» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
100 / 308
»»

EnStot ::

Solatko, ti si samo dokaz, koliko je pri nas premalo radarjev predvsem conskih na avtocestah. Prejšnji teden sem se malo potepal preko meje v Italiji in navigacija me je stalno opozarjala na radarje, na conske radarje, na območja premičnih radarjev, itd.
Italija je čisto ravninska v padski nižini, polna dolgih ravnih odsekov na regionalnih, prometa malo, vozijo pa večina strogo 70 ali 50 ali kolikor je pač omejitev.

Pojdi malo tja, saj imaš cajt ali pa še bolje, pojdi se malo "prilagojeno" vozit po Švici! Pa srečno vožnjo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

solatko ::

EnStot - Ve ne zastopite, da vozniki, kot sem jaz, brez problema vozimo po omejitvi, v počasni koloni z varnotno razdaljo, v naseljih strogo do omejitve,....., če pa razmere dovoljujejo in je varno, pa na določenem odseku hitreje, dokler je varno. Vozil sem se tako po I, A, D, CH, GB, F,..., skratka po celi zahodni Evropi, bolj malo pa na vzhodu.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

solatko je izjavil:

EnStot - Ve ne zastopite, da vozniki, kot sem jaz, brez problema vozimo po omejitvi, v počasni koloni z varnotno razdaljo, v naseljih strogo do omejitve,....., če pa razmere dovoljujejo in je varno, pa na določenem odseku hitreje, dokler je varno. Vozil sem se tako po I, A, D, CH, GB, F,..., skratka po celi zahodni Evropi, bolj malo pa na vzhodu.

Solatko, ti ne razumeš, da v Sloveniji in še marsikje drugje v EU je veliko prehitra vožnja tudi kaznivo dejanje, ne samo dokazovanje lastne nespameti.

V Sloveniji, recimo, boš na katerikoli javni cesti s hitrostjo nad 180km/h samo navaden kriminalec, ki ga še ni ujela roka zakona, invalidski voziček ali pa truga.

To, da si ti medicinski fenomen, pa tudi OK. Papirjev itak ne boš pokazal, da bi to preverili.

solatko ::

AndrejO - Bravo, vsi drugi ste pa prometni angelčki, samo ni mi jasno, zakaj so vsako jutro zaprte ceste, ko se eni in isti vozite v službo, pa se vam toliko mudi, da ne morete vozit s prilagojeno hitrostjo, uporabljate telefone, ne dajete smerokazov, ne veste zakaj so vzvratna ogledala, ne zavedate se, da telefon in volan ne gresta skupaj, da ne govorimo o vseh opojnih substancah, ki si jih dozirate v rit, brez razmišljanja in potem boš mene zmerjal s kriminalcem, pa nisem neredil v življenju ene nesreče, nikoli prehiteval v škarje, dvakrat rešil sebe in potnike, ko sem namesto v bedaka, ki je prehiteval kolono, izbral travnik, rešil na stotine karambolov, pri katerih nebi imel slabe vesti, če bi se zaletel, ravno v take idiote, ki trdijo, da smo hitrejši vozniki, kriminalci.

Poglej se v ogledalo in reci v x letih nisem naredil niti enega prekrška, niti enkrat odvzel pešcu, kolesarju, motoristu ali osebnemu avtomobilu prednost, nikoli nisem pozabil dati smerokaz, vedno vozim zbran in v dobri kondiciji,...... stvari, ki se dogajajo dnevno in zaradi katerih umirajo ljudje na cesti.

Če veliko voznikov ni sposobna peljat vozila hitro, še ni rečeno, da to ne more storiti varno, kar nekaj voznikov, ki vozilo obvladajo malo bolje, kot ti.
Celo kirurge si izbiramo, ker niso vsi enaki, vožnja vozil je veliko kompleksnejše opravilo, kot še tako zahtevna operacija, ki lahko traja do deset in več ur, vendar pri njej ne trpi toliko čutov, kot pri vožnji prometnih sredstev.
Za kirurga vsi vemo, da ne more biti vsak in tudi tisti, ki so, niso vsi špice, ravno tako je pa pri voznikih.
Nebi smel bit vsak, pa je zaradi lahkosti pridobitve izpita, to dejansko lahko vsak, tudi duševno ali zaradi substanc, ki jih govta, prizadeta oseba.
Pri praktično vseh delih, se določene stvari ponavljajo, pri prometu ni dveh popolnoma enakih sekund in situacij.

Veliko voznikov nas je dobrih in predvsem varnih, še več pa popolnih idiotov, ki ob pravi politiki varnosti v cestnem prometu, sploh nebi smeli za volan, še na sovoznikov sedež ne, temveč bi morali biti na zadnjih sedežih močno privezani.

Ne delajte se svetnike, saj te bom morda prav jaz, jutri s pravočasno in pravilno reakcijo rešil najhujšega.
V bivši Yugi je moral voznik rešilca, najmanj 3 leta poklicno vozit avtobus, torej imeti najvišjo kategorijo za upraljanje vozil, danes to počno, ob veliko gostejšem prometu, medicinski tehniki z izpitom B kategorije 3 leta, ne glede ali so ta tri leta kaj voili ali nič, pa se noben ne zgraža, policijska vozila vozijo policisti s srednjo šolo in kratkim šolanjem za policista, včasih so trenirali vožnjo 3 leta kadetnice, vsak dan nekaj ur,.. pa še bi lahko našteval anomalije, ki se dogajajo v naši prometni varnosti, ti boš pa mene zmerjal s kriminalcem, če prav sem bil toliko usposobljen vozin, da sem lahko nekaj časa vozil protokolarne avtomobile, ki so v Yugi, edini prekoračili hitrosti preko 200km/h. Ta posel ni mogel opravljati vsak, ki se je v avtošoli naučil obračat volan.

