Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

rosomah ::
1. ne znam "slikat"....
2. dvopasovno krožišče; trije izvozi... štirje , če greš nazaj na štart :D... šlepar na desnem, avto na levem uvozu (ergo: dvopasovni uvoz v krožišče... al kako naj povem)šlepar naravnost čez polovico notranjega pasa na drugi uvoz... avto na sredino ""krožnega travnika""... v bistvu nič hudega... samo vse se je ustavlo... šlepar iz vzhodnih krajev doma....
una krožišča proti oz. iz brnika ... mengeš?
2. dvopasovno krožišče; trije izvozi... štirje , če greš nazaj na štart :D... šlepar na desnem, avto na levem uvozu (ergo: dvopasovni uvoz v krožišče... al kako naj povem)šlepar naravnost čez polovico notranjega pasa na drugi uvoz... avto na sredino ""krožnega travnika""... v bistvu nič hudega... samo vse se je ustavlo... šlepar iz vzhodnih krajev doma....
una krožišča proti oz. iz brnika ... mengeš?

solatko ::
val46 - Poglej, jaz nisem delal raziskave, vem pa kaj sem bral in kje sem bral. Konkretno Američani pa so tako glup folk, da jim lahko prodaš karkoli, samo povedat jim moraš odkrito, da so jajca. Sem pa raziskavo prebral tudi zato, ker so se mi ugotovitve zdele zanimive in dost smislne, glede na povprečna razmišljanja ljudi. Takrat sem tudi najbolj intenzivno pridobival vozniška znanja, sodeloval pri nekaj testiranjih,...
Če ti v tistih letih nisi mogel dobiti nič boljšega, kot je bila katra, potem pač nisi imel dovolj velikega socialnega kroga ali pa si na vsak način hotel novo vozilo. Jaz sem takrat vozil - Citroen DS21, Alfa Romeo 1750, mini Cooper S, BMW 2002tii, Fiat 125S, Golf GTI I.,.. seveda noben nov.
Sicer pa je, ni bilo Googla, zato so moto revije morale same izvajat testiranja za prodajno najbolj zanimive modele, revija Avto je takrat izvedla kar nekaj super testov 100kkm, novinarji-vozniki revije avto so bili dobri poznavalci takratnih razmer v prometu, tudi po svetu, se je pa veliko zanimivih člankov prevedlo iz tujih revij in eden izmed njih je bil tudi ta pa tudi z moje strani že omenjen čllanek o nevarnostih oviranja prometa, kar so testirali pri ADAC-u.
Danes pišejo novinarji bedarije, takrat se je veliko manj pisalo senzacionalistično, sploh na tehničnih področjih.
Če ti v tistih letih nisi mogel dobiti nič boljšega, kot je bila katra, potem pač nisi imel dovolj velikega socialnega kroga ali pa si na vsak način hotel novo vozilo. Jaz sem takrat vozil - Citroen DS21, Alfa Romeo 1750, mini Cooper S, BMW 2002tii, Fiat 125S, Golf GTI I.,.. seveda noben nov.
Sicer pa je, ni bilo Googla, zato so moto revije morale same izvajat testiranja za prodajno najbolj zanimive modele, revija Avto je takrat izvedla kar nekaj super testov 100kkm, novinarji-vozniki revije avto so bili dobri poznavalci takratnih razmer v prometu, tudi po svetu, se je pa veliko zanimivih člankov prevedlo iz tujih revij in eden izmed njih je bil tudi ta pa tudi z moje strani že omenjen čllanek o nevarnostih oviranja prometa, kar so testirali pri ADAC-u.
Danes pišejo novinarji bedarije, takrat se je veliko manj pisalo senzacionalistično, sploh na tehničnih področjih.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
@UganiKdo:
tudi če bi šel avto na tretji izvoz... ali pa še enkrat okoli... tega ni mogel, ker je šel šlepar naravnost na drugega.... zunanji obroč je dovolj širok za šleparja... avto komot pred njega na drugem izvozu... brez oviranja le-tega.... - seveda, če je krožišče prazno oz. "prazno".... kar je tudi bilo
počakala sta.... mmmm... traktor... in oni v avtu "zaspal" za delček sekunde....
še nekaj: če si na desnem uvozu... naj bi šel na prvem ven... ne res?
V bistvu ne, ravno velikost vozila je eden od zakonsko predvidenih razlogov da lahko voznik ostane na zunanjem pasu.
1. ne znam "slikat"....
2. dvopasovno krožišče; trije izvozi... štirje , če greš nazaj na štart :D... šlepar na desnem, avto na levem uvozu (ergo: dvopasovni uvoz v krožišče... al kako naj povem)šlepar naravnost čez polovico notranjega pasa na drugi uvoz... avto na sredino ""krožnega travnika""... v bistvu nič hudega... samo vse se je ustavlo... šlepar iz vzhodnih krajev doma....
una krožišča proti oz. iz brnika ... mengeš?
Gglede na napisno je voznik kamiona v prekrsku, ker ni smel zapeljat na notranji pas tako, da je zaprl voznika, ki se je pravilno vkljucil. Ali je bil voznik sleparja prelen, da bi pravilno odmotal, ali zaradi konstrukcije vozisca tega res ni mogel je irelavantno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

donvito ::
val46 je izjavil:
in on še kar serje, ja to je solatko.
Dej ne seri, druzga ti ne morem rečt.
val46 - Poglej, jaz nisem delal raziskave, vem pa kaj sem bral in kje sem bral. Konkretno Američani pa so tako glup folk, da jim lahko prodaš karkoli, samo povedat jim moraš odkrito, da so jajca. Sem pa raziskavo prebral tudi zato, ker so se mi ugotovitve zdele zanimive in dost smislne, glede na povprečna razmišljanja ljudi. Takrat sem tudi najbolj intenzivno pridobival vozniška znanja, sodeloval pri nekaj testiranjih,...
Če ti v tistih letih nisi mogel dobiti nič boljšega, kot je bila katra, potem pač nisi imel dovolj velikega socialnega kroga ali pa si na vsak način hotel novo vozilo. Jaz sem takrat vozil - Citroen DS21, Alfa Romeo 1750, mini Cooper S, BMW 2002tii, Fiat 125S, Golf GTI I.,.. seveda noben nov.
in on še kar serje, ja to je solatko.


DostMam ::
Ni problem ali ga Solatko serje ali ne in kdaj je točno kaj prebral. Problem je, da je dregnil v osir s tezo, da se vozniki bolj varno počutimo v vozilih, za katera nam proizvajalci "napumpajo", da so bolj varna.
Tako gre: varnost ocenjujejo na skali 1-5. Najbolj varno vozilo, ki ga kupim danes bo v naslednjih letih zlezlo na tri zvezdice, čeprav se na njem strukturno ne bo nič spremenilo. Samo zaradi reklame bom imel občutek (bom prepričevan), da se vozim v manj varnem vozilu. Nihče pa ne pove, da je skala 1-5 relativna skala, ki govori le o primerjalni varnosti.
Tako gre: varnost ocenjujejo na skali 1-5. Najbolj varno vozilo, ki ga kupim danes bo v naslednjih letih zlezlo na tri zvezdice, čeprav se na njem strukturno ne bo nič spremenilo. Samo zaradi reklame bom imel občutek (bom prepričevan), da se vozim v manj varnem vozilu. Nihče pa ne pove, da je skala 1-5 relativna skala, ki govori le o primerjalni varnosti.

facepalm ::
Koliko vas zna povedati, koliko ncap zvezdic je imel vas avto ob nakupu ter koliko jih ima danes?
Jaz nimam pojma za niti eno od vozil, ki sem si jih lastil.
Ce mi das na izbiro 2 identicna avtomobila, eden z ncap 5*, drugi z 2* ter z 20% nizjo tezo, bi izbral slednjega.
Jaz nimam pojma za niti eno od vozil, ki sem si jih lastil.
Ce mi das na izbiro 2 identicna avtomobila, eden z ncap 5*, drugi z 2* ter z 20% nizjo tezo, bi izbral slednjega.

DostMam ::
Saj NCAP ni bistven. Bistven je egoistični občutek voznika supervarnega mecedesa ali BMW-ja, ki "lahko potegne čez", ker je "najboj varen". Zadnje je prebral pri NCAP npr.

UganiKdo ::
Saj NCAP ni bistven. Bistven je egoistični občutek voznika supervarnega mecedesa ali BMW-ja, ki "lahko potegne čez", ker je "najboj varen". Zadnje je prebral pri NCAP npr.
Ampak najbolj ironicno je to, da je to identicen idiotizem kot ga solatko zagovarja. Samo da si eden domislja da lahko prehitro vozi zato ker ima "varen avto", drugi pa si domislja, da lahko prehitro vozi ker ima nadnaravne sposobnosti.
In to pokaze zakaj je logika ki jo zagovarja solatko izjemno nevarna v prometu. Vsak psihopat si pac lahko najde opravicilo za svoje idiotsko krsenje predpisov.

mirator ::
Prav gotovo so avtomobili z močnejšo in na trke prilagojeno konstrukcijo za voznika varnejši. Prav tako se je z leti varnost z vgradnjo varnostnih pasov in čelnih ter bočnih varnostnih vreč, povečala. Ti varnostni ukrepi so od sposobnosti voznika pravzaprav neodvisni. Nekoliko drugače je že pri ABS zavornem sistemu, še bolj pa pri modernih elektronskih, računalniško vodenih komponentah. Te stvari mora voznik razumeti in jih jemati kot pripomoček ne pa kot samoumevno zaščito v različnih prometnih situacijah (elektronika je precej odvisna od temperatur in lahko tudi odpove). In v tem primeru dam solatku povsem prav, da je vozilo varno toliko, kot je sposoben voznik.

solatko ::
UganiKdo - Če znaš vozit in veš kaj delaš, ne rabiš nadnaravnih sposobnosti. Te rabiš predvsem ti, ko sestavljaš komentarje, ki ne služijo ničemur.
mirator - Tako reklamiranje je podobno, kot, će bi pri cigaretih reklamiral, da ti pozimi greje nos, če imaš prižgan čik. Z delovno temperaturo mašine, se tudi elektronika segreje na "delovno temperaturo". Odpove pa lahko kadarkoli, tudi poleti, zaradi pregrevanja. Vedno je bilo tako in bo do popolnoma avtomatizirane vožnje brez komand, s katerimi bi razpolagal človek. Tudi, ko hodiš peš, je predvsem od tebe odvisno, kako varen si.
mirator - Tako reklamiranje je podobno, kot, će bi pri cigaretih reklamiral, da ti pozimi greje nos, če imaš prižgan čik. Z delovno temperaturo mašine, se tudi elektronika segreje na "delovno temperaturo". Odpove pa lahko kadarkoli, tudi poleti, zaradi pregrevanja. Vedno je bilo tako in bo do popolnoma avtomatizirane vožnje brez komand, s katerimi bi razpolagal človek. Tudi, ko hodiš peš, je predvsem od tebe odvisno, kako varen si.
Delo krepa človeka

