» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
165 / 165
»
»»

Invictus ::

solatko je izjavil:

Invictus - To cesto sem prevozil več kot tisočkrat, saj je bila pred AC edina pot v A. Cesta je odlična za prehitevat, samo ne čisto povsod, pazit si moral samo na gobarje!>:D

Tudi jaz, pa se vseeno ne počutim dobro na njej. Prehiteval neštetokrat z tistimi Zastavinimi jajci. Da ne govorim o tem, da je še betonska, iz 2. svetovne vojne... Ko si vesel, da si še živ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Fritz ::

solatko je izjavil:

Fritz - Če si voznik, veš kaj se pravi obvladat vozilo. Če naredijo izpit ljudje, ki nikakor ne morejo dojet obračanje volana pri vzvratnem bočnem parkiranju, potem se vse neha.
Če bi bil izpit v treh delih, kot sem predlagal, bi vse pomanjkljivosti prišle v teh treh urah na plan in bi kandidat, pač toliko časa obiskoval AŠ, da bi to odpravil.
Če poznaš kakšnega inštruktorja, ga vpašaj, koliko kandidatov, ki so z njim naredili vozniški izpit, zna voszit toliko, da bi jim ga on tudi potrdil. Odgovoru se boš fajn začudil, gre v smeri vsak 10 in več.

Soseda je delala izpit 2x v LJ in padla po 10-ih minutah, 3-jič, ga je šla delat v Kočevje in ga naredila v dobrih 20-ih, brez problema. Potem pa tako voznico srečaš na cesti in to ni ena, takih je veliko.

Na ravnanje drugih voznikov ne moreš vplivati, lahko samo nase.

Včasih je lahko dober voznik utrujen, pod vplivom zdravil ipd. in vozi zelo slabo. Imaš ljudi, ki so dobri vozniki pa dolgo niso vozili in niso še dobili občutka itn. Ne moreš izbirati s kakšnimi vozniki se boš srečal na cesti, lahko pa sam voziš varno in preudarno četudi dinamično.

Načeloma bi lahko imeli neko obliko izpita vsako leto, ker se razmere v prometu spreminjajo, uvajajo se novosti, avtomobili se spreminjajo itn. itn.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Se strinjam z rednim preverjanjem, vendar vsako leto se mi zdi nekoliko prepogosto. Mogoče bi rekel prva tri leta vsako leto, nato na recimo 5 let. Pa po recimo 60. letu starosti spet vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom, ki bi seveda moral biti bolj strog kot pregled za službo.

solatko ::

Invictus - Dobri vozniki nimamo odsekov, kjer se nebi počutili dobro, saj je predvsem od nas samih odvisno, kako bo potekala vožnja, zato se prilagajamo različnim situacijam in vplivom. To, da se na kakšni cesti ne počutiš dobro, je znak pomanjkljivega vozniškega znanja. Cesta LJ - KR in potem naprej do Kranjske gore ali Ljubelja, Bleda, ... je ena lepših slovenskih regionalk, dovolj pregledna in dovolj široka, da omogoča varno vožnjo, drugo pa je, kakšni vse bedaki se vozijo po njej. Sicer pa vsa zastavina jajca so šla vsaj 120, omejitev na tej cesti je pa koliko? Če si hotel prehiteti iz 80 s 4. (pet brzin je bila redkost), potem s 45KS+ res ni šlo, je morala zapet 3. in šaltanje v 4. pa si vsako prehitevanje lahko izvedel varno.

Fritz - Dober voznik ne gre za volan, če se ne počuti dobro, sploh pa ne, če mora jemati zdravila, ki lahko vplivajo na varno vožnjo. To je tisto, kar ti razlagam, slabi, neizkušeni, prepotentni,.... vozniki, niti ne vedo, da vozijo slabo, da trenutno niso za na cesto,..... vendar se vseeno spravijo v promet.

