» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
183 / 309
»»

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo mal za komentarje, mimogrede, tukaj sta se snemala dva motorista na 300km/h, ki so ju dobili, ker sta bebca pustila nezakrito registrsko. Ni kej, ta teden imajo kar dobro bero, pa še novinarji delajo reklamo za tako početje, če hočeš v medije, na gas in si faca.

Bravo, nadajujete z nebulozami, da človeka precejkrat prime srat. Prilagojena hitrost je kategorija varnega upravljanja vozila in predvsem čuvanja sebe in drugih udeležencev v prometu in z omejitvijo hitrosti nima čisto nikakršne zveze, niti nista odvisniena od druge. Dejstvo je, da moraš hitrost prilagajat ostalim razmeram in moraš zato vozit velikokrat precej pod omejitvijo, ker je omejitev postavljena bedasto in razmere ne dovoljujejo vožnje s hitrostjo, ki je dovoljena, ravno tako pa se prilagojena hitrost ne spremeni, če razmere dovoljujejo hitrejšo vožnjo, še vedno moraš ob pričakovanem dogodku varno ustavit ali oviro obvozit. Dokler se držiš tega, je PH, PH pa se tukaj sprenevedajte kolikor hočete. PH je poleg lastnih sposobnosti, sposobnosti vozila, razmerah na cesti, gostoti prometa, pričakovanih dogodkih,... v največji meri tehnično - fizikalna kategorija, pri kateri pa OH nima nobenega vpliva, če te zjebe fizika, si vozil z NPH, ne glede na hitrost.
Je pa dejstvo zaradi fizike, da so posledice hujše, če je hitrost večja, to je jasno vsakemu bedaku. Da je pa vsak bedak prepričan, da hitrost šez omejitev ne more bit PH, je pa tudi jasno, če prav nihče od vas ne zna to razložit tehnično.
Ne zagovarjam norenja po cesti, samo nihče me ne bo prepričal, da se lahko vozi s PH tudi hitreje od omejitve, sicer je to prekršek, vendar v območju PH nenevaren za vse udeležence v prometu.

Problem je, ker vozniki pritiskajo na gas pa se ne zavedajo, da je potrebno tudi varno ustavit, če gre kaj narobe in samo to je razlika med PH in NPH, kar pri karambolu napišejo policisti. Niti ne ugotavljajo realne hitrosti, saj se NPH dogaja pri vseh hitrostih, tudi v okviru omejitve, ki je čisto administrativna določitev, med tem, ko je PH še kako realna in mora bit taka, vsako sekundo gibanja.

GupeM - Zaradi prevožene rdeče luči, je veliko več hudih nesreč, kot zaradi kršenja OH. Vsak, ki ima na semaforju zeleno luč, UPRAVIČENO pričakuje, da iz smeri, kjer imejo rdečo, ne bo pripeljal nihče. Kaj pričakuješ od vozil, ki jih srečuješ? Ti je pomembno kako hitro peljejo? Pričakuješ samo to, da ne bodo zavili na tvoj del cestišča in čisto nič drugega. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko upravičeno pričakuješ, da boš naletel na bedaka, ki gre v rdečo in ustrezno reagiraš, ker se zavedaš, da so okoli tebe sami bedaki, katerim je v krvi, da kršijo vse mogoče predpise, če prav vozijo v okviru OH.

DostMam - Lahko je zabavno, ampak zadeva je silno resna, saj večina udeležencev v prometu, ne ve kako morajo voziti, da imajo hitrost vedno prilagojeno razmeram, tu pa pametujejo, da je najvažnejši del PH, OH, halo, kakšne zablode. Seveda fizikalnega ali tehničnega vzroka za teke trditve nimajo, samo EGO jim ne dovoli, da bi to priznali, zato se zmišljujejo cele kupa namišljenih situacij z drugimi prekrški, da upravičijo svoje nepoznavanje tematike in kontriranje Solatkotu, ki je ničkolikokrat v realnosti dokazal, da je zelo varen voznik.
Najhuje je pa to, da se imajo za pametne in velike poznavalce prometne varnosti, ko pa omenim, da veliko ljudi nebi smelo imeti vozniškega dovoljenja zaradi kompleksnosti prometa pa v en mah trdijo, da vožnja 1,5t težke naprave, ni nič posebnega in, da s trditvami pretiravam. Pilotiranje je veliko lažje in manj stresno od prometa na zemlji pa tega ne more početi vsak.

Kumbaja - S prilagojeno hitrostjo ne moreš vozit zadet, ne voziš z njo, če pelješ v rdečo, ne moreš vozit po napačnem voznem pasu, ne moreš vozit utrujen, zaspan,..... komot pa s tako hitrosjo voziš, ob upoštevanju vseh razmer, preko omejitve hitrosti. Si sicer v prekršku, nalimani linki pokažejo kaj se zgodi, nikjer pa policisti ne napišejo, da je voznik vozil z NPH, dokler je pleh cel, takoj, ko je zmečkan, v 30%-ih, policaji dodajo to ugotovitev. Vedno vozi s "Solatkovo" hitrostjo in ti garantiram visoko starost, kar se tiče prometne varnosti.

