» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
98 / 293
»»

St235 ::

Kaj ima to veze s tem, da je osvetlen avto mnogo bolje viden, kot neosvetljen? In da smo včasih neosvetljen avto lažje videli, ker smo pričakovali neosvetljen avto. Danes vsi pričakujemo osvetljen avto in zato neosvetljenega težje opazimo.

da je to, da smo včasih neosvetljene avtomobile bolje videli navaden bull shit. Ravno zato, ker tako včasih kot danes v zmanjšani vidljivosti lažje spregledaš vozilo imamo predpisno uporabo luči. Včasih pač tega nismo imeli, nivo prometne varnosti pa tudi vemo kak je bil.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

AndrejO ::

GupeM je izjavil:


Se strinjam, da je treba imeti luči prižgane ne glede na osvetljenost okolice. Se pa ne strinjam z izjavo, da je osvetljenost predora projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči. Zakonsko je namreč določeno, da je treba v predoru voziti z zasenčenimi lučmi, ravno zato, ker ga ni junaka, ki bi predor (še posebej daljši) osvetlil z enako močno svetlobo, kot je sončna.

Mi lahko pokažeš s prstom na tisti člen ali člene zakona, ki to dejansko določajo?

BTW, nobeno izmed mojih vozil nima dnevnih luči, zato vozim z zasenčenimi. Ergo, so tuneli vsaj zame non-issue, ne glede na to, kaj piše ali ne piše v zakonu.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

St235 ::

Mi lahko pokažeš s prstom na tisti člen ali člene zakona, ki to dejansko določajo?


4. odstavek 71. člen. Ni specifično za tunele, ampak za vsako situacijo, kjer je zmanjšana vidljivost. In do sedaj še nisem videl tunela, kjer to ne bi veljalo.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

predi ::

No, ja.. Odvisno kako interpretiraš "zmanjšano vidljivost" oz. če je tunel zate okoliščina zaradi katere je vidna razdalja krajša od poti ustavljanja pri gibanju z najvišjo dovoljeno hitrostjo.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

facepalm ::

Ne vem ce so neosvetljena vozila tako zelo neopazna v tunelih. Prej bi rekel moteca. Meni mi takoj padejo v oci avti brez luci, ker izstopajo. Jih pa verjetno opazim kasneje kot osvetljena ampak vseeno pravocasno.
Vi ste ze kdaj koga spregledali v tunelu?

Glede dejanske "zmanjsane vidljivosti" (megla, dez..), pa se strinjam, da je res nevarno voziti samo z dnevnimi lucmi. V bistvu ne vidim vec poante v locenih dnevnih in zasencenih luci, sploh ce so zasencene luci, led luci.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

mirator ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

Res pa je, da ne moreš tega ravno enačiti s previsoko hitrostjo, čeprav včasih v predoru res kakšnega težko vidiš, ki nima prižganih luči.
Saj ne gre samo za tunele. Če niso osvetljeni, je najbrž logično, da prižgeš luči, če pa so osvetljeni, je ta osvetlenost projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči.
Gre za to, da so avtomobili slabo vidni, če je sonce proti tvoji vožnji nizko, ali če voziš v nekoliko večjem dežju, ko se za posameznimi avtomobili dela meglica ali zaradi zmanjšane vidljivosti v megli. Tudi barve nekaterih avtomobil se slabo ločijo od podlage, še sploh če je prisotna umazanija itd. Če ti avtomobila pred sabo ne paziš, potem tudi varnostne razdalje ne moreš držati.
Preprosto, imejte prižgane luči, ne glede osvetljenosti okolice, pa bo vse v redu.

Se strinjam, da je treba imeti luči prižgane ne glede na osvetljenost okolice. Se pa ne strinjam z izjavo, da je osvetljenost predora projektno določena in ustreza potrebni vidnosti z ali brez luči. Zakonsko je namreč določeno, da je treba v predoru voziti z zasenčenimi lučmi, ravno zato, ker ga ni junaka, ki bi predor (še posebej daljši) osvetlil z enako močno svetlobo, kot je sončna.
Pri predorih gre bolj za adaptacijo očesa na spremembo zunanje osvetljenosti. Zaradi tega je osvetljenost vhoda v predor bistveno večja, kot je osvetljenost v predoru samem, kjer pa je zadostna za vidne zahteve. Proti izhodu iz predora pa se osvetljenost postopoma niža, da se zmanjšajo težave adaptacije očesa ob izhodu iz osvetljenega predora v nočnem času. Seveda se osvetljenosti sončnega dneva ne da doseči. Tega ne dosežeš tudi, če boš prižgal dolge luči.

Sicer pa ne vem, kaj ste vsi toliko navalili na predore. V osvetljenih predorih bo tudi avto z ugasnjenimi lučmi relativno dobro viden. Problem je vidnost v primerih, ki sem jih naštel v enem prejšnjem postu.

AndrejO ::

St235 je izjavil:

Mi lahko pokažeš s prstom na tisti člen ali člene zakona, ki to dejansko določajo?


4. odstavek 71. člen. Ni specifično za tunele, ampak za vsako situacijo, kjer je zmanjšana vidljivost. In do sedaj še nisem videl tunela, kjer to ne bi veljalo.

Torej je govora o interpretaciji. Imamo na voljo tudi kakšno sodno prakso, ki bi bolje zakoličila standard zmanjšane vidljivosti v osvetljenih tunelih?

Osebno poznam samo en tunel, kjer bi lahko rekel, da je v njem zmanjšana vidljivost in to je hkrati samo en tunel, ki nima osvetlitve. V ostalih me prav zanima, kaj se bi zgodilo, oziroma če bi sploh opazil razliko, če bi luči ugasnil. Če to ne bi bila nevarna neumnost, bi to enkrat res poskusil.

Na drugi strani pa me je pred slabo uro na pokritem vkopu šokirala jakost luči ... iz nekega razloga po mraku te še niso bile zmanjšane na "nočno" jakost. Saj to si vedel, da imajo luči v tunelih na AC pri nas dve različni jakosti? "Dnevno" in "nočno". Prvo zato, da ljudje ne zaslepi, ko zapeljejo iz predora, drugo pa zato, da jih ne zaslepi, ko zapeljejo v predor.

Anyhoo ... sumim, da imamo v Sloveniji res "De Lux" razsvetljavo, ki ne terja vklopa žarometov.

