Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
broken/link ::
kaj pa, če je najprej bel parkiral in šele potem oba črna? oz da sta bila ob parkiranju belega dva druga avtomobila in ne ta dva, ki sta na sliki? je v tem primeru tudi voznik belega kriv oz je premalo pameten?
IL_DIAVOLO ::
Ja, vedno sem parkira po vrsti, ne pa v sredini. In tudi ce bi v sredini parkiral in bi po obcutku pustil prostora za avto in pol, bi tudi slo skozi.
negotiator ::
Unknown_001 je izjavil:
negotiator je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
negotiator je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
Dajte ne bluzite o pospeških pri dizlu in bencinarju. Tu ju električni avti z boljšimi motorji peljejo scat.
Pospeški ... potem se pa konča.
Dodaj še eno prestavo, pa imaš še hitrost...
Um... no bro...
Nad 350km/h moraš imet konkretno mašino da lahko premaguje zračni upor.
Čakaj malo, prejle si rekel: "pospeški, potem pa se konča" - se pravi, hočeš reči, da električen avto dobro pospešuje do 350km/h, potem pa ne več? Ker jaz sem si predstavljal, da se to dobro pospeševanje konča pri naprimer 180km/h in potem pride v vodstvo tist 700 konjski bencinar, ker ima še menjalnik in s tem bolje izkoristi potencial motorja. Enako bi dosegel tudi z elektromotorjem. Če pa misliš glede samega top speed-a in ne glede upadanja pospeška pri višjih hitrostih, pa ti garantiram, da bi z drugo prestavo bil top speed višji, se pa to ne prakticira, ker v praksi neke tako visoke hitrosti ne rabiš in se raje ohrani preprost dizajn, brez menjalnika, ki je v električnem avtu le nepotrebna dodatna teža in komponenta, ki se lahko pokvari. Koliko višji bi bil top speed, ne vem, bi bil pa verjetno primerljiv z bencinarjem enake moči. Ko smo že pri moči in konkretnih mašinah, kdo pa pravi, da električna mašina ne more biti konkretna? + lahko je vsaka na svojem kolesu. Če imaš moč, lahko tudi dosežeš hitrost. Če bencinar lahko doseže 350, lahko tudi štromar. Če nihče ne dela super električnih avtov, še ne pomeni, da se ne da - samo ni še ta čas, očitno...
Dec pa ti ne razumeš da je top speed pri tako visokih hitrostih odvisen od moči motorja? Potreba po moči, ki bo kontrirala zračnemu uporu narašča eksponentno s hitrostjo. Đabe tebi multiplikator če elektromotor nima dovolj moči. ICE ima menjalnik le zato, ker ima omejeno območje obratov zaradi goriva in da lahko obratuje v z najboljšim navorom in močjo. Elektromotor ima navor nekako konstanten, hitrost gredi je orej odvisna od ležajev, ker inducirana sila bo ista če se vrti 100min^-1 ali pa 10000min^-1 pa vseeno je njegova moč zgortji limit v realnem svetu kjer imaš okoli nekaj čemur pravimo zrak.