Jaz sem predlagal obvezno 10 letno preverjanje vseh voznikov, ravno tako v treh delih, regionalne in lokalne, mestna in AC. Kdor se slabo odreže, se mu da možnost, da v AŠ dopolni manjkajoče znanje ali pa naj izpit vrne. To bi morala financirat država in zavarovalnice, saj bi se slika prometne varnosti exponentno izboljšala.
Eno leto je vsekakor prekratka doba, v 10-ih letih pa je toliko sprememb, da se veliko voznikov ne zanjde več ali pa so bili že ob narejenem izpitu, nesposobni udeležbe v prometu.
Poleg tega, bi za frišne voznike, zahteval obvezn namestitev L tablice - začetnik, za dobo treh let, zato, da ga ostali vozniki opazijo in ne reagirajo živčno, na vsako napako začetnika.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

Se strinjam z rednim preverjanjem, vendar vsako leto se mi zdi nekoliko prepogosto. Mogoče bi rekel prva tri leta vsako leto, nato na recimo 5 let. Pa po recimo 60. letu starosti spet vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom, ki bi seveda moral biti bolj strog kot pregled za službo.
Tam po 60. obvezno.

Jaz sem pa bolj bojim taksnih kot sem jih imel danes v riti. Niso bili divjaki, ampak zapadel je svez sneg tam 1cm, ze ko si hodil je drselo. Potem pa izven naselja maksimalno 70 na ravnem, kot wasservagi, potem pa v ovinku, pod drevesi na poledenelem, kjer jaz zmanjsam hitrost, pa se ti nalimajo na rit. Pa kaj zdrave pameti ne upoabljajo?

Saj se pol res ne cudim, ko odletijo s ceste ravno najvecji "ziherasi", da je vsepovsod 70 univerzalna hitrost. Ce gre na ravnem 70, mora pa tut v ovink it isto, pa po bregu dol isto, kot po bregu gor.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

Vecina pameti sploh ne uporablja. Sploh ne razmisljajo kako vozijo, ker je za njih voznja le nepotreben task, da pridejo do zeljenega cilja.
Ne obremenjujejo se s tem kako vozijo, niti z varnostjo. V stilu.. meni se pa ze ne bo nic zgodilo, sej ne divjam...
Malo nas je takih, ki se (vecinoma) svojih napak zavedamo in kasneje tudi analiziramo situacijo ter premislimo kako bi se jim naslednjic izognili. Taki se najdemo v taki temi. Tisti problematicni se takih tem niti ne dotaknejo, ker jih promet enostavno ne zanima, tako kot mene ne zanimajo akcijske cene v Sparu ali "bonton" med black friday popusti. Skratka.. niso entuziasti.
Zato bi morali take voznike vsakodnevno osveščat o novostih in/ali nevarnosti. Bodisi z informativnimi letaki na dom, bodisi z oglasevalnimi panoji. In ne mislim na panoje "alkohol ubija", temvec v stilu: "Si sit kolon? Prispevaj k pretocnosti in uporabljaj smernike!". Letaki na dom pa naj bi obvescali voznike o novostih v CPP.

B34ST ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz sem pa bolj bojim taksnih kot sem jih imel danes v riti. Niso bili divjaki, ampak zapadel je svez sneg tam 1cm, ze ko si hodil je drselo. Potem pa izven naselja maksimalno 70 na ravnem, kot wasservagi, potem pa v ovinku, pod drevesi na poledenelem, kjer jaz zmanjsam hitrost, pa se ti nalimajo na rit. Pa kaj zdrave pameti ne upoabljajo?

Saj se pol res ne cudim, ko odletijo s ceste ravno najvecji "ziherasi", da je vsepovsod 70 univerzalna hitrost. Ce gre na ravnem 70, mora pa tut v ovink it isto, pa po bregu dol isto, kot po bregu gor.

Enako opažam jaz že odkar se vozim. V enem naselju s klancem dol bi se mi vsak dan limali na rit, če bi šel ob bolj prometnih urah, tako pa enkrat na teden. Izven naselja se jih losaš BP, potem kakšna šola ali zožanje, jih imaš pa spet v riti.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

m0LN4r ::

meni se pa ze ne bo nic zgodilo, sej ne divjam...
Yes. Taksne postavis v simulator, pa jim poves da je treba zavestno vozit in pred ovinkom zabremzat na 50km/h stevec je tam pred nosom. In potem se zgodi tocno kaj? V prvem ovinku 150 odleti dol, pol pa ja simulator ni realen. Butast primer, ampak na sihtu imamo simulator in se lepo vidi vzorec, naceloma "divjaki" oz. tisti, ki vejo osnove hitre voznje so bolj nagnjeni k temu, da bomo v simulatorju pred ovinkom zabremzali in dali v pravo prestavo, ocenili primerno hitrost.
Tejle saj pa ne divjam vozniki, pa niti prvega ovinka ne zvozijo, pa jim pred tem se ekstra razlozim: "prvi ovinek se ne da z vec kot 50 zvozit." Pol ko gume skripajo pa samo se bolj obracajo volan.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