Scorpy84 ::
Koliko vas zna povedati, koliko ncap zvezdic je imel vas avto ob nakupu ter koliko jih ima danes?
Jaz nimam pojma za niti eno od vozil, ki sem si jih lastil.
Ce mi das na izbiro 2 identicna avtomobila, eden z ncap 5*, drugi z 2* ter z 20% nizjo tezo, bi izbral slednjega.
Pri ncap je kontroliran test, nizka hitrost, zid, ki vcasih ima malo veze z realnostjo. Lep primer je, nedavno nazaj, ko je bmw s 5 zvezdic in s precej visjo hitrostjo trcil v Berlingota, ki ima 3 ncap zvezdice, pa je bmw voznik umrl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()

GupeM ::
No, solatko nadnaravni, ki raje izbere "nevaren" avto kot varen, imam vprašanje zate:
Nekoč, pred davnimi časi si kosil travnik, ker ti je nasproti pripeljal kreten. Sam si napisal, da če ne bi bilo te opcije, bi zapeljal na nasprotni pas, kjer bi trčil s počasnejšim vozilom. Zdaj pa mi, veleum, založi, ali bi raje s Katrco trčil v BMW X5, ali bi raje bil ti v BMW X5, pa bi trčil v Katrco?
Kot varen voznik bi seveda raje izbral prvo, saj "varnost" avtomobila ne igra nobene vloge pri varnih voznikih.
Ali bi pač kot nadsposoben voznik iz nasprotivozeče kolone izbral motorista, ker tam bi se verjetno tudi Katrca izkazala za dovolj varno.
Nekoč, pred davnimi časi si kosil travnik, ker ti je nasproti pripeljal kreten. Sam si napisal, da če ne bi bilo te opcije, bi zapeljal na nasprotni pas, kjer bi trčil s počasnejšim vozilom. Zdaj pa mi, veleum, založi, ali bi raje s Katrco trčil v BMW X5, ali bi raje bil ti v BMW X5, pa bi trčil v Katrco?
Kot varen voznik bi seveda raje izbral prvo, saj "varnost" avtomobila ne igra nobene vloge pri varnih voznikih.
Ali bi pač kot nadsposoben voznik iz nasprotivozeče kolone izbral motorista, ker tam bi se verjetno tudi Katrca izkazala za dovolj varno.

solatko ::
GupeM - Ko si tako pameten, ti povem, da motor pri čelnem trku zna še kako ubijat potnike in voznika v avtu. Sam pa izbiram avto, ki mi, glede na namen, ob nakupu odgovarja. Ti primerjaš neprimerljivo, že različne mase avtomobilov, dajejo pri trkih različne posledice.
Če bi šel v promet z namenom zaletavanj in moje varnosti, bi se verjetno držal Volvo-a, ker pa hodim na cesto z namenom, da pridem iz točke A v točko B, sem se pa vedno pripeljal varno, ne glede na tip vozila, tako s fičoti, kot samo enkrat s katro(se zaradi slabega prezračevanja nisem več vsedel v njo), do MB AMG,......
Na travo bi komot zapeljal s kateri koli vozilom, ker sem avto praktično umaknu, ne pa ril po travi. Bi pa v podobnem primeru, ko nebi bilo trave, nastavil nos počasnejšemu v koloni, ne pa prehitevajočemu s polnim gasom in še enkrat višjo hitrostjo.
V počasnih kolonah, motorista še nisem videl.
Če bi šel v promet z namenom zaletavanj in moje varnosti, bi se verjetno držal Volvo-a, ker pa hodim na cesto z namenom, da pridem iz točke A v točko B, sem se pa vedno pripeljal varno, ne glede na tip vozila, tako s fičoti, kot samo enkrat s katro(se zaradi slabega prezračevanja nisem več vsedel v njo), do MB AMG,......
Na travo bi komot zapeljal s kateri koli vozilom, ker sem avto praktično umaknu, ne pa ril po travi. Bi pa v podobnem primeru, ko nebi bilo trave, nastavil nos počasnejšemu v koloni, ne pa prehitevajočemu s polnim gasom in še enkrat višjo hitrostjo.
V počasnih kolonah, motorista še nisem videl.
Delo krepa človeka

GupeM ::
Na travo bi komot zapeljal s kateri koli vozilom, ker sem avto praktično umaknu, ne pa ril po travi. Bi pa v podobnem primeru, ko nebi bilo trave, nastavil nos počasnejšemu v koloni, ne pa prehitevajočemu s polnim gasom in še enkrat višjo hitrostjo.
V počasnih kolonah, motorista še nisem videl.
Spet kar nekaj nabijaš, odgovoril pa mi nisi. Enostavno vprašanje:
Na nasprotnem pasu kolona, po tvojem pasu prehiteva norec. Ne moreš zapeljati na travo, ampak po tvojih besedah raje izbereš kolono na tvoji levi. Druge izbire nimaš. Boš v takšnem primeru raje sedel v fičotu, ali v MB AMG?

UganiKdo ::
Za solatka je vseeno, ker vozi s solatno hitrostjo. Bo pač ustavi na nasprotnem pasu, seveda pod takim kotom, da bo za vse udeležence varno in se v miru umaknil na varno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

predi ::
Evo, Hrvati bodo kmalu manj balkanski od nas Slovencev.
Hrvaško notranje ministrstvo namerava z novim načrtom do leta 2023 ukiniti trenutno dovoljenega 0,5 promila alkohola v krvi, poroča danes Večernji list. Spominja, da ničelna toleranca do alkohola že velja za profesionalne in mlade voznike.
Med drugim obravnavajo možnost uvedbe naprave za zaznavanje alkohola (t. i. alcohol interlock) za voznike, ki so jih večkrat ustavili z nedovoljeno količino alkohola v krvi. Naprava, ki je nameščena ob voznikovem sedežu in je povezana s sistemom za vžig motorja, od voznika zahteva, da pred zagonom motorja najprej pihne v ustnik naprave. Če ta zazna, da je koncentracija alkohola v izdihanem zraku višja od sprejemljive meje, onemogoči zagon motorja.
...
Načrtujejo uvedbo dodatnih naprav za spremljanje hitrosti na cestah, ki bodo tudi bolj natančno merile hitrost. Na ta način naj voznikom ne bi več tolerirali prekoračitev hitrosti za približno deset odstotkov, kot to počnejo sedaj. Postopoma naj bi uveljavili tudi sistem za nadzor hitrosti v vozilih, ki voznike opozorijo, da hitrosti niso prilagodili omejitvam.
https://www.vecer.com/svet/hrvaska-vlad...

MrStein ::
A niso 0% imeli že enkrat prej?
Sicer pa ne vem, kaj ima to z balkanom.
Avstrija: 0,5 promila
Italija: 0,5 promila
Madžarka: 0,0 promila
Irska: 0,5 promila
Francija: 0,5 promila
Nemčija: 0,5 promila
Finska: 0,5 promila
Torej ravno hrvaška z 0,0 izstopa
Sicer pa ne vem, kaj ima to z balkanom.
Avstrija: 0,5 promila
Italija: 0,5 promila
Madžarka: 0,0 promila
Irska: 0,5 promila
Francija: 0,5 promila
Nemčija: 0,5 promila
Finska: 0,5 promila
Torej ravno hrvaška z 0,0 izstopa
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

DostMam ::
Omenim ssamo naj, da se balkanska kultura vožnje začne in konča na meji na Karavankah. Ne glede na število črk oznake države na registrski.

solatko ::
GupeM - Sedim v avtomobilu, ki ga vozim in bi težko izbiral v takem primeru. Tvoje vprašanje je bedasto, saj v momentu dogajanja, vozila ne moreš menjat, torej hipotetično, če bi bil v fičku, bi verjetno končal tragično, ampak pri trku z levim, me nebi bilo potrebno špohlat, če bi bil v tanku, bi ga pač nahebal tisti na levi.
UganiKdo - Ker že hočeš na vsak način izpasti idiot, ti bom pritrdil in ti razložil, da je solatkova hitrost=prilgojena hitrost, sem eden redkih na S-T, ki sploh ve, kaj je to zaena čorba. Zate je to tabula rasa, ker o tej zadevi nimaš pojma, kar ti bo razložil policaj ob prvem trku z drugim vozilom, skalo ali kakšnim od šibkejših udeležencev v prometu.
UganiKdo - Ker že hočeš na vsak način izpasti idiot, ti bom pritrdil in ti razložil, da je solatkova hitrost=prilgojena hitrost, sem eden redkih na S-T, ki sploh ve, kaj je to zaena čorba. Zate je to tabula rasa, ker o tej zadevi nimaš pojma, kar ti bo razložil policaj ob prvem trku z drugim vozilom, skalo ali kakšnim od šibkejših udeležencev v prometu.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Zakaj spet lazes? V teh temi v vsakem postu doakazujes da si nepismen in ne razumes, da je prilagojena hitrost definirana v zakonu in da tvoje blodnje tega ne bodo spremenile.
Za razliko od tebe jaz dejansko vozim s prilagojeno hitrostjo in zato ne rabim policije da bi mi to razlagala. Za razliko od tebe tudi ne rabim na lastne otroke valit krivde za svoje prekrske.
Za razliko od tebe jaz dejansko vozim s prilagojeno hitrostjo in zato ne rabim policije da bi mi to razlagala. Za razliko od tebe tudi ne rabim na lastne otroke valit krivde za svoje prekrske.

