» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
167 / 293
»»

GupeM ::

solatko je izjavil:

Redek promet = posamezni deli cestišča so prazni in na teh delih, s hitro vožnjo ne ogrožaš nikogar, ko opaziš druge udeležence, znižaš hitrost. Za varnostno razdaljo je dovolj 2 sekundi, če hoćeš voziti hitreje, je dobro uporabit 3.

Spet nakladaš. Se spomniš posnetka vožnje z Lamborghinijem več kot 300 km/h, kjer si trdil da gre za lep primer vožnje s prilagojeno hitrostjo? Tam je pogosto imel drugo vozilo bližje kot 3 sekunde stran. Celo manj kot sekundo za tistim pred njim je vozil, kar s svojo izjavo o prilagojeni vožnji podpiraš. Sedaj pa klobasaš o dveh, celo treh sekundah. In cesta ni bila niti približno prazna. Promet je pa res bil redek.

Aja, naj te spomnim na tvojo izjavo:

solatko je izjavil:

Sedaj pa en lep primer zelo hitre in zelo prilagojene vožnje - komentirajte!

https://www.zurnal24.si/avto/posnel-kak...

Ne le, da je vozil prilagojeno. Celo ZELO prilagojeno.

Si pozabil, ne? Tebi res ni več pomoči. Vrni izpit, ker se očitno ne spomniš več, kaj si govoril par mesecev nazaj. Tako kot se ne spomniš več CPP-jev in ostalih kvazi tečajev, ki si jih dal čez.

UganiKdo ::

ja, več kot očitno na posnetku popolnoma prazna cesta, nikjer nikogar vsaj 3 sekunde. Fantje, a je možno da naš solatko ni samo dementen ampak tudi slep? To bi razložilo zakaj se mu zdi da vedno vozi po prazni cesti.

solatko ::

Ta ne vozi s prilagojeno hitrostjo, kar tudi nisem nikoli trdil, sem pa rekel, da možakar pač obvlada vožnjo, kar se vidi tudi, ko lepo zniža hitrost in celo ne prehiti po desni, kar bi se zgodilo z našimi divjaki, se je umaknil malo na vozni pas, ni pa šel mimo po desni, temveč je počakal, da se je umaknil tisti spredaj in potem spet pognal.
Promet je bil silno redek in verjetno tam iz voznega pasu ne skačejo na prehitevalni pas, torej se je po predvidevanjih, še vedno obnašal dokaj varno. No eno je sigurno, jaz takole nebi imel jajc peljat, ker rad živim in bi to predstavljalo preveliko tveganje, sicer pa ja določeni deli, so bili prazni kar nekaj časa.

Sicer pa pravim, da je termin prilagojena hitrost, čisto za vsakega voznika drugačen, na filmčku ni niti ene kočljive situacije, razen seveda za puritance.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Ta ne vozi s prilagojeno hitrostjo, kar tudi nisem nikoli trdil,

Demenca much:

solatko je 26. okt 2020 ob 09:59 izjavil:

Sedaj pa en lep primer zelo hitre in zelo prilagojene vožnje - komentirajte!


jao, dragi moj slaboumni lažnjivec, a se res moraš blamirat vsakič ko kaj napišeš?

Sicer pa pravim, da je termin prilagojena hitrost, čisto za vsakega voznika drugačen,

ne, bistvu ni. Se pa tvoja definicija prilagojene hitrosti spreminja vsaka dva posta ko zineš novo neumnost in moraš svoje idiotsko obnašanje nekako opravičit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Pač napisal, kar se veže za prejšnje poste, lahko je potegnit en stavek in rečt lej ga. pri ogledu filma, nisem opazil niti ene kritične situacije, samo dobro obvladanje vozila in s tem, za njega, prilagojeno hitrost, zame, če bi bil v avtu v tem trenutku, take hitrosti pač nebi bile prilagojene, ker za njih nisem usposobljen.

Si pa umetnik, ko trdiš, da je za vse voznike, prilagojena hitrost enaka, da ni razlike, s čemer potrjuješ da si en navaden egotroll. Sicer pa imaš srečo, da ne kumuniciram na enakem nivoju, saj bi zate spravil skupaj kar nekaj popularnih nazivov pa raje ostajam kulturen.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:


facepalm - Teoretiki ste vedno bolj inovativni, samo zato, da bi nekomu dokazali, da je vožnja čez omejitev, v vsakem primeru smrtno nevarna. Do kam se boste še spustil?

1. Nisem samo teoretik. Sem vsak dan na cesti. Kot profesionalec, entuziast in predvsem kot navaden smrtnik.
2. Nisem trdil, da je vsaka voznja cez omejitev smrtno nevarna, sicer bi bil ze zdavnaj v grobu.
3. Trdim, da je prilagojena hitrost le tista in ne vsaka hitrost, znotraj obmocja omejitve.
4. Tvojih fiktivnih 300kmph na javni cesti, neograjeni, brez zapore prometa ter predhodnega pregleda vozisca ne more biti prilagojena hitrost, se manj pa varna.

Edit: da sploh pomislis, da je tisti voznik iz videa vozil prilagojeno, mores biti em.. omejen. Prilagojena je bila voznja ostalih udelezencev, da so ga obvarovali. Eno nenadno zaviranje navadnih smrtnikov, bi za pogumneza pomenilo nesreca. Torej je vozil na sreco in ne prilagojeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::

Smo še vedno pri tem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::

Kumbaja je izjavil:

Smo še vedno pri tem?

Smo v loopu:)

rosomah ::

facepalm je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Smo še vedno pri tem?

Smo v loopu:)


nikoli dokončana zgodba aka neverending story....

m0LN4r ::

Zdaj bi ze 2x prisli do Nordschleife pa nazaj, dokler tu kroge delate na forumu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj bi ze 2x prisli do Nordschleife pa nazaj, dokler tu kroge delate na forumu.

Zdaj nimamo vsi primernega avta za na Nordschleife. Moj bi zaribal takoj ko bi vnesel destinacijo v gps;))

rosomah je izjavil:

facepalm je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Smo še vedno pri tem?

Smo v loopu:)


nikoli dokončana zgodba aka neverending story....

Sej ce gledas, ta tema dejansko odraza stanje na nasih cestah. Razlicni karakterji, razlicni pogledi na dolocene situacije in pravila. Predvsem pa vsak ima svoj prav in si ne pusti "soliti glave". ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

[Michael] ::

m0LN4r je izjavil:

Zdaj bi ze 2x prisli do Nordschleife pa nazaj, dokler tu kroge delate na forumu.

:))

Procent ljudi, ki so zasvojeni od uporabe telefona med vožnjo je bistveno večji kot procent ljudi, ki vozijo nad omejeno hitrostjo.

Agencija za varnost prometa je v letu 2016 izvedla raziskavo, ki je že tedaj pokazala, da mobilne telefone med vožnjo uporablja kar 75 % voznikov. Trije od štirih voznikov so med vožnjo telefonirali, vsak tretji (30 %) pa je pregledoval družbena omrežja.


https://www.avp-rs.si/za-volanom-ne-bod...

facepalm ::

Jaz se razumem, da nekoga zamika, da se javi med voznjo. Ceprav mi ni jasno zakaj ne bi uporabljali prostorocnega sistema.
Da bi pa bil na FB med voznjo? Wtf?

[Michael] ::

odvísnik -a m (?)
1. kdor je odvisen od česa, zlasti mamil: zdravljenje odvisnikov; odvisniki in preprodajalci mamil / heroinski, kokainski odvisnik; ozdravljeni ali zdravljeni odvisnik; center za pomoč odvisnikom / adrenalinski odvisnik; odvisnik od hrane, interneta, seksa; ekspr. v odnosu do njega sem bil preveč odvisnik / odvisnik od drog, mamil


Če že nimaš vgrajenega prostoročnega sistema v avto je dokaj ugodna alternativa uporaba bluetooth slušalke.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Mladina dandanes vec ne telefonira, kok ste stari? Samo se chatanje pride v postev.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

maticb492 ::

Sem se vozil pred leti s kolegom na faks.. Cliota 1.2 gnal do 180 km/h pa zraven snemal za snapchat... Sicer sem se vozil z njim če res ni bilo druge opcije, ampak včasih je bilo nažalost skoraj treba.


Tako se telefoni uporabljajo, telefonira več ne noben :))

Jaz bi vzel izpit če te 3x dobijo s telefonom, dost. Imam bluetooth prostoročno, ki ga občasno uporabljam, še posebej če koga pobiraš in se je treba zmenit kje je, pa ga pokličeš iz avta. Pa tudi bluetooth moram naklikat na touch screenu od računalnika v avtu, pa potem je še vedno distrakcija, ni isto kot v živo pogovor z sovoznikom.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

facepalm - Pametni vozniki, telefon izklopimo, kadar smo za volanom. Če imaš dolgo vožnjo, se itak ustaviš, pogledaš, če je kakšen zgrešen klic, se pomeniš in mirno pelješ dalje.

maticb492 - Slab, neodgovoren kolega, s takim se pelješ samo 3x - prvič, zadnjič in nikoli več.
Kazen za uporabo telefona v avtu, bi morala bit takšna, kot je kazen za pijanega voznika, saj sta oba, približno enako sposobna vozit.

Nemci pripravljajo blokado telefonskega signala v avtih, kmalu.

V avto spada samo kakšna dobra glasba v normalni jakosti ali radijske postaje, vse drugo predstavlja zbijanje koncentracije.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Pametni vozniki, telefon izklopimo, kadar smo za volanom. Če imaš dolgo vožnjo, se itak ustaviš, pogledaš, če je kakšen zgrešen klic, se pomeniš in mirno pelješ dalje.

Realnost pa je cisto drugacna. Si predstavljas pametne dostavljalce kako izgubijo 10% casa za vklop/izklop telefona?
Je pac miljon situacij ki od tebe zahtevajo dosegljivost. Konstantno ugasanje telefona je prislo v postev pred 20 leti. Danes je lazje pogledat na radio kdo klice ter poklicat nazaj kasneje. Ali pa zmanjsati hitrost iz 300 na 130 in se javiti, v kolikor gre za nujno zadevo.

solatko je izjavil:



V avto spada samo kakšna dobra glasba v normalni jakosti ali radijske postaje, vse drugo predstavlja zbijanje koncentracije.

Kratek prostorocni pogovor zbije koncentracijo ravno toliko kot dobra glasba ob kateri zapojes. Ali pa debata s sopotnikom, ce sopotnik sploh spada v avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

Kratek prostorocni pogovor zbije koncentracijo ravno toliko kot dobra glasba ob kateri zapojes.
Odvisno od intenzivnosti pogovora
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Kratek prostorocni pogovor zbije koncentracijo ravno toliko kot dobra glasba ob kateri zapojes.
Odvisno od intenzivnosti pogovora

Recimo, da se v avtu javis le, ce je neizogibno. Npr da se z nekom zmenis kje in kdaj. Pac zadeve ki cez 10min ne bodo vec aktualne.
Ce ne pricakujes pomembnega klica, se ne javis. Jaz sem se ravno vceraj vracal iz LJ in sem pricakoval klic dostavljalca, kateri bi mi moral s kamionom dostaviti eno veliko posiljko. Poklical me je, ko sem bil na AC. Sem mu rekel, da bom cez 1h doma in stvar resena. Pogovor trajal nekaj sekund. Lahko bi ga poklical, ko bi prisel do cilja in nato cakal posiljko do ponedeljka. Tako pa lahko ze cez vikend opravim nekaj dela.

m0LN4r ::

Pravim cist odvisno od zivljenjske situacije. Lahko pa te klice, zena ker se je otroku nekaj zgodilo al je fotr padel s traktorja, al pa da te napizdi, da te se ni doma. Pac neves, lahko da je problem na gradbiscu.... miljon drugih stvari, skratka ne ves, dokler ne dvignes, pol pa hmmm, reces vozim in odlozis.

Pr men se je nekako uveljavilo, da ce ni nujno dobim message ali mail, ko pa me nekdo klice pa me rabijo takoj.

PS: Pa seveda, ce zvoni par sekund pol ni nujno ziher, ce pa zvoni dve minuti pa se je ze za vprasati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Pravim cist odvisno od zivljenjske situacije. Lahko pa te klice, zena ker se je otroku nekaj zgodilo al je fotr padel s traktorja, al pa da te napizdi, da te se ni doma. Pac neves, lahko da je problem na gradbiscu.... miljon drugih stvari, skratka ne ves, dokler ne dvignes, pol pa hmmm, reces vozim in odlozis.

Pr men se je nekako uveljavilo, da ce ni nujno dobim message ali mail, ko pa me nekdo klice pa me rabijo takoj.

PS: Pa seveda, ce zvoni par sekund pol ni nujno ziher, ce pa zvoni dve minuti pa se je ze za vprasati.

Pac sam presodis kdaj in komu se lahko javis. Ce je pogovor prevec "intenziven" se lahko komot nekje ustavis in poklices nazaj.
Pravim samo da ni realno, da bi vsak dan, vsakic ko se usedem v avtomobil, izklapljal telefon. Ce bi to storil zjutraj, bi verjetno ostal nedosegljiv cez cel dan, ker bi pozabil na tel. Sam imam raje nastavljeno avtomatsko povezavo z avtom in telefon ostane v zepu. Manj nadlezno.

mare_ ::

Android ima ze nekaj casa opcijo do not disturb, kjer si lahko nastavis izjemo, da telefon zvoni, ce te klice nekdo dvakrat znotraj 15 min, sicer pa ne.
Uporabno.

facepalm ::

mare_ je izjavil:

Android ima ze nekaj casa opcijo do not disturb, kjer si lahko nastavis izjemo, da telefon zvoni, ce te klice nekdo dvakrat znotraj 15 min, sicer pa ne.
Uporabno.

Je pa nerodno to optimalno nastaviti, ce si cez dan pogosto v avtu (krajse relacije) ter s potrebo po dosegljivosti.

solatko ::

facepalm - To pomeni, da ga utišaš, saj ne da vzameš baterijo ven. Dostavljalci imajo po navadi BT slušalko v ušesih, samo kaj, ko med vožnjo telefornirajo vsem, ki ga imajo ta čas, čas poslušat in je bolj zbran na pogovor, kot na vožnjo.
Bravo, pri 130 je izredno varno telefonirat, saj nimaš nobenega drugega dela!
In to ti, ki vedno kritiziraš zbrano vožnjo čez omejitev, daj odloči se ali si idiot ali voznik, oboje ne moreš bit. Ne vem kako so se stvari lahko dogajale (veliko bolj fizično) takrat, ko nismo imeli Garminov, telefonov, ABS-a in vseh drugih pripomočkov.
Kaj je lahko bolj nujnega, kot varnost pri vožnji, ki je s telefonom v roki ali s pogovorm namesto opazovanju in prilagajanju v prometu?
Res ste fenomeni, saj si tudi vozniki kamionov pri 90 ogledajo kak film na tablici, popolnoma varno.:))
Lahko ga pokličeš pred začetkom vožnje, sicer pa, če je še tako nujno, v tistem trenutku, ko voziš, ne narediš nič v zvezi s tem nujnim poslom.
Meni je pač luštno in nujno pritisnit na prazni cesti 200, tebi pa pri 130 telefonart, kdo od naju je v tistem trenutko bolj varen?
Jaz tudi čisto sam presodim, kdaj in kje bom šel nad omejitvijo. Če imaš pa krajše relacije pa sploh ne vidim potrebe po oglašanju na telefon, res smešno.

m0LN4r - Imam par kolegov, ki, ko si zaželijo pogovora, kličejo do prekinitve in takoj spet ponovijo, če se ne javim, še na Viber poizkusijo, tako pa imam telefon na potiho, se vsake pol ure ustavim, da enga skadim in mal pretegnem, opravim razgovore in se odpravim naprej, brez motenj in varno.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - To pomeni, da ga utišaš, saj ne da vzameš baterijo ven. Dostavljalci imajo po navadi BT slušalko v ušesih, samo kaj, ko med vožnjo telefornirajo vsem, ki ga imajo ta čas, čas poslušat in je bolj zbran na pogovor, kot na vožnjo.
Bravo, pri 130 je izredno varno telefonirat, saj nimaš nobenega drugega dela!
In to ti, ki vedno kritiziraš zbrano vožnjo čez omejitev, daj odloči se ali si idiot ali voznik, oboje ne moreš bit. Ne vem kako so se stvari lahko dogajale (veliko bolj fizično) takrat, ko nismo imeli Garminov, telefonov, ABS-a in vseh drugih pripomočkov.
Kaj je lahko bolj nujnega, kot varnost pri vožnji, ki je s telefonom v roki ali s pogovorm namesto opazovanju in prilagajanju v prometu?
Res ste fenomeni, saj si tudi vozniki kamionov pri 90 ogledajo kak film na tablici, popolnoma varno.:))
Lahko ga pokličeš pred začetkom vožnje, sicer pa, če je še tako nujno, v tistem trenutku, ko voziš, ne narediš nič v zvezi s tem nujnim poslom.
Meni je pač luštno in nujno pritisnit na prazni cesti 200, tebi pa pri 130 telefonart, kdo od naju je v tistem trenutko bolj varen?
Jaz tudi čisto sam presodim, kdaj in kje bom šel nad omejitvijo. Če imaš pa krajše relacije pa sploh ne vidim potrebe po oglašanju na telefon, res smešno.

m0LN4r - Imam par kolegov, ki, ko si zaželijo pogovora, kličejo do prekinitve in takoj spet ponovijo, če se ne javim, še na Viber poizkusijo, tako pa imam telefon na potiho, se vsake pol ure ustavim, da enga skadim in mal pretegnem, opravim razgovore in se odpravim naprej, brez motenj in varno.

Sarkazem detektor ti ne funkcionira. Kar sem ti zelel povedati je to, da hitrost voznje prilagodis zmanjsani zbranosti zaradi telefonskega pogovora. Razumem, da tega ne razumes saj ti vedno vozis 100% zbrano, jaz pac nikoli. Tebi je uzitek pritisniti do 200 na prazni cesti, meni je to dolgocasno. Vsaka opica zna pritisniti na plin na AC. Meni je voznja z 200 po ac enako vznemirljiva kot voznja s 120. Skratka zeh.

Ti sam presodis kdaj bos sel cez omejitev, jaz pa sam presodim ce in kdaj se bom oglasil na telefon.
Jaz razumem tebe, kot nekoga v penziji, da je lahko kadarkoli nedosegljiv. Pac ne razumes, da so dolocene situacije ki potrebujejo takojsen odziv. Sicer nisem ljubitelj telefoniranja med voznjo, sploh pa ne v primeru da voznik nekoga klice, vendar danasnja realnost je taka. Tudi povprecno zdravega cloveka, ne zmoti telefoniranje nic bolj kot debata s sovoznikom. A ti mr. Perfect, zahtevas tisino v avtu?
Javljanje na klic pa vzame toliko pozornosti kot jo nastavljanje gretja. Govorim seveda o prostorocnem telefoniranju s telefonom v zepu.

lufthammer ::

Pac ne razumes, da so dolocene situacije ki potrebujejo takojsen odziv.

No, tole ne bo držalo. Nobena situacija ne potrebuje tvojega takojšnjega odziva. Ko te ne bo več, bo posel mirno tekel naprej brez tebe. Nič bat.

Švedi so izvedli študijo o klepetanju po telefonu v avtu. Bistveno več voznikove pozornosti zahteva pogovor po telefonu (tudi prostoročni), kot pa normalen pogovor (ne špetir) s sopotnikom ali poslušanje glasbe. Voznik se obnaša podobno, kot nekdo z 0,8 promila v krvi, pa se tega ne zaveda. Jih vidiš, ko krilijo z obema rokama, ko se pogovarjajo po telefonu, ni važno kakšnem. Veliko je nesreč zaradi uporabe telefona med vožnjo, a policija v prektično vseh primerih navede neprilagojeno hitrost, kamor res lahko stlačiš vse, od telefona - moral bi stati na primernem mestu, do iskanja dude po tleh, menjavanja postaj, do iskanja prestavne ročice, kar nekaterim povzroča velik problem. Ko se vozim z motorjem mimo avtomobilov, ki nenadoma upočasnijo npr., vidim marsikaj, od ličenja, britja, branja časopisov, do tipkanja po telefonih. Smernik pri zavijanju pa prižge, če se slučajno s prstom zatakne ob vrtenju volana. Francozi tudi v rondoju vozijo z levim žmigavcem dokler krožijo, potem pa desnega ob izvozu. Itd, itd.
Avtošole imamo nikakve, policaja pa ne vidim po cel teden, pa sem vsak dan na cesti.
Parkiranje vzvratno bočno sem učil mlajšega sodelavca, ki je teden prej naredil izpit....

facepalm ::

Vir do studije?
Sicer sem ze zasledil, da so primerjali pogovor med voznjo z opitostjo, nikjer pa obrazlozitve zakaj je pogovor preko telefona nevaren, s sopotnikom pa ne.
Zanima me tudi kako pridejo do tako natancnih zakljuckov (0.8 promila).
Sicer nisem neka klepetulja (klici trajajo vecinoma med 10 in 20 sec), ker sovrazim "small talk" preko telefona, zato verjetno ne razumem kako je ko se ljudje "zatopijo" v debato, mi je pa to zanimiva tema.
Predvsem pa kaksna je razlika med debato preko tel vs v zivo.
Pa se dokaz, da ne visim na telefonu:
 stats

stats

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

predi ::

Kar se tiče prostoročnega telefoniranja, drži to kar je zapisal lufthammer. Treba je upoštevati, da je par dodatnih oči zlata vreden, ko ti zaradi pogovora pade neizogibno koncentracija. Človek je single threaded.

Mene je danes ena marica prehitela s 65 km/h v naselju - toliko je zanjo pokazala opozorilna tabla, zame se sploh prižgala ni - nato je pa še iz krožnega zapeljala brez smernika pred mano. Hkrati mi je od zadaj pripeljal policijski karavan, ki ni upošteval varnostne razdalje. Res so za vzor ti policisti, ni kaj. Zgleda, da ob štrajku odpade tudi upoštevanje predpisov.

facepalm ::

predi je izjavil:

Kar se tiče prostoročnega telefoniranja, drži to kar je zapisal lufthammer. Treba je upoštevati, da je par dodatnih oči zlata vreden, ko ti zaradi pogovora pade neizogibno koncentracija. Človek je single threaded.

Tole deluje smiselno. Da je dejansko vsak nacin pogovora +- enako motec, le da v primeru sopotnika imas se eno glavo, ki te lahko opozori ce kaj spregledas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

Predvsem pa sopotnik recimo tudi neha govorit, če opazi, da se spredaj nekaj dogaja. Medtem ko če se s tabo pogovarja, bo govoril enako, pa če si že nekomu v riti. On pač tega ne more vedet. Tudi jaz uporabljam prostoročno zelo na hitro. Če vidim da hoče drugi kar govorit, mu enostavno povem da vozim in da ga lahko kasneje pokličem nazaj. Če me pa nekdo vpraša kdaj pridem, pa ni panike za tistih 10 sekund.

solatko ::

facepalm - Ravno to ti pravim, kako smo posle urejal, ko ni bilo mobilne tehnike in avtomobili z veliko manj pripomočki? Danes se večina poslov sklene tako, da se udeleženci praviloma, osebno sploh ne poznajo, v preteklosti smo se srečevali, pogajali in sklenjen posel tudi zaključili s kakšnim kosilom ali večerjo, zato smo tudi delali take km/leto. Danes bi za enako količino, morda mesto zapustil 3-4x/mesec, takrat pa smo bili v glavnem na cesti in na prav počasnih fax-ih. Verjetno si kdaj opazil napise v vseh avtobusih - NE POGOVARJAJTE SE Z VOZNIKOM, to ni tam zastonj, se že od začetka množičnega prometa ve, da vse, kar ni povezano s samo vožnjo, moti voznika in, ker dve sekundi na cesti nista enaki, se mimogrede, pod kolesi znajde pešec, kolesar ali otrok, če že živali ne štejemo.

lufthammer - Ko sem delal izpit, mi je inštruktor na Opekarski, kjer je bil edini rondo v LJ, podučil tako - če greš na prvem izhodu, daš desni smerokaz pred vstopom v krožišče, če greš ven na drugem, ne daš nič, če greš na tretjem ali za tem, daš ta čas levi snerokaz, ko pa so se ta krožišča po LJ razžirila pa so navodila levi smerokaz zbrisala, tudi takrat pa je bilo potrebno na izhodu dat desni.
Moja žena ni dobila ključev avtomobila, da bi se vozila sama, dokler ni precej velik avto, ritensko spravila b precej majhno pa še z brklarijami nafilano garažo (cca 10cm na vsaki strani avta, do voznikovih vrat, ki so se normalno odprla in si normalno lehko izstopil ali vstopil v vozilo.
Trajal je prvič skoraj eno uro, ta čas sem jaz previl otroka in ga nahranil.
Ko je vsa vesela prišla gor, sva popokala otroka, sem se vsedel v avto (parkiran pic, pic), ga zapeljal ven in je morala ponovit vajo. Ji je šlo že drugič kar v redu, potem pa je stvar osvojila in nikoli več, ni bočno parkirala z nosom naprej, vedno lepo vzvratno. Rabila je pol metra več prostora, kot je bil dolg avto in ga je b.p. spravila v vsako tako luknjo.
Gledam z balkona, 3/4 voznikov nima pojma o tem, kako širok in dolg avto imajo. Za smešne posnetke, bi lahko dnevno posnel najmanj 20, od pet do dvajset minutnih filmov saj ni res, pa je, samo posnetke parkiranj.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Ravno to ti pravim, kako smo posle urejal, ko ni bilo mobilne tehnike in avtomobili z veliko manj pripomočki? Danes se večina poslov sklene tako, da se udeleženci praviloma, osebno sploh ne poznajo, v preteklosti smo se srečevali, pogajali in sklenjen posel tudi zaključili s kakšnim kosilom ali večerjo, zato smo tudi delali take km/leto. Danes bi za enako količino, morda mesto zapustil 3-4x/mesec, takrat pa smo bili v glavnem na cesti in na prav počasnih fax-ih. Verjetno si kdaj opazil napise v vseh avtobusih - NE POGOVARJAJTE SE Z VOZNIKOM, to ni tam zastonj, se že od začetka množičnega prometa ve, da vse, kar ni povezano s samo vožnjo, moti voznika in, ker dve sekundi na cesti nista enaki, se mimogrede, pod kolesi znajde pešec, kolesar ali otrok, če že živali ne štejemo.

Jp. Sedaj so drugi casi. Tudi (tovarniskih) distrakcij v vozilu je vedno vec.
Razvoj gre naprej. Kar se mene tice, bi bilo idealno, ce bi se ustavili v obdobju nekje med 2012 in 2015.

solatko ::

facepalm - Vse gre naprej in vsega kar obremenjuje človka je vedno več, namesto, da bi ga razbremenjevala. Verjetno bo bolje, ko bomo dobili čip z vsem potrebnim in bomo na voljo 24/7/365. Še pravi čas sem spizdil.
Delo krepa človeka

donvito ::

solatko je izjavil:

facepalm - Ravno to ti pravim, kako smo posle urejal, ko ni bilo mobilne tehnike in avtomobili z veliko manj pripomočki? Danes se večina poslov sklene tako, da se udeleženci praviloma, osebno sploh ne poznajo, v preteklosti smo se srečevali, pogajali in sklenjen posel tudi zaključili s kakšnim kosilom ali večerjo, zato smo tudi delali take km/leto. Danes bi za enako količino, morda mesto zapustil 3-4x/mesec, takrat pa smo bili v glavnem na cesti in na prav počasnih fax-ih. Verjetno si kdaj opazil napise v vseh avtobusih - NE POGOVARJAJTE SE Z VOZNIKOM, to ni tam zastonj, se že od začetka množičnega prometa ve, da vse, kar ni povezano s samo vožnjo, moti voznika in, ker dve sekundi na cesti nista enaki, se mimogrede, pod kolesi znajde pešec, kolesar ali otrok, če že živali ne štejemo.

lufthammer - Ko sem delal izpit, mi je inštruktor na Opekarski, kjer je bil edini rondo v LJ, podučil tako - če greš na prvem izhodu, daš desni smerokaz pred vstopom v krožišče, če greš ven na drugem, ne daš nič, če greš na tretjem ali za tem, daš ta čas levi snerokaz, ko pa so se ta krožišča po LJ razžirila pa so navodila levi smerokaz zbrisala, tudi takrat pa je bilo potrebno na izhodu dat desni.
Moja žena ni dobila ključev avtomobila, da bi se vozila sama, dokler ni precej velik avto, ritensko spravila b precej majhno pa še z brklarijami nafilano garažo (cca 10cm na vsaki strani avta, do voznikovih vrat, ki so se normalno odprla in si normalno lehko izstopil ali vstopil v vozilo.
Trajal je prvič skoraj eno uro, ta čas sem jaz previl otroka in ga nahranil.
Ko je vsa vesela prišla gor, sva popokala otroka, sem se vsedel v avto (parkiran pic, pic), ga zapeljal ven in je morala ponovit vajo. Ji je šlo že drugič kar v redu, potem pa je stvar osvojila in nikoli več, ni bočno parkirala z nosom naprej, vedno lepo vzvratno. Rabila je pol metra več prostora, kot je bil dolg avto in ga je b.p. spravila v vsako tako luknjo.
Gledam z balkona, 3/4 voznikov nima pojma o tem, kako širok in dolg avto imajo. Za smešne posnetke, bi lahko dnevno posnel najmanj 20, od pet do dvajset minutnih filmov saj ni res, pa je, samo posnetke parkiranj.


Leta 1989 so v Ljubljani pri Žalah zgradili prvo slovensko sodobno krožišče.

Solatko, koliko si bil pa ti star, ko si delal izpit?

predi ::

Evo, lep primer članka, ki prometni varnosti dela medvedjo uslugo. Najprej navede dva ekscesa, nato pa pripiše podatek o tem, kako bi znižanje povprečne hitrosti pripomoglo k zmanjšanju števila nesreč. S tem zavajajoče namiguje na to, da statistiko kvarijo norci posamezniki, ne množica tistih, ki redno vozijo 10-15 km/h preveč. Točno tako, kot je opisal tisti tip, ki sem ga citiral zadnjič. Mediji so del problema.

https://www.vecer.com/kronika/voznik-za...

solatko ::

donvito - Sem malo pobrskal po spominu in ugotovil, da sem mal pomešal vse skupaj. Izpit sem delal 1974 in ga v 16. uri naredil b.p., če prav me je hotel 3x zavesti, da bi naredil napako za padec pa mu ni uspelo.
Navodila, kako se vozi skozi krožišče pa sem slišal, ko je žena delala izpit in ji je inštruktor to lepo razložil, jaz sem bil "potnik" v vozilu, to pa je bilo leta 1981, ampak sem si zapomnil, kot, da je razlagal meni.

predi - Povprečna hitrost je pač statistična solata, mišljeno je, da bi v primeru, da porežejo najhitrejše (torej bolj striktno lovljenje hitrih in višje ali večkratno kaznovanje), kar je seveda zmotno, ker tistih hitrosti (neprilagojene) s tem ne znižaš in se procentualno zalo malo pozna, bi pa lahko drastično znižali število mrtvih in ranjenih, če bi preprečili uporabo motečih stvari, alkohola in mamil, samo kaj, ko se s tem ne zasluži kaj dosti, je hitreje in več pokasiranega na ravni cesti z odličnim pregledom in omejitvijo 50 ali 60 (lep primer Roška ali Zaloška).

Dejansko pazit je potrebno otroke, starejše in invalide, vsi ostali pa bi se preko izobraževanja, morali paziti sami, da nebi s telefonom na ušesu, brez, da pogledajo, skakali pred avtomobile + 30%-ov omamljenih in imamo idealno sliko prometne varnosti, samo še voznike s neprilagojeno hitrostjo in posledično cca 30 mrtvih/leto, česar ni dosegla še nobena država, s kolikor toliko urejenim prometom.

Vsekakor je potrebno znižat povprečne hitrosti v naseljih, samo to se ne dela z brezveznimi namestitvami tebel CONA30, saj potem krepko upočasniš še ves javni prevoz. Že samo postavitev krožišč, namesto semaforjev, krepko zniža število kritičnih situacij pa tudi hitrost, vendar potem odpade žvenketanje cekinov v proračunu.
Delo krepa človeka

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Evo dve novi neumnosti - peška na desnem robu cestišča in pijana voznica, ki je ni falila (verjetno tudi videla ne).
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

https://www.facebook.com/Pokukaj/posts/...

Samo komentarje pod sliko prebereš, pa ne vem če je sploh še za it na cesto...

Malner ::

Pa kaj je s temi primorci. Ne glede na vidljivost morajo v megli imeti prižgane vse možne meglenke. Če bi lahko, bi mel še rotacijo na strehi. Danes zjutraj je bila megla z vidljivostjo 1 km pa polno avtov z meglenkami.

Invictus ::

Komaj čaka folk, da lahko pritisne tisto tipko za luči za meglo, saj je plačal zanjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

Poanta te teme so "talenti" na cesti. In sodeč po odzivu, je talentov kar precej. No ja, nekateri so samo na forumu. Ampak suma sumarum, je bilo kar nekaj opažanj, ki bi jih lahko koristno uporabili snovalci prometne varnosti, če bi ta forum spremljali in če ga ne bi preveč zasmetili @solatko s svojimi @antipodi. Res lahko meglenkarje tudi uvrščamo med talente, vendar pa je vseeno treba vedeti, zakaj jih je nekdo sploh vklopil. Verjetno je za to imel vzrok, jih je pa pozabil izklopiti, ko je iz področja megle zapeljal v področje brez megle. Dvomim pa, da nekdo kar tako, ker mu je pač všeč, meglenke vklopi.

Invictus ::

Potem se pa ne voziš preveč po cesti...

Folk uživa v prižiganju in neugašanju meglenk...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mirator ::

Najbrž imava različne izkušnje. Resda sem zadnje tri mesece res bolj malo na cesti, prej pa skoraj vsakodnevno. Sicer pa mene bolj moti, da nekateri podnevi, predvsem v deževnih in tudi meglenih razmerah, pozabljajo prižigati kratke luči, tako da imajo zadek povsem v temi.

solatko ::

mirator - Pametni damo prevezat pri dnevnih lučeh, tudi osvetlitev riti.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

A vas meglenke res motijo? Nisem se opazil.

Mene 100x bolj moti, ko ljudje nimajo pravilno nastavljenih luci in ti sveti ze 1km nasproti vozece direkt v faco, da ja nic ne vidis.
Se prizgane dolge niso tak problem, kot slabo nastavljene navadne, ki res direkt navzgor svetijo, da mi celo kabino osvetli ali pa jim senzorji ne delajo dobro.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Invictus ::

mirator je izjavil:

Najbrž imava različne izkušnje. Resda sem zadnje tri mesece res bolj malo na cesti, prej pa skoraj vsakodnevno. Sicer pa mene bolj moti, da nekateri podnevi, predvsem v deževnih in tudi meglenih razmerah, pozabljajo prižigati kratke luči, tako da imajo zadek povsem v temi.

To je pa posledica EU direktive, ki za dnevne luči smatra samo sprednje.

Kar nekaj znancev zdaj prižiga luči kljub avtomatiki, da mu svetijo že zadnje...

m0LN4r je izjavil:

A vas meglenke res motijo? Nisem se opazil.

Ja, mene motijo, sploh zadnje meglenke so tečne, če je tema in mokra cesta. ker se svetloba odbija od ceste...

m0LN4r je izjavil:


Mene 100x bolj moti, ko ljudje nimajo pravilno nastavljenih luci in ti sveti ze 1km nasproti vozece direkt v faco, da ja nic ne vidis.
Se prizgane dolge niso tak problem, kot slabo nastavljene navadne, ki res direkt navzgor svetijo, da mi celo kabino osvetli ali pa jim senzorji ne delajo dobro.

Jebi ga, nekako so prišli čez tehničnega...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

GupeM ::

Tile talenti z meglenkami so res posebna sorta. In to, da jih vključijo v megli ter nato pozabijo izključiti ne drži. Sem že večkrat vozil za kom, ki je vozil brez meglenk. Nato se začne rahla meglica, vidljivost še vedno 500+ m, on pa nabije meglenko!

Aston_11 ::

Ali obratno, samo prednje brlivke, zunaj pa naliv, da ne vidiš sebe.

facepalm ::

GupeM je izjavil:

Tile talenti z meglenkami so res posebna sorta. In to, da jih vključijo v megli ter nato pozabijo izključiti ne drži. Sem že večkrat vozil za kom, ki je vozil brez meglenk. Nato se začne rahla meglica, vidljivost še vedno 500+ m, on pa nabije meglenko!

Jaz (v dnevnem casu) vklopim le zadnjo meglenko in to le takrat, ko je vidljivost taka, da vidim le luci tistega pred mano/za mano. Ce mi je nekdo tako blizu, da vidim avto in ne samo luci, meglenke ne vklopim/jo izklopim.
Bi pa bila dobrodosla avtomatika na tem podrocju. Ce ne drugega, da sama izklopi meglenke ko je vidljivost izboljsana.
««
167 / 293
»»