meni se pa ze ne bo nic zgodilo, sej ne divjam...
Yes. Taksne postavis v simulator, pa jim poves da je treba zavestno vozit in pred ovinkom zabremzat na 50km/h stevec je tam pred nosom. In potem se zgodi tocno kaj? V prvem ovinku 150 odleti dol, pol pa ja simulator ni realen. Butast primer, ampak na sihtu imamo simulator in se lepo vidi vzorec, naceloma "divjaki" oz. tisti, ki vejo osnove hitre voznje so bolj nagnjeni k temu, da bomo v simulatorju pred ovinkom zabremzali in dali v pravo prestavo, ocenili primerno hitrost.
Tejle saj pa ne divjam vozniki, pa niti prvega ovinka ne zvozijo, pa jim pred tem se ekstra razlozim: "prvi ovinek se ne da z vec kot 50 zvozit." Pol ko gume skripajo pa samo se bolj obracajo volan.


Si me spomnil na en redbull competition, ki je bil cca 10 let nazaj. So postavili nevemkatero F1 igrico v lokal, skupaj z volanom in sedezem. Vsak je lahko sodeloval, zmagovalec je sel v finale v nek drugi lokal. Sem prisel na kavo in gledal kako se ljudje trudijo zvozit ovinke in skoraj vsakega zletijo ven.
Iz firbca sem proval (prvic igral karkoli podobnega simulaciji na volanu) in mi je bil cilj le to, da ostanem na stezi (slow in, fast out) in sem dosegel prvi cas, katerega ostali niso dosegli v celem dnevu. Na finale seveda nisem sel.
Seveda eno je realnost, drugo igrica, ampak princip je isti. Na prvem mestu je obvladovanje vozila, torej (kot pravi solatko) prilagojena hitrost.

m0LN4r ::

Nekateri grejo pa v ovinek z neko nakljucno nizko hitrostjo, ne z premisljeno. Ampak samo obracaj volan in vozi.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MrStein ::

Fritz je izjavil:


Načeloma bi lahko imeli neko obliko izpita vsako leto, ker se razmere v prometu spreminjajo, uvajajo se novosti, avtomobili se spreminjajo itn. itn.

Namesto tega imamo vsakih nekaj let "višje kazni" in neke "enodnevne akcije".

Kaj voliš, to imaš?

facepalm je izjavil:


Zato bi morali take voznike vsakodnevno osveščat o novostih in/ali nevarnosti. Bodisi z informativnimi letaki na dom, bodisi z oglasevalnimi panoji. In ne mislim na panoje "alkohol ubija", temvec v stilu: "Si sit kolon? Prispevaj k pretocnosti in uporabljaj smernike!". Letaki na dom pa naj bi obvescali voznike o novostih v CPP.

To sem predlagal že pred 10 leti. Mislim da v obliki TV oddaje. Novosti ter obnova znanja.

Ker zdaj vsak tretji nima pojma, kako se uporablja krožišče in podobne "fore".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

facepalm - Prvi v koloni ne vozi v koloni, zato ga ne briga. Ti bi s še več paprija smetil po državi. Taki reklamnih letakov ne berejo, končajo direkt v splošnih odpadkih (tudi to ne vedo, da gre papir posebej).
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - Prvi v koloni ne vozi v koloni, zato ga ne briga. Ti bi s še več paprija smetil po državi. Taki reklamnih letakov ne berejo, končajo direkt v splošnih odpadkih (tudi to ne vedo, da gre papir posebej).

Dal sem zgolj primer. Lahko so to tv oddaje, lahko v obliki spama pred youtube videom pac na nacin, da doseze cim vecji odstotek "problematicne" populacije. Lahko se pa uvede "kodo 95" tudi za vse nepoklicne voznike. Obnovit 1x na 5 let (ali letna predavanja) in mir.
Tako bi izlocili iz prometa najhujsi procent. Taki, ki prevozijo 2-3k km letno in imajo avto zgolj iz nuje, ceprav ne razumejo, da jih pride taxi ceneje.

