Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

DostMam ::
solatko
:: včeraj, 19:51:33
DostMam - Čisto vsak ima pravico predpise kršit, ni pa v redu in zdravo, vozit z NPH.
Ne bo držalo. Pravice do kršitve predpisov nihče nima, prisvajamo si jo. Drugi del stavka (s katerim se delno strinjam) pa odpira široko področje za debato, ki bi presegla okvirje "talentov na cesti".
...Problem je samo to, da ne veste tega, da se da voziti tudi zelo hitro, zelo varno.
Ponovno: ne smete generalizirati počez. Nekateri se s to izjavo strinjamo, nekateri se ne. Problem drugega dela izjave, pa čeprav se z njim strinjamo je:
da se voziti hitro in varno, vendar se da voziti v skladu s predpisi in varneje. V prometu želimo povečevati stopnjo varnosti.
...To dokazujejo tudi DARS-ove kamere in AB, kjer je kar nekaj odsekov brez omejitve in...
Autobahn glorificirate, samo ko je treba zagovarjati pravico do prekoračitve hitrosti. Vsi vemo, da so autoceste bolj varne. In vsi vemo, da so posledice nesreč, ki se zgodijo na avtocestah pri visokih hitrostih težje, smrtnost je neprimerno večja.
...tisti, ki hitro vožnjo obvladajo, to delajo čisto varno, ostali pa se pač vozijo svojih 100-130...
Ni čisto res. Če ste delali dodatna izobraževanja in ne razumete nesmisla, ki ste ga napisali v tem stavku, potemtakem teh izobraževanj pač niste izdeleli. Slab vajenec ste bili.
...Nemci s tem nimajo problema, vi ga pa imate, saj avtov ne obvladate niti pri parkiranju, niti pri brzinah v omejitvah hitrosti. Vsak ima možnost, da se vozniško izpopolni, le šrtost in lenoba sta kriva, da se dela nočete naučiti...
Spet generalizirate in zato delate napačne sklepe. Tako gre: nekateri Nemci na tehnično bolj dovršenih cestah s hitrostjo nimajo problemov. Četudi bi vaša misel držala, nima nobene vzročne povezave z znanjem in spretnostmi debaterjev v tem forumu. Bolj verjetna je nasprotna situacija: če se zavedamo problemov s prekoračitvami hitrosti je bolj verjetno, da smo kaj naredili tudi glede lastnih spretnosti. Zaradi neupravičenega posploševanja izpeljujete nesmiselne sklepe.
...in potem se 1/3-ina nesreč zgodi zaradi neprilagojene hitrosti in napačnih reakcij ob pričakovanih dogodkih...
Niste dosledni. Trdite, da je prilagojena hitrost alfa in omega varne vožnje, da vsebuje vse elemente potrebne za preprečitev nesreče in nato pristanete ne eni tretjini nesreč, ki se zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti. Kateri so to faktorji, ki so krivi za ostli dve tretjini, jih pa definicija Solatkove hitrosti (brez zamere prosim, gre le za terminologijo) ne obsega?
...Nekdo je danes izjavil, kaj ima varnostna razdalja z PH, halllllo! In to, kao poznavalec prometa, ki ve celo to, da PH ni možna, če se krši OH, zakaj pa pač ne ve, baje tako piše v zakonodaji, česar pa ravno tako ne more noben od "S-T-jevih strokovnjakov" pokazat.
Sicer ne vem, kamor ciljate, vendar priznajmo si: varnostna razdalja in prilagojena hitrost sta si v razmerju kure in jajca. Formalno je to paradoks, ki ga (dobri) šoferji v praksi znate hipno reševati.
:: včeraj, 19:51:33
DostMam - Čisto vsak ima pravico predpise kršit, ni pa v redu in zdravo, vozit z NPH.
Ne bo držalo. Pravice do kršitve predpisov nihče nima, prisvajamo si jo. Drugi del stavka (s katerim se delno strinjam) pa odpira široko področje za debato, ki bi presegla okvirje "talentov na cesti".
...Problem je samo to, da ne veste tega, da se da voziti tudi zelo hitro, zelo varno.
Ponovno: ne smete generalizirati počez. Nekateri se s to izjavo strinjamo, nekateri se ne. Problem drugega dela izjave, pa čeprav se z njim strinjamo je:
da se voziti hitro in varno, vendar se da voziti v skladu s predpisi in varneje. V prometu želimo povečevati stopnjo varnosti.
...To dokazujejo tudi DARS-ove kamere in AB, kjer je kar nekaj odsekov brez omejitve in...
Autobahn glorificirate, samo ko je treba zagovarjati pravico do prekoračitve hitrosti. Vsi vemo, da so autoceste bolj varne. In vsi vemo, da so posledice nesreč, ki se zgodijo na avtocestah pri visokih hitrostih težje, smrtnost je neprimerno večja.
...tisti, ki hitro vožnjo obvladajo, to delajo čisto varno, ostali pa se pač vozijo svojih 100-130...
Ni čisto res. Če ste delali dodatna izobraževanja in ne razumete nesmisla, ki ste ga napisali v tem stavku, potemtakem teh izobraževanj pač niste izdeleli. Slab vajenec ste bili.
...Nemci s tem nimajo problema, vi ga pa imate, saj avtov ne obvladate niti pri parkiranju, niti pri brzinah v omejitvah hitrosti. Vsak ima možnost, da se vozniško izpopolni, le šrtost in lenoba sta kriva, da se dela nočete naučiti...
Spet generalizirate in zato delate napačne sklepe. Tako gre: nekateri Nemci na tehnično bolj dovršenih cestah s hitrostjo nimajo problemov. Četudi bi vaša misel držala, nima nobene vzročne povezave z znanjem in spretnostmi debaterjev v tem forumu. Bolj verjetna je nasprotna situacija: če se zavedamo problemov s prekoračitvami hitrosti je bolj verjetno, da smo kaj naredili tudi glede lastnih spretnosti. Zaradi neupravičenega posploševanja izpeljujete nesmiselne sklepe.
...in potem se 1/3-ina nesreč zgodi zaradi neprilagojene hitrosti in napačnih reakcij ob pričakovanih dogodkih...
Niste dosledni. Trdite, da je prilagojena hitrost alfa in omega varne vožnje, da vsebuje vse elemente potrebne za preprečitev nesreče in nato pristanete ne eni tretjini nesreč, ki se zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti. Kateri so to faktorji, ki so krivi za ostli dve tretjini, jih pa definicija Solatkove hitrosti (brez zamere prosim, gre le za terminologijo) ne obsega?
...Nekdo je danes izjavil, kaj ima varnostna razdalja z PH, halllllo! In to, kao poznavalec prometa, ki ve celo to, da PH ni možna, če se krši OH, zakaj pa pač ne ve, baje tako piše v zakonodaji, česar pa ravno tako ne more noben od "S-T-jevih strokovnjakov" pokazat.
Sicer ne vem, kamor ciljate, vendar priznajmo si: varnostna razdalja in prilagojena hitrost sta si v razmerju kure in jajca. Formalno je to paradoks, ki ga (dobri) šoferji v praksi znate hipno reševati.

mirator ::
...Nekdo je danes izjavil, kaj ima varnostna razdalja z PH, ....
Sicer ne vem, kamor ciljate, vendar priznajmo si: varnostna razdalja in prilagojena hitrost sta si v razmerju kure in jajca. Formalno je to paradoks, ki ga (dobri) šoferji v praksi znate hipno reševati.
Tisti, ki vzdržuje prekratko varnostno razdaljo, vozi z NPH.
Primer: vozita dva, ob lepih vremenskih razmerah, po AC z dovoljeno hitrostjo 130 km/h. Prvi pred sabo nima nikogar, drugi za prvim vozi v razdalji 60 m,kar je manj od varnostne razdalje. Torej pri enakih hitrostih, prvi vozi s PH, drugi z NPH.

predi ::
https://predlagam.vladi.si/predlog/13186Tipična balkanska mentaliteta. Ta poligon nima z varnostjo v cestnem prometu popolnoma nič skupnega. Baje obravnavajo samo realne situacije, v isti sapi pa trdijo, da nekatere vaje izvajajo pri 160 km/h, pod 60 km/h pa sploh ne gredo? Idiotizem. Takšnih "strokovnjakov" svet na cesti ne potrebuje. Dirkališče + poligon varne vožnje. Itak. Verjamem pa, da nekateri v tej temi onanirajo ob misli na ta adrenalinski park. Sicer ni nič narobe s tem, v kolikor znanje, pridobljeno na takem poligonu, obdržite zase, v cestnem prometu pa se enostavno držite predpisov.
Na podglati:
Srbski koncept vzgoje dobrih voznikov nastavlja ogledalo Sloveniji
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski...
"Glavna posebnost Navaka je v tem, da ni zasnovan kot dirkalna steza in hkrati ni projektiran kot klasičen center varne vožnje, recimo kot Vransko pri vas. Jasno nama je bilo, da s klasičnimi programi varne vožnje ne moremo preživeti. Prav tako smo se zavedali, da potrebujemo več kot le dirkališče, saj ni piste na svetu, ki ne bi imela izgube, če se ukvarja zgolj z osnovno dejavnostjo.
Tnx

GupeM ::
GupeM - Kaj naj ti odgovorim? V katerem avtu bi bil raje? A to lahko pred usodnim dogodkom zbiraš? Na kakšen način?
Sicer pa odgovor dobiš v vsakem mojem postu, vedno vozim s PH, torej tudi vrsti vozila primerno. V bistvu mi ni problem vozit ničesar od skirce do avtobusa in vse vmes. Kako naj ti sploh kdo odgovori na tako vprašanje? Če pa že vzrajaš, bi bil v vsakem primeru, ob karambolu, najraje v VOLVO-u.
Fak stari, ti si res zabit. Vprašanje je bilo sila enostavno. Fičo ali MB AMG? Dva možna odgovora, ti izbereš tretjega, ki sploh ni bil možen.
Si pa vsaj s tem odgovorom, da bi bil najraje v Volvu, dokazal, da očitno obstajajo bolj in manj varni avti in da so NCAP zvezdice še kako pomembne. Pogosto zaradi bedakov ki prehitevajo kolono, ne zaradi tistih, ki avto z več zvezdicamo vozijo.
Over and out.