UganiKdo - Imel sem te za dokaj pametnega, s tvojimi posti pa dokazuješ, da nisi presegel nivoja papig. Odgovor na moje lahko vprašanje, iz tvoje z EGO-m napolnjene zeljne glave, ne bomo dočakali.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Nazaj na temo:

Talenti, ki parkirajo vedno pred vhodom oziroma dovozom na dvorišče.
Čeprav bi lahko parkiral 3 metre dalje, zraven ograje.
Sploh, če je tam še 2 meterski pas med cesto in ograjo, kjer ne bi motil ne prometa po cesti, ne promet v/iz dvorišča.

(žal ni fotke, sem pa to videval redno na prejšnjem naslovu)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

MrStein - To je normalno pri voznikih, ki živijo v takem okolju, da lahko parkirajo kjerkoli in ne motijo nobenega, razen kakšno gozdno ali domačo žival. Ko pridejo v urbano okolje, se ne zavedajo, da svoje nepremičnine (prakirano vozilo), ne morejo pustiti tako, da ovirajo druge. To sem dnevno videval okoli garaš na Vodmatu. Še hujši so pa idioti, ki na označenih pp zasedejo dve parkirni mesti.
Sicer pa smo večinoma skoz v temi, debatiramo namreč samo o prometu, kar naslov OP-ja, pričakuje.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Ne, debatirate o tem, kateri sogovornik je večji idiot.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kumbaja ::

MrStein je izjavil:

Nazaj na temo:

Talenti, ki parkirajo vedno pred vhodom oziroma dovozom na dvorišče.
Čeprav bi lahko parkiral 3 metre dalje, zraven ograje.
Sploh, če je tam še 2 meterski pas med cesto in ograjo, kjer ne bi motil ne prometa po cesti, ne promet v/iz dvorišča.

(žal ni fotke, sem pa to videval redno na prejšnjem naslovu)


imaš prav, bodo dodali našega nesposobnega pshihopata na ignore listo pa lahko kaj uporabnega povemo.

Osebno se imel največ težav, ko ljudje sicer ne blokirajo dovoza ampak rinejo pri parkiranju tako blizu, da normalen uvoz/izvoz ni možen. Taki si domišljajo, da so seveda pravilno pustili avto (oni pa ja vejo, da je vse ok in so nezmotljivi) in je tudi cel dan tam avto stal. Sem imel svoj čas garažo v Lj, ki pa je bila po standardih iz 60ih svinjsko ozka. Ko ti je potem nekdo tako parkiral, da niti vrat nisi mogel normalno odpret je bila kar umetnost parkirat. Še najbolj učinkovit je bil živo rumen križ in črte na ustrezni širini od vhoda v garažo. Velika večina je to spoštovala. Seveda pa ni manjkalo primerov, ki so se parkirali direktno na uvoz, samo razen v ene petih primerih (v ca 4 letih) ni bilo nikoli več kot par minut. Večinoma kake dostave, ki imajo dostikrat tudi telefonsko na vetrobranskem. Za tistih pet je pa moralo mestno redarstvo poskrbet.

MrStein ::

Poseben primer so tudi talenti, ki parkirajo na omejen prostor tako, da potem več ni prostora za druge.
Recimo prostora je za 3 vozila:
111111111111...222222222222....333333333333

Potem pa pride talent in parkira takole:
.........TTTTTTTTTTTT......................

Tako lahko potem parkira le še en, namesto dveh. Tudi videl vsak drugi dan na prejšnjem naslovu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Zaradi prevožene rdeče luči, je veliko več hudih nesreč, kot zaradi kršenja OH. Vsak, ki ima na semaforju zeleno luč, UPRAVIČENO pričakuje, da iz smeri, kjer imejo rdečo, ne bo pripeljal nihče. Kaj pričakuješ od vozil, ki jih srečuješ? Ti je pomembno kako hitro peljejo? Pričakuješ samo to, da ne bodo zavili na tvoj del cestišča in čisto nič drugega. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko upravičeno pričakuješ, da boš naletel na bedaka, ki gre v rdečo in ustrezno reagiraš, ker se zavedaš, da so okoli tebe sami bedaki, katerim je v krvi, da kršijo vse mogoče predpise, če prav vozijo v okviru OH.

Seveda lahko UPRAVIČENO pričakujem tudi od tistega, ki pride za mano, da bo pripeljal znotraj omejitve hitrosti in ga s prehitevanjem kamiona na avtocesti ne bom oviral, saj tudi jaz vozim na zgornji meji omejitve hitrosti, torej me po vseh fizikalnih pogojih ne more dohiteti oz. me bo dohiteval tako počasi, da bi me dohitel čez 27 kilometrov. Če recimo drži boljšo linijo in zato v ovinkih nekaj pridobi napram meni. Če voziva iste linije, me pač ne bo nikoli, če pa tisti za mano vozi slabše linije, se mu bom pa sploh počasi oddaljeval. Sicer pa vsi pričakujemo, da nas lahko dohiti bedak, ki po Zaloški cesti lovi zeleni val, za katerega se mu niti sanja ne kako deluje. Zato dirkači s premajnim kurcem ne povzročite več nesreč. Ker vas drugi rešujemo, ker vozimo s prilagojeno hitrostjo znotraj omejitve.

solatko je izjavil:

MrStein - To je normalno pri voznikih, ki živijo v takem okolju, da lahko parkirajo kjerkoli in ne motijo nobenega, razen kakšno gozdno ali domačo žival. Ko pridejo v urbano okolje, se ne zavedajo, da svoje nepremičnine (prakirano vozilo), ne morejo pustiti tako, da ovirajo druge. To sem dnevno videval okoli garaš na Vodmatu. Še hujši so pa idioti, ki na označenih pp zasedejo dve parkirni mesti.
Sicer pa smo večinoma skoz v temi, debatiramo namreč samo o prometu, kar naslov OP-ja, pričakuje.