Pa še tisto o tem, da osvetlitev ni "enako močna kot Sonce". Duh. Seveda ni. A žarometi pa so, pa še vedno z njimi normalno vozimo ponoči in v pogojih zmanjšane vidljivosti, a ne?

Raptor F16 ::

Pika na i je izjavil:

AndrejO je izjavil:

To bi lahko bil material za kakšno *koristno* civilno iniciativo, da se spremeni predpise na ravni EU.


Jim ni v interesu
Zakaj le, bi Slovenija predlagala nekaj, kar bi se moralo spreminjati na ravni EU. Je pa ja že to kar je, super.


Glavno da bodo avtomobili imeli en kup elektronike, ki te bo ovirala. To je prioriteta. Klinc gleda vidljivost.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

predi ::

AndrejO je izjavil:

St235 je izjavil:

Mi lahko pokažeš s prstom na tisti člen ali člene zakona, ki to dejansko določajo?


4. odstavek 71. člen. Ni specifično za tunele, ampak za vsako situacijo, kjer je zmanjšana vidljivost. In do sedaj še nisem videl tunela, kjer to ne bi veljalo.

Torej je govora o interpretaciji. Imamo na voljo tudi kakšno sodno prakso, ki bi bolje zakoličila standard zmanjšane vidljivosti v osvetljenih tunelih?
ZPrCP, 3. člen, prvi odstavek:

60. »zmanjšana vidljivost« pomeni, da je vidna razdalja zaradi megle, dima, dežja, sneženja ali drugih podobnih okoliščin krajša od poti ustavljanja pri gibanju z najvišjo dovoljeno hitrostjo.
Sam v tej definiciji izraza ne vidim prostora za osvetljen tunel. Kar pa ne pomeni, da ti v njem ni potrebno poskrbeti za boljšo vidnost od zadaj. To je spet stvar vozniške kulture. Za pešce na določenih mestih tudi ni predpisana uporaba odsevnih teles/svetilk, pa to ne pomeni, da njih uporaba v takšnih primerih ni smotrna.

BigWhale ::

St235 je izjavil:

Seveda. Pred uvedbo smo bili vajeni, da avtomobili niso bili tako vidni in smo jih zato opazili, tudi če luči niso imeli prižganih. Zdaj pa smo se navadili, da se avto sveti. Zato avta, ki nima prižganih luči ne opaziš tako hitro, ker pričakuješ, da bo imel luči prižgane.


Pri tako neumnih argumentih se vedno pozabi na dejstvo, da je bilo včasih bistveno manj vozil, nižje hitrosti in kljub temu vsako leto 100+ mrtvih na cestah.


Visoka smrtnost na cestah je zacela padati nekje proti koncu 80ih prejsnjega stoletja. Do takrat smo pa imeli tudi po 700 mrtvih na leto.

WhiteAngel je izjavil:

In manj avtocest/vinjet, ki je poglavitni razlog za <100 mrtvih?


To je en del. Ne mores pa reci, da je poglavitni razlog. En kup stvari je. Ogromno je prinesla obvezna uporaba varnostnih pasov. Verjetno vec kot avtoceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Invictus ::

Zadnje slovensko zmanjšanje smrtnih žrtev gre predvsem na uvedbo vinjet.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Pika na i ::

Raptor F16 je izjavil:

Pika na i je izjavil:

AndrejO je izjavil:

To bi lahko bil material za kakšno *koristno* civilno iniciativo, da se spremeni predpise na ravni EU.


Jim ni v interesu
Zakaj le, bi Slovenija predlagala nekaj, kar bi se moralo spreminjati na ravni EU. Je pa ja že to kar je, super.


Glavno da bodo avtomobili imeli en kup elektronike, ki te bo ovirala. To je prioriteta. Klinc gleda vidljivost.

Prav smešno je, da pravilom zadostijo zgolj spredaj prižgane luči.
Ok, ne smešno, noro.
Se pravi, da lahko potem meni crkneta obe luči zadaj (ali zgolj ena), me ustavi policaj in teži, da naj zamenjam žarnici, jaz mu pa nazaj, da je vidljivost odlična in zadaj luči tisti hip ne potrebujem?

GupeM ::

St235 je izjavil:

Kaj ima to veze s tem, da je osvetlen avto mnogo bolje viden, kot neosvetljen? In da smo včasih neosvetljen avto lažje videli, ker smo pričakovali neosvetljen avto. Danes vsi pričakujemo osvetljen avto in zato neosvetljenega težje opazimo.

da je to, da smo včasih neosvetljene avtomobile bolje videli navaden bull shit. Ravno zato, ker tako včasih kot danes v zmanjšani vidljivosti lažje spregledaš vozilo imamo predpisno uporabo luči. Včasih pač tega nismo imeli, nivo prometne varnosti pa tudi vemo kak je bil.

Saj isto misliva, da avto mora biti osvetljen. Ampak zagotovo si včasih prej videl noesvetljen avto, kot zdaj. Takrat si lahko povsem upravičeno pričakoval, da bo avto neosvetljen. Sedaj smo navajeni, da se avto sveti in ga zato neosvetljenega še lažje spregledaš. No, videli smo jih enako dobro včasih, kot jih sedaj, le da smo jih takrat pričakovali in so možgani prej reagirali na to. Še vedno pa počasneje kot pri osvetljenem avtu.

Lahko pa poskusiš še tako: Na telefonu si svetilnost nastavi do konca in ga uporabljaj en teden s polno osvetlitvijo. Po enem tednu ti bo uporaba povsem normalna. Nato znižaj svetilnost na 50 %. Najprej boš težko gledal, vendar se boš v enem tednu povsem navadil na 50 % svetilnost in ti bo normalno, da tako malo sveti. Še vedno boš videl slabše, kot na 100% svetilnosti, ampak vseeno boljše kot prvi dan po zmanjšanju svetilnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

Neosvetljen avto se v določenih situacijah ne vidi, dokler nisi že čisto zraven. Moj oče je že v 60-ih imel vedno prižgane luči in, ko mu je nasproti vozeči poblendal, je dejal, no vidiš k me je vidu.
Avtomobili, ki so podobne barve, kot okolica ali cesta, s v primeru, da ti na šipo pod pravim kotom sveti sonce in imaš poleg tega še nekaj filma na šipi (prah in vlaga od dihanja) je tista situacija, ko voznik ob karambolu izjavi, sploh ga nisem videl.