Si sploh prebral kar sem napisal? Očitno, da ne, glede na to, da še naprej blodiš... Nikjer nisem napisal, da ne rabiš več moči za višji top speed (moč seveda ni edini faktor) ampak ti še kar namiguješ na to - čemu, pa res ne vem... Da ne omenjam tudi tvoje nove brilijantne pogruntavščine, da je navor elektromotorja konstanten - če bi bilo to res, potem bi tudi moč bila največja pri najvišjih obratih, kar bi pomenilo precej bolj konstantno pospeševanje (k nekonstantnosti bi bolj kot ne prispeval le še zračni upor pri višji hitrosti). Top speed pa seveda ostane enak, dokler so obrati enaki. Če hočemo zvišat obrate, rabimo več navora, da premagamo zračni upor ampak ti seveda trdiš, da je navor konstanten (posledično tudi moč najvišja pri max. obratih) in, če je navor konstanten, potem nič ne pridobimo z drugo prestavo, ker ta "še vedno enak" navor ne bo premagal konstantnega zračnega upora - da, to je tvoja logika, ki pa ne drži vode. Kot prvo; Tesle ne omejuje zračni upor (oz. pomanjkanje moči), pač pa elektronska omejitev končne hitrosti in brez slednje bi avto tudi šel hitreje. Ali je ta omejitev narejena zaradi omejitve obratov samega motorja ali zaradi kakšnega drugega, bolj "pravnega/političnega" razloga, ne vem. Vem pa tudi ne, koliko hitreje bi šel brez te blokade obratov. Vem pa, da je navor Teslinega motorja manjši pri končnih obratih, kot pri prvih nekaj tisoč, kjer je res konstanten, kar pomeni, da četudi bi bila najvišja hitrost Tesle le 250km/h brez menjalnika, bi z menjalnikom dosegel višjo hitrost, saj bi lahko izkoristil dodaten navor in s tem tudi moč, ki jo ima motor pri nižjih obratih. Dolga zgodba na kratko: moč Tesle ni največja pri najvišjih obratih, večja moč pa pomeni večjo končno hitrost, ta del z močjo, pa mislim, da ti je jasen? Če ne verjameš, si poglej kakšen video, kjer Tesla pospešuje in glej na displeju, kako moč pada, ko se obrati zvišajo oz. ko se zviša hitrost. Moč pa pade zato, ker je motor dosegel višje obrate in mu je navor padel, ker zračni upor ne deluje dovolj močno na avto, da bi ohranil njegov motor na nižjih obratih, kjer ima višji navor in moč. Z drugimi besedami - moč, oz. zračni upor nista problem pri Tesli, problem je, ker motorju manjka navora pri višjih obratih (če odmislimo blokado). Upam, da je zdaj kaj bolj jasno...
All easy problems have already been solved.
Unknown_001 ::
negotiator je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
negotiator je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
negotiator je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
SimplyMiha je izjavil:
Dajte ne bluzite o pospeških pri dizlu in bencinarju. Tu ju električni avti z boljšimi motorji peljejo scat.
Pospeški ... potem se pa konča.
Dodaj še eno prestavo, pa imaš še hitrost...
Um... no bro...
Nad 350km/h moraš imet konkretno mašino da lahko premaguje zračni upor.
Čakaj malo, prejle si rekel: "pospeški, potem pa se konča" - se pravi, hočeš reči, da električen avto dobro pospešuje do 350km/h, potem pa ne več? Ker jaz sem si predstavljal, da se to dobro pospeševanje konča pri naprimer 180km/h in potem pride v vodstvo tist 700 konjski bencinar, ker ima še menjalnik in s tem bolje izkoristi potencial motorja. Enako bi dosegel tudi z elektromotorjem. Če pa misliš glede samega top speed-a in ne glede upadanja pospeška pri višjih hitrostih, pa ti garantiram, da bi z drugo prestavo bil top speed višji, se pa to ne prakticira, ker v praksi neke tako visoke hitrosti ne rabiš in se raje ohrani preprost dizajn, brez menjalnika, ki je v električnem avtu le nepotrebna dodatna teža in komponenta, ki se lahko pokvari. Koliko višji bi bil top speed, ne vem, bi bil pa verjetno primerljiv z bencinarjem enake moči. Ko smo že pri moči in konkretnih mašinah, kdo pa pravi, da električna mašina ne more biti konkretna? + lahko je vsaka na svojem kolesu. Če imaš moč, lahko tudi dosežeš hitrost. Če bencinar lahko doseže 350, lahko tudi štromar. Če nihče ne dela super električnih avtov, še ne pomeni, da se ne da - samo ni še ta čas, očitno...
