Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
[Michael] ::
[Michael] - Dinamično pomeni samo to, da v prometu nisi ovira in nima s hitrostjo nobene veze. Lahko si tudi počasen, če se pravi čas umakneš.
Seveda ima, ker potem si tudi pri hitrosti 0 km/h dinamični voznik, po tvoje.
Lahko si počasen, ampak potem si počasen in ne dinamičen.
Drži?
Gre zato, da ekstremno hitrega, z lahkoto spregledaš, saj ko pogledaš, ga še ni, ko se skoplješ na prehitevalni pas, ga imaš pa na odbijaču ali že v prtljažniku.
Ekstremno hitri so (smo) samo motoristi, ampak to je že druga tema.
(Pre)hitre pa vidiš kar nekaj časa preden so pri tebi, če opazuješ seveda.
Če gledaš samo naprej, bolj težko.
Če ga ne vidiš, oziroma ga pri normalni vožnji ne vidš pravi čas, ga ne moreš mirkat, kaj ti tu ni jasno.
Kakšen voznik si, bi lahko ocenil samo v primeru, da se določeno relacijo peljem s teboj, vidim pa, da ti pojem dinamike ni čisto domač, pa včash smo rekli defenzivni voznik.
Če ga ne vidiš, potem delaš nekaj narobe.
Nosiš očala mogoče?
Zanimivo!
Da bi me lahko ocenil bi se moral peljati z mano.
Ampak, da me oceniš kot defenzivni voznik pa nimaš nikakršnih težav
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [Michael] ()
St235 ::
Ni te ocenil za defenzivnega voznika, ampak za kekca, ki nima pojma o prometu in nima delat kaj na cesti.
Z solatkovo logiko da mora vsak voznik voziti defenzivno in ne dinamicno ( kar je norcem kot tebi samo izgovor za ogrozanje ostalih udelezencev) ni nic narobe in dejansko pripelje do bolj pretocnega in predvsem varnega prometa.
Mogoce se kdaj pa kdaj s solatkom ne strinjava v nijansah kaj defenziven voznik je, mislim pa da je obema jasno da to nisi ti. Si samo se en kekec, ki si domislja, da hitro pomeni dinamicno in dobro.
Si kdaj vozil brez da bi bila od tega odvisna tvoja erekcija?
Ker ce bi, bi vedel da obstaja tudi povsem tretja resitev, ki ne zahteva blendanja in psihopatskih izpadov z katerimi ogrozas ostale udelezence?
Pac peljes pocasneje in pocakas, da se pas sprazni. In ce se ne, se pac ne sekiras in peljes dalje.
Z solatkovo logiko da mora vsak voznik voziti defenzivno in ne dinamicno ( kar je norcem kot tebi samo izgovor za ogrozanje ostalih udelezencev) ni nic narobe in dejansko pripelje do bolj pretocnega in predvsem varnega prometa.
Mogoce se kdaj pa kdaj s solatkom ne strinjava v nijansah kaj defenziven voznik je, mislim pa da je obema jasno da to nisi ti. Si samo se en kekec, ki si domislja, da hitro pomeni dinamicno in dobro.
Si kdaj vozil 160 ali več? Če držiš normalno varnostno razdaljo se ti kamperji na levem pasu < 130 ne umaknejo, ker mislijo da boš vozil z njihovim tempom. Če prideš od zadaj in se ti ne umakne nimaš druge kot da prižgeš žmigavc, v ekstremih blendaš ali pa zmanjšaš varnostno dokler se ti ne umakne
Si kdaj vozil brez da bi bila od tega odvisna tvoja erekcija?
Ker ce bi, bi vedel da obstaja tudi povsem tretja resitev, ki ne zahteva blendanja in psihopatskih izpadov z katerimi ogrozas ostale udelezence?
Pac peljes pocasneje in pocakas, da se pas sprazni. In ce se ne, se pac ne sekiras in peljes dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Ni res!
Ubijajo napake udeleženca v prometu ali več njih.
Motis se. V kolikor udelezenci spostujejo prometne predpise (vkljucno z omejitvami hitrosti) so posledice napak praviloma bistveno blazje.
matic492 ::
Si kdaj vozil brez da bi bila od tega odvisna tvoja erekcija?.
Ne, sploh mi ne vstane če ne vozim vsaj 200.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
solatko ::
[Michael] - Izgleda, da ti spadaš med super man-e, saj lahko v majhnem zunanjem ogledalčku, oceniš kako hiter je avto na levem pasu, jaz ob svojih dolgoletnih izkušnjah, tega nisem sposoben avtomatskega ogledala, ki bi mi kazal hitrost tistih na levem pasu, pa tudi nimam. Pogledaš v ogledalo in daleč zadaj vidiš dve bližajoči si lučki, daš smerokaz, pomakneš nos vozila k sredinski črti, še enkrat pogledaš v ogledalo in je vozilo še sorazmerno daleč, ko pa celo vozilo postaviš na prehitevalnega je model pri 200+ že na tvoji riti in ga izsiliš, ne, da bi to hotel storiti in ne, da bi bil zaradi tega slep.
Verjetno se nisi velikokrat peljal 200+, saj bi v nasprotnem primeru točno vedel, o čem govorim. Zato vedno trdim, da mora vozik voziti s prilagojeno hitrostjo, da tudi v primeru, ko mu nekdo udari pred vozilo, lahko kontrolirano in varno prepreči trk. Dobri vozniki to zmoremo, dinamični velikokrat ja, enkrat pa pač ne in potem beremo črno kroniko o dveh, treh in več vozilih na kupu.
Defenzivno ne pomeni počasno vožnjo, temveč vožnjo pri kateri paziš na napake drugih in jih uspešno rešuješ, oziroma čim bolj omiliš eventualen trk. To pomeni dobro koncentracijo, hitro speljevanje do dovoljene hitrosti, pazljivost do pešcev in kolesarjev,.....
dinamično pa pomeni, da znaš pritiskat gas (kar zna vsaka opica), voziš vedno na prekratki varnostni razdalji, zadek vozila imaš zaradi nenehnega zaviranja več ali manj skoz rdeč, menjaš pasove zato, da prehitiš tistega pred seboj na hitrih mestnih cestah, na AC pa je prehitevalni pas rezerviran zate, če je pa zaseden, greš pa še malo po odstavnem.
Bi pa omenil dve drugi stvari, ki me v prometu motijo, predvsem pri odločitvah policistov - enosmerna ulica, nekaj let, pa se dnevno v nasprotno smer pelje skoraj toliko voznikov kot v pravo. Ker je na ulici šola, se zgodi, da so včasih tam policaji in te modele ustavljajo. Kazen je 200/100€ in čisto vsak, ki ga ustavijo ima enak izgovor - nisem videl prometnega znaka (če prav se eni in isti vsak dan vozijo narobe). Veliko, predvsem deklet, se s tem izgovorom izvlečejo, celo brez kazni, namesto, da bi jim policist vzel dovoljenje in jih poslal na izredni zdravniško pregled vida. Vsi vemo, da to počno namerno, ker se jim ne da it po drugi ulici, če pa res ne vidijo znakov, pa v takem stanju niso za na cesto.
Drug problem so znamenite dvignjene dlani ob uvozih na AC. Vozniki smo obstreljevani z množico jumbo plakatov, ki ob vozišče ne sodijo in neizkušenim, starejšim in malo nerodnim voznikom, je ta roka samo še en jumbo in ga ne registrirajo - posledica je vožnja v nasprotno smer na AC. Upravljalci cest, bi morali to motečo nesnago ob cestah, umaknit in jo postavit vsaj 200-300m od roba ceste, ob cesto pa naj dajo samo tisto, kar tja sodi, sigurno ne nage ritke od Krke.
Verjetno se nisi velikokrat peljal 200+, saj bi v nasprotnem primeru točno vedel, o čem govorim. Zato vedno trdim, da mora vozik voziti s prilagojeno hitrostjo, da tudi v primeru, ko mu nekdo udari pred vozilo, lahko kontrolirano in varno prepreči trk. Dobri vozniki to zmoremo, dinamični velikokrat ja, enkrat pa pač ne in potem beremo črno kroniko o dveh, treh in več vozilih na kupu.
Defenzivno ne pomeni počasno vožnjo, temveč vožnjo pri kateri paziš na napake drugih in jih uspešno rešuješ, oziroma čim bolj omiliš eventualen trk. To pomeni dobro koncentracijo, hitro speljevanje do dovoljene hitrosti, pazljivost do pešcev in kolesarjev,.....
dinamično pa pomeni, da znaš pritiskat gas (kar zna vsaka opica), voziš vedno na prekratki varnostni razdalji, zadek vozila imaš zaradi nenehnega zaviranja več ali manj skoz rdeč, menjaš pasove zato, da prehitiš tistega pred seboj na hitrih mestnih cestah, na AC pa je prehitevalni pas rezerviran zate, če je pa zaseden, greš pa še malo po odstavnem.
Bi pa omenil dve drugi stvari, ki me v prometu motijo, predvsem pri odločitvah policistov - enosmerna ulica, nekaj let, pa se dnevno v nasprotno smer pelje skoraj toliko voznikov kot v pravo. Ker je na ulici šola, se zgodi, da so včasih tam policaji in te modele ustavljajo. Kazen je 200/100€ in čisto vsak, ki ga ustavijo ima enak izgovor - nisem videl prometnega znaka (če prav se eni in isti vsak dan vozijo narobe). Veliko, predvsem deklet, se s tem izgovorom izvlečejo, celo brez kazni, namesto, da bi jim policist vzel dovoljenje in jih poslal na izredni zdravniško pregled vida. Vsi vemo, da to počno namerno, ker se jim ne da it po drugi ulici, če pa res ne vidijo znakov, pa v takem stanju niso za na cesto.
Drug problem so znamenite dvignjene dlani ob uvozih na AC. Vozniki smo obstreljevani z množico jumbo plakatov, ki ob vozišče ne sodijo in neizkušenim, starejšim in malo nerodnim voznikom, je ta roka samo še en jumbo in ga ne registrirajo - posledica je vožnja v nasprotno smer na AC. Upravljalci cest, bi morali to motečo nesnago ob cestah, umaknit in jo postavit vsaj 200-300m od roba ceste, ob cesto pa naj dajo samo tisto, kar tja sodi, sigurno ne nage ritke od Krke.
Delo krepa človeka
predi ::
VIRAVP v svoji objavi razlikuje med dinamično in objestno vožnjo, ki jo nekateri opisujete tukaj. Pri dinamični vožnji, kakor jo opisujejo na tej agenciji, voznik upošteva vso zakonodajo, vključno z upoštevanjem varnostne razdalje, omejitvami hitrosti in predvsem četrtim členom ZPrCP.
solatko ::
predi - Leta 1970, ko sem delal izpit za motor, se je temu reklo defenzivna vožnja, defenzivna pa zato, ker je bil glavni povdarek na čuvanju samega sebe in s tem vseh drugih udeležencev. Ravno tako je obravnavala dinamično obnašanje in predvsem vožnjo z dovolj veliko varnostno razdaljo.
Delo krepa človeka
ejresnevem ::
meni izgleda, da je problem v interpretaciji izraza 'dinamična vožnja',
pri čemer se jaz prištevam v tabor, da 'dinamičen' pomeni 'prilagodljiv na razmere'
...
pri čemer se jaz prištevam v tabor, da 'dinamičen' pomeni 'prilagodljiv na razmere'
...
K0l1br1 ::
Prilagodljiv na razmere v okviru predpisov, kar solatko seveda ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
ejresnevem ::
Prilagodljiv na razmere v okviru predpisov, kar solatko seveda ni.
ja, ne vem, jaz vem, da sem počasen šofer, nikamor se mi (navadno) ne mudi, svoje adrenalinske potrebe sem že opravil...
navadno nimam na grbi stvari, da bi pol ure pomenilo posebno razliko (res, ne hecam se) ali pa grem prej.
rad šparam z gorivom, v bistvu mi je izziv zmanjševati povprečno porabo, 150km/h vozim zelo redko, navadno pa tam 110-120...
na avtocesti, ne v naselju :)
K0l1br1 ::
Evo, dinamična vožnja v okviru predpisov. Res ne vem, kaj je solatkotu, da mora voziti izven teh okvirov, ko pa je vendar jasno, da je nepredvidljivih situacij ravno toliko, kolikor je voznikov, ki se jih dohiti. Morda 30 let nazaj, ko je bil en fičo in en marcedez na cesti od Kopra do Ljubljane, da se je dalo "divjati," danes, edino če demenca seka.
[Michael] ::
Motis se. V kolikor udelezenci spostujejo prometne predpise (vkljucno z omejitvami hitrosti) so posledice napak praviloma bistveno blazje.
Do same nesreče pride zaradi napake nekoga in ne zaradi hitrosti kot take.
Ja, posledice so bistveno blažje, če je hitrost nižja.
[Michael] - Izgleda, da ti spadaš med super man-e, saj lahko v majhnem zunanjem ogledalčku, oceniš kako hiter je avto na levem pasu...
Hvala za kompliment
Ne gre se za to kako točno hiter je. Ko sem napisal 200/h sem imel v mislih, precej nad omejitvijo, se pravi prehitro. Kako hitro gre kdo - s tem se ukvarja policija, jaz ne.
Gre se za to, da oceniš ali ga boš oviral, ko boš zapeljal na levi pas ali ne.
Gre se za to, da oceniš ali boš lahko varno prehiteval.
In če oceniš, da je dovolj daleč, greš v prehitevanje in se potem vrneš na vozni pas.
Če oceniš, da je (pre)blizu je bolje počakati, da gre mimo in greš potem v prehitevanje.
Adijo pamet, toplo vodo bomo vsak čas odkrili
Moja napaka glede defenzivne vožnje.
Nisem dobro prebral oz. sem bil prehiter, se posujem s pepelom.
Tudi defenzivno vozim, če to pomeni, da voziš z varnostno razdaljo vedno in povsod.
Ali pomeni dinamična vožnja isto kot defenzivna vožnja?
Jaz razumem dinamično kot hitro, da si zbran in ko se prižge zelena, štartaš še isto sekundo. In nisem eden tistih, ki trobijo že pri 2. sekundi, če prvi ne štarta. V Zagrebu, če ne štartaš takoj, ko se prižge zelena ti tudi takoj trobijo, bip bip
Medtem, ko defenzivno vožnjo razumem kot počanejšo vožnjo od dinamične, lahko se motim in je to ena in ista reč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [Michael] ()
K0l1br1 ::
Jaz razumem dinamično kot hitro, da si zbran in ko se prižge zelena, štartaš še isto sekundo.Torej točno tako kot v Ljubljani, ko vsi sočasno štartajo, ko se vžge zelena luč. Not.
Dinamična bi bila kvečjemu taka, ko zaradi tvoje vožnje ostali še vedno lahko vozijo dinamično. Ne pa kot šumaherji, ki se jim morajo vsi umikati z levega pasu, ni važno, če nimajo kam, ali pa se morajo stisniti med dva tovornjak in podobno. Ali pa kot tisti, ki morajo prehiteti kolono, ki ne vozi z maksimalno dovoljeno hitrostjo, seveda ob odbitku tolerance meritve radarja in laganja števca. Ali pa kot par genijev, ki pozna cesto v nulo in predvidi tudi ježa na cesti.
solatko ::
K0l1br1 - Edini predpis, ki sem ga dovolj pogosto, zavestno kršil, je bila omejitev hitrosti izven naselja (v naselju nikoli), sedaj to počnem redko, saj sem si na stara leta kupil avto, ki ni ravno namenjen hitrim vožnjam, če pa dobim v roke kak stroj (zadnji je bil kia Stinger) pa seveda, če razmere to dopuščajo, še vedno rad pritisnem proti 250+.
Sicer pa se držim predpisov tako glede prehitevanja (nikoli v škarje ali po desni), kot vožnje v popolnoma treznem stanju in psihofizično dobri kondiciji. Po navadi je za menoj najmanj 100 m prostora, ko štartam pri semaforju, kot prvi, le redko pa štarta tako še kakšen na drugem pasu. Mariboru pa so vozniki pri štartih kar hitri, veliko bolj, kot v LJ, se pozna, da je skoraj na vseh uvozih proti središču omejitev 70, se pa zna zgodit, da ti pri tej hitrosti blendajo, povprečje je med 80-100, so pa začeli bolj pogosto postavljati radarje.
Če voziš s prilagojeno hitrostjo, omogočaš vsem drugim udeležencem varno vožnjo, tudi, če hočejo čez omejitev.
Nikomur ni potrebno prehitevat kolone in še prepovedano je, se pa za to odločajo idioti, ki jih počasnejša vožnja moti, zato je potrebno to početje počasnih čim bolj omejevati, s pogostejšim kaznovanjem in vzgajanjem, da se morajo umaknit, če hočejo voziti počasneje in bi s tem ustvarjali kolone.
[Michael] - V bistvu ni večje razlike med defenzivno in dinamično vožnjo, kot to dvoje razlagajo inštruktorji, verjetno je v času, ko sem sam opravljal izpite, dinamično zvenelo preveč divje in so si zato raje vzeli defenzivno, kar naj bi pomenilo, da si malo bolj pozoren na dogajanja v prometu.
Moti me pa še ena stvar. Ko sem se sam začel pojavljati v prometu, so nas otroke učili, da ob prečkanju ceste, nakažeš namen, pogledaš levo, pogledaš desno in še enkrat levo, ter hitro prečkaš vozišče, če je to varno.
To dikcijo so iz zakona vzeli ven, zakaj mi ni jasno, vendar je to pomenilo veliko poslabšanje varnosti in prineslo precej brezbrižno obnašanje pešcev, saj se zanašajo na ABSOLUTNO prednost, katere pa ni, oziroma ta ne zagotavlja preživetja na cesti.
Sam nimam jajc, da bi se obnašal tako, kot se danes večina, saj kljub letom, še vedno rad živim, pa tudi na polno zaviral ni zaradi mene na cesti še nihče.
Sicer pa se držim predpisov tako glede prehitevanja (nikoli v škarje ali po desni), kot vožnje v popolnoma treznem stanju in psihofizično dobri kondiciji. Po navadi je za menoj najmanj 100 m prostora, ko štartam pri semaforju, kot prvi, le redko pa štarta tako še kakšen na drugem pasu. Mariboru pa so vozniki pri štartih kar hitri, veliko bolj, kot v LJ, se pozna, da je skoraj na vseh uvozih proti središču omejitev 70, se pa zna zgodit, da ti pri tej hitrosti blendajo, povprečje je med 80-100, so pa začeli bolj pogosto postavljati radarje.
Če voziš s prilagojeno hitrostjo, omogočaš vsem drugim udeležencem varno vožnjo, tudi, če hočejo čez omejitev.
Nikomur ni potrebno prehitevat kolone in še prepovedano je, se pa za to odločajo idioti, ki jih počasnejša vožnja moti, zato je potrebno to početje počasnih čim bolj omejevati, s pogostejšim kaznovanjem in vzgajanjem, da se morajo umaknit, če hočejo voziti počasneje in bi s tem ustvarjali kolone.
[Michael] - V bistvu ni večje razlike med defenzivno in dinamično vožnjo, kot to dvoje razlagajo inštruktorji, verjetno je v času, ko sem sam opravljal izpite, dinamično zvenelo preveč divje in so si zato raje vzeli defenzivno, kar naj bi pomenilo, da si malo bolj pozoren na dogajanja v prometu.
Moti me pa še ena stvar. Ko sem se sam začel pojavljati v prometu, so nas otroke učili, da ob prečkanju ceste, nakažeš namen, pogledaš levo, pogledaš desno in še enkrat levo, ter hitro prečkaš vozišče, če je to varno.
To dikcijo so iz zakona vzeli ven, zakaj mi ni jasno, vendar je to pomenilo veliko poslabšanje varnosti in prineslo precej brezbrižno obnašanje pešcev, saj se zanašajo na ABSOLUTNO prednost, katere pa ni, oziroma ta ne zagotavlja preživetja na cesti.
Sam nimam jajc, da bi se obnašal tako, kot se danes večina, saj kljub letom, še vedno rad živim, pa tudi na polno zaviral ni zaradi mene na cesti še nihče.
Delo krepa človeka
[Michael] ::
Moti me pa še ena stvar. Ko sem se sam začel pojavljati v prometu, so nas otroke učili, da ob prečkanju ceste, nakažeš namen, pogledaš levo, pogledaš desno in še enkrat levo, ter hitro prečkaš vozišče, če je to varno.
To dikcijo so iz zakona vzeli ven, zakaj mi ni jasno, vendar je to pomenilo veliko poslabšanje varnosti in prineslo precej brezbrižno obnašanje pešcev, saj se zanašajo na ABSOLUTNO prednost, katere pa ni, oziroma ta ne zagotavlja preživetja na cesti.
Sam nimam jajc, da bi se obnašal tako, kot se danes večina, saj kljub letom, še vedno rad živim, pa tudi na polno zaviral ni zaradi mene na cesti še nihče.
Končno nekaj, kar mi je všeč, da si napisal.
Absolutne prednosti ni v prometu.
Naj bi jo imel pešec, ko enkrat stopi na prehod za pešce.
Ampak!
Kaj ti pomaga, če te pridejo iskati oni, ki te odpeljejo v črni vreči, absolutno nič.
Včasih vidim kakega otroka z visoko dvignjeno roko, ki potrpežljivo čaka.
Solatko, da nisem videl tvojega? Šala
Ampak res, tu in tam izgleda, da jih še kdo tako uči, pohvalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [Michael] ()
solatko ::
[Michael] - Otroci, ki so šli skozi mojo vzgojo prometne varnosti, vsi nakažejo in prečkajo samo takrat, ko je to varno, torej ni vozila ali to stoji. Bi pa želel, da mi en prometni strokovnjak razloži, zakaj je šla ta dikcija iz zakona ven, morda zaradi tega, ker se je včasih našel tudi kak nesreče kriv pešec, zaradi te dikcije, ki je njega obvezovala, da se prepriča, če je prečkanje varno, ne da kar skoči pred drveč avto, saj ima baje absolutno prednost na prehodu za pešce.
Take prednosti še vozila na nujni vožnji nimajo!
Take prednosti še vozila na nujni vožnji nimajo!
Delo krepa človeka
Arzen28 ::
Dejstvo je, da so AC v Sloveniji prenatrpane. Četudi boš vozil 180 na uro ves čas, boš iz LJ do MB prišel ene 15min hitreje od nekoga, ki bo vozil 130 na uro. Ne verjamete, probajte sami. Enostavno preveč vozil je. Če bi se spravili delati še en pas, bi dejansko morali delati že dva, saj bomo v tem času imeli že toliko več vozil.
Sam ne zagovarjam teh bedakov, ki vozijo nad omejitvijo in pizdijo nad tistimi, ki prehitevajo 130 na uro. Drugo je, če vztraja na levem pasu in se dela slepega. Prav tako je drugo, če ti tik pred zdajci useka na levo stran, da moraš zavirati ko idiot. Če pa da lepo smernik in to pravi čas in vozi po omejitvah, pa folk nima kaj pizdit. Lepo je treba zavirati in na varni razdalji (tu padejo vsi ti dirkači) počakati, da se umakne na desni pas. Kakšna je kultura pri nas je lepo že videti, ko ob tablah 60 ali 80 na AC prehitevajo ko nori.
Si kdaj vozil 160 ali več? Če držiš normalno varnostno razdaljo se ti kamperji na levem pasu < 130 ne umaknejo, ker mislijo da boš vozil z njihovim tempom. Če prideš od zadaj in se ti ne umakne nimaš druge kot da prižgeš žmigavc, v ekstremih blendaš ali pa zmanjšaš varnostno dokler se ti ne umakne.
Včasih ko poblendam komu na lepi, konkretni varnostni razdalji, kar vidim kako nenadoma cukne na desni pas, ko človek očitno sploh ni bil pozoren na cesto.
Sploh pa jaz nimam problemov z tem, v zadnjem mesecu kar se spomnim sem enemu blendal, na klancu, kjer je narejen počasni pas za tovornjakarje, potem se pa v desno združi, in tam večina zaspanih 100-110 vozačev si ne zrajta da so zdaj na prehitevalnem zato tam ponavadi kar iz prve blendam ko se približujem od zadaj. Večina ljudi se lepo umakne.
To je seveda med vikendi, zvečer in pozno popoldan. To da nekdo kot fukjen blenda zjutraj ko je dnevna migracija v prestolnico je pa itak človek samo debil.
Sem vozil tudi 210 na uro kolikor je bila končna. Pa še to nekje 15 let nazaj ko se je to še dalo. Danes nima smisla in tudi nimam potrebe po tem, ker sem uvidel, da je brezveze. No včasih še ene 170-180 vozim kakšen kilometer ali dva, da malce "spucam avto" na AC. Sam ne blendam več, tudi trobim ne. No, včasih res na zelo kratko potrobim, toliko da spomnim človeka pred mano, da ima zeleno. Pa še to mislim, da letos nisem naredil, so mi živce dobro natrenirali, grem pač 10 minut prej od doma pa sem zadevo rešil. Kar se tvojega zadnjega stavka tiče, se pa strinjam. Me pa čudi, kako ljudje avtomatsko ne gredo takoj desno, ko prehitijo tisto vozilo ali več vozil, ki jih imajo namen. Kako to ne morejo nekako imeti v glavi ali v refleksih. Meni je to samoumevno, pa da se spremlja promet zadaj, tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arzen28 ()
solatko ::
Arzen28 - Prejšnji ponedeljek popoldan, je bil iz Maribora proti LJ tako redek promet, da bi na nekaj odsekih, čisto varno pognal do te brzine, tako, da se tudi v današnjih časih najde kakšna luknja, ko je višja hitrost varna.
Če za hitrejšo vožnjo nisi dobro usposobljen, zna biti kar naporna in je ne priporočam.
Zato ker 3 kilometre naprej vidijo nov kamion, menjava pasu pa nekaterim predstavlja težavo.
Če za hitrejšo vožnjo nisi dobro usposobljen, zna biti kar naporna in je ne priporočam.
Zato ker 3 kilometre naprej vidijo nov kamion, menjava pasu pa nekaterim predstavlja težavo.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Sem vozil tudi 210 na uro kolikor je bila končna.
Ko bo prek 250-60 se mi javi :D
(ne, ni bilo v Sloveniji, tudi avto ni bil moj)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Arzen28 ::
Arzen28 - Prejšnji ponedeljek popoldan, je bil iz Maribora proti LJ tako redek promet, da bi na nekaj odsekih, čisto varno pognal do te brzine, tako, da se tudi v današnjih časih najde kakšna luknja, ko je višja hitrost varna.
Če za hitrejšo vožnjo nisi dobro usposobljen, zna biti kar naporna in je ne priporočam.
Zato ker 3 kilometre naprej vidijo nov kamion, menjava pasu pa nekaterim predstavlja težavo.
Jaz delam večkrat mesečno relacijo LJ-MB-LJ, pa je nekaj luknje a vseeno na dolgi rok se ne splača. Ne časovno, ne finančno,...no taki kot so omenjeni v zadnjem stavku so bedaki, dobro razumem, da ne greš med dvema tovornjakoma, to bi moral razumeti tudi tisti, ki je zadaj in čaka, da se levak umakne. Ampak takoj ko je to možno, se umakni.
matic492 ::
Jaz nisem dnevni migrant, če vozim po AC grem med prazniki na obisk k staršem ali kam drugam popoldne/zvečer. Na AC vozim kolikor dopupšča avto (oziroma gume, ker zimske gume so rangirane do 190, letne pa čez, ne vem niti koliko mislim da 270, samo toliko itak avto ne gre), ko prehitevam kolone zmanjšam hitrost na 140-150, ker je nevarno da se ti kdo vključi ali bognedaj tovornjak začne drug tovornjak prehitevat. Če so vmes luknje pač stisneš do 200 , dokler ne dohitiš naslednje "kolone" avtov, kjer spet zmanjšaš.
Iz morja sem predlani šel ob 4ih zjutraj in vozil 180 po tempomatu, AC, nikjer nobenega. Kazni še nisem plačal, nazadnje sem jo 2015 zato ker sem peljal 66 v coni 50 (nisem poznal ceste in nisem opazil omejitve, zato se tudi zgovarjal nisem).
Tudi po AC sem že mimo teh "radarjev" in policajev plejal z več kot 140, dokler voziš z normalno varnostno razdaljo in ne blendaš za vsako malenkost, očitno nobenemu ne gre v nos, ali pa imam samo jaz srečo.
Iz morja sem predlani šel ob 4ih zjutraj in vozil 180 po tempomatu, AC, nikjer nobenega. Kazni še nisem plačal, nazadnje sem jo 2015 zato ker sem peljal 66 v coni 50 (nisem poznal ceste in nisem opazil omejitve, zato se tudi zgovarjal nisem).
Tudi po AC sem že mimo teh "radarjev" in policajev plejal z več kot 140, dokler voziš z normalno varnostno razdaljo in ne blendaš za vsako malenkost, očitno nobenemu ne gre v nos, ali pa imam samo jaz srečo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Arzen28 ::
Raptor F16 je izjavil:
Sem vozil tudi 210 na uro kolikor je bila končna.
Ko bo prek 250-60 se mi javi :D
(ne, ni bilo v Sloveniji, tudi avto ni bil moj)
Kaj ma zdaj veze to? Tistemu sem samo rekel, da sem včasih znal vozit tudi 210 in to celo traso, a to je bilo včasih. To, da zdaj najraje vozim 100-110, še ne pomeni, da ne znam bit aktiven v prometu. Hkrati pa to ne pomeni, da vozim samo tako vseskozi, temveč da vozim vsake toliko tudi hitreje.
dokler voziš z normalno varnostno razdaljo in ne blendaš za vsako malenkost, očitno nobenemu ne gre v nos, ali pa imam samo jaz srečo.
To je to
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Arzen28 ()
[Michael] ::
Ok se je pohvaliti
Me veseli, da smo dvignili nivo debate in da gre brez žaljivk in obsojanj.
Jaz čez 200 mislim, da še nisem šel.
Pod Višnjegorski klanec v smeri LJ moja Toyota komaj pride malo čez 200 po števcu, ob ne pregostem prometu seveda
Me veseli, da smo dvignili nivo debate in da gre brez žaljivk in obsojanj.
Jaz čez 200 mislim, da še nisem šel.
Pod Višnjegorski klanec v smeri LJ moja Toyota komaj pride malo čez 200 po števcu, ob ne pregostem prometu seveda
MrStein ::
2s je minimalna varnostna razdalja.
Minimalna varnostna razdalja je 1s.
Sedi, cvek.
(za dlakocepce: ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
[Michael] ::
^^ res je, moja napaka, sedaj si bom zapomnil.
Sem šel gledat potem, ker se mi je zdelo da je 1s.
In sem bil lepo tiho, da vidim, če bo kdo sploh pogruntal.
Bravo MrStein
Sem šel gledat potem, ker se mi je zdelo da je 1s.
In sem bil lepo tiho, da vidim, če bo kdo sploh pogruntal.
Bravo MrStein
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [Michael] ()
MrStein ::
Saj, tisti, ki se najbolj napihujejo, imajo ponavadi najmanj pojma.
Pa lepo napihovanje tudi v letu 2020...
Pa lepo napihovanje tudi v letu 2020...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
solatko ::
Varnostna razdalja je 2s, minimalna pa 1s, vendar v počasni, mestni koloni.
Delo krepa človeka
Pika na i ::
Dovoljena hitrost na slovenskih AC, je 130.
Čim več policije na AC, v letu 2020!
Čim več policije na AC, v letu 2020!
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
solatko ::
Pika na i - Kaj hočeš s tem povedat, policaji do 150 ob normalni vožnji, niti ne trznejo, morda kamera, če je sploh v škatli.
Delo krepa človeka
matic492 ::
AC je še najmanjši problem, večina nesreč je v križiščih. Ravno pred par dnevi smrtna žrtev tu v mariboru, pa ni bila hitrost niti blizu 130.
To da v megli še kar ganjaš 130, je pa itak druga zgodba. Ali v dežju.
Jaz sem imel do zdaj 3x nesrečo z pošrekanim plehom, vedno v temi, in 2x od tega v dežju. Vedno je bila hitrost manj kot 50.
Še nikoli se nisem počutil da me je prehiter voznik spravil v nevarnost. Vedno so bile neke kolobocije počasnih oz. počasno vozečih voznikov, ki delajo manevre kot da so sami na cesti.
Ravno pred pol leta, nekdo je vozil 60 po prehitevalnem pasu v predoru na AC. Jaz za njim, po desni so me kamijoni prehitevali. Nisem vedel a dela samomor ali mu je avto crknil. Takrat so se mi dobesedno noge tresle in sem vsak moment pričakoval da se mi bo nekdo v rit nabil. To je bilo odkar pomnim edinokrat da sem na avtocesti nekoga po desni prehitel, ker preprosto ni bilo druge opcije.
Drugič pa seveda nekdo na galvni cesti po mariboru (70 km/h), ki je zgrešil izvoz in potem sunkovito potegnil nazaj na dvopasovnico - takrat sem tudi špuro narisal in odvil na levi pas, ki je bil hvala bogu prazen.
To da v megli še kar ganjaš 130, je pa itak druga zgodba. Ali v dežju.
Jaz sem imel do zdaj 3x nesrečo z pošrekanim plehom, vedno v temi, in 2x od tega v dežju. Vedno je bila hitrost manj kot 50.
Še nikoli se nisem počutil da me je prehiter voznik spravil v nevarnost. Vedno so bile neke kolobocije počasnih oz. počasno vozečih voznikov, ki delajo manevre kot da so sami na cesti.
Ravno pred pol leta, nekdo je vozil 60 po prehitevalnem pasu v predoru na AC. Jaz za njim, po desni so me kamijoni prehitevali. Nisem vedel a dela samomor ali mu je avto crknil. Takrat so se mi dobesedno noge tresle in sem vsak moment pričakoval da se mi bo nekdo v rit nabil. To je bilo odkar pomnim edinokrat da sem na avtocesti nekoga po desni prehitel, ker preprosto ni bilo druge opcije.
Drugič pa seveda nekdo na galvni cesti po mariboru (70 km/h), ki je zgrešil izvoz in potem sunkovito potegnil nazaj na dvopasovnico - takrat sem tudi špuro narisal in odvil na levi pas, ki je bil hvala bogu prazen.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Raptor F16 ::
Dovoljena hitrost na slovenskih AC, je 130.
Čim več policije na AC, v letu 2020!
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
matic492 ::
martincek1 je izjavil:
Trikrat si že mel nesrečo? Kako pa voziš, da ti to rata?
Če te zanima:
1. V krožnem gledal mrtev kot na notranjem pasu, iz nič pred avto pred mano zapelje kolesar brez luči (pozno zvečer), jaz sem v tistem momentu gledal mrtev kot in ko sem pogledal naprej nisem mogel več nič. Hitrost je bila manj kot 20 na uro, avta nisem niti popravil, samo registrska je bila malo zvita. Avto spredaj je imel 3cm prasko od moje registrske.
2. Na ovinku iz krožnega je bila ogromna luža, stisnil po gasu in me je zaneslo (zadnji pogon), 3x uspel popravit po cca. 20 metrih sem naletu na robnik in preskočil robnik (poškodovan mehanski sklop okoli gume, zaradi robnika)
3. Pred križiščem v koloni vozimo, nekako na desnem pasu vozim bolj proti sredini, ker so bile luže in nisem hotel zmočit vse pešče. Tisti na levem je bil malo preveč desno in sva se popraskala z ogledali. Njemu nič, meni se je ogledalo poškodovalo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
solatko ::
Polozweii - Seveda moraš tak avto obvladat in potem je vožnja lahko zelo prijetna, krepko ćez 200 na salbši AC, kot je naša. Iz 270 na 110 imaš hitreje, kot pri golfu iz 190 na 110. Se pa vidi, da je imel avtomatsko varnostno razdaljo, saj bolj na odbijač, tudi če bi hotel, nebi mogel.
Glede na to, da ima avtomatiko, je varnostna razdalja 1 sekunda, ker ne rabi še ene za reakcijo.
Glede na to, da ima avtomatiko, je varnostna razdalja 1 sekunda, ker ne rabi še ene za reakcijo.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Polozweii - Seveda moraš tak avto obvladat in potem je vožnja lahko zelo prijetna, krepko ćez 200 na salbši AC, kot je naša. Iz 270 na 110 imaš hitreje, kot pri golfu iz 190 na 110. Se pa vidi, da je imel avtomatsko varnostno razdaljo, saj bolj na odbijač, tudi če bi hotel, nebi mogel.
Glede na to, da ima avtomatiko, je varnostna razdalja 1 sekunda, ker ne rabi še ene za reakcijo.
Najprej mora biti avto sploh narejen da se lahko tako hitro vozi. Podvozje, aerodinamika, motor... vse. In navsezadnje pnevmatike. Brez tega se lahko samo ubiješ ne glede na izkušnje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Pika na i ::
Pika na i - Kaj hočeš s tem povedat, policaji do 150 ob normalni vožnji, niti ne trznejo, morda kamera, če je sploh v škatli.
Nehaj s pravljicami.
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Utk ::
Ravno pred pol leta, nekdo je vozil 60 po prehitevalnem pasu v predoru na AC. Jaz za njim, po desni so me kamijoni prehitevali. Nisem vedel a dela samomor ali mu je avto crknil. Takrat so se mi dobesedno noge tresle in sem vsak moment pričakoval da se mi bo nekdo v rit nabil. To je bilo odkar pomnim edinokrat da sem na avtocesti nekoga po desni prehitel, ker preprosto ni bilo druge opcije.
Morilec morilec!!!!1111!!
Moral se bi vozit desno ob njem dokler te šlepar ne spešta. Sej bi bil on kriv.
s1m0n ::
1. V krožnem gledal mrtev kot na notranjem pasu, iz nič pred avto pred mano zapelje kolesar brez luči (pozno zvečer), jaz sem v tistem momentu gledal mrtev kot in ko sem pogledal naprej nisem mogel več nič. Hitrost je bila manj kot 20 na uro, avta nisem niti popravil, samo registrska je bila malo zvita. Avto spredaj je imel 3cm prasko od moje registrske.
A si ustavil pred krožiščem? Ali zapeljal kar not tako kot 90%+ ljudi?
Opažam, ko sem na kolesu, da pri vključevanju v krožišča (če ni gostega prometa) redko kdo ustavi. No vsaj tek par tisoč km letos mi je kot kolesarju v krožiščih ustavilo le za na roke preštet primerkov.
Delno predpisujem to temu, da starejše generacije sploh ne poznajo pravilnega "obnašanja" v krožiščih kaj šele pravil.
Če kot kolesar v krožišču ne paziš te bi povozil skoraj, da vsak voznik, ki se vključuje ali zapušča krožišče.
[Michael] ::
Pred krožiščem ni potrebno ustaviti, če pri tem ne oviraš tistega, ki se že vozi v krožišču.
maticb492 je pač spregledal kolesarja in mogoče imel prekratko varnostno razdaljo do avta pred seboj, kar se lahko zgodi vsakemu sploh, če se kolesar v temi vozi brez luči.
maticb492 je pač spregledal kolesarja in mogoče imel prekratko varnostno razdaljo do avta pred seboj, kar se lahko zgodi vsakemu sploh, če se kolesar v temi vozi brez luči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [Michael] ()
s1m0n ::
Kolesar je že v krožišču (prav tako pešec)... Torej ker imajo vozila in udeleženci v prometu, ki so že vključeni v krožišču prednost pred tistimi, ki se vključujejo je tvoja naloga, da se ob vključevanju ustaviš.
Je pa res, da je drugo, če kolesarja ne vidiš (v temi) tega pač ne moreš predvidet...
Jih tudi sam srečam brez kakršne koli osvetlitve ali odsevnikov kot kolesar in, če ga sam ne bi videl bi veliko krat končala skupaj :) Da ne omenjam, da se v krožiščih po kolesarskih vozijo v nasprotno smer ter se nato zgražajo nad tabo, ki greš v pravilno :)
Je pa res, da je drugo, če kolesarja ne vidiš (v temi) tega pač ne moreš predvidet...
Jih tudi sam srečam brez kakršne koli osvetlitve ali odsevnikov kot kolesar in, če ga sam ne bi videl bi veliko krat končala skupaj :) Da ne omenjam, da se v krožiščih po kolesarskih vozijo v nasprotno smer ter se nato zgražajo nad tabo, ki greš v pravilno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
matic492 ::
Ne ne, kolesar je bil na prehodu, jaz sem gledal pa mrtvi koti pri menjavi pasu (tam kjer greš lahko direktno iz notranjega pasu ven, ampak gledal sem iz navade, ker ne zaupam ljudem da upoštevajo polno črto), ampak nima veze. Napaka je bila izključno moja, ker sem točno tisti moment gledal stran, je***. Isto bi bilo če bi gledal v telefon ali radio.
Torej gledal sem mrtvi kot čez polno črto (ampak ljudje teh črt NE upoštevajo in jim ne zaupam) in se hotel prepričat da mi ta na zunanjem pasu ne bo prekrižal poti ko grem ven. Tudi kolesar ni naredil nič narobe, vse je pač moja krivda. Samo če bi prišel sekundo kasneje ali sekundo prej, bi ga jaz normalno videl in zabremzal. Nisem ga pa videl prej oz. nisem vedel da bo točno ta kolesar nama zaprl pot.
Kot pravim, hitrost je bila minimalna, na mojem avtu niti škode ni bilo.
Torej gledal sem mrtvi kot čez polno črto (ampak ljudje teh črt NE upoštevajo in jim ne zaupam) in se hotel prepričat da mi ta na zunanjem pasu ne bo prekrižal poti ko grem ven. Tudi kolesar ni naredil nič narobe, vse je pač moja krivda. Samo če bi prišel sekundo kasneje ali sekundo prej, bi ga jaz normalno videl in zabremzal. Nisem ga pa videl prej oz. nisem vedel da bo točno ta kolesar nama zaprl pot.
Kot pravim, hitrost je bila minimalna, na mojem avtu niti škode ni bilo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
s1m0n ::
Bo potrebno tudi malo več kontrole nad kolesarji v teh časih, ko je zunaj temačno že po 16h... Ker jih je veliko brez kakršnega koli pripomočka, da bi jih ostali udeleženci sploh imeli možnost videt.
wajdujc ::
Glede na to, da ima avtomatiko, je varnostna razdalja 1 sekunda, ker ne rabi še ene za reakcijo.
Oh mater! Stotine objav o kako so nevarne počasnele na in izven AC, potem pa slepo verjeti da je sekunda z avtomatiko dovolj, ker bo počasnela pred tabo valda v času odreagirala in zavirala pred nevarnostjo ne da bi prišlo do trka v katerega bi se frajer vril z avtomatiko ali brez.
BigWhale ::
Nestrpni, živčni in razdraženi vozniki pa so posledica nezavednih (pre)počasnih voznikov.
Ne, taksni vozniki so posledica sami svoje psihicne neuravnovesenosti.
BigWhale - Hitrost kolone se da še kako lepo ocenit, ko se pelješ mimo 5-ih vozil, nalimanih na meter, ob sredinski črti, ti da vedet, da več kot 60 ne gre
Ti da vedeti? Kako pa? A pomolis prst ven iz avta in meris hitrost prepiha? :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
BigWhale ::
Četudi boš vozil 180 na uro ves čas, boš iz LJ do MB prišel ene 15min hitreje od nekoga, ki bo vozil 130 na uro. Ne verjamete, probajte sami. Enostavno preveč vozil je. Če bi se spravili delati še en pas, bi dejansko morali delati že dva, saj bomo v tem času imeli že toliko več vozil.
Razdaljo 125km prevozis pri 130km/h v 57 minutah, pri 180km/h pa v 41 minutah. Ze za povprecno hitrost 130km/h nimas v praksi skoraj nikoli taksnih pogojev, kaj sele za hitrost 180km/h. Ce zraven upostevas se 100km/h omejitve v tunelih, potem razdalja, s katero lahko vozis z max hitrostjo samo se 100km, ker je za 20km tunelov omejitev. Pri hitrostih 180km/h in 130km/h je to 13 minut razlike.
Ce pa upostevas se guzvo na cesti je pa tvoja povprecna hitrost malenkost vec kot 100km/h.
zmaugy ::
Za vse apologete premikajočih se ovir na cesti:
45.člen ZPrCP
“4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.”
“(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena .“
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
Upam, da je zdaj vse jasno. Hvala.
45.člen ZPrCP
“4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.”
“(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena .“
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
Upam, da je zdaj vse jasno. Hvala.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
[Michael] ::
Nestrpni, živčni in razdraženi vozniki pa so posledica nezavednih (pre)počasnih voznikov.
Ne, taksni vozniki so posledica sami svoje psihicne neuravnovesenosti.
Nekateri mogoče res.
Vsi? Močno dvomim.
Posplošujeva, jaz v eno stran, ti v drugo, resnica pa je nekje vmes.
Jaz čeprav sem nadpovprečno izkušen voznik se včasih še vedno jezim zaradi dejanja kakega prepočasnega ali objestnega voznika(ce), saj nisem robot, imam čustva.
Pomagam si, da globoko vdihnem in izdihnem ter se pretvarjam, da je prepočasni ali objestni meni ljuba oseba.
Tako sem lažje toleranten in potrpežljiv.
Slej ali prej taka oseba zavije na drugo pot ali pa jo varno prehitim, ko je to mogoče.
St235 ::
Za vse apologete premikajočih se ovir na cesti:
45.člen ZPrCP
“4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.”
“(7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega ali petega odstavka tega člena .“
https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/45-c...
Upam, da je zdaj vse jasno. Hvala.
In kje tukaj pise, da je taka oseba odgovorna za dusevno motene bedake, ki niso sposobni prilagodit voznje dejanskim razmeram na cesti in prehitevajo kolono?
Nekateri mogoče res.
Vsi? Močno dvomim.
Tvoj problem v kaj dvomis. Dejstvo je da ste zivcni, razdrazeni in nestrpni vozniki zgolj in le zaradi lastnih psihicnih moten.
Dusevno zdravega cloveka pocasno vozilo ne more pripravit do tega da kot psihopat vozi nekomu za ritjo in pri tem ogroza sebe in ostale udelezence v prometu.
Jaz čeprav si domisljam ,da sem nadpovprečno izkušen voznik
There, fixed.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()