Od kar vozim imam vedno prižgane luči, enako, kot na motorju. Tudi privezoval sem se, veliko prej, kot je bilo to uzakonjeno. Edino v avtu, ki ni imel naslonjal za glavo, se nisem nikoli privezal, tudi, ko je bilo to obvezno, saj imaš vseeno več možnosti, da preživiš, če padeš iz vozila, kot, če si zlomiš tilnik.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Edino v avtu, ki ni imel naslonjal za glavo, se nisem nikoli privezal, tudi, ko je bilo to obvezno, saj imaš vseeno več možnosti, da preživiš, če padeš iz vozila, kot, če si zlomiš tilnik.


Ti dve stvari sta popolnoma nepovezani. Iz avtomobila ponavadi pades ob obracanju, pri frontalnem trcenju te pa nabije na volan, do zloma tilnika pa lahko pride ce se potem odbijes nazaj v sedez ali pa ce te nekdo butne od zadaj.

solatko ::

BigWhale - Ko so uvajali obvezno privezovanje, tudi za avtomobile brez vzglavnika (ta je bil predpisan precej pozneje), so kot glavno navedli, da ne padeš iz avtomobila pri prevračanju, zato sem uporabil ta termin, kam in kako priletiš v primeru karambola ali močnega zaviranja, mi je pa jasno že od malega.

Pri trku zadaj, je lahko prišlo do poškodbe vratnih vretenc takoj, pri čelnem trčenju pa, kot te je varnostni pas zadržal in si z glavo ruknil nazaj v prazno.
Delo krepa človeka

poweroff ::

Ja, človek se vpraša zakaj, zakaj, zakaj... zakaj je bilo tega treba?

Drugače dva tedna nazaj ali nekaj podobnega, na našem koncu... tip popravljal prestižne avtomobile po karambolu za nadaljnjo prodajo. Popravi neko hudo zverino in gre na testno vožnjo... pelje menda ~200km/h... izgubi oblast nad vozilom, zapelje na nasprotni vozni pas in v skale, se prevrne, avto zagori. Lokalni gasilci imajo slučajno neko vajo v bližini, pridejo v par minutah, ampak je bilo že prepozno. Zgorel v avtu.

Še dobro, da ni bilo nikogar nasproti. Tam se skoraj vsakodnevno vozim...
sudo poweroff

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: AndrejO ()

solatko ::

Matthai - Seveda se to dogaja, ko dobi budala 200+KM v roke, že, če je čisto trezen in pri sebi, kot pravimo, nima pa vozniških izkušenj s tako zverino. Noben problem ni dat cegu na gas, vedno je največji problem varno ustavljanje, na to pa po navadi vozniki ne mislimo v zadostni meri.

Point preživetja in varnosti za druge udeležence v prometu je, da se imaš rad in najbolj od vsega skrbiš za lastno varnost, tudi, če si včasih malo hitrejši ali ekstrmno hiter in veš, da boš v kakršnem koli primeru, sposoben varno ustavit.

Nikoli ne smeš vozit z neprilagojeno hitrostjo, torej hitrostjo v kateri ne boš mogel pravočasno, vozilo ustavit.
Vse ostalo je brezvezno filozofiranje.
Delo krepa človeka

mirator ::

solatko je izjavil:


Nikoli ne smeš vozit z neprilagojeno hitrostjo, torej hitrostjo v kateri ne boš mogel pravočasno, vozilo ustavit.
Vse ostalo je brezvezno filozofiranje.

Saj to je tudi razlika med hitro vožnjo in divjanjem. Če voziš hitro in imaš vozilo pod nadzorom, kot da je del tebe, potem ne ogrožaš nikogar. Takoj ko pa avtomobila ne obvladaš več, pa je divjanje, ki pa je lahko tudi pri nižjih hitrostih.

shadeX ::

torej hitrostjo v kateri ne boš mogel pravočasno, vozilo ustavit.


Na cesti je milijon različnih situacij in nemogoče je predvidet vse kar se ti lahko zgodi. Tako da se najbolj proti tem situacijam zavaruješ, da že v štartu voziš po omejitvah oz. prilagodiš hitrost cesti če to situacija od tebe zahteva (sneg, kolona vozil, itd).

Kdorkoli lahko sanja, da če vozi 200 lahko varno ustavi - ampak to misli samo takrat, dokler ne pride v situacijo kjer ne bo mogel obvladovat vozila. 200 pač ni varna hitrost. Pri tej hitrosti si še najbolj varen na dirkališču.

Vse drugo je brezvezno filozofiranje. Lep dokaz je sicer zgornji posnetek. Jaz močno dvomim, da je voznik tistega BMW-ja delal samomor. "Vedel" je da lahko varno ustavi, ker je to že parkrat naredil in se je izšlo ..tokrat očitno ne in posledica je nekaj mrtvih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

predi ::

Me prav zanima kako pridobiš "izkušnje" za vožnjo 200+KM vozil pri 200 km/h v cestnem prometu. Menda ja ne začneš kot budala? Ne, ne. S takimi izkušnjami se rodiš. To je v tvojem nagonu. Nato pa jih celo življenje piliš do perfekcije, ki ni nikoli dosegljiva. Zunaj. V divjini. Veter v laseh.. Svoboda. Aah.. Potem se pa zbudiš s prstom v riti in nogo v umivalniku.

WhiteAngel ::

shadeX je izjavil:

torej hitrostjo v kateri ne boš mogel pravočasno, vozilo ustavit.


Na cesti je milijon različnih situacij in nemogoče je predvidet vse kar se ti lahko zgodi. Tako da se najbolj proti tem situacijam zavaruješ, da že v štartu voziš po omejitvah oz. prilagodiš hitrost cesti če to situacija od tebe zahteva (sneg, kolona vozil, itd).

Kdorkoli lahko sanja, da če vozi 200 lahko varno ustavi - ampak to misli samo takrat, dokler ne pride v situacijo kjer ne bo mogel obvladovat vozila. 200 pač ni varna hitrost. Pri tej hitrosti si še najbolj varen na dirkališču.

Vse drugo je brezvezno filozofiranje. Lep dokaz je sicer zgornji posnetek. Jaz močno dvomim, da je voznik tistega BMW-ja delal samomor. "Vedel" je da lahko varno ustavi, ker je to že parkrat naredil in se je izšlo ..tokrat očitno ne in posledica je nekaj mrtvih.


