» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
43 / 311
»»

EnStot ::

feryz je izjavil:

Če bi se ti kdaj dlje peljal kot do Špara, bi tudi vedel, kaj se dogaja na cestah.

Zato pa drži primerno varnostno razdaljo, ritopik!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

feryz ::

Definiraj primerno varnostno razdaljo!
Moja je lahko tretjino tvoje.
Katera je torej prava?

EnStot ::

Ker vidim, da ti je fizika španska vas, cestna pravila pa si pozabil tisti trenutek, ko so ti šenkali izpit, te obveščam, da je minimalna varnostna razdalja predpisana z 2-sekundnim intervalom v normalnih voznih okoliščinah. Ob slabših okoliščinah pa lahko samo narašča.

feryz je izjavil:

Boljših avtov, kot si ga lastim, je bore malo. Če že to omenjaš.

A maš erekcijo, ko voziš po cestah !? Tipični ritopik.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

St235 ::

feryz je izjavil:

Če bi se ti kdaj dlje peljal kot do Špara, bi tudi vedel, kaj se dogaja na cestah.


Ravno zato, ker vem kaj se dogaja po cestah, se mi pomilovanja vredni zdijo kekci, ki se po forumih hvalijo kako se jih lastni otroci bojijo za volanom, ki se hvalijo kako konstantno vozijo preko omejitev in kako potrebujejo radarski tempomat, da jih reši pred naletom, ker ne spremljajo dogajanja na cesti.

krepki ::

In kaj bi vi svetovali mlademu neizkušenemu vozniku,ki še nikoli ni peljal,sam po avtocesti,razen z avtošolo enkrat,torej nima nobenih izkušenj,kako naj varno pride do cilja.

feryz ::

Ok, zdaj pa samo še pojdi na bližnji most nad AC in jo preveri.

Jaz jo opazujem dnevno. V nedeljo, recimo, na 1400 km dolgi trasi. V četrtek 1200 km. Itd.
Ja, gospod lakotnik, če je frei cesta, krepko, krepko preko omejitev. In ne vidim nobenega razloga, zakaj tega ne bi počel. Ali zakaj bi koga motil pri tem početju.
Razen forumskih čistunov. Ki nabijajo v tri krasne.

St235 ::

feryz je izjavil:

Definiraj primerno varnostno razdaljo!
Moja je lahko tretjino tvoje.
Katera je torej prava?


Prava varnostna razdalja je samo ena. In sicer tista, ki ti omogoča, da v primeru nenadnega zaviranja vozila pred tabo tudi ti varno ustaviš. Zakonsko je dodatno definirano najmanj kot razdalja, ki jo vozilo pri trenutni hitrosti prevozi v 2s. Tako imaš v primeru nenadnega zaviranja vozila pred sabo dovolj rezerve za reakcijski čas in morebitno slabšo zavorno pot tvojega vozila.

Če je tvoja varnostna razdalja tretjino moje, potem je to še eden v vrsti dejstev, ki te dela nevarnega in nesposobnega voznika.

St235 ::

feryz je izjavil:

Boljših avtov, kot si ga lastim, je bore malo. Če že to omenjaš.


A ni žalostno, ko ti moškost omahne že ko nekdo na forumu omeni tvoj avto? V prometu je to ponavadi samo še huje, zato tudi take traume.

Drugače pa vozim povsem povprečen avto srednjega razreda, pa me radarski tempomat zelo poredko zalima za volan, tudi kadar se pred mene vključujejo druga vozila. Tako da glede na tvoj vele voz, ki ima nedvomno še bistveno naprednejšo tehnologijo, je očitno težava med volanom in sedežem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

feryz ::

Pri vožnji z radarskim tempomatom je problem med volanom in sedežem!? Čestitam. Bolj pametno boš težko dal ven.

St235 ::

Ne vem kdo od naju jamra, da ga tempomat pribija ob volan. Očitno ste nekateri tako nepsosobni, da vam tudi ne vem kakšen hight tech sistem ne pomaga.

Ko nekdo izjavi tak idiotizem, je več kot očitno, da je težava med volanom in sedežem:

feryz je izjavil:


Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

D3m ::

Avtobus se težje ustavi, kot avtomobil vendar je avtomatično kriv.
|HP EliteBook|R5 6650U|

St235 ::

D3m je izjavil:

Avtobus se težje ustavi, kot avtomobil vendar je avtomatično kriv.


