» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
164 / 165
»»

GupeM ::

Fritz je izjavil:

Zelo veliko služb dela ob vseh mogočih urah, ker je taka specifika službe in/ali so takšne potrebe družbe. Sem oddelal dovolj nočnih, nedeljskih in prazničnih ur za eno življenje. A večina ljudi dela standardnih 8-ur. A se bo večina prilagajala nekaj tovornjakarjem ali morda obratno?

Kaj bo tovornjakar počel med 14:00 in 17:00, ko je kakih 100 km od doma? Mu boš ti plačal te 3 ure? Seveda ne.
Kaj se bo zgodilo, ko bojo vozili samo ponoči? Prvi v vrsti se boš pizdil, da ti celo noč ropota mimo hiše. Ok, zmanjšamo največjo dovoljeno hitrost, da ne bo toliko hrupa. Boš ti plačal podaljšan čas prevoza? Boš ti plačal nočne ure? Cene vsega se bojo dvignile in spet boš prvi v vrsti pizdil, da cene nenormalno rastejo in da če so pred pol leta lahko bile x eur, zakaj so se v pol leta dvignile z n odstotkov?

Delaš od doma, da bi razbremenil ceste in okolje? Pa ne zdaj, med epidemijo. V normalnih časih. Če delo od doma ni mogoče, si si našel službo tako blizu, da lahko greš peš? Zakaj ne? Zakaj bi se samo nekateri prilagajali, drugi pa ne? Sploh pa tebe motijo kamioni med konicami bolj kot ti motiš kamionarje, tako da je to tvoj problem, ne problem kamionarjev.

mirator ::

Lej @GupeM, ne vem zakaj tukaj nekaj nergaš brez veze. Ceste so za vse in na cesti ima vsak udeleženec svoje skrbi in časovne omejitve, kar sploh ni odvisno ali si zasebnik ali v službi - preprosto smo na cesti enakopravni. Seveda je najlažji odgovor, pa se prej odpravi na pot. Ampak je vprašanje, če se lahko. Seveda si vkalkuliraš možne zastoje, vendar roko na srce, je kar nekaj tovornjakarjev, ki kljub možnosti, nočejo sprostiti prometa za sabo. Imam pa, mogoče na srečo, tudi več izkušenj z vozniki tovornjakov, ki so se na prvem možnem mestu umaknili in spustili kolono naprej.

GupeM ::

mirator je izjavil:

Lej @GupeM, ne vem zakaj tukaj nekaj nergaš brez veze. Ceste so za vse in na cesti ima vsak udeleženec svoje skrbi in časovne omejitve, kar sploh ni odvisno ali si zasebnik ali v službi - preprosto smo na cesti enakopravni. Seveda je najlažji odgovor, pa se prej odpravi na pot. Ampak je vprašanje, če se lahko. Seveda si vkalkuliraš možne zastoje, vendar roko na srce, je kar nekaj tovornjakarjev, ki kljub možnosti, nočejo sprostiti prometa za sabo. Imam pa, mogoče na srečo, tudi več izkušenj z vozniki tovornjakov, ki so se na prvem možnem mestu umaknili in spustili kolono naprej.

Ja, točno to govorim. Ne moreš tovornjakarjem kar prepovedat vožnje med 6:00 - 9:00 in od 14:00 - 17:00. Ceste so za vse in vsak ima svoje skrbi in časovne omejitve. In tudi meni se vozniki kamionov ponavadi umaknejo. Ko sem živel še na starem naslovi, sem se velikokrat vozil v klanec po zelo ovinkasti cesti, pa mi je bilo logično, da se kamion ne bo umikal na vsakih 30 sekund. Prvič, za to ni dovolj primernih mest in drugič, prometa je preveč, da bi se stalno umikal, ko sta za njim 2 avta ali več. In tretjič, ko tak šlepar začne speljevat v klanec in se vključevat na glavno cesto, traja, preden doseže neko normalno hitrost in s tem še povečuje možnost naleta. Povsem brez problema sem za njim peljal do vrha klanca, kjer pa sta Petrol in manjše parkirišče. Tam se je pa v 95 % primerih vsak kamionar umaknil. Me je pa razjezilo, če se niti tam ni umaknil, to je pa res. Ampak zaradi tega nisem šel brezglavo prehitevat oz. še huje, prehitevat in nato pred njim zavirat.

