» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
197 / 291
»»

widj3098dj32 ::

Berem malo tule in vam priporocam da se peljete malo po Avstriji na AC ter v kaksnem vecjem mestu, pa boste videli kako jajcanje je po slovenskih cestah in nima nobene veze z varnostjo. Od zacetka boste doziveli namrec sok kaksni norci so tam, ker pospesujejo hitro do omejitve kot je potrebno, vozijo 10 nad omejitvijo na AC/hitrih cestah, dajo smernik ter se odlocno vkljucijo/spremenijo smer.

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

Tudi sam sem bil prvič v takšnem šoku. Ko se navadiš ugotoviš, da niti ni neke razlike. Če je, je to, da se nekateri(*) Avstrijci veliko več upajo na naših cestah kot mi na njihovih. Skratka, menim, da se pri njih nimamo veliko za naučiti, pa tudi pomaga ne, saj vsi Slovenci ne bodo hodili na učne ure tja.

(*) Verjetno tisti, ki so pogosto pri nas.

widj3098dj32 ::

Ne ne bodo, primer sem podal samo zaradi stereotipa, kako v tujini (pac takoj cez mejo) je vse oh in ah varno ter pocasneje. Nekako kot fama, kako so v Avstriji ogromne kazni, ceprav so dobesedno drobiz proti nam.

Pri nas pri voznji po dezeli opazam, da ljudje pravzaprav ob poplavi znakov, ki se menjajo na 200-500m, ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet. Avstrijska varijanta preklica omejitve bi bila bolj ekonomicna ter striktna pri podaji te informacije. Da ne omenjam "umirjanja" prometa, tam ko to ni treba, ker je lokalna tocka za plave snajperje z radarjem. Zato se ne cudim da se nekomu pac potem enkrat sname in gre prehitevat kolono.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

widj3098dj32 je izjavil:

Ne ne bodo, primer sem podal samo zaradi stereotipa, kako v tujini (pac takoj cez mejo) je vse oh in ah varno ter pocasneje. Nekako kot fama, kako so v Avstriji ogromne kazni, ceprav so dobesedno drobiz proti nam.

Saj je bolj varno, imajo manj mrtvih glede na prevožene kilometre in število prebivalcev: List of countries by traffic-related death rate @ Wikipedia

Za famo o višjih kaznih ne vem, mogoče ljudje, ki res ne vedo, kake so, ker je sicer že splošno znano, da so tam (nekatere krepko) nižje kot pri nas. Pri višjih dohodkih.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

widj3098dj32 ::

MrStein je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

Ne ne bodo, primer sem podal samo zaradi stereotipa, kako v tujini (pac takoj cez mejo) je vse oh in ah varno ter pocasneje. Nekako kot fama, kako so v Avstriji ogromne kazni, ceprav so dobesedno drobiz proti nam.

Saj je bolj varno, imajo manj mrtvih glede na prevožene kilometre in število prebivalcev: List of countries by traffic-related death rate @ Wikipedia

Za famo o višjih kaznih ne vem, mogoče ljudje, ki res ne vedo, kake so, ker je sicer že splošno znano, da so tam (nekatere krepko) nižje kot pri nas. Pri višjih dohodkih.

Je bolj varno, ampak ne zaradi pocasne voznje lol. Medtem ko pri nas rastejo lezeci policaji kot gobe po dezju.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?

widj3098dj32 ::

GupeM je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?



17. člen

(postavljanje znakov za izrecne odredbe)

(4) Prepovedi in omejitve, označene z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznimi znaki za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), veljajo od mesta, kjer so postavljeni znaki, do mesta, kjer je postavljen znak o njihovem preklicu, sicer pa do prvega naslednjega križišča ali krožnega križišča javnih oziroma nekategoriziranih cest, ki se uporabljajo za javni cestni promet.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni, zato vidis le tablo za hitrost ter precrtano kdaj se konca, kar je trotlziher.

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

GupeM je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?


pomešal je križišče in stop znak. Vsako križišče preklice omejitev, če tabla za omejitev ni ponovljena za križiščem, neodvisno od stop znaka.

widj3098dj32 ::

Kumbaja je izjavil:

GupeM je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?


pomešal je križišče in stop znak. Vsako križišče preklice omejitev, če tabla za omejitev ni ponovljena za križiščem, neodvisno od stop znaka.

Ja imas prav, sklepal sem da je zaradi stop znaka, je pa res da je ogromno takih krizisc na vasi ravno s stop znakom.

MrStein ::

widj3098dj32 je izjavil:



Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni

Odvisno od države. Ponekod je kot pri nas, ponekod kot v Avstriji.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kumbaja ::

widj3098dj32 je izjavil:

GupeM je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?



17. člen

(postavljanje znakov za izrecne odredbe)

(4) Prepovedi in omejitve, označene z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznimi znaki za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), veljajo od mesta, kjer so postavljeni znaki, do mesta, kjer je postavljen znak o njihovem preklicu, sicer pa do prvega naslednjega križišča ali krožnega križišča javnih oziroma nekategoriziranih cest, ki se uporabljajo za javni cestni promet.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni, zato vidis le tablo za hitrost ter precrtano kdaj se konca, kar je trotlziher.


