» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
202 / 206
»»

GupeM ::

solatko je izjavil:

mirator - Če je nos avtomobila do pločnika, je čisto dovolj prostora, kolesa do robnika je napačno parkiranje, kar vidiš tudi na zarisanih črtah parkirnih prostorov, da večina voznikov ne zna postavit na sredo zarisanega, kar je pravilno.

Po katerem zakonu? Predvsem drugi del o parkiranju v sredo boksa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

fikus_ ::

Talenti, velikost parkirnih mest 35. člen proti koncu

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

predi ::

Po četrtem členu ZPrCP-ja je vsak voznik med drugim dolžan skrbeti za to, da promet poteka nemoteno, ter ravnati tako, da ne ovira drugih udeležencev cestnega prometa. Promet pešcev je še vedno promet. Ampak ker ni predpisana sankcija za početje v nasprotju s temi pravili, sodi to bolj v kulturno obnašanje (načelnost) v prometu, kot pa v kako drugo kategorijo.

Je pa po 65. členu izrecno prepovedano ustaviti ali parkirati na pločniku. IMHO, sem sodi tudi parkiranje na način, ki je bil prikazan na sliki. Obstajajo vozila, ki imajo zadek daljši od celotne širine tistega pločnika. Boste rekli, da bi naj takšno vozilo lahko parkiralo na istem mestu, ker projektant ni predvidel, da obstaja? Ali pa je morda na vozniku, da sprevidi, da njemu tak parkirni prostor pač ni namenjen?

Ne vem, zakaj je tak tabu stopiti iz vozila in pogledati, kako je parkirano, ter popraviti, če ni v redu. Saj nihče ne pričakuje, da boš zadel v prvo.

GupeM ::

Saj ni problem zadeti v prvo. Problem je, ker se bodo potem pizdili tisti, ki bodo vozili mimo mojega parkiranega avtomobila, tega bo pa pol metra na cesto gledalo. Če bi bil parkirni prostor primerno narejen, bi bil cel avto lepo v boksu.

Ne vem sicer, kakšni so boksi na zgornji sliki, ampak precej je prekratkih.

Če pa je takšno parkiranje problem, pa obstajajo ovire, ki se jih privije na tla in se moraš potrudit, če hočeš zapeljati preko njih. Poceni rešitev, ampak potem se bo pokazala (pre)majhnost parkirnih boksov.

predi ::

S "popraviti" sem mislil tudi "odpeljati drugam", če vidiš, da pač ne paše v boks.

Astropower ::

Glede tistega vključevanja na AC je pa res da je včasih bolje se vključiti že na polovici ali 2/3, ravno danes sem prišel v tako pozicijo kjer ne bi bilo smisla voziti dlje, samo avto za mano bi lahko skrajšal razdaljo do spredaj vozečega.
Pa nasploh ugotavljam, da je bolje voziti bolj kot ostali in ne neki po svoje. Recimo prehitevanje tovornjaka, če se vsi že zdavnaj premaknejo na levi pas, zakaj bi ti čakal in vozil bližje tovornjaku in dajal prednost ostalim. Saj v trgovini tudi ne spustiš 10-20 ljudi naprej kar tako. Če pa vidiš da nekdo začne pospeševati po desni, pa lahko tudi zapelješ nazaj na desni pas. Ampak kaj pa vem, včeraj sem to naredil in se samo spravil v slabši položaj, naj prehiti po desni če že mora.
Danes me je pa eden res prehitel po desni, ravno ko sem iskal luknjo za umik desno, sem ga moral počakat. Ostalim res ne gre zaupat da bodo pogledali v desno ogledalo, če ti prehitevaš po desni. Ampak če nikoli ne prehitevaš po desni, je v bistvu vseeno kako dobro ostali to gledajo, važno da ti pogledaš pri umiku desno.
Jaz sem se pa že naučil, da nima res nobenega smisla prehitet po desni, ne profitiraš ama nič. Kot sem rekel veliko več profitiraš, če prehitevaš tovornjake kot ostali, da se takoj za ostalimi pomakneš v kolono na levi. S tem moraš sicer voziti na zelo kratki razdalji, ampak vsaj neko normalno pa lahko vzdržuješ, ne rabiš tako kot nekateri se približat na 5m. Povečini imaš za sabo tudi takega, ki drži vsaj minimalno razdaljo. Če pa že imaš koga, ki misli da bo kaj profitiral, če se mu samo ti umakneš, spredaj je pa 1km kolona, pa pač spustiš naprej in upaš da bo naslednji za tabo bolj umirjen.