Dec pa ti ne razumeš da je top speed pri tako visokih hitrostih odvisen od moči motorja? Potreba po moči, ki bo kontrirala zračnemu uporu narašča eksponentno s hitrostjo. Đabe tebi multiplikator če elektromotor nima dovolj moči. ICE ima menjalnik le zato, ker ima omejeno območje obratov zaradi goriva in da lahko obratuje v z najboljšim navorom in močjo. Elektromotor ima navor nekako konstanten, hitrost gredi je orej odvisna od ležajev, ker inducirana sila bo ista če se vrti 100min^-1 ali pa 10000min^-1 pa vseeno je njegova moč zgortji limit v realnem svetu kjer imaš okoli nekaj čemur pravimo zrak.
Si sploh prebral kar sem napisal? Očitno, da ne, glede na to, da še naprej blodiš... Nikjer nisem napisal, da ne rabiš več moči za višji top speed (moč seveda ni edini faktor) ampak ti še kar namiguješ na to - čemu, pa res ne vem... Da ne omenjam tudi tvoje nove brilijantne pogruntavščine, da je navor elektromotorja konstanten - če bi bilo to res, potem bi tudi moč bila največja pri najvišjih obratih, kar bi pomenilo precej bolj konstantno pospeševanje (k nekonstantnosti bi bolj kot ne prispeval le še zračni upor pri višji hitrosti). Top speed pa seveda ostane enak, dokler so obrati enaki. Če hočemo zvišat obrate, rabimo več navora, da premagamo zračni upor ampak ti seveda trdiš, da je navor konstanten (posledično tudi moč najvišja pri max. obratih) in, če je navor konstanten, potem nič ne pridobimo z drugo prestavo, ker ta "še vedno enak" navor ne bo premagal konstantnega zračnega upora - da, to je tvoja logika, ki pa ne drži vode. Kot prvo; Tesle ne omejuje zračni upor (oz. pomanjkanje moči), pač pa elektronska omejitev končne hitrosti in brez slednje bi avto tudi šel hitreje. Ali je ta omejitev narejena zaradi omejitve obratov samega motorja ali zaradi kakšnega drugega, bolj "pravnega/političnega" razloga, ne vem. Vem pa tudi ne, koliko hitreje bi šel brez te blokade obratov. Vem pa, da je navor Teslinega motorja manjši pri končnih obratih, kot pri prvih nekaj tisoč, kjer je res konstanten, kar pomeni, da četudi bi bila najvišja hitrost Tesle le 250km/h brez menjalnika, bi z menjalnikom dosegel višjo hitrost, saj bi lahko izkoristil dodaten navor in s tem tudi moč, ki jo ima motor pri nižjih obratih. Dolga zgodba na kratko: moč Tesle ni največja pri najvišjih obratih, večja moč pa pomeni večjo končno hitrost, ta del z močjo, pa mislim, da ti je jasen? Če ne verjameš, si poglej kakšen video, kjer Tesla pospešuje in glej na displeju, kako moč pada, ko se obrati zvišajo oz. ko se zviša hitrost. Moč pa pade zato, ker je motor dosegel višje obrate in mu je navor padel, ker zračni upor ne deluje dovolj močno na avto, da bi ohranil njegov motor na nižjih obratih, kjer ima višji navor in moč. Z drugimi besedami - moč, oz. zračni upor nista problem pri Tesli, problem je, ker motorju manjka navora pri višjih obratih (če odmislimo blokado). Upam, da je zdaj kaj bolj jasno...
Pardon me. Sem pač kixnil.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Zna kdo obrazlozit zakaj je v Slo, dizel, se vedno "subvencioniran" kljub temu, da ni nic prijaznejsi do okolja kakor bencin? Nebi bilo bolj primerno, da bi pravnim osebam (prevoznikom) pac vrnili del trosarin? Aka subvencija samo za firme.