DostMam ::
... da je solatkova hitrost=prilgojena hitrost,...
Ne, ne, ne! Poizkusimo enostavno:
Prilagojena hitrost je manjša, kvečjemu enaka omejitvi hitrosti.
Solatkova hitrost je definirana z nepovzročitvijo nesreče.
Še bolj enostavno: Solatko ne prizna omejitev hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

UganiKdo ::
Solatkova hitrost je definirana z nepovzročitvijo nesreče.
In to je srž problema, ker s tako definicijo lahko opravičimo popolnoma vsako kršenje prometnih predpisov, razen tiste, ki se končajo z nesrečo. In zato bo naš dementni revež bil in stal nevaren voznik in motnja v prometu.

solatko ::
UganiKdo - Kot prvo, nisi nikoli odgoovril, kaj se pri prilagojeni hitrosti spremeni, če voziš preko OH, kot drugo, zakaj bi plačeval, če zakon pravi, da ni potrebe, naj stojijo fizično tam in ob prekršku, voznika ustavijo. Srž problema je, da vi mešate realne kategorije z politično - administrativnimi. Glavna definicija prilagojene hhitrosti je obvladane vozila in zaustavitev v primeru pričakovanih težav, kar je dosegljivo tudi nad omejitvijo hitrosti. Realno gledano je prekoračitev OH prekršek, kot nedajanje smerokazov,...... in čisto nič drugega. Idioti trdite, da se avta nima v oblasti in, da je nemogoče varno ustavit ali se izognit oviri, v momentu, ko prekoračiš OH za 1km/h.
Kako ste lahko tako zbolojeni, mi ni jasno, še manj mi je jasno, kako ste lahko tako prepričani v svoj zgrešeni prav. Kdo trdi, da ne voziš s PH, če na prazni cesti, zaviješ preko dveh polnih črt, v ulico na drugi strani ceste? Naredil si prekršek, katerega ti oblast zaračuna, ampak hitrost je bila še vedno prilagojena.
Problem je, da ne znate vozit s PH tudi v vaših okvirih, torej do OH, saj le redki vzdržujete varnostno razdaljo, zato je veliko nesreč (1/3 zaradi NPH v omejitvi hitrosti in zanemarljivo število nesreč pri extremnih hitrostih, ki jih zabeležijo, vsak dan, DARS-ove kamere.
Tu pa tam se najde opica, ki ni dojela, da je potrebno vozilo v vsakem slučaju varno ustavit.
Res je, da so posledice pri prometni nesreči z višjimi hitrostmi hujše, vendar mora do nesreče prit in pri meni ni nikoli niti pri vožnjji v OH, niti pri vožni preko OH, še manj, nikoli mi ni bilo potrebno na polno zavirat, niti nikogar v življenju še nisem ogrozil, da bi moral zavirati on.
S kreteni je zabavno debatirat, ker se vsak dan spomnite kaj novega, obračate levo in desno, vlečete odlomke iz konteksta, samo, da bi dokazali svoj prav, ne znate pa po kmečko odgovorit na enostavno vpašanje, kaj se zgodi s fiziko in tehniko pri prekoračitvi OH.
Sicer pa, solatkova hitrost je definirana čisto po zakonu, voziti s tako hitrostjo, da vozilo popolnoma obvladaš in, da lahko ob pričakovani (dodajam še nepričakovani) situaciji, lahko varno ustaviš ali na drug način rešiš nesrečo, tudi s parkiranjem vozila na travi, izven vozišča, če drugače ne gre.
To je solatkova definicija, ki z OH nima čisto nobene zveze, ki je čista administrativna kategorija, zaradi katere vozila ne obvladaš nič bolj ali manj.
Vidva hočeta realno kategorijo spravit v zakonski okvir, kar po logiki ni možno, saj je ravno PH kategorija, ki je izključno odvosna od vsakega voznika, nepravilen izračun pa največkrat pomeni karambol, izlet s cestišča, povožena žival ali človek.
Probleme pa delata vidva, s svojimi trditvami. Prekoračitev OH je prekršek, nikor pa to ni dejstvo, da ne voziš s PH. Ko policaji ujamejo voznika pri visokih hitrostih, napišejo, da je kršil OH, nikoli ne pripišejo, da je vozil s NH. Dokaz za moje trditve so podobne ceste v Evropi, z različnii omejitvami ali celo brez njih in na vseh, kjer voziš v omejitvi podobne ceste drugje, po vašem hitrost ne more bit PH (štiripasovnice v LJ večinoma 60, v MB 70), Roška v LJ 50, Topniška v LJ 60,...).
Vajina definicija bo držala, ko bosta dokazala, da se na cesti, na kateri je omejitev 90, spremeni ena od sil, ki deluje na vozilo takoj, ko prekoračiš za 10km/h, doker tega ne moreta dokazati, dokazujeta samo to, da ne vesta kaj sploh je PH, zakonski opis pa si pač razlagata po svoje, glede na druge zakonske-administrativne določbe, ki vama odgovarjajo za trenutne poterebe.
Kako ste lahko tako zbolojeni, mi ni jasno, še manj mi je jasno, kako ste lahko tako prepričani v svoj zgrešeni prav. Kdo trdi, da ne voziš s PH, če na prazni cesti, zaviješ preko dveh polnih črt, v ulico na drugi strani ceste? Naredil si prekršek, katerega ti oblast zaračuna, ampak hitrost je bila še vedno prilagojena.
Problem je, da ne znate vozit s PH tudi v vaših okvirih, torej do OH, saj le redki vzdržujete varnostno razdaljo, zato je veliko nesreč (1/3 zaradi NPH v omejitvi hitrosti in zanemarljivo število nesreč pri extremnih hitrostih, ki jih zabeležijo, vsak dan, DARS-ove kamere.
Tu pa tam se najde opica, ki ni dojela, da je potrebno vozilo v vsakem slučaju varno ustavit.
Res je, da so posledice pri prometni nesreči z višjimi hitrostmi hujše, vendar mora do nesreče prit in pri meni ni nikoli niti pri vožnjji v OH, niti pri vožni preko OH, še manj, nikoli mi ni bilo potrebno na polno zavirat, niti nikogar v življenju še nisem ogrozil, da bi moral zavirati on.
S kreteni je zabavno debatirat, ker se vsak dan spomnite kaj novega, obračate levo in desno, vlečete odlomke iz konteksta, samo, da bi dokazali svoj prav, ne znate pa po kmečko odgovorit na enostavno vpašanje, kaj se zgodi s fiziko in tehniko pri prekoračitvi OH.
Sicer pa, solatkova hitrost je definirana čisto po zakonu, voziti s tako hitrostjo, da vozilo popolnoma obvladaš in, da lahko ob pričakovani (dodajam še nepričakovani) situaciji, lahko varno ustaviš ali na drug način rešiš nesrečo, tudi s parkiranjem vozila na travi, izven vozišča, če drugače ne gre.
To je solatkova definicija, ki z OH nima čisto nobene zveze, ki je čista administrativna kategorija, zaradi katere vozila ne obvladaš nič bolj ali manj.
Vidva hočeta realno kategorijo spravit v zakonski okvir, kar po logiki ni možno, saj je ravno PH kategorija, ki je izključno odvosna od vsakega voznika, nepravilen izračun pa največkrat pomeni karambol, izlet s cestišča, povožena žival ali človek.
Probleme pa delata vidva, s svojimi trditvami. Prekoračitev OH je prekršek, nikor pa to ni dejstvo, da ne voziš s PH. Ko policaji ujamejo voznika pri visokih hitrostih, napišejo, da je kršil OH, nikoli ne pripišejo, da je vozil s NH. Dokaz za moje trditve so podobne ceste v Evropi, z različnii omejitvami ali celo brez njih in na vseh, kjer voziš v omejitvi podobne ceste drugje, po vašem hitrost ne more bit PH (štiripasovnice v LJ večinoma 60, v MB 70), Roška v LJ 50, Topniška v LJ 60,...).
Vajina definicija bo držala, ko bosta dokazala, da se na cesti, na kateri je omejitev 90, spremeni ena od sil, ki deluje na vozilo takoj, ko prekoračiš za 10km/h, doker tega ne moreta dokazati, dokazujeta samo to, da ne vesta kaj sploh je PH, zakonski opis pa si pač razlagata po svoje, glede na druge zakonske-administrativne določbe, ki vama odgovarjajo za trenutne poterebe.
Delo krepa človeka

GupeM ::
GupeM - Sedim v avtomobilu, ki ga vozim in bi težko izbiral v takem primeru. Tvoje vprašanje je bedasto, saj v momentu dogajanja, vozila ne moreš menjat, torej hipotetično, če bi bil v fičku, bi verjetno končal tragično, ampak pri trku z levim, me nebi bilo potrebno špohlat, če bi bil v tanku, bi ga pač nahebal tisti na levi.
Ti si res neumen, kajne? Ja vem, pravijo da je biti neumen podobno, kot biti mrtev: Sam se tega ne zavedaš, vsem ostalim okrog tebe je pa težko.
Vprašanje je bilo sila enostavno, ti pa še vedno nisi sposoben odgovoriti: V kakšnem avtu bi v zgoraj opisanem primeru raje sedel, v fiču ali v MB AMG?