Še nekaj opažam, da ko ste govorili da se hvalim z 200KM. Jaz pa večkrat nimam občutka, da bi imel kaj več moči kot ostali, vsaj ko enkrat zapeljem na AC. Ne verjamem sicer da imajo vsi 200KM, ker so tudi navadni Peugeoti, očitno dozli tudi dobro šopajo po AC, čeprav vsaj enih 140KM pomoje rabiš da držiš tempo z mano. Iz 100 do 160 se sicer da malo pobegnit, ampak to je daleč od tega da bi se kaj poznalo na celi poti. Ampak dobro, če hočeš bencinarja in dizlov navor, ti drugega kot 200KM itak ne ostane. Moč pa pride bolj prav tam kjer se vozi 1., 2., 3. prestava. Meni pride prav za lažja vključevanja, to je pa tudi vse. neki za hvalit pa to sigurno ni. Tudi če gledaš BMW, 320d ima sicer kar nekaj moči, ampak hvališ se lahko šele če imaš 3.0 R6.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

zanimivo bi bilo videti, koliko nesreč so zabeležili, ko je kak voznik zaradi oklevanja pri vključevanju povzročil trk. Sicer lahko samo ugibam, a najbrž jih niso kaj dosti.

Jaz bi pa rekel, da kar veliko. Na avtocesti je nasploh bolj malo nesreč, ampak če je, je velikokrat blizu priključka, ko nekdo naredi neko neumnost. Izven avtoceste pa pade to pod izsiljevanje...vsako leto je kar nekaj primerov, ko, ponavadi nek starček, izsili nekoga. Če izsili motor, je samo še huje. To je tudi v resnici mencanje. Če je prosto, greš, in to hitro do hitrosti do katere misliš it, če ne, pač ne greš. Ne da skočiš na glavno cesto pred nekoga, potem se pa še cijaziš pol minute, namesto da bi hitro pospešil, če si ga že izsilil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

donvito ::

mirator je izjavil:

Evo, da ne bodo vedno krivi samo avtomobilisti.

V tem primeru so res avtomobili huda ovira za pešce, že v lepem vremenu se težko srečajo, če pa je dež ali sneg, pa bi se lahko posnel kakšen gang v smislu Chaplina. Tukaj so talenti predvsem občina in načrtovalci parkirišč.

facepalm je izjavil:

Uh, boli vrat :)))

Da ne bo še koga bolel vrat.>:D

mirator ::

Hvala.
Da je slika obrnjena sem opazil šele, ko me je na to opozoril facepalm. Ampak ne glede, kako je slika obrnjena, problem ostaja in ni niti osamljen.
Je pa res, da se dimenzije osebnih avtomobilov z leti večajo. Jaz imam garažo v tripleks garažni hiši zgrajeni tam nekje okoli 80-tih let prejšnjega stoletja. Kar nekaj sosedov si je privoščilo in brez soglasja ostalih lastnikov, vhodna vrata nekoliko pomaknilo navzven, ker so pač najprej skočili (kupili avto) in šele na to rekli hop (ugotovili, da je garaža prekratka). In njih prav nič ne moti, da to moti neposredne sosede, ki sedaj svojih vrat ne morejo odpirati 180°kot prej, ampak samo še 90°.

Tidule ::

GupeM je izjavil:

Saj ni problem zadeti v prvo. Problem je, ker se bodo potem pizdili tisti, ki bodo vozili mimo mojega parkiranega avtomobila, tega bo pa pol metra na cesto gledalo. Če bi bil parkirni prostor primerno narejen, bi bil cel avto lepo v boksu.

Ne vem sicer, kakšni so boksi na zgornji sliki, ampak precej je prekratkih.

Če pa je takšno parkiranje problem, pa obstajajo ovire, ki se jih privije na tla in se moraš potrudit, če hočeš zapeljati preko njih. Poceni rešitev, ampak potem se bo pokazala (pre)majhnost parkirnih boksov.



Premajhen boks ali prevelik avto, žal ni in ne sme bit opravičilo za napačno parkiranje.

mirator je izjavil:

Hvala.
Da je slika obrnjena sem opazil šele, ko me je na to opozoril facepalm. Ampak ne glede, kako je slika obrnjena, problem ostaja in ni niti osamljen.
Je pa res, da se dimenzije osebnih avtomobilov z leti večajo. Jaz imam garažo v tripleks garažni hiši zgrajeni tam nekje okoli 80-tih let prejšnjega stoletja. Kar nekaj sosedov si je privoščilo in brez soglasja ostalih lastnikov, vhodna vrata nekoliko pomaknilo navzven, ker so pač najprej skočili (kupili avto) in šele na to rekli hop (ugotovili, da je garaža prekratka). In njih prav nič ne moti, da to moti neposredne sosede, ki sedaj svojih vrat ne morejo odpirati 180°kot prej, ampak samo še 90°.


Klasika, na Topniški v ljubljani zmaga tip, ki je podaljšal samo spodnjo polovico vrat, da lahko parkira BMW 5 sedan :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Premajhen boks ali prevelik avto, žal ni in ne sme bit opravičilo za napačno parkiranje.

Ne, se pa lahko pogovarjamo o tem, kdo je "talent".

