» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
99 / 293
»»

solatko ::

IL_DIAVOLO - Statistika kaže, da ne. Največ nesreč povzročijo v starostni skupini do 25 let.

rosomah - Seveda boš prilepil link do te trditve.

Mare2 - Recimo, da sem občasno malo bolj hiter, zato pa še nisem divjak, ker ne tiščim brez veze in povsod, kar počnejo divjaki. Vozniki, ki vozimo s prilagojeno hitrostjo nismo divjaki. Divjaki se umirijo, ko se jim kaj zgodi, če imajo še možnost, mi pa se umirimo, ko razmere na cesti ne dovoljujejo hitrejše vožnje, začuda, gremo velikokrat pod omejitvijo na posameznem odseku. Divjaki vozijo vedno podobno, ne glede na razmere na cesti, ravno tako divjajo po naseljih, česar mi ne počnemo, prehitevajo počasnejše kolone na regionalkah, kar mi tudi ne počnemo, če pa misliš na samo hitrost, potem pa smo divjaki, kot dirkači, vozniki na nujnih vožnjah, policisti na AC,....
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Občasno malo prekoračim hitrost, nič več kot duplo :D

solatko ::

IL_DIAVOLO - vedno s ph.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Pojem oziroma pomen prilagojene hitrosti je eno.
Pojem omejitve hitrosti je drugo.


Caki, bom bolj preprosto povedal. Zakon ti NIKJER ne dovoljuje prekoracitve hitrosti pod pretvezo, da je tvoja hitrost se vedno ustrezno prilagojena razmeram. Ti kar razlozi policaju, da si dirkal z 200km/h in da je blo vse ok, ker je bla hitrost prilagojena razmeram na cesti. Najbrz ti bo sam thumbs up pokazal in ti salutiral. :>

solatko je izjavil:


Vožnja po omejitvi, niti slučajno ne pometni vožnjo s prilagojeno hitrostjo,


Kje je pa kdo trdil kaj taksnega?

solatko je izjavil:


je pa ta lahko tudi ob prekoračitvi omejitve!


Jasno! Jaz vsak dan razlagam policajem, da sem mel cist prilagojeno hitrost, ko me ustavijo zaradi prehitre voznje.

solatko je izjavil:

vendar še vedno do ph


Do kislosti? :D

mirator ::

rosomah je izjavil:

enkrat za vselej: prilagojena hitrost je vedno manjša od omejitve hitrosti.... ne zdej zakon tako pa tako... vse kar je anormnega v naši ljubi slo je samosvoja interpretacija zakona - tako v prometu in še kje... nekaj absurdnega - žal - : posilstvo in zletel s ceste.... bedarija na2.... ve se za kaj gre... vsako opravičevanje (al' neki tac'ga) je pridobivanje pšeničnih zrn iz že zdavnaj omlatene in ophane slame. poštenivednonasrkajo press...

Enkrat za vselej. Prilagojena hitrost je tista, ki jo določajo prometne in vremenske razmere ter psihofizična sposobnost voznika, da v določeni situaciji lahko varno ustavi. Ta hitrost je v danih okoliščinah lahko bistveno manjša od omejene hitrosti, lahko pa je tudi bistveno večja.
Pravzaprav mi je debata v tej temi zanimiva zato, ker sedaj nekoliko bolje razumem in sem tudi bolj pripravljen na nekatere nepredvidene, nepričakovane in preprosto nerazumne reakcije nekaterih voznikov v določenih cestnoprometnih situacijah. V takem primeru ne bemtim več, ampak si mislim, evo ga našega forumaša ali pa. evo s tem sem pa pravgotovo debatiral na slo-teh.