solatko ::
DostMam - Če bi bilo komurkoli od vodilnih v tej državi mar za varnost v prometu, bi se teh stvari lotili precej drugača, ne samo z represijo, ki jo izvajajo policaji in redarstvo.
Delat je potrebno na boljšem znanju voznikov, na večjem uplivu sledenja in ukrepanja psihofizičnega stanja voznikov (osebni zdravnik), polni odgovornosti avtomehanikov in drugih vzdrževalcev vozil, varnostni ureditvi cest, prehodov, srečanj različnih udeležencev prometa, zamenjavah semaforiziranih križišč s krožišči, prometnim izobraževanjem od vrtca naprej, opravljanje vozniškega izpita v srednjih šolah, brezplačnem, obveznem preverjanju vozniških sposobnosti voznikov (neke vrste licence),.....
Vsak ima pravico kršit vso zakonodajo, vendar se potem pač sreča z organi, ki mu naložijo zasluženo.
Vedno bo pri nekaterih želja, da bi vozili hitreje, kot je to dovoljeno in vedno bodo represivni organi, poizkušali take ujeti in procesirati, ene bolj, druge (VIP) malo manj in tega se ne da spremenit, lahko pa se deluje na tem, da bo veliko več voznikov znalo uporabljat vozila, znalo pravilno hodit in prečkat ceste,..... skratka dopovedat vsem uporabnikom v prometu, da za lastno vrnost, lahko in morajo največ storiti sami. Nobenega ne obvaruje zakonodaja, če se ne obnaša samozaščitniško, če na vsak način uveljavlja nesporno prednost, tudi proti veliko močnejšim od sebe.
Če se pogovarjamo o varnosti, bo kršenje OH problematično, ko bo število nesreč zaradi tega, kakšen večji procent, kot je danes. Ve se zakaj je največ nesreč pa se na teh segmentih ne počne, skoraj nič, razen to, da se polni proračun. Ljudem je potrebno dopovedat, da je največja težava pri gibanju, varna zaustavitev, kako pa naj bi bila naloga strokovnjakov več področij, ne samo izključno policije.
Vsakemu mlademu, ki se spoznava z umetnostjo preživetja v prometni džungli in me je pripravljen poslušat, nabijam v glavo tri stvari - varna zaustavitev, varna zaustavitev, varna zaustavitev, na gas zana pritiskat vsaka opica, tisti, ki me ubogajo cca 50 let, so v prometu preživeli brez prask, nekateri, ki me niso, so žal pokojni (večinoma motoristi pa tudi nekaj voznikov, med njimi sin in žena, ki sta odlična voznika in imata pred očmi vedno to, varna zaustavitev).
Neprilagojena hitrost pomeni, da ste glede na razmere na cesti, vozili prehitro, torej niste uporabili termina PH, kolikšna je ta hitrost, sploh ni pomembno, lahko tudi 60 v območju 90, je bila to prehitro, glede na vaše sposobnosti. To je tisto, kar skozi trdim, PH je PH ne glede na hitrost za vsakega vozika v vsakem trenutku specifična, glede na vse količine, ki v PH nastopajo, lahko so slabe zavore, največkrat prekratka varnostna razdalja, prevelika hitrost, glede na vidnost terena pred seboj, vremenski vplivi in seveda tudi utrujenost, nezbranost, ukvajanje z drugimi za vožnjo motečimi dejavniki,..... skratka neprilagojena hitrost v danem momentu. Z neprilagojeno hitrostjo se odvija večino prometnih tokov, samo poka ne, ker na srečo, ni vedno kakšen nepričakovan dogodek, ko pa se to zgodi, praviloma poka.
Malo bolj izšolani vozniki, to opazimo čisto vsak dan, povsod.
1/3-ina nesreč je posledica voženj pod vplivom opojnih substanc, 1/3 pa so drugi vzroki, ki so v statistiki našteti, velikokrat pa gre za skupek različnih napak.
Vedno sem dosleden, da je edini način, da nebi prihajalo do nesreč, vožnja vseh udeležencev, ki se premikajo s prilagojeno hitrostjo, ki pa je lahko višja ali nižja, glede na ostale okoliščine.
Napake so sestavni del dejavnosti človka, so in bojo, vendar se večino teh napak konča brez škodnih posledic, če vsi vozijo s PH, torej s tako hitrostjo, da lahko ustavijo ob pričakovanih anomalijah. Tudi izlet z vozišča ob prilagojeni hitrosti ni možen, če geš dol, si pač vozil hitreje, kot si bil sposoben imeti vozilo v oblasti. Nalet od zadaj, vozil si prehitro, glede na varnostno razdaljo ali na učinkovitost zavor, spolzkega terena,...
Stvari, glede varnosti v prometu so teoretično poponoma jasne, vendar tega, večina voznikov ne zna udejanit v praksi, ker imajo premalo praktičnega znanja in na tem segmentu bi bilo potrebno delat, potem pa bi se lahko vse omejitve hitrosti ukinile.
Paradoks si naredil ti. Si povprečni voznik, ki rabi za reagiranje povprečno 1-2 sekundi, drži varnostno razdaljo 2-eh sekund - je to po tvoje vožnja s PH? Vožnja s PH bi bila, če bi bila njegova varnostna razdalja, najmanj 3sekude. VARNOSTNA RAZDALJA je ena od osnov PH,nikakor pa to ni kršenje OH.
predi - Res je, predalagajmo, da za vožnjo motornih vozil ukinejo vozniške izpite, saj so tisti, ki vožnjo bolj obvladajo, najbolj nevarni, torej za volane vsi, ko toliko zrastete, da dosežete stopalke za gas (zavor itak ne potrebujete).
Take izjave lahko postavijo samo totalni prometni analfabeti. Vedno se moraš pripravit na več, kot boš dejansko rabil, saj je problem pri večjih hitrostih reševati pričakovane težave in se avtomatično izboljšajo reakcije pri nižjih hitrostih. Če si sposoben vozit 300, ni problem vozit 130, obratno gre težje. Osebno bi rabil dodatna izobraževanja pri hitrostih nad 250 pa jih bom zaradi let in tega, da takih hitrosti ne bom vozil, opustil.
Šolanje na Vranskem je v redu z eno majhno pomanjklivostjo, odvija se praviloma enkrat, pri hitrostih, ki so veliko nižje, kot v realnem prometu. Vožnja po aquaplan-u s 130 je precej drugačna, kot pri 30, pa precej lažja, kot pri 200+.
Preden pišeš, malo razmisli o bedarijah, ki jih klatiš.
GupeM - Fičo, si zadovoljen?
Zabit pa si ti, ker je malo možnosti, da bi v RL izbiral med tema dvema avtomobiloma.
V mojih rokah je vako vozilo varno, zato je tvoje vprašanje bedasto, če v vseh postih pišem, da vrsta vozila ni pomembna, da je pomembno samo to, da svojo vožnjo prilagajaš trenutnemu vozilu. Ker si dežurni cepec, ti seveda to ne potegna in vprašanje, če imaš tolikšen IQ, da ti sploh kdaj bo.
Delat je potrebno na boljšem znanju voznikov, na večjem uplivu sledenja in ukrepanja psihofizičnega stanja voznikov (osebni zdravnik), polni odgovornosti avtomehanikov in drugih vzdrževalcev vozil, varnostni ureditvi cest, prehodov, srečanj različnih udeležencev prometa, zamenjavah semaforiziranih križišč s krožišči, prometnim izobraževanjem od vrtca naprej, opravljanje vozniškega izpita v srednjih šolah, brezplačnem, obveznem preverjanju vozniških sposobnosti voznikov (neke vrste licence),.....
Vsak ima pravico kršit vso zakonodajo, vendar se potem pač sreča z organi, ki mu naložijo zasluženo.
Vedno bo pri nekaterih želja, da bi vozili hitreje, kot je to dovoljeno in vedno bodo represivni organi, poizkušali take ujeti in procesirati, ene bolj, druge (VIP) malo manj in tega se ne da spremenit, lahko pa se deluje na tem, da bo veliko več voznikov znalo uporabljat vozila, znalo pravilno hodit in prečkat ceste,..... skratka dopovedat vsem uporabnikom v prometu, da za lastno vrnost, lahko in morajo največ storiti sami. Nobenega ne obvaruje zakonodaja, če se ne obnaša samozaščitniško, če na vsak način uveljavlja nesporno prednost, tudi proti veliko močnejšim od sebe.
Če se pogovarjamo o varnosti, bo kršenje OH problematično, ko bo število nesreč zaradi tega, kakšen večji procent, kot je danes. Ve se zakaj je največ nesreč pa se na teh segmentih ne počne, skoraj nič, razen to, da se polni proračun. Ljudem je potrebno dopovedat, da je največja težava pri gibanju, varna zaustavitev, kako pa naj bi bila naloga strokovnjakov več področij, ne samo izključno policije.
Vsakemu mlademu, ki se spoznava z umetnostjo preživetja v prometni džungli in me je pripravljen poslušat, nabijam v glavo tri stvari - varna zaustavitev, varna zaustavitev, varna zaustavitev, na gas zana pritiskat vsaka opica, tisti, ki me ubogajo cca 50 let, so v prometu preživeli brez prask, nekateri, ki me niso, so žal pokojni (večinoma motoristi pa tudi nekaj voznikov, med njimi sin in žena, ki sta odlična voznika in imata pred očmi vedno to, varna zaustavitev).
Neprilagojena hitrost pomeni, da ste glede na razmere na cesti, vozili prehitro, torej niste uporabili termina PH, kolikšna je ta hitrost, sploh ni pomembno, lahko tudi 60 v območju 90, je bila to prehitro, glede na vaše sposobnosti. To je tisto, kar skozi trdim, PH je PH ne glede na hitrost za vsakega vozika v vsakem trenutku specifična, glede na vse količine, ki v PH nastopajo, lahko so slabe zavore, največkrat prekratka varnostna razdalja, prevelika hitrost, glede na vidnost terena pred seboj, vremenski vplivi in seveda tudi utrujenost, nezbranost, ukvajanje z drugimi za vožnjo motečimi dejavniki,..... skratka neprilagojena hitrost v danem momentu. Z neprilagojeno hitrostjo se odvija večino prometnih tokov, samo poka ne, ker na srečo, ni vedno kakšen nepričakovan dogodek, ko pa se to zgodi, praviloma poka.
Malo bolj izšolani vozniki, to opazimo čisto vsak dan, povsod.
1/3-ina nesreč je posledica voženj pod vplivom opojnih substanc, 1/3 pa so drugi vzroki, ki so v statistiki našteti, velikokrat pa gre za skupek različnih napak.
Vedno sem dosleden, da je edini način, da nebi prihajalo do nesreč, vožnja vseh udeležencev, ki se premikajo s prilagojeno hitrostjo, ki pa je lahko višja ali nižja, glede na ostale okoliščine.
Napake so sestavni del dejavnosti človka, so in bojo, vendar se večino teh napak konča brez škodnih posledic, če vsi vozijo s PH, torej s tako hitrostjo, da lahko ustavijo ob pričakovanih anomalijah. Tudi izlet z vozišča ob prilagojeni hitrosti ni možen, če geš dol, si pač vozil hitreje, kot si bil sposoben imeti vozilo v oblasti. Nalet od zadaj, vozil si prehitro, glede na varnostno razdaljo ali na učinkovitost zavor, spolzkega terena,...
Stvari, glede varnosti v prometu so teoretično poponoma jasne, vendar tega, večina voznikov ne zna udejanit v praksi, ker imajo premalo praktičnega znanja in na tem segmentu bi bilo potrebno delat, potem pa bi se lahko vse omejitve hitrosti ukinile.
Paradoks si naredil ti. Si povprečni voznik, ki rabi za reagiranje povprečno 1-2 sekundi, drži varnostno razdaljo 2-eh sekund - je to po tvoje vožnja s PH? Vožnja s PH bi bila, če bi bila njegova varnostna razdalja, najmanj 3sekude. VARNOSTNA RAZDALJA je ena od osnov PH,nikakor pa to ni kršenje OH.
predi - Res je, predalagajmo, da za vožnjo motornih vozil ukinejo vozniške izpite, saj so tisti, ki vožnjo bolj obvladajo, najbolj nevarni, torej za volane vsi, ko toliko zrastete, da dosežete stopalke za gas (zavor itak ne potrebujete).
Take izjave lahko postavijo samo totalni prometni analfabeti. Vedno se moraš pripravit na več, kot boš dejansko rabil, saj je problem pri večjih hitrostih reševati pričakovane težave in se avtomatično izboljšajo reakcije pri nižjih hitrostih. Če si sposoben vozit 300, ni problem vozit 130, obratno gre težje. Osebno bi rabil dodatna izobraževanja pri hitrostih nad 250 pa jih bom zaradi let in tega, da takih hitrosti ne bom vozil, opustil.
Šolanje na Vranskem je v redu z eno majhno pomanjklivostjo, odvija se praviloma enkrat, pri hitrostih, ki so veliko nižje, kot v realnem prometu. Vožnja po aquaplan-u s 130 je precej drugačna, kot pri 30, pa precej lažja, kot pri 200+.
Preden pišeš, malo razmisli o bedarijah, ki jih klatiš.
GupeM - Fičo, si zadovoljen?
Zabit pa si ti, ker je malo možnosti, da bi v RL izbiral med tema dvema avtomobiloma.
V mojih rokah je vako vozilo varno, zato je tvoje vprašanje bedasto, če v vseh postih pišem, da vrsta vozila ni pomembna, da je pomembno samo to, da svojo vožnjo prilagajaš trenutnemu vozilu. Ker si dežurni cepec, ti seveda to ne potegna in vprašanje, če imaš tolikšen IQ, da ti sploh kdaj bo.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::
Tipicno balkanskoslovensko, se ma za pametnejsega od njih.https://predlagam.vladi.si/predlog/13186Tipična balkanska mentaliteta. Ta poligon nima z varnostjo v cestnem prometu popolnoma nič skupnega. Baje obravnavajo samo realne situacije, v isti sapi pa trdijo, da nekatere vaje izvajajo pri 160 km/h, pod 60 km/h pa sploh ne gredo? Idiotizem. Takšnih "strokovnjakov" svet na cesti ne potrebuje. Dirkališče + poligon varne vožnje. Itak. Verjamem pa, da nekateri v tej temi onanirajo ob misli na ta adrenalinski park. Sicer ni nič narobe s tem, v kolikor znanje, pridobljeno na takem poligonu, obdržite zase, v cestnem prometu pa se enostavno držite predpisov.
Na podglati:
Srbski koncept vzgoje dobrih voznikov nastavlja ogledalo Sloveniji
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski...
"Glavna posebnost Navaka je v tem, da ni zasnovan kot dirkalna steza in hkrati ni projektiran kot klasičen center varne vožnje, recimo kot Vransko pri vas. Jasno nama je bilo, da s klasičnimi programi varne vožnje ne moremo preživeti. Prav tako smo se zavedali, da potrebujemo več kot le dirkališče, saj ni piste na svetu, ki ne bi imela izgube, če se ukvarja zgolj z osnovno dejavnostjo.
Tnx
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

predi ::
Moje vire poznaš, saj sem jih že objavil tukaj. Ta adrenalinski park je diametralno nasprotje mnenj dejanskih strokovnjakov za prometno varnost.