DostMam ::
Danes glih imam časa zato po vrsti:
...Kot prvo, nisi nikoli odgoovril, kaj se pri prilagojeni hitrosti spremeni, če voziš preko OH...
Zakon pravi, da je prilagojena hitrost kvečjemu enaka omejitvi hitrosti. Zakon so vam citirali v tej debati. Zakone in red spoštujemo.
...Srž problema je, da vi mešate realne kategorije z politično - administrativnimi...
Politične in administrativne kategorije so nujni del (pravnega) reda. Zakone in red spoštujemo.
...Realno gledano je prekoračitev OH prekršek, kot nedajanje smerokazov,...... in čisto nič drugega...
"Hitrost ubija" ali "Smerokazi ubijajo", kaj je prav?
...Idioti trdite, da se avta nima v oblasti in, da je nemogoče varno ustavit ali se izognit oviri, v momentu, ko prekoračiš OH za 1km/h...
Idioti tega nikjer nismo trdili.
...Kako ste lahko tako zbolojeni, mi ni jasno, še manj mi je jasno, kako ste lahko tako prepričani v svoj zgrešeni prav.
Premislimo: verjetno nismo zblojeni, če nas je toliko. Zdi se mi, da gre za tisti vic: "Ma ne eden! Vsi vozijo v napačni smeri!"
...Kdo trdi, da ne voziš s PH, če na prazni cesti, zaviješ preko dveh polnih črt, v ulico na drugi strani ceste? Naredil si prekršek, katerega ti oblast zaračuna, ampak hitrost je bila še vedno prilagojena.
Nihče nikjer tega ni trdil. Prilagojena hitrost z dvojno črto nima nobene zveze.
Problem je, da ne znate vozit s PH tudi v vaših okvirih,...
O našem znanju ne smete generalizirati. Na forumu morate pričakovati mnenja različno sposobnih voznikov in upoštevati tudi to, da o spretnostih in znanju posameznika ne veste nič.
...torej do OH, saj le redki vzdržujete varnostno razdaljo, zato je veliko nesreč (1/3 zaradi NPH v omejitvi hitrosti in zanemarljivo število nesreč pri extremnih hitrostih, ki jih zabeležijo, vsak dan, DARS-ove kamere...
Mešate omejitve hitrosti, prilagojeno hitrost in varnostno razdaljo. Tako gre: najvišja je dovoljena hitrost, hitrost vozila moramo prilagoditi razmeram v prometu in pri tem vzdrževati varnostno razdaljo.
...Tu pa tam se najde opica, ki ni dojela, da je potrebno vozilo v vsakem slučaju varno ustavit...
To drži.
...Res je, da so posledice pri prometni nesreči z višjimi hitrostmi hujše, vendar mora do nesreče prit in pri meni ni nikoli niti pri vožnjji v OH, niti pri vožni preko OH, še manj, nikoli mi ni bilo potrebno na polno zavirat, niti nikogar v življenju še nisem ogrozil, da bi moral zavirati on...
TO je vaš OSNOVNI PROBLEM: meja med tem, da se prepričate kakor niste supervoznik je povzročitev nesreče. Če bo z višjo hitrostjo, bo tudi z hujšimi posledicami. Posebej pa se mi dopade tisti povdarjeni del: hitrejši sem, bolj varen sem!
...S kreteni je zabavno debatirat, ker se vsak dan spomnite kaj novega, obračate levo in desno, vlečete odlomke iz konteksta, samo, da bi dokazali svoj prav, ne znate pa po kmečko odgovorit na enostavno vpašanje, kaj se zgodi s fiziko in tehniko pri prekoračitvi OH...
Kretenom nam je neskončno zabavno, kako z lahkoto spregledate odgovore na vprašanja, ki jih zastavljate. Velikokrat sem vam čisto po kmečko odgovoril: NIČ se ne zgodi s fiziko in tehniko. Te dve pa NISTA edini v enačbi, ki jo rešujemo.
...Sicer pa, solatkova hitrost je definirana čisto po zakonu,...
Ni res. Solatkova hitrost ne upošteva zakona.
...ki je čista administrativna kategorija, zaradi katere vozila ne obvladaš nič bolj ali manj...
Solatko, "administrativno" ne pomeni "grdo" in "ni mi treba". Pravilo vožnje po desni je tudi čista administrativna kategorija, pa jo vsi upoštevamo.
...Vidva hočeta realno kategorijo spravit v zakonski okvir,...
Ne, ni nam treba. To je v zakonu že določeno, zakon so vam citirali, zakonov se držimo.
...Probleme pa delata vidva, s svojimi trditvami...
Ne vidim kako bi naše trdtve delale probleme v prometu.
...Prekoračitev OH je prekršek, nikor pa to ni dejstvo, da ne voziš s PH...
Prekršek je, če prekoračiš omejitve hitrosti, čeprav voziš s prilagojeno hitrostjo.
...Ko policaji ujamejo voznika pri visokih hitrostih, napišejo, da je kršil OH, nikoli ne pripišejo, da je vozil s NH...
Mar bi ga pohvalili, da vozi s Solatkovo hitrostjo, ker še ni povzročil nesreče. SE opravičujem za sarkazem, vendar: kaj bi vi predlagali policajem; kako ukrepati?
...Vajina definicija bo držala, ko bosta dokazala, da se na cesti, na kateri je omejitev 90, spremeni ena od sil, ki deluje na vozilo takoj, ko prekoračiš za 10km/h, doker tega ne moreta dokazati, dokazujeta samo to, da ne vesta kaj sploh je PH, zakonski opis pa si pač razlagata po svoje, glede na druge zakonske-administrativne določbe, ki vama odgovarjajo za trenutne poterebe.
Zahtevate (stotič?) dokaz nemogočega. Vendar ste dojeli, da ne gre samo za fiziko in priznate, da so v igri tudi frugi faktorji. In ne, dragi Solatko, nismo mi tisti, ki bi radi arbitrarno uporabljali zakone. Samo trdimo, da jih je potrebno spoštovati. Vi ste ta grešnik, ki bi rad, da vsi vozijo po desni, vendar tako hitro, koliko posamezniku paše.
...Kot prvo, nisi nikoli odgoovril, kaj se pri prilagojeni hitrosti spremeni, če voziš preko OH...
Zakon pravi, da je prilagojena hitrost kvečjemu enaka omejitvi hitrosti. Zakon so vam citirali v tej debati. Zakone in red spoštujemo.
...Srž problema je, da vi mešate realne kategorije z politično - administrativnimi...
Politične in administrativne kategorije so nujni del (pravnega) reda. Zakone in red spoštujemo.
...Realno gledano je prekoračitev OH prekršek, kot nedajanje smerokazov,...... in čisto nič drugega...
"Hitrost ubija" ali "Smerokazi ubijajo", kaj je prav?
...Idioti trdite, da se avta nima v oblasti in, da je nemogoče varno ustavit ali se izognit oviri, v momentu, ko prekoračiš OH za 1km/h...
Idioti tega nikjer nismo trdili.
...Kako ste lahko tako zbolojeni, mi ni jasno, še manj mi je jasno, kako ste lahko tako prepričani v svoj zgrešeni prav.
Premislimo: verjetno nismo zblojeni, če nas je toliko. Zdi se mi, da gre za tisti vic: "Ma ne eden! Vsi vozijo v napačni smeri!"
...Kdo trdi, da ne voziš s PH, če na prazni cesti, zaviješ preko dveh polnih črt, v ulico na drugi strani ceste? Naredil si prekršek, katerega ti oblast zaračuna, ampak hitrost je bila še vedno prilagojena.
Nihče nikjer tega ni trdil. Prilagojena hitrost z dvojno črto nima nobene zveze.
Problem je, da ne znate vozit s PH tudi v vaših okvirih,...
O našem znanju ne smete generalizirati. Na forumu morate pričakovati mnenja različno sposobnih voznikov in upoštevati tudi to, da o spretnostih in znanju posameznika ne veste nič.
...torej do OH, saj le redki vzdržujete varnostno razdaljo, zato je veliko nesreč (1/3 zaradi NPH v omejitvi hitrosti in zanemarljivo število nesreč pri extremnih hitrostih, ki jih zabeležijo, vsak dan, DARS-ove kamere...
Mešate omejitve hitrosti, prilagojeno hitrost in varnostno razdaljo. Tako gre: najvišja je dovoljena hitrost, hitrost vozila moramo prilagoditi razmeram v prometu in pri tem vzdrževati varnostno razdaljo.
...Tu pa tam se najde opica, ki ni dojela, da je potrebno vozilo v vsakem slučaju varno ustavit...
To drži.
...Res je, da so posledice pri prometni nesreči z višjimi hitrostmi hujše, vendar mora do nesreče prit in pri meni ni nikoli niti pri vožnjji v OH, niti pri vožni preko OH, še manj, nikoli mi ni bilo potrebno na polno zavirat, niti nikogar v življenju še nisem ogrozil, da bi moral zavirati on...
TO je vaš OSNOVNI PROBLEM: meja med tem, da se prepričate kakor niste supervoznik je povzročitev nesreče. Če bo z višjo hitrostjo, bo tudi z hujšimi posledicami. Posebej pa se mi dopade tisti povdarjeni del: hitrejši sem, bolj varen sem!
...S kreteni je zabavno debatirat, ker se vsak dan spomnite kaj novega, obračate levo in desno, vlečete odlomke iz konteksta, samo, da bi dokazali svoj prav, ne znate pa po kmečko odgovorit na enostavno vpašanje, kaj se zgodi s fiziko in tehniko pri prekoračitvi OH...
Kretenom nam je neskončno zabavno, kako z lahkoto spregledate odgovore na vprašanja, ki jih zastavljate. Velikokrat sem vam čisto po kmečko odgovoril: NIČ se ne zgodi s fiziko in tehniko. Te dve pa NISTA edini v enačbi, ki jo rešujemo.
...Sicer pa, solatkova hitrost je definirana čisto po zakonu,...
Ni res. Solatkova hitrost ne upošteva zakona.
...ki je čista administrativna kategorija, zaradi katere vozila ne obvladaš nič bolj ali manj...
Solatko, "administrativno" ne pomeni "grdo" in "ni mi treba". Pravilo vožnje po desni je tudi čista administrativna kategorija, pa jo vsi upoštevamo.
...Vidva hočeta realno kategorijo spravit v zakonski okvir,...
Ne, ni nam treba. To je v zakonu že določeno, zakon so vam citirali, zakonov se držimo.
...Probleme pa delata vidva, s svojimi trditvami...
Ne vidim kako bi naše trdtve delale probleme v prometu.
...Prekoračitev OH je prekršek, nikor pa to ni dejstvo, da ne voziš s PH...
Prekršek je, če prekoračiš omejitve hitrosti, čeprav voziš s prilagojeno hitrostjo.
...Ko policaji ujamejo voznika pri visokih hitrostih, napišejo, da je kršil OH, nikoli ne pripišejo, da je vozil s NH...
Mar bi ga pohvalili, da vozi s Solatkovo hitrostjo, ker še ni povzročil nesreče. SE opravičujem za sarkazem, vendar: kaj bi vi predlagali policajem; kako ukrepati?
...Vajina definicija bo držala, ko bosta dokazala, da se na cesti, na kateri je omejitev 90, spremeni ena od sil, ki deluje na vozilo takoj, ko prekoračiš za 10km/h, doker tega ne moreta dokazati, dokazujeta samo to, da ne vesta kaj sploh je PH, zakonski opis pa si pač razlagata po svoje, glede na druge zakonske-administrativne določbe, ki vama odgovarjajo za trenutne poterebe.
Zahtevate (stotič?) dokaz nemogočega. Vendar ste dojeli, da ne gre samo za fiziko in priznate, da so v igri tudi frugi faktorji. In ne, dragi Solatko, nismo mi tisti, ki bi radi arbitrarno uporabljali zakone. Samo trdimo, da jih je potrebno spoštovati. Vi ste ta grešnik, ki bi rad, da vsi vozijo po desni, vendar tako hitro, koliko posamezniku paše.