Še ena tvoja cvetka. Ravno tisti iz ruralnega okolja parkirajo normalno, ker jim ni problem it peš 200 metrov. Tisti iz urbanega okolja pa skoraj skozi vrata nakupovalnega centra zapeljejo. Če bi bila vrata malenkost širša, bi noter zapeljali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

GupeM - Seveda to lahko pričakuješ in od mene boš to tudi dobil, niti mi ni problem, če greš mimo slovenskih 110, kljub temu, da bi šel lahko 130. Dobil boš tudi varnostno razdaljo in nikakršnega žmiganja ali hupanja, jaz pa pričakujem, da se boš umaknil na vozni pas, ko boš mimo kamiona. Zakaj moraš potem ob pametnem stavku, na katerega sem ti dal odgovor, napisati še kup neumnosti, ko sam veš, da ni čisto tako, kot si napisal?
Vidiš, za boljše razumevanje ti bom napisal, da pred tem, ko ti prideš na prehitevalni pas, vozim 140-150, ko te zagledam, pa znižam hitrost, tako, da ohranjam varnostno razdaljo, ki je temelj PH.

Na Vodmatu smo imeli večinoma probleme z Grosupeljskimi, okolica Celja, Domžal, Litije,... , skratka redko z ljubljančani, ki so hodili na preglede v UKC. Zato ne nakladaj, ker ne veš, kaj se v mestih s premalo pp dogaja. Zadnja 3 leta življenja v LJ, svojega avta sploh nisem imel, ker ga enostavno nisem več potreboval, v MB, kjer je mestni promet dražji in s čudnimi linijami, pa ga zaradi nabav in podobnega rabiva in sva ga nabavila, če prav veliko stvari opravim s kolesom.
Delo krepa človeka

predi ::

MrStein je izjavil:

Poseben primer so tudi talenti, ki parkirajo na omejen prostor tako, da potem več ni prostora za druge.
Recimo prostora je za 3 vozila:

111111111111...222222222222....333333333333

Potem pa pride talent in parkira takole:

.........TTTTTTTTTTTT......................

Tako lahko potem parkira le še en, namesto dveh. Tudi videl vsak drugi dan na prejšnjem naslovu.
Polovičarji pri spoštovanju omejitev, polovičarji pri parkiranju. Ni neke razlike. Meni gredo na živce tudi pacienti, ki se v reklcu vozijo okoli z vedno zglancanim pickup truckom (ala Ford Ranger), živijo pa v bloku in hočejo na vsak način parkirati na parkirna mesta, ki več kot očitno niso mišljena za takšna vozila (po dolžini). Ko se odpelje, imaš točno tako situacijo, kot si jo prikazal zgoraj, zaradi drugih voznikov, ki na pol prazen parkirni prostor dojemajo kot "prost". Tak avto rabiš, če delaš v hosti ali prekleti preriji, ne sredi mesta. Da ne omenjam, da je v bližini ploščad, kjer brez problema parkiraš tudi takšno vozilo, samo kaj ko je 100m stran in ne direkt pred vhodom. Na Balkanu nič novega, gremo po liniji najmanjšega odpora dalje.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Seveda to lahko pričakuješ in od mene boš to tudi dobil, niti mi ni problem, če greš mimo slovenskih 110, kljub temu, da bi šel lahko 130. Dobil boš tudi varnostno razdaljo in nikakršnega žmiganja ali hupanja, jaz pa pričakujem, da se boš umaknil na vozni pas, ko boš mimo kamiona. Zakaj moraš potem ob pametnem stavku, na katerega sem ti dal odgovor, napisati še kup neumnosti, ko sam veš, da ni čisto tako, kot si napisal?
Vidiš, za boljše razumevanje ti bom napisal, da pred tem, ko ti prideš na prehitevalni pas, vozim 140-150, ko te zagledam, pa znižam hitrost, tako, da ohranjam varnostno razdaljo, ki je temelj PH.

Na Vodmatu smo imeli večinoma probleme z Grosupeljskimi, okolica Celja, Domžal, Litije,... , skratka redko z ljubljančani, ki so hodili na preglede v UKC. Zato ne nakladaj, ker ne veš, kaj se v mestih s premalo pp dogaja. Zadnja 3 leta življenja v LJ, svojega avta sploh nisem imel, ker ga enostavno nisem več potreboval, v MB, kjer je mestni promet dražji in s čudnimi linijami, pa ga zaradi nabav in podobnega rabiva in sva ga nabavila, če prav veliko stvari opravim s kolesom.

Kaj pa ni tako kot sem napisal?

Recimo, vozim 300 m za kamionom po visnjegorkskem klancu, ti se mi z 200 km/h približuješ in te vidim nekje daleč zadaj. OK, si rečem. Ta vozi po omejitvi, saj več tako ali tako ne sme. Torej lahko jaz varno pripeljem bližje kamiona. Šele nato pa grem na prehitevalnega. Kamionu se približam že na 100 m, pogledam če lahko varno zapeljem na prehitevalni pas in evo ga ... Divjak z 200 km/h je že praktično vzporedno z mano. Za njim pa še provida. Zavirati moram pa jaz, ker divjaki pač ne znate normalno vozit. Da se ni razbil, sem ga rešil pa jaz, ker sem pozoren in sem prej pogledal, če je prehitevalni pas prost. Koliko ljudi tega ne stori...