BlaY0 ::

To "prilagojeno razmeram" je nekako tako, kot če bi človek na minimalcu prišel v štacuno, vzel Kokto in zanjo plačal samo 13% DDV-ja, čeprav je ta določen za vse enako 22%. Skratka uzurpiraš si pravico, da razmere tolmačiš po svoje, subjektivno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatko ::

BigWhale - Mešaš hruške in jabolka. To, da sem zavestno v prekršku je moj problem in bom določeno kazen z veseljem plačal, vendar kljub temu prekršku, ni razloga, da nebi vozil s prilagojeno hitrostjo, torej varno.
Ravno ti, ko trdiš, da se s ph ne da vozit čez omejitev, torej do administrativne omejitve hitrosti je pa to kar apriori, če prav se večina nesreč zgodi zaradi nh, ki so nižje od dovoljene.
In imaš čisto prav, saj so ti tudi kasirali samo prekoračitev hitrosti, ne pa nh.

mirator - tako kot tukaj imaš tudi na cesti cel kup pacientov.

BlaY0 - Prilagojena hitrost je zakonski pojem, nismo se mi tega spomnili in kar velik procent je prometnih nesreč zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo.
Delo krepa človeka

BlaY0 ::

solatko je izjavil:

Prilagojena hitrost je zakonski pojem, nismo se mi tega spomnili in kar velik procent je prometnih nesreč zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo.

Prilagojeni hitrosti pod omejitvijo nihče ne oporeka, medtem ko tisti nad omejitvijo pač...

shadeX ::

vendar kljub temu prekršku, ni razloga, da nebi vozil s prilagojeno hitrostjo, torej varno.


Ok, ker bi te rad razumel. Imamo tole cesto, taka kot jo vidiš s takimi vremenskimi pogoji in točno toliko prometa, torej sam. To sicer ni slovenska cesta, ampak dajmo reč da je omejitev tukaj 90 kmh.

Koliko solatko pelješ z avtom po tej cesti (in koliko z motorjem)?


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

mirator ::

BlaY0 je izjavil:

To "prilagojeno razmeram" je nekako tako, kot če bi človek na minimalcu prišel v štacuno, vzel Kokto in zanjo plačal samo 13% DDV-ja, čeprav je ta določen za vse enako 22%. Skratka uzurpiraš si pravico, da razmere tolmačiš po svoje, subjektivno.

In kaj drugega ti počneš?

BlaY0 ::

Delam to v zakonskih okvirjih...

mirator ::

Nisem mislil na tvoje vozniške navade, ampak tvoj komentar.

BlaY0 ::

Saj, imam svoje subjektivno mnenje (pri čemer koli) ampak ne prestopam zakonsko določenih okvirjev - plačujem 22% DDV kljub temu da mi ni všeč in menim da bi moral biti nižji, recimo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatko ::

BlaY0 - Prilagojena hitrost je to kar pravi zakon, lahko v vsakem trenutku varno ustaviš in čisto nič drugega, kolikšna je.
Zakonski okvir omenja prilagojeno hitrost in kaj to je, ne govori pa o tem, da to hitrost preko omejitve ni, o omejitvah govorijo drugi členi. Ko poči, je to takrat, ko si vozil z neprilagojeno hitrostjo in to morađ vedet prej, preden poči.
Problem pri voznikih je, da se radi precenjujejo, pri vožnji je bolje, če se podcenjuješ in voziš manj, kot bi morda lahko in to je ta varnostni okvir, če pride do česa, kar vseeno nisi pričakoval.

shadeX - Prvič okoli omejitve, potem pa bi videl, kaj sam asfalt, ki je zelo grob, dopušča.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Torej lahko bi vozil 220, tako pa voziš samo 200. Ker si previden.

solatko ::

IL_DIAVOLO - 260, 200 je 30%-ov počasneje, je varnostna rezerva, pri kateri lahko vozilo ustavim varno, morda bi bilo tudi 260 varno, ampak, kot pravim rezervo moraš imeti v glavi.
Sicer pa vprašaj koliko so šli policaji s provido in koliko je to varno, oni namreč toliko vozijo, ko nekoga sledijo med, lahko tudi precej gostim prometom.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Sicer pa vprašaj koliko so šli policaji s provido in koliko je to varno,


Policaji so za to izurjeni + to je njihovo delo. Tebi pa se nikamor ne tako mudi da bi po nepotrebnem moral ogrožati udeležence v prometu.

