» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
67 / 309
»»

fikus_ ::

Priznam, nimam j_jc, da bi na AC prehiteval po desni!

Z razlogom vozišče na AC imenujemo vozni in prehitevalni pas. Tako da za prehitevanje (mimo vožnjo) po desni sta potrebna dva šoferska "bisera".

Pa srečno in brez zastojev na cesti.

shadeX ::

Machete je izjavil:

Ne vem zakaj se ne zmenimo, da bi se smelo tudi po desni prehitevat?


Ali pa se zmenimo, da je prehitevalni pas samo za prehitevanje in ne pas po katerem lahko preprosto voziš 10km ali več.

Aja sej to smo že zmenjeni, ampak določeni pacienti se tega itak ne držijo. Kakšen kaos bi potem šele bil, če bi lahko na AC z dvema pasovoma lahko prehitevali kjer bi želeli.

donvito ::

Torej, se vključim na avto cesto, karikiram, Šenčur - vzhod proti LJ, nekdo vozi po prehitevalnem recimo 100km na uro in jaz naj sedaj do LJ vozim za njim 100km/h, zato, ker mu ne kapne, da se je treba umaknit iz prehitevalnega? Haloo, ne, zapeljem po voznem do njega, držim se črte za odstavni pas, če bi bedak zavil na voznega brez pogleda v desno ogledalo in to je to. Pa kaj vam ni jasno, policaji pa naj najprej kaznujejo njega, ker je oviral normalni pretok.

St235 ::

Kot že 100x rečeno, to da imaš okrog sebe bedake, ne pomeni, da ti nisi bedak.

Kot že večkrat v tej temi ugotovljeno je največje sranje takrat, ko se na kupu najdeta dva trota, ki si domišljata da je njuno kršenje prometnih predpisov pravzaprav namenjeno večji varnosti v prometu.

springfield ::

donvito je izjavil:

Torej, se vključim na avto cesto, karikiram, Šenčur - vzhod proti LJ, nekdo vozi po prehitevalnem recimo 100km na uro in jaz naj sedaj do LJ vozim za njim 100km/h, zato, ker mu ne kapne, da se je treba umaknit iz prehitevalnega? Haloo, ne, zapeljem po voznem do njega, držim se črte za odstavni pas, če bi bedak zavil na voznega brez pogleda v desno ogledalo in to je to. Pa kaj vam ni jasno, policaji pa naj najprej kaznujejo njega, ker je oviral normalni pretok.

Malo prej na pot, da se ti ne bo mudilo. Policija naj kar oba kaznuje, nisi nic manjsi bedak kot on.

Zgodovina sprememb…

donvito ::

Saj se mi nikoli tako ne mudi, me pa pogreje, da nekdo, namerno ovira druge. In ne mi rečt, vi vsi, ki pametujete, da vas, pa to ne moti in da nikoli ne kršite predpisov. Lažete sami sebi.
Da bi, hipotetično, peljali ženo, ki rojeva, bi najbrž do LJ-e peljali za njim 100km/h.

facepalm ::

Nestet situacij me pogreje, ne dovolim pa si da bi me posameznik tako sprovociral, da bi namerno naredil hujsi prekrsek. Delam pa manjse prekrske vsak dan. Nenamerno seveda. Delam pa jih zato, ker ne poznam zakonodaje do vejice natancno. Prav tako ne vem nasteti vsakodnevnih prekrskov. Trudim pa se voziti varno in predvidljivo.
Po desni sem prehiteval le 1x. Pravzaprav sem prehiteval voznike na voznem in prehitevalnem pasu z voznjo 170kmph+ po odstavnem (mladost norost). Na to nisem ponosen in vem da nebi ponovil, sploh z noseco zeno v avtu.

St235 ::

donvito je izjavil:

Saj se mi nikoli tako ne mudi, me pa pogreje, da nekdo, namerno ovira druge. In ne mi rečt, vi vsi, ki pametujete, da vas, pa to ne moti in da nikoli ne kršite predpisov. Lažete sami sebi.
Da bi, hipotetično, peljali ženo, ki rojeva, bi najbrž do LJ-e peljali za njim 100km/h.


sam sebi lažeš predvsem ti, če si domišljaš da imamo vsi težave s samokontrolo in nas v prometu vržejo iz tira take malenkosti kot je vožnja 100 km/h na avtocesti. Še bolj neumno pa je razmišljanje, da vsak ki ga nekaj zmoti v prometu to rešuje s kršenjem prometnih predpisov.

Da bi, hipotetično, peljali ženo, ki rojeva, bi najbrž do LJ-e peljali za njim 100km/h.

raje še malo manj, ker bi prometna nesreča pri taki hitrosti bistveno bolj negativno vplivala na ženo in otroka kot porod v avtomobilu. Če k temu dodaš še psihofizčno stanje voznika, potem je pa sploh bolše doma rodit, če si tako pozen ali poklicat rešilca. Predvsem pa je delež voznikov, ki tako vozijo zaradi objektivnih razlogov tako majhno, da niti statistične napake ne predstavljajo in slaboumnim služijo zgolj kot opravičilo za njihovo bedasto obnašanje v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gregor P ::

Danes je spet eden s Teslo zapeljal direkt čez rdečo in zablokiral križišče ;(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

shadeX ::

donvito je izjavil:

In ne mi rečt, vi vsi, ki pametujete, da vas, pa to ne moti


Seveda zmoti. Ampak z leti se naučiš da karkoli narediš, kjer "iščeš pravico", se večinoma obrne samo še na slabše.

donvito je izjavil:

in da nikoli ne kršite predpisov. Lažete sami sebi.


