» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
50 / 309
»»

MrStein ::

facepalm je izjavil:

MrStein mores priznat, IL_DIAVOLO ima prav:D

OK, grem rečt Rudiju, da njegov avto v resnici ni zletel s ceste in se razbil na kamnih in da si je to vse le domišljal.
Two thunbs up!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

Utk je izjavil:

AndrejO, kaj bi rad dokazal, da ce vozis 80 se ne mores zavrtet na bankini?
Sej ne ves kolk se je ta peljala.
Pri 100, 120 si pac malo bolj pozoren, in se manj ukvarjas z drugimi stvarmi. Jaz se ne niti pri 50, ampak nekateri ocitno se.

Dokazal sem samo to, da pojma nimaš, če misliš, da med 100km/h in 80km/h ni pomembne razlike že pri povprečnem vozniku in, da ta razlika lahko pomeni, da boš ali pa sploh ne boš zapeljal na bankino ... ali pa na nasprotni pas, če že motoviliš nekaj tjavendan namesto paziš na vožnjo.

Seveda tisti, ki mislite, da s vozniki večanjem hitrosti postanejo bolj pozorni, njihovi refleksi pa hitrejši, sanjate neumnosti. Že srednješolska matematika pokaže zakaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

IL_DIAVOLO ::

MrStein je izjavil:

facepalm je izjavil:

MrStein mores priznat, IL_DIAVOLO ima prav:D

OK, grem rečt Rudiju, da njegov avto v resnici ni zletel s ceste in se razbil na kamnih in da si je to vse le domišljal.
Two thunbs up!


Uporabi malo logike in zdravega razuma no.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

AndrejO je izjavil:

Utk je izjavil:

AndrejO, kaj bi rad dokazal, da ce vozis 80 se ne mores zavrtet na bankini?
Sej ne ves kolk se je ta peljala.
Pri 100, 120 si pac malo bolj pozoren, in se manj ukvarjas z drugimi stvarmi. Jaz se ne niti pri 50, ampak nekateri ocitno se.

Dokazal sem samo to, da pojma nimaš, če misliš, da med 100km/h in 80km/h ni pomembne razlike že pri povprečnem vozniku in, da ta razlika lahko pomeni, da boš ali pa sploh ne boš zapeljal na bankino ... ali pa na nasprotni pas, če že motoviliš nekaj tjavendan namesto paziš na vožnjo.

Seveda tisti, ki mislite, da s vozniki večanjem hitrosti postanejo bolj pozorni, njihovi refleksi pa hitrejši, sanjate neumnosti. Že srednješolska matematika pokaže zakaj.

Pri 80 na uro v pol sekunde prevozis recimo 11 metrov, kaj ti pomeni tistih 10 centi, ki si jih naracunal? Problem je v tem da ne spremljas ceste, ali to traja 12 ali 20 metrov je skoraj vseeno, razlika je samo v tem ali se bos skantal danes ali jutri. In to nima nobene veze s hitrostjo. Nihce ne vozi pocasneje, ker bi sam zase mislil, da itak ne gleda na cesto in itak se bom skantal, pa bolje da grem pocasneje, da se ne ubijem. To ne gre tako.

IL_DIAVOLO ::

Seveda ne...cimhitreje od tocke A do tocke B, da si cimmanj casa izpostavljen kretenom na cesti.

facepalm ::

MrStein je izjavil:

facepalm je izjavil:

MrStein mores priznat, IL_DIAVOLO ima prav:D

OK, grem rečt Rudiju, da njegov avto v resnici ni zletel s ceste in se razbil na kamnih in da si je to vse le domišljal.
Two thunbs up!

F**k yeah! :))

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Pri 80 na uro v pol sekunde prevozis recimo 11 metrov, kaj ti pomeni tistih 10 centi, ki si jih naracunal?

Glede na zgornji posnetek je to razlika med tem, da je kolo v celoti zapeljalo na bankino in tem, da je polovico kolesa še na cesti.

Bolj neposrednega dokaza, da je to razlika med življenjem in smrtjo, ne vidim.

Utk je izjavil:

Problem je v tem da ne spremljas ceste, ali to traja 12 ali 20 metrov je skoraj vseeno, razlika je samo v tem ali se bos skantal danes ali jutri. In to nima nobene veze s hitrostjo.

V resnici imaš pri enaki stopnji pozornosti pri nižji hitrosti manj in pri višji hitrosti več šans, da boš zapeljal izven pasu. Ali bo to privedlo do "skantal" pa je potem odvisno od tega, če imaš na svoji desni neutrjeno bankino, utrjeno bankino, robnik ali odstavni pas, oziroma ti na levi nekdo pride nasproti.

Utk je izjavil:

Nihce ne vozi pocasneje, ker bi sam zase mislil, da itak ne gleda na cesto in itak se bom skantal, pa bolje da grem pocasneje, da se ne ubijem. To ne gre tako.

Sam poskušam po najboljših močeh početi ravno to. Kadar sem bolj utrujen in so moje reakcije nujno slabše, bom vozil počasneje. Koliko sem pri tem uspešen, ne vem, sem pa povsem prepričan, da nisem edini, ki to počne.

Drugo vprašanje je, koliko nas je takšnih.

Kot eksperiment, ki si ga lahko v Sloveniji privošči vsakdo, ki se te dni vozi po primorski AC. Prehitevalni pas ima oznako, da je namenjen vožnji vozil, ki so široka do 2m. Na prvi pogled bi rekel, da je narisan morda 2,5m široko.

Bi ti bilo prijetno tam voziti 130km/h med ograjo in šleparjem?

Kaj pa 80 in 60km/h?

Zakaj?

Utk ::

Glede na zgornji posnetek je to razlika med tem, da je kolo v celoti zapeljalo na bankino in tem, da je polovico kolesa še na cesti.

Bolj neposrednega dokaza, da je to razlika med življenjem in smrtjo, ne vidim.

Ja, zarad 10 km/h več imaš pol kolesa več na cesti. Dej ne fantaziraj. Če zapelješ na bankino, te bo ravno to zbudilo, in takrat je prepozno. Ne boš se zbudil glih 10 metrov prej, da bi glih za glih pol kolesa obdržal na asfalto. Mislim, kaka je verjetnost za to?

Sam poskušam po najboljših močeh početi ravno to. Kadar sem bolj utrujen in so moje reakcije nujno slabše, bom vozil počasneje. Koliko sem pri tem uspešen, ne vem, sem pa povsem prepričan, da nisem edini, ki to počne.

Nisem tega napisal, ampak to, da vsak vozi tolk kolk misli da je varno. Tudi tist, ki se vozi 160 po lokalnih cestah. Nihče ne računa na to, da se bo itak najbrž razbil, zato boljše da vozi malo počasneje, da bo manj škode.

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Glede na zgornji posnetek je to razlika med tem, da je kolo v celoti zapeljalo na bankino in tem, da je polovico kolesa še na cesti.

Bolj neposrednega dokaza, da je to razlika med življenjem in smrtjo, ne vidim.

Ja, zarad 10 km/h več imaš pol kolesa več na cesti. Dej ne fantaziraj.

Poglej si posnetek in povej koliko razlike bi lahko naredilo 10cm.

Utk je izjavil:

Če zapelješ na bankino, te bo ravno to zbudilo, in takrat je prepozno. Ne boš se zbudil glih 10 metrov prej, da bi glih za glih pol kolesa obdržal na asfalto. Mislim, kaka je verjetnost za to?

Pojma nimam kolikšna je ampak očitno gledam v en primer, kjer bi teh 10cm rešilo 3 življenja. Torej zagotovo ni 0.

Utk je izjavil:

Sam poskušam po najboljših močeh početi ravno to. Kadar sem bolj utrujen in so moje reakcije nujno slabše, bom vozil počasneje. Koliko sem pri tem uspešen, ne vem, sem pa povsem prepričan, da nisem edini, ki to počne.

Nisem tega napisal, ampak to, da vsak vozi tolk kolk misli da je varno. Tudi tist, ki se vozi 160 po lokalnih cestah. Nihče ne računa na to, da se bo itak najbrž razbil, zato boljše da vozi malo počasneje, da bo manj škode.

Zadošča, da voziš počasneje, da se ne boš razbil. Saj upam, da razumeš ... s *prilagojeno* hitrostjo.

predi ::

Včeraj zvečer sem videl (posledice) talenta, ki mu je v coni 30 uspelo narediti totalko na cesti med polovicama pobreškega pokopališča v MB. Povsem je razbil betonske teglce z rožicami, ki so ščitili avtobusno postajo, par kosov je verjetno zletelo tudi v prodajalne s pokopališkim živežem. Verjetno se je pri visoki hitrosti ogibal ležečim policajem, ki so tam zaradi nepreglednega prehoda za pešce, ali pa je bil pijan kot mavra.

knesz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

MrStein je izjavil:

facepalm je izjavil:

MrStein mores priznat, IL_DIAVOLO ima prav:D

OK, grem rečt Rudiju, da njegov avto v resnici ni zletel s ceste in se razbil na kamnih in da si je to vse le domišljal.
Two thunbs up!


Uporabi malo logike in zdravega razuma no.


Jaz bi rekel, da je iz nekega razloga zapeljala na bankino, se ustrašila in na polno zasukala volan v levo. Sprednji gumi sta prišli na asfalt, desna zadnja pa je bila še na bankini in avto je zasukalo. Hitrost 80 ali 100 v takem položaju po mojem mnenju ne igra bistvene vloge.

facepalm ::

Jaz sumim, da ji je zadnji del avta poskocil, ko je zapeljalo zadnje kolo nazaj na asfalt. Zaradi poskoka je avto zasukalo in ni imela maneverskega prostora, da bi ga poravnala.

Zakaj je prej zapeljala na bankino pa je verjetno ze povedal Nostradamus, pa si ni nihce zapisal.

Utk ::

Zaradi neprilagojene hitrosti vendar! Kaj bi mobitel, radio, pijanost, če bi šla 2 na uro, se ne bi razletela.

facepalm ::

Pol se pojavi vprasanje kaj je bil vzrok za neprilagojeno hitrost. Oz kaksni dejavniki so vplivali na to, da je bila sicer povprecna hitrost usodna.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Pol se pojavi vprasanje kaj je bil vzrok za neprilagojeno hitrost. Oz kaksni dejavniki so vplivali na to, da je bila sicer povprecna hitrost usodna.


Notranji glas:
"Men se to ne more zgodit"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

facepalm je izjavil:

Pol se pojavi vprasanje kaj je bil vzrok za neprilagojeno hitrost. Oz kaksni dejavniki so vplivali na to, da je bila sicer povprecna hitrost usodna.

Kje se to vprašanje pojavi? Tega še nihče ni vprašal, še manj odgovoril.

Ne da se hvalim, bolj me je sram, ampak sem se vozil že z nenormalnimi hitrostmi po naših cestah (samo izven naselij), pa marsikdo se tudi še veliko hitreje, in nisem bil nikoli v nevarnosti (vsaj ne takrat). Hitrost je kriva za vsako nesrečo, obenem pa za nobeno. Če bi bila 5 na uro, nesreč ne bi bilo, jasno. Po drugi strani pa mora it še kaj drugega narobe, da se skantaš. Neprevidno prehitevanje, telefon, ne vem kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

facepalm ::

Vsi pravijo, da je za nesreco kriva neprilagojena hitrost. Nihce pa ne pove cemu ni bila prilagojena. Razmeram na cestiscu je bila. Ocitno ni bila prilagojena razmeram v vozilu, zato se je za vprasat kaksne razmere v vozilu so igrale vlogo pri nesreci.

broken/link ::

Utk je izjavil:

Zaradi neprilagojene hitrosti vendar! Kaj bi mobitel, radio, pijanost, če bi šla 2 na uro, se ne bi razletela.

tudi 2km/h je lahko neprilagojena hitrost, če se zaradi tega razletiš in ni drugega bolj pametnega razloga, da je do tega prišlo. Sploh pa - dokaži, da si šel samo 2km/h.

Invictus ::

facepalm je izjavil:

Vsi pravijo, da je za nesreco kriva neprilagojena hitrost. Nihce pa ne pove cemu ni bila prilagojena. Razmeram na cestiscu je bila. Ocitno ni bila prilagojena razmeram v vozilu, zato se je za vprasat kaksne razmere v vozilu so igrale vlogo pri nesreci.

Pač fraza, ki obrazloži vse in nič, policija je pa tako ali tako butasta ko ajmar...

O pravih razlogih nesreče se pa ne ve nič.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Invictus je izjavil:

facepalm je izjavil:

Vsi pravijo, da je za nesreco kriva neprilagojena hitrost. Nihce pa ne pove cemu ni bila prilagojena. Razmeram na cestiscu je bila. Ocitno ni bila prilagojena razmeram v vozilu, zato se je za vprasat kaksne razmere v vozilu so igrale vlogo pri nesreci.

Pač fraza, ki obrazloži vse in nič, policija je pa tako ali tako butasta ko ajmar...

O pravih razlogih nesreče se pa ne ve nič.

Kaj pa je potem "pravi razlog"?

Ni bilo časa za kofe popiti? Mudilo se je? Voznik je zjutraj vstal na levo nogo?

Črto se potegne tam, kjer se začne filozofiranje. Če je človek izgubil nadzor nad vozilom zaradi infarkta, je vzrok infarkt, ne pa to, da se je 20 let prenažiral s svijnskimi zrezki in ni poslušal žene, naj se več giblje. Če je človek zapeljal izven cestišča, ker ni bil sposoben obvladovati vozila pri dani hitrosti, je vzrok neprilagojena hitrost, ne pa to, da se mu je v glavi dogajalo, kar se mu je pač dogajalo tisti trenutek ali pa 10 let nazaj.

Utk ::

Vzroke nesreč se analizira zato, da se preprečuje nove nesreče. Iz tvoje "analize" lahko izpelješ samo, da je treba znižat omejitev na 60 izven naselij, kazen za 70 mora bit pa jurja. Zelo koristno.

Invictus ::

Mogoče ji je odpovedal kak del podvozja zaradi nevzdrževanja. Slabe gume. Zanič zavore.

Skratka, več kot dovolj razlogov, da se to razišče.

Ampak policaju se mudi na pir, ali pa spat nazaj v hosto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Utk je izjavil:

Vzroke nesreč se analizira zato, da se preprečuje nove nesreče. Iz tvoje "analize" lahko izpelješ samo, da je treba znižat omejitev na 60 izven naselij, kazen za 70 mora bit pa jurja. Zelo koristno.

Samo v tvoji buči je možna takšna izpeljava.

In ja, vzroke nesreč se analizira do točke, ko je analiza še smiselna. Včasih vzrok nesreče ostane neznan, včasih je to neprilagojena hitrost, včasih so to zdravstvene težave, včasih je to uporaba telefona, nikoli pa še nisem slišal, da bi bil vzrok nesreče količina pojedenih svinjskih zrezkov, čeprav je lečeči zdravnik črno na belem napisal zakaj so človeku poapnele arterije.

Invictus je izjavil:

Mogoče ji je odpovedal kak del podvozja zaradi nevzdrževanja. Slabe gume. Zanič zavore.

Skratka, več kot dovolj razlogov, da se to razišče.

Ampak policaju se mudi na pir, ali pa spat nazaj v hosto...

Dejansko so naštete zadeve preverjene zelo hitro.

Sledovi zaviranja: zavore so delovale.
Pogledaš gumo: OK profil, OK starost, ujemajoče velikosti, nenadna izguba tlaka bi tudi drugače zasukala vozilo, kot to kažejo sledi.
Pogledaš, če je vozilo opravilo tehnični pregled: možnost odpovedi dela podvozja so blizu ničle, če bi do česa takšnega prišlo, bi imel še druge in drugačne sledi na vozišču in okoli vozišča.

Dejansko sta zdravstveno stanje in alkoholiziranost edini bistveni zadevi, ki jih policisti pri takšni nesreči ne morejo preveriti sami, temveč morajo počakati na obdukcijsko poročilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

facepalm ::

Morda je bil kriv trenutek slabosti, uporaba telefona, zajec na cesti..
Najlazje je zakljucit z "neprilagojeno hitrostjo" katera je kriva za 100% prometnih nesrec.
Se zabijes z dvema promiloma v krvi: neprilagojena hitrost voznikovim sposobnostim
Se zabijes zaradi neizpravnega vozila: neprilagojena hitrost sposobnostim avtomobila
Se zabijes zaradi neoznacene luknje na cestiscu: neprilagojena hitrost razmeram na cestiscu
Itd..

AndrejO ::

Morda res najlažje ampak to še ne pomeni, da to ni praviloma tudi resničen vzrok.

So stvari na katere imamo vozniki vpliv in so stvari na katere nimamo vpliva. Hitrost je ena izmed stvari na katero imamo vpliv. Pitje alkohola tudi. Odločitev za klepet po telefonu ravno tako.

Kar se tiče slabosti, pa obdukcija pove dovolj, da se lahko sklepa.

Potem pa ostanejo samo še možnosti tipa 1 proti 1000 in če te žuli, da je vzrok pri morda 100 nesrečah od 100.000 letno določen narobe, potem pa tudi OK. Zaradi tega ne bo nihče razen tebe izgubljal svojih las.

St235 ::

facepalm je izjavil:

Morda je bil kriv trenutek slabosti, uporaba telefona, zajec na cesti..
Najlazje je zakljucit z "neprilagojeno hitrostjo" katera je kriva za 100% prometnih nesrec.
Se zabijes z dvema promiloma v krvi: neprilagojena hitrost voznikovim sposobnostim
Se zabijes zaradi neizpravnega vozila: neprilagojena hitrost sposobnostim avtomobila
Se zabijes zaradi neoznacene luknje na cestiscu: neprilagojena hitrost razmeram na cestiscu
Itd..

Kaj ko najprej pogledal dejansko statistiko in razloge za nesrece preden zines kaj tako neumnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

facepalm ::

Bi se spustil na tvoj nivo, te vprasal "kaj je tako neumnega?" in bi oba natolkla 50 postov v prazno, pa ti bom raje takoj razlozil kaj sem zelel povedat.

Brez hitrosti ni premikanja. Brez premikanja ni prometnih nesrec. Nobena prometna nesreca se nebi zgodila, ce bi vsi vozniki prilagodili hitrost na VSE dejavnike VES cas. Seveda je to v praksi nemogoce.
Torej vsaka prometna se zgodi zato, ker nekdo ni prilagodil hitrost na dolocen dejavnik oz na moznost, da se ta dejavnik pojavi (npr otrok na cestiscu).

Torej 100% nesrec je (tudi) zaradi neprilagojene hitrosti.
Pusti uradno statistiko in uporabi glavo namesto biblije.

s1m0n ::

Dovolj je, da se na tej cesti en dan postaviš pa meriš hitrost (lahko tudi v gozdu (Kidričevo)) kjer je omejitev pri določenih križiščih 50km/h. Pa jih lepo štej koliko jih bo pod 50km/h :) Še tovornjakarji ga tu šibnejo po 100km/h.

Prečkat prehod kjer koli na tej cesti je ruska ruleta (tudi prečkanje z vozilom).

St235 ::

facepalm je izjavil:

Bi se spustil na tvoj nivo, te vprasal "kaj je tako neumnega?" in bi oba natolkla 50 postov v prazno, pa ti bom raje takoj razlozil kaj sem zelel povedat.

Brez hitrosti ni premikanja. Brez premikanja ni prometnih nesrec. Nobena prometna nesreca se nebi zgodila, ce bi vsi vozniki prilagodili hitrost na VSE dejavnike VES cas. Seveda je to v praksi nemogoce.
Torej vsaka prometna se zgodi zato, ker nekdo ni prilagodil hitrost na dolocen dejavnik oz na moznost, da se ta dejavnik pojavi (npr otrok na cestiscu).

Torej 100% nesrec je (tudi) zaradi neprilagojene hitrosti.
Pusti uradno statistiko in uporabi glavo namesto biblije.

Hvala za odgovor, si nisem bil na jasnem ali govoris o dejanaki statistiki in ugotovitvah ko govoris o 100% ali pac samo blodis. Glede na to, da slednje, se strinjam da nadaljnja debata ni smiselna.

xx23 ::

Vinjetni trojček :)

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Morda je bil kriv trenutek slabosti, uporaba telefona, zajec na cesti..
Najlazje je zakljucit z "neprilagojeno hitrostjo" katera je kriva za 100% prometnih nesrec.
Se zabijes z dvema promiloma v krvi: neprilagojena hitrost voznikovim sposobnostim
Se zabijes zaradi neizpravnega vozila: neprilagojena hitrost sposobnostim avtomobila
Se zabijes zaradi neoznacene luknje na cestiscu: neprilagojena hitrost razmeram na cestiscu
Itd..


Neuradno se je pripeljala ko raketa...100+. Malo prej je bila nevihta in ko je prisla v ta ovinek, je izgubila oprijem in zaradi panicne reakcije izgubila nadzor nad vozilom.

facepalm ::

Ma sej nima veze. Postala je le del razlicnih statistik in to je tisto kar za vse nas (razen svojcev in znancev preminulih) steje.

bambam20 ::

xx23 je izjavil:

Vinjetni trojček :)




Jaz jih imam 4 v vrsto.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

xx23 je izjavil:

Vinjetni trojček :)




Jaz jih imam 4 v vrsto.


Dang... you win.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

gusto ::

KAVINSKY ::

Vprašanje: zakaj je zaprt skrajno desni pas iz Postojne proti Ravberkomandi, ter veljavna omejitev hitrosti? Saj nihče nič ne dela.... že mesece?

shadeX ::

gusto je izjavil:

Seveda mora biti BMW :D

Kako je voznik BMW izkoristil "zavetrje" rešilca


Se ne čudim. Ljudje, ki vozijo avte visokega cenovnega razreda so bolj pomembni kot ostali udeleženci v prometu. No vsaj mislijo si tako.

krneki0001 ::

Zanimivo je tudi, ko je recimo omejitev 80 v tunelih in če voziš 80km/h, pa se ti tak bmw zalima na rit ti takoj začne blendat, da naj bi se mu umaknil. (je full zanimivo odpret šibedah in pokazat fakiča kadarkoli poblenda. Do konca tunela je že čist penast)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

shadeX ::

Meni se je včer nov Golf, rdeče barve, športno poštiman. Moram priznat, lepa zadeva, sam kaj ko je voznik debil. 10km se mi je turil v rit in niti ko sem na ravnini še dodatno zmanjšal hitrost (iz 80 na 60), da bi me lahko prehitel, tega ni storil in tudi on upočasnil in še vedno vozil preblizu.

Očitno je voznikom nemških znamk fetiš vozit s prekratko varnostno razdaljo. Kakorkoli, cepec z blond lasmi star okrog 30 let, za volanom.

IL_DIAVOLO ::

Jaz ne vem, kaj vas tolko moti, ce se kdo pelje za ritjo.

SimplyMiha ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz ne vem, kaj vas tolko moti, ce se kdo pelje za ritjo.

Ali se delaš butastega ali pa si dejansko butast... Kaj bo?

To smo že tisočkrat obdelali v tej temi, to učijo na vsaki avtošoli, to opozarjajo na vsaki oddaji o varnosti v prometu. Če bi na vsak način res rad končal svoje življenje, to lahko narediš v Švici brez vsakršne škode za druge.

IL_DIAVOLO ::

Ocitno si ti oboje, da ne razumes vprasanja.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ocitno si ti oboje, da ne razumes vprasanja.



Mene recimo moti če sem c osebnem avtomobilu. Me pa čisto nič ne moti ko vozim polpriklopnik. BMK
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

kingsix ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz ne vem, kaj vas tolko moti, ce se kdo pelje za ritjo.


Moti me, da so v večini primerov to vozniki, ki se močne precenjujejo in ogrožavjo sebe, predvsem pa tiste nedolžne spredaj.
Ko imam v avtu 1 letnega otroka in žensko se ravno ne počutim varno, ko mi na AC ob prehitevanju kolone tovornjakov s 130kmh, kar je tudi omejitev, za rit pripelje en prepotenten kreten s 180 in žmiga ter se vozi 2m za mano. Jaz pa se trenutno nimam kam umaknit, razen pod tovornjak ali ograjo.

Razumeš? Ti je jasno?

Unknown_001 ::

kingsix je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz ne vem, kaj vas tolko moti, ce se kdo pelje za ritjo.


Moti me, da so v večini primerov to vozniki, ki se močne precenjujejo in ogrožavjo sebe, predvsem pa tiste nedolžne spredaj.
Ko imam v avtu 1 letnega otroka in žensko se ravno ne počutim varno, ko mi na AC ob prehitevanju kolone tovornjakov s 130kmh, kar je tudi omejitev, za rit pripelje en prepotenten kreten s 180 in žmiga ter se vozi 2m za mano. Jaz pa se trenutno nimam kam umaknit, razen pod tovornjak ali ograjo.

Razumeš? Ti je jasno?


Zdaj tudi razumeß zakaj folk ubavlja SUV ali v skrajnem primeru Crossoverje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

IL_DIAVOLO ::

kingsix je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Jaz ne vem, kaj vas tolko moti, ce se kdo pelje za ritjo.


Moti me, da so v večini primerov to vozniki, ki se močne precenjujejo in ogrožavjo sebe, predvsem pa tiste nedolžne spredaj.
Ko imam v avtu 1 letnega otroka in žensko se ravno ne počutim varno, ko mi na AC ob prehitevanju kolone tovornjakov s 130kmh, kar je tudi omejitev, za rit pripelje en prepotenten kreten s 180 in žmiga ter se vozi 2m za mano. Jaz pa se trenutno nimam kam umaknit, razen pod tovornjak ali ograjo.

Razumeš? Ti je jasno?


To si si gladko izmislil.

Drama queen.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: BorutK-73 ()

kingsix ::

Ne nisem. Vidim pa, da si eden izmed prepotentnežev. 100% si tudi enaka pi**a kot nazadnje tisti, ki sem ga zahvaljujoč gužvi na križišču dohitel in mu šel na okno potrkat, tip pa se zaklenil v avto. Takrat pa ni več noben prepotenten. Taki so pač navadne pi**ice, ki se le v avtu počutijo varne in stresajo svoje frustracije med vožnjo nad druge. Taki šibki wannabe frajerji nimajo kaj iskat na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

facepalm ::

Danes sem pa bil jaz asshole na cesti:) Damn, it felt good:)

Nehote sem se enemu prilimal na rit na 180° ovinku navkreber, ker sem mislil da ga bo normalno zvozil, pa je "zamucal" in se skoraj ustavil. Tak tempo je nadaljeval do naslednjega ovinka (cca 100m), nato je pospesil. Tistih 100m sem mu bil tik za ritjo, hitrost cca 20kmph.
Ko je pospesil sem pustil vmes konkretno razdaljo. Nato mi tip cez cca pol kilometra vklopi zadnji meglenki (jp, jih je imel na obeh straneh). Brez pardona sem vklopil dolge luci:)

Da mi je vedet kaj se mu je dogajalo v glavi.. :)
Aja.. luci nimam niti priblizno nastimane previsoko:)

Ganon ::

facepalm ::

Ganon je izjavil:

Butalci v akciji. N-tič.

https://siol.net/avtomoto/promet/neverj...


Ko zmanjka za kasko..
««
50 / 309
»»