Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

nevone ::
Ok, potem je v AT 99 enako varno, kot prinas 89, because OH. Nisem jaz napisal zaradi OH.
Enako varno, pomeni tudi enako nevarno. Nevarno je pa bolj, če je hitrost večja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

facepalm ::
V AT velja fizika tako kot pri nas. OH+n kmph je nevarnejsa od OH-n kmph.To pa je ze popravljena trditev, prvotne verzije "mi trdimo"
hitrost, ki je v naseljih za 1Dej mi se samo povej kako so to testirali xD Kdaj smo meli zmanjsano hitrost na 49 in 89, jaz se ne spomnim.
km/h manjša, zagotavlja 4 % manj prometnih nesreč; znizanje hitrosti za 1 km/h izven
naselja zmanjša število nesreč za okoli 2 %.
Kaj pa je narobe s tisto trditvijo?
Lahko si preberes celo diplomsko delo:
"Iztok Stanojevic - hitrost in varnost cestnega prometa"

m0LN4r ::
Ja zato pa ne it na sever, oz. samo v primeru, ce pricakujete divjake, ki vozijo nad 90.Ok, potem je v AT 99 enako varno, kot prinas 89, because OH. Nisem jaz napisal zaradi OH.
Enako varno, pomeni tudi enako nevarno. Nevarno je pa bolj, če je hitrost večja.
o+ nevone
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

GupeM ::
Z vožnjo _preko_ _omejitve_ avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,Ekola. Edino, razen, ce se namesto v SLO peljes 95 v AT, potem avtomaticno vec ne ogrozas xD
Sem nazaj, ne skrbi.
No, pa si spet pokazal kako glup si, ker ne prebereš vsega, oz upoštevaš samo tisto, kar ti paše. Sem napisal, da vsi udeleženci po zakonu lahko pričakujejo od ostalih udeležencev, da se držijo predpisov. Že samo zato z vožnjo preko omejitve bolj ogrožaš ostale udeležence, kot če voziš znotraj omejitve.

m0LN4r ::
Lahko si preberes celo diplomsko delo:Ti mi povej tl:dl, kako so prisli do teh stevilk. Kje, kdaj so izvajali testiranje z 49 in 89 ali na kak nacin so prisli do teh stevilk.
"Iztok Stanojevic - hitrost in varnost cestnega prometa"
tl:dr - enostavno prosim, ce ze neke stevilke meces sem, meci se zraven metodologijo, da se jih razume, kako so tezke.
Lahko je ena taka zelo lahka beseda, ves?Z vožnjo _preko_ _omejitve_ avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,Ekola. Edino, razen, ce se namesto v SLO peljes 95 v AT, potem avtomaticno vec ne ogrozas xD
Sem nazaj, ne skrbi.
No, pa si spet pokazal kako glup si, ker ne prebereš vsega, oz upoštevaš samo tisto, kar ti paše. Sem napisal, da vsi udeleženci po zakonu lahko pričakujejo od ostalih udeležencev, da se držijo predpisov. Že samo zato z vožnjo preko omejitve bolj ogrožaš ostale udeležence, kot če voziš znotraj omejitve.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::
lufthammer je izjavil:
Na avtocesti res, pa še to ni povsem res. Zdaj pa prosim člen, kjer to velja za ostale ceste.
Na avtocesto ne smeš, če nimaš vozila, ki je sposobno peljat min 60 kmh.
Na ostalih cestah pa:
Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)
45. člen
(hitrost vožnje)
...
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena.
Zdej pa po pravici povej, kolkrat se umakneš, ko delaš kolono za seboj?
Prepozno opazil, da me je Miha prehitel. Nič za to, enim še dvakrat prebrano ne bo zaleglo.
Ja, seveda ne smeš. Lahko pa tam voziš manj. Ob gosti megli je omejitev celo zakonsko določena na 50 km/h. Hudiča, kadar je gužva, je ta hitrost lahko celo 0 km/h. In ta tvoj člen nima veze s hitrostjo vožnje, ampak z oviranjem prometa, kar je druga stvar. Policaj mi ne more nič, če po AC vozim 30, dokler ne oviram prometa.
Sicer pa kolone nikoli ne delam za seboj. Če pa me kakšen hitrejši voznik dohiti, se pa redno umaknem, preden se naredi kolona, ali pa na ravnini dam desen smernik in iz ovinka ne pospešim, tako da me lahko prehiti.
Lahko si preberes celo diplomsko delo:Ti mi povej tl:dl, kako so prisli do teh stevilk. Kje, kdaj so izvajali testiranje z 49 in 89 ali na kak nacin so prisli do teh stevilk.
"Iztok Stanojevic - hitrost in varnost cestnega prometa"
tl:dr - enostavno prosim, ce ze neke stevilke meces sem, meci se zraven metodologijo, da se jih razume, kako so tezke.
Lahko je ena taka zelo lahka beseda, ves?Z vožnjo _preko_ _omejitve_ avtomatsko bolj ogrožaš druge udeležence,Ekola. Edino, razen, ce se namesto v SLO peljes 95 v AT, potem avtomaticno vec ne ogrozas xD
Sem nazaj, ne skrbi.
No, pa si spet pokazal kako glup si, ker ne prebereš vsega, oz upoštevaš samo tisto, kar ti paše. Sem napisal, da vsi udeleženci po zakonu lahko pričakujejo od ostalih udeležencev, da se držijo predpisov. Že samo zato z vožnjo preko omejitve bolj ogrožaš ostale udeležence, kot če voziš znotraj omejitve.
Da se popravim. Vsi udeleženci imajo pravico pričakovati, da se ostali udeleženci ravnajo po predpisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

facepalm ::
Lahko si preberes celo diplomsko delo:Ti mi povej tl:dl, kako so prisli do teh stevilk. Kje, kdaj so izvajali testiranje z 49 in 89 ali na kak nacin so prisli do teh stevilk.
"Iztok Stanojevic - hitrost in varnost cestnega prometa"
tl:dr - enostavno prosim, ce ze neke stevilke meces sem, meci se zraven metodologijo, da se jih razume, kako so tezke.
Podatek je iz neke raziskave ETSCja.
Bom objavil, ce najdem oz ce so sploh objavili metodologijo.
Kaj pa je narobe s tisto izjavo?

nevone ::
Sicer pa kolone nikoli ne delam za seboj. Če pa me kakšen hitrejši voznik dohiti, se pa redno umaknem, preden se naredi kolona, ali pa na ravnini dam desen smernik in iz ovinka ne pospešim, tako da me lahko prehiti.
Mah, pust ga, on ne more zastopt, da če si počasen, da zato nisi kreten. Sej tud težko zastop, da je višja hitrost nevarnejša od nižje. Nima osnov (bontona).
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: nevone ()

m0LN4r ::
Take izjave so, da bom citiral besede enega Doktrorja: "Statistical hocus pocus" oz. brez tega, da vemo kako so prisli do necesa, jim jaz pac ne pripisujem neke relevatne vrednosti.Lahko si preberes celo diplomsko delo:Ti mi povej tl:dl, kako so prisli do teh stevilk. Kje, kdaj so izvajali testiranje z 49 in 89 ali na kak nacin so prisli do teh stevilk.
"Iztok Stanojevic - hitrost in varnost cestnega prometa"
tl:dr - enostavno prosim, ce ze neke stevilke meces sem, meci se zraven metodologijo, da se jih razume, kako so tezke.
Podatek je iz neke raziskave ETSCja.
Bom objavil, ce najdem oz ce so sploh objavili metodologijo.
Kaj pa je narobe s tisto izjavo?
Tudi fiziki so izracunali, da ce bi se vsi na svetu istocasno ustavili in zapeljali na polno v rikverc, bi se to za 0,000000x% poznalo na rotaciji zemlje.
Meni bi bilo bolj zanimivo debatirati o bolj uporabnih resitvah, kako povecati OH, tako da se nevarnost ne poveca. Sirse ceste? Asfaltirane, tlakovane bankine? Redno obrezovanje grmicevja, dreves in kosnja 3 metre od roba ceste? Kvalitetnejsi asfalt? Kvalitetnejse in hitrejse saniranje lukenj? Vec locenih vozisc za kolesarje in traktorje? Zakaj imamo nekatere mostove z naklonom kot skakalnice (nedelica-genterovci) itn.? Ce velja cesta pri gederovcih ze 20 let za najbolj nevarno, zakaj se je ne naredi varnejse?
Strozje tehnicne, uzakoniti, da .si avti morajo imeti obvezno dolocene varnostne sisteme ze v osnovni opremi itn.
Najlazje je postaviti tablo in kimati. Javni promet izven mest je itak v kurcu, tak da potem naj ljudje dabimo vsaj kvalitetne ceste.
Jaz se kregam samo zato, ker pac ne maram taksne, ki samo kimate, da je vse dobro tako kot je in da ni drugih moznosti, kot se iz leta v leto voziti pocasneje. To ni prvotni smisel transporta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::
Mi smo ze obupali nad infrastrukturo. Nas je premalo davkoplacevalcev, da bi lahko financirali tako infrastrukturo kot korupcijo.
To, da zagovarjamo varno voznjo, ne pomeni, da kimamo.
Ce vprasas mene, bi najprej ukinil "neprilagojeno hitrost" kot vzrok nesrece, saj je to prevec splosen pojem. Ne strinjam se, da je voznik odgovoren za luknje na cestiscu, za aquaplaning kjer ni urejeno odvodavanje, za zlizan asfalt ali grbino v ovinku..
Seveda je temu potrebno prilagoditi hitrost, vendar vemo, da to ni pri vsakemu vedno mogoce. Najlazje je zmetat vse v isto kategorijo in krivdo prevalit na voznika, pa naj se on jebe po sodiscih, ce si to lahko privosci.
Hitrosti pa so primerne stanju infrastrukturi. Ponekod celo previsoke.
Ja se da zvozit vecino odsekov 10%+ cez omejitev, ampak a bi bilo varno, ce bi to poceli vsi? Ves promet 10% hitreje po takih cestah? Si ne predstavljam.
To, da zagovarjamo varno voznjo, ne pomeni, da kimamo.
Ce vprasas mene, bi najprej ukinil "neprilagojeno hitrost" kot vzrok nesrece, saj je to prevec splosen pojem. Ne strinjam se, da je voznik odgovoren za luknje na cestiscu, za aquaplaning kjer ni urejeno odvodavanje, za zlizan asfalt ali grbino v ovinku..
Seveda je temu potrebno prilagoditi hitrost, vendar vemo, da to ni pri vsakemu vedno mogoce. Najlazje je zmetat vse v isto kategorijo in krivdo prevalit na voznika, pa naj se on jebe po sodiscih, ce si to lahko privosci.
Hitrosti pa so primerne stanju infrastrukturi. Ponekod celo previsoke.
Ja se da zvozit vecino odsekov 10%+ cez omejitev, ampak a bi bilo varno, ce bi to poceli vsi? Ves promet 10% hitreje po takih cestah? Si ne predstavljam.