Tidule ::

IMO v tem primeru oba. Tako tisti, ki ne zna ocenit velikosti svojega vozila in ustrezno parkirat, kot tisti, ki je dizajniral tako parkirišče v 21. stoletju. Ampak kot smo videli na primerih, ki jih je omenil mirator, je lahko težava preprosto v tem, da so bile zahteve in standardi za parkirišča včasih drugačna. Damo to pač ne spremeni pravil parkiranja. Sem prepričan, da taisti viznik ne bi tam pustil avta, če bi bil namesto pločnika zid.

Kot ponavadi lahko vsak v prometu vpliva samo na to kako se on obnaša in tukaj je voznik nedvomno pač dokazal, da je talent, ki se požvižga na ostale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

GupeM ::

Tidule je izjavil:

je lahko težava preprosto v tem, da so bile zahteve in standardi za parkirišča včasih drugačna.

Potem je potrebno zbrisati črte na parkirišču oz jih je potrebno na novo narisati/parkirišče prilagoditi. Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah (v veljavi od 5. 1. 2016) namreč navaja:
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah (Uradni list RS, št. 59/18) vsebuje naslednjo prehodno in končno določbo:

»PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA

17. člen

(1) Prometno signalizacijo in prometno opremo, postavljeno na podlagi Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah (Uradni list RS, št. 99/15), je treba uskladiti s tem pravilnikom najpozneje do 6. julija 2026.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek se označbe 5356, 5356-1 in 5356-2 uskladijo s pogoji iz 8. člena tega pravilnika najpozneje v treh letih od uveljavitve tega pravilnika.

Tidule ::

Problem je v tem, da se takšnih situacij praviloma ne da reševat z novimi označbami ampak je potreben poseg v konstrukcijo, ki pa pogosto preprosto ni možen. Dolžino parkirišča bi pač lahko samo tako rešili s cetnimi označbami, da bi oznake zarisali na pločnik, kar pa je IMO precej kontraproduktivno.

Še vedno, pa to ne spremeni dejstva, da je posameznik tisti, ki se odloči, da bo narobe parkiral in oviral ostale udeležence v prometu.

GupeM ::

Tidule je izjavil:

Problem je v tem, da se takšnih situacij praviloma ne da reševat z novimi označbami ampak je potreben poseg v konstrukcijo, ki pa pogosto preprosto ni možen. Dolžino parkirišča bi pač lahko samo tako rešili s cetnimi označbami, da bi oznake zarisali na pločnik, kar pa je IMO precej kontraproduktivno.

Nope. Si že kdaj videl, da so kje parkirišče s pravokotnimi parkirnimi mesti spremenili v parkirišče z diagonalnimi ali vzdolžnimi? Prostora bo sicer manj, bo pa skladno s pravilnikom. Lahko pa tudi izbrišeš črte. Ogromno je parkirišč brez črt. Ponavadi makadamskih. Pa se ljudje kar znajo približno lepo parkirati.

Tidule je izjavil:

Še vedno, pa to ne spremeni dejstva, da je posameznik tisti, ki se odloči, da bo narobe parkiral in oviral ostale udeležence v prometu.

Še vedno pa se lahko pogovarjamo o tem, kdo je talent.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Tidule ::

Še vedno pa se lahko pogovarjamo o tem, kdo je talent.

Kaj konkretno pa je še za povedat tukaj?

MrStein ::

DostMam je izjavil:

Solatko, eden tistih, ki to počnemo na križiščih sem jaz. Črta je pogosto tako blizu semaforju, da se je potem potrebno zvijati kot mamba, če hočeš videti zeleno. Lahko rečemo, da to tudi gre na račun načrtovalcev cest, ki jim je treba priznati, da pogosto rešujejo nerešljivo.

To se reši čisto preprosto:



No ja, "preprosto", ker v birokracistanu ni nič preprosto.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Astropower ::

No ko smo ravno pri črtah pred semaforjem. Tukaj v Radovljici so na glavnem križišču pred prehodi za pešce narisana mesta za kolesarje. Jaz sem že od začetka predvideval, da moraš z avtom ustaviti za temi mesti, tudi če ni kolesarjev. Čeprav še zdaj ne vem, niti ne vem v čem je point.
Sicer se pa tega križišča z avtom izogibam kot hudič križa, ker se vedno zdi da rdeča traja v nedogled, tudi 2 minuti. Pa ko zavijaš levo ob 15-tih, lahko čakaš 1km kolono. Hvala bogu da so zgradili vsaj obvoznico.