V bistvu je kriv avto radio.

solatko ::

shadeX - Ti ne zastopiš pojma - prilagojena hitrost - tu je zajeto čisto vse. Kjer ne moreš predvidit vseh situacij, voziš počasi, lahko celo precej pod omejitvijo, samo pazit moraš, da ne oviraš prometnega toka, saj si v tem primeru tudi v prekršku.
Hitrost s katero sem v življenju že peljal vozilo, je krepko presegala 200 km/h, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti in bi v vsakem primeru lahko ustavil, edini problem bi bil, če bi razneslo gumo, to pa pač zaupaš proizvajalcu, da so gume kvalitetne, saj po specifikacijah, omogočajo take hitrosti. Ne gre za vsto vozišča, tudi na dirkališču moraš voziti s prilagojeno hitrostjo, sicer končaš v gumah ali izletnem pesku, na nekaterih pa lahko tudi v zidu!

predi - Ob povečanju prometa lahko to pridobiš samo na dirkalnih poligonih in to s kar nekaj obiski, ni dovolj samo enkrat, včasih pa smo to pridobivali tudi na malo uporabljanih regionalkah (za motoriste sta to cesta na Rakitno in planinska ride (imajo organizirano radijsko povezavo, da se opozarjajo, če je kdo na cesti, ne dirkajo kar na pamet) in lokalnih cestah, kjer dejansko ni bilo prometa. Danes je teh cest malo, je pa ena zelo dobra Razdrto - Črni kal, ki je zelo malo prometna od kar je AC. Pazit moraš samo na kolesraje, ki se včasih vozijo tudi po sredini ali trije, štirje vštric, vendar opozorilo s hupo večinoma pomaga, da se lepo poravnajo imaš pa skoraj skozi dovolj daleč vidnost.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

A zdaj se bomo hitrosti 200 km/h pripisovali izkušnje? Pri taki hitrosti je samo vprasanje casa(ne izkušenj) , kdaj se bos razkantal in se koga ubil poleg. Lahko se ti izide 100x, ampak 101. pa se ti morda ne bo.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Osebno ti lahko navedem kar nekaj naravno umrlih oseb, ki so velikokrat peljali s to hitrostjo in niso ogrozili nikogar in jih ni razkantalo. Tako, kot lahko vozilo obvladaš pri sto (dvajset kratna hitrost povprečnega pešca, za kar naj bi bili genetsko usposobljeni) ga nekateri ravno tako pri 200 ali še več, vendar ne vsi in ne vedno.

Prilagojena hitrost določa, kdaj in kolikokrat - ta pa je pri različnih voznikih, zelo različna.

Vsak, ki se razkanta, ni vozil s prilagojeno hitrostjo, pa je to lahko 40 ali pa 400, kolikor lahko grejo najhitrejši novodobni serijski avtomobili.
Bistvo tega je varna zaustavitev in ne končna hitrost, s katero si peljal. Pri prilagojeni hitrosti, ni variante, da se zakantaš!
Tudi policisti napišejo v zapisnik prometne nesreče, če ni drugega vidnega vzroka - neprilagojena hitrost, ne napišejo pa zraven, kolikšna je ta bila.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

mirator je izjavil:

Če voziš hitro in imaš vozilo pod nadzorom, kot da je del tebe


Najboljsi primer tega, da je bilo vozilo del uporabnika, oziroma v tem primeru, uporabnice, je bil prikazan na PornHubu. Vse ostalo je pa nek bullshit talk. Dirkat pejte na dirkalisca, ne na ceste. Drugacna 'argumentacija' je pa samo bebav izgovor za divjanje.

GupeM ::

BigWhale je izjavil:

mirator je izjavil:

Če voziš hitro in imaš vozilo pod nadzorom, kot da je del tebe


Najboljsi primer tega, da je bilo vozilo del uporabnika, oziroma v tem primeru, uporabnice, je bil prikazan na PornHubu. Vse ostalo je pa nek bullshit talk. Dirkat pejte na dirkalisca, ne na ceste. Drugacna 'argumentacija' je pa samo bebav izgovor za divjanje.

Hahaha, lepa.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti in bi v vsakem primeru lahko ustavil


Lol. Ne, ne bi. V VSAKEM primeru ne bi mogel ustaviti. Zakaj lazes samemu sebi in si potem se verjames? :) Ustavil bi lahko v primerih, ki si jih ti izmislil. Ce bi pa pred tabo enmu tovornjaku padel pralni stroj s prikolice, pa se ne bi mogel ustaviti.

solatko ::

BigWhale - Še eden, ki ne pozna razlike o kateri govori tudi zakon - prilagojena hitrost, ni pa določena, kakšna je to.
Divjanje po navadi ni vožnja s prilagojeno hitrostjo, saj voznik samo gleda kako hitro in ne kako varno pelje, to pa je razlika med bedakom in varnim voznikom (tu štejem tudi voznike na nujni vožnji, ki lahko omejitev na posameznih delih presežejo za nekajkrat, vendar moraj ves čas gledati, da vozijo s prilagojeno hitrostjo in ne smejo divjat, ne glede na dogodek, na katerega hitijo.
Policist, ki razbije avto med zasledovanjem podivjanega mladoletnika in razbije nekaj vozil, ne vozi s prilagojeno hitrostjo, tisti pa, ki tega divjaka ujame in izide kot zmagovalec pa je imel vozilo ves čas sledenja pod kontrolo, tudi pri hitrostih višjih od 200km/h.

To je ta razlika o kateri govorim, če greš iz kakršnega koli vzroka še tako hitro, moraš v vsakem primeru tudi varno ustavit.
Ni mi jasno, kako vsi penite ob besedi hitrost, to je vendar en delček dogajanja v prometu, ne nepomembna, vendar še zdaleč ne najpomembnejša.
Pri vožnji gre za nabolj kompleksno človeško opravilo, niti en poklic ne zahteva take koncentracije in take sposobnosti večopravilnosti, kot vožnja pa lahko vozi čisto vsak bedak, ki mu uspe priti skozi proces pridobitve vozniškega dovoljenja in, če ne krši nekih hudih predpisov, lahko to opravlja do smrti, brez kakršnega koli preverjanja psihofizičnega stanja in še poznavanja pravil, ki se z leti močno spreminjajo. Vam pa je edina sveta stvar omejitev hitrosti in dobite ošpice ob omembi prekoračitev omejitve le-te.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Webmojster ::

mirator je izjavil:

solatko je izjavil:


Nikoli ne smeš vozit z neprilagojeno hitrostjo, torej hitrostjo v kateri ne boš mogel pravočasno, vozilo ustavit.
Vse ostalo je brezvezno filozofiranje.

Saj to je tudi razlika med hitro vožnjo in divjanjem. Če voziš hitro in imaš vozilo pod nadzorom, kot da je del tebe, potem ne ogrožaš nikogar. Takoj ko pa avtomobila ne obvladaš več, pa je divjanje, ki pa je lahko tudi pri nižjih hitrostih.


Problem je, ker ti misliš da imaš vozilo pod nadzorom, pa to ne drži vedno.

In potem pride do nepredvidene situacije, kjer se boš na avtocesti s 130km/h pravočasno ustavil ali pa izognil nevarnosti, s 180km/h pa te bo razmazalo po cestišču + povzročil boš morebitne druge žrtve.

s1m0n ::

Pri takšnih hitrostih nimaš ti vozila pod kontrolo ampak vozilo tebe, če gre kaj narobe greš zraven.

shadeX ::

solatko je izjavil:

shadeX - Ti ne zastopiš pojma - prilagojena hitrost - tu je zajeto čisto vse. Kjer ne moreš predvidit vseh situacij ...

...Hitrost s katero sem v življenju že peljal vozilo, je krepko presegala 200 km/h



Kako je "krepko" čez 200 kmh prilagojena hitrost? Lahko pelješ po povsem prazni avtocesti, zjutraj kadar se že dela dan in nato se ti na vozišču znajde srna.

In ja, se mi je točno to že zgodilo in ne tega nisem predvidel. Prazna avtocesta, lepo vreme, suha cesta, jaz spočit in potem prideš v situacijo, ki bi se lahko končala tragično.

Ah dej dej solatko.

solatko ::

Webmojster - Kadar misliš, da imaš vozilo pod kontrolo, ne voziš s prilagojeno hitrostjo, moraš imet vozilo pod kontrolo ali pa prilagojene hitrosti ni in v tem primeru voziš na pamet.
Dokler voziš s prilagojeno hitrostjo, te nobena stvar ne more presenetit, pojem je zadosti razumljiv - vedno moraš varno ustavit!

s1m0n - Dokler voziš s ph imaš vozilo še kako pod kontrolo in dogajanja okoli sebe tudi, če se bližaš koloni, ki vozi počasneje, zadosti hitro znižaš hitrost na prilagojeno, torej nekaj km/h od prometnega toka pred teboj, po potrebi tudi prižgeš utripalke in celo ustaviš, vsaj nekaj deset metrov pred oviro, tako, da ti nikoli ni treba zavirati na polno. Temu se namreč parvi varno ustavljanje, ne ko ti narediš črte na cestišču in se ustaviš (če imaš srečo) nekaj cm od ovire, v tebe zadaj pa prileti voznik, ki ni upošteval varnostne razdalje in te porine v oviro.
Če zaviraš pravi čas in opozoriš tudi tiste zadaj, da se nekaj dogaja imaš velikanske možnosti, da boš iz take situacije prišel brez poškodb, kadar pa zaviraš zadnji trenutek, ker nisi bil dovolj pozoren na dogajanja spredaj ali nisi vozil z dovolj veliko varnostno razdaljo pa je veliko možnosti, da tisti zadaj vozi še bolj neumno, kot ti in bo priletel vate in te celo porinil v tistega spredaj, saj si ustavil zadnji moment, ko si pogled s telefona slučajno usmeril na cesto, niti nisi imel časa pogledat, kaj se dogaja zadaj.

shadeX - Na cesti, ki se nahaja ob gozdu in ni take vidljivosti, da bi vse ovire zaznal na razdalji, katero prevoziš v treh sekundah, ne voziš 200, če so ti pogoji izpolnjeni, te ne more nič presenetit. Torej si vozil krepko čez prilagojeno hitrost, če situacije nisi imel pod nadzoroml.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Na cesti, ki se nahaja ob gozdu


Tisti odsek ni bil striktno gozd.

in ni take vidljivosti,


Vidljivost je bila. Ob cca 5.30h poleti je že dovolj svetlo da vidiš pred sabo kolikor nese pogled na avtocesti.

Torej si vozil krepko čez prilagojeno hitrost


Iz mojega posta nikakor ne moreš razbrati v kakšni situaciji sem bil, kaj šele koliko sem vozil. Tudi če sem vozil po omejitvah torej 130 kmh in bi tisti čas srna skočila pred avto, bi se zadeva lahko končala tragično, kaj šele pri 200+.

Kar se je dejansko zgodilo takrat, je bilo to da sem opazil da se nekaj sprehaja po AC par sto metrov pred mano. In logično je da me je zadeva presenetila - divjadi na avtocesti načeloma ne pričakuješ.

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Osebno ti lahko navedem kar nekaj naravno umrlih oseb, ki so velikokrat peljali s to hitrostjo in niso ogrozili nikogar in jih ni razkantalo. Tako, kot lahko vozilo obvladaš pri sto (dvajset kratna hitrost povprečnega pešca, za kar naj bi bili genetsko usposobljeni) ga nekateri ravno tako pri 200 ali še več, vendar ne vsi in ne vedno.

Prilagojena hitrost določa, kdaj in kolikokrat - ta pa je pri različnih voznikih, zelo različna.

Vsak, ki se razkanta, ni vozil s prilagojeno hitrostjo, pa je to lahko 40 ali pa 400, kolikor lahko grejo najhitrejši novodobni serijski avtomobili.
Bistvo tega je varna zaustavitev in ne končna hitrost, s katero si peljal. Pri prilagojeni hitrosti, ni variante, da se zakantaš!
Tudi policisti napišejo v zapisnik prometne nesreče, če ni drugega vidnega vzroka - neprilagojena hitrost, ne napišejo pa zraven, kolikšna je ta bila.


Seveda, ker v tistem trenutku ni prometna cesta, je pregledna in so nasploh idealne razmere, se lahko čez naselje peljes 100 km/h kajne? Daj solatko, nehaj s takimi, ker to vodi se samo v več smrtnih žrtev.

Namesto, da bi bil mladim za vzor, daješ zgled divjaka, za katerega pravila ne veljajo.

Se seveda strinjam, da ni nic narobe 10 km/h nad omejitvijo, ampak duplo prekoracena hitrost je pa zrela za dozivljensko prepoved vožnje kateregakoli motornega vozila. To je namerno ogrožanje sebe in drugih.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Še eden, ki ne pozna razlike o kateri govori tudi zakon - prilagojena hitrost, ni pa določena, kakšna je to.