Kumbaja ::
Meni bi bilo bolj zanimivo debatirati o bolj uporabnih resitvah, kako povecati OH, tako da se nevarnost ne poveca. Sirse ceste? Asfaltirane, tlakovane bankine? Redno obrezovanje grmicevja, dreves in kosnja 3 metre od roba ceste? Kvalitetnejsi asfalt? Kvalitetnejse in hitrejse saniranje lukenj? Vec locenih vozisc za kolesarje in traktorje? Zakaj imamo nekatere mostove z naklonom kot skakalnice (nedelica-genterovci) itn.? Ce velja cesta pri gederovcih ze 20 let za najbolj nevarno, zakaj se je ne naredi varnejse?
Strozje tehnicne, uzakoniti, da .si avti morajo imeti obvezno dolocene varnostne sisteme ze v osnovni opremi itn.
Vse našteto je povsem legitimen predlog, da se zagotovi okoliščine kjer se nevarnost, ki jo prinaša višja hitrost kompenzira z ostalimi elementi. In tukaj se tudi vidi globina neumnosti, ko trdiš, da je edina razlika med avstrijo in slovenijo v OH. Obseg zgrešenosti tvoje logike si demonstriral z izjavo, da je 5m alfalta enako 5m asfalta, kar ne bi moglo biti dlje od realnosti. Ena zaplata asfalta se lahko prekleto razlikuje od druge zaplate in trpat vse v isti koš je neumnost.
v AT so se odločili, da bodo imeli višjo omejitev na regionalki, nemci da na določenih odsekih avtoceste ne bo omejitev. To s sabo potegne tako pričakovanja ostalih udeležencev o tem kako naj se ostali obnašajo, kakor tudi tehnične specifike ceste.
Pa kar vsi v svoji slepi gonji pozabljate je, da je sama prekoračitev hitrosti za 5km/h banalna v primerjavi z bistveno večjim problemom, ki kar veje iz voznikov solatkovega kova. In sicer povsem bolestna in nerealna predstava o lastni superiornosti (ne pozabit, da se kar 3/4 voznikov ocenjuje kot nadpovprečnih) na podlagi katere si domišljajo, da lahko selektivno spoštujejo prometne predpise glede na lastno predstavo o varnosti.
Kumbaja - Kršenjem VSEH predpisov ne samo OH. Ne, da je bolj nevarna, hujše so posledice, ko in če pride do prometne nesreče, dokler te ni, ni večje nevanosti, samo zaradi hitrosti, ampak bolj zaradi NPH, ne glede na hitrost, lahko tudi veliko pod OH. In zakon ravno tako kršiš, če ne voziš s prilagojeno hitrostjo, kot, če kršiš OH.
Dajmo kak vir na plano kjer sem zagovarjal kakršen koli prekršek? Pa ko smo že pri tem, še vedno čakam vir za podlo podtikanje glede poznavanja prometnih predpisov!
Če sodim po teh izjavah je očitno, da si patološki lažnjivec, kar tudi v povsem drugo luč postavi tvoje izjave o tem kako varno voziš in kako spoštuješ ostale prometne predpise. Če sodim po številu laži, ki si mi jih podtaknil samo danes, bi rekel da nisi spsoben niti avta vžgat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::
facepalm - Zato, ker pač v določenih situacijah, obvladam vožnjo, ki je mnogo višja od omejitve (plačilo in točke so moj problem), to vedno počnem varno in s PH. Razlika do tistih, ki vozijo hitro takrat, ko bi morali hitrost znižat. Pade pri 7o mimo mene, kot, da bi stal, dva ovinka naprej je pa pod cesto, v drugem vozilu, pešec leži pod njem,... vse to pri 90-95, torej po omejitvah, samo PH niso obvladali.
Lahko še utemeljiš, zakaj je na podobnih cestah enkrat 95 nevaren, enkrat ne (govorimo o dobrih razmerah, da ne bo pomote)? Se ti ne zdi, da se nekateri že do omejitev, ne znajo varno vozit? So taki za na cesto?
Samo pri eni kategoriji, ki niti ni procentualno visoko, kot vzrok za prometno nesrečo, niti slučajno ne dvigate raven varnosti na slovenskih cestah. To bi povečali, če bi vsi vozili s PH, ker pa ne veste kaj to sploh je, bi morali v šolo, tečaje, učenje varne vožnje (pa ne na Vransko ampak nekam, kjer se to, kar delajo na Vranskem, počne pri veliko višjih hitrostih, tudi 200+ in samo tako se lahko naučite voziti VEDNO s PH.
Ti bi zbrisal edini kriterij, ki je pri premikanju relevanten, pustil pa bi OH. Bravo majstore!!!
Če ne veš, da je vedno mogoče prilagoditi hitrost glede na vse situacije, potem pač priznavaš, da imaš premalo znanja, da bi vedel, kako to izgleda. Ko dobro obvladaš zadevo, se to dogaja v podzavesti, ti noga v določenih situacijah sama pade z gasa, roka prestavi v nižjo hitrost,.....
Ker je veliko takih pacientov, ki tehnike vožnje ne obvladajo dovolj, imajo tudi pogrebna podjetja in bolnice ter rehabilitacijski centri dovolj dela. To pa vse zato, ker je mišljenje, da vožnja v prometu pa res ni tako zahtevna dejavnost!
Pri čiščenju dreka, ni veliko mrtvih, pri kopanju jarkov, tudi ne, pri doktorjih, je zaradi njihovih napak, ta številka že opazna, v prometu pa, če gledaš cel svet, grozna, ampak šofiranje ni ne vem kako zahtevno.
val46 - Res imate vedno bolj bedaste (pri nas bo vsak pričakoval, da greš 90), torej ima pri nas vsak prenosni radar (vsaj nekateri na tem forumu). Imaš še kakšno neumnost?
Do nesreče ni prišlo zaradi OH, temveč NPH (v tisti situaciji bi pač moral voziti počasneje). Nikoli ni nobene nesreče zaradi kršenja OH, večina jih je zato, ker ne znate voziti s PH, kar ni čudno, če vozniki z dosti prevoženimi kilometri, ne vedo kaj to sploh je.
GupeM - Ne moreš, ker predpisee krčijo čisto vsi, zato moraš pričakovati, da se predpisov ne drži NIHČE.
Na prazni cesti, vsaj po navadi, ni drugih udeležencev, koga potem ogrožaš?
nevone - Kreten postaneš tisti trenutek, ko imaš za seboj kolono, kateri ne omogočiš varnega prehitevanja in takih kretenov je na naših regionalnih in lokalnih cestah veliko.
Kumbaja - Misliš, da v A ob vsaki spermembi OH obnovijo tudi vse ceste? Veliko jih imajo slabše, če greš iz Borovelj proti Ljubelju, ne boš videl polne črte, torej je dovoljeno prehitevati do vrha, pa nimajo toliko nesreč zaradi napačnega prehitevanja, kot pri nas na polnih črtah. Vsak tam lahko, če vidi dovolj daleč, prehiti šlepar, ki pelje 30-50. Odgovornost za prehitevanje so iz talne oznake, prepustili voznikom in izkazalo se je, za dobro potezo, skoraj ni nesreč zaradi škarij. Če je tebi nepoznana kategorija vožnje s PH superiornost, potem sem pač superioren, vi pa zaradi tega varni. Tri četrtine voznikov se ocenjuje za dobre, brez, da bi karkoli naredili v tej smeri, v bistvu so povprečni, kar pomeni dobri, če ne pride kaj vmes.
Zase nisem nikoli trdil, da sem kaj boljši, razen, da sem se veliko več, na tem področju izobraževal in to s pridom uporabljam v praksi, od večine drugih.
Za nekatere super zdravnike, tudi pravite da so po lastnem prepričanju superiorni v slabšalnem pomenu, a se razlikujejo samo po pridobivanju znanja in praktični uporabi napram ostalim zdravnikom.
Po vaše, take razlike med vozniki niso možne.
Res imate genialne trditve.
Daj ti kakšen vir, da kdorkoli izmed nas, zagovarja kakršne koli kršitve! Poleg tega, daj kak tehnični vir, da PH ne more bit, v momentu, ko prekoračiš OH, kaj se spremeni v tehničnem in fizikalnem oziru, da to naenkrat postane nevarno in NPH.
Zagovarjate tako idiote, ki vlečejo za seboj kolone, do vseh drugih neumnosti pešcev, kolesarjev, voznikov, v smislu, da najhujše je kršitev OH, ostalo pa manj nevarno. Je res? Stetistika pravi nekaj povsem drugega, da je večina prometnih nesreč zaradi tega, ker ljudje vozijo prehitro, glede na situacijo, da vozijo pijani in zadeti.
Če to ni zagovarjanje ostalih prekrškov, kaj potem to je?
Lahko še utemeljiš, zakaj je na podobnih cestah enkrat 95 nevaren, enkrat ne (govorimo o dobrih razmerah, da ne bo pomote)? Se ti ne zdi, da se nekateri že do omejitev, ne znajo varno vozit? So taki za na cesto?
Samo pri eni kategoriji, ki niti ni procentualno visoko, kot vzrok za prometno nesrečo, niti slučajno ne dvigate raven varnosti na slovenskih cestah. To bi povečali, če bi vsi vozili s PH, ker pa ne veste kaj to sploh je, bi morali v šolo, tečaje, učenje varne vožnje (pa ne na Vransko ampak nekam, kjer se to, kar delajo na Vranskem, počne pri veliko višjih hitrostih, tudi 200+ in samo tako se lahko naučite voziti VEDNO s PH.
Ti bi zbrisal edini kriterij, ki je pri premikanju relevanten, pustil pa bi OH. Bravo majstore!!!

Če ne veš, da je vedno mogoče prilagoditi hitrost glede na vse situacije, potem pač priznavaš, da imaš premalo znanja, da bi vedel, kako to izgleda. Ko dobro obvladaš zadevo, se to dogaja v podzavesti, ti noga v določenih situacijah sama pade z gasa, roka prestavi v nižjo hitrost,.....
Ker je veliko takih pacientov, ki tehnike vožnje ne obvladajo dovolj, imajo tudi pogrebna podjetja in bolnice ter rehabilitacijski centri dovolj dela. To pa vse zato, ker je mišljenje, da vožnja v prometu pa res ni tako zahtevna dejavnost!
Pri čiščenju dreka, ni veliko mrtvih, pri kopanju jarkov, tudi ne, pri doktorjih, je zaradi njihovih napak, ta številka že opazna, v prometu pa, če gledaš cel svet, grozna, ampak šofiranje ni ne vem kako zahtevno.
val46 - Res imate vedno bolj bedaste (pri nas bo vsak pričakoval, da greš 90), torej ima pri nas vsak prenosni radar (vsaj nekateri na tem forumu). Imaš še kakšno neumnost?
Do nesreče ni prišlo zaradi OH, temveč NPH (v tisti situaciji bi pač moral voziti počasneje). Nikoli ni nobene nesreče zaradi kršenja OH, večina jih je zato, ker ne znate voziti s PH, kar ni čudno, če vozniki z dosti prevoženimi kilometri, ne vedo kaj to sploh je.
GupeM - Ne moreš, ker predpisee krčijo čisto vsi, zato moraš pričakovati, da se predpisov ne drži NIHČE.
Na prazni cesti, vsaj po navadi, ni drugih udeležencev, koga potem ogrožaš?
nevone - Kreten postaneš tisti trenutek, ko imaš za seboj kolono, kateri ne omogočiš varnega prehitevanja in takih kretenov je na naših regionalnih in lokalnih cestah veliko.
Kumbaja - Misliš, da v A ob vsaki spermembi OH obnovijo tudi vse ceste? Veliko jih imajo slabše, če greš iz Borovelj proti Ljubelju, ne boš videl polne črte, torej je dovoljeno prehitevati do vrha, pa nimajo toliko nesreč zaradi napačnega prehitevanja, kot pri nas na polnih črtah. Vsak tam lahko, če vidi dovolj daleč, prehiti šlepar, ki pelje 30-50. Odgovornost za prehitevanje so iz talne oznake, prepustili voznikom in izkazalo se je, za dobro potezo, skoraj ni nesreč zaradi škarij. Če je tebi nepoznana kategorija vožnje s PH superiornost, potem sem pač superioren, vi pa zaradi tega varni. Tri četrtine voznikov se ocenjuje za dobre, brez, da bi karkoli naredili v tej smeri, v bistvu so povprečni, kar pomeni dobri, če ne pride kaj vmes.
Zase nisem nikoli trdil, da sem kaj boljši, razen, da sem se veliko več, na tem področju izobraževal in to s pridom uporabljam v praksi, od večine drugih.
Za nekatere super zdravnike, tudi pravite da so po lastnem prepričanju superiorni v slabšalnem pomenu, a se razlikujejo samo po pridobivanju znanja in praktični uporabi napram ostalim zdravnikom.
Po vaše, take razlike med vozniki niso možne.
Res imate genialne trditve.
Daj ti kakšen vir, da kdorkoli izmed nas, zagovarja kakršne koli kršitve! Poleg tega, daj kak tehnični vir, da PH ne more bit, v momentu, ko prekoračiš OH, kaj se spremeni v tehničnem in fizikalnem oziru, da to naenkrat postane nevarno in NPH.
Zagovarjate tako idiote, ki vlečejo za seboj kolone, do vseh drugih neumnosti pešcev, kolesarjev, voznikov, v smislu, da najhujše je kršitev OH, ostalo pa manj nevarno. Je res? Stetistika pravi nekaj povsem drugega, da je večina prometnih nesreč zaradi tega, ker ljudje vozijo prehitro, glede na situacijo, da vozijo pijani in zadeti.
Če to ni zagovarjanje ostalih prekrškov, kaj potem to je?
Delo krepa človeka

facepalm ::
Solatko- Se nisem pravilno izrazil.
Ukinil bi neprilagojeno hitrost, kot avtomatski vzrok nesrece. Naj gre vse k sodniku in naj on na podlagi okoliscin odloci o krivdi. Ce se ponoci nabijes v luknjo na cesti, bi bilo prav, da za posledice odgovarja tudi upravljalec.
Ti pa kar pumpaj svoj ego tukaj na forumu. Za nase dobro te vsaj na cestah ni vec.
Ukinil bi neprilagojeno hitrost, kot avtomatski vzrok nesrece. Naj gre vse k sodniku in naj on na podlagi okoliscin odloci o krivdi. Ce se ponoci nabijes v luknjo na cesti, bi bilo prav, da za posledice odgovarja tudi upravljalec.
Ti pa kar pumpaj svoj ego tukaj na forumu. Za nase dobro te vsaj na cestah ni vec.