solatko ::
DostMam - Govorimo o realnosti v vožnji s PH, ti pa pribijaš o zakonu, pa kaj ste res vsi funkcionalno nepismeni?
Kakor kdo, nekateri jih tudi namerno kršimo, kadar to ne predstavlja nevarnosti za nikogar,naraje imam pač sebe in se po nepotrebnem nikoli ne spravljam v nevarnost, ko vozim hitreje, sem še vedno v PH, seveda pa tisti, ki ne veste kaj je to, nabijate svoje nebuloze in rinete zraven administrativne določitve, ki z PH nimajo nobene veze, razen to, da si pač v prekršku.
Hitrost ubija precej manj, razen če je v spregi z NPH, kar pa ni nujno, da je preko OH. Če bi ubijala samo hitrost, bi bilo vsaj nekaj tistih, ki jih ujameljo DARS-ove kamere tam od 180+ (nekaj tisoč letno na AC križu).
Idioti trdite, da hitrost preko OH ne more bit PH, torej avta s kršitivjo OH nimam več v oblasti ali pa nisem izven PH. Ker ste kontraindiktorni, se bo trena za nekaj odločit, oboje ne gre. Ali drži moja trditev, da je hitrost preko OH lahko v PH ali pa vaša, da ob vožnji preko OH, vožnja nikakor ne more biti več PH. Kaj bo?
Lahko vas je toliko, kolikor je slabih voznikov, najmanj 1/3-ina, katerim se ne sanja kaj je PH, druga tretjina je zase ne zna določit, tretja pa jo s pridom uporablja in zato vozi varno, ter rešuje prvi dve tretjini pri napakah.
PH ne more bit s prekratko varnostno razdaljo, ne glede na hitrost!!!!!!!!!! To je dokaz da tematike o PH ne poznate!
O znanju povprečnih voznikov v SLO lahko čisto kvalificirano razpravljam, ko vidim, da je 1/3-ina nesreč, povzročena z neprilagojeno hitrostjo,kar je razumnljivo, če vozniki ne veste, kaj je to in zraven mešate hruške in jabolka. Varnostna razdalja je skoraj najbolj odločilna pri tem ali ste v PH ali ste v NPH, seveda poleg prilagajanja drugim razmeram in svojemu znanju.
PH ima z dvojno polno črto ravno toliko odvisnosti, kot z vsemi prekrški, tudi OH, čisto nič.
Dokler vozim v PH, nesreče sigurno ne bom povzročil, saj se hitrost prilagaja na vse razmere! Ko bom nehal vozit tako (kar upam da se ne bo zgodilo), bom nevaren in prenehal voziti avto, tako, kot sem se odločil, da je z motoristično kariero konec (predvsem zaradi moje varnosti in občutka, da te zadeve ne obvladam več v potrebni količini, pač leta).
Rešujemo samo tehnikalije ali je vožnja preko OH v PH ali ne more bit in postane to zaradi nečesa nevarno. Mene pa zanima, kaj je tisot, kar ni več varno, če greš hitreje v PH, torej imaš vozilo v oblasti in si v vsakem primeru sposoben varno ustavit? Čisto lahko vprašanje, ki pa terja drugačen, ne administativni odgovor.
PH nima z zakonom nobene tehnične ali fizikalne povezave, pomeni samo to, da voziš sicer varno ampak hitreje, kot je omejitev. Če ni varno, povejte kaj je tisto, kar vožnjo s PH naredi vožnjo z NPH, takoj ko je preko OH.
Res je, ker PH ni zakonska kategorija. Pričakovan način obnašanja voznikov je pač definiran v poglavju o prilagojeni hitrosti.
Vaše trditve delajo probleme v temah o prometu, v realnem prometu se eni pač vozimo s PH, drugi pa na srečo, ker te kategorije ne poznate.
Administrativno pomeni tako ali drugače dogovorno, prilagojena hitrost pa je konkretna, je ali je pa ni, tukaj ni dodajanja in odvzemanja, niti določenih parametrov. Je splošno priporočilo od katerega je v največji meri odvisna varnost vseh udeležencev v prometu, tudi kazni za kršitev niso predpisane, ker se pač no more to, določit v merljivih količinah. Je pa kljub temu, da je to najboljša obramba pred prometnimi nesrečami, od vseh dejanj, izobraževanj, svetovanj, spoštovanj,..... najmanj dela ravno na tej, najvažnejši prvini v prometu. Že, če vzamermo sorazmerno lahko pot za opravljanje izpita, zdravstveni nadzor in usposabljanje voznikov, so stvari enostavno samo na opozarjanju in sankcioniranju omejitve hitrosti in rahlo lovljenje alkoholiziranih, vse ostalo, od pridobitev vozniških izkušenj naprej, je pa samo dobra volja voznikov in tisti, ki smo zase na tem področju naredili največ, smo od povprečnežev obsojani, kot potencialni morilci, dirkači, nevzgojeni, egoistični,... kar pa ni res, saj smo večina vozniki, ki v življenju nismo imeli niti kritičnih situacij, niti nobene povzorčene škode vsem drugim udeležencem.
Evo, napisal si ravno tisto, zaradi česar se prepiramo toliko časa. Naredim prekršek, ampak še vedno LAHKO VOZIM S PRILAGOJENO HITROSTJO. Si se morda zmotil ali to drži?
Policaji so pač postavljeni zato, da prekrške na različne načine kaznujejo, tudi prekoračitev hitrosti na odprti, prazni cesti, ob suhem vremenu in obvladanju vozila s strani voznika, ker je za to usposobljen in recimo, da je večina prehitrih tudi usposobljenih, tisti, ki so pa samo prehitri pa so po navadi taki, tudi v gostem prometu, ko dejansko predstavljajo nevarnost za vse udeležence. Zakaj policaji ne lovijo predvsem teh, bi morali pa oni povadat.
Jaz zahtevam od drugih udeležencev v prometu samo to, da me čim manj ogrožajo, če pa me, pa storim vse, da nevrnost znižam na minimum in s tem ne ogrožam drugih.
Če bi se čisto vsi držali Solatkove hitrosti, na slovenskih cestah nebi bili niti ene prometne nesreče, tudi zvite pločevine ne.
Definicija PH je zelo splošna, zajema pa vse vidike prometne varnosti. Zakaj zdravnik začetnik ne more opravljati kompliciranih operacij? Rabi izkušnje in dodatno izobraževanje, v prometu pa ni nič drugače. Avto šola niti slučajno ne nudi dovolj znanja in izkušenj, potem pa ljudje brez tega, mešate v PH vse živo, samo tistega, kar je pomembno ne. Zapomnite si, prekratka varnostna razdalja, ni samo prometni prekršek, je osnova, da se ne nahajate v PH. Telefoniranje med vožnjo, ni samo prekršek, je pmenbna kategorija v PH,.....
Kakor kdo, nekateri jih tudi namerno kršimo, kadar to ne predstavlja nevarnosti za nikogar,naraje imam pač sebe in se po nepotrebnem nikoli ne spravljam v nevarnost, ko vozim hitreje, sem še vedno v PH, seveda pa tisti, ki ne veste kaj je to, nabijate svoje nebuloze in rinete zraven administrativne določitve, ki z PH nimajo nobene veze, razen to, da si pač v prekršku.
Hitrost ubija precej manj, razen če je v spregi z NPH, kar pa ni nujno, da je preko OH. Če bi ubijala samo hitrost, bi bilo vsaj nekaj tistih, ki jih ujameljo DARS-ove kamere tam od 180+ (nekaj tisoč letno na AC križu).
Idioti trdite, da hitrost preko OH ne more bit PH, torej avta s kršitivjo OH nimam več v oblasti ali pa nisem izven PH. Ker ste kontraindiktorni, se bo trena za nekaj odločit, oboje ne gre. Ali drži moja trditev, da je hitrost preko OH lahko v PH ali pa vaša, da ob vožnji preko OH, vožnja nikakor ne more biti več PH. Kaj bo?
Lahko vas je toliko, kolikor je slabih voznikov, najmanj 1/3-ina, katerim se ne sanja kaj je PH, druga tretjina je zase ne zna določit, tretja pa jo s pridom uporablja in zato vozi varno, ter rešuje prvi dve tretjini pri napakah.
PH ne more bit s prekratko varnostno razdaljo, ne glede na hitrost!!!!!!!!!! To je dokaz da tematike o PH ne poznate!
O znanju povprečnih voznikov v SLO lahko čisto kvalificirano razpravljam, ko vidim, da je 1/3-ina nesreč, povzročena z neprilagojeno hitrostjo,kar je razumnljivo, če vozniki ne veste, kaj je to in zraven mešate hruške in jabolka. Varnostna razdalja je skoraj najbolj odločilna pri tem ali ste v PH ali ste v NPH, seveda poleg prilagajanja drugim razmeram in svojemu znanju.
PH ima z dvojno polno črto ravno toliko odvisnosti, kot z vsemi prekrški, tudi OH, čisto nič.
Dokler vozim v PH, nesreče sigurno ne bom povzročil, saj se hitrost prilagaja na vse razmere! Ko bom nehal vozit tako (kar upam da se ne bo zgodilo), bom nevaren in prenehal voziti avto, tako, kot sem se odločil, da je z motoristično kariero konec (predvsem zaradi moje varnosti in občutka, da te zadeve ne obvladam več v potrebni količini, pač leta).
Rešujemo samo tehnikalije ali je vožnja preko OH v PH ali ne more bit in postane to zaradi nečesa nevarno. Mene pa zanima, kaj je tisot, kar ni več varno, če greš hitreje v PH, torej imaš vozilo v oblasti in si v vsakem primeru sposoben varno ustavit? Čisto lahko vprašanje, ki pa terja drugačen, ne administativni odgovor.
PH nima z zakonom nobene tehnične ali fizikalne povezave, pomeni samo to, da voziš sicer varno ampak hitreje, kot je omejitev. Če ni varno, povejte kaj je tisto, kar vožnjo s PH naredi vožnjo z NPH, takoj ko je preko OH.
Res je, ker PH ni zakonska kategorija. Pričakovan način obnašanja voznikov je pač definiran v poglavju o prilagojeni hitrosti.
Vaše trditve delajo probleme v temah o prometu, v realnem prometu se eni pač vozimo s PH, drugi pa na srečo, ker te kategorije ne poznate.
Administrativno pomeni tako ali drugače dogovorno, prilagojena hitrost pa je konkretna, je ali je pa ni, tukaj ni dodajanja in odvzemanja, niti določenih parametrov. Je splošno priporočilo od katerega je v največji meri odvisna varnost vseh udeležencev v prometu, tudi kazni za kršitev niso predpisane, ker se pač no more to, določit v merljivih količinah. Je pa kljub temu, da je to najboljša obramba pred prometnimi nesrečami, od vseh dejanj, izobraževanj, svetovanj, spoštovanj,..... najmanj dela ravno na tej, najvažnejši prvini v prometu. Že, če vzamermo sorazmerno lahko pot za opravljanje izpita, zdravstveni nadzor in usposabljanje voznikov, so stvari enostavno samo na opozarjanju in sankcioniranju omejitve hitrosti in rahlo lovljenje alkoholiziranih, vse ostalo, od pridobitev vozniških izkušenj naprej, je pa samo dobra volja voznikov in tisti, ki smo zase na tem področju naredili največ, smo od povprečnežev obsojani, kot potencialni morilci, dirkači, nevzgojeni, egoistični,... kar pa ni res, saj smo večina vozniki, ki v življenju nismo imeli niti kritičnih situacij, niti nobene povzorčene škode vsem drugim udeležencem.
...Prekoračitev OH je prekršek, nikor pa to ni dejstvo, da ne voziš s PH...
Prekršek je, če prekoračiš omejitve hitrosti, čeprav voziš s prilagojeno hitrostjo.
Evo, napisal si ravno tisto, zaradi česar se prepiramo toliko časa. Naredim prekršek, ampak še vedno LAHKO VOZIM S PRILAGOJENO HITROSTJO. Si se morda zmotil ali to drži?
Policaji so pač postavljeni zato, da prekrške na različne načine kaznujejo, tudi prekoračitev hitrosti na odprti, prazni cesti, ob suhem vremenu in obvladanju vozila s strani voznika, ker je za to usposobljen in recimo, da je večina prehitrih tudi usposobljenih, tisti, ki so pa samo prehitri pa so po navadi taki, tudi v gostem prometu, ko dejansko predstavljajo nevarnost za vse udeležence. Zakaj policaji ne lovijo predvsem teh, bi morali pa oni povadat.
Jaz zahtevam od drugih udeležencev v prometu samo to, da me čim manj ogrožajo, če pa me, pa storim vse, da nevrnost znižam na minimum in s tem ne ogrožam drugih.
Če bi se čisto vsi držali Solatkove hitrosti, na slovenskih cestah nebi bili niti ene prometne nesreče, tudi zvite pločevine ne.
Definicija PH je zelo splošna, zajema pa vse vidike prometne varnosti. Zakaj zdravnik začetnik ne more opravljati kompliciranih operacij? Rabi izkušnje in dodatno izobraževanje, v prometu pa ni nič drugače. Avto šola niti slučajno ne nudi dovolj znanja in izkušenj, potem pa ljudje brez tega, mešate v PH vse živo, samo tistega, kar je pomembno ne. Zapomnite si, prekratka varnostna razdalja, ni samo prometni prekršek, je osnova, da se ne nahajate v PH. Telefoniranje med vožnjo, ni samo prekršek, je pmenbna kategorija v PH,.....
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