Od kje ti ideja, da tega v tujini ni? Pa tabel v bistvu ni nič manj, ker potem moraš pač na vsaki cesti postavljat table za konec omejitve. Recimo če pogledamo kako vpdanico kot kjer je omejitev 60 km/h. Pri našem sistemu je pač tabla 60 km/h za vsakim križiščem, če zaviješ levo ali desno table ni in veš da je tudi omejitev nižja. V tvojem sistemu pa bi pač moral postavit namesto table 60 km/h na glavni cesti, na vsak cesto, ki zavije levo ali desno postavit tablo konec omejitve 60km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

MrStein je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:



Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni

Odvisno od države. Ponekod je kot pri nas, ponekod kot v Avstriji.


BTW. tudi v Avstriji se morajo prometni znaki ponavlajt, v kolikor je njihova veljavnost daljša.

GupeM ::

widj3098dj32 je izjavil:

GupeM je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:

ter nepoznavanju pravila, da stop znak v kriziscu prekine omejitev, dobesedno vozijo na pamet.

Kaj? Kakšno pravilo je pa to? Prvič slišim. Lahko poveš kaj več?



17. člen

(postavljanje znakov za izrecne odredbe)

(4) Prepovedi in omejitve, označene z znaki za prepovedi in omejitve (2200) ter posameznimi znaki za urejanje cestnega prometa (2407, 2408, 2409, 2409-1 in 2409-2), veljajo od mesta, kjer so postavljeni znaki, do mesta, kjer je postavljen znak o njihovem preklicu, sicer pa do prvega naslednjega križišča ali krožnega križišča javnih oziroma nekategoriziranih cest, ki se uporabljajo za javni cestni promet.

http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...

Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni, zato vidis le tablo za hitrost ter precrtano kdaj se konca, kar je trotlziher.

Zanimivo, kako si pameten, v resnici pa ti ne poznaš predpisov. Po mojih informacijah pa STOP znak nima nobene zveze s tem. Pomembno je to, da gre za križišče. Ali ima stop znak ali ne, je nepomembno. In križišče razveljavi omejitev, ki je bila prej določena z znakom. Ne vem, zakaj bi zaradi tega pravila imeli več znakov na cestah? Kvečjemu obratno, ker ne rabiš znakov za konec omejitve.

widj3098dj32 je izjavil:

Ja imas prav, sklepal sem da je zaradi stop znaka, je pa res da je ogromno takih krizisc na vasi ravno s stop znakom.

No, potrditev tega, da nekaj "sklepaš," predpisov pa v resnici ne poznaš.

Kumbaja je izjavil:

Pri našem sistemu je pač tabla 60 km/h za vsakim križiščem, če zaviješ levo ali desno table ni in veš da je tudi omejitev nižja. V tvojem sistemu pa bi pač moral postavit namesto table 60 km/h na glavni cesti, na vsak cesto, ki zavije levo ali desno postavit tablo konec omejitve 60km/h.


Pa ne le to. Za križiščem še vedno rabiš tablo za omejitev 60, drugače tisti, ki pridejo s stranske, ne morejo vedeti da je tam omejitev 60.

Skratka, v Avstrijskem primeru je zagotovo potrebnih še več tabel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

fikus_ ::

Kumbaja je izjavil:

MrStein je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:



Zato vidis pri nas miljon tabel za hitrost, kjer bi naj enaka omejitev veljala naprej od krizisca. V tujini tega ni

Odvisno od države. Ponekod je kot pri nas, ponekod kot v Avstriji.


BTW. tudi v Avstriji se morajo prometni znaki ponavlajt, v kolikor je njihova veljavnost daljša.


V AT imajo tablo za konec omejitve.

V SLO pa velja tabla za konec omejitve ali krožišče, ali križišče s kategorizirano cesto (če ima stranska cesta 2101 ali 2102 znak ).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Kumbaja ::

ja, ampak to ne spremeni dejstva, da se morajo v avstriji na odsekih daljših od 1km table ponavljat. Ravno tako mora pred vsako vključitvijo na cesto s posebno uredtvijo bit to ustrezno označeno. Tako, da argument, da je zato kaj manj tabel pač ne zdrži.

MrStein ::

Če ima neko območje v naselju omejitev 40, potem je dovolj tak znak na vseh dovoznih cestah (in znak za prekinitev v nasprotno smer), ne rabi pa potem biti v vsakem križišču, kot pri nas.

Sicer to že oponašamo pri nas s cono 30.

Si pa situacije kjer je manj znakov po našem sistemu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kumbaja ::

Tudi omejitve za celotna naselja poznamo in rabiš samo en znak za omejitev ob vsakem vhodu v naselje. Pa še dodatnih znakov za konce omejitve ni treba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Če ima neko območje v naselju omejitev 40, potem je dovolj tak znak na vseh dovoznih cestah (in znak za prekinitev v nasprotno smer), ne rabi pa potem biti v vsakem križišču, kot pri nas.

Sicer to že oponašamo pri nas s cono 30.

Si pa situacije kjer je manj znakov po našem sistemu.

Ja, cona 30 je isto kot si zgoraj opisal za območje s 40 omejitvijo, tako da še vedno ne vem, zakaj bi v Avstriji rabili manj znakov. Kvečjemu več.