solatko ::

shadeX - Kje piše, da nimam jaz več teh izkušenj in znanja, kot ga imajo upravitelji Provide?
Razlika med njimi in menoj je v tem, da jaz ne ogrožam nikogar, ker vozim s prilagojeno hitrostjo, torej takrat, ko je to varno, oni pa glede na primer. Kolega so lovili od Ivančne, do izvoza za Vič, ko je ustavil, so hoteli pilotski izpit, on pa jim je dal dirkalno licenco, potem pa jih je opozoril, da so z načinom vožnje za njim, njega sprovocirali, ker ni hotel mimo BMW-ja spustiti Opelico. Nato so ga malo okurcali, malo podebatirali o avto moto športu in ga spustili naprej brez kazni - višnje gorski klanec 235km/h.

So strokovno ugotovili, da s tem ni toliko ogrožal ostalih udeležencev, da bi ga kazen spametovala (do takrat je bil nekaznovan). Pri miru so ga pustili samo zaradi tekmovalne licence, kar je nedvoumen dokaz, da voznik pri tej brzini, vozilo obvlada in, da vozi še vedno s prilagojeno hitrostjo.
Tudi policaji so ljudje, poleg tega pa še iz delovnih nalog, lepo ločijo, glede na način vožnje, reagiranja v prometu, s kakšnim voznikom imajo opravka.
Še posebej vozniki na Providi, še posebej kaznujejo nevarno vožnjo in za razliko od vas, tudi znajo ocent, kdaj in kdo je nevaren in kdo ne. Tudi nekaj motoristov, dobrih znancev, ki so jih spremljali, niso kaznovali, kljub precej visokim hitrostim, ker so po mnenju policistov peljali varno.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

A še niste ugotovili da vas solatko heca. On se vozi s skirojem 20kmh.
Quack !

IL_DIAVOLO ::

Moram priznat, ded ima domišljijo! :))

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Fantje, policisti imajo še vedno diskreditacijsko pravico odločit, koga kaznujejo in koga ne.
LeQuack - Moj skiro ima snete blokade, tako, da gre kar precej več, samo še z baterijo moram nekaj naredit, da ne bo samo 5 km avtonomije!;(
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

Lepa pravljica za lahko noč.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Pika na i ::

solatko je izjavil:

.
Problem pri voznikih je, da se radi precenjujejo,

Upam, da si se našel v tem stavku. Večkrat ga preberi, preden boš šel spet na cesto.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Mešaš hruške in jabolka. To, da sem zavestno v prekršku je moj problem in bom določeno kazen z veseljem plačal, vendar kljub temu prekršku, ni razloga, da nebi vozil s prilagojeno hitrostjo, torej varno.


Voznja je VEDNO nevarna, ne glede na hitrost. Vcasih bolj, vcasih manj. Tvoje klobasanje o 'prilagojeni hitrosti' je zgolj to. Klobasanje. Omejitve hitrosti so postavljenje z nekim sprejemljivim faktorjem tveganja pri katerem je upostevanih vec razlicih stvari. Od tipa ceste, do konfiguracije vozisca in nekega povprecja sposobnosti voznikov.

Tvoja ocena, da si bolj sposoben od ostalih voznikov, da imas boljse reflekse, da znas bolje odreagirati in ne vem kaj se vse, je zgolj tvoja ocena in ni vredna nic. Problem je, da se tebi zdi, da lahko zaradi svoje superiornosti vozis tako kot si si ti zamislil in po vrhu vsega, da s tvojo voznjo hkrati nikogar ne ogrozas.