Pač voziš za njim tistih nekaj kilometrov. "Izgubil" boš 5 minut. Precej več bi izgubil, če bi jim prepovedal vožnjo ob konicah. Ne tako neposredno, ampak posredno pa precej.

Fritz ::

GupeM je izjavil:


Ja, točno to govorim. Ne moreš tovornjakarjem kar prepovedat vožnje med 6:00 - 9:00 in od 14:00 - 17:00. Ceste so za vse in vsak ima svoje skrbi in časovne omejitve.

Pač voziš za njim tistih nekaj kilometrov. "Izgubil" boš 5 minut. Precej več bi izgubil, če bi jim prepovedal vožnjo ob konicah. Ne tako neposredno, ampak posredno pa precej.

Seveda lahko. Tako kot se jim je lahko prepovedalo vožnjo ob nedeljah in se jim bo po novem prepovedalo prehitevati na AC se lahko sprejme kakršnakoli regulacija tovornega prometa. In kot sem napisal, bi jim raje zaračunal trojno v konicah, potem se pa lahko sami odločijo, če bodo vozili.

Na relaciji, o kateri sem pisal to ni niti približno 5 minut, pa še to bi nekako preživel, če se ne bi v hrib cijazil v ustavljajoči se koloni čeprav so gospod tovornjakar imeli vso možnost, da se umaknejo. Jaz se z osebnim avtomobilom umaknem, če vidim, da koga res oviram, ker bo za oba bolj varno, da gre lepo naprej kot pa da gre kje na silo naprej.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Seveda lahko. Ampak kot sem rekel, to trojno cestnino, nočne ure in več urno čakanje boš na koncu ti plačal, ko boš v trgovini kupil sendvič za 25% več. Ampak seveda ti to ne bo prav. Je pa res, da boš do trgovine rabil minuto in 43 sekund, namesto minuto in 52. Ravno dovolj, da 25 % višjo ceno prineseš not s svojim ultra vrednim časom.

Lahko jim tudi prepovemo vožnjo nasploh. Lahko prepovemo tudi vožnjo osebnim avtomobilom.

Še vedno mi nisi odgovoril, če delaš od doma, da ne delaš gužve in pa če imaš službo dovolj blizu doma, da ni treba v avto.

Seveda, tako se pa ne gremo. V tem primeru bom pa jaz na slabšem, ne prevozniki.

Invictus ::

Tranzitnim tovornjakarjem iz Romunije in Ukrajine, ki pobirajo robo v Luki Koper in jo vlačijo čez mejo, bi komot dali termin kdaj se lahko vozijo.

Več kot 4 ure pa ne rabijo čez Slovenijo.

In pa prepoved prehitevanja tovornjakarjev bi rešila 90% problemov med prehitevanjem teh pederčin....
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

Prodajalcu gnile solate bo prilagojena hitrost odklenkala. Z novim letom prihaja avtocestna policija.

https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...

GupeM ::

Invictus je izjavil:

Tranzitnim tovornjakarjem iz Romunije in Ukrajine, ki pobirajo robo v Luki Koper in jo vlačijo čez mejo, bi komot dali termin kdaj se lahko vozijo.

Več kot 4 ure pa ne rabijo čez Slovenijo.

