» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
196 / 293
»»

MrStein ::

UganiKdo je izjavil:

V prvem delu se absolutno strinjava, v drugem pa greš predaleč. Cesta ni namenjena samo najsposobnešim ampak je primarno namenjena temu, da se pride varno od točke A do B, če nekdo to naredi za 20% nižjo hitrostjo se s tem ni diskvalificiral iz uporabe ceste. In to je vkomponirano tudi v CPP, saj nikjer ne zahteva od tistih, ki vozijo počasneje, da se trajno odstranijo iz prometa ali jim kakorkoli prepoveduje takšno vožnjo.

Če se na AC priključiš z 60 km/h in potem "tri dni" pospešuješ do 100, s tem ogrožaš sebe in druge.
Pa lahko obračaš kak češ.

Isto, če prehitevaš "previdno" (z +1 km/h).

VelkBla je izjavil:

Tukaj eni tako pisejo, da bo treba kmalu vse kar je nad 50 ali 60 v grape metat, same pa enaka stvar caka.

Noben tega ni pisal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

facepalm ::

MrStein je izjavil:


Če se na AC priključiš z 60 km/h in potem "tri dni" pospešuješ do 100, s tem ogrožaš sebe in druge.
Pa lahko obračaš kak češ.

Sebe in druge ogrozas vsakic ko speljes..
Vkljucevanje s 60kmph ter "trodnevno" pospesevanje do 80kmph (omejitev hitrosti) izvajajo vsi šleperji na AC, vsak dan.
Al si ti mislil zgolj na avtomobile? Ja ti so nevarnejsi ce vozijo 80kmph. /S

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

MrStein ::

Se mi je zdelo, da bo nekdo, ki mu ni jasno, da če se avto vključi v obstoječi prometni tok, je to veliko bolj varno, ko pa če povzroči zastoj in spremembe pasov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

facepalm ::

MrStein je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo nekdo, ki mu ni jasno, da če se avto vključi v obstoječi prometni tok, je to veliko bolj varno, ko pa če povzroči zastoj in spremembe pasov.

Kdo je omenjal prometni tok, zastoj in/ali spremembe pasov?
Jaz sem samo projiciral tvoj primer v RL, kjer se tak manever izvaja vsakodnevno, brez posledic.

MrStein ::

facepalm je izjavil:

MrStein je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo nekdo, ki mu ni jasno, da če se avto vključi v obstoječi prometni tok, je to veliko bolj varno, ko pa če povzroči zastoj in spremembe pasov.

Kdo je omenjal prometni tok, zastoj in/ali spremembe pasov?
Jaz sem samo projiciral tvoj primer v RL, kjer se tak manever izvaja vsakodnevno, brez posledic.

Jaz.
Ja, projiciranje pa obvladaš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Decki zakaj je voznja po Ljubljani 10x bolj naporna, kot Minchnu? V cem je fora?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

MrStein je izjavil:

facepalm je izjavil:

MrStein je izjavil:

Se mi je zdelo, da bo nekdo, ki mu ni jasno, da če se avto vključi v obstoječi prometni tok, je to veliko bolj varno, ko pa če povzroči zastoj in spremembe pasov.

Kdo je omenjal prometni tok, zastoj in/ali spremembe pasov?
Jaz sem samo projiciral tvoj primer v RL, kjer se tak manever izvaja vsakodnevno, brez posledic.

Jaz.
Ja, projiciranje pa obvladaš.


Sem ti zelel samo predstaviti, da ni s takim manevrom nic narobe (v primernih okoliscinah). Ce se vkljucis s 60kmph pred nekoga, ki vozi s 100+ pa si itak zajebal (ali ker nisi dovolj pospesil ali ker ga nisi pocakal, da gre mimo).

mirator ::

m0LN4r je izjavil:

Decki zakaj je voznja po Ljubljani 10x bolj naporna, kot Minchnu? V cem je fora?

Meni se vožnja po Ljubljani ne zdi ravno naporna. Je pa res bolj naporno voziti po katerem koli mestu, ki ga ne poznaš oz. ga nisi navajen.

GupeM ::

facepalm je izjavil:

Sem ti zelel samo predstaviti, da ni s takim manevrom nic narobe (v primernih okoliscinah). Ce se vkljucis s 60kmph pred nekoga, ki vozi s 100+ pa si itak zajebal (ali ker nisi dovolj pospesil ali ker ga nisi pocakal, da gre mimo).

Bla, bla, bla.

Seveda je narobe. Ker bo to naredil na prazni cesti in takrat, ko bo po voznem nekdo peljal 130 km/h. Ravno take ljudi boli kurac in bojo na vsak način rinili na vozni pas.

Isto je v križiščih peljem po prednostni, pred menoj kolona, jaz se ji počasi približujem, za mano nikogar. Vmes je dovolj prostora, da se vsaj eden s stranske lahko vključi pred mano in normalno pospeši do hitrosti tistih spredaj. Ampak vedno se najdejo talenti, ki se jim tako mudi, da ne morejo počakat da grem mimo in se za mano vključijo, ker ni nikogar zadaj. Seveda rabijo 15 sekund da pospešijo do 70, jaz moram pa zavirat. Takšnih voznikov je milijon. Pa tudi če je za mano se naprej kolona, faking vključi se tako, da nam zadaj ne bo treba zavirati.

Na glavni vožnji zaradi takšnega manevra padeš. Takoj. Gre namreč za izsiljevanje, zato bi tudi policija morala redno pisati visoke kazni za takšne voznike.

facepalm ::

Bla bla bla...

lufthammer ::

poglej statistiko, mislim, da boš ti presenečen.

Kot po navadi prednjačita alkohol in takoj za njim starost.