Ignorance is a bliss.

solatko je izjavil:

Ravno ti, ko trdiš, da se s ph ne da vozit čez omejitev, torej do administrativne omejitve hitrosti je pa to kar apriori,


Ne, tega nisem nikjer trdil. Zakaj si sproti izmisljujes stvari, ki naj bi jih ljudje rekli? Zakon nikjer ne doloci kaksna je prilagojena hitrost, doloci pa kaksna je maksimalna. Za neko cesto je lahko 200km/h povsem ok, ce si sam na cesti. Zdaj, ce si 100% preprican, da si na cesti sam, potem ok. Ampak v resnici pa nisi nikoli preprican, da si res popolnoma sam. Oni romun je bil sicer sam na cesti ampak na sosednjem dvoriscu pa ni bil vec popolnoma sam.

solatko je izjavil:

če prav se večina nesreč zgodi zaradi nh, ki so nižje od dovoljene.


Spet si izmisljujes. Tega podatka enostavno nimamo.

BlaY0 ::

solatko je izjavil:


Zakonski okvir omenja prilagojeno hitrost in kaj to je, ne govori pa o tem, da to hitrost preko omejitve ni, o omejitvah govorijo drugi členi.

Aha, torej ti pogledaš v zakon, najdeš člen ki ti ustreza in se ravnaš samo po njem. Ostali členi te ne zanimajo in jih pač ne upoštevaš?

solatko ::

Pika na i - V 65-ih letih življenja, svnjih sposobnosti v prometu nisem prekoračil niti enkrat, ker vedno vozim z razumno rezervo.
BigWhale - Vožnja motornega vozila je najkompleksnejše človkovo opravil, katerega pa na žalost lahko opravlja tudi nesposobna in neuravnotežena oseba, da mu le uspe priti skozi izpitno polje.

Noben drug posel na svetu (tudi taki s polnim šolanjem in težkimi specializacijami) ne zahtevajo tolio opravil hkrati in delovanje praktično večine okončin, oči, možganov, sluha, koncentracijo,.... saj dve sekundi nista enaki, napaka pa lahko pomeni smrt tudi več nedolžnih oseb (če zrineš avtobus v prepad, verižna trčenja, nalet na skupino,......).
Ja, je nevarna, zato moraš bit dobro usposobljen, ves čas vožnje skoncentriran na opravilo, ki ga počneš, psihofizično v dobri kondiciji,..... in na žaost večina voznikov ne pozna niti vseh osnov tega najbolj zahtevnega posla.

Ocena mojih sposobnosti upravljanja z vozili različnih kategorij je bila večkrat preverjana in bila podana kot zelo dobra, za neprofesionalnega voznika pa celo odlična, poleg tega, pred in med vožnjo moji možgani ne počnejo drugega, kot obdelujejo podatke, ki jih dobijo od drugih organov, torej 100%- na koncentracija od pričetka do konca vožnje. Nikoli in nikdar si ne privoščim zadev, ki bi lahko slabo vplivala na delovanje možgan, niti alko, niti droge, niti tablete,..... skratka nič, kar bi lahko vplivalo na kvaliteto mojih čutil za zagotovitev varne vožnje. Med vožnjo ne kadim, glasbo si naštimam pred pričetkom, skratka, ko vozim, samo vozim.

Zamislite si kirurge, pilote,...., kako bi izgledalo, če bi svoj posel opravljali tako malomarno in neodgovorno, kot to počne večina voznikov vsak dan.

Napisal si, da je ph lahko samo do omejitve, naprej pa ne. Zakon še kako lepo določi, kakšna je prilagojena hitrost - to je hitrost, pri kateri avto popolnoma obvladujemo in vozilo lahko v vsakem trenutku varno ustavimo - ta definicija ti pove osnove varne vožnje in ne določa, pri kateri hitrosti je to, saj mora to veljat pri čisto vseh hitrostih, s katerimi se giblješ v prometu. Torej, če ti razmere na cesti, stanje voznika in stanje vozila omogoča varno zaustavitev pri 300km/h je tudi to, ph in pika.

V drugo kategorijo pa spada področje prekrškov, kjer je postavljena omejitev hitrosti, kar pa ne pomeni, da si apriori nevaren voznik, če to večkrat kršiš, ako se pri tem držiš načela prilagojene hitrosti.