solatko ::
Še en majhen prispevek k povečanju varnosti na cestah.
Semaforji na katerih teče čas do menjave barve imajo velio večjo pretočnost prometa in veliko nižje število voženj v rdečo.
Naselja, ki so jih občinarji opremili z merilnimi tablami in lepim HVALA, imajo praviloma velio manjše število prehitrih voznikov (iz za hudiča, celo brez policijskega nadzora in kazni). Večina voznikov, ko vidi, da so prehitri in v rdečem, momentalno zniža hitrost na dovoljeno.
To sem opazil na kar nekaj mestih z dodatno signalizacijo, ki je verjetno cenejša, kot eno samo človeško življenje.
facepalm - Popolnoma pravilno si se izrazil, hočeš zaščititi tiste, ki na dano situacjo pred nesrečo, vozijo prehitro in ugotovitev policistov je v takih primerih popolnoma ustrezna. Saj sodišča potem ugotavljajo in največkrat ugotovijo, da pač nisi vozil s PH, sicer do nesreče nebi prišlo.
Res me ni na cestah, danes sem naredil 400+ km, hm, mogoče se mi je pa v DSO-ju, samo sanjalo.
Moj EGO ni bil nikoli večji od pameti, zato sem še živ in cel, ter brez krvi na rokah. Ne vem pa kam boste vi z vašim prišli, če se je treba za osnovne stvari, toliko prepirat z vami.
Vaš EGO namreč ne dovili tega, da bi včasih tudi komu drugemu priznali, da ima prav, saj reveži še tega ne morete najt, zakaj postane PH z kršitvijo OH, NPH in s tem nevarno početje.
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.
Semaforji na katerih teče čas do menjave barve imajo velio večjo pretočnost prometa in veliko nižje število voženj v rdečo.
Naselja, ki so jih občinarji opremili z merilnimi tablami in lepim HVALA, imajo praviloma velio manjše število prehitrih voznikov (iz za hudiča, celo brez policijskega nadzora in kazni). Večina voznikov, ko vidi, da so prehitri in v rdečem, momentalno zniža hitrost na dovoljeno.
To sem opazil na kar nekaj mestih z dodatno signalizacijo, ki je verjetno cenejša, kot eno samo človeško življenje.
facepalm - Popolnoma pravilno si se izrazil, hočeš zaščititi tiste, ki na dano situacjo pred nesrečo, vozijo prehitro in ugotovitev policistov je v takih primerih popolnoma ustrezna. Saj sodišča potem ugotavljajo in največkrat ugotovijo, da pač nisi vozil s PH, sicer do nesreče nebi prišlo.
Res me ni na cestah, danes sem naredil 400+ km, hm, mogoče se mi je pa v DSO-ju, samo sanjalo.
Moj EGO ni bil nikoli večji od pameti, zato sem še živ in cel, ter brez krvi na rokah. Ne vem pa kam boste vi z vašim prišli, če se je treba za osnovne stvari, toliko prepirat z vami.
Vaš EGO namreč ne dovili tega, da bi včasih tudi komu drugemu priznali, da ima prav, saj reveži še tega ne morete najt, zakaj postane PH z kršitvijo OH, NPH in s tem nevarno početje.
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

val46 ::
val46 - Res imate vedno bolj bedaste (pri nas bo vsak pričakoval, da greš 90), torej ima pri nas vsak prenosni radar (vsaj nekateri na tem forumu). Imaš še kakšno neumnost?
Do nesreče ni prišlo zaradi OH, temveč NPH (v tisti situaciji bi pač moral voziti počasneje). Nikoli ni nobene nesreče zaradi kršenja OH, večina jih je zato, ker ne znate voziti s PH, kar ni čudno, če vozniki z dosti prevoženimi kilometri, ne vedo kaj to sploh je.
Ne solatko, nimam vedno bolj bedastih, ampak si zgleda ti vedno bolj bedast. Boš morda izpodbijal trditev, da če se ti nekdo približuje s hitrostjo recimo 100km/h napram 90km/h, bo za to potreboval več časa? Jaz trdim le to, da vsak, ki ima dokaj izkušenj in znanja v prometu, bo vedel, koliko približno potrebuje vozilo, ob predpostavki, da vozi po omejitvi hitrosti, za prevozit neko razdaljo. In če se to vozilo tega ne drži, oz prekorači to hitrost, potem lahko pride do trka. In ja, do nesreče bi v tem primeru prišlo zaradi prekoračene OH (posledično seveda je prekoračena tudi NPH, kar ti trdiš). In verjemi, točno vemo, kaj PH je, smo ti tudi že vsaj 100x obrazložili, ampak tebi nekako ne gre v glavo, da je PH vedno lahko le manjša oz enaka OH. Kar je nad OH, ni in ne more več biti PH, to pa zato, ker ostali udeleženci v prometu ne morejo pričakovati, da ti voziš s PH, četudi voziš 200km/h+. Zato imajo vozila na službeni poti, kot je policija, reševalci ali gasilci, dodatne svetlobne in zvočne signale, da se jih opazi in s tem sporočajo ostalim udeležencem v prometu, da vozijo preko OH.

GupeM ::
GupeM - Ne moreš, ker predpisee krčijo čisto vsi, zato moraš pričakovati, da se predpisov ne drži NIHČE.
Na prazni cesti, vsaj po navadi, ni drugih udeležencev, koga potem ogrožaš?
Seveda lahko. In to tudi izkoriščaš. Ne boš rekel, da na križiščih vedno ustaviš in počakaš da se križišče popolnoma izprazni. Tudi če si na prednostni. Samo v tem primeru bi lahko bil prepričan, da te noben ne bo nasadil.
Kot sem že nekaj postov nazaj napisal, mogoče neposredno res nikogar ne ogrožaš, ogrožaš pa posredno ogromno ljudi. Od gasilcev, reševalcev, vseh ostalih ljudi ki se peljejo mimo tvojega trupla, pa vseh ljudi mimo katerih se reševalci in gasilci vozijo.

Kumbaja ::
Daj ti kakšen vir, da kdorkoli izmed nas, zagovarja kakršne koli kršitve!
Praktično vsak tvoj post, začevši s tem, da je varno vozit 200 km/h nekomu 10m za ritjo.
Zdaj si pa ti na vrsti, da podaš citate za laži, ki si mijih slaboumno poskusil podtaknit.
Evo pa še parkrat si se zlagal v zadnjem postu:
Zase nisem nikoli trdil, da sem kaj boljši,Seveda si, zakaj lažeš?
Po vaše, take razlike med vozniki niso možne.
citat, dragi lažnjivec.
Zagovarjate tako idiote, ki vlečejo za seboj kolone, do vseh drugih neumnosti pešcev, kolesarjev, voznikov, v smislu, da najhujše je kršitev OH, ostalo pa manj nevarno.
Prosim citat za te laži!
Saj sodišča potem ugotavljajo in največkrat ugotovijo, da pač nisi vozil s PH, sicer do nesreče nebi prišlo.
In soidšča pri tem tudi ugotovijo, da je kršitev OH bistvena za to, da je prišlo do neprilagojene hitrosti. Sodbe so bile navedene v tej temi. Vem, da nisi prebral.
Poleg tega, daj kak tehnični vir, da PH ne more bit, v momentu, ko prekoračiš OH, kaj se spremeni v tehničnem in fizikalnem oziru, da to naenkrat postane nevarno in NPH.Zakon o pravilih cestnega prometa in Uredba o merilih za kategorizacijo javnih cest. Povedano že 1000x. Nekateri, za razliko od tebe ne lažemo vsakič ko odpremo usta in si ne izmišljamo stvari v tri dni.
torej pod črto. V enem postu si se 3x zlagal. Posledično je edin možen sklep da si pač patološki lažnivec, ki prodaja pravljice. To vse pove o tem kako domnevno voziš varno. Edini logičen sklep tukaj je da edina stvar, ki jo ti pripeval k prometni varnosti je to, da manj voziš kot trdiš, da včasih si.
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.
vir, ker patološkim lažnjivcem pač ni za verjet.
Res me ni na cestah, danes sem naredil 400+ km, hm, mogoče se mi je pa v DSO-ju, samo sanjalo.
ali pa tako kot vedno pač lažeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

nevone ::
Meni bi bilo bolj zanimivo debatirati o bolj uporabnih resitvah, kako povecati OH, tako da se nevarnost ne poveca. Sirse ceste? Asfaltirane, tlakovane bankine? Redno obrezovanje grmicevja, dreves in kosnja 3 metre od roba ceste? Kvalitetnejsi asfalt? Kvalitetnejse in hitrejse saniranje lukenj? Vec locenih vozisc za kolesarje in traktorje? Zakaj imamo nekatere mostove z naklonom kot skakalnice (nedelica-genterovci) itn.? Ce velja cesta pri gederovcih ze 20 let za najbolj nevarno, zakaj se je ne naredi varnejse?
To je sicer v redu in govori potem o tem, ne pa da se spotikaš ob malo počasnejše voznike, ki po vseh fizikalnih zakonih manj ogrožajo človeška življenja kot tisti, ki dokazujejo kako so dobri vozniki in da se jim ni treba držati omejitev, oziroma, da so zmožni voziti varno tudi z večjo hitrostjo kot je omejitev. Oni dajejo signal vsem objestnežem, da se lahko dokazujejo na cesti, ni pa nujno, da vsi tako obvladajo kot solatko in da ne more iti kaj narobe.
Strozje tehnicne, uzakoniti, da .si avti morajo imeti obvezno dolocene varnostne sisteme ze v osnovni opremi itn.
Ja seveda, vse počasne s ceste, da bodo v še slabši poziciji kot so morda že. Pa da boste ta sposobni lahko divjali brez prilagajanja njim. Se je fino biti na strani sposobnejših, ampak svet je pisan. Sej je fino bildat svoj ego in drugim postavljati omejitve, ki se jih dejansko morda ne morejo držati, medtem ko sam kršiš omejitve, ki jih z lahkoto ne bi.
Najlazje je postaviti tablo in kimati.
Ene table morajo biti.
Javni promet izven mest je itak v kurcu, tak da potem naj ljudje dabimo vsaj kvalitetne ceste.
Seveda so kvalitetne ceste nekaj, za kar bi morali skrbeti, ampak to je druga stvar.
Jaz se kregam samo zato, ker pac ne maram taksne, ki samo kimate, da je vse dobro tako kot je in da ni drugih moznosti, kot se iz leta v leto voziti pocasneje. To ni prvotni smisel transporta.
Tisti, ki imate v čem kakršnokoli prednost pred drugimi, bi bilo lepo, če bi tiste, ki so za vami pustili, da živijo po svojih omejitvah, ne da jim onemogočiš sodelovanje povsod, kjer smartaš, da so slabši od tebe. Tudi od tebe je kdo v čem boljši, morda celo v hitri vožnji in predstavljaj si, da on tebe podi s ceste, ker ga ne dosegaš.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

