» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
114 / 308
»»

solatko ::

K0l1br1 - V taki koloni solatko vozi na podobni varnostni razdalji in mu niti na misel ne pride, da bi prehiteval, dokler se vsi pred njim na spucajo. Se mi ni nikoli v življenju toliko mudilo, da bi reskiral svojo glavo. Ko pa tako opico dohitim, pa tretja, po gasu do 90-100 in hitro mimo, potem pa 95 po števcu in prehitevanja se čudežno nehajo, niti mi nihče ne vozi na odbijaču.

maticb492 - Ti si eden tistih voznikov, ki vozite na pamet. Poznaš neko cesto in po njej sploh več ne opazuješ dogajanja, ampak po gasu in gremo. Tvoj način vožnje na tem odseku zmoti vsaka dlaka in to ni vožnja s prilagojeno hitrostjo, saj te nebi zmotili vozniki, ki se ustavijo, še manj pa tisti, ki vozijo počasneje. Ti se moraš prilagajat in ne drugi tebi.

Invictus - Pri zavijanju desno v rdečo luč, ne boš zgazil niti pešca, niti kolesarja, če upoštevaš, da imajo tisti s tvoje leve prednost in še vidiš jih bolje od tistih, ki ti priletijo od zadaj, zato je ta sprememba zakona smiselna (bivše zavijanje v desno pri utripajoči rumeni).

kamiKaZaA - Vsak udeleženec prometa ima pravico, da se pelje s hitrostjo, ki se njemu zdi varna in to sploh ni sporno, v prekršku pa je od trenutka, ko se za njim pojavita dve vozili in jima na prvem možnem mestu, ne omogoči, da ga varno prehitita in peljeta po svoji volji.
Torej pri vseh počasnih voznikih je problem samo to, da ne omogočijo normalnega prometnega toka, torej ne gledajo v vzvratna ogledala ali pa promet zadržujejo namerno. Oboje je prekršek, ki lahko ustvari zelo nevarne situacije in krvavo posledico.
Kdor pravi, da je to v redu in, da počasni vozniki ne predstavljajo nevarnost na cesti, je totalen prometni analfabet.

Za vse udeležence foruma - varnostna razdalja na gor ni omejena in je lahko tudi 4-i sekunde, ko pa se avta pred teboj ne vidi več, si pa avtomatično ti tisti, ki ustvarjaš kolono II.
Delo krepa človeka

matic492 ::

solatko je izjavil:

maticb492 - Ti si eden tistih voznikov, ki vozite na pamet. Poznaš neko cesto in po njej sploh več ne opazuješ dogajanja, ampak po gasu in gremo. Tvoj način vožnje na tem odseku zmoti vsaka dlaka in to ni vožnja s prilagojeno hitrostjo, saj te nebi zmotili vozniki, ki se ustavijo, še manj pa tisti, ki vozijo počasneje. Ti se moraš prilagajat in ne drugi tebi.


Jaz se lahko drugim prilagajam, ker če ni nobenega pred mano vozim svoj tempo, če pa je kdo vozim pa njegov tempo. Če nekdo vozi 50, je pa on tisti, ki se ne prilagaja ostalim
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

St235 ::

matic492 je izjavil:

St235 je izjavil:

Kaj tocno je nepredvidljivega pri pocasni voznji?


To, da če je omejitev 90 nimaš kaj vozit 60. Če imaš cliota, ali pa zdaj popularne 3-cilindraše v 2 toni težkem SUV-ju "zato da visoko sediš" pa avto ni zmožen potegnit ven iz ovinka potem ko moraš zabremzat na 40, da te ne vrže iz ovinka, nisem jaz kriv.

Razumem tudi da imaš otroke zadaj pa 2.5 toni v 7-sedežniku, samo potem se umakni, ko vidiš da imaš 12 avtov kolone zadaj.

Se enkrat, ker ocitno ne znas brat: kaj je tukaj nepredvidljivega? Ce te pri 90 km/h preseneti vozilo ki vozi 60 km/h potem vrni voznisko in nehaj ogrozat ostale udelezence v prometu.

matic492 ::

Enako lahko rečeš za nekoga, ki vozi v 90 coni 120. Oba izstopata in sta nepredvidljiva.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IL_DIAVOLO ::

Invictus je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vožnja cez rdeco ni sporna, ce zavijas desno. Ze itak se pogovarjajo, da naj bi ukinli rdeco luč pri takem kriziscu, ko je pas za zavijanje desno locen.

To skoraj pomeni uzakonitev vožnje po kolesarjih in pešcih...


To ze deluje drugod po svetu.

https://www.dnevnik.si/1042913529

BigWhale ::

solatko je izjavil:


BigWhale - Nikoli ne zagovarjam nobene kršitve, tudi vožnje čez omejitev ne. Dvakrat sem bil na travvniku, zaradi počasne kolone, ki jo je prehiteval nek idiot, kar se nebi zgodilo, če prvi v koloni nebi kršil zakona!


Hitrosti tiste kolone v bistvu nisi poznal in je ne mores poznati. Na cesti si bil zaradi idiota, ki je nepravilno prehiteval.

solatko je izjavil:


S počasno kolono se ustvarjajo nevarne situacije (kretena, ki bo prehiteval kolono, ne moreš umaknit, ker ne veš, kateri je med tistimi sto in več vozniki zadaj, ki tega ne bo zdržal), počasneta se pa da odstranit, če bi bilo to v interesu policije, pa ni.


Ne, nevarne situacije se ustvarjajo zaradi idiotov, ki ne razumejo, da so pac obticali v prometu, so promet. Ne znajo se obnasati in potem pocnejo neumnosti.

solatko je izjavil:


Verjemi, da je počasna vožnja v prekršku (vlečenje kolone) veliko bolj nevarna za ostale udeležence v prometu, kot pa kontrolirana vožnja preko omejitvi hitrosti.