Nobenega dokaza ni, da je hitrost na AC določena pri 130km/h najvarnejša in, da je vse kar je več, smrtno nevarno, je pa dokaz število prometnih nesreč, da veliko voznikov ne zna voziti s prilagojeno hitrostjo, ne glede na to kolikšna je ta bila v trenutku nesreče.

Romun ni vozil s ph, saj vozila ni imel v oblasti.
Nič si ne zmišljujem, vse nesreče, ki se zgodijo pri hitrostih nad omejitvijo imajo hujše posledice in takih ni največ, največ je tistih, ki so v območju omejitve.

BlaY0 - Poizkušam vozit tako, da spoštujem prometno zakonodajo v celoti, zavestno pa kršim le en člen in to je omejitev hitrosti izven naselja, za to kršitev sem pa pripravljen tudi plačati kazen, zato ne vlečem nikaršnih členov ven, zame je pomembna samo definicija prilagojene hitrosti, ki mi edina daje 100%-no garancijo preživetja v prometu, vse ostalo je čisto filozofiranje.
Če bi se čisto vsi premikali s ph, nebi bilo niti ene prometne nesreče, ne glede na vse druge okoliščine in dogajanja.

To je edino pravilo, ki ti zagotavlja preživetje na čisto vseh cestah sveta, ne glede na njihovo kvaliteto in dogajanja na njih, je pač univerzalno pravilo premikanja - čudežna PRILAGOJENA HITROST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Pika na i - V 65-ih letih življenja, svnjih sposobnosti v prometu nisem prekoračil niti enkrat, ker vedno vozim z razumno rezervo.
BigWhale - Vožnja motornega vozila je najkompleksnejše človkovo opravil, katerega pa na žalost lahko opravlja tudi nesposobna in neuravnotežena oseba, da mu le uspe priti skozi izpitno polje.


Solatko, mislim, da se preveč hvališ. :) Govoriš kot oče svojim sinovom, ko je v afektu, ko misli, da edino on zna vozit avto. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Mare2 - Narobe misliš. Jaz bi rad samo voznikom dopovedal, da se v prometu giblje predvsem z glavo, pa naj bo to kot pešec, kjer največ lahko storiš za svojo varnost sam, kolesar, kjer je tvoja varnost ravno tako odvisna predvsem od samega sebe, do vseh drugih prevoznih sredstev, kjer nisi, razen na motorju, več najbolj ranljiv udeleženec, zato pa je varnost drugih precej odvisna od tebe.

V prometu se inproviziranje ne splača, moraš vložit čim več časa za to, da vozilo, ki ga voziš obvladaš v celoti, da spoznaš čim več situacij, pri katerih gre lahko kaj narobe in se naučiš, kako se rešuje, predvsem pa predvidevat in temu prilagodit hitrost. Jaz nikoli ne razmišljam na način vseveda, vendar se zavedam, da vozim dobro, da dovolj dobro predvidevam in da imam dovolj izkušenj in znanja, da sem na cesti varen, predvsem pred tistimi, ki tega posla ne obvladajo najbolje.

Poskušam dopovedat ljudem, da je potrebno bit na cesti strpen, vljuden, pripravljen nuditi pomoč drugim, ko je ta potrebna in, če nebi imel vse to v sebi, verjetno nebi nikoli vozil hitro. Z leti te stvari enostvno dobiš v kri, pri reagiranju ni časa za razmišljanje, ukrepat moraš v sekundi ali dveh, šele potem vidiš rezultat, najslabše pa je, če zmrzneš in sploh ne ukrepaš. Veliko sem imel situacij, ki so na pogled izgledale, v prvem trenutku nerešljive, pa je bilo naučeno, podzavestno ukrepanje ravno takšno, da je šlo skozi vse lepo in predvsem varno.

