» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
198 / 202
»»

fikus_ ::

okrog 1 s je reakcijski čas povprečnega voznika, sedaj si pa to zamislite pri 100 km/h.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Kumbaja ::

jao, a to resno ljudje zagovarjajo, da je pri 100 km/h 1s primerna varnostna razdalja v gostem prometu? In potem se čudimo zakaj ima zastoje in prometne nesreče.

1232 ::

To da je pretiraval pri ocenjevanju razdalje je bilo jasno. Vsekakor se vozi strnjeno, ali je to za 2 ali 3 avte, bom danes iz voznega pasu opazoval koliko mojih avtov bi stisnil med luknje na prehitevalnem pasu, pomoje je res samo za 2-3 avte.
Sicer gredo pa vsi v isto smer in ni nekih odcepov kot na regionalkah zaradi česar bi morali konkretno zmanjševati hitrost, tako da v suhem vremenu se seveda da. Če se ne bi dalo, bi bile vsak dan nesreče zaradi tega, pa jih ni oz. zelo malo. Če je slučajno nek predmet na vozišču pa pač malo poči. Drugače se še v dežju vozi precej strnjeno, na ne dosti večji razdalji.

Drugače pa kot pravi Likalnik, vprašanje če je sploh toliko prostora, da bi imeli vsi varnostno 50m. Če bi jo hoteli vzpostavljat vsi po vrsti, kako hitro bi vozil zadnji avto v koloni, pomoje bi se naredila stoječa kolona. Že če samo ti kot eden hočeš imeti 50m, to moraš zmanjšati iz 110 na 70, tisti za tabo bi moral potem na še precej manj kot 70 itd.
Kot je rekel GupeM je še najboljši opis pametne vožnje. Ne vem sicer kje se on vozi, ker tako res nobenega še nisem videl voziti.

Kumbaja je izjavil:

jao, a to resno ljudje zagovarjajo, da je pri 100 km/h 1s primerna varnostna razdalja v gostem prometu? In potem se čudimo zakaj ima zastoje in prometne nesreče.

Verjetno se nobenemu ne zdi primerna, ampak nimajo neke izbire ravno zaradi tega kar sem prej razložil. 2-3 avte pri 100-110 niti ne vem če je sploh 1s, bolj 0,5s. 10m pri 100km/h, koliko je to sekund? Če smo prej ugotovili da prevoziš 10m v 1s pri 36 km/h, je pri 100-110 to potem 0,3s. Na regionalki bi pri taki razdalji slej kot prej počilo, na AC pa očitno funkcionira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

Kumbaja ::

Verjetno se nobenemu ne zdi primerna, ampak nimajo neke izbire ravno zaradi tega kar sem prej razložil. 2-3 avte pri 100-110 niti ne vem če je sploh 1s, bolj 0,5s. 10m pri 100km/h, koliko je to sekund? Če smo prej ugotovili da prevoziš 10m v 1s pri 36 km/h, je pri 100-110 to potem 0,3s. Na regionalki bi pri taki razdalji slej kot prej počilo, na AC pa očitno funkcionira.

V bistvu ne, zato pa so naleti na avtocestah kar pogosti.

Že če samo ti kot eden hočeš imeti 50m, to moraš zmanjšati iz 110 na 70, tisti za tabo bi moral potem na še precej manj kot 70 itd.

zakaj? vse kar moram naredit je da na ustrezni varnostni razdalji peljem 110 km/h. Zato, da ohranjam varnostno razdaljo ne rabim peljat počasneje od tistega pred sabo.

Drugače pa kot pravi Likalnik, vprašanje če je sploh toliko prostora, da bi imeli vsi varnostno 50m.

v bistvu ga bilo bistveno več, ker bi bil promet bolj tekoč. Prekratka varnostna razdalja je eden od ključnih razlogov za fantomske zastoje, ki popolnoma ubijejo pretočnost v gostem prometu.

Če bi jo hoteli vzpostavljat vsi po vrsti, kako hitro bi vozil zadnji avto v koloni, pomoje bi se naredila stoječa kolona.

ravno obratno, stoječa kolona je posledica prekratke varnostne razdalje.

https://www.ted.com/talks/benjamin_seib...

še kratka grafična verzija, za tiste, ki nimajo potrpljenja poslušat strokovnih razlag:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

GupeM ::

Če bi se vsi držali varnostne razdalje, bi bila cesta od Lj do Maribora polna, ampak bi se peljali tekoče. Tako pa se od Maribora do Lukovice pelješ še kar tekoče, potem pa lahko samo še ustaviš, zategneš ročno, zakleneš avto in greš peš na šiht. Do štirih, ko prideš nazaj, se mogoče že premakneš naprej.

Če bi bila pa AC tako polna, da se ne bi nihče več mogel vključiti s primerno varnostno razdaljo, pa tudi nič hudega. Nekako tako kot v krožiščih, kjer se s "stranske" vključuješ v krožišče. Z leve prihaja kolona vozil, 99 % jih gre naravnost, ker je to pač "glavna" cesta, kjer poteka večina prometa. Ti s "stranske" pa pač čakaš, da nekdo zavije desno na cesto, s katere prihajaš ti, naredi se luknja in se vključiš.

Kumbaja ::

Če bi bila pa AC tako polna, da se ne bi nihče več mogel vključiti s primerno varnostno razdaljo, pa tudi nič hudega. Nekako tako kot v krožiščih, kjer se s "stranske" vključuješ v krožišče. Z leve prihaja kolona vozil, 99 % jih gre naravnost, ker je to pač "glavna" cesta, kjer poteka večina prometa. Ti s "stranske" pa pač čakaš, da nekdo zavije desno na cesto, s katere prihajaš ti, naredi se luknja in se vključiš.


To je pač situacija, ko količina vozil preprosto presega kapaciteto posamezne ceste. Tukaj varnostna razdalja nič ne more spremenit in se bo v vsakem primeru stalo.

