» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
42 / 311
»»

Unknown_001 ::

m0LN4r je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

V normalnih okoliščinah z osebnim vozilom niti po voznem pasu ne voziš 80km/h. Taki bi moral že skoraj imet prižgane vse 4 smernike. Potem pa imamo tu še idiote šerife, ki na prehitevalnem naredijo kolono zaradi katere ne moreš teh tumorjev obvozit.

80 na voznem, ko so kolone kamionov je nekaj cisto normalnega. Ne mores biti skos na prehitevalnem. Enkrat sem v avstriji prehiteval kamione, okol 20 komadov pa so bili fino raztegnjeni med sabo, ampak se vedno dovolj blizu, da ko je od zadi prsu en zelo zelo hitro ni bilo dalec od 180-200, se lahk odlocis, al nadaljujes prehitevat se preostalih 17 kamionov, ali se vrines med njih in cakas, da se prehitevalni sprazni. Zaleta nimas neki ful. Nekaj vsakdanjega, na daljsih relacijah.


Jaz sem pa mislil, da se pogovarjamo o normalnih okoliščinah...

EnStot je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

V normalnih okoliščinah z osebnim vozilom niti po voznem pasu ne voziš 80km/h. Taki bi moral že skoraj imet prižgane vse 4 smernike. Potem pa imamo tu še idiote šerife, ki na prehitevalnem naredijo kolono zaradi katere ne moreš teh tumorjev obvozit.

Ko zmanjšam na tako hitrost, vedno prej prižgem vse 4 žmigavce, da na pol slepemu ritopiku zadaj vsaj malo osvetlim pot. Če bi imel pa še Xenon žaromete zadaj, bi mu jih pa z veseljem prižgal, da bi potem sploh bolje videl.



Bravo... psihopat ki bo druge učil vozit... saj kle gor vas res ne manjka. Čestitke. You win retard award 2018.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

EnStot ::

EnStot je izjavil:


Bravo... psihopat ki bo druge učil vozit... saj kle gor vas res ne manjka. Čestitke. You win retard award 2018.

Hvala, hvala! Se priporočam!

AndrejO ::

facepalm je izjavil:

Sicer zgodbe nisem zacel jaz in nisem omenjal hitrosti 80kmph po prehitevalnem.


V zgodbo o dogojanju na prehitevalnem pasu si se vključil s svojim povzetkom početja na prehitevalnem pasu.

Žal se nekje do predzadnjega sporočila nisi izjasnil, da si vmes že preskočil iz AC na navadno cesto in iz prehitevalnega pasu na vožnjo po pravem pasu v pravi smeri in ne dogajanje med prehitevanjem.

Ne vem. Če bi te bolje poznal, bi lahko vedel, če so ti zgolj misli odtavale nekam drugam, pa si nas ostale pustil zmedene, ker si pozabil omeniti kam ali pa si raje spremenil temo, ker ti početje na prehitevalnem pasu AC nenadoma več ni ustrezalo.

BTW, še vedno nisi odgovoril na vprašanje do kje boš spuščal hitrost na AC, če ti bo osebek za hrbtom vedno bolj in bolj rinil v prtljažnik. Kar je klasika pri idiotih, ki se jim mudi nekoga spraviti v grob. Ko upočasniš se bodo še bolj približali, ker ti želijo na ta način povedati kako zelo se jim mudi umreti.

facepalm je izjavil:

Koliko je varno pa je odvisno od okoliscin. Saj si se verjetno tudi sam kdaj znasel na prehitevalnem s hitrostjo 80kmph ali manj.

Vse je vedno odvisno od okoliščin. S pravim znakom za omejitev, se lahko po AC voziš tudi 40, v snežnem metežu pa gre tudi počasneje. Če nič drugega, sem na AC tudi že stal na prehitevalnem pasu ... v koloni z vsemi ostalimi sotrpini.

facepalm je izjavil:

V "normalnih" okoliscinah pac ne vozis po prehitevalnem z 80kmph.