Kaj sem pa neumnega napisal glede lovljenja zelenega vala? Saj si sam trdil, da ne deluje tako kot sem jaz opisal. Pa tudi pol foruma se ti je smejalo, ko si to izjavil.

solatko ::

GupeM - Večkrat sem napisal, da vozim vedno s PH in bližanje tovornjaku z nekom zadaj, ki bo po vsej verjetnosti prehiteval, z 200 to vsekakor ni, zato od mene ne boš doživel kaj takega, se pa verjetno bom bližal s hitrostjo med 140-150 in upočasnil, ko bom dovolj blizu za vzdrževanje varnostne razdalje. Kako pa voziš v tekih primerih ti, mi pa ni znano.
Seveda si boš še naprej, tako kot drugi, zmišljeval kakšne hipotetične situacije in jih pripisoval meni, samo zato, ker ne poznate odgovora na zastavljeno vprašanje.

Ostalo so neumnosti, ker je bilo že dolgo nazaj povedano, da gre az lapsuz.
Ti nisi še napisal nobene bedarije na hitro?
Pa tudi za humor je treba skrbet.

PH in varnost v prometu pa ravno ni stvar s katero bi se šalili. In vi šaljivci še vedno zatrjujete, da je PH povezan z OH, sicer ne veste kako in zakaj, se pač držite ene in iste izjave, zato, ker je tako napisano v zakonu, kar tudi ni res, explicitno tako ni napisano, je pa napisano, da mora voznik stalno imeti popolno kontrolo nad vozilom in mora pri predvidenih problemih vozilo varno ustavit ali oviro obvozit.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

...In vi šaljivci še vedno zatrjujete, da je PH povezan z OH, sicer ne veste kako in zakaj, se pač držite ene in iste izjave, zato, ker je tako napisano v zakonu, kar tudi ni res, explicitno tako ni napisano...

Je napisano, citirali so vam vir, resni smo. Vi ste neresni, ko propagirate "svobodo" zavestnega kršenja prometnih predpisov. Vi ste neresni, ko trdite da ne upoštevamo prilagojene hitrosti, ko je potrebno voziti počasneje od predpisane omejitve.

Vprašanje: sem "talent", če na izhodu iz naselja ostro pospešim iz 50 km/h na 90 ne glede na namero neučakanca za menoj, da me prehiti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

mirator ::

Vprašanje: sem "talent", če na izhodu iz naselja ostro pospešim iz 50 km/h na 90 ne glede na namero neučakanca za menoj, da me prehiti?

Odvisno od situacije. Če je neučakanec že dal levi smernik, potem se ga pač spusti naprej, sicer pa imaš vso pravico pospešiti.
Jaz bi ga v primeru, da se mi je neučakanec prilepil na rit, vsekakor spustil naprej, če tudi ni dal smernika, samo da se ga čim prej znebim.

predi ::

To je samo še en primer oviranja prometa s strani prehitrih voznikov. Kot zgleden voznik pač v takšnih situacijah potegneš ta kratko. Zgleden voznik tudi nikoli ne pospešuje (ali zavira) ostro, saj je dolžan skrbeti za to, da promet poteka umirjeno, tekoče, predvsem pa varno.

MrStein ::

mirator je izjavil:

Jaz bi ga v primeru, da se mi je neučakanec prilepil na rit, vsekakor spustil naprej, če tudi ni dal smernika, samo da se ga čim prej znebim.

Ja, in potem bo cincal pred tabo z 70 km/h. ;)

(Že videno stokrat.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

DostMam - Če potem ne oviraš prometnega toka, z brzino nižjo od predpisane, je to pravilna reakcija, še vedno te tisti zadaj, lahko prehiti, če bi hotel še hitreje.
predi - Mene so učili, ne samo v AŠ, da se do omejitve požene odločno, ne da se od enega do drugega semaforja nabira dovoljena hitrost, tudi zadaj je promet, nisi samo ti. Z odločnim pospeševanjem omogočiš več tistim zadaj, da gredo skozi semafor ali konec omejitve, hitro na željeno hitrost. Tudi pri prehitevanju je enako, ko se odločiš prehitevat, se to stori odločno in čim hitreje.
Delo krepa človeka

mirator ::

MrStein je izjavil:

mirator je izjavil:

Jaz bi ga v primeru, da se mi je neučakanec prilepil na rit, vsekakor spustil naprej, če tudi ni dal smernika, samo da se ga čim prej znebim.

Ja, in potem bo cincal pred tabo z 70 km/h. ;)

(Že videno stokrat.)

Ja, tudi to se mi je že zgodilo, vendar v večini primerov nestrpnež, ko ga spustim pred sebe, oddrvi v sončni zahod.

MrStein ::

Mora biti nesposoben nestrpnež, če te do tja ni uspel prehiteti. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Malner ::

Prejle sem rešil nekega idiota v BMW X?. Na Brdu proti tehnološkem parku sem se razvrstil na pas za zavijanje v levo. Nasproti mi je peljal bel BMW. Kot ponavadi vozijo tukaj, je tudi on peljal malo čez črto. Mislil sem si, da se bo tudi on umaknil na svoj pas, preden se srečava. On pa je bil vedno bolj če črto in 20 metrov pred srečanjem je bil že s polovico vozila na mojem pasu. Lahko sem samo sunkovito zavr in odvil desno. Na srečo na moji desni ni bilo nikogar. BMW je odpel mimo, kot da se ni zgodilo nič.

shadeX ::

Rešil si sebe, razen če nisi vozil šleparja, ker je idiot v BMW X-u veliko bolj varen kot vozniki v drugih avtomobilih.