facepalm ::
facepalm - Popolnoma pravilno si se izrazil, hočeš zaščititi tiste, ki na dano situacjo pred nesrečo, vozijo prehitro in ugotovitev policistov je v takih primerih popolnoma ustrezna. Saj sodišča potem ugotavljajo in največkrat ugotovijo, da pač nisi vozil s PH, sicer do nesreče nebi prišlo.
Res me ni na cestah, danes sem naredil 400+ km, hm, mogoče se mi je pa v DSO-ju, samo sanjalo.
Moj EGO ni bil nikoli večji od pameti, zato sem še živ in cel, ter brez krvi na rokah. Ne vem pa kam boste vi z vašim prišli, če se je treba za osnovne stvari, toliko prepirat z vami.
Vaš EGO namreč ne dovili tega, da bi včasih tudi komu drugemu priznali, da ima prav, saj reveži še tega ne morete najt, zakaj postane PH z kršitvijo OH, NPH in s tem nevarno početje.
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.
Zascititi hocem tiste, ki vozijo s prilagojeno hitrostjo in jih preseneti nepredvidljivo stanje vozisca. Keyword: nepredvidljivo (stvar katero ne predvideva niti solatko).
To, da se vsaka nesreca zgodi zaradi NPH je sicer res, pac je bila neprilagojena vsaj enemu dejavniku, ne more pa bit to vedno edini razlog. Npr: nekdo nasproti prehiteva v skarje, ti se mu umaknes in malo poskodujes odbojno ograjo (pac ravno takrat ni sveze pokosenega, utrjenega travnika v visini cestisca na desni strani). On odpelje, ti placas popravilo svojega avta in ograje. Zraven pa se kazen za neprilagojeno hitrost.
Npr 2.: vozis po ovinkasti cesti, v ovinku je sveza luknja odbitega asfalta. Jo opazis, zmanjsas (ustavis se ne, ker je nepregleden ovinek in bi te kdo nabasal), jo ne obvozis ker je nasprotni pas poln in jo prevozis. Poskodujes feltno in jo na primernem mestu menjas. Krivda? Voznikova - NPH.
Ko pa dodas temu element noci in luknje ne opazis (obstajajo tako lepe luknje, da so ponoci prakticno nevidne), jo zadanes z nezmanjsano hitrostjo in ostanes se brez blazilnika, morda celo v ograji. Spet kriv voznik ker ni predvideval nevzdrzevane ceste oz nevarnost na cesti.
Edit: sem se pa spomnil se real life primera iz Slo AC.
Vozniku pred avto skoci divjad. Voznik pohodi zavoro in se poskusa ogniti trku. Divjad je zadel z lucjo in nato pristal v ograji. Dobil je kazen zaradi voznje z NPH + je zavarovalnica morala popraviti ograjo.
Zakaj? Ker je divjad odkorakala..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::
(stvar katero ne predvideva niti solatko)
Pozabljaš da to ne obstaja. Se je točno v tej temi pohvalil (beri zlagal), da on predvideva tudi nepredvidljivo.
(obstajajo tako lepe luknje, da so ponoci prakticno nevidne)
Solatko jo vidi. On ima težave samo s stacionarnimi radarji.

m0LN4r ::
Moram ti vseeno skociti v besedo, visje omejitve pri sosedih pac ne pomeni, da se od vseh pricakuje, da vozijo hitreje. Pac pa vozijo, ker je to dovoljeno.Meni bi bilo bolj zanimivo debatirati o bolj uporabnih resitvah, kako povecati OH, tako da se nevarnost ne poveca. Sirse ceste? Asfaltirane, tlakovane bankine? Redno obrezovanje grmicevja, dreves in kosnja 3 metre od roba ceste? Kvalitetnejsi asfalt? Kvalitetnejse in hitrejse saniranje lukenj? Vec locenih vozisc za kolesarje in traktorje? Zakaj imamo nekatere mostove z naklonom kot skakalnice (nedelica-genterovci) itn.? Ce velja cesta pri gederovcih ze 20 let za najbolj nevarno, zakaj se je ne naredi varnejse?
Strozje tehnicne, uzakoniti, da .si avti morajo imeti obvezno dolocene varnostne sisteme ze v osnovni opremi itn.
Vse našteto je povsem legitimen predlog, da se zagotovi okoliščine kjer se nevarnost, ki jo prinaša višja hitrost kompenzira z ostalimi elementi. In tukaj se tudi vidi globina neumnosti, ko trdiš, da je edina razlika med avstrijo in slovenijo v OH. Obseg zgrešenosti tvoje logike si demonstriral z izjavo, da je 5m alfalta enako 5m asfalta, kar ne bi moglo biti dlje od realnosti. Ena zaplata asfalta se lahko prekleto razlikuje od druge zaplate in trpat vse v isti koš je neumnost.
v AT so se odločili, da bodo imeli višjo omejitev na regionalki, nemci da na določenih odsekih avtoceste ne bo omejitev. To s sabo potegne tako pričakovanja ostalih udeležencev o tem kako naj se ostali obnašajo, kakor tudi tehnične specifike ceste.
Pa kar vsi v svoji slepi gonji pozabljate je, da je sama prekoračitev hitrosti za 5km/h banalna v primerjavi z bistveno večjim problemom, ki kar veje iz voznikov solatkovega kova. In sicer povsem bolestna in nerealna predstava o lastni superiornosti (ne pozabit, da se kar 3/4 voznikov ocenjuje kot nadpovprečnih) na podlagi katere si domišljajo, da lahko selektivno spoštujejo prometne predpise glede na lastno predstavo o varnosti.
Kumbaja - Kršenjem VSEH predpisov ne samo OH. Ne, da je bolj nevarna, hujše so posledice, ko in če pride do prometne nesreče, dokler te ni, ni večje nevanosti, samo zaradi hitrosti, ampak bolj zaradi NPH, ne glede na hitrost, lahko tudi veliko pod OH. In zakon ravno tako kršiš, če ne voziš s prilagojeno hitrostjo, kot, če kršiš OH.
Dajmo kak vir na plano kjer sem zagovarjal kakršen koli prekršek? Pa ko smo že pri tem, še vedno čakam vir za podlo podtikanje glede poznavanja prometnih predpisov!
Če sodim po teh izjavah je očitno, da si patološki lažnjivec, kar tudi v povsem drugo luč postavi tvoje izjave o tem kako varno voziš in kako spoštuješ ostale prometne predpise. Če sodim po številu laži, ki si mi jih podtaknil samo danes, bi rekel da nisi spsoben niti avta vžgat.
O superiornosti regionalke ne rabimo govoriti, ker so glavne povezave bolj urejene, ampak vecina zakotnih relacij, kjer se pac kot turist ne vozis so ceste identicne, kot prinas. A kljub temu se lahko tam peljem cirka 10% hitreje iz birokratskih razlogov.
Objektivno ti recimo lahko tudi povem, da tam kjer Avstrijci postavijo tablo 80, bi na istem odseku prinas postavili 60. Pa je cestisce in pogoji identicni.
Torej kaj se preostane? Da smo Slovenci zaradi nizki OH avtomaticno slabsi vozniki?
O podatku, da 3/4 voznikov preceni svoje sposobnosti bi rekel ja je res, ampak teh 3/4 voznikov ni divjakov, ki vozijo nad OH, ampak to so povecini tisti, ki se niti znotraj OH ne vedo prilagoditi pogojem na cestiscu. V teh 3/4 je manj divjakov kot se mislis.
Recimo, da sem divjak, ker pac vozim pogosto na OH, ampak po snegu se vozim pocasneje, kot vecina _nedivjakov_ ki jih poznam.
Ker nedivjaki so leseni in trdi soferji in zelo neprilagodljivi, pa ga lahko lije kot iz skafa ali samo prsi, za nedivjaka je to isto, dez je dez dokler je mal pod OH se pocuti varnega.
3/4 voznikov katere omenjas so ravno tisti, ki bemtijo, ce se nekdo pelje 91 ali 51, sami pa se skozi 100 razlicnih ovinkov peljejo enako hitro.
Poznam ta scenarij zelo dobro, ker sem se vozil z veliko ljudmi, pa noben od teh ni bil divjak, ampak ko smo sli v kak ovinek sem se samo drzal za glavo, ker jaz DIVJAK bi sel definitivno pocasneje v tem ovinku in ga zvozil povsem drugace.
Tudi pred kratkim, sem se peljal po zasnezenem kroznem domov s sodelavko, pa ji je v kroznem pocasi rinlo ven na vseh stirih gumah, se dobro da je krozni sirok kot je bil. Pa sem jo potem, ko smo zvozli vprasal, ce je cutla, da drsimo navzven, pa je rekla, da ona ni cutla nic zravn pa dodala, ja pa saj smo se peljali skoraj 30.
Ekola, zato pa se jaz z temi "super" ziherasi rajsi ne vozim, se pocutim bolj varno z po vasem "divjakom" za volanom, ki ve kaj dela, vecinoma.
Vecinoma so po jarkih ravno tejle nedivjaki, ki so prevec leseni za volanom in mislijo, da je 70 univerzalna hitrost znotraj OH skozi vse ovinke in pogoje. Jaz kot divjak, ogromnokrat, ko se z nekom peljem si samo mislim, ta ni normalen. Na ravnem ne potegne niti do 90, a v ovink cez zozan nepregleden most pa je dovolj ce gremo 70...
To je slika teh 3/4, niso to divjaki, ki se tu pa tam peljejo za 5kmh nad OH.
Jaz imam ze vsaj 10 ljudi v poznanstvu, ki se vozijo znotraj OH, ampak se vec z njimi ne upam peljati, ker pac imajo eno univerzalno nizko hitrost, za vse pogoje in vrste ovinkov.
Na vsakdanji poti imam en 200 meterski odsek na ravnem z 30, pocutim se kot edini bumbar, ki se tam peljem 30 in potem fasem na tedenski ravni nekoga, ki mi potrobi, zakaj se peljem 30 tistih 200 metrov.
"divjaki" smo se procentualno gledano najmanjsi problemi na cesti, v teh 3/4 je mogoce 1/32 divjakov je treba dodati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

nevone ::
Na vsakdanji poti imam en 200 meterski odsek na ravnem z 30, pocutim se kot edini bumbar, ki se tam peljem 30 in potem fasem na tedenski ravni nekoga, ki mi potrobi, zakaj se peljem 30 tistih 200 metrov.
Brez skrbi, nisi edini bumbar.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.Tu pa moram dati solatkotu zelo prav. Zunaj je to standard. Ce pride nekje do nesrece, kjer je v kurcu cesta, recimo da se nabira voda v spurah ali je luknja nima veze, se bo to 1,2,3 moralo popravit ali pa placati. Pri pekrani tukaj, je bil zelo zelo zlizan asfalt, ko si sel na glavno cesto. No pa se je en dan kamionar bocno zapeljal v druzinski avto, ni trajalo 3 tedne so rezali ven asfalt in potegnili novega, zdaj lahko normalno hitro speljes na glavno cesto tudi na mokrem.
Prinas? Sanjaj. Bi moralo bit vsaj 10 nesrec, da bi to sli popravljat. Prinas bi zavrtali rajsi mobilnega lezecega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::
Aja, pol pa se tejle novi mehki kvazi SUVji, dajejo voznikom lazni obcutek o stanju cestisca. Ce bi jih malo bolj drmalo na slabem asfaltu skozi ovinke, nebi tako suvereno sli skozi njih, ampak mogoce za trenutek spustil pedal iz 70 na 65 in potem nazaj na 70. Tako pa, ce nic ne cutis, tudi nic ne reagiras.
Ker tile novi ultracomfort mehki avti z 16 colskimi baloni ti ne dajo cisto nobenga road feedbacka.
Ker tile novi ultracomfort mehki avti z 16 colskimi baloni ti ne dajo cisto nobenga road feedbacka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

facepalm ::
Pri nas se take dele ceste pokrpa takrat, ko se v blizini dela nova cesta.
Visek materiala izkoristijo za krpanje lukenj v bkiznji okolici
Visek materiala izkoristijo za krpanje lukenj v bkiznji okolici