Solatko - se eden, ki vozi v iluziji, da ima vozilo vedno pod kontrolo in ga nic ne more presenetiti.

Zakon pravi, da je prilagojena hitrost vedno enaka ali nizja od trenutne omejitve hitrosti. VEDNO. To je v bistvu dovolj dobra in dovolj natancna definicija.


solatko je izjavil:

To je ta razlika o kateri govorim, če greš iz kakršnega koli vzroka še tako hitro, moraš v vsakem primeru tudi varno ustavit.


Situacije v katerih lahko V VSAKEM PRIMERU varno ustavis so pravzaprav zelo redke, oziroma bi si skoraj ze upal trditi, da jih ni. Zato, ker se ti vedno lahko pripeti nekaj cesar ne pricakujes. Na popolnoma prazni avtocesti v tvojo smer, ti pri tvojihi herojskih 252km/h, lahko na nasprotnem pasu tovornjak prebije ograjo in prileti vate oziroma se znajde pred teboj.

To, kar ti razlagas, je preprosti idiotizem.

solatko ::

shadeX - Nikjer nisem napisal, koliko si vozil, samo to, da, če te je karkoli presenetilo in si imel probleme pri ustavitvi, nisi vozil s ph, nič drugega.

IL_DIAVOLO - Ravno to razlagam mladim, imejte hitrost in vozilo vedno v polni kontroli, da lahko v vsakem primeru, varno ustavite. Več kot to, mladim ne morem dat, razen z nasveti v posameznih kritičnih situacijah, torej izkušnje.
Ph, ph in še enkrat prilagojena hitrost - vsi vemmo kakšna je definicija tega in ne govori o nikakršnih vrednostih hitrosti, torej od 0 do neomejeno (omejitev je splošna in za ph ni pomembna, saj je neprilagojena hitrost največkrat nižja od administrativno določene).

Če boste mladino stalno opozarjali samo na omejitve, s tem za varnost v prometu niste naredili čisto nič, opozarjajte jih na to, da morajo imeti situacijo toliko pod kontrolo, da bodo v vsakem primeru lahko varno ustavili in potem se bo število prometnih nesreč drastično znižalo, mrtvih in težko ranjenih pa na nekaj primerov letno, seveda, če vas bodo mladi upoštevali. Kar nekaj mladim motoristom ali starejšim začetnikom sem bil mentor ob njihovem začetku in so še po nekaj letih in deset letjih, še vedno aktivni in nepoškodovani, sicer z nekaj kontroliranimi zdrsi na začetku, saj se moraš tudi pravilno padat, naučit, saj včasih ne gre drugače.

BigWhale - V iluziji živiš ti, ko med vožnjo uporabljaš telefon, drkaš po radiu, garminu,... jaz sem za volanom 100%-no skoncentriran na to kar počnem - vozim in sem v prometu, kjer ni dveh enakih sekund!
No to tvojo definicijo mi boš seveda z linkom na ta člen pokazal, nikjer namreč ni omenjena omejitev hitrosti, razen pri členu o oviranju prometnega toka.

Dovolj dobra definicija prilagojene hitrosti je ta, da moraš imeti vozilo vedno in v vsaki situaciji pod kontrolo in vedno in povsod možnost varne zaustavitve, tudi v izrednih primerih.

Glede na to, da pri nekaj mio prevoženih kilometrih nisem doživel preboja ograje in vožnje po moji strani, niti od kamiona ali drugega vozila, se to ne dogaja ravno pogosto, zato je to tako, kot, da bi trdil, da vožnja z avionom ni varna, ker mu lahko crkne motor ali odpade krilo, pa, da boš zadel sedmico, če greš mimo trafike z vplačili za LOTO.

Kakšen bedaste primere najdete, samo da bi lahko spodbijali moje trditve, če prav čisto vsako dete ve, da če se premikaš z prilagojeno hitrostjo je to edini varen način gibanja. Tudi, ko grem čez prehod za pešce, se prepričam, če to lahko storim varno, ne glede na označbe in luč na semaforju, saj se prepogosto povozi pešca, ki je imel vso pravico it čez, samo prepričal se ni ali to vedo tudi drugi.

Med drugim se je menda celo enkrat zgodilo, da je avion poškodoval pešca, ko je padel na pločnik, torej po tvoji definiciji, bi moral ob sprehodu gleda, da mi na glavo, slučajno ne pade avion.

Če si slučanjno v situaciji, da je bilo samo od sreče odvisno, kako si prišel skozi, potem ne voziš s prilagojeno hitrostjo, jaz namreč, razen na treningih, v življenju, ob ogromno prevoženih km, še nisem zaviral na polno, temveč sem oviro varno obšel ali pa ustavil veliko prej. Tist moment, ko moraš zavirat na polno, neke situacije nisi predvidel ali zaradi pomanjkanja izkušen ali zaradi nepazljivosti, prekaratke varnostne razdalje ali neprilagojene hitrosti.

Ph je namreč ravno to, da lahko v vsakem primeru VARNO USTAVIŠ, zaviranje na polno ni varna zaustavitev!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

shadeX ::

shadeX - Nikjer nisem napisal, koliko si vozil, samo to, da, če te je karkoli presenetilo in si imel probleme pri ustavitvi, nisi vozil s ph, nič drugega.


Kot že rečeno, presenetilo me je ker srne na avtocesti nisem pričakoval. Problemov pri zaustavitmi nisem imel, ker je bila premikajoča ovira dovolj daleč oddaljena, tako da sem lahko prilagodil hitrost razmeri na cesti. Koliko sem vozil se ne spomnim ker je od tega že več kot 8 let. Od vedno po AC vozim med 120 in 150kmh, tako da je bilo nekaj v tem rangu.

Kar ti pravim je samo to da če bi tista srna skočila na avtocesto ravno takrat ko sem pripeljal mimo, pri tej hitrosti avta ne bi ustavil, pa čeprav je bila avtocesta prazna in razmere so bile več kot idealne. Ampak srne pač nisem pričakoval in ravno v tem je bil problem.

Zaradi te situacije ne vozim po AC nič bolj počasneje, ker vem da je bila to izredna situacija in pod omejitvijo je nemiselno vozit, če so razmere dobre. Naslednjič mi lahko namesto srne, pade kamen na cestišče, ampak situacijo lahko rešim/popravljam če vozim po omejitvah, ne pa krepko čez 200.

Kar sem se iz te situacije naučil je to da vedno pričakuj nepričakovano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::

Če boste mladino stalno opozarjali samo na omejitve, s tem za varnost v prometu niste naredili čisto nič, opozarjajte jih na to, da morajo imeti situacijo toliko pod kontrolo,


Imeti situacijo pod kontrolo je subjektivna zadeva. Situacijo imaš pod kontrolo, kadar poznaš vse mogoče parametre (kar pa jih ne).

Če je cesta mokra in nekdo temu ne prilagodi hitrosti, ker se pač ne zaveda da zaradi tega sledi nevarnost, potem situacije nima pod kontrolo.

Tudi tisti iz zgornjega posnetka je mislil da ima situacijo pod kontrolo. Ampak so mu manjkali določeni podatki na katere ni bil pozoren.

Vozil je hitro, vozil je pijan, vožnje ni prilagodil cesti in oviram, ter ni bil pri stvari (sopotniki so ga motili). Če bi imel situacijo pod kontrolo se niti v avto ne bi vsedel, ker bi vedel da ni sposoben upravljati vozila, sploh pri velikih hitrostih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

solatko ::

shadeX - Vedno, ko voziš s prilagojeno hitrostjo, imaš vse pod kotrolo, tudi to, da ti srna laho skoči izza grmovja, če se pač nahajaš na področju, kjer živijo divje živali.
Imeti situacijo pod kontrolo je objektivna zadeva, če voziš na področjih, ki jih ne poznaš, prilagodiš hitrost temu, v življenju sem dve tretjini km prevozil na čisto neznanih področjih, pa vseeno niti enkrat nisem na polno zaviral.

Poglej, sam sebi si odgovoril, če ne prilagodiš hitrosti stanju ceste, vozila, osebnemu počutju, prometu,.... pač ne voziš s ph - amen.
Delo krepa človeka

shadeX ::

Vedno, ko voziš s prilagojeno hitrostjo, imaš vse pod kotrolo,


Lepo da se sedaj strinjava, da ta hitrost nikoli ni "krepko nad omejtivami, sploh pa 200+". Kdo je rekel, da starega psa ne moreš naučit novih trikov!?

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - V iluziji živiš ti, ko med vožnjo uporabljaš telefon, drkaš po radiu, garminu,... jaz sem za volanom 100%-no skoncentriran na to kar počnem - vozim in sem v prometu, kjer ni dveh enakih sekund!


Ti ne ves kako jaz vozim, ker me se nisi videl voziti. Za tvojo voznjo pa vemo kaksna je. V nevarnost spravljas sebe in vse okrog sebe.

solatko je izjavil:

No to tvojo definicijo mi boš seveda z linkom na ta člen pokazal, nikjer namreč ni omenjena omejitev hitrosti, razen pri členu o oviranju prometnega toka.


Dej se enkrat preberi in razmisli kaj si napisal in kaj zelis od mene. Mislim, ce bi ze rad link, no ... :))) https://zakonodaja.com/zakon/zprcp/46-c...

Pogledas lahko se 47. in 48. clen.

solatko je izjavil:


Glede na to, da pri nekaj mio prevoženih kilometrih nisem


A zdej smo iz dveh milijonov ze prisli na nekaj? Cestitke! :)

solatko je izjavil:


Med drugim se je menda celo enkrat zgodilo, da je avion poškodoval pešca, ko je padel na pločnik, torej po tvoji definiciji, bi moral ob sprehodu gleda, da mi na glavo, slučajno ne pade avion.


A ves kaj pomeni izraz 'pretepanje slamnatega moza'? :)

solatko je izjavil:

Ph je namreč ravno to, da lahko v vsakem primeru VARNO USTAVIŠ, zaviranje na polno ni varna zaustavitev!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja, v kaksnem starodobniku verjetno to drzi. Pri modernih avtomobilih pa marsikdaj avtomobili se sami pomagajo z zaviranjem, ker ljudje premalo odlocno na pedal stopijo. No iz vsega napisanega so sedaj vsi razumeli, da si ti verjetno edini dober voznik na svetu, ker te se po nekaj milijonih kilometrov ni nic presenetilo in nikoli nisi na polno bremzal. Cestitke! Kam ti lahko kolajno prinesemo? :>

mirator ::

Nismo vsi enaki, zato lahko eni vozimo tudi pri večjih hitrostih povsem varno, drugi pač ne. Predpisane omejitve hitrosti pa so določene statistično in ravno zaradi teh neenakosti kompromisno.

solatko ::

shadeX - Kje sem omenil kolikšna hitrost je prilagojena, torej boš razložil kaj si naučil starega psa. Razlagam ti, da v primerih kot jih navajaš, nisi vozil s ph, nič drugega. Ko vozim 200+ je moja hitrost še vedno prilagojena, v vsaki situaciji sem in bom ustavil, kaj je ph ni v številki s katero voziš, temveč možnostjo varne zaustavitve.

BigWhale - Zopet v temo, dal si link omejitev in štrafa, če tega ne upoštevaš, daj mi link o prilagojeni hitrosti, kjer piše, da je neprilagojena, če voziš hitreje.
Ja od takrat sem naredil še kar neeeeekaj km, kar pa za moje trditve sploh ni pomembno. Važno je, da se celo življenje gibljem s prilagojeno hitrostjo, ne glede na sredstvo, ki ga uporabljam, veš tudi skiro gre lahko prehitro!

Za noben dogodek, ki se je že zgodil, ne moreš z gotovostjo trditi, da se ne more ponoviti, je pa verjetnost izredno majhna, čemu potem pretepanje slame, odgovoril sem na post.

Kaj se čudiš? A ti vsak dan na polno zaviraš, če da, potem se pač obnašaš nevarno. Ne vem čemu, bi moral na polno zavirat, če se v naseljih vozim z povečano pazljivostjo, varnostno razdaljo in predvidevanjem, kje mi lahko na cesto skoči otrok ali bedasti biciklist iz kontra smeri, ostali, večinoma nimajo hitrejšega gibanja in jih opaziš dovolj zgodaj tudi ob normalni vožnji (k biciklistom prištevam vsa, tudi moderna sredstva, ki presegajo hitrost pešca), če izven naselja vozim toliko hitro, kolikor imam vidnega polja, za varno zaustavitev, največkrat pa gre samo za znižanje hitrosti, če vedno vzdržuješ dovolj veliko varnostno razdaljo, glede na vozilo, katerega upravljaš, čemu torej kadar koli, zaviranje na polno.
Še v dveh primerih, ko je bil na mojem voznem pasu, precej hitrejši bedak, ki je prehiteval kolono, sem imel dovolj časa za odločitev, kaj naj storim, da ohranim sebe in sopotnike žive in sem se odločil za pot na travnik, ki je bil na nivoju voznega pasu, druga opcija je bila, da zapeljem v levo in trčim v precej počasnejše vozilo v koloni (razlika vsaj pol, raje več).

Največji problme današnjih voznikov je ravno v tem, da mislite, kako je elektronika vsemogočna. Ko so prvič uvedli na običajna vozila štirikolesni pogon, je bilo prva leta nenormalno izletov v ovinkih, saj so, sicer nesposobni vozniki računali, da jih bo pa to izvleklo, če gredo v ovinek hitreje. Laho, do točke ph in čisto nič več.
In, da te potolažim, v SLO je kar veliko dobrih voznikov, ki še niso zavirali na polno, ker vozijo, ne pa počnejo cel kup drugih stvari.
Delo krepa človeka

BigWhale ::

solatko je izjavil:

BigWhale - Zopet v temo, dal si link omejitev in štrafa, če tega ne upoštevaš, daj mi link o prilagojeni hitrosti, kjer piše, da je neprilagojena, če voziš hitreje.


Mal te daje razmuevanje tega kar sem napisal. Omejitve hitrosti veljajo vedno zato prilagojena hitrosti nikakor ne more biti visja od najvisje dovoljene hitrosti. Probi razlozit radarju, ko to bo pofockal, da si vozil s prilagojeno hitrostjo.

solatko je izjavil:

Največji problme današnjih voznikov je ravno v tem, da mislite, kako je elektronika vsemogočna.


Elektronika je vsekakor hitrejsa od tebe in bo reagirala preden bos ti sploh pomislil na to, da bi blo mogoce potrebno reagirati. Ni vsemogocna je pa zaradi elektronike precej manj nesrec in precej vec resenih zivljenj. Bistveno vec kot jih resijo 'spodobni vozniki'. Bistveno.

shadeX ::

solatko je izjavil:

shadeX - Kje sem omenil kolikšna hitrost je prilagojena


Tukaj:

solatko je izjavil:


Hitrost s katero sem v življenju že peljal vozilo, je krepko presegala 200 km/h, hitrost pa je bila prilagojena razmeram na cesti in bi v vsakem primeru lahko ustavil


Pri "krepko" čez 200 kmh, si ti predvidel VSE okoliščine? Tudi morebitni kamen na cesti, ki ga zaradi hitrosti sploh opazil ne bi, ali pa če ga bi, bi z volanom "trznil" in letel s ceste.

V USA je nekaj časa nazaj odjeknila novica da je nekdo umrl, ker je mularija z mosta metala kamenje na avtomobile, ki so vozili po AC spodaj. A to bi verjetno tud predvidel, kadar si vozil krepko čez 200kmh? Ti bi bil sfokusiran na tvojo hitrost, medtem pa sploh ne bi opazil, da nekdo meče kamenje po cesti.

To da si ti pri "nekaj" milijonih km, še živ je samo splet srečnih okoliščin in nič drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

solatko ::

BigWhale - Pojem oziroma pomen prilagojene hitrosti je eno.
Pojem omejitve hitrosti je drugo.
Vožnja po omejitvi, niti slučajno ne pometni vožnjo s prilagojeno hitrostjo, je pa ta lahko tudi ob prekoračitvi omejitve!
Elektronika poizkuša popravit vse tisto, česar voznik ne stori prav, samo klofut ne daje, kar bi bila edina učinkovita naprava. Ne da smerokaza, ko brez njega zapuščaš krožišče, ne prepreči prehitevanja v škarej, razen nekaj najdražjim modelom, tam pa se da to tudi izklopit.
Ti lahko vidiš in spremljaš samo napake, ki jih voznik ni rešil ali jih je rešil napačno, za tisoče situacij, ko dobri vozniki rešujejo napake drugih udeležencev v prometu, nikoli ne izveš, razen, če te ne nabije voznik, kateremu si grdo izsilil prednost, takrat ne kaži finger in podobne neumnosti, temveč se mu prijazno zahvali. Zaradi tega je manj nesreč, nekaj tudi zaradi elektronie, vendar večina voznikov sploh ne ve, kaj ta elektronika počne in iz kakšnih sranj te vleče, ni pa vsemogočna, zato nesreče še vedno so in bojo.

Pri dobri elelktroniki si dober voznik lahko privošči nekaj več, kot pri vozilu brez tega, vendar še vedno do ph, povprečnim voznikom pa še taka elektronika, ki sama ne upravlja vozila, ne more pomagati.

shadeX - Šel sem samo toliko, da sem še vedno lahko v vsakem primeru ustavil, samo vozilo je bilo sposobno it še veliko hitreje, ker pa ga v tem primeru nebi več obvladal, sem zajček, vsaj tako mi je dejalo nekaj tam prisotnih, ki pa so bili pripravljeni it tudi tisto čez vse pametne mere, kar si jaz, ker gledam predvsem na svojo varnost, ne upam, že tako je šlo do več kot 90%-ov, ponavadi vozim tam na 70-80% ph. Torej vedno bi šlo še malo več pa bi bilo še vedno varno.
Če bi se zanašal na srečo, me verjetno nebi bilo več. Zanašam se izključno na prilagojeno hitrost gibanja, ne glede na sredstvo s kateim to počnem.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Lepo za videt, da so veliko mlajši vozniki pametnejši in odgovornejsi.

rosomah ::

enkrat za vselej: prilagojena hitrost je vedno manjša od omejitve hitrosti.... ne zdej zakon tako pa tako... vse kar je anormnega v naši ljubi slo je samosvoja interpretacija zakona - tako v prometu in še kje... nekaj absurdnega - žal - : posilstvo in zletel s ceste.... bedarija na2.... ve se za kaj gre... vsako opravičevanje (al' neki tac'ga) je pridobivanje pšeničnih zrn iz že zdavnaj omlatene in ophane slame. poštenivednonasrkajo press...

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Ko vozim 200+ je moja hitrost še vedno prilagojena, v vsaki situaciji sem in bom ustavil, kaj je ph ni v številki s katero voziš, temveč možnostjo varne zaustavitve.

Solatko, nisem vedel, da si tak divjak. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
««
98 / 293
»»