Hočem ljudem dopovedat, da je vožnja s prilagojeno hitrostjo, kamor spada kontrolirana hitrost, glede na okoliščine in vozilo pa tudi počutje, zadosti velika varnostna razdalja, raje 10m daljša, kot meter prekratka, pozornost, koncentracija, brez drugih opravil, ki nimajo veze s samo vožnjo, predvsem pa tako, da lahko v vsakem trenutku, varno ustaviš.
Večino tega se da z leti natrenirat, da postanejo zadeve avtomatične, kot vžig avtomobila ali menjanje pri ročnem menjalniku, vesga pa ne, zato si naj vsak vzame malo rezerve.

Hočem dopovedat voznikom, da naselje v nobenem primeru ni priporočen kraj za dirkanje, zato strogo po omejitvah, ob določenih razmerah pa tudi veliko pod.
Hočem dopovedat voznikom, da je izredno nevarno oviranje prometnega toka na regionalnih cestah, da je potrebno opazovat vzvratna ogledala in spuščati hitrejše naprej, tudi če voziš na zgornji meji omejitve, ne špilajte policistov.
Hočem dopovedat ljudem, da so smerokazi v vozilu zato, da se takrat, ko je to potrebno, tudi vključijo, da sporočimo ostalim, kaj bomo storili.
Hočem dopovedat, da za volan ne spakajo ljudje, ki so vinjeni, zadrogirani, pod učinkom zdravil, ki vplivajo na zbranost in reflekse,......

Lahko bi rekli, da govorim, kot svojemu otroku in, ker mi je uspelo iz njega narediti odličnega voznika, samo preko pravih nasvetov, tudi drugim ne more škodit, če pa kdo misli, da vse zna na tem področju, naj pa doda še svoje izkušnje in bo morda svet lepši.

Predvsem mladim - vozilo gre, vendar je potrebno vozilo tudi ustavit, varno, ne v zidu ali na drugem avtomobilu.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:

...pri reagiranju ni časa za razmišljanje, ukrepat moraš v sekundi ali dveh, šele potem vidiš rezultat, najslabše pa je, če zmrzneš in sploh ne ukrepaš...
Ali pa, da reagiraš panično.

solatko ::

mirator - Panično reagirajo vozniki, ki nimajo dovolj znanja in izkušenj, seveda za paniko ni prostora v prometu. Voznike z znanjem in izkušnjami, nikoli ne zagrabi panika, to je podobno, kot pri vseh poklicih.
Delo krepa človeka

mirator ::

Se strinjam, jaz sem te samo dopolnil. Torej v nevarni situaciji lahko neizkušeni vozniki ali sploh ne reagirajo, ali zmrznejo ali reagirajo panično.

predi ::

solatko je izjavil:

mirator - Panično reagirajo vozniki, ki nimajo dovolj znanja in izkušenj, seveda za paniko ni prostora v prometu. Voznike z znanjem in izkušnjami, nikoli ne zagrabi panika, to je podobno, kot pri vseh poklicih.
Da te vidim pri prilagojeni hitrosti, ko naletiš na skrito policijsko patruljo. Po tvojih brezpredmetnih postih sklepam, da nadaljuješ s prehitro vožnjo in kasiraš kazen, kajneda?

Ravno včeraj me je na avtocesti v bližini Maribora prehiteval Madžar, ko sem se pri omejitvi 100 km/h peljal točno toliko, in je budalo šlo bremzat na devetdeset na prehitevalnem, ko je opazilo policijsko vozilo, ki meri hitrost blizu priključka na avtocesto. Jaz pa tudi, ker bi ga drugače obvozil po desni na voznem. S tempomatom vključenim.

scipascapa ::

a tok panike eni zganjajo na AC, kjer so nizke kazni? ma dej na AC greš lahko komot 10 več po števcu pa ti ne bo nič, ker ti itaq laže takoj 5-6km/h.....

IL_DIAVOLO ::

Jaz se vedno peljem 10-20 km/h nad omejitvijo po hitrih cestah in avtocestah. To je najbolj optimalno.

BlaY0 ::

solatko je izjavil:


Poizkušam vozit tako, da spoštujem prometno zakonodajo v celoti, zavestno pa kršim le en člen in to je omejitev hitrosti izven naselja, za to kršitev sem pa pripravljen tudi plačati kazen, zato ne vlečem nikaršnih členov ven...