Hindsight ::
Ene par tednov nazaj sem nazadnje bral to temo in ste se dajal glede te prilagojene hitrosti, kako ta reč še kar traja.

UganiKdo ::
in zelo zelo malo intelekta.
Samo dementnež po imenu Solatko, ki po 200 straneh še vedno ne razume, da je PH definiran v zakonu.
nova slaboumni in primitivni idiotizem dežurnega dementneža. Nihče ne trdi, da si z prekoračitvijo OH avta nimaš pod kontrolo. Govorimo pa, da s prekoračitvijo OH ne voziš z PH kot je definirana v zakonu. Lahko voziš z solatno hitrostjo, nikakor pa ne z PH. Če je merilo ali imaš avto pod kontroli potem spet pridemo do dejstva, ki ga je izpostavil Dostmam: Solatna hitrost je definirana zgolj z dejstvom, da pridem v enem kosu na cilj. Če pridem na cilj v enem kosu lahko vmes počnem kar hočem, dokler si domišljam, da je to varno.
ko to razlaga nekdo, ki se hvali s tem, da je dvakrat ril po travi je vse skupaj skrajno bizarno.
Zakaj si potem ti jemlješ pravico, da kršiš prometne predpise in s tem znižuješ prometno varnost ostalih? Če bi res storil vse kar je v tvojimi moči, bi vozil po omejitvah. Pa tega več kot očitno nisi sposoben. In tako je tvoje sanjanje o varnosti samo še ena pravljica, ki jo prodajaš.
lepo, da si se sprijaznil, da solatkova hitrost nima nič z PH.
Vključno z OH.
Govorimo o realnosti v vožnji s PH, ti pa pribijaš o zakonu, pa kaj ste res vsi funkcionalno nepismeni?
Samo dementnež po imenu Solatko, ki po 200 straneh še vedno ne razume, da je PH definiran v zakonu.
Idioti trdite, da hitrost preko OH ne more bit PH, torej avta s kršitivjo OH nimam več v oblasti ali pa nisem izven PH
nova slaboumni in primitivni idiotizem dežurnega dementneža. Nihče ne trdi, da si z prekoračitvijo OH avta nimaš pod kontrolo. Govorimo pa, da s prekoračitvijo OH ne voziš z PH kot je definirana v zakonu. Lahko voziš z solatno hitrostjo, nikakor pa ne z PH. Če je merilo ali imaš avto pod kontroli potem spet pridemo do dejstva, ki ga je izpostavil Dostmam: Solatna hitrost je definirana zgolj z dejstvom, da pridem v enem kosu na cilj. Če pridem na cilj v enem kosu lahko vmes počnem kar hočem, dokler si domišljam, da je to varno.
Čisto lahko vprašanje, ki pa terja drugačen, ne administativni odgovor.Če uporabljaš administrativni termin, kar PH je, saj je definirana v zakonu potem se ne moreš izmišljat kake odgovore bi rad.
kar pa ni res, saj smo večina vozniki, ki v življenju nismo imeli niti kritičnih situacij,
ko to razlaga nekdo, ki se hvali s tem, da je dvakrat ril po travi je vse skupaj skrajno bizarno.
Jaz zahtevam od drugih udeležencev v prometu samo to, da me čim manj ogrožajo, če pa me, pa storim vse, da nevrnost znižam na minimum in s tem ne ogrožam drugih.
Zakaj si potem ti jemlješ pravico, da kršiš prometne predpise in s tem znižuješ prometno varnost ostalih? Če bi res storil vse kar je v tvojimi moči, bi vozil po omejitvah. Pa tega več kot očitno nisi sposoben. In tako je tvoje sanjanje o varnosti samo še ena pravljica, ki jo prodajaš.
Če bi se čisto vsi držali Solatkove hitrosti, na slovenskih cestah nebi bili niti ene prometne nesreče, tudi zvite pločevine ne.
lepo, da si se sprijaznil, da solatkova hitrost nima nič z PH.
Definicija PH je zelo splošna, zajema pa vse vidike prometne varnosti.
Vključno z OH.

solatko ::
UganiKdo - Nedementni EGO pač ne razume, da je v zakonu opisana PH okvirno in je specifična za vsakega voznika posebej. S samo hitrostjo ni definirana, temveč mora bit taka, kot je opisano.
Seveda ne znate odgovorit, kaj se pri prekoračitvi hitrosti spremeni, da ni več PH in zakaj ne. Ti veš, če zadevo poznaš, kdaj voziš tako, kot je definirano v zakonu, policaj pa veš kdaj, ti pove, da nisi vozil s PH ampak z NPH. Si pa normalno pri prekoračitvi hitrosti v prekršku in je za to določena sankcija.
Za PH nimaš niti določenih količin, niti ni določena sankija, ker ta kategorija ni merljiva.
V zakonu ne vidim noben definicije, ki bi podpirala tvoje trditve. Omenjene je hitrost, ki mora bit prilagojena glede na razmere, izkušnje, psihofizične laatnosti, lastnosti avtomobila,.... avto moraš imeti v polni oblasti, da lahko varno ustaviš ob pričakovanih dogodkih, toerj tudi, ko greš, če že greš, hitreje. In jaz trdim samo to, da tudi ko grem hitreje, to počnem v okviru PH, saj lahko v vsakem trenutku vozilo varno ustavim ali na drug način rešim situacijo (z obvozom ai parkiranjem na travniku, med drugim).
Seveda tebe, ker si bedak in ne poznaš osnov PH, bi že prvi moh izlet na travo, pri tebi končal z naletom prehitevajočega vozila v tvoje stoječe vozilo na voznem pasu, saj se tako konča večino podobnih primerov, ko nekateri ne zdržijo pritiskov vožnje v počasni koloni, kjer so vsi v prekršku (vožnja ob sredinski črti in prekratka varnostna razdalja, ki ne omogoča varno uključevanje iz prehitevanja).
Ko in če se ti bo to zgodilo, se boš še prekleto spomnil solatkovih besed in ne boš prvi, ki bo končal niti kriv niti dolžen v zveriženi pločevini.
Potem boš lahko v peklu razlagal, da ni nič hudega, če srečaš počasno kolono, ker se en idiot ne zna pravi čas umaknit, drugi idiot pa ni zdržal v počasni vožnji. V nebesa s takim obnašanjem ne boš prišel, egoizem je namreč smrtni greh.
Kršim pa omejitev hitrosti zato, ker mi tako v tistem trenutku paše, tako kot eni ovirajo promet s počasno vožnjo, z razliko, da jaz to počnem takrat, ko to lahko storim s PH, počasne pa ogroža vse tiste, ki ga srečajo.
Ta vključno z OH je privlečena za lase, v definiciji ni omenjena, kot neka nujna količina, od katere bi bila PH odvisna. Za nekoga je PH veliko pod omejitvijo. OH z varnostjo nima veliko skupnega, je samo administrativno določilo, s kakšno hitrostjo lahko voziš, da ne boš v prekršku in posledično ob denar in točke.
DostMam - Solatko samo vztraja, da vozi s PH tudi takrat, ko krši OH, nič drugega. To stori takrat, ko lahko v PH, prekršek bo pa plačal, če ga bojo ujeli, do sedaj mu ga še ni bilo treba.
Seveda ne znate odgovorit, kaj se pri prekoračitvi hitrosti spremeni, da ni več PH in zakaj ne. Ti veš, če zadevo poznaš, kdaj voziš tako, kot je definirano v zakonu, policaj pa veš kdaj, ti pove, da nisi vozil s PH ampak z NPH. Si pa normalno pri prekoračitvi hitrosti v prekršku in je za to določena sankcija.
Za PH nimaš niti določenih količin, niti ni določena sankija, ker ta kategorija ni merljiva.
V zakonu ne vidim noben definicije, ki bi podpirala tvoje trditve. Omenjene je hitrost, ki mora bit prilagojena glede na razmere, izkušnje, psihofizične laatnosti, lastnosti avtomobila,.... avto moraš imeti v polni oblasti, da lahko varno ustaviš ob pričakovanih dogodkih, toerj tudi, ko greš, če že greš, hitreje. In jaz trdim samo to, da tudi ko grem hitreje, to počnem v okviru PH, saj lahko v vsakem trenutku vozilo varno ustavim ali na drug način rešim situacijo (z obvozom ai parkiranjem na travniku, med drugim).
Seveda tebe, ker si bedak in ne poznaš osnov PH, bi že prvi moh izlet na travo, pri tebi končal z naletom prehitevajočega vozila v tvoje stoječe vozilo na voznem pasu, saj se tako konča večino podobnih primerov, ko nekateri ne zdržijo pritiskov vožnje v počasni koloni, kjer so vsi v prekršku (vožnja ob sredinski črti in prekratka varnostna razdalja, ki ne omogoča varno uključevanje iz prehitevanja).
Ko in če se ti bo to zgodilo, se boš še prekleto spomnil solatkovih besed in ne boš prvi, ki bo končal niti kriv niti dolžen v zveriženi pločevini.
Potem boš lahko v peklu razlagal, da ni nič hudega, če srečaš počasno kolono, ker se en idiot ne zna pravi čas umaknit, drugi idiot pa ni zdržal v počasni vožnji. V nebesa s takim obnašanjem ne boš prišel, egoizem je namreč smrtni greh.
Kršim pa omejitev hitrosti zato, ker mi tako v tistem trenutku paše, tako kot eni ovirajo promet s počasno vožnjo, z razliko, da jaz to počnem takrat, ko to lahko storim s PH, počasne pa ogroža vse tiste, ki ga srečajo.
Ta vključno z OH je privlečena za lase, v definiciji ni omenjena, kot neka nujna količina, od katere bi bila PH odvisna. Za nekoga je PH veliko pod omejitvijo. OH z varnostjo nima veliko skupnega, je samo administrativno določilo, s kakšno hitrostjo lahko voziš, da ne boš v prekršku in posledično ob denar in točke.
DostMam - Solatko samo vztraja, da vozi s PH tudi takrat, ko krši OH, nič drugega. To stori takrat, ko lahko v PH, prekršek bo pa plačal, če ga bojo ujeli, do sedaj mu ga še ni bilo treba.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