1232 ::

Znaki, omejitve itd. je pri nas vse ok, ne poznam primera kjer bi sam bolje postavil. Tudi tukaj dol iz AC na Brnik, če greš proti LJ, sem mislil zakaj samo 40. Pa je en tovornjak ali kdorkoli že pred kratkim potamanil ograjo, pa po cesti je bilo polno vijugastih črt od gum. Pač pri omejitvah, sploh pri teh AC uvozih/izvozih kjer so res ostri ovinki, upoštevajo da ne vozijo vsi povsem izpravnih vozil s povsem novimi gumami, pa da so na cesti tudi tovornjaki, ki so malo težje vodljivi kot osebni avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

Invictus ::

Tisti izvoz na letališče gre skozi 120+... Omejitv 40 je pa zaradi standardov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

1232 ::

Mogoče iz smeri LJ, iz Gorenjske sigurno ni za 120, če voziš defenzivno je za 60, če voziš dinamično za 80, če voziš agresivno pa za 90, limit da še spelješ s tehnično izpravnim avtom in do 4 leta starimi gumami je verjetno ravno med 90 in 100.
Za tega mi ni da bi testiral omejitev, 80 vem da gre, ampak grem raje 60-70. Za uvoz v smeri Gorenjske pa vem da sem pri 110 že uhajal iz ovinka, oz. parkrat je šlo, ker je ravno tam okol meja, 100 gre pa normalno. Tega se lažje testira, ker gre malo v klanec in ne po klancu dol kot iz kontra smeri, pa če greš po notranji strani ni panike če te odnaša ven. Radovljica izvoz iz smeri LJ tudi vem mejo, okol 70. Enako je klanec gor, tako da spet ni neke panike.
Sem vozil kar agresivno po regionalkah, pa sem redko doživel da bi šel tako iz ovinka. Tako da ti AC uvozi/izvozi imajo najbolj pasje ovinke in niso zastonj omejitve 40 in 60.
No ta, ki je šel v ograjo sigurno ni vozil 40, ampak verjetno več kot 80.

Iz smeri LJ je znak 60, tako da sigurno nimajo vsi izvozi kar standardizirane omejitve, ampak so preučili vsakega posebej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

widj3098dj32 ::

Kumbaja je izjavil:

ja, ampak to ne spremeni dejstva, da se morajo v avstriji na odsekih daljših od 1km table ponavljat. Ravno tako mora pred vsako vključitvijo na cesto s posebno uredtvijo bit to ustrezno označeno. Tako, da argument, da je zato kaj manj tabel pač ne zdrži.

Ce se se nisi vozil po Avstriji ti nisem jas kriv, lahko pa se popeljes po vaskih cestah s streetviewem in bos videl da je manj tabel.

Argument da rabis za kriziscem tablo da ves koliko je omejitev je pa samo ce si idiot s spominom zlate ribice, ker se na tisto lokacijo nisi teleportiral, ampak si se pripeljal po neki cesti in videl neko omejitev. LOL.

Zgodovina sprememb…

Kumbaja ::

Kaj ko bi se namesto na anekdotne primere skliceval na kaj bolj konkretnega? Moja izjava se nanaša na konkretne določbe avstrijske zakonodaje glede postavitve prometnih tabel za izrecne prepovedi.

Predvsem pa kaj imajo sedaj vaške ceste s tem? A to je ultimativen kriterij glede učinkovitosti postavitve tabel?

widj3098dj32 ::

Kumbaja je izjavil:

Kaj ko bi se namesto na anekdotne primere skliceval na kaj bolj konkretnega? Moja izjava se nanaša na konkretne določbe avstrijske zakonodaje glede postavitve prometnih tabel za izrecne prepovedi.

Predvsem pa kaj imajo sedaj vaške ceste s tem? A to je ultimativen kriterij glede učinkovitosti postavitve tabel?

Vsaj temo preberi preden se delas pametnega, ker se prej napisal o cinclanju voznikov na slovenskih cestah ker nimajo pojma koliko naj vozijo ob poplavi tabel, medtem ko je v Avstriji to poenostavljeno.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Opažam porast nesposobnežev, ki po več kot očitnem nepremišljenem vključevanju v rondo začnejo v telefon buljit, ko jim signaliziras, da so v prekršku. In to po tem, ko ze vidijo da ne bo slo skozi in vseeno rinejo.

Predvidevam, da so to iste osebe, ki ves cas vozijo po zunanjem pasu in nimajo pojma o pravilih krožnega prometa.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Kumbaja ::

widj3098dj32 je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

Kaj ko bi se namesto na anekdotne primere skliceval na kaj bolj konkretnega? Moja izjava se nanaša na konkretne določbe avstrijske zakonodaje glede postavitve prometnih tabel za izrecne prepovedi.

Predvsem pa kaj imajo sedaj vaške ceste s tem? A to je ultimativen kriterij glede učinkovitosti postavitve tabel?

Vsaj temo preberi preden se delas pametnega, ker se prej napisal o cinclanju voznikov na slovenskih cestah ker nimajo pojma koliko naj vozijo ob poplavi tabel, medtem ko je v Avstriji to poenostavljeno.


Ne zmoreš, brez osebnih napadov? imaš tako slabo argumentacijo, da brez tega ne gre?

Lepo je bilo pojasnjeno, da tvoja trditev ne drži. Tabel v avstriji (razen na mikroodsekih) ni nič manj. S tem, da se sklicuješ na vaške ceste to samo dokazuješ. Tam namreč tudi ni posebnih težav z gostim prometom in cincanjem.