Še dobro, da nisi napisal let.
Ravno danes je pri poročilih padel podatek, da so povzročitelji najtežjih prometnih nesreč vozniki med 25 in 34 let starosti.
verjetno vas je, pametnjakov, večina v tej starosti in vam predlagam vsakoletne obnovitvene teste, ker so verjetno v avtošolah nekaj zajebal...;((
Pustite starce pri miru, vozijo počasi, če znate, jih z lahkoto prehitite. Aja, problem je prehitevanje.:))

Le kaj se jim mota po glavi, ko tipkajo po telefonu? Potem pa beremo - "iz neznanega razloga je zapeljal na nasprotni vozni pas...":P

Pa še to, policiji so znane stave, kdo si upa po avtocesti v nasprotno smer. Verjetno stavijo bakice iz doma onemoglih...

Zgodovina sprememb…

DostMam ::

MrStein
:: danes, 17:35:27: ...Če se na AC priključiš z 60 km/h in potem "tri dni" pospešuješ do 100, s tem ogrožaš sebe in druge. Pa lahko obračaš kak češ...
Ok, obrnimo konkretno: s kakšno minimalno hitrostjo se smemo vključiti na AC in koliko časa smemo pospeševati do 100 km/h? Kako bi vi popravili dikcijo zakona, da vsebuje določilo o varnem in obenem odločnem vključevanju na AC?

lufthammer ::

Sem se potrudil zate:

Vsekakor je pomembno, da na pospeševalnem pasu dosežemo hitrost vsaj 80 kilometrov na uro, to je tudi najmanjša hitrost, s katero naj bi vozila tudi najpočasnejša vozila. Pred vključevanjem na avtocesto ali hitro cesto moramo ves čas imeti vklopljen smernik, najprej pa se moramo prepričati, da kakšno vozilo ne vozi po odstavnem pasu, če ja, na pospeševalnem pasu ostanemo do konca.

Če vam ne uspe pravočasno zaviti na vozni pas, ker vas pri tem ovira kakšno drugo vozilo, se ne ustrašite in se raje zapeljite še malo po odstavnem pasu, kar je bistveno bolj varno, kot da izsilite kakšno vozilo. A tega ne počnite pogosto.

Izredno nevarno ravnanje pri vključevanju, ki ga nikakor ne smemo početi, je tudi to, ko z majhno hitrostjo brez uporabe smernika zapeljemo direktno na vozni pas.


pravijo v avtošoli. Sedel na ušesih?:8)

mirator ::

lufthammer je izjavil:

poglej statistiko, mislim, da boš ti presenečen.

Kot po navadi prednjačita alkohol in takoj za njim starost.


Še dobro, da nisi napisal let.
Ravno danes je pri poročilih padel podatek, da so povzročitelji najtežjih prometnih nesreč vozniki med 25 in 34 let starosti.
verjetno vas je, pametnjakov, večina v tej starosti in vam predlagam vsakoletne obnovitvene teste, ker so verjetno v avtošolah nekaj zajebal...;((
Pustite starce pri miru, vozijo počasi, če znate, jih z lahkoto prehitite. Aja, problem je prehitevanje.:))

Le kaj se jim mota po glavi, ko tipkajo po telefonu? Potem pa beremo - "iz neznanega razloga je zapeljal na nasprotni vozni pas...":P

Pa še to, policiji so znane stave, kdo si upa po avtocesti v nasprotno smer. Verjetno stavijo bakice iz doma onemoglih...

Jaz mu na repliko niti nisem hotel odgovarjati, ker je brez veze. Že če pogledaš udeležbo v prometu po starosti, vidiš, da je problematičnih starostnikov bore malo. Seveda pa je tragedija, ko nek starostnik naredi prometno nesrečo s smrtnim izidom, kjer je preminuli še mogoče v najboljših letih. Tako kot je tragedija, ko strmoglavi letalo s 100 potniki. Pa tudi bi bilo treba definirati, kje je starostna meja, ko ti kogniktivne sposobnosti toliko upadejo, da nisi več zmožen voziti.

lufthammer ::

Malo preveč se udriha čez starce na forumu in čisto neupravičeno. Stari Čeferin je menda že čez 80, pa je vsaj trikrat na teden v fitnesu, :))takemu ne moreš vzeti izpita. Imaš starce, ki začnejo pešat pri 95, imaš pa mlade, ki opešajo po treh pirih in niti taksija ne znajo več poklicat.

DostMam ::

lufthammer je izjavil:

Sem se potrudil zate:
...
pravijo v avtošoli. Sedel na ušesih?:8)

Hvala za trud. Nisem sedel na ušesih. Besedilo, ki ste se ga potrudili poskati govori točno to, kar tudi sam podpiram, ne pa tistega, kar je MrStein napisal. Torej: še vedno bi rad razumel: kolika je minimalna hitrost in koliko časa do 100 km/h? Kako to napisati v zakon, da nam je vsem zaspancem jasno? (In res: misliti moramo tudi na kamionarje, ko je nekdo pravkar omenil.)

hbgqzR ::

DostMam je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Sem se potrudil zate:
...
pravijo v avtošoli. Sedel na ušesih?:8)

Hvala za trud. Nisem sedel na ušesih. Besedilo, ki ste se ga potrudili poskati govori točno to, kar tudi sam podpiram, ne pa tistega, kar je MrStein napisal. Torej: še vedno bi rad razumel: kolika je minimalna hitrost in koliko časa do 100 km/h? Kako to napisati v zakon, da nam je vsem zaspancem jasno? (In res: misliti moramo tudi na kamionarje, ko je nekdo pravkar omenil.)