UganiKdo ::
Nedementni EGO pač ne razume, da je v zakonu opisana PH okvirno in je specifična za vsakega voznika posebej.
ja če si funkcionalno nepismen dementen tepec potem to verjameš. Pismeni in iteligentni pa že nekje od 3 strani te temo razumemo, da je OH po definiciji del PH.
S samo hitrostjo ni definirana, temveč mora bit taka, kot je opisano.
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
Seveda ne znate odgovorit, kaj se pri prekoračitvi hitrosti spremeni, da ni več PH in zakaj ne.
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
V zakonu ne vidim noben definicije, ki bi podpirala tvoje trditve.
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
Omenjene je hitrost, ki mora bit prilagojena glede na razmere, izkušnje, psihofizične laatnosti, lastnosti avtomobila,
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
Seveda tebe, ker si bedak in ne poznaš osnov PH, bi že prvi moh izlet na travo, pri tebi končal z naletom prehitevajočega vozila v tvoje stoječe vozilo na voznem pasu, saj se tako konča večino podobnih primerov, ko nekateri ne zdržijo pritiskov vožnje v počasni koloni, kjer so vsi v prekršku (vožnja ob sredinski črti in prekratka varnostna razdalja, ki ne omogoča varno uključevanje iz prehitevanja).
ne vem kdo od naju je tako nesposoben, da mu ni ostalo drugega kot zapeljat na travo.
Kršim pa omejitev hitrosti zato, ker mi tako v tistem trenutku paše,
In ti boš potem razlagal o mojem egu? bogi dementni reveže.
Ta vključno z OH je privlečena za lase, v definiciji ni omenjena, kot neka nujna količina, od katere bi bila PH odvisna.
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
Za nekoga je PH veliko pod omejitvijo.
res je, za nikogar pa skladno z zakonsko definicijo PH ni nad OH.
Solatko samo vztraja, da vozi s PH tudi takrat, ko krši OH, nič drugega.
edino vprašanje pri tem je ali lažeš ker si nepismen ali ker si neumen.
BorutO - To je klasično izsiljevanje prednosti, motorista sta prehitevala kamion, hitrost okoli 110-120km/h, niti ne preveč, glede na omejitev 90.
Tale idiotizem si izjavil v sorodni temi. Tolko da smo si najasnem kaj za dementnega psihopata sodi med prilagojeno hitrost. Kako točno je bila ta hitrost prilagojena glede na to da sta mrtva, veš samo ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Od tebe itak ne pričakujem pametnih odgovorov, ostalo ne bom komentiral, samo zadnje, kdo je kjerkoli rekel, da sta pokojna motorista peljala s PH? Že to, da sta pokojna, pove vse o njuni vožnji, seveda pa dežurni sestavljalec ugotovitev potegnjenih iz riti, ni sposoben logičnega razmišljanja in mu je potrebno, tako kot vsem mentalno prizadetim, vsako stvar narisat in neštetokrat povedat, pa še ne ve zakaj se gre.
Jaz sem se umaknil na travo, ker je bilo to edino, kar je bilo pametno narediti v tistem trenutku, taki EGO idioti kot si ti, pa čakate, da vas prehitevajoči odnese.
Sicer pa vsak bedak misli, da je najpametnejši, tudi takrat, ko klati bedarije.
Dejstvo je, da ne znaš odgovoriti, že od 3.-je strani, na enostavno vprašanje. Administrativni del, pri PH, ne vzamem kot izključni razlog, da ob prekoračitvi OH, PH ni več možen, pravniško morda (zopet administrativno), nikakor pa v realni vožnji. Ko in če poči, policisti strokovno ugotovijo, da si prekoračil PH in si vozil z NPH. 1/3-ina bedakov, kot si ti, da ne vejo kako morajo voziti, da je njihova hitrost prilagojena, povzroči prometne nesreče, toliko kot pijančki in narkomančki, 1/3 pa je drugih vzrokov, večinoma pa posledica neprevidnosti, neznanja,.... kar pa je zopet posledica tega, da jih večina misli, kako je znanje pridobljeno v AŠ, čisto dovolj za opravljanje najkompleksnejšega človeškega opravila.
Torej, tvoja znanstvena ugotovitev je, da hitrost preko OH, zaradi neznanega razloga ne more bit prilagojena, ker jo moti administrativna zapoved.
To po tvojem genialnem razmišljanju določa odstavek v zakonu, ki opisuje, kako naj ravnajo vozniki, da bojo vedno varni zase in za druge.
Jaz sem se umaknil na travo, ker je bilo to edino, kar je bilo pametno narediti v tistem trenutku, taki EGO idioti kot si ti, pa čakate, da vas prehitevajoči odnese.
Sicer pa vsak bedak misli, da je najpametnejši, tudi takrat, ko klati bedarije.
Dejstvo je, da ne znaš odgovoriti, že od 3.-je strani, na enostavno vprašanje. Administrativni del, pri PH, ne vzamem kot izključni razlog, da ob prekoračitvi OH, PH ni več možen, pravniško morda (zopet administrativno), nikakor pa v realni vožnji. Ko in če poči, policisti strokovno ugotovijo, da si prekoračil PH in si vozil z NPH. 1/3-ina bedakov, kot si ti, da ne vejo kako morajo voziti, da je njihova hitrost prilagojena, povzroči prometne nesreče, toliko kot pijančki in narkomančki, 1/3 pa je drugih vzrokov, večinoma pa posledica neprevidnosti, neznanja,.... kar pa je zopet posledica tega, da jih večina misli, kako je znanje pridobljeno v AŠ, čisto dovolj za opravljanje najkompleksnejšega človeškega opravila.
Torej, tvoja znanstvena ugotovitev je, da hitrost preko OH, zaradi neznanega razloga ne more bit prilagojena, ker jo moti administrativna zapoved.
To po tvojem genialnem razmišljanju določa odstavek v zakonu, ki opisuje, kako naj ravnajo vozniki, da bojo vedno varni zase in za druge.
Delo krepa človeka

facepalm ::
Torej, tvoja znanstvena ugotovitev je, da hitrost preko OH, zaradi neznanega razloga ne more bit prilagojena, ker jo moti administrativna zapoved.
To po tvojem genialnem razmišljanju določa odstavek v zakonu, ki opisuje, kako naj ravnajo vozniki, da bojo vedno varni zase in za druge.
Tvojo hitrost ne mores nasloviti kot "prilagojeno hitrost", ker je ta termin dolocen v zakonu ter po definiciji, ne ustreza tvoji hitrosti.
Tvoja hitrost, ko vozis preko omejitve je lahko primerna, varna, optimalna itd.. ne pa prilagojena, ker po definiciji to ne more biti.
Kot da bi jaz zapeljal s 100kmph cez naselje in bi vztrajal, da vozim znotraj omejitve hitrosti in kasneje po 100ih straneh razlagam kako SI JAZ interpretiram definicijo "omejitev hitrosti" in da je to edino prav.