Takšni tovornjakarji ne delajo gužve od Zagorja proti AC kot pravi Ferzy.

m0LN4r ::

Problem je da imamo AC zelo strogo v obliki < cez drzavo. Manjka pa ena pametna hitra cesta med Mariborom in Zagrebom, ki je povezano potem z Graz na Dunaj.
Tista glavna cesta od Bistrice cez Podcetrtek do Brezic je preobremenjena, preovinkasta, prevec naselij je na njej in povprecna hitrost oz. pretocnost je katastrofalna.
Ce ne srecas na poti tam vsaj 3-4 sleperje, dva traktorja in en kup domacinov, ki priletijo iz brega na pol pijani, imas prekleto sreco.

Na relaciji MB-Zagreb bi jaz leta 2020 pricakoval, da prides z sleperjem v uri in pol.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mancini ::

A ti ne poznaš AC Šentilj-MB-mimo Ptuja-Gruškovje-Krapina-Zagreb
Iz MB je par km manj kot do LJ. Šlepar pa ne more priti v Zg v istem času kot v LJ zaradi meje in birokracije prestopa šengena. Res si ga mimo pihnil v obeh mislih

m0LN4r ::

A ti ne poznaš AC Šentilj-MB-mimo Ptuja-Gruškovje-Krapina-Zagreb
Pa je to slaba ura pa pol?
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mancini ::

Z avtom sigurno, koliko pa rabi kamion pa ne vem.
Iz Mb do Hr meje je 40 km avtoceste

Fritz ::

Invictus je izjavil:


In pa prepoved prehitevanja tovornjakarjev bi rešila 90% problemov med prehitevanjem teh pederčin....

Prepoved prehitevanja bo vstopila v veljavo z novim letom. To vsekakor je en majhen pozitiven korak.

Žal ti to nič ne pomaga ob konicah, ko je na obeh pasovih precej vozil, ker vsako vozilo, ki vozi 100 km/h ali manj povzroča zgostitve, vrivanje, zaviranja ipd. in veliko tovornih vozil ne vozi čez 110 kmh na cesti pa jih je v tem času kolikor hočeš.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

shadeX ::

Kaj mislite da je na splošno bolj varno za potovanje od točke A do B, magistrala ali avtocesta?

(Razumem da je zadeva relativna od primera do primera, mene bolj zanima na splošno).

m0LN4r ::

Logicno da avtocesta, ampak splosno v mojem primeru magistrala, ker se tam dirka z 100km/h manj. Na AC pa imam razpon od tam naprej, kjer se na magistrali najvisja hitrost konca.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

shadeX ::

Gledano na varnost ter finančno:

Magistrala prednosti:

1. Ponavadi krajša relacija
2. Manjše hitrosti

Magistrala slabosti:

1. Več ovinkov (ter s tem možnosti za nesrečo)
2. Faktor nasproti vozečih vozil
3. Večja obraba avtomobila


Avtocesta slabosti

1. Večje hitrosti (z varnostnega vidika bi to bila slabost, ne pa nujno s finančnega)
2. Pomavadi Daljše relacije
3. Ob nesreči so možnosti za preživetje manjše?
4. Vstopna točka za vožnjo po AC je vsaj 110EUR kar lahko nekaterim predstavlja problem (se pa potem čez leto lahko "zgliha")

Avtocesta prednosti:

1. Pomavadi Krajši čas potovanja
2. Ni faktorja nasproti vozečih vozil (manjše možnosti za nastanek nesreče)
3. Manjša obraba avtomobila (gorivo, amortizacija..)

Sem kaj spustil, narobe kategoriziral?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Invictus ::

Pozabil si na avtocestah precej manjšo nevarnost nesreče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

A110 ::

Že to da si pogledaš za koliko se je zmanjšalo število nesreč odkar so uvedli vinjete in se je večina prometa preselilo na avtoceste pove dovolj.

m0LN4r ::

Sem kaj spustil, narobe kategoriziral?
Recimo o nesrecah, sicer je res, da se vozis na AC hitreje, ampak se bos zelo zelo tezko zaletel frontalno v nasproti vozeci avto. Lahko pa seveda z 200km/h katapultiras nekam.