V idealnih okoliščinah voziš po števcu 130. Ampak to, da imaš nekoga tako blizu, da mu niti luči več ne vidiš, je pri tej hitrosti seveda zelo nevarno. Torej okoliščine več niso normalne.

Napisal si že, da bi upočasnil do 100, pa me zanima kakšen efekt pričakuješ od takšne upočasnitve. Če te ta tema sploh zanima. Če te ne, te pač ne.

bambam20 ::

Men se zdi, da določeni na znate, ne želite se prilagajat razmeram na cesti, glede kakšne probleme imate med samo vožnjo, slepam, da je za vas vožnjo breme in ne užitek.

AndrejO ::

Veliko, če ne kar večina ljudi, se vozi samo zaro, ker je v Sloveniji javni promet že do te mere uničen, da realno ni druge možnosti kako priti v službo in iz nje.

Seveda je ljudem to potem breme. Kaj pa jim bi bilo drugega?

facepalm ::

AndrejO je izjavil:

facepalm je izjavil:

Sicer zgodbe nisem zacel jaz in nisem omenjal hitrosti 80kmph po prehitevalnem.


V zgodbo o dogojanju na prehitevalnem pasu si se vključil s svojim povzetkom početja na prehitevalnem pasu.

Žal se nekje do predzadnjega sporočila nisi izjasnil, da si vmes že preskočil iz AC na navadno cesto in iz prehitevalnega pasu na vožnjo po pravem pasu v pravi smeri in ne dogajanje med prehitevanjem.

Ne vem. Če bi te bolje poznal, bi lahko vedel, če so ti zgolj misli odtavale nekam drugam, pa si nas ostale pustil zmedene, ker si pozabil omeniti kam ali pa si raje spremenil temo, ker ti početje na prehitevalnem pasu AC nenadoma več ni ustrezalo.

BTW, še vedno nisi odgovoril na vprašanje do kje boš spuščal hitrost na AC, če ti bo osebek za hrbtom vedno bolj in bolj rinil v prtljažnik. Kar je klasika pri idiotih, ki se jim mudi nekoga spraviti v grob. Ko upočasniš se bodo še bolj približali, ker ti želijo na ta način povedati kako zelo se jim mudi umreti.

facepalm je izjavil:

Koliko je varno pa je odvisno od okoliscin. Saj si se verjetno tudi sam kdaj znasel na prehitevalnem s hitrostjo 80kmph ali manj.

Vse je vedno odvisno od okoliščin. S pravim znakom za omejitev, se lahko po AC voziš tudi 40, v snežnem metežu pa gre tudi počasneje. Če nič drugega, sem na AC tudi že stal na prehitevalnem pasu ... v koloni z vsemi ostalimi sotrpini.

facepalm je izjavil:

V "normalnih" okoliscinah pac ne vozis po prehitevalnem z 80kmph.

V idealnih okoliščinah voziš po števcu 130. Ampak to, da imaš nekoga tako blizu, da mu niti luči več ne vidiš, je pri tej hitrosti seveda zelo nevarno. Torej okoliščine več niso normalne.

Napisal si že, da bi upočasnil do 100, pa me zanima kakšen efekt pričakuješ od takšne upočasnitve. Če te ta tema sploh zanima. Če te ne, te pač ne.


Fizika deluje enako na regionalki kakor na AC. S kreteni na cesti ni voznja pod omejitvijo nic manj nevarna na AC kakor na AC. Na AC te pac pobere kreten s 160 na stevcu, na regionalki te bo isti kreten prehiteval v skarje. Koncni rezultat je lahko enak.

Ce bi rad konkretno stevilko, za koliko bi spustil hitrost, ti je ne morem podati. Pac toliko, kot bi se mi zdelo varno. Dejansko bi spustil gas zato da ustvarim dodaten gap pred mano. V praksi bi to verjetno pomenilo -20kmph za ene 10 sekund. Nebi pa vozil pocasneje od prometa na voznem pasu.

Kaksen efekt pricakujem? Nikakrsen. Sebe bi obvaroval kolikor lahko, pri tem pa nebi ogrozal druge in nebi krsil cppja. Kaj dogaja unemu za mano v glavi, je njegov problem s katerim se sploh ne obrmenjujem, tako kot se on ne z mano.

AndrejO ::

facepalm je izjavil:


Fizika deluje enako na regionalki kakor na AC. S kreteni na cesti ni voznja pod omejitvijo nic manj nevarna na AC kakor na AC. Na AC te pac pobere kreten s 160 na stevcu, na regionalki te bo isti kreten prehiteval v skarje. Koncni rezultat je lahko enak.

Ce bi rad konkretno stevilko, za koliko bi spustil hitrost, ti je ne morem podati. Pac toliko, kot bi se mi zdelo varno. Dejansko bi spustil gas zato da ustvarim dodaten gap pred mano. V praksi bi to verjetno pomenilo -20kmph za ene 10 sekund. Nebi pa vozil pocasneje od prometa na voznem pasu.

Kaksen efekt pricakujem? Nikakrsen. Sebe bi obvaroval kolikor lahko, pri tem pa nebi ogrozal druge in nebi krsil cppja. Kaj dogaja unemu za mano v glavi, je njegov problem s katerim se sploh ne obrmenjujem, tako kot se on ne z mano.

Se mi je zdelo, da bo odgovor takšen. Moj pristop je trenutno, da ne upočasnjujem, ker bi s tem samo po nepotrebnem podaljševal čas, ko sem ogrožen in nevrotičnega idiota za seboj spreminjal v še bolj nevrotičnega idiota.

Po nepotrebnem pa zato, ker bi moral hitrost znižati tam nekje do 50km/h, da bi lahko začel verjeti, da me lahko avto v primeru nesreče obvaruje pred urgenco ali pokopališčem. Pa še to se vprašam kaj, če nama obema potem v zadek prileti kamikaza s 150.

Ne bom rekel, da imam najbolj prav in razumem logiko tvojega pristopa. Mi pa moj pristop bolj ustreza ... manj časa se počutim ogroženega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

facepalm ::

Jaz razmisljam tako:
V kolikor ni pred mano nobenega, mi ni izpod casti pospesit in se hitreje vrnit na vozni pas.
Ce pa imam druga vozila pred seboj, pa raje umirim tempo in povecam razdaljo.
Lokalnega serifa se pa nebi igral, ker mi grejo taki na zivce. Sploh ker si vecina takih razlaga predpise po svoje.

bambam20 ::

AndrejO je izjavil:



Seveda je ljudem to potem breme. Kaj pa jim bi bilo drugega?



Men je vožnja z avtomobilom užitek in pomeni tudi svobodo.

Netrunner ::

Užitek ... Svoboda :)

tudi prav
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

SimplyMiha ::

AndrejO ::

bambam20 je izjavil:

AndrejO je izjavil:



Seveda je ljudem to potem breme. Kaj pa jim bi bilo drugega?



Men je vožnja z avtomobilom užitek in pomeni tudi svobodo.

Tebi je užitek in svoboda stati v koloni na eni izmed mestnih vpadnic vsako jutro in vsak popoldne?

Impresivno!

KAVINSKY ::

A je že polna luna? :))

SimplyMiha ::

Hm... Nekako bi še razumel, če bi šlo za kratek predor kot alternativo strmi cesti do trgovine...

Ampak tole je pa dvokilometrski predor 8-O

bambam20 ::

AndrejO je izjavil:


Tebi je užitek in svoboda stati v koloni na eni izmed mestnih vpadnic vsako jutro in vsak popoldne?


NIč od tega meni ni potrebno :P.

Ne delam v ljubljani in ne v mestnem jedru. Do službe imam 6.5 km in to po regionalki. Pot v službo in iz nje mi vzameta ravno 15-20 minut skupaj.

AndrejO ::

bambam20 je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Tebi je užitek in svoboda stati v koloni na eni izmed mestnih vpadnic vsako jutro in vsak popoldne?


NIč od tega meni ni potrebno :P.

Potem se pa nauči brati.

AndrejO je izjavil:

Veliko, če ne kar večina ljudi, se vozi samo zaro, ker je v Sloveniji javni promet že do te mere uničen, da realno ni druge možnosti kako priti v službo in iz nje.

bambam20 ::

AndrejO je izjavil:


AndrejO je izjavil:

Veliko, če ne kar večina ljudi, se vozi samo zaro, ker je v Sloveniji javni promet že do te mere uničen, da realno ni druge možnosti kako priti v službo in iz nje.


Javni promet sploh ni uničen. Še ena od zmišljotin, da se kako ni potrebno vozit na avtobusu med smrdečimi, neumitimi ljudmi. lol.

scipascapa ::

razen v LJ je uničen......oz. ga ni ali ima previsoke cene + predolge vožnje do cilja.

BorutK-73 ::

scipascapa je izjavil:

predolge vožnje do cilja.

Bolj to.
Primer:
Žalec - Velenje
- z avtom 15 minut
- avtobus 45 minut
- vlak 1 uro

Horejšio ::

Men je pa zanimivo, da ko so na cesto nasuli novi asfalt, so potem narisali polno črto, kje je bila prej črtkana. Za fičkote in yugote je bilo OK :)

OvCa77 ::

Horejšio je izjavil:

Men je pa zanimivo, da ko so na cesto nasuli novi asfalt, so potem narisali polno črto, kje je bila prej črtkana. Za fičkote in yugote je bilo OK :)

Zato jaz molim, da ne obnavljajo cest, ker potem samo polne črte rišejo
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

bambam20 ::

BorutK-73 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

predolge vožnje do cilja.

Bolj to.
Primer:
Žalec - Velenje
- z avtom 15 minut
- avtobus 45 minut
- vlak 1 uro



Zakaj ne daš primer Žalec- Celje.

AndrejO ::

Zato, ker mora biti spodoben javni promet uporaben v večini krajev, da mu lahko sploh rečeš spodoben.

bambam20 ::

AndrejO je izjavil:

Zato, ker mora biti spodoben javni promet uporaben v večini krajev, da mu lahko sploh rečeš spodoben.



Sej je sposoben. On je dal ravno primer Velenja. Velenje ni večina krajev.

AndrejO ::

Velenje ni majhna vas za katero je morda še razumljivo, da nima neke spodobne povezave z omrežjem javnega prometa.

Če do Velenja ne moreš priti z javnim prometom v nekem spodobnem času, potem si lahko misliš kakšni so rezultati za karkoli manjšega ali še bolj odročnega.

Potem pa lahko začnemo preštevati koliko avtobusnih poveav je bilo ukinjeno in na koliko avtobusnih in železniških povezavaj se je frekvenca zmanjšala do točke, ko postane neuporaba samoizpolnjujoča preprokba.

Potem imaš pa še takšne cvetke, kot je npr. železniška povezava Ljubljana - Koper. 5x/dan. Če bi se želel iz npr. Divače voziti v Koper na delo, potem imam opcijo, da grem v službo ... eeer ... če se mi šiht začne pred 9h (torej ob 8h ali celo 7h, kot se spodobi za celo vrsto zaposlenih v industriji, ne ravno v pisarnah), potem nimam sreče. Najzgodnejši vlak iz Divače v Koper pripelje ob 8:43.

Šiht sem zaključil ob 17h? Ni problema, do 19:17 si lahko vrtam po nosu, ker ga ne bo vlaka za nazaj domov.

Bi rad še z busom? Situacija je podobna. Veliko sreče pri uporabi takšnega javnega prometa, ki ni sposoben v času konice prepreljati niti 100 ljudi iz enega kraja v 30km oddaljen malo večji kraj, kjer je več služb.

MisterM ::

Sam se večino leta na delo vozim z vlakom iz Ljubljane do Sežane. Ob 5:53 vstopim v LJ-Tivoli, vožnja traja uro in tričetrt, tako da sem deset do osmih že v službi. Za pot domov pa vzamem vlak iz Sežane ob 16:50 in sem ob pol sedmih zvečer v Lj. Ni idealno, saj proga naredi dva velika ovinka (Borovnica in Divača) in je dolga 110km, po avtocesti jih je 83, po regionalki pa 95. A vlak je udoben, imam čas za branje, urejanje računov, včasih poženem kak špil na Switchu. Včasih vstopi tudi kakšna mična gospodična, a to ni za to temo. Mesečna pavšalna vozovnica, s katero se lahko vozim z vsemi vlaki po sloveniji (po novem tudi z ICS), stane 247 evrov. Nadomestilo za prevoz znaša 18 centov na km, kar v povprečnem mesecu znese okoli 650 kovačev.

V poletnih mesecih grem večkrat z motorjem. Po avtocesti traja vožnja cca 45 minut, po regionalki uro in 15. Čeprav na dan pridobim slabi dve uri, sem fizično veliko bolj utrujen kot po vožnji z vlakom. Ko k temu prištejem še zastoje, razne "talente" na cestah, nezgode in okvare, pridem do zaključka, da v kolikor ne bi bil navdušen motorist, bi se tudi v poletnih mesecih raje vozil z vlakom.

dice7 ::

AndrejO je izjavil:

Velenje ni majhna vas za katero je morda še razumljivo, da nima neke spodobne povezave z omrežjem javnega prometa.

Saj problem ni v Velenju, ampak o tem, da se mora vlak med Velenjem in Celjem vmes ustaviti na 10 drugih postajah

bambam20 ::

Ne vem zakaj ste se obseli ravno na Velenje.

Povezava Vlak Celje-Laško je normalna. Prav tako Celje - Maribor.

Pika na i ::

A je bil to kdo izmed vas?
Bumbar na kubik.

shadeX ::

Razen tega da mu je mogoče zapornica padla na pokrov motorja, ne vidim nobenega prekrška. Kaj gledamo?

Spxy ::

Po postavitvi vozila predvidevam, da jo je prehitel ko je čakala na zapornici.

GupeM ::

shadeX je izjavil:

Razen tega da mu je mogoče zapornica padla na pokrov motorja, ne vidim nobenega prekrška. Kaj gledamo?

Seveda je v prekršku. Ustaviti bi moral PRED utripajočimi rdečimi lučmi. Je pa verjetno res govora o tem, da jo je prehitel, ko je čakala pred zapornico. Še bolj verjetno je, da je prehitel kar celo kolono.

bambam20 ::

GupeM je izjavil:

Še bolj verjetno je, da je prehitel kar celo kolono.


Znašel se je.

MrStein ::

bambam20 je izjavil:

Ne vem zakaj ste se obseli ravno na Velenje.

Povezava Vlak Celje-Laško je normalna. Prav tako Celje - Maribor.

In če ne stanuješ v enem od omenjenih naselij, ter nimaš službe v drugi... pa kaj?

Še povezava iz LJ v MB je katastrofa.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

dice7 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Velenje ni majhna vas za katero je morda še razumljivo, da nima neke spodobne povezave z omrežjem javnega prometa.

Saj problem ni v Velenju, ampak o tem, da se mora vlak med Velenjem in Celjem vmes ustaviti na 10 drugih postajah

To so rešljivi problemi, če imaš vzporedno tudi manj postaj in lokalne avtobuse, ki so sinhronizirani z temi vlaki.

Morda se bo kakšen fosil še spomnil zelenih vlakov, ki so bili namenjeni ravno takšnim stvarem. L. 1989 te je takšen lahko pripeljal od NM do LJ v manj kot uri, kar bi bil še danes, v času AC čisto spodoben rezultat. Danes na tej progi tega več ni in najhitrejši vlak NM-LJ si vzame 1h27m.

Itd ... ni poanta, da ponekod v Sloveniji javni prevoz še deluje. Poanta je, da je vedno več krajev, kjer ne deluje in potem seveda kot celota postane disfunkcionalna spodbuda vedno več ljudem, da se v službo vozijo z avtomobili.

Recimo ... koliko parkirnih mest je npr. v Grosupljem pri postaji, da se bi lahko vsi iz okoliških vasi pripeljali do tam z avtom in naprej z vlakom, namesto z avtom direktno v Ljubljano? Koliko je busov? Tudi to je pokazatelj razpada sistema, kjer že obstoječa infrastruktura ni izkoriščena tako in toliko, kot bi lahko bila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

shadeX ::

Ustaviti bi moral PRED utripajočimi rdečimi lučmi.


Ja sej je (razen če obstaja kak zakon, kateri pravi koliko metrov pred znakom moraš ustaviti, za katerega ne vem). Znak je sicer v isti liniji kot zapornice. Pač že res da je tale en kos "talenta", se pa še vedno ne more kosat s tistimi, ki obtičijo med obema zapornicama, takih namreč ni malo.

m0LN4r ::

MisterM je izjavil:

Sam se večino leta na delo vozim z vlakom iz Ljubljane do Sežane. Ob 5:53 vstopim v LJ-Tivoli, vožnja traja uro in tričetrt, tako da sem deset do osmih že v službi. Za pot domov pa vzamem vlak iz Sežane ob 16:50 in sem ob pol sedmih zvečer v Lj. Ni idealno, saj proga naredi dva velika ovinka (Borovnica in Divača) in je dolga 110km, po avtocesti jih je 83, po regionalki pa 95. A vlak je udoben, imam čas za branje, urejanje računov, včasih poženem kak špil na Switchu. Včasih vstopi tudi kakšna mična gospodična, a to ni za to temo. Mesečna pavšalna vozovnica, s katero se lahko vozim z vsemi vlaki po sloveniji (po novem tudi z ICS), stane 247 evrov. Nadomestilo za prevoz znaša 18 centov na km, kar v povprečnem mesecu znese okoli 650 kovačev.

V poletnih mesecih grem večkrat z motorjem. Po avtocesti traja vožnja cca 45 minut, po regionalki uro in 15. Čeprav na dan pridobim slabi dve uri, sem fizično veliko bolj utrujen kot po vožnji z vlakom. Ko k temu prištejem še zastoje, razne "talente" na cestah, nezgode in okvare, pridem do zaključka, da v kolikor ne bi bil navdušen motorist, bi se tudi v poletnih mesecih raje vozil z vlakom.

Ljubitelj vlakov, omenjene stvari je bolj udobno doma delat, zravn si pa svez caj nalit.
45 minut avtoceste pa res ni utrujajoce, oz. je lahko ce avto ni udoben in nisi vajen dinamicne sproscene voznje.

Koliko casa pa se porabis prit do zeleznice in od zeleznice?
Recimo meni je najblizja zeleznica pol ure z avtom, ker busov ni.

Da bi zgubljal duplo, triplo casa na vlaku si ne predstavljam. Je treba se kaj zalit, pa narest doma, skuhat in papirje zrihtam raje v svojem usobnem stolu, pri normalni mizi, kot tistem na vlaku.

Dokler si sam, lahko prebivas na vlaku in zgubljas cajt. V nasprotnem primeru pa, mogoce bi bil kdo bolj vesel, ce te vidi vec doma (zena, otroci)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Markus386 ::

A ste našli velenje...

Ob nedeljah še do šentjakoba ne pelje LPP, 27ka ne pelje do leclerca, ampak samo btc-bavarc, vse linije pa vozijo skorajda na koledar. Ljubljana, prestolnica, in par km okolice.

Od vlakov mi je pa najbolj genijalna progra Ljubljana <-> Nova Gorica... kdor pozna, ve zakaj.

Ampak ja, nekateri bodo vedno zagovarjali vsevečje omejevanje avtomobilov, ne da bi premaknili prsta za ureditev javnega prevoza... tako pač ne gre. Prideš v pariz, pa ti ne pride na misel, da bi imel rent-a-car več dni, pa četudi imaš parking v hotelu zagotovljen, ampak vzameš samo za kak izlet kam ven. Pa še takrat greš raje na vlak, ker je hiterjši.

Kot sem že nekajkrat napisal, več busov, krožne proge po notranjem in zunanjem ringu, nočne linije, enotna vozovnica (po conah) za vlak/bus, modernejši vlaki.. po možnosti še kaka štrom vtičnica pa wifi, kot v "evropi", ekspresne linije (mb-ce-lj), pa vmes povezovalni vlaki za manjše postaje, itd. Komu se pa da zjutraj se gužvat z avtom... seveda dokler ni vožnja z avtom nekajkrat hitrejša od alternativ... kar pa kljub gužvi ponavadi je.

GupeM ::

shadeX je izjavil:

Ustaviti bi moral PRED utripajočimi rdečimi lučmi.


Ja sej je (razen če obstaja kak zakon, kateri pravi koliko metrov pred znakom moraš ustaviti, za katerega ne vem). Znak je sicer v isti liniji kot zapornice. Pač že res da je tale en kos "talenta", se pa še vedno ne more kosat s tistimi, ki obtičijo med obema zapornicama, takih namreč ni malo.


Konkretno je zapeljal mimo luči. Luči namreč NISO v isti liniji kot zapornica, ampak so postavljene pred njo. Nos njegovega avta je pa pomoje že malo pod zapornico.

krepki ::

Kaj pa menite o vsakodnevnih karambolih na Slovenskih avtocestah,ravno danes spet ena hujša.

Markus386 ::

^ Premalo policije na cestah.

feryz ::

Uradni vzrok nesreče s smrtjo je prevelika hitrost. To bo tudi zapisano v statistiko.
V konkretnem primeru to pomeni, da je 90 km/h po avtocesti je prevelika hitrost. Tega podatka v statistiki ne bo.

zmaugy ::

feryz je izjavil:

Uradni vzrok nesreče s smrtjo je prevelika hitrost. To bo tudi zapisano v statistiko.
V konkretnem primeru to pomeni, da je 90 km/h po avtocesti je prevelika hitrost. Tega podatka v statistiki ne bo.


Točno to. Najboljše da spustijo omejitev na avtocestah na 80 na uro, na delih, kjer se vključuje promet na avtocesto, pa na 40./sarcasm

Ampak res, avtobusar bo kazensko ovaden, voznik kombija dobi globo, zakaj je pa do zaviranja prišlo, pa verjetno ne bo nikoli raziskano. Out of range. Prevelika hitrost, it must be.
Medtem pa na nemških avtocestah, ki so velikokrat slabše od naših, na veliko odsekih hitrost sploh ni omejena navzgor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

EnStot ::

Na primorski avtocesti med priključkoma Postojna in Razdrto proti Kopru sta se po ugotovitvah policije danes okoli 8. ure zaradi neprilagojene hitrosti zgodili dve prometni nesreči. Umrl je 65-letni voznik osebnega vozila iz Kranja, tri osebe so se poškodovale. V vozilu pokojnega je bil tudi pes, ki ga je takoj prevzela veterinarska služba.

Policisti so na kraju ugotovili, da je prišlo do dveh prometnih nesreč. V prvi je voznik kombija na prehitevalnem pasu zaradi neprilagojene hitrosti trčil v zadnji del osebnega vozila Mazda. Za tem je pripeljal voznik Berlinga, ki je zmanjšal hitrost in se začel zaustavljati, za njim pa še voznik Chevroleta, ki je prav tako zmanjševal hitrost.

Takrat pa je po prehitevalnem pasu za njimi pripeljal še voznik avtobusa, ki je zaradi neprilagojene hitrosti trčil v zadnji del osebnega vozila Chevrolet in ga potisnil naprej in levo v kovinsko varnostno ograjo. V nadaljevanju je avtobus trčil še v Berlinga, ki ga je odbilo desno izven vozišča, voznik avtobusa pa je vozilo Chevrolet potisnil naprej do kombija. Po tem trku je desno izven vozišča odbilo še kombi, so nesrečo opisali na Policijski upravi Koper.

Kot so še sporočili s policije, bodo 51-letnemu vozniku kombija iz okolice Maribora izdali plačilni nalog zaradi neprilagojene hitrosti, 57-letnega voznika avtobusa iz Žužemberka pa bodo kazensko ovadili.


Dva ritopika; prvi kombijist (kako tipično), potem pa še avtobusar. Vse AC ritopike bi morali javno obesiti za spolovila na tartinijevem trgu. V opomin vsem ostalim.

St235 ::

feryz je izjavil:

Uradni vzrok nesreče s smrtjo je prevelika hitrost. To bo tudi zapisano v statistiko.
V konkretnem primeru to pomeni, da je 90 km/h po avtocesti je prevelika hitrost. Tega podatka v statistiki ne bo.


A znaš z kakim virom podpret to neumnost o preveliki hitrosti? Ker povsod je govora o neprilagojeni hitrosti in prekratki varnostni razdalji. Razlog zakaj je vozilo pred kombijem zaviralo je v bistvu brezpredmetno. Tako kombi kot avtobus bi morala vozit z tako varnostno razdaljo, da bi glede na hitrost morala ustaviti pred oviro. Glede na to, da sta to uspeli dve vozli med kombijem in avtobusom je več kot očitno, da ni šlo za tako izjemne razmere, da ustavitev ne bi bila možna.

feryz ::

Wow, ded vseved!!

Točno ve, zakaj je kombi pribil kar na lepem v mazdo, tebi nič, meni nič. Čeprav ne ve, kaj je bilo z mazdo.
Mogoče je pa tip v mazdi bral tale forum in po nasvetih, tudi iz te teme, nenadoma sunkovito zavrl. Da malo požene adrenalin tistemu v kombiju zadaj.

O ostalih treh zadaj, je pa vse tudi zgolj ugibanje. Pač niso po supermansko odreagirali na prometno nesrečno pred njimi. Sploh avtobusar je totalen kmet.

Če verjameš nabijanju o ritopikih in preveliki hitrosti na avtocesti..

Seveda, ker avtobus se ustavi praktično na mestu.

Na naših avtocestah varnostna razdalja ni možna. Ker te jebejo u glavo, da ne veš čigav si.
Ko vozim z radarskim tempomatom, se mi vsak moment urivajo, mene pa ob volan buta, ko avto popravlja distanco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

St235 ::

Če bi bil v od voznika potem bi ti bilo jasno, da moraš vedno vozit na takšni varnostni razdalji, da lahko v primeru nenadnega zaviranja vozila pred seboj, tudi ti varno ustaviš.

feryz ::

Če bi se ti kdaj dlje peljal kot do Špara, bi tudi vedel, kaj se dogaja na cestah.

St235 ::

Ko vozim z radarskim tempomatom, se mi vsak moment urivajo, mene pa ob volan buta, ko avto popravlja distanco.

kupi boljši avto, ali pa ne uporabljaj tempomata.

Seveda, ker avtobus se ustavi praktično na mestu.

pot ustavljanja avtobusa je stvar fizike, dolžnost voznika avtobusa je, da to pozna in ustrezno prilagodi način vožnje. Ker kreten tega ni naredil imamo namesto fender bendarje, mrtvega človeka.

Na naših avtocestah varnostna razdalja ni možna. Ker te jebejo u glavo, da ne veš čigav si.

samo če verjameš, da med trajanjem erekcije in vožnjo obstaja vzročno posledična povezava.

feryz ::

Boljših avtov, kot si ga lastim, je bore malo. Če že to omenjaš.
««
42 / 311
»»