DostMam ::

shadeX je izjavil:

Rešil si sebe, razen če nisi vozil šleparja, ker je idiot v BMW X-u veliko bolj varen kot vozniki v drugih avtomobilih.

Odvisno od seštevka hitrosti obeh vozil. Če je ta nad 80 km/h in se zaletita čelno, bosta oba mrtva zaradi notranjih poškodb. Le da tistega iz X-a ne bodo izrezovali.

solatko ::

Ni mi jasno, zakaj se dovoli reklamiranje "varnih" avtomobilov, ker to ne obstoja. Varen je lahko samo voznik, ki pa so zaradi tega, ker vozijo "varen" avto, veliko manj pazljivi, saj se njim ne more v kišti z NCAP5 nič zgodit.
Delo krepa človeka

mirator ::

To je podobno kot "pametna inštalacija". Eno in drugo pa je zavajanje potrošnikov, da se jim izvleče čim več denarja.

MrStein ::

No no, če te opozori, da si zašel s svojega pasu, je že lahko razlika med življenjem in smrtjo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

MrStein - Govorim o crash testih, ne o pomočnikih pri vožnji.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Pripomočke sicer štejejo v oceno.

Kdor "ni varen" v 4NCAP avtu, ne bo niti v 5NCAP. Vprašanje kdo to sploh gleda. (sem sodeloval v zadnjem letu v nakupu dveh avtov, pa noben sploh omenil ni NCAP. Ne prodajalec, ne kupec.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

MrStein - Če si varen voznik, ne rabiš nobene ocene NCAP, ker si z vsakim vozilom varen, še bolj previdno voziš, če veš, da z vozilom kakšna stvar ni v redu.
Pripomočki, razen varnostnih zadev (pas, vzglavnik, vreče) ne štejejo v to oceno, ker gre izključno za stolčenost avtomobila in ocena poškodb na lutkah v različnih naletih. Avto potegnejo na zajlo in ostali pripomočki ne morejo uplivat na rezultat testa.

https://duckduckgo.com/?q=ncap+testing&...
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Siddh ::

Ocena NCAP vključuje tudi asistenčne sisteme. Sicer pa ti nič ne pomaga biti nadšofer če te nekdo nabaše v rit ko čakaš pri rdeči. Takrat pa te reši varen avto.


solatko ::

Siddh - Pravilno je, da se poizkuša vozila narediti čim bolj varna, vendar se to nebi smelo reklamirat, ker si potem vozniki, avtomatično, podzavestno, privoščijo več. Vsako vozilo bi moralo bit opremljeno z opozorili, kot so na cigaretnih škatlicah, tudi kakšen slike z posledicami nesreč nebi bile odveč.
V ZDA so naredili študijo z 40k lastniki novih vozil, polovici so dejali, da bojo dobili najvarnejši avto v državi, drugi polovici pa so povedali nekaj, na pol izmišljenih detajlov, ki so gorovili o tem, da je avto nevarna reč.
Dve leti so spremljali poškodbe na vozilih in tisti, ki so vozili "varen avto" so imeli neprimerno več trkov, kot tisti, ki so imeli "nevarno vozilo". Zraven so bili še celo procenti, vendar so se kljub nedvoumnim rezultatom, na dovolj velikem vzorcu, proizvajalci in predvsem prodajalci odločili, da reklamirajo varnost vozil. Toliko o tem, koliko je tistim, ki o teh rečeh odločajo, pomembna varnost v prometu, nič, samo da se služi.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Drum rolll. Solatko kul studija. Si si jo izmislil ti ali kateri od tvojih namisljenih prijateljev?

val46 ::

Ja seveda...se pravi je tistih 20k američanov, ki so jim natvezili, da je njihov avto nevaren še vedno kupili ta avto? Mislim resno ne vem od kje jemlješ te tvoje "študije". Zdej, al si ti res tolk naiven, da ti lahko vsak, ki ima 5 min časa v gostilni pri šanku, prodaja take zgodbice, al pa imaš tolk bujno domišljijo, da bi lahko spisal kako novo poglavje kakšne knjige. Morda celo kak scenarij za kak film :))

In četudi bi ta študija res obstajala, je v njej toliko nelogičnosti in neenakosti, da ne more biti niti približno merodajna. Prvič, ti vozniki se niso vozili v enakih razmerah, na enakih cestah z enakimi dogodki na njih, najbrž tudi niso vsi isto število km prevozili itd itd itd... Potem takem, bi lahko nekdo kupil "najnevarnejši" avtomobil na svetu in ga parkiral v garažo za naslednjih 20let recimo. In ti bi potem razlagal, s tvojo teorijo, da je najvarnejši voznik na svetu, ker je kljub krš avtu ostal ves ta čas brez prometne nesreče. Vidiš, zato pa pravijo, da statistika je k....;)

DostMam ::

Solatko ima prav neglede na študijo. Bi se kar strinjal, da "bolj varen avto" prispeva k "talentiranosti" njegovega lastnika, vse skupaj pa je tudi posledica zavajajoče reklame.