Kumbaja ::
V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.Tu pa moram dati solatkotu zelo prav. Zunaj je to standard. Ce pride nekje do nesrece, kjer je v kurcu cesta, recimo da se nabira voda v spurah ali je luknja nima veze, se bo to 1,2,3 moralo popravit ali pa placati. Pri pekrani tukaj, je bil zelo zelo zlizan asfalt, ko si sel na glavno cesto. No pa se je en dan kamionar bocno zapeljal v druzinski avto, ni trajalo 3 tedne so rezali ven asfalt in potegnili novega, zdaj lahko normalno hitro speljes na glavno cesto tudi na mokrem.
Prinas? Sanjaj. Bi moralo bit vsaj 10 nesrec, da bi to sli popravljat. Prinas bi zavrtali rajsi mobilnega lezecega.
BTW tole je precej grobo pospološevanje, ki kaj dosti nima z realnostjo (tako kot praktično vse kar izjavi Solatko). Stanje cestišča in vpliv na nesrečo se še kak opreverja, kadar je zadeva na sodišču. Sam za to je treba prebrat kaj več kot samo 24ur.com.
Se pa absolutno strinjam, da bi morali bistveno hitreje in več vlagat v odpravljanje poškodb cestišča. Samo če realno pogledaš je to samo še dodaten razlog zakaj kršitev OH po nepotrebnem povečuje nevarnost.

m0LN4r ::
Ja vem, to se dela vsako leto v moji rodni vasi, samo da tele zakrpani deli so zrasli iz 20x50cm v 10 letih na 4 metre in en meter in cez eno zimo vse razpoka pol pa lezijo in letijo kosi asfalta po cesti. Najbolj mi pa ni jasno, ko so na enem odseku drzavne ceste potegnili nov asfalt, ki je mehkejsi od starega in se je ze zdaj upognil od traktorjev in kombajnov, hkrati pa so razsirli bankino, a zato je cesta postala ozja za par 10cm. Svasta, zdaj je tako ozka, da sredinske crte vec ni, mas pa na vsaki strani zdaj 15cm vec sodra. Banana sanacija.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::
Ja pa dejmo znizati OH in se ceste ne bodo popravljale nikoli, saj nihce ne leti dol z njih. Ko se bos na ravnici, kjer si se 15 let nazaj vozil se 90, se danes moras po OH voziti 50. Kdaj bodo popravljali, ko bo OH 30 ? Pac imas prav, ampak to ni resitev. S tem samo, dajes/mo razlog upravljalcu, da ne rabi popravljati ceste, saj se ljudje vozimo vedno bolj pocasi, pa dajmo postaviti se nizjo OH. Nebi nic rekel, ce tega nebi opazil za vsako ko grem na izlet in sem si zapomnil dolocene nevarne odseke in sem ze skozi leta videl 70, 60, danes smo ze na 50, kje je spodnja meja?V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.Tu pa moram dati solatkotu zelo prav. Zunaj je to standard. Ce pride nekje do nesrece, kjer je v kurcu cesta, recimo da se nabira voda v spurah ali je luknja nima veze, se bo to 1,2,3 moralo popravit ali pa placati. Pri pekrani tukaj, je bil zelo zelo zlizan asfalt, ko si sel na glavno cesto. No pa se je en dan kamionar bocno zapeljal v druzinski avto, ni trajalo 3 tedne so rezali ven asfalt in potegnili novega, zdaj lahko normalno hitro speljes na glavno cesto tudi na mokrem.
Prinas? Sanjaj. Bi moralo bit vsaj 10 nesrec, da bi to sli popravljat. Prinas bi zavrtali rajsi mobilnega lezecega.
BTW tole je precej grobo pospološevanje, ki kaj dosti nima z realnostjo (tako kot praktično vse kar izjavi Solatko). Stanje cestišča in vpliv na nesrečo se še kak opreverja, kadar je zadeva na sodišču. Sam za to je treba prebrat kaj več kot samo 24ur.com.
Se pa absolutno strinjam, da bi morali bistveno hitreje in več vlagat v odpravljanje poškodb cestišča. Samo če realno pogledaš je to samo še dodaten razlog zakaj kršitev OH po nepotrebnem povečuje nevarnost.
Pol pa se zgodi to, kot prinas, da so se ljudje zaceli izogibati te drzavne ceste in zaceli rajsi furati po bliznjici cez naselje in obcinsko cesto, ki je sicer veliko ozja, ampak se lahko peljes po njej 90, za vogalom ni policajev in si hitreje, okoli kot po drzavni. Super. Pa se kamionarje srecujem zadnje case, da gredo rajsi okoli. Pac to ni nobena resitev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

Kumbaja ::
To je slika teh 3/4, niso to divjaki, ki se tu pa tam peljejo za 5kmh nad OH.
še eno nepotrebnoposploševanje, ki nima nič z realnostjo. Od kje ti ideja, da tisti, ki vozijo nad omejitvijo avtomatično spadajo med upravičen boljše voznike? IMO teh 3/4 prav lepo zajame vse kategorije voznikov. Skupno pa jim je predvsem eno: Domišljajo si da so boljši od ostalih in zato ne rabijo spoštovat prometnih predpisov.
Ekola, zato pa se jaz z temi "super" ziherasi rajsi ne vozim, se pocutim bolj varno z po vasem "divjakom" za volanom, ki ve kaj dela, vecinoma.
Kar nima čisto nič z debato in spet pelje v eno precej neumno skrajnost. In sicer blodnjo da obstajata dve vrsti voznikov. Nesposobni ki kršijo vse prometne predpise razen omejitve hitrosti in tiste, ki so ultra sposobni in ne kršijo nič razen OH. Realnost je seveda povsem drugačna.
Pa še enkrat, ker verjamem da se v vseh pravljicah in lažeš s katerimi smeti solatko hitro izgubi:
Moje mnenje je, da so kršitve prometnih predpisov (pa ne samo hitrost) nepotrebna anomalija v prometu, ki negativno vpliva tako na prometno varnost kot na pretočnost prometa. Pri vsem poveličevanju vožnje nad omejitvijo, še nismo slišali zdravorazumskega razloga zakaj vozit 5 ali 10 km nad omejitvijo. Tako kot v vsaki dejavnosti je tuki kvaliteta voznikov pač podvržena Gaussovi krivulji. Kar pomeni, da velika večina voznikov, ne glede na blodnje o lastni superiornosti pade v sivo povprečje. Predvsem pa četudi privzamemo, da je nekdo objektivno dober voznik to ne spremeni dejstva, da z vožnjo nad omejitvijo nič ne prispeva k varnosti, niti za to nima nikakršnega pametnega razloga.
Ja pa dejmo znizati OH in se ceste ne bodo popravljale nikoli, saj nihce ne leti dol z njih. Ko se bos na ravnici, kjer si se 15 let nazaj vozil se 90, se danes moras po OH voziti 50. Kdaj bodo popravljali, ko bo OH 30 ? Pac imas prav, ampak to ni resitev. S tem samo, dajes/mo razlog upravljalcu, da ne rabi popravljati ceste, saj se ljudje vozimo vedno bolj pocasi, pa dajmo postaviti se nizjo OH. Nebi nic rekel, ce tega nebi opazil za vsako ko grem na izlet in sem si zapomnil dolocene nevarne odseke in sem ze skozi leta videl 70, 60, danes smo ze na 50, kje je spodnja meja?V SLO je upravljalec cest, zanimivo, sila redko kriv za kakšno nesrečo, zunaj je to kar pogost pojav.Tu pa moram dati solatkotu zelo prav. Zunaj je to standard. Ce pride nekje do nesrece, kjer je v kurcu cesta, recimo da se nabira voda v spurah ali je luknja nima veze, se bo to 1,2,3 moralo popravit ali pa placati. Pri pekrani tukaj, je bil zelo zelo zlizan asfalt, ko si sel na glavno cesto. No pa se je en dan kamionar bocno zapeljal v druzinski avto, ni trajalo 3 tedne so rezali ven asfalt in potegnili novega, zdaj lahko normalno hitro speljes na glavno cesto tudi na mokrem.
Prinas? Sanjaj. Bi moralo bit vsaj 10 nesrec, da bi to sli popravljat. Prinas bi zavrtali rajsi mobilnega lezecega.
BTW tole je precej grobo pospološevanje, ki kaj dosti nima z realnostjo (tako kot praktično vse kar izjavi Solatko). Stanje cestišča in vpliv na nesrečo se še kak opreverja, kadar je zadeva na sodišču. Sam za to je treba prebrat kaj več kot samo 24ur.com.
Se pa absolutno strinjam, da bi morali bistveno hitreje in več vlagat v odpravljanje poškodb cestišča. Samo če realno pogledaš je to samo še dodaten razlog zakaj kršitev OH po nepotrebnem povečuje nevarnost.
Pol pa se zgodi to, kot prinas, da so se ljudje zaceli izogibati te drzavne ceste in zaceli rajsi furati po bliznjici cez naselje in obcinsko cesto, ki je sicer veliko ozja, ampak se lahko peljes po njej 90, za vogalom ni policajev in si hitreje, okoli kot po drzavni. Super. Pa se kamionarje srecujem zadnje case, da gredo rajsi okoli. Pac to ni nobena resitev.
Seveda ni, se povsem strinjam, da bi morali več naredit na tem, da do takih situacij ne bi prihajalo. Ampak tukaj se pogovarjamo o sistemskih rešitvah, ki nimajo kaj dosti s kršenjem prometnih predpisov. Oziroma drugače: Z vožnjo nad omejitvijo popolnoma nič ne prispevaš k rešitvi problema, ki si ga izpostavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

m0LN4r ::
Ja saj je res kaj pises, ampak realnost je drugacna.
Tudi nedivjakovo potrpljenje ima svoje meje in v nedogled to pac ne gre. Hoditi po uradih in pisati prosnje, pa je sizifovo, ce je ze kdo probal. In vec kot bos gnjavil, slabse bo.
Ljudje bodo po dolocenem casovnem stagniranju nasli alternativno resitev in se vozili drugje ali pa kljub OH poskusali, kako hitro lahko grejo, saj cesto ne povoha iz leta v leto nihce.
Kot neke vrste kupovanje SUVjev z razlogom, ker so ceste luknjaste in se znjim lahko hitreje peljes cez luknje.
Tudi nedivjakovo potrpljenje ima svoje meje in v nedogled to pac ne gre. Hoditi po uradih in pisati prosnje, pa je sizifovo, ce je ze kdo probal. In vec kot bos gnjavil, slabse bo.
Ljudje bodo po dolocenem casovnem stagniranju nasli alternativno resitev in se vozili drugje ali pa kljub OH poskusali, kako hitro lahko grejo, saj cesto ne povoha iz leta v leto nihce.
Kot neke vrste kupovanje SUVjev z razlogom, ker so ceste luknjaste in se znjim lahko hitreje peljes cez luknje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Kumbaja ()

Kumbaja ::
Tukaj se popolnoma strinjava. Najbolj ironično pri vsem skupaj je da, Slovenija še med najslabšimi ni. Ker trenutno dejansko rabim SUV (še boljše bi bil polnokrven terenec), da do lastne garaže pridem. Pa govorimo o evropski prestolnici. Samo kot že rečeno, tega problema se z kršenjem omejitev hitrosti ne da rešit.
Odvisno na kaj konkretno s tem ciljaš. Osebno še nisem našel situacije, kjer bi me cesta ali pa ostali vozniki spravili do točke, da bi se čutil poklicanega vozit nad omejitvijo. Niti si ne znam točno predstavljat, kako bi moja vožnja nad omejitvijo lahko rešila težave s cesto ali ostalimi vozniki.
Ps.: oprosti za predlagaj izbris, je bil missclick.
Tudi nedivjakovo potrpljenje ima svoje meje in v nedogled to pac ne gre.
Odvisno na kaj konkretno s tem ciljaš. Osebno še nisem našel situacije, kjer bi me cesta ali pa ostali vozniki spravili do točke, da bi se čutil poklicanega vozit nad omejitvijo. Niti si ne znam točno predstavljat, kako bi moja vožnja nad omejitvijo lahko rešila težave s cesto ali ostalimi vozniki.
Ps.: oprosti za predlagaj izbris, je bil missclick.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

predi ::
Na vsakdanji poti imam en 200 meterski odsek na ravnem z 30, pocutim se kot edini bumbar, ki se tam peljem 30 in potem fasem na tedenski ravni nekoga, ki mi potrobi, zakaj se peljem 30 tistih 200 metrov.Kaj je na tem odseku tako posebnega, da se tukaj omejitve držiš, drugod pa ne?