Koliko metrov si sposoben peljati vozilo s polnim gasom vzvratno na ogledala? Verjetn ne prav daleč, če opazujem voznike, kako parkirajo,.....
Saj bi naložil še kaj, samo nima smisla, saj za vas obstojamo samo kriminalci, ki včasih vozimo prehitro in bi nas bilo potrebno zapret, smo slabi vozniki, samo ni mi jasno, kako nas je imelo toliko, takšno srečo, da smo še vedno živi in predvsem nepoškodovani, tisti, ki jih ni več, so pa umrli naravne smrti.

V sedemdesetih letih mi je glavni inšpektor za promet dejal - a veš kje imam najboljše miličnike - motoriste, na Žalah, ker so si upali na nesrečo ali drug primer peljati z jajci.
Odgovoril sem mu, da so najboljši motoristi pri ljudski milici živi, ker tudi na nujni vožnji vedo, da morajo na cilj priti živi, da lahko pomagajo in tako tudi vozijo.
Malo se je zamislil in rekel, vidiš na to pa nisem pomislil, imaš prav - ta možakar je bil v mladih letih kar uspešen dirkač z motorji, njegov sin pa se je na žalost, ubil s helikopterjem. Če malo pobrskaš boš vedel o kom govorim.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

Nisem "angelček", vendar pa tudi ne nakladam naokoli brez trohice dokazov, da sem medicinski fenomen.

Kar se tiče tega, če si ali pa nisi kriminalec, pa boš najbolje vedel sam, ker to o tvojih vožnjah čez omejitev, je tudi lahko samo eno veliko nakladanje. Konec koncev, se hvališ, da lahko opaziš tudi policista v grmovju, ki meri, da se izogneš kazni. A je to po tvoje bojda "prilagojena hitrost"? Prilagodiš jo temu, če te policist lahko meri ali ne?

Za takšne, kot si ti, je izgleda res samo ena arcnija možna. Radarje in sektorska merjenja povsod, ker potem bo tvoja "administrativna omejitev" hitro postala tvoja "prilagojena hitrost". Potem bo pa mir.

donvito ::

Kaj je solatko, ti je nekdo na živc stopil :)), ne razburjaj se, to ni dobro za vožnjo. Aja, ti to obvladaš tudi pod stresom, kaneda.
Saj bi naložil še kaj, samo nima smisla
No, pa si le priznal, kako je s tvojimi sposobnostmi. >:D

Invictus ::

Razlika med solatkom in večino moralistov v tej temi zaradi hitrosti, je samo v tem, da solatko v avtu samo vozi avto, medtem ko ostali počnejo še vse mogoče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

scipascapa ::

jaz bi kaznoval ostro take, avto je avto in vožnja ter ničesar drugega....bluetooth slušalke so pa faking 10-15€!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AndrejO ::

Invictus je izjavil:

Razlika med solatkom in večino moralistov v tej temi zaradi hitrosti, je samo v tem, da solatko v avtu samo vozi avto, medtem ko ostali počnejo še vse mogoče...

According to solatko.

Itak ne vemo kaj vse on počne med vožnjo. Vemo samo to, kar napiše in vse skupaj je lahko navaden troll-bait.

Mislim si, da če bi bil solatko res tako odrasla in odgovorna oseba, ne bi takšnih nakladal naokoli. Za začetek je izbiranje kateri predpisi za njega veljajo in kateri ne, že v izhodišču slab zgled (delaj, kot ti rečem, ne tako, kot delam jaz ... in te stvari).

EnStot ::

A zdej mi boš pa še jemal pravico, da pošiljam najnovejše sebke na Fejstbukove strani, da prečitam električno pošto, da me zmerja žena po tulifonu in da igram tetris na velikem barvnem ekranu pred seboj ? Kaj pa naj drugega počnem v avtu?:P;)

BigWhale ::

Invictus je izjavil:

Razlika med solatkom in večino moralistov v tej temi zaradi hitrosti, je samo v tem, da solatko v avtu samo vozi avto, medtem ko ostali počnejo še vse mogoče...


Razlika je tudi generacijska. Medtem, ko je voznja za solatkota najbolj zahtevno opravilo za cloveka, je to nam, mlajsim, nekaj kar opravimo mimogrede. Jaz sem pri voznji vsaj 1.37x bolj zbran kot vsi ostali ljudje, lahko voziim medtem ko jem sendvic, kadim in berem emaile na telefonu. Ce vi tega ne zmorete pol se spakirajte s cest, ker ste samo ovira in zaradi vas ljudje povzrocajo nesrece.

Eni smo znali SMSe pisat med voznjo se preden ste se nekateri rodili, to prakticiramo ze 20 let in brez razloga se zdaj usajate tle zaradi tega. Takrat, ko je prisel T9 nacin pisanja sporocil, smo zacel pisat emaile! Zdaj, na qwerty touch tipkovnici pisem sluzbena porocila za kadrovsko. Saj nisem nor, da bi svoj dragoceni cas izgubljal samo z voznjo avtomobila.

Evolve or become extinct!

solatko ::

AndrejO - Policaje vidim ne vidim, nima veze. Sem že razložil, da je policist - motorist vozil za menoj od Divače do kamnoloma za Senožečam, kraji lepo 50, odprta cesta med 110-130, omejitev 90 in, ko me je prehitel, sem mislil, da me bo ustavil na počivališču pri odcepu za NG, pa je samo dvignil palec, ko sem šel mimo.
Če se bo kakšnemu zdelo, da bi me bilo dobro zakasirat, bom polovičko plačal b.p.. Do sedaj sem plačal samo eno kazen v yugi, ko sem nedovoljeno parkiral, ker drugače ni šlo. Zaradi mene so lahko kamere in radarji na vsakih 50m in vedno se bodo našli bedaki, ki bojo plačal kazni. Mene seveda ne bo, vendar zato, ne bom vozil nič manj varno. Saj so kraji, kjer se da potešit želja po hitrosti pa tudi bolj se staram, manj mi je do dirkanja.

