» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
112 / 293
»»

BigWhale ::

Mal ste bli off-topic. :>

MIHAc27 ::

predi je izjavil:

Ali pa ti, ki se naokoli vozijo z vozili, ki niso tehnično brezhibna. Pa podkupljivi mehaniki.

"Med vsemi primeri bi izpostavili tovorno vozilo, specializirano za prevoz betona, ki je imelo povsem okvarjen zavorni sistem in je zaviralo le z motorjem. To vozilo je bilo še do nedavnega vsakodnevno v prometu, predvsem na območju Ljubljane."

https://www.rtvslo.si/crna-kronika/podk...


Meni pa zaradi lučk težijo, k so slepi in ne vidijo da sveti, ali pa ker je avto malce nagnit po podvozju...
Potem pa spustijo 10 tonski šlepar brez bremz na cesto.

martincek1 ::

Včeraj na gorenjski avtocesti, iz predora Šentvid proti Povodju:

En model v tunelu (nek temen VW) prigoni mimo mene s cca 140km/h, zavije na vozni pas, prehiti par avtov po desni in zavije nazaj med dve vozili, konkretno izsili. Se vozim 10 sekund in za sabo zagledam lučke, si rečem 'tole bo zabavno', zavijem na vozni pas in gledam v vzvratno ogledalo. Policaj se z lučkam prilepi enemu avtu na rit in model šele po par sekundah dojame kaj se dogaja, se mu končno umakne, policaj naprej, po dveh sekundah ista zgodba. Končno prigoni mimo mene, jaz seveda za njim, ker ostali so vsi zmanjšal na 110km/h, in spet gledam kako se folk pred njim ne umika. Na žalost je bil na nujni vožnji in je prehitel tudi tipa v VW (ki je ves posran vozil na desnem pasu) ter v Vodicah zavil iz avtoceste. Ni blo pet sekund, ko sem ga spet videl za sabo, kako izsiljuje in vijuga med vozili.

St235 ::

Končno prigoni mimo mene, jaz seveda za njim, ker ostali so vsi zmanjšal na 110km/

In potem se pocutis poklicanega pametovat kako drugi vozijo? Zanimivo.

martincek1 ::

Pomiri se, trenutno na avtocestah še vedno velja omejitev 130km/h.

St235 ::

Preberi si cpp, trenutno je se vedno prepovedano sledit vozilu na nujni voznji.

Vedno znova me fascinira kako selektivno ljudje pametujejo o prometnih predpisih. Za ene je irelavantna varnostna razdalja, drugim dol visi za omejitve, tretjim je normalno prehotevanke po desni...

In potem se to pleme bedakov sreca na isti cesti.

martincek1 ::

Kar sem hotel povedati z tem, da sem za njim zavil na prehitevalni pas je, da sem lahko opazoval, kaj se dogaja pred njim in poleg tega z normalno hitrostjo vozil naprej.

Preveč časa si na forumu.

St235 ::

Sure, lets go with that.

lufthammer ::

(ki je ves posran vozil na desnem pasu) ter v Vodicah zavil iz avtoceste. Ni blo pet sekund, ko sem ga spet videl za sabo, kako izsiljuje in vijuga med vozili.

Pomeni, da je v petih sekundah pripeljal nazaj?
Dejmo si še kakšno zmislit!

LeQuack ::

martincek1 je izjavil:

Včeraj na gorenjski avtocesti, iz predora Šentvid proti Povodju:

En model v tunelu (nek temen VW) prigoni mimo mene s cca 140km/h, zavije na vozni pas, prehiti par avtov po desni in zavije nazaj med dve vozili, konkretno izsili. Se vozim 10 sekund in za sabo zagledam lučke, si rečem 'tole bo zabavno', zavijem na vozni pas in gledam v vzvratno ogledalo. Policaj se z lučkam prilepi enemu avtu na rit in model šele po par sekundah dojame kaj se dogaja, se mu končno umakne, policaj naprej, po dveh sekundah ista zgodba. Končno prigoni mimo mene, jaz seveda za njim, ker ostali so vsi zmanjšal na 110km/h, in spet gledam kako se folk pred njim ne umika. Na žalost je bil na nujni vožnji in je prehitel tudi tipa v VW (ki je ves posran vozil na desnem pasu) ter v Vodicah zavil iz avtoceste. Ni blo pet sekund, ko sem ga spet videl za sabo, kako izsiljuje in vijuga med vozili.