Kupovanje socialnega miru s tovornjakarji, čeprav oni že dobijo povrnjeno.
donvito ::
facepalm ::
V velikih mestih je navada, da pri bocnem parkiranju ne zategnejo rocne zato, da lahko se tvoj avto malo premakne, ko ga nekdo zadane in se tako ne polomijo odbijaci.
In bumper to bumper manevriranje ni nic nenavadnega. Pri nas si pa ne znamo predstavljat, da bi nam kdo podrsal plastiko na odbijacu:)
Mimogrede.. tisti beli Focus ima zadaj vsaj ene 10cm prostora do Scenica. Z obilico potrpljenja, pride ven nepopraskan.
In bumper to bumper manevriranje ni nic nenavadnega. Pri nas si pa ne znamo predstavljat, da bi nam kdo podrsal plastiko na odbijacu:)
Mimogrede.. tisti beli Focus ima zadaj vsaj ene 10cm prostora do Scenica. Z obilico potrpljenja, pride ven nepopraskan.
donvito ::
Brez dotika pri takem manevriranju gre pa res težko.
Da ne znajo/mo parkirati, kot se velikokrat rado poudarja, si poglejte celo paleto parkirnih mojstrov še drugje:
KLIK
Da ne znajo/mo parkirati, kot se velikokrat rado poudarja, si poglejte celo paleto parkirnih mojstrov še drugje:
KLIK
facepalm ::
S pravo tehniko se da. je pa priporocljivo imeti rocni menjalnik in "navadno" rocno zavoro:)
Dvomim, da so ljudje tako zelo nesposobni pri parkiranju. Vsaj vecina ne. Prej bi rekel, da so brezbrizni.
Dvomim, da so ljudje tako zelo nesposobni pri parkiranju. Vsaj vecina ne. Prej bi rekel, da so brezbrizni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
IL_DIAVOLO ::
shadeX ::
Ni nujno, eni znajo ...
Un Ford nima niti približno toliko prostora kot ga ima ta SUV na videu, ki si ga nalimal.
facepalm ::
Upostevaj, da je slika zavajujoca, saj izgleda kot da je scenic focusu v "riti". Dejansko, ce bi bil scenic tako blizu kot c3, se tablice nebi videlo.
shadeX ::
Zabilo ventil v 5. Bat in preden sem popravu so pokradli platišča in zavorne čeljusti ter razbili šipo in skušali vkrast avtoradjo a so ga samo razbili. Zato prodajam tako kot je. Novo šipo dam zraven. Cena po dogovoru.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Heavy ::
Samo malo za posesat in malo ličarskih del
* ta avto se je pred letom prodajal z pripisom, da je zletel iz ceste in končal v potoku.
* ta avto se je pred letom prodajal z pripisom, da je zletel iz ceste in končal v potoku.
#TeamFelix
shadeX ::
bambam20 ::
Definitivno talent.
1 teden izpit, star 18 let, vozi BMW-ja in izsiljuje prednost v križišču.
Na hitro. Stare gume.
shadeX ::
Gume so lahk brand new, če izsiljuješ prednost v križišču ti dost ne pomaga. Je tukaj preveč drugih spremenljivk za upoštevat kot pa samo gume.
St235 ::
Definitivno talent.
1 teden izpit, star 18 let, vozi BMW-ja in izsiljuje prednost v križišču.
Na hitro. Stare gume.
na hitro, star nakladač.
facepalm ::
Sheet happens:)
Verjetno smo vsi kdaj naredili kaksno neumnost za volanom. Pac takrat ni nihce poklical novinarje 24ur.
Verjetno smo vsi kdaj naredili kaksno neumnost za volanom. Pac takrat ni nihce poklical novinarje 24ur.
bambam20 ::
shadeX ::
facepalm ::
@rupsi31 ok razen par super herojev na slotechu, smo ostali zmotljivi in smo storili hote ali nehote vsaj en prekrsek/eno neumnost v svoji vozniski karieri.
