» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
131 / 291
»»

solatko ::

val46 f- Hočem povedati to, da dobri vozniki VEDNO vozimo s prilagojeno hitrostjo (v zakonu si poglej katera je ta hitrost), tudi takrat, ko gremo preko omejitve, zato se ne zaletavamo, oziroma ni za nas nenadne ovire, zaradi katere ne moremo ustavit vozila brez, da nekoga ruknemo.

Čisto vse nesreče so posledica neprilagojene hitrosti, saj se vozila niso dovolj zgodaj, varno ustavila.
Delo krepa človeka

sunshine403 ::

Meni je pri vsem tem fascinanto predvsem to, koliko ljudi se tu ima za izvrstne voznike :))

knesz ::

sunshine403 je izjavil:

Meni je pri vsem tem fascinanto predvsem to, koliko ljudi se tu ima za izvrstne voznike :))

Samo solatko.
Dva trolata, ostali pa vlečejo na trolanje :))

IL_DIAVOLO ::

Ne da se imamo, nekateri dejansko smo. Z drugimi besedami, ne cincam, ampak večino časa pritiskam. Ko pa se dela kolona, pa vozim defenzivno, ker je vožnja neprimerno tekoča in varnejša, če pelješ 20 km/h manj od kolone spredaj. Enako pri semaforju, če dovolj hitro spustiš hitrost, se v večini primerov ne bo treba niti ustaviti. Tega se še morate dirkači naučiti.

sunshine403 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne da se imamo, nekateri dejansko smo.

No saj ravno to sem mislil... eden se ima za boljsega kot pa drugi. Me pa vsaj malo zanima, kako zares v zivo izgledate. Nekako bi predvideval tako kot vse ostalo tu na ST... dokler se samo pise ni da ni, ko pa je treba zares pokazat pa nic od nic. :))

solatko ::

Veliko je odvisno od vozniškega znanja, ki ga pridobiš izven opravljanja izpita v avtošoli, kot v vsako delo, je tudi pri prometu odvisno, koliko je človek pripravljen vlagat, da ga strokovnjaki naučijo tisto, kar mora znat, da preživi v prometni džungli.
To je približno tako, kot pri treningu borbenih veščin, le redki začnejo trenirat zato, da bi se tepli, se pa najde tudi kak tak, drugi pa treniramo zaradi svojega počutja, duhovne zbranosti, obvladanja lastnega telesa in duha.

Mene so vsi tečaji in testiranja sigurno stali toliko, kot stane dober avto srednjega razreda, tako za motor, kot za avto.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

Ni glih na cesti, je pa talent :)

Quack !

st12 ::

Nič, bom kar opisal moj petkov potek poti in kako bi postopali ostali. To je bilo ravno tistih 5min ko je na polno lilo, saj to je vedno ko grem jaz domov.
1. Pridem do naselja, nesreča, v trenutku ugotovim da bi čakal vsaj pol ure in je bilo potem res tako, obrnem kjer je prostor na desni, zelo priročno ravno za kolono. Pa mislim da se tudi drugače če ne bi bilo nobenega prostora za obrniti, da obrniti mogoče že v treh manevrih tudi na malo ožji cesti kot je ta, nisem še rabil tako da ne vem, v petih se pa sigurno da
2. V drugo stran pridem do tovornjaka, se ustavim za minuto na avtobusni, ker naslednji kilometer bolje da je okoli tebe čim manj tovornjakov, ker se cesta zoža.
3. Eno zožanje sem prevozil vsaj 500x, tako da ga obvladam bolje kot vsak domačin, ko gre zadnji mimo, se pomakneš povsem levo in dobiš tak pregled da se ti ni treba povsem ustavljat tam kjer potem nič ne vidiš, kot delajo vsi ostali debili, pa to sem jaz ugotovil že vsaj v tretje ko sem šel tam mimo. Če se moraš povsem ustavit se pa tudi lahko že daleč nazaj kjer je še točka preglednosti, ne vem kje piše da se moraš 1m pred zožanjem.
4. Ko je šel v drugo stran sem ravno prav prišel za enim avtom za njim.
5. Potem spet en Avstrijec pred mano, vozil je švoh 75, v suhem bi prehitel na dolgi ravnini, tako raje nisem.
6. Prehitel sem ga v naselju, to je bila pač edina varna opcija, lahko je pametovat na forumu, drugo je praksa, naprej je pač 2km klanca in dobro vem da bi on vozil 50 namesto mojih 80 in itak da ga ni bilo videti potem tudi na koncu 2km ravnine.
Ampak nisem pretiraval, sem šel lepo 65 mimo njega, če bi me slučajno ciljal policaj, pa tudi drugače če bi res pritekel otrok, pa pustimo da je možnost skoraj nična, bi se vsaj lahko ustavil kot pa če bi potegnil poln plin do 90.
Potem ni bilo več potrebe prehitevat, eden je vozil 85, ampak je potem kmalu zavil desno.
7. Potem je še en tovornjak nekaj strigel travo in bil čez pol ceste, drugi delavec mi je nekaj mahal da naj potegnem, jaz sem šel lepo počasi čez razrito bankino in gledal da gredo kolesa mimo lukenj, pa četudi je bil nasprotni že skoraj zraven tovornjaka, saj če me vidi pa res ni treba takoj skočit mimo, kot da ne more počakat 5s. Tisti pred mano je kar potegnil ful gas čez vse luknje, verjetno že ve da je pridobljenih 10s bolj vrednih kot 1000EUR za popravilo podvozja.

Ostali bi ali že takoj pri nesreči čakali pol ure, ali pa bi se po 5min naveličali in v kontra smer vozili najprej 10-20m za tovornjakom, da bi imeli še bolj kot že tako umazan avto, pa potem še za tistim avtom ki sem ga jaz prehitel, če bi ga sploh dohiteli.

Jaz mislim da to kar delam na cesti je edino logično, nimaš dosti drugih opcij če hočeš v doglednem času kam priti, povsem po PS-u se sigurno ne da.
Iz tega teksta je sigurno razvidno da imam zelo visok IQ vožnje, to se primerjajo edino najboljši inštruktorji. Glede prehitevanj je pa tudi tako da niso kar neki na pamet, ampak dam noter tolk premisleka kolker se pač da v tistih 5 sekundah.
Glede petkove poti domov pa ne bi spreminjal nič tudi če bi imel na voljo 100 poizkusov. Ampak v realnosti jih pač nimaš, tako da če kdaj naredim nekaj kar bi lahko bolje, bo to tako dokler ne bo računalnik prevzel vožnje.
Zdaj če bi imel en malo vreden avto do 2k z malo konji, se tudi jaz verjetno ne bi tako naprezal med vožnjo in bi pač prišel do prvega in potem vozil za njim na normalni razdalji.

Pa še en naj mi reče da 10km ni veliko, samo ene take poti bi imel jaz dovolj za en mesec, če mi ne bi bilo treba hodit na šiht.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

val46 ::

Je sploh smiselno da komentiram??? Naj ti tokrat kdo drug pove, da ta tvoja vožnja ni niti za na playstation, kaj šele za na cesto.

b3D_950 ::

-> maraton nadzora psihofizičnega stanja voznikov
20. junija 2020, od 18. ure tistega dne do 6. ure naslednjega dne.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

sunshine403 ::

st12 je izjavil:

Iz tega teksta je sigurno razvidno da imam zelo visok IQ vožnje, to se primerjajo edino najboljši inštruktorji.

Sicer sem se vedno preprican, da si star 12 let in da vozniskega se lep cas ne bos imel, ampak recimo da ga le imas in da je to resnicno. In ce je, potem se iz tega teksa vidi zgolj to, da si navadna rit, ki nima pojma o voznji in ni sposoben v dezju normalno prehitet drugega avtomobila, ki "vozi svoh 75kmh na dolgi ravnini" in moras pocakati, da prides do naselja, kjer le ta zmanjsa na 50kmh, da potem z vsem tvojim "znanjem" le upas mimo pri 65.
Ce bi imel taksno superiorno znanje, kot mislis da ga imas, bi to brez tezav naredil na "dolgi ravnini", pa tudi v snegu se ne bi cjazil 30km/h kot vsi ostali, kot si napisal enkrat pred tem. Tako da od tvojega znanja voznje ni nic, si zgolj bedak, ki si upa cez naselje peljati 20kmh prehitro in prehitevati, ko pa je treba pokazati znanje se pa userjes.

Utk ::

V drugo stran pridem do tovornjaka, se ustavim za minuto na avtobusni, ker naslednji kilometer bolje da je okoli tebe čim manj tovornjakov, ker se cesta zoža.

solatko ::

st12 - Daj raje tablete vzemi, saj živ boh ne ve, kaj si hotel s tem romanom povedat - predlsgal izbris.
Delo krepa človeka

facepalm ::

Utk je izjavil:

V drugo stran pridem do tovornjaka, se ustavim za minuto na avtobusni, ker naslednji kilometer bolje da je okoli tebe čim manj tovornjakov, ker se cesta zoža.



High IQ :)

m0LN4r ::

Test 18.6. - 20.6.

Wörth an der Isar - Braunau am Inn
110km - ena ura
Magistrala oz. stara cesta

Radgona - Celje
104km - dve uri pa pol
- prehitel 8 vozil, vsepovsod table 60, 70, nenormalno prometni tok katastrofalen
Stara cesta cez Maribor.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

My Bad, dobre dve uri in pol je bilo iz Moravskih Toplic do Celja
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Ja, v Sloveniji morajo za vsako bajto v vukojebini dati tablo za omejitev hitrosti...

Zato pa je toliko koln povsod in drekačev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ganon ()

m0LN4r ::

Meni se zdi, da je slabse na tej relaciji. Recimo 10 let nazaj je bilo teh tabel pol manj. Zdaj pa za vsakim ovinkom, luknjastim asfaltom, prikljuckom takoj 50,60,70.

Praktico so se relacije, kjer lahko vozis 90 tako skrajsale, da pritisnes na gas pedal pa si ze pri naslednji tabli 50,60,70. Ni da ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Leprechaun ::

Za oceno inteligence voznikov na naših cestah zadošča že občasno kolesarjenje - sploh ob kakšni prometno bolj obremenjeni cesti. Sam nikoli nisem bil aroganten voznik, čeprav sem včasih znal pritisniti na pedal. In ja, nobena umetnost ni divjanje po cestah, to zmore vsaj 50% voznikov, ampak nekateri se ne zavedate posledic, ki jih lahko to s sabo prinese. 1000 krat se izmažeš, 1001 pa boš uničil življenje sebi in še komu drugemu. Odkar redno kolesarim, sem tudi bolj toleranten v avtomobilu, ker dinamiko prometa razumem iz večih perspektiv.
*************************************************************

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Meni se zdi, da je slabse na tej relaciji. Recimo 10 let nazaj je bilo teh tabel pol manj. Zdaj pa za vsakim ovinkom, luknjastim asfaltom, prikljuckom takoj 50,60,70.

Praktico so se relacije, kjer lahko vozis 90 tako skrajsale, da pritisnes na gas pedal pa si ze pri naslednji tabli 50,60,70. Ni da ni.


V sloveniji pač živi večina bebcev, ki jim moraš za vsak manjši odsek pokazat, koliko je omejitev, ker si težko zapomnijo dve ali pa 3 številke za dlje kot 300m razdalje.

solatko ::

Pri nas se omejitve ne delajo sistemsko in glede na promet, temveč glede na želje vsakokratnega župana občine, s tem, da se po navadi nalima nove, stare pa pusti, vsaj tak imaš občutek, ko se voziš po slovenskih lokalnih cestah.
Delo krepa človeka

MrStein ::

Denmark Doesn't exist

Pardon: Austria does not exist.

To o pretočnih cestah, normalnih razmerah itd, so le propaganda! Neresnice!

<sarcasm off>
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

A110 ::

Bom napisal svojo dogodivščino ki se mi je zgodila danes. že v naprej naj povem da sem zelo defenziven voznik ki me praktično nič na cesti ne vrže iz tira oz spravi v živčnost. ni mi problem voziti za kolesarjem par 100m če pač ni dovolj pregledno za prehitevanje in nasplošno ko je le možno tudi sam grem na kolo in večinoma zagovarjam dejanja kolesarjev. ampak to kar se mi je pa danes zgodilo pa je bil višek.
Stojim na križišču v obliki črke T na rdeči v tisti smeri kjer lahko zaviješ levo ali desno. Na cesti pravokotno na mene je v smeri kjer sem zavijal med pasovoma je celo otok dolg recimo 20m ki fizično ločuje vozna pasova. ko se mi prižge zelena zapeljem kot drugi v koloni v križišče proti levi kamor sem zavijal. na levi strani sem takoj videl da ni nikogar na prehodu. na desni, na prehodu vidim kolesarja na kolesu (ta je nima veze s tistim ki mi je potem prišel nasproti) in taki sicer ne smejo preko prehoda ampak ker nikoli ne veš kaj se bo zgodilo sem še vedno pozoren nanj in obenem ko vozim v križišče in zavijam levo pogledam nad njega na semafor za pešce če ima slučajno zeleno luč da sem pozoren ker je pac stal pri miru in ni izgledalo da ima kak namen prečkati ceste. ko vidim da ima rdečo in usmerim pogled naprej na pas kjer zavijam pa zagledam pred seboj samomorilca ki prihaja proti meni. na mojem pasu, celo preko otoka ki fizično ločuje vozna pasova je samomorilec v zeleno rumenem dresu perutnine ptuj prehiteval celo kolono vozil ki so stali na rdeči, šel skozi rdečo v križišče in direktno proti meni po mojem pasu. opazil sem ga šele ko je bil že čisto na moji strani (pogled sem ravno toliko časa usmerjal na prehod da ga nisem videl oz niti gledal ker nikjer na svetu ti po pravilih nemore nihče tako uleteti v križišče) in je za las šel mimo mene. srečala sva se kak meter za prehodom (torej tam kjer je še otok in je najmanj prostora). sploh si ne predstavljam kaj bi bilo če bi bil 10cm bolj na levi strani svojega pasu. sam sem imel hitrost kakšnih 30km/h (pač poseševanje v drugi na "prazen" pas) on pa verjetno vsaj 40 če ne 50. no, takrat pa sem rabil par sekund na parkingu da sem se umiril in šel še parkrat skozi situacijo če sem slučajno sam nredil kaj narobe ker enostavno nisem mogel verjeti da lahko kak kolesar naredi kaj takega. razumem da greš čez rdečo na kolesu če je krizisce prazno in se prepričaš da je prazno ampak to je pa višek. očitno človeška neumnost res ne pozna meja. prilagam še sliko križišča s skico kolesarja ki je stal na prehodu, mojo smerjo vožnje z zeleno in samomorilčevo z rdečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

WizzardOfOZ ::

Ljudje kaj ko bi začeli voziti po voznem pasu. VČeraj in danes je bil vozni pas prazen, vsi pa na desnem pasu. Potem pa ko prideš do klancev, kjer so trije pasovi za gor, pa spet vsi na levem pasu in oba desna pasova prazna.

A110 je izjavil:

Bom napisal svojo dogodivščino ki se mi je zgodila danes. že v naprej naj povem da sem zelo defenziven voznik ki me praktično nič na cesti ne vrže iz tira oz spravi v živčnost. ni mi problem voziti za kolesarjem par 100m če pač ni dovolj pregledno za prehitevanje in nasplošno ko je le možno tudi sam grem na kolo in večinoma zagovarjam dejanja kolesarjev. ampak to kar se mi je pa danes zgodilo pa je bil višek.
Stojim na križišču v obliki črke T na rdeči v tisti smeri kjer lahko zaviješ levo ali desno. Na cesti pravokotno na mene je v smeri kjer sem zavijal med pasovoma je celo otok dolg recimo 20m ki fizično ločuje vozna pasova. ko se mi prižge zelena zapeljem kot drugi v koloni v križišče proti levi kamor sem zavijal. na levi strani sem takoj videl da ni nikogar na prehodu. na desni, na prehodu vidim kolesarja na kolesu (ta je nima veze s tistim ki mi je potem prišel nasproti) in taki sicer ne smejo preko prehoda ampak ker nikoli ne veš kaj se bo zgodilo sem še vedno pozoren nanj in obenem ko vozim v križišče in zavijam levo pogledam nad njega na semafor za pešce če ima slučajno zeleno luč da sem pozoren ker je pac stal pri miru in ni izgledalo da ima kak namen prečkati ceste. ko vidim da ima rdečo in usmerim pogled naprej na pas kjer zavijam pa zagledam pred seboj samomorilca ki prihaja proti meni. na mojem pasu, celo preko otoka ki fizično ločuje vozna pasova je samomorilec v zeleno rumenem dresu perutnine ptuj prehiteval celo kolono vozil ki so stali na rdeči, šel skozi rdečo v križišče in direktno proti meni po mojem pasu. opazil sem ga šele ko je bil že čisto na moji strani (pogled sem ravno toliko časa usmerjal na prehod da ga nisem videl oz niti gledal ker nikjer na svetu ti po pravilih nemore nihče tako uleteti v križišče) in je za las šel mimo mene. srečala sva se kak meter za prehodom (torej tam kjer je še otok in je najmanj prostora). sploh si ne predstavljam kaj bi bilo če bi bil 10cm bolj na levi strani svojega pasu. sam sem imel hitrost kakšnih 30km/h (pač poseševanje v drugi na "prazen" pas) on pa verjetno vsaj 40 če ne 50. no, takrat pa sem rabil par sekund na parkingu da sem se umiril in šel še parkrat skozi situacijo če sem slučajno sam nredil kaj narobe ker enostavno nisem mogel verjeti da lahko kak kolesar naredi kaj takega. razumem da greš čez rdečo na kolesu če je krizisce prazno in se prepričaš da je prazno ampak to je pa višek. očitno človeška neumnost res ne pozna meja. prilagam še sliko križišča s skico kolesarja ki je stal na prehodu, mojo smerjo vožnje z zeleno in samomorilčevo z rdečo.


A še nisi ugotovil, da za kolesarje pa CPP ne velja. Oni lahko vozijo kakor jim paše. (Sej na nagrobniku ne piše zakaj je umrl, pa četudi po lastni neumnosti)

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Kolesarji in motoristi, to so najvecji nesposobneži. Po sredini ceste, bum na cesto ne da bi pogledal, voznja vštric.

Katastrofa.

Zgodovina sprememb…

A110 ::

mah nemores tako posšloševati na vse. saj jaz tudi na kolesu grem skozi rdečo če ni nikjer nikogar ampak da prehitevaš kolono ki stoji na rdeči po nasprotnme pasu in v križišče? takim lahko zaželim samo veliko sreče ker jo bodo potrebovali. toliko slabše je da je to storil član kluba ki je očitno veliko na cesti in bi pričakoval od takih malo več resnosti

solatko ::

IL_DIAVOLO - Pri motoristih se zelo hitro pozna, če je kreten, saj ni dolgo motorist in letos jih je že kar nekaj manj. Ti se verjetno z motorjem nisi vozil, saj moraš bit veliko bolj sposoben, kot za držat volan in govorit po telefonu.
Čisto svoja kasta pa so kolesarski tekmovalci, saj se na treningu obnašajo enako, kot na dirki, ko jih čuva spremstvo in prometa ni. Poleg tega so ob hupanju (zaradi njegove varnosti) še nesramni. Zavedam se, da ne morejo kar tako sestopit z bicikla, pa naj si omislijo spremstvo (en avto s štirimi smerokazi je čisto dovolj, da opozori ostale udeležence), ne pa da se po prometnih, ovinkastih cestah prigonijo po klancu navzdol, sekajo vse ovinke, ko pa mu pohupaš pa sledi obvezni finger. Sem pred leti dohitel z motorjem takega imbecila in mi je na hupo pokazal prst, seveda ne pravemu, saj sem ga prisilil, da je moral ustavit, ko pa je začel nekaj kokodakat o mojem obnašanju, sem ga pa lepo prijel za uhelj in mu kot šolarčku razložil, da to, kar počne ni zdravo za njega.

Največji hec je bil, da je tega kolesarja, isti dan zbil en Logatčan, ko mu je v ovinek na stari cesti Vrhnika-Logatec, pripeljal po njegovem pasu. K sreči avtomobilist ni vozil 90, kot bi lahko, ampak precej manj, tako, da je nalet preživel z nekaj zlomi. Bral sem to drugi dan v dnevniku, saj je bil nek perspektiven mladinc in je bila njegova slika zraven in opozorilo, naj vozniki vozijo bolj previdno - halo.

Sem se nekaj krat udeležil raznih kolesarskih dirk, za spremstvo in tako arogantnega in vase zaljubjenega folka, ne vidiš ravno pogosto in ravno zaradi takega obnašanja, vsake toliko beremo o smrti perspektivnega kolesarja, ki ga zbije "neprevidni" voznik.
Delo krepa človeka

A110 ::

sem pa imel tudi zanimivo situacijo na kriziscu jadranske in gerbiceve v ljubljani kak teden nazaj. stojim na jadranski na rdeci in cakam da zavijem desno, mislim da sem bil tudi 2. v koloni. po desni je kolono "prehiteval" kolesar ob robu med plocnikom in avti, seveda ko sem zelel zaviti desno se je znasel ravno pri meni. sem ga opazil ko sem pogledal mrtvi kot. ampak v splosnem kako je z krivdo ob nesreci (ki se ji seveda vsi hocemo izogniti) ce kolesar takole prehiteva po desni in NI na kolesarski stezi? ce je kolesarska steza je to recimo enako kot se 1 pas in ga potem ti presekas ampak kaj pa ce kolesarske steze ni in je samo cesta?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

b3D_950 ::

Sem naletel na enega, ki je šel s kolesom prehitevat traktor, direktno na nasprotni pas pred moj avto. Ko bi vsaj šel najprej do sredinske črte, da ga vidiš/pričakuješ. Ali pa izza vogala hiše direktno na glavno cesto. Čist na random, kot srne, ki skačejo iz gozda preko ceste.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

WizzardOfOZ ::

A110 je izjavil:

mah nemores tako posšloševati na vse. saj jaz tudi na kolesu grem skozi rdečo če ni nikjer nikogar...


Ne rabi posploševati, si že sam povedal, da si isti.

A110 ::

Ti pa čakaš na praznem kriziscu pri rdeči luči s kolesom? Pa kot pešec ponoči tudi? Vem da je kršenje pravil ampak to se mi ne zdi nič spornega če se prepričaš da ni nikogar nikjer

IL_DIAVOLO ::

b3D_950 je izjavil:

Sem naletel na enega, ki je šel s kolesom prehitevat traktor, direktno na nasprotni pas pred moj avto. Ko bi vsaj šel najprej do sredinske črte, da ga vidiš/pričakuješ. Ali pa izza vogala hiše direktno na glavno cesto. Čist na random, kot srne, ki skačejo iz gozda preko ceste.


Saj pravim, nobenega obcutka za nepregledne odseke.

martincek1 ::

Tolk enih prigod s kolesarji, ampak ne pozabit, da imajo kolesarji lih ene tolk prigod z vozniki avtomobilov...

Vsak dan se mi dogaja, da me avti prehitevajo, včasih v škarje, včasih 20cm od kolesa, včasih po prehitevanju na polno bremzajo in zavijajo desno. Iz stranskih ulic zavijajo na glavno brez da bi se prepričali, da je cesta prosta. Zavijanje na desno brez uporabe smernikov, praktično nihče ne počaka, če kot kolesar čakam na prehodu, včasih mimo pelje 10 vozil ... ali pa, ko prvo vozilo v križišču ob zeleni luči izsili ostala vozila pri zavoju v levo, brez da bi sploh pomislil da kolesarja, ki ob zeleni pride v križišče iz nasprotne smeri.

A110 ::

martincek1 je izjavil:

Tolk enih prigod s kolesarji, ampak ne pozabit, da imajo kolesarji lih ene tolk prigod z vozniki avtomobilov...

Vsak dan se mi dogaja, da me avti prehitevajo, včasih v škarje, včasih 20cm od kolesa, včasih po prehitevanju na polno bremzajo in zavijajo desno. Iz stranskih ulic zavijajo na glavno brez da bi se prepričali, da je cesta prosta. Zavijanje na desno brez uporabe smernikov, praktično nihče ne počaka, če kot kolesar čakam na prehodu, včasih mimo pelje 10 vozil ... ali pa, ko prvo vozilo v križišču ob zeleni luči izsili ostala vozila pri zavoju v levo, brez da bi sploh pomislil da kolesarja, ki ob zeleni pride v križišče iz nasprotne smeri.


sm tudi sam pogosto na kolesu in dozivljam enako. zato pa me se toliko bolj cudi da nekateri (klubski)kolesarji delajo to kar sem zgoraj opisal in ogrozajo svojo in tujo varnost ker jim ni za ustaviti pred polnim kriziscem.

mirator ::

A110 je izjavil:

Ti pa čakaš na praznem kriziscu pri rdeči luči s kolesom? Pa kot pešec ponoči tudi? Vem da je kršenje pravil ampak to se mi ne zdi nič spornega če se prepričaš da ni nikogar nikjer

Hja vidiš, saj okoli tega se tukaj preklamo. Jaz sem že nekakrat napisal, da so predpisi kompromisi. Če ga boš kršil in se ne bo nič zgodilo, potem je zgodbe konec. Če te bo pri tem dobil policaj, boš pač plačal kazen in zopet je zgodba končana (seveda, če imaš jajca in veš, da si zavestno naredil prekršek in to tudi priznaš). Druga stvar pa je, če boš s tem dejanjem ogrožal druge udeležence v prometu ali celo povzročil prometno nesrečo. Popolnoma enako je, kot pri hitrejši vožnji od dovoljene. Problem pa so povsod "pravičniki", ki so po navadi vase zagledani bojazljivci.

techfreak :) ::

A110 je izjavil:

Ti pa čakaš na praznem kriziscu pri rdeči luči s kolesom? Pa kot pešec ponoči tudi? Vem da je kršenje pravil ampak to se mi ne zdi nič spornega če se prepričaš da ni nikogar nikjer
Verjetno vecina "talentov" opravicuje svoja dejanja na svoj nacin.

Sicer se mi zdi da je vecina semaforjev ponoci (oz. v casu zmanjsanega prometa) nepotrebnih, in mi ni jasno zakaj jih ne ugasnejo. Pri tistih, ki jih zaradi varnosti ni mogoce, pa bi lahko uredili senzorje (po moznosti taksne, ki zaznajo kolesarje) za menjavo luci.

mirator ::

martincek1 je izjavil:

Tolk enih prigod s kolesarji, ampak ne pozabit, da imajo kolesarji lih ene tolk prigod z vozniki avtomobilov...

Vsak dan se mi dogaja, da me avti prehitevajo, včasih v škarje, včasih 20cm od kolesa, včasih po prehitevanju na polno bremzajo in zavijajo desno. Iz stranskih ulic zavijajo na glavno brez da bi se prepričali, da je cesta prosta. Zavijanje na desno brez uporabe smernikov, praktično nihče ne počaka, če kot kolesar čakam na prehodu, včasih mimo pelje 10 vozil ... ali pa, ko prvo vozilo v križišču ob zeleni luči izsili ostala vozila pri zavoju v levo, brez da bi sploh pomislil da kolesarja, ki ob zeleni pride v križišče iz nasprotne smeri.

Takoj ko se vključiš v promet pač moraš vzeti v zakup, da si v območju možnosti srečanja nevarnih posameznikov in tega noben zakon ali predpis ne more preprečiti.

WizzardOfOZ ::

A110 je izjavil:

Ti pa čakaš na praznem kriziscu pri rdeči luči s kolesom? Pa kot pešec ponoči tudi? Vem da je kršenje pravil ampak to se mi ne zdi nič spornega če se prepričaš da ni nikogar nikjer

CPP velja tudi za pešce in kolesarje. In tam piše, da pri rdeči luči počakaš.
In ja, vedno počakam na zeleno luč. Kot pešec, kot kolesar in kot voznik avtomobila.

A110 ::

jaz pa kot pesec in kolesar ce je prazno ne vedno. v avtu pa vedno. in s tem ne ogrozam nikogar (niti sebe). ce bi pa ogrozal kogorkoli drugega ali pa sebe pa tega nebi pocel

poweroff ::

Zakaj pa v avtu počakaš pri rdeči luči?

A kot pešec in kolesar si nekaj več, da lahko kršiš prometne predpise???
sudo poweroff

IL_DIAVOLO ::

Imas vecjo vidno polje in vec manevrskega prostora. Kar velika razlika.

A110 ::

ker z avtom ko zapeljes 1x do tocke preglednosti (ponavadi naprej od crte in semaforja) si ze velika ovira če ni prosto in se tezko(prakticno nemogoce) umaknes nazaj. peš in na kolesu iz pločnika oz roba ceste malo naprej od crte pa vidis vse in tudi če ni prosto ne oviraš nikogar/si na varnem ker bi itak bil na priblizno podobnem polozaju tudi ko bi legalno cakal na rdeci. pa da nebo kdo mislil da to prakticiram podnevi ob vsaki manjsi luknji v prometu. vecinoma samo ponoči ko prometa prakticno ni in je res brezveze čakati pri praznih cestah ter zradi luci vidis avte že zelo od daleč.

KAVINSKY ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imas vecjo vidno polje in vec manevrskega prostora. Kar velika razlika.


Načeloma. Realno pa ne spremljajo kaj veliko dogajanja okoli sebe. Od tavanja po sredini parkirišč do skakanja na prehod za pesce, brez da bi sploh levo-desno pogledali.

poweroff ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imas vecjo vidno polje in vec manevrskega prostora. Kar velika razlika.

Ne gre za to. Gre za to, da je zakonodajo treba spoštovati. Naduti kolesarji in pešci seveda mislijo da zakon za njih ne velja, pa da oni lahko zakon kršijo varno... hkrati pa se pritožujejo nad nadutimi vozniki avtomobilov, ki mislijo, da imajo nadnaravne vozniške sposobnosti in da lahko vozijo varno mimo zakonov fizike.
sudo poweroff

A110 ::

poweroff je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imas vecjo vidno polje in vec manevrskega prostora. Kar velika razlika.

Ne gre za to. Gre za to, da je zakonodajo treba spoštovati. Naduti kolesarji in pešci seveda mislijo da zakon za njih ne velja, pa da oni lahko zakon kršijo varno... hkrati pa se pritožujejo nad nadutimi vozniki avtomobilov, ki mislijo, da imajo nadnaravne vozniške sposobnosti in da lahko vozijo varno mimo zakonov fizike.



sam sem se v prvem (svojem) postu o kolesih navezoval ravno na nadutost nekaterih kolesarjev (predvsem tistih ki niso na cesti zaradi prevoza od a do b ampak ki trenirajo) ki raje tvegajo nesrečo kot pa da izgubijo pol minute z ustavljanjem na rdeči in pospeševanjem. ampak nismo pa vsi isti. večina kolesarjev se vozi pravilneje od avtomobilistov. sam se v avtu vozim več kot pa na kolesu/peš pa sem veliko manjkrat bil izsiljen s strani kolesarjev/pešcev kot pa s strani avtomobilistov ko sem na kolesu. na prehodu (ne semaforiziranem) ima pač pešec oz kolesar na kolesarski prednost. zaradi lastne varnosti sicer marsikdaj pešec počaka ampak ko avtomobilist ne ustavi pešcu je kot da bi prevozil stop znak ko je na prednostni cesti nekdo drug. potem pa po možnosti še žuga ko 20m stran od njega preden on pride do prehoda stopiš na cesto. če se pa gremo striktno po cpp, koliko ljudi ustavlja vedno pri stop znaku oz pred točko preglednosti? torej da ustavi pri stopu, da v prvo, spelje o točke preglednosti in po možnosti še tam 1x ustavi če ni prosto? sam ne poznam nikogar ki nebi pač normalno zapeljal do točke preglednosti in tam ustavil oz, včasih tudi ne čisto če je dovolj pregledno. ali pa tovornjakarji ki gredo v krožišče ko imajo prostora malenksot več kot za avto ker bi drugače pač popolnoma ohromili promet s čakanjem pred krožiščem in marsikdaj s tem odvzamejo prednost tistemu ki se že vozi v krožišče da mora vsaj upočasniti. se strinjam da če bi vsi striktno upoštevali pravila bi bilo nesreč manj, ampak mislim da so na cesti večji problemi (ogledala, mrtvi kot, HITROST, TELEFON,...) kot pa ustavljanje pri točno stop znaku pred točko preglednosti oz čakanje ponoči kot pešec na zeleno luč pri prazni cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

poweroff ::

Ja, to imaš prav, ampak vseeno - jaz izredno redko vidim kolesarja, ki ustavi ob rdeči luči, razen ob najhujših špicah, ko je fizično nemogoče iti v rdečo. Na manjših križiščih pa kolesarjev, ki bi spoštovali prednost ali rdečo praktično ne vidiš. Ali pa vožnja vštric na regionalnih cestah... redno videvam.

Pa niso problem samo avtomobili, problem je tudi, da kolesarji ogrožajo pešce. Za nameček pa se potem naduto delajo norca, da so kao ekološki, pa bolj ranljivi udeleženci v prometu, itd. Upam, da bo zdaj, ko se protestno kolesari policija vsaj malo zaostrila nadzor nad kolesarji vseh vrst. >:D
sudo poweroff

martincek1 ::

Tudi sam upam, da se kontrola nad kolesarji poostri. Sem dnevno na cesti kot kolesar (in seveda tudi kot voznik), naredim okrog 6000km/leto na specialki - in ja, večina kolesarjev ne upošteva predpisov. Se mi precejkrat zgodi, da istega kolesarja prehitim 3x, ker se na rdeči ustavim, on pa ne.

sunshine403 ::

poweroff je izjavil:

Ali pa vožnja vštric na regionalnih cestah... redno videvam.

Vstric voznja je z razlogom.... zaradi kretenov ki mislijo, da morajo tisto sekundo ko te dohitijo tudi prehiteti. In ce gre nasproti avto, te pac prehiti tako da te zrine na bankino ali v jarek. Ce sta dva vstric, pa si primoran zabremzat in prehitet ko imas prostor.
Po tujini se zares priporoca da dva kolesarja vozita vstric (plus da imas tudi po 700+eur kazni, ce prehitevas na manj kot 1.5m oddaljenosti), pri nas pa je normalno, da se prehiteva na 5cm in ni noben problem ce pri tem se malo butnes kolesarja ali ga izrines v jarek, po drugi strani pa ni problema 2km za traktorjem, ki je pocasnejsi kot kolesar vozit.

HotBurek ::

Ti morš ročno zategnat, ko čakaš na rdeči luči, da premze ne trpijo.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

maticb492 ::

Kok ste eni angelčki, nikol še niste šli čez rdečo kot pešci, nikol se vam ni nikamor mudlio, niti ko ste bli študenti, pa ste v torek ob 4ih zjutraj malo pijani hodli po centru mesta, pa nikjer nobenega avta. Če se kdo dejansko najde v tem, potem se mi smilite.


Ne moreš pa primerjat da gre nekdo čez rdečo v coni 30, kjer ni avta nikjer, ali pa ponoči, ko tudi vidiš da ni nobenga, s tem da se ti kolesar rine čez rdečo ali pa npr. v večpasovnem križišču.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
««
131 / 291
»»