To da je vozil nemški avto je redundantna informacija.
Quack !

martincek1 ::

lufthammer je izjavil:

(ki je ves posran vozil na desnem pasu) ter v Vodicah zavil iz avtoceste. Ni blo pet sekund, ko sem ga spet videl za sabo, kako izsiljuje in vijuga med vozili.

Pomeni, da je v petih sekundah pripeljal nazaj?
Dejmo si še kakšno zmislit!


Če se ti ljubi napisat komentar, zakaj se ti ne ljudi prebrati post, ki ga citiraš?

njyngs ::

Od kdaj je postalo kolesarstvo tako osovraženo? Vsi kurcate nekoga, ki hoče zmanjšat izpuste, ki se hoče razgibat, ki hoče kaj manj stresnega od avta. Je tako težko počakat v udobju avtomobila, da varno prehitite kolesarja?

Vsak teden se mi zgodi, da mi ob zeleni za pešce in kolesarje nek kreten z mehkim penisom trobi in me preklinja ker on mora počakati, da mi pridemo mimo. In ne glede na to ali sem s kolesom ali pa peš. Enkrat ko bom imel dovolj slab dan mu bom skočil na haubo, jo zvil na max in takoj spizdil. Me zanima če se mu bo potem tako mudilo čakat na naslednjo križišče, da bo zelena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

shadeX ::

To so pač idioti. Edini problem, ki ga imam s kolesarji, je ta da če so v dveh, vozijo vzporedno namesto zaporedno.

Sem tudi sam kolesar in tega ne delam, če imam še nekoga zraven.

Po drugi strani, mi gre na živce če me avtomobili prehitevajo pol metra proč od mene z visoko hitrostjo. Ravno zaradi tega, ne izbiram več prometnih cest za kolesarjenje ali pa sploh ne grem kolesarit.

V bistvu so povsem enaki kot nestrpni avtomobilisti.


Tudi če tvoja trditev drži - daj ti nestrpnežu v roke pravo pištolo, drugemu nestrpnežu pa airsoft pištolo in boš videl kateri naredi večjo škodo. Nestrpnost pač ne sodi v promet, še manj pa v 2+ tonske kupe železja.

Problem je, da kolesarji ogrožajo in pobijajo pešce.


Ne trolaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

poweroff ::

V Ljubljani praktično ne vidiš kolesarja, ki bi upošteval rdečo luč. Zelo redko se ustavijo pred prehodom za pešce. Nevarno vijugajo med avtomobili. Vozijo vštric. Ogrožajo pešce, zlasti starejše in otroke.

Ja, avtomobilisti pa vozijo z visoko hitrostjo par cm od kolesarjev.

Ampak to ne opravičuje kolesarjev. In še enkrat. Tu in tam kakšen avto prevozi rdečo luč. Kolesarji se pa omejitve rdeče luči praktično ne držijo.
sudo poweroff

shadeX ::

Kolesarji se pa omejitve rdeče luči praktično ne držijo.


Ne vem kako je po LJ, ampak tudi če to drži je statistika dost zgovorna, ker do nesreč praktično ne prihaja. Vsaj jaz še nisem slišal za nesrečo, da bi povozilo kolesarja kadar je prevozil rdečo luč. Sedaj pa ti prevozi z avtomobilom rdečo luč - kolesar bo ogrožal samo sebe (ajde in nekaj materialne škode na avtu), medtem ko boš z avtom prevozil rdečo luč, bodo posledice katastrofalne.