UganiKdo ::

Saj ni problem v tem, problem je da spet poskusa prodajat neko svojo blodnjo kot sveto resnico podprto s fiktivnimi studijami. Je kot dusevno moten slon v trgovini s porecelanom, ki sproti podira vse, vkljucno s kaksno uporabno informacijo, ki jo bolj kot ne, po nesreci sproducira.

Clovek je pac moten in ne zna povedat svojega mnenja brez da bi zraven prodajal solato o fiktivnih studijah in namisljenih prijateljih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

DostMam ::

val46 je izjavil:

Ja seveda...se pravi je tistih 20k američanov, ki so jim natvezili, da je njihov avto nevaren še vedno kupili ta avto? Mislim resno ne vem od kje jemlješ te tvoje "študije". Zdej, al si ti res tolk naiven, da ti lahko vsak, ki ima 5 min časa v gostilni pri šanku, prodaja take zgodbice, al pa imaš tolk bujno domišljijo, da bi lahko spisal kako novo poglavje kakšne knjige. Morda celo kak scenarij za kak film :))

In četudi bi ta študija res obstajala, je v njej toliko nelogičnosti in neenakosti, da ne more biti niti približno merodajna. Prvič, ti vozniki se niso vozili v enakih razmerah, na enakih cestah z enakimi dogodki na njih, najbrž tudi niso vsi isto število km prevozili itd itd itd... Potem takem, bi lahko nekdo kupil "najnevarnejši" avtomobil na svetu in ga parkiral v garažo za naslednjih 20let recimo. In ti bi potem razlagal, s tvojo teorijo, da je najvarnejši voznik na svetu, ker je kljub krš avtu ostal ves ta čas brez prometne nesreče. Vidiš, zato pa pravijo, da statistika je k....;)

Pošteno povedano, s takšnimi argumenti lahko ovržete vsako statistično raziskavo, ki ima N večji od 7.

UganiKdo ::

Sploh fiktivno, kjer ni mogoce preverit nicesar in je treba na besedo verjet dementnemu patoloskemu laznivcu.

Laahko pa prvic v zivljenju Solatko za svoje pravljice poda kaksen vir.

rosomah ::

je res, da lahko šleperji in priklopniki (tovornjak plus prikola) na rondojih, ki nimajo pravega xyz premera, vozijo naravnost preko črt? (če te zrine na "srednji travnik" si sam kriv). če to drži sem od danes naprej "talent na cesti".... (videl dogodek in poslušal komentarje)

UganiKdo ::

Nope, kamion (niti katerokoli drugpvozilo) v kroziscu (ali kejrkoli drugje) nima nikakrane pravice kogarkoli zrinit s ceste.

facepalm ::

rosomah je izjavil:

je res, da lahko šleperji in priklopniki (tovornjak plus prikola) na rondojih, ki nimajo pravega xyz premera, vozijo naravnost preko črt? (če te zrine na "srednji travnik" si sam kriv). če to drži sem od danes naprej "talent na cesti".... (videl dogodek in poslušal komentarje)

Ce je krozisce premajhno in je po njem dovoljeno voziti tudi s tovornjaki se naceloma tolerira voznjo "preko crte". Tako kot se to dovoli v primeru prenizkih vej dreves ob voziscu, da voznik prevozi crto oz tudi, da zapelje v celoti na nasprotni pas zato, da zvozi krizisce/ovinek.
Ne drzi pa to, da lahko med tem pocetjem izrine koga s ceste.
To pocne voznik na lastno odgovornost in le v primeru, ce lahko to varno stori, brez ogrozanja sebe ali drugih. Ce se tega ne da storiti varno, mora voznik ustaviti in pocakati na primeren trenutek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

MrStein ::

Kar je v praksi pogosto neizvedljivo. Zamisli si, da v krožišču (ali takoj pred njim) "parkira" polpriklopnik. P ga noben not ne spusti. (ker pač nima prednosti, tisti noter pa tak ne vedo, zakaj čaka)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

facepalm ::

MrStein je izjavil:

Kar je v praksi pogosto neizvedljivo. Zamisli si, da v krožišču (ali takoj pred njim) "parkira" polpriklopnik. P ga noben not ne spusti. (ker pač nima prednosti, tisti noter pa tak ne vedo, zakaj čaka)

Saj se ne ustavi in da vse 4. Pelje previdno po svojem pasu ter se pocasi razvrsca na drugega in to primerno nakaze. Ce to naredi dovolj pocasi, ga bo vsak normalen voznik pustil da opravi manever. Ce pa ne, se pa ustavi sredi manevra in nadaljuje takoj, ko je mozno. Ne sme silit v nesreco.

solatko ::

UganiKdo - Ta študija je bila v reviji AVTO desetletja nazaj, se mi zdi, da smo bili še v yugi. Sicer ti pa abstinenca še vedno škoduje, je pa izgleda, za spoznanje bolje. Ni vedno res, da tistega, česar ti nisi videl, prebral ali občutil, ne more biti res. Sicer pa z zmrejanjem in podcenjevanjem drugih, največ poveš o sebi, si egoističen, ogromen EGO in se verjetno obnašaš podobno, kot OP v tej temi.

val46 - Ljudje so na veliko kupovali avte, za katere se je vedelo, da niso varni, celo nasprotno - katrce, Fiat Tipo (dokler niso dali bočnih ojačitev, Prinz, Poljski Fiat, Trabant, Zaporožec, f končni fazi Fičo,.... Kupci so se temu primerno vozili.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Ta študija je bila v reviji AVTO desetletja nazaj, se mi zdi, da smo bili še v yugi.