donvito - Zakaj pa bi mi nekdo, ki krši vse druge predpise, stopil na žulj, bistvo je, da se ne splača prepričevati prepričane. Če nekdo smatra, da je prometna varnost odvisna samo od omejitve hitrosti in smo vsi tisti, ki je gdaj ne upoštevamo, potencialni morilci, pa naj, njegov problem, ne moj.

scipascapa - Ni velike razlike med telefoniranjem z roko ali BT. Vsak pogovor, ti odvrne pozornost na promet, ki pa se ne ponavlja, tako, da bi se lahko na pamet naučil in počel še vse drugo.
Nemci pripravljajo predpis za proizvajalce vozil, da naj kletke nebi prepuščale telefonskega signala - neke vrste tiha soba, za vsa nova vozila od določenega leta. To je prava stvar.

BigWhale - To se pozna vsak dan na cesti in v statistikah prometnih nesreč. Nikoli nisem rekel, da je vožnja težka, temveč najbolj kompleksno opravilo človeka.
Super voznik, samo da ne voziš čez omejitev hitroti!:'(
Delo krepa človeka

AndrejO ::

Solatko, jaz bom samo srečen, da bo na cestah manj talentov tvojega tipa. Samozaverovanih nedeljskih dirkačev, ki si mislijo, da so medicinski čudeži, sproti pa si domišljajo, da so faktor, ker so v svojih rosnih 20. letih menda prijateljevali z visokimi predstavniki bivšega režima, v svojih blodnjah pa vidijo prometne policiste, ki jim čestitajo, tudi če vozijo 40 čez omejitev.

Si prepričan, da si videl prav in, da to ni bil samo nek naključen lokalen divjak z zelenim odsevnim jopičem? Mislim, kako naj vemo? Pri 65 imaš verjetno že nekaj malega težav z očmi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

shadeX ::

IL_DIAVOLO ::

Hehe jokerji :D

D3m ::

Jaz sem na solatkovi strani.....ja sam nedeljski modri dirkač.

#Speed
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

solatko ::

AndrejO - Jaz bom pa srečen, ko bo večina voznikov znala vozit prilagojeno razmeram na cesti in bo število prometnih nesreč vsaj taka, kot je pri meni v 65-ih letih 0, potem me ne bo zanimalo, koliko jih vozi čez omejitev, ker ta kategorija ne bo več pomembna. Dokler pa za volanom počnete vse drugo, samo vozite ne pa nima smisla debatirat o varnosti v cestnem prometu. Tu nima medicinska fenomenalnost (mi ni jasno zakaj si to sploh privlekel v temo) čisto nič z varno ali nevarno vožnjo.
Je pa lahko kakšna zdravstvena težava vzrok za nerazumevanje prometa in bluzenje, da je omejitev hitrosti edina sveta kategorija pri prometni varnosti.
Sice pa pri 65-ih letih ne goltam prav nobenih tablet.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

Medicinski fenomen si bodisi zato, ker voziš že od rojstva ali pa zato, ker si imel na letošnjem zdravniškem testu reakcijske čase, kot jih opisuješ in oči, kot bi bil mladenič. Zelo malo je takšnih posameznikov in medicinski raziskovalci ti verjetno redno pošiljajo vabila, če bi sodeloval v tej ali oni medicinski raziskavi.

Sicer pa biti voznik brez prometne nesreče (če si to sploh res), ni nikakršna posebnost. Poznam jih celo vrsto v družini, ki so že čez 60, pa tudi niso nikoli povzročili nesreče. Za razliko od tebe, pa ne pametujejo o svojih nadčloveških sposobnostih, jih ne razganja od samovšečnosti in jim ni potrebno voziti čez omejitev, tudi, če jih nihče ne gleda. Odrasle in zaupanja vredne osebe, skratka. Za vzgled. Za razliko od tebe, talenta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

predi ::

solatko je izjavil:

Ne delajte se svetnike, saj te bom morda prav jaz, jutri s pravočasno in pravilno reakcijo rešil najhujšega.
Ne pretvarjaj se za dobrega voznika, ker te bom morda ravno jaz jutri, zgolj z doslednim spoštovanjem predpisov, rešil najhujšega.

solatko je izjavil:

Koliko metrov si sposoben peljati vozilo s polnim gasom vzvratno na ogledala? Verjetn ne prav daleč, če opazujem voznike, kako parkirajo,.....
Daj pojasni mi to. Katera situacija v cestnem prometu od tebe zahteva sto metrov vzvratne vožnje pri polni hitrosti?

donvito ::

Daj pojasni mi to. Katera situacija v cestnem prometu od tebe zahteva sto metrov vzvratne vožnje pri polni hitrosti?

Najbrž misli tole: :))

BigWhale ::

predi je izjavil:

solatko je izjavil:

Koliko metrov si sposoben peljati vozilo s polnim gasom vzvratno na ogledala? Verjetn ne prav daleč, če opazujem voznike, kako parkirajo,.....
Daj pojasni mi to. Katera situacija v cestnem prometu od tebe zahteva sto metrov vzvratne vožnje pri polni hitrosti?


Ce gres na Vrsic in ves, da je guzva gor in ne bo placa obrnit. Al pa ce gres po jadranski magistrali na morje in bo ful guzva v crni gori in isto ne mores obrnit. Ne vem kaj je tle cudnga. Jest to vsaj ene sestkrat na leto pocnem.

predi ::

BigWhale je izjavil:

predi je izjavil:

solatko je izjavil:

Koliko metrov si sposoben peljati vozilo s polnim gasom vzvratno na ogledala? Verjetn ne prav daleč, če opazujem voznike, kako parkirajo,.....
Daj pojasni mi to. Katera situacija v cestnem prometu od tebe zahteva sto metrov vzvratne vožnje pri polni hitrosti?