Ne, ni. Tisti na celu kolone s svojo pocasnejso voznjo ne ogroza prav nikogar. Tisti, ki gre pa prehitro, si pa samo domislja, da gre za kontrolirano voznjo.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Tvoja razdalja je prevelika, njegova pa prava za 48 na uro. Če bi se začelo prehitevat počasnelo, bi ti zamujal. Zarad takih kot si ti so kolone, ker ne znate prehitet ko je treba, ne samo zarad tistih, ki se vozijo 50.

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.


Na fotki je v bistvu en sam kolicek med avtomobiloma, v teoriji bi lahko bila dva ampak je na desni ograja in ga zato verjetno ni. Kljub vsemu pa zaradi perspektive lahko vidis, da je zadnji avto v koloni malenkost pred kolickom, tako da je vmes mogoce malenkost vec kot 30m.

Utk ::

Odsevnik na ograji enako šteje, na isti razdalji je. Itak je pa dal tudi filmček, kjer lahko prešteješ skoraj 4 sekunde.


Za vse udeležence foruma - varnostna razdalja na gor ni omejena in je lahko tudi 4-i sekunde, ko pa se avta pred teboj ne vidi več, si pa avtomatično ti tisti, ki ustvarjaš kolono II.

Ja, komot, samo če imaš 3 take veleume na kupu, imaš takoj situacijo ko se kolona 20 km vozi 50 na uro, ali pa 110 po napol prazni avtocesti, in noben ne more prehitet nobenga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.
Na, pa uživaj v štetju sekund, ko zadek vozila pred mano prevozi kakšen marker, ki jih je ob cesti več kot dovolj, pa do takrat, ko ga prevozi moje vozilo.

Kot sem ocenil že po sliki, slabe 4 sekunde imaš.


Ne samo, da nimas pojma kako deluje perspektiva, se enga video posnetka ne znas pogledati in po njem oceniti razdalje. Pogledas kdaj se se marker skrije v senco avtomobila spredaj, pogledas cas, pocakas, da pride marker do konca kadra in spet pogledas cas. Razdalje je za dobri dve sekundi. Potem lahko odstejes se dolzino avtomobila spredaj.

Utk ::

Ne samo da nimata občutka za razdaljo, še štet ne znata.

Sej z njegovo razdaljo ni nič narobe, če se je sprijaznil, da bo vozil 50 naslednjih 20 km. Ni pa nujno, da se tako vozi. Se komot prebližaš in ob priliki prehitiš. Če si 3 sekunde zadaj nimaš šans.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ne samo da nimata občutka za razdaljo, še štet ne znata.

Sej z njegovo razdaljo ni nič narobe, če se je sprijaznil, da bo vozil 50 naslednjih 20 km. Ni pa nujno, da se tako vozi. Se komot prebližaš in ob priliki prehitiš. Če si 3 sekunde zadaj nimaš šans.

To razdaljo lahko uporabiš tudi za nabiranje zaleta, če si že odločen da boš prehiteval.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

[Michael] ::

Utk je izjavil:

Če si 3 sekunde zadaj nimaš šans.


Huh, nimaš pojma :))

Izberi si poljubni avto, jaz pa te bom prehitel s svojo Toyoto in se zmeniva, da bom vozil 4 sekunde za tabo.

Da pojasnim.
V razdalji, ki jo imam do tebe imam čas, da pospešujem, še preden pride do trenutka, ko začnem s prehitevanjem.
Ko bom imel prostor, da te prehitim bom jaz zapeljal na levi pas s precej večjo hitrostjo kot je tvoja, ker sem začel pospeševati že pred samim prehitevanjem.
Temu se reče dinamična vožnja.
Ti je to razumljivo?

Je pa tak manever tudi nevaren (kot je vsako prehitevanje), ker me zaradi večje hitrosti voznik, ki ga prehitevam spregleda in se potem on odloči prehitevati, ko sem jaz že skoraj ali čisto vzporedno.
Tako, se je zgodila moja zadnja nesreča, bila je le materialna škoda, kriv je bil seveda prehitevani, ker se ni prepričal, če lahko varno začne prehitevati vozilo pred njim (spregledal me je).

EnStot ::

[Michael] je izjavil:

Utk je izjavil:

Če si 3 sekunde zadaj nimaš šans.

...
Da pojasnim.
V razdalji, ki jo imam do tebe imam čas, da pospešujem, še preden pride do trenutka, ko začnem s prehitevanjem.
Ko bom imel prostor, da te prehitim bom jaz zapeljal na levi pas s precej večjo hitrostjo kot je tvoja, ker sem začel pospeševati že pred samim prehitevanjem.
Temu se reče dinamična vožnja.
Ti je to razumljivo?

Temu se reče nevarna vožnja! Če nimaš dovolj močnega avtomobila za prehitevanje, pač ne prehitevaj! Pika!

[Michael] ::

Motiš se, dinamična vožnja je to.

Nikjer ni predpisano kako močan mora biti avto, da lahko prehitevaš.

Ti pa lahko napišem, da nisi najboljši voznik, če tega ne razumeš.
In to kompenziraš s konji pod pokrovom motorja.

Raptor F16 ::

EnStot je izjavil:

[Michael] je izjavil:

Utk je izjavil:

Če si 3 sekunde zadaj nimaš šans.

...
Da pojasnim.
V razdalji, ki jo imam do tebe imam čas, da pospešujem, še preden pride do trenutka, ko začnem s prehitevanjem.
Ko bom imel prostor, da te prehitim bom jaz zapeljal na levi pas s precej večjo hitrostjo kot je tvoja, ker sem začel pospeševati že pred samim prehitevanjem.
Temu se reče dinamična vožnja.
Ti je to razumljivo?

