvoji strani.

Aja, pa tista tvoja izjava, da je bolj pomembno, ali imaš tlak v gumah 1.8 ali 2.2 za varnost vožnje, kot pa več letne izkušnje, je pa tudi malo bosa. Ljudje imajo nevede v gumah od 0.5 pa do 2.8 bara, pa vsi večinoma pridejo varno na cilj. Pa ne samo enkrat, določeni se tako vedno vozijo, ker ali ne vedo ali niso sposobni vsake toliko preverit tlaka v gumah svojega avta. Ampak še vedno se vozijo in pridejo tja, kamor so se namenili. Zakaj? Zato ker imajo verjetno izkušnje z vožnjo v prometu, vozijo defenzivno in ne izivajo usode. Po tvoje bi pa 0.4 tlaka v gumah, moralo pomeniti razliko med užitkom in smrtjo. Ali vsaj razbitim avtom v kakem drevesu, zidu ali kamionu! In dokler mi daješ reference za varno in pametno vožnjo iz nekih Poljskih in Ruskih you tube kanalov, te ne bom jemal resno, pa če se še ne vem koliko šopiriš tu gor. Kvečjemu mi daš vedeti, kje se si vožnje doučil, naučil si se je kot vsi v avtošoli najbrž(vsaj upam). Ampak vedi da tisto nabiranje izkušenj z take vrste youtube kanalov nima z realnostjo v našem prometu nobene veze. Vsaj če želiš ostati cel in živ ne.

mirator ::

Mislim, saj ne vem več, kdo je večji trol. Tisti, ki trola ali tisti, ki mu nasedajo?

DostMam ::

Trol je trol. Nasede malo kdo. Tistim, ki ne nasedejo gre za zabijanje trolov. Tako kot glinasti golobi: šport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

Buggy ::

Trol je trol. Nasede malo kdo. Tistim, ki ne nasedejo gre za zabijanje trolov. Tako kot glinasti golobi: šport.


lepo povedano...sicer pa je to "ventiliranje" pravzaprav zgolj druga stran iste medalje :))

nyler2 ::

Ko si enkrat dopoveš da nisi šerif in da ni tvoje mesto drugim voznikom pokazat, da se mora umaknit na levi pas je pot dost bolj mirna :D vklopiš lev smernik, voziš na pravilni razdalji in to je to.
Vidiš pa na AC svašta. Js vedno vozim tako kot mi je svetoval inštruktor v avtošoli. Vozi kot da so ostali idioti na cesti. Konji načeloma nimajo veze. Lahko nrdiš štalo z 60KM al pa 400KM.

Zadnji zelo nevaren dogodek:
Vključitev na AC, pred mano avto, vozni pas poln tovornjakov, avto pred mano na polno po bremzi na koncu pospeševalnega pasa. In dec se je potem v luknjo vklopil iz 0. Seveda ga je poleg moje troblje še spremljala troblja avta za mano in tovornjaka katerega je izsilil.

Sicer sem pa v tem dogodku opazu še eno nevarnost in sicer stvari na odstavnem pasu. od kosov plastike, do čevljev? itd.

Sam sicer najbol sovražim voznike stila ala vedno 70 oz. 60. Vedno ko takega prehitiš pa glej ga zlomka ve kje je gas in ti vozi na riti :D

Astropower ::

val46 je izjavil:

Če se solatkotu ne da nič dopovedat, poskusi temu.

