» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
178 / 293
»»

Kumbaja ::

Pravim, da je veliko voznikov prijavilo izmišljene zgodbe, ko so zaradi zajeba, razbili avto na prazni cesti, nekatere so na zavarovalnicah šle skozi, druge ne in v drugem primeru, je voznik dobil kazen za NPH, ne pa za lažno prijavo in poizkus zavarovalniške goljufije.

ja verjamem, da si to pogosto poskusil, ravno tako kot si se zgovarjal na sina ko bi bilo treba plačat prometni prekršek.

če je PH je lahko tudi 300+

Ja, vsak psihopat je to mislil preden so ga postrgali z zidu.

Res si debilko, samo zato sem znižal hitrost, ker se ni hotel spravit na varnostno razdaljo, pri 70 to ni meter ali največ dva.

Tako kot pri 200 km/h ni 10m, pa si vseeno hvalil debila, ki je to počel, kako varno vozi. Kar v jasno pove tudi vse o tvoji sposobnosti realno presojat situacije v prometu.

- V momentu, ko moraš hitrost prilagajat razmeram na cesti, se znajdeš v anarhiji,

anarhija se začne in konča s nesposobnimi vozniki, ki niste sposobni vozit skladno s prometnimi predpisi.

Sej vsi zastopmo, da imate eni veselje malo hitreje zapeljati, ker to je en tak fajn občutek, sploh če misliš, da obvladaš.

Vsak ki to počne na regionalki, je pomilovanja vreden revež, ki nima jajc ga bi konkreten avto peljal na temu namenjeno površino. Že gokard v BTCju je bolj adrenalinski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

nevone ::

Vsak ki to počne na regionalki, je pomilovanja vreden revež, ki nima jajc ga bi konkreten avto peljal na temu namenjeno površino. Že gokard v BTCju je bolj adrenalinski.


Saj se strinjam, adrenalin se da sproščat drugače.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

A pa je res pregledna pregledna ravnica brez znakov življenja, al vseeno ni tko 100% varno?
Je 100% ni dvoma.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

Kumbaja - Najprej razloži od kje ti citat moje izjave, ker to ni moja izjava. Daj že prepričaj dilerja ali zavrti številko, ki sem jo dal zgoraj, za pomoč v krizi.
Jaz dam moje ugotovitve, na tvojo celotno izjavo, ti pa vlečeš iz konteksta in delaš svoje zaključke.

nevone - Kaj pa če res obvladaš in to počneš, ko ni drugih udeležencev? Hitrost lahko prekoračiš samo zavestno, veliko napak vozniki delajo nezavedno in praktično ne vedo, da so naredili kaj narobe.
Nihče nebi rad nikomur zagrenil življenje, vendar je vožnja v prometu tako opravilo, v katerem tisti, ki tega ne obvladajo z več kot tono težkimi stroji, tega ne počno, vsak pa se ima možnost dodatno usposabljat, da do razumnega nivoja znanja pride in postane sorazmerno varen.
Koliko bi bilo v tebi človečnosti do nesposobnega kirurga, ki vseeno operira, če prav mu zaradi napak, umirajo pacienti?
Promet je bolj ali manj urejena anarhija, saj ne more bit drugačen, če si dve sekundi nista v prometu enaki, lahko to ukalupiš?
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Hitra vožnja je problem, ker je pač hitra.
Hitro je relativno, smo ze debatirali. Sem se danes peljal 180 znotraj OH in 100 znotraj OH, ni se mi zdelo hitro, niti malo. Na AC pa stevca itak ne gledam, samo za vas sem da pogledal pri 180 pol pa vec ne. Ajd tam pr 200 priznam je hitro, ampak tudi nic kaj takega, ce me zadi prehitevajo z 240.

100 se mi je zdelo hitro v stari skodi feliciji, ko so se vrata zacela odpirat in veter je bil glasnejsi od motorja.

Za lazjo predstavo: tle je marsikaj po obcutku hitro, 100+ pa je ze warp speed.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Lepo si podal primer NPH, vozil si hitro na cesti za 1,5 vozila, to je tisto o čemer vam tumbam že nekaj let. V mojem primeru, bi se zaletel v enega tistih na levi, iz preprostega razloga, ker so vozili več kot pol počasneje, kakšen bi bil rezultat na mojih 10 in njihovih cca 60 me vem, ampak bolje tako, kot se je izšlo in na travnik sem se zapeljal samo toliko, da sem pobegnil s cestišča, ker tam bi me nasadil na polno.
Po navadi v takih bežanjih in umikanjih ni sledi tistega, ki to povzroči, zato so super kamere, ki snemajo dogajanja pred in za avtomobilom.

Torej koncno priznas, da si vozil z NPH takrat, ko si peljal po travniku?
Kako pa ves, da sem vozil hitro? S hitro voznjo bi ostal brez kolesa. Zaviral pa sem minimalno, ker z avtom l.93 ne bi bilo ravno pametno pohoditi zavore medtem, ko se umikas na centimetre. Ce bi vedel, da je v travi velik kamen, bi reagiral drugace. Takrat, v tisti sekundi, ko se je znasel pred menoj pa sem samo nezno stopil na bremzo in poravnal vozilo v desno.
Ker primera sta sila podobna, le da jaz nisem imel kam in sem se lahko umaknil za zgolj pol metra, ti pa cel travnik. V moji travi se je skrivala skala, tvoja pa je bila dobro utrjena. Kot pravim.. si imel sreco.
Je pa to bilo l. 2008 in me je izucilo, da se na vsak nacin ni vredno umikati, ker v primeru, da se jaz ne bi umaknil, bi si verjetno on refleksno brusil bok ob kamniti zid.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

DostMam ::

solatko je izjavil:

...V momentu, ko moraš hitrost prilagajat razmeram na cesti, se znajdeš v anarhiji,...

Ne drži. Prilagajanje razmeram na cesti - ko to počnejo vsi udeleženci - vodi do ureditve prometa.

solatko je izjavil:

...Imaš morda standardizirana znanja za voznike, da vozijo vsi enako in vsi reagirajo enako...

Imamo: avto šole, predpisi, standardizacija elementov prometa.

solatko je izjavil:

...potem moraš do pikice standardizirat udeležence, je to mogoče?...

Niti ni potrebno do pikice. Veliko vemo o samoureditvenih sistemih in promet to je. Drobne razlike se izravnajo v masi.

solatko je izjavil:

...Prilagojena hitrost, je pač individualna kategorija, tega ne more, namesto tebe, vozit tisti zadaj, spredaj ali od strani, samo ti si tisti, ki v tistem trenutku odločaš, kaj je varno in kaj ni, če se odločiš napačno, je kažin.

S tem se strinjam.

lufthammer ::

Eni imate čas tle gor viset, drugi delamo.:D In se nabere kar nekaj izjav, potrebnih odgovora.

hitrost, ki je v naseljih za 1 km/h manjša, zagotavlja 4 % manj prometnih nesreč; znizanje hitrosti za 1 km/h izven naselja zmanjša število nesreč za okoli 2 %.

Komot določiš računsko. če zmanjšaš hirost na 0 kmh, se zmanjša število prometnih nesreč za 100%.

Če pa me kakšen hitrejši voznik dohiti, se pa redno umaknem,

Npr.: čez Medvode 60, po ravnini do Mednega (90) 65 do 70, čez Medno (50) 55 ali 60, po ravnini do Ljubljane (90) 65, po Celovški (70) do 60. Nikjer se nihče ne umika, da ne bo pomote. Ne vem, kje se vozite, da vas nikjer ne vidim.

Mah, pust ga, on ne more zastopt, da če si počasen, da zato nisi kreten. Sej tud težko zastop, da je višja hitrost nevarnejša od nižje. Nima osnov (bontona).

Če to leti name, bo pomota. Nikoli neznancev ne zmerjam s kreteni. Počasni so samo začasna ovira na cesti. Nimaš osnov bontona.

ne pozabit, da se kar 3/4 voznikov ocenjuje kot nadpovprečnih

V tej temi vas je kar nekaj.

kot potniku pa najvišjo pri kateri sem bil zraven 280km/h

Solatko je Pussy, sem letel že krepko čez 300, na dirkališču, seveda.

Pa še zaradi natančnosti: nekdo je prej napisal, da je na AC predpisana minimalna hitrost 60 km/h. To ne drži. Minimalna hitrost ni predpisana.

Posebej za nepismene:

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
(17) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, sedmega ali petnajstega odstavka tega člena.

IN VOZIJO po njej...A bo šlo? Kam pa pridemo, da se boš z mopedom cijazil po AC. Bolje, da sediš doma pred TV.:O

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

lufthammer je izjavil:

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
(17) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, sedmega ali petnajstega odstavka tega člena.

IN VOZIJO po njej...A bo šlo? Kam pa pridemo, da se boš z mopedom cijazil po AC. Bolje, da sediš doma pred TV.:O

Jaz ta clen razumem kot "imajo dovoljenje za zapeljati na AC" in "imajo dovoljenje voziti po AC". Ne pa, da "morajo voziti vsaj 60kmph".
Ce je vozilo deklarirano, da doseze vsaj 60kmph, gre lahko na AC. Ce je to vozilo tako podhranjeno, da v klanec pelje le 40kmph, to vozilo ni v prekrsku, v kolikor vozi po pasu za pocasna vozila, s prizganimi utripalkami.
Imas pa tudi izredne razmere, (kolone, dela na cesti, megla itd..) ko dejansko ne mores voziti vec.

DostMam ::

lufthammer je izjavil:

...če zmanjšaš hirost na 0 kmh, se zmanjša število prometnih nesreč za 100%.
To je nesmisel, ki ne dokazuje nič. Škoda časa.

lufthammer je izjavil:

...Nikoli neznancev ne zmerjam s...
nepismenimi?

lufthammer je izjavil:

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h...
Ne razumem po čem sklepate na predpisano minimalno hitrost na avtocesti.

val46 ::

solatko je izjavil:


val46 - Prilagojena hitrost je stvarna kategorija ne namišljena, kot OH, s PH voziš ali ne, višina hitrosti ni določena, če je PH je lahko tudi 300+, OH pa je namišljena kategorija in ima redkokdaj zveze z varnostjo (govorim o splošnih omejitvah za državo), včasih je na kakšnem nevarnem mestu, še upravičeno določena hitrost. Vključevanje na prednostno cesto predpisuje tvojo dolžnost, da to storiš varno, torej ne izsiliš nikogar, tudi, če vozi hitreje, je pač krivda deljena, ker sta oba v prekršku, on prehiter, ti izsiljevanje prednosti. Jaz ne računam koliko sekund imam časa, temveč ocenim s kakšno hitrostjo vozi in kako blizu je. Dve sekundi računaš, da imaš pet sekund in ko potegneš, čutiš, da imaš v resnici samo še 3. Iz stavka v stavek serješ večje buče, samo zato, da bi nekaj dokazal, pa ti ne gre preveč dobro, bodi raje tiho, ker se smešiš.
V globlji kanal je šel kamion, da je rešil reševalno vozilo na nujni vožnji, ko zaradi počasne kolone, ni mogel na svoj vozni pas, misliš, da mu je policija zaračunala ograjo in NPH?
Pravim, da je veliko voznikov prijavilo izmišljene zgodbe, ko so zaradi zajeba, razbili avto na prazni cesti, nekatere so na zavarovalnicah šle skozi, druge ne in v drugem primeru, je voznik dobil kazen za NPH, ne pa za lažno prijavo in poizkus zavarovalniške goljufije. Če si sposoben poklicati takoj in dati vsaj osnovni opis vozila, policaji največkrat takega dobijo še na cesti, samo potrebno je reagirat zbrano in hitro, ne pa najprej pol ure jokat zaradi razbitega pleha. Mimo grede Niko Mihelič, bivši sosed in zelo dober prijatelj, je imel zastopstvo ferrija in Harley-a, tako, da sem tista trda drva, kar nekaj krat prevažal na krajših razdaljah, za na dolge pa enostavno ni, ker se voziš, kot na lojternem vozu z železnimi šinami na kolesih. Kar nekajkrat sva skupaj testirala za revijo Avto, v 70-tih letih.
Res si debilko, samo zato sem znižal hitrost, ker se ni hotel spravit na varnostno razdaljo, pri 70 to ni meter ali največ dva. Vas debile sem spraševal, kaj bi v takem primeru naredili vi, pa ni bilo niti enega pametnega odgovora, samo vsake toliko pride del opisa, kot smešna pripomba, glejte ga kretena, kaj je počel in sedaj vsem drugim soli pamet. Če že daješ take butaste pripombe, nalimaj cel sestavek in jih bo vsaj nekaj spoznalo, da sem ravnal prav, ne pa iz tega stavka, opisuješ bedaka, ki brez veze zmanjša hitrost, zato, da zajebava tiste zadaj. Res si nizkoten, ampak glej, govoriš o sebi ne o meni. Tvoje poznavanje prometnih zakonitosti je na nivoju pet letnega otroka ali sto letne ženice, ki razen do cerkve ni šla v življenju nikamor.


Definicija PH je bila že tolikokrat podana tukaj, da se mi niti ne da več ti še 152tič pisat, kaj PH je in do kje lahko PH gre. Ker če do sedaj nisi razumel, tudi tokrat ne boš! In še enkrat, OH ima ogromno veze z varnostjo, če OH ne bi obstajala, potem bi resnično vsak lahko vozil po svojih željah in vsi vemo, kake te želje so. A misliš da tisti, ki sedaj prekorači OH za ne vem, recimo 10km/h, bi tudi ob predpostavki, da OH ni določena, vozil enako hitro? Ali bi šel, kolikor bi se mu pač zdelo da gre lahko? Jaz vem, da bi lahko povsod vozil z recimo 120 po regionalkah in magistralkah ter 150+ po AC, pa tega ne počnem, ravno zaradi OH. Čeprav vem, da bi tiste hitrosti bile po PH ok. Ampak se zavedam, da niso, zato tega ne počnem. In takih je kar nekaj nas tu gor. Če pa OH ne bi obstajala, potem...potem bi pa res bil kaos na cestah, verjemi. No, razen ti bi vozil še vedno po PH in ne bi nikdar nikogar ogrožal. Super.
Kar Niko Mihelič je bil tvoj sosed? Pa za revijo Avto si testiral? Še kaj? Najbrž si tudi bil osebni šofer Titota in Jovanke, pa Niki Laudo si v Avstriji učil formulo vozit in žal danes pokojnega Fausta Gresinija po Italiji motor a? Dej ne seri dej, ker če ti misliš, da ti bomo ravno vse neumnosti in laži verjeli, se prekleto motiš. Btw, moj oče je dejansko bil dober kolega z Nikotom, in če mi zaupaš svoje pravo ime in priimek, lahko v zs, se lahko pozanimam če karkoli od napisanega drži. In če drži, obljubim, da te bom potlej vedno poslušal in dal tvojim idejam prav. Si za?

nevone ::

nevone - Kaj pa če res obvladaš in to počneš, ko ni drugih udeležencev? Hitrost lahko prekoračiš samo zavestno, veliko napak vozniki delajo nezavedno in praktično ne vedo, da so naredili kaj narobe.
Nihče nebi rad nikomur zagrenil življenje, vendar je vožnja v prometu tako opravilo, v katerem tisti, ki tega ne obvladajo z več kot tono težkimi stroji, tega ne počno, vsak pa se ima možnost dodatno usposabljat, da do razumnega nivoja znanja pride in postane sorazmerno varen.

Vsi ne morejo biti perfektni vozniki, zato je prav, da se bolj perfektni malo prilagajajo manj perfektnim, ker bo tako vsem bolje. Če je nekdo počasen ni nevaren, ker vozi s prilagojeno hitrostjo svojim zmožnostim. Ti bi ga postavil s ceste, zato da bo nekdo drug lahko divjal, kar je dejansko bolj nevarno od počasne vožnje.

Ti mi samo odgovori na vprašanje, ali je res tako težko včasih počakati kakšnega počasnejšega?

Koliko bi bilo v tebi človečnosti do nesposobnega kirurga, ki vseeno operira, če prav mu zaradi napak, umirajo pacienti?

Pa ne moreš to primerjati. Na zdravnika ne more nihče paziti, ali mu gledati skozi prste, počasnejše voznike pa hitrejši komot tolerirajo/te.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Kumbaja ::

solatko je izjavil:

blqh blah blah, nov kupcek lazi

Se vedno cakam citate za lazi, ki si jih izjavil. Al smo dokoncno razcistili, da si patoloski laznjivec in je vse kar izjavis plod tvoje bujne domislije?

val46 ::

Ma ja, ne vem kaj non stop te kirurge not meče...A naj zdaj se vsi, ki bi radi vozili po cestah, gredo usposabljat najmanj 8 let na faks+4 leta srednje šole+8 ali sedaj 9 let osnovne šole?+specializacija kot je za kirurge? Ja, pol bi meli vsi izpit šele v njegovih 67ih letih. Te njegove primerjave kirurga specialista z enim povprečnim navadnim voznikom, so tako, kot da bi primerjal sebe z schumaherjem ali rossijem. Vem da nisem in nikdar ne bom, sam to mi še ne prepoveduje vožnje po omejitvah na državnih cestah.

nevone ::

Hitro je relativno, smo ze debatirali.


Ne pa ni relativno. Relativen je lahko občutek hitrosti. Ampak posledice v primeru trka so enake, ne glede na to, kako hitro se je tebi zdelo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

lufthammer ::

Še enkrat:
...dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.


Za tiste, ki v klanec ne zmorejo normalne hitrosti, obstaja Pas za počasna vozila z oznako 60.
Predlagam ti enostaven test. Kupi si eno uro avtošole in inštruktorja prosi, da zapeljeta na avtocesto. Potem vozi 60, lahko tudi 80 km/h in ga na koncu vprašaj, če bi naredil izpit. Boš malo žalosten.:'(

Ne razumem po čem sklepate na predpisano minimalno hitrost na avtocesti.

Se ti opravičujem, nisi nepismen, le razumeš ne. Povprašaj nekoga čemu (ne komu) je namenjena avtocesta in čemu kolovoz.

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

Eni imate čas tle gor viset, drugi delamo.:D In se nabere kar nekaj izjav, potrebnih odgovora.

hitrost, ki je v naseljih za 1 km/h manjša, zagotavlja 4 % manj prometnih nesreč; znizanje hitrosti za 1 km/h izven naselja zmanjša število nesreč za okoli 2 %.

Komot določiš računsko. če zmanjšaš hirost na 0 kmh, se zmanjša število prometnih nesreč za 100%.

Če pa me kakšen hitrejši voznik dohiti, se pa redno umaknem,

Npr.: čez Medvode 60, po ravnini do Mednega (90) 65 do 70, čez Medno (50) 55 ali 60, po ravnini do Ljubljane (90) 65, po Celovški (70) do 60. Nikjer se nihče ne umika, da ne bo pomote. Ne vem, kje se vozite, da vas nikjer ne vidim.

Mah, pust ga, on ne more zastopt, da če si počasen, da zato nisi kreten. Sej tud težko zastop, da je višja hitrost nevarnejša od nižje. Nima osnov (bontona).

Če to leti name, bo pomota. Nikoli neznancev ne zmerjam s kreteni. Počasni so samo začasna ovira na cesti. Nimaš osnov bontona.

ne pozabit, da se kar 3/4 voznikov ocenjuje kot nadpovprečnih

V tej temi vas je kar nekaj.

kot potniku pa najvišjo pri kateri sem bil zraven 280km/h

Solatko je Pussy, sem letel že krepko čez 300, na dirkališču, seveda.

Pa še zaradi natančnosti: nekdo je prej napisal, da je na AC predpisana minimalna hitrost 60 km/h. To ne drži. Minimalna hitrost ni predpisana.

Posebej za nepismene:

(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
(17) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, sedmega ali petnajstega odstavka tega člena.

IN VOZIJO po njej...A bo šlo? Kam pa pridemo, da se boš z mopedom cijazil po AC. Bolje, da sediš doma pred TV.:O

In, ko pripeljes do stojece kolone se zaletis v njo z 60 km/h... in ti primitivec bos ljudi zmerjal z nepismenimi...

lufthammer je izjavil:

Še enkrat:
...dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.


Za tiste, ki v klanec ne zmorejo normalne hitrosti, obstaja Pas za počasna vozila z oznako 60.
Predlagam ti enostaven test. Kupi si eno uro avtošole in inštruktorja prosi, da zapeljeta na avtocesto. Potem vozi 60, lahko tudi 80 km/h in ga na koncu vprašaj, če bi naredil izpit. Boš malo žalosten.:'(

Ne razumem po čem sklepate na predpisano minimalno hitrost na avtocesti.

Se ti opravičujem, nisi nepismen, le razumeš ne. Povprašaj nekoga čemu (ne komu) je namenjena avtocesta in čemu kolovoz.


Ravno danes sem vozil 40-50 po avtocesti kjer je omejitev 130 km/h skoraj eno uro. Po tvoji logiki sem bil v prekrsku? Daj ne smesi se.

Se enkrat na nobeni cesti ni predpisane minimalne hitrosti. Kar predpisi dolocajo je da s pocasno voznjo je smes ovirat drugih in da moras ustrezno oznacit vozilo ce imas hitrost manjso od 50% predpisane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

lufthammer ::

In, ko pripeljes do stojece kolone se zaletis v njo z 60 km/h... in ti primitivec bos ljudi zmerjal z nepismenimi...


Nisi sposoben normalnega odgovora? Kdo je tle primitiven? :P

Ravno danes sem vozil 40-50 po avtocesti kjer je omejitev 130 km/h skoraj eno uro. Po tvoji logiki sem bil v prekrsku? Daj ne smesi se.

Ti verjamem na besedo.:))

Kumbaja ::

Kaj pa torej naredis ce naletis na stojeco kolono na avtocesti, ce manj kot 60 km/h po tvoje ni dovoljeno peljat?

Kaj ti verjames mi dol visi, ko bos vozil kje drugje kot na racunalniku ti bo hitro jasno da je nemogoce peljat po avtocesti brez da kdaj pesljes tudi manj kot 60 km/h.

Sem preprican da si ti eden tistih ki razlagajo da traktoji ne smejo na avtocesto in da je omejitev na kolesarskih 25 km/h.

m0LN4r ::

Mogoce pa imamo mi v zakonu napako? Ker v Nemciji pise, da dosegajo najmanj 61km/h.

Prinas je z najmanj ali brez napisano? Al so spet slampasto prevedli.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

lufthammer ::

Sem preprican da si ti eden tistih...

No vidiš, v kaj si ti prepričan pa men dol visi.

Kakšen doktorat rabiš, da veš kaj narest ob stoječi koloni na AC? Poslušaš obvestila in še pravi čas spokaš na lokalno cesto (ali pa v pričakovani gužvi sploh ne greš po AC, so lokalne lepše za vozit), narejeno že ničkolikokrat. Z motorjem sploh ne grem na AC, nikoli, prevelik dolgčas.

DostMam ::

m0LN4r je izjavil:

Mogoce pa imamo mi v zakonu napako? Ker v Nemciji pise, da dosegajo najmanj 61km/h.

Prinas je z najmanj ali brez napisano? Al so spet slampasto prevedli.

Veste kaj piše v albanskem zakonu o minimalni hitrosti na avtocesti?

m0LN4r ::

Anyway, prinas bi rabli vec tabel kot so te:


Pa veliko vec tega:


To pa bi dal za predlog:
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DostMam ::

Zakaj ne bi dali celotnega predloga:

 Vir: Wikipedia

Vir: Wikipedia

m0LN4r ::

Komot.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

Sem preprican da si ti eden tistih...

No vidiš, v kaj si ti prepričan pa men dol visi.

Kakšen doktorat rabiš, da veš kaj narest ob stoječi koloni na AC? Poslušaš obvestila in še pravi čas spokaš na lokalno cesto (ali pa v pričakovani gužvi sploh ne greš po AC, so lokalne lepše za vozit), narejeno že ničkolikokrat. Z motorjem sploh ne grem na AC, nikoli, prevelik dolgčas.


Torej si po tvoje v prekršku, če na avtocesti voziš 40 km/h ali ne? Kaj pa če stojim v koloni z 0 km/h? Da vidimo tvojo pismenost, ker zakonodaje očitno ne poznaš, če blodiš o minimalni predpisani hitrosti.

Zakon jasno pravi, da na avtocesto smejo samo vozila, ki kontrukcijsko zmorejo več kot 60 km/h. Nič pa ne govori o tem koliko morajo dejansko vozit. Tako, da vse hitrosti od 0 do max omejitve niso kaznive same po sebi, pa če se na glavo postaviš s svojim nepoznavanjem prometnih predpisov.

O traktorjih in kolesarskih pa vidim da sem zadel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

mirator ::

Kumbaja je izjavil:

Torej si po tvoje v prekršku, če na avtocesti voziš 40 km/h ali ne? Kaj pa če stojim v koloni z 0 km/h? ....

Zakon jasno pravi, da na avtocesto smejo samo vozila, ki kontrukcijsko zmorejo več kot 60 km/h. Nič pa ne govori o tem koliko morajo dejansko vozit. Tako, da vse hitrosti od 0 do max omejitve niso kaznive same po sebi, pa če se na glavo postaviš s svojim nepoznavanjem prometnih predpisov...

Ne vem, kaj naj si mislim na takšen komentar. Adijo pamet ali kaj?
Res ste neverjetni. Vsi vozite po predpisih, jih zavestno kršite in kršitve en drugemu mečete pod nos. Sem že enkrat nekje v tej temi zapisal, da so največji problem na cestah pravičniki.
Nihče nikomur ne očita, če vozi po predpisih. Očitek pa je na voznike:
- ki na prehitevalnem pasu vozijo pod dovoljeno hitrostjo in se ne umaknejo, ko jih dohiti drugo vozilo,
- ki kljub dovoljeni hitrosti na prehitevalnem pasu, ne pustijo naprej hitreje vozečega dohitevajočega vozila,
- ki tudi na regionalnih cestah s počasno vožnjo ustvarjajo kolono in se tudi na primernem mestu ne umaknejo,
- ki prehitevajo po desni strani,
- ki začnejo prehitevati vozilo pred sabo v trenutku, ko jih začneš prehitevati ti in za tabo ni nobenega drugega vozila (in ponavadi niti s smerokazom ne nakažejo namena spremembe smernega pasu),
- in pa seveda, na divjake, ki prehitevajo po desni, pa po odstavnem pasu, se lepijo na zadek in pri tem blendajo in hupajo pa še kaj,
- pa na tiste, ki se postavijo pred tebe in zavrejo
- in tako dalje.

DostMam ::

- voznike, ki ne upoštevajo omejitve hitrosti
Popravek:
- voznike, ki ne upoštevajo omejitev hitrosti (obeh namreč)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

Kumbaja ::

Ne vem, kaj naj si mislim na takšen komentar. Adijo pamet ali kaj?

Vprašaj lufthammerja, ki je začel nakaladat o tem da je kaznivo vozit manj kot 50% omejitve hitrosti. Ampak verjamem, da lažje jemat izjave iz konteksta in se delat pametnega.

Nihče nikomur ne očita, če vozi po predpisih. Očitek pa je na voznike:
- ki na prehitevalnem pasu vozijo pod dovoljeno hitrostjo in se ne umaknejo, ko jih dohiti drugo vozilo,
- ki kljub dovoljeni hitrosti na prehitevalnem pasu, ne pustijo naprej hitreje vozečega dohitevajočega vozila,
- ki tudi na regionalnih cestah s počasno vožnjo ustvarjajo kolono in se tudi na primernem mestu ne umaknejo,
- ki prehitevajo po desni strani,
- ki začnejo prehitevati vozilo pred sabo v trenutku, ko jih začneš prehitevati ti in za tabo ni nobenega drugega vozila (in ponavadi niti s smerokazom ne nakažejo namena spremembe smernega pasu),
- in pa seveda, na divjake, ki prehitevajo po desni, pa po odstavnem pasu, se lepijo na zadek in pri tem blendajo in hupajo pa še kaj,
- pa na tiste, ki se postavijo pred tebe in zavrejo
- in tako dalje.

Si tako prijazen pa s konkretnimi citati izpostaviš kdo v tej temi je karkoli od navedenega zagovarjal? Vidim, pa da si modro izpustil tisto kar na kar dejansko opozarjamo: In sicer daje prepovedano vozit nad omejitvijo, ker po nepotrebnem zmanjšuje prometno varnost ob enem pa za tako ravnanje, razen duševnih motenj, ni razlogov.

lufthammer ::

O traktorjih in kolesarskih pa vidim da sem zadel.


Kaj si zadel?
"Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila."
Kaj ima to z avtocesto?
Zakaj pa traktor naložen na tovornjak ne bi smel na AC, pa tudi ne vem.

Kumbaja ::

ROFL, sem vedel, da imam opravka z nekom, ki mu ni popolnoma nič ni jasno in rad dela bedaka iz sebe.

1. Prosim za verodostojen vir, da je omejitev na kolesarski stezi 25km/h. Random blodnje ne štejejo. Saj bi rekel, da linkaj relavantne zakonske člene, pa žal ne obstjajo, tako da bo zabavno brat kake neumnosti boš privlkel v debato. Stavim, da bo to definicija kolesa s pomožnim motorjem.
2. Traktorji četudi niso naloženi na prikolico/tovornjak lahko povsem mirno vozijo po avtocesti, ker prepoved za traktorje obstaja točno tam kot kazni za počasno vožnjo 50% pod omejitvijo - v tvoji glavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

lufthammer ::

Bedak, kreten, dementnež, primitivec,... so tvoji najpogostejši izrazi za označevanje sogovornikov, ki so drugačnega mnenja.

Sem najprej pomislil da si nevzgojen froc pa vidim, da ni samo to.

Kakšna pametna debata je precej nemogoča.

nevone ::

Bedak, kreten, dementnež, primitivec,... so tvoji najpogostejši izrazi za označevanje sogovornikov, ki so drugačnega mnenja.

Sem najprej pomislil da si nevzgojen froc pa vidim, da ni samo to.

Kakšna pametna debata je precej nemogoča.


Ko si tako za pametno debato, pa povej zakaj se je omejitve navzdol treba držati, katere kršenje je evidentno manj nevarno kot kršenje omejitve navzgor?

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

predi ::

m0LN4r je izjavil:

Komot.
A bi se potem teh novih omejitev zunaj naselja držal tudi, če zraven ne bi bil vrtec (ali pač druga stvar, ki vpliva na tvoje dojemanje še sprejemljivega v prometu)?

Invictus ::

Kumbaja je izjavil:


1. Prosim za verodostojen vir, da je omejitev na kolesarski stezi 25km/h. Random blodnje ne štejejo. Saj bi rekel, da linkaj relavantne zakonske člene, pa žal ne obstjajo, tako da bo zabavno brat kake neumnosti boš privlkel v debato. Stavim, da bo to definicija kolesa s pomožnim motorjem.

jap, to ne obstaja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Kumbaja ::

lufthammer je izjavil:

Bedak, kreten, dementnež, primitivec,... so tvoji najpogostejši izrazi za označevanje sogovornikov, ki so drugačnega mnenja.

Sem najprej pomislil da si nevzgojen froc pa vidim, da ni samo to.

Kakšna pametna debata je precej nemogoča.


Kdo se oglaša...

Kaj ko bi za točki 1 in 2. podal vire in dokazal kako neskončno se motim? Ker če tega nisi sposoben je bil moj opis spot on.

Pametna debata z lažnjivci, ki si sproti izmišljajo stvari za katere ne podajajo nobenega vira pa je po definiciji nemogoča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

lufthammer ::

Ko si tako za pametno debato, pa povej zakaj se je omejitve navzdol treba držati, katere kršenje je evidentno manj nevarno kot kršenje omejitve navzgor?


Včasih je bila akcija "Na cesti nisi sam" kar pomeni, da se je treba tudi prilagajat ali umaknit. Edino , ča zate velja tista: "U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi."

Kaj je kolo:
3. člen
(pomen izrazov)
13. kolo je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala;

30. člen
(avtocesta in hitra cesta)
(1) Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.

Če ima vso opremo in je registriran, potegne več kot 60, ni ovir.
Saj vem, sedaj bo nekdo odgovoril, da nikjer ne piše, da mora imet luči, pa da mora bit registriran....

Kumbaja ::

In kje je tukaj omenjena omejitev hitrosti na kolesarski stezi? Kot receno, ne locis med omejitvijo hitrosti in definicijo kolesa s pomoznim motorjem.

Ali pa da je traktorjem kakorkoli omejena uporaba avtoceste?

Da mora imet luci in bit registriran v zakonu jasno pise.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

predi ::

lufthammer je izjavil:


Kaj je kolo:
3. člen
(pomen izrazov)
13. kolo je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala;
Dovoli, da ti pomagam pri razumevanju te definicije.

kolo je
  • enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo
ali
  • kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala

Kumbaja ::

Predvsem pa je to definicija tipa vozila,kar nima nicesar z omejitvijo hitrosti na kolesarski. To je skoraj tako neumno kot trdit, da je kaznivo peljat 50km/h po avtocesti.

predi ::

Se strinjam. Omejitev za kolesa, ki jih poganja voznik z lastno močjo, je takšna kot za vsa ostala vozila oz. kakor določa prometna signalizacija. Motorizirana vozila, ki smejo na površine namenjene kolesarjem, pa hitreje kot 25 km/h ne morejo voziti, zaradi fizične blokade motorja, ki je pogoj za njihovo udeležbo na takšnih površinah, kar nima nič s predpisano najvišjo dovoljeno hitrostjo.

Ta mit o omejitvi na kolesarski stezi/pasu/poti smo na slo-tech zatrli že večkrat, vendar ljudje pač raje verjamejo nekim arhaičnim zapisom na netu, ki so še iz časa ZVCP-ja, če ne ravno iz bivše jugoslovanske zakonodaje. Tam je namreč res obstajal tak predpis, zato občasno kdo, ki spremembam v zakonodaji ne zmore slediti ali pa mu to pač ni v interesu, še vedno vrže ven kakšno takšno. Se mi zdi, da je se je celo pred kratkim nekdo skliceval na ZVCP v tej temi, čeprav je ta zakon prenehal veljati pred kakšnim desetletjem.

Strinjam se tudi s tem, da pogoj za uvoz na avtocesto, ki pravi, da mora vozilo biti sposobno doseganja hitrosti več kot 60 km/h, za kar garantira proizvajalec (ne voznik), ne predpisuje najnižjih dovoljenih hitrostih na avtocesti. Navsezadnje imamo v ZPrCP-ju člen, ki omogoča da, pod pogojem, da vklopiš vse štiri smernike, voziš pod polovico najvišje dovoljene hitrosti. Seveda moraš imeti za to upravičen razlog, ker s takšno vožnjo oviraš promet. Poleg tega imamo tudi famozni člen o prilagajanju hitrosti pa pas za počasna vozila na avtocesti.

Je pa dejstvo, da se na avtocesti pričakuje vožnja z več kot 60 km/h, tudi če zakonodaja tega eksplicitno nikjer ne navaja, ker posredno sicer res namiguje na to (že s citiranim členom zgoraj). Recimo znak za začetek/konec pasu za počasna vozila (2410, 2410-1) ima v svoji kompozitni zasnovi znak (2305) za najnižjo dovoljeno hitrost 60 km/h na voznem pasu (običajno - vsaj ne poznam primera z drugačno hitrostjo na znaku).

Po mojem gre tukaj (da manjka nekje pravilo o najnižji dovoljeni hitrosti na avtocesti ali vsaj jasno izraženo pričakovanje glede tega za voznika, ne njegovo vozilo) za lapsus zakonodajalca, ker pač pišejo te litanije, samo, da pač jih, kot froci v šolah. Več kot očitno je, da so ta besedila namenjena samo za v branje posvečenim, vsaj na določenih mestih.

mirator ::

Kumbaja je izjavil:

Predvsem pa je to definicija tipa vozila,kar nima nicesar z omejitvijo hitrosti na kolesarski. To je skoraj tako neumno kot trdit, da je kaznivo peljat 50km/h po avtocesti.

Res je, kot praviš, to definicija tipa vozila. Ampak kakšna je sedaj razlika, če te nekdo zadane pri hitrosti n.pr. 30 km/h, ali s kolesom na nožni pogon, ali s kolesom na motorni pogon? Sicer pa pri kolesu na nožni pogon še nisem videl merilnika hitrosti, tako da se mi debata o tem zdi odveč.
Kar se tiče hitrosti na AC je pa povsem jasno, po CCP smejo na AC samo vozila, ki imajo deklarirano hitrost večjo od 60 km/h. Če ima traktor takšno maksimalno moč deklarirano, potem gre lahko tudi na AC sicer, brez spremnega vozila in posebnega dovoljenja, ne. Po AC lahko pelješ tudi 1km/h, če s tem nikogar ne oviraš. Pri tem bo sedaj zanimivo, glede na nov predpis o prehitevanju tovornih vozil. Po novem tovorna vozila na prehitevalnem pasu nimajo kaj iskati. Sedaj pa si zamislite nekoga, ki bo po voznem pasu peljal 61 km/h. Vse bo po predpisih, kolona tovornjakov pa dolga nekaj km.

Kumbaja ::

Ampak kakšna je sedaj razlika, če te nekdo zadane pri hitrosti n.pr. 30 km/h, ali s kolesom na nožni pogon, ali s kolesom na motorni pogon?

zanemarljiva, zato pa tudi ni stvar, ki bi jo obravnavali v okviru omejitev hitrosti. Omejitev na 25 km/h je stvar definicije tipa vozila, ki s sabo potegne vse od površine po katerih lahko vozi, obvezne opreme, ki jo mora uporabljat voznik, registracije, zavarovanja...

Sedaj pa si zamislite nekoga, ki bo po voznem pasu peljal 61 km/h. Vse bo po predpisih, kolona tovornjakov pa dolga nekaj km.

Kako po predpisih? saj smo v tej temi že večkrat razčistili, da je oviranje kolone lahko prometni prekršek.

Je pa dejstvo, da se na avtocesti pričakuje vožnja z več kot 60 km/h, tudi če zakonodaja tega eksplicitno nikjer ne navaja, ker posredno sicer res namiguje na to (že s citiranim členom zgoraj). Recimo znak za začetek/konec pasu za počasna vozila (2410, 2410-1) ima v svoji kompozitni zasnovi znak (2305) za najnižjo dovoljeno hitrost 60 km/h na voznem pasu (običajno - vsaj ne poznam primera z drugačno hitrostjo na znaku).

Dejstvo je, da se na vsaki cesti upravičeno pričakuje, da bo voznik vozil čim bližje max omejitvi, skladno z prometnotehničnimi lastnostmi ceste, svojim znanjem, počutjem in razmeram na cesti. Ampak problem je v tem, da je povsem normalna situcija na vsaki cesti, da skladno z zgoraj navedenim lahko v nekem trenutku to tudi 10 km/h ali pa 0 km/h. Posledično seveda ne more obstajat predpisana minimalna histrost. Ne poznam države, ki bi imela predpisano minimalno hitrost, ker je to absurd, ne pa laspusu zakonodajalca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

Sicer pa pri kolesu na nožni pogon še nisem videl merilnika hitrosti, tako da se mi debata o tem zdi odveč.

odsotnost merilnika hitrosti ne pomeni, da vozniku ni potrebno spoštovati omejitev hitrosti. Je pa res, da pri klasičnem kolesu praviloma redko prihaja do situaciji, kjer bi to bil problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

mirator ::

Kumbaja je izjavil:

Sedaj pa si zamislite nekoga, ki bo po voznem pasu peljal 61 km/h. Vse bo po predpisih, kolona tovornjakov pa dolga nekaj km.

Kako po predpisih? saj smo v tej temi že večkrat razčistili, da je oviranje kolone lahko prometni prekršek.

To že drži. Na regionalnih cestah se pač izloči iz prometa tam, kjer je mogoče. Na AC pa je prehitevanju namenjen prehitevalni pas, ki pa ga tovornjakarji ne smejo več uporabljati. Nikjer pa tudi ne piše, da se moraš na AC iz voznega pasu, umakniti na odstavni pas oz. je na odstavnem pasu celo prepovedana vožnja in ustavljanje, razen v sili.

Kumbaja ::

Sankcija je predvidena tudi za situacijo, kjer nekdo brez razloga ovira druge udeležence v prometu s počasno vožnjo. To je namenjeno točno takim situacijam, kot jo opisuješ tukaj ali si jo je privoščil Solatko, ko je cijazil 10km/h namesto, da bi se umaknil.

Ravno tako lahko policija takšne voznike izloči iz prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

mirator ::

Ker omenjaš solatkota sklepam, da mojega posta nisi povsem razumel. Govorim ali bolje pišem o tem, da lahko greš na AC z vozilom, ki ima deklarirano maksimalno hitrost več kot 60 km/h. Torej ta vozila smejo voziti po voznem pasu s hitrostjo 61 km/h. Seveda se morajo iz voznega pasu tam, kjer je tudi pas za počasna vozila obvezno umakniti na ta pas. Problem pa je tam, kjer pasu za počasna vozila ni. Za osebna vozila ni problem, ker imajo možnost prehitevanja po prerehitevalnem pasu, tovornjaki po novem zakonu tega ne smejo. In v tem primeru tudi ni nobenih sankcij za počasneža, saj ni nič kršil. Pravzaprav mislim, da bo kmalu prišlo dopolnilo, da se tudi takšen voznik, mora umakniti na odstavni pas in spustiti hitrejša vozila dalje.

Kumbaja ::

Še enkrat:

Brez razloga voznik ne sme s počasno vožnjo ovirati ostalih udeležencev. Torej, če se bo nekdo zato, da zajebava kamione odločil vozit 61 km/h (ali pa 30 km/h) po avtocesti je to kaznivo, nedovisno od tega ali se ima kje umaknit ali ne.

Predvsem pa ne razumem kaj ima 61 km/h veze. Povsem enak prekršek bo naredil če bo brez razloga vozil 10 km/h. Deklarirana max hitrost nima ničesar s tem koliko smeš ali pa ne smeš vozit na avtocesti. To da je vozilo konstrukcijsko predvideno za hitrosti na 60 km/h pomeni samo in le, da na avtocesto sme zapeljat in po njej sme vozit. Popolnoma ničesar pa to ne pove glede hitrosti s katero sme vozit po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

Govorim ali bolje pišem o tem, da lahko greš na AC z vozilom, ki ima deklarirano maksimalno hitrost več kot 60 km/h. Torej ta vozila smejo voziti po voznem pasu s hitrostjo od 0 do omejitve (130km/h, če ni drugače določeno).

Evo, da bo bolj jasno.
Pri tem so seveda še različne dodatne omejitve, ki vplivajo na dejansko hitrost, ni pa predpisane minimalne hitrosti.

solatko ::

facepalm - Da si vozil hitro, si sam napisal. Razlika med mojim in tvojim izletom na travo, je v tem, da ti si srečal eno vozilo na ozki cesti in si zaradi neprilagojene hitrosti, poškodoval avto na travi, meni pa je z veliko hitrostjo pripeljal po mojem pasu, voznik, ki je prehiteval počasno kolono, jaz pa sem se umaknil s tako hitrostjo s ceste, kot, da bi parkiral, lahko bi tudi ustavil na cesti, vendar bi me prehitevajoči čelno nabil, ker je bila cesta preozka za 3 avtomobile. Je padel z neba, da se ti je prikazal v sekundi?

DostMam - Spet mi nasprotuješ, samo zato, da se ne strinjaš z menoj. Udeleženci se prilagajajo razmeram na cesti v taki meri, da imaš toliko in toliko nesreč dnevno, torej ne moreš govorit o kakšnem redu, v prometu imaš udeležence, ki o predpisih nimajo pojma, ker niso vozniki kakršnih koli vozil, imaš kolesarje, ki se s prometnimi predpisi srečajo v OŠ in nikoli več, imaš udeležence, ki so vozniki, kolesarji in pešci in, če vprašaš mene, so to najslabši, ko menjajo volan za balanco ali ciplcug, počnejo ravno tisto, kar jim gre, kot voznikom, najbolj za živce.
Potem imaš razlike med samimi udeleženci istih kategorij - vozniki, kolesarji, motoristi, pešci,..., ki se obnašajo vsak po svoje, skorajda nepredvidljivo in v taki anarhiji, bi ti pričakoval red?

lufthammer - Takrat, ko sem jaz hodil na dirkališča, so bili redki avti, ki so zmogli 300 (F1 pač ne štejem med avte), nisem pa nikoli niti imel kakšne posebne želje po doseganju hitrostnih rekordov, raje časov kroga, tako, da je, sem pač pusy. Malo mešaš definicije, na AC ne sme vozilo, ki ne dosega deklarirane hitrosti 60km/h, nikjer pa ni prepovedi za vožnjo pod 60, z vozilom, ki sme na AC. Kaj pa ko je megla in imaš omejitev 50?

val46 - Tisti, ki vozi PH, ne gleda na števec in bi brez OH vozil enako, prilagojeno in hitreje tam in takrat, ko je to varno. OH naj bi bile strokovno ukrepanje, pa ni, so čisto politične odločitve, saj imaš veliko OH, ki v normalnem vremenu, odličnim voznikom ne omogočajo vožnjo na zgornji meji omejitve, po drugi strani pa imaš OH na mestih, kjer dvojni OH nebi predstavljal nobene nevarnosti. Na Martina Krpana v Šiški nas je živelo kar nekaj zanimivih osebkov, recimo Mojmir Mrak, bratje Grozdnik (glasbeniki), Majcen (eden najboljših slovenskih pilotov), Velkavrh (znani vremenar), Groska (eden svetovno priznan pediater, drugi ravnatelj na gimnaziji),...... in takrat ni bilo mobilnikov in FB, tako, da smo se družili dneve in ponočevali skupaj, skratka dobri prijatelji. Moje podatke ti bom poslal, ko mi boš ti poslal kopijo tvoje osebne izkaznice.
To je bila ulica, na kateri se je stalno nekaj šraufalo, obnavljalo in dogajalo. Na mojem prvem motorju, je prvi servis naredil ravno Niko. Samo zato, ker mora tudi kirurg, tako kot voznik, hkrati opravljati več stvari, ki morajo bit usklajene, tudi koncentracija mora bit na podobnem nivoju. V kirurgiji in vožnji dve sekundi nista enaki. Zato ta primerjava, saj sta obe dejavnosti lahko povezani z nepotrebnimi zapleti in posledično mrtvimi.

nevone - Dobri vozniki ravno so dobri, ker se prilagajajo in popravljajo napake drugih, ko sta na kupu dva slaba, je karambol. Mene mebi motilo to, da nekateri vozniki vozijo počasi, moti me to, da ob počasni vožnji, tudi prometa zadaj, ne znajo spremljat in se umaknit, da grejo hitrejši lahko varno mimo, torej je potrebno slabe voznike usposobit, da ne bojo predstavljali nevarnosti za nasproti vozeče. Najhujše nesreče v zgodovini so se namreč zgodile ob prehitevanju počasnih kolon in to je najvažneje. Na lokalni ali regionalni cesti, so kršitve na dol, za tiste, ki jih srečuješ in, če se ne umakneš hitrejšim od sebe, veliko nevarnejše, kot prekoračitev hitrosti v še razumnih mejah.

Kumbaja - Kako si lahko tako bralno nepismen, na AC tvoje vozilo ne sme, če ne dosega vsaj 60km/h, nihče razen tebe pa ni reku, da se počasneje na AC ne sme peljat (z določenim načinom vožnje in smerniki ali rumeno utripajočo lučjo in trikotnikom na zadnji strani). Kakšne blodnje imaš pa danes?
Je kaznivo, če z utripalkami ne nakažeš drugim, da imaš težave in hitreje ne moreš. Solatko je to naredil iz upravičenega razloga, ker tisti zadaj, ni hotel na varnostno razdaljo, nisi pa odgovoril, kaj bi v takem primerru storil ti, 70km/h ni ravno varno peljat z nekom 1-2m za ritjo.

predi - Če se voziš s PH, se itak prilagajaš razmeram na cesti, torej -+. Ne več kaj je PH (prilagojena hitrost).

Invictus - Kako hitro smemo voziti kolesarji?

Tako hitro, da lahko kolesar kolo stalno obvladuje ter se zlahka ustavi pred pričakovano oviro. Hitrost mora biti prilagojena stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in morebitnega tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila


vir - http://www.promet.preporod.net/si/koles...
Delo krepa človeka
««
178 / 293
»»