OK, plačaš in pelješ dalje. Problem je da večina takšnih, ki zavestno kršijo omejitve potem jokajo naokoli po forumih, češ kako jih lovijo na 55 samo zato da kasirajo.

scipascapa je izjavil:

a tok panike eni zganjajo na AC, kjer so nizke kazni? ma dej na AC greš lahko komot 10 več po števcu pa ti ne bo nič, ker ti itaq laže takoj 5-6km/h.....

Ja, samo potem nimaš kaj gunđat, če dobiš kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatko ::

predi - Vožnja s prilagojeno hitrostjo pomeni, da vidiš tudi eventualno policijsko kontrolo in do sedaj še nisem dobil kazni, je pa 4 leta nazaj, za menoj vozil motorist, od Divače do kamnoloma za Senožečam, skozi med 110-130, kar je kar nekaj čez omejitev, Kozina in Senožeče po pravilih in je na tistem park placu pred odcepom za Vipavo, samo dvignil palec, češ dobro je bilo.
Ne ni me strah plačat kazen za nameren prekršek, brez da bi jokal na forumih.

Mi gredo pa rahlo na živce, ko folk vozi na prehitevalnem pasu v tunelih, kjer je praviloma omejitev 100, po števcu, kar je skoraj 10km/h manj, vštric s kamioni, ki praviloma vozijo do 95. V tunelih je ravno tako prehitevalni in vozni pas in moja hitrost, če ostali udeleženci niso napoto je konstantnih 105.

Ravno sedajle poslušam po radiu, da so včeraj v akciji nekomu izmerili 203 km/h, potem pa napovedovalka še doda, da imajo policisti akcijo, kej je NEPRILAGOJENA HITROST še vedno, največkrat med vzroki za prometno nesrečo.
To dvoje nima nobene veze.
Je pa nh, vedno vzrok za prometno nesrečo, vsej enega, ker ni mogel pravočasno varno ustavit.
Delo krepa človeka

rosomah ::

aha....
na levo nogo vstal osebek, zaposlen na policiji,stoječ na nadvozu AC in z merilno napravo meroč v tebe, ki voziš s ph 151km/h, ti napiše kazen cca xy €. in nato ti sodišče oprosti, ker si pač na prazni AC prekoračil v max zaradi ph, tvoj prekršek.....
hmmmm.... potemtakem lahko prilagojeno kršimo (vse) predpise..... heh-heh8-O
svetapreproščina press

solatko ::

rosomah - Kršenje omejitve hitrosti ni kršenje vseh predpisov ampak enega člena izmed vseh. Če misliš, da zakon vsebuje samo en člen, ki se vedno vlači po vseh prometnih temah, pojdi delat teste na izpitno komisijo, boš videl vsaj del tistih, ki so.

Če in, ko mi bo nameril, bom brez vprašanj plačal polovičko, v 64-ih letih mojega življenja bi bila to druga kazen v državni proračun (eno napačno parkiranje, še v bivši yugi).
Delo krepa človeka

rosomah ::

nikjer nikokgar... sredi noči... križišče in rdeča luč.... pač spelješ, ker ne oviraš, motiš, ogrožaš....ipd nikogar. izza vogala stopi zgoraj omenjeni osebek in ti pomaha z rdečo "liziko"...............
endofstory press

IL_DIAVOLO ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Solatko na pomurski avtocesti :)

shadeX ::

Ja ja ma je vozil s ph.

mirator ::

Če voziš s prilagojeno hitrostjo, ki je višja od dovoljene, potem ti policaj, če te ujame, dodeli prilagojeno kazen.

predi ::

solatko je izjavil:

rosomah - Kršenje omejitve hitrosti ni kršenje vseh predpisov ampak enega člena izmed vseh. Če misliš, da zakon vsebuje samo en člen, ki se vedno vlači po vseh prometnih temah, pojdi delat teste na izpitno komisijo, boš videl vsaj del tistih, ki so.
Daj si za foro preberi 4., 27., 46., 98., potencialno pa tudi 45. člen ZPrCP-ja.

AndrejO ::

predi je izjavil:

solatko je izjavil:

rosomah - Kršenje omejitve hitrosti ni kršenje vseh predpisov ampak enega člena izmed vseh. Če misliš, da zakon vsebuje samo en člen, ki se vedno vlači po vseh prometnih temah, pojdi delat teste na izpitno komisijo, boš videl vsaj del tistih, ki so.
Daj si za foro preberi 4., 27., 46., 98., potencialno pa tudi 45. člen ZPrCP-ja.

Dodajmo še 324. čl. KZ-1. Kogar zalotijo, da vozi dovolj nad omejitvijo, si prisluži tudi kazensko ovadbo, ne samo plačilni nalog.

solatko ::

rosomah - Rdeča luč pomeni, da ne semeš peljati, ti bi, jaz nikoli.

shadeX - Prilagojene hitrosti ne merijo, ob nesreči ugotovijo, da nekdo ni peljal po ph. Verjetno je vozil s ph, vendar je kršil omejitev hitrosti, ti je jasno, ker to dvoje ni povezano in se ne izključuje med seboj.

mirator - Policist ti napiše kazen, nesreče pa vseeno ne boš povzročil.

predi - http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Vožnja s prilagojeno hitrostjo zavzema vse to in še kaj zraven, razen omejitve hitrosti, ki ni pomembna za ph.

Dejte fantje, če že pišete neumnosti, si najprej razčistite pojme kaj PRILAGOJENA HITROST sploh je.

AndrejO - A se kdo ne strinja s tem, ampak vse skupaj nima veze s prilagojeno hitrostjo!
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Zdaj razumem, zakaj je Lakotnik odnehal.

shadeX ::

Lakotnik ne odneha. Sam dve so: al je na dopustu al pa ga je solatko povozu.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Dejte fantje, če že pišete neumnosti, si najprej razčistite pojme kaj PRILAGOJENA HITROST sploh je.


Saj vemo, evo ti copy/paste iz SSKJ-ja.

prilagojena hitrost, s., ed.: poljubna hitrost pri kateri solatko se vedno vidi vse policaje in s pomocjo cerebra uspesno zaznava vsa ziva bitja na planetu in ve kdaj mu bo katero stopilo pred avto, zato zavira se preden je tisto zivo bitje sploh pomislilo na to, da bi stopilo na cesto.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - A se kdo ne strinja s tem, ampak vse skupaj nima veze s prilagojeno hitrostjo!

Res je, ampak ti pač nimaš pravice izbirati katerih 10 členov trenutno veljavne zakonodaje lahko kršiš, ker si pač medicinski fenomen. V bistvu je kar zanimivo, da najdeš toliko časa za tipkanje na S-T, glede na tvoj aktiven življenski slog in verjetno nemalo prošenj za sodelovanje v tej ali oni medicinski raziskavi.

solatko ::

AndrejO - Včasih malo več, včasih malo manj, sem v penziji, vendar sem še kar aktiven.
Jaz kršim zakonodajo zavestno in sem pripravjen za to tudi odgovarjat, razen členov o omejitvi hitrosti na odprtih cestah se trudim, da vozim po predpisih, ko pa kršim administrativno omejitev, pa pazim, da je to še vedno v območju ph, torej, da lahko varno ustavim pa tudi, če bi šel blizu 300km/h, če te pogoji niso zagotovljeni, pač ne grem tako hitro.

Ko pri 200+ zagledaš daleč naprej vozila, ni problema spustit na 150 in se s primerno hitrostjo bližat vozilom, ki vozijo med 100-130, na varnostni razdalji upočasnim na hitrost vozil pred menoj in, kaj je tak način sporen, razen del, kjer grem na prazni cesti, dobro vidni čez omejitev hitrosti, avto pa imam popolnoma v oblasti, torej vozim s prilagojeno hitrostjo.
Delo krepa človeka
««
99 / 293
»»