In ne, avstrijski sistem ni nič bolj enostaven kot naš. Je drugačen in to je to. V urbanih območjih, kjer je dejansko preobilica tabel velikproblem, je z vidika golega števila tabel še slabši, saj je treba tako tiste na stranski, ki se vključujejo, kot tiste na glavni ki zavijajo na stransko, vsake s svojimi tablami opozarjat na spremembo. Rri nas to naredi ena tabla za križiščem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

Drugače pa na temo kako sistem deluje v avstriji/nemčiji:
https://www.bussgeldkatalog.de/geschwin...

IMO je naš sistem bistveno bolj transparenten in nedvoumen. V avstriji in nemčiji se dejansko lahko znajdeš na cesti z omejitvijo brez da bi vedel, da je tam posebna omejitev in potem sodišče case by case presoja ali je upravičena domneva, da bi moral za omejitev vedet ali ne.

v avstrisjkem sistemu namreč velja par domnev, ki jih pri nas ni. Ena je naprimer ta, da če zaviješ z glavne ceste, potem omejitev z glavne ceste preneha velja, ne glede na to, da ni bilo table za konec omejitve. In seveda tudi, da ko zaviješ na glavno cesto zate velja omejitev na tisti cesti, čeprav nisi imel možnost videl table. In pa da omejitev avtomatično preneha, če je očitno kaj je bil razlog za omejitev (oster ovinek, delo na cesti...)

Z vidika cincarjev, ki niso ziher kdaj in kje se omejitev konča še bistveno večji kaos.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

Recimo eden takih primerov v bližini Podkorena.

omejitev
Tukaj je ca 1 km dolg oddsek omejiteve 70 km/h, kjer se vključujejo številne lokalne ceste. Catch? če se vključuješ iz teh lokalnih cest te nikjer nič ne opozori na to koliko je omejitev.

MrStein ::

Kumbaja je izjavil:

Kaj ko bi se namesto na anekdotne primere skliceval na kaj bolj konkretnega?

Anekdote so konkretni primeri.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kumbaja ::

Po definiciji anekdote niso konkretni primeri. So zgolj bolj ali manj verodostojni opisi domnevnih dogodkov podvrženi interpretaciji tistega, da ki jih predstavlja.

To, da se nekdo pelje po vaški cesti v Avstriji in se mu zdi da bidi manj tabelj kot Sloveniji je daleč od konkretnega primera. Še manj pa verodostojna potrditev tega, da ima Avstrija manj tabel in zato bolj jasno definirane omejitev.

Konkretni primer je zgoraj na linku, ki dokazuje, da je dvoumnost dejanskih omejitev bistveno večja v avstrisjkem sistemu. Še posebej za tiste, ki so manj aktivni v prometu ali se prvič znajdejo v nekem okolju. Slednji pa praviloma večkrat padejo v skupino cincarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

mirator ::

Kumbaja je izjavil:

Recimo eden takih primerov v bližini Podkorena.

omejitev
Tukaj je ca 1 km dolg oddsek omejiteve 70 km/h, kjer se vključujejo številne lokalne ceste. Catch? če se vključuješ iz teh lokalnih cest te nikjer nič ne opozori na to koliko je omejitev.

Tak primer, ki je bil boleč za mojo denarnico sem imel sam.
https://www.google.com/maps/@46.0339075...!3m6!1e1!3m4!1sUr2mjqPUqyZ8qZ-8H42meg!2e0!7i13312!8i6656
Pred leti sem iz ceste Lili Novy zavijal levo na Tržaško cesto. Pred odcepom v Cesto v gorice, kjer je bil semafor, sem lovil zeleno luč, nekoliko naprej pa so mi policaji z radarjem izmerili hitrost nekaj več kot 70km/h in napisali položnico. Seveda sem se pritožil, češ da v križišču Tržaške in C. Lili Novy ni znaka za omejitev, pa je obveljala njihova, da je vse v naselju in torej omejitev 50 km/h.
Kot se iz zemljevida vidi, je pri križišču tabla s C. v gorice znak za omejitev 70 km/h in nekoliko naprej omejitev 60 km/h. In ravno to je problem, ker se omejitve spreminjajo, označb pa ni.

widj3098dj32 ::

Kumbaja je izjavil:

Po definiciji anekdote niso konkretni primeri. So zgolj bolj ali manj verodostojni opisi domnevnih dogodkov podvrženi interpretaciji tistega, da ki jih predstavlja.

To, da se nekdo pelje po vaški cesti v Avstriji in se mu zdi da bidi manj tabelj kot Sloveniji je daleč od konkretnega primera. Še manj pa verodostojna potrditev tega, da ima Avstrija manj tabel in zato bolj jasno definirane omejitev.

Konkretni primer je zgoraj na linku, ki dokazuje, da je dvoumnost dejanskih omejitev bistveno večja v avstrisjkem sistemu. Še posebej za tiste, ki so manj aktivni v prometu ali se prvič znajdejo v nekem okolju. Slednji pa praviloma večkrat padejo v skupino cincarjev.

Torej varnost ter pretocnost je boljsa v Avstrijskem sistemu ampak po tvoje je slabsa, ker ni zbirokritizirana za idiote kot pri nas z miljon tablami. 😂

Kumbaja ::

Kam te je sedaj odneslo v varnost in pretočnost? a nisi malo prej govoril o številu proemtnih znakov in cincanju? Na varnost in pretočnost v prvi vrsti vpliva vozniška kultura, znaki so tukaj precej sekundarnega pomena.