Temu se reče nevarna vožnja! Če nimaš dovolj močnega avtomobila za prehitevanje, pač ne prehitevaj! Pika!


A res? A ti se potem traktorju ustaviš za ritjo, se pomakneš na levo in šele nato pospešiš? Jezus kristus, kje si se ti učil vozit?

Ti imaš lahko še tako močan avtomobil, pa bontisti z zaletom prej mimo kot ti ki moraš še pospešiti do te hitrosti. Fizika Mrrrraleeee
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

[Michael] ::

^^^hvala kolega, dober primer ;)

Raptor F16 ::

[Michael] je izjavil:

^^^hvala kolega, dober primer ;)


Dokaj začetniški :P

Tko nekak je izgledalo moje začetniško prehitevanje v prvih mesecih, ker sem bil še malo "posran" za volanom pa tudi 1.4 tonski avto s 100 konji ni ravno bil neka raketa s katero bi si upal kaj dost prehitevat :(

Ampak po prvih 50kkm je bilo drugače. Danes s 150kkm za sabo mi je ta dinamika že bolj domača pa še je prostora za učenje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

[Michael] ::

Vaja dela mojstra in vedno je prostor za učenje, če si odprt za to.

Jaz bom naslednje leto po grobem izračunu imel za sabo 2M km in razmišljam, da se preselim v prestolnico, avto prodam in hodim peš, za malo dlje grem s kolesom, občasno lahko še vedno najamem avto, ker imam dovolj tega prometa in vsega slabega, ki gre zraven.

EnStot ::

[Michael] je izjavil:

Motiš se, dinamična vožnja je to.
Nikjer ni predpisano kako močan mora biti avto, da lahko prehitevaš.
Ti pa lahko napišem, da nisi najboljši voznik, če tega ne razumeš.
In to kompenziraš s konji pod pokrovom motorja.

Ne, to je vsiljiva, nevarna vožnja prepotentnih voznikov. To je izsiljevanje tistega spredaj, ki strpno čaka na pravo priliko za prehitevanje, ker se seveda hoče najprej prepričati, če je dovolj prostora. 2-sekundna varnostna razdalja je dovolj za začetni pospešek, potem pa mu nenadno uleti "dinamični (fuj!)" voznik iz mrtvega kota in se vsili v itak prepovedano prehitevanje kolone ali še huje, nalima se prehitevalcu pred njim na rit in mu onemogoča vrnitev nazaj na izhodišče v primeru, da ni dovolj prostora za prehitevanje.
Take bi bilo treba z Unimogovim plugom zradirat s ceste.

[Michael] ::

Izsiljevanje tistega spredaj? Ta je pa dobra :))

Ne skrbi nestrpnež, ti ne bi zmogel moje stare mame zradirat s ceste, kaj šele mene.

Jaz se bom sam umaknil iz ceste, ko bo čas pravi.

[Michael] ::

EnStot je izjavil:

ali še huje, nalima se prehitevalcu pred njim na rit


:)):))

Preberi si še enkrat kaj si napisal.
Ti si uradno na moji ignor listi.
Izguba časa.

Raptor F16 ::

[Michael] je izjavil:

Vaja dela mojstra in vedno je prostor za učenje, če si odprt za to.

Jaz bom naslednje leto po grobem izračunu imel za sabo 2M km in razmišljam, da se preselim v prestolnico, avto prodam in hodim peš, za malo dlje grem s kolesom, občasno lahko še vedno najamem avto, ker imam dovolj tega prometa in vsega slabega, ki gre zraven.


Predvsem slednje, da si človek prizna napake in se zaveda problema. Naredil sem marsikateri kix, se kdaj razjezil na ostale ko so ga polomili, ampak na koncu sem se vedno vprašal... "kaj pa če bi jaz drugače reagiral?", "Kako bi reagiral?", "kaj je najboljše nareduti v prihodnje?"...

Načelno sem prišel do te stopnje da me napake drugih ne ganejo kaj dosti. Prilagodim se jim toliko, da zmanjšam nevarnost njihovega manevra in to je to.

:D zanimivo kako se človek s kilometri umiri. Moj oče raje vidi da ga jaz okoli vozim, prevozil je že ohoho poti, mati tudi. Če gremo kam skupaj ključi pristanejo pri meni :P no tudi jaz sem se naveličal tiste sunkovite vožnje in raje vozim umirjeno in čim bolj "gladko" da se idealno skoraj ne čuti pospeševanja, zavijanja in zaviranja. Na cilj prideš spočit :)

EnStot je izjavil:

[Michael] je izjavil:

Motiš se, dinamična vožnja je to.
Nikjer ni predpisano kako močan mora biti avto, da lahko prehitevaš.
Ti pa lahko napišem, da nisi najboljši voznik, če tega ne razumeš.
In to kompenziraš s konji pod pokrovom motorja.

Ne, to je vsiljiva, nevarna vožnja prepotentnih voznikov. To je izsiljevanje tistega spredaj, ki strpno čaka na pravo priliko za prehitevanje, ker se seveda hoče najprej prepričati, če je dovolj prostora. 2-sekundna varnostna razdalja je dovolj za začetni pospešek, potem pa mu nenadno uleti "dinamični (fuj!)" voznik iz mrtvega kota in se vsili v itak prepovedano prehitevanje kolone ali še huje, nalima se prehitevalcu pred njim na rit in mu onemogoča vrnitev nazaj na izhodišče v primeru, da ni dovolj prostora za prehitevanje.
Take bi bilo treba z Unimogovim plugom zradirat s ceste.


