» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
12 / 308
»»

Dimnik ::

Unknown_001 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Bedak


Oprosti ker ti nisem pohvalil starih švabskih jajc.


Nevem no, pa ti sploh bereš ali na pamet repliciraš.....napisal sem, da sem imel do nedavnega.....sicer pa nima veze, nisem za to, da bi se prepiral...

Unknown_001 ::

Dimnik je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Bedak


Oprosti ker ti nisem pohvalil starih švabskih jajc.


Nevem no, pa ti sploh bereš ali na pamet repliciraš.....napisal sem, da sem imel do nedavnega.....sicer pa nima veze, nisem za to, da bi se prepiral...


Tudi jaz ne, vendar si sam jemlješ k srcu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

St235 ::

Dimnik je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Bedak


Oprosti ker ti nisem pohvalil starih švabskih jajc.


Nevem no, pa ti sploh bereš ali na pamet repliciraš.....napisal sem, da sem imel do nedavnega.....sicer pa nima veze, nisem za to, da bi se prepiral...


je ratal bencin predrag, al je ego trpel, ker je imel vsak vaški čefur novejšega bemfla?

Dimnik ::

Lakotnik....bil je dizel...nimam fetiša na znamko

Unknown_001 ::

Ziegeuner wagen. Jawohll
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Samo na slo-techu doživiš, da se fagovci in bavarci kregajo kdo ima bolj čefurski avto...oboji ste "zmagovalci".

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Samo na slo-techu doživiš, da se fagovci in bavarci kregajo kdo ima bolj čefurski avto...oboji ste "zmagovalci".


In samo na slo techu doživiš da se frenči postavlja kot moralni zmagovalec medtem ko avta s servisa ni videl že cel mesec.

Hhohohoohhoohohohohohohohohoo
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

IL_DIAVOLO ::

Unknown_001 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ma spel se s tem propelerjem.

Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.


A te kaj muči?


Zoprn si. Smetiš temo. Oglasi se, ko boš imel za mercedesa.


Ti pa res ne maras sebe :D

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Ma spel se s tem propelerjem.

Ajde dejmo mal funny stuff limat naprej.


A te kaj muči?


Zoprn si. Smetiš temo. Oglasi se, ko boš imel za mercedesa.


Ti pa res ne maras sebe :D

Meh meca je za starce. Je pa kar spodobna no. Za silo...
Biti mora porsche.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

negotiator ::

Ale, citiral si moj post, ki pravi, da mulec najbrž ni nabavil bemflna zaradi praktičnosti ampak zaradi videza in moči. Iz tega si ti sklepal, da so vsi, ki imajo BMW-ja divjaki in iskalci pozornosti. To pa zato, ker je v veliko primerih to res in, ker ti to veš (mogoče celo podzavestno deloma vidiš sebe kot takega voznika, pa čeprav trdiš, da tak nisi - in tudi ne pravim, da si), ti je v glavi avtomatsko ostal samo drug del stavka: "zaradi videza in moči" - nisi pa očitno opazil prvega dela stavka, ki pravi, da je avto po drugi strani praktičen (ima dobro lastnost, zaradi katere se bo morda nekdo, ki ni dirkač ali potreben pozornosti, odločil za nakup slednjega). Razlogov za nakup je lahko več, lahko je kupec preprosto ljubitelj BMW-jev in niti ne pomisli, kako bodo sosedje gledali na njegov nakup... Ampak še enkrat: več je takih, ki iščejo pozornost, kot pa takih, ki tak avto kupijo zato, ker je dober nakup glede na ceno (kar ni) ali pa zaradi samih funkcij in uporabnosti.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Govorim o ironiji :P

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Govorim o ironiji :P


Jaz se pa ne zajebavam. Mercedes je res za starce, jaz sem pa mald po duši in mi bolj ugaja porše.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Saj jaz se tudi ne.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj jaz se tudi ne.


Kako smo si različni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

IL_DIAVOLO ::

Ja eni smo normalni, drugi pa malo manj.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja eni smo normalni, drugi pa malo manj.

Anede. In mi normalni vemo, kaj je dobro.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matobeli ::

Golf pa Polo? >:D

AvtoR ::

Talenti tudi v tej temi, vidim.

bambam20 ::

negotiator je izjavil:


Stock star BMW diesel definitivno ni tako živahen, kot enak model z bencinskim motorjem. -


Ti pa slabo poznaš BMW-je, da izjaviš takšno neumnost.Točno za ta model E91 Stock diesel je hitrejši kot bencinar. Da o navoru ne bomo govorili, saj ima diesel 2.0 ( 177 konjev) 140 nm navora več kot 2.0 bencinar ( 170 konjev ) 350 vs 210.

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo na slo-techu doživiš, da se fagovci in bavarci kregajo kdo ima bolj čefurski avto...oboji ste "zmagovalci".


In samo na slo techu doživiš da se frenči postavlja kot moralni zmagovalec medtem ko avta s servisa ni videl že cel mesec.

Hhohohoohhoohohohohohohohohoo

haha, imam francoza in (predvsem) korejca (ki je še boljši), na servisu pa noben še nikoli ni spal. To se dogaja samo nemcem.

bambam20 ::

Je pa še vmesna verzija 2.0d z 164 konji. vsi gredo hudo odlično z zelo dobrimi pospeški. motorji vlečejo zvezno in hitro.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo na slo-techu doživiš, da se fagovci in bavarci kregajo kdo ima bolj čefurski avto...oboji ste "zmagovalci".


In samo na slo techu doživiš da se frenči postavlja kot moralni zmagovalec medtem ko avta s servisa ni videl že cel mesec.

Hhohohoohhoohohohohohohohohoo

haha, imam francoza in (predvsem) korejca (ki je še boljši), na servisu pa noben še nikoli ni spal. To se dogaja samo nemcem.


Kar tolaži se >:D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

IL_DIAVOLO ::

Unknown_001 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja eni smo normalni, drugi pa malo manj.

Anede. In mi normalni vemo, kaj je dobro.


Ti nisi med njimi.

Utk ::

Vidva vesta predvsem kaj vam je ati kupil, ne pa kaj je dobro.

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ja eni smo normalni, drugi pa malo manj.

Anede. In mi normalni vemo, kaj je dobro.


Ti nisi med njimi.


Nadpovprečno sodi tudi med nenormalno.

Utk je izjavil:

Vidva vesta predvsem kaj vam je ati kupil, ne pa kaj je dobro.


Ko bi res vsi imeli tako zlate očete.

Kak avto ti sanjaš? Si normalen?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Ljubljančani še vedno mislijo da je samo v ljubljani življenje.

Meni ni čisto nič žal da sem sam nabavil prvi avto, se 2/3 na njem nategnil, pač šola za lajf.

Unknown_001 ::

Kje si ti zdaj Ljubljano najdu? :))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

negotiator ::

bambam20 je izjavil:

negotiator je izjavil:


Stock star BMW diesel definitivno ni tako živahen, kot enak model z bencinskim motorjem. -


Ti pa slabo poznaš BMW-je, da izjaviš takšno neumnost.Točno za ta model E91 Stock diesel je hitrejši kot bencinar. Da o navoru ne bomo govorili, saj ima diesel 2.0 ( 177 konjev) 140 nm navora več kot 2.0 bencinar ( 170 konjev ) 350 vs 210.


Za tistega, ki sem ga linkal, ima diesel varianta 8.9s 0-100, bencin pa 8.1s. So pa bencin variante ponavadi hitrejše, nasplošno. Ne vem pa, kako je pri BMW-jih, mogoče pa drugače, jih res ne poznam.
All easy problems have already been solved.

IL_DIAVOLO ::

2.0 bencinar bi moral brez tezav opraviti z dizlom 2.0, motorji z majhno prostornino pa nekako dvomim, da so konkurencni 2.0 dizlom.

next3steps ::

bambam20 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



VW ima duso, francozi tega ne razumete.


Jaz sem po duši šwab.

A narodno glasbo tudi igraš?

Utk ::

Ko boste imeli poslihtano stanovanje in vse kar spada zraven, nek svoj dohodek, in sli z njim v salon nabavit nov novcat vw, bmw ali mercedes, vam bom verjel, da sploh resno mislite, da so to avti vredni nakupa. Se zmeraj se ne bom strinjal z vami, ampak vsaj verjel vam bom, da mislite resno. Do takrat ste navadni nakladaci.
Marsikdo lahko fantazira kater avto je "najboljsi", v praksi pa potem kupi cisto nekaj drugega, ko bi enkrat treba pljunit nekaj letno placo. Sploh pa o tem brez veze s tistimi, ki kupujejo rabljene. Pri rabljenem se ne gleda znamka, niti avta ce smo ze pri tem, ampak lastnika.

GrimReaper ::

negotiator je izjavil:

Za tistega, ki sem ga linkal, ima diesel varianta 8.9s 0-100, bencin pa 8.1s. So pa bencin variante ponavadi hitrejše, nasplošno. Ne vem pa, kako je pri BMW-jih, mogoče pa drugače, jih res ne poznam.

V bistvu kolk je avto hiter iz nule niti ni tako pomembno, ker to lahko izvajaš samo na drag stezi ali pa če hočeš s komu dirkat iz semaforja, oboje se ne dogaja ravno vsaki dan.
Na splošno velja, da je bencinar podobne moči boljši na dirkališču, dizel (ali pa turbobencinar) pa v javnem prometu.
Enako je pri omenjenem BMW-ju (za E91 touring ni podatkov o bencinarju, zato sem dal E90):
http://www.zeperfs.com/en/duel1869-4208...
Na dirkališču je najbolj pomemben pospešek 40-140 in 80-180km/h, kjer je boljši bencinar, tudi ne verjamem da je dizlov na Nurburgringu več kot 1-5%. 0-100 nima veze, ker krog itak začneš z zaletom.

V prometu je pa najbolj pomembna prožnost v višjih prestavah, 60-100 v 4. in 80-120 v 5. ali 6.
Avti kot so Audi TT 3.2 V6 250HP, Audi R8 4.2 V8 420HP, BMW 850CSi 5.6 V12 380HP tako v prometu sploh niso tako dobri kot bi pričakoval glede na močne motorje, ker jih v prej omenjenih pospeških prehiti ali je enak že moj 1.6T 200.
Tako da za promet velja turbobencinar > turbodizel > atmosferski bencinar. Edino če je res ovinkasta cesta, je slednji najboljši.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ce pa je grd ko satan...sploh pa tvoji "izracuni" ne drzijo vode.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce pa je grd ko satan...sploh pa tvoji "izracuni" ne drzijo vode.


Đavol kritizira izgled satana :))

Made my day.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

matobeli ::

Unknown_001 je izjavil:

Kje si ti zdaj Ljubljano najdu? :))


Ljubljana kot stereotipni sinonim za razvajene otroke ki jim starši kupijo vse. Tudi prvi avto.

Tako kot "velja" to da se vzhodno od trojan ne kupuje rabljenih avtov.

Preden pa se kdo izmed manj veščih bralcev spotakne v dejstvo da v ljubljani ne živijo samo bogati razvajenčki in da v cerkljah na gorenjskem samo reveži, naj raje malo razmisli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:



Enako je pri omenjenem BMW-ju (za E91 touring ni podatkov o bencinarju, zato sem dal E90):
http://www.zeperfs.com/en/duel1869-4208...
Na dirkališču je najbolj pomemben pospešek 40-140 in 80-180km/h, kjer je boljši bencinar,


Mhm. pri splošni vožnji po regionalki in AC-ju je RES POMEMBEN POSPEŠEK oz. prožnost od 40 do 140 in od 80 do 180 km/H .

Edini pomembni podatki so tisti, kako avto pospešuje

od 0-100 -- disel 8.2 s , bencinaar 8.6 - to ni omembe vredno.

Pride pa potem bolj zanimivo in seved alogično, da bo 140 navora naredilo svoje in bo BMW diesel boljši.

Prožnost
od 80-120 kmh v 5. prestavi BMW diesel 8.7 sekund , BMW bencinar 12.3 sekund

od 80-120 km/H v 6- prestavi Bmw disel 12.4 s , benicnar pa poraznih 17.5 sekund


Samo neuk lahko reče, da je 2.0 beninar , ki je visokoturažni motor, visoka poraba-žejen boljši do dizla-- vleče od nizkih obratov, nizka poraba oz. vsaj 3 litre nižja od bencinarja.

b3D_950 ::

bambam20 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:



Enako je pri omenjenem BMW-ju (za E91 touring ni podatkov o bencinarju, zato sem dal E90):
http://www.zeperfs.com/en/duel1869-4208...
Na dirkališču je najbolj pomemben pospešek 40-140 in 80-180km/h, kjer je boljši bencinar,


Mhm. pri splošni vožnji po regionalki in AC-ju je RES POMEMBEN POSPEŠEK oz. prožnost od 40 do 140 in od 80 do 180 km/H .

Edini pomembni podatki so tisti, kako avto pospešuje

od 0-100 -- disel 8.2 s , bencinaar 8.6 - to ni omembe vredno.

Pride pa potem bolj zanimivo in seved alogično, da bo 140 navora naredilo svoje in bo BMW diesel boljši.

Prožnost
od 80-120 kmh v 5. prestavi BMW diesel 8.7 sekund , BMW bencinar 12.3 sekund

od 80-120 km/H v 6- prestavi Bmw disel 12.4 s , benicnar pa poraznih 17.5 sekund


Samo neuk lahko reče, da je 2.0 beninar , ki je visokoturažni motor, visoka poraba-žejen boljši do dizla-- vleče od nizkih obratov, nizka poraba oz. vsaj 3 litre nižja od bencinarja.


to primerjaš turbo dizla z atmosferskim? :O no-go..
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

bambam20 ::

b3D_950 je izjavil:



to primerjaš turbo dizla z atmosferskim? :O no-go..


Nič nisem primerjal. Samo napisal sem podatke, da e90 bmw nima kaj praksat proti dizlu. Da o porabi ne govorimo. Diesel bo imel povprečno 6-8litra bencinar pa 8-11 litrov.

BMW ni imel pri E90 modelu turbo bencinarja. Od serije F naprej so pa tudi bencinarji s turbinami in posledično približno 1l - 1.5 litra višjo porabo, kar ni nič.

Utk ::

Samo da bojo tisti bmw NA bencinarji delali tudi ko ne bo vec niti enga dizla v evropi.

facepalm ::

Ce smo posteni pa primerjajmo 2.0 turbo bencinca z 2.0 turbo dizlom.
Torej BMW 325d 218hp/450Nm/6,8s 0-100 proti BMW 328i 245hp/350Nm/5,9s 0-100.
Vsi radi primerjate bencince in dizle z enako kubaturo in enako mocjo. V realnosti pa so turbo bencinci pri enaki kubaturi kot turbo dizli, precej mocnejsi. Npr dandanes je normalno, da ima 2.0 turbo bencinc nad 250hp, dizel pa okoli 180hp.

bambam20 ::

Utk je izjavil:

Samo da bojo tisti bmw NA bencinarji delali tudi ko ne bo vec niti enga dizla v evropi.


2.0 bencinarji letnika 2007-2011 imajo isti problem s ketno kot njihovi dizelski bratje. :)

Potem je treba kupit e46 ali pa e36 ( te je pa po večini rja pojedla ) :)

facepalm je izjavil:


Torej BMW 325d 218hp/450Nm/6,8s 0-100 proti BMW 328i 245hp/350Nm/5,9s 0-100.
Vsi radi primerjate bencince in dizle z enako kubaturo in enako mocjo. V realnosti pa so turbo bencinci pri enaki kubaturi kot turbo dizli, precej mocnejsi. Npr dandanes je normalno, da ima 2.0 turbo bencinc nad 250hp, dizel pa okoli 180hp.


Kok ljudi vozi F30 2.5 dizla in 2.8 bencinarja?

Skoraj noben, ker sta modela 318d in 320d ( oba imata 2.0 motor ) več kot dovolj močna in prožna za vsakodnevno vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

facepalm ::

BMWja bencinarja skoraj nihce ne vozi. Zal..

Utk ::

facepalm je izjavil:

BMWja bencinarja skoraj nihce ne vozi. Zal..

Dokaz, da so njihovi kupci brez okusa. Ni zato z avti nic narkbe, razen tega kar je narobe, ampak ce kupis kao sporten avto na dizel, ali pa celo cabrio, pac nimas okusa.

facepalm ::

Ne vem ce je toliko problem v okusu, kakor v navadi.
Dandanes je ze samoumevno, da se kupi dizla.
Ko bi ljudje spregledali kako bolj udoben, tih, uglajen je turbo bencin, nebi sli vec nazaj na dizla. Za 1.5l visja poraba je vredna vseh prednosti.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

Ce smo posteni pa primerjajmo 2.0 turbo bencinca z 2.0 turbo dizlom.
Torej BMW 325d 218hp/450Nm/6,8s 0-100 proti BMW 328i 245hp/350Nm/5,9s 0-100.
Vsi radi primerjate bencince in dizle z enako kubaturo in enako mocjo. V realnosti pa so turbo bencinci pri enaki kubaturi kot turbo dizli, precej mocnejsi. Npr dandanes je normalno, da ima 2.0 turbo bencinc nad 250hp, dizel pa okoli 180hp.