solatko ::
predi - Si bil kdaj na kakšni stezi ali avtodromu, kjer se varnostne zadeve trenirajo pri običajnih hitrostih v prometu? Verjetno tudi tistih nekaj strokovnjakov, katerih vire si navedel, ne. Vsak bebo, ki naredi nekaj razredov se lahko predstavlja za prometnega strokovnjaka in širi nebuloze po svetu. Izjava, da bolj šolani vozniki predstavljajo nevarnost v prometu, je že ena takih, kot bi dejal, da boljši kirurg predsatvlja nevarnost za paciente, ker operira z levo roko in si zraven požvižgava pesmice.
Eni znate res delat bedake iz sebe, pa to še čutite ne, ker se vedno pogovarjate z bedaki, ki vam prikimavajo, ker imajo glavo samo za to, ne za tisto, za kar je, razmišljanje.
Eni znate res delat bedake iz sebe, pa to še čutite ne, ker se vedno pogovarjate z bedaki, ki vam prikimavajo, ker imajo glavo samo za to, ne za tisto, za kar je, razmišljanje.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::
On ima na cesti ogromno teoreticnega znanja, na stezi se ni bil, zato pa tudi prakse nima in ga bo marsikaj presenetilo, ampak se ne ve. Njega bo resila tipkovnica za volanom, ne pa praksa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::
Za stezo ne mislim dirkanja ampak trening varne vožnje, kjer je povdark na varnem zaustavljanju pri višjih hitrostih.
Delo krepa človeka

donvito ::

solatko ::
donvito - Jaz se predstavljam kot dober voznik, ki tudi nekaj ve, kako bi se varnost lahko izboljšala iz prakse, administrativi strokovnjaki pa mi seveda nasprotujejo. Povej mi, kdo bo slabega voznika naučil varne vožnje, če se v glavnem vozi z družinskimi člani ali sam in se v bistvu sploh ne zaveda, kako zanič voznik je?
Govorit o tem, da se je potrebno striktno držati omejitev hitrosti, pri tem pa imeti 90+%-ov nesreč v teh hitrostih je po mojem laičnem mnenju, sizifovo delo.
Ugotovit, da je 1/3-ina nesreč posledica neprilagojene hitrosti in razen kasiranja na prekoračitvi OH ne počet nič drugega, za znižanje teh procentov, ni varnostna politika, zopet moje laično mnenje.
Verjet, da AŠ in eno dnevni obisk Vranskega, naredi varnega voznika, je najmanj nojevsko obnašanje in reševanje problemov prometne varnosti.
Za ugotovit, da je nekaj narobe, ni potrebno bit strokovnjak na področju prometne varnosti, če pa ob ugotovitvah opažam, da se ne naredi nič pa s čisto vestjo dvomim v strokovnost teh strokovnjakov.
Sicer bi pa videl, da mi nekdo poda vsaj 5 imen slovenskih strokovnjakov za varnost v prometu in njihove reference, moje so 60+let aktivne udeležbe v premetu brez ene povzročene nezgode, kljub včasih, po mnenju "prometnih strokovnjakov" divje, "nevarne" vožnje, z zelo različnimi prometnimi sredstvi, od skirce do avtobusa.
Govorit o tem, da se je potrebno striktno držati omejitev hitrosti, pri tem pa imeti 90+%-ov nesreč v teh hitrostih je po mojem laičnem mnenju, sizifovo delo.
Ugotovit, da je 1/3-ina nesreč posledica neprilagojene hitrosti in razen kasiranja na prekoračitvi OH ne počet nič drugega, za znižanje teh procentov, ni varnostna politika, zopet moje laično mnenje.
Verjet, da AŠ in eno dnevni obisk Vranskega, naredi varnega voznika, je najmanj nojevsko obnašanje in reševanje problemov prometne varnosti.
Za ugotovit, da je nekaj narobe, ni potrebno bit strokovnjak na področju prometne varnosti, če pa ob ugotovitvah opažam, da se ne naredi nič pa s čisto vestjo dvomim v strokovnost teh strokovnjakov.
Sicer bi pa videl, da mi nekdo poda vsaj 5 imen slovenskih strokovnjakov za varnost v prometu in njihove reference, moje so 60+let aktivne udeležbe v premetu brez ene povzročene nezgode, kljub včasih, po mnenju "prometnih strokovnjakov" divje, "nevarne" vožnje, z zelo različnimi prometnimi sredstvi, od skirce do avtobusa.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

val46 ::
In zakaj naj bi ti vse to verjeli, če ti ne verjameš nam? In zakaj misliš da je tvoje mnenje edino pravilno in da drugi ne znamo in smemo razlagati svojega mnenja? Tukaj ti je bilo že nemalokrat povedano, da kršenje prometnih predpisov ne more in nikakor ne prispeva k večji varnosti v prometu. Pa sploh ni pomembno, ali se gre za prekratko varnostno, uporabo mobitela ali pa prekoračene hitrosti. To, kar stalno nabijaš, kolk si se ti izobraževal, učil in ne vem še kaj, je pa tolk brez veze, da nima smisla sploh komentirat. Edino kar resnično vidim v tvojih izjavah, da odraža tvoj pogled na promet je ta, da bi najraje 90% ljudem pobral izpite in jim prepovedal udejstvovanje v prometu. In če mene vprašaš, zakaj toliko "tečnariš" s tem je le to, da bi bile ceste bolj prazne in bi ti lahko še naprej vozil preko omejitve. Ker sam trdiš, da to počneš takrat, ko ni prometa in je cesta prazna.
Najboljša izjava je pa tista, da se 90% prometnih nesreč zgodi v področju omejitve hitrosti. Ja solatko, normalno da se...ker se večina nas vedno vozi v tem območju. Je pa ena razlika in ta je, da višja kot je hitrost, težje so posledice nesreč. In raje vidim teh 90% nesreč, ker gre povečini le za polomljeno pločevino, kot pa tistih 10%, ki se zgodijo nad omejitvijo...tam gre pa še kaj drugega, kot pločevina. Kot kaže ti kljub vsemu učenju in praksi še vedno ni jasna fizika, kaj pomeni večja hitrost. In tisto ko neprestano nabijaš, da je OH le administrativna in je tam samo zato, da policaji kasirajo...ja, velikokrat je res, je pa treba se zavedat, da je OH tam tudi zato, da vsi ostali udeleženci v prometu lahko nekako pričakujejo s kakšno hitrostjo bo nekje nekdo maximalno pripeljal. In tu vidim največji problem prehitre ali bolje rečeno, vožnje preko OH. Ravno par sestavkov višje je bila debata o tem, kar sem tudi sam že zdavnaj povedal, ampak si me moral spet demantirat s tvojimi nekimi za lase privlečenimi ugotovitvami. Ne da se mi pa čisto na vsak sestavek, ki ga daš, pisat replik.
V glavnem, če ti gre na živce, ko nekateri vozijo preveč za ritjo, ko nekdo vozi počasneje, kot bi lahko(in ustvari kolono), ko vidiš nekoga, ki se je slučajno javil na telefon, ali pa je morda spil eno pivo po službi,...kako da ti ne gredo na živce osebe, ki vozijo več kot je predpisano??? Al je spet tisto...kar delam jaz lahko, kar delajo drugi, se pa ne sme. Nisi ne Tito, ne Stalin niti Hitler, da bi to lahko počel in ti nihče nič ne bi upal. Žal. Zate.
Najboljša izjava je pa tista, da se 90% prometnih nesreč zgodi v področju omejitve hitrosti. Ja solatko, normalno da se...ker se večina nas vedno vozi v tem območju. Je pa ena razlika in ta je, da višja kot je hitrost, težje so posledice nesreč. In raje vidim teh 90% nesreč, ker gre povečini le za polomljeno pločevino, kot pa tistih 10%, ki se zgodijo nad omejitvijo...tam gre pa še kaj drugega, kot pločevina. Kot kaže ti kljub vsemu učenju in praksi še vedno ni jasna fizika, kaj pomeni večja hitrost. In tisto ko neprestano nabijaš, da je OH le administrativna in je tam samo zato, da policaji kasirajo...ja, velikokrat je res, je pa treba se zavedat, da je OH tam tudi zato, da vsi ostali udeleženci v prometu lahko nekako pričakujejo s kakšno hitrostjo bo nekje nekdo maximalno pripeljal. In tu vidim največji problem prehitre ali bolje rečeno, vožnje preko OH. Ravno par sestavkov višje je bila debata o tem, kar sem tudi sam že zdavnaj povedal, ampak si me moral spet demantirat s tvojimi nekimi za lase privlečenimi ugotovitvami. Ne da se mi pa čisto na vsak sestavek, ki ga daš, pisat replik.
V glavnem, če ti gre na živce, ko nekateri vozijo preveč za ritjo, ko nekdo vozi počasneje, kot bi lahko(in ustvari kolono), ko vidiš nekoga, ki se je slučajno javil na telefon, ali pa je morda spil eno pivo po službi,...kako da ti ne gredo na živce osebe, ki vozijo več kot je predpisano??? Al je spet tisto...kar delam jaz lahko, kar delajo drugi, se pa ne sme. Nisi ne Tito, ne Stalin niti Hitler, da bi to lahko počel in ti nihče nič ne bi upal. Žal. Zate.