Tvoja dolžnost je, da spremljaš špegle ne pa da voziš kot konj s plašnicami, ki ga ob slučajnem zasuku glave vse preseneti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

Moja dolžnost je, da vozim tekoče s prometom, dolžnost "dinamičnih (fuj!)" voznikov pa je, da čimprej organizirajo svoje ekskluzivno prijateljsko srečanje z betonsko ograjo ali pa kandelabrom.

shadeX ::

A se slučajno beleži kakšno statistiko, koliko nesreč je na AC in koliko na magistralah? Ker se mi zdi, da kar se dogaja zadnje čase na AC je noro.

Na Gorenjski AC je danes spet počilo..

martincek1 ::

Pa ne samo enkrat, nesreča je tudi po izvozu za Kr. vzhod.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

7. Prometne nesreče glede na vrsto ceste

V letošnji prvi polovici leta 2019 se je največ prometnih nesreč pripetilo na cestah v naselju in sicer 5.534 oz. 64 %.

• Na regionalnih cestah se je v letošnjem letu pripetilo 20 prometnih nesreč s smrtnim izidom, umrlo je 24 udeležencev cestnega prometa.
• Na cestah v naselju se je v letošnjem letu pripetilo 12 prometnih nesreč s smrtnim izidom, umrlo je 13 udeležencev cestnega prometa.
• Na glavnih cestah se je v letošnjem letu pripetilo 7 prometnih nesreč s smrtnim izidom, umrlo je 9 udeležencev cestnega prometa.
• Na avtocestah in hitrih cestah se je v letošnjem letu pripetilo 6 prometnih nesreč s smrtnim
izidom, umrlo je 6 udeležencev cestnega prometa.

• Na ostalih lokalnih cestah so se v letošnjem letu pripetile 4 prometne nesreče s smrtnimizidom, v katerih so umrli 4 udeleženci cestnega prometa.

V primerjavi prvim polletjem leta 2018, letos beležimo povečanje števila umrlih predvsem na regionalnih cestah (letos 24, lani 14 umrlih). Delež umrlih na regionalnih cestah v letošnjem letu znaša visokih 43 %. Največ prometnih nesreč s smrtnim izidom se je pripetilo na regionalnih cestah I. reda (9prometnih nesreč).

https://www.avp-rs.si/management-varnos...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

IL_DIAVOLO ::

shadeX je izjavil:

A se slučajno beleži kakšno statistiko, koliko nesreč je na AC in koliko na magistralah? Ker se mi zdi, da kar se dogaja zadnje čase na AC je noro.

Na Gorenjski AC je danes spet počilo..


Sekcijsko omejitev hitrosti, kot ima to urejeno Hrvaska. Tako bo folk zacel malo razmišljati. Pogrešam tudi uporabo elektronskih tabel, recimo "left lane for speeding only" ali nekaj v tem smislu sem videl, ko sem bil na Hrvaškem.

Vožnja je bilo res zelo tekoca.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne samo da nimata občutka za razdaljo, še štet ne znata.


To si ti, kaj sem pa jaz je odlicen argument v debati.

K0l1br1 ::

shadeX je izjavil:

Na Gorenjski AC je danes spet počilo..
Dinamični vozniki, na katere ni nihče pazil, da ne bi naredili bedarije.

[Michael] ::

Dinamika (razgibanost; živahnost) vožnje sodi med temeljne prvine gibanja v prometu. Osnovni namen prometa namreč je, da pridemo iz kraja A v kraj B, po možnosti v čim krajšem času. Zato je tudi varnost prometa vedno v korelaciji s pretočnostjo prometa, čim hitrejšim pretokom vozil iz točke A v točko B. Promet mora biti čim bolj pretočen, kar se stori z ustrezno hitrostjo gibanja stvari (hitrost vožnje ne sme biti prenizka!) in z ustrezno cestno infrastrukturo, hkrati pa tudi varen. To imenujemo dinamika prometa oziroma dinamika vožnje voznikov posameznikov.

Dinamika vožnje je v slovenskem prostoru, kjer velja slogan: “Počasneje je varneje”, zanemarjen pojem. Vozniki ga ne poznajo in v veliki večini tudi ne vozijo dinamično. Samo poglejmo speljavanja pri prižgani zeleni luči na semaforu in oviranje hitrejših vozil na prehitevalnih pasovih avtocest. Izjema so motoristi, ampak oni v svoji dinamiki (nedovoljeno) pretiravajo.

Vozniki, ki vozijo nedinamično in z nepotrebno (pre)počasno vožnjo glede na razmere ovirajo druge, se ne zavedajo, koliko posrednih prometnih nesreč so krivi sami. Vozniki, ki so na cesti zato, da nekam pridejo v optimalnem času, postanejo za takimi vozniki nestrpni, živčni in razdraženi zaradi nepotrebnega oviranja. Svoj način vožnje v nekaj trenutkih spremenijo v agresivnejšega, začnejo z nevarnimi prehitevanji ali obvozi, kar lahko vodi do prometne nesreče. Te ne bi bilo, če jih voznik pred njimi ne bi nerazumno oviral.

Tudi (pre)počasna vožnja je zaradi oviranja vozil za seboj prometni prekršek, ki ga policija žal ne sankcionira. Zakon nalaga, da se mora počasno vozilo na prvem primernem mestu ustaviti in spustiti mimo hitrejše. Koliko tega vidimo v praksi?

Vozniki vozijo nedinamično, ker mislijo, da hitrost obija. Ubija samo napačna uporaba hitrosti. V nasprotnem primeru bi imeli na nemških avtocestah, kjer ni splošne omejitve hitrosti, dnevno veliko število mrtvih. Nasprotno: nemške avtoceste so ene najvarnejših. Prevelika ali neprilagojena hitost (razmeram na cesti, izkušnjam, stanju vozila..) je samo ena izmed zelo pogostih napak udeležencev v prometu. V prometu vedno ubijajo napake udeležencev, kamor sodi tudi nedinamična vožnja kot posredni vzrok prometnih nesreč.