Ne da se napisati konkretne številke, ker je odvisno od situacije... V celotni dolžini vključevalnega pasu naj bi pospešil nekje na 80-100 km/h in se potem vključil, če situacija na voznem pasu to dovoljuje (recimo, ni niti šleperja v mrtvem v kotu, recimo, kaj šele vlaka šleperjev). Po potrebi se moraš dejansko ustaviti, če se ne moreš varno vključiti na vozni pas, in potem, ko se 'uredi' (tudi čez 100 ur, če je potrebno), čim hitreje (ne v absolutnem smislu) pospešiti na ustrezno potovalno hitrost. Problem je, če avtocesta nima servisnega (ali kako se mu že reče) pasu in moraš pospeševati na voznem (če se je vključevalni pas zaključil) s čim manj oviranja obstoječega prometa. Tega ne moreš formalizirati na številke ampak na situacijo, torej tvoje vključevanje mora biti prilagojeno situaciji!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()

facepalm ::

Ce povem po pravici, se malokdaj vkljucim s 100kmph+, ker pac primet ne dovoli. Skoraj vsak dan se pa po vkljucitvi vozim cca 90kmph po voznem pasu, dokler se ne izprazne prehitevalni, da lahko pricnem prehitevat.

hbgqzR ::

Ni pomembno 100kmph ali 100x hitrost svetlobe (no, to bi bilo vseeno impresivno;) - važna je situacija, lahko je dovolj že 10kmph, če je zelo počasna kolona in ti jasno 'sporočijo', da te spustijo vmes, lahko pa tudi 100kmph ni dovolj, če se vsi kripto-traderji s svojimi lamborghiniji vozijo iz globalnega-kripto-simpozija. Važna je samo situacija in presoja, navadno pa ni tako ekstremno, gre samo za ponazoritev situacije, ne pa zanašanje samo na številke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hbgqzR ()

DostMam ::

Brkonja, Facepalm,
točno tako je. Zato je pritoževanje nad "zaspanimi", pravzaprav, brezpredmetno. Vključiti se je treba tako, da s tem čim manj motimo ostale udeleženca v prometu. Vse ostale zahteve o 80, 100 ali 132 km/h so samo plod samopašne domišljije snežinkic, ki mislijo, da je prepovdano kretiti njihovo sveto pravico do nezmanjševanja lastne hirosti.

Zaspanc se ne teleportira na vozni pas oz. se tam ne najde po čudežu svetemu. Ne. On je počasen, dohajaoči vozniki ga vidijo in predvidevajo kaj se bo zgodilo. Če se da, se odmaknejo na prehitevalni pas in mirno obvozijo. Če zaradi 150 km/h drvečega "aktivnega temperamentneža" zadaj tega ne morejo, pač ostanejo na voznem pasu, upočasnijo in skozi zobe zakolnejo (2 krat). To je vse. Zato ljudi (še) ni treba pošiljati na izpitno komisijo.

Tja je pa treba poslati tiste, ki na pospeševalnem pasu ne pospešujejo, se ne znajo vklopiti v kolono na voznem pasu ali se celo na koncu pospeševalnega pasu ustavijo. In ja, osvežitveni tečaji o novostih v prometni ureditvi bi bili prava reč. Marsikateri temperamentnež bi držal pravilno varnostno razdaljo na voznem pasu in marsikatera babica bi se lahko vklopila v kolono.

UganiKdo ::

lufthammer je izjavil:

poglej statistiko, mislim, da boš ti presenečen.

Kot po navadi prednjačita alkohol in takoj za njim starost.


Še dobro, da nisi napisal let.
Ravno danes je pri poročilih padel podatek, da so povzročitelji najtežjih prometnih nesreč vozniki med 25 in 34 let starosti.
verjetno vas je, pametnjakov, večina v tej starosti in vam predlagam vsakoletne obnovitvene teste, ker so verjetno v avtošolah nekaj zajebal...;((
Pustite starce pri miru, vozijo počasi, če znate, jih z lahkoto prehitite. Aja, problem je prehitevanje.:))

Le kaj se jim mota po glavi, ko tipkajo po telefonu? Potem pa beremo - "iz neznanega razloga je zapeljal na nasprotni vozni pas...":P

Pa še to, policiji so znane stave, kdo si upa po avtocesti v nasprotno smer. Verjetno stavijo bakice iz doma onemoglih...


Mešaš hruške in jabolka samo zato, da lahko izpadeš precej neumno.

Moj komentar se je nanašal specifično na vožnjo v napačno smer po avtocesti. Teh prometnih nesreč pa je na leto malo, zato seveda v skupni statistiki ne nosijo nikakršne teže.

mirator je izjavil:

lufthammer je izjavil:

poglej statistiko, mislim, da boš ti presenečen.

Kot po navadi prednjačita alkohol in takoj za njim starost.


Še dobro, da nisi napisal let.
Ravno danes je pri poročilih padel podatek, da so povzročitelji najtežjih prometnih nesreč vozniki med 25 in 34 let starosti.
verjetno vas je, pametnjakov, večina v tej starosti in vam predlagam vsakoletne obnovitvene teste, ker so verjetno v avtošolah nekaj zajebal...;((
Pustite starce pri miru, vozijo počasi, če znate, jih z lahkoto prehitite. Aja, problem je prehitevanje.:))

Le kaj se jim mota po glavi, ko tipkajo po telefonu? Potem pa beremo - "iz neznanega razloga je zapeljal na nasprotni vozni pas...":P

Pa še to, policiji so znane stave, kdo si upa po avtocesti v nasprotno smer. Verjetno stavijo bakice iz doma onemoglih...

Jaz mu na repliko niti nisem hotel odgovarjati, ker je brez veze. Že če pogledaš udeležbo v prometu po starosti, vidiš, da je problematičnih starostnikov bore malo. Seveda pa je tragedija, ko nek starostnik naredi prometno nesrečo s smrtnim izidom, kjer je preminuli še mogoče v najboljših letih. Tako kot je tragedija, ko strmoglavi letalo s 100 potniki. Pa tudi bi bilo treba definirati, kje je starostna meja, ko ti kogniktivne sposobnosti toliko upadejo, da nisi več zmožen voziti.

še en polpismen revež, ki ni opazil, daje govora striktno o primerih vožnje v napačno smer na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

1232 ::

lufthammer je izjavil:

Pred vključevanjem na avtocesto ali hitro cesto moramo ves čas imeti vklopljen smernik

Tega pa jaz ne izvajam več. Najprej sem, ker sem kao hotel voziti po pravilih in tudi ostale naučiti uporabe smernika. Mi sploh ni mar kako je po pravilih, sem se sam od sebe naučil, tako:
-Če se vključujem na AC, dam smernik malo pred tem ko se dejansko odločim zaviti na vozni pas. Jaz imam neko svoje pravilo da mora utripniti vsaj 5x, tukaj itak še nisem dobil odgovora kako točno je s tem, edino iz vesolja mi je jasno, da to kar delajo ostali, da utripne 1x ali pa da celo istočasno začnejo zavijat, ni OK. Ugotovil sem (uf, čudno da nekdo zna sam mislit), da smernik takoj na začetku pospeševalnega pasu ne koristi nikomur, ker tisti na voznem itak vedo, da se bodo tisti na pospeševalnem slej kot prej vključili.
-Enako če je izven naselij ali v naselju pas za zavijanje levo, smernik dam preden zavijem na pas, potem ko se vozim naravnost ga izključim, dam ga pa spet ko dejansko nameravam zaviti levo. Če ga imaš namreč cel čas vključenega po nepotrebnem strašiš nasproti vozeče, ker jim ne daješ nobene informacije kdaj nameravaš zaviti. Načeloma se pri nas pri takih zavijanjih ne dela napak, ampak samo poglejte poljski YT kanal STOPCHAM, tam je to redno na sporedu.

Seveda bom pa premislil, če nekdo utemelji zakaj bi bilo dobro imeti cel čas vklopljen smernik, hočem reči da sem mehak in ne trd v glavo. Ampak to bi bilo potem že skoraj enako kot če bi nameraval čez 1km zaviti levo in bi že kar iz preventive vklopil levi smernik.

najprej pa se moramo prepričati, da kakšno vozilo ne vozi po odstavnem pasu, če ja, na pospeševalnem pasu ostanemo do konca.

Tole mi pa ni jasno, vozi po odstavnem pasu, wtf? Prvič je to strogo prepovedano (no ja, vsaj moralo bi biti, je pa samo 300EUR brez KT). Drugič mi pa ni jasno kje točno na odstavnem pasu naj bi vozil, pred mano? Zakaj bi potem pomagalo da ostanem na pospeševalnem do konca?
Eh, mislim da je mišljeno, če vozi kakšno vozilo po voznem pasu. Ampak na pospeševalnem je itak v vsakem primeru dobro ostati do konca, škodi sigurno ne, če je bolje kot če bi zavil že na sredini, tudi če je vse prosto, je pa brezveze razmišljat, ker to mora priti v navado da se vključiš ob polni črti na koncu.

Drugače sem pa precej začel voziti tako, da probam voziti kot da mene ne bi bilo na cesti. Se pravi kot je že omenil GupeM v prejšnjem postu, se ne vključim na glavno cesto, če bom pri tem oviral tistega, ki že vozi na glavni, se pravi da mora zavirat. Pa to sem seveda delal že prej, ampak sedaj pazim tudi, da če bi se vključil ko gre mimo kolona in potem še kak avto za njo, da ne podaljšam te kolone in še bolj oviram tiste za kolono, ampak počakam da gredo mimo. Seveda pa mislim tudi na tistega za mano stoječega, da ne bo predolgo čakal name.
Na AC se pri taki vožnji seveda ne moreš voziti 160 samo po levem pasu, ampak max ene 130-140 z rednim vračanjem na vozni pas, tudi če pade hitrost na 110. Pač če vidim da bi šel kdo rad hitreje s tem da se mi približa na zadek, se mu takoj umaknem, ne ravno med 2 tovornjaka, med 2 avta na dovoljšnji razdalji pa.
Pa to se redko dogaja, ker prehitevam vedno tako, da počakam, da se tisti, ki ne znajo prehitevat, spravijo mimo, potem pa odločno pospešim, da ne oviram tistih že vozečih na prehitevalnem pasu. Kaj mene bk za večjo porabo goriva pri tem, važno da ne oviram ostalih in jim povzročam dodatnega stresa. Pa kot da se pozna kakšno pospeševanje sem in tja, če drugače voziš z dokaj enakomerno hitrostjo.
Pri vključevanju na AC se seveda vključim v promet, nikakor ne povročam ostalim na voznem pasu, da morajo zavirati.
Kaj je še takega na AC, ah, seveda, pravilna uporaba smernikov in menjava smeri. Dober quote iz te strani:
Izredno nevarno ravnanje pri vključevanju, ki ga nikakor ne smemo početi, je tudi to, ko z majhno hitrostjo brez uporabe smernika zapeljemo direktno na vozni pas.

Potem pred krožnimi ne vozim kot bedak in strašim tistih, ki so že v krožnih kot to delajo nekateri, ki priletijo vanj za gasom, ampak se lepo po človeško približam. Res pa da moram to že zaradi tega, ker ne hodim rad k kleparjem. Če imaš pred vstopom in v krožnem pravo hitrost, se pravi nekih 20-30, boš imel tudi čas opazovati kdo se misli vključit pred tabo ter pri katerih si že preblizu da bi šli pred tabo, ampak tudi če naredijo napako, da se imaš čas ustavit.

Eto, tako bi morali voziti vsi, potem bi pa promet tekel tudi sedaj, ko so naše ceste okupirali Nemci. Pa saj v bistvu naši še precej dobro vozijo, ravno Nemci so problem. Samo danes en v Audiju Q5 celi čas na prehitevalnem z enako hitrostjo 130 kot jaz na voznem. Šele če kake 2km je ugotovil, da me ne bo prehitel.