seveda je bila, verjamem da si dovolj nor da to celo verjameš. Pač še ena v vrsti tvojih blodenj, ki si jih sproti izmišljaš.

in se verjetno obnašaš podobno, kot OP v tej temi.

demenaca je huda reč. Ne vem kaj na bi po tovje shadex storil, da me slaboumno primerjaš z njim.

val46 - Ljudje so na veliko kupovali avte, za katere se je vedelo, da niso varni, celo nasprotno - katrce, Fiat Tipo (dokler niso dali bočnih ojačitev, Prinz, Poljski Fiat, Trabant, Zaporožec, f končni fazi Fičo,.... Kupci so se temu primerno vozili.
In to v ZDA, piše v študiji, ki je bila v reviji AVTO desetletja nazaj. Če je seveda kdo tako nor da verjame dementnemu nakladaču.

rosomah ::

facepalm je izjavil:

rosomah je izjavil:

je res, da lahko šleperji in priklopniki (tovornjak plus prikola) na rondojih, ki nimajo pravega xyz premera, vozijo naravnost preko črt? (če te zrine na "srednji travnik" si sam kriv). če to drži sem od danes naprej "talent na cesti".... (videl dogodek in poslušal komentarje)

Ce je krozisce premajhno in je po njem dovoljeno voziti tudi s tovornjaki se naceloma tolerira voznjo "preko crte". Tako kot se to dovoli v primeru prenizkih vej dreves ob voziscu, da voznik prevozi crto oz tudi, da zapelje v celoti na nasprotni pas zato, da zvozi krizisce/ovinek.
Ne drzi pa to, da lahko med tem pocetjem izrine koga s ceste.
To pocne voznik na lastno odgovornost in le v primeru, ce lahko to varno stori, brez ogrozanja sebe ali drugih. Ce se tega ne da storiti varno, mora voznik ustaviti in pocakati na primeren trenutek.



tudi jaz (sem) tako mislim (mislil)... pa po slišanem sodeč niti ni tako... se bom pozanimal... uradnih papirjev pa (najbrž) ne bom videl...
(šlepar na notranjem- desnem -uvozu in direkt na drugi izvoz; avto na zunanjem- levem -uvozu in hotel na istem izvozu ven... štartala za pol sekunde razlike v korist šleparja... tko nekak je bilo)
semfirbčiš'n press

UganiKdo ::

Tle zdaj neki ni več jasno. Če je bil avto na notranjem pasu, potem seveda nima avtomatično pravice zapeljat direktno ven pred kamionom na zunanjem pasu. ČE ne more pravočasno menjat na zunanji pas potem mora pač še en krog. Seveda pa kamion ne sme peljat na način, da bi sekal notranji pas, če je tam drugo vozilo. Če je prevelik pač ne sme zapeljat v tako krožišče, oziroma je v primeru sekanja črt v prekršku, ne glede na to, da fizično ni mogel drugače speljat.

Je pa povsem neodvisno od vseh drugih prometnih predpisov osnovno vodilo, da noben u deleženev v prometu ne sme peljat tako, da bi ogrožal druge. Pika. Neodvisno od kakršnikoli prometnih prepdisov, kamion ne sme zrinit drugega voznika s ceste, ne glede na to kdo je v prekršku in sta oba voznika dolžna ravnat tako, da preprečita nesrečo. Imamo ravno v sorodni temi enega psihoipata, ki se hvali kako bi gazil vse po vrsti, če delajo prekrške.

BTW: to je tudi klasična fora pri izpitnih vožnjah za kamione kamionih in moraš pač vedet, da tja ne smeš rinit s kamionom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

rosomah ::

@UganiKdo:
tudi če bi šel avto na tretji izvoz... ali pa še enkrat okoli... tega ni mogel, ker je šel šlepar naravnost na drugega.... zunanji obroč je dovolj širok za šleparja... avto komot pred njega na drugem izvozu... brez oviranja le-tega.... - seveda, če je krožišče prazno oz. "prazno".... kar je tudi bilo
počakala sta.... mmmm... traktor... in oni v avtu "zaspal" za delček sekunde....

še nekaj: če si na desnem uvozu... naj bi šel na prvem ven... ne res?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: rosomah ()

GupeM ::

rosomah je izjavil:

še nekaj: če si na desnem uvozu... naj bi šel na prvem ven... ne res?

Nenapisano pravilo. Razen, če je polna črta, robnik ali kaj podobnega. Po pravilih pa lahko kroge delaš po zunanjem pasu, če ni nikjer polne črte pri izvozu.

m0LN4r ::

Je se kdo opazil, da nenaden dvig temperature poveca nevarnost na cesti?
To verjetno prizadene najbolj koncentracijo ljudi s slabim srcem in tezavami s pritiskom al?