V bistvu nisem niti približno tako trd kot misliš. Že sam po sebi se večkrat prepričam voziti lepše, ta tema pa samo dodatno pomaga. Problem so vmesna obdobja, ko to spet pozabim.
Tudi v prostem času večkrat premislim kaj bi lahko naredil bolje in zakaj bi bilo dobro se vzdržat delati prekrške.
Tudi to kar je rekel buggy, da imam resne probleme z dojemanjem prometa, to sem opazil sam od sebe že kak dan prej. In sem premislil ta vikend. No kaj sem novega ugotovil. To kar ste rekli, prehitevanje po desni, to res odpade. Tudi to kar sem delal, pospeševanje do tovornjaka spredaj, sem ugotovil da je totalna bedarija. Če je spredaj tovornjak ti mora biti glavni cilj iskati res najboljši trenutek za prestaviti se levo. Tako kot ostali kot eni retardi z izsiljevanjem, se jaz ne bom šel nikoli. Pa četudi sem delal že precej bolj nevarne stvari v prometu, pa izsiljevanje res sovražim.
Pomoje je res najbolje, da če je nek srednji promet, da ne povečuješ kolone na levem pasu, ampak jih probaš vsaj nekih 5, če ne 10, spustit naprej, potem ko je vsaj približno frej, pa začet prehitevat.
Če je bolj gost promet je pa pomoje brezveze se neki iti po pravilih, ampak se postaviš v kolono na levi kot ostali, tudi če je 300m pred tovornjakom. Če bi jih čakal na desnem pasu, bi jih lahko spustil 20-30 naprej, kar je pa po moje že idiotizem. Če kdo začne prehitevat po desni pa naj, čeprav zadnje čase tega ni več opaziti. Problem je edino imeti neko dobro varnostno razdaljo ko si enkrat na levem pasu. Lahko dodaš kakšnih 10m več kot ostali, pretiravati pa sigurno ne smeš, ker samo daješ pobudo ostalim, da te prehitijo po desni.
Drugače se tudi jaz strinjam, da bi morala biti kazen za prehitevanje po desni višja kot 60EUR s polovičko. V bistvu na AC ne poznam bolj nevarnega manevra, razen vožnje po odstavnem pasu, kar pa itak noben ne upa. Tudi se v bistvu zavedam kar je povedal val46.

No pa novo omejitev sem si postavil 150. Ne vem če vi zastopite, ampak če si enkrat v položaju kjer imaš na voznem pasu enega diagonalno desno na razdalji par 10m, ne moreš zaviti desno, pa če bi še tako hotel, ker potem moraš namesto njegovih 130, za kratek čas zmanjšat na 110, da vzpostaviš varnostno razdaljo. Meni ta razdalja drugače veliko pomeni, ker je končno trenutek, ko lahko začneš voziti povsem v miru. Tako da v takih primerih se meni ne zdi sporno potegnit 150, magari tudi 160 mimo njega in šele potem zaviti na desni pas.
Pa seveda troblja in blendanje nima kaj delat v prometu. Pač če so taki primeri, ki sem jih opisoval na prejšnji strani, se pomakneš na desni pas in voziš za njim.

To je načeloma to, saj neka raketna znanost ni vožnja po AC. Pravilno vključevanje in menjava smeri je bila meni jasna že pred aprilom, pa sem imel prakso samo iz regionalk.

Drugače to prehitevanje po desni oz. "undertaking" kot dokazovanje ostalim, da se ne vozi po prehitevalnem pasu, je v tujini povsem normalno. Zadnjič je bil video na kanalu Ashley Neal. To sem omenil zato, ker je bilo iz vaših postov opaziti veliko začudenja, ko sem to omenil, kot da bi slišali ali videli prvič.

Zgodovina sprememb…

Astropower ::

Problem so vmesna obdobja, ko to spet pozabim.

Je pa res če dlje časa voziš lepo in vidiš da ti taka vožnja bolj ustreza, pa sigurno počasi pozabiš na nevarno vožnjo. Če pogledam svojo kariero za nazaj, sem počasi odpravil kar veliko teh manevrov:
-prehitevanje po črtkastih predelih in pasovih za zavijanje levo
-vožnja desno skozi rdečo luč
-na splošno vsa nevarna prehitevanja kjer je preozka cesta
-max hitrost 140 po regionalkah, zdaj je 110

Je pa tudi res da zdaj ko vozim po AC, imam manj teh problemov se vzdrževati nevarnih manevrov. Ker prej sem moral dejansko gledati na uro kdaj odpelje avtobus. Ker če se ti je nasral ravno pred tebe, ti je uničil dobršen del poti. Kar je še dobro je to, da dejansko na poti nimam več slabo vzdrževane ceste. No danes zjutraj ko je bilo že temno je šla čez cesto kakšna žival, tako da divjad bo treba ševedno pazit, ker ravno od doma do službe pa tudi nimam samo AC z zaščitnimi ograjami.

Nekateri se pač že rodite z vsem tem znanjem in potrpežljivostjo, že moj fotr enkrat ni tako vozil kot jaz. Nekateri se moramo pa pač truditi in učiti tudi 20 let. Seveda so pa tudi taki, ki bodo vedno vozili nevarno. Tudi sam sem že na forumu rekel, da bom tako vozil celo kariero, pa očitno ni šlo skozi.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Kok sovražim folk, ki pri vključevanju na AC za mano skoči na vozni pas. Kaj ne moreš počakati, da grem jaz na koncu vključevanja lepo na voznega in potem še ostali? Zakaj skakati in riskirati? FAQ.

facepalm ::

"skakati" kot samo razvrstiti ali kot razvrstiti in dohitevati tebe?
Ker ce se samo razvrsti in te ne dohiteva, ne vidim problema. Pac je ocenil, da se lahko varno vkljuci in to tudi stori (vprasanje zakaj nisi ti tega storil prej).
Ce se pa vkljuci in te ne spusti predse (te zacne dohitevat/prehitevat), je pa res svinjsko;)

Invictus ::

scipascapa je izjavil:

Kok sovražim folk, ki pri vključevanju na AC za mano skoči na vozni pas. Kaj ne moreš počakati, da grem jaz na koncu vključevanja lepo na voznega in potem še ostali? Zakaj skakati in riskirati? FAQ.

Stisni malo gas in pospesi tako kot naj bi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

dj_uro ::

z zgoraj omenjenim drekanjem se na mojo žalost srečujem vsak delavnik na priključku Logatec...
Žalostno, nevarno, debilno, kretensko... realno slovensko...

a bo kdaj bolje? - žal ne
vw-klub.si

mirator ::

scipascapa je izjavil:

Kok sovražim folk, ki pri vključevanju na AC za mano skoči na vozni pas. Kaj ne moreš počakati, da grem jaz na koncu vključevanja lepo na voznega in potem še ostali? Zakaj skakati in riskirati? FAQ.

Oprosti, vendar te popolnoma nič ne razumem. Se pravi tebe moti, da ko se vključuješ iz uvoza na AC v vozni pas, nekdo ki se iz prehitevalnega pasu za tabo, razvrsti na vozni pas ali kako?
Aja ne, tebe moti nekdo, ki se ravno tako kot ti istočasno za tabo vključuje na vozni pas. Kaj pa je s tem narobe?
Mene moti nasprotno, ko se dva bližava priključku na AC, se oni pred mano, nikakor ne razvrsti in cijazi do konca in še malo po odstavnem pasu. Samo, če je le možno, grem jaz v tem priemru takoj na prehitevalni pas in počasnežu omogočim varno vključitev. Če pa prehitevalni pas ni prost oz. ni varno, potem tudi na voznem pasu počakam toliko, da se lahko počasnež le vključi tudi pred mano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

Astropower ::

facepalm je izjavil:

"skakati" kot samo razvrstiti ali kot razvrstiti in dohitevati tebe?
Ker ce se samo razvrsti in te ne dohiteva, ne vidim problema. Pac je ocenil, da se lahko varno vkljuci in to tudi stori (vprasanje zakaj nisi ti tega storil prej).
Ce se pa vkljuci in te ne spusti predse (te zacne dohitevat/prehitevat), je pa res svinjsko;)

Jaz ne vidim primera kjer bi bilo bolje se vključiti prej kot pa povsem na koncu. Tudi če bi se lahko prej, se lahko enako tudi na koncu, s tem da voziš z enako hitrostjo. Če se prej, ostalim za sabo skrajšuješ pospeševalni pas, edino če gredo potem tebe prehitevat po pospeševalnem.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Wait what?!
Ce jaz dosezem primerno hitrost na polovici pospesevalnega in je na voznem primerna "luknja", jo bom seveda izkoristil. Cemu cakati? Kako tocno skrajsam pospesevalni tistim za menoj? Saj lahko potegnejo do konca, ce zelijo, brez potrebe, da me prehitijo (se vkljucijo za mano ampak sele na koncu pospesevalnega).
Voznja do konca, brez razloga, je neumnost.
Luknja, ki jo imas na sredini, se lahko zapolne dokler prides do konca pospesevalnega in kaj bos potem? Vozil po odstavnem? Ce odstavnega ni, se bos ustavil? Seveda

DostMam ::

Ne mislim, da je nujno potrebno voziti do konca pospeševalnega pasu, vendar se ne strinjam, da je to neumnost. Koristi od tega je več. Ostali udeleženci imajo več časa regisgtrirati vas in se pripraviti na vaš manever. Vi imate več časa ne spregledati kakšno vozilo v mrtvem kotu. Promet je bolj umirjen in bolj predvidljiv. Ravno zato se niti luknja ne bo zapolnila, saj noben Schumacher ne bo prehiteval po voznem pasu - dali ste mu časa, da vas opazi. Tudi Astropower je to vajo že naredil. Faca je!