Ja, to je GR2 alt račun za pisanje v tej temi, ker sem bil že zdavnaj zaklenjen iz nje. In to doživljenjsko, kot da se ljudje ne bi mogli spremeniti. Jaz sem živ dokaz da se da spremeniti, pa čeprav Lakotnik sigurno misli, enkrat psihič, vedno psihič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

1232 ::

ali se celo na koncu pospeševalnega pasu ustavijo

Dejansko sem prejšnji mesec v živo videl enega takega. Meni daš lahko težavnost na Hardest, če se izrazim po gamersko, pa se bom znal vključit do konca pospeševalnega. Res pa da bi to moral biti sposoben vsak do 50 ali 60-letnik. Ampak vem, da mi je fotr razlagal, da je hotel zaviti na voznega, potem pa zagledal gumo od tovornjaka. In to pri 45-50 let, se pravi samo 10 let več kot sem zdaj jaz. In večina ljudi je na žalost enako nesposobna oz. neskrbna.
En hint tistemu, ki se mu je to naredilo, že če bi si pustil pred sabo nekaj prostora, ne pa vozil v riti, bi bilo precej lažje. Če ti eden zablokira pospeševalni pri 60 km/h, ti sicer precej oteži delo, ampak vedno se najdejo rešitve.
Pa ni nujno potrebno da tega potem prehitiš po desni, saj če je on preživel vključevanje (zanalašč sem uporabil to besedo, ker se nekateri dejansko igrajo z življenjem), ga boš z vključevanjem za njim verjetno tudi ti. Pa to še zdaj nismo prišli do zaključka, če je sploh legalno. Pač ni ravno enako kot prehitevanje po desni po voznem pasu, ker iz voznega ne bo noben pri zdravi pameti zavil desno na pospeševalnega.

Rad bi naredil nekaj v korist ostalim tudi na tem klancu za Naklim v smeri proti Radovljici, kjer nobena živa duša ne vozi po povsem desnem pasu, ki je namenjen temu da se izboljša pretočnost prometa, ker je kar hud klanec. Se še zdaj spomnim da mi prvi avto P106 1.0 50KM ni prišel čez 120, ali pa še to ne. In sicer vsi taki bi morali takoj zaviti povsem desno, da hitreje steče promet na levih dveh pasovih.
Ampak kar sem razmišljal in tudi enkrat že probal, samo eden ne more narediti popolnoma nič za pretočnost. Sem se pač pomaknil desno in vozil za tistim na voznem. Ampak kaj potem, če ne upočasniš na 80 in s tem koga spustiš mimo, nisi naredil nič, ker se tako na koncu tega pasu spet vključiš levo za povsem enak avto.
Enako nekateri delajo pri premiku iz pospeševalnega na voznega, se pomaknejo tja, potem pa nočejo nobenega spustiti naprej s tem da bi malo stopili iz plina, ampak celo pospešijo. Potem pa ko pridejo do kolone, spet zavijejo levo pred povsem enakim avtom. Saj umikanje desno je pravilno, ampak dobro za ostali promet je pa tudi, da v takih primerih spustiš koga mimo, drugače je enako kot če bi vozil vedno po prehitevalnem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

1232 ::

No pa to je na splošno, da eden na cesti ne bo nikoli izboljševal pretočnosti, se pravi da bi šla zaradi njega v plus, gre se samo za to da gre z njim na cesti čim manj v minus.

GupeM ::

DostMam je izjavil:

Zaspanc se ne teleportira na vozni pas oz. se tam ne najde po čudežu svetemu. Ne. On je počasen, dohajaoči vozniki ga vidijo in predvidevajo kaj se bo zgodilo. Če se da, se odmaknejo na prehitevalni pas in mirno obvozijo. Če zaradi 150 km/h drvečega "aktivnega temperamentneža" zadaj tega ne morejo, pač ostanejo na voznem pasu, upočasnijo in skozi zobe zakolnejo (2 krat). To je vse. Zato ljudi (še) ni treba pošiljati na izpitno komisijo.

Ja, ker moramo upočasniti, ker se počasen zaspanec ne zna normalno vključiti. Ampak s tem prelagaš odgovornost zaspanca nase. Po zakonu SE MORA vključujoči prilagoditi in pospešiti do hitrosti, s katero se lahko varno vključi. In po zakonu se tistim na voznem pasu NI TREBA umakniti, je pa zaželeno in znak dobre vozniške kulture. Če pa se ne umaknem, prekrška nisem storil (sem pa debil, ki se noče/ne upa/ne zna umaknit). Medtem ko je tisti, ki se vključi z neprilagojeno hitrostjo še večji debil, hkrati pa stori še prekršek.

scipascapa ::

Sovražim folk, ki se vključuje na AC tako, da ti seka zadaj na vozni paz medtem, ko sem še na vključnem.
Avtošole in pravilno je tako, da se vključiš na koncu.....

1232 ::

Umikat na pospeševalnega se itak nima kaj tisti, ki vozi samo 100, tukaj upokojenci in šparovci sploh nimajo dosti veze, ker je veliko tovornih in potniških vozil, ki te hitrosti ne presežejo.
Ravno danes je vozil eden 100 po voznem mimo pospeševalnega, to ni noben problem pospešit in iti pred njim. Pa zdaj vidim da sem sam sebi odgovoril, seveda je to legalno (vsaj predvidevam da je, ker ne vidim nevarnosti), seveda pa ne smeš preseči 130, šele takrat ratuje nevarno.
Ampak ker je veliko nesposobnih, se je pa res smotano voziti 100 po voznem. Tako da jaz tudi, če sem z bencinom že proti koncu, pospešim na 130 in se premaknem na prehitevalnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

facepalm ::

scipascapa je izjavil:

Sovražim folk, ki se vključuje na AC tako, da ti seka zadaj na vozni paz medtem, ko sem še na vključnem.
Avtošole in pravilno je tako, da se vključiš na koncu.....

Ce te pri tem ne dohiteva, kaj te moti?
S tem manevrom ti je "sprostil" vozni pas in se mirno vkljucis pred njega.
Jaz nikoli ne cakam do konca vkljucevalnega, samo zato, da se vkljucim na koncu. Ko dosezem primerno hitrost in imam primerno "luknjo" na voznem, se razvrstim. Komu na cast, cakati?
Sem bil 4x v avtosoli in nimam v spominu, da bi mi trdili, da se moram obvezno vkljuciti na koncu pospesevalnega pasu.
Kaj ce se ravno takrat razvrsti pacient iz prehitevalnega na vozni? Bos zato potegnil po odstavnem (ce ne konca pospesevalni z ograjo), medtem ko si imel 100m perfektno priliko se razvrstiti?

Kumbaja ::

Avtošole in pravilno je tako, da se vključiš na koncu.....

Tudi jaz še nisem zasledil, da bi iz kakršnegakoli razloga moral čakat do konca pospeševalnega pasu da se vključiš.