Ce gres na Vrsic in ves, da je guzva gor in ne bo placa obrnit. Al pa ce gres po jadranski magistrali na morje in bo ful guzva v crni gori in isto ne mores obrnit. Ne vem kaj je tle cudnga. Jest to vsaj ene sestkrat na leto pocnem.
In to počneš s polnim gasom?

knesz ::

predi je izjavil:

BigWhale je izjavil:

predi je izjavil:

solatko je izjavil:

Koliko metrov si sposoben peljati vozilo s polnim gasom vzvratno na ogledala? Verjetn ne prav daleč, če opazujem voznike, kako parkirajo,.....
Daj pojasni mi to. Katera situacija v cestnem prometu od tebe zahteva sto metrov vzvratne vožnje pri polni hitrosti?


Ce gres na Vrsic in ves, da je guzva gor in ne bo placa obrnit. Al pa ce gres po jadranski magistrali na morje in bo ful guzva v crni gori in isto ne mores obrnit. Ne vem kaj je tle cudnga. Jest to vsaj ene sestkrat na leto pocnem.
In to počneš s polnim gasom?

Ja. In to s pripeto počitniško prikolico. :)

mirator ::

čakam, da se javi Chack Norris.:))

BigWhale ::

predi je izjavil:

In to počneš s polnim gasom?


Ja, kako drugace pa!? Gre vendar za prilagojeno hitrost.

knesz je izjavil:

Ja. In to s pripeto počitniško prikolico. :)


Pocitniske prikolice so za reveze. Jaz imam sedem metrsko jadrnico pripeto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - Jaz bom pa srečen, ko bo večina voznikov znala vozit prilagojeno razmeram na cesti in bo število prometnih nesreč vsaj taka, kot je pri meni v 65-ih letih 0, potem me ne bo zanimalo, koliko jih vozi čez omejitev, ker ta kategorija ne bo več pomembna. Dokler pa za volanom počnete vse drugo, samo vozite ne pa nima smisla debatirat o varnosti v cestnem prometu. Tu nima medicinska fenomenalnost (mi ni jasno zakaj si to sploh privlekel v temo) čisto nič z varno ali nevarno vožnjo.
Je pa lahko kakšna zdravstvena težava vzrok za nerazumevanje prometa in bluzenje, da je omejitev hitrosti edina sveta kategorija pri prometni varnosti.
Sice pa pri 65-ih letih ne goltam prav nobenih tablet.


Tudi moj dedek pri 75 letih ni imel nobene nesreče. Recept? Avto ima večino časa v garazi :D

solatko ::

AndrejO - Ljudje smo različni, ravno tako smo različno sposobni pri opravljanju različnih del, zakaj bi bilo delo voznika, na kakršen koli način, izvzeto iz tega. Niso vsi dobri ključavničarji, peki, odvetniki, zdravniki piloti, a vozniki smo pa po psihofizičnih lastnostih in usposobljenosti enaki. Čemu je potem tako malo dirkačev F1 in še od teh, ki so, le nekaj vrhunskih, čemu se Marqez razlikuje od drugih motoristov GP in jih premaguje, kot za šalo. Zakaj ni na cestah več nesreč tistih, ki vozijo ekstremno hitro vsak dan na AC, ampak je malih karambolov, pri katerih gre po navadi za materialno škodo, skoraj vsak dan na vseh cestah po SLO.
Zakaj se na nemčkih odsekih brez omejitev ne zgodi vsak dan kup hudih nesreč, če je hitrost tako nevarna. Tudi voznikov na nujni vožnji se ne ubije prav veliko, da ne govorimo o Providah, kjer so hitrosti in to v prometu, večkrat na dan, krepko nad omejitvami?
Lahko rečem, da sem veliko bolj usposobljen, kot vsi današnji vozniki reševalnih in gasilskih vozil (ta razen terencev in kombijev niti ne dosegajo velikih hitrosti, jih je pa zaradi teže, precej težje ustavit), zato si včasih privoščim malo hitrejšo vožnjo pa ne med gostim prometom, temveč, ko ga ni.

predi - To je pač zahtevalo usposabljanje za vožnjo protokolarnih oseb, kjer se v primeru ovire, pod nobenim pogojem vozilo ne sme ustavit! In se kar nekaj časa trenira, da si usposobljen, če do take situacije pride in še cel kup stvari, ki jih rabiš redko ali nikoli, moraš pa imet naštudirane za vsak slučaj. Tudi obračanja na mestu za 180 stopinj ne rabiš, pa moraš to vseeno imet v mezincu iz vožnje vzratno v vožnjo naprej brez zaustavitve vozila,......

To so sicer posebna znanja, ki jih v vsakodnevnem prometu ne rabiš, vendar so pogoj za določene kvalifikacije, si pa ob tem nabereš cel kup izkušenj in znanj, ki pa ti pridejo še kako prav v prometu, da imaš vozilo res ves čas vožnje v oblasti, česar večina voznikov nima.

IL_DIAVOLO - Kako pa je s tabo, boš posnemal dedka ali se boš naučil vozit s prilagojeno hitrostjo in med vožnjo počel samo to - vozil?
Delo krepa človeka

AndrejO ::

solatko je izjavil:

Zakaj ni na cestah več nesreč tistih, ki vozijo ekstremno hitro vsak dan na AC, ampak je malih karambolov, pri katerih gre po navadi za materialno škodo, skoraj vsak dan na vseh cestah po SLO.

Zato, ker je drugače, če 90% od kakšnih 1000 idiotov na cesti zaradi prehitre vožnje nekoga poškoduje, za razliko od 5% od preostalih 500.000 voznikov in voznic. Razumem, da ti fizika in matematika delajo težave (za razliko od hvalisanja kakšen car si, ker si upaš kršiti zakone, ko te nihče ne vidi), ampak verjetno boš lahko tudi sam dojel v čem je razlika.

solatko je izjavil:

Lahko rečem, da sem veliko bolj usposobljen, kot vsi današnji vozniki reševalnih in gasilskih vozil (ta razen terencev in kombijev niti ne dosegajo velikih hitrosti, jih je pa zaradi teže, precej težje ustavit), zato si včasih privoščim malo hitrejšo vožnjo pa ne med gostim prometom, temveč, ko ga ni.

Lastna hvala se pod mizo valja. Ti si usposobljen samo za gobcanje, dajanje slabih vzgledov in serijske kršitve predpisov, ki ti osebno niso všeč. V tem nisi nič drugačen od kakšne "to pa res ni goljufija" Hilde ali "nikoli ničesar ukradel" Zidarja.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

Zakaj se na nemčkih odsekih brez omejitev ne zgodi vsak dan kup hudih nesreč, če je hitrost tako nevarna.

No, pa dajmo pogledati še to tvojo bučko. Kot prvo, absolutne številke ne pomenijo nič. Razumem, da ti tega ne moreš dojeti, ker je 100% tvoje pozornosti namenjeno vožnji za tipkovnico. Morda pa bo nekaj malega podatkov o teh domnevno varnih neških cestah pomagalo komu drugemu sprevideti kako slab zgled (in resničen talent) si ti, če si res takšen, kot se hvališ.

Najprej pravni del: priporočena hitrost na nemških AC, kjer ni omejitve hitrosti, je 130km/h. V primeru, da si udeležen v kakršnikoli nesreči na AC, pri čemer bi bila tvoja hitrost višja od te "administrativne meje", boš tudi sam delno odgovoren, ker si bil s svojo hitrostjo nevaren. Če boš seveda preživel.

Kar se tiče preživetja, je raziskava, ki jo je opravil DVR pokazala, da je v povprečju na odsekih brez omejitve 25% več smrtnih žrtev, kot pa na odsekih z omejitvijo: "Hohe Geschwindigkeiten gepaart mit mangelndem Sicherheitsabstand können zu schweren Auffahrunfällen führen. Nach einer DVR-Berechnung auf Basis der Unfallzahlen 2011 gibt es auf Autobahnstrecken ohne Geschwindigkeitsbegrenzung im Schnitt über 25 Prozent mehr Verkehrstote als auf Abschnitten mit Tempolimits."

Spiegel je objavil tudi lep članek v katerem je popisal nekj prej-potem analiz podatkov, ki so preverile statistiko nesreč na odsekih, kjer se je omejitev uvedla. Tudi tam so ugotovili, da se je število nesreč konkretno znižalo.

In še to velehvaljenje domnevno varnih nemških AC je potrebno počasi ustaviti, ker nima podlage v resničnem svetu. Raziskava, ki jo je izvedel ETSC za EU, je recimo pokazala, da je na nemških AC dvakrat več mrtvih na AC na prevožene kilometre, kot pa recimo v UK ali na Danskem.

Kar je žalostno, je to, da je bilo na slovenskih AC 50% več mrtvih na prevožene kilometre glede na Nemčijo. Na žalost verjetno tudi zaradi kombinacije preslabega nadzora in mentalitete takšnih talentov, kot si ti, za katere fizika ne velja, njihova usposobljenost pa je takšna, da v argumentih govorijo o tem, kako dobri vozniki so vozniki F1, fizične in psihične sposobnosti pa se jim z leti niso niti najmanj zmanjšale.

Ampak saj počasi bo boljše. Usoda takšne talente doleti, nadzor se izboljšuje, osebna vozila bodo postala luksuz.

solatko ::

AndrejO - Seveda boš rade volje prilimal link o nesrečah, kjer je bil v 90%-ih vzrok hitrost nad omejitvijo, dej nehaj ga že srat in zavijat stvari v celofan, da bo videti kako pameten si.

Dobra roba se sama hvali, če bi šlo za kaj resnega in ne debato na forumu, bi se morda še šel kaj dokazovati, ker pa niti ne vem, kdo in kaj si in česa si sploh vreden, si pač mislim še en pametnih, ki mislijo, da je promet sestavljen samo iz vožnje do omejitve, vse kar je več, so pa itak idioti, potencialni morilci,.... če se pa v doglednem času (svojem življenju voznika ali motorista) niso ubili ali spravili v invalidski voziče imajo pa pač srečo, ki jih spremlja na njihovi poti.

V prometu se ne zanaša na srečo, temveč izkušnje, znanje in pamet, vse ostalo je za take kot si ti, ki še nisi dal pametnega nasveta, kako se obnašat v prometu in kaj storiti, da nebi vsak dan pokalo.
Jaz pozivam vse voznike - tudi tebe, da začnete od danes vozit s prilagojeno hitrostjo in s predpisanimi signali opozarjat druge, kaj nameravate, mimo grede, ugasnite telefone v času, ko vozite in vedno vozite trezni in spočiti.
Boljšega nasveta ne morem dati, brez pomoči države, kjer pa je kar nekaj stvari, ki bi jih morali spremeniti - zdravstveno stanje - lečeči zdravnik, tehnična popolnost vozila - pooblaščeni mehanik in opravljanje izpita 3 stopenjsko - mestna vožnja, regionalka in AC, vsak najmanj 1 uro, na deset let pa prezplačen preizkus v vseh treh kategorijah za vse voznike in voznice.

S tem bi iz cest izpadli vsi, ki niso zdravstveno sposobni vozit, avtomobili bi bili tehnično b.p., ker bi odgovarjal mehanik in tisti, ki sedaj naredijo izpit, ker imajo srečo, da so dobili izpitno vožnjo na trasi brez enega problema, bi to v treh dneh na treh različnih izpitih, težko dosegli, videlo pa bi se takoj ali avto obvladajo ali znajo samo vrteti volan.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

solatko je izjavil:

Seveda boš rade volje prilimal link o nesrečah, kjer je bil v 90%-ih vzrok hitrost nad omejitvijo, dej nehaj ga že srat in zavijat stvari v celofan, da bo videti kako pameten si.

Saj te razumem. Leta te že malo dajejo in več ne razumeš dobro, kar ti drugi povedo in napišejo. Daj si še enkrat počasi preberi, kar sem napisal, vzemi malo pavze, razmisli ... saj bo šlo.

solatko je izjavil:

Dobra roba se sama hvali, če bi šlo za kaj resnega in ne debato na forumu, bi se morda še šel kaj dokazovati, ker pa niti ne vem, kdo in kaj si in česa si sploh vreden,

Za razliko od tebe nisem anonimen, enostavno je izbrskati vse podatke o meni in v splošnem stojim za tem, kar napišem s svojim relativno unikatnim imenom in priimkom, da ni dvoma, da je govora o meni in ne nekom tretjem.

solatko je izjavil:

si pač mislim še en pametnih, ki mislijo, da je promet sestavljen samo iz vožnje do omejitve, vse kar je več, so pa itak idioti, potencialni morilci,.... če se pa v doglednem času (svojem življenju voznika ali motorista) niso ubili ali spravili v invalidski voziče imajo pa pač srečo, ki jih spremlja na njihovi poti.

Če na cesti serješ takšne, kot jih tukaj opisuješ, si ti tisti, ki računa na srečo in upa, da ga bodo drugi reševali, ko se v svojem napuhu ušteje.

solatko je izjavil:

V prometu se ne zanaša na srečo, temveč izkušnje, znanje in pamet, vse ostalo je za take kot si ti, ki še nisi dal pametnega nasveta, kako se obnašat v prometu in kaj storiti, da nebi vsak dan pokalo.

Že nekajkrat sem jih dal in niti en izmed njih ni vključeval kakšnih idej o tem, da je vožnja nad omejitvijo sprejemljiva. Vsi moji nasveti so se začeli z "dajmo pokazati spoštovanje do pravil ...", če pa komu pravila niso všečna, pa se zakone spreminja v DZ in ne na cesti.

solatko je izjavil:

Jaz pozivam vse voznike - tudi tebe, da začnete od danes vozit s prilagojeno hitrostjo in s predpisanimi signali opozarjat druge, kaj nameravate, mimo grede, ugasnite telefone v času, ko vozite in vedno vozite trezni in spočiti.

Aha. Ti ni všeč, da se še tista ena trditev, ki ni tvoja lastna referenca, izkaže za napačno (da ne rečem neumno), pa gremo raje zamenjati temo.

Ne bo šlo, miško. Tema je o "talentih" na slovenskih cestah in ti si očitno en izmed njih. Za začetek bi lahko začel spoštovati katerega izmed svojih nasvetov in se zgledovati po malo manj "talentiranih" ljudeh, ki ne rabijo svojim izjavam dajati teže z numnimi bučkami tipa, da si še kot najstnik nekim funkcionarjem že lahko solil pamet.

aiko ::

BigWhale je izjavil:



Eni smo znali SMSe pisat med voznjo se preden ste se nekateri rodili, to prakticiramo ze 20 let in brez razloga se zdaj usajate tle zaradi tega. Takrat, ko je prisel T9 nacin pisanja sporocil, smo zacel pisat emaile! Zdaj, na qwerty touch tipkovnici pisem sluzbena porocila za kadrovsko. Saj nisem nor, da bi svoj dragoceni cas izgubljal samo z voznjo avtomobila.

Evolve or become extinct!



Če boš na prehodu za pešce zbil mojega otroka ker pišeš mejle med vožnjo verjemi da boš kmalu extinct, ker ko te dobim v roke ti ni spasa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

BigWhale ::

Men se zdi, da si me narobe razumel. :)

knesz ::

BigWhale je izjavil:

Men se zdi, da si me narobe razumel. :)

Oziroma mu je crknil sarkazem detektor :)
(kaj pa če je vse res?)

IL_DIAVOLO ::

AndrejO ::

Drivers are usually aware of the increased risk of being involved in a fatal collision after drinking but largely underestimate the increased risk of being involved in a fatal collision when speeding. Driving with 0.5 g/l BAC increases the risk of a fatal crash by a factor of 5, the same as driving about 50% faster. The increased risk of driving at 75km/h on a 50km/h road, 135km/h on a 90km/h road or 180km/h on a 120km/h motorway is therefore similar to the risk of driving with a 0.5g/l BAC.

Drink Driving - Towards Zero Tolerance, ETSC

No, predlog za kazenski pregon je tudi šel naprej, tako kot se spodobi.

WizzardOfOZ ::

BigWhale je izjavil:

predi je izjavil:

In to počneš s polnim gasom?


Ja, kako drugace pa!? Gre vendar za prilagojeno hitrost.

knesz je izjavil:

Ja. In to s pripeto počitniško prikolico. :)


Pocitniske prikolice so za reveze. Jaz imam sedem metrsko jadrnico pripeto.


Zakaj bi vozil sedemmetrsko jadrnico do Črne gore, če jo pa daš v Portorožu v morje in se zapelješ z njo do črne gore.

AndrejO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

BigWhale je izjavil:

predi je izjavil:

In to počneš s polnim gasom?


Ja, kako drugace pa!? Gre vendar za prilagojeno hitrost.

knesz je izjavil:

Ja. In to s pripeto počitniško prikolico. :)


Pocitniske prikolice so za reveze. Jaz imam sedem metrsko jadrnico pripeto.


Zakaj bi vozil sedemmetrsko jadrnico do Črne gore, če jo pa daš v Portorožu v morje in se zapelješ z njo do črne gore.

Samo, da bo jasno: Človek bo vozil *vzvratno*, s polnim gasom in s pripeto prikolico na kateri je 7m jadrnica.

Če kdo vpraša zakaj, je odgovor seveda "zato, ker je tega sposoben". Tako, kot se za prave talente spodobi. S polnim gasom.

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

BigWhale je izjavil:

predi je izjavil:

In to počneš s polnim gasom?


Ja, kako drugace pa!? Gre vendar za prilagojeno hitrost.

knesz je izjavil:

Ja. In to s pripeto počitniško prikolico. :)


Pocitniske prikolice so za reveze. Jaz imam sedem metrsko jadrnico pripeto.


Zakaj bi vozil sedemmetrsko jadrnico do Črne gore, če jo pa daš v Portorožu v morje in se zapelješ z njo do črne gore.

Zato, ker vmes 2x plačaš carinske dajatve, pa še traja vsaj en teden iz Portoroža do Črne gore, če imaš srečo...

Kako jadrnico in avto ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

AndrejO - Spet si spisal cel kup nebuloz. Prosil sem te, da mi daš link do podatkov, kot trdiš, da je 90%-ov nesreč pri tistih, ki vozijo čez omejitev, tako se je namreč tvoj post razumel.
Sicer pa nakladaš o enem členu, vse drugo je zate nevažno. Nesreč garantirano ni največ, zaradi prekoračitve hitrosti, oziroma so zelo redke, še pri teh 19-najst letnikih, brez uradnih izkušenj (lahko vozijo na črno že od 14-ega leta).

Pojem prilagojena hitrost je najvažnejša kategorija v prometu in krivec za skoraj vse nesreče, ki se zgodijo, dodaš še voznika pod dejstvom opojnih substanc, kratka varnostna razdalja in si na približno 70-80%-ov vzrokov vseh prometnih nesreč v zgodovini.

Ti si zapel na hitrost, ki je v Nemčiji vsako leto med 7-9-im mestom, kot vzrok za prometno nesrečo, predvsem zaradi neobvladovanja vozila pri višjih hitrostih.

Jaz ti predlagam, da v tej temi nehaš sodelovati, saj nisi spravil skupaj niti enega argumentiranega stavka. Čisto na koncu si zopet iz konteksta potegnil vzvratno vožnjo, ki sem jo jaz navedel čisto iz drugega vzroka, saj tega ne uporabljaš v prometu, določene vrste voznikov, pa to morajo obvladat in to je skoraj najtežja vaja na teh treningih, saj moraš tako obvladati vožnjo na ogledala, kot, da bi vozil naprej, razlika je samo v tem, da imaš za nazaj samo eno hitrost.

In zapomni si nekaj, o stvareh, o katerih nimaš pojma in jih ne zastopiš, ne debatiraj, ker pri resnih razpravljalcih o prometu s temi svojimi ugotavljanji izpadeš b.....

Ti niti slučajno ne moreš bit referenca za karkoli, saj osnovnega pojma o prometu, da ta ni sestavljen samo iz parih členov, ki govorijo o smrtni nevarnosti prekoračevanja adminstrativno določene omejitve hitrosti, temveč kupčkom pravil, katerih celota tvori nek osnoven pogoj za varno udeležbo v prometu, če bi se vsi držali VSEH točk teh pravil, pa se jih večino ne in to vseh drugih, ki so ravno tako pomembne, tiste o uporabi telefona, opitosti, zadrogiranosti,.. pa verjetno še veliko bolj, kot ta o kateri si se razpisal in ti predstavlja sveti gral prometa.

Oba mulčka, ki so ju danes ujeli pri res norem obnašnju, nista povzročila prometne nesreče in upam, da ju bo kazen spametovala, da v naseljenih krajih, teh stvari ne bosta več počela. Tudi tisti z 203 ni naredil nobene škode, razen sam sebi, je pa danes nekaj krat počilo, zaradi čisto drugih kršitev, oziroma poka vsak dan in na to sem mislil, ko sem napisal, da pozivam vse, da vozijo s prilagojeno hitrostjo, ki je edina garancija, da ne bo nesreče.
Seveda ti tega, tako kot veliko drugih stvari v prometu, enostavno ne zastopiš in boš ta moj post spet razdelil na nekaj alinej, na katere boš po svoji logiki odgovarjal, namesto, da bi dal mnenje na celoto in raje še kaj pametnega dodal.

IL_DIAVOLO - So ga ustavili in je brez težav ustavil, torej PH.
Delo krepa človeka

AndrejO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - Spet si spisal cel kup nebuloz. Prosil sem te, da mi daš link do podatkov, kot trdiš, da je 90%-ov nesreč pri tistih, ki vozijo čez omejitev, tako se je namreč tvoj post razumel.

Tvoje bralne težave niso moj problem.

Tvoje izvajanja o tem, kako je predpise OK kršiti, pa so problem vseh, ki morajo zaradi tebe in tebi podobnih cestnih schumacherjev s strahom sedati v vozila. Nehaj biti cestni "talent" in odrasti že enkrat.

Kar se pa kazni tiče ... kakšnih 6 mesecev pogojno za preizkusno dobo dveh let bi bilo ravno prav. Ni jih porebno takoj strpati v zapor, ampak naj v miru doma razmišljata zakaj ni dobro imeti kazenske evidence.

solatko ::

AndrejO - No vidiš saj gre. Ne moreš trgat ven stavkov in vsakega posebej komentirat. Nikjer nisem propagiral kršenja, nasprotno, celo poudarjam, da je zakon o cp skupek členov, ki jih je dobro spoštovat. Vsi vemo, da je to težko in ni voznika, ki ga gdaj ne vserje.

Večina se vas zgraža, ko berete, da je ta in ta voznik vozil z neko extremno hitrostjo, nihče pa se ne zgraža, ko piše, da je tega voznika sledila policija s Provido z enako hitrostjo, saj je le v tem primeru meritev točna, da ravno tako menjajo pas, da se pač obnašajo enako, kot voznik, ki ga zasledujejo, morda celo manj usposobljeni, kot je "divjak", ki ga sledijo. Nihče se ne zgraža, ko pade mimo rešilec med 160-180km/h in ga upravlja medicinski tehnik z B kategorijo, brez kakšnih dolgotrajnih usposabljanj.

Glede varnosti v cestnem prometu sem že dolgo mnenja, da bi bilo potrebno spremeniti čisto vse, od pridobitve vozniškega dovoljenja, do spremljanja psihofizičnih lastnosti voznikov, do preverjanja sposobnosti udeležbe v prometu vsaj na vsakih 10 let. In to bi morali storiti čim prej, saj se promet nekontrolirano množi, psihofizično stanje prebivalstva pa je vedno slabše, zaradi vseh zadev, ki se nam dogajajo, poleg dejstva, da smo Slovenci v vrhu narodov po porabi alkohola, pa glede na ugotovitve neodvisnih raziskovalcev tudi kokaina (Ljubljanica je s te plati, med najbolj onestaženimi rekami v EU).

In tudi za prekoračitve administrativnih omejitev hitrosti ne trdim, da je to OK, pravim, da to včasih, ko je varno kršim in sem pripravljen za to, tudi odgovarjat, še vedno pa trdim, da se vedno v prometu, ne glede na sredstvo, gibljem s prilagojeno hitrostjo, torej pod polnim nadzorom in sposobnostjo v vsakem primeru varno ustavit.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Seveda 100 km/h v naselju je popolnoma varno, ko razmere to dopuscajo.

AndrejO ::

solatko je izjavil:

AndrejO - No vidiš saj gre. Ne moreš trgat ven stavkov in vsakega posebej komentirat. Nikjer nisem propagiral kršenja, nasprotno, celo poudarjam, da je zakon o cp skupek členov, ki jih je dobro spoštovat.


Lažeš, kot pes teče:

solatko je izjavil:

BlaY0 - Poizkušam vozit tako, da spoštujem prometno zakonodajo v celoti, zavestno pa kršim le en člen in to je omejitev hitrosti izven naselja, ...



solatko je izjavil:

Vsi vemo, da je to težko in ni voznika, ki ga gdaj ne vserje.

Razen tebe, seveda. Ti ga nikoli ne vserješ in se vedno trudiš spoštovati vsa pravila ... not.

Obnašaš se kot razvajeno dete, ne pa odrasla oseba.

solatko ::

AndrejO - Prekoračitev hitrosti je pač zelo zavestna zadeva in ja, sam se odločim in sam sem pripravljen za to odgovarjat, ne tako kot nekateri pijančki, ki na forumu sprašujejo, kako bi se čim bolje izvlekli.
Čisto vsak kdaj krši prometne predpise, tudi jaz nisem izvzet iz tega, vendar je razlika ali se tega zaveš, ko pride do kršitve in ni posledic ali po to zaradi navad, neznanja, nerodnosti,.... dogaja vsak dan in se sploh ne zavedajo tega.

Čisto vsak trenutek pa se gibljem s prilagojeno hitrostjo in to ohranja moje zdravje in varuje vse druge udeležence.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

AndrejO je izjavil:

Če kdo vpraša zakaj, je odgovor seveda "zato, ker je tega sposoben". Tako, kot se za prave talente spodobi. S polnim gasom.


In z dvignjenim palcem mimo policajev.


Aja ne, policaji mimo mene.

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

Nisem "angelček", vendar pa tudi ne nakladam naokoli brez trohice dokazov, da sem medicinski fenomen.

Kar se tiče tega, če si ali pa nisi kriminalec, pa boš najbolje vedel sam, ker to o tvojih vožnjah čez omejitev, je tudi lahko samo eno veliko nakladanje. Konec koncev, se hvališ, da lahko opaziš tudi policista v grmovju, ki meri, da se izogneš kazni. A je to po tvoje bojda "prilagojena hitrost"? Prilagodiš jo temu, če te policist lahko meri ali ne?

Za takšne, kot si ti, je izgleda res samo ena arcnija možna. Radarje in sektorska merjenja povsod, ker potem bo tvoja "administrativna omejitev" hitro postala tvoja "prilagojena hitrost". Potem bo pa mir.


In katere CPP torej ti najbolj pogosto kršiš?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

solatko ::

zmaugy - On je popoln človek, ne krši nobenega predpisa, vsi ostali smo pa potencialni morilci.:P
Delo krepa človeka

predi ::

Kot da je dosledno spoštovanje predpisov tak bav bav, da mu ni nihče kos.. Je pač treba bit trmast in vložit nekaj truda v to, pa včasih plavat proti toku. To pa ja.

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:

In katere CPP torej ti najbolj pogosto kršiš?

Nimam "statistike" in tudi sram me je govoriti o prekrških, ker so to napake, ki jih želim odpravljati, ne zagovarjati. Bili so časi, ko sem, tako kot to počne solatko, svoje prekrške opravičeval s takšnimi ali drugačnimi iz riti izvlečenimi izgovori. Potem sem pa počasi odrasel in se več ne grem takšnih otročarij. Tudi brez njih je na cesti dovolj nevarnosti in možnosti za napake. Se pa ne sprenevedam, da ne delam napak.

Nisem popoln, kot to zase trdijo nekateri drugi pisci na tem forumu, ko s takšnimi in drugačnimi pravljicami "argumentirajo", da nekaterih predpisov njim pač ni potrebno spoštovati, ker so oni oh in ah, super duper vozniki. Niti pod razno si ne mislim, da sem popoln. Preziram tiste, ki si domišljajo, da imajo neko pravico kršiti predpise, samo zato, ker jih lahko. Kršiti jih je enostavno. Odraslost in karakter se pokažeta, ko bi jih lahko, pa jih ne.
««
100 / 308
»»