Če bi se vsi držali varnostne razdalje, bi bila cesta od Lj do Maribora polna, ampak bi se peljali tekoče.

To pa je 90% dejanskih situacij, kjer pa zaradi prekratke varnostne razdalje in "dinamične" vožnje pride do nepotrebnega prometnega kolapsa, namesto da bi se v bistveno krajšem času z nižjo hitrostjo prevozilo odskek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

1232 ::

Danes je šlo pa bolj tekoče. Ne verjamem da samo zaradi tega, ker sva se trudila jaz in še en Ljubljančan, ampak sva pa vozila res lepo. Umikanje desno vedno takoj ko je bilo možno. Mogoče je tudi on pred vožnjo bral tole temo, ker taki z SUV Volvom ponavadi ne kupijo tak avto, da bodo vozili nesebično. Ampak sva oba dokazala da se da voziti lepo tudi s hitrim avtom, sva vozila od 90 pa vse do 150, tako da se da izkoristit hiter avto tudi za drugačno vožnjo kot pa agresivno. Ker sem se ravno spraševal kaj vsak drugi Ljubljančan vozi 50k+ avto, če pa se morajo voziti 110.
Na klancu pred Tržičem sva tudi danes vozila 2 po skrajno desnem pasu, ponavadi ni gor nobenega. Res pa da danes je bilo kot v mestu duhov, niti enega na prehitevalnem pasu, ampak se je zabasalo potem pred tunelom, cela kolona prikolic.
No potem v domači ulici sem pa tudi spustil naprej enega, tako da sem se umaknil v luknjo na levi. Enkrat prej sem se brezveze pregovarjal z njim, da ima tisti na ulici prednost, tisti ki gre iz parkirišča pa ne in mora počakat da sem jaz parkiran. Brezveze, to je kot bi govoril steni. Danes bi se lahko spet šla, ker ni nič čakal in si je spet kar vzel prednost. Ampak ker zastopim da se mu je mudilo, sem naredil bolj pametno.
Enako sem prej na AC pustil Nemcem prost levi pas, ker oni imajo še dolgo pot, jaz pa sem imel samo še par km. Ah, ko bi bili na cesti vsi tako uvidevni.

Za tisti psihični izpad zjutraj moram pa še premisliti. To je drugače redko da ti 2 v parih km vozita 110 po prehitevalnem, ko je vsaj 300m naprej frej. Zdaj ali res voziti 110 na desnem toliko za njim, da nisi v mrtvem kotu ali pa prehiteti po desni. Ker je pred izvozom Šenčur ponavadi itak kolona, niti ni smiselno prehitevat po desni.

Kumbaja je izjavil:

zakaj? vse kar moram naredit je da na ustrezni varnostni razdalji peljem 110 km/h. Zato, da ohranjam varnostno razdaljo ne rabim peljat počasneje od tistega pred sabo.

To je res, jaz sem imel v mislih, če mu že stojiš za ritjo. Problem je da noben noče voziti samo 110, potem pa mislijo da bodo kaj hitrejši, če se približajo. Saj dejansko nekaj malega profitirajo samo zato, ker ko se enkrat sprazne, ne rabijo potem tako močno pospeševati nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

GupeM ::

Kumbaja je izjavil:

To je pač situacija, ko količina vozil preprosto presega kapaciteto posamezne ceste. Tukaj varnostna razdalja nič ne more spremenit in se bo v vsakem primeru stalo.

Ja, ampak se bo stalo na stranskih cestah. Promet po glavni cesti pa bi tekel bolj tekoče kot zdaj, ko se vse zabije. Tako glavna, kot tudi stranske.

zmist ::

Kumbaja je izjavil:

To je pač situacija, ko količina vozil preprosto presega kapaciteto posamezne ceste. Tukaj varnostna razdalja nič ne more spremenit in se bo v vsakem primeru stalo.


Tako je. Resitev je, da zacnete uporabljati javni prevoz, ko vas bo dovolj (se pravi, da ne bojo prevozi delali minusa) bojo zaceli optimizirati hitrost prevoza (ki ste jo unicili ravno zato, ker ste se nehali voziti z njim, ni bil vec profitabilen, prevoznik pa je zacel zato nabirati potnike po vseh okoliskih vaseh), hkrati pa bo zaradi vas precej manj guzve na cesti in bo lahko javni prevoz vozil hitreje, kot se danes vozite na popolnoma zabasanih cestah. Dokler boste pa trmali in si merili k* skozi kljucavnico od avtomobila, se boste pa pac cijazili v guzvi. Pac, ko bo prevagala pamet, boste hitreje v sluzbi in nazaj - ali drugace, ko boste slozni, boste dosegli boljse rezultate, dokler boste egoisticne pizde, boste vsi imeli slabse rezulate, kar velja za celotno druzbo, od cepljenja proti koroni naprej.

Skratka, sami ste krivi, da je javni prevoz postal slab, da se cijazite nenormalno dolgo do sluzbe, lahko ga resite sami, samo ne bo se pa zgodilo iz danes na jutri. 20 let ste zjebavali javni prevoz, zdaj bo pa treba nekaj let, da se spet vzpostavi, po tem, ko se boste masovno odlocili, da ga boste zaceli uporabljati. Ce boste egoisti, je pac bolje, da si kupite stanovanje tam kjer imate sluzbo, ce nimate denarja, vas problem. Pac izgubite 1/8 zivljenja (in se slabse bo, idioti se kar kupujejo avtomobile, dlje kot boste cakali na spremembo nacino prevoza, slabse bo. Tole sem zacel propagirati pred vec kot 10 leti ker je bilo vsakemu, ki ni popoln kreten jasno kaj se bo zgodilo. Tako kot smrad od google. In ne pri enem ne pri drugem me nihce ni poslusal in tako kot imate rezultat glede googla ("jejhata ko je pa tako prakticen") imate zdaj rezultat se v avtomobilu) na cesti, zasluzite si.