Ravno obratno, bistveno bolj varno je, da se vključiš takoj ko imaš primerno hitrost in je prostor za to da se vključiš. Izjemo bi videl edino v primeru izjemno gostega proemta, kjer je ti. late merge po principu zadrge tudi z vidika pretočnosti prometa najučinkovitejša rešitev.

Se pa strinjam, da je izjemno nesramno, da se nekdo za tabo vključuje na način kot ga opisuješ in ti s tem blokira normalno vključitev, samo zato ker ima boljše pospeške oziroma vozi bolj agresivno. Ampak tukaj smo spet pri robnih primerih izjemno agresivnih voznikov na eni strani ali izjemno nespretnih in počasnih voznikih pri vključevanju na drugi. Sem že doživel, da je voznik kljub praznemu voznemu in prehitevalnem pasu pred mano cincal 60 km/h po pospeševalnem pasu kot to, da je voznik za mano pri 130 km/h praktično zrinil voznika iz voznega pasu in mi preprečil povsem normalno vključevanje. Ampak kot že rečeno to so robni primeri.

DostMam ::

GupeM je izjavil:

...Ja, ker moramo upočasniti, ker se počasen zaspanec ne zna normalno vključiti. Ampak s tem prelagaš odgovornost zaspanca nase. Po zakonu SE MORA vključujoči prilagoditi in pospešiti do hitrosti, s katero se lahko varno vključi. In po zakonu se tistim na voznem pasu NI TREBA umakniti, je pa zaželeno in znak dobre vozniške kulture. Če pa se ne umaknem, prekrška nisem storil (sem pa debil, ki se noče/ne upa/ne zna umaknit). Medtem ko je tisti, ki se vključi z neprilagojeno hitrostjo še večji debil, hkrati pa stori še prekršek.

Če se še tako oklepaš zakonov, v dani situaciji moraš izbirati: (si) naredim škodo po zakonu ali pa upočasnim/odstopim, česarar mi zakon sicer ne brani. Inzistiranje na "po zakonu", je brezplodno. Zato ste tudi prišli do sklepa, da si po zakonu debil, oni drugi pa še večji.

Interesantno je, da večina "talentov" takoj odstopi od trdega upoštevanja zakonov, ko gre za omejitve hitrosti. Tam ne rečejo: "Po zakonu MORAM upoštevati omejitve."

mirator ::

Interesantno je, da večina "talentov" takoj odstopi od trdega upoštevanja zakonov, ko gre za omejitve hitrosti.
Jaz ne bi rekel, da večina, so pa seveda izjeme.
Jaz sem, tistemu, ki se kadar se jaz vključujem, umakne iz voznega na prehitevalni pas (seveda, če prometna situacija to omogoča)hvaležen, zato tudi sam tako ravnam že kar podzavestno. Mene tudi ne motijo vozniki, ki se striktno držijo prometnih predpisov. Če jih ne morem varno prehiteti pač vozim za njimi v varnostni razdalji, ko pa je prilika za prehitevanje pa to tudi storim.
Zelo me pa motijo vozniki, ki po voznem pasu na AC, vozijo na repu kolone, ko pa kolono dohitim po prehitevalnem pasu pa, čeprav za mano ni nikogar, skočijo pred mene (in to ponavadi brez žmigavca) in niti ne pospešijo. In akih pa se mi zdi, je kar veliko.

Utk ::

Zelo me pa motijo vozniki, ki po voznem pasu na AC, vozijo na repu kolone, ko pa kolono dohitim po prehitevalnem pasu pa, čeprav za mano ni nikogar, skočijo pred mene (in to ponavadi brez žmigavca) in niti ne pospešijo. In akih pa se mi zdi, je kar veliko.

Če se ti to dogaja pogosto, bi reku, da se predvsem ti preveč voziš po prehitevalnem tudi ko je desni prost.

predi ::

Evo, RTV iz neznanega razloga poroča o novem pravilu zavijanja desno pri rdeči, brez da bi omenili, da je za to potreben dodaten znak. Fino. Pa vsaj dvakrat so že to storili. V nacionalnem mediju. Na Balkanu.

https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479729...
https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479733... (07:10)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: predi ()

mirator ::

Utk je izjavil:

Zelo me pa motijo vozniki, ki po voznem pasu na AC, vozijo na repu kolone, ko pa kolono dohitim po prehitevalnem pasu pa, čeprav za mano ni nikogar, skočijo pred mene (in to ponavadi brez žmigavca) in niti ne pospešijo. In akih pa se mi zdi, je kar veliko.

Če se ti to dogaja pogosto, bi reku, da se predvsem ti preveč voziš po prehitevalnem tudi ko je desni prost.

Zakaj takoj negativna konotacija? Lahko ti zagotovim, da se ne parkiram na prehitevalnem pasu. Kolono dohitim po voznem pasu in jo začnem prehitevati.
Jaz bi sedaj iz tvoje replike lahko sklepal, da si ti med tistimi, ki skačejo pred prehitevalna vozila.

1232 ::

Utk je izjavil:

Zelo me pa motijo vozniki, ki po voznem pasu na AC, vozijo na repu kolone, ko pa kolono dohitim po prehitevalnem pasu pa, čeprav za mano ni nikogar, skočijo pred mene (in to ponavadi brez žmigavca) in niti ne pospešijo. In akih pa se mi zdi, je kar veliko.

Če se ti to dogaja pogosto, bi reku, da se predvsem ti preveč voziš po prehitevalnem tudi ko je desni prost.