1232 ::

Danes sta me pa 2 zelo zjezila na AC, vozila vedno po levem. Pri prvem se mi je povsem odpeljalo in sem se usedel na hupo za pol minute, človek še vedno vozi kot da je na cesti sam in se vozi v Angliji. Nič, prehitim po desni in še enkrat potrobim. Kasneje pa spet ena vozi lagano 110 po prehitevalnem, čeprav vse okoli prazno, prehitim po desni, ko ji zaviram na prehitevalnem in potem pospešim do 170, pa gledam v ogledalo in ji očitno še vedno nisem dopovedal kje se vozi.
Tako da kar sem se naučil danes je to, da drugih ne moreš naučiti s tem kar ti avto omogoča brez da bi ga poškodoval, bi rabil precej ostrejše ukrepe. Tako da najbolj učinkovit ukrep je desni cagar in mimo. Pa še precej bolj mila kazen je kot pa to kar sem počel jaz. Še vedno drugače nisem izvedel kakšna je kazen za neodgovorno vožnjo.

Včeraj pa tudi o čemer smo že govorili, avtobus naredi kolono, jaz prehitim brez problema iz 70 na 120, pač 200KM, za njim je pa potem nastala kolona enih 10, do naslednjega odcepa verjetno že vsaj 20. Še vsaj 2 bi komot prehitela do prvega avta, tudi s 100KM, še vsaj 2 potem ko bi šel ta avto mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

fikus_ ::

Sporočilo za g.Lala od Ministrstva za notranje zadeve.

V roku 24 ur se zglasite na najbljžji policijski postaji in predajte vaše vozniško dovoljenje v uničenje.
Če tega v tem času ne storite, bomo zadevo predložili državnemu tožilstvu, s tem se avtomatsko poviša kazen in sicer na 8 let v samici.

Pravni pouk: Zoper to se lahko pritožite po izvedbi in pravnomočnosti postopka.

Lep pozdrav, vaš minister
Ales Hojš l.r.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Likalnik ::

1232 je izjavil:

Danes sta me pa 2 zelo zjezila na AC, vozila vedno po levem. Pri prvem se mi je povsem odpeljalo in sem se usedel na hupo za pol minute, človek še vedno vozi kot da je na cesti sam in se vozi v Angliji. Nič, prehitim po desni in še enkrat potrobim. Kasneje pa spet ena vozi lagano 110 po prehitevalnem, čeprav vse okoli prazno, prehitim po desni, ko ji zaviram na prehitevalnem in potem pospešim do 170, pa gledam v ogledalo in ji očitno še vedno nisem dopovedal kje se vozi.
Tako da kar sem se naučil danes je to, da drugih ne moreš naučiti s tem kar ti avto omogoča brez da bi ga poškodoval, bi rabil precej ostrejše ukrepe. Tako da najbolj učinkovit ukrep je desni cagar in mimo. Pa še precej bolj mila kazen je kot pa to kar sem počel jaz. Še vedno drugače nisem izvedel kakšna je kazen za neodgovorno vožnjo.

Včeraj pa tudi o čemer smo že govorili, avtobus naredi kolono, jaz prehitim brez problema iz 70 na 120, pač 200KM, za njim je pa potem nastala kolona enih 10, do naslednjega odcepa verjetno že vsaj 20. Še vsaj 2 bi komot prehitela do prvega avta, tudi s 100KM, še vsaj 2 potem ko bi šel ta avto mimo.



če se ti pa ta voznik katerega si prehiteval odloči nenadoma zaviti na desni vozni pas....v času, ko ga ravno ti prehitevaš (malo voznikov pogleda svoj mrtvi kot na levem, ko gre prehitevati...in upam stavit, da pa čisto noben ne pogleda mrtvega kota na desnem, ko se vključuje na vozni pas...ko je zaključil s prehitevanjem)

in če se takrat zaletita...boš seveda kriv ti ker si ga prehiteval po desni

ogromno ljudi prehiteva po desni (pa ok...recimo, da tebe še zastopim...da ti en avto se vozi 110km/h po prehitevalnem...okoli pa nobene žive duše) ne zastopim pa...ko se kolona vozil vozi po levem pasu...desni je res prazen oziroma na vsake toliko časa kakšen kamion/avto....potem pa gre folk prehitevati po desni...prehiti dva avtomobila in se mi potem urine pred mano...jaz držim varnostno razdalijo dolžine enega avtomobila....tisti prazen prostor ni namenjen vozniku kateri prehiteva po desni celo kolono vozil na levi....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

DostMam ::

Likalnik
:: danes, 10:12:36

Zakolnemo, upočasnimo in ponovno vzpostavimo varnostno razdaljo. Vse drugo je prepovedano, kaznivo in neumno.

1232 ::

Nevarnosti s temi mrtvimi koti je na AC polno. Zadnjič se vključujem na AC, že med ovinkom sem imel noter več kot 100, potem na ravnini nekih 130, pa še ni bilo konec pospeševalnega pasu in se že mislim vključit za tistega BMW-ja katerega sem opazil že med ovinkom. No to je odgovor na tiste, ki so govorili da se lahko vključiš prej, lahko že, ampak je najbolj varno povsem na koncu, ko ti gredo med pospeševanjem že vsi iz mrtvih kotov. Potem se pa v levem ogledalu kar naenkrat najde eden s počitniško prikolico, WTF, pri 130 km/h da je bil s prikolico celi čas mojega na polno pospeševanja v mrtvem kotu. Precej malo verjetno, že bolj verjetno, da je vmes prehiteval, potem pa zavil na desni pas ravno v moj mrtvi kot. Zaradi tega se v mrtvih kotih kadar je le možno, ne vozi. Pa jaz v praktično 100% primerih pogledam še z glavo, v tem primeru si pa res nisem mislil, da je še kdo zadaj.