solatko ::
val46 - Podatek za 1/3-ino prometnih nesreč zaradi NPH je iz tabele mrtvih, torej je tudi zaletavanje v omejitvi hitrosti, z mrtvimi (pri poškodovan) in ranjenimi, ne samo z zvito pločevino.
Od nikogar ne zahtevam, da verjame tistemu kar govorim, če prav je večina iz prakse, ne morem pa pristat na to, da mi fiziko spreminjate z administrativnimi določili, zato toliko debate.
Zadeva je čisto enostavna - možna z zelo hitra varna vožnja, torej s prilagojeno hitrostjo, če so podani vsi parametri, je pa to vožnja v prekršku, za katerega so pristojne druge službe, ne pa razpravljalci na S-T. Moja trditev je samo v tem, da je lahko VARNA.
Na tem preprostem dejstvu se dajemo že nekaj let, vse vaše trditve držijo, to je kršenje predpisa o OH, v primeru nesreče bi bile posledice veliko hujše, kot v območju OH, vendar, ko to počne voznik, ki je došolan tudi za hitrejše vožnje in to počne na prazni cesti, ne predstavlja pomembnega povečanja nevarnosti in nikakršnega za druge udeležence, če jih na cesti v vidnem polju ni.
Samo to in nič drugega.
To, da ostali udeleženci pričakujejo določeno hitrost so bučke, če izklopiš kazalec hitrosti, 90%-ov uporabnikov ne bo vedelo, s kakšno hitrostjo se vozijo, tisti malo bolj podučeni, bojo to razbrali iz obratov motorja, da bi pa na uč ocenili s kakšno hitrostjo se bliža vozilo pa ni šans. Vsi samo rečejo pelje počasi ali hitro ali divja, niti enega pa ne bo, ki bo pri oceni na 10km približka (so bila testiranja in ugotovitve take, kot jih navajam).
Zopet trdiš neizrečeno, ker skrbimi za lastno varnost, se držim varnostne razdalje do tistega spredaj, na zadku pa ne trpim voznikov, ki tega ne počnejo do mene, gre za mojo varnost, ne za varnost kretena zadaj. Če se ne morem umaknit, počasi znižam hitrost na tako, ki njegovi varnostni razdalji ustreza, da jaz ostanem cel. Če tega ne razumeš, je to tvoj in ne moj problem. Motijo pa me reakcije takih voznikov, če se obesijo na dolge luči in hupo (mimogrede, hupanje v naseljih je prekršek).
Ne moti me počasna kolona, ki jo dohitim, se prilagodim 3+ sekunde varnostne razdalje (že zato, da lahko vozim tekoče) in sem brez problemov zdržal mučenje iz Ribnice do Ljubljane s hitrostjo 60km/h, moti pa me, ko tako kolono SREČAM, ker sem dvakrat zaradi reševanja moje riti, parkiral izven vozišča na travi, ki je bila, na srečo, v istem nivoju s cesto (ko se je to zgodilo ršilcu na nujni vožnji, ga je kamion rešil s tem, da je zapeljal v precej nižji jarek).
Samo zato trdim, da je oviranje prometa, veliko večja težava in nevarnost v prometu, od kontrolirane vožnje preko OH.
Vozila so narejena za precej višje hitrosti, kot so omejitve, telefoni nikakor niso narejeni za telefoniranje v avtu, zaradi kompleksnosti samega upravljanja vozila v prometu, pa zbranost in koncentracijo lahko zmoti tudi pogovor s prostoročno napravo, zato telefoniranje in vožnja nist ravno v prijateljskem razmerju. Kako je z opojnimi substancami - druga kategorija, ki je vzrok za 1/3-ino mrtvih in ranjenih na naših cestah pa sploh nima smisla debatirat, dokler je kreten, ki zvečer pijan pelje domov, drugi dan med "prijatelji" heroj, ker ni nobenega poslal na drugi svet in celo brez poškodb prišel domov. Sodniki pa takim pacientom celo darjejo odpustke tudi po več kratnih obiskih pri njih. Torej bomo to tretjino sprejeli kot slovenska folklora, zato fantje kar po pivu in vinu pred, ob in po kosilu, potem pa za volan.
Pazite se samo tistih, ki si drznejo voziti preko OH, ti so največja nevarnost slovenske prometne varnosti (demantira vas več tisoč posnetkov DARS-ovih kamer s prekoračitvami hitrosti nad 180km/h) pa iz teh posnetkov, začuda nobene nesreče. Torej je večina voznikov za to usposobljena in to počne takrat, ko razmere to dopuščajo.
Grejo mi na živce osebe, ki vozijo hitro pa se za to prej niso usposobile, v glavnem mladi, katerim lastno živjenje predstavlja deveto skrb, kako bodo potem pazili na druge, ja taki pa mi grejo na živce.
Od nikogar ne zahtevam, da verjame tistemu kar govorim, če prav je večina iz prakse, ne morem pa pristat na to, da mi fiziko spreminjate z administrativnimi določili, zato toliko debate.
Zadeva je čisto enostavna - možna z zelo hitra varna vožnja, torej s prilagojeno hitrostjo, če so podani vsi parametri, je pa to vožnja v prekršku, za katerega so pristojne druge službe, ne pa razpravljalci na S-T. Moja trditev je samo v tem, da je lahko VARNA.
Na tem preprostem dejstvu se dajemo že nekaj let, vse vaše trditve držijo, to je kršenje predpisa o OH, v primeru nesreče bi bile posledice veliko hujše, kot v območju OH, vendar, ko to počne voznik, ki je došolan tudi za hitrejše vožnje in to počne na prazni cesti, ne predstavlja pomembnega povečanja nevarnosti in nikakršnega za druge udeležence, če jih na cesti v vidnem polju ni.
Samo to in nič drugega.
To, da ostali udeleženci pričakujejo določeno hitrost so bučke, če izklopiš kazalec hitrosti, 90%-ov uporabnikov ne bo vedelo, s kakšno hitrostjo se vozijo, tisti malo bolj podučeni, bojo to razbrali iz obratov motorja, da bi pa na uč ocenili s kakšno hitrostjo se bliža vozilo pa ni šans. Vsi samo rečejo pelje počasi ali hitro ali divja, niti enega pa ne bo, ki bo pri oceni na 10km približka (so bila testiranja in ugotovitve take, kot jih navajam).
Zopet trdiš neizrečeno, ker skrbimi za lastno varnost, se držim varnostne razdalje do tistega spredaj, na zadku pa ne trpim voznikov, ki tega ne počnejo do mene, gre za mojo varnost, ne za varnost kretena zadaj. Če se ne morem umaknit, počasi znižam hitrost na tako, ki njegovi varnostni razdalji ustreza, da jaz ostanem cel. Če tega ne razumeš, je to tvoj in ne moj problem. Motijo pa me reakcije takih voznikov, če se obesijo na dolge luči in hupo (mimogrede, hupanje v naseljih je prekršek).
Ne moti me počasna kolona, ki jo dohitim, se prilagodim 3+ sekunde varnostne razdalje (že zato, da lahko vozim tekoče) in sem brez problemov zdržal mučenje iz Ribnice do Ljubljane s hitrostjo 60km/h, moti pa me, ko tako kolono SREČAM, ker sem dvakrat zaradi reševanja moje riti, parkiral izven vozišča na travi, ki je bila, na srečo, v istem nivoju s cesto (ko se je to zgodilo ršilcu na nujni vožnji, ga je kamion rešil s tem, da je zapeljal v precej nižji jarek).
Samo zato trdim, da je oviranje prometa, veliko večja težava in nevarnost v prometu, od kontrolirane vožnje preko OH.
Vozila so narejena za precej višje hitrosti, kot so omejitve, telefoni nikakor niso narejeni za telefoniranje v avtu, zaradi kompleksnosti samega upravljanja vozila v prometu, pa zbranost in koncentracijo lahko zmoti tudi pogovor s prostoročno napravo, zato telefoniranje in vožnja nist ravno v prijateljskem razmerju. Kako je z opojnimi substancami - druga kategorija, ki je vzrok za 1/3-ino mrtvih in ranjenih na naših cestah pa sploh nima smisla debatirat, dokler je kreten, ki zvečer pijan pelje domov, drugi dan med "prijatelji" heroj, ker ni nobenega poslal na drugi svet in celo brez poškodb prišel domov. Sodniki pa takim pacientom celo darjejo odpustke tudi po več kratnih obiskih pri njih. Torej bomo to tretjino sprejeli kot slovenska folklora, zato fantje kar po pivu in vinu pred, ob in po kosilu, potem pa za volan.
Pazite se samo tistih, ki si drznejo voziti preko OH, ti so največja nevarnost slovenske prometne varnosti (demantira vas več tisoč posnetkov DARS-ovih kamer s prekoračitvami hitrosti nad 180km/h) pa iz teh posnetkov, začuda nobene nesreče. Torej je večina voznikov za to usposobljena in to počne takrat, ko razmere to dopuščajo.
Grejo mi na živce osebe, ki vozijo hitro pa se za to prej niso usposobile, v glavnem mladi, katerim lastno živjenje predstavlja deveto skrb, kako bodo potem pazili na druge, ja taki pa mi grejo na živce.
Delo krepa človeka

val46 ::
Seveda je solatko tudi pod omejitvijo hitrosti pride do poškodovanih ali mrtvih...ampak, če že tolko rad podajaš neke procente in podobno, predvidevam, da je vsaj 75% tistih, ki utrpijo le podrsano ali polomljeno pločevino, to doživelo le zato, ker so vozili v območju omejitve hitrosti. Če se tega ne bi držali in bi vozili toliko hitreje, bi teh 75% ljudi, imelo za posledice še kaj drugega, kot le razbit avto predvidevam.
In spet, so bila testiranja in ugotovitve...a si to spet prebral v avto reviji pred 30 in več leti??? Dej, nehaj že enkrat s temi tvojimi testiranji in ugotovitvami, ker če ne znaš podat relevantnega linka do teh ugotovitev, je vse skupaj nesmiselno. Kot sm ti napisal, zgoraj je bilo podanih nekaj primerov, ko je vključujoč voznik na glavno cesto naredil prometno nesrečo predvsem zato, ker je najbrž pričakoval, da bo voznik po glavni cesti vozil v okviru dovoljene hitrosti. Sam vem, koliko m približno nekdo prevozi ob določeni hitrosti in če recimo vidim avto 300m stran na glavni cesti in predpostavljam, da vozi po omejitvi, pa recimo še par km nad njo, vem, da se lahko normalno vključim v promet. Ne rabim zato vedet, s kako hitrostjo se mi nekdo približuje. Če bi recimo vozil 90 po omejitvi, vem da bo potreboval do mene še vsaj nekje 8s časa. Kar je dovolj, da se jaz lepo vključim na glavno cesto. Če pa pridirja s 160km/h, mi je v riti takoj, ko zapeljem na glavno cesto. Sedaj razumeš kaj ti želim povedat?
In spet, so bila testiranja in ugotovitve...a si to spet prebral v avto reviji pred 30 in več leti??? Dej, nehaj že enkrat s temi tvojimi testiranji in ugotovitvami, ker če ne znaš podat relevantnega linka do teh ugotovitev, je vse skupaj nesmiselno. Kot sm ti napisal, zgoraj je bilo podanih nekaj primerov, ko je vključujoč voznik na glavno cesto naredil prometno nesrečo predvsem zato, ker je najbrž pričakoval, da bo voznik po glavni cesti vozil v okviru dovoljene hitrosti. Sam vem, koliko m približno nekdo prevozi ob določeni hitrosti in če recimo vidim avto 300m stran na glavni cesti in predpostavljam, da vozi po omejitvi, pa recimo še par km nad njo, vem, da se lahko normalno vključim v promet. Ne rabim zato vedet, s kako hitrostjo se mi nekdo približuje. Če bi recimo vozil 90 po omejitvi, vem da bo potreboval do mene še vsaj nekje 8s časa. Kar je dovolj, da se jaz lepo vključim na glavno cesto. Če pa pridirja s 160km/h, mi je v riti takoj, ko zapeljem na glavno cesto. Sedaj razumeš kaj ti želim povedat?

solatko ::
val46 - Spet so tvoja sklepanja na trhlih temeljih, če bi vozili hitreje, verjetno nebi bili takrat, ko je počilo tam in nesreče neni nilo. Poglej, stvari lahko obračaš levo ali desno, dejstvo je, višja hitrost hujše posledice ampak samo v primeru, da do nesreče pride, torej je potrebno delati na tem, da do nesreč ne prihaja, to pa ni odvisno samo od OH, temveč veliko bolj od tega, da se vozniki naučijo vozit s PH, vprašanje je samo kdo, kje, kako in kdaj jih bo tega naučil, oziroma ali so se vozniki sploh pripravljeni, dodatno izbraževati, predvsem za lastno varnost.
Kot prvo, če nekdo prehiteva, je pas na katerega želiš zapeljati iz neprednostne ceste ZASEDEN, torej bi ga izsilil, tudi če bi peljala počasneje. Ne moreš enega prekrška omilit s prekrškom drugega, skratka v tistem primeru so bili vsi trije navadni cepci, ki se v prometu niso naučil obnašat, AMEN.
Ne mi bluzit, da preračunavaš, koliko časa imaš, ko vidiš vozilo na tvojem bodočem pasu, s kakšno hitrostjo vozi.
Jaz pogledam, če je dovolj daleč in se ne bliža kot metek, se zapeljem pred njega in čim hitreje do omejitve, če je hitrejši me ne briga kaj dosti, naj gre mimo ali prilagodi hitrost, če pa je vidno preblizu, ga počakam.
Sedaj imaš na cesti novo kategorijo vozil e-vozila. Vozniki teh, morajo še posebej pazit, ker se ostali ne zavedate, da elektro vozilo rabi zelo malo prevoženih metrov, da je na omejitvi, pospeški so pre hudi za običajne uporabnike cest. Večina jih razmišlja aha audi, MB, BMV ali kak športak, pazi ta potegne, ko pa vidijo renojevega e malčka, si pa mislijo, ah ta bo še pol ure rabu, da bo tu, v resnici pa je pri pospeških do 60 hitrejši od prej naštetih.
Vem kako razmišljaš in kaj hočeš povedat, vendar je zelo redko tako, kot govoriš, saj je takih primerov tako malo, da ga jaz v življenju na nekaj mio prevoženih km, še nisem, doživel, sem pa marsikaj drugega.
Recimo za ljubljansko in okoliško območje - ta na Logu, oni na Slovenčevi, ki je zbil dekleti, tiste dva bedaka ki sta vozila vštric po Celovški in ta, ki je na Dunajski zbil tista dva pešca, vsi te pa so bili večkrat obravnavani prekrškarji, pa jim je sistem še vedno dovolil na cesto.
Vozil pa je šlo skozi te točke, kjer se je to zgodilo na stotisoče, torej je posploševanje blesavo.
Kot prvo, če nekdo prehiteva, je pas na katerega želiš zapeljati iz neprednostne ceste ZASEDEN, torej bi ga izsilil, tudi če bi peljala počasneje. Ne moreš enega prekrška omilit s prekrškom drugega, skratka v tistem primeru so bili vsi trije navadni cepci, ki se v prometu niso naučil obnašat, AMEN.
Ne mi bluzit, da preračunavaš, koliko časa imaš, ko vidiš vozilo na tvojem bodočem pasu, s kakšno hitrostjo vozi.
Jaz pogledam, če je dovolj daleč in se ne bliža kot metek, se zapeljem pred njega in čim hitreje do omejitve, če je hitrejši me ne briga kaj dosti, naj gre mimo ali prilagodi hitrost, če pa je vidno preblizu, ga počakam.
Sedaj imaš na cesti novo kategorijo vozil e-vozila. Vozniki teh, morajo še posebej pazit, ker se ostali ne zavedate, da elektro vozilo rabi zelo malo prevoženih metrov, da je na omejitvi, pospeški so pre hudi za običajne uporabnike cest. Večina jih razmišlja aha audi, MB, BMV ali kak športak, pazi ta potegne, ko pa vidijo renojevega e malčka, si pa mislijo, ah ta bo še pol ure rabu, da bo tu, v resnici pa je pri pospeških do 60 hitrejši od prej naštetih.
Vem kako razmišljaš in kaj hočeš povedat, vendar je zelo redko tako, kot govoriš, saj je takih primerov tako malo, da ga jaz v življenju na nekaj mio prevoženih km, še nisem, doživel, sem pa marsikaj drugega.
Recimo za ljubljansko in okoliško območje - ta na Logu, oni na Slovenčevi, ki je zbil dekleti, tiste dva bedaka ki sta vozila vštric po Celovški in ta, ki je na Dunajski zbil tista dva pešca, vsi te pa so bili večkrat obravnavani prekrškarji, pa jim je sistem še vedno dovolil na cesto.
Vozil pa je šlo skozi te točke, kjer se je to zgodilo na stotisoče, torej je posploševanje blesavo.
Delo krepa človeka