Mimogrede, vedno se ob tem najde nek degen, ki zacne jamrati, kako ne more ipd. Bullshit. Lahko. Samo noces.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

zmist ::

Aja samo se ena majhna fora; ce mislite, da bo Ljubljana v neskoncnost goltala vse te gore plocevine, se prekleto motite, iz vseh koncev in krajev slisim, da imajo ze vsi poln k* guzve. Tako, da, uzivajte v svojem egoizmu, dokler lahko. Jankovicu mogoce pase, da sluzi, naslednji zupan mogoce dobi volitve ravno na podlagi urejanja prometa. In delodajalcev v Ljubljani je precej manj kot volilcev zupana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

MrStein ::

sash951 je izjavil:

En popkviz za strokovnjake tu gor.
Lokacija: Avstrija, AC
Situacija: po elektronski tabli omejitev 100, na prehitevalnem pasu guzva, vozijo 80-100
Sam sem na voznem pasu, vozim 100 kot tovornjaki in pocasnele. Ker je na prehitevalnem pasu guzva in vozijo 90, grem gladko mimo desno. Kdo je kriv?

Drugace je to stalnost v varni zahodni drzavi Avstriji pa se ne pizdi noben.

Zakaj bi "pizdil" o situaciji, kjer se oba pasova lepo uporabljata in se peljejo po najvišji dovoljeni hitrosti?
Da je občasno malo počasneje (80km/h)?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

zmist je izjavil:

Mimogrede, vedno se ob tem najde nek degen, ki zacne jamrati, kako ne more ipd. Bullshit. Lahko. Samo noces.

Lahko mi rečeš degen, lahko tudi kaj hujšega, recimo zmist, ampak me zanima, ali bi ti izbral več kot uro in 40 minut v eno smer z javnim prevozom. Ali bi raje 28 - 30 minut z avtom? Cena? Hja, tam-tam.

starfotr ::

Ja, matematika ti gre bolj slabo. TCO avta ni samo gorivo.

GupeM ::

starfotr je izjavil:

Ja, matematika ti gre bolj slabo. TCO avta ni samo gorivo.

Ne skrbi ti za mojo matematiko. Vem, koliko me stane avto. In vem, koliko bi me sstal javni prevoz. Če upoštevaš še skoraj 2 uri in pol vožnje več z javnim prometom, se ne izide, pa če bi me avto stal dvojno ceno.

DostMam ::

starfotr je izjavil:

Ja, matematika ti gre bolj slabo. TCO avta ni samo gorivo.

Ja, uporaba avta ni samo odhod v službo. Uporabljamo ga tudi za druge namene, tako da TCO tukaj težko računamo. Razen tega, lahko vračunamo ceno lastne ure in bo TCO zelo nizek.
Dva dni nazaj je na RTVSLO novinarka lepo pokazala, kako je s prevozom v službo. Primerjela je osebni avto, vlak in avtobus v kombinaciji ter sam avtobus. Avto najcenejši in najhitrejši skupaj s parkirnino pred RTV.

O tem kar je Zmist napisal pa... Ljubljana bo požirala marsikaj, vse dokler bo zaposlovala ljudi iz polovice Slovenije. Sledila bo denarju in iskala rešitve.

zmist ::

GupeM je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ja, matematika ti gre bolj slabo. TCO avta ni samo gorivo.

Ne skrbi ti za mojo matematiko. Vem, koliko me stane avto. In vem, koliko bi me sstal javni prevoz. Če upoštevaš še skoraj 2 uri in pol vožnje več z javnim prometom, se ne izide, pa če bi me avto stal dvojno ceno.


Sem ti vse napisal. Javni prevoz se vlece in je nefrekventen, ker ga ne uporabljate. Ker je vedno manj potnikov, probajo prevozniki nabrati dovolj ljudi, da se sploh splaca in to naredijo tako, da obredejo vse vasi po poti. Vozite se vec, pa se bojo prilagodili, naredili direktne linije ipd.

Skratka, ne mi argumentirat, da se vozis z avtom zato, ker si z avtom zjebal potniski promet.

zmist ::

DostMam je izjavil:

O tem kar je Zmist napisal pa... Ljubljana bo požirala marsikaj, vse dokler bo zaposlovala ljudi iz polovice Slovenije. Sledila bo denarju in iskala rešitve.


Smotano je, ker zadeva temlji na volilcih. Samo enega primernega populista rabis, pa se lahko to obrne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

GupeM ::

zmist je izjavil:

Skratka, ne mi argumentirat, da se vozis z avtom zato, ker si z avtom zjebal potniski promet.

Jaz ne. Ko sem jaz začel avto vozit, je bil PP že zjeban. Problem ste vi, starci. Vi ste to zjebali.

zmist ::

GupeM je izjavil:

zmist je izjavil:

Skratka, ne mi argumentirat, da se vozis z avtom zato, ker si z avtom zjebal potniski promet.

Jaz ne. Ko sem jaz začel avto vozit, je bil PP že zjeban. Problem ste vi, starci. Vi ste to zjebali.


Zjebavanje potniskega prometa je proces. In vzpostavljanje nazaj tudi. Ker si si zaradi zjebanega PP nabavil avto (in vsa ostala mularija tudi), je PP postal se malo slabsi. Kolone pa se samo daljsajo. Nic ne skrbi, se bos kmalu vozil tudi z avtom 2 uri v sluzbo. Potem bojo se kaksen pas na AC rezervirali za avtobuse, tako kot v Lj. Recimo tisti, ki se vozi skozi Ljubljano v rush hourju je naravnost nor, da ne gre na avtobus. Bi prisel na cilj hitreje (dokler seveda linija v vecini vozi po vecpasovnici). Da o tem, da lahko namesto ciste izgube casa za volanom vmes recimo prebere knjigo. In glede na polnost P+R parkirisc je to ugotovil ze marsikdo.

Tisti manj inteligentni pa se vedno trmoglavijo, ker njim ne bo nihce govoril in ce bojo trmasto vztrajali v svojem plehu potem bo sigurno bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

zmist ::

Oz. ce kdo se vedno ne razume, zakaj stoji v kolonah in se vozi toliko casa v sluzbo, ce bi radi, da bo kdaj bolje, pac ne smete biti del problema.



Mislim pa, da bi taka resitev privedla do hitrega zmanjsanja uporabe avtomobilov, sploh na stajerski avtocesti:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

1232 ::

Kumbaja je izjavil:

ravno obratno, stoječa kolona je posledica prekratke varnostne razdalje.

https://www.ted.com/talks/benjamin_seib...

Na AC se pa res ne dogajajo fantomski zastoji. Na kratki varnostni razdalji se pri nas pelje redno, izsiljevanja s premiki levo izza tovornjakov so redni. Prvi nisem opazil da bi zmanjševali hitrost prehitevalnega pasu, jo pa precej drugi, ampak praviloma tudi ne pod 100-110.
Res me pa še vedno fascionira kako vsi kao varni vozniki izsiljujejo na tak način. Danes prvi izza tovornjaka en pomežik smernika in že gremo, ta še ni toliko oviral enega DE Passata, ki je hotel voziti 170. Potem drugi pa samo gladko premik levo, niti en blink smernika. In se je ustavilo na 100-110.
Kako sem jaz prehitel prej, ko je bil ta Passat še za mano, pravilno in pospešil do 150-160, toliko da sem videl da mu zaradi mene ne bo treba zavirati. Potem pa takoj desno in mislim da je zaradi mene lahko vozil 170 kot če me ne bi bilo.
Itak da nimajo vsi avtomobili 200KM in se ne morejo tega iti. Ampak kje pa piše da moraš iti pred avti na prehitevalnem. Fak, saj si ja na voznem pasu, ki je enakovredna neprednostni cesti.
Z enim 50-100KM avtom se počaka da se naredi dovolj velika luknja, ne moreš drugače. Fak, še jaz z 200KM moram čakati na dovolj veliko luknjo, res pa da se včasih da iti v 2x manjšo kot pa s počasnejšim avtom.
Samo da dinamiki ovirajo promet pa ni pravilna trditev. Če voziš pravilno, z rednim umikanjem na desni pas, prehitevaš šele ko vidiš da boš lahko prehitel brez da bi povzročil zastoj, tukaj dinamična vožnja ne bo nikogar prikrajšala. Prikrajša edino tebe, ko moraš plačati tank bencina. Tako da še enkrat ponavljam, ne morejo se vsi iti pospeševanj, ampak to ni izgovor da pa lahko izsiljuješ prednost kadar se ti sprdne.

En majhen problem tudi danes, eden se je nepravilno vključeval, vozil samo 90 in zapeljal pred mano. Jaz bi že prej lahko zmanjšal na 80 in ga spustil, ampak sem ga dohiteval, potem pa poblendal. Potem je pa enkrat poblinkal z vsemi štirimi, ponavadi je to v zahvalo, tako da ne vem kaj je bila fora, ker spustil ga nisem.
No ja, danes vsaj ni bilo levo vozečih voznikov. Ma nimaš kaj s takimi, ti moraš biti tisti pameten.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

Invictus ::

1232 je izjavil:


Na AC se pa res ne dogajajo fantomski zastoji.

Seveda se, dnevno... Samo ne tolikokrat v Sloveniji, ki je malo premajhna za to... Ampak se zgodi. Zakaj:
- nekdo vozi počasneje od prometnega toka
- zavira še pred zavije dol z avtoceste
- bulji v telefon in potem raje vozi "počasi"

Pride en drekač, blokira prometni tok, in čez 10 km je skoraj zastoj. Dokazano... Obstaja matematični in tudi psihološki model voznikov, kako se vozi v kolonah.

Nemci so dokazali, če nekdo zmanjša brzino iz 130 na 120, čez 80 km cel promet stoji. Lahko poguglaš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

zmist je izjavil:

Zjebavanje potniskega prometa je proces. In vzpostavljanje nazaj tudi. Ker si si zaradi zjebanega PP nabavil avto (in vsa ostala mularija tudi), je PP postal se malo slabsi. Kolone pa se samo daljsajo. Nic ne skrbi, se bos kmalu vozil tudi z avtom 2 uri v sluzbo. Potem bojo se kaksen pas na AC rezervirali za avtobuse, tako kot v Lj. Recimo tisti, ki se vozi skozi Ljubljano v rush hourju je naravnost nor, da ne gre na avtobus. Bi prisel na cilj hitreje (dokler seveda linija v vecini vozi po vecpasovnici). Da o tem, da lahko namesto ciste izgube casa za volanom vmes recimo prebere knjigo. In glede na polnost P+R parkirisc je to ugotovil ze marsikdo.

Tisti manj inteligentni pa se vedno trmoglavijo, ker njim ne bo nihce govoril in ce bojo trmasto vztrajali v svojem plehu potem bo sigurno bolje.

Saj se strinjava, delno. Tudi jaz bi z veseljem zjutraj sedel na vlak, se odpeljal do službe, popoldne pa nazaj. Ampak ne za 3-4 kratnik časa. Pa če bi bila to ena vožnja ... Če je treba pa vmes trikrat presedati, pa sploh ne pride v poštev. In zato, ker na dan za vožnjo namesto tri ure in pol, zabijem "samo" eno uro, še nisem degen.

Če bi se jaz vozil v službo v center Lj, zagotov ne bi hodil z avtom. Mogoče kakšen dan, če bi spotoma moral še v trgovino. Drugače pa kolo, mogoče bi si omislil celo električno kolo ali skiro. In ko sem delal v centru Lj, sem se večinoma pripeljal na Vič, vzel bicikelj in se odpeljal v center. Posledično sem imel (skoraj) zastonj parkirnino, pa še hitreje sem prišel kot z avtom. Pa še malo sem se rekreiral vmes.

Tudi če me kdaj popoldne žena pošlje v trgovino, vzamem ruzak, longboard in grem. Če grem nekoliko dlje, recimo do BTC-ja, to naredim s kolesom. Ampak za pot v službo in nazaj pa res ne mislim zabijati tri ure in pol s "potovanjem." Vsak dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

zmist ::

GupeM je izjavil:

Saj se strinjava, delno. Tudi jaz bi z veseljem zjutraj sedel na vlak, se odpeljal do službe, popoldne pa nazaj. Ampak ne za 3-4 kratnik časa.


Ampak se bo treba nekaj casa voziti za 3-4 kratnik casa, dokler se ne izkaze, da se splaca v hitrost vlaka (zaradi kolicine potnikov) vlagati. Ti iz lastne izkusnje povem, da shinkanseni ne ustavijo vsi na vsaki postaji. Pripelje eden iz ene strani na postajo (stranski tir), drugi iz druge (stranski tir), tretji pa s polnim "gasom" cez in se ustavi samo na nekaj postajah. Tir je pa isti. Ni problem v tehnicnem resevanju, problem je, da se tehnicne resitve ne izplacajo, ce ljudje trmoglavijo in nocejo uporabljat. In pri zabitih slovenceljnih je trmoglavost na zelo visoki ravni, se toliko bolj ker je vecini avtomobil zamenjal mozgane. Pribljizno enaka logika kot z mesom; ga je treba pri vsakem obroku jesti.

GupeM je izjavil:

Če bi se jaz vozil v službo v center Lj, zagotov ne bi hodil z avtom.


Dejansko je se precej huje. Ljudje se vozijo v sluzbo tako, da grejo po diagonali preko Ljubljane (podvoz pri Orto baru je v nebo vpijoc primer). Ker "je blizje" pa se vinjete ni treba placati (kar je podatek iz 2011, samo jim nihce ni povedal - sem dejansko slisal tak razlog). Seveda drugi faktorji ne stejejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

GupeM ::

zmist je izjavil:

Ampak se bo treba nekaj casa voziti za 3-4 kratnik casa,

Ne. Ker ta nekaj časa bo trajal do penzije. Lahko pa prevozniki nekaj časa z minusom poslujejo. Ko dokažejo, da bom enako hitro oz le 50 % počasneje na delovnem mestu in z njega, se pa začnem z njimi vozit.

zmist je izjavil:

Pribljizno enaka logika kot z mesom; ga je treba pri vsakem obroku jesti.
In približno enaka logika, kot pri trdoglavcih, ki trdijo, da vsak lahko normalno živi in dela brez avta. Celo taksisti.

zmist ::

GupeM je izjavil:

zmist je izjavil:

Ampak se bo treba nekaj casa voziti za 3-4 kratnik casa,

Ne. Ker ta nekaj časa bo trajal do penzije. Lahko pa prevozniki nekaj časa z minusom poslujejo. Ko dokažejo, da bom enako hitro oz le 50 % počasneje na delovnem mestu in z njega, se pa začnem z njimi vozit.

zmist je izjavil:

Pribljizno enaka logika kot z mesom; ga je treba pri vsakem obroku jesti.
In približno enaka logika, kot pri trdoglavcih, ki trdijo, da vsak lahko normalno živi in dela brez avta. Celo taksisti.


Vec kot upati ne mores. Ker s to miselnostjo bo samo se slabse. Meni je vseeno, nisem toliko nor, da bi se naselil toliko stran od sluzbe, ali izbral sluzbo, da bi se moral vsak dan voziti eno uro tja in nazaj. Pac slabo planiranje zivljenja in sprejemanje napacnih kompromisov, tukaj ti ne morem pomagati, lahko ti pa povem, kako bi bilo bolje, ce ne bi bili slovenceljni tako trdoglavi. Pa bodite.

Se malo matematike, recimo, da imas na dan 16 ur casa zase, v enem letu izgubis na voznji v sluzbo za dober mesec ur, ce rabis 1 uro v sluzbo in nazaj. Zaprt v plehu (ok, lahko poslusas radio). Tudi, ce izgubis 2 meseca in jih prezivis za laptopom, knjigo, gledas filme, whatever. je to se vedno bolje kot opravljanje nesmiselnega dela, ki ti vzame vso pozornost - voznje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

Kumbaja ::

Invictus je izjavil:

1232 je izjavil:


Na AC se pa res ne dogajajo fantomski zastoji.

Seveda se, dnevno... Samo ne tolikokrat v Sloveniji, ki je malo premajhna za to... Ampak se zgodi. Zakaj:
- nekdo vozi počasneje od prometnega toka
- zavira še pred zavije dol z avtoceste
- bulji v telefon in potem raje vozi "počasi"

Pride en drekač, blokira prometni tok, in čez 10 km je skoraj zastoj. Dokazano... Obstaja matematični in tudi psihološki model voznikov, kako se vozi v kolonah.

Nemci so dokazali, če nekdo zmanjša brzino iz 130 na 120, čez 80 km cel promet stoji. Lahko poguglaš...


Pozabil si še na bistven elemetn. Da vse to kar naštevaš povzroči fantomski zastoj je potrebna prekratka varnostna razdalja, ki manjšo anomalijo, kot je zaviranje uz 130 na 120 spremeni v stoječo kolono. Ker to povzroči da tretje vozilo zavira na 119, četrto na 117, peti ki je še malo bolj agresiven na 110 in potem počasi pridemo do stoječe kolone. Če bi vozila držala ustrezno varnostno razdaljo bi se točno take anomalije absorbirale, tako kot se to zgodi v redkem prometu.

Da pa na AC ne obstajajo fantomski zastoji je pa skregano s praktično vsako študijo pretočnosti prometav zadnjih 30 letih. Ampak kot razumem ima Lala že tri leta vozniški izpit, pa tudi vsaka dan prevozi 20km. Tako, da ob bo pa ja vedel kako je s tem.

hipertija ::

In zakaj drugače nastanejo dnevni zastoji Lukovica - Ljubljana? Zato ker je gostota prometa taka, da ko nekdo naredi nek manever - beri menja pas, vključi na ac, izključi itd. zavira, in posledično zavira promet za njimi in pojavi se domino efekt, posledično nastane zastoj, ki mu nekateri rečejo, da je brez razloga.
če imaš kakšen dan fraj, pejdi na kakšen nadvoz na tem odseku, pa si lahko pogledaš kako prične nastajati - fantje iz Darsa (vzdrževalci) dobro vejo
Hipatij je moški, ne nasedajte provokacijam!
Uživa, ko igra feministko in vas trola.
Dokaze o razgaljenju imate v temi s pritožbami (Matthai se je žrtoval za vas).

GupeM ::

zmist je izjavil:

Meni je vseeno, nisem toliko nor, da bi se naselil toliko stran od sluzbe, ali izbral sluzbo, da bi se moral vsak dan voziti eno uro tja in nazaj. Pac slabo planiranje zivljenja in sprejemanje napacnih kompromisov, tukaj ti ne morem pomagati, lahko ti pa povem, kako bi bilo bolje, ce ne bi bili slovenceljni tako trdoglavi. Pa bodite.

To lahko reče samo nekdo, ki dela za trakom, ker več ni sposoben. Si že slišal za outsourcing? Veš, nekatera podjetja rabijo določeno stroko tudi od dlje, ker je bližje ne dobijo.

Invictus ::

Jaz delam od doma... Ne rabim hodit v službo, prišparam 2 uri življanja na dan za brezzvezen transport...

Če bo sreča, bom pristal samo na enem avtu... Ampak to so bolj sanje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Invictus je izjavil:

Jaz delam od doma... Ne rabim hodit v službo, prišparam 2 uri življanja na dan za brezzvezen transport...

Če bo sreča, bom pristal samo na enem avtu... Ampak to so bolj sanje...

Jaz bi tudi, pa zaradi politike podjetja kjer delam, ne morem.

zmist ::

GupeM je izjavil:

zmist je izjavil:

Meni je vseeno, nisem toliko nor, da bi se naselil toliko stran od sluzbe, ali izbral sluzbo, da bi se moral vsak dan voziti eno uro tja in nazaj. Pac slabo planiranje zivljenja in sprejemanje napacnih kompromisov, tukaj ti ne morem pomagati, lahko ti pa povem, kako bi bilo bolje, ce ne bi bili slovenceljni tako trdoglavi. Pa bodite.

To lahko reče samo nekdo, ki dela za trakom, ker več ni sposoben. Si že slišal za outsourcing? Veš, nekatera podjetja rabijo določeno stroko tudi od dlje, ker je bližje ne dobijo.

Pozabil sem, da se z butthurt bedakom pogovarjam. Sorry.

GupeM je izjavil:

Jaz bi tudi, pa zaradi politike podjetja kjer delam, ne morem.

Seveda, ker rabis tekoci trak za svoje delo, za kaj drugega pa nisi sposoben, sicer bi zamenjal. Naj uganem, Perutnina Ptuj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

GupeM ::

zmist je izjavil:

Seveda, ker rabis tekoci trak za svoje delo, za kaj drugega pa nisi sposoben, sicer bi zamenjal. Naj uganem, Perutnina Ptuj?

Nepismen much? Politika podjetja ni isto kot stroji/naprave/pripomočki, potrebni za delo.

1232 ::

Kumbaja je izjavil:

Da pa na AC ne obstajajo fantomski zastoji je pa skregano s praktično vsako študijo pretočnosti prometav zadnjih 30 letih. Ampak kot razumem ima Lala že tri leta vozniški izpit, pa tudi vsaka dan prevozi 20km. Tako, da ob bo pa ja vedel kako je s tem.

Najmanjšo hitrost na gorenjski AC sem imel 80 km/h. Z izjemo seveda ko se 3x na leto zoži promet na en pas, takrat verjetno v parih minutah nastane stoječa kolona dolga par km.
Na 80 km/h nisem opazil da bi padalo zaradi teh, ki vozijo na zelo kratki razdalji, ampak zaradi teh, ki zavedno povzročajo zastoje s tem da izsiljujejo prednost pred tistimi, ki so že na prehitevalnem pasu. Vozni pas AC je neprednostna cesta, to je enako kot če bi pri trikotniku šel kar lepo naravnost.
Na 5m je drugače povsem normalno da se približajo, če pa mimo vsakega tovornjaka tisti počasneži s 100km/h rinejo na levi pas za vsako ceno, ker se bojijo da bodo izgubili na času, če se začnejo voziti 90 za tovornjakom. Ja pa fak, kakšen čas boš izgubil, če max pol minute voziš 90 namesto 100-110. Tem se očitno itak nikamor ne mudi, drugače bi že prej vozili vsaj 130.
Še vedno je pa to verjetno bolje kot pa če bi že 500m pred tovornjakom zavili na prehitevalni pas. Je pa 500m prej že pametno začet iskat kakšno luknjo, ne pa čakati na zadnji trenutek.
Kar mene moti, ko čakam na varnostni razdalji 2-3s za tovornjakom, da se vsi končno spokajo mimo tovornjaka, potem pa vmes še tisti zadaj uletavajo na prehitevalni pas. Me zanima če bi bilo kaj bolje če bi imel vklopljen levi smernik, pajade, enako bi leteli mimo.
Če bi se pa jaz premaknil na prehitevalnega in vzpostavil razdaljo 2s, bi se mi pa vsi po vrsti limali na rit in prehitevali po desni. Eto, zato ostali vozijo na 0,5s razdalji, večina hote, ker ne vedo bolje, manjšina nehote, ker se bojijo da jih bo kdo prehitel po desni.

3 leta izpit, to je bilo 2008, takrat še zase nisem vedel, ne pa da bi razmišljal o pretočnosti prometa. Se je pa enako dalo priti na cilj. Ne spomnim se pa da bi imel takrat kakršnekoli probleme na AC. Saj to je to, če nisi izkušen ali če si tako neveden kot ostali, ti ni preveč mar za take stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

Invictus ::

GupeM je izjavil:


Jaz bi tudi, pa zaradi politike podjetja kjer delam, ne morem.

Zamenjaj podjetje... ;)

Saj ti ne držijo pištole nad glavo?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

val46 ::

P*zda, da ne rečem drugače, kako mi gredo taki pacienti na K. Zamenjaj službo, če si predaleč, delaj od doma, boš prišparal na cajtu in podobne floskule! Seveda, ker slovenija je eno samo veliko mesto in v vsaki vasi imamo po 15 različnih podjetij, 30 različnih trgovin, da o raznih bankah, sodiščih in podobnem niti ne začnem govorit. Tko da vsak lahko izbere delo, za katerega se je šolal in izučil max 5km od svojega prebivališča najbrž. Dej, ne mi vsake dva tedna srat z enakimi idejami tu gor, k niti smešno ni več. Ok, praviš naj se preselimo drugam, tisti ki živimo ven iz za vaše pojme, "civilizacije"? Kam? V Ljubljano? da bo namesto 300k ljudi, v njej živelo 1 miljon? Še teh 300k nima dovolj stanovanj, kaj šele vsi ostali! In potem bi šele videli, kakšni zastoji na dnevnem redu bi bili po LJ. Poleg tega, nekdo mora ostati na "kmetih", drugače takozvani pravičniki v velemestu ne bi imeli ne hrane, ne pijače, niti se ne bi imeli ti mestni pravičniki kam odpravit na izlet za vikend. Vam povem, živim v manjšem dokaj turističnem kraju v Sloveniji, pa v zadnjih recimo 5ih letih, še nisem videl, da bi ena sama Ljubljanska gospa imela piknik na robu te vasi, ko si jo ogleda. Je pa vaška gostilna polna cele dneve teh ljudi, ki pridejo na vas na kosilo ali večerjo.

Glede javnega prevoza, ki ga tako ponuja zmist...Ni problem le in edino v potovalnem času. Največji problem je v tem, da ga enostavno ni. Kaj meni pomaga, da imam avtobusno ali vlakovno linijo do moje firme, če pa avtobus vozi le in izrecno na vsaki dve uri, pa še to le med 8h in 15h popoldan. Kaj pa tisti, ki delamo popoldneve ali nočne? kaj pa vikendi, ko javnega prevoza sploh ni? Naj grem v petek zjutro z avtobusom v firmo in naj potem čakam na ponedeljek popoldan, da me ta isti avtobus odpelje domov? Ja vem ja, s polno ritjo pri koritu(kar LJ recimo da je) je lepo srat. Sam nismo vsi tam. In tisti ki ste, bodite veseli da nismo. Sicer bi tudi vaš potniški promet bil totalni kaos, kot je pri nas na vasi!

GupeM ::

Sploh ne vem, zakaj zmista in ostale podobne tako moti gužva na cestah. Oni itak uporabljajo javni prevoz/delajo od doma/hodijo peš ali s kolesom ... Samo da drekajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

m0LN4r ::

Oz. ce kdo se vedno ne razume, zakaj stoji v kolonah in se vozi toliko casa v sluzbo, ce bi radi, da bo kdaj bolje, pac ne smete biti del problema.
Premalo cest definitivno in slaba prometna infrastruktura. V tako malih mestih, kot so ljubljana naceloma guzv nebi smelo biti, ampak jebiga, ce je sistem taksen, da vsi ob isti uri hodijo delat in ob isti uri domov, pa se to vsi po isti cesti pretezno na isto skoncentrirano tocko.

V center Minchna prides hitreje, kot v center Ljubljane, z avtom. Pa je v Minchnu za faktor nkrat tolko avtov.

Za zacetek, bi lahko prinas naredili ravne hitre ceste:


Ne pa da je ze 120 problem, kot v srednjem veku.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

DostMam ::

Ta glorifikacija avstrijske in nemške prometne ureditve meni gre na jetra. Nazadnje, ko sem se tam vozil (ni dolgo tega) sem videl na potralu napis "STAU 5 km". Menda so na Slovenijo mislili? Ali kar tako, za hec. Se res nikoli ne vozite po Graški obvoznici med 15. in 17. uro?

Kdaj hudiča naj gremo v službo, da bi eni nemoteno gonili svoje 200 KM stroje po prednostnem pasu? Kako narediti vrstni red? Najprej peki, od 3:00 do 3:17, Nato gasilci (če se pekom kaj vžge), 3:17 -3:22. Sledijo jim komunalci. Seveda, čakali bodo potem 4 ure v službi, saj pred 8:15 ne smejo motiti prometnega toka. Šolniki in vzgojiteljice v vrtcih morajo pred peto, iz službe pa ne smejo pred 18:30, da tisti s 200 KM lahko skočijo še po nakupih preden poberejo svoje mulčke...

In še to: nekdo je vprašal zakaj redno nastanejo zastoji pri Lukovici. Če se prav spomnim, se tam število avtomobilov podvoji. In povprečni Domžalčan zapelje takoj na prednostni, ops... prehitevalni pas ter tam ostane do bridkega konca. Zakaj mislite, da so jim naredili tako lepo izletno cono, ko se vračajo iz Ljubljane?

Jazon ::

Ta glorifikacija avstrijske in nemške prometne ureditve meni gre na jetra.

@DostMam
Nisem zasledil, da bi nekdo glorificiral avstrijsko prometno ureditev. V Nemčiji prepotuješ v 2h do 75km daljšo pot, kot v Avstriji, kjer bo omejitev 100km/h kmalu zapisana v ustavo. Je pa res da mi v IT, DE in AUT opozarjanje na gost promet in predlaganje alternativnih poti deluje samodejno in v realnem času, medtem ko moram v SLO avto povezati na internet in upoštevati nekaj daljši časovni zamik pri osveževanju podatkov.

Na AC v Sloveniji je aktualna nova oblika uporabe voznih pasov. Na zadnjih vožnjah sem naletel na nekaj voznikov (tujih in domačih), ki so prehitevali s 110-130 km/h in po umiku na desni pas pospešili na 135-150 km/h. Ne štekam v čem je fora.

GupeM ::

Jazon je izjavil:

Je pa res da mi v IT, DE in AUT opozarjanje na gost promet in predlaganje alternativnih poti deluje samodejno in v realnem času, medtem ko moram v SLO avto povezati na internet in upoštevati nekaj daljši časovni zamik pri osveževanju podatkov.

Zanimivo. Od kod pa dobi podatke? Iz onesnaženosti s CO2? Mu drevesa pošljejo signal? Z golobi?

Jazon je izjavil:

Na AC v Sloveniji je aktualna nova oblika uporabe voznih pasov. Na zadnjih vožnjah sem naletel na nekaj voznikov (tujih in domačih), ki so prehitevali s 110-130 km/h in po umiku na desni pas pospešili na 135-150 km/h. Ne štekam v čem je fora.

Ta aktualnost se vleče že nekaj let. Tudi jaz ne štekam v čem je fora, sumim pa da strah pri prehitevanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Jazon ::

GupeM je izjavil:

Jazon je izjavil:

Je pa res da mi v IT, DE in AUT opozarjanje na gost promet in predlaganje alternativnih poti deluje samodejno in v realnem času, medtem ko moram v SLO avto povezati na internet in upoštevati nekaj daljši časovni zamik pri osveževanju podatkov.

Zanimivo. Od kod pa dobi podatke? Iz onesnaženosti s CO2? Mu drevesa pošljejo signal? Z golobi?


Protokol je TMC in v tujini deluje preko radijskega signala (FM / DAB). V Sloveniji ni tako, ker Borčijeva vlada v 2009 ni hotela plačati fee-ja (1mio €). Potrebno se je povezati na net.

GupeM ::

Hmmm? Naj bi zadeva obstajala tudi v Sloveniji.

Traffic message channel @ Wikipedia

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


V center Minchna prides hitreje, kot v center Ljubljane, z avtom. Pa je v Minchnu za faktor nkrat tolko avtov.

Ne nabijaj, ker ne drži... Sploh ne v rush hours... En majhen kreš, pa se voziš do letališča 4 ure... Pa niti ne iz centra... Sem mislil, da bom zamudil letalo...

Malo se zajebeš na obvoznicah, pa se ti pot podaljša za 2x... Vem , ker sem se vozil iz provincialnega mesta v okolici v službo, niti ne v centru, ampak na obrobju...

Švabi so postali notorično zanič šoferji. Obsedeni z eko, hitrostjo, šparanjem svoje usranega pleha... Tako, da gredo taki že normalnim nekam...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

scipascapa ::

Pri nas je konstantna vožnja po levem pasu na AC postala stalnica. Kot hitrost 100km/h tovornjakarjev.....

Jazon ::

GupeM je izjavil:

Hmmm? Naj bi zadeva obstajala tudi v Sloveniji.

Traffic message channel @ Wikipedia


Obstaja - preko spleta. Oz. če je proizvajalec naprave plačal licenco, potem deluje. Ampak take naprave so redke. Sistem je bil zamišljen v smislu da država plača licenčnino za uporabo sistema preko (FM/DAB) na svojih cestah. V tujini je tako, pri nas ne.

m0LN4r ::

Nevem, ocitno pa je, da imate najvec tezav s severno avtocesto tisti, ki samo obcasno priletite gor.
Nesrece so tudi prinas, nazadnje ko se bil kolona od Sv. Bistrice do naslednjega izvoza, cel dan.

Govorimo nasplosno.

Invictus verjetno ti je jasno, da vecina pocasnih pendlerjev ni nemcev, glih v tem je stos. Isto je v Grazu.

Nevem katero konico sicer mislis, jaz sem bil dva tedna nazaj v ponedeljek zjutraj not in dopoldan ven. 90km po navigaciji, do cilja orleansstr. 50 minut.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

DostMam je izjavil:

MrStein
:: danes, 17:35:27: ...Če se na AC priključiš z 60 km/h in potem "tri dni" pospešuješ do 100, s tem ogrožaš sebe in druge. Pa lahko obračaš kak češ...
Ok, obrnimo konkretno: s kakšno minimalno hitrostjo se smemo vključiti na AC in koliko časa smemo pospeševati do 100 km/h? Kako bi vi popravili dikcijo zakona, da vsebuje določilo o varnem in obenem odločnem vključevanju na AC?


Na pospeševalnem pasu pospešiš da se s hitrostjo prometnega toka vključiš, tako da ne oviraš ostalih in ne zaustavljaš prometnega toka. Vendar ne več kot 130km/h.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

GupeM ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Na pospeševalnem pasu pospešiš da se s hitrostjo prometnega toka vključiš, tako da ne oviraš ostalih in ne zaustavljaš prometnega toka. Vendar ne več kot 130km/h.

Čisto teoretično: Kako se boš pa vključil, če gre po voznem pasu dooolga kolona s 140 km/h?

IL_DIAVOLO ::

Skrajni cas, da se zacne delat 3-pasovnice, vsaj sekcijsko.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
198 / 202
»»