Mladenic je pac brez izkusenj. Uradno je izsilil prednost, kaj se je res zgodilo pa ne vemo. Lahko je zelel le pocasi speljat, pa je prehitro spustil sklopko. Lahko je hotel komu pokazat kako vrhunski je njegov bmw itd..
Sola za naprej.
Mladenic je pac brez izkusenj. Uradno je izsilil prednost, kaj se je res zgodilo pa ne vemo. Lahko je zelel le pocasi speljat, pa je prehitro spustil sklopko. Lahko je hotel komu pokazat kako vrhunski je njegov bmw itd..
Sola za naprej.
bambam20 ::
Mladenic je pac brez izkusenj.
Tudi sam nisem nezmotljiv in imam precej grehov v prometu, a ne moreš za nekoga, ki ima uradno narejen izpit napisat, da je brez izkušenj. Ko komisija oceni, da znaš vozit, ti dodelijo izpit. S tem se smatra, da znaš obladovati vozilo v okviru omejitev in poznaš cestne predpise in nisi nevaren ostalim v prometu.
facepalm ::
In kaj ce je zaradi pomanjkanja izkusenj spregledal drugo vozilo?
In bodimo posteni.. marsikomu slucajno uspe zvozit glavno voznjo brez prekrskov in dobijo izpit. V 22h voznje ne dobis dosti izkusenj.
In bodimo posteni.. marsikomu slucajno uspe zvozit glavno voznjo brez prekrskov in dobijo izpit. V 22h voznje ne dobis dosti izkusenj.
shadeX ::
a ne moreš za nekoga, ki ima uradno narejen izpit napisat, da je brez izkušenj.
Za nekoga, ki ima en teden izpit ne moreš trditi, da ima izkušnje. Izkušnje si začneš nabirat s kilometri, period.
in nisi nevaren ostalim v prometu.
Seveda si. Hud stroj + ego in vse "izkušnje" izpuhtijo. Takrat si car, ker voziš hitro in ne misliš na posledice, pa čeprav je cesta malo mokra.
Koliko motoristov se letno ubije zaradi napak drugih? Številka je zanemarljiva. Večina se jih ubije, ker niso dovolj izkušeni in so precenili svoje vozne sposobnosti.
Izkušen voznik ve da je na mokri cesti slabši oprijem in mora hitrost prilagoditi svojim sposobnostim in vremenskim razmeram. Temu se pač zaradi neizkušenosti ni nekaj izšlo v računici.
Unknown_001 ::
Definitivno talent.
1 teden izpit, star 18 let, vozi BMW-ja in izsiljuje prednost v križišču.
Na hitro. Stare gume.
To križišče gre v breg. Je pa čudno to izsiljevanje prednosti. Se pravi mali je mim petrola šel prot unm auspuharju, čičo je iz leve prikuril. Mali ga je mogu zadaj v desni bok trčit, da je dedota zaneslo. Bmwja je logično potegnilo/odrinilo na pločnik. Torej, definitivno ga je lahko videl in je čudno, da ni ustavil, kar ne bi smelo bit problematično zaradi klančine. Sicer je pa tam cona 30. Da je starega tako odpulilo s ceste prek poločnika in ograje pa da je še bemflna zrinu, je mogu met več notr ko 30 FIX. Tamal je zajebu, tastar se je pa prehit pelu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
negotiator ::
Gume so lahk brand new, če izsiljuješ prednost v križišču ti dost ne pomaga. Je tukaj preveč drugih spremenljivk za upoštevat kot pa samo gume.
Seveda, naprimer voznik... 18 letnik poln hormonov si kupi BMW-ja, kaj drugega je pa za pričakovat, da se bo zgodilo? Že, ko slišiš, da gre za mulca, ki je komaj naredil izpit in vidiš, kakšen avto si je nabavil, lahko hitro sklepaš, kaj mu gre po glavi. Verjetno si ni nabavil takega avta le zaradi praktičnosti (da bo lahko kaj večjega peljal notri, saj gre za prostornejši avto), temveč bolj zaradi izgleda (da izpade "kul" pred kolegi - da ne omenjam "super kul" zatemnjenih stekel) in pa seveda zaradi moči (da dobro potegne in gre hitro), kar tudi nahrani njegov ego. Sicer ne vem, a gre sploh za močan avto ali ne (nisem ravno poznavalec BMW-jev) - mogoče je celo dizel, pa vse skupaj nikamor ne gre (najbrž bi kdo drug vedel za kakšen model gre) ampak že sama znamka, črna barva in zatemnjena stekla vse pojasnijo (na kaj je poba ciljal).
All easy problems have already been solved.
negotiator ::
PS: kolega mi je pravil, kako se je proti večeru vračal domov, po avtocesti (po voznem pasu), z normalno hitrostjo (po omejitvi), nakar ga je verjetno s kakšnimi 200km/h nekdo prehitel po izvozu /odstavnem, s tem, da je ta nekdo že vozil po AC (ni se ravno vključil), se pravi, da ga je iz nekega čudnega razloga šel prehitevat na najbolj nevaren možen način, kljub temu, da daleč naokoli ni bilo nikogar drugega (prehitevalni pas je bil prazen). Kdo bi vedel, čemu je to storil ampak moj point je, da tisti, ki jih prej ne izuči (kot upam, da tistega na 24ur je), potem delajo take po cesti in na koncu koga ubijejo. Če bi bile v tem primeru na 24ur v igri višje hitrosti, bi se to že zdaj lahko zgodilo.
All easy problems have already been solved.
shadeX ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
18 letnik nima za cliota, kaj sele za bemfo. Stari so mu ga kupli.
Ali pa še bolj verjetno je to družinski avto. Jaz sem pol leta vozil od fotra dokler nisem za svojega našparal.
negotiator ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
18 letnik nima za cliota, kaj sele za bemfo. Stari so mu ga kupli.
Najbrž, pa saj niti nima veze, bolj pomembno je to vedenje na cesti. Mogoče se priliznil staršem (naredil kaj dobrega), pa so mu ga kupili - "saj naš sine pa že ne bo nesreče naredil".
Mimogrede, če je imel poba štipendijo ali pa je opravljal kakšno delo preko študenta, ni tako neverjetno, da si ne bi mogel privoščit enega starega BMW-ja: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
No, ni pa tudi izključeno, da je do denarja prišel nelegalno...
PS: ali pa tako, kot je rekel shadeX
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Dimnik ::
negotiator je izjavil:
Gume so lahk brand new, če izsiljuješ prednost v križišču ti dost ne pomaga. Je tukaj preveč drugih spremenljivk za upoštevat kot pa samo gume.
Seveda, naprimer voznik... 18 letnik poln hormonov si kupi BMW-ja, kaj drugega je pa za pričakovat, da se bo zgodilo? Že, ko slišiš, da gre za mulca, ki je komaj naredil izpit in vidiš, kakšen avto si je nabavil, lahko hitro sklepaš, kaj mu gre po glavi. Verjetno si ni nabavil takega avta le zaradi praktičnosti (da bo lahko kaj večjega peljal notri, saj gre za prostornejši avto), temveč bolj zaradi izgleda (da izpade "kul" pred kolegi - da ne omenjam "super kul" zatemnjenih stekel) in pa seveda zaradi moči (da dobro potegne in gre hitro), kar tudi nahrani njegov ego. Sicer ne vem, a gre sploh za močan avto ali ne (nisem ravno poznavalec BMW-jev) - mogoče je celo dizel, pa vse skupaj nikamor ne gre (najbrž bi kdo drug vedel za kakšen model gre) ampak že sama znamka, črna barva in zatemnjena stekla vse pojasnijo (na kaj je poba ciljal).