VIR

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Po tem članku vidim, da na naših cestah ni nihče dinamičen oziroma je dinamičen v okoliščinah, ki tega ne omogočajo.

[Michael] ::

To je pač tvoje mnenje.

Realnost je povsem drugačna.

Nekaj nas je:
- jaz
- jype
- Polozweii
- in ostali

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Tudi jaz, ko sem z biciklom, skrbim, da se ne grejo preveč dinamične vožnje okrog mene, recimo z vožnjo v škarjice ali prekratko varnostno razdaljo. Za razliko od yipeta, ki je bolj mestni bojevnik, sem jaz bolj regionalno lokalni.

Pika na i ::

No ja. Nestrpni, živčni in razdraženi (pa pijani!), se nekateri že usedejo v avto. Ali na kolo.
Na semaforju je pa potrebno dokončat sms in šele potem speljat!;(

Če pa nisi zmožen 5 sekund počakat (pri svojih 150/h), da se jaz s svojimi 130, pospravim nazaj na vozni pas, ostani doma. Ker si nevarnost za cesto.
Poln piskr imam prepotentnih podivjanih idiotov. V Slo je še vedno omejitev na AC, 130.
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.

[Michael] ::

Draga Pika na i,

ne morem si pomagati, da ti ne bi vrnil žogice.

Nihče in nikjer ne zagovarja pijance v prometu!

Nestrpni, živčni in razdraženi vozniki pa so posledica nezavednih (pre)počasnih voznikov.

In kot drugo, če nisi zmožna počakati še 5 sekund na voznem pasu na AC, da grejo hitrejši mimo, bi bilo mogoče bolje, da se voziš z javnim prometom.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

[Michael] je izjavil:

Nestrpni, živčni in razdraženi vozniki pa so posledica nezavednih (pre)počasnih voznikov.
Taki so izključna posledica svojega genskega potenciala in izobrazbene kajmejebovske egoistične strukture. Če ne bi bilo prepočasnih voznikov, bi bila napačna barva ceste ali pa v megli manjkajoči znak, kjer bi pisalo, da je megla. Žal ne živijo sami v vesolju, da bi lahko počeli, kar bi hoteli.

[Michael] je izjavil:

In kot drugo, če nisi zmožna počakati še 5 sekund na voznem pasu na AC, da grejo hitrejši mimo, bi bilo mogoče bolje, da se voziš z javnim prometom.
Velja za hitrejše isto. Če niso sposobni voziti 5 sekund za počasnejšim, naj gredo z busom in naj vzamejo persen.

IL_DIAVOLO ::

Pika na i je izjavil:

No ja. Nestrpni, živčni in razdraženi (pa pijani!), se nekateri že usedejo v avto. Ali na kolo.
Na semaforju je pa potrebno dokončat sms in šele potem speljat!;(

Če pa nisi zmožen 5 sekund počakat (pri svojih 150/h), da se jaz s svojimi 130, pospravim nazaj na vozni pas, ostani doma. Ker si nevarnost za cesto.
Poln piskr imam prepotentnih podivjanih idiotov. V Slo je še vedno omejitev na AC, 130.


Ce nisi zmozna peljat 140 po stevcu(135 v praksi), se spravi s prehitevalnega pasu.

Hvala

Raptor F16 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pika na i je izjavil:

No ja. Nestrpni, živčni in razdraženi (pa pijani!), se nekateri že usedejo v avto. Ali na kolo.
Na semaforju je pa potrebno dokončat sms in šele potem speljat!;(

Če pa nisi zmožen 5 sekund počakat (pri svojih 150/h), da se jaz s svojimi 130, pospravim nazaj na vozni pas, ostani doma. Ker si nevarnost za cesto.
Poln piskr imam prepotentnih podivjanih idiotov. V Slo je še vedno omejitev na AC, 130.


Ce nisi zmozna peljat 140 po stevcu(135 v praksi), se spravi s prehitevalnega pasu.

Hvala


Alo, nisi sam na cesti.

Če naletiš na počasnejšega ki se ne more umakniti se nimaš kaj jezit. Siliti druge, da se umikajo med dva kamiona in tvegajo sendvič je kretensko.

Kretensko je tudi pizditi, če vidiš da gre za počasno vozilo ki se ne more umakniti isti moment.

Tačas strpno počakaš zadaj na primerni varnostni razdalji. Ko se začne umikati pohodiš gas in greš s svojim tempom mimo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

[Michael] ::

K0l1br1 je izjavil:

Če ne bi bilo prepočasnih voznikov, bi bila napačna barva ceste ali pa v megli manjkajoči znak, kjer bi pisalo, da je megla.

Slab argument.

K0l1br1 je izjavil:

Če niso sposobni voziti 5 sekund za počasnejšim, naj gredo z busom in naj vzamejo persen.

Ni mi problem se voziti par sekund za počasnejšim, če res prehiteva in pri tem pospešuje.

Problem je, ker se nekateri vozijo po levem kot da je vozni pas in s tem zavirajo prometni tok po nepotrebnem.

Ni pametno kar skočiti na prehitevalni pas, ko se ti pač zahoče, treba se je prepričati, da imaš prosto in pri tem ne boš nikogar oviral.

Če nekdo "leti" 200/h, počakaj in ga spusti mimo.

To, da je v prekršku je njegov problem oz. policije, udeleženci v prometu nismo drug drugemu policaji.

Lahko pa se civilizirano in kot odrasli o teh stvareh pogovarjamo.

In mimogrede, jaz osebno nimam s tem problema, tudi ne svetim z dolgimi lučmi ali trobim, držim primerno razdaljo in vklopim levi smerokaz in čakam...

Persena ne potrebujem, hvala vseeno za skrb.