Seveda kršimo,sej smo ljudje. Ljudje pa nismo perfektni, če ne nebi prihajalo do nesreč. Avtonomna vozila bodo rešila tudi ta problem.

Je pa bistvena razlika, če ti namerno prehitevaš po desni kjer je možnost za nastanek katastrofalne nesreče velika, ali pa da pozabiš dat smerokaz v krožišču , talent za tabo na tvoje manevre pa ni pozoren in pride do trčenja, kjer trpi samo pločevina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

donvito ::

St235 je izjavil:

sam sebi lažeš predvsem ti, če si domišljaš da imamo vsi težave s samokontrolo

Ne vem za vse, zate pa lahko rečem, da imaš velike težave s samokontrolo in nisem edini, ki tako misli. To se vidi iz tvojih komentarjev v različnih temah.
Zdaj mi pa povej, če se ne znaš obnašat na forumu, kako se boš na cesti. In ne, nimam majhnega ... >:D

pirat ::

Jaz bi pa pohvalil odlicne vozne sposobnosti mlajsega voznika belega Suzuki Baleno, registrska oznaka LJ-A2-33* ki je z uporabo rocne zavore driftal po polni parkirni hiši kranjske Qlandie. Impresivno res in hkrati tudi medicinski dokaz, da ocitno cloveski organizem lahko funkcionira tudi ob popolnoma mrtvih ali neobstojecih mozganih.

* zato, ker si zadnje crke nisem zapolnil.

springfield ::

donvito je izjavil:

Saj se mi nikoli tako ne mudi, me pa pogreje, da nekdo, namerno ovira druge. In ne mi rečt, vi vsi, ki pametujete, da vas, pa to ne moti in da nikoli ne kršite predpisov. Lažete sami sebi.
Da bi, hipotetično, peljali ženo, ki rojeva, bi najbrž do LJ-e peljali za njim 100km/h.

Ocitno se nimas otroka, ali nisi hodil na solo za starse. Tam ti lepo razlozijo, da ko se zacnejo popadki, se imas nekaj ur do samega poroda, tak da lahko komot pripeljes do porodnisnice

Zgodovina sprememb…

Gr8t ::

shadeX je izjavil:

Je pa bistvena razlika, če ti namerno prehitevaš po desni kjer je možnost za nastanek katastrofalne nesreče velika, ali pa da pozabiš dat smerokaz v krožišču , talent za tabo na tvoje manevre pa ni pozoren in pride do trčenja, kjer trpi samo pločevina.

Kakšna katastrofalna nesreča neki, saj vsi vozijo v isto smer. Sam že 10 let vozim do 130 (to mislim vsakodnevno, max je bila nekje 170, čeprav za več kot 160 je malo primernih odsekov) po regionalki in prehitevam vsakega takoj ko je možno (fizično, in ne po nekih pravilih, ki si jih je spomnil nekdo za katerega mi dol visi), pa se mi ne zdi posebej nevarno. Tudi za naselja se več ne sekiram (sicer se tudi prej nisem, edino še eno vas sem vključil, ampak bolj na začetku kjer še ni hiš, čez prehod itak da grem 50), med 60 in 70 če sem sam, prehitevanje kakšnega avtobusa ali tovornjaka izvedem tudi na polno do nekje 100 (seveda ne čez mesto, tista kao naselja).
Rdeče na semaforju ob 6-ih zjutraj pri zavijanju desno tudi ne jebem, to se mi zdi res neumno čakat. Seveda ne zapeljem kar v drugi desno, ker ni dovolj pregledno, ampak se skoraj ustavim in dam v prvo.
Prehitevanje na AC po desni je pa še 10x manj nevarno, tudi to sem seveda moral redno izvajat tiste 5x, ko sem šel v življenju po AC. Nevarno mogoče če to delaš na bočni razdalji pol metra, normalno se vzame vsaj 2m razdalje.
To je itak treba tud drugje, recimo imaš pred semaforjem stoječo kolono, ti zavijaš levo, valda boš potegnil nekje po sredini nasprotnega pasu in pasu za zavijanje levo in ne kar mimo avtomobilov. Sploh je to treba, če še niso ustavljeni, ampak samo upočasnjujejo.
Enako boš na AC šel toliko po odstavnem pasu, da dobiš tiste 2m bočne razdalje, mislim da je dovolj že z desnimi kolesi prekoračiti črto. To bom bolj naštudiral čez 2 leti, ko se firma seli v Kranj in boste lahko moje nadnaravno vozniško znanje opazovali še na AC, noobi eni.