Pa ti motoristi so tudi precej malo opazni, danes hočem zaviti desno in me je presenetil eden v desnem ogledalu (nimam pojma kako ga nisem videl že prej), že na pol v mrtvem kotu, povsem verjetno bi bilo, da bi ga spregledal pri menjavi smeri.

Ti problemi so precej bolj prisotni sedaj ko je vse gosto zaradi teh tujcev, seveda pa ne pomaga če tako kot jaz na čase voziš agresivno. Pa večina še ni toliko kulturnih da bi vsake toliko časa spustili koga mimo, kje pa, celo pot samo po prehitevalnem.

Likalnik je izjavil:

ne zastopim pa...ko se kolona vozil vozi po levem pasu...desni je res prazen oziroma na vsake toliko časa kakšen kamion/avto....potem pa gre folk prehitevati po desni...prehiti dva avtomobila in se mi potem urine pred mano...jaz držim varnostno razdalijo dolžine enega avtomobila....tisti prazen prostor ni namenjen vozniku kateri prehiteva po desni celo kolono vozil na levi....

Jaz sem tudi že to večkrat probal. Ampak sem že ugotovil da je brezveze. Zdaj če že kaj, samo pospešim na voznem mimo tistih na levem, ne pa se potem še vrivam. Je pa dejstvo da če se enkrat naredi kolona na prehitevalnem, ne moreš narediti nič. Na prehitevalnem kot si rekel voziš v strnjeni koloni z avtom prostora vmes. Ti razdalje ne moreš povečevati, ker že pri avtu prostora ne veš ali te bo kdo prehitel po desni. Zame je to precej malo, tako da raje vozim po voznem kjer imam pred sabo vse frej. V nekaterih primerih kot je bilo včeraj si celo enako hiter kot tisti na prehitevalnem.

Kar lahko narediš sam je to, da se ne priključuješ tej koloni, šele potem ko dejansko lahko prehitiš. Ampak to je smiselno samo če je manj gost promet, ker drugače ti gredo tačas vsi mimo. Tako da enkrat se moraš hočeš nočeš pridružiti ovcam.

V bistvu je pri nas avgusta samo en pas, desni je rezerviran za tovornjake, levi je namenjen vožnji avtomobilov, ki se zaradi samo enega pasu zmanjša na 110. Če bi vsi vozili hitre avte in ne bi šparali goriva, bi verjetno šlo vsaj 130, ali pa sploh ni toliko prostora na cesti za vsa vozila, niti ni važno, ker je mogoče samo v teoriji. Prehitevalnega pasu tako sploh ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

1232 ::

Pa kar sem še ugotovil, levi smernik ne upošteva noben na AC. Na regionalki se to smatra da si ti začel prehitevati in te ne sme prehiteti tisti zadaj. Na AC vse bk za to in še bolj pospešijo če vidijo levi smernik. Meni ni tak problem, ker imam 200KM in samo pospešim do avta pred sabo in se potem premaknem. Ostalim pa očitno tudi ni nek problem, enkrat požmiga smernik, pa so že na levem pasu. Tako enostavno izgleda, jaz se pa tako matram pri vsaki spremembi smeri.

Invictus ::

DostMam je izjavil:

Likalnik
:: danes, 10:12:36

Zakolnemo, upočasnimo in ponovno vzpostavimo varnostno razdaljo. Vse drugo je prepovedano, kaznivo in neumno.

Ja, tako nekako. Nekih opcij ni, razen, da se vsi spravijo na vozni pas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Likalnik je izjavil:

jaz držim varnostno razdalijo dolžine enega avtomobila...

To NI varnostna razdalja. To je samo razdalja. Še ta bolj majhna.

V takšnem primeru greš na vozni pas in naprej voziš z enako hitrostjo kot kolona na levi. V bistvu voziš tako, kot da bi bil ti v tisti koloni, le da si en pas bolj desno. Ko se začneš približevatu kamionu pred sabo, daš levi smernik dovolj zgodaj in tisti, ki vozi za tabo po prehitevalnem, te bo skoraj zagotovo spustil predse. Malo je takih, ki tega ne storijo.

S takšnim načinom pravilne vožnje pa seveda še omejuješ prehitevanje po desni, saj tisti ki prehiteva ne bo mogel mimo tebe (razen po odstavnem pasu), niti nazaj na prehitevalnega ne bo mogel za tabo, ker enostavno ne bo prostora.

Likalnik ::

GupeM je izjavil:

Likalnik je izjavil:

jaz držim varnostno razdalijo dolžine enega avtomobila...

To NI varnostna razdalja. To je samo razdalja. Še ta bolj majhna.

V takšnem primeru greš na vozni pas in naprej voziš z enako hitrostjo kot kolona na levi. V bistvu voziš tako, kot da bi bil ti v tisti koloni, le da si en pas bolj desno. Ko se začneš približevatu kamionu pred sabo, daš levi smernik dovolj zgodaj in tisti, ki vozi za tabo po prehitevalnem, te bo skoraj zagotovo spustil predse. Malo je takih, ki tega ne storijo.

S takšnim načinom pravilne vožnje pa seveda še omejuješ prehitevanje po desni, saj tisti ki prehiteva ne bo mogel mimo tebe (razen po odstavnem pasu), niti nazaj na prehitevalnega ne bo mogel za tabo, ker enostavno ne bo prostora.


Varsnostna razdalija pri strnjeni koloni:

Kadar se ob dobrih prometnih razmerah oblikuje počasnejša kolona vozil, se lahko varnostna razdalja tudi zmanjša, vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.

se pravi, dolžina enega avtomobila je dovolj velika glede na to, da se do sedaj na tej varnostni razdaliji še nisem zaletel nekomu v rit...je pa očitno še vedno preveč prostora, da se bebci v to mojo varnostno razdalijo urivajo.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

GupeM ::

Likalnik je izjavil:

vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.

se pravi, dolžina enega avtomobila je dovolj velika glede na to, da se do sedaj na tej varnostni razdaliji še nisem zaletel nekomu v rit...je pa očitno še vedno preveč prostora, da se bebci v to mojo varnostno razdalijo urivajo.....

Selektivno bereš, a?

Prepostavimo, da je avto dolg 5 m (99% je krajših). Da bomo na varni strani, vzemimo še to, da voziš z "varnostno" razdaljo dvojne dolžine avtomobila, torej 10 m.

Veš pri kakšni hitrosti prevoziš v eni sekundi 10 metrov? Pri 36 km/h, kar je 10 m/s. Ja, res voziš varno.

Če se pa po avtocesti po prehitevalnem pasu voziš tako počasi, sem pa 100 % prepričan, da je gosta kolona na obeh pasovih. Kar pomeni, da je prehitevanje v takšnem primeru dovoljeno tudi po voznem pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

1232 ::

GupeM je izjavil:

V takšnem primeru greš na vozni pas in naprej voziš z enako hitrostjo kot kolona na levi. V bistvu voziš tako, kot da bi bil ti v tisti koloni, le da si en pas bolj desno. Ko se začneš približevatu kamionu pred sabo, daš levi smernik dovolj zgodaj in tisti, ki vozi za tabo po prehitevalnem, te bo skoraj zagotovo spustil predse. Malo je takih, ki tega ne storijo.

S takšnim načinom pravilne vožnje pa seveda še omejuješ prehitevanje po desni, saj tisti ki prehiteva ne bo mogel mimo tebe (razen po odstavnem pasu), niti nazaj na prehitevalnega ne bo mogel za tabo, ker enostavno ne bo prostora.

To si zelo dobro napisal. Ampak zdaj razmišljam, če te spustijo, morajo vsaj malo zmanjšati hitrost. V bistvu je še pravi čudež, da se sploh lahko peljemo 110 po prehitevalnem. Edino okoli izvoza Tržič hitro pade na 90. Precej več bi jih morali biti tako solidarnih do ostalih, da vozijo za tovornjaki in ne bašejo prehitevalnega pasu. Sploh ti Nemci mislijo da ko so kupili vinjeto ali pa je sploh niso, da so s tem zakupili prehitevalni pas. Pa saj jih zastopim, do Nemčije je dolga, bolje 110 po levem kot 90 po desnem pasu. Neka pospeševanja in to se pa tudi ne moreš iti na tako dolgi poti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

GupeM ::

Ne rabiš nobenega pospeševanja in zaviranja. Po prehitevalnem gre kolona 110 km/h, po voznem pa na vsakih 200 m kamion z 90 km/h. Ko prehitiš kamion, greš na vozni pas in še naprej voziš 110 km/h, tako kot si vozil prej v koloni na prehitevalnem. Tistega spredaj na prehitevalnem ne greš prehitevat, ampak voziš nekaj metrov za njim, po voznem pasu. Ko začneš dohitevat kamion pred sabo, DO ČASA daš levi smernik in počasi nakažeš tistemu, ki vozi za tabo po prehitevalnem pasu, da se boš nazaj vključil na prehitevalnega. Skoraj nikoli se mi ne zgodi, da me voznik za mano ne bi spustil. Če pa že kakšen rine mimo, ga pač počakaš in greš na prehitevalni pas za njim. Zato moraš levi smernik vedno dat dovolj zgodaj, da ti ni treba zmanjševati hitrosti in nato nazaj pospeševati.

Včasih se mi celo zgodi, da se še tisti pred mano in za mano začneta umikati na vozni pas, ko gresta mimo kamiona.

Če bi pa to delali vsi, bi bil pa promet mnogo bolj tekoč in bi se lahko veliko večino časa vozili 130 vsi ki bi si to želeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

hipertija ::

Ta tema res zmaga. Prideš pogledat temo, vsakih 5 strani iste stvari, malo drugače napisane.
Ene motijo prepočasni, ene prehitri, ene takšni, druge drugačni. Na koncu pa samo kaže oz. projecira to na ceste: eni ste prepotentni, eni divjaki, eni mučke... in ja, lepo tale forum tudi odraža kulturo vožnje.
Prekle za kurnk

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hipertija ()

widj3098dj32 ::

Likalnik je izjavil:

1232 je izjavil:

Danes sta me pa 2 zelo zjezila na AC, vozila vedno po levem. Pri prvem se mi je povsem odpeljalo in sem se usedel na hupo za pol minute, človek še vedno vozi kot da je na cesti sam in se vozi v Angliji. Nič, prehitim po desni in še enkrat potrobim. Kasneje pa spet ena vozi lagano 110 po prehitevalnem, čeprav vse okoli prazno, prehitim po desni, ko ji zaviram na prehitevalnem in potem pospešim do 170, pa gledam v ogledalo in ji očitno še vedno nisem dopovedal kje se vozi.
Tako da kar sem se naučil danes je to, da drugih ne moreš naučiti s tem kar ti avto omogoča brez da bi ga poškodoval, bi rabil precej ostrejše ukrepe. Tako da najbolj učinkovit ukrep je desni cagar in mimo. Pa še precej bolj mila kazen je kot pa to kar sem počel jaz. Še vedno drugače nisem izvedel kakšna je kazen za neodgovorno vožnjo.

Včeraj pa tudi o čemer smo že govorili, avtobus naredi kolono, jaz prehitim brez problema iz 70 na 120, pač 200KM, za njim je pa potem nastala kolona enih 10, do naslednjega odcepa verjetno že vsaj 20. Še vsaj 2 bi komot prehitela do prvega avta, tudi s 100KM, še vsaj 2 potem ko bi šel ta avto mimo.



če se ti pa ta voznik katerega si prehiteval odloči nenadoma zaviti na desni vozni pas....v času, ko ga ravno ti prehitevaš (malo voznikov pogleda svoj mrtvi kot na levem, ko gre prehitevati...in upam stavit, da pa čisto noben ne pogleda mrtvega kota na desnem, ko se vključuje na vozni pas...ko je zaključil s prehitevanjem)

in če se takrat zaletita...boš seveda kriv ti ker si ga prehiteval po desni

ogromno ljudi prehiteva po desni (pa ok...recimo, da tebe še zastopim...da ti en avto se vozi 110km/h po prehitevalnem...okoli pa nobene žive duše) ne zastopim pa...ko se kolona vozil vozi po levem pasu...desni je res prazen oziroma na vsake toliko časa kakšen kamion/avto....potem pa gre folk prehitevati po desni...prehiti dva avtomobila in se mi potem urine pred mano...jaz držim varnostno razdalijo dolžine enega avtomobila....tisti prazen prostor ni namenjen vozniku kateri prehiteva po desni celo kolono vozil na levi....


En popkviz za strokovnjake tu gor.
Lokacija: Avstrija, AC
Situacija: po elektronski tabli omejitev 100, na prehitevalnem pasu guzva, vozijo 80-100
Sam sem na voznem pasu, vozim 100 kot tovornjaki in pocasnele. Ker je na prehitevalnem pasu guzva in vozijo 90, grem gladko mimo desno. Kdo je kriv?

Drugace je to stalnost v varni zahodni drzavi Avstriji pa se ne pizdi noben.

GupeM ::

Ne vem za Avstrijo, v Sloveniji je pa tako:

Če si na voznem pasu sam, potem delaš prekršek. Če je na voznem pasu kolona vozil, potem prekrška ni, ker kolona lahko prehiteva drugo kolono tudi po desni.

Likalnik ::

GupeM je izjavil:

Likalnik je izjavil:

vendar ne sme biti manjša od razdalje, ki jo vozilo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v eni sekundi.

se pravi, dolžina enega avtomobila je dovolj velika glede na to, da se do sedaj na tej varnostni razdaliji še nisem zaletel nekomu v rit...je pa očitno še vedno preveč prostora, da se bebci v to mojo varnostno razdalijo urivajo.....

Selektivno bereš, a?

Prepostavimo, da je avto dolg 5 m (99% je krajših). Da bomo na varni strani, vzemimo še to, da voziš z "varnostno" razdaljo dvojne dolžine avtomobila, torej 10 m.

Veš pri kakšni hitrosti prevoziš v eni sekundi 10 metrov? Pri 36 km/h, kar je 10 m/s. Ja, res voziš varno.

Če se pa po avtocesti po prehitevalnem pasu voziš tako počasi, sem pa 100 % prepričan, da je gosta kolona na obeh pasovih. Kar pomeni, da je prehitevanje v takšnem primeru dovoljeno tudi po voznem pasu.


predstavljaj si po tej logiki kolono zjutraj na Štajerski avto cesti..če bi pri 100km/h vsak avto imel tudi pravilno/predpisano varnostno razdalijo...to je pri tej hitrosti cca 50m...do kje bi kolona bila:)

UganiKdo ::

jao, pa ti sploh razumeš o čem je govora v členu, ki si ga citiral?

Člen govori o tem da v strnjeni koloni dovoljeno varnostno razdaljo zmanjšat na 1s (ne na eno razdaljo vozila), pri čemer primarno govorimo o situcijah, kjer se kolone premikaj s par kilometrnov na uro.

Da pa v koloni pri 100 km/h voziš na varnostni razdalji dolžine enega vozila moraš bit pa totalen psihopat, že če voziš samo z 1s varnostne razdalje je boljše da čimprej vrneš vozniško in greš peš. No, al pa ti, ki se ti niti sanja ne kak oocenjevat razdalje in si samo domišljaš, da je razdalja tako kratka. Dobro vprašanje pr item pa je kateri je večji bedak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()
««
197 / 291
»»