Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

biorudi ::
Prilagojene hitrosti.
V Ljubljani so v okviru Evropskega tedna mobilnosti postavili dve novi ohišji za samodejno napravo merjenja hitrosti. Radarja so postavili na Cesti v Mestni log 45 in na Aljaževi ulici 45, kjer je omejitev hitrosti 30 kilometrov na uro. Od petka do ponedeljka so zabeležili več kot 3000 prekoračitev hitrosti, so sporočili iz ljubljanske občine.
...
Od petka do ponedeljka so na Cesti v Mestni log po navedbah Mola zaznali skupno 2202 prekoračitvi hitrosti, na Aljaževi ulici pa 1078. Kljub omejitvi hitrosti 30 kilometrom na uro je bila najvišja izmerjena hitrost na Cesti v Mestni log kar 86 kilometrov na uro, na Aljaževi ulici pa 73 kilometrov na uro.
https://www.vecer.com/kronika/nova-rada...
Se še spomnim, ko so Mariborčane zmerjali, ker so po celotnem sistemu Kanglerjevih radarjev (2013) v par mesecih našteli 70.000 prekoračitev. Da so "posebni", ipd. No, v tem članku je natančneje zapisana številka 68.757 v dveh mesecih, od tega polovica na zgolj eni ulici (Meljska cesta). Če za to ulico izračunaš približek štiri-dnevnega povprečja (petek - ponedeljek), pristaneš ravno nekje pod številko 3000. S tem, da ti dve ulici v Ljubljani nista povsem primerljivi s to v Mariboru - slednja ima višjo najvišjo dovoljeno hitrost (50), verjetno je tudi bolj prometna, ker gre po njej promet iz vzhodne obvoznice proti centru in ker so bile meritve v obeh smereh. Od oka bi sicer rekel, da so ljudje malce bolj pripravljeni prekoračiti v coni 30, kot pri 50, ampak dvomim, da bistveno vpliva. Sklepati, da smo na Balkanu glede tega vsi istih barv, verjetno ne bi bilo tako zelo napačno, pa naj bo to v prestolnici ali drugem največjem mestu.
Tukaj manjka bistven podatek. Koliko teh, ki so prekoračili omejitev, je imelo karambol, so zleteli s ceste, povozilo pašca, kolesarja, ipd?

UganiKdo ::
Popolnoma nepomemben podatek. Zgolj zato, ker slučajno v danem primeru nisi nikogar ubill, ne pomeni, da imaš pravico kršit prometne predpise. Preventivno sankcioniranje je pač bistveno bolj pomembno kot kurativa, ko pogosto povsem nedolžni osebi ni več mogoče pomagati, ker se je na cesti pustilo še eno govode, ki ni sposobno spoštovat prometnih predpisov.

biorudi ::
Zahojenim pravnikom in na drugih planetih živečim življenjskim oblikam je popolnoma nedoumljivo, da je preko tri tisoč primerov vožnje brez posledic zgolj slučaj in nepomembno. Da je le vse po predpisih. Če s tem legalno izpulimo iz žepov teh "divjakov" po nekaj sto evrov, je to le vzgojno.

solatko ::
UganiKdo - To samo pomeni to, da so tisti, ki so to ulico omejili s 30 24ur/dan, totalni idioti, ki o prometu nimajo pojma. Lahko bi podali tudi statistični podatek, koliko ljudi, je bilo na tej cesti v 20-ih letih, poškodovanih, seveda po krivdi voznikov.
Popolnoma jasno je, da pri takih ekstremnih ukrepih, ne gre za varnost, temveč navadno inkasantstvo in čisto nič drugega pa. če se še tako prizadevaš trditi, da je to v redu.
Popolnoma jasno je, da pri takih ekstremnih ukrepih, ne gre za varnost, temveč navadno inkasantstvo in čisto nič drugega pa. če se še tako prizadevaš trditi, da je to v redu.
Delo krepa človeka

VelkBla ::
Prilagojene hitrosti.
V Ljubljani so v okviru Evropskega tedna mobilnosti postavili dve novi ohišji za samodejno napravo merjenja hitrosti. Radarja so postavili na Cesti v Mestni log 45 in na Aljaževi ulici 45, kjer je omejitev hitrosti 30 kilometrov na uro. Od petka do ponedeljka so zabeležili več kot 3000 prekoračitev hitrosti, so sporočili iz ljubljanske občine.
...
Od petka do ponedeljka so na Cesti v Mestni log po navedbah Mola zaznali skupno 2202 prekoračitvi hitrosti, na Aljaževi ulici pa 1078. Kljub omejitvi hitrosti 30 kilometrom na uro je bila najvišja izmerjena hitrost na Cesti v Mestni log kar 86 kilometrov na uro, na Aljaževi ulici pa 73 kilometrov na uro.
https://www.vecer.com/kronika/nova-rada...
Se še spomnim, ko so Mariborčane zmerjali, ker so po celotnem sistemu Kanglerjevih radarjev (2013) v par mesecih našteli 70.000 prekoračitev. Da so "posebni", ipd. No, v tem članku je natančneje zapisana številka 68.757 v dveh mesecih, od tega polovica na zgolj eni ulici (Meljska cesta). Če za to ulico izračunaš približek štiri-dnevnega povprečja (petek - ponedeljek), pristaneš ravno nekje pod številko 3000. S tem, da ti dve ulici v Ljubljani nista povsem primerljivi s to v Mariboru - slednja ima višjo najvišjo dovoljeno hitrost (50), verjetno je tudi bolj prometna, ker gre po njej promet iz vzhodne obvoznice proti centru in ker so bile meritve v obeh smereh. Od oka bi sicer rekel, da so ljudje malce bolj pripravljeni prekoračiti v coni 30, kot pri 50, ampak dvomim, da bistveno vpliva. Sklepati, da smo na Balkanu glede tega vsi istih barv, verjetno ne bi bilo tako zelo napačno, pa naj bo to v prestolnici ali drugem največjem mestu.
https://www.dnevnik.si/1042721852
Zgleda je bilo nekaj več kot samo radarji. Je kje omenjeno koliko radarjev je bilo načrtovanih za postavitev?
Drugace so omejitev 30 v Mestnem logu podaljasali do semaforja (blizu veterine), prej se je omejitev koncala priblizno 70 do 100 m za semaforjem pri OS.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VelkBla ()

UganiKdo ::
UganiKdo - To samo pomeni to, da so tisti, ki so to ulico omejili s 30 24ur/dan, totalni idioti, ki o prometu nimajo pojma. Lahko bi podali tudi statistični podatek, koliko ljudi, je bilo na tej cesti v 20-ih letih, poškodovanih, seveda po krivdi voznikov.
Popolnoma jasno je, da pri takih ekstremnih ukrepih, ne gre za varnost, temveč navadno inkasantstvo in čisto nič drugega pa. če se še tako prizadevaš trditi, da je to v redu.
Ja, smo ze razumeli da je za norce tvojega kova povsem irelavantno kasna so pravila, ker imate nadnaravme sposobnosti. Na zapadu nista novo.
Zahojenim pravnikom in na drugih planetih živečim življenjskim oblikam je popolnoma nedoumljivo, da je preko tri tisoč primerov vožnje brez posledic zgolj slučaj in nepomembno. Da je le vse po predpisih. Če s tem legalno izpulimo iz žepov teh "divjakov" po nekaj sto evrov, je to le vzgojno.
Lahko se 10.000 peljes 100km/h skozi naselje in nikogar ne ubijes pa bos se vedno psihopat in bo tvoje ravnanje sevedno izjemno nevarno in nezazeljeno.
Evri izpuljeni bedakom, ki niso sposobni peljat po omejitvah so pa samo bonus, davek na idiote.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::
Pri omejitvah ne gre samo za zmanjševanje števila nesreč, ampak tudi za zmanjševanje posledic, če do nesreče pride.

biorudi ::
UganiKdo -
Lahko se 10.000 peljes 100km/h skozi naselje in nikogar ne ubijes pa bos se vedno psihopat in bo tvoje ravnanje sevedno izjemno nevarno in nezazeljeno.
Evri izpuljeni bedakom, ki niso sposobni peljat po omejitvah so pa samo bonus, davek na idiote.
Ni tako enostavno. Če ti že najosnovnejša statistika ni jasna, lahko vprašaš kakšnega osnovnošolca o deljenju z nulo.
Sicer pa sem uganil kdo je to. Izvajanja namreč popolnoma ustrezajo opisu tipičnega Vogona.

techfreak :) ::
Ce hoces vsaj priblizno statisticno utemeljevati nepomembnost nizje omejitve, bos rabil vsaj se podatek o tem kolikokrat je nizja hitrost pripomogla k izogibu nesrece, ter kolikokrat so zaradi nje poskodbe bile bistveno lazje.

Mato989 ::
Kot pricakovano... Dejstvo da je 3k voznikov na dan prekoraclo hitrost pomeni da je visja hitrost sprejemljiva in so debili tisti ki nam dajejo neumne omejitve...
Kje je zdaj jansa z lajsanjem administrativnih neumnosti kot se hvali
Kje je zdaj jansa z lajsanjem administrativnih neumnosti kot se hvali
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::
Kot pricakovano... Dejstvo da je 3k voznikov na dan prekoraclo hitrost pomeni da je visja hitrost sprejemljiva in so debili tisti ki nam dajejo neumne omejitve...
Kje je zdaj jansa z lajsanjem administrativnih neumnosti kot se hvali
Torej hočeš povedat, da če vsak tri tisoč prvi voznik zbije pešca, je to sprejemljivo?

UganiKdo ::
UganiKdo -
Lahko se 10.000 peljes 100km/h skozi naselje in nikogar ne ubijes pa bos se vedno psihopat in bo tvoje ravnanje sevedno izjemno nevarno in nezazeljeno.
Evri izpuljeni bedakom, ki niso sposobni peljat po omejitvah so pa samo bonus, davek na idiote.
Ni tako enostavno. Če ti že najosnovnejša statistika ni jasna, lahko vprašaš kakšnega osnovnošolca o deljenju z nulo.
Sicer pa sem uganil kdo je to. Izvajanja namreč popolnoma ustrezajo opisu tipičnega Vogona.
Probaj uporabit edino možgansko celico, ki še miga in razmisli, kakšna je razlika ko pride do trčenja pri 30 km/h, 50 km/h in 100 km/h.
Se bojim sicer da si brez upen priemr, ker samo psihopat lahko verjame, da so omejitve brezveze, dokler ne pride do nesreče.

solatko ::
UganiKdo - Tebi bi odgovarjala samo popolna prepoved prometa, v tem primeru, verjetno nebi bilo nobene prometne nesreče in tudi 0 posledic. Dejansko ste nekateri iz srednjega veka, namesto, da bi se delalo na tem, da se izobrazi šibke sloje v prometu, se ustavlja promet, zato, da lahko pešci in kolesarji, brez skrbi skačejo čez cesto.
Evo, še en svež primer, neumnosti pešcev
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Jebeš omejitve, ustavimo promet!!!!!!!!!!!!!!
Tegale je statistično tudi zhebala hitrost
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Evo, še en svež primer, neumnosti pešcev
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Jebeš omejitve, ustavimo promet!!!!!!!!!!!!!!
Tegale je statistično tudi zhebala hitrost
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

kuall ::
jaz sem že opazil pri svoji vožnji, da je nizka hitrost skozi naselje rešila par živali, ki bi jih povozil , če bi se peljal hitreje. zaradi tega opažanja mi ni težko peljat počasi skozi naselje. zato pa toliko bolj potegnem na avtocesti. tam ni nevarnosti, da ti bo kdo skočil pred avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()

Raptor F16 ::
jaz sem že opazil pri svoji vožnji, da je nizka hitrost skozi naselje rešila par živali, ki bi jih povozil , če bi se peljal hitreje. zaradi tega opažanja mi ni težko peljat počasi skozi naselje. zato pa toliko bolj potegnem na avtocesti. tam ni nevarnosti, da ti bo kdo skočil pred avto.
Ti še nisi imel srečanja s štorkljo

No, ima pa avtocesta eno prednost. Preglednost, zato lahko predvidevaš in imaš sorazmerno dosti časa za ukrepanje.
Praviloma je nevarnost na AC zadaj.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()

shadeX ::
Evo, še en svež primer, neumnosti pešcev
A si kar krivdo na pešca zvalil? A tega da se je to zgodilo v bližini ptehoda za pesce, kjer bi moral voznik prilagoditi hitrost, nisi ujel?

Invictus ::
Evo, še en svež primer, neumnosti pešcev
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ko se voziš po Celovški, sploh bližje centru, kjer so naselja starih ljudi, je tega izven prometnih ur cel kup.
Zato moraš biti kot voznik še posebej pozoren.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

techfreak :) ::

Scorpy84 ::
Tam je naselje in veliko prehodov za pesce, kot tudi ravna prazna cesta. Glede na to, kako se tam uposteva omejitev, ocitno drzi, da ni prilagodil razmeram, kot je policija napisala. Pesec ceprav je nepravilno preckal, bi verjetno prezivel, ce bi ta vozil po omejitvah? Pac je treba take hudo kaznovati, ker je enim pac nesmisleno, da imamo omejitve hitrosti.

UganiKdo ::
UganiKdo - Tebi bi odgovarjala samo popolna prepoved prometa, v tem primeru, verjetno nebi bilo nobene prometne nesreče in tudi 0 posledic. Dejansko ste nekateri iz srednjega veka, namesto, da bi se delalo na tem, da se izobrazi šibke sloje v prometu, se ustavlja promet, zato, da lahko pešci in kolesarji, brez skrbi skačejo čez cesto.
Evo, še en svež primer, neumnosti pešcev
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Jebeš omejitve, ustavimo promet!!!!!!!!!!!!!!
Tegale je statistično tudi zhebala hitrost
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Zakaj lažeš?
kje se govoril prepovedi prometa? Samo psihopate, ki niste sposobni vozit skladno s prometnimi predpisi je treba odstranit.
Si dal pa odličen priemer, ki jasno dokazuje zakaj prometni predpisi in omejitve morajo bitr. Ker drugače dobijo psihopati občitek, da lahko pobijajo ostale ljudi, samo zato ker nepravilno prečkajo cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
shadeX - Temu, da se pešec ne prepriča, če je cesta prosta, sploh, ko gre čez cesto mimo označenega prehoda. Večina pešcev je mrtvih, ker niso pogledali, če je pot čez cesto prosta, kar vzame eno ali dve sekundi.
UganiKdo - Si med tistimi, ki se ne zavedajo, da so v prometu glavni akterji ljudje, izpit lahko dobi čisto vsak, ravno tako, se redno ne sprmelja zdravstvenega stanja voznikov, ki pa so po drugi strani, zaradi nesposobnosti urejevalcev prometa, tudi krivi za vse neumnosti, tudi take, ki jih počno pešci in kolesarji, zato je zaustavitev prometa, edina možnost, da se izognemo nesrečam, saj idiotov vseh kategorij, ne boš s cest umaknil nikoli, tudi, če povsod omejiš promet na 30. Vozila gredo pač več.
Je pa možno, da se hitrost vseh vozil omeji na 30 in potem se bomo lahko vozili podobno, kot smo se včasih v Tivoliju na tistih električnih, s katerimi si se lahko po mili volji zaletaval.
Razloži mi, zakaj imajo v določenih državah, omejitev 30 časovno določeno, izven teh ur pa velja splošna omejitev? To se pri nas, zaradi inkasantskih želja, pač ne more uredit.
Mimo grede, v Mariboru je veliko manj butastih omejitev, kot v LJ, vsaj glavne štiripasovnice imajo omejitev 70.
UganiKdo - Si med tistimi, ki se ne zavedajo, da so v prometu glavni akterji ljudje, izpit lahko dobi čisto vsak, ravno tako, se redno ne sprmelja zdravstvenega stanja voznikov, ki pa so po drugi strani, zaradi nesposobnosti urejevalcev prometa, tudi krivi za vse neumnosti, tudi take, ki jih počno pešci in kolesarji, zato je zaustavitev prometa, edina možnost, da se izognemo nesrečam, saj idiotov vseh kategorij, ne boš s cest umaknil nikoli, tudi, če povsod omejiš promet na 30. Vozila gredo pač več.
Je pa možno, da se hitrost vseh vozil omeji na 30 in potem se bomo lahko vozili podobno, kot smo se včasih v Tivoliju na tistih električnih, s katerimi si se lahko po mili volji zaletaval.
Razloži mi, zakaj imajo v določenih državah, omejitev 30 časovno določeno, izven teh ur pa velja splošna omejitev? To se pri nas, zaradi inkasantskih želja, pač ne more uredit.
Mimo grede, v Mariboru je veliko manj butastih omejitev, kot v LJ, vsaj glavne štiripasovnice imajo omejitev 70.
Delo krepa človeka

mirator ::
Malo sem razmišljal, ali svojo izkušnjo delim na forumu. Ampak, ko sem mislil, da sem doživel že vse, se zgodi še to.
Včeraj se peljem iz Kopra proti Ljubljani. Po vključitvi v vozni pas na kopersko hitro cesto, dohitim kolono vozil. Odločim se za prehitevanje, ko nenadoma voznik zadnjega vozila (KK registracije) v koloni brez smernikov zavije pred mene in zavre (ne, ni samo prižgal zavornih luči, ampak je dejansko zabremzal, saj se je pokadilo izpod njegovih gum, še bolj izpod mojih). Rešili so me refleksi, sicer ne vem kaj bi bilo.
Včeraj se peljem iz Kopra proti Ljubljani. Po vključitvi v vozni pas na kopersko hitro cesto, dohitim kolono vozil. Odločim se za prehitevanje, ko nenadoma voznik zadnjega vozila (KK registracije) v koloni brez smernikov zavije pred mene in zavre (ne, ni samo prižgal zavornih luči, ampak je dejansko zabremzal, saj se je pokadilo izpod njegovih gum, še bolj izpod mojih). Rešili so me refleksi, sicer ne vem kaj bi bilo.

shadeX ::
shadeX - Temu, da se pešec ne prepriča, če je cesta prosta, sploh, ko gre čez cesto mimo označenega prehoda.
Misliš da so vse ceste ravne, tam kjer so prehodi za pešce in je po 1 kilometer iz leve in desne strani razvidno da ni nobenega? Sanjej.
Ravno za vikend, prečkam prehod (pa nisem debil da ne bi pogledal levo in desno) in ravno v tistem trenutku nekdo iz ulice (ki pelje na križišče), pripizdi kot idiot, zavijal pa je seveda ravno v tisto smer, kjer sem hodil čez prehod za pešce. Na srečo sem ga že prej slišal in stekel čez. Predstavljej si sedaj človeka, ki težko hodi in ravno v tistem trenutku pride en tak talent.
Če hodiš čez prehod za pešce, traja tudi do 10 sekund da ga prečkaš (starejši še več), avto pa se v tem času lahko že kdaj pojavi, sploh iz kakšnih stranskih cest oz. ulic.
In spet smo dokazali, da niti ti v obleki Supermana, ne moreš predvidet vseh okoliščin v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

UganiKdo ::
Ravno za vikend, prečkam prehod (pa nisem debil da ne bi pogledal levo in desno) in ravno v tistem trenutku nekdo iz ulice (ki pelje na križišče), pripizdi kot idiot, zavijal pa je seveda ravno v tisto smer, kjer sem hodil čez prehod za pešce. Na srečo sem ga že prej slišal in stekel čez.
Po solatkovi definiciji je to odličen in varen voznik, ki je s svojo agresivno vožnjo, zgolj spodbudil tvoj samozaščitni nagon, da si hitreje stekel čez cesto in je bil promet bolj tekoč. V bistvu bi se mu moral zahvalit, da je tako pripeljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Kje hodiš, da te ne ugrabijo, pri vsej tej pameti?
Definicije postavljaš ti, jaz predstavljam samo svoja razmišljanja in opazovanja.
Moja definicija je namreč, da moraš voziti tako, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš ali pa se izogneš nesreči, vse ostalo je vaše nakladanje o tem, kako so predpisi in ukrepi oh in sploh pa, če so še tako butasti.
Še vedno mi nisi odgovoril na vprašanje? Ob tvnji pameti nebi smelo bit pretežko.
Definicije postavljaš ti, jaz predstavljam samo svoja razmišljanja in opazovanja.
Moja definicija je namreč, da moraš voziti tako, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš ali pa se izogneš nesreči, vse ostalo je vaše nakladanje o tem, kako so predpisi in ukrepi oh in sploh pa, če so še tako butasti.
Še vedno mi nisi odgovoril na vprašanje? Ob tvnji pameti nebi smelo bit pretežko.
Delo krepa človeka

predi ::
Zakaj nimamo dopolnilnih tabel z pri znakih za omejitev hitrosti? Preprosto. Ker so na Balkanu ti znaki itak zgolj smernice, ne izrecne odredbe, in jih itak nihče ne upošteva. Dodatna dopolnilna tabla bi predstavljala zgolj stran vržen denar. /s

UganiKdo ::
Razloži mi, zakaj imajo v določenih državah, omejitev 30 časovno določeno, izven teh ur pa velja splošna omejitev? To se pri nas, zaradi inkasantskih želja, pač ne more uredit.
Ravno obratno, tega ni možno urediti zaradi nesposobnih voznikov tvojega kova, ki že tega ne razumejo da 30 pomeni max 30 in 90 pomeni max 90. Ne pa karkoli med 50 in 200, kar se ti v danem tretnuku zazdi varno. Če supervozniki niste sposobni razumet enostavne enoznačne omejitve, potem vas bodo dopolnilne table samo še dodatno zmedle in bo še večji kaos.
Definicije postavljaš ti, jaz predstavljam samo svoja razmišljanja in opazovanja.
Moja definicija je ....
A je spet ven udarila alzhaimerjeva ali pripišemo to shizofreniji?
moraš voziti tako, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš ali pa se izogneš nesreči, vse ostalo je vaše nakladanje o tem, kako so predpisi in ukrepi oh in sploh pa, če so še tako butasti.
In smo na praktičnem primeru točno v tej temi ugotovili, da je to navadno slaboumno nakladanje, ko si "varno" ustavljal na travniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

solatko ::
UganiKdo - Ja, taki bedaki, ki ne vidijo prostega travnika v ravnini s cesto, končajo na Žalah, ko ti leti v škarje, v rikverc ne moreš dati, če pa ustaviš (kar bi v obeh konkretnih primerih lahko) pa prileti v tebe s polno hitrostjo, kar le delno zmanjša posledice (v vsakem primeru, bi šlo za smrt 3-eh ljudi ali vsaj zelo hude poškodbe), seveda pa se to takim bedakom, ne da dopovedat.
Če nebi vozil prilagojeno, se danes nebi pogovarjali, ampak zate je to premalo, ker si pač prepričan v svoj ego in nič drugega.
Čeprav nimam nobene prometne nesreče in samo dve kazni parkiranja v 60-ih letih vsakovrstne udeležbe v prometu, veljam zate še vedno za nevarnega voznika, ker si pač pravniški lolek, ki misli, da je vsako kršenje laično sestavljenih predpisov in označb, smrtno nevarno dejanje, medtem, ko dolgotrajno kršenje predpisa (oviranje prometa), ki dejansko predstavlja smrtno nevarnost za vozila, ki kolono srečujejo pa zagovarjaš, oziroma za tvoj omejeni vozniški um, to predstavlja manjšo nevarnost, kot nekaj km/h hitrejša vožnja, če prav 3000 voznikov, ki so kršili omejitev, v nekaj dneh niso povzročili niti ene prometne nesreče. Res si car, ni kaj.
Sicer pa v prometni zakonodaji piše, da moraš voziti tako, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš, nikjer pa ne piše, da mora to bit na cesti. Sicer pa je meni že inštruktor dejal, ko vidiš, da ne gre drugače, zapelji s ceste, če je večja možnost, da bodo posledice blažje.
Toliko o tvojem pametovanju in srečno vožnjo še naprej.
Če nebi vozil prilagojeno, se danes nebi pogovarjali, ampak zate je to premalo, ker si pač prepričan v svoj ego in nič drugega.
Čeprav nimam nobene prometne nesreče in samo dve kazni parkiranja v 60-ih letih vsakovrstne udeležbe v prometu, veljam zate še vedno za nevarnega voznika, ker si pač pravniški lolek, ki misli, da je vsako kršenje laično sestavljenih predpisov in označb, smrtno nevarno dejanje, medtem, ko dolgotrajno kršenje predpisa (oviranje prometa), ki dejansko predstavlja smrtno nevarnost za vozila, ki kolono srečujejo pa zagovarjaš, oziroma za tvoj omejeni vozniški um, to predstavlja manjšo nevarnost, kot nekaj km/h hitrejša vožnja, če prav 3000 voznikov, ki so kršili omejitev, v nekaj dneh niso povzročili niti ene prometne nesreče. Res si car, ni kaj.
Sicer pa v prometni zakonodaji piše, da moraš voziti tako, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš, nikjer pa ne piše, da mora to bit na cesti. Sicer pa je meni že inštruktor dejal, ko vidiš, da ne gre drugače, zapelji s ceste, če je večja možnost, da bodo posledice blažje.
Toliko o tvojem pametovanju in srečno vožnjo še naprej.
Delo krepa človeka

zmaugy ::
Ravno za vikend, prečkam prehod (pa nisem debil da ne bi pogledal levo in desno) in ravno v tistem trenutku nekdo iz ulice (ki pelje na križišče), pripizdi kot idiot, zavijal pa je seveda ravno v tisto smer, kjer sem hodil čez prehod za pešce. Na srečo sem ga že prej slišal in stekel čez.
Po solatkovi definiciji je to odličen in varen voznik, ki je s svojo agresivno vožnjo, zgolj spodbudil tvoj samozaščitni nagon, da si hitreje stekel čez cesto in je bil promet bolj tekoč. V bistvu bi se mu moral zahvalit, da je tako pripeljal.

Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

UganiKdo ::
UganiKdo - Ja, taki bedaki, ki ne vidijo prostega travnika v ravnini s cesto, končajo na Žalah, ko ti leti v škarje, v rikverc ne moreš dati, če pa ustaviš (kar bi v obeh konkretnih primerih lahko) pa prileti v tebe s polno hitrostjo, kar le delno zmanjša posledice (v vsakem primeru, bi šlo za smrt 3-eh ljudi ali vsaj zelo hude poškodbe), seveda pa se to takim bedakom, ne da dopovedat.
ta idiotizem smo že po dolgem in počes predebatirali. Samo zato, ker isto pravljico prodajaš vsake tri strani, ni nič manj neumna.
Če nebi vozil prilagojeno, se danes nebi pogovarjali, ampak zate je to premalo, ker si pač prepričan v svoj ego in nič drugega.
To lahko reče tudi zgoraj opisan idiot. Samo zato, ker je nekdo od a do b prišel živ to niti pod razno ne pomeni, da je vozil varno.
ko dolgotrajno kršenje predpisa (oviranje prometa), ki dejansko predstavlja smrtno nevarnost za vozila, ki kolono srečujejo pa zagovarjaš, oziroma za tvoj omejeni vozniški um, to predstavlja manjšo nevarnost, kot nekaj km/h hitrejša vožnja, če prav 3000 voznikov, ki so kršili omejitev, v nekaj dneh niso povzročili niti ene prometne nesreče. Res si car, ni kaj.
Ko drugega ni ostanejo pa laži in slaboumna podtikanja. Res si car, ni kaj.
Čeprav nimam nobene prometne nesreče in samo dve kazni parkiranja v 60-ih letih vsakovrstne udeležbe v prometu, veljam zate še vedno za nevarnega voznika, ker si pač pravniški lolek, ki misli, da je vsako kršenje laično sestavljenih predpisov in označb, smrtno nevarno dejanje,
Nevaren voznik si zato, ker si domišljaš, da imaš nadnaravne sposobnosti.

solatko ::
UganiKdo - Če bi se kdaj vozil z menoj, bi spermenil svoje mnenje o nevarnih voznikih. Eno so prepotentneži, ki znajo stiskat gas, dokler ne poči, drugo pa so vozniki, ki so usposobljeni tudi za višje hitorsi (kar na žalost naši vozniki reševalnih avtomobilov niso) in pravilna reagiranja predvsem v nevarnih situacijah, ki pa jih nikoli ne povzročijo sami.
Ti si prepričan, da upoštevanje omejitve hitrosti, rešuje življenja, za vse druge pa trdiš, da niso tako nevarni, če prav prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.
Hitrost ne ubija, kar dokazujejo vsi tisti, ki se ukvarjajo z dirkanjem ali "norenjem" zaradi službenih potreb. Večina prometnih nesreč je zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, kar je čisto druga kategorija, ki nima z omejitvami čisto nobene zveze in zaradi NEOBVLADOVANJA VOZILA, zaradi pomanjkljivega znanja in premalo izkušenj (zato prednjačijo mladi vozniki).
Vse ostalo so nakladanja forumskih "strokovnjakov", od katerih se večina niti ne drži predpisov, niti niso dobri vozniki.
Povejte mi, koliko razpravljalcev ima avto samo minimalno obvezno zavarovan, ne glede na vrednost?
Osebno si nikoli nisem lastil kaska, niti zavarovanja potnikov in prtljage, ob tem, da sem za nekatere tukaj, nevaren in neuravnovešen voznik, kljub udeleđžbi v premetu 60 let - tudi samostojno pešačenje šteje, saj se vas večina ne zna obnašat niti na nogah, ko špilate brezglave pešce, tukaj pa se delate ......
Ti si prepričan, da upoštevanje omejitve hitrosti, rešuje življenja, za vse druge pa trdiš, da niso tako nevarni, če prav prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.
Hitrost ne ubija, kar dokazujejo vsi tisti, ki se ukvarjajo z dirkanjem ali "norenjem" zaradi službenih potreb. Večina prometnih nesreč je zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, kar je čisto druga kategorija, ki nima z omejitvami čisto nobene zveze in zaradi NEOBVLADOVANJA VOZILA, zaradi pomanjkljivega znanja in premalo izkušenj (zato prednjačijo mladi vozniki).
Vse ostalo so nakladanja forumskih "strokovnjakov", od katerih se večina niti ne drži predpisov, niti niso dobri vozniki.
Povejte mi, koliko razpravljalcev ima avto samo minimalno obvezno zavarovan, ne glede na vrednost?
Osebno si nikoli nisem lastil kaska, niti zavarovanja potnikov in prtljage, ob tem, da sem za nekatere tukaj, nevaren in neuravnovešen voznik, kljub udeleđžbi v premetu 60 let - tudi samostojno pešačenje šteje, saj se vas večina ne zna obnašat niti na nogah, ko špilate brezglave pešce, tukaj pa se delate ......
Delo krepa človeka

knesz ::
UganiKdo - Če bi se kdaj vozil z menoj, bi spermenil svoje mnenje o nevarnih voznikih. Eno so prepotentneži, ki znajo stiskat gas, dokler ne poči, drugo pa so vozniki, ki so usposobljeni tudi za višje hitorsi (kar na žalost naši vozniki reševalnih avtomobilov niso) in pravilna reagiranja predvsem v nevarnih situacijah, ki pa jih nikoli ne povzročijo sami.
Ti si prepričan, da upoštevanje omejitve hitrosti, rešuje življenja, za vse druge pa trdiš, da niso tako nevarni, če prav prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.
Hitrost ne ubija, kar dokazujejo vsi tisti, ki se ukvarjajo z dirkanjem ali "norenjem" zaradi službenih potreb. Večina prometnih nesreč je zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, kar je čisto druga kategorija, ki nima z omejitvami čisto nobene zveze in zaradi NEOBVLADOVANJA VOZILA, zaradi pomanjkljivega znanja in premalo izkušenj (zato prednjačijo mladi vozniki).
Vse ostalo so nakladanja forumskih "strokovnjakov", od katerih se večina niti ne drži predpisov, niti niso dobri vozniki.
Povejte mi, koliko razpravljalcev ima avto samo minimalno obvezno zavarovan, ne glede na vrednost?
Osebno si nikoli nisem lastil kaska, niti zavarovanja potnikov in prtljage, ob tem, da sem za nekatere tukaj, nevaren in neuravnovešen voznik, kljub udeleđžbi v premetu 60 let - tudi samostojno pešačenje šteje, saj se vas večina ne zna obnašat niti na nogah, ko špilate brezglave pešce, tukaj pa se delate ......
Bože mili, kakšen ego


sheeshkar ::
UganiKdo - Če bi se kdaj vozil z menoj, bi spermenil svoje mnenje o nevarnih voznikih. Eno so prepotentneži, ki znajo stiskat gas, dokler ne poči, drugo pa so vozniki, ki so usposobljeni tudi za višje hitorsi (kar na žalost naši vozniki reševalnih avtomobilov niso) in pravilna reagiranja predvsem v nevarnih situacijah, ki pa jih nikoli ne povzročijo sami.
Ti si prepričan, da upoštevanje omejitve hitrosti, rešuje življenja, za vse druge pa trdiš, da niso tako nevarni, če prav prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.
Hitrost ne ubija, kar dokazujejo vsi tisti, ki se ukvarjajo z dirkanjem ali "norenjem" zaradi službenih potreb. Večina prometnih nesreč je zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, kar je čisto druga kategorija, ki nima z omejitvami čisto nobene zveze in zaradi NEOBVLADOVANJA VOZILA, zaradi pomanjkljivega znanja in premalo izkušenj (zato prednjačijo mladi vozniki).
Vse ostalo so nakladanja forumskih "strokovnjakov", od katerih se večina niti ne drži predpisov, niti niso dobri vozniki.
Povejte mi, koliko razpravljalcev ima avto samo minimalno obvezno zavarovan, ne glede na vrednost?
Osebno si nikoli nisem lastil kaska, niti zavarovanja potnikov in prtljage, ob tem, da sem za nekatere tukaj, nevaren in neuravnovešen voznik, kljub udeleđžbi v premetu 60 let - tudi samostojno pešačenje šteje, saj se vas večina ne zna obnašat niti na nogah, ko špilate brezglave pešce, tukaj pa se delate ......
Bože mili, kakšen egoTrump je amater tukaj...

Ayrton "solatko" Senna

UganiKdo ::
Ti si prepričan, da upoštevanje omejitve hitrosti, rešuje življenja, za vse druge pa trdiš, da niso tako nevarni,
Prvi del je nedvomno resničen. Drugi del pa si mi slaboumno podtaknil v svojem obupanem poskusu brezveznega pametovanja.
Hitrost ne ubija, kar dokazujejo vsi tisti, ki se ukvarjajo z dirkanjem ali "norenjem" zaradi službenih potreb. Večina prometnih nesreč je zaradi NEPRILAGOJENE HITROSTI, kar je čisto druga kategorija, ki nima z omejitvami čisto nobene zveze in zaradi NEOBVLADOVANJA VOZILA, zaradi pomanjkljivega znanja in premalo izkušenj (zato prednjačijo mladi vozniki).
Če že nabijaš brezvezne parole potem bi lahko vedel da ubija pojemek, ki je neposredno odvisen od hitrosti. Kar se pa voznikov na nujni vožnji tiče, pa velika večina med njimi ni fanatikov tvojega kova in si ne domišljajo, da je karkoli varnega v nujni vožnji. Samo vase zagledan cepec si domišlja, da ima nujna vožnja karkoli z varnostjo.
če prav prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.
ja, tako kot je večina povzročiteljev prometnih nesreč treznih? Ergo, po tej bebavi logiki so tudi pijani vozniki bolj varni.
Vse ostalo so nakladanja forumskih "strokovnjakov", od katerih se večina niti ne drži predpisov, niti niso dobri vozniki.
Pri čemer prednjači superešofer solatko.

GupeM ::
Ne me jebat, ti nisi normalen solatko. Poln sam sebe, sebičen, poleg tega še trdi, da se nekateri ne znamo obnašat niti na nogah, sam pa prekorači hitrost samo zato, da ujame zeleni val. Par postov nazaj je pisal, da je v življenju dobil samo dve kazni za parkiranje, če pogledaš par strani nazaj, pa ugotoviš, da je v resnici vsaj eno dobil tudi zaradi prehitre vožnje, ampak je egoist raje zajebal svojega sina, kot pa priznal krivdo.
No, saj mogoče je za parkiranje res dobil samo dve kazni, poleg celega kupa ostalih.
No, saj mogoče je za parkiranje res dobil samo dve kazni, poleg celega kupa ostalih.

solatko ::
Res se posujem s pepelom po glavi. Na prazni dvopasovnici s kolesarsko stezo in širokim pločnikom, sem se spuščal v smrtno pustolovščino z cca 10 km/h prehitro vožnjo (mimo grede imamo v MB na podobnih cestah omejitev 70 (res smrtno nevarno) in nihče ni nikogar zjebal, ker se je postopek ustavil, saj lastnik ni vozil avtomobila.
UganiKdo - Zaradi tega, ker malo poznaš fiziko, misliš, da si dober voznik? Že leta takim bedakom, kot si ti, razlagam, da ubija NEPRILAGOJENA HITROST, ki z omejitvami nima nobene veze. Lahko je ta veliko nižja od sicer administrativno določene na posameznih odsekih, lahko pa je tudi precej višja, kar dokazuje število prometnih nesreč v Nemčiji, na odsekih, kjer omejitve ni.
Če bi bil starejši, bi se morda še spomnil, da tudi v I in F niso imeli omejitev na AC, začeli so jih postavljat zaradi naftne krize, takrat, ko so začeli močno delat tudi na proizvodnji avtomobilov z veliko nižjo porabo goriva. Italijani so prvič ugotovili, da je najbolj ekonomična hitrost 120 km/h, potem so sledile še druge države z omejitvami od 110-130, razen Nemčije.
Z leti so ugotovili, da se je posledično zmanjšalo število nesreč in so kljub veliko nižji porabi in prenehanjem naftne krize, omejitve ostale in to iz vidika varnosti - Nemci pa še vedno nič.
V tem tisočletju pa se je ekstremno povečala varnost vozil (na videz, saj še vedno velja, da tehnika, fizike in neznanja ne premaga), omejitve pa so ostale in jih celo še povčujejo (cone 30, splošne omejitve v naseljih iz 60 na 50 ali še manj) istočasno pa se na preventivi in izobraževanju v prometu, dela vedno manj in slabše.
Ti enačiš vozniške napake (namerne ali nenamerne, narejene zaradi nezadostnih vozniških izkušenj in premalo znanja) z alkoholiziranimi potencialnimi morilci. To pove vse o tebi. En pijan ali drogiran voznik, kolesar ali pešec na cesti, je preveč. Vožnja v takem stanju, bi morala bit, kaznivo dejanje, potem pa naj se tisti, ki hočejo, grejo te ruletne igre v prometu.
Največ takih, kot si ti, se niti slučajno ne drži omejitev hitrosti, če prav jih je v javnosti možno vsak teden slišati, kako hitrost ubija, držite se predpisov in podobnih nebuloz, ki veljajo predvsem za običajno rajo in se tudi dobro služi na račun tega. Pred leti me je na odseku LJ-Postojna na AC prehitel gospod Žlender v svojem BMW-ju, ko sem peljal na motorju cca 140 (smo šli na Grobnik) in v ponedeljek kot direktor agencije za varnost v prometu po TV razlagal ravno o tem vidiku varnosti. Šel je krepko čez 160km/h, zato se takim kot si ti, samo smejim in si mislim svoje. Večina pravičnežev je največjih idiotov na cesti v RL.
In, kot izgleda so Nemci dejansko največji idioti na svetu, katerim za prometno varnost visi dol vse ali smo pa mi bolj papeški od papeža, da bi pa vse vrste zadrogirancev spravili s cest in ustrezno uredili pridobitev izpita, to pa ne.
UganiKdo - Zaradi tega, ker malo poznaš fiziko, misliš, da si dober voznik? Že leta takim bedakom, kot si ti, razlagam, da ubija NEPRILAGOJENA HITROST, ki z omejitvami nima nobene veze. Lahko je ta veliko nižja od sicer administrativno določene na posameznih odsekih, lahko pa je tudi precej višja, kar dokazuje število prometnih nesreč v Nemčiji, na odsekih, kjer omejitve ni.
Če bi bil starejši, bi se morda še spomnil, da tudi v I in F niso imeli omejitev na AC, začeli so jih postavljat zaradi naftne krize, takrat, ko so začeli močno delat tudi na proizvodnji avtomobilov z veliko nižjo porabo goriva. Italijani so prvič ugotovili, da je najbolj ekonomična hitrost 120 km/h, potem so sledile še druge države z omejitvami od 110-130, razen Nemčije.
Z leti so ugotovili, da se je posledično zmanjšalo število nesreč in so kljub veliko nižji porabi in prenehanjem naftne krize, omejitve ostale in to iz vidika varnosti - Nemci pa še vedno nič.
V tem tisočletju pa se je ekstremno povečala varnost vozil (na videz, saj še vedno velja, da tehnika, fizike in neznanja ne premaga), omejitve pa so ostale in jih celo še povčujejo (cone 30, splošne omejitve v naseljih iz 60 na 50 ali še manj) istočasno pa se na preventivi in izobraževanju v prometu, dela vedno manj in slabše.
Ti enačiš vozniške napake (namerne ali nenamerne, narejene zaradi nezadostnih vozniških izkušenj in premalo znanja) z alkoholiziranimi potencialnimi morilci. To pove vse o tebi. En pijan ali drogiran voznik, kolesar ali pešec na cesti, je preveč. Vožnja v takem stanju, bi morala bit, kaznivo dejanje, potem pa naj se tisti, ki hočejo, grejo te ruletne igre v prometu.
Največ takih, kot si ti, se niti slučajno ne drži omejitev hitrosti, če prav jih je v javnosti možno vsak teden slišati, kako hitrost ubija, držite se predpisov in podobnih nebuloz, ki veljajo predvsem za običajno rajo in se tudi dobro služi na račun tega. Pred leti me je na odseku LJ-Postojna na AC prehitel gospod Žlender v svojem BMW-ju, ko sem peljal na motorju cca 140 (smo šli na Grobnik) in v ponedeljek kot direktor agencije za varnost v prometu po TV razlagal ravno o tem vidiku varnosti. Šel je krepko čez 160km/h, zato se takim kot si ti, samo smejim in si mislim svoje. Večina pravičnežev je največjih idiotov na cesti v RL.
In, kot izgleda so Nemci dejansko največji idioti na svetu, katerim za prometno varnost visi dol vse ali smo pa mi bolj papeški od papeža, da bi pa vse vrste zadrogirancev spravili s cest in ustrezno uredili pridobitev izpita, to pa ne.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Res se posujem s pepelom po glavi. Na prazni dvopasovnici s kolesarsko stezo in širokim pločnikom, sem se spuščal v smrtno pustolovščino z cca 10 km/h prehitro vožnjo (mimo grede imamo v MB na podobnih cestah omejitev 70 (res smrtno nevarno) in nihče ni nikogar zjebal, ker se je postopek ustavil, saj lastnik ni vozil avtomobila.
lepo da priznaš da lažeš
Ti enačiš vozniške napake (namerne ali nenamerne, narejene zaradi nezadostnih vozniških izkušenj in premalo znanja) z alkoholiziranimi potencialnimi morilci.
spet lažeš. In ne, to da namerno in redno voziš nad omejitvijo ni nikakršna napaka, ampak duševna motnja. Ljudje, ki se niste sposobni obvladat in morate brezveze kršit prometne predpise pač niste za na cesto.
Največ takih, kot si ti, se niti slučajno ne drži omejitev hitrosti,
Prosim nehaj lagat, ker izmed naju si ti edini ki se hvali s tem, da varno krši prometne predpise.
In, kot izgleda so Nemci dejansko največji idioti na svetu,
nope ta titula je tvoja, glede na to da o nemških avtocestah in vse redkejših odsekih brez omejitev nimaš pojma.
Pred leti me je na odseku LJ-Postojna na AC prehitel gospod Žlender v svojem BMW-ju, ko sem peljal na motorju cca 140 (smo šli na Grobnik) in v ponedeljek kot direktor agencije za varnost v prometu po TV razlagal ravno o tem vidiku varnosti.In oba vaju je prehitel policist in vama pokazal prst. Katerega pa sam dobro veš, saj si ti izmislil pravljico.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()

predi ::
prometnih nesreč z močno prekoračenimi hitrostmi ni toliko, kot se o tem govori med laiki.Novica od včeraj, pa še na mariborski konec se nanaša:
Ob tem policisti opozarjajo, da je vse preveč prehitrih voznikov na slovenskih cestah, hkrati pa je prav hitrost tista, ki je vzrok za vsako četrto smrtno žrtev na cestah na območju mariborske policijske uprave.
https://www.vecer.com/kronika/mariborsk...

solatko ::
predi - Spet mešaš hruške in vijake - ta dva se nista zaletela pri tej hitrosti, temveč so jih pač ujeli, ker so bili ravno takrat tam.
Nesreče pa se dogajajo zaradi NEPRILAGOJENE hitrosti, ki pa ni nujno, oziroma največkrat ni, preko omejitve.
UganiKdo - Večina prekoračitev hitrosti, je namerna, ne pomeni pa vedno ogrožanja varnosti drugih, saj če to počneš na sorazmerno praznih cestah, jih ni, vidiš jih samo ti.
Vse nesreče se zgodijo zaradi napak udeležencev, ne zaradi hitrosti, so pa posledice pri višjih hitrostih težje.
Nič ne lažem, samo ne delam se angelčka, tako kot ti in nekateri drugi razpravljalci na S-T. Govorim o RL ne o namišljenih upoštevanjih prometnih predpisov, pri tem pa zagovarjate oviranje prometnega toka, nedajajnje smerokazov, prehitevate po voznem ali odstavnem pasu na AC, za vas je Božanstvo samo omejitev hitrosti, ni vam pa jasen termin prilagojene hitrosti, ki je lahko odvisna od vozila in voznika, krepko nad administrativno omejitvijo, veliko krat pa tudi precej pod njo.
Velika večina nesreč je zaradi neprilagojene hitrosti, zato tudi lahko tožiš voznika za škodo povzročeno z nevarnim sredstvom, če voziš vedno s pravo hitrostjo, teh problemov nimaš, tudi, če moraš zato na travo.
Nesreče pa se dogajajo zaradi NEPRILAGOJENE hitrosti, ki pa ni nujno, oziroma največkrat ni, preko omejitve.
UganiKdo - Večina prekoračitev hitrosti, je namerna, ne pomeni pa vedno ogrožanja varnosti drugih, saj če to počneš na sorazmerno praznih cestah, jih ni, vidiš jih samo ti.
Vse nesreče se zgodijo zaradi napak udeležencev, ne zaradi hitrosti, so pa posledice pri višjih hitrostih težje.
Nič ne lažem, samo ne delam se angelčka, tako kot ti in nekateri drugi razpravljalci na S-T. Govorim o RL ne o namišljenih upoštevanjih prometnih predpisov, pri tem pa zagovarjate oviranje prometnega toka, nedajajnje smerokazov, prehitevate po voznem ali odstavnem pasu na AC, za vas je Božanstvo samo omejitev hitrosti, ni vam pa jasen termin prilagojene hitrosti, ki je lahko odvisna od vozila in voznika, krepko nad administrativno omejitvijo, veliko krat pa tudi precej pod njo.
Velika večina nesreč je zaradi neprilagojene hitrosti, zato tudi lahko tožiš voznika za škodo povzročeno z nevarnim sredstvom, če voziš vedno s pravo hitrostjo, teh problemov nimaš, tudi, če moraš zato na travo.
Delo krepa človeka

techfreak :) ::

delavec44 ::
Solatko in Lakotnik sta čisto temo uničila in bi se šla lahko prepucavati kam drugam. Just my 2 cents, ni treba odgovarjat.

solatko ::
techfreak :) - Že nekaj let govorm o isti stvari - prilagojena hitrost je point vsega dogajanja v prometu motornih vozil, vseh vrst, ne pa administrativne omejitve hitrosti. Kdor obvlada to kategorijo, je dober in varen voznik, vsi ostali pa igrajo loto.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

GupeM ::
solatko pravi, da je tale tudi vozil prilagojeno, saj se mu ni nič zgodilo. Povsem varno je ustavil.

solatko ::
GupeM - Kaj ima to veze z omejitvami hitrosti?
V življenju še nisem prehiteval v škarje, sem pa dvakrat zapeljal na travo zaradi takih, nista prehitevala kamiona, temveč počasno kolono. Sta pa z prilagojeno hitrostjo vozila kamiona, zato se model ni zaletel.
V življenju še nisem prehiteval v škarje, sem pa dvakrat zapeljal na travo zaradi takih, nista prehitevala kamiona, temveč počasno kolono. Sta pa z prilagojeno hitrostjo vozila kamiona, zato se model ni zaletel.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
GupeM - Kaj ima to veze z omejitvami hitrosti?
ima ogromno s tvojo definicijo prilagojene hitrosti in varne vožnje.
Govorim o RL ne o namišljenih upoštevanjih prometnih predpisov, pri tem pa zagovarjate oviranje prometnega toka, nedajajnje smerokazov, prehitevate po voznem ali odstavnem pasu na AC, za vas je Božanstvo samo omejitev hitrosti, ni vam pa jasen termin prilagojene hitrosti, ki je lahko odvisna od vozila in voznika, krepko nad administrativno omejitvijo, veliko krat pa tudi precej pod njo.
vidim, da se slčaboumno podtikanje nadaljuje. Kje točno sem zagovarjal: oviranje prometnega toka, nedajajnje smerokazov, prehitevate po voznem ali odstavnem pasu na AC?
Toliko da bo vsem jasno kakšno slaboumno podtikanje se greš v svoji sveti vojni za namerno in povsem nepotrebno ogrožanje ostalih udeležencev v prometu.

MrStein ::
Solatko in Lakotnik sta čisto temo uničila in bi se šla lahko prepucavati kam drugam. Just my 2 cents, ni treba odgovarjat.
Kje si videl Lakotnika?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::
UganiKdo - V vseh temah, kjer je govor o prometnih situacijah, striktno povdarjaš mene in hitrost, tudi v temah, kjer me ni zraven.
Prilagojena hitrost in administrativne omejitve hitrosti imajo skupnega toliko, kot labod in sedlo.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
V tej nesreči nihče ni vozil čez omejitev, ni pa voznik kamiona vozil s prilagojeno hitrostjo.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
V tej situaciji pa je vozil pijan in po naselju 106 km/h, seveda je po napisanem problem hitrost, to da je vozil mrtvo pijan, niti ni važno, v končni fazi niti ni vedel kako hitro gre. Sem tudi prepričan, da nebi vozil tako hitro, če nebi bil pijan.
Prilagojena hitrost in administrativne omejitve hitrosti imajo skupnega toliko, kot labod in sedlo.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
V tej nesreči nihče ni vozil čez omejitev, ni pa voznik kamiona vozil s prilagojeno hitrostjo.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
V tej situaciji pa je vozil pijan in po naselju 106 km/h, seveda je po napisanem problem hitrost, to da je vozil mrtvo pijan, niti ni važno, v končni fazi niti ni vedel kako hitro gre. Sem tudi prepričan, da nebi vozil tako hitro, če nebi bil pijan.
Delo krepa človeka