» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
199 / 291
»»

mirator ::

Mislim, da med talente na cesti lahko komot uvrstimo izolske redarje. Po cesti od Belvederja do Pod Belvederja vozijo, kot da so na reliju, prehode za pešce pa niti ne šmirglajo preveč. Skratka se obnašajo kot lokalni šerifi.

GupeM ::

Jap, tisti tam so kar bedaki. Tudi ko pridejo liste dol na parking pisat, ponavadi parkirajo kar tam nekje na sredi parkinga, ne na parkirnem mestu. Ne vem od kje jim ta pravica, ker ne gre za nujen primer.

DostMam ::

Slikati, objaviti in prijaviti policiji. Če bi Izolani to stalno počeli, bi policija hitro imela redarjev poln kufer in jih spravila v red. Nato bi nekaj časa redarji bili še bolj pasji, pozneje pa popustili in začeli spet po šerifovsko. In Izolani bi jih spet slikali. Družinski album.
Druga možnost je nič narediti in se pizditi. Dobro pri tem je, da Šerifi zato ne bodo postali bolj pasji. win-win

Popravek:
Ma porkamalora, se mi je vtihotapil tisti veliki "Š"!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

mirator ::

Ma porkamalora, se mi je vtihotapil tisti veliki "Š"!

Ma, se reče "dijaporko"
No s slikanjem ne moreš nič, ker prvič ne čakaš, kdaj bo pridrvel mimo, drugič s sliko ne moreš dokazati hitrosti in tretjič si tako presenečen, da še zakleti nimaš časa.

DostMam ::

A ni "prazna slika" najboljši dokaz, kako hitri so bili? Po moje bi vžgalo, samo velikokrat je treba.

solatko ::

Invictus - 70%-ov švabov, ki so zjutraj oziroma v konicah na cesti, niso švabi ampak balkanci, turki in begunci, zato se vse skupaj na nemških cestah slabša, tudi mesta so veliko slabše prevozna, kot pred leti.

scipascapa - Kamioni na naših cestah vozijo od 85-95 glede na to, kako imajo umerjene blokade.


V glavnem sem se po nekaj časa oglasil zato, ker ugotavljam, da večina voznikov vozi po predpisih, obvladajo prilagojeno hitrost, skratka tako, kot večina razpravljalcev tukaj, razen solatka in še nekaj drugih pa me vseeno čudi, da je na AC proti Ljubljani, skoraj vsako jutro zastoj, zaradi prometne nesreče, posledično zaradi neprilagojene hitrosti.
Večina členov ima poleg še sličico, da si folk lažje zapomne, za prilagojeno hitrost in še nekaj pomembnih pač ne.:O
Delo krepa človeka

facepalm ::

mirator je izjavil:

Mislim, da med talente na cesti lahko komot uvrstimo izolske redarje. Po cesti od Belvederja do Pod Belvederja vozijo, kot da so na reliju, prehode za pešce pa niti ne šmirglajo preveč. Skratka se obnašajo kot lokalni šerifi.

Slucajno sem ravno prejsnji teden naletel na talenta v avtu Koprskih redarjev. V mestu me je prehitel v skarje (sem vozil cca 50kmph), nezmanjsano zapeljal v krozni in se naglo ustavil pred (polnim) prehodom za pesce.
Zaradi gostote prometa mi ni "pobegnil" in sem lahko opazoval njegovo voznjo. Smerokazi za okras in ob vsaki priliki gas do podna.
Ce bi bil sam v avtu, bi se morda ubadal z njim, tako pa si nisem hotel uniciti vecera.
Morda pa se posljem mail na MOK, da bodo seznanjeni (podlage za ukrepanje itak nimajo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

delavec44 ::

Pa še s temi električnimi ga še slišiš ne.

DostMam ::

facepalm je izjavil:

...Slucajno sem ravno prejsnji teden naletel na talenta v avtu Koprskih redarjev. V mestu me je prehitel v skarje (sem vozil cca 50kmph), nezmanjsano zapeljal v krozni in se naglo ustavil pred (polnim) prehodom za pesce...

Tega mu pa res ne smemo šteti za slabo. Z drugim se strinjam, da ne bom narobe razumljen.

1232 ::

Danes me je spet prijelo da sem izvedel en socialni eksperiment na AC. In sicer se nisem umikal na vozni pas. Ampak ne da bi vozil počasi, najhitreje kot je možno pospeševanja vedno na max do 170, s tem da sem puščal 3s varnostno.
Seveda nisem ugotovil nič novega kar ne bi že vedel, če voziš tako se ti najprej prilimajo na odbijač, sem jih samo ignoriral. Zastopim drugače kaj hočejo s tem povedat, naj se umaknem. Ampak danes sem se šel mentaliteto, zakaj pa, kaj si ti več od mene. Ter tudi kaj točno boš profitiral, če te jaz spustim naprej. Prehitevalni pas zabašejo itak že prej ker vozijo po njem namesto prehitevajo. Čim je tovornjak, to ne gre noben do njega in prehiti, se že lepo prej pomaknejo in vozijo brez pospeševanja. Seveda zastopim zakaj, gorivo ni zastonj, če se pomakneš že prej, ne rabiš nič pospeševati. Ampak s tem totalno zabašeš prehitevalni pas tudi na 100 km/h.
Pa prav, zaradi mene naj bosta 2 vozna pasova. Bolj me moti, ker se ne moreš voziti po levem, ker se vozi precej bolj strnjeno kot po desnem, hitrost pa ni dosti višja.
Čim pa povečaš razdaljo na 3s, boš hitro enega ujezil in te bo slej kot prej prehitel po desni. Drugače jih tudi to zastopim zakaj gredo prehitevat po desni, ker je na desni vse frej, pred mano je pa tudi toliko prostora, da so lahko potem oni na tistem mestu. Problem je samo to, da ne znajo razmišljat 5s vnaprej in da če pridejo pred mano ne bodo dosti profitirali. Ker je bilo več kot očitno iz mojih pospeševanj do 170 kadar se je dalo, da nisem jaz tisti, ki blokira prehitevalni pas. To desno prehitevanje se je celo zgodilo potem ko sem jo dvakrat zapored pustil 500m zadaj z mojim pospeševanjem. Pa zastopim jo drugače, ona je hotela lepo voziti po levi na kratki razdalji ter brez močnih pospeševanj, povsem razumljivo.

Če že, se po desni prehiteva ob bolj redkem prometu. Če kdo začne prehitevat tovornjak 500m prej ali če se kar celo pot vozi po levi. Ne pa v gostem prometu, to ne moreš nič, samo izsiljuješ potem ko se vračaš na prehitevalni pas, ker ni mogoče da bi prehitel ne da bi potem izsilil. Tudi če ima tisti na prehitevalnem pravilno varnostno 70m, je to, da mu jo pri takem prehitevanju zmanjšaš na polovico na 35m, še vedno izsiljevanje. Sicer pa 70m noben ne drži na prehitevalnem. Jaz sem danes eksperimentiral, ampak se ne obnese.
Pa zame je tudi izsiljevanje, če se voziš na voznem in te eden prehiti in zapelje predte. Jaz v takih primerih samo prehitim nazaj potem še več vozil v kosu, ker zmanjševat hitrost na 80 zaradi takih se mi pa ne da.

Tako da še najbolje kot sem vozil prej, redno umikanje na vozni pas, drugače imaš same probleme. Ostalim to ritolizništvo ni tak problem, tako da se lahko vozijo skoraj celo pot po prehitevalnem. Sem pa siguren da na tak način pridejo v 30km tam 2-3 minute prej. Ker čim greš ti enkrat na voznega, te začne prehitevat cela kolona in preden prideš nazaj samo pri enem umiku izgubiš vsaj pol minute.
Bolj mi ni jasno kaj vsi mislijo da bodo delali s temi tremi minutami, to je nič v celem popoldnevu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

val46 ::

Zanimivo da ravno ti daš tako izjavo ven, da 3 minute v celem dopoldnevu ne pomenijo nič. Ko si pa se vozil tam po regionalki med lescami in radovljico, ko si prehiteval vse po spisku, si pa non stop trdil in nam pravil, kako je fajn, če prideš v 12ih namesto 15ih minutah preko tiste relacije. A tam so ti pa 3 minute pomenile višek zadovoljstva al kaj? Sicer pa, to tvoje "nabijanje" in tvoje moraliziranje in filozofiranje glede vožnje po AC, je malodane smešno. No, morda niti ne smešno, zanimivo pa vsekakor ni in res ne vem kaj imaš od tega, da nam iz dneva v dan pišeš te tvoje romane tu gor. Ne bi rad bil P****, ampak predvidevam, da ni nikogar tu gor, ki bi ga tvoje vsakodnevne dogodivščine, ma ne, niti ne dogodivščine, ampak bolj kot ne, razglablanja, kaj vidiš, opaziš in kar je najhuje, nas "učiš", kako naj bi se po AC vozilo. Fant, na AC imaš mnogo premalo km prevoženih, da bi kdo od nas karkoli se naučil od tebe. Sploh pa ne, ko vsakič povdariš kako je prehitevanje po desni ok pa podobne floskule.

1232 ::

Tam jih je bilo treba vsega skupi 5 prehitet, ampak ker gre promet v nasprotno smer je to ohoho. A na AC ti pa vozijo tik za ritjo in prehitevajo tik ob odbijači je pa vse ok.
Na regionalki se ne vozi hitro zaradi časa, kot se na AC ne vozi 170 zaradi časa (dobro, če bi bila prazna cesta, potem že je razlika napram 130), ampak enako da si malo popestriš s pospeševanjem. Če je vam užitek vozit 60 po regionalki in 110 po AC pa tudi prav, to je čisti dolgčas za vsakogar izpod 70 let.

Jaz veliko tako dolgih postov tudi preskočim, tudi če gledam svoje stare poste si mislim enako kot ti sedaj, ampak za vsakega zastopim zakaj sem tako mislil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

val46 ::

Dobro zate...loti se pisat dnevnik ali še raje knjigo, boš imel več od tega. Pa mi najbrž tudi. In še enkrat ti povem...ne da se mi vozit ne 60 po regionalkah, še manj 110 po AC, ampak vozim toliko, kot dana situacija dopušča. Tista tvoja prehitevanja avtobusov in kamionov v naseljih, pa neka huda pospeševanja do 170 ali prehitevanja po desni na AC in pa čakanje na avtobusnih postajah, da se ti pred seboj malček sprosti cesta...tisto nima nobene veze z zdravo pametjo in predvsem s cestno prometnimi predpisi in varno vožnjo. Si ravno tak pacient kot solatko, za katerega je pomembna samo prilagojena hitrost in pa varnostna razdalja. Seveda, dokler je njegova mera za varnostno razdaljo in njegov števec hitrosti edini merodajen.

Jazon ::

Paralele:
Zajček stoji v vrsti za trgovino. Pride medved in se vrine mimo vseh do pulta. Zajček zakliče iz vrste: "Medved , tu zadaj je vrsta". Medved se obrne okrog sebe in z močnim glasom vpraša: "Kdo je to rekel?!" Zajček povesi ušesa in se sprijazni z dano situacijo. V pol ure (v vrsti) se dogodek večkrat ponovi. Končno Zajček ves potolčen pride do pulta in si naroči "six-pack" piva. Na poti domov se veselo loti piva in ko stoji pred domačim brlogom naglas reče: "Kaj, kdo je to rekel?! Jaz sem to rekel!!!"

solatko ::

val46 - zaradi tega se mi ni nikoli zgodilo, da bi bil udeležen v prometni nesreči po moji krivdi. Pozabite pa vsi kritiki napisat, da Solatko nikoli ni imel kasko zavarovanega vozila, ravno zato, ker se na cesto ne hodi zaletavat in zaupa svojim vozniškim sposobnostim.
Kaj pa vi?

Kot kaže moja zgodovina, sem imel vedno pravo mero, saj mi ni bilo potrebno niti enkrat v življenju na polno zavirat, tudi, ko sta prehitevajoča letela proti meni in sem moral s ceste.
Delo krepa človeka

kuvanasarma ::

solatko je izjavil:

val46 - zaradi tega se mi ni nikoli zgodilo, da bi bil udeležen v prometni nesreči po moji krivdi. Pozabite pa vsi kritiki napisat, da Solatko nikoli ni imel kasko zavarovanega vozila, ravno zato, ker se na cesto ne hodi zaletavat in zaupa svojim vozniškim sposobnostim.
Kaj pa vi?

Kot kaže moja zgodovina, sem imel vedno pravo mero, saj mi ni bilo potrebno niti enkrat v življenju na polno zavirat, tudi, ko sta prehitevajoča letela proti meni in sem moral s ceste.


S temi tvoji zapisi ne poveš nič drugega kot potrjuješ pregovor "lastna hvala cena mala"...

solatko ::

kuvanasarma - Drugi pa pravi - dobra roba se sama hvali.>:D l.p.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Tretji pa: "Lastna hvala se pod mizo vala."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

kuvanasarma - Drugi pa pravi - dobra roba se sama hvali.>:D l.p.


ja, ta pregovor točno povzame zakaj si dementen psihopat, ki nima kaj na cesti delat. Če bi bil pol tako dober voznik kot si domišljaš, tega ne bi rabil v vsakem postu slaboumno prodajat. Samo kaj ko si preneumen, da bi razumel kaj ta pregovor sploh pomeni.

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

vnetidebater ::

solatko je izjavil:

val46 - zaradi tega se mi ni nikoli zgodilo, da bi bil udeležen v prometni nesreči po moji krivdi. Pozabite pa vsi kritiki napisat, da Solatko nikoli ni imel kasko zavarovanega vozila, ravno zato, ker se na cesto ne hodi zaletavat in zaupa svojim vozniškim sposobnostim.
Kaj pa vi?

Kot kaže moja zgodovina, sem imel vedno pravo mero, saj mi ni bilo potrebno niti enkrat v življenju na polno zavirat, tudi, ko sta prehitevajoča letela proti meni in sem moral s ceste.


eh, še ena tema o voznikih, še ena tema kjer se solatko hvali kako dobro vozi.


Še nisi obupal nad takšnimi debatami solatko? Veš, ne boš spremeni sveta če boš vsakemu dopovedoval kako se vozi po forumu. #SamoPovem.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

b3D_950 je izjavil:


https://twitter.com/DARS_SI/status/1431...

Preveč pleha™.

Zihr je na telefon gledal. Ker je gužva. In je dolgčas. Pa itak počasi vozimo.

solatko ::

eventyr - Poizkušam jim nalit čistega vina - prilagojena hitrost te obvaruje v vseh možnih situacijah, samo kaj, ko v šoli tega ne učijo. Nihče, ki ve, kako ta reč izgleda, ne uporablja v vozilu telefona, ne vozi pod vplivom raznih substanc in ne vozi, kadar se počuti za to nezmožnega.
Znajo pa zmerjat, se norčevat in ustvarjat znanstveno fantastične situacije, namesto protiargumentov.

Voziti s prilagojeno hitrostjo zajema celoten spekter pravil, načinov, znanja, sposobnosti, predvidevanja in prilagajanja v prometu, samo bedaki se tega ne zavedajo, zato pa vsak dan toliko in toliko ur preživijo v kolonah, zaradi prometnih nesreč in to na cestah, kjer se vsi vozijo v eno smer, res smešno.

Pti skoraj vsaki tretji prometni nesreči je vzrok, neprilagojena hitrost, tretjino smrtnih žrtev na naših cestah povzroči samo zato, ker morda 10%-ov voznikov, ta termin pozna, ostali pa o tem samo sanjajo.

Velika večina teh nesreč se zgodi v okviru omejitve hitrosti.

Samo zaradi tega, še vedno sodelujem v temah o prometu in se ponavljam kot papiga in upam, da bom kakšnega lesenega debila prepričal, da je samo tak način vožnje, dejansko varen, vse ostalo napenjanje mišic s poznavanjem posameznih členov pravil, je zguba časa, kar kaže statistika prometnih nesreč, v katerih ni niti enega, ki vozi s prilagojeno hitrostjo.

Tist moment, ko ne vzdržuješ varnostne razdalje, ker se "nepridipravi in divjaki" vrivajo vmes, nihče na cesti ne vozi s prilagojeno hitrostjo. Vrabci to vedo, večina voznikov pa ne, tudi taki, ki naredijo miljone km.
Delo krepa človeka

val46 ::

Here we go again!!!

m0LN4r ::

Pocasnost ubija.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

val46 - Vedno z vami, dokler bo na cestah toliko nesreč zaradi cepcev, ki ne vedo kaj je prilagojena hitrost, sveti gral prometa.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko, :: včeraj, 18:26:15
"Velika večina teh nesreč se zgodi v okviru omejitve hitrosti."

Velika večina teh nesreč se zgodi vozilom s štirimi kolesi. Kaj zdaj?

m0LN4r ::

To pa samo zato, ker ce mama manka pade z bicikla pred hiso, ne klice takoj policije.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Opel ::

solatko je izjavil:

val46 - Vedno z vami, dokler bo na cestah toliko nesreč zaradi cepcev, ki ne vedo kaj je prilagojena hitrost, sveti gral prometa.

Si lahko še tako dober v prilagajanju hitrosti, pa mislim da mora biti pogoj max hitrost naselje/izven/AC 60/120/170. Pač 140 po regionalkah in 200 po AC se ne more smatrati za prilagojeno hitrost, ne glede na redkost prometa. Jaz izven naselij vedno potegnem do 110-120, ker s tem ne zaviram nobenega za sabo, tudi pa ne ogrožam nobenega ob cesti ali nasproti, ker prilagajam hitrost če vidim enega na priključku.
Na AC enako potegnem do 170 kjer promet ne omogoča drugače, npr. če je vozni pas povsem zabit da se ne moreš umaknit, kolona je pa tudi tako dolga da bi bilo prehitevanje s 130-140 preveč dolgotrajno. Včasih pa tudi kar tako, če je prosto. Pretiravam pa ne, če ne drugega ni ekonomsko smiselno se dalj časa voziti več kot 140. 170 je pa še hitrost kjer te ne preseneti noben, ki se kar naenkrat spomni uleteti na pospeševalni pas.
Zdaj po neki logiki bi potemtakem na povsem prazni cesti ali pa če so vozila na dovolj veliki razdalji, da je možnost da kdo zavije levo astronomsko majhna, lahko potegnil do 200. Ampak jaz pravim da ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Opel ()

Opel ::

Pa na AC ko vidim da se zgoščuje, takoj začnem vozit po desnem pasu. Na pospeševalnem imaš kot na tem posnetku DARS-a, 5m razdalje. Dejansko sem zadnjič iz voznega na oko meril razdaljo pri hitrosti 100 km/h. Nek Švicar bi rekel da okoli 20 let je imel komaj za avto prostora, se pravi je prišel najbližje tudi na 3m. Na cilju (je slučajno šel ravno tja kot jaz) je bil pa takoj pred mano. Toliko o tem koliko profitiraš s tako vožnjo.
Pa še ena stvar je, če imaš zadaj voznike na 5m razdalji ti tudi ne dajo neke izbire kot da še sam zmanjšaš na nekih 10-20m. Povečanje na 50m ne pride v poštev, če se hočeš voziti na taki razdalji, moraš iti na voznega. Jaz grem že prej, ker da mi kdo vozi na odbijaču pa ne trpim.
Tudi zadnjič se na regionalni cesti vključim, avto je bil še 500m zadaj, ampak je pred mano nek kombi vozil 70 in valda me je potem tisti dohitel. Ko pri znaku 50 zmanjšam, zadaj je pa namesto da bi vzdrževal vsaj tistih 15-20m, raje kar vozil proti meni, to pa takoj vklopim 4 smernike, da dobim spet nazaj vsaj tistih minimalnih 10m. V glavnem, teli ritolizniki mi gredo v prometu najbolj na k. Zastopim če sam oviraš promet, da te hočejo malo zgnati naprej. Pa že v tem primeru ni primerno in je bolj primerno prehitet. Če imaš pa ti že pred sabo nekoga je pa to dejanje zelo primitivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Opel ()

solatko ::

Opel - Tukaj je problem, ker vsi smatrate moje besede, da gre tudi čez omejitev, lahko s PH. Bistvo PH je, da imaš vozilo pod kontrolo in, da lahko ob vsaki pričakovani situaciji, varno ustaviš ali drugače preprečiš trk.
Vsi spregledajo moje zapise, ko trdim, da je veliko pogosteje vozit pod deklarirano omejitvijo (glede na počutje voznika, vrsto vozila in stanje ceste, vremena,....), vsi se zapičite v občasno vožnjo preko omejitve.

Velika večina prometnih nesreč se zgodi v območju omejitve, ravno zato, ker vozniki sploh ne veste, kaj to je. V momentu, ko je varnostna razdalja prekratka, vožnja ni več prilagojena razmeram na cesti,...

Za večino je omejitev hitrosti alfa in omega prometa, vse drugo pa po prosti presoji - uporaba motečih dejavnikov (telefon, računalnik, brskanje po radiu, ukvarjanje z otroci na zadnjem sedežu, kolerične razprave s sopotniki,.....), vožnja na 1 sekundi varnostne razdalje, tempomat, nepravilna uporaba smerokazov, ..... utrujenost, psihofizično stanje,.....