Za tele ritoliznike sem se pa počasi nehal sekirat, vozim normalno naprej, narest itak ne moreš nič, povečaš hitrost, bo krajša razdalja še večji problem, zmanjšat pa tudi ne moreš za več kot 5-10, ker ga boš še bolj ujezil. Vedno se pa najde nekdo, ki misli da bo prišel kam hitreje, če mi bo zlezel v rit. Seveda so vse to primeri, ko imam pred sabo kolono. Jaz je nikoli ne ustvarjam, ker če pa 200KM ne da dovolj pospeška, potem pa tudi ne vem.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Tidule - Rešitev zate je enostavna, kupi vrata, ki se odpirajo navzgor. Če avto ne gre v klasične socialistične garaže (tudi IMV kombi iz takratnih časov ne), se pri nekaj cm res lahko podaljša podboje vrat, lahko bi to naredili konstrukcijsko skupaj, ampak smo prevelke pizde, da bi se to zmenili, saj moj avto gre not brez problema.
Delo krepa človeka

Tidule ::

Od kje ti ideja, da imam jaz take probleme? Malo projeciraš ali se preprosto ne znaš pogovarjat brez, da zadevo spuščaš na osebni nivo?

solatko ::

Tidule - Zato, ker si opisal problem vseh triplex garažnih hiš v državi, ki so delane po JUS standardih, kje pa vidiš osebni nivo, napisal sem v prvi osebi, da smo take......, razen, če se vidiš v tem.
Delo krepa človeka

DostMam ::

GupeM je izjavil:

Tidule je izjavil:

Problem je v tem, da se takšnih situacij praviloma ne da reševat z novimi označbami ampak je potreben poseg v konstrukcijo, ki pa pogosto preprosto ni možen. Dolžino parkirišča bi pač lahko samo tako rešili s cetnimi označbami, da bi oznake zarisali na pločnik, kar pa je IMO precej kontraproduktivno.

Nope. Si že kdaj videl, da so kje parkirišče s pravokotnimi parkirnimi mesti spremenili v parkirišče z diagonalnimi ali vzdolžnimi? Prostora bo sicer manj, bo pa skladno s pravilnikom. Lahko pa tudi izbrišeš črte. Ogromno je parkirišč brez črt. Ponavadi makadamskih. Pa se ljudje kar znajo približno lepo parkirati.

Tidule je izjavil:

Še vedno, pa to ne spremeni dejstva, da je posameznik tisti, ki se odloči, da bo narobe parkiral in oviral ostale udeležence v prometu.

Še vedno pa se lahko pogovarjamo o tem, kdo je talent.


Diagonalno je rešitev, vendar manj parkirnih prostorov pomeni, da se potem mora talent (projektant) ukvarjati z lastnikom objekta, ki je "naenkrat" izgubil zahtevano število parkirnih mest iz gradbenega dovoljenja. Zato verjetno ne bodo zaprli trgovskega centra, bo pa ogenj v strehi, če je lastnik svet stanovalcev, ki mora odločati kdo leti s parkirišča. Tako res, poleg predpisov, ostane le še zdrava pamet in uvidevnost. Voznikov, pešcev in invalidov.

Astropower ::

Joj, tale vožnja v dežju po AC, koliko imaš to nestrpnežev. Jaz če imam vedno enega pred sabo na varnostni razdalji pa je desno vsake toliko časa kako vozilo, se imam pravico vozit po levem pasu. Seveda bi se lahko vsaj 5x na poti umaknil desno, res pa da bi moral zmanjšat hitrost za 10-20 ter se spet nazaj vključevat, to je pa v dežju precej težje in zaradi tega nisem toliko spreminjal smeri kot v suhem.
Ampak kaj oni za mano misli, da bo profitiral, če se mu na vsake 2km eden umakne, to je vprašanje. Pol minute je že veliko. Verjetno sicer tisti čas ne razmišlja o prihranku na času ampak bi samo rad vozil hitreje od 110-120.

Sicer pa jaz vožnjo 130 v dežju, kaj šele 140, smatram že za nevarno vožnjo. Poleg tega je bila večina na prehitevalnem na prekratki razdalji, tudi na 10m ali še manj so se nabrali skupaj, to ni sprejemljivo.

V glavnem, prehiten sem bil po desni, pa ta ki je lep del poti vozil za mano mi je poblendal. Kaj, se je naveličal gledati zadek moje Astre in bi raje že gledal kaj drugega ali v čem je problem?
Pa ta ki me je prehitel po desni, je bilo to vmesni čas, ko mi je 15s gorel desni smernik, da sem se lahko sploh premaknil desno. Isti čas je še tisti, ki mi je poblendal, zapeljal desno in me verjetno hotel prehiteti po desni. Še enkrat poudarjam da je bila kolona, torej sta bila nestrpna samo zato, ker sem spredaj vzdrževal vsaj 50m razdalje namesto njihovih 10-20m.
Ampak dobro, saj zastopim, ker sem bil sam tudi že v obratnem položaju. Ampak zdaj po 5,5 mesecih sem se pa tole res že naučil. In ja, če sem jaz rabil tako dolgo, logično da bodo na cesti vedno taki, ki se tega še niso naučili, pa večina se jih sploh nikoli ne nauči.
Povsem druga stvar je če nekdo očitno ovira levi pas, na obeh pasovih spredaj vsaj 500m praznine.

Zgodovina sprememb…

Astropower ::

Aja, kaj sem se zdaj spomnil, če bi se umaknil temu nestrpnežu, bi takoj dobil drugega. Res pa da bi se lahko umaknil in dobil novega nestrpneža že zato, ker dlje časa voziš pred istim, bolj bo nervozen.
Mah, kot pravim, imam pravico vozit po levi 110-120, če mi hitrost 90-100 na desnem ne ustreza. Zakaj tako ne bom vozil vedno je pa samo zato, ker mi ni všeč da eden za mano vozi na 10-20m. Da mi zmanjša pod 10m pa itak takoj ko je prosto zavijem desno.
Pač prej sem v dežju ravno zaradi teh razlogov vozil skoraj samo po desnem pasu, ampak tudi tam dobivaš talente, ki ti vozijo za ritjo in uletavajo iz prehitevalnega pasu tik pred tebe. Tako da sem danes pa probal še drugo opcijo. Edino kar lahko še probam je nekaj srednjega.

Velik del voznikov tako kot sem jaz danes vozi v suhem lepem vremenu. To je pa tisto kar ni sprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

Kar tako naprej, Astropower. Poskrbi zase in za varnost drugih na cesti.

val46 ::

Oprosti, ampak ob predpostavki, da se pred teboj nista prehitevala dva kamiona, si ob vožnji med 110 in 120 na prehitevalnem pasu(kljub dežju), bil po vsej verjetnosti ti razlog za kolono. Normalno da ti je nekdo zadaj blendal. Nenazadnje, nimajo vsi gum za 30€ verjetno in jim vožnja v omejitvi(beri 130) ne pomeni noben problem, tudi če je cesta nekoliko mokra.

Astropower ::

Pa kako sem jaz razlog za kolono, če je bila pred mano celo pot kolona. Nisem štel vozil, ampak nima veze ali je eden ali pa 20, če je bil pred mano vedno eden na največji razdalji 100m, je to zame vožnja v koloni. Vsaj na trenutke povsem možno, da ostali niso videli kolone pred mano, ker je bila slaba vidljivost in ker sem vzdrževal normalno varnostno, kaj jaz vem, nekje med 50 in 80m. Ampak ta nestrpnež je moral vseeno videti kolono, ker na čisti ravnini pa ja vidiš. Jaz sem dobro vedel da vozim v koloni, vem pa da za ostale pomeni kolona da so strnjeni skupaj.
Kolone imaš pa še v suhem pri 100-110 ali pa tudi manj v času turistov.

Ne vem, meni je vožnja pri 130 že kar nesigurna, pomoje bi bilo enako če bi imel nove gume kot pa moje 4 leta stare, pač imam nek zdrav občutek koliko je še varno iti, katerega večina očitno nima. Pa s 130 ne mislim sem pa tja za kratek trenutek potegnit če je prazno, mislim vozit se mimo ostalih na desni. 120 je zame čisti max, če v suhem uletavajo levo, zakaj ne bi v mokrem. Čeprav danes tega nisem opazil.

Prav tako kjer se ostali radi limajo je pred zmanjševanjem hitrosti pred semaforji (drugače vsaka čast za ureditev v Radovljici, tako omejitve 50 kot črte na cesti) ter po ulicah med bloki, vse to jaz vozim previdno ter brez sekanja ovinkov kot radi delajo ostali. In te nešteti ležeči so zame brezveze, jaz med bloki že sam po sebi ne morem iti čez 30. Ampak dobro, naj bodo za tiste, ki ne vedo kaj je prilagojena hitrost.

Zgodovina sprememb…

Tidule ::

solatko je izjavil:

Tidule - Zato, ker si opisal problem vseh triplex garažnih hiš v državi, ki so delane po JUS standardih, kje pa vidiš osebni nivo, napisal sem v prvi osebi, da smo take......, razen, če se vidiš v tem.

solatko je izjavil:

Tidule - Rešitev zate je enostavna, kupi vrata, ki se odpirajo navzgor. Če avto ne gre v klasične socialistične garaže (tudi IMV kombi iz takratnih časov ne), se pri nekaj cm res lahko podaljša podboje vrat, lahko bi to naredili konstrukcijsko skupaj, ampak smo prevelke pizde, da bi se to zmenili, saj moj avto gre not brez problema.

ja, z nekaterimi je kakršenkoli zametek dialoga očitno nemogoč. Upam, da nisi takšen tudi na cesti.

Astropower ::

Nisem štel vozil, ampak nima veze ali je eden ali pa 20, če je bil pred mano vedno eden na največji razdalji 100m, je to zame vožnja v koloni.

No to ni ravno res, če bi bil samo eden sem in tja na prehitevalnem, bi ta nestrpnež res nekam prišel hitreje z blendanjem. V bistvu mi je stisnil samo eno enojno blendo na celi poti, tako da niti ni bil nestrpen.
Ne, itak da so bile kolone celo pot med 6:00 in 6:30 na gorenjski AC. Oz. zame, če je bila na celi poti max razdalja med dvema voziloma 200m, je to celo ena kolona in ne več njih. To je povsem normalno že za suho vreme.
Na desnem pasu so bile pa vmes res 500m luknje, sploh tam kjer sem bil prehiten po desni in dobil blendo. Ampak levi pas je bil zaseden, tako da ne vem zakaj bi moral jaz odstopati svoje mesto.
To je enako kot če stojim v trgovini v vrsti in puščam 1,5m razdaljo, zadaj se mi pa eden guzi na 0,5m in bi ga zaradi tega moral spustiti naprej.

Pa saj drugače zastopim, na AC se spušča naprej zaradi vljudnosti ter tudi da si povečuješ varnost. V suhem redno spuščam naprej, ker je 10x lažje menjat pasove. Pa čeprav jaz nikoli nisem tisti, ki bi ustvarjal kolone, ampak za tiste na prehitevalnem je pa vseeno malenkost bolje, če jim sem pa tja kdo sprosti malo prostora.
Pač tako naj bi po moje vožnja po AC potekala, da si avtomobili izmenjujejo mesta, ne glede na to kako hitro vozijo. Ne pa da si postaviš neko številko v koloni in tam ostaneš do cilja.

To da takrat, ko bi lahko zavil desno in sem tudi vedel, da bi moral, kar sta mi tedva tudi dokazala, je drugače precej manjši prekršek kot pa to kar sta delala onadva, prehitevanje po desni in vožnja na prekratki razdalji.
Zdaj bi bilo res zanimivo pa pogledat kazni, če se s tem strinja tudi stroka. Za prehitevanje po desni vem da je samo 120EUR, čeprav bi jaz to kazen postavil glede na dejansko stanje, ker je lahko razlike v nevarnosti x10.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Ma komu se da s tabo sploh več prerekat daj...enkrat praviš da z veseljem prehitevaš po desni, drugič bi pa vsem takim, ki to naredijo tebi, kar kazni x10 talal, al pa najboljše, kar izpit pobral. Spet, če je zate vožnja 200m za vozilom pred seboj še vedno ena in ista kolona, sploh pri hitrosti 110km/h, kot si napisal zgoraj, potem ne vem če ravno poznaš predpise. In še enkrat, to, da se ti bojiš na ravni AC peljat 130 ko bi lahko, tudi če dežuje, ne pomeni, da drugi tega niso sposobni. A to da pa v lepem sončnem vremenu ti gredo "turisti" pri 140km/h na levem pasu na K., to je pa ok. Ker takrat bi pa ti rad 170 vozil! Dej, malo se zamisli glede svoje vožnje in predvsem svojega "učenja" ostalih, kako se vozi, ker če greš danes opravljat izpit še enkrat, ga ne opraviš niti s podkupovanjem izpitne komisije.

Aja, pa 4 leta stare gume, glede na tvojo vožnjo, katero so že tolikokrat opisal, so najbrž samo še za v smeti. Pomoje niti za policaje niso več ok, kaj šele za dejansko "norenje" in divjanje po naših cestah. No, vsaj nekaj ti dam prav, če je res...da med bloki ne voziš več kot 30. Sam spet, glede na tvoje izjave do sedaj, velja to v primeru dežja ali snega, drugače te pa boli k za vse ostale na cesti, važno da voziš ti tako, kot tebi paša.

Astropower ::

130 vožnja v dežju ne more biti varna. 130 je max in verjetno da ne za slabše pogoje od idealnih, kar mokra cesta gotovo je.
Nima veze kdo se koliko boji voziti 130 ali če usposobljeni za tako vožnjo (vozila na nujni vožnji), varno to ni.

Sem našel tudi za prekratko varnostno, je kar dobra kazen, 200EUR:
https://www.policija.si/index.php/compo...

val46, samo glede na tvoja 2 zapisa upam trditi da voziš bolj nevarno, kar sem sicer od nekdaj predvideval, ker sem bil siguren da se kvalificiraš za povprečnega voznika, ti pa niso ne vem kaj dobri. Vsaj glede na mojo novo bolj varno vožnjo, ki sem jo začel prakticirati ta teden.
Sicer pa še vedno mislim da je 170 v suhem manj nevarno kot 130 v dežju. Pogoji v suhem so precej boljši, večja preglednost, boljši oprijem. Za 40 razlike imaš sigurno lahko.

In ja, prehitevanje po desni v dežju je precej bolj nevarno kot v suhem. Zato sem rekel, da bi morala biti kazen glede na težo prekrška. Drug pogoj je tudi kako gost promet je. 120EUR bi dal jaz kazen za najboljše pogoje, ne pa kar za vse enako.

Imaš prav da 200m ni več ista kolona. Ampak jaz sem celo pot probal držat razdaljo 50m, max pa povsem možno da je bilo 100m. Pa kje je sploh razlika za tiste za tabo na kakšni razdalji ti voziš mi še vedno ni jasno. Tudi če bi jaz približal na 1m do tistega pred mano, še vedno bi moral potem voziti z enako hitrostjo kot on. Imaš pa 100m, spet enaka hitrost. Ostali mislijo da bodo kaj hitrejši če se približajo, ampak če vidiš da se dela kolona, ne boš nič hitrejši.
Ko se promet res zabaše mi je jasno, pač če so vsi bolj skupaj, na en odsek ceste spraviš več vozil. Kaj bi bilo če bi vsi takoj vzpostavili varnostno razdaljo dveh sekund? Jaz mislim da bi potem na bolj zgodnji točki prišlo do stoječe kolone.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Astropower je izjavil:

130 vožnja v dežju ne more biti varna. 130 je max in verjetno da ne za slabše pogoje od idealnih, kar mokra cesta gotovo je.
Nima veze kdo se koliko boji voziti 130 ali če usposobljeni za tako vožnjo (vozila na nujni vožnji), varno to ni.


Tam kjer naj ne bi bilo varno voziti 130kmph je tudi tabla z omejitvijo v primeru dezja (ponavadi 100kmph).
Take table najdemo tudi na regionalnih cestah.
Kar se tice voznje s 130kmph v dezju. Ce ti pravis, da ni varna, ti verjamem in zaupam, da se v takih pogojih, taki hitrosti ne priblizas.
Kot bi rekel solatko: vozi s prilagojeno hitrostjo. Prilagojeno tvojemu znanju ter tvoji tehnicni opremi.

GupeM ::

Astropower je izjavil:

Vsaj glede na mojo novo bolj varno vožnjo, ki sem jo začel prakticirati ta teden.

Vidiš, solatko, nisi najbolj varen voznik na planetu. Tale model vsak teden začne bolj varno vozit, tako da je bolj varen kot ti. Njemu je ime Varnost na cesti.

Mimogrede, solatko, ko se tako rad pohvališ kako superioren voznik si. Preberi zapise citiranega modela in si ustvari mnenje, ali je on varen voznik. Hint: Ista sta. Oba zase govorita da sta najbolj varna, pa oba trda v glavo kot skala.

solatko ::

Astropower - Seveda, dež je opravičilo za kršenje predpisov - vožnja po prehitevalnem pasu brez prehitevanja.8-)

Tidule - Če bi bil za dialog, bi dal nasprotni predlog, kaj naredit, če je garaža prekratka za nov avto (5-20cm).

GupeM - Se strinjam, saj za vas prekrški, ki jih v vsakem postu lepo opiše in se celo hvali s tem, nimajo nobenega pomena za varnost v prometu. Dobro da vozi samo za tipkovnico, ker mora najprej izpit naredit - nikakor ne gre čez teoretičen del.>:D
Jaz govorim o tem, da pazim nase v okviru usposobljenosti in tehničnih sredstev prevoza, s tem pa najbolje ščitim vse ostale, kar se kaže skozi dolgoletno uporabo motornih sredstev, brez enega zaviranja na polno. Tudi 2x-ni izvoz s ceste je bil pri 5km/h, kontrolirano, ker je bila možnost, alternativa pa je bil počasni avto na levi, prehitevajoča bi me namreč ubila in verjetno sebe tudi. Pri vsakem srečanju počasne kolone, pričakujem podobne situacije.
Pri "vozniku" za katerega trdiš, da je varen in dober pa jaz trdim, da nima pojma o prometu in varnosti, večinoma pa sanja.
Delo krepa človeka

DostMam ::

GupeM je izjavil:

...Preberi zapise citiranega modela in si ustvari mnenje, ali je on varen voznik. Hint: Ista sta. Oba zase govorita da sta najbolj varna, pa oba trda v glavo kot skala.

Razlika je. AstroPower dvomi, analizira, dela sklepe in se korigira. Solatko ve, da na sebi nima kaj spremeniti.

Tidule ::

Tidule - Če bi bil za dialog, bi dal nasprotni predlog, kaj naredit, če je garaža prekratka za nov avto (5-20cm).

Vidim da se kar nadaljujes v svojem slabsalnem slogu. Zalostno, glede na to da se jaz niti v enem postu nisem pritozeval nad tem da ljudje podaljsujejo garaze. Ampak kot berem nazaj, je zate to da si izmisljas stvari del vsakdana. Zal me izkusnje ucijo, da se vzorci obnasanja prenasajo v vse elemente zivljenja, kar precej pove o tvoji domnevni varni voznji. Upam, pa da se motim in je tvoje obnasanje na forumu samo ventil za vsakodnevne frustracije. Bi te pa res prosil, da pozorno beres in mi ne ocitas stvari, ki jih nisem rekel, samo zato da se ti boljse pocutis.

solatko ::

Tidule - Kar se tiče frustracij se motiš, jih nimam, ker sem s sabo čisto zadovoljen. Sicer pa imaš prav, Mirator je začel z garažami in podaljševanjem vrat, torej letijo moji posti na njega, tebi pa sorry lapsus.
Delo krepa človeka

Astropower ::

solatko je izjavil:

Astropower - Seveda, dež je opravičilo za kršenje predpisov - vožnja po prehitevalnem pasu brez prehitevanja.8-).

Kakšno alternativo pa imaš? Danes po 5 minut vožnji 80-90 za tovornjakom se končno pokaže dovolj velika luknja. Se pomaknem na levi pas, nekih 15s vozim po njem in se ne premaknem nikamor in dam nazaj desni smernik. Čeprav če gledaš ostale, pa le pridejo mimo.
No potem pa prileti eden kot raketa, še dobro da sem se prej umaknil, ker v dežju so na prehitevalnem sami psihiči.
Je pa res da je edina šansa prehitet, da voziš v strnjeni koloni, preprosto ni tolk frej da bi spredaj pustil vsaj nekih 30m.

In ja, v dežju se pokaže kdo je varen voznik, samo še 2 sta vozila za tem tovornjakom, ostali vsi na 10-15m razdalji na prehitevalnem.
Kako sem jaz trd ve samo GupeM, če bi bil trd, bi vozil brezglavo kot ostali, ne pa premišljeval tukaj javno po forumu kaj lahko izboljšam. Pravih predlogov pa tako noben ne da. Pa saj sem siguren da vi spadate v tistih 90%, ki so danes vozili v strnjeni koloni po prehitevalnem, že samo če pogledaš statistično.

Za 40 omejitev dol iz AC sem pa danes videl za koga je namenjena, za tovornjak v dežju, točno tolk je šel. Z avtom greš takoj lahko 50-55, in to če se greš povsem varno vožnjo..

Zgodovina sprememb…

Astropower ::

facepalm je izjavil:

Tam kjer naj ne bi bilo varno voziti 130kmph je tudi tabla z omejitvijo v primeru dezja (ponavadi 100kmph).
Take table najdemo tudi na regionalnih cestah.

Ti govoriš kot da je prazna cesta enako popolnoma zabiti. Bolj gost je promet, bolj moraš prilagajat navzdol. 130-140 je za prazno cesto oz. če na desni ni kolone.
Pa tudi odvisno od moči dežja, danes je bil namreč precej bolj mil kot pa v petek.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Astropower, si ti kdaj razmišljal reskirat tistih dobrih 100€ za se prijavit en dan na vransko ali v logatec na trening varne vožnje? Saj ne da bi karkoli pametnega v enem dnevu odnesel od tam, bi pa imel en par inštruktorjev varne vožnje ob sebi in bi jih lahko povprašal o teh zadevah. Kako je varno voziti po AC, kaj se sme in česa ne, pa tudi razložili bi ti par stvari, za katere vidim, da nimaš blage veze. Eno je teorija, drugo pa praksa. Aja ne, ne bo šlo...Ti znaš vozit po AC samo na relaciji Radovljica-Kranj, morda do LJ. Kar bi blo dlje, bi se pomoje že zgubil.

val46 ::

Ma važno da si spet menjal nick tu gor. Vsaj nekaj ti gre od rok. Ker trolanje ti ravno ne gre. Nisi dorasel Shintarotu niti do kolen ;)

predi ::

[SAJ NI RES, PA JE] ??? Ko je ugotovil, da je napačno zavil, je šel kar v "rikverc" in trčil v avtomobil. ? Pozor, vzvratna vožnja na avtocestah je prepovedana in zelo nevarna! ?Kadar zgrešite smer, nadaljujte vožnjo in varno obrnite na naslednjem priključku.


https://twitter.com/DARS_SI/status/1443...

b3D_950 ::

Zakaj je sploh šel z avtom tako blizu tovornjaka... sicer standard na AC, da vsi rinejo na kup. Včasih v prometni konici vidiš posebneše, gužva, ga spustiš naprej, ker je že čist živčn, potem ti pa 500m kasneje zavija z glavne in moraš zaradi njega čakat...krneki. IQ -500:))
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b3D_950 ()

scipascapa ::

Kaznovan?

DostMam ::

b3D_950 je izjavil:

Zakaj je sploh šel z avtom tako blizu tovornjaka...

Menda zato, ker je vozil z ustrezno varnostno razdaljo, se pravočasno ustavil, ugotovil, da kreten vozi vzvratno, bežal pred njim in na koncu izračunal, da je bolje, da ga počasni tovornjak od spredaj kot ekspresni od zadaj.

mirator ::

b3D_950 je izjavil:

Zakaj je sploh šel z avtom tako blizu tovornjaka...

Ti si pa sigurno voznik tovornjaka?

b3D_950 ::

mirator je izjavil:


Ti si pa sigurno voznik tovornjaka?


SpaceX @ Wikipedia
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

spegli ::

Zdej ko je plešasti psihopat uvedel PCT, je ful gužva na cesti upm. Javni prevoz gre u kuraz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

Malner ::

Pa se je zgodilo kar sem napovedal. Voznik Golfa karavana z registrsko LJ GRAD O je pri Hoferjevi pumpi na Brezovici imel bližnje srečanje z voznoikom Honde iz Celja. Kar močno sta trčila in razbila sprednje dela avtov. Že dostikrat sem ga videl, kako je izsiljeval in prehiteval po desni.

shadeX ::

A kdo slučajno ve če so tile "policisti" pravi? Ker tole je "wtf" moment če je to res.

https://www.facebook.com/odvoz.vozil.9/...
««
202 / 206
»»