val46 ::
Spet nakladaš, druzga ne morem rečt solatko. Torej po tvoje, če bi vozili hitreje, bi pravočasno zvozili oviro in ne bi prišlo do trka? Vidim, da ti tudi matematika dela probleme, ne samo fizika. Ker, če povzamemo dve vozili recimo A in B in če predpostavljaš, da pride med A in B do nesreče, je potem nekako tako : A=B torej je A+1=B+1. Le da je v slednjem primeru hitrost obeh višja in posledično so posledice hujše. Kaj pa ko je udeleženo le eno vozilo recimo? Zleti z ceste v drevo ali se prevrne v jarek? Morda niti ne po svoji krivdi, ampak zato ker mu je recimo na cesto skočila srna, ali pa morda kak motorist sekal ovinek? V primeru da voziš nad omejitvijo, bodo posledice definitvno hujše, kot na ali pod njo. In spet, ni nujno da človek ki to doživi, ne zna vozit, ali ni dovolj usposobljen za to opravilo. Zgodi se tudi najboljšim, ker nesreča nikoli ne počiva.
V mojem primeru zgoraj nisem nikjer napisal, da želim zapeljati na pas, na katerem nekdo prehiteva, ampak na pas, na katerem nekdo vozi v isto smer kot imam namen peljat sam. Zato sem tudi napisal, da če bo vozil 160km/h, ga bom v par sekundah imel v riti(čeprav je bil še par sekund nazaj 300m oddaljen od križišča in mene). In pri hitrosti ki je dovoljena, beri max 90km/h na regionalni cesti, se bi v takem primeru čisto vsak lahko normalno vključil v promet. Če pa nekdo misli da lahko vozi kolikor mu paša ali pa kolikor je njegov avto sposoben(da o motoristih niti ne govorim, ker sem tudi sam motorist in skoraj da ne poznam motorista, ki bi se držal omejitev), potem je pa teh 300m oddaljenosti od križišča hitro premalo.
Niti nikjer nisem napisal, da preračunavam, napisal sem le, da sam pri sebi vem, koliko časa potrebuje avto za prevozit teh 300m ob predpostavki, da se drži omejitve. In ja solatko, to so izkušnje, ki jih pridobiš z kilometri in vožnjo. Ko tolk rad poudarjaš te stvari. Torej, kot sem napisal, če bi vozilo na prednostni cesti vozilo po omejitvi, bi se v takem primeru lahko brez nobenih težav, ne za mene, ne za unga na prednostni, vključil na glavno cesto. Če kdo "preračunava" hitrost si ti, ko si napisal, da opaziš, da se nemara ne bliža kot metek. Se pravi, ti vidiš avto na 300m, pol ga še enih 5 sekund spremljaš kako hitro se premika in nato, če oceniš, da nima hitrosti metka se vključiš pred njega? V tem času je že pri tebi. Tudi če vozi po omejitvi.
Kar se pa e vozil tiče, spet ena tvoja cvetka. Najbrž se še nisi ne peljal, kaj šele vozil eno tako vozilo. Je že res, da imajo večinoma boljše pospeške od benzinskih ali dizelskih vozil, ampak vedi da nekdo, ki je kupil renoult zoe, nima namena pritiskat na gas in vozit rally z njim. Narejen pa spet ni tako, da bi imel samo dve poziciji, ali 0 ali 1, se pravi, da se z njim ne bi dalo umirjeno vozit ali pospeševat. Če boš pa kako teslo, bmw i8 ali kak drug športen e avto videl, ti bo pa tko in tko hitro jasno, kot v tvoji navedbi "aha audi, MB, BMW" in ga boš raje počakal, preden se boš vrinil pred njega.
Veš, vsako posploševanje je blesavo. Dokler ni več posploševanje. Ti, ko tolikokrat rad podajaš neke mariborske vpadnice, pa ljubljanske dvopasovnice in ne vem še kake ceste...naj ti dam jaz en konkreten primer oz. eno tako cesto. Soška...od Nove Gorice do Tolmina...nešteto prometnih nesreč, tudi z najhujšimi posledicami. Razlog pa, povečini hitrost. Pa ne mi rečt sedaj NPH, ker po tisti cesti je omejitev večinoma 90km/h in čisto vsaka večja prometna nesreča na tem odseku se je zgodila pri veliko večji hitrosti. Žalostno je le, da ga velikokrat najeba nekdo, ki vozi lepo po omejitvi, pa mu nekdo pripelje po njegovem pasu krepko čez omejitev. In na žalost, tam ni travnikov, kot pri tebi, da bi se takemu "pacientu" lahko umaknil. Lahko izbereš 3 variante...ali na eno stran v sočo, ali na drugo stran v skale, ali pa direkt v tisti avto in upaš, da preživiš.
V mojem primeru zgoraj nisem nikjer napisal, da želim zapeljati na pas, na katerem nekdo prehiteva, ampak na pas, na katerem nekdo vozi v isto smer kot imam namen peljat sam. Zato sem tudi napisal, da če bo vozil 160km/h, ga bom v par sekundah imel v riti(čeprav je bil še par sekund nazaj 300m oddaljen od križišča in mene). In pri hitrosti ki je dovoljena, beri max 90km/h na regionalni cesti, se bi v takem primeru čisto vsak lahko normalno vključil v promet. Če pa nekdo misli da lahko vozi kolikor mu paša ali pa kolikor je njegov avto sposoben(da o motoristih niti ne govorim, ker sem tudi sam motorist in skoraj da ne poznam motorista, ki bi se držal omejitev), potem je pa teh 300m oddaljenosti od križišča hitro premalo.
Niti nikjer nisem napisal, da preračunavam, napisal sem le, da sam pri sebi vem, koliko časa potrebuje avto za prevozit teh 300m ob predpostavki, da se drži omejitve. In ja solatko, to so izkušnje, ki jih pridobiš z kilometri in vožnjo. Ko tolk rad poudarjaš te stvari. Torej, kot sem napisal, če bi vozilo na prednostni cesti vozilo po omejitvi, bi se v takem primeru lahko brez nobenih težav, ne za mene, ne za unga na prednostni, vključil na glavno cesto. Če kdo "preračunava" hitrost si ti, ko si napisal, da opaziš, da se nemara ne bliža kot metek. Se pravi, ti vidiš avto na 300m, pol ga še enih 5 sekund spremljaš kako hitro se premika in nato, če oceniš, da nima hitrosti metka se vključiš pred njega? V tem času je že pri tebi. Tudi če vozi po omejitvi.
Kar se pa e vozil tiče, spet ena tvoja cvetka. Najbrž se še nisi ne peljal, kaj šele vozil eno tako vozilo. Je že res, da imajo večinoma boljše pospeške od benzinskih ali dizelskih vozil, ampak vedi da nekdo, ki je kupil renoult zoe, nima namena pritiskat na gas in vozit rally z njim. Narejen pa spet ni tako, da bi imel samo dve poziciji, ali 0 ali 1, se pravi, da se z njim ne bi dalo umirjeno vozit ali pospeševat. Če boš pa kako teslo, bmw i8 ali kak drug športen e avto videl, ti bo pa tko in tko hitro jasno, kot v tvoji navedbi "aha audi, MB, BMW" in ga boš raje počakal, preden se boš vrinil pred njega.
Veš, vsako posploševanje je blesavo. Dokler ni več posploševanje. Ti, ko tolikokrat rad podajaš neke mariborske vpadnice, pa ljubljanske dvopasovnice in ne vem še kake ceste...naj ti dam jaz en konkreten primer oz. eno tako cesto. Soška...od Nove Gorice do Tolmina...nešteto prometnih nesreč, tudi z najhujšimi posledicami. Razlog pa, povečini hitrost. Pa ne mi rečt sedaj NPH, ker po tisti cesti je omejitev večinoma 90km/h in čisto vsaka večja prometna nesreča na tem odseku se je zgodila pri veliko večji hitrosti. Žalostno je le, da ga velikokrat najeba nekdo, ki vozi lepo po omejitvi, pa mu nekdo pripelje po njegovem pasu krepko čez omejitev. In na žalost, tam ni travnikov, kot pri tebi, da bi se takemu "pacientu" lahko umaknil. Lahko izbereš 3 variante...ali na eno stran v sočo, ali na drugo stran v skale, ali pa direkt v tisti avto in upaš, da preživiš.

Buggy ::
na cestah ste samo se nesposobni idioti, katerim delovanje avtombila, kot celota prakticno ni jasna. Predvidevanje in pozornost na cesti vam je nadomestila asistenca v novejsih avtomobilih. Ukrepanje v sneznih zametih ali kaksnih drugacnih neidealnih pogojih pa beremo v porocilih pod pretvezo neprilagojene hitrosti. Cesta pa je za ene postala tisti zadnji legalen poligon, kjer lahko izzivljate svoje komplekse, tako eni kot drugi. Cestitke, ker ste na polno falili bistvo...Idioti, kar tako naprej!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