PH je vse to in še kaj zraven, tudi izkušnje, dodatna usposobljenost,...
Delo krepa človeka

val46 ::

Zdej sta se pa še taprava dala skupaj tu gor. Opel sicer z novim nickom, ampak nič zato, vsi vemo, kdo to je + solatko. Že odpiram kokice in spremljam razvoj debate.

Spoiler alert: Opel bo spet filozofiral in na dolgo in široko opisoval njegova videnja prometa(katera, resnici na ljubo, nimajo nobene zveze z realnostjo, ampak pustimo mu to svobodo "govora"), solatko pa spet in spet o njegovi PH in kako nihče drug kot le on, ne zna vozit avta.

Bom počasi moral začeti kupovati večja pakiranja kokic :))

facepalm ::

Je ze spet tisti cas v letu.. :D

GupeM ::

val46 je izjavil:

Zdej sta se pa še taprava dala skupaj tu gor. Opel sicer z novim nickom, ampak nič zato, vsi vemo, kdo to je + solatko. Že odpiram kokice in spremljam razvoj debate.

Spoiler alert: Opel bo spet filozofiral in na dolgo in široko opisoval njegova videnja prometa(katera, resnici na ljubo, nimajo nobene zveze z realnostjo, ampak pustimo mu to svobodo "govora"), solatko pa spet in spet o njegovi PH in kako nihče drug kot le on, ne zna vozit avta.

Bom počasi moral začeti kupovati večja pakiranja kokic :))

Eh, brezveze bo. Opel ni tip človeka, ki bi odgovarjal trolom, tako kot mi. To bo šlo mimo brez vrhunca. Oz je bil vrhunec tega solatkov post.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

Ma edina razlika me Oplom in Solatkom je, da prvi vsaj zna povedati kakšne omejitve hitrosti bi on postavil (za svojih 200 KM moči). Solatko pa kar vztraja pri neopredeljenim. Potem pa moramo ostali ugibati kaj je to. Policaji, da bi ne bili pizde, pa vsak primer obravnavati holistično.

VelkBla ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...

To pomeni, da so te "akcije" bolj kot ne pljunek v morje, ce logisticno podjetje placa kazen in nadaljuje s krsitvami. Zakaj ne naredijo neko daljse casovno obdobje? Enako za voznike, motoriste in kolesarje, magari tudi pešake. Mopedom do 25 km/h so dali navadno potuho. Furajo tako ali tako kjer zelijo in imajo obcutek, da imajo absolutno prednost. Kako se bo en pesec umaknil "gmoti", ki gre proti njemu s hitrostjo do 25km/h na plocniku. Seveda je lazje recti "bodimo strpni", na sodiscu pa je vsak ugovor zadosten. Me cisto nic ne cudi, da se nekateri policajo ne zelijo vec prepogniti.

solatko ::

val46 - Ne govorim o tem, da nihče ne ve, temveč, da je na S-T s to vsebino veliko razpravljalcev, ki o PH in prenosu le-tega v realnost/promet, nima pojma - preberite komentarje v tem sestavku

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

in o tem govorim. Avto moraš imeti pod kontrolo in bit pripravljen ustaviti za preprečitev nesreče. Kamion je vozil prehitro, glede na vidno razdaljo.

GupeM - Ne misliš, da si trol ti, ker ne veš o čem se debatira?

DostMam - Najdi mi v členu o vožnji s prilagojeno hitrostjo, omembo omejitve hitrosti (pa ne tisto o lastnostih ceste). Večina voženj s PH je pod OH, ker ima veliko cest višjo dovoljeno hitrost, kot je njihova tehnična izvedba.

VelkBla - Take akcije so vedno brez veze, tako kot lovljenje prehitrih na prazni cesti. Smisel bi to imelo edino na črnih točkah, ki jih je v SLO kar nekaj pa tam ne vidiš policajev, so pa tam, kjer ljudje dnevno, varno kršijo OH in veselo kasirajo. Varnostna politika v prometu, ne more temeljiti samo na striktnem kaznovanju prekrškarjev ampak učenju, da je dobro, če je tega čim manj, oziroma tam in takrat, ko ni nevarnosti za druge udeležence.
Za kaj takega pa je samo Policija premalo in zelo neučinkovita.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

...
DostMam - Najdi mi v členu o vožnji s prilagojeno hitrostjo, omembo omejitve hitrosti (pa ne tisto o lastnostih ceste). Večina voženj s PH je pod OH, ker ima veliko cest višjo dovoljeno hitrost, kot je njihova tehnična izvedba.
...


In tako se krog spet začne...

Dragi Solatko,

vse člene smo vam že velikokrat našteli in razlagali. Vse, kar ste se iz tega naučili je, da sedaj znate zahtevo zamotati tako, da je niti Vsemogoči ne more izpolniti: najdi mi sredi mravljišča debelega dinozavra, ampak takega, ki poje v violičasti barvi...

Ne razumete, da se s skoraj vsem, kar opisujete kot "primerna hitrost" strinjamo. Nočete pa razumeti, da se ne strinjamo z vašo trditvijo, da je dovoljeno kršiti omejitev hitrosti. Zakaj? Ker mislite, da ste nadpovprečno sposobni in to naj bi "dokazovali" tudi z "varnim obvladovanjem vozila" pri visoki hitrosti. Obenem isto odsvetujete "neukim", "manj sposobnim" in ne vem še kakšnim drugorazrednim voznikom. Skratka: s svojo teorijo in nenehnim izzivanjem v postih le hranite svoj občutek večvrednosti.

Nam se ne ljubi vsakič, in tako se krog spet začne.

Lep dan, Solatko!