Tu sploh ni debate.

Ampak 2.0 bencinarji so napram 2.0 dizlom neprimerno drazji. In to z razlogom.

facepalm ::

Tukaj se pa ne strinjam. Oz ne velja za vsa vozila.
Kot primer ti lahko dam Renault Megane.
Ja, za nekatere je to odpad, za druge prevozno sredstvo.
Bencinec "GT" z 205hp stane nov od 23k naprej. S popusti tudi manj. To je samo 1k eur vec kot 130hp dizel s primerljivo "gt-line" opremo in 2k eur manj, kot "GT" dizel s 165hp. Oba 1.6l motorja.
Ne vem kako je pri BMWjih saj si poleg kredita za hiso, nebi mogel privosciti konkretnega novega BMWja. Se imam prevec rad:)

SimplyMiha ::

Ne pozabimo letne dajatve:

+----------------------------------+-------------------------+
| Delovna prostornina motorja (cm3)|  Letna dajatev (v EUR)  |
+----------------------------------+-------------------------+
|do vključno 1.350                 |          62,00          |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 1.350 do vključno 1.800       |          96,00          |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 1.800 do vključno 2.500       |          153,00         |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 2.500 do vključno 3.000       |          282,00         |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 3.000 do vključno 4.000       |          452,00         |
+----------------------------------+-------------------------+
|nad 4.000                         |          565,00         |
+----------------------------------+-------------------------+


Potem se upoštevajo emisijske lastnosti... boljše kot so, večji popust na letno dajatev je (EURO 1 je 0% popusta, EURO 6 pa 35%), da ne omenjam gibanja zavarovalne premije z močjo motorja (glede na kW) - več konjev se dražje plača.

Zato so varčni enolitrci (z EURO 5/6) tako priljubljeni med strici Škopušniki.

Frišni BMW-jaši pa hitro pobledijo ob registraciji.

Heavy ::

#TeamFelix

tomazic89 ::

Po mojih izkusnjah:
- E91 2.0d turbak (tuned na 215hp): `top noch` daily s porabo ~6l/100km (na zimakih tudi pod 5 - na dolgih umirjenih turah. Pozna se, da imam se bencinca za kratke relacije). Avto se po tuningu res premakne, kot je treba, ampak je potrebno veliko prestavljanja brzin, skoda ker ni avtomatik.
- E36 2.5i atmosferc coupe (tuned na ~190hp): would take it 10/10 for joy ride. Bi rekel, da gre morda e91 celo bolje, ampak feeling v e36 je pac cist neki druzga. Skoda edino to, ker se samo do 6.5k rpm vrti. Poraba...med 10 in 15l/100km :))

Kolk ma kir do 100 nimam pojma. E91 sem z nule stisnil morda dvakrat. Zadeva suvereno zakoplje na asfaltu ampak prve zmanjka ze po 10 metrih. E36 morda veckrat, ker imam itak sklopko za zamenjati :))

Po mojih izkusnjah je 2.0 top za daily, je pa to se vedno smrduh in ne bo nikoli sportnik - ampak to ni niti e90/1 20i, s svojimi 1600kg in 170 konji.
Ce bi delal kaksnih 10k manj km, bi imel turbo bencinca. Amapk delam ~35k km letno in pac ni druge, kot da imam dizla in za duso se nekaj zraven.

Unknown_001 ::

Heavy je izjavil:

Malo sproval očkov avto:

https://siol.net/aktualno/naslovna/s-po...


Samo 224?

Aja če bi bil Renault ali kaj podobnega sploh ne bi nihče pisal znamke. Vidi se da se v medijih načrtno podpihuje sramotenje premoženja. Sevede.

Ne da komu dajem potuho ampak ljudje naj se kar požrejo. Kost za glodat. Denar je fuj. Če ga maš ga moraš skrivat. Boli ko ima nekdo več.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

««
12 / 308
»»