DostMam ::
Solatko, večinoma se strinjam z vašim pisanjem včeraj ob 11:14, vendar ne z vsem.
solatko
:: včeraj, 11:14:30
DostMam - Če bi bilo komurkoli od vodilnih v tej državi mar za varnost v prometu, bi se teh stvari lotili precej drugača, ne samo z represijo, ki jo izvajajo policaji in redarstvo...
Neutemeljeno posplošujete. Pravilno bi bilo "marsikateremu od vodilnih je mar". Zadev se lotevajo tudi z drugimi ukrepi, ne samo z represijo. Promet le imamo nekoliko urejen, zato je očitno, da jim je mar. Ni pa nujno, da to počnejo najbolje, trudijo se pa.
Omenimo še, da policija ne izvaja LE represije.
Delat je potrebno na boljšem znanju voznikov, ... obveznem preverjanju vozniških sposobnosti voznikov (neke vrste licence),...
S tem delom se večinoma strinjam. Hudič je v detajlih. Samo kratko: sem za dodatno izobraževanje voznikom, sem pa proti doktoratu iz vožnje kot pogoju za udeležbo v prometu.
...Vsak ima pravico kršit vso zakonodajo, vendar se potem pač sreča z organi, ki mu naložijo zasluženo...
NE in 100 KRAT NE! Hudičevo seme! To miselnost je treba pregnati iz te družbe! Te pravice si ne bi smel lastiti nihče. Tolerantni bi morali biti samo do nenamernih prekrškov. Kot izkušeni voznik bi radi prenašali svoje izkušnje na mlajše, če so vam pripravljeni prisluhniti. Pomemben prispevek k njihovi varnosti gotovo ne bo nauk "imate pravico do kršitve predpisov".
Če se pogovarjamo o varnosti, bo kršenje OH problematično, ....... Malo bolj izšolani vozniki, to opazimo čisto vsak dan, povsod...
To je še en dolg traktat, kjer opravičujete svojo teorijo Solatkove hitrosti (brez zamere, le terminologija). Vse napisano je približno pravilno, le da je zloženo z namenom dokazati, da ste izšolan voznik, ki ima pravico kršiti predpise o hitrosti samo zato, ker ste izšolan. Obenem neizšolanim voznikom ne znate povedati nič drugega, kot to, da mejo morajo sami ugotoviti, tudi z neupoštevanjem predpisov.
...1/3-ina nesreč je posledica voženj pod vplivom opojnih substanc, 1/3 pa so drugi vzroki, ki so v statistiki našteti, velikokrat pa gre za skupek različnih napak...
...je prikrajanje resnice "po domače", kjer še matematika ne zdrži (celota ima 3 tretjine). Nič od napisanega ni res. Predlagam, da svoje prihodnje trditve o številu in vzrokih nesreč prilagodite dejstvom. Za vas sem našel tudi vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload... lahko pa sami poiščete novejšega.
...Vedno sem dosleden, da je edini način, da nebi prihajalo do nesreč, vožnja vseh udeležencev, ki se premikajo s prilagojeno hitrostjo, ... glede na varnostno razdaljo ali na učinkovitost zavor, spolzkega terena,...
S tem delom se strinjam.
...Stvari, glede varnosti v prometu so teoretično poponoma jasne, vendar tega, večina voznikov ne zna udejanit v praksi,...
Za to trditev bi vas res prosil za kakšen verodostojen vir.
...Paradoks si naredil ti. Si povprečni voznik, ki rabi za reagiranje povprečno 1-2 sekundi, drži varnostno razdaljo 2-eh sekund - je to po tvoje vožnja s PH? Vožnja s PH bi bila, če bi bila njegova varnostna razdalja, najmanj 3sekude. VARNOSTNA RAZDALJA je ena od osnov PH,nikakor pa to ni kršenje OH...
Ne razumem kakšen paradoks sem naredil. Prosim, pojasnite mi.
Ravno tako vas ponovno prosim, da o mojih vozniški sposobnostih ne sklepate kar tako. Ne poznate me, pojma nimate o tem in tega ne morete uporabljati kot argument.
Še nagradno vprašanje: če bi po mojem mnenju varnostna časovna razdalja znašala 4 sekunde, s čem bi dokazali, da je 3-sekundna bolj prav?
solatko
:: včeraj, 11:14:30
DostMam - Če bi bilo komurkoli od vodilnih v tej državi mar za varnost v prometu, bi se teh stvari lotili precej drugača, ne samo z represijo, ki jo izvajajo policaji in redarstvo...
Neutemeljeno posplošujete. Pravilno bi bilo "marsikateremu od vodilnih je mar". Zadev se lotevajo tudi z drugimi ukrepi, ne samo z represijo. Promet le imamo nekoliko urejen, zato je očitno, da jim je mar. Ni pa nujno, da to počnejo najbolje, trudijo se pa.
Omenimo še, da policija ne izvaja LE represije.
Delat je potrebno na boljšem znanju voznikov, ... obveznem preverjanju vozniških sposobnosti voznikov (neke vrste licence),...
S tem delom se večinoma strinjam. Hudič je v detajlih. Samo kratko: sem za dodatno izobraževanje voznikom, sem pa proti doktoratu iz vožnje kot pogoju za udeležbo v prometu.
...Vsak ima pravico kršit vso zakonodajo, vendar se potem pač sreča z organi, ki mu naložijo zasluženo...
NE in 100 KRAT NE! Hudičevo seme! To miselnost je treba pregnati iz te družbe! Te pravice si ne bi smel lastiti nihče. Tolerantni bi morali biti samo do nenamernih prekrškov. Kot izkušeni voznik bi radi prenašali svoje izkušnje na mlajše, če so vam pripravljeni prisluhniti. Pomemben prispevek k njihovi varnosti gotovo ne bo nauk "imate pravico do kršitve predpisov".
Če se pogovarjamo o varnosti, bo kršenje OH problematično, ....... Malo bolj izšolani vozniki, to opazimo čisto vsak dan, povsod...
To je še en dolg traktat, kjer opravičujete svojo teorijo Solatkove hitrosti (brez zamere, le terminologija). Vse napisano je približno pravilno, le da je zloženo z namenom dokazati, da ste izšolan voznik, ki ima pravico kršiti predpise o hitrosti samo zato, ker ste izšolan. Obenem neizšolanim voznikom ne znate povedati nič drugega, kot to, da mejo morajo sami ugotoviti, tudi z neupoštevanjem predpisov.
...1/3-ina nesreč je posledica voženj pod vplivom opojnih substanc, 1/3 pa so drugi vzroki, ki so v statistiki našteti, velikokrat pa gre za skupek različnih napak...
...je prikrajanje resnice "po domače", kjer še matematika ne zdrži (celota ima 3 tretjine). Nič od napisanega ni res. Predlagam, da svoje prihodnje trditve o številu in vzrokih nesreč prilagodite dejstvom. Za vas sem našel tudi vir: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload... lahko pa sami poiščete novejšega.
...Vedno sem dosleden, da je edini način, da nebi prihajalo do nesreč, vožnja vseh udeležencev, ki se premikajo s prilagojeno hitrostjo, ... glede na varnostno razdaljo ali na učinkovitost zavor, spolzkega terena,...
S tem delom se strinjam.
...Stvari, glede varnosti v prometu so teoretično poponoma jasne, vendar tega, večina voznikov ne zna udejanit v praksi,...
Za to trditev bi vas res prosil za kakšen verodostojen vir.
...Paradoks si naredil ti. Si povprečni voznik, ki rabi za reagiranje povprečno 1-2 sekundi, drži varnostno razdaljo 2-eh sekund - je to po tvoje vožnja s PH? Vožnja s PH bi bila, če bi bila njegova varnostna razdalja, najmanj 3sekude. VARNOSTNA RAZDALJA je ena od osnov PH,nikakor pa to ni kršenje OH...
Ne razumem kakšen paradoks sem naredil. Prosim, pojasnite mi.
Ravno tako vas ponovno prosim, da o mojih vozniški sposobnostih ne sklepate kar tako. Ne poznate me, pojma nimate o tem in tega ne morete uporabljati kot argument.
Še nagradno vprašanje: če bi po mojem mnenju varnostna časovna razdalja znašala 4 sekunde, s čem bi dokazali, da je 3-sekundna bolj prav?

poweroff ::
Eno vprašanje... zakaj je problem, če nekateri vozniki vozijo skrajno samopašno, neprilagojena hitrost, neupoštevanje rdeče luči, ne nakaže zavijanja...?
Ker takih samopašnih voznikov je v moji okolici kar precej, pa se praktično nihče ne razburja zaradi njih, tudi policija redko ukrepa proti njim.
Ker takih samopašnih voznikov je v moji okolici kar precej, pa se praktično nihče ne razburja zaradi njih, tudi policija redko ukrepa proti njim.
sudo poweroff

Siddh ::
Ker policije ni povsod. Ne morejo kaznovat nečesa kar niso videli in kar ni nihče prijavil. Sem pa že enkrat poklical policijo, ko sem se za nekom peljal. Avto je sekal nepregledne ovinke, tako, da so na nasprotnem pasu morali se umikat in ustavljat. Skratka res nevarna in neobzirna vožnja. Ko sem klical 113 so rekli da bodo poslali patruljo, čez nekaj časa se je v večjem križišču res pojavila patrulja in šla za tistim avtom. Kaj se je potem zgodilo ne vem, ker je bila moja pot v drugo smer.

poweroff ::
Ah, ne govorim o avtomobilistih.
O kolesarjih govorim.
Rdeča, divjanje, zavijanje brez da bi nakazali smer, divjanje med pešci. Precej razširjeno.
O kolesarjih govorim.
Rdeča, divjanje, zavijanje brez da bi nakazali smer, divjanje med pešci. Precej razširjeno.
sudo poweroff

DostMam ::
Ah, ne govorim o avtomobilistih.
O kolesarjih govorim.
Rdeča, divjanje, zavijanje brez da bi nakazali smer, divjanje med pešci. Precej razširjeno.
Se strinjam. Samopašnost in aroganca sta se stopnjevala z dvigovanjem ugleda kolesarjenja. Sploh pa z vrisovanjem kolesarskih stez na površinah, ki so prej bile namenjene pešcem.
Danes, posebej v prometno manj obremenjenih območjih prav težko najdeš spodobnega kolesarja. Še posebej me podžgejo talenti, ki po levi zapeljejo v križišče in se hudujejo nad vozniki, ki zavijajo v desno. Celo jezno pokažejo zeleno luč za kolesarje za svojim hrbtom.

mirator ::
O kolesarjih je bila že tema:
Odnos avtomobil kolesar
Res so nekateri kolesarji arogantni in agresivni. Preprosto imajo v glavi fiksno idejo, da moramo na njih paziti vsi drugi udeleženci v prometu, vključno s pešci.
Odnos avtomobil kolesar
Res so nekateri kolesarji arogantni in agresivni. Preprosto imajo v glavi fiksno idejo, da moramo na njih paziti vsi drugi udeleženci v prometu, vključno s pešci.

m0LN4r ::
Slovenski talenti v tujini:
https://www.tiktok.com/@oz_goodbye/vide...
https://www.tiktok.com/@oz_goodbye/vide...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::
O kolesarjih je bila že tema:
Odnos avtomobil kolesar
Res so nekateri kolesarji arogantni in agresivni. Preprosto imajo v glavi fiksno idejo, da moramo na njih paziti vsi drugi udeleženci v prometu, vključno s pešci.
Ne samo nekateri, v Ljubljani jih je kar ogromno, ki niti ne pogledajo več, če je cesta frej, samo zapeljejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Fritz ::
Ah, ne govorim o avtomobilistih.
O kolesarjih govorim.
Rdeča, divjanje, zavijanje brez da bi nakazali smer, divjanje med pešci. Precej razširjeno.
Pozabil si vožnjo v nasprotno smer v krožiščih. Sem z avtomobilom skorajda snel že tri kolesarje zaradi tega.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

WizzardOfOZ ::
Glede šole varne vožnje in poligona Navaka, sem pa mnenja da je Navak za tiste, ki že nekaj časa imajo izpit veliko boljši poligon. zakaj?:
- prvič sem bil na vranskem z 2WD avtom brez enega pomagala. Nizke hitrosti (počasneje kot na cestah), vse vaje opravljene brez problemov. Bilo je celo nezanimivo, ker tako počasi v normalnem prometu ne voziš.
- drugič sem bil na naprednem tečaju v avstriji s 4WD avtom, od opreme je imel pa samo ABS. Hitrosti višje, vse vaje, razen ene, sicer brez problema narejene, ampak se je bilo treba malo pomatrat. Vaja, kjer simulirajo, kako se ti nekdo zabije s strani v zadek (rampa, ki naključno premakne zadnji del avta levo ali desno). Tista vaja mi ni nikakor ratala. Ni šlo skozi, vedno me je zavrtelo.
- tretjič sem bil na naprednem tečaju z avtom, ki ima čisto vsa pomagala (za tisti letnik) in je avtomatik (CVT) ter še stalni štirikolesni pogon (pa pomagal se ne da izklopit, razen če varovalko ven potegneš). Tukaj pa nobena vaja ni več predstavljala problema. Enostavno si se skozi vsako odpeljal. Pogrešam pa vajo, kjer bi iz 100km/h ali več probal ustaviti na 0km/h z ovirami (da bi se ene 3 do 4x pri tej hitrosti moral umakniti zavesi vode, kar bi simuliralo nalet v megli, kjer več avtomobilov stoji na cesti in ob cesti, ti pa priletiš med njih).
V osnovi je pa tako; kupiš najboljše gume, ki jih trg ponuja za tvoj avto (in namen, kje vse boš avto uporabljal) in se večino časa bolj zanašaš na avto, kot na svoje reflekse. Ne vrtiš več toliko volana (ker je sedaj manj obratov na volanu od skrajno leve do skrajno desne), ne obremenjuješ se z detajli, kot si se prej (pesek na cestišču v ovinku, ovira na cestišču, ki jo sedaj brez problema obvoziš, ker ti sistem za stabilnost pomaga, mokra cesta, kjer si včasih zmanjšal hitrost, da te nebi odneslo iz ovinka, danes pa pelješ z nezmanjšano hitrostjo, ...), ker ti vsa ta pomagala pomagajo do tega, da se normalno voziš brez nekih hudih naprezanj. Vožnja je postala samo še vožnja. (res je pa veliko več bedakov na cesti, na katere moraš paziti).
Zato bi z veseljem sprobal Navakov poligon s svojim avtom. Hitrosti so sicer višje, ampak pri avtu z vsemi pomagali, bi moralo biti vseeno užitek.
- prvič sem bil na vranskem z 2WD avtom brez enega pomagala. Nizke hitrosti (počasneje kot na cestah), vse vaje opravljene brez problemov. Bilo je celo nezanimivo, ker tako počasi v normalnem prometu ne voziš.
- drugič sem bil na naprednem tečaju v avstriji s 4WD avtom, od opreme je imel pa samo ABS. Hitrosti višje, vse vaje, razen ene, sicer brez problema narejene, ampak se je bilo treba malo pomatrat. Vaja, kjer simulirajo, kako se ti nekdo zabije s strani v zadek (rampa, ki naključno premakne zadnji del avta levo ali desno). Tista vaja mi ni nikakor ratala. Ni šlo skozi, vedno me je zavrtelo.
- tretjič sem bil na naprednem tečaju z avtom, ki ima čisto vsa pomagala (za tisti letnik) in je avtomatik (CVT) ter še stalni štirikolesni pogon (pa pomagal se ne da izklopit, razen če varovalko ven potegneš). Tukaj pa nobena vaja ni več predstavljala problema. Enostavno si se skozi vsako odpeljal. Pogrešam pa vajo, kjer bi iz 100km/h ali več probal ustaviti na 0km/h z ovirami (da bi se ene 3 do 4x pri tej hitrosti moral umakniti zavesi vode, kar bi simuliralo nalet v megli, kjer več avtomobilov stoji na cesti in ob cesti, ti pa priletiš med njih).
V osnovi je pa tako; kupiš najboljše gume, ki jih trg ponuja za tvoj avto (in namen, kje vse boš avto uporabljal) in se večino časa bolj zanašaš na avto, kot na svoje reflekse. Ne vrtiš več toliko volana (ker je sedaj manj obratov na volanu od skrajno leve do skrajno desne), ne obremenjuješ se z detajli, kot si se prej (pesek na cestišču v ovinku, ovira na cestišču, ki jo sedaj brez problema obvoziš, ker ti sistem za stabilnost pomaga, mokra cesta, kjer si včasih zmanjšal hitrost, da te nebi odneslo iz ovinka, danes pa pelješ z nezmanjšano hitrostjo, ...), ker ti vsa ta pomagala pomagajo do tega, da se normalno voziš brez nekih hudih naprezanj. Vožnja je postala samo še vožnja. (res je pa veliko več bedakov na cesti, na katere moraš paziti).
Zato bi z veseljem sprobal Navakov poligon s svojim avtom. Hitrosti so sicer višje, ampak pri avtu z vsemi pomagali, bi moralo biti vseeno užitek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::
val46 - Nima se smisla ukvarjat s teboj, če ti osnovna logika ne deluje.
DostMam - Če kaj ukrene je to represija, opozorila, priporočila voznikom, kolesarjem in pešcem so bolj redkost, ravno tako ne opozarjajo tistih, ki vsakodnevno ovirajo prometni tok (po navadi ob isti uri, isti vozniki na isti relaciji),....
Takšno dodatno izobraževanje, da vozniki znajo v normalnih razmerah, brez strahu voziti na zgornjih mejah omejitve, da se jim vcepi v podzavest reagiranja ob najpogostejših simuliranih kritičnih situacijah (kar ostane v podzavesti, se brez razmišljanja porabi ob potrebah. Kdaj pomisliš na prestavno ročico, sklopko,... ).
Glede pravice kršenja predpisov, vsak ki živi, tudi krši določene predpise, zavestno ali podzavestno ali zato, ker jih ne pozna, torej, ta pravica ugasne s smrtjo. Ravno v tem je point, kadarkoli kršiš, na katerikoli način določene predpise, te nevednost ne odvezuje odgovornosti. Torej je na tebi, da se predpisov navadiš in jih potem ne kršiš, ampak to je tvoja zadeva, ne pa splošno načelo, pribiližno tako kot morala.
Ne gre zato, koliko si šolan, temveč zato, da spoznaš in veš, kaj zmoreš, kaj je varno in preko česa ne smeš. Kako boš vedel, kje so tvoje meje, da boš lahko vozil s PH, če nisi šel nikoli čez, oziroma se pri določeni hitrosti v določeni situaciji nisi srečal z nevarnostjo (to se doseže s simulacijo na takih izobraževanjih).
Vir za neudejanja teorije v praksi, najlažje dobiš, če se vsedeš v vozilo, kot sopotnik in opazuješ dogajanja nekaj dni. Kakše vir bi rad, posnetke kamer v kižiščih, mestnih cestah, satelitske posnegke dogajanj na odprtih cesteh? Oglej si razdalje med vozili v prometu, večina jih drži prekratko in je vse v redu, dokler ni, da velikokrat to ni v redu, slišiš v poročilih o prometnih nesrečah in zaprtih cestah, vsake toliko pa o žrtvah, kakšen vir bi še rad.
Paradoks je v tem, da reagiranje še ne pomeni zaustavitev, po dveh sekundah reakcje je vozilo že v riti tistega spredaj, zato je varnostna razdalja, odvisna od reakcijskega časa voznika, če opravlja poleg vožnje še kaj drugega, je ta čas lahko tudi več kot 2 sekundi in to je tisto, kar se upošteva pri vožnji s PH, torej poleg prilagojene hitrosti, tudi pilagojena v. razdalja.
Moja varnostna razdalja v počasni koloni je vedno med 3 in 4 sekunde, tako, da se vsak, ki bi prehiteval, lazko umakne, sam kolone ne prehitevam, ker sem spoznal, da smo pri semaforju vsi skupaj in je prehitevanje v koloni, čisto brezvezno početje, če ne moreš prehitet prvega.
Čemu to vprašanje mi ni čisto jasno, saj večja varnostna razdalja ni sporna, krajša je.
DostMam - Če kaj ukrene je to represija, opozorila, priporočila voznikom, kolesarjem in pešcem so bolj redkost, ravno tako ne opozarjajo tistih, ki vsakodnevno ovirajo prometni tok (po navadi ob isti uri, isti vozniki na isti relaciji),....
Takšno dodatno izobraževanje, da vozniki znajo v normalnih razmerah, brez strahu voziti na zgornjih mejah omejitve, da se jim vcepi v podzavest reagiranja ob najpogostejših simuliranih kritičnih situacijah (kar ostane v podzavesti, se brez razmišljanja porabi ob potrebah. Kdaj pomisliš na prestavno ročico, sklopko,... ).
Glede pravice kršenja predpisov, vsak ki živi, tudi krši določene predpise, zavestno ali podzavestno ali zato, ker jih ne pozna, torej, ta pravica ugasne s smrtjo. Ravno v tem je point, kadarkoli kršiš, na katerikoli način določene predpise, te nevednost ne odvezuje odgovornosti. Torej je na tebi, da se predpisov navadiš in jih potem ne kršiš, ampak to je tvoja zadeva, ne pa splošno načelo, pribiližno tako kot morala.
Ne gre zato, koliko si šolan, temveč zato, da spoznaš in veš, kaj zmoreš, kaj je varno in preko česa ne smeš. Kako boš vedel, kje so tvoje meje, da boš lahko vozil s PH, če nisi šel nikoli čez, oziroma se pri določeni hitrosti v določeni situaciji nisi srečal z nevarnostjo (to se doseže s simulacijo na takih izobraževanjih).
Vir za neudejanja teorije v praksi, najlažje dobiš, če se vsedeš v vozilo, kot sopotnik in opazuješ dogajanja nekaj dni. Kakše vir bi rad, posnetke kamer v kižiščih, mestnih cestah, satelitske posnegke dogajanj na odprtih cesteh? Oglej si razdalje med vozili v prometu, večina jih drži prekratko in je vse v redu, dokler ni, da velikokrat to ni v redu, slišiš v poročilih o prometnih nesrečah in zaprtih cestah, vsake toliko pa o žrtvah, kakšen vir bi še rad.
Paradoks je v tem, da reagiranje še ne pomeni zaustavitev, po dveh sekundah reakcje je vozilo že v riti tistega spredaj, zato je varnostna razdalja, odvisna od reakcijskega časa voznika, če opravlja poleg vožnje še kaj drugega, je ta čas lahko tudi več kot 2 sekundi in to je tisto, kar se upošteva pri vožnji s PH, torej poleg prilagojene hitrosti, tudi pilagojena v. razdalja.
Moja varnostna razdalja v počasni koloni je vedno med 3 in 4 sekunde, tako, da se vsak, ki bi prehiteval, lazko umakne, sam kolone ne prehitevam, ker sem spoznal, da smo pri semaforju vsi skupaj in je prehitevanje v koloni, čisto brezvezno početje, če ne moreš prehitet prvega.
Čemu to vprašanje mi ni čisto jasno, saj večja varnostna razdalja ni sporna, krajša je.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Glede pravice kršenja predpisov, vsak ki živi, tudi krši določene predpise, zavestno ali podzavestno ali zato, ker jih ne pozna, torej, ta pravica ugasne s smrtjo.
ROFL, si te kar predstavljam kako ta idiotizem razlagaš sodniku za prekrške. Ravno zato, ker nimaš pravice kršit predpisov niti zavestno niti podzavestno so za kršenje predvidene sankcije. Ampak ja, si pač idiot, ki verjame, da je edini na tem planetu pristojen za presojaje PH in očitno tudi definiranja kaj je pravica. Na srečo na varnem v DSO in o prometu sanjaš samo še po forumih.

WizzardOfOZ ::
Pravice da predpise kršiš nimaš. Imaš dolžnost, da takega, ki ti bi škodoval, ne upoštevaš, ampak pravice pa nimaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

solatko ::
Sta pa skočila, kot pes na kost, a skupaj prebolevata abstinenčno krizo?
Po vajinem kršenja predpisov ni, ker noben nima pravice, da bi to počel, super.
Po vajinem kršenja predpisov ni, ker noben nima pravice, da bi to počel, super.
Delo krepa človeka

mirator ::
Dejstvo je, da pravičniki vedno kažejo s prstom na druge. Tudi takrat, ko sami kršijo predpise.
Res pa se je smešno prerekati okoli tega ali imaš pravico kršiti predpise in zakone. Absolutno je nimaš, si jo pa vzameš. In če te dobijo, si ustrezno kaznovan.
Res pa se je smešno prerekati okoli tega ali imaš pravico kršiti predpise in zakone. Absolutno je nimaš, si jo pa vzameš. In če te dobijo, si ustrezno kaznovan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mirator ()

WizzardOfOZ ::
Sta pa skočila, kot pes na kost, a skupaj prebolevata abstinenčno krizo?
Po vajinem kršenja predpisov ni, ker noben nima pravice, da bi to počel, super.
Nekaj je dovoljeno, nekaj pa prepovedano. Nihče tukaj ne trdi, da ni kršenja predpisov. Midva samo trdiva, da jih nimaš pravice kršiti in si kaznovan, če te dobijo. To ne pomeni, da predpisov ne moreš kršiti.
In moraš biti totalno zabit debil, če ti to ni jasno. To pa imaš pravico biti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

val46 ::
Tako kot je solatko napisal zame, da se nima smisla ukvarjat z mano, ker mi baje osnovna logika ne deluje, tako bi se lahko vsi mi počasi oddaljili od njegovih izjav, ker njemu poleg osnovne logike, še mariskaj drugega ne deluje.
Jaz se umikam, ker so me starši naučili, da pameten vedno odneha prvi.
Jaz se umikam, ker so me starši naučili, da pameten vedno odneha prvi.

UganiKdo ::
Sta pa skočila, kot pes na kost, a skupaj prebolevata abstinenčno krizo?
Po vajinem kršenja predpisov ni, ker noben nima pravice, da bi to počel, super.
Po najino si bedak, ki ima velike težave z bralnim razumevanjem in zato govoriš idiotizme da glava peče.
To, da je predpise možno kršit, ne pomeni, da imaš pravico to počet. Ravno obratno. Po DEFINICIJI nimaš pravice kršit predpisov in zato so tudi opredeljene sankcije za kršenje predpisov. Če bi imel pravico do tega, da predpise kršiš potem tega ne bi mogli sankcionirat.
Samo ja, spet si revež začel uporabljat prekompleksne termine in boš sedaj moral izmišljat nebulozo za nebulozo, da boš lahko izpadel še večji idiot.

solatko ::
Vsekakor imaš tudi ob najhujšem kršenju predpisov, PRAVICO do obrambe, torej imaš tudi pravico do kršitve predpisov. Zanimivo je, da največkret in najhitreje ob vrženi kosti, na vrtiljak skočijo trije, štirje, večinoma enovrstični razpravljalci, brez dodoane vrednosti.
Oceno, da sem bedak, najraje slišim od bedakov, ki misijo, da so dovolj učeni, da lahko dajejo ocene drugim. Lahko sem bedak, možno pa je tudi, da sem samo provokator pravičnikov.
Oceno, da sem bedak, najraje slišim od bedakov, ki misijo, da so dovolj učeni, da lahko dajejo ocene drugim. Lahko sem bedak, možno pa je tudi, da sem samo provokator pravičnikov.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

UganiKdo ::
In idiot si dalje koplje jamo.
Saj je bilo za smesno ko je nakladal o prometu, ampak tole o pravicah je pa povsem nov nivo idiotizma.
Saj je bilo za smesno ko je nakladal o prometu, ampak tole o pravicah je pa povsem nov nivo idiotizma.

DostMam ::

UganiKdo ::
Pozabljas da se je bedak se pred kratkim hvalil, kako dela prekrske s sinovim avtom, da ne rabi placevat kazni. Pac gnoj od cloveka brez vsakega spoostovanja do druzbe in soljudi.

DostMam ::
...Če kaj ukrene je to represija, opozorila, priporočila voznikom, kolesarjem in pešcem so bolj redkost, ravno tako ne opozarjajo tistih, ki vsakodnevno ovirajo prometni tok (po navadi ob isti uri, isti vozniki na isti relaciji),....
Takšno dodatno izobraževanje, da vozniki znajo v normalnih razmerah, brez strahu voziti na zgornjih mejah omejitve, da se jim vcepi v podzavest reagiranja ob najpogostejših simuliranih kritičnih situacijah (kar ostane v podzavesti, se brez razmišljanja porabi ob potrebah. Kdaj pomisliš na prestavno ročico, sklopko,... )...
V tem odstavku najdemo mnenje tipičnega slovenskega cestnega talenta, ki je "boljši" od tistih, ki "vsakodnevno ovirajo prometni tok". Kaj to sploh je "oviranje prometnega toka". Zakaj je edino sprejemljivo voziti le kak kilometer pod maksimalno dovoljeno hitrostjo ("na zgornjih mejah omejitve")? Čemu? Zakaj je heretično priznati, da ti ustreza ležerno križarjenje z, recimo, 75 ali 80 km/h tam, kjer je omejitev 90? Sedaj bom jaz, spoštovani Solatko, uporabil vaš pristop in trdil, da vsak ima pravico voziti kot se mu zljubi, dokler je to v skladu s predpisi. Nihče nima pravice siliti ga v šolanje za dirkača.
Da se razumemo: sem za občasno dodatno izobraževanje voznikov, ne vidim pa absolutno nobene potrebe, da bi slehrnika silili v "dirkaške" treninge. To kar o čem sanjate ni slabo, je pa nedosegljivo brez ur, kilometrov in razbite pločevine (kdo bi to financiral?). Slehernika to ne zanima in tega ne potrebuje.
Solatko, rekli boste: "Pa kako, da ne potrebujejo? Saj jih je na cesti tretjina nesposobnih idijotov, ki cepajo kot muhe!" Vendar, če primerjamo število prometnih nesreč s številom voznikov lahko ugotovimo, da je verjetnost, da se bomo zapletli v nesrečo nekje 2% letno (= 1 krat v vozniški karieri). Govorimo o vseh nesrečah, ne samo o tistih najhujših. Je to vredno treningov na rob zmogljivosti? Če je nekdo že linkal študijo, ki trdi, da dodatni treningi ne vplivajo na znižanje rizika za nesrečo? (Priznati moram, da tej tezi tudi sam težko verjamem, je vredna raziskovanja.)

UganiKdo ::
Na to temo: https://www.education.vic.gov.au/Docume...
In tudi zelo dober zaključek, zakaj je trening bistveno manj učinkovit, kot bi zdravo razumsko predvidevali:
Improving knowledge and skill does not always lead to a change in behaviour among drivers
Če je nekdo bedak, ki si domišlja, da ima pravico kršit prometne predpise in si fanatično domišlja, da je najboljši voznik na svetu in za njega ne veljajo osnovna fizikalna pravila, ga ni treninga, ki ga naredi varnega voznika.
In tudi zelo dober zaključek, zakaj je trening bistveno manj učinkovit, kot bi zdravo razumsko predvidevali:
Improving knowledge and skill does not always lead to a change in behaviour among drivers
Če je nekdo bedak, ki si domišlja, da ima pravico kršit prometne predpise in si fanatično domišlja, da je najboljši voznik na svetu in za njega ne veljajo osnovna fizikalna pravila, ga ni treninga, ki ga naredi varnega voznika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Iz posta v post presegaš samega sebe, res genialno. Sploh ni več važna vsebina, samo da se oglasiš, ti že pride. Ja, čas bi že bil, da si poiščeš drugega dilerja, ta ti neko slabo robo nosi. Najprej se nauči kaj je PH!
DostMam - Se strinjam s tem, da ima vsak pravico vozit tako kot se mu zljubi, vendar pri tem ne sme ogrožati drugih udeležencev v prometu. Oviranje prometnega toka je lepo opisano v zakonu, tudi sankcija je predvidena, vendar ne vidiš prav pogosto, da bi policaji tem prekrškom dajali kakšno pozornost, če prav so se ravno zaradi počasnih kolon, na slovenskih cestah zgodile veliko hujše nesreče, kot zaradi prehitre vožnje na prazni cesti. Problem pri oviranju prometnega toka je tudi izgled počasne kolone,kakršnega ob vožnji pod robom omejitve ali +5 po števcu ni. Avtomobili so praviloma ob sredinski črti (namesto na sredini voznega pasu), varnostne razdalje ni (vključitev nazaj na vozni pas ni možna, ob odločitvi za prehitevanje) in v prekršku ni samo prvi, temveč tudi večina v koloni.
Nihče ne pravi, da se morajo šolati za dirkača, to je spet ena vaših sestavljank in voženj mimo tistega, kar sem jaz napisal, gre enostavno za treninge varne vožnje pri višjih hitrostih, kot to omogoča Vransko, katerega šolanje je v praksi skoraj neuporabno.
Kdo plačuje razbito pločevino in zdravljenje poškodovanih sedaj, ko je večina nesreč zaradi napačnih reagiranj voznikov, posledic NPH, ker večina voznikov ne pozna svojih mej in vozijo prehitro, glede na vse okoliščine? Praviloma nesreč ne povzročajno bolj izšolani vozniki, praviloma rešijo situacijo tako, da ne poči, praviloma imajo lepšo, enakomernejšo vožnjo, pravilom ne vozijo pod vplivom opojnih substanc, praviloma bolje predvidevajo prometne situacije, kot vsi tisti, ki se zanašajo samo na znanje iz AŠ in Vranskega.
DostMam - Se strinjam s tem, da ima vsak pravico vozit tako kot se mu zljubi, vendar pri tem ne sme ogrožati drugih udeležencev v prometu. Oviranje prometnega toka je lepo opisano v zakonu, tudi sankcija je predvidena, vendar ne vidiš prav pogosto, da bi policaji tem prekrškom dajali kakšno pozornost, če prav so se ravno zaradi počasnih kolon, na slovenskih cestah zgodile veliko hujše nesreče, kot zaradi prehitre vožnje na prazni cesti. Problem pri oviranju prometnega toka je tudi izgled počasne kolone,kakršnega ob vožnji pod robom omejitve ali +5 po števcu ni. Avtomobili so praviloma ob sredinski črti (namesto na sredini voznega pasu), varnostne razdalje ni (vključitev nazaj na vozni pas ni možna, ob odločitvi za prehitevanje) in v prekršku ni samo prvi, temveč tudi večina v koloni.
Nihče ne pravi, da se morajo šolati za dirkača, to je spet ena vaših sestavljank in voženj mimo tistega, kar sem jaz napisal, gre enostavno za treninge varne vožnje pri višjih hitrostih, kot to omogoča Vransko, katerega šolanje je v praksi skoraj neuporabno.
Kdo plačuje razbito pločevino in zdravljenje poškodovanih sedaj, ko je večina nesreč zaradi napačnih reagiranj voznikov, posledic NPH, ker večina voznikov ne pozna svojih mej in vozijo prehitro, glede na vse okoliščine? Praviloma nesreč ne povzročajno bolj izšolani vozniki, praviloma rešijo situacijo tako, da ne poči, praviloma imajo lepšo, enakomernejšo vožnjo, pravilom ne vozijo pod vplivom opojnih substanc, praviloma bolje predvidevajo prometne situacije, kot vsi tisti, ki se zanašajo samo na znanje iz AŠ in Vranskega.
Delo krepa človeka

mirator ::
Pa dobro, kako naj vam dopovemo, da ste že prav nadležni. Dajte se preseliti na ZS in se tam pregovarjajte. Očitno pa imamo tudi tukaj "Hojse".

solatko ::
mirator - Kakšen bi bil forum, če nebi bilo postov?
Lahko pa dodaš kaj pametnega, več kot en stavek.
Lahko pa dodaš kaj pametnega, več kot en stavek.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

UganiKdo ::
ja, lahko si kot solatko in nabijaš idotizme v tri in zato porabiš vsakič vsaj pol strani. Kvantiteta pred kvaliteto.
na žalost niti senca idiotizmov o pravicih, ki si jih ti sposoben sestavit v svoji bolni glavi.
praviloma lažeš kot pes teče in za svoje blodnje spet nisi podal nikakršnega verodstojnega vira. Razen seveda lastne predstave os superiornosti, kjer bi ti morali vse verjet na besedo. V konkretni zadevi imaš zgoraj citiran vir precej bolj kompetentnih ljudi kot si ti, ki potrjuje, da prodajaš pravljice.
Iz posta v post presegaš samega sebe, res genialno.
na žalost niti senca idiotizmov o pravicih, ki si jih ti sposoben sestavit v svoji bolni glavi.
Praviloma nesreč ne povzročajno bolj izšolani vozniki, praviloma rešijo situacijo tako, da ne poči, praviloma imajo lepšo, enakomernejšo vožnjo, pravilom ne vozijo pod vplivom opojnih substanc, praviloma bolje predvidevajo prometne situacije, kot vsi tisti, ki se zanašajo samo na znanje iz AŠ in Vranskega.
praviloma lažeš kot pes teče in za svoje blodnje spet nisi podal nikakršnega verodstojnega vira. Razen seveda lastne predstave os superiornosti, kjer bi ti morali vse verjet na besedo. V konkretni zadevi imaš zgoraj citiran vir precej bolj kompetentnih ljudi kot si ti, ki potrjuje, da prodajaš pravljice.

mirator ::
mirator - Kakšen bi bil forum, če nebi bilo postov?
Lahko pa dodaš kaj pametnega, več kot en stavek.
Če trolaš samo zaradi postov, potem nimam kaj. Za to so zadolženi moderatorji.
Če pa temo spremljaš, potem veš, da sem dodal kar nekaj večstavčnih postov, ki pa mogoče tebi niso bili všeč. Ampak kakor koli že, prav nadležni ste s vojim merjenjem lastnega ega, ki temi ne dodajajo dodane vrednosti, kot tudi ta moj odgovor tebi ne.

solatko ::
Evo fantje o čem govorim pri oviranju prometa:
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
O takih in podobnih stvareh trolam!
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
O takih in podobnih stvareh trolam!
Delo krepa človeka