UganiKdo ::

Najdi mi v členu o vožnji s prilagojeno hitrostjo, omembo omejitve hitrosti (pa ne tisto o lastnostih ceste).

In zakaj bi rad ignoriral točno tisto, kar jasno definira da je OH del PH? Ne moroeš pač ignorirat zakona samo zato, ker ti ni všeč ali pa si preneumen, da bi ga razumel.

solatko ::

DostMam - Dejstvo je, da se 1/3 težkih nesreč zgodi zaradi banalnega (po vaše) člena, kar je znak, da večina voznikov nima pojma o realni uporabi tega v prometu. Če bi to vsi obvladali, bi bilo 1/3-ina manj nesreč na cesti, kar je pa ogromno.

UganiKdo - Zato, ker to niso strokovno ugotovljene omejitve, glede na stanje ceste, ampak politična odločitev! Tam kjer so strokovno obesili znak za 40 zaradi nevarnega ovinka ali kakšne druge dejanske situacije, OH še kako spoštujem. Vi pa se potrudite, da boste povsod in vedno vozili s PH in ne bo problemov, tako kot jih v realnem življenju nimam sam, forum je pa za zabavo in deljenje mnenj.

Ko mi bo nekdo dokazal, da so OH postavljene strokovno, zaradi stanja ceste ali drugega nevarnega razloga pa bom povsod OH spoštoval, do takrat pa se držite osnovnih načel PH in bo vse vredu, tudi, če boste kdaj šli preko OH, nikoli pa ne imejte prekratke varnostne razdalje in ne vozite hitreje, kot je razdaja, ki jo rabite za varno zaustavitev, vidna.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

ampak zakaj ne bi vozil z OH? Vse kar razlagaš lahko brez težav prakticiraš tudi brez kršenja OH.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::

Kumbaja - Skozi leta razprav o PH in trditvijo, da OH nima nikakršne zveze s PH, razen tam, kjer so omejitve postavljene strokovno zaradi tehničnih lastnosti ceste, sem mislil, da se bo našel vsaj eden, ki bo utemeljil, zakaj pa se ni našel noben in zato sem danes utemeljil svoje trditve, zakaj OH in PH nista v povezavi.
Nisi prebral veliko mojih postov na to temo, zato samo zate, večina mojih voženj je v omejitvi hitrosti ali nižje, včasih, ko je to varno in v mejah PH pa poženem hitreje (povdarek je na včasih in ne vedno), vedno pa vozim v okviru PH s 30%-no rezervo, zaradi okoliščin, katerih ne moreš predvidit, tako, da sem do sedaj varno prišel skozi tudi v takih primerih. Zaradi mojega načina vožnje mi zavorni diski brez problema zdržijo 200-300kkm brez menjave.
S PH ne kršiš ničesar, temveč voziš varno v okviru svojih vozniških sposobnosti, stanja ceste, vremenskih pogojev, gostote prometa, osebnega počutja, na razdalji in s hitrostjo, ki ti zagotavlja obvladovanje vozila in varno zaustavitev ali drugačno rešitev problema, ki se pojavi v prometu. Zbranost na vožnjo je pri meni stalno 100%-na, saj dve sekundi v prometu nista enaki.
Ko tega ne bom več mogel kontrolirat, bom sam vozniško dovoljenje vrgel v smeti, tako, kot sem naredil z izpitom kategorije A. Enoslednih vozil ne vozim več, če prav sem jih brez nesreč in padcev skoraj 60let.

Še enkrat povdarjam, da splošne administrativne omejitve hitrosti niso nikakor povezane s prilagojeno hitrostjo, vendar večina voznikov meni, da, če vozijo v okviru OH, vozi varno in s prilagojeno hitrostjo, statistika in vsakodnevna dogajanja na cesti pa kažejo, da se motijo vsaj v 1/3 težkih prometnih nesreč.
Delo krepa človeka

facepalm ::

PH je v zakonu jasno definirana in zato si je ne moremo kar razlagati prosto po Presernu. Dejstvo je, da je PH, katera je zakonsko (politicno itd..) definirana lahko le znotraj OH. Kadar se slednja prekoraci, ne moremo vec govoriti o (zakonsko definirani) PH.
To pa ne pomeni, da ni mozno voziti varno tudi preko omejitve ter, da ni mozno voziti nevarno oz z neprilagojeno hitrostjo znotraj ogljikovih hidratov.
In pa trdim(o) tudi, da je voznja preko OH vedno nevarnejsa (ni nujno da sploh nevarna) od voznje znotraj OH.
To je povzetek za katerega dvomim, da je kdorkoli sposoben argumentirano izpodbijati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::

Se podpisem, odlicno povzeto.

GupeM ::

Pa saj to mu že cca 50 strani razlagamo, pa tisti dve možganski celici nista dovolj da bi razumel.

Sicer pa brezveze odgovarjat, povzemat, komentirat, ... Je že bolj dolgočasno kot domobranci in partizani.

XyNOBvxWVJ ::

Jasno, da vožnja znotraj omejene hitrosti ne pomeni hkrati tudi varne vožnje.
Potrebno se je prilagoditi situaciji in predvidevati, OH je najbolj osnovno 'priporočilo'.
Glede previsoke hitrosti se ne hvaliti, vemo, da obstaja, jo poznamo, večinoma se izide v redu.
Daješ pa napačen signal, če se s tem hvališ, ne glede na to, če si sam Verstappen osebno...

Zgodovina sprememb…

solatko ::

facepalm - Potem mi pa povej, kako ti določiš svojo PH na določenem odseku. Je OH edini, ki ga upoštevaš. PH je zakonsko definirana na splošno, vsak voznik pa mora preko izkušenj ugotovit, kakšna je ta zanj, na določenem delu ceste. PH ni nikoli nevarna, zato jo zakon omenja kot prilagojeno, vse drugo ao vaše domislice, ki bazirajo na napačnih postavkah. Hitrost ne more biti neprilagojena zaradi političnih omejitev hitrosti na splošno, zato je lahko tudi hitrejša od omejitev, oziroma mora bit, da je početje še vedno pod kontrolo in varno. Govoriš o "bolj varni in manj varni" vožnji po neki politični definiciji, jaz pa govorim samo o enem - prilagojena hitrost, ne glede na hitrost s katero se vozilo premika, tudi, če gre 300+, kar nekateri cestni odseki v EU omogočajo.

Najvažnejši del tega je prosto vidno polje, v katerem zagotovo varno ustavimo, upoštevajoč lastni reakcijski čas in stanje vozila ter cestišča.

Torej po vaše, nobeno vozilo na nujni vožnji tega ne upošteva in vsi igrajo loto na cesti?
Tudi vozilo na še tako nujni vožnji ne more zvoziti ovinka, ki je narejen za 40km/h, s 100km/h.

GupeM - Kljub temu je na cestah 1/3 mrtvih, zaradi neprilagojene hitrosti, vozite pri visokih hitrostih (kar vožnja preko 100, vsekakor je) na kratki varnostni razdalji, se ukvarjate z garminom, telefonom, otroci na zadnjem zicu, razglabljate pomembne teme, ki rabijo vsaj nekaj koncentracije s sopotniki.

w00t3v4 - Nihče se ne hvali, prišlo je do tega takoj na začetku teh razprav, ko smo o prilagojeni, oziroma varni vožnji in anomalijah v prometu začeli razpravljat v temah o prometu.
Mojo trditev, da vedno vozim s PH so ob omembi občasne prekoračitve OH, poimenovali divjanje, bil sem že potencialni morilec,... gre pa samo za to, da negirajo mojo trditev, da je PH lahko tudi takrat, ko voziš nad OH in je cesta, oziroma značilnost le te, merodajna kategorija. Veliko cest je, ki ne dovoljujejo vožnjo z 90, veliko pa je enako kategoriziranih cest, kjer ob določenih situacijah tudi vožnja s 150+ ne predstavlja kakšne posebne nevarnosti, vse je odvisno od trenutnih situacij na delu cestišča, po katerem voziš.

Od takrat naprej, teče debata o PH, kot edinem popolnoma 100%-no varnem načinu vožnje, saj le-ta zajema praktično vse.
Ko boste na regionalki srečali počasno kolono in v njej videli voznika, ki vozi po sredini voznega pasu in vzdžuje 2-3 sekundno varnostno razdaljo, boste vedeli, da je za volanom odličen voznik, kateri ve, da se počasne kolone ne splača prehitevat, saj se pri prvem semaforju dobijo vsi skupaj. S svojo vožnjo si prišpara stalno zaviranje, menjavo hitrosti in omogoči nestrpnežem, da ga lahko varno prehitijo.
Tak voznik vozi s PH, vsi ostali pa so cepci.
Delo krepa človeka

XyNOBvxWVJ ::

Solatko, razmišljaj širše in vzgojno, ljudi raje uči potrpežljivosti in strpnosti, predvidevanja, upoštevanja prometnih pravil, kompenziranja napak drugih itd. Svoje nadčloveške vozniške sposobnosti prihrani za pogovor ob grozdnem soku pa še takrat samo v družbi, ki ji to ne bo škodovalo.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Potem mi pa povej, kako ti določiš svojo PH na določenem odseku. Je OH edini, ki ga upoštevaš. PH je zakonsko definirana na splošno, vsak voznik pa mora preko izkušenj ugotovit, kakšna je ta zanj, na določenem delu ceste. PH ni nikoli nevarna, zato jo zakon omenja kot prilagojeno, vse drugo ao vaše domislice, ki bazirajo na napačnih postavkah. Hitrost ne more biti neprilagojena zaradi političnih omejitev hitrosti na splošno, zato je lahko tudi hitrejša od omejitev, oziroma mora bit, da je početje še vedno pod kontrolo in varno. Govoriš o "bolj varni in manj varni" vožnji po neki politični definiciji, jaz pa govorim samo o enem - prilagojena hitrost, ne glede na hitrost s katero se vozilo premika, tudi, če gre 300+, kar nekateri cestni odseki v EU omogočajo.

Najvažnejši del tega je prosto vidno polje, v katerem zagotovo varno ustavimo, upoštevajoč lastni reakcijski čas in stanje vozila ter cestišča.

Torej po vaše, nobeno vozilo na nujni vožnji tega ne upošteva in vsi igrajo loto na cesti?
Tudi vozilo na še tako nujni vožnji ne more zvoziti ovinka, ki je narejen za 40km/h, s 100km/h.

OH ni edini, niti najpomembnejsi dejavnik. Je pa med ostalimi dejavniki, katere upostevam in so potrebni, da lahko govorim o PH.

PH je tako kot tudi OH, enako "politicno" definirana v zakonu.
Jaz ne govorim o "manj in bolj varni voznji" po politicni definiciji temvec po fizikalnih zakonih. Pri hitrosti X se je vedno lazje ustaviti ali reagirati kakor pri hitrosti X+1kmph. Ali je hitrost X znotraj ali izven omejitve ne igra vloge.

Vidno polje ni vedno edino merilo za PH.
Primer iz prakse: prejsnji mesec se je v NG udrla cesta pod avtomobilom. V kolikor bi voznik vozil npr 50kmph hitreje (nad omejitvijo a zaradi dobrega vidnega polja povsem "varno"), bi verjetno bil pokojni.
In to so te nepredvidljive situacije, kjer je OH- 1kmph varneje od OH + 1kmph.

Vecina vozil na nujni voznji (vsaj resilci in gasilci) vozi znotraj oz zelo blizu OH. Hitro intervencijo jim omogoca prednost. Pa ja si ne mislis, da je tusti kombi varen pri npr 150kmph? Mu eden skoci pred njega, malo bolj grobo zabremza (ni potrebe da pride do trka) in mu zadaj premece tako zdravnika kakor bolnika, kateri lahko zaradi tega umre.
Izzivljanje policijskih patrulj pa ne moremo stet pod PH.

solatko ::

w00t3v4 - To stalno tudi počnem, vozite s PH in boste najvarnejši vozniki na tem svetu (enake probleme imajo v vseh državah, kjer poteka motorni promet na javnih površinah). Samo kaj, ko vozniki niso pripravljeni na stroške, ki jih šolanje za to zahteva, niti časa nimajo dovolj. Nekateri vozniki smo se odločili, da se hočemo naučit hitre in predvsem varne vožnje, v to vložili veliko sredstev in še več časa, kar pa se nam celo življenje obrestuje. To je sicer domena strokovnih služb, ki se z varnostno politiko v državi ukvajajo, ne samo represivnih organov, v najbolj razvitih državah na tem področju se s tem ukvarja kar nekaj misnistrstev in je policija v bistvu zadnja, ki pa lovi tiste, ki se ne znajo obašat in se prilagodit.
Pri nas divjakov ne lovimo, ker je policija na cesti premalo prisotna, ravno tako ni investicij v kamere in centre, ki bi vožnjo video nadzorovala 24/7/365 v v smislu lovljenja tistih, ki so malo prehitri ob 2h ponoči, temveč o tem, da se sproti rešuje nastale problematične situacije in istočasno opozarja in kaznuje večkratne prekrškarje.

facepalm - Govorimo o PH vedno in povsod, hitrosti pri katerih pa to izvajaš, so odvisne od voznika. To je individualna kategorija, ki ob določenem znanju, izkušnjam, psihofizičnem stanju, sposobnostim in stanju vozila s katerim upravljaš,.... dovoljuje na istem terenu, različnim voznikom, različne hitrosti, ki pa so lahko enake, če je trenutna prometna situacija taka. Nek začetnik, težko vozi s PH na regionalni cesti, ki je ne pozna, na zgornji meji omejitev ali hitreje, nek cestni starosta, dodatno usposobljen, z lahkoto, seveda takrat in toliko, kot je še varno.
Lahko pa bi bil mimo, preden se je cesta udrla.
Se ti vidi, da nikoli nisi bil v vozilu protokola, reševalcev, motorista ali policaja ali reševalca, ko hiti na kraj dogodka,.. Gasilske cisterne praviloma vozijo s tako hitrostjo, ker enostavno hitreje te zadeve ne gredo, kaj pa njihovi terenci, kombiji,.. ki prvi letijo na kraj nesreče ali požara in so po navadi tam prvi, ko gre za hujše zadeve. Velikokrat vozijo v prometu na hitrostih večjih od 160 in s tem reskirajo svoja življenja, da rešijo druga. Vozniki protokola so za take hitrosti usposobljeni, vozniki reševalnih vozil in gasilci ne. Vozniki protokola imajo vedno, ko vozijo VIP osebe, določen procent varnostne komponente pri njihovi PH, reševalci in gasilci so krepko čez PH, zato tudi občasne nesreče. Običajni policisti, ki so šolani izven kadetnega izobraževanja, niso usposobljeni za to kar dostikrat počnejo, zasledovanje voznikov, ki jim uidejo in predstavljajo za promet skoraj večjo nevarnost, kot bežeči, morda bo AC policija v tem kaj boljša ali pa še slabša, če bomo zahtevali srednjo šolo in vsaj 3leta vozniški izpit za B ali/in kategorijo C, kot je to predpisano za voznike reševalnih vozil in gasilce.
Kdaj se je nazadnje zabil kak voznik ali motorist protokola?

Če bi gledali na nepredvidljive situacije, bi promet enostavno ukinili. Zakon določa predvidljive situacije, to predvidevanje pa je največ odvisno od izkušenj. Lahko tudi komet pade na cesto ampak to bolj spada v naklučja (ob nepravilnem času na nepravem mestu), kot pa resna varnostna kategorija. Tudi tovornjak se je ta teden prevrnil na osebno vozilo in kaj, je voznik le-tega vozil z neprilagojeno hitrostjo, bi bile posledice manjše, če bi vozil počasneje (verjetno) ali bi se temu izognil, če bi vozil 160+? To so naključja, ki ne morejo biti del splošnega obnašanja na cesti. Ja, določen procent je možnosti, da se kaj takega zgodi, določen procent je možnosti, da bojo posledice hujše, ravno tako pa je določen procent, da se s hitrejšo vožnjo temu izognemo, ker smo prej mimo, preden se zgodi.
Delo krepa človeka
««
199 / 291
»»