Lahko pa povem da je tudi stanje na regionalkah zadnje čase še slabše, pa že prej ni bilo rožnato. Recimo danes zjutraj vozijo trije v koloni 50km/h, tolk sem na enakem mestu šel prejšnji torek v snegu. Seveda sem vse takoj prehitel, polna črta je bila itak risana za 50KM avto, z 200KM avtom se jih lahko spregleda, s 100KM mi je uspelo tudi kar precej takih manevrov, ampak pač v 2., da se odbija od blokade.
Potem popoldne na enakem mestu en avto lepo počasi pospešuje do tistih 50, med prehitevanjem seveda pogledam kdo je v avtu, seveda ženska na telefonu, sam sem imel malo za njo noter že 120. Cesta ni telefonska govorilnica, nekateri hočemo na njej opraviti čimveč čimmočnejših pospeševanj, če ta niso možna zaradi dolgih ravnin, pa se gibat bližje 130 kot pa 100.
Tako da s tem "malo prej na pot" ste precej falili, jaz še če grem z avtom na nedelovni dan, mi počasna vožnja 30 v naselju in 60 izven preprosto ni v noben užitek, ampak je muka. In ne vem zakaj bi šel sam sebe mučit.
Zame je neka normalna hitrost v naselju na ravnini kjer imaš lep pregled, 60km/h. Pa sploh ni vse v enakomerni hitrosti, recimo če se naselje začne za krožnim, sam pospešim do nekje 80, potem pa zmanjšam, enako za semaforjem. Ostali pa cijazijo do tistih 45-50. Izven mi pa nikakor ni sprejemljivo pod 100, pospeševanje se pa opravi v 3. prestavi, 4. je sprejemljiva samo če imaš vsaj 300Nm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

facepalm ::

Ce ti je taka muka voziti po cesti zakaj ne kupis vozovnico za avtobus in abonma na Grobniku?
Ti sploh ne ves zakaj imamo omejitve. Po izjavah sodec imas podobno mentaliteto kakrsno sem imel sam pri 20ih.

edit: si me spomnil na tale ad:


"you were driving too fast, to cope with the unexpected"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

shadeX ::

@Gr8t

No sej kul. Samo da se razbiješ brez, da bi spotoma še koga drugega. Po katerih koncih Slovenije pa te je lahko srečati? Kakšen avto pa voziš?

St235 ::

donvito je izjavil:

St235 je izjavil:

sam sebi lažeš predvsem ti, če si domišljaš da imamo vsi težave s samokontrolo

Ne vem za vse, zate pa lahko rečem, da imaš velike težave s samokontrolo in nisem edini, ki tako misli. To se vidi iz tvojih komentarjev v različnih temah.
Zdaj mi pa povej, če se ne znaš obnašat na forumu, kako se boš na cesti. In ne, nimam majhnega ... >:D


Ce bi imel vsaj majhnega bi clovek se razumel od kje vse tvoje frustracije na cesti in neumno obnasanje. Tako pa je ocitno problem velikost tistega med usesi.

Za razliko od tebe, mene ne bos nasel, da se po forumu hvalim kako krsim prometne predpise.
Kaj si ti o meni mislis mi dol visi, mi je pa kristalno jasno da si na cesti samo se eden od psihopatov, ki si domislja da za njega prometni predpisi in fizikalni zakoni ne veljajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.


Postaviš se zadaj in daš levi smernik.

Če ne opazi pobliskaš.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.


Postaviš se zadaj in daš levi smernik.

Če ne opazi pobliskaš.


In ce se ti noce umaknit celih 90km voznje?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

St235 ::

krneki0001 je izjavil:

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.


Tukaj se ze v kategoriji kaznivih dejanj. Da ne govorimo o prisiljem zdravljenju zaradi resnih dusevnih motenj.

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.


Postaviš se zadaj in daš levi smernik.

Če ne opazi pobliskaš.


In ce se ti noce umaknit celih 90km voznje?


Prispes na cilj 10 minut kasneje, ce na tvojo krhko psiho situacija vpliva do te mere, da imas samomorilske misli pa je pametno ustavit na kavi in poklicat sos telefon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gr8t ::

facepalm je izjavil:

Ce ti je taka muka voziti po cesti zakaj ne kupis vozovnico za avtobus in abonma na Grobniku?
Ti sploh ne ves zakaj imamo omejitve. Po izjavah sodec imas podobno mentaliteto kakrsno sem imel sam pri 20ih.

Sem se vozil z avtobusom. Zdaj pozimi moraš čakat 10min na -5°C, poleti 10min na vročini 30°C. Kar me še moti je to, da so vrste sedežev neverjetno skupaj in imaš kolena zarita v hrbtišču sedeža pred tabo.
Potem avtobus je samo eden, ga zamudiš in imaš za borih 10km takoj uro in pol hoda. Greš pa z avtom, pa praktično vsak dan ob katerikoli uri dohitiš avtobus, FU.
Zadnjič nas več čaka enega, pa sem bil 15min prej tam, pa ga ni bilo še pol ure kasneje, vmes so že vsi pred mano obupali. Pa to se mi je naredilo že 2x prej v lajfu.