In verjetno pri rdeči luči tudi kolesar ne prevozi križišča (samomor) ampak zapelje na pločnik in gre čez cesto na drugi strani, kjer verjetno sveti zelena za pešce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

broken/link ::

poweroff je izjavil:

Tu in tam kakšen avto prevozi rdečo luč.

se voziš kaj po LJ? v prometnih konicah? potem veš, da ni "tu in tam" ampak se to kar lepo redno dogaja. Tako da kar se tega tiče avtomobilisti niso nič boljši od kolesarjev.

WizzardOfOZ ::

shadeX je izjavil:


V bistvu so povsem enaki kot nestrpni avtomobilisti.


Tudi če tvoja trditev drži - daj ti nestrpnežu v roke pravo pištolo, drugemu nestrpnežu pa airsoft pištolo in boš videl kateri naredi večjo škodo. Nestrpnost pač ne sodi v promet, še manj pa v 2+ tonske kupe železja.


Problem je v tem, da streljala bosta oba. Posledice streljanja bodo pa različne. In enako je s kolesarji in avtomobilisti. Večina njih so egoistične svinje, popolni debili, ki brez znanja CPP in s "talentom", delajo prekrške. Posledice so pa pač različne. Ampak to še vedno ne daje kolesarjem nobene pravice za kršit CPP. Če je rdeča luč se je treba pač ustavit.

shadeX ::

Če je rdeča luč se je treba pač ustavit.


Ampak še sedaj ne vemo ali je bil samo en kolesar ki je prevozil luč, ali pa to sistematično vsi delajo. Jaz tega ne verjamem, ker tega ne vidim.. je pa res da je po Ljubljani lahko več samomorilskih kolesarjev.

WizzardOfOZ ::

V okolici BTC-ja noben kolesar ne upošteva rdeče luči, niti območja pešcev.

birtija ::

V okolici BTC tudi veliko avtomobilistov, kamionarjev, avtobusov LPP in motoristov ne upošteva rdeče luči. Stanujem tam in se vsakodnevno srečujem s tem problemom.
Pa še prometa je nenormalno veliko. In se sprašujem, kako bo, ko bo tam še IKEA.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: birtija ()

WizzardOfOZ ::

Odlično bo. >:D Še več bumbarjev na in ob cestah.

martincek1 ::

shadeX je izjavil:

Če je rdeča luč se je treba pač ustavit.


Ampak še sedaj ne vemo ali je bil samo en kolesar ki je prevozil luč, ali pa to sistematično vsi delajo. Jaz tega ne verjamem, ker tega ne vidim.. je pa res da je po Ljubljani lahko več samomorilskih kolesarjev.


Letos imam za sabo cca 5000km na kolesu, in lahko potrdim, da zelo veliko cestnih kolesarjev ne upošteva rdeče luči na manjših križiščih. Ponavadi so to križišča, po katerih vozijo dnevno in jih smatrajo za nepotrebna, včasih gredo čez ker ni prometa.

s1m0n ::

Jaz srečujem na našem koncu te na cestnih kolesih (te, ki vozijo za XY). In lahko rečem, da se nikjer ne ustavljajo :) Verjetno iz navad... Vozijo v podvozih kjer je vožnja s kolesi prepovedana pa tudi preko semaforjih za pešce. Kaj so tisti znaki z napisom STOP še verjetno ne poznajo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

roCkY ::

Vsako leto je slabše.
Kolesa bo treba registrirat!

LeQuack ::

broken/link je izjavil:

poweroff je izjavil:

Tu in tam kakšen avto prevozi rdečo luč.

se voziš kaj po LJ? v prometnih konicah? potem veš, da ni "tu in tam" ampak se to kar lepo redno dogaja. Tako da kar se tega tiče avtomobilisti niso nič boljši od kolesarjev.


Jaz bi rekel da v 50% semafornih intervalih nekdo z avtom zapelje v rumeno in celo v rdečo, vsaj v LJ. Pa še to je precej optimističen procent gleda na lastne izkušnje. Če ne zapelješ v rumeno ti trobijo zadaj ali te celo prehitijo in gredo suvereno v rdečo.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

solatko ::

https://www.radio-odeon.com/novice/kole...

Toliko o previdnih in bogih kolesarjih!
Delo krepa človeka

LeQuack ::

A nisi imel ti neke komentarje o tem kako vedno divjaš s povprečno 200kmh in da se ljub temu pelješ varno.
Quack !

WizzardOfOZ ::

LeQuack je izjavil:

broken/link je izjavil:

poweroff je izjavil:

Tu in tam kakšen avto prevozi rdečo luč.

se voziš kaj po LJ? v prometnih konicah? potem veš, da ni "tu in tam" ampak se to kar lepo redno dogaja. Tako da kar se tega tiče avtomobilisti niso nič boljši od kolesarjev.


Jaz bi rekel da v 50% semafornih intervalih nekdo z avtom zapelje v rumeno in celo v rdečo, vsaj v LJ. Pa še to je precej optimističen procent gleda na lastne izkušnje. Če ne zapelješ v rumeno ti trobijo zadaj ali te celo prehitijo in gredo suvereno v rdečo.

Za izgovor ti je trobljenje, da voziš v rumeno? A pol tudi skačeš, ko ti drugi rečejo da skoči?

Ne rabiš vozit v rumeno. In ko nas bo več takih, bodo tudi križišča bolj pretočna. Ne da tisti z zeleno čakajo tiste, ki so šli v rumeno ali rdečo.

scipascapa ::

težko spat ob pol 4?

lequack: 50%? 100% vsi zapeljejo v rumeno in pa 50% v rdečo. zakaj?

ker ni kaznovanja, zato.

Zgodovina sprememb…

poweroff ::

Številke kažejo:

V Veliki Britaniji so številke pokazale, da so počasni vozniki vse večkrat krivi za prometne nesreče s težjimi poškodbami ali smrtnimi žrtvami.

Britansko ministrstvo za promet je razkrilo, da sta v lanskem letu na njihovih cestah zaradi počasnih voznikov umrli dve osebi in še 26 se jih je težje poškodovalo. Pri manjših poškodbah 132 ljudi so prav tako kot uradni vzrok navedli prepočasno vožnjo. Počasni vozniki, ki vozijo celo pod omejitvijo, so v večini primerov krivi za premajhno razdaljo med vozili, prehitevanja, zastoje in jezo na cestah.

https://siol.net/avtomoto/novice/prepoc...
sudo poweroff

EnStot ::

Počasni vozniki naj bi bili krivi za 2 smrtni žrtvi??? Oouauuu, v primerjavi s tisoči žrtvami prehitrih voznikov je to res ogromen procent.
Počasni voznik ne morebiti kriv za premajhno varnostno razdaljo vozila za njim. To vedno določa zaritnež, kot tudi določa v katerem neprimernem trenutku bo prehiteval.

[Michael] ::

Mogoče niso neposredno krivi.

So pa posredno krivi, ker:

- vozijo pod dovoljeno mejo
- vozijo pod mejo najnižje dovoljene hitrosti
- zavirajo protmetni tok
- se ne umikajo hitrejšim voznikom/cam

To ni opravičilo za objestne voznike/ce.

V prometu je nujno biti strpen, do vseh.

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

EnStot je izjavil:

Počasni vozniki naj bi bili krivi za 2 smrtni žrtvi??? Oouauuu, v primerjavi s tisoči žrtvami prehitrih voznikov je to res ogromen procent.
Počasni voznik ne morebiti kriv za premajhno varnostno razdaljo vozila za njim. To vedno določa zaritnež, kot tudi določa v katerem neprimernem trenutku bo prehiteval.


Takšni zajedljivi komentarji samo izkazujejo egoizem in aroganco, ki ne sodita v promet.

Ne vem zakaj se tudi za vožnjo avtomobila ne uvajajo psihotesti. Sicer pa jaz razumem, da ne more biti vsak psihofizično dohajati večine ampak mnogi bi morali obnavljati izpit na par let.