Prevec nasplosno, recimo tudi o ovinkih. Recimo "stara" avtocesta okoli Bruck an Mur je ovinkasta, da je 120km/h recimo nevarno, na magistralah kjer se vozim tu je pa prakticno manj ovinkov in je cesta ravna kot nasa AC.

A110 je dobro povedal. Samo bos to tezko razlozil neki mamci, ki jo je voznje vec kot 80 strah in zato ne gre na avtocesto. Sicer pa na katero "magistralo" mislis? Prinas je tam se vedno en kup pijanckov, traktorjev in vsega zivega za videt. Jaz zasrane avtoceste od traktoristov, bageristov, se nisem videl recimo.

PS: Pa na magistrali je faktor divjadi veliko vecji.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Evo slovenske cvetke, eni ne znajo prehitevat, mulci pa po gasu.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Avtocesta je definitvno bolj varna. To, da so v primeru trka možnosti za preživetje manjše ne drži, saj se vozila vozijo v isti smeri. Če se pri 200 km/h zaletiš v nekoga, ki vozi 100 km/h je verjetno bolje, kot če se zaletita dva nasprotivozeča, ki vozita vsak 60, bog ne daj 90.

Če upoštevaš še vse ostale motnje z regionalk, ki jih na avotcesti ni, je vožnja po AC definitivno bolj varna. Med te "motnje" štejem ovinke, divjad, kolesarje in pešce, križišča, ožje ceste, neurejene bankine, poškodovano vozišče, počasna vozila. Nenazadnje tudi stavbe tik ob cestah, škarpe, žive meje in še bi lahko našteval.

Kar se tiče pa porabe, je pa zelo odvisno. Pred leti sem se vozil dnevno izključno po regionalki, zdaj se vozim več po AC. Poraba mi je narastla za 1 - 1,5 l nekje. Še dlje nazaj pa sem se tudi vozil po drugačni regionalki, kjer je bilo ogromno hribov in ovinkov. Tam je bila pa poraba še bistveno večja.

maticb492 ::

GupeM je izjavil:

Avtocesta je definitvno bolj varna. To, da so v primeru trka možnosti za preživetje manjše ne drži, saj se vozila vozijo v isti smeri. Če se pri 200 km/h zaletiš v nekoga, ki vozi 100 km/h je verjetno bolje, kot če se zaletita dva nasprotivozeča, ki vozita vsak 60, bog ne daj 90.

Če upoštevaš še vse ostale motnje z regionalk, ki jih na avotcesti ni, je vožnja po AC definitivno bolj varna. Med te "motnje" štejem ovinke, divjad, kolesarje in pešce, križišča, ožje ceste, neurejene bankine, poškodovano vozišče, počasna vozila. Nenazadnje tudi stavbe tik ob cestah, škarpe, žive meje in še bi lahko našteval.

Kar se tiče pa porabe, je pa zelo odvisno. Pred leti sem se vozil dnevno izključno po regionalki, zdaj se vozim več po AC. Poraba mi je narastla za 1 - 1,5 l nekje. Še dlje nazaj pa sem se tudi vozil po drugačni regionalki, kjer je bilo ogromno hribov in ovinkov. Tam je bila pa poraba še bistveno večja.


To je čisto odvisno od avta in tvojega stila vožnje. Jaz na regionalki porabim konkretno več, ker moram več pospeševat, kot pa na AC. Pa še avto je narejen za dolge razdalje in nemške hitrosti.
X570 TUF, R9 3900X, 64GB 3600 CL18, G. Phoenix RTX 3080,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: maticb492 ()

solatko ::

Slabi vozniki tudi po AC vozijo slabo, na regionalkah pa sploh ne znajo vozit. Največji problem slabih voznikov je, da ne uporabljajo vzratnih ogledal in smerokazov, tako, da kjerkoli se nahajajo predstavljajo nevarnost za druge udeležence. Sami se ne zaletavajo, ker jih dobri vozniki rešujejo iz zagat, so pa nesreče pogoste, ko se sreča več slabih voznikov, ker nima kdo pazit na njih.
Delo krepa človeka

GupeM ::

maticb492 je izjavil:

To je čisto odvisno od avta in tvojega stila vožnje. Jaz na regionalki porabim konkretno več, ker moram več pospeševat, kot pa na AC. Pa še avto je narejen za dolge razdalje in nemške hitrosti.

Ne. Bolj je odvisno od regionalke, kot od avta. Zakaj pa moraš več pospeševati? Ker je cesta ovinkasta, z omejitvami, križišči ali gostim prometom, ali kar tako, ker ti tako paše?

Ko sem dnevno imel vožnje po regionalki, ki je bila po hribih in ovinkasta, sem moral precej zavirati in pospeševati. Takrat sem imel veliko porabo.

Ko sem se vozil po regionalki, kjer sem praktično bil v eno smer kakšnih 10 km na tempomatu 50, in kakšnih 35 km na tempomatu 90, je poraba zelo, zelo padla. Pa vse po ravnini.

Zdaj, ko se vozim večinoma po avtocesti, je poraba spet večja, ne pa tako velika kot v primeru prve regionalke. Ne morem pa primerjat s konkretnimi številkami, ker sem vmes menjal avto.

Ne boš mi pa prodal, da obstaja avto ki pri "konstantnih" 130 km/h porabi manj kot pri "konstantnih" 90 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

b3D_950 ::

Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
&#35946;&#24555;&#12377;&#12366;

mirator ::

Po moje nepotrebna nesreča in smrt:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/usod...
Res, da je ženska šla prehitevat nespamentno, pa verjamem, da bi nesrečo lahko preprečil prehitevani tovornjakar. Ker je ob nesreči odpeljal dalje, predvidevam da je bil šofer iz skupine "pravičnikov".

A110 ::

Ti povem kdo bi pa lahko definitivno preprečil nesrečo? Voznica

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: A110 ()

Siddh ::

Možno je da sploh ni opazil. Iz tovornjaka če ne gledaš neprestano v ogledala ne vidiš avta za sabo, še manj pa ga vidiš ko je navštric s tovornjakom pod kabino.


m0LN4r ::

Saj pa je imela izpit!
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

mirator - Spet eno splošno mnenje, ki z nesrečo nima nobene veze, ženska ni obvladala avtomobila, saj je kamion že prehitela, ni pa se znala pravilno umaknit na vozni pas, torej je peljala z neprilagojeno hitrostjo, glede na obvladanje vozila. Če bi vozila za tovornjakom, bi bila danes še živa.

Siddh - Kaj je to sploh pomembno, če ni oviral prometnega toka in ni za seboj vlekel kolne pod omejitvijo, prehitevani voznik ni storil nobene napake.

m0LN4r - To, da imaš izpit, ni zagotovilo, da avto tudi obvladaš, ti je pač uspela izpitna vožnja, tako kot mnogim, ki na cesto z vozilom, sploh nebi smeli.
Delo krepa človeka

MrStein ::

mirator je izjavil:

Po moje nepotrebna nesreča in smrt:
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/usod...
Res, da je ženska šla prehitevat nespamentno, pa verjamem, da bi nesrečo lahko preprečil prehitevani tovornjakar. Ker je ob nesreči odpeljal dalje, predvidevam da je bil šofer iz skupine "pravičnikov".

Evo odgovora, kaj je bolj varno , AC ali regionalka.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

solatko je izjavil:

mirator - Spet eno splošno mnenje, ki z nesrečo nima nobene veze, ženska ni obvladala avtomobila, saj je kamion že prehitela, ni pa se znala pravilno umaknit na vozni pas, torej je peljala z neprilagojeno hitrostjo, glede na obvladanje vozila. Če bi vozila za tovornjakom, bi bila danes še živa.

Napisal sem samo moj pogled (kot možnost dogodka) na opis nesreče v priloženem linku in torej nisem nič posploševal.
Sicer pa te nisem prosil za tvoje mnenje na moj post. Lahko me citiraš in napišeš, da se z mojim mnenjem pač ne strinjaš in lahko dopišeš svojega, ni pa se potrebno postavljati v nekakšnega razlagatelja (mimogrede, nobenega dokaza nimaš za to, kar si zapisal ampak je to tvoja insinuacija). Pa včasih je potrebno izluščiti tudi poanto.

donvito ::

Siddh je izjavil:

Možno je da sploh ni opazil. Iz tovornjaka če ne gledaš neprestano v ogledala ne vidiš avta za sabo, še manj pa ga vidiš ko je navštric s tovornjakom pod kabino.

February 21, 2018 ponudba avtooprema, dodatna oprema za vozila, tovornjaki

Ste vedeli, da je skladno z evropsko direktivo potrebno tovornjake, ki imajo nosilnost nad 3.5 t opremiti z vzvratnimi ogledali za tovornjake, ki omogočajo pregled nad mrtvim kotom?

Vsi tovornjaki in kamioni katerih nosilnost presega 3,5 tone morajo imeti vgrajena ogledala, ki nudijo vidljivost tudi v mrtvem kotu kot to narekuje evropska direktiva EU 2003/97/EC ter 2005/97/EC.

facepalm ::

donvito je izjavil:

Siddh je izjavil:

Možno je da sploh ni opazil. Iz tovornjaka če ne gledaš neprestano v ogledala ne vidiš avta za sabo, še manj pa ga vidiš ko je navštric s tovornjakom pod kabino.

February 21, 2018 ponudba avtooprema, dodatna oprema za vozila, tovornjaki

Ste vedeli, da je skladno z evropsko direktivo potrebno tovornjake, ki imajo nosilnost nad 3.5 t opremiti z vzvratnimi ogledali za tovornjake, ki omogočajo pregled nad mrtvim kotom?

Vsi tovornjaki in kamioni katerih nosilnost presega 3,5 tone morajo imeti vgrajena ogledala, ki nudijo vidljivost tudi v mrtvem kotu kot to narekuje evropska direktiva EU 2003/97/EC ter 2005/97/EC.

Seveda tovornjakar ima manj mrtvega kota, kot si tukaj predstavljajo. Ce spremlja promet za seboj (kar more), ni variante, da se ne bi zavedal, da so ga prehitevali.
Ko je avto "vstric pod kabino" ga tovornjakar komot opazi.
Hint: ce kot sopotnik v avtomobilu vidis gospoda v tovornjaku, vidi tudi on tebe
Ampak tukaj nima smisla razpravljat o tovornjakarjih, ker vecina preprosto ne razume (razvidno iz random postov tekom teme). Ne vem, ce jih je 5 v tej temi, ki so vozili kaj vecjega od L4 kombija.

Fritz ::

facepalm je izjavil:


Seveda tovornjakar ima manj mrtvega kota, kot si tukaj predstavljajo. Ce spremlja promet za seboj (kar more), ni variante, da se ne bi zavedal, da so ga prehitevali.
Ko je avto "vstric pod kabino" ga tovornjakar komot opazi.
Hint: ce kot sopotnik v avtomobilu vidis gospoda v tovornjaku, vidi tudi on tebe
Ampak tukaj nima smisla razpravljat o tovornjakarjih, ker vecina preprosto ne razume (razvidno iz random postov tekom teme). Ne vem, ce jih je 5 v tej temi, ki so vozili kaj vecjega od L4 kombija.

Eni smo in zato še vedno ponavljamo, da bi bilo manj nesreč, če bi tudi vozniki tovornih vozil upoštevali ZPrCP in se umikali, kadar ovirajo normalen tok prometa.

Za ta točno določen primer pa ne morem govoriti o krivdi udeležencev, ker imam za to na razpolago bistveno premalo informacij o poteku nesreče.

Imam pa sam v vozilu nameščeno kamero in enako predlagam tudi ostalim. Bistveno olajša dokazovanje okoliščin nesreče.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Siddh ::

facepalm je izjavil:

donvito je izjavil:

Siddh je izjavil:

Možno je da sploh ni opazil. Iz tovornjaka če ne gledaš neprestano v ogledala ne vidiš avta za sabo, še manj pa ga vidiš ko je navštric s tovornjakom pod kabino.

February 21, 2018 ponudba avtooprema, dodatna oprema za vozila, tovornjaki

Ste vedeli, da je skladno z evropsko direktivo potrebno tovornjake, ki imajo nosilnost nad 3.5 t opremiti z vzvratnimi ogledali za tovornjake, ki omogočajo pregled nad mrtvim kotom?

Vsi tovornjaki in kamioni katerih nosilnost presega 3,5 tone morajo imeti vgrajena ogledala, ki nudijo vidljivost tudi v mrtvem kotu kot to narekuje evropska direktiva EU 2003/97/EC ter 2005/97/EC.

Seveda tovornjakar ima manj mrtvega kota, kot si tukaj predstavljajo. Ce spremlja promet za seboj (kar more), ni variante, da se ne bi zavedal, da so ga prehitevali.
Ko je avto "vstric pod kabino" ga tovornjakar komot opazi.
Hint: ce kot sopotnik v avtomobilu vidis gospoda v tovornjaku, vidi tudi on tebe
Ampak tukaj nima smisla razpravljat o tovornjakarjih, ker vecina preprosto ne razume (razvidno iz random postov tekom teme). Ne vem, ce jih je 5 v tej temi, ki so vozili kaj vecjega od L4 kombija.


Predpostavljaš da gledajo v ogledalo. Večina tovornjakarjev je ravno tako zaspanih za volanom kot večina šoferjev avtov.


facepalm ::

Gledanje ogledal v tovornem vozilu je ze avtomatsko. Ce tega voznik ne pocne podzavestno, nima v tovornjaku kaj iskat.
Tovornjakar potrebuje ogledala tudi za tako banalno stvar, kot je voznja znotraj voznega pasu. Pri avtu ga gledas zato, da spremljas promet. Pri tovornjaku pa tudi zato, da spremljas kje vozis.

Fritz ::

facepalm je izjavil:

Gledanje ogledal v tovornem vozilu je ze avtomatsko. Ce tega voznik ne pocne podzavestno, nima v tovornjaku kaj iskat.
Tovornjakar potrebuje ogledala tudi za tako banalno stvar, kot je voznja znotraj voznega pasu. Pri avtu ga gledas zato, da spremljas promet. Pri tovornjaku pa tudi zato, da spremljas kje vozis.

Drži. Drži tudi, da sta tako voznik osebnega avtomobila kot voznik tovornega vozila odgovorna za varno in pravilno upravljanje z vozilom. A kakor tudi tovornjakarji radi poudarjajo, je profesionalno upravljanje s tovornimi vozili veliko bolj zahtevno in odgovorno od upravljanja osebnega avtomobila.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

m0LN4r ::

Zakaj pa je sploh prehitevala, ce ni bila prepricana, da lahko to stori varno upostevajoce svoje sposobnosti in prometa?
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

Jaz ugibam, da je vozila preblizu tovornjaku ter posledicno ni videla nasproti vozecega avtomobila v daljavi.
Pritisnila na gas, zavila z volanom in cez 5 sekund bum

IL_DIAVOLO ::

Ne vem, kaj sploh poleg vlacite voznika tovornjaka. Saj je sla voznica v skarje, ne on.

Tovornjak se pravilno prehiteva, da se oddaljis od tovornjaka, pokukas ce je fraj in prehitis asap. Ce ni pregledne ceste, nimas kaj prehitevat.

Pac butaste voznice, ki tolčejo avte in potek mi pravijo saj ti tudi skoz prehitevas. Eeej...samo kje, s kaksnim avtomobilom in na kaksen nacin.

Fritz ::

Za to, da se nesreče ne bi dogajale smo odgovorni vsi.