Omejitve dobro vem zakaj so in se zavedam kaj bi bilo, če bi vsi tako vozili. Sicer če bi tako kot jaz, bi še šlo, ampak ne morejo vsi tako dobro vozit. Sem tudi že naletel na par takih voznikov, ampak je bil vsak precej bolj nor kot jaz. Nisem še srečal hitrega voznika, ki bi vozil vsaj malo premišljeno.
Recimo en s Hondo Accord je priletel v slep ovinek kjer sem stal, ker sem se umaknil tovornjaku, za vsak slučaj sem raje speljal kak meter naprej. Potem sva imela naprej lepo dirko, ampak me z atmosfercem ni mogel dohajati na pospeševanjih.
Potem grem enkrat mimo AC uvozov, resda 100 kjer je omejitev 70, in priletita brez namena ustavljanja S3 in GTI. Sam sem v takih primerih navajen prehiteti po sredinskem pasu namenjenem za zavijanje levo nasprotnih vozil, ampak mi v tem primeru nikakor nista pustila.
Jaz takih stvari kot je 100 v slep ovinek kjer se ve da je cesta zožana ter kar direktno na glavno cesto z 80-90 iz uvoza AC, ne delam.
Prav tako sem prišel že v praktično vsako možno situacijo v katero voznik, ki cijazi, nikoli ne pride. Recimo zadnje čase mi jih je par delalo probleme, ker se vključijo na cesto istočasno ko gre mimo avto po nasprotnem pasu. Noben ne pomisli, da ga hoče takrat kdo prehitet. Pa se mi je že naredilo, da sem se z enim srečal iz oči v oči, pa še vedno to delam (resda v naselju kjer ni noben problem ustavit iz tistih 60-80), ker folk res preveč cijazi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

T-h-o-r ::

krneki0001 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Kaksna bi bila kazen, ce se na avto osebka, ki vozi 100km/h po prehitevalnem pasu (ob tem, da je vozni pas kompletno prazen), naslonis in ga zacnes porivat recimo do 130km/h?

O tem sem razmisljal, ob pripovedovanju kolega, kako se je iz Avstrije vracal ponoci domov in se od Jesenic do Ljubljane vozil okoli 95km/h na voznem pasu, medtem ko je osebek nekje 300m pred njim vozil ves ta cas na prehitevalnem pasu in se nikakor ni hotel umaknit na vozni pas.


Postaviš se zadaj in daš levi smernik.

Če ne opazi pobliskaš.


In ce se ti noce umaknit celih 90km voznje?


Se zaletiš v njega, da ga prisiliš v postanek. Nato ga izvlečeš iz avta in fizično obračunaš z njim, da bo pravici zadoščeno.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

tikitoki ::

donvito je izjavil:

A to, da se privoščljivo naslajaš nad tujo nespametnostjo,kot je slišati s posnetka, se vam pa zdi v redu? Meni se zdi idiotsko, in eno in drugo.


+1

predi ::

shadeX je izjavil:

Je pa bistvena razlika, če ti namerno prehitevaš po desni kjer je možnost za nastanek katastrofalne nesreče velika, ali pa da pozabiš dat smerokaz v krožišču , talent za tabo na tvoje manevre pa ni pozoren in pride do trčenja, kjer trpi samo pločevina.
Kaj pa če je na izvozu krožnega ravno pešec, ki je, ker pričakuje, da boš pot po krožišču nadaljeval, zato stopil na prehod? Še bolje. Namesto pešca je to mnogo hitrejši kolesar s slabimi zavorami. Kaj pa potem?

Primerjati, katera kršitev dveh poljubnih pravil je manjše zlo, je povsem nesmiselno.

shadeX ::

Kaj pa če je na izvozu krožnega ravno pešec, ki je, ker pričakuje, da boš pot po krožišču nadaljeval, zato stopil na prehod? Še bolje. Namesto pešca je to mnogo hitrejši kolesar s slabimi zavorami. Kaj pa potem?


Lahko je. Marsikaj se lahko zgodi v tistem trenutku. Je pa možnost, da se zgodi nekaj tako specifičnega kot si sam omenil zanemarljiva v primerjavi s tem kar se lahko zgodi pri trčenju dveh ali več avtomobilov na avtocesti.

MIHAc27 ::

Sam se ne spomnim, da se mi na AC ne bi kdo umaknil, če mu malce poblendam. Pač ljudje so včasih z mislimi še bog vedi kje, in ostanejo kar na prehitevalnem pasu potem ko so že zdavnaj zaključili prehitevanje.

Tudi sam, če grem 130kmh in mi kdo poblenda se mu omaknem, če ravno ne prehitevam. Zaradi mene se lahko vozi 200kmh če mu paše.
Ne umaknem se pa takoj, če še prehitevam in vozim z max dovoljeno hitrostjo. Zakaj bi se tlačil med tovornjake in spuščal hitrost, samo da bo lahko šel prej mimo?

Gr8t voziš slučajno Audija... samo ugibam. Ali je pa BMW v igri.

GupeM ::

MIHAc27 je izjavil:

Sam se ne spomnim, da se mi na AC ne bi kdo umaknil, če mu malce poblendam. Pač ljudje so včasih z mislimi še bog vedi kje, in ostanejo kar na prehitevalnem pasu potem ko so že zdavnaj zaključili prehitevanje.

Tudi sam, če grem 130kmh in mi kdo poblenda se mu omaknem, če ravno ne prehitevam. Zaradi mene se lahko vozi 200kmh če mu paše.
Ne umaknem se pa takoj, če še prehitevam in vozim z max dovoljeno hitrostjo. Zakaj bi se tlačil med tovornjake in spuščal hitrost, samo da bo lahko šel prej mimo?

Gr8t voziš slučajno Audija... samo ugibam. Ali je pa BMW v igri.

Zato, ker ti zakon tako veleva. ZPrCP, 51. člen točka 3:
Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

predi ::

@GupeM, Zakon se bere kot celota. Ne moreš zahtevati upoštevanja nekega specifičnega člena in hkrati ignorirati drugega.
Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

b3D_950 ::

Max hitrost je 130kmh, prehitevaš z max hitrostjo (npr. kolonov šleparjev ki gredo 90), potem pa si v prekršku,
ker gre nekdo za tabo 170kmh in se približuje extremno hitro in se mu nisi umaknil ker oviraš promet, čeprav je v prvi vrsti v prekršku nekdo, ki vozi krepko čez max dovoljeno hitrost.
Razumem, če se pelješ 100kmh in prehitevaš nek šlepar, ki gre 98kmh, ta člen bi bil logičen v tem primeru in v ostalih podobnih primeru, ko prehitevajo "prazen zrak".
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Unknown_001 ::

b3D_950 je izjavil:

Max hitrost je 130kmh, prehitevaš z max hitrostjo (npr. kolonov šleparjev ki gredo 90), potem pa si v prekršku,
ker gre nekdo za tabo 170kmh in se približuje extremno hitro in se mu nisi umaknil ker oviraš promet, čeprav je v prvi vrsti v prekršku nekdo, ki vozi krepko čez max dovoljeno hitrost.
Razumem, če se pelješ 100kmh in prehitevaš nek šlepar, ki gre 98kmh, ta člen bi bil logičen v tem primeru in v ostalih podobnih primeru, ko prehitevajo "prazen zrak".


Dokler prehitevaš nisi v prekršku. Imate res probleme z razumevanjem?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SimplyMiha ::

Radar ne bo preverjal, če prehitevaš. Omejitev je omejitev.

Unknown_001 ::

SimplyMiha je izjavil:

Radar ne bo preverjal, če prehitevaš. Omejitev je omejitev.

Slika lahko 2 pasova hkrati.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

SimplyMiha ::

Še vedno ti ni jasno.

Tudi med prehitevanjem NE SMEŠ prekoračiti omejitve hitrosti! To učijo na vsaki normalni avto šoli.

louser ::

Radar ti pa slika komaj pri 145km/h, ker je od 9 do 11 km/h tolerance.
Števec je kakopak zgolj informativne narave.

Unknown_001 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Radar ne bo preverjal, če prehitevaš. Omejitev je omejitev.

Slika lahko 2 pasova hkrati.

Samo če eno vozilo ne prekriva drugega. Izigral na podoben način en radar, ki je bil nastavljen na tam nekje 130km/h

MIHAc27 je izjavil:

Sam se ne spomnim, da se mi na AC ne bi kdo umaknil, če mu malce poblendam. Pač ljudje so včasih z mislimi še bog vedi kje, in ostanejo kar na prehitevalnem pasu potem ko so že zdavnaj zaključili prehitevanje.

Tudi sam, če grem 130kmh in mi kdo poblenda se mu omaknem, če ravno ne prehitevam. Zaradi mene se lahko vozi 200kmh če mu paše.
Ne umaknem se pa takoj, če še prehitevam in vozim z max dovoljeno hitrostjo. Zakaj bi se tlačil med tovornjake in spuščal hitrost, samo da bo lahko šel prej mimo?

Gr8t voziš slučajno Audija... samo ugibam. Ali je pa BMW v igri.

Prehitevalni ni za take, ki si ji po njem želijo voziti. Prehitevalni je za prehitevanje. Če si najhitrejši pač vedno, ko gre, stojiš na njem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Unknown_001 ::

SimplyMiha je izjavil:

Še vedno ti ni jasno.

Tudi med prehitevanjem NE SMEŠ prekoračiti omejitve hitrosti! To učijo na vsaki normalni avto šoli.


Edini, ki ni razumel bistva povedanega si ti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Gr8t ::

MIHAc27 je izjavil:

Gr8t voziš slučajno Audija... samo ugibam. Ali je pa BMW v igri.

Tudi Opel dela dobre avte, oz. Astra K in Insignia B sta verjetno zadnja (pa tudi edina, saj prej niso bili ne vem kaj) proper avta od Opla, zdaj ko jih je prevzel Peugeot. Motor ni treba 3x ugibati kateri sem vzel, pa ker sem že rekel da ne vozim po AC, tudi kateri model. Kjer se s tem ne da prehiteti, je itak premalo preglednosti in je že bolj na blef, tako da je to to.
Audiji in BMW-ji nisem opazil, da bi vozili kaj hitro, v bistvu so enaki počasni kot ostali. Res pa da kar je bilo hitrih to leto, je bil tudi en BMW, performančno je bil tam tam, hitrejši ni bil noben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Gr8t ::

SimplyMiha je izjavil:

Tudi med prehitevanjem NE SMEŠ prekoračiti omejitve hitrosti! To učijo na vsaki normalni avto šoli.

Pustimo zakon in se raje vprašajmo kaj je bolje za našo varnost (razen da ostanemo zadaj).
Recimo da eden na ravnini regionalke vozi 80 (ne bom rekel 90, ker boste potem rekli, da itak ne smeš prehitevat).

1. Prehitiš z 90, za to porabiš, govorim na pamet (če kdo ve formulo, lahko napiše), 400m. Tega v praksi res še nisem videl, kdor gre prehitevat, itak vozi hitro in bo potegnil vsaj do 110. Stara mama, ki bi v teoriji prehitevala z 90, itak ne prehiteva, zanjo je že 90 izven psihofizičnih zmožnosti.
Ostajati tako dolgo na nasprotnem pasu je zame veliko bolj nevarno kot biti čimprej mimo.

2. Prehitiš z max pospeškom v 3./4. do ene 130, za to porabiš 100m. Da zmanjšaš nazaj na bolj varnih 100, rabiš še enih 100m.
Mene zanima kakšna je možnost, da se v tistih cca. 100m ko imaš hitrost proti 130, lahko kaj zgodi in kaj bi se sploh lahko. Pešec menda ne bo stekel čez cesto tik pred avto, pa tudi bi ga moral že prej opaziti.
Kdor je pa res tako neumen so pa srne, čeprav 2 dni nazaj sta me dve presenetili in sta dejansko obrnili nazaj, pa je bila ena že na cesti, prvič da sem videl kaj takega. Ampak za nalet srne je možnost tudi skoraj nična, ker zjutraj menda ne prehitevaš do 130, popoldne je pa možnost za srečanje s srno 1 proti milijon.
Nalete z drugimi avti pa lahko preprečiš preprosto tako, da ne prehitevaš mimo priključkov.

Na AC je pa tako, da če prehitevaš en avto in daleč naprej ni nobenega, bi lahko povsem varno prehitel tudi do 300km/h. Če pa prehitevaš kolono tovornjakov, je pa že 160 precej loterija.
Tako da kjer je edino pametno ohranit čim nižjo hitrost med prehitevanjem, je naselje.

Ne vem, a sem jaz res edini, ki tako z glavo razmišlja med vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

St235 ::

Pustimo zakon in se raje vprašajmo kaj je bolje za našo varnost (razen da ostanemo zadaj).


Samo in le boldano. Če nisi sposoben varno prehitet v skladu s prometnimi predpisi potem pojdi na vlak. Erektilno disfunkcionalnost lahko zdraviš na dirkališču ali pri psihiatru.

Na AC je pa tako, da če prehitevaš en avto in daleč naprej ni nobenega, bi lahko povsem varno prehitel tudi do 300km/h.


Tudi v centru ljubljane bi lahko povsem varno prehiteval 300km/h, dokler ne bi. Potem bi šteli mrtve. Na AC ni nič drugače.

Če pa prehitevaš kolono tovornjakov, je pa že 160 precej loterija.

zato pa nimaš kaj prehiteva ne s 300 ne s 160 km/h.

Ne vem, a sem jaz res edini, ki tako z glavo razmišlja med vožnjo.

zagotovo nisi edini, ki ne razmišlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

matobeli ::

Mene pa nekaj zanima ker ste se ravno o voznikih ki vozijo po levem pasu pogovarjali.

Situacija:
Z vozilom vozim po AC, vozni pas, 130km/h. Dohitevam vozilo na prehitevalnem pasu ki se premika z 100km/h.

Če ostanem na voznem pasu in nadaljujem z vožnjo pri hitrosti 130km/h bom vozilo na prehitevalnem kmalu "prehitel po desni".

Je to prekršek? Kakšna je najboljša rešitev take situacije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

jest10 ::

Je prekršek.

Ponavadi pomaga, če človeka zbudiš s troblo

shadeX ::

Je to prekršek?


Par postov zgoraj sem citiral odgovor, ki sem ga dobil na mail direktno od Policije. Na kratko, prehitevanje po desni spada med HUJŠE PREKRŠKE.

shadeX je izjavil:

No da enkrat za vselej končamo "spor" o tem ali je OK če prehitevaš avtomobile po voznem pasu (desni strani).

Vprašanje sem naslovil na policijsko upravo, odgovor pa je sledeč:

Glede vašega vprašanja, ki ste ga po elektronski pošti posredovali naši
Policijski upravi ter se vsebinsko nanaša na vožnjo na
avtocesti in hitri cesti vam sporočamo, da med najhujše kršitve na
avtocestah sodi tudi prehitevanje po desni strani
(druge hujše oblike
kršitev na avtocestah in hitrih cestah so tudi prevelika hitrost, prekratka
varnostna razdalja, vzvratna vožnja, hoja po avtocesti, vožnja v nasprotno
smer in ustavljanje na odstavnem pasu, kadar to ni nujno). Vse navedene
hujše oblike kršitev so izjemno nevarne za vse udeležence v cestnem prometu
(več o predmetni zadevi tudi na spletni strani Policije:

V skladu z določili 50. člena Zakona o pravilih cestnega prometa
prehitevanje po desni strani na avtocesti in hitri cesti ni dovoljeno
(izjema je ploščad pred cestninsko postajo iz 3. točke drugega odstavka
navedenega člena ). Z globo 120 evrov se kaznuje za prekršek voznik, ki
ravna v nasprotju z določbami tega člena.

St235 ::

matobeli je izjavil:

Mene pa nekaj zanima ker ste se ravno o voznikih ki vozijo po levem pasu pogovarjali.

Situacija:
Z vozilom vozim po AC, vozni pas, 130km/h. Dohitevam vozilo na prehitevalnem pasu ki se premika z 100km/h.

Če ostanem na voznem pasu in nadaljujem z vožnjo pri hitrosti 130km/h bom vozilo na prehitevalnem kmalu "prehitel po desni".

Je to prekršek? Kakšna je najboljša rešitev take situacije?


je prekršek, v kolikor nista na obeh voznih pasovih koloni.

Kaj naredit je blo pa podanih več opcij:

a. kljub prekršku prehitiš po desni in razlagaš okoli, da si s tem povečal varnost v prometu.

b. zapelješ na prehitevalni pas in najprej prižgeš smernik, potem blednaš in če nič ne zaleže zrineš voznika s ceste. Pri tem skrbno paziš na desni pas, da pravočasno preprečiš manever a.

c. ker nimaš resnih duševnih motenj, zmanjšaš in počakaš da bedak sam ugotovi kaj dela narobe. Če ne zdržiš greš na kavo.

GupeM ::

predi je izjavil:

@GupeM, Zakon se bere kot celota. Ne moreš zahtevati upoštevanja nekega specifičnega člena in hkrati ignorirati drugega.
Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

Seveda smeš pričakovati, da upoštevam omejitev hitrosti. Ampak... Kaj, če ti števec v avtu kaže narobe, in misliš, da voziš 130, v resnici pa voziš 110? Tudi logično mi je, da se ne boš umikal, če bo med kamioni na voznem pasu 20 m prostora. Pogosto pa je prostora 100 m in več, pa se nekateri ne umaknejo.

facepalm ::

ce je med kamionoma 100m in se ti vrines vmes si razpolovil medsebojne razdalje. 50m varnostne je skoraj premalo za cca 100kmph:)

edit: npr v predorih in na nekaterih odsekih je min razdalja za tovorna vozila 100m. pa se ti vrini vmes:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Jaz se načeloma umikam, vseeno pa je nekaj izjem. Če vidim, da se nekdo za mano že 3 kilometre pelje po levem pasu in me počasi dohiteva, desni pa prazen, pred takim prehitim in se ne sekiram prav nič, če me bo nazadnje moral počakat. Niti med dva kamiona na 100 metrov se mu ne mislim umikat, ker se bi itak potem 3 minute cijazil mimo mene.
Če pa vidim, da se zadaj nekdo bolj živo pelje, se umaknem da gre hitro mimo, in grem jaz lahko spet po potrebi levo.

Gr8t ::

shadeX je izjavil:

da med najhujše kršitve na avtocestah sodi tudi prehitevanje po desni strani (druge hujše oblike kršitev na avtocestah in hitrih cestah so tudi prevelika hitrost, prekratka varnostna razdalja, vzvratna vožnja, hoja po avtocesti, vožnja v nasprotno smer in ustavljanje na odstavnem pasu, kadar to ni nujno). Vse navedene hujše oblike kršitev so izjemno nevarne za vse udeležence v cestnem prometu.
Z globo 120 evrov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

Enačiti to z vzvratno vožnjo, vožnjo v nasprotno smer, hojo po avtocesti in ustavljanje na odstavnem pasu je malo bosa. Prav tako ne gre enačiti s temi prekratke varnostne razdalje in prevelike hitrosti.

Zakaj pa v ZDA smejo prehitevati po desni, kje je fizična razlika? Pravne razlike me pa niti malo ne zanimajo.
Driving in the United States @ Wikipedia
On roads with four or more lanes (including divided highways), vehicles may pass to the left or to the right of slower vehicles as long as the maneuver can be completed safely. However, most states either suggest or require that through traffic stay to the right except to pass.

Enako zavijanje desno čez rdečo:
Turn on red @ Wikipedia
Right turns on red are permitted in many regions of North America. In the United States, western states have allowed it for more than 50 years, and eastern states amended their traffic laws to allow it in the 1970s as a fuel-saving measure in response to motor fuel shortages in 1973.

Through most of Canada, a driver may turn right at a red light after coming to a complete stop unless a sign indicates otherwise. In the province of Quebec, turning right on a red was illegal until a pilot study carried out in 2003 showed that the right turn on red manoeuvre did not result in significantly more accidents. Subsequent to the study, the Province of Quebec now allows right turns on red except where prohibited by a sign.

In Mexico, right turns on red are generally allowed unless a sign indicates otherwise.

Sicer meni vse to nič ne pomeni, ker raje vsako stvar probam sam in na podlagi mojih izkušenj delam zaključke.
Probal sem tako prehitevanje po desni po AC kot zavijanje desno čez rdečo, tako da jo tretiram kot stop znak. Po zakonu v naselju kjer je omejitev 50, ne smem zaviti desno čez križišče, če gori rdeča, 1km naprej, kjer ostali po glavni cesti vozijo 100 ali več in je po vsej logiki 2x bolj nevarno, je pa postavljen stop znak in to lahko naredim brez slabe vesti. Lepo vas prosim.
Za popoldne (in bolj gosto poseljena mesta) sicer zastopim, ko je križišče res polno avtov, pešcev in kolesarjev. Ampak zjutraj pa pride po glavni cesti en avto na vsake pol minute, pešec čez prehod pa enkrat na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

facepalm ::

pri nas je prehitevanje po desni nevarno zato, ker to ni dovoljeno in posledicno ljudje tega ne pricakujejo. zaradi tega so lahko manj pozorni na dogajanje na svoji desni.
jaz se dandanes kdaj trznem v Italiji, ko me prehiti skuter po desni medtem ko jaz spremljam kolono pred sabo in druge skuterje, kateri prehitevajo po levi:)

St235 ::

Zakaj pa v ZDA smejo prehitevati po desni, kje je fizična razlika? Pravne razlike me pa niti malo ne zanimajo.


so pa različna pravila igre in posledično pričakovanja voznikov. V ZDA pa naprimer dosledno in brez vprašanja popolnoma ustavijo pri vsakem stop znaku. A si predstavljaš kake težave bi imel z erekcijo, če bi bilo to v Sloveniji?

V prometu je vedno tehtanje med varnostjo na eni strani in pretočnostjo/hitrostjo na drugi strani. Zato imamo pravila igre, ki naj bi se jih udeleženci v prometu držali. Pa vidimo, da imamo bedake na eni in na drugi strani, statiskika o prometnih nesrečah pa tudi pove svoje.

Seveda pa je najlažje bit vase zagledan bedak, ki si domišlja, da je edini ki kaj zna ali ve in verjame, da si lahko tako dogovorjena pravila igre kakor fizikalne zakone prilagaja svoji volji.

Probal sem tako prehitevanje po desni po AC kot zavijanje desno čez rdečo, tako da jo tretiram kot stop znak.

ja, da si nesposoben in nevaren psihopat si že velkrat povdaril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gr8t ::

St235 je izjavil:

V prometu je vedno tehtanje med varnostjo na eni strani in pretočnostjo/hitrostjo na drugi strani. Zato imamo pravila igre, ki naj bi se jih udeleženci v prometu držali.

Lepo napisano. Tudi se drugače strinjam, ampak se zaradi nekih razlogov, po tvoje psihičnih, tega ne držim.

Drugače spoštujem voznike, ki vozijo res lepo po CPP, ker imam tudi sam potem manj problemov, ampak koliko pa je takih? Resda ne podijo, delajo pa milijon drugih bedastoč, ki jih bolj ali manj rešujejo samo s svojo počasno vožnjo.
Primer za včeraj, pred mano en terenec, bližava se pasu za zavijanje levo, on vozi komajda 40, v meni je velika želja da bi ga prehitel, ampak sem dober v predvidevanju (drugače bi se z mojo vožnjo že najmanj 10x zaletel), tako da raje počakam. On začne zavijat levo najprej komajda opazno, potem je imel dolgo časa na srednjem pasu samo levi dve gumi in še takrat nisem vedel ali hoče iti levo ali naprej. Ves čas zavijanja je bil brez smernika ter brez prepričanja, če sem jaz sploh za njim.
Potem cesta večkrat zavije, ker se bližava blokom in je jemal ovinke res najbolj neumno kar bi jih lahko. Jaz vedno vozim ob desnem robniku, tudi če ni nobenega in ne zavijam kot bi vozil šleparja, najprej levo in potem desno. Grem pa seveda pred zavijanjem dovolj naprej, da ne pajsam feltn, katere v življenju še nisem opraskal. Če pri zavijanju desno koga vidim (govorimo o ozkih cestah, npr. mimo blokov), se ne grem stiskat skupaj z njim, ampak počakam na ravnem odseku ter zavijem, ko je on mimo.
Zastopim zakaj imate mene za retarda, ampak res pravi so pa pomoje ti, ki jih opisujem. To je bil en star fotr, ampak tukaj lahko vključimo tudi vse ženske.

Pa včeraj je bil res en primer, kot je Raptor že prej pisal, da se je ustavil sredi ceste. Prav da je zavijal levo, ampak to se rešuje drugače. Mene je videl že dovolj prej, ali bi zavil pred mano, ali pa bi že prej samo zmanjšal hitrost in zavil za mano. Sem siguren, da se tudi sploh ni sekiral za primer, da bi kdo priletel za njim. Sam če naletim na kolono, recimo tovornjak v klanec gor čez ovinke, ne vozim v koloni kot ostali, ki začnejo voziti kot ovce (kot da ne že prej) skupaj v čredi, ampak povečam varnostno razdaljo in vedno gledam v ogledalo, tako da me tisti zadaj lahko pravočasno opazi in ne naleti name sredi ovinka. Ker imam dovoljšnjo varnostno, tako tudi lahko povečam hitrost čez ovinke kjer je možnost naleta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()
««
67 / 309
»»