solatko ::
facepalm - Držat se moraš tega -
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Kaj od želejnega, se spremeni, če je hitrost nad OH?
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
Kaj od želejnega, se spremeni, če je hitrost nad OH?
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
jaz mislim, da ima dementni revež tako skurjene možgane, da besedne zveze tehničnim in drugim lastnostim ceste ni sposoben prebrat, ampak vsakič ko pride do tukaj, pade po tleh in potem čaka medicinskega brata, da mu preobleče plenico in ga spravi nazaj v posteljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
facepalm - Seveda moraš prilagajat hitrost tudi omejitvi, vendar v primeru, da je vse prazno na razdalji, ki jo rabiš za zaustavitev, se PH ne izniči, ko greš čez OH, kar trdite vi.
Tehnične karakteristike nimajo omejitve hitrosti, razen, ko se na cesti pojavijo udarne jame in cestno podjetje to ne popravi. Administrativne določitve omejitve hitrosti pa ne vplivajo na PH.
UganiKdo - Moji možgani kar v redu delujejo, tvoji pa odmirajo, saj razen parih papagajsko naučenih floskul, nisi sposoben logičnega razmišljanja. S temi plenicami si že mal dolgočasen, ne veš za nobeno drugo težavo starostnikov, ubogi mentalni revež. Tako mlad pa tako neumen.
Mogoče boš čez nekaj let pogruntal, da moraš s PH voziti tudi takrat, ko greš hitreje, kaj je pri tem pomembno piše v zakonu, OH je samo majčken delež v tem, ni pa tako kot trdite, da OH izniči PH, če greš hitreje, ne glede na administrativna določila, saj ne spadajo v tehničen in druge fizikalne lastnosti ceste.
Zate bi bilo najbolje, da se začneš učiti, koliko lahko pelješ, da boš v PH, nikakor to ni na zgornji meji omejitev, temveč krepko nižje.
Tehnične karakteristike nimajo omejitve hitrosti, razen, ko se na cesti pojavijo udarne jame in cestno podjetje to ne popravi. Administrativne določitve omejitve hitrosti pa ne vplivajo na PH.
UganiKdo - Moji možgani kar v redu delujejo, tvoji pa odmirajo, saj razen parih papagajsko naučenih floskul, nisi sposoben logičnega razmišljanja. S temi plenicami si že mal dolgočasen, ne veš za nobeno drugo težavo starostnikov, ubogi mentalni revež. Tako mlad pa tako neumen.
Mogoče boš čez nekaj let pogruntal, da moraš s PH voziti tudi takrat, ko greš hitreje, kaj je pri tem pomembno piše v zakonu, OH je samo majčken delež v tem, ni pa tako kot trdite, da OH izniči PH, če greš hitreje, ne glede na administrativna določila, saj ne spadajo v tehničen in druge fizikalne lastnosti ceste.
Zate bi bilo najbolje, da se začneš učiti, koliko lahko pelješ, da boš v PH, nikakor to ni na zgornji meji omejitev, temveč krepko nižje.
Delo krepa človeka

DostMam ::
Še enkrat, za nepoučenega bralca: Solatko pač brani svojo pravico potegniti čez omejitev.

DostMam ::
solatko
:: danes, 10:13:48
Sicer pa vsak bedak misli, da je najpametnejši, tudi takrat, ko klati bedarije.
Ta je zmagovalna!
:: danes, 10:13:48
Sicer pa vsak bedak misli, da je najpametnejši, tudi takrat, ko klati bedarije.
Ta je zmagovalna!

val46 ::
Ja. In najverjetneje pobrana iz njegovih lastnih izkušenj!
Ne vem kaj se sploh še mučite mu karkoli dopovedat, ker če v skoraj 200 straneh ni razumel, kaj se mu dopoveduje, tudi v 500 njih ne bo. Jst sm glede te PH, OH, NPH in SH dal "roke v luft", in mam namen komentirat samo še kakšne ostale zadeve, v to se ne bom več spuščal, ker škoda mojega časa za take zadeve.
Ne vem kaj se sploh še mučite mu karkoli dopovedat, ker če v skoraj 200 straneh ni razumel, kaj se mu dopoveduje, tudi v 500 njih ne bo. Jst sm glede te PH, OH, NPH in SH dal "roke v luft", in mam namen komentirat samo še kakšne ostale zadeve, v to se ne bom več spuščal, ker škoda mojega časa za take zadeve.

solatko ::
DostMam - Čisto vsak ima pravico predpise kršit, ni pa v redu in zdravo, vozit z NPH.
val46 - Problem je samo to, da ne veste tega, da se da voziti tudi zelo hitro, zelo varno. To dokazujejo tudi DARS-ove kamere in AB, kjer je kar nekaj odsekov brez omejitve in tisti, ki hitro vožnjo obvladajo, to delajo čisto varno, ostali pa se pač vozijo svojih 100-130. Nemci s tem nimajo problema, vi ga pa imate, saj avtov ne obvladate niti pri parkiranju, niti pri brzinah v omejitvah hitrosti.
Vsak ima možnost, da se vozniško izpopolni, le šrtost in lenoba sta kriva, da se dela nočete naučiti in potem se 1/3-ina nesreč zgodi zaradi neprilagojene hitrosti in napačnih reakcij ob pričakovanih dogodkih.
Nekdo je danes izjavil, kaj ima varnostna razdalja z PH, halllllo! In to, kao poznavalec prometa, ki ve celo to, da PH ni možna, če se krši OH, zakaj pa pač ne ve, baje tako piše v zakonodaji, česar pa ravno tako ne more noben od "S-T-jevih strokovnjakov" pokazat.
val46 - Problem je samo to, da ne veste tega, da se da voziti tudi zelo hitro, zelo varno. To dokazujejo tudi DARS-ove kamere in AB, kjer je kar nekaj odsekov brez omejitve in tisti, ki hitro vožnjo obvladajo, to delajo čisto varno, ostali pa se pač vozijo svojih 100-130. Nemci s tem nimajo problema, vi ga pa imate, saj avtov ne obvladate niti pri parkiranju, niti pri brzinah v omejitvah hitrosti.
Vsak ima možnost, da se vozniško izpopolni, le šrtost in lenoba sta kriva, da se dela nočete naučiti in potem se 1/3-ina nesreč zgodi zaradi neprilagojene hitrosti in napačnih reakcij ob pričakovanih dogodkih.
Nekdo je danes izjavil, kaj ima varnostna razdalja z PH, halllllo! In to, kao poznavalec prometa, ki ve celo to, da PH ni možna, če se krši OH, zakaj pa pač ne ve, baje tako piše v zakonodaji, česar pa ravno tako ne more noben od "S-T-jevih strokovnjakov" pokazat.
Delo krepa človeka

GupeM ::
Smo ti že neštetokrat pokazali, ti pa še vedno nisi odgovoril na moje zelo enostavno vprašanje. Ker veš, da se boš z odgovorom ustrelil v koleno :D
Toliko. S takšnimi bedaki je pač nemogoče debatirat.
Tudi jaz se umikam iz teme OH, PH, NPH, SH...
Toliko. S takšnimi bedaki je pač nemogoče debatirat.
Tudi jaz se umikam iz teme OH, PH, NPH, SH...

Netrunner ::
val46 - Problem je samo to, da ne veste tega, da se da voziti tudi zelo hitro, zelo varno.
To imaš relativno prav vendar to velja samo v primeru, da si sam na cesti oz. da so vsi udeleženi usposobljeni vozniki. Dovolj je malenkost enega nerodneža, da tvojo zelo hitro in zelo varno vožnjo spremeni v tragedijo.
Avtom bi morali zakonsko omejiti hitrost, ker po AC nimaš kaj vozit več kot je predpisana hitrost. Nismo v nemčiji, in tisti ki tja zahaja ga ne bo pobralo če bo bo vozil enako hitro kot doma.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

solatko ::
GupeM - Kaj naj ti odgovorim? V katerem avtu bi bil raje? A to lahko pred usodnim dogodkom zbiraš? Na kakšen način?
Sicer pa odgovor dobiš v vsakem mojem postu, vedno vozim s PH, torej tudi vrsti vozila primerno. V bistvu mi ni problem vozit ničesar od skirce do avtobusa in vse vmes. Kako naj ti sploh kdo odgovori na tako vprašanje? Če pa že vzrajaš, bi bil v vsakem primeru, ob karambolu, najraje v VOLVO-u.
Saj ne veš kaj pišeš, hitrost je ZAKONSKO omejena, ponekod čisto brez razloga, velikokrat je omejitev tako visoka, da je vožnja na zgornji meji smrtno nevarna in ravno zato je pomembno, da bi vsi vozniki vozili s svojim sposobnostim prilagojeno hitrostjo, ne pa, da jih 70%-ov vozi hitreje in v primeru ovire, niso sposobni vozila varno ustavit.
Sicer pa odgovor dobiš v vsakem mojem postu, vedno vozim s PH, torej tudi vrsti vozila primerno. V bistvu mi ni problem vozit ničesar od skirce do avtobusa in vse vmes. Kako naj ti sploh kdo odgovori na tako vprašanje? Če pa že vzrajaš, bi bil v vsakem primeru, ob karambolu, najraje v VOLVO-u.
Saj ne veš kaj pišeš, hitrost je ZAKONSKO omejena, ponekod čisto brez razloga, velikokrat je omejitev tako visoka, da je vožnja na zgornji meji smrtno nevarna in ravno zato je pomembno, da bi vsi vozniki vozili s svojim sposobnostim prilagojeno hitrostjo, ne pa, da jih 70%-ov vozi hitreje in v primeru ovire, niso sposobni vozila varno ustavit.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

val46 ::
Ja, res je. Ampak tisti ki spremljamo že skoraj 200 strani tega "prepucavanja" na tem postu, verjemi da vemo o čemu sem govoril.

m0LN4r ::
https://predlagam.vladi.si/predlog/13186
Na podglati:
Srbski koncept vzgoje dobrih voznikov nastavlja ogledalo Sloveniji
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski...
"Glavna posebnost Navaka je v tem, da ni zasnovan kot dirkalna steza in hkrati ni projektiran kot klasičen center varne vožnje, recimo kot Vransko pri vas. Jasno nama je bilo, da s klasičnimi programi varne vožnje ne moremo preživeti. Prav tako smo se zavedali, da potrebujemo več kot le dirkališče, saj ni piste na svetu, ki ne bi imela izgube, če se ukvarja zgolj z osnovno dejavnostjo.
Tnx
Na podglati:
Srbski koncept vzgoje dobrih voznikov nastavlja ogledalo Sloveniji
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski...
"Glavna posebnost Navaka je v tem, da ni zasnovan kot dirkalna steza in hkrati ni projektiran kot klasičen center varne vožnje, recimo kot Vransko pri vas. Jasno nama je bilo, da s klasičnimi programi varne vožnje ne moremo preživeti. Prav tako smo se zavedali, da potrebujemo več kot le dirkališče, saj ni piste na svetu, ki ne bi imela izgube, če se ukvarja zgolj z osnovno dejavnostjo.
Tnx
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM