» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
140 / 291
»»

solatko ::

GupeM - Če je prazna cesta (redko ampak se zgodi), ob štartu poženeš do 70, prevoziš semafor in znižaš na 60, se boš peljal do Polja, brez, da bi ustavil ali nazaj. Če se moraš ustavit na prvem, boš stal pri vsakem, razen, če poženeš preko 100, kar pa ni ravno zdravo in poceni. To relacijo sem tolikokrat prevozil, da jo imam v mezincu, deset let, najmanj dvakrat na dan v obe smeri.
Delo krepa človeka

wajdujc ::

solatko je izjavil:

Če je zeleni val v eno smer, mi ni jasno, zakaj nebi bil tudi nasproti? Boš razložil!

Gospe in gospodje: najboljši šofer SloTecha

knesz ::

solatko je izjavil:

GupeM - Če je prazna cesta (redko ampak se zgodi), ob štartu poženeš do 70, prevoziš semafor in znižaš na 60, se boš peljal do Polja, brez, da bi ustavil ali nazaj. Če se moraš ustavit na prvem, boš stal pri vsakem, razen, če poženeš preko 100, kar pa ni ravno zdravo in poceni. To relacijo sem tolikokrat prevozil, da jo imam v mezincu, deset let, najmanj dvakrat na dan v obe smeri.

GrupeM ima prav. Enkrat pred časom se spomnim je bila na TV oddaja, prispevek... kjer je razloženo točno to, da je režim semaforjev nastavljen glede na to, kako so semaforji usklajeni glede na obremenitev prometa v določenem terminu. Zjutraj razbremeni prometni tok v Ljubljano, popoldan pa v nasprotno smer. Prilagojeno na omejitev hitrosti na prometnicah.

solatko ::

knesz - To je skrajševanje intrevalov stranskih cest in podaljševanje glavnih, ampak cesta je ena in na njej so semaforji odprti enako v obe smeri, - rumena za zavijanje levo. Torej zeleni val deluje v vsakem primeru v obe smeri ali pa v nobeno. Ni čudežne palčke, ki bi tiste, ki gredo v obratni smeri ustavljal, ko drugi peljejo. Kje pobirate te umotvore. V konicah je zeleni val itak brez veze, ker je gneča prevelika, s tem samo povečajo pretočnost glavnih vpadnic, ker je zelena dlje časa.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MrStein ::

Pa ti veš, kaj pomeni beseda "val"?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

donvito ::

mirator ::

Hvala za potrditev mojega zapisa.

UganiKdo ::

Mislim, da smo vec kot ugotovili, da je solatka kot ponavadi samo prodajanje megle.

solatko je izjavil:

knesz - To je skrajševanje intrevalov stranskih cest in podaljševanje glavnih, ampak cesta je ena in na njej so semaforji odprti enako v obe smeri, - rumena za zavijanje levo. Torej zeleni val deluje v vsakem primeru v obe smeri ali pa v nobeno. Ni čudežne palčke, ki bi tiste, ki gredo v obratni smeri ustavljal, ko drugi peljejo. Kje pobirate te umotvore. V konicah je zeleni val itak brez veze, ker je gneča prevelika, s tem samo povečajo pretočnost glavnih vpadnic, ker je zelena dlje časa.


Ko bos razumel da zeleni val sestavlja zaporedje semaforjev in da zaporedje seveda ni enako ce peljes v eno ali drugo smer, bom mogoce doumel kako neumnost razlagas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::

"Talenti" na slovenskih cestah, vnos številka #133:

folk, ki se v prometni tok 130 km/h vključuje z 60 km/h
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Torej zeleni val deluje v vsakem primeru v obe smeri ali pa v nobeno

Omg, po 70ih letih življenja v Ljubljani in 50 do 100,000 km prevoženih na leto, človek ne ve kako naj bi deloval zeleni val...

fikus_ ::

Človek se uči celo življenje in nikoli ni prepozno, da kaj novega izve. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Groot ::

MrStein je izjavil:

"Talenti" na slovenskih cestah, vnos številka #133:

folk, ki se v prometni tok 130 km/h vključuje z 60 km/h


Sicer se le redko poslužujem blendanja in hupanja (dejansko samo v primerih ko sem zaradi bedarij drugih sam ogrožen), ampak za osebke, ki se na avtocesto vključujejo s 60km/h, pa sem že pred časom sprejel odločitev da so na moji hupanje/blendanje listi. Preprosto ne razumem kako je nekomu logično da je to varno. In ponavadi so taki osebki še tisti, ki se nonšalantno vključijo v prvih 5m, brez oziranja na to sa nekdo v tistem trenutku hoče mimo s 130km/h.

maticb492 ::

Groot je izjavil:

MrStein je izjavil:

"Talenti" na slovenskih cestah, vnos številka #133:

folk, ki se v prometni tok 130 km/h vključuje z 60 km/h


Sicer se le redko poslužujem blendanja in hupanja (dejansko samo v primerih ko sem zaradi bedarij drugih sam ogrožen), ampak za osebke, ki se na avtocesto vključujejo s 60km/h, pa sem že pred časom sprejel odločitev da so na moji hupanje/blendanje listi. Preprosto ne razumem kako je nekomu logično da je to varno. In ponavadi so taki osebki še tisti, ki se nonšalantno vključijo v prvih 5m, brez oziranja na to sa nekdo v tistem trenutku hoče mimo s 130km/h.



Jaz poznam eno starejšo žensko (~60, družinska kolegica), ki se (je vsaj enkrat) ustavi na koncu uvoza, tam kjer se začne odstavni pas (ker seveda vozi prepočasi in si ne upa notri). No zdaj ne vem če še, ampak mojo mamo je skoraj kap enkrat ko je zraven nje sedela in je to naredila.

Najbolj nelogično mi je, ko greš iz nadvoza dol na avtocesto, imaš lepo klanec, ki ti pomaga pospešit (še dizla ni treba kurit, ker potem ga itak ne boš ko boš kempal 110km/h na voznem), ampak dejansko ljudje bremzajo oz. držijo nogo na bremzi po njem :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

MrStein ::

Kontra je, da začne zavirati na voznem pasu, preden zapelje na zaviralnega.

Enega poznam, ko je delal izpit in je na glas vadil:
"Kako se pravilno zapusti avtocesta?
a) z nespremenjeno hitrostjo zapeljemo na zavir... ha ha to sigurno ni, itak da bremzaš!"

Sem se samo za glavo primil in si zabeležil "na AC vozi dvakrat bolj previdno kot sicer".

(To zaviranje sicer ni tako nevarno, ker ga vidiš, ima zavorne luči in lahko komot reagiraš. Sicer lahko nastane zastoj...)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

Groot - Če si dovolj hiter, se pred priklopom stranske ceste, pomakni na prehitevalni pas ali pa bodi pripravljen, da znižaš hitrost preden ti zapelje pred tebe. Večina občasnih uporabnikov AC, ne ve, čemu je namenjen vključevalni pas.

MrStein - Zaviranje pred teboj nikoli ni nevarno, če voziš z varnostno razdaljo, če pa pred tebe zapelje pacient s 40 in imaš poln prehitevalni pas, pa zna bit heba.
Delo krepa človeka

Groot ::

solatko je izjavil:

Groot - Če si dovolj hiter, se pred priklopom stranske ceste, pomakni na prehitevalni pas ali pa bodi pripravljen, da znižaš hitrost preden ti zapelje pred tebe. Večina občasnih uporabnikov AC, ne ve, čemu je namenjen vključevalni pas.

MrStein - Zaviranje pred teboj nikoli ni nevarno, če voziš z varnostno razdaljo, če pa pred tebe zapelje pacient s 40 in imaš poln prehitevalni pas, pa zna bit heba.


@solatko ne vem zakaj prav iščeš neke poglede kjer ti izpadeš doktor? Prav nikjer namreč nisem napisal karkoli o tem kako se ali se ne umikam na prehitevalni pas. Za tvoj info, se prav vedno umaknem, če je to le mogoče. Ne umikam pa se primerom kjer je jasno da ima oseba pred sabo še 90% vključevalnega pasu. Kajti če bi delal to, potem lahko npr. po ljubljanski obvoznici voziš kar po prehitevalnem pasu ves čas.

Dejstvo ostaja da vključevalni pas z namenom ni dolg le 10m in da se v nobenem primeru ne smeš vključevati s 60km/h.

St235 ::

Pusti reveža, a ne vidiš, da je na zadnjih dveh straneh naredil že 2x totalnega bedaka iz sebe, pa poskuša malo pametovat v tri dni.

techfreak :) ::

maticb492 je izjavil:

Najbolj nelogično mi je, ko greš iz nadvoza dol na avtocesto, imaš lepo klanec, ki ti pomaga pospešit (še dizla ni treba kurit, ker potem ga itak ne boš ko boš kempal 110km/h na voznem), ampak dejansko ljudje bremzajo oz. držijo nogo na bremzi po njem :))
Do pospesevalnega pasa imas omejitev 40 km/h, tako da ti klanec ne pomaga veliko. Kvecjemu moras bremzati, da ne vozis prehitro.

MrStein ::

Da so ti pasovi pogosto prekratki, je tudi res.

maticb492 je izjavil:


Jaz poznam eno starejšo žensko (~60, družinska kolegica), ki se (je vsaj enkrat) ustavi na koncu uvoza, tam kjer se začne odstavni pas (ker seveda vozi prepočasi in si ne upa notri). No zdaj ne vem če še, ampak mojo mamo je skoraj kap enkrat ko je zraven nje sedela in je to naredila.

Najbolj nelogično mi je, ko greš iz nadvoza dol na avtocesto, imaš lepo klanec, ki ti pomaga pospešit (še dizla ni treba kurit, ker potem ga itak ne boš ko boš kempal 110km/h na voznem), ampak dejansko ljudje bremzajo oz. držijo nogo na bremzi po njem :))

Ali pa tako: zapelje na priključni pas z 50-60 km/h , prestavi v peto (ker se bomo vozili z višjo hitrostjo, torej, logično, višja prestava). Motor pa 1.3 z 60 konji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Gambino ::

To soboto ob 10.45 sem naletel v križišču med šparovo garažno hišo in kolosejem na dva voznika BMW-je (BMW 5 bele barve letnik cca 2014 ter BMW 1, letnik cca 2012 temnejše sive barve), ki sta z vso hitrostjo pridrvela v križišče in driftala. Voznika BMW 1 je obrnilo in še sreča, da ni zletel v mamo z otrokom. V glavnem, norela sta po celem BTC-ju, ker sem slišal že prej, da se nekaj dogaja, seveda sta z objestno vožnjo nadaljevala. Obvestil sem policijo, na srečo je kar lep del BTC-ja pod kamero in jih bodo izsledili, vsaj upam. Upam, da jim odvzamejo vozniško ter upalijo neko hudo globo. Ne morem verjet, kaj se dogaja po cestah in to ob času, kjer je okoli polno ljudi.

mirator ::

To je na žalost v BTC kar stalnica, podnevi objestneži ogrožajo ljudi, ponoči motijo nočni mir. Žal je področje BTC v zasebnem lastništvu BTC in policija posreduje na klic oz. občasni poziv s strani BTC, da preverijo upoštevanje prometnih predpisov. Tako morajo objestneži imeti precej smole, da jih dobijo.

Gambino ::

mirator je izjavil:

To je na žalost v BTC kar stalnica, podnevi objestneži ogrožajo ljudi, ponoči motijo nočni mir. Žal je področje BTC v zasebnem lastništvu BTC in policija posreduje na klic oz. občasni poziv s strani BTC, da preverijo upoštevanje prometnih predpisov. Tako morajo objestneži imeti precej smole, da jih dobijo.


BTC je cel skoraj pokrit s kamerami, tako da ne bi smel bit problem, če poveš približno uro. Ne vem pa če policija dejansko pogleda posnetke in ukrepa.

MrStein ::

mirator je izjavil:

To je na žalost v BTC kar stalnica, podnevi objestneži ogrožajo ljudi, ponoči motijo nočni mir. Žal je področje BTC v zasebnem lastništvu BTC in policija posreduje na klic oz. občasni poziv s strani BTC, da preverijo upoštevanje prometnih predpisov. Tako morajo objestneži imeti precej smole, da jih dobijo.

Torej če tam nekoga ubijem, mi noben nič ne more?

Ne da ne morejo, ne da se jim. Kaj če gre za otroke kakega "pomembneža" ? Več težav kot koristi...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

Policija ima na nekategoriziranih cestah, kjer se izvaja cestni promet, enaka pooblastila kot na javnih cestah.

WizzardOfOZ ::

Policija je prejšnjo soboto malo reda naredila. En avto je šel domov na avtovleki (pobrane tablice) in izdanih je bilo več plačilnih nalogov.
Vseeno pa prosim, da če kdo ponoči hodi ali se vozi po btc-ju, da se vseno izogiba ravnine od atlantisa mimo merkurja, ker tam ponoči lahko nabašeš na kake modele, ki mislijo da so na pisti za drag race. (Sem šel zadnjič ponoči iz šihta, pa sta šla avta vsak po svoji strani rondoja (in potem naprej mimo špara), ker očitno zaradi hitrosti ni zneslo drugače).

Zgodovina sprememb…

techfreak :) ::

Sedaj mi je jasno zakaj je toliko lezecih policajev po BTCju.

poweroff ::

Glede počasnega vključevanja na AC... ne vem kaj se jezite, saj vemo, da hitrost ubija. Bolje malo počasneje kot prehitro!

Mimogrede, trenutno v Ljubljani prenavljajo Tržaško cesto. Na par mestih je promet speljan po nasprotnem pasu.

Problem nastopi pri Oranžnovi ulici. Če voziš po Tržaški proti centru, je v tem delu promet speljan po levem pasu. Zato so pred križiščem postavili znak, da je prepovedano zavijanje v levo. Logično, saj če bi avtomobili zavijali v levo (in je na razpolago samo en pas proti centru), bi nastali zastoji.

No, znak pa za BMWje ne velja. En prenapetež v BMWju tam redno zavija levo, za njim posledično nastajajo kolone. Če mu pa potrobiš, se pa začne razburjati in mahati skozi okno... :))

Ampak zanimivo. Povsem ista situacija je malo bolj prti Viču, kjer ljudje ravno tako zavijajo levo - na viško cesto. Tudi tam nastajajo kolone, ampak se nikomur ne zdi, da bi bilo za postavit prometni znak, ki bi prepovedoval zavijanje v levo. Zakaj?
sudo poweroff

mirator ::

MrStein je izjavil:

Torej če tam nekoga ubijem, mi noben nič ne more?

Ne da ne morejo, ne da se jim. Kaj če gre za otroke kakega "pomembneža" ? Več težav kot koristi...


Javna lastnina je eno in na njej za red skrbi javna ustanova, drugo je zasebna lastnina, kjer pa je odgovoren lastnik. Seveda bo policija prišla in izvedla ustrezni postopek, če jih bo kdo poklical.
Kar se tiče umora pa velja enako, kot če nekoga ubiješ doma, ali ne?

UganiKdo ::

Javna lastnina je eno in na njej za red skrbi javna ustanova, drugo je zasebna lastnina, kjer pa je odgovoren lastnik.


V konkretnem primeru ni popolnoma nobene razlike. Kot je napisal predi so pooblastila policije enaka ne glede na lastnistvo, ce gre za povrsino na kateri se izvaja cestni promet.

MasterTade ::

A pa kdo tule napiše tudi kako svojo "neumnost" na cesti a samo druge vidite :P
Mors omnia aequat

Raptor F16 ::

MasterTade je izjavil:

A pa kdo tule napiše tudi kako svojo "neumnost" na cesti a samo druge vidite :P


To se ne dela, kaj ti pa je :D
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

GupeM ::

Raptor F16 je izjavil:

MasterTade je izjavil:

A pa kdo tule napiše tudi kako svojo "neumnost" na cesti a samo druge vidite :P


To se ne dela, kaj ti pa je :D

Kaj se ne dela? Neumnosti na cestah, ali govori o svojih?

solatko ::

Svoje neumnosti ljudje težko napišejo,ker se jih ne zavedajo.
Tole je sicer s hrvaških cest, kjer pa se mladi ne razlikujejo prav veliko od naših

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ali pa ta komedija
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ne veš ali bi se smejal ali jokal.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

GupeM je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

MasterTade je izjavil:

A pa kdo tule napiše tudi kako svojo "neumnost" na cesti a samo druge vidite :P


To se ne dela, kaj ti pa je :D

Kaj se ne dela? Neumnosti na cestah, ali govori o svojih?


A nam boš zaupal svojo največjo neumnost, ki si jo storil v življenju ? :)

Jaz vam svoje zagotovo ne bom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

techfreak :) ::

solatko je izjavil:

Svoje neumnosti ljudje težko napišejo,ker se jih ne zavedajo.
Precej neumnosti, ki sem jih naredil, sem se zavedal kasneje (ponavadi takoj po tem ko sem jo storil) ali pa ze med samim dejanjem. Ne dvomim, da tudi naredim kaksno, ki se je ne.

Vecina neumnosti, omenjenih ali linkanih v tej temi, spada pod prehitro voznjo, slabo spremljanje okolice, ter alkohol.

Prehitro voznjo se takoj zavedas in jo storis namenoma, ali pa je povezana s slabim opazovanjem prometnih znakov.
Alkohola se tudi popolnoma zavedas, mogoce mislis da imas v stanju vinjenosti dovolj dobre sposobnosti, ampak ne mores pa reci da se ne spomnes samega pitja.
Slabo spremljanje okolice je pa edina, za katero bi verjel, da se je ljudje ne zavedajo dovolj.

Ostanejo se manjse neumnosti kot npr. ne-uporaba utripalk, prehitevanje cez polno crto, zavijanje v prepovedano smer, itd. ki jih prav tako naredis zavedno.

solatko ::

techfreak :)- Teh "malih" neumnosti, pravi voznik ne počne, ravno to kar si opisal, so zelo velike neumnosti, vedno narejene zavedno.
Sicer pa je vedno kriva neprilagojena hitrost, ne prehitra vožnja. Za to pa je kriva ali objestnost ali neusposobljenost, oziroma precenitev lastnih sposobnosti ali sposobnosti vozila.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

techfreak :)- Teh "malih" neumnosti, pravi voznik ne počne, ravno to kar si opisal, so zelo velike neumnosti, vedno narejene zavedno.
Sicer pa je vedno kriva neprilagojena hitrost, ne prehitra vožnja. Za to pa je kriva ali objestnost ali neusposobljenost, oziroma precenitev lastnih sposobnosti ali sposobnosti vozila.

Ah dej no. Bi se prav rad vsedel v tvoj avto in stel prekrske. Seveda za tipkovnico smo vsi perfektni. "Pravi" voznik my ass.
Pravi voznik se usede za volan le ko je 100% pri stvari, ni utrujen, zdolgocasen in je 100% zdrav. Obvlada vse situacije. Predvidi nepredvidljivo. Zato pa ni niti enega na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

techfreak :) ::

@solatko: Torej se strinjas da ni najvecji problem v zavedanju, ampak v namernem krsenju pravil?

Prehitra voznja je enako neprilagojeni hitrosti, ker nesreca se bo precej tezko zgodila zaradi prepocasne voznje. Tudi zakon veleva, da se mora hitrost prilagoditi na okoliscine, ne samo na prometna pravila.

solatko ::

facepalm - Tako je, pravi voznik se ne usede za volan, če ni zmožen bit pri stvari 100%-no.
techfreak :) - Največji problem je, da ljudje ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, s prekratko varnostno razdaljo in z namernimi prekrški.
Drugi največji problem so vozniki, ki se ne zavedajo, da vozila ne znajo upravljat v skladu s sposobnostmi, vozniki, ki celo življenje vozijo slabo, ovirajo prometni tok, se ne znajo razvrščat, ne obvladajo osnov parkiranja, sa ne zavedajo kako velik avto vozijo,.....
Problem so vsi udeležnci v cestnem prometu, ki v prvi vrsti ne pazijo nase, večina pešcev, kolesarjev in motoristov, bi še vedno živeli, če bi uporabljali to enostavno pravilo - pazi nase in čuval te bo Bog.
Delo krepa človeka

wajdujc ::

techfreak :) je izjavil:

@solatko: Torej se strinjas da ni najvecji problem v zavedanju, ampak v namernem krsenju pravil?

Prehitra voznja je enako neprilagojeni hitrosti, ker nesreca se bo precej tezko zgodila zaradi prepocasne voznje. Tudi zakon veleva, da se mora hitrost prilagoditi na okoliscine, ne samo na prometna pravila.

Ojojoj sedaj ti bo moral odgovoriti kako je bolj varen ker v naselju se ne drži omejitve da ulovi zeleni val!

MasterTade ::

Jaz zase priznam da sem bil kdaj že "idiot" na cesti, ne zaradi objestnosti ampak zaradi nepozornosti in slabega spremljanja okolice. Posebej če je človek neprespan ali ima kake težave se lahko zasanja in dela bogvekaj po cesti. Pa da ne boste mislili, da se mi to redno dogaja, dovolj je že enkrat. V le enem primeru je bilo tako da sem lahko hvaležen da je drug voznik bil dovolj pameten in pozoren da je sprevidel mojo napako in morda celo preprečil nesrečo. Glede na to, kolikokrat so mene izsilili, celo na semaforju z zeleno puščico levo na križišču pri Celovški, ko imajo nasprotna vozila rdečo za vožnjo naravnost, sem jih po mojem preprečil kar nekaj.
Mors omnia aequat

predi ::

V zadnjem mesecu so policisti na interventno številko policije 113 mariborske policijske uprave prejeli več prijav občanov zoper voznike mopedov, ki v območju za pešce v Mariboru s svojim načinom vožnje pogostokrat ogrožajo pešce. Izrazito povečanje tovrstne problematike, ki je v nasprotju z Zakonom o pravilih cestnega prometa, je izpostavila tudi Mestna občina Maribor.

https://www.vecer.com/skupni-poostreni-...

 2423

2423


 2311

2311

solatko ::

wajdujc - Tudi kadar grem preko omejitve, vozim s prilagojeno hitrostjo in v vsakem trenutku lahko varno ustavim, kar počenm že 50 let z različnimi prevoznimi sredstvi, tako, da nič bat, zaradi mene ni potrebno nobenemu niti korak pospešit.

MasterTade - O takih poslušamo vsako jutro, kje vse so zastoji zaradi karambolov. Nimaš kaj delat za volanom, če nisi sposoben bit skoncentriran in zbran za vožnjo. V prometu nista dve sekundi enaki, zato na pamet ne gre vedno.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Admini, dajte solatkotu spremenit nickname v Chuck Norris, saj v vsakem trenutku lahko varno ustavi, tudi če mu 3 metre za ritjo pri 90 km/h vozi kamion, pred njega pa izza žive meje skoči otrok. On v bistvu z zavoro sploh ne ustavi, ampak otroka premakne nazaj za živo mejo, da ta skoči pred kamion, namesto pred Solatkota.

solatko ::

GupeM - Fantazijski dogodki so redki. Če mi nekdo vozi za ritjo, to ne počne dolgo. V normalnih situacijah se kaj takega ne dogaja. Tudi otroci ne skačejo kar z dreves, tam, kjer bi lahko pa je po navadi omejitev 30.
Ni nobene potrebe, da bi bil Chuck Noris, lahko pa porabiš veliko časa za učenje in z leti dosežeš kar precejšnjo mero znanja, ki ti ob trezni glavi pomaga, da na cesti nisi idiot.
S povprečnim znanjem, pridobljenim z opravljanjem izpita, pridobiš šele predšolsko znanje, v bistvu nebi smel sam vozit okoli, ampak pustimo to zakonodajalcem.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Solatko ti se sploh kdaj nasmejiš dobri fori ali vedno isces logicno razlago, čeprav je ni?

solatko ::

IL_DIAVOLO - Na S-T pa res ne manjka snovi za nasmejat. Na splošno pa le redki vedo, kdaj mislim resno in kdaj zbadam.>:D
Delo krepa človeka

St235 ::

A tako so moderno reče, ko narediš idiota iz sebe in razlagaš, da zeleni val poteka simultano v obe smeri?

Na žalost vsi zelo dobro vemo, da si vse prej kot varen voznik in bi te že zaradi senilnosti morali odstranit s ceste.

St235 ::

solatko je izjavil:


techfreak :) - Največji problem je, da ljudje ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, s prekratko varnostno razdaljo in z namernimi prekrški.

Tako kot ti, ko loviš zeleni val?

wajdujc ::

solatko je izjavil:

Če mi nekdo vozi za ritjo, to ne počne dolgo.

S-T-jev edini alfa samec!
««
140 / 291
»»