solatko ::

facepalm - Komur avto služi za pridobivanje dohodka ali olajša gibanje zaradi zdravstvenih težav, se bo težko odločil za kak drug način premikanja, tudi, če dela samo 2-3kkm/leto. Gre za to, da veliko voznikov z opravljenim izpitom, sploh nebi smelo za volan iz takega ali drugačnega vzroka in o tem, bi morali odločat lećeći zdravniki in ne enkratni pregled na medicini dela, športa in prometa.
O voznikih bi morali odločati zdravniki, o vozilih avtomehaniki in ne baze tehničnih pregledov, izpit pa v treh stopnjah po 1 uro in bi se situacija v prometu precej izboljšala, potem pa še obvezne preizkuse na 10 let, brezplačno!
Mene ne zanima, koliko km prevozi voznik, mi je pa pomembno, da je takrat, ko je za volanom, za to usposobljen, psihofizično zdrav in, da ima tehnično brezhiben avto.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Marsikdo je za izpit se v jugi podmazal instruktorje, ker drugace ga nebi naredil.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

m0LN4r - Poznam kar nekaj fantov, ki so se naučili dobro vozit brez izpita in so ga naredili samo zato, da so zadostili zakonskim predpisom, večinoma so še danes dobri in predvsem varni vozniki, zato nehajte vedno in pri vsaki temi vlačit prejšnji sistem. Nihče, ki uporablja samo tisto, kar se je naučil v AŠ, ne bo nikoli pravi voznik.
Sicer pa so vozniška dovoljenja kupovali, ne pa podkupovali inštruktorjev, ker pri opravljanju izpita, inštruktor nima nobene besede, celo komisijo pa težko podkupiš, saj člana komisije, ki te vodi in ocenjuje, šef določi zjutraj, za vsak prijavljen izpit posebej.
Dejte se fantje malo umirit glede prejšnjih časov, ker pač niste takrat živeli in nimate pojma o pojmu, kako je takrat dejandko bilo. Podkupovanja je bilo garantirano manj, kot danes, ker je partija to anomalijo dejansko preganjala bolj, kot se to počne danes.

Takratne barabe, ki so sedele, danes svoje kriminalne dejavnosti, opravičujejo s kvazi političnimi preganjanji. Danes si pač več vreden, če si v prejšnjem sistemu nosil črtast dres, ne glede na vzrok.

Priznam pa, da si po vezah, lahko hitreje uredil marsikaj, samo za to ni bilo potrebno dajati denarja, razen pri nekaj malega izjemah, kjer pa višje podkupnine odpirajo vrata še danes.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

Zakaj bi bil prejsnji sistem nerelevanten, ce je mala vecina ljudi izpit delala pred 30-40 leti. Se kako relevanten podatek je to.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

ne ne, pozabljaš da so se takrat rejevali samo udarniški heroji, kot je naš dežurni prodajalec solate, ki so že do svoje 10 leta v nulo obvladal vožnjo, do 12 leta pa so izpopolnili tehnike prilagajanja fizike in prostora trenutnemu navdihu. Pri 18 jih je potem sam Tito prišel prosit, če bi vseeno šli naredit vozniški izpit, ker bodo s tem svetel vzor narodu in jih bodo po božje malikovali.

b3D_950 ::

Zakaj še vedno posipavajo ceste s peskom, če gre potem 5 avtomobilov in naredi špuro, in se potem samo kadi in uničuje asfalt in vse kar okrog ceste raste in živi?
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

m0LN4r ::

Peskom?
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

b3D_950 ::

aja si prekmurec. Pesek, drobno kamenje.
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

St235 ::

b3D_950 je izjavil:

aja si prekmurec. Pesek, drobno kamenje.


nisem vedel, da v butalah drobno kamnje pobija travo ob cesti. Kaj pa je zate alternativa?

GupeM ::

S čim pa naj bi jih? In to ni samo pesek, to sta pesek in sol. In sol je tista, ki uničuje asfalt in vse kar raste okrog, ne pesek.

Siddh ::

Potem ni treba spomladi tako hitro trave po bankinah kositi.


donvito ::

Policija išče voznika, ki je na prehodu za pešce oplazil otroka, ta se je v nesreči poškodoval

13.01.2021, 07.42

Kranjski policisti so v torek okoli 17. ure v ulici med Globusom in kinom Storžič v Kranju obravnavali trčenje neznanega voznika z manjšim temnim osebnim vozilom in mlajšega otroka, ki je poškodovan. Policija poziva voznika, da se jim javi, morebitne priče pa prosi za informacije na interventno številko 113 ali na anonimni telefon 080 1200.



Kot so sporočili s Policijske uprave Kranj, je otrok cesto pred starši prečkal na prehodu za pešce. Iz otrokove smeri je pogled na cesto zakrival neznan parkiran kombi. Avtomobil je na prehodu otroka oplazil, voznik se je ustavil, potem pa s kraja odšel.