To ni res. Kot je rekel se to redno dogaja, sploh če kot jaz prehitevaš na pravilni varnostni razdalji, tistih par, ki so za tovornjakom bodo šli tako vsi pred tabo. Pa ok, naj gredo, če že ne morejo počakat, ampak če to naredijo trije, dam pa jaz samo desni smernik in počakam da se prehitevalni pas sprazne, ker to se potem zabaše za vsaj pol minute in jaz nimam tam kaj delat, če ne morem narediti tega kar mi ta pas omogoča - prehitevanja.
Jaz tudi, če sem za tovornjakom in vidim da se eden hitro približuje po prehitevalnem, dam desni smernik na tisto prvo pozicijo, ki se sama izklopi, da ve da lahko brez skrbi potegne mimo obeh.
Folk je preprosto fuknjen, tukaj nimamo kaj več za debatirati. Jaz preden se pomaknem levo, najprej pogledam če je frej, dam levi smernik, potem začnem pospeševati naprej, vmes gledam levo ogledalo, potem se pa šele premaknem levo. V bistvu mi sploh ni jasno kako ostali to lahko izvedejo tako brezskrbno, ampak očitno jim deluje tudi tako.
Večina vozi kot da imamo 2 vozna pasova, danes gledam enega, sva šla 2 na voznem 120, a tretji za nama je hotel 122, pa se je že premaknil levo. Ker ni bilo videti da bo prehitel prej kot v eni minuti (potem se je izkazalo da res ni), sem raje pred njim jaz prehitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

GupeM ::

DostMam je izjavil:

GupeM je izjavil:

...Ja, ker moramo upočasniti, ker se počasen zaspanec ne zna normalno vključiti. Ampak s tem prelagaš odgovornost zaspanca nase. Po zakonu SE MORA vključujoči prilagoditi in pospešiti do hitrosti, s katero se lahko varno vključi. In po zakonu se tistim na voznem pasu NI TREBA umakniti, je pa zaželeno in znak dobre vozniške kulture. Če pa se ne umaknem, prekrška nisem storil (sem pa debil, ki se noče/ne upa/ne zna umaknit). Medtem ko je tisti, ki se vključi z neprilagojeno hitrostjo še večji debil, hkrati pa stori še prekršek.

Če se še tako oklepaš zakonov, v dani situaciji moraš izbirati: (si) naredim škodo po zakonu ali pa upočasnim/odstopim, česarar mi zakon sicer ne brani. Inzistiranje na "po zakonu", je brezplodno. Zato ste tudi prišli do sklepa, da si po zakonu debil, oni drugi pa še večji.

Interesantno je, da večina "talentov" takoj odstopi od trdega upoštevanja zakonov, ko gre za omejitve hitrosti. Tam ne rečejo: "Po zakonu MORAM upoštevati omejitve."

Motiš se. Po zakonu (si) ne moreš narediti škode. Ker zakon tudi pravi, da če je možno, moraš preprečiti nesrečo. Če pa te izsili tako, da nesreče ni možno preprečiti, pa krivda ni tvoja in je v resnici drugi voznik povzročil škodo.

Ampak to, da jaz rešujem rit bedaka, ga ne bi smelo oprati krivde za storjen prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

mirator ::

predi je izjavil:

Evo, RTV iz neznanega razloga poroča o novem pravilu zavijanja desno pri rdeči, brez da bi omenili, da je za to potreben dodaten znak. Fino. Pa vsaj dvakrat so že to storili. V nacionalnem mediju. Na Balkanu.

https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479729...
https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479733... (07:10)

Kako so pa drugi mediji poročali o tej novosti?

1232 ::

V bistvu če bi imel za avto prostora, pa bi se ti še vrivali kot pravi mirator. Če bi hotel biti za ziher, bi moral voziti povsem na odbijaču, ampak potem imaš pa še veliko večjo nevarnost. Tako da je najbolje prehitevati na pravilni varnostni kot delam jaz.
Komur se ne dogaja, da se mu vrivajo, se očitno ne vozi po AC, ker to se dogaja za vsakim tovornjakom, ki pa so na vsak kilometer. Pa niti ne rabiš voziti na AC, samo danes zjutraj se je eden vključil na glavno pred mano. Tako da izsiljevanje prednosti je pri nas reden prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

predi ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

Evo, RTV iz neznanega razloga poroča o novem pravilu zavijanja desno pri rdeči, brez da bi omenili, da je za to potreben dodaten znak. Fino. Pa vsaj dvakrat so že to storili. V nacionalnem mediju. Na Balkanu.

https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479729...
https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479733... (07:10)

Kako so pa drugi mediji poročali o tej novosti?
Me niti ne zanima. Nacionalni medij bi moral biti pri takšnih zadevah bolj specifičen, saj ga marsikdo vzame kot edini vir resnice, zakonodaje pa ne bo šel brat, saj niti ne ve, kje bi jo našel.

Invictus ::

Da ne govorim o turizmi trenutno.

Lepo vozi po prehitevalnem 100-110, potem pa pizdfi ko mu poblendaš...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

Evo, RTV iz neznanega razloga poroča o novem pravilu zavijanja desno pri rdeči, brez da bi omenili, da je za to potreben dodaten znak. Fino. Pa vsaj dvakrat so že to storili. V nacionalnem mediju. Na Balkanu.

https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479729...
https://www.rtvslo.si/4d/arhiv/17479733... (07:10)

Kako so pa drugi mediji poročali o tej novosti?
Me niti ne zanima. Nacionalni medij bi moral biti pri takšnih zadevah bolj specifičen, saj ga marsikdo vzame kot edini vir resnice, zakonodaje pa ne bo šel brat, saj niti ne ve, kje bi jo našel.


Tukaj se kaže kvaliteta SLO novinarstva. Vsi prepisujejo/kopirajo od drugih, pri tem pa bolj malo uporabljajo možgane in ZKP. Novica mora biti oh in sploh, najbolše pa so v stilu "XY zabodel ŽNJ, ki se v bolnici bori za življenje".
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

mirator ::

Se opravičujem, ker sem repliciral @prediju glede medijev, ker je tole tema o talentih na cesti ne pa o talentiranih medijih. O tem se lahko odpre druga tema in verjamem, da se ji bo tudi nabralo nekaj strani. Tu pa debetirajmo res samo o izkušnjah v cestnem prometu.

predi ::

Glede na verjetnost, da bodo v tem primeru mediji odgovorni za nastanek novih talentov na naših cestah, bo tole tukaj kar prava tema.

mirator ::

To je zraslo povsem na tvojem "zeljniku". Sicer pa v temle poročanju, ne vidim strahov, ki jih navajaš.https://www.rtvslo.si/slovenija/visje-k...
Bolj so problematični talenti, ki prehitevajo v škarje ali po desni, ki vozijo po napačnem voznem pasu, ki izsiljujejo prednost, ki ovirajo promet, ki divjajo in še kaj bi se našlo. In za takšne prekrškarje prav gotovo niso krivi mediji, razen če si res tako labilna oseba, da vse verjameš.

predi ::

Vožnja v rdečo se ti pa ne zdi problematična?

mirator ::

Ne da se mi zdi, ampak je. Pa kaj sedaj iščeš dlako v jajcu, saj sem prej napisal "pa še kaj bi se našlo". Prekrškov je ogromno, sem jih pač nekaj navedel.