Odkar sem slišal komentarje "saj se lahko 80 po avtocesti vozim", "koga pa jaz ogrožam? (Vozi v naselju tempomat 60 pravtako zunaj naselja)", "saj imam jaz prednost", ...

Močno verjamem, da bi morali bitu psihitesti OBVEZNI če sploh želiš obdržati vozniški izpit.

3/4 cincarjev bi odpadlo takoj. Ostanejo kvečjem tisti, ki zaradi dimenzij, mase ali drugih lastnosti vozila ne zmorejo voziti hitreje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Sicer malo offtopic ampak zanimiva informacija.

Ravnokar sem izvedel, da so izpit določeni osebi podaljšali še za pol leta. Stara 93 let :O

WizzardOfOZ ::

Ja. Pri nas je bil najstarejši star 96, pa je še "vozil". Na glavno cesto je zapeljal, brez da bi pogledal in vedno koga izsilil, rdeče luči definitivno ni videl, .... V glavnem na koncu so mu policaji pripeljali avto domov, njega pa s policijskim avtom in od takrat naprej ni več vozil. Vozil je pa 60 let starega hrošča.

solatko ::

EnStot - Sam sem moral dvakrat v življenju zaviti na desno in se reševati na travi (na srečo je bil nivo enak, sicer bi zavil na levo in se zaletel v počasnejše, nasproti vozeče vozilo), ko se je zgodilo prehitevanje počasne kolone s strani voznika iz ozadja, zato vedno trdim, sa so za skoraj vse nesreče s težkimi posledicami ob prehitevanjih kolon, posredno krivi vozniki, ki zaradi kršenja CPP ustvarijo počasno kolono. To kar ugotavljajo britanski strokovnjaki, so že pred več deset leti ugotovili nemški strokovnjaki in to tudi dokazali s raziskavo obnašanja voznikov pri določenih hitrostih prvega voznika.

Ni zastonj v zakonu napisano, da se moraš umaknit na prvem primernem mestu, če s počasnejšo vožnjo zadržuješ prometni tok, ravno zaradi tega, ker so vsi vozniki ob sredinski črti in na odbijačih drug drugemu, tako, da mora tisti, ki se odloči prehiteti, to storiti s celo kolono, ker se med vozila ne more vrint. Problem je v tem, da večina policij tega početja ne preganja tako, kot vožnje nad omejitvijo, saj živijo v zmotnem prepričanju, da počasne kolone niso nevarne in, da je v redu, če se hitrost na ta način umirja.
Reagirajo samo v primeru, če se v taki koloni znajdejo sami in še to po nekaj kilometrih take vožnje.

Ko dohitim počano kolono, vedno vzdržujem normalno varnostno razdaljo, ker kolone ne prehitevam, nikoli.
Delo krepa človeka

K0l1br1 ::

solatko je izjavil:

zato vedno trdim, sa so za skoraj vse nesreče s težkimi posledicami ob prehitevanjih kolon, posredno krivi vozniki, ki zaradi kršenja CPP ustvarijo počasno kolono.
Kup neumnosti danes. Kriv je bedak, ki je prehiteval kolono.

EnStot ::

K0l1br1 je izjavil:

solatko je izjavil:

zato vedno trdim, sa so za skoraj vse nesreče s težkimi posledicami ob prehitevanjih kolon, posredno krivi vozniki, ki zaradi kršenja CPP ustvarijo počasno kolono.
Kup neumnosti danes. Kriv je bedak, ki je prehiteval kolono.

TAKO JE! Konec besedi.

WizzardOfOZ ::

Kriv za nesrečo ja, zato da je pa ta bedak "znorel" in začel vse skupaj prehitevati, ter s tem povzročil nesrečo, pa je kriv počasni voznik, ki se ni umaknil.

60km/h v in izven naselja tudi ni normalna vožnja (enkrat je 10 preveč, drugič 30 premalo), pa na dolenjskem vsakič to doživim, da tako vozijo. In vedno se potem najde še tak, ki znori zaradi tega, ker mora 60 voziti po ravni cesti ob lepem sončnem vremenu in gre prehitevat na silo vso kolono. Na štajerskem mi pa ponavadi trobijo, ker vozim "samo" 90km/h po regionalkah. Na gorenjskem pa vsi 60, ker je treba šparat.

EnStot ::

Raptor F16 je izjavil:

EnStot je izjavil:

Počasni vozniki naj bi bili krivi za 2 smrtni žrtvi??? Oouauuu, v primerjavi s tisoči žrtvami prehitrih voznikov je to res ogromen procent.
Počasni voznik ne morebiti kriv za premajhno varnostno razdaljo vozila za njim. To vedno določa zaritnež, kot tudi določa v katerem neprimernem trenutku bo prehiteval.


Takšni zajedljivi komentarji samo izkazujejo egoizem in aroganco, ki ne sodita v promet.

Takšni zajedljivi komentarji samo izkazujejo TVOJ ZARITNI, NESTRPNI egoizem in aroganco, ki definitivno ne sodita v promet, ampak na psihiatrični oddelek NLP.

fikus_ ::

Spet se bodo oglasile snežinkice. To, da nekdo prehiteva kolono, je ponavadi več vzrokov. Poleg popljuvanega, nevzgojenega, neprilagojenega, norca, budale, . . . v vozilu, ki prehiteva, ja vzrok tudi počasen voznik, ki dela kolono za sabo!

Če spremljate raziskave nesreč v letalstvu, boste videli, da je le redko kdaj samo en vzrok za nasreco. Skoraj vedno je veriga vzrokov, ki jo lahko pilot prekine ali pa ne.
Tako je najenostavneje napisat za vzrok nesreče izsiljevanje prednosti, neprilagojena hitrost, napačna stran vožnje, . . . . Skoraj nikoli slabo vzdrževana cesta, ali kaj podobnega.

Že več kot 5 let se vozim v službo po regionalki, kjer je na enem odseku omejitev 40 km/h, ker je cesta v tako slabem stanju! Normalno na regionalki ne sme biti omejitve pod 60 km/h (kraj/naselje 50 km/h) ampak so tukaj izigrali zakon s tem, da je to uradno gradbišče! Potem se zamislite, ali smo res banana republika.

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kriv za nesrečo ja, zato da je pa ta bedak "znorel" in začel vse skupaj prehitevati, ter s tem povzročil nesrečo, pa je kriv počasni voznik, ki se ni umaknil.

60km/h v in izven naselja tudi ni normalna vožnja (enkrat je 10 preveč, drugič 30 premalo), pa na dolenjskem vsakič to doživim, da tako vozijo. In vedno se potem najde še tak, ki znori zaradi tega, ker mora 60 voziti po ravni cesti ob lepem sončnem vremenu in gre prehitevat na silo vso kolono. Na štajerskem mi pa ponavadi trobijo, ker vozim "samo" 90km/h po regionalkah. Na gorenjskem pa vsi 60, ker je treba šparat.


Ja logično.... najbolj me razpizdi ko po lepem sončnem vremenu na odlični cesti vozi debil 40km/h ko je omejitev 50km/h... pa pelji vsaj 60 po števcu itak ti števec laže za 5km/h torej kazni ne bo, pa bomo vsi srečni... ne model gre vozit 40km/h in naredi kolono in pol ga gre nekdo prehitevat in valda smo krivi mi ne bedak ki bi mu morali odvzet izpit...

Itak bi morali polovici folka odvzet izpit, ljudje nad 65 let nimajo v 90% motoričnih sposobnosti in delajo gužvo kjerkoli se pojavijo... najbolj opazno je to na krožiščih, ker ne znajo precenit in potegnit ampak čakajo druge da odpeljejo in tako delajo nenormalne kolone, ko bi jaz že 6x zapustil krožišče če bi bil na njegovem mestu, ker ne poznajo avta, nimajo občutka za oddaljenost in ničesar... in to je glavni problem...

Pri 60tem letu oz. ko greš v penzijo bi morali ljudje še 1x opravljat CPPje in vozniški izpit, kjer bi morala bit komisija ljudi ki bi ocenjevala njihov reakcijski čas v krožiščih, križiščih ipd... ker tam se izvajajo največje neumnosti!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

EnStot ::

Oj endivija, ledenka ali kaj si že za en radič, kakšno topoumno nakladanje!
Saj se mi sploh ne ljubi odgovarjati na velikanski kup neumnosti, ki si jih natrosil.

    Prehitevanje se ne "zgodi" (pasiv), pač pa ga nekdo izvede.
    Predsednik anglosaksonskih nestrpnežev ni nikakršen strokovnjak
    Vozniki "na srednji črti in odbijačih drug drugega" so tečneži feryzove sorte in popolnoma sami odgovorni za neumnosti, ki jih počenjajo v prometu.
    Če nimaš možnosti za varno vrnitev na vozni pas, NE SMEŠ PREHITEVATI!


Dost je za enkrat!

Mato989 ::

Moraš pa tudi vozit tako da ne oviraš prometa, in ko so pogoji za vožnjo po omejitvi primerni ni dobrega razloga da voziš pod omejitvijo in ustvarjaš kolono in nestrpne ljudi!

Zakaj potem ne damo omejitve vsepovsod 10km/h tako bomo rešili vse težave kot kaže =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

EnStot ::

mato989, takim zelencem kot si ti, bi morali takoj odvzeti izpit in poslati na enoletni anger management v prison camp.

s1m0n ::

Za nesreče bo vedno kriva hitrost in ne 10km/h počasnejša vožnja od predpisane!
Pri nas je glavna cesta z omejitvami 50km/h pri križiščih... Teh 50km/h vozi le manjšina (tisti, ki so tukaj blizu doma, tisti, ki gredo po otroke v šolo/vrtec...) ostali ga mimo križišča in prehoda priletijo 80km/h+. Koliko je bilo na tem enem križišču že mrtvih...
Res, da je veliko krat kriv nekdo, ki temu vzame prednost, a kaj ko jih večina prileti skoraj z 2x predpisane hitrosti.

BigWhale ::

Al pa ce bi nehal s posplosevanjem. FFS. In navajanjem nekih neumnih procentov, ker vsi skupi zvenite kot bebava reklama za pralni prasek. Vedno berem kako noben ne uposteva oranzne in kako vsi kolesarji ignorirajo rdeco luc. Dajte odrastite ze, no. Ce ste danes videli kolesarja, ki je sel v rdeco, to ne pomeni, da gredo kar vsi v rdeco. Jaz jih vidim na stotine, ki povsem ok vozijo. Tako kolesarjev kot voznikov.

In nehajte ze z nebulozami in pripisovanjem krivde prehitevanemu vozilu. Prehitevano vozilo ni nikoli krivo za nesreco ob prehitevanju (pustimo to, ko zacne nekdo pospesevati medtem, ko se ga prehiteva). VEDNO ampak res VEDNO je kriv tisti, ki nepravilno prehiteva. Ce ne znas prehitevati potem ne prehitevaj, ce si psihicno tako nestabilen, da te nekdo, ki vozi pocasneje tako znervira, da se odlocis nepravilno prehitevati, potem nisi za na cesto. Vse ostalo so pa blodnje in neko debilno opravicevanje nepravilnega prehitevanja.

Prehitevajte tako kot se prehiteva ali pa osebnemu zdravniku recite, da potrebujete napotnico za psihiatra.

solatko ::

K0l1br1 - Res je kriv bedak, ki se spravi prehitevat, vendar naj bi bila kaznovalna politika taka, da podobne situacije prepečuje, saj tisti, ki sreča tako kolono in po navadi utrpi najhujše posledice, tega ne more preprečiti, v tekočem prometnem toku, pa do takih situacij ne prihaja. Sam sem večkrat pripeljal do Šentjakoba iz Litije, kolono nekaj deset vozil, da ni bilo nobenega prehitevanja - vožnja 95-100 (po števcu) in v naseljih 55(po števcu). Kolona je bila raztegnjena in vožnja prijetno enakomerna. Prehitevanje je v taki koloni možno avto po avto (po predpisih), kar v počasni koloni ni možno.