Ok, kriv je voznik, tudi, če mu je pogled oviral kombi(2 kriv/napačno parkiranje, razen, če je za dostavo dovoljeno), bi moral zmanjšati hitrost ali celo ustaviti pred prehodom.
Krivi so tudi starši, če je otrok majhen in ga niso držali za roko ali šli z njim vštric.
Ne razumem pa tega, da noben od staršev ni zapisal registrske, saj se je šofer celo ustavil, najbrž pa starši niso bili 100m za otrokom.
Še dobro, da ni prišlo do kaj hujšega.

Siddh ::

Ni težko razumet. Ko se otroku kaj zgodi je tvoj fokus na tem da je otrok v redu.


mancini ::

m0LN4r je izjavil:

Marsikdo je za izpit se v jugi podmazal instruktorje, ker drugace ga nebi naredil.


Marsikdo je v naši lepi Sloveniji po letu 91 kupil izpit. Pa afere s kazenskimi točkami, ...
Zakaj forsiraš samo tisto kaj se je dogajalo v yugi

facepalm ::

donvito je izjavil:

Policija išče voznika, ki je na prehodu za pešce oplazil otroka, ta se je v nesreči poškodoval

13.01.2021, 07.42

Kranjski policisti so v torek okoli 17. ure v ulici med Globusom in kinom Storžič v Kranju obravnavali trčenje neznanega voznika z manjšim temnim osebnim vozilom in mlajšega otroka, ki je poškodovan. Policija poziva voznika, da se jim javi, morebitne priče pa prosi za informacije na interventno številko 113 ali na anonimni telefon 080 1200.



Kot so sporočili s Policijske uprave Kranj, je otrok cesto pred starši prečkal na prehodu za pešce. Iz otrokove smeri je pogled na cesto zakrival neznan parkiran kombi. Avtomobil je na prehodu otroka oplazil, voznik se je ustavil, potem pa s kraja odšel.


Ok, kriv je voznik, tudi, če mu je pogled oviral kombi(2 kriv/napačno parkiranje, razen, če je za dostavo dovoljeno), bi moral zmanjšati hitrost ali celo ustaviti pred prehodom.
Krivi so tudi starši, če je otrok majhen in ga niso držali za roko ali šli z njim vštric.
Ne razumem pa tega, da noben od staršev ni zapisal registrske, saj se je šofer celo ustavil, najbrž pa starši niso bili 100m za otrokom.
Še dobro, da ni prišlo do kaj hujšega.

Dejansko je bil v tem primeru voznik kombija v prekrsu, saj ne bi smel ustaviti niti parkirati vsaj 5m od prehoda za pesce.
Ce je bil s tem manevrom tudi delno odgovoren za nesreco, pa ti ne znam povedati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

Seveda je bil v prekršku. Kriv za nesrečo pa nikakor.

Tudi na parkirišču napačno parkiranega avta ne smeš poškodovati, čeprav je v prekršku.

facepalm ::

GupeM je izjavil:

Seveda je bil v prekršku. Kriv za nesrečo pa nikakor.

Tudi na parkirišču napačno parkiranega avta ne smeš poškodovati, čeprav je v prekršku.

Ne vem kako gledajo sodniki v tem primeru, saj zaradi napacno parkiranega vozila je bila ovirana preglednost.
Otrok je spregledal avto, voznik pa otroka. Seveda bi lahko voznik ze prej zmanjsal na okoli 2kmph in se tako izognil nesreci.
Ampak prepoved ustavljanja in parkiranja 5m od prehoda za pesce je ravno iz tega razloga.

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa ko stojijo vozila en za drugim tudi na zebrah? Ja, to mora voznik gledat in predvidevat, da bo nekdo skocil pred avto. To se dogaja vsak dan.

Krivda je jasna kot beli dan.

facepalm ::

Seveda je kriv voznik, to pa ne pomeni, da ni kombi prispeval k nesreci.
Tudi v avtosoli (kategorije C, D) so nas ucili, da v primeru, ko je prehod za pesce na dvopasovnici, se pescu ustavis le v primeru, da ze stopi na prehod.
Ce caka, zapeljes naprej. Zakaj? Ker ga tisti na sosednjem pasu ne vidi zaradi velikosti tvojega vozila. Ti zmanjsas hitrost, pesec precka, ti pred prehodom ustavis, avto na tvoji desni pa pesca zbije.
Nemalokrat sem kazal pescem, naj se ustavijo pred mojim vozilom, ker bi ce ne pristali na haubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

Ja, in? Tudi če ustaviš, nisi niti malo kriv za nesrečo. Niti prekrška nisi naredil.