Kake buče pa ti serješ? kriv je zato, ker je imel prekratko varnostno razdaljo in zaradi tega ubil človeka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

feryz ::

Ne rabimo sodišča, rešeno.
Drugače bo šel avtobus najprej na tehničnega, da ga pregledajo.
Vi pa že orgazmirate in vislice postavljate.

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

Uradni vzrok nesreče s smrtjo je prevelika hitrost. To bo tudi zapisano v statistiko.
V konkretnem primeru to pomeni, da je 90 km/h po avtocesti je prevelika hitrost. Tega podatka v statistiki ne bo.

Marsikaj je lahko prehitro, ce ni prilagojeno razmeram in se ne uporablja zavor. Menda se nebos pelal nemoteno 130, ce sumis da lahko gre nekaj narobe al? To je BS, kaj hoces prodat.

zmaugy je izjavil:

feryz je izjavil:

Uradni vzrok nesreče s smrtjo je prevelika hitrost. To bo tudi zapisano v statistiko.
V konkretnem primeru to pomeni, da je 90 km/h po avtocesti je prevelika hitrost. Tega podatka v statistiki ne bo.


Točno to. Najboljše da spustijo omejitev na avtocestah na 80 na uro, na delih, kjer se vključuje promet na avtocesto, pa na 40./sarcasm

Ampak res, avtobusar bo kazensko ovaden, voznik kombija dobi globo, zakaj je pa do zaviranja prišlo, pa verjetno ne bo nikoli raziskano. Out of range. Prevelika hitrost, it must be.
Medtem pa na nemških avtocestah, ki so velikokrat slabše od naših, na veliko odsekih hitrost sploh ni omejena navzgor.

Jp zdj pa se poglej koliko nesrec je na nemski AC na dan. Nekaj komadov/na dan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

feryz ::

To, da so navedli hitrost, namesto varnostne razdalje, slabih zavor, pogovorom z ostalimi potniki, telefona...
Nekako hiter zaključek uporabljen v 50% nesrečah. Posploševanje z določenim namenom.

A ti mogoče primerjaš 80 milijonsko populacijo, z dokazano večjo povprečno kilometražo, z dvomilijonsko?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

m0LN4r ::

Mogoče je pa tip v mazdi bral tale forum in po nasvetih, tudi iz te teme, nenadoma sunkovito zavrl. Da malo požene adrenalin tistemu v kombiju zadaj.

Pa naj se kombi sunkovito zavre, ni tu problema. Razen ce z glavno nisi pri voznji, potem itak nisi za na cesto. Lahko mu guma poci, pa to se ne pomeni, da se lahko ti od zadaj zaletis v bilokaj spredaj.
Ostali so ustavili brez problema. Ocitno kombist nima vredi bremze ali pa je bil z glavo vsepovsod drugje samo na bremzi ne.

Boljših avtov, kot si ga lastim, je bore malo. Če že to omenjaš.
Kaj ti pomaga najboljsi avto, ce neves vozit:
pot ustavljanja _vozila_ je stvar fizike, dolžnost voznika _vozila_ je, da to pozna in ustrezno prilagodi način vožnje. .....
Bolj enostavno ne more biti ali?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

feryz ::

Očitno ni nič.
Preiskava bo pokazala, seveda bo rezultat subjektivne narave.

Očitno je le, da ti, podobno kot policija, lahko potegneš zaključke na podlagi lastnega mnenja. Čez prst.

m0LN4r ::

Nekako hiter zaključek uporabljen v 50% nesrečah. Posploševanje z določenim namenom.

Dejansko je v +50% tako, da ljudje vozijo neprilagojeno, beri se enkrat: svojim zmoznostim. Vsak vozi preblizu, ker preceni zavorno razdaljo - glede na svojo hitrost. Pac klasika. Sej dokler ni treba bremzat, se nic ne zgodi. Potem pa ko je treba pa UPS! Ne "too late" ampak "too short"
ot ustavljanja _vozila_ je stvar fizike, dolžnost voznika _vozila_ je, da to pozna in ustrezno prilagodi način vožnje. .....
Ce pac ne obvladas tole, se ne spravljaj na cesto. Lahko zadevo obvladas in imas reflekse kot crknjen konj. To pomeni, da varnostno povecas. Jebiga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Samo lapamo in nič drugega.
Lahko da je imel kombi primerno varnostno razdal jo, pa so šoferju misli za trenutek odtavale drugam.
Zelo verjetno je visel na telefonu, tudi to bodo preverili. Itd, itd...
Vse skupaj je eno samo ugibanje. Tudi po preiskavi bo. Ker tam kamer verjetno ni bilo.

m0LN4r ::

pa so šoferju misli za trenutek odtavale drugam.
Zelo verjetno je visel na telefonu, tudi to bodo preverili. Itd, itd...