Ahim ::

fikus_ je izjavil:

Mislim, da ima že sedaj osebni zdravnik možnost in pravico "pacienta" napotit na pregled za zdravniški izpit. (Ne me točno držat za izbor besed)
Vendar kot kaže se zdravniki tega ne poslužujejo.

Ima, ampak tega dejansko nobeni ne pocnejo ... najbrz jih je strah da bi se komu zamerili, zato raje konformisticno pisejo napotnice za fiktivne tezave z izsiljenimi stopnjami nujnosti, kar povzroca se daljse cakalne vrste pri specialistih in skoduje/pobija druige ljudi, ki imajo dejansko tezave in pridejo po normalnem (predpisanem) postopku.

80 je povsem nesmiselna meja, vecini ljudi se vid zacne slabsati ze po 40. letu (ali pa sredi faksa ...) in pregledi bi dejansko lahko bili usklajeni s tistimi za delo, pa ne bi bilo dodatnih stroskov in potrate casa, edino malo vec bi zasluzili spec. medicine dela zaradi socialnih primerov, ki nujno rabijo voznisko za svojega bavarca, s katerim se prevazajo od lokala do CSD.

1232 ::

mirator je izjavil:

Utk je izjavil:

Zelo me pa motijo vozniki, ki po voznem pasu na AC, vozijo na repu kolone, ko pa kolono dohitim po prehitevalnem pasu pa, čeprav za mano ni nikogar, skočijo pred mene (in to ponavadi brez žmigavca) in niti ne pospešijo. In akih pa se mi zdi, je kar veliko.

Če se ti to dogaja pogosto, bi reku, da se predvsem ti preveč voziš po prehitevalnem tudi ko je desni prost.

Zakaj takoj negativna konotacija? Lahko ti zagotovim, da se ne parkiram na prehitevalnem pasu. Kolono dohitim po voznem pasu in jo začnem prehitevati.
Jaz bi sedaj iz tvoje replike lahko sklepal, da si ti med tistimi, ki skačejo pred prehitevalna vozila.

Saj niti ni treba da si ti v koloni na prehitevalnem. Danes jaz nisem bil, tako da mi ne more noben nič očitat. In sicer je bila že vsaj 10 avtomobilov dolga strnjena kolona na prehitevalnem, pa se nekako priguzita na levi pas še 2, ker se jima je počitniški prikoličar zdel prepočasen. Ni mi jasno kako, če je bila zelo strnjena kolona, očitno so zelo talentirani ali pa jim ni mar za svoj avto. Saj taki če ti prehitevajo brezglavo traktor izven naselij za vsako ceno, itak da bodo šli izvajat to tudi na AC kjer sploh noben ne vozi nasproti in je nevarnost 10x manjša, ker jo dobiš samo v rito.
Pa drugače zastopim zakaj tako vozijo, pa ne mislim teh, ki brezglavo uletavajo na levi pas, to je neumnost brez primere. Mislim te, ki kao prehitevajo. Če hočeš to izvajat pravilno gre veliko bencina, pa še močan avto rabiš. Sem se danes res potrudil in pod mojimi 200KM bi bilo težko kaj pravilno prehitet brez da mora tisti na prehitevalnem zavirat, ali pa bi moral vsakič čakat po 30-60s na res dovolj veliko luknjo. Ja, jaz bi s 50-100KM avtom raje čakal minuto kot pa da zaviram že tako dolgo kolono na prehitevalnem.
Včasih je tudi malo brezveze voziti "pravilno", ker jaz sem se danes vračal v vsako 100m luknjo, prehiteval šele ko je bil prehitevalni dejansko prost, potem pa pred kombijem na pospeševalnem moral vsakič pospeševat iz 4., seveda je bil dovolj daleč za mano da ga nisem oviral. Drugega na prehitevalnem ni bilo in bi bilo za promet vseeno če bi še jaz vozil po prehitevalnem. Na koncu sem mi že ni dalo več in sem vozil po voznem tistih 110-120.

DostMam ::

GupeM je izjavil:

...Motiš se. Po zakonu (si) ne moreš narediti škode...

Oba veva, da se ne motim, da je problematični stavek le figurativna okrajšava, ki opisuje dilemo izsiljenega voznika. Če bi se zakonov tako slepo držali, bi takšno izsiljevanje pri vključevanju na AC lahko bilo popolnoma zakonito, saj bi izsiljeni voznik moral prepračiti nesrečo in bi ga izsiljevalec lahko, nemara, celo tožil, če tega ne bi storil.

Kot rečeno, inzistiranje na "po zakonu", je brezplodno. Vozimo defenzivno, predvidevamo kaj bodo storili drugi soudeleženci in, v najslabšem primeru, dvakrat zakolnemo.

DostMam ::

mirator je izjavil:

Interesantno je, da večina "talentov" takoj odstopi od trdega upoštevanja zakonov, ko gre za omejitve hitrosti.
Jaz ne bi rekel, da večina, so pa seveda izjeme...

Nikakor nisem mislil na večino voznikov. Za "talente" gre. In priznam, da je tudi "talentov" čedalje manj. Vendar, ko me vsakodnevno prehiti (ocenjujem) 40% vozil dokler vozim po AC s 130 km/h...?
««
196 / 293
»»