Utk ::

Če imaš priložnost, greš. Kaj imaš za cincat še 10 sekund? Kaj pa pol na koncu, ko "moraš" it? Si bil kdaj v Italiji...imajo marsikje še zmeraj 10 metrov tega pasu, naprej pa ni odstavnega, ampak ograja, vozijo pa mimo 120...tam bi verjetno ti cel vikend kampiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Spet odvisno od okoliscin. Imamo razlicno dolge pospesevalne pasove in razlicne situacije v prometu.
Ni neumno voziti do konca, neumno je voziti do konca ne glede na situacijo v prometu.
Oz voziti do konca samo zato, da se vozi do konca:)

DostMam ::

Utk je izjavil:

Če imaš priložnost, greš. Kaj imaš za cincat še 10 sekund? Kaj pa pol na koncu, ko "moraš" it? Si bil kdaj v Italiji...imajo marsikje še zmeraj 10 metrov tega pasu, naprej pa ni odstavnega, ampak ograja, vozijo pa mimo 120...tam bi verjetno ti cel vikend kampiral.

Bil. Prevozil skoraj celo Evropo in nikjer v prometu videl pospešek od 60 do 120 km/h na 10 m. Koliko G je to že?

Tidule ::

facepalm je izjavil:

Spet odvisno od okoliscin. Imamo razlicno dolge pospesevalne pasove in razlicne situacije v prometu.
Ni neumno voziti do konca, neumno je voziti do konca ne glede na situacijo v prometu.
Oz voziti do konca samo zato, da se vozi do konca:)

Tocno tako. Ce je gost promet je seveda smiselno da zapeljes ko je prostor in ne pospesujes slepo do konca pospesevalnen pasu. Ce je prostor pa seveda ni nic narobe ce dlje ostanes na pospesevalnem. Kar pa je nesramno pa je da tisi zadaj postarta na vozni pas tako da onemogoci oziroma ovira vkljucevanje tistemu pred sabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

Utk ::

Nisem rekel, da imaš ali rabiš tak pospešek. Ampak da ko je luknja, greš. Ne pa filozofiraš.

DostMam ::

Ali pa dvakrat pogledaš, pa greš. Takšnih je veliko, pa nis(m)o filozofi. Ste tudi takšni, ki vidite luknjo in greste, pa zato še niste Schumaherji. Odvisno je od situacije.

MisterM ::

DostMam je izjavil:

Prevozil skoraj celo Evropo in nikjer v prometu videl pospešek od 60 do 120 km/h na 10 m. Koliko G je to že?


To je tudi mene zanimalo, zato sem šel računat. Torej iz 60 na 120 km/h v desetih metrih.

Vzemimo, da je pospešek linearen. Pomeni, da je med pospeševanjem povprečna hitrost 90 km/h oziroma 25 m/s. Ker je treba pospešiti v desetih metrih, bo to trajalo 0.4 sekunde.

Delta "v" znaša 60 km/h oziroma 16.67 m/s. Deljeno s časom 0.4 s to znaša 41.67 m/s/s. Če je "G" 9.81 m/s/s, bi torej moral biti pospešek približno 4.2G.

Impresivno!

DostMam ::

+1, hvala!

Astropower ::

DostMam je izjavil:

Ne mislim, da je nujno potrebno voziti do konca pospeševalnega pasu, vendar se ne strinjam, da je to neumnost. Koristi od tega je več. Ostali udeleženci imajo več časa regisgtrirati vas in se pripraviti na vaš manever. Vi imate več časa ne spregledati kakšno vozilo v mrtvem kotu. Promet je bolj umirjen in bolj predvidljiv. Ravno zato se niti luknja ne bo zapolnila, saj noben Schumacher ne bo prehiteval po voznem pasu - dali ste mu časa, da vas opazi. Tudi Astropower je to vajo že naredil. Faca je!

No hvala, si me spomnil zakaj vedno vozim do konca, ker včeraj sem hotel napisati, pa se nikakor nisem mogel spomniti primera. To je to ja, da ne spregledaš kakšnega v mrtvem kotu. Enkrat že hočem zaviti na sredini, že ko sem gledal levo pri vključevanju skozi desni ovinek, sem videl samo BMW-ja, potem sem se hotel vključiti za njim, v levem ogledalu nobenega, pogledam bočno levo, pa zagledam prikolico. Iz kje se je vzel ne vem, ker prej ga za BMW-jem ni bilo, edino če je vmes prehiteval in se potem vrnil na desni pas.
V glavnem, zelo dobro napisan post, da imaš več časa, to je glavno.
Tudi iz enakih razlogov niti enkrat ne upam spremeniti smeri brez da bi se dobro prepričal z bočnim pogledom levo in levo nazaj. Še bolj pomembno je pa, če hočeš zaviti desno, ko se začne promet strnjevati.

Pa dobro, strinjajmo se, da če vse dobro preveriš, se lahko vključiš tudi na sredini. Ampak to moraš imeti bolj prilagojeno hitrost, tam 90-110 in ne gas na max. Gas na max in pospeševanje do 130 ti je pa res edina možnost se vključit na koncu, ker drugače nimaš časa vsega preverit.

Zgodovina sprememb…

Astropower ::

Po desni sem se pa sedaj v dveh dneh hitro odvadil prehitevati. Edino če vozim v koloni, grem mimo kakšnega na levi, to itak nimaš neke izbire, ker je na trenutke vedno desni pas hitrejši, ker se vsi tako radi peljejo po levi.
Drugih nevarnosti pa nisem opazil v zadnjih dveh dneh, edino včeraj me je eden zavedel z levim smernikom, šel pa naravnost. Pa čeprav je vozil po desnem pasu in ne po srednjem. Sicer sem šel samo naprej, ne pa še zavijati levo. Eno vključevanje prej je pa eden res nameraval zaviti tik pred enim in bil že pol metra levo, in to tam kjer se vozi 70-80. Ampak dobro, ta leva zavijanja in vključevanja na glavno cesto imam jaz že dodobra naštudirana in mi ne povzročajo problemov.

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Levi prikoličarji - zakaj jih nihče ne kaznuje?

Utk ::

MisterM je izjavil:

DostMam je izjavil:

Prevozil skoraj celo Evropo in nikjer v prometu videl pospešek od 60 do 120 km/h na 10 m. Koliko G je to že?


To je tudi mene zanimalo, zato sem šel računat. Torej iz 60 na 120 km/h v desetih metrih.

Vzemimo, da je pospešek linearen. Pomeni, da je med pospeševanjem povprečna hitrost 90 km/h oziroma 25 m/s. Ker je treba pospešiti v desetih metrih, bo to trajalo 0.4 sekunde.

Delta "v" znaša 60 km/h oziroma 16.67 m/s. Deljeno s časom 0.4 s to znaša 41.67 m/s/s. Če je "G" 9.81 m/s/s, bi torej moral biti pospešek približno 4.2G.

Impresivno!

Brez veze si to računal, ker ni nihče rekel, da rabiš tak pospešek. Samo da ko vidiš dovolj veliko luknjo, se moraš odločit ali it ali ne it. Ne pa mencat do konca pasu. Ker lahko pa takrat ne boš mogel levo, pred tabo bo pa ograja, ali pa pokvarjen tovornjak.

MisterM ::

Utk je izjavil:


Brez veze si to računal, ker ni nihče rekel, da rabiš tak pospešek. Samo da ko vidiš dovolj veliko luknjo, se moraš odločit ali it ali ne it. Ne pa mencat do konca pasu. Ker lahko pa takrat ne boš mogel levo, pred tabo bo pa ograja, ali pa pokvarjen tovornjak.


Jasno, da je brez veze, saj se gre za nek hipotetičen scenarij, a z malo osnovnošolske fizike se da hitro in enostavno izračunati, kakšen pospešek bi rabil, da v desetih metrih prideš iz 60 na 120 km/h. Mislim, da nekateri dragsterji lahko dosežejo okoli 5G, vozila v cestnem prometu pa seveda veliko manj - novi Rimac doseže nekje 1.3G.

Glede mencanja se seveda strinjam in zanimivo bi bilo videti, koliko nesreč so zabeležili, ko je kak voznik zaradi oklevanja pri vključevanju povzročil trk. Sicer lahko samo ugibam, a najbrž jih niso kaj dosti.

DostMam ::

"Brez veze si to računal, ker ni nihče rekel, da rabiš tak pospešek."

Utk je izjavil:

...Si bil kdaj v Italiji...imajo marsikje še zmeraj 10 metrov tega pasu, naprej pa ni odstavnega, ampak ograja, vozijo pa mimo 120...tam bi verjetno ti cel vikend kampiral.
Vi ste to napisali. Ni brez veze računal, nekatere nas zanima tudi umska gimnastika.

Utk je izjavil:

Nisem rekel, da imaš ali rabiš tak pospešek. Ampak da ko je luknja, greš. Ne pa filozofiraš.
Res je, da mogoče niste rekli, ste pa napisali. Uporabili ste ne-argument, da bi (menda) pobili utemeljeno razlago mojega mnenja. In ko človek to namenoma prezre s fizikalno dokazljivim dejstvom, začnete žaliti. Imate mogoče dva ali tri utemeljena argumenta za svojo trditev, da je za vsako ceno treba izkoristiti vsako luknjo med vozili? To bi rad prebral.

"Samo da ko vidiš dovolj veliko luknjo, se moraš odločit ali it ali ne it."
Ni res, ni se kaj odločat. Vsak, ki se najde na priključnem pasu se je že odločil, da bo išel. Kdaj bo to naredil je njegova stvar. Vaša percepcija, da je vožnja ena sama dirka ni sveto pravilo.

"Ne pa mencat do konca pasu. Ker lahko pa takrat ne boš mogel levo, pred tabo bo pa ograja, ali pa pokvarjen tovornjak."
Ne boste verjeli ampak, nekateri situacijo ocenimo pravočasno in nas ograja ali tovornjak ne morejo presenetiti. So sicer takšni, ki res mencajo, niso pa pravilo in ga smete aplicirati na vse, ki se z vami ne strinjamo.

MisterM je izjavil:

...Jasno, da je brez veze, saj se gre za nek hipotetičen scenarij,...


Ne, ne gre za hipotetičen scenarij. Gre za način debatiranja, kjer na osnovi nonsensa izvajaš sklepe in jih nato vsiljuješ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

solatko ::

Kdor ne zna zapeljat na AC iz pospeševalnega pasu, ni sposoben upravljati vozilo, zato bi moral še enkrat na vozniški izpit. Vi pa delate doktorate iz samoumevnih zadev.

Dejte raje ugotoviti, kako lahko vozite s prilagojeno hitrostjo, da ne bo vsak dan kolon zaradi nesreč na cestah in to tudi tistih, kjer vsi vozijo v isto stran (AC).
Delo krepa človeka

facepalm ::

Smo ze ugotovili kako lahko vozimo s prilagojeno hitrostjo in to vestno izvajamo. Nismo "mi" tisti, ki ustvarjamo kolone zaradi nesrec.

DostMam ::

solatko je izjavil:

... razen tega, da večina sploh ne ve, kaj PH dejansko pomeni.

mirator ::

Evo, da ne bodo vedno krivi samo avtomobilisti.

V tem primeru so res avtomobili huda ovira za pešce, že v lepem vremenu se težko srečajo, če pa je dež ali sneg, pa bi se lahko posnel kakšen gang v smislu Chaplina. Tukaj so talenti predvsem občina in načrtovalci parkirišč.

facepalm ::

Uh, boli vrat :)))

Invictus ::

mirator je izjavil:

Evo, da ne bodo vedno krivi samo avtomobilisti.

V tem primeru so res avtomobili huda ovira za pešce, že v lepem vremenu se težko srečajo, če pa je dež ali sneg, pa bi se lahko posnel kakšen gang v smislu Chaplina. Tukaj so talenti predvsem občina in načrtovalci parkirišč.

V takih primerih grem jaz kar cez havbo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Invictus je izjavil:

V takih primerih grem jaz kar cez havbo...

Greš ti my ass.

Sploh pa tukaj voznik ni nič kriv, ker ima avto povsem pravilno parkiran.

mirator ::

Seved tukaj ni krivda voznika, kar sem uvodoma tudi zapisal ("da ne bodo krivi samo avtomobilisti"). Je pa krivda načrtovalcev prometne ureditve in občine, kot investitorja in nadzornika, ki na pričujoče anomalije ni odreagirala.
@facpalm, se ti opravičujem za bolečine v tvojem vratu, vendar sem tudi jaz kasneje ugotovil, da se je slika zavrtela. Ampak en šnopček jezo odstrani.
@Invictus, ti verjamem, samo po tem pločniku kar pogosto hodijo ljudje s hoduljami na kolesih.

Invictus ::

GupeM je izjavil:

Invictus je izjavil:

V takih primerih grem jaz kar cez havbo...

Greš ti my ass.

Sploh pa tukaj voznik ni nič kriv, ker ima avto povsem pravilno parkiran.

Ne nima, ima ga kar lepo cez plocnik. Na plocniku ni dovoljeno parkiranje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

facepalm ::

mirator je izjavil:

Seved tukaj ni krivda voznika, kar sem uvodoma tudi zapisal ("da ne bodo krivi samo avtomobilisti"). Je pa krivda načrtovalcev prometne ureditve in občine, kot investitorja in nadzornika, ki na pričujoče anomalije ni odreagirala.
@facpalm, se ti opravičujem za bolečine v tvojem vratu, vendar sem tudi jaz kasneje ugotovil, da se je slika zavrtela. Ampak en šnopček jezo odstrani.
@Invictus, ti verjamem, samo po tem pločniku kar pogosto hodijo ljudje s hoduljami na kolesih.

Lahko das pobudo na obcino/krajevno skupnost, da postavijo kolicke ob rob plocnika. Dokler bo tako, se bo vedno nasel eden, ki bo parkiral z nosom cez robnik in kasneje se nekdo, ki bo poravnal avto s sosednjim itd..

fikus_ ::

mirator je izjavil:

Evo, da ne bodo vedno krivi samo avtomobilisti.

V tem primeru so res avtomobili huda ovira za pešce, že v lepem vremenu se težko srečajo, če pa je dež ali sneg, pa bi se lahko posnel kakšen gang v smislu Chaplina. Tukaj so talenti predvsem občina in načrtovalci parkirišč.


Za zdrave pešce je to prehodno, nekdo na vozičku bo pa moral ubrat precej daljšo pot.
In takšnega projektanta/nadzornega je potrebno za j*jca obesit, da si bo zapomnil.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

GupeM ::

predi ::

Invictus je izjavil:

GupeM je izjavil:

Invictus je izjavil:

V takih primerih grem jaz kar cez havbo...

Greš ti my ass.

Sploh pa tukaj voznik ni nič kriv, ker ima avto povsem pravilno parkiran.

Ne nima, ima ga kar lepo cez plocnik. Na plocniku ni dovoljeno parkiranje...
V nobenem primeru ni kulturno parkirati na tak način.

Jaz ob pogledu na tisto sliko dobim asociacijo na motorista, ki spelje ovinek na način, da ima gume na pravi strani neprekinjene črte, nagnjen je pa preko in tako še vedno vozi "po svojem pasu".

solatko ::

mirator - Če je nos avtomobila do pločnika, je čisto dovolj prostora, kolesa do robnika je napačno parkiranje, kar vidiš tudi na zarisanih črtah parkirnih prostorov, da večina voznikov ne zna postavit na sredo zarisanega, kar je pravilno. Pred semaforji pa ustavljajo 4-5m pred črto, ki označuje mesto ustavljanja.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Solatko, eden tistih, ki to počnemo na križiščih sem jaz. Črta je pogosto tako blizu semaforju, da se je potem potrebno zvijati kot mamba, če hočeš videti zeleno. Lahko rečemo, da to tudi gre na račun načrtovalcev cest, ki jim je treba priznati, da pogosto rešujejo nerešljivo. Na Miratorjevem parkirišču je (domnevam) načrtovalec namenoma naredil to kar je, sicer ne bi mogel doseči zahtevanega števila parkirnih mest, prometne in požarne varnosti, dostopnosti za invalide in transseksualce, odtekanja meteorne vode in še in še in še.
««
201 / 291
»»