Tisti, ki ustvari počasno kolono, se največkarat niti ne zaveda, da je v prekršku ves čas take vožnje in se sploh ne zaveda, kakšno nevarnost s tako vožnjo povzroča.

Nepoznavalci prometa, ki to zagovarjate pa pač nimate pojma o dogajanju v prometu, saj je na cesti veliko neprilagojenih osebkov, ki jim vožnja v počasni koloni povzroča določene psihične težave in, da teh osebkov ni mogoče, z načini, ki jih trenutno uporabljamo pri pridobivanju vozniškega dovoljenja, odstraniti.

Ni mi jasno, kako nekateri konstantno zagovarjate početja posameznikov, ki vedno kršijo cestno prometne predpise, z oviranjem prometnega toka, ste pa kot sršeni, ko nekdo omeni, da včasih pelje varno, precej preko omejitve pa še vedno vozi v okviru prilagojene hitrosti in ne ogroža s svojim početjem drugih udeležencev v prometu.

EnStot - Vseeno je kršenje prometnih predpisov nezaželjeno ali v minus ali v plus. Če nisi sposoben peljat na zgornji meji omejitve, se moraš potencialno hitrejšim umaknit, tako zakon, vi pač drugače, saj se po vašem CPP krši po vaših merilih, ne zavedate se, da se ljudje različno odločajo, katere predpise bodo kršili, namerno ali iz nepoznavanja.

s1m0n - Kdor pozna definicijo prilagojene hitrosti, se zaveda, da so skoraj vse nesreče zaradi neprilagojene hitrosti, ki pa ni nujno preko omejitve na tem odseku.

BigWhale - Pri prehitevanju kolone je dejstvo, da en kreten prehiteva kolono, predvsem zaradi kršenja predpisov drugega kretena, kar se vam ne da dopovedat. Obnašanje vseh voznikov je v počasni koloni, popolnoma drugačno, kot v koloni, ki vozi na meji omejitve.
Tebe osebno pa vprašam - držiš vedno varnostno razdaljo 2 ali več sekund, ko se pelješ v taki koloni, tudi nekaj kilometrov daleč? Jaz osebno jo, poleg tega pa nikoli v življenju nisem prehiteval kolone.
Kršitev CPP je nevarno tako navzdol, kot navzgor, kadar to ni pod kontrolo.
In vedno se bo, ob kršitvi zaviranja prometnega toka, našel tudi bedak, ki bo nepravilno prehiteval in občasno bo v takih situacijah, nastradal voznik, ki to kolono srečuje, niti dolžen, niti kriv, zato je potrebno narediti čim več za to, da do takih situacij sploh ne prihaja!
Ni treba brisat posta, saj je on topic, lahko pa mi pošteno odgovoriš na zastavljeno vprašanje.
Delo krepa človeka

s1m0n ::

Tisti, ki ustvari počasno kolono, se največkarat niti ne zaveda, da je v prekršku ves čas take vožnje in se sploh ne zaveda, kakšno nevarnost s tako vožnjo povzroča.


Wait what? V kakšnem prekršku pa si, če namesto 50 voziš 40, če namesto 60 voziš 50...?
A sem jaz tudi v prekršku, ko po AC vozim 80 s prikolico?

A je traktor tudi v prekršku, ko vozi 50 pri predpisanih 90?

solatko ::

s1m0n - Takoj, ko sta za teboj dve vozili, gre za prekršek - oviranje prometnega toka - tudi traktor je v prekršku, če ne omogoči varnega prehitevanja. Celo kazen za ta prekršek je predpisana.
Na AC nisi v prekršku, če voziš vozilo, ki je po deklaraciji sposobno peljat hitrost, najmanj 60km/h.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()
««
112 / 293
»»