K0l1br1 ::

[Michael] je izjavil:

Persena ne potrebujem, hvala vseeno za skrb.
Ni letelo nate.

mirator ::

[Michael] je izjavil:


Ni mi problem se voziti par sekund za počasnejšim, če res prehiteva in pri tem pospešuje.
Problem je, ker se nekateri vozijo po levem kot da je vozni pas in s tem zavirajo prometni tok po nepotrebnem.
Ni pametno kar skočiti na prehitevalni pas, ko se ti pač zahoče, treba se je prepričati, da imaš prosto in pri tem ne boš nikogar oviral.
Če nekdo "leti" 200/h, počakaj in ga spusti mimo.
To, da je v prekršku je njegov problem oz. policije, udeleženci v prometu nismo drug drugemu policaji.
Lahko pa se civilizirano in kot odrasli o teh stvareh pogovarjamo.
In mimogrede, jaz osebno nimam s tem problema, tudi ne svetim z dolgimi lučmi ali trobim, držim primerno razdaljo in vklopim levi smerokaz in čakam...

V vseh navedenih alinejah se strinjam s tabo. Če bi se vsi vozniki tega držali bi bilo tudi bistveno manj zastojev.
Če si na prehitevalnem pasu, vozi z najmanj dovoljeno hitrostjo vendar se umakni, če te nekdo dohiteva z bistveno višjo hitrostjo in tudi ni nobene potrebe, da čakaš, da te dohiti in mora bremzati.

EnStot ::

[Michael] je izjavil:


K0l1br1 je izjavil:

Če niso sposobni voziti 5 sekund za počasnejšim, naj gredo z busom in naj vzamejo persen.

Ni mi problem se voziti par sekund za počasnejšim, če res prehiteva in pri tem pospešuje.

Aroganca vase zagledanega osebka najnižje vozniške sorte!

Problem je, ker se nekateri vozijo po levem kot da je vozni pas in s tem zavirajo prometni tok po nepotrebnem.

Ja, in to si ravno ti.

Če nekdo "leti" 200/h, počakaj in ga spusti mimo.

Ravno nasprotno! Vzemi dvocevko, spusti šipo na vratih in ga odstreli v večna lovišča! Le zakaj bi pustil, da se žival matra?!

To, da je v prekršku je njegov problem oz. policije, udeleženci v prometu nismo drug drugemu policaji.

O ne, še kako je problem vseh nas civiliziranih državljanov in zato tudi ukrepamo proti takšnim teroristom.

Lahko pa se civilizirano in kot odrasli o teh stvareh pogovarjamo.

Ne, dokler se voziš 200 na uro! Za take pogovor poteka samo preko "nišana".

In mimogrede, jaz osebno nimam s tem problema, tudi ne svetim z dolgimi lučmi ali trobim, držim primerno razdaljo in vklopim levi smerokaz in čakam...

Ti imaš zelo resne psihične probleme.

Persena ne potrebujem, hvala vseeno za skrb.

Seveda, rabiš kaj precej močnejšega; prisilni jopič na primer!

solatko ::

BigWhale - Hitrost kolone se da še kako lepo ocenit, ko se pelješ mimo 5-ih vozil, nalimanih na meter, ob sredinski črti, ti da vedet, da več kot 60 ne gre, pri drugem izletu, mi je pa nasproti pridivjal avto pri 20-tem+ srečanemu vozilu. Ko srečaš kolono, ki vozi na zgornji meji omejitev, je med vozili konkretna razdalja in vsi se vozijo po sredini voznega pasu.

Idiotizem nekaterih se nebi sprožil, če bi se prometni tok odvijal normalno, ničkolikokrat videno na regionalnih cestah, na srečo gre največkrat brez pokanja. Idiotov ne moreš ustavit, počasni v koloni, če nebi bili ravno tako idioti, bi se na primernem mestu sami.

Po statistiki ne ogrožajo nikogar, po dejanskih posledicah njihove vožnje, pa poslušamo skoraj vsak teden. Od tistih mrtvih na regionalnih cestah, je nekaj sigurno takih, ko je šlo za nepravilno prehitevanje, manjka pa dodatek - počasne kolone.
Potem bi tudi vi začeli govorit drugače in bi se vsu plaz na tiste, ki bi zagovarjali počasno vožnjo.
Tako vam pa statistika maže oči in se vam zdi, da je tako obnašanje v prekršku, sprejemljivo in nenevarno. Idiote, ki nimajo živcev, ustaviš samo s čim bolj tekočim prometom, s počasnimi kolonami se pa sicer umiri promet, kar pa povzroči izpade idiotov.
Kaj in kako je bolje?
Veš to je podobno, kot pri pešcih - noben nebi bil mrtev, ne glede na voznike, če bi pešci malo bolj pazili na svoje zdravje vpometu.

EnStot - Hudo močen avto rabijo samo tisti, ki ne znajo prehitevat. V območju naših omejitev, se je čisto varno prehitevalo tako s fičkom 28KM, kot z yugecom 45KM+, samo pred prehitevanjem je potrebno dati v drugo ali tretjo brzino in ne šparat bencina.
Sem sam kar nekaj krat, čisto varno, s takimi vozili, prehiteval pajace s 100KM+.
Tudi če imaš 300KM v šesti brzini ne boš kaj hitro potegnil iz 60.