MrStein ::
lufthammer je izjavil:
In kje tukaj pise, da je kaznivo peljat 50% manj kot je omejitev? To si namrec malo prej trdil.
OK, si se obesil na procente. Bil sem preveč radodaren, oviraš že pri 10% nižji hitrosti od dovoljene.
Nisi pa odgovoril, kolikokrat se umakneš koloni za tabo.![]()
Nikoli. Balkanci tega ne počno.
To sem videl le v tujini.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nevone ::
lufthammer je izjavil:
In kje tukaj pise, da je kaznivo peljat 50% manj kot je omejitev? To si namrec malo prej trdil.
OK, si se obesil na procente. Bil sem preveč radodaren, oviraš že pri 10% nižji hitrosti od dovoljene.
Nisi pa odgovoril, kolikokrat se umakneš koloni za tabo.![]()
Nikoli. Balkanci tega ne počno.
To sem videl le v tujini.
Balkanci tudi pripeljejo za rit pa blendajo in hupajo, če ni takoj vse odprto pred njimi.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

MrStein ::
A ni to nekdo neki člančič napisal?
Nekako takole:
V tujini, če kdo stoji pri prehodu za pešče, vozniki zahupajo , češ "vidim te, izvoli prečkati cesto, bom počakal/ustavil".
V Srbiji pa zahupajo kot "jebote, a ne vidiš, da jaz tu vozim!!??".
Nekako takole:
V tujini, če kdo stoji pri prehodu za pešče, vozniki zahupajo , češ "vidim te, izvoli prečkati cesto, bom počakal/ustavil".
V Srbiji pa zahupajo kot "jebote, a ne vidiš, da jaz tu vozim!!??".

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

nevone ::
V tujini, če kdo stoji pri prehodu za pešče, vozniki zahupajo , češ "vidim te, izvoli prečkati cesto, bom počakal/ustavil".
V Srbiji pa zahupajo kot "jebote, a ne vidiš, da jaz tu vozim!!??".
Zastopm point, ampak malo drugače se hupa, če se daje prednost kot če se prednost zahteva.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

DostMam ::
Še en mit, ki ne drži, pa smo skoraj padli na finto: 3/4 jih je napačnih, 1/4 pa OK. NoGo!

val46 ::
Po solatkovo jih 100% ni ok. On je iz statistike itak izvzet, ker njega ne more nihče ovrednotiti ali meriti. No, razen stacionarni radar. Ta ga pa vedno "zaj..."


DostMam ::

facepalm ::

solatko ::
val46 - In še 150-ič ti pravim, da PH in OH nista v nobeni povezavi, ko pa boš dal kak link s podatki o spremembi v PH zaradi prekoračitva OH, se bomo začeli pa resno pogovarjat.
Simpl vprašanje, na katerega ne zna nihče odgovort, samo prepevate svoje, nikjer argumentirane popevke.
Koliko pelješ, ve lahko samo policist z merilnikom, ti pa se moraš obašat tako, da imaš pregled nad prometom spredaj, zadaj in od strani, če tega nisi sposoben in temu nisi sposoben prilagoditi manevrov ni hitrosti, se ti zgodi nesreča zaradi NPH.
Kaj bi moralo it narobe, da te zadane tisti, ki na svojem pasu pelje 10 km/h hitreje od OH, da se zaletiš vanj? Spet bučke in samo tebi je jasno, kaj si hotel povedat.
Po vtoje torej, na cesti, kjer je omejitev 130, ne moreš vozit s PH 160, na podobni cesti, kjer ni omejitve, pa to lahko počneš, s tem poveš celemu svetu, da nimaš pojma, kakšna kategorija sploh je PH.
GupeM - Za enkrat, se jim ob mojem truplu ni bilo potrebno ustavljat, kljub hitrostim okoli 200+, kot potniku pa najvišjo pri kateri sem bil zraven 280km/h. Sedaj je za to možnost manjša, ker moj avto ne presega 194km/h, razen če bom vozil kak avto od kolegov.
Kumbaja - Tebi tudi pojmi komentiraš - zagovarjaš niso jasni. O čem bi se človek s takimi sploh lahko resno pogovarjal. Res nimaš bralnega razumevanja, z vprašanjem, če ni razlik med vozniki, sem se po tvoje hvalil. Res si genialc, da mu na S-T ni para.
Res je, ena sodba je bila res iz leta 2012, kar potrjuje moje teze, da ni prav veliko nesreč, zaradi prekoračitve OH, tudi kadar so, so večinoma vzroki drugje, to je samo dodatna okoliščina.
Pri tisočih prekoračitvah OH mesečno v SLO najdeš devet let staro in na njej delaš teorije, genij.
Za alko in NPH jih najdeš od lanskega leta. To, da predvidevaš (natreniraš veliko situacij, ki se nikoli ne zgodijo, če pa se, pa podzavest opravi svoje, zato trdim, da enkrat Vransko ni dovolj). Če imaš dovolj treninga in izkušenj, te ne preseneti niti nepričakovano, vam, ki vas večinoma preseneti otrok na cesti pred šolo, seveda te pojmi nikoli ne bodo jasni. Mi boš razložil ali dal link za kakšno smrtno točko, ki jo je cestno podjetje uredilo, po plačilu odškodnine zaradi smrtne nesreče. Pri nas imaš kar nekaj takšnih točk, ravno tako smrtne ograje za motoriste, šele, ko so na sodišču, pri pametnem sodniku dobili svojci odškodnino, zaradi neustreznih ograj, so tam, kjer je največ motoristov, dodali spodnji, zaščitni pleh, da ne priletiš direktno v stebriček, prej je šlo po gobe, kar nekaj motoristov. Že po prvi smrti bi morali reagirat in plačati odškodnino za vse žrtve teh famoznih zaščitnih ograj. Tudi tu, so imeli svinčnike pri načrtovanju v rokah strokovnjaki. Če vozijo s PH, lahko upravičeno pričakuješ, da so dobri vozniki. Tako kot so znanja voznikov različna, so tudi želje in težnje voznikov različni, nekateri v hitri vožnji pač uživamo, ker to obvladamo, tudi nismo nič nevarnejši, kot povprečni voznik v OH. Statistika prehitrih voznikov in število prometnih nesreč zaradi tega, potrjujeta moje trditve. Problem predstavlja samo tistih nekaj opic, ki so jih s pomočjo banan, naučili pritiskat gas in kolikor toliko, obračat volan.
nevone - Saj ni problem vozit čisto počasi, samo umikat se moraš, da te lahko varno prehitijo. Zaradi dveh, ki sta vlekla počasno kolono, sem moral 2x na travnik, da sem ohranil življenje, ko je nekdo tako kolono prehiteval. Kaj ti ni jasno, gre za kršitev prometnih predpisov na več kilometrih, s tem, da v počasni koloni, nihče nima varnostne razdalje in so vsi ob sredinski črti in ne na sredini voznega pasu.
Problem ni v počasni vožnji, problem je, da nihče od počasnežev, ne opazuje prometa zadaj, torej ima pomanjkljivo zanje in določene dele, ki jih nikoli ni obvladal. Nesposobne podim v dodatno izobraževanje, da sploh bojo za na cesto, kljub temu, da so počasni, so to s več kot tono težkim ubijalskim strojem.
Bi kirurga, ki bi vsako drugo operacijo zašuštral, tudi branila?
Gre za malenkosti, ki v prometu odločajo o življenju in smrti.
Zakaj za vožnjo na odbijaču in blendanje, takoj krivite Balkance, če je veliko več Slovencev med njimi, sploh sinčkov in hčera (tudi punce so se naučile konkretno pritiskat na gas pa še obvezen mobitel na ušesu), novodobnih tajkunskih bogatašev
facepalm - Zopet bučka, če ti zaradi umikanja v škarjah, karkoli poškoduješ in se seveda to tudi opazi ali to potrdijo priče (velikokrat gre za zavarovalniške gulfije, ko se nekdo zaleti in trdi, da mu je nekaj skočilo, da je nekdo prehiteval,... zato, če ni nobene sledi in prič, policaji najprej domnevajo, da si ti izgubil nadzor in torej gre za klasično NPH. Če pred luknjami ni opozorilne table, je krivo cestno podjetje, če je znak pa NPH. Za tretjo, boš moral dati link, v takem primeru gre za odgovornost DARS-a, saj je nekje pretrgana zaščitna ograja, žival ali človek na AC nima kaj počet. Ljudje pač izgubijo oblast nad vozilom, zato ker vozijo hitreje od njihove PH, potem pa iščejo izgovore po dolgem in počez. Ovinka pri žalah sta bila dolga leta drsalnici ob vsakem dežju, 20 je bilo preveč, če nisi obvladal drsanja, šele, ko je avto protokola razbil službeni voznik, so tista dva ovinka poštimal, da se je dalo peljat normalno.
m0LN4r - Tukaj se pa motiš ali pa še nikoli nisi peljal super mehkega avtomobila. V rokah čudiš čisto vsak kamenček ali luknjo, ki jo povozi kolo in, če znaš spremljat dogajanja, točno začutiš, ko kakšno kolo nima stika z voziščem, sopotnik pa tega ne občuti. Razlika med mehkim ni bolj trdim avtom je ravno v tem, da na školjki in zicu, malih stvari ne čutiš, tako kot v kakšnem trdem, ekstrem so ferrari-ji, kjer čutiš, praktično vsak šodrček.
predi - Praviloma se dobri vozniki omejitev v naselju držijo (sam sem v primeru, ki sem ga opisal, prekoračil za 6km/h (v MB je na podobnih cestah 70 in bi prekoračil za 1km/h).
Simpl vprašanje, na katerega ne zna nihče odgovort, samo prepevate svoje, nikjer argumentirane popevke.
Koliko pelješ, ve lahko samo policist z merilnikom, ti pa se moraš obašat tako, da imaš pregled nad prometom spredaj, zadaj in od strani, če tega nisi sposoben in temu nisi sposoben prilagoditi manevrov ni hitrosti, se ti zgodi nesreča zaradi NPH.
Kaj bi moralo it narobe, da te zadane tisti, ki na svojem pasu pelje 10 km/h hitreje od OH, da se zaletiš vanj? Spet bučke in samo tebi je jasno, kaj si hotel povedat.
Po vtoje torej, na cesti, kjer je omejitev 130, ne moreš vozit s PH 160, na podobni cesti, kjer ni omejitve, pa to lahko počneš, s tem poveš celemu svetu, da nimaš pojma, kakšna kategorija sploh je PH.
GupeM - Za enkrat, se jim ob mojem truplu ni bilo potrebno ustavljat, kljub hitrostim okoli 200+, kot potniku pa najvišjo pri kateri sem bil zraven 280km/h. Sedaj je za to možnost manjša, ker moj avto ne presega 194km/h, razen če bom vozil kak avto od kolegov.
Kumbaja - Tebi tudi pojmi komentiraš - zagovarjaš niso jasni. O čem bi se človek s takimi sploh lahko resno pogovarjal. Res nimaš bralnega razumevanja, z vprašanjem, če ni razlik med vozniki, sem se po tvoje hvalil. Res si genialc, da mu na S-T ni para.
Res je, ena sodba je bila res iz leta 2012, kar potrjuje moje teze, da ni prav veliko nesreč, zaradi prekoračitve OH, tudi kadar so, so večinoma vzroki drugje, to je samo dodatna okoliščina.
Pri tisočih prekoračitvah OH mesečno v SLO najdeš devet let staro in na njej delaš teorije, genij.
Za alko in NPH jih najdeš od lanskega leta. To, da predvidevaš (natreniraš veliko situacij, ki se nikoli ne zgodijo, če pa se, pa podzavest opravi svoje, zato trdim, da enkrat Vransko ni dovolj). Če imaš dovolj treninga in izkušenj, te ne preseneti niti nepričakovano, vam, ki vas večinoma preseneti otrok na cesti pred šolo, seveda te pojmi nikoli ne bodo jasni. Mi boš razložil ali dal link za kakšno smrtno točko, ki jo je cestno podjetje uredilo, po plačilu odškodnine zaradi smrtne nesreče. Pri nas imaš kar nekaj takšnih točk, ravno tako smrtne ograje za motoriste, šele, ko so na sodišču, pri pametnem sodniku dobili svojci odškodnino, zaradi neustreznih ograj, so tam, kjer je največ motoristov, dodali spodnji, zaščitni pleh, da ne priletiš direktno v stebriček, prej je šlo po gobe, kar nekaj motoristov. Že po prvi smrti bi morali reagirat in plačati odškodnino za vse žrtve teh famoznih zaščitnih ograj. Tudi tu, so imeli svinčnike pri načrtovanju v rokah strokovnjaki. Če vozijo s PH, lahko upravičeno pričakuješ, da so dobri vozniki. Tako kot so znanja voznikov različna, so tudi želje in težnje voznikov različni, nekateri v hitri vožnji pač uživamo, ker to obvladamo, tudi nismo nič nevarnejši, kot povprečni voznik v OH. Statistika prehitrih voznikov in število prometnih nesreč zaradi tega, potrjujeta moje trditve. Problem predstavlja samo tistih nekaj opic, ki so jih s pomočjo banan, naučili pritiskat gas in kolikor toliko, obračat volan.
nevone - Saj ni problem vozit čisto počasi, samo umikat se moraš, da te lahko varno prehitijo. Zaradi dveh, ki sta vlekla počasno kolono, sem moral 2x na travnik, da sem ohranil življenje, ko je nekdo tako kolono prehiteval. Kaj ti ni jasno, gre za kršitev prometnih predpisov na več kilometrih, s tem, da v počasni koloni, nihče nima varnostne razdalje in so vsi ob sredinski črti in ne na sredini voznega pasu.
Problem ni v počasni vožnji, problem je, da nihče od počasnežev, ne opazuje prometa zadaj, torej ima pomanjkljivo zanje in določene dele, ki jih nikoli ni obvladal. Nesposobne podim v dodatno izobraževanje, da sploh bojo za na cesto, kljub temu, da so počasni, so to s več kot tono težkim ubijalskim strojem.
Bi kirurga, ki bi vsako drugo operacijo zašuštral, tudi branila?
Gre za malenkosti, ki v prometu odločajo o življenju in smrti.
Zakaj za vožnjo na odbijaču in blendanje, takoj krivite Balkance, če je veliko več Slovencev med njimi, sploh sinčkov in hčera (tudi punce so se naučile konkretno pritiskat na gas pa še obvezen mobitel na ušesu), novodobnih tajkunskih bogatašev
facepalm - Zopet bučka, če ti zaradi umikanja v škarjah, karkoli poškoduješ in se seveda to tudi opazi ali to potrdijo priče (velikokrat gre za zavarovalniške gulfije, ko se nekdo zaleti in trdi, da mu je nekaj skočilo, da je nekdo prehiteval,... zato, če ni nobene sledi in prič, policaji najprej domnevajo, da si ti izgubil nadzor in torej gre za klasično NPH. Če pred luknjami ni opozorilne table, je krivo cestno podjetje, če je znak pa NPH. Za tretjo, boš moral dati link, v takem primeru gre za odgovornost DARS-a, saj je nekje pretrgana zaščitna ograja, žival ali človek na AC nima kaj počet. Ljudje pač izgubijo oblast nad vozilom, zato ker vozijo hitreje od njihove PH, potem pa iščejo izgovore po dolgem in počez. Ovinka pri žalah sta bila dolga leta drsalnici ob vsakem dežju, 20 je bilo preveč, če nisi obvladal drsanja, šele, ko je avto protokola razbil službeni voznik, so tista dva ovinka poštimal, da se je dalo peljat normalno.
m0LN4r - Tukaj se pa motiš ali pa še nikoli nisi peljal super mehkega avtomobila. V rokah čudiš čisto vsak kamenček ali luknjo, ki jo povozi kolo in, če znaš spremljat dogajanja, točno začutiš, ko kakšno kolo nima stika z voziščem, sopotnik pa tega ne občuti. Razlika med mehkim ni bolj trdim avtom je ravno v tem, da na školjki in zicu, malih stvari ne čutiš, tako kot v kakšnem trdem, ekstrem so ferrari-ji, kjer čutiš, praktično vsak šodrček.
predi - Praviloma se dobri vozniki omejitev v naselju držijo (sam sem v primeru, ki sem ga opisal, prekoračil za 6km/h (v MB je na podobnih cestah 70 in bi prekoračil za 1km/h).
Delo krepa človeka

facepalm ::
facepalm - Zopet bučka, če ti zaradi umikanja v škarjah, karkoli poškoduješ in se seveda to tudi opazi ali to potrdijo priče (velikokrat gre za zavarovalniške gulfije, ko se nekdo zaleti in trdi, da mu je nekaj skočilo, da je nekdo prehiteval,... zato, če ni nobene sledi in prič, policaji najprej domnevajo, da si ti izgubil nadzor in torej gre za klasično NPH. Če pred luknjami ni opozorilne table, je krivo cestno podjetje, če je znak pa NPH. Za tretjo, boš moral dati link, v takem primeru gre za odgovornost DARS-a, saj je nekje pretrgana zaščitna ograja, žival ali človek na AC nima kaj počet. Ljudje pač izgubijo oblast nad vozilom, zato ker vozijo hitreje od njihove PH, potem pa iščejo izgovore po dolgem in počez. Ovinka pri žalah sta bila dolga leta drsalnici ob vsakem dežju, 20 je bilo preveč, če nisi obvladal drsanja, šele, ko je avto protokola razbil službeni voznik, so tista dva ovinka poštimal, da se je dalo peljat normalno.
nimas pojma o cemu govoris.
- ce se nekomu umaknes se opazi samo na ograji. po tleh ni znakov zaviranja v sili, morebitne price peljejo dalje saj se tudi sam ne ustavis sredi ceste zaradi parih crt in polomljenega ogledala. Sledi: globa zaradi NPH (ce klices policijo in podas prijavo)
- nisem se slisal, da bi cestno podjetje krilo skodo, nastalo zaradi nevzdrzevanega cestisca. Oz ne brez tozbe. Koliko takih si lahko sploh privosci toziti podjetje pa presodi sam. spet.. zelis uveljavljati kasko in prijavis dogodek policiji in dobis racun se racun za ograjo
- za tretjo bi ti lahko dal le telefonsko stevilko. izjava darsa je bila, da oni divjadi niso nasli in s tem je bila zadeva za njih zaklucena (seveda s prilozeno poloznico za ograjo). Mogoce bi se izslo drugace, ce bi tip skakal po sodiscih.
Sem tudi sam ze poskodoval svoje vozilo zaradi resevanja drugih udelezencev: hitra voznja po vaskih cestah sirine 1.5 avtomobila in sem moral zaviti z enim kolesom na travo, da sva sla sploh mimo. v travi pa skala presekala gumo. O tipu ne duha ne sluha, stroske sem si kril sam.
Pred kratkim podobna situacija sorodnika, le da je ta moral zapeljati v luknjo na robu cestisca.
Ce bi bil ob teh cestah globok kanal, bi policaji pisali kazen zaradi NPH. Tako pa se jih ni klicalo.
Tako kot nas solatko, ki vozi po travnikih. V primeru, ka bi bila zraven se ograja in bi tam obstal, bi dobil kazen za NPH. Tako pa se je lahko na racun gole srece, zapeljal naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

val46 ::
In jaz ti solatko, že 151.tič pravim, da se PH nič ne spremeni ob prekoračitvi OH, stvar je le v tem, da po CPPjih, PH preko OH je NPH! Pa si ti lahko razlagaš in nakladaš še 152krat drugače, bo to še vedno držalo. Če za fiziko in tvoje kamerate ne, pa za policijo in sodišča!
In spet ti in tvoje bralno razumevanje. Nisem nikjer napisal, da se jaz zaletim v nekoga, ki vozi 10km preko omejitve, ampak pravim, da se bo lahko nekdo ki vozi 10km preko omejitve zaletel vame. Predstavljaj si križiče. Ti se vključuješ iz strani, po cesti pa nekdo vozi s prekoračeno OH. Ti predvidevaš, da se to vozilo premika z OH ali manjšo hitrosto od le te. Predvidevaš, da bo to vozilo potrebovalo do tebe napr.5 sekund, kar je popolnoma dovolj, da se ti lahko varno vključiš v promet pred to vozilo. Ampak, ker to vozilo vozi dejansko 10km/h preko omejitve, bo za to isto pot potrebovalo kako sekundo manj, kar pa že lahko pomeni, da se ne bo uspel ustavit, preden prileti v tvoje vozilo. Ti je zdaj kaj bolj jasno, kaj sem hotel povedat?
Vidiš mOLN4r, še tebe, ki si edini, ali vsaj eden redkih, ki nekako zagovarjaš solatkove ideje, še tebe se je spravil učit, kaj in kako se vozi in kaj in kako se v kakem avtomobilu dela in vozi. Tisto o ferrarijih pa ne ga resno jemat, ker razen po TV in morda na plakatu v svoji sobi ali pri lokalnem mehaniku, ga še ni videl. Vozil pa še manj...sploh pa ne po cestah, kjer bi čutil vsak šodrček. Vidiš solatko, zaradi takih "otročjih" izjav, te ne morem jemat resno niti v najbolj resnih debatah, kaj šele tu, kjer je na 4km daleč videt, kako lažeš sebi in vsem nam.
In spet ti in tvoje bralno razumevanje. Nisem nikjer napisal, da se jaz zaletim v nekoga, ki vozi 10km preko omejitve, ampak pravim, da se bo lahko nekdo ki vozi 10km preko omejitve zaletel vame. Predstavljaj si križiče. Ti se vključuješ iz strani, po cesti pa nekdo vozi s prekoračeno OH. Ti predvidevaš, da se to vozilo premika z OH ali manjšo hitrosto od le te. Predvidevaš, da bo to vozilo potrebovalo do tebe napr.5 sekund, kar je popolnoma dovolj, da se ti lahko varno vključiš v promet pred to vozilo. Ampak, ker to vozilo vozi dejansko 10km/h preko omejitve, bo za to isto pot potrebovalo kako sekundo manj, kar pa že lahko pomeni, da se ne bo uspel ustavit, preden prileti v tvoje vozilo. Ti je zdaj kaj bolj jasno, kaj sem hotel povedat?
Vidiš mOLN4r, še tebe, ki si edini, ali vsaj eden redkih, ki nekako zagovarjaš solatkove ideje, še tebe se je spravil učit, kaj in kako se vozi in kaj in kako se v kakem avtomobilu dela in vozi. Tisto o ferrarijih pa ne ga resno jemat, ker razen po TV in morda na plakatu v svoji sobi ali pri lokalnem mehaniku, ga še ni videl. Vozil pa še manj...sploh pa ne po cestah, kjer bi čutil vsak šodrček. Vidiš solatko, zaradi takih "otročjih" izjav, te ne morem jemat resno niti v najbolj resnih debatah, kaj šele tu, kjer je na 4km daleč videt, kako lažeš sebi in vsem nam.

DostMam ::
Solatko, 151-ič:
Insistiranje na kategoriji, ki jo vsak voznik v vsakem trenutku določa individualno pelje v anarhijo. Tega pa nočemo! Pogovarjamo se o "talentih". Ti na cesti počnejo po svoje in ne po zakonu.
Pa še zaradi natančnosti: nekdo je prej napisal, da je na AC predpisana minimalna hitrost 60 km/h. To ne drži. Minimalna hitrost ni predpisana.
Insistiranje na kategoriji, ki jo vsak voznik v vsakem trenutku določa individualno pelje v anarhijo. Tega pa nočemo! Pogovarjamo se o "talentih". Ti na cesti počnejo po svoje in ne po zakonu.
Pa še zaradi natančnosti: nekdo je prej napisal, da je na AC predpisana minimalna hitrost 60 km/h. To ne drži. Minimalna hitrost ni predpisana.

val46 ::
Mene najbolj jezi to, kako bi on vsem ki vozijo prepočasi(za njegove pojme) kazni dajal in jim prepovedoval nadaljne udejstvovanje v prometu, to, da pa nekdo prekorači hitrost, je pa za njegove pojme ok?
In spet, tudi sam je že to počel, da je ZAVEDNO znižal hitrost na 20km/h, samo zato, da je lahko nekomu zadaj dal lekcijo in ga nerviral. Najbrž takrat ni pomislil, da bi lahko ga ta model ali pa nekdo še za njim, začel prehitevat v škarje in bi s tem povzročil prometno nesrečo? Pa toliko krat je imel za povedat preko tista dva voznika, ki sta delala kolono in se je moral zaradi njiju(ne zaradi tistega, ki jih je prehiteval) umaknit na sosednji travnik. Eno govori da se ne dela, po drugi strani se pa sam hvali, kako to počne!
In spet, tudi sam je že to počel, da je ZAVEDNO znižal hitrost na 20km/h, samo zato, da je lahko nekomu zadaj dal lekcijo in ga nerviral. Najbrž takrat ni pomislil, da bi lahko ga ta model ali pa nekdo še za njim, začel prehitevat v škarje in bi s tem povzročil prometno nesrečo? Pa toliko krat je imel za povedat preko tista dva voznika, ki sta delala kolono in se je moral zaradi njiju(ne zaradi tistega, ki jih je prehiteval) umaknit na sosednji travnik. Eno govori da se ne dela, po drugi strani se pa sam hvali, kako to počne!

m0LN4r ::
Tukaj je vrtec, drugod pa pregledna pregledna ravnica brez znakov zivljenja. Zelo enostavno.Na vsakdanji poti imam en 200 meterski odsek na ravnem z 30, pocutim se kot edini bumbar, ki se tam peljem 30 in potem fasem na tedenski ravni nekoga, ki mi potrobi, zakaj se peljem 30 tistih 200 metrov.Kaj je na tem odseku tako posebnega, da se tukaj omejitve držiš, drugod pa ne?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()

solatko ::
facepalm - Lepo si podal primer NPH, vozil si hitro na cesti za 1,5 vozila, to je tisto o čemer vam tumbam že nekaj let. V mojem primeru, bi se zaletel v enega tistih na levi, iz preprostega razloga, ker so vozili več kot pol počasneje, kakšen bi bil rezultat na mojih 10 in njihovih cca 60 me vem, ampak bolje tako, kot se je izšlo in na travnik sem se zapeljal samo toliko, da sem pobegnil s cestišča, ker tam bi me nasadil na polno.
Po navadi v takih bežanjih in umikanjih ni sledi tistega, ki to povzroči, zato so super kamere, ki snemajo dogajanja pred in za avtomobilom.
val46 - Prilagojena hitrost je stvarna kategorija ne namišljena, kot OH, s PH voziš ali ne, višina hitrosti ni določena, če je PH je lahko tudi 300+, OH pa je namišljena kategorija in ima redkokdaj zveze z varnostjo (govorim o splošnih omejitvah za državo), včasih je na kakšnem nevarnem mestu, še upravičeno določena hitrost. Vključevanje na prednostno cesto predpisuje tvojo dolžnost, da to storiš varno, torej ne izsiliš nikogar, tudi, če vozi hitreje, je pač krivda deljena, ker sta oba v prekršku, on prehiter, ti izsiljevanje prednosti. Jaz ne računam koliko sekund imam časa, temveč ocenim s kakšno hitrostjo vozi in kako blizu je. Dve sekundi računaš, da imaš pet sekund in ko potegneš, čutiš, da imaš v resnici samo še 3. Iz stavka v stavek serješ večje buče, samo zato, da bi nekaj dokazal, pa ti ne gre preveč dobro, bodi raje tiho, ker se smešiš.
V globlji kanal je šel kamion, da je rešil reševalno vozilo na nujni vožnji, ko zaradi počasne kolone, ni mogel na svoj vozni pas, misliš, da mu je policija zaračunala ograjo in NPH?
Pravim, da je veliko voznikov prijavilo izmišljene zgodbe, ko so zaradi zajeba, razbili avto na prazni cesti, nekatere so na zavarovalnicah šle skozi, druge ne in v drugem primeru, je voznik dobil kazen za NPH, ne pa za lažno prijavo in poizkus zavarovalniške goljufije. Če si sposoben poklicati takoj in dati vsaj osnovni opis vozila, policaji največkrat takega dobijo še na cesti, samo potrebno je reagirat zbrano in hitro, ne pa najprej pol ure jokat zaradi razbitega pleha. Mimo grede Niko Mihelič, bivši sosed in zelo dober prijatelj, je imel zastopstvo ferrija in Harley-a, tako, da sem tista trda drva, kar nekaj krat prevažal na krajših razdaljah, za na dolge pa enostavno ni, ker se voziš, kot na lojternem vozu z železnimi šinami na kolesih. Kar nekajkrat sva skupaj testirala za revijo Avto, v 70-tih letih.
Res si debilko, samo zato sem znižal hitrost, ker se ni hotel spravit na varnostno razdaljo, pri 70 to ni meter ali največ dva. Vas debile sem spraševal, kaj bi v takem primeru naredili vi, pa ni bilo niti enega pametnega odgovora, samo vsake toliko pride del opisa, kot smešna pripomba, glejte ga kretena, kaj je počel in sedaj vsem drugim soli pamet. Če že daješ take butaste pripombe, nalimaj cel sestavek in jih bo vsaj nekaj spoznalo, da sem ravnal prav, ne pa iz tega stavka, opisuješ bedaka, ki brez veze zmanjša hitrost, zato, da zajebava tiste zadaj. Res si nizkoten, ampak glej, govoriš o sebi ne o meni. Tvoje poznavanje prometnih zakonitosti je na nivoju pet letnega otroka ali sto letne ženice, ki razen do cerkve ni šla v življenju nikamor.
DostMam - V momentu, ko moraš hitrost prilagajat razmeram na cesti, se znajdeš v anarhiji, omejitev hitrosti je fiksno določena. Ja, preomet je kolikor toliko urejena anarhija, hvala bogu, saj bi bilo sicer še več mrtvih. Imaš morda standardizirana znanja za voznike, da vozijo vsi enako in vsi reagirajo enako in vsi imajo enako zmogljive stroje,...... Kaj bi rad dodal temu? Imaš red, bi rad red, potem moraš do pikice standardizirat udeležence, je to mogoče? Ne, nikoli, dokler bojo glavni dejavnik ljudje. Z elelktroniko boš uredil voznike, kaj pa ostale udeležence, ki bodo močen faktor v dogajanju avtomatskega prometa, ali pa jih boš izločil.
Prilagojena hitrost, je pač individualna kategorija, tega ne more, namesto tebe, vozit tisti zadaj, spredaj ali od strani, samo ti si tisti, ki v tistem trenutku odločaš, kaj je varno in kaj ni, če se odločiš napačno, je kažin.
Po navadi v takih bežanjih in umikanjih ni sledi tistega, ki to povzroči, zato so super kamere, ki snemajo dogajanja pred in za avtomobilom.
val46 - Prilagojena hitrost je stvarna kategorija ne namišljena, kot OH, s PH voziš ali ne, višina hitrosti ni določena, če je PH je lahko tudi 300+, OH pa je namišljena kategorija in ima redkokdaj zveze z varnostjo (govorim o splošnih omejitvah za državo), včasih je na kakšnem nevarnem mestu, še upravičeno določena hitrost. Vključevanje na prednostno cesto predpisuje tvojo dolžnost, da to storiš varno, torej ne izsiliš nikogar, tudi, če vozi hitreje, je pač krivda deljena, ker sta oba v prekršku, on prehiter, ti izsiljevanje prednosti. Jaz ne računam koliko sekund imam časa, temveč ocenim s kakšno hitrostjo vozi in kako blizu je. Dve sekundi računaš, da imaš pet sekund in ko potegneš, čutiš, da imaš v resnici samo še 3. Iz stavka v stavek serješ večje buče, samo zato, da bi nekaj dokazal, pa ti ne gre preveč dobro, bodi raje tiho, ker se smešiš.
V globlji kanal je šel kamion, da je rešil reševalno vozilo na nujni vožnji, ko zaradi počasne kolone, ni mogel na svoj vozni pas, misliš, da mu je policija zaračunala ograjo in NPH?
Pravim, da je veliko voznikov prijavilo izmišljene zgodbe, ko so zaradi zajeba, razbili avto na prazni cesti, nekatere so na zavarovalnicah šle skozi, druge ne in v drugem primeru, je voznik dobil kazen za NPH, ne pa za lažno prijavo in poizkus zavarovalniške goljufije. Če si sposoben poklicati takoj in dati vsaj osnovni opis vozila, policaji največkrat takega dobijo še na cesti, samo potrebno je reagirat zbrano in hitro, ne pa najprej pol ure jokat zaradi razbitega pleha. Mimo grede Niko Mihelič, bivši sosed in zelo dober prijatelj, je imel zastopstvo ferrija in Harley-a, tako, da sem tista trda drva, kar nekaj krat prevažal na krajših razdaljah, za na dolge pa enostavno ni, ker se voziš, kot na lojternem vozu z železnimi šinami na kolesih. Kar nekajkrat sva skupaj testirala za revijo Avto, v 70-tih letih.
Res si debilko, samo zato sem znižal hitrost, ker se ni hotel spravit na varnostno razdaljo, pri 70 to ni meter ali največ dva. Vas debile sem spraševal, kaj bi v takem primeru naredili vi, pa ni bilo niti enega pametnega odgovora, samo vsake toliko pride del opisa, kot smešna pripomba, glejte ga kretena, kaj je počel in sedaj vsem drugim soli pamet. Če že daješ take butaste pripombe, nalimaj cel sestavek in jih bo vsaj nekaj spoznalo, da sem ravnal prav, ne pa iz tega stavka, opisuješ bedaka, ki brez veze zmanjša hitrost, zato, da zajebava tiste zadaj. Res si nizkoten, ampak glej, govoriš o sebi ne o meni. Tvoje poznavanje prometnih zakonitosti je na nivoju pet letnega otroka ali sto letne ženice, ki razen do cerkve ni šla v življenju nikamor.
DostMam - V momentu, ko moraš hitrost prilagajat razmeram na cesti, se znajdeš v anarhiji, omejitev hitrosti je fiksno določena. Ja, preomet je kolikor toliko urejena anarhija, hvala bogu, saj bi bilo sicer še več mrtvih. Imaš morda standardizirana znanja za voznike, da vozijo vsi enako in vsi reagirajo enako in vsi imajo enako zmogljive stroje,...... Kaj bi rad dodal temu? Imaš red, bi rad red, potem moraš do pikice standardizirat udeležence, je to mogoče? Ne, nikoli, dokler bojo glavni dejavnik ljudje. Z elelktroniko boš uredil voznike, kaj pa ostale udeležence, ki bodo močen faktor v dogajanju avtomatskega prometa, ali pa jih boš izločil.
Prilagojena hitrost, je pač individualna kategorija, tega ne more, namesto tebe, vozit tisti zadaj, spredaj ali od strani, samo ti si tisti, ki v tistem trenutku odločaš, kaj je varno in kaj ni, če se odločiš napačno, je kažin.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

nevone ::
Tukaj je vrtec, drugod pa pregledna pregledna ravnica brez znakov zivljenja. Zelo enostavno.
A pa je res pregledna pregledna ravnica brez znakov življenja, al vseeno ni tko 100% varno?
Hitra vožnja je problem, ker je pač hitra. Že te omejitve ki so, so v bistvu nevarne, seveda odvisno od situacije.
Sej vsi zastopmo, da imate eni veselje malo hitreje zapeljati, ker to je en tak fajn občutek, sploh če misliš, da obvladaš.
Ampak ne potem razlagat, kako boste vsem ostalim zagrenili življenja s vsemi sortami predpisov, da bodo sploh lahko sedli za volan. Nekaj človečnosti je tu vseeno potrebno.
Tisti, ki pa zanalašč izzivajo so pa res problem, ker je to njihov attitude - ali način razmišljanja, da se lepo slovensko izrazim - potem ponavadi/lahko tudi na drugih področjih.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.