Žal se vse premalo ljudi zaveda, da se napake v prometu zlahka plačajo z lastnim/tujim življenjem ali z lastno/tujo trajno invalidnostjo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

m0LN4r ::

Se enkrat, ce ne mores, ne gres in ne smes prehitevat, basta.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Na tisti cesti od medvod do kranja se ne prehiteva, ne glede na to kakega drekača imaš spredaj.

Preproasto se ne vidi dovolj daleč naprej, da bi lahko prehiteval...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Fritz - Zato, da se dogaja toliko nesreč, je v veliki meri kriv zakonodajalec, ki s sprejeto zakonodajo, omogoča ljudem naredit vozniški izpit, ko vozila sploh še ne obvladajo, še manj pa dogajajnja v prometu.

Invictus - To cesto sem prevozil več kot tisočkrat, saj je bila pred AC edina pot v A. Cesta je odlična za prehitevat, samo ne čisto povsod, pazit si moral samo na gobarje!>:D
Delo krepa človeka

shadeX ::

Fritz - Zato, da se dogaja toliko nesreč, je v veliki meri kriv zakonodajalec, ki s sprejeto zakonodajo, omogoča ljudem naredit vozniški izpit, ko vozila sploh še ne obvladajo, še manj pa dogajajnja v prometu.


Potemtakem bi bil ti danes še vedno brez izpita.

solatko ::

shadeX - Mogoče, nič se ne ve, vem pa, da 50%-ov ljudi, ki so izpit delali zaradi tega, ker so ga pač vsi, tega nebi imelo in nebi delalo problemov na cesti.
Delo krepa človeka

Fritz ::

Na to, kdo je kako usposobljen ne moreš vplivati. Vsak vozi (recimo) primerno svojim sposobnostim in primerno stanju vozila ter njegovim zmogljivostim.

Pomembno je, da drugih ne ogrožaš, če si hitrejši in prehitevaš. Ravno tako je pomembno, da se umakneš, ko oviraš normalen tok prometa. Tako kot večina cest so tudi odnosi v prometu dvosmerni.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

solatko ::

Fritz - Če si voznik, veš kaj se pravi obvladat vozilo. Če naredijo izpit ljudje, ki nikakor ne morejo dojet obračanje volana pri vzvratnem bočnem parkiranju, potem se vse neha.
Če bi bil izpit v treh delih, kot sem predlagal, bi vse pomanjkljivosti prišle v teh treh urah na plan in bi kandidat, pač toliko časa obiskoval AŠ, da bi to odpravil.
Če poznaš kakšnega inštruktorja, ga vpašaj, koliko kandidatov, ki so z njim naredili vozniški izpit, zna voszit toliko, da bi jim ga on tudi potrdil. Odgovoru se boš fajn začudil, gre v smeri vsak 10 in več.

Soseda je delala izpit 2x v LJ in padla po 10-ih minutah, 3-jič, ga je šla delat v Kočevje in ga naredila v dobrih 20-ih, brez problema. Potem pa tako voznico srečaš na cesti in to ni ena, takih je veliko.
Delo krepa človeka

B34ST ::

Invictus je izjavil:

Na tisti cesti od medvod do kranja se ne prehiteva, ne glede na to kakega drekača imaš spredaj.

Preproasto se ne vidi dovolj daleč naprej, da bi lahko prehiteval...

Mar ni to najbolj ravna regionalka v SLO? Res da zadnjič ko sem šel, sem tudi raje vozil 80-90 kot da bi prehiteval, sploh ker je bila že noč in pred mano ni bil samo en avto, ampak redka kolona. Ampak iz 80 pa ne vidim problema da ne bi šlo prehitet na tako dolgih ravninah kot so na tej cesti. V boljših pogojih (kar zima sigurno ni) in če si več ali manj sam na cesti, pa na tej cesti 120-130 ni noben problem.
Sicer pa vidim da je potrdil že solatko.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()
««
164 / 165
»»