[Michael] - Dinamično ne pomeni tudi hitro. Gre za reakcije na situacijo v danem momentu - speljevanje, vožnja skozi ovinke, reagiranje pri ovirah, doseganje dovoljene hitrosti čim hitreje,... sicer pa je pomembno, da vedno voziš s prilagojeno hitrostjo, ki ti v določenih situacijah, omogoči varen izogib ali zaustavitev pred nepričakovano oviro. Ubija vedno neprilagojena hitrost.
Dinamična vožnja ima najboljše učinke v naseljih, kjer so potrebne hitre reakcije pri sorazmerno nizkih hitrostih.
Nestrpni, živčni in razdraženi vozniki, sploh nebi smeli opravljat človekovo najkompleksnejše opravilo - vozit vozilo v prometu! Vendar naš sistem pridobivanja dovoljenj za to, tega ne upošteva, čeprav pilotske licence ne dobi vsak kreten, pa kirurg tudi ni vsak, pa sta ta dva posla manj kompleksna, kot vožnja v prometu, kjer trpijo čisto vsi deli telesa in dve sekundi nista nikoli enaki.
Vedno se mora prilagajat tisti, ki pripelje od zadaj - varnostna razdalja, pravočasno znižanje hitrosti, počakat, da se tisti spredaj umaknejo. Če tega ne znaš, si kupi avto, ki ne zmore več kot 130 ali pa nehaj vozit.
Kje piše, da tistega, ki pelje 200, voznik, ki se spravlja prehitevat, sploh lahko vidi, za vajo izračunaj koliko metrov naredi v sekundi, ki je nekje povprečen reakcijski čas voznikov. Na prehitevanje in menjavo pasu, se povprečni voznik spravlja od 3 sekunde naprej - to je od takrat, ko prvič pogleda v ogledalo in do takrat, ko se spravi z voznega pasu.
Zato mora vedno pri taki hitrosti pazit norec, ki v gostem prometu vozi tako hitro in na srečo je večina teh norcev to tudi pripravljena storit, torej pravi čas znižat hitrost, resda s hupanjem in blendanjem, ampak vseeno ne poči vedno.

IL_DIAVOLO - Nikjre v zakonu ni navedeno, da se tisti, ki prehitevajo s 100 ali manj, ne smejo aktivno vključevati v promet. Če jih ne preneseš, se izključiš iz prometa, živci in ostali udeleženci, ti bojo hvaležni.

mirator - Vedno je na tistemu zadaj, da pazi kaj se dogaja pred njim in, če vozi s prilagojeno hitrostjo, nikoli ni problemov.

EnStot - Ti si tipičen primer fanta, ki je padel na sprejemu za šolanje policista. Dokler ne narediš sprejemnega in ne dobiš uniforme, lahko ob igranju policista, dobiš samo kakšno po zobeh, ko boš to počel pravemu. Tisti, ki vozi 200 to verjetno zna, ima avto s katerim lahko to počne varno, taki kot si ti, pa s svojm obnašanjem kažete svojo fovšijo in neuresničene življenske sanje. Če bi bil policist, bi imel različen odbos do vsakega od takih kršiteljev, saj se odloča od primera do primera. Niso vsi za isti koš.
Take, kot si ti, pa je potrebno s cest odstrant in jih gledat preko nišana.
Delo krepa človeka

[Michael] ::

solatko je izjavil:


[Michael] - Dinamično ne pomeni tudi hitro. ...doseganje dovoljene hitrosti čim hitreje,...

O ja, ravno to pomeni. Pomeni, da nisi (pre)počasen. Da suvereno pospešuješ do omejitve, opazuješ promet (ovire) in po potrebi prilagajaš hitrost razmeram in sitacijam, ne glede na omejitev. Včasih se je potrebno ustaviti, da preprečiš nesrečo.

solatko je izjavil:


Ubija vedno neprilagojena hitrost.

Ni res!
Ubijajo napake udeleženca v prometu ali več njih.

solatko je izjavil:


Če tega ne znaš, si kupi avto, ki ne zmore več kot 130 ali pa nehaj vozit.

Oh solatko, nimaš teh pooblastil tako, da nehaj sanjati ti namišljeni policaj.

solatko je izjavil:


Kje piše, da tistega, ki pelje 200, voznik, ki se spravlja prehitevat, sploh lahko vidi.

Če opazuješ dovolj dobro opaziš, da ga piči (pre)hitro in če nočeš povzročiti nesreče ne boš skočil pred njega, ker ne veš ali mu bo uspelo zavirati dovolj hitro.
A nisi ti pisal kako si si vozil po Nemških avtocestah?
Si pazil na hitre, si ane?
Lahko tudi na naših cestah, ne bo ti hudega, če kamikaze spustiš naprej.

solatko je izjavil:


Zato mora vedno pri taki hitrosti pazit norec

Če je (pre)hitri v prekršku, ne rabiš potencirati in storiti prekrška še ti, VSI moramo paziti!

Hvala za inštrukcije solatko ampak nič uporabnega nisem izvedel od tebe.

Jaz zagovarjam dinamično vožnjo na podlagi svojih izkušenj in sem odličen voznik - besede nekaterih potnikov.
 tudi psihoteste sem opravil ;)

tudi psihoteste sem opravil ;)

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Več kontrole, več kamer, vsakih 5 let testna vožnja + izpitne pole.
Strožje kazni za folk, ki se vozi s kripam.

PersonaRuda ::

scipascapa je izjavil:

Več kontrole, več kamer, vsakih 5 let testna vožnja + izpitne pole.
Strožje kazni za folk, ki se vozi s kripam.

Francija bo šla v podobni smeri:

Ponekod v Franciji testno vzpostavljajo nekoliko drugačen zakon in red na cestah, saj policiji pri nadzoru prometa pomagajo tudi zasebna podjetja.

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

Raptor F16 ::

scipascapa je izjavil:

Več kontrole, več kamer, vsakih 5 let testna vožnja + izpitne pole.
Strožje kazni za folk, ki se vozi s kripam.


Ma kakšna kontrola neki. Komisija naj v štartu pomeče nesposobne in neuravnovešene kandidate. Zakaj moramo vsi ostali na*ebat zaradi parih neprilagojenih telet?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Arzen28 ::

Dejstvo je, da so AC v Sloveniji prenatrpane. Četudi boš vozil 180 na uro ves čas, boš iz LJ do MB prišel ene 15min hitreje od nekoga, ki bo vozil 130 na uro. Ne verjamete, probajte sami. Enostavno preveč vozil je. Če bi se spravili delati še en pas, bi dejansko morali delati že dva, saj bomo v tem času imeli že toliko več vozil.