Narobe si predstavljaš.....
Sem imel do pred kratkim, črnega bmw, karavan, temne šipe, 18col valarje,dizel, pa imam družino....eni prehitro sklepate, pa sploh nimate pojma, napišeš mogoče je dizel pa nikamor ne gre....raje bodi tiho.....
negotiator ::
negotiator je izjavil:
Gume so lahk brand new, če izsiljuješ prednost v križišču ti dost ne pomaga. Je tukaj preveč drugih spremenljivk za upoštevat kot pa samo gume.
Seveda, naprimer voznik... 18 letnik poln hormonov si kupi BMW-ja, kaj drugega je pa za pričakovat, da se bo zgodilo? Že, ko slišiš, da gre za mulca, ki je komaj naredil izpit in vidiš, kakšen avto si je nabavil, lahko hitro sklepaš, kaj mu gre po glavi. Verjetno si ni nabavil takega avta le zaradi praktičnosti (da bo lahko kaj večjega peljal notri, saj gre za prostornejši avto), temveč bolj zaradi izgleda (da izpade "kul" pred kolegi - da ne omenjam "super kul" zatemnjenih stekel) in pa seveda zaradi moči (da dobro potegne in gre hitro), kar tudi nahrani njegov ego. Sicer ne vem, a gre sploh za močan avto ali ne (nisem ravno poznavalec BMW-jev) - mogoče je celo dizel, pa vse skupaj nikamor ne gre (najbrž bi kdo drug vedel za kakšen model gre) ampak že sama znamka, črna barva in zatemnjena stekla vse pojasnijo (na kaj je poba ciljal).
Narobe si predstavljaš.....
Sem imel do pred kratkim, črnega bmw, karavan, temne šipe, 18col valarje,dizel, pa imam družino....eni prehitro sklepate, pa sploh nimate pojma, napišeš mogoče je dizel pa nikamor ne gre....raje bodi tiho.....
In kaj točno si hotel povedat s tem? Poznam veliko ljudi z BMW-jem, ki so čisto v redu in imajo družine... (kaj ima družina sploh veze s tem, kakšen je človek? ni vsak mulo divjak in ni vsak, ki ima družino zgleden voznik). In kaj sem narobe rekel o dizlu? Stock star BMW diesel definitivno ni tako živahen, kot enak model z bencinskim motorjem. Le zakaj je večina športnih avtomobilov bencinarjev? Najbolj smešni se mi zdijo tisti, ki kupijo novega športnega BMW-ja/Mercedes/Audi-ja, pri tem pa se odločijo za dizelski pogon (kao športen in obenem šparovček).
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda ima veze...zacetnik nima kaj za vozit avta mocnejsega od 50kw.
To ni napačno razmišljanje, sva pa govorila o tem, kdo mu ga je kupil, ne o tem, koliko moči ima, če si odgovarjal na tisto prej.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
Dimnik ::
Negotiator, preberi si post katerega sem ti citiral, pa boš videl kaj sem s svojim postom hotel povedat....
A bo šlo...
Vidim, da nimaš pojma o motorjih
A bo šlo...
Vidim, da nimaš pojma o motorjih
Unknown_001 ::
Ma spel se s tem propelerjem.
Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.
Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
IL_DIAVOLO ::
Mislim, da ima precej veze, ce imas cefursko benfo z zatemnjenimi sipami ali pa nekega navadnega cliota.
Unknown_001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mislim, da ima precej veze, ce imas cefursko benfo z zatemnjenimi sipami ali pa nekega navadnega cliota.
Sj, al pa pociganjenga starga golfa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Dimnik ::
Unknown_001 je izjavil:
Ma spel se s tem propelerjem.
Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.
A te kaj muči?
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Ma spel se s tem propelerjem.
Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.
A te kaj muči?
Zoprn si. Smetiš temo. Oglasi se, ko boš imel za mercedesa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt