» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
145 / 293
»»

zobnik ::

meni je danes uspel cliota 2 spravit v obcestni graben tolk je postran avto stal da sem na sooznikov sedež padu. Sem mislu, da ga ne spravim ven, ampak gas na polno in rikverc pa je po grabnu nazaj prišel ven.

shadeX ::

Pics or it didn't happen.

zobnik ::

Nimam slik, gume, mokra cesta, ovinek in hojla. Saj clio spodaj nima nič posebnega. Še dobro da pri gasu v rikverc nisem desno stran uniču je pa avto vrjetno popraskan, to nekje na 1100metrih

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

MrStein ::

Bom kar tule: se spomnite, ko sem vprašal za eno "čudno" križišče, pa je Lakotnik trdil, da to križišče sploh ne obstaja (čeprav sem fotko dal) ?

No, zdaj so o tem (čudnih križiščih) napisali članek : (Ne)stroka (AMZS.si)

Tam omenjen članek OEAMTC pa je tule: Grüße aus Schilda

Nekaj utrinkov:





Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Kamionarju se je zgodilo enako, kot meni dvakrat, samo, da je v tem primeru to počel nesposobnež na nujni vožnji. Kolona s prekratko varnostno razdaljo, zaradi prvih, ki so ovirali prometni tok, neusposobljen voznik na nujni vožnji prehiteval, dober voznik reskiral svoje življenje, da je situacijo rešil.

Seveda, boste zagovorniki nesankcioniranega oviranja prometa in s tem ogrožanje nasproti vozečih, še vedno tako početje (tudi tistih brez varnostne razdalje), zagovarjali, da je to manj nevarno početje, od prekoračitve hitrosti za 10-20km/h.
Praksa govori drugače. Razlika je samo v tem, da je bil tokrat (norec s slabimi živci), slučajno voznik rešilca na nujni vožnji, namesto idiota v BMW,...
Delo krepa človeka

Buggy ::

apeliram na vse talente v tej temi, da preden postajo, menjajoo gume, pa ceprav so stare "zgolj" 5 let. Bomo imeli statistiko glede neprilagojene hitrosti dosti boljso!!!

Poziv je pa to predvsem na tehnicne preglede, da taka jajca ne spustijo vec na cesto!

Ko se sprehodim cez parkirisce na nasem parkingu..so gor zlizane zimske gume 5+ let..namesto radarjev, cekrajte raje te stvari, goveda hinavska, ki ko bajagi skrbite za varnost na cesti z radarji na odsekih, kjer je vec kot ocitno, da se pobira zgolj denar od nesrecnikov...sramota!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

shadeX ::

Kamionarju se je zgodilo enako, kot meni dvakrat, samo, da je v tem primeru to počel nesposobnež na nujni vožnji.


Dej preberi si še enkrat citiran stavek, pa predvsem boldano besedno zvezo. "Nesposobnež na nujni vožnji". Kot prvo, ja - kriv je rešilec in nič mu ne daje pravice da prehiteva v škarje ali karkoli je že delal - ne glede na nujnost vožnje.

AMPAK

Daj se za 10 sekund v kožo tega človeka (ja vem da se ne boš ker ne zmoreš toliko empatije). Človek je reševal druga življenja in je s to (nepreračunljivo) potezo spravil v nevarnost tudi sebe, medtem ko je moral prehitevati talente, ki se mu niso bili sposobni umakniti. (kadar slišiš da je intervencijsko vozilo za tabo oz. se ti bliža, se pač umakneš skrajno desno, da mu sprostiš pot).

Nič ti ne daje pravice, ljudi oklicati za "nesposobneže", ker ne poznaš njihove situacije. Človek je bil v izredni situaciji in se je uštel, hvala bogu brez večjih posledic. Pa še ena zadeva: Veš kolikokrat se rešilec pelje vsak dan po tej cesti? 2x, med vikendi tudi 5x, pa se še ni zgodilo da bi reševalec (ali policist), na tej cesti zakrivil (ali bil vpleten v) nesrečo. To so izjemni ljudje z neprimerljivo bolšjimi vozniškimi sposobnostmi kot jih imaš sam - in bolje da vzameš besede nazaj, ker kaj kmalu boš lahko potreboval njihovo pomoč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::



In zaradi takih pacientov, "morajo" reševalci žrtvovati svoja življenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Raptor F16 ::

Soška je ena najbolj fuknjenih cest kar sem jih prevozil. Ne zaradi zahtevnosti ampak zaradi fuknjencev kot se javljajo zgoraj.

Da te gre model tik pred ovinkom, ki ga zakriva skalna stena prehitevat s 100+ to še nisem doživel. Takrat sem resnično molil, da ne bom videl kakega "MadMax filma" v živo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

UganiKdo ::

Samo nesposposoben sofer soaltkovega kova, lahko pride do ugotovitve, da bi morali vozniki pred vozilom na nujni voznji POSPESIT, da resilcu ne bi bilo treba prehitevat.

m0LN4r ::

Nadaljujemo tukaj:
 Omejitve ubijajo

Omejitve ubijajo

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

Nadaljujemo tukaj:
 Omejitve ubijajo

Omejitve ubijajo


Pshopati lažejo

m0LN4r ::

Se dobro, da so potem Nemci psihopati, ker nimajo omejitve na AC oz. vsi ki imajo izven naselja 100 pa to ne samo za okras, kot prinas tistih 90, ki je dejansko za okras.
Bok ne daj, da bi prinas si kdo zmislil 80 v naselju... Tega pa res ni nikjer /s
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sunshine403 ::

UganiKdo je izjavil:

Samo nesposposoben sofer soaltkovega kova, lahko pride do ugotovitve, da bi morali vozniki pred vozilom na nujni voznji POSPESIT, da resilcu ne bi bilo treba prehitevat.

:)) Ampak imam pa en primer, kjer bi bilo to celo res :) Trenutno je AC med Kranjem in Brezjami zaradi del spravljena v dva zozana pasova v smeri proti Jesenicam, in v dva locena pasova v smeri proti Kranju. Ko grem tiste dvakrat na teden zvecer s hokeja domov (proti Kranju), grem po defaultu vedno po levem pasu, ker se na desnem vedno najde nekdo, ki se namesto 80 pelje 50 (delo na cesti pa to). In ce bi me takrat dohitel resilec, bi bilo po moje priporocljivo pospesiti (pa dvomim, da bi kdo pizdil zaradi tega) tudi ce je omejitev 80. Je pa res, da taksnih primerov prav veliko ni :)

dxx ::

spegli je izjavil:

Prešern je mel kr srečo, da se ni rodil v teh časih, ker bi ziher vozil 130.

Napaka.
Prešeren bi vozil 145, potem ko pa bi naletel na radar, bi se zapil in zapisal to v sonetni venec:)

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

Se dobro, da so potem Nemci psihopati, ker nimajo omejitve na AC oz. vsi ki imajo izven naselja 100 pa to ne samo za okras, kot prinas tistih 90, ki je dejansko za okras.
Bok ne daj, da bi prinas si kdo zmislil 80 v naselju... Tega pa res ni nikjer /s


se en revež, ki je nemčijo videl s prstom na zemljevidu.

dxx ::

St235 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Se dobro, da so potem Nemci psihopati, ker nimajo omejitve na AC oz. vsi ki imajo izven naselja 100 pa to ne samo za okras, kot prinas tistih 90, ki je dejansko za okras.
Bok ne daj, da bi prinas si kdo zmislil 80 v naselju... Tega pa res ni nikjer /s


se en revež, ki je nemčijo videl s prstom na zemljevidu.

Še dobro, da na zemljevidu. Ti je še na zemljevidu ne najdeš.

St235 ::

Domače branje glede varnosti na nemških avtocvestah za vse bedake, ki sanjajo o avtocestah brez omejitev:

https://www.theguardian.com/news/databl...

A 2008 report by the European Transport Safety Council (ETSC) found that of the 645 road deaths in Germany in 2006, 67% occurred on on motorway sections without limits and 33% on stretches with a permanent limit.The report stresses though that:"the relationship between speed and road accidents has been studied extensively and is very clear: the higher the speed, the greater the probability of a crash and the severity of the crashes."

Še iz istega članka, za vse psihopate, ki niste sposobni kontrolirat svojega obnašanja na cesti:
Writing about the 'power model' devised by Rune Elvik, from Norway's Institute of Transport Economics, Peter Walker explains what insights it can offer:
Using the most widely accepted statistical model, drawn up by a Norwegian academic using data from 100 studies in more than a dozen countries, an increase in average traffic speeds of just 3mph – a typical change for a 10mph rise – would be expected to cause more than 25 extra deaths a year on motorways and more than 100 serious injuries.


Tako, da smo si na jasnem kaj zagovarjate, ko nabijate o višjih hitrostih in ultra sposobnostih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

maticb492 ::

Kje na naših avtocestah bi pa lahko bilo brez omejitve hahahaha? :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Raptor F16 ::

m0LN4r je izjavil:

Nadaljujemo tukaj:
 Omejitve ubijajo

Omejitve ubijajo


Švabi bolj kontrolirajo promet kot slovenci. Kaznovanje pa je tudi bolj dosledno. Pri njih NE pomeni absolutno NE. Če hoče kdo videt res RIGOROZEN sistem naj gre v švico razlagat da mu je števec slučajno ušel za 1km/h čez omejitev. Bognedaj, da je koga pešec na prehodu presenetil.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

shadeX ::

Soška, spet nesreča

Vuli ::

se dogaja. sej nista tko kritična ta dva ovina pred gostilno.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

shadeX ::

se dogaja. s


Ja, vsak dan. Folku pa še zdej ni kapnilo da soška ni race track.

poweroff ::

Mimogrede vprašam: zakaj se na tolminskem cest ne razširi? Saj stane, ampak gre za javno infrastrukturo, ki jo ljudje uporabljajo vsak dan...
sudo poweroff

Dag ::

Saj se počasi urejajo. Od Tolmina proti Idriji so v zadnjih letih razširili in uredili cesto. Ureja se cesta proti Nadiži. Pripravlja se druga faza širitve v ovinkih nad Kobaridom (proti Bovcu).

Kjer se dogaja največ nesreč (NG - Tolmin) pa je cesta kar ok. IMO na tej relaciji ni problem cesta, temveč da obstajata tukaj v glavnem samo dva tipa voznikov: klub 60 km/h in klub dirkačev. Če voziš po omejitvah na eni strani stalno dohitevaš (in prehitevaš) člane kluba 60 km/h, hkrati pa te dohitevajo in prehitevajo člani kluba dirkačev.

m0LN4r ::

poweroff je izjavil:

Mimogrede vprašam: zakaj se na tolminskem cest ne razširi? Saj stane, ampak gre za javno infrastrukturo, ki jo ljudje uporabljajo vsak dan...
Definicija "ureja pocasi". V nasih koncih so potegnili v 40 letih 3km novega asfalta in ga zozali za dve beli crti ob strani, namesto siritve. V sosednjem kraju v 40 letih niso popravili grdo ugreznjenega roba ceste, tudi v dolzini 2-3km, postavili so pa opozorilno tablo, da se tam ne vozi in omejitev 50, pa cesta nima niti enega ovinka, ampak je pac 30% sirine v kurcu in neprimerne za voznjo.
Med dvema krajema kjer je vec prometa kot v zgornjem primeru, se do danes ni razsirila cesta, pa je ze bilo en kup nesrec - je pa tale obcinska, je ze bil dan predlog ene stokrat v preteklosti pa ni interesa od Moravskega zupana, saj se lahko vozi po 2x daljsi 14km dolgi drzavni cesti okoli druge vasi.
ITN. Dobrovnik - Zitkovci so potegnili novo cesto s kolesarsko po tudi nekje 30 letih, pa omejili zadevo na 70. Enaka cesta bi bla v tujini vsaj 100 aja pa ker je eno pokopalisce glih vmes je tam prirocnih 50 za 100 metrov in parkplac za radar, da bi pa cesto potegnili na drugo stran pokopalisca - to pa ne. V Sloveniji taki scenariji niso mozni, to je sci-fi. Lahko bi cel seznam napisal, pa se marsikdo drug bi lahko napisal ogromno tega.
No sej je nekdo napisal, da pocasi urejajo. Ta pocasi je tako pocasi, da traja desetletja in generacije v casu, ko drugi vlecejo po nekaj km na dan novega asfalta in nove ceste.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Dag je izjavil:

Saj se počasi urejajo. Od Tolmina proti Idriji so v zadnjih letih razširili in uredili cesto. Ureja se cesta proti Nadiži. Pripravlja se druga faza širitve v ovinkih nad Kobaridom (proti Bovcu).

Kjer se dogaja največ nesreč (NG - Tolmin) pa je cesta kar ok. IMO na tej relaciji ni problem cesta, temveč da obstajata tukaj v glavnem samo dva tipa voznikov: klub 60 km/h in klub dirkačev. Če voziš po omejitvah na eni strani stalno dohitevaš (in prehitevaš) člane kluba 60 km/h, hkrati pa te dohitevajo in prehitevajo člani kluba dirkačev.
V tujini se to opravi v enem mescu ali dveh, ne pa letih.
V vasi kjer sem doma zdaj na novo asfaltirajo celotno glavno cesto skozi naselje, ker je bila malenkost zglajena spura zarad tovornjakov. Zraven ceste ostane iz obeh straneh 40cm masivno tlakovana bankina in na obeh straneh plocnik.
Prinas bi taki cesti zupani rekli, da je se dobra za 40 let. Do konca oktobra so koncali z delom, pa se to tako delajo, da na FB in javnih omrezjih vsak dan obvescajo domacine, kateri dan bo kateri odsek asfaltiran in po kateri ulici se lahko stvar obvozi. Vse javno s slikami objavljeno na socialnih omrezjih, tudi stroski, izvajalci in vse izjeme in prizadete ustanove itn.
- tak se to dela in ne drugace in to na vasi. Prinas pa razen glavnih zil do vecjih mest drzavo dobesedno boli kurac. Se bo pac nekega dne naredilo, mogoce bo trajalo 1-2 generaciji do tega dneva.
Pa ce nekje cesto zaliva, ni primerna, se pac spelje cesta drugace, ampak ja to je spet sci-fi na podezelju. Ne pa ponavlja eno isto napako znova in znova pa krpa.
Ko bi se prinas znali vsaj krpati ceste tak kot to treba. Ne pa da vsake 1-2 leti krpajo eno in iste luknje na nekaterih mestih znova in znova, ko ze kosi asfalta letijo po cesti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

donvito ::

In v katerih rovtah to živiš, da ste tko napredni. Če imate svojo občino je to odvisno od župana in svetnikov, kaj so prioritete in seveda denarja, ki ga dobite, tako da ... :(

m0LN4r ::

donvito je izjavil:

In v katerih rovtah to živiš, da ste tko napredni. Če imate svojo občino je to odvisno od župana in svetnikov, kaj so prioritete in seveda denarja, ki ga dobite, tako da ... :(
To je normalno stanje za 3/4 drzave, nevem kje se potem ti vozis, da tega ne opazis. Nima veze ali so to obcinske ali drzavne ceste, stanje je kvecjemu enako. Drzava in obcina bi morale vzdrzevati ceste boljse in hitreje, stem se strinjamo vsi, razen seveda vas, ki se vozite samo po eni in isti cesti nonstop.
To kaj se dela zdaj je se bolj nevarno, kot ce ne bi delali nic. Slaba cesta in nametati en kup tabel za kasiranje ni v nobenem primeru dobrodoslo za revne zepe drzavljanov.
Popravlja se, tega nisem zanikal, se vedno se pa popravlja manj, kot se unici.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

shadeX - Bistvo mojega posta je popolnoma v drugi smeri. Pred leti je bila zahteva za voznika reševalnega vozila - poklicni voznik s vsaj 3 letnimi izkušnjami na vozilih kategorije E (avtobus), da si lahko opravljal izpid kategorije E, si moral 3 leta voziti na špediciji vozila kategorije D, sedaj pa je pogoj medicinski tehnik z vozniškim izpitom 3 leta, ne glede na to ali si v tem času prevozil 1km, potem imajo nek hitri tečaj "varne" vožnje in gremo na cesto opravljat nujne vožnje.

Za nič ne krivim voznika reševalnega vozila, saj je v to prisiljen, temveč politike in strokovnjake, ki sprejemajo take predpise in s tem izboljšujejo prometno varnost.
Za voznika protokola, ki vozi pomembne osebe, so zahteve nekajkrat strožje, tudi s posebnimi usposabljanji. Politiki so pač pomembni, nesreče reševalnih vozil pa pač politična kolateralna škoda.

Drugo, kar sem hotel povdariti je oviranja prometnega toka, kjer se med vozili, niti v eni počasni koloni, ne vzdržuje varnostna razdalja, ki bi omogočila tistim, ki prehitevajo, varno zapeljati na vozni pas.

To sta bistvi mojega linka.

Bistvo prvega linka pa je, način obveščanja javnosti pa tudi statistike o pojavih prehitrih voznikov v naseljih. Namesto, da je povdarek pijan voznik, ki se ne zaveda, da vozi veliko prehitro, je povdarek na prehitri vožnji in ob tem šele podatek, da je voznik bil pijan.
Razlika je ogromna, saj ta isti voznik, če bi bil trezen, verjetno nebi tako divjal.

Prometna varnost ni odvisna od predpisov in kaznovanja, temveč od vzgoje od malih nog in udeležencev v prometu, ki bi se morali zavedat, kako nevarno je bivanje v prometu, sploh za najšibkejše udeležence - pešce in voznike vseh enoslednih vozil.

m0LN4r - Tam kjer si ti, je prometna varnost kategorija, s katero se ukvarja kar nekaj ministerstev in društev, pri nas pa je to kategorija, na kateri se da dobro služit za proračun. Tudi radarjev se na kritične točke ne postavlja, ampak samo tam, kjer se ve, da bo izplen dober.
Delo krepa človeka

mirator ::

m0LN4r je izjavil:

V tujini se to opravi v enem mescu ali dveh, ne pa letih.
...

Pa pojdi v tujino. Pri nas se pač dela tako kot se dela.

sunshine403 ::

m0LN4r je izjavil:

V tujini se to opravi v enem mescu ali dveh, ne pa letih.

Zato je potem Tauern autobahn ze 40 let gradbisce? Zato so za obnovo ceste na Korenjsko sedlo, ki je bila slabsa kot katerikoli makedam pri nas potrebovali enih 70let (predvidevam da od takrat ko so polozili prvi asfalt pa do letosnjega poletja... pa se to jim je uspelo obnoviti slab kilometer). Zato imajo ze 20 let gradbise zraven AC Munchen-Nurnberg? Ce ga sedaj ni vec, se opravicujem, ampak es ze ene 3 leta nisem peljal tam, prej je bil pa 20+let.
Ker oni to naredijo v mesecu ali dveh, kajne?

solatko ::

sunshine403 - Mislil je na reševanje črnih točk, saj je tam za kakšno nesrečo kriv tudi vzdrževalec cest, ne samo neprilagojena hitrost. Ovinek pri Žalah je bil dolga leta drsalnica ob dežju, ko se je razkantal politik, so oba ovinka (tisti naprej proti POP TV) uredili v enem tednu, prej se pa trideset let, tistega drsečega asfalta ni lotil noben), sedaj je tam cesta drugače urejena, pred leti sta bila pa to najnevarnejša ovinka v LJ, prilagojena hitrost je bila okoli 20km/h.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

sunshine403 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V tujini se to opravi v enem mescu ali dveh, ne pa letih.

Zato je potem Tauern autobahn ze 40 let gradbisce? Zato so za obnovo ceste na Korenjsko sedlo, ki je bila slabsa kot katerikoli makedam pri nas potrebovali enih 70let (predvidevam da od takrat ko so polozili prvi asfalt pa do letosnjega poletja... pa se to jim je uspelo obnoviti slab kilometer). Zato imajo ze 20 let gradbise zraven AC Munchen-Nurnberg? Ce ga sedaj ni vec, se opravicujem, ampak es ze ene 3 leta nisem peljal tam, prej je bil pa 20+let.
Ker oni to naredijo v mesecu ali dveh, kajne?
Si pa razgledan ja, to ni 1-10km ceste z 100 luknjami kot prinas. Ce si tako razgledan, bi vedel kaj delajo pri Munchen-Nurnberg, ker popravljajo sigurno ne, ampak delajo oz. so ze skoraj gotovi z novo Autobahnkreuzung in se marsikaj. Verjetno od kar si ti bil tu, je nastalo nekaj novih odsekov, izvozov, prikljuckov in hitrih cest... Ne bi se spuscal v detajle z nekom, ki gre 1x na leto mimo. Med tem so ti avstrijci potegnili za Slovence nov asfalt do Graza na eni strani, da o tem da na novo vlecejo celotno staro avtocesto proti Dunaju tudi nebi, pa v treh letih k se tebi zdi, da isto stvar delajo, so naredili ze kar nekaj novih stvari xD Samo se te stvari nahajo za taksne kot si ti priblizno na istem mestu in se ti zdi, da krpajo eno malo luknjo, ampak naj ti bo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

mirator je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V tujini se to opravi v enem mescu ali dveh, ne pa letih.
...

Pa pojdi v tujino. Pri nas se pač dela tako kot se dela.
Ravno zaradi taksnih kot si ti, stvari ne gredo na boljse oz. samo tam kjer je interes zupanov, ministrov in njihove rodbine, vse ostalo pa "saj bo", ce si ti zadovoljen s tem, da ste bolj obdavceni, v zameno pa vam popravijo manj cest, kot unici, pa bodi vesel ti ne branim. Samo ta "tak se pac prinas dela" ni recept za uspeh oz. nikoli ni bil.

PS: Kdaj vam bo kapnilo, da so za varnost najbolj pomembne varne, ravne ceste s kvalitetnim asfaltom in na kriticnih mestih utrjenimi bankinami z npr. tlakovci, asfaltom, ni da ni in to cim prej, ne pa pun kurac opozorilnih tabel in omejitev in nizanje hitrosti na polovico. Ce je odsek nevaren, se ga naj naredi varnega.

Tudi Nemci nimajo vse 100% tega nikoli nisem rekel, ampak v nekaj letih jim je kapnilo, da je odsek (izvoz s hitre B12) pri Simbach am Inn nevaren, ker so hitrosti visoke torej 100+ izvoz in prikljucek pa prekratek, niso dali table 50, ampak ga trenutno podaljsujejo. Solski primer. Prinas bi postavili tablo 50, vsak mesec en radar in problem resen, pa se ovce kimate in ploskate zraven.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

MrStein ::

> varnost najbolj pomembne varne, ravne ceste s kvalitetnim asfaltom in na kriticnih mestih utrjenimi bankinami z npr. tlakovci, asfaltom, ni da ni in to cim prej, ne pa pun kurac opozorilnih tabel in omejitev in nizanje hitrosti na polovico. Ce je odsek nevaren, se ga naj naredi varnega.

Če bi pri nas en na seji prišel s tako idejo, bi ga čudno gledali, potem razglasili za ne-našega, počasi pa bi mu podpora padla...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

sunshine403 ::

@m0LN4r v zadnjih 30 letih se spomnem enega samega dneva, ko sem se peljal od Beljaka do Salzburga in da na tej relaciji ni bilo niti enega dela na cesti. Vse ostalo je vedno odsek, kjer se gradi (nekateri odseki so po par let). Pa ni da sem gor enkrat letno, ampak sem, sploh pozimi na relaciji Villach-Flachau (ali Biscohfshofen) vsaj enkrat tedensko ce ne bolj pogosto. In do sedaj sem imel ena sam dan, ko ni bilo pol AC zaprte in z omejitvami. V 30 letih, celo Slovencem rata narediti AC cez pol Slovenije, Tauern pa ne izgleda kaj dosti boljse danes, kot je pred 20 leti (z izjemo, da jim je po 50 letih koncno uspelo spacati dvocevna tunela in ni vec kilometrskih zastojev pred tuneli). Toliko o tem, kako noro boljsi so od nas.

m0LN4r ::

Pa ti ves, da imajo oni malo vec avtocest, hitrih cest, tut cez kaksne alpe ipd. od nas in da delajo na nekajkrat vec mestih hkrati, ne samo tisto eno cesto po kateri se gastarbeiterji vozijo? Samo vprasam. Enivej, jaz pa nisem napisal to na podlagi ene izkusnje, ampak po voznji levo, desno, gor in dol po teh dveh drzavah in to v zadnjih aktualnih letih.

Če bi pri nas en na seji prišel s tako idejo, bi ga čudno gledali, potem razglasili za ne-našega, počasi pa bi mu podpora padla...
verjamem :(
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

RedDrake ::

m0LN4r je izjavil:


PS: Kdaj vam bo kapnilo, da so za varnost najbolj pomembne varne, ravne ceste s kvalitetnim asfaltom in na kriticnih mestih utrjenimi bankinami z npr. tlakovci, asfaltom, ni da ni in to cim prej, ne pa pun kurac opozorilnih tabel in omejitev in nizanje hitrosti na polovico. Ce je odsek nevaren, se ga naj naredi varnega.

Lol.
Največji problem ceste Nova Gorica - Tolmin je točno v tem, da ima dober asfalt in je relativno "ravna".
Sem 20x letno v severnem posočju že zadnjih 15 let. In stara cesta Idrija - Tolmin je bila preprosto nemogoča za hitro vožnjo. Ja, se je našel kak pacient, ampak zelo redko in tipično ponoči, ko se vidi kdaj so ovinki "prosti". Sedaj, ko je cesta razširjena, jih srečam vsakič ene par, ki jim je 90 za ene 20-30 premalo in prehitevajo na vrat na nos. Podobno je z ono cesto ob Soči. Moja in cela njena familija se boji tam vozit, ker vsak pozna koga, ki je končal v trugi ali pa na invalidskem zaradi "živahne" vožnje tam. S tem, da celo jaz poznam enega pacienta od tam, ki se je hvalil z najboljšim časom Most na Soči - Nova Gorica.

Aston_11 ::

Molnar bo v naslednjem koraku primerjal še budget Slovenije in Nemčije. Kot kaže, če živiš nekaj časa v Nemčiji, postaneš bolj razgledan, dinamična vožnja pa pride zraven =)

Dag ::

RedDrake je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


PS: Kdaj vam bo kapnilo, da so za varnost najbolj pomembne varne, ravne ceste s kvalitetnim asfaltom in na kriticnih mestih utrjenimi bankinami z npr. tlakovci, asfaltom, ni da ni in to cim prej, ne pa pun kurac opozorilnih tabel in omejitev in nizanje hitrosti na polovico. Ce je odsek nevaren, se ga naj naredi varnega.

Lol.
Največji problem ceste Nova Gorica - Tolmin je točno v tem, da ima dober asfalt in je relativno "ravna".
Sem 20x letno v severnem posočju že zadnjih 15 let. In stara cesta Idrija - Tolmin je bila preprosto nemogoča za hitro vožnjo. Ja, se je našel kak pacient, ampak zelo redko in tipično ponoči, ko se vidi kdaj so ovinki "prosti". Sedaj, ko je cesta razširjena, jih srečam vsakič ene par, ki jim je 90 za ene 20-30 premalo in prehitevajo na vrat na nos. Podobno je z ono cesto ob Soči. Moja in cela njena familija se boji tam vozit, ker vsak pozna koga, ki je končal v trugi ali pa na invalidskem zaradi "živahne" vožnje tam. S tem, da celo jaz poznam enega pacienta od tam, ki se je hvalil z najboljšim časom Most na Soči - Nova Gorica.


Točno to. Problem na tistem koncu je v lokalnih fitipaldijih, ne v cesti. Pa kakšnih 20 let nazaj sta bila od NG do Tolmina pogosto prisotna droga in alkohol za volanom. Kako je danes s tem, ne vem.

b3D_950 ::

Grem 2x na teden z avtom, pa skoraj vedno vidim enega ali dva hillbillya na poln ror. Nazadnje me je šel celo s tovornjakom pred znakom v naselje, kjer se cesta spušča v dolino naselja. Kakšn kilometer naprej je že tiščal v rit šleparju, katerega je prehitel v škarje, spet v naselje (trije tovornjaki na kupu). Na tej 15km dolg avanturi je potem seveda obtičal v kolonci, ne vem če je profitiral 20 sekund. V glavnem, čist mental. Varnostna razdalja pa 2metra.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

MrStein ::

Minister Gregor pa nič...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Raptor F16 ::

RedDrake je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


PS: Kdaj vam bo kapnilo, da so za varnost najbolj pomembne varne, ravne ceste s kvalitetnim asfaltom in na kriticnih mestih utrjenimi bankinami z npr. tlakovci, asfaltom, ni da ni in to cim prej, ne pa pun kurac opozorilnih tabel in omejitev in nizanje hitrosti na polovico. Ce je odsek nevaren, se ga naj naredi varnega.

Lol.
Največji problem ceste Nova Gorica - Tolmin je točno v tem, da ima dober asfalt in je relativno "ravna".
Sem 20x letno v severnem posočju že zadnjih 15 let. In stara cesta Idrija - Tolmin je bila preprosto nemogoča za hitro vožnjo. Ja, se je našel kak pacient, ampak zelo redko in tipično ponoči, ko se vidi kdaj so ovinki "prosti". Sedaj, ko je cesta razširjena, jih srečam vsakič ene par, ki jim je 90 za ene 20-30 premalo in prehitevajo na vrat na nos. Podobno je z ono cesto ob Soči. Moja in cela njena familija se boji tam vozit, ker vsak pozna koga, ki je končal v trugi ali pa na invalidskem zaradi "živahne" vožnje tam. S tem, da celo jaz poznam enega pacienta od tam, ki se je hvalil z najboljšim časom Most na Soči - Nova Gorica.


To se simpl reši s sekcijskim merjenjem hitrosti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

MrStein ::

Se bo pač 100 metrov pred "ciljem" ustavil in spil kako pivo.

Rešitev je, da nekdo rit tja zvleče in ujame ter konkretno kaznuje nekaj pacientov.
In potme čez par tednov spet.
Repeat until rezultat = zadovoljiv
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Raptor F16 ::

MrStein je izjavil:

Se bo pač 100 metrov pred "ciljem" ustavil in spil kako pivo.

Rešitev je, da nekdo rit tja zvleče in ujame ter konkretno kaznuje nekaj pacientov.
In potme čez par tednov spet.
Repeat until rezultat = zadovoljiv


Saj narediš več sekcij. Predvsem tiste ki so zanimive za postavljanje rekordov.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Raptor F16 - Koliko težjih nesreč v %-ih na slovenskih cestah, povzročijo trezni vozniki, ki včasih vozijo preko omejitve?

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Tale je šel hitro, vprašanje pa, če je vozil tudi nevarno.
Večina tistih, ki vozijo preko omejitve, točno vedo kje, kdaj in koliko lahko grejo hitro, da je to še vedno varno, tisti, ki so nevarni na cesti, praviloma zaradi slabega obvladanja vozila, nikoli ne vozijo preko omejitve, a vseeno povzročijo največ prometnih nesreč.

Na vsak način pa bi bilo poztebno iz prometa spravit take

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Za povratnike tudi z kontrolnimi zapestnicami, ki bi policiji sporočale lokacijo in hitrost gibanja (preverjanje ali so vozniki ali jih vozi drug, trezen voznik). So bolj nevarni, kot kriminalci v hišnem priporu.
Delo krepa človeka

Siddh ::

solatko je izjavil:


Večina tistih, ki vozijo preko omejitve, točno vedo kje, kdaj in koliko lahko grejo hitro, da je to še vedno varno, tisti, ki so nevarni na cesti, praviloma zaradi slabega obvladanja vozila, nikoli ne vozijo preko omejitve, a vseeno povzročijo največ prometnih nesreč.


Večina tistih, ki vozijo čez omejitev, točno vedo kje ni radarja. O radarjih pa se ljudje med sabo in po radiu obveščajo kot da je to največji zločin proti človeštvu.
Sicer pa navaden voznik, tudi ti solatko, nima kaj na lastno pest odločevat koliko je največja varna hitrost. Omejitve so postavljene za to, da se vsem voznikom postavi neka varna zgornja meja hitrosti v normalnih razmerah, ravno zato ker voznik sam ni kompetenten za varno oceno največje hitrosti. Hkrati pa se postavijo neke predvidljive razmere za vse voznike in udeležence. Če pa se ti zdi omejitev na odsekih prenizka pa obstajajo drugi načini reševanja tega, kontaktiraš občino, dars itd. pa te bodo oni usmerili komu lahko podaš predlog.

Še vedno pa bo počasni voznik z nizko hitrostjo povzročil manj škode v primeru nesreče, kot nekdo, ki se "varno" pelje 200 km/h po avtocesti. Rad bi primerjal posledice teh nesreč, ki jih povzročijo počasni vozniki in posledice nesreč, ki jih povzročijo "varni" hitri vozniki.


shadeX ::

omejitve?

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Tale je šel hitro, vprašanje pa, če je vozil tudi nevarno.



Ta tvoja logika mi nikoli ne bo jasna. Hitro je vedno bolj nevarno, neglede kdo vozi. A vozi po cesti dirkač f1 ali nekdo drug.

Še na dirkalnih progah ljudje umirajo pa je za varnost poskrbljeno, vozijo pa usposobljeni ljudje, ne nekdo ki se čuti da je zmožen držat pedal do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

predi ::

solatko je izjavil:

Večina tistih, ki vozijo preko omejitve, točno vedo kje, kdaj in koliko lahko grejo hitro, da je to še vedno varno, tisti, ki so nevarni na cesti, praviloma zaradi slabega obvladanja vozila, nikoli ne vozijo preko omejitve, a vseeno povzročijo največ prometnih nesreč.
Izjava tipičnega objestneža. Bistvo članka si seveda spet ignoriral;

Policisti voznike ponovno opozarjajo, da hitrost vožnje prilagodijo omejitvam hitrosti, izraženim s postavljeno prometno signalizacijo, pri tem pa velja opozoriti tudi na prilagajanje hitrosti vožnje vozil glede na trenutne vremenske in prometne razmere ter na stanje cest, ki so v tem jesenskem času pogosto mokre in spolzke. Neprilagojena hitrost vožnje je dejavnik in vzrok prometnih nesreč z najhujšimi posledicami, zato velja nasvet, da vozimo previdno, defenzivno in da med vožnjo z vozili upoštevamo cestnoprometne predpise, so še dodali policisti.
««
145 / 293
»»