Sam ne zagovarjam teh bedakov, ki vozijo nad omejitvijo in pizdijo nad tistimi, ki prehitevajo 130 na uro. Drugo je, če vztraja na levem pasu in se dela slepega. Prav tako je drugo, če ti tik pred zdajci useka na levo stran, da moraš zavirati ko idiot. Če pa da lepo smernik in to pravi čas in vozi po omejitvah, pa folk nima kaj pizdit. Lepo je treba zavirati in na varni razdalji (tu padejo vsi ti dirkači) počakati, da se umakne na desni pas. Kakšna je kultura pri nas je lepo že videti, ko ob tablah 60 ali 80 na AC prehitevajo ko nori.

matic492 ::

Arzen28 je izjavil:

Dejstvo je, da so AC v Sloveniji prenatrpane. Četudi boš vozil 180 na uro ves čas, boš iz LJ do MB prišel ene 15min hitreje od nekoga, ki bo vozil 130 na uro. Ne verjamete, probajte sami. Enostavno preveč vozil je. Če bi se spravili delati še en pas, bi dejansko morali delati že dva, saj bomo v tem času imeli že toliko več vozil.

Sam ne zagovarjam teh bedakov, ki vozijo nad omejitvijo in pizdijo nad tistimi, ki prehitevajo 130 na uro. Drugo je, če vztraja na levem pasu in se dela slepega. Prav tako je drugo, če ti tik pred zdajci useka na levo stran, da moraš zavirati ko idiot. Če pa da lepo smernik in to pravi čas in vozi po omejitvah, pa folk nima kaj pizdit. Lepo je treba zavirati in na varni razdalji (tu padejo vsi ti dirkači) počakati, da se umakne na desni pas. Kakšna je kultura pri nas je lepo že videti, ko ob tablah 60 ali 80 na AC prehitevajo ko nori.



Si kdaj vozil 160 ali več? Če držiš normalno varnostno razdaljo se ti kamperji na levem pasu < 130 ne umaknejo, ker mislijo da boš vozil z njihovim tempom. Če prideš od zadaj in se ti ne umakne nimaš druge kot da prižgeš žmigavc, v ekstremih blendaš ali pa zmanjšaš varnostno dokler se ti ne umakne.

Včasih ko poblendam komu na lepi, konkretni varnostni razdalji, kar vidim kako nenadoma cukne na desni pas, ko človek očitno sploh ni bil pozoren na cesto.

Sploh pa jaz nimam problemov z tem, v zadnjem mesecu kar se spomnim sem enemu blendal, na klancu, kjer je narejen počasni pas za tovornjakarje, potem se pa v desno združi, in tam večina zaspanih 100-110 vozačev si ne zrajta da so zdaj na prehitevalnem zato tam ponavadi kar iz prve blendam ko se približujem od zadaj. Večina ljudi se lepo umakne.

To je seveda med vikendi, zvečer in pozno popoldan. To da nekdo kot fukjen blenda zjutraj ko je dnevna migracija v prestolnico je pa itak človek samo debil.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

solatko ::

[Michael] - Dinamično pomeni samo to, da v prometu nisi ovira in nima s hitrostjo nobene veze. Lahko si tudi počasen, če se pravi čas umakneš.

Prilagojena hitrost je tista, pri kateri pričakuješ napake drugih in jih s svojo vožnjo tudi popraviš.

Če ne znaš bit strpen in te motijo počasnejši na prehitevalnem pasu pri brzinah višjih od 130, si kupi avto, ki več ne gre in te ne bo nihče več motil. Niti slučajno ne igram policaja, se pa prilagodim obnašanju drugih in nisem nestrpen do počasnih, mi grejo pa na spolni organ posamezniki, ki bi radi urejali promet.

Govorim o tem, da se moraš zavedat, kadar voziš zelo hitro v gostejšem prometu, je velika možnost, da te nekdo v koloni ne bo videl, kajti v treh sekundah, kolikor povprečno traja, da se iz voznega premakneš na prehitevalni pas, narediš veliko več metrov, kot jih voznik, ki se spravi prehitevat, predvidi in tudi, če te zagleda zadnji trenutek, je možnosti, da se bo pravi čas umaknil, zelo malo, zato mora na take primere vedno pazit in predvidit tisti, ki vozi tako hitro.
Gre zato, da ekstremno hitrega, z lahkoto spregledaš, saj ko pogledaš, ga še ni, ko se skoplješ na prehitevalni pas, ga imaš pa na odbijaču ali že v prtljažniku.

Če ga ne vidiš, oziroma ga pri normalni vožnji ne vidš pravi čas, ga ne moreš mirkat, kaj ti tu ni jasno.
Kakšen voznik si, bi lahko ocenil samo v primeru, da se določeno relacijo peljem s teboj, vidim pa, da ti pojem dinamike ni čisto domač, pa včash smo rekli defenzivni voznik.

Polozweii - Več kot 50 let sem dnevni udeleženec v prometu, pa nimam nobenih problemov z drugimi udeleženci, na jetra mi grejo samo vozniki (pa tudi drugi udeleženci), ki to počno pod vplivom opojnih substanc, vse ostalo, z lahkoto toleriram in poizkušam vedno popravit njihove napake. Dejstvo je, da naših vozniških dovoljenj nimajo v rokah lečeči zdravniki, tehnično brezhibnost pa naši mehaniki, temveč prepuščamo to, večinoma z enim pregledom medicini dela, avte pa podkupljivim tehničnim pregledom, če bi za to odgovarjala zdravnik in mehanik, bi bila situacija precej drugačna.
Delo krepa človeka
««
114 / 308
»»