To ni vzrok nesrece, to so vzroki za neprilagojeno hitrost oz. nereagiranje, kar je neprilagojena hitrost, ki je povzrocila nesreco neposredno. To kaj ti isces je posredni vzrok.

Ti se napacno sprasujes. Ti bi se moral vprasati, zakaj se je peljal neprilagojeno prehitro?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

Peljal je v koloni. Kako je lahko peljal prehitro?

Btw, tretje vozilo za njim je bil avtobus. V isti koloni. On je bil v sredini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

m0LN4r ::

V trenutku nesrece, je bil prehiter = neprilagojeno. Zdaj ce imas tezavo z razumevanjem tega. I am out.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

feryz ::

Dobro, torej se vračamo na začetek.
Zaradi neprilagojene hitrosti, beri divjanja kombija v sredini kolone, ki je drvela s hitrostjo približno 90 km/h po avtocesti, se je zgodila prva prometna nesreča. Posledično, spet zaradi prevelike hitrosti, se je zgodila tudi druga, s smrtnim izidom.

zmaugy ::

m0LN4r je izjavil:

pa so šoferju misli za trenutek odtavale drugam.
Zelo verjetno je visel na telefonu, tudi to bodo preverili. Itd, itd...

To ni vzrok nesrece, to so vzroki za neprilagojeno hitrost oz. nereagiranje, kar je neprilagojena hitrost, ki je povzrocila nesreco neposredno. To kaj ti isces je posredni vzrok.

Ti se napacno sprasujes. Ti bi se moral vprasati, zakaj se je peljal neprilagojeno prehitro?


Drugače je tudi prepovedano sunkovito zaviranje brez utemeljenega razloga. Verjetno z razlogom.

PS: Tisto o standardni varnostni razdalji je tudi dokazana zakonska buča: avtomobile z radarjem in avtomatskim zaviranjem v sili kar izenači z 20 let starimi yugeci.

m0LN4r ::

Drugače je tudi prepovedano sunkovito zaviranje brez utemeljenega razloga. Verjetno z razlogom.
Tebe kot voznika od zadaj to v bistvu v trenutku voznje ne sme zanimat oz. ne igra vloge.

Ja, tocno tako je. Gre se o tem, da ce bi vsi vozili po pameti in ne po gostilniskem nivoju pameti bi se lahko nesreca izsla bolj pozitivno.

Veliko vas ne dojame, da smisel _varne voznje_ ni v dohitevanju en drugega. Vsi hocemo da je rezultat priti iz A v B brez tezav pa tudi ce malo dlje traja, ali ne?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

zmaugy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

pa so šoferju misli za trenutek odtavale drugam.
Zelo verjetno je visel na telefonu, tudi to bodo preverili. Itd, itd...

To ni vzrok nesrece, to so vzroki za neprilagojeno hitrost oz. nereagiranje, kar je neprilagojena hitrost, ki je povzrocila nesreco neposredno. To kaj ti isces je posredni vzrok.

Ti se napacno sprasujes. Ti bi se moral vprasati, zakaj se je peljal neprilagojeno prehitro?


Drugače je tudi prepovedano sunkovito zaviranje brez utemeljenega razloga. Verjetno z razlogom.

PS: Tisto o standardni varnostni razdalji je tudi dokazana zakonska buča: avtomobile z radarjem in avtomatskim zaviranjem v sili kar izenači z 20 let starimi yugeci.


nope, tisto je minimalen standard, ki omogoča tako 20 let staremu yugecu kot najnovejšemu nadomestku erekcije, da varno ustavi, če voznik spremlja promet.

feryz je izjavil:

Ne rabimo sodišča, rešeno.
Drugače bo šel avtobus najprej na tehničnega, da ga pregledajo.
Vi pa že orgazmirate in vislice postavljate.


zanimivo pametovanje kekca, ki je debato začel z izjavo, da je uradno kriva prevelika hitrost. In je to celo zapisano v statistiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zmaugy ::

Ampak najnovejši avto z vsemi gadžeti lahko ustavi prej in to celo brez sodelovanja voznika. A ni neumno vse metat v isti koš?
Sem pozabil, smo v slovenistanu, kjer moramo biti vsi na uravnilovki.

PS: s tem da so gadžeti velikokrat precej bolj paranoični in previdni od voznika

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

shadeX ::

... in lahko tudi odpovejo. "Gadgeti" so tam da vozniku pomagajo, če on zajebe. Zanašat se vedno na "gadgete" je idiotizem brez primere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Horejšio ::

Naslednja genialna je krožno križišče v vsaki vasi. Postavijo krožno na regionalni, kjer je odcep levo za v grmovje in desno za nakup rož. Odcep v grmovje ima napis indutrijska cona.

D3m ::

St235 je izjavil:

D3m je izjavil:

Avtobus se težje ustavi, kot avtomobil vendar je avtomatično kriv.


Kake buče pa ti serješ? kriv je zato, ker je imel prekratko varnostno razdaljo in zaradi tega ubil človeka.


Za avtobus vsekakor.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pika na i ::

GupeM je izjavil:

shadeX je izjavil:

Ustaviti bi moral PRED utripajočimi rdečimi lučmi.


Ja sej je (razen če obstaja kak zakon, kateri pravi koliko metrov pred znakom moraš ustaviti, za katerega ne vem). Znak je sicer v isti liniji kot zapornice. Pač že res da je tale en kos "talenta", se pa še vedno ne more kosat s tistimi, ki obtičijo med obema zapornicama, takih namreč ni malo.


Konkretno je zapeljal mimo luči. Luči namreč NISO v isti liniji kot zapornica, ampak so postavljene pred njo. Nos njegovega avta je pa pomoje že malo pod zapornico.

Hvala, GupeM.
Nos je imel konkretno pod zapornico.
Pacient je sicer pripeljal s stranske ceste, pred katero normalni vozniki pustijo prostor, če bi slučajno nek drug, normalen voznik zavijal levo na glavno cesto, stran od zapornic.
Ko se odprejo zapornice, pa se tudi s stranske ceste, ni problem vključit na glavno cesto, ponavadi ti čakajoči v koloni, pustijo prednost.
Mudilo se mu je, v bife.

St235 ::

zmaugy je izjavil:

Ampak najnovejši avto z vsemi gadžeti lahko ustavi prej in to celo brez sodelovanja voznika. A ni neumno vse metat v isti koš?
Sem pozabil, smo v slovenistanu, kjer moramo biti vsi na uravnilovki.

PS: s tem da so gadžeti velikokrat precej bolj paranoični in previdni od voznika


kaj ko bi glede na vsemogočno pamet slovenistansko, podal primere, kjer se prometni predpisi prilagajajo znamki vozila? Ker me res zanima, katera država ima različno omejitev za 10k cliota in 100k bmw-ja, ali pa različno varnostno razdaljo. Verjamem, da to takšne svari tvoje mokre sanje, samo realnost je drugačna.

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:

Ampak najnovejši avto z vsemi gadžeti lahko ustavi prej in to celo brez sodelovanja voznika. A ni neumno vse metat v isti koš?

Elektronika seveda nikoli ne zataji in, če bi slučajno zatajila, voznik nikoli ne bi bil odgovoren za to, da ni sam poskrbel za varnost sebe in ostalih okoli sebe.

Japajade.

Zapadel si v pogosto zgodbo v kateri ljudje pozabijo, kaj pomeni beseda "pripomoček" in tudi kdo nosi odgovornost. Pripomočke imaš zato, da te rešijo, če se sam spozabiš, ne pa zato, da vozijo namesto tebe. Ne še. Enkrat, ko pa bodo, pa verjemi, da bomo zate in tebi podobne naredili vozila, ki ne bodo imela volana. Ker ga kot potnik pač ne boš potreboval.

zmaugy je izjavil:

Sem pozabil, smo v slovenistanu, kjer moramo biti vsi na uravnilovki.

Povej mi za en kraj na planetu, kjer logika ni enaka.

zmaugy ::

shadeX je izjavil:

... in lahko tudi odpovejo. "Gadgeti" so tam da vozniku pomagajo, če on zajebe. Zanašat se vedno na "gadgete" je idiotizem brez primere.

Ampak enačit avtomobile, ki tega nimajo in je vse v rokah voznika in takšne, ki imajo dodatne varnostne mehanizme, je tudi malce, recimo, zatolčeno.
Dejstvo je, da razvoj premika meje. Predpisi pa temu ne sledijo najbolj. V času mojega življenja se je dovoljena hitrost izven naselja in na avtocesti povečala za 10 kilometrov na uro. Avti so šli pa od fičkotov do avtov, ki skoraj sami vozijo. In vsakdanje izkušnje voznikov govorijo, da je danes mogoče po avtocesti povsem varno voziti tudi precej hitreje od 130 km/h.

AndrejO je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ampak najnovejši avto z vsemi gadžeti lahko ustavi prej in to celo brez sodelovanja voznika. A ni neumno vse metat v isti koš?

Elektronika seveda nikoli ne zataji in, če bi slučajno zatajila, voznik nikoli ne bi bil odgovoren za to, da ni sam poskrbel za varnost sebe in ostalih okoli sebe.

Japajade.

Zapadel si v pogosto zgodbo v kateri ljudje pozabijo, kaj pomeni beseda "pripomoček" in tudi kdo nosi odgovornost. Pripomočke imaš zato, da te rešijo, če se sam spozabiš, ne pa zato, da vozijo namesto tebe. Ne še. Enkrat, ko pa bodo, pa verjemi, da bomo zate in tebi podobne naredili vozila, ki ne bodo imela volana. Ker ga kot potnik pač ne boš potreboval.

zmaugy je izjavil:

Sem pozabil, smo v slovenistanu, kjer moramo biti vsi na uravnilovki.

Povej mi za en kraj na planetu, kjer logika ni enaka.


Danes v modernih avtomobilih vse fura elektronika. Da se shekati zavore, krmiljenje itd. Pa vseeno zaupamo.

En kraj na planetu, kjer logika ni enaka? Glede hitrosti lahko omenim Autobahn. Na dosti mestih ni zgornje omejitve hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

feryz ::

Dinamični voznik bo tudi dinamično odreagiral.
Na pol truplo v avtu, bo imelo tudi reflekse temu primerno. Kot mrtev konj. Največ kar lahko stori v kritični situaciji je "freeze".
Tudi v lajfu se tak človek obnese podobno. Za sužnja je dober, nikakor pa ne za vodilna delovna mesta.

St235 ::

Glede na do sedaj povedano si se dobro opisal.

zmaugy je izjavil:

shadeX je izjavil:

... in lahko tudi odpovejo. "Gadgeti" so tam da vozniku pomagajo, če on zajebe. Zanašat se vedno na "gadgete" je idiotizem brez primere.

Ampak enačit avtomobile, ki tega nimajo in je vse v rokah voznika in takšne, ki imajo dodatne varnostne mehanizme, je tudi malce, recimo, zatolčeno.
Dejstvo je, da razvoj premika meje. Predpisi pa temu ne sledijo najbolj. V času mojega življenja se je dovoljena hitrost izven naselja in na avtocesti povečala za 10 kilometrov na uro. Avti so šli pa od fičkotov do avtov, ki skoraj sami vozijo. In vsakdanje izkušnje voznikov govorijo, da je danes mogoče po avtocesti povsem varno voziti tudi precej hitreje od 130 km/h.



Še vedno pa čakamo pri vsem tem bluzenju en konkreten primer kjer imajo to tako urejeno? al bomo na koncu ugotovili, da tja v tri dni pljuvaš čez lastno državo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

zmaugy ::

Saj sem napisal, autobahn. Pelješ po svojih in svojega avtomobila sposobnostih (tam kjer ni omejitve navzgor).
Ob vsem obkladanju sogovornikov bi lahko pometel pred svojim pragom, ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

facepalm ::

Lahko so danasnja vozila zmogljivejsa od starih. To ne pomeni, da smo tudi vozniki. Ugibal bi, da smo v povprecju slabsi vozniki od nasih prednikov. Oz morda le bolj razvajeni.

Point hitrostne omejitve ni le zmoznost zvoziti ovinek oz ustavitev v x metrih.
Se vedno prihaja do nepredvidljivih situacij. Otrok na cesti, divjad, skala, danasnja nesreca itd.. nas reakcijski cas pa ostaja tak kot je.

Ce bi se zanasali na to, da ti pomaga elektronika in zato zvisali omejitve, bi morala imeti vsa reg vozila ta pomagala, ker trenutno so omejitve enake za vse. Ne glede na znamko

Unknown_001 ::

feryz je izjavil:

Dinamični voznik bo tudi dinamično odreagiral.
Na pol truplo v avtu, bo imelo tudi reflekse temu primerno. Kot mrtev konj. Največ kar lahko stori v kritični situaciji je "freeze".
Tudi v lajfu se tak človek obnese podobno. Za sužnja je dober, nikakor pa ne za vodilna delovna mesta.


Dej... ne filozofiraj preveč.

Cringe na full
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:

Danes v modernih avtomobilih vse fura elektronika. Da se shekati zavore, krmiljenje itd. Pa vseeno zaupamo.

Ne samo, da se da "shekati", dejansko imamo opravka s programskimi napakami. In tudi ter ravno zaradi teh imajo letala še vedno pilote in vozila še vedno voznike, ki rešujejo, kar se rešiti da, ne pa da, se presenečeno zbujajo in šele potem ugotavljajo kaj se dogaja.

Ampak ja. Ljudje smo lenobe in posledice so takšne, kakršne pač so. Pogosto po nepotrebnem žalostne.

zmaugy je izjavil:

En kraj na planetu, kjer logika ni enaka? Glede hitrosti lahko omenim Autobahn. Na dosti mestih ni zgornje omejitve hitrosti.

Ahem. Vprašanje je bilo kje imajo eno varnostno razdaljo za solatka v njegovem poršu in drugačno varnostno razdaljo za mene v mojem jugotu.

Unknown_001 ::

facepalm je izjavil:

Lahko so danasnja vozila zmogljivejsa od starih. To ne pomeni, da smo tudi vozniki. Ugibal bi, da smo v povprecju slabsi vozniki od nasih prednikov. Oz morda le bolj razvajeni.

Point hitrostne omejitve ni le zmoznost zvoziti ovinek oz ustavitev v x metrih.
Se vedno prihaja do nepredvidljivih situacij. Otrok na cesti, divjad, skala, danasnja nesreca itd.. nas reakcijski cas pa ostaja tak kot je.

Ce bi se zanasali na to, da ti pomaga elektronika in zato zvisali omejitve, bi morala imeti vsa reg vozila ta pomagala, ker trenutno so omejitve enake za vse. Ne glede na znamko


Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

AndrejO ::

Unknown_001 je izjavil:


Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.

Upravljanje sploh možno?

Daj mi povej česa točno ni možno početi z vozilom, ki ima od "asistenčnih sistemov" na voljo zavore, zasilno zavoro, volan in čisto nič drugega?

zmaugy ::

feryz je izjavil:

Dinamični voznik bo tudi dinamično odreagiral.
Na pol truplo v avtu, bo imelo tudi reflekse temu primerno. Kot mrtev konj. Največ kar lahko stori v kritični situaciji je "freeze".
Tudi v lajfu se tak človek obnese podobno. Za sužnja je dober, nikakor pa ne za vodilna delovna mesta.

Je bilo zanimivo na hrvaškoi avtocesti (Zagreb - Srbija) letos enkrat, cesta itak da dokaj prazna, lep sončen dan, peljem konkretno čez omejitev. Naenkrat opazim precej za sabo avto, ki me je dohiteval in potem začel voziti na konstantni razdalji.
Se dokaj hitro spravim na desni pas in potem vozim približno enako hitro kot avto, ki sem ga ravnokar prehitel. Med nama je ustrezna varnostna razdalja, nakar se tisti avto, ki sem ga opazil, vrine za mano in pred tistega za mano. Precej tvegan manever, nakar me prehiti, se postavi pred mano in mi prižge plave luči itd. V bistvu je bila to najbolj nevarna situacija na celi poti, zakrivil jo je policist. Ker je opazil kamero v mojem avtu, mu je bilo verjetno precej neprijetno, kar se je odražalo tudi v previdnem pogovoru in kazni, ki je bila cca 30 EUR.
V primerjavi z avtocesto čez Hrvaško proti Srbiji, so nemške avtoceste dostikrat precej zanič in nabasane, omejitve hitrosti pa pogosto ni.

zmaugy ::

@AndrejO: autobahn je dokaz principa. Kolikor vem glede varnostne razdalje ni razlik nikjer. Pač, vsi smo enaki, imamo enako zmogljive avtomobile, smo enake starosti in enakih izkušenj.
Hmm, mislim da bi morali stvari še zaostriti, saj se dandanes lahko tudi 80 in več let stari vozniki vozijo po enakih omejitvah kot 40 letniki. A se ti to zdi dobra ideja? Ampak ker smo za enakost, dajmo prilagodit hitrosti in vse ostalo osemdeset in več letnim penzionistom. Maksimalna hitrost zunaj naselja 70. Varnostna razdalja en kilometer. Pravila, ki bodo vsem omogočila varno vožnjo, ane?

facepalm ::

Unknown_001 je izjavil:

Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.


Kot "zmogljivejsa" nisem imel v mislih le pogon in pospeske ampak vozilo kot celoto in obvladljivost le tega (podvozje, sasija, elektronika..).

Osebno so mi se vedno najbolj pri srcu mocnejsa vozila iz 80ih do zgodnjih 90ih let. Brez abecede pomagal in garantiran uzitek v voznji:)

AndrejO ::

zmaugy je izjavil:

@AndrejO: autobahn je dokaz principa. Kolikor vem glede varnostne razdalje ni razlik nikjer.


Bravo za to ugotovitev. Ali lahko potem pojasniš, zakaj je Hrvaška lahko "Hrvaška", Srbija je lahko "Srbija" Slovenija pa je po tvoje "Slovenistan", čeprav je v obeh državah glede tega enako in povsod drugje na planetu tudi?

Ja ... očitno nimaš nič lepšega za napisati, pa potem takšne trosiš naokoli. Pravi in kleni Slolovenistanec, ni kaj.

zmaugy je izjavil:

Ampak najnovejši avto z vsemi gadžeti lahko ustavi prej in to celo brez sodelovanja voznika. A ni neumno vse metat v isti koš?
Sem pozabil, smo v slovenistanu, kjer moramo biti vsi na uravnilovki.


facepalm je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Vozila so zmogljivejša imajo pa zato toliko več asistenčnih sistemov zaradi katerih je upravljanje z njimi sploh možno in hkrati poenostavljeno.


Kot "zmogljivejsa" nisem imel v mislih le pogon in pospeske ampak vozilo kot celoto in obvladljivost le tega (podvozje, sasija, elektronika..).

Osebno so mi se vedno najbolj pri srcu mocnejsa vozila iz 80ih do zgodnjih 90ih let. Brez abecede pomagal in garantiran uzitek v voznji:)

Bom še enkrat vprašal. Česa točno ne moreš početi z vozilom brez vseh asistenčnih sistemov, da si uspel izjaviti "... zaradi katerih je upravljenje z njimi sploh možno ..."?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

St235 ::

zmaugy je izjavil:

Saj sem napisal, autobahn. Pelješ po svojih in svojega avtomobila sposobnostih (tam kjer ni omejitve navzgor).
Ob vsem obkladanju sogovornikov bi lahko pometel pred svojim pragom, ane?


torej serješ? Ker na autobahn (kjer ni omejitev) ni omejitev za vsa vozila. Tako, da še vedno čakamo primer kjer je zakonsko opredeljeno, da za različne avtomobile (glede na starost/ceno/znamko veljajo različne omejitve ali varnostne razdalje. Ker kot ponavadi se spet kaže, da ni problem v Slovenijastanu ampak slovencelnih.

feryz ::

Ni res, da so omejitve enake za vsa vozila.
Če že dlakocepiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

zmaugy ::

No, AndrejO, Lakotnik, a bomo prilagodili sistem 85 letnikim? Da se bomo lahko vsi vozili varno... Hitrost izven naselja max 70, varnostna razdalja 1000 m...
Končno priložnost, da se Slovenistanci izkažemo na mednarodni sceni s posebno rešitvijo, mislim da od Kardelja dalje nismo prispevali nič originalnega v svetovno zakladnico...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

St235 ::

Kaj se zdaj napihuješ? Boli ko izpadeš bedak? Sistem, ko ga imamo postavljen je bolj kot ne primerljiv s sistemi sorodnih držav. Samo kaj ko so kekci, ki pri nas sedijo za volanom (ali pa za tipkovnico), še daleč od tam.

feryz je izjavil:

Ni res, da so omejitve enake za vsa vozila.
Če že dlakocepiš.


A boš predstavil kak primer države, ki ima omejitve hitrosti ali varnostno razdaljo pogojeno s ceno/znamko/starostjo? Al se neuspešno trudiš bit pameten? Ker vele slovencelj je točno to trdil. Da smo ne vem kako zahojena država ker imamo enake omejitve za nove avtomobile kot 20 let stare yugote.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
««
43 / 311
»»