Ze kake 3 leta zapored opazam, da ko se spomladi dvigne hitro temperatura in pricnejo v avtih delovati klime, da se nekako ljudje spozabijo kaj delajo na cesti. Speljeno na prednostno, brez gledanja levo/desno, ampak kr ven. V kriziscu se mi je en skoraj zadel pod 90 stopinjami v bok, pa je imel rdeco. Pri zeleni zaspijo, kake 5-10 sekund se ne premaknejo.
Kr neke manevre delajo.
Pa v petek sem naredil eno malo vecjo turo, pa nisem mogel verjeti koliko jih ni uporabilo zmigavcev, pa ne samo v kroznem, ampak tudi ko so zavijali z glavne ceste LEVO !!
Grem ven iz ulice imamo desno pravilo, cona 30 pa se ena starejsa gospa samo pelje ravno, kot da ni nic, definitivno vec kot trideset, se ustavim kake 20cm glih, da leti mimo, pa jaz nevem ali ni videla ali ni hotela videt, ampak niti trznila, niti pogledala ni desno, ko se je peljala mimo.

Mesano na zaru, vsi avti po vrsti, ampak vecinoma starejsi ljudje, bolj mocne postave.
Nekaj mora bit na tem, da jih te nenadne temperaturne spremembe zjebajo.

Najbolj grozn pa je bilo, ko sem enga starca prehiteval, peljal se je ene 70, pa se pelje na cisto desnem robu ceste in zacnem lagano prehitevat, pa ga nese pocasi v levo, sem moral dol na rob ceste. Dedi je bil z avtom ze krepko cez sredinsko crto in potem cuknil volan nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

rosomah je izjavil:

@UganiKdo:
tudi če bi šel avto na tretji izvoz... ali pa še enkrat okoli... tega ni mogel, ker je šel šlepar naravnost na drugega.... zunanji obroč je dovolj širok za šleparja... avto komot pred njega na drugem izvozu... brez oviranja le-tega.... - seveda, če je krožišče prazno oz. "prazno".... kar je tudi bilo
počakala sta.... mmmm... traktor... in oni v avtu "zaspal" za delček sekunde....

še nekaj: če si na desnem uvozu... naj bi šel na prvem ven... ne res?

Ce se ti da, opisi celotno situacijo, lahko tudi s sliko dejanskega krozisca.

Kar sem razbral iz tvojih postov je to, da se je tovornjakar nepravilno razvrscal in izsiljeval prednost. Nisem pa 100%, ce sem razumel kaj se je tocno dogajalo;)

GupeM ::

Ja... Saj.... Tole.... Njegovo... Pisanje.... Razumet "je"... Res težko....???

val46 ::

solatko je izjavil:


val46 - Ljudje so na veliko kupovali avte, za katere se je vedelo, da niso varni, celo nasprotno - katrce, Fiat Tipo (dokler niso dali bočnih ojačitev, Prinz, Poljski Fiat, Trabant, Zaporožec, f končni fazi Fičo,.... Kupci so se temu primerno vozili.


Resno? Tud jaz ne morem da ne dam replike na to izjavo. V ZDA je 20tisoč ljudi kupilo te avtomobile in so delali na njih neke "preizkuse"? Dej ne seri, druzga ti ne morem rečt. In če bi bilo to res, pol tista tvoja trditev, ko praviš da je pa ostalih 20 tisoč ljudi bilo naplahtanih, da je tak avto oh in sploh in se lahko mirne volje vozijo kot najbolj varni na cesti...bedarija. Ne rabiš imeti niti osnovne šole končane, da ti je že na prvi uč, sploh pa prvi otip pleha, jasno, da tak avto ni in nikdar ni bil med najbolj varnimi.

Če si pa hotel s tem povedat le to, da so ljudje kupovali take avte, ki so bili pregovorno "nevarni", ja vem. Ne boš verjel, ampak moj prvi avto je bil ravno renault 4, oz. kot smo mu pravili, katrca. Ampak, takih avtov ljudje niso kupovali zato, ker bi jim bilo vseeno za svoje zdravje ali življenje, ampak zato, ker se takrat pri nas(razen če si bil solatko, ki je poznal vse glavne "šefe" v bivši jugi), ni dalo dobit karkoli boljšega. Ali pa so bili za takratne finančne zmožnosti "navadnega" človeka pač nedosegljivi. A misliš da se jaz ne bi takrat raje v mercedezu ali audiju vozil, kot da sm se v katrci? In ja, ker sem vedel, da nism v tanku, sm raje vozil previdno. Pa ne zato, ker bi mi kdo nabijal, kako je katrca nevarna, to sem vedel že sam, nisem rabil posrednikov v trgovini, da bi mi to povedali. Pa tudi zaradi pleha in posledično škode na njemu, ker pač ni bilo denarja, da bi stalno neki moral popravljati, ker bi zaradi lastne neumnosti oplazil kak zid ali kaj podobnega.

Kar sem hotel povedat je to, da si spet si izmislil neko svojo teorijo oz. statistiko, pa četudi je resnično nekdaj obstajala neka taka študija v neki reviji Avto pred 30+ leti, še ne pomeni, da je res. Ne boš verjel, ampak ravno tako, kot danes prodajajo raznorazne zgodbice po revijah, časopisih, nenazadnje po TV in radiu, tako je bilo tudi takrat. Za povečat prodajo revije, ali pač le za to, da je v njej dovolj materiala za napolnit tistih 40 strani, se napiše in natipka ogromno "fantazijskih" zgodbic. Takrat se je to še toliko bolj počelo, ker ljudje niso imeli googla, da bi se lahko prepričali v laž novinarja.

Je pa zanimivo, kako se spomniš enega obskurnega članka v eni reviji iz pred toliko let, ne moreš se pa spomnit kaj sam napišeš za par dni ali tednov nazaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()
««
183 / 309
»»