Enako je tu. Tudi počasen voznik, ki za sabo vleče kolono ni kriv za nesrečo, če nekdo iz kolone prehiteva v škarje. Lahko dobi le kazen za oviranje prometa, tako kot lahko zgornji kombi dobi le kazen za nepravilno parkiranje. Z nesrečo nima to nobene veze.

Ko sem delal izpit in sem vozil mimo avtobusne postaje, kjer so na desni strani parkirani avtobusi, tudi tik pred prehodi za pešce, mi je inštruktor rekel, naj do prehoda pripeljem, kot da je pešec tam. Šele ko se prepričam da ga ni, naj peljem normalno naprej. Ni bilo pet minut, sem naredil ravno to napako, da skoraj nisem pripeljal dovolj previdno. Ustavil sem sicer do časa, ampak ustavitev ni bila ravno lepa.

facepalm ::

GupeM je izjavil:

Ja, in? Tudi če ustaviš, nisi niti malo kriv za nesrečo. Niti prekrška nisi naredil.

Enako je tu. Tudi počasen voznik, ki za sabo vleče kolono ni kriv za nesrečo, če nekdo iz kolone prehiteva v škarje. Lahko dobi le kazen za oviranje prometa, tako kot lahko zgornji kombi dobi le kazen za nepravilno parkiranje. Z nesrečo nima to nobene veze.

Ko sem delal izpit in sem vozil mimo avtobusne postaje, kjer so na desni strani parkirani avtobusi, tudi tik pred prehodi za pešce, mi je inštruktor rekel, naj do prehoda pripeljem, kot da je pešec tam. Šele ko se prepričam da ga ni, naj peljem normalno naprej. Ni bilo pet minut, sem naredil ravno to napako, da skoraj nisem pripeljal dovolj previdno. Ustavil sem sicer do časa, ampak ustavitev ni bila ravno lepa.

Vem, da ne bi bil kriv za nesreco. Sem podal samo primer kako lahko vecje vozilo (tudi kombi) zelo zmanjsa vidljivost.
V tistem primeru nesrece pa je nepravilno parkiranje kombija botrovalo temu, da je prislo do nesrece. Sej tudi ce parkiras sredi ceste (ali celo avtoceste) je ne bos odnesel z le 40eur kazni za napacno parkiranje, ce bo kdo zaradi tega obvozil tvoje vozilo in trcil v drugo :)
Pravim, da ne vem kaksna bi bila odlocitev sodnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Siddh ::

facepalm je izjavil:

Seveda je kriv voznik, to pa ne pomeni, da ni kombi prispeval k nesreci.
Tudi v avtosoli (kategorije C, D) so nas ucili, da v primeru, ko je prehod za pesce na dvopasovnici, se pescu ustavis le v primeru, da ze stopi na prehod.
Ce caka, zapeljes naprej. Zakaj? Ker ga tisti na sosednjem pasu ne vidi zaradi velikosti tvojega vozila. Ti zmanjsas hitrost, pesec precka, ti pred prehodom ustavis, avto na tvoji desni pa pesca zbije.
Nemalokrat sem kazal pescem, naj se ustavijo pred mojim vozilom, ker bi ce ne pristali na haubi.


Tako učijo, ker je to praktični nasvet. Tako kot v tesnem križišču tovornjaki počakajo, da se avti odpeljejo, da lahko s prikolico seka njihov pas.
Po predpisih in v primeru nesreče si pa v prekršku.


donvito ::

GupeM ::

Evo, še en primer prehitevanja s prilagojeno hitrostjo. Saj se ni nič zgodilo.

https://vimeo.com/500798137

solatko ::

GupeM - Ko se boš naučil, kaj pomeni termin prilagojena hitrost, boš ugotovil, da ta nima nobene veze s prehitevanjem. To kar si nalimal je hud prekršek, kakaršnega nebi smel narediti noben pameten voznik, ne glede na to ali je dober ali slab, to se enostavno ne počne.
Veliko voznikom, ki sploh ne vedo, da ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, se zaradi srečnih okoiščin nič ne zgodi, pa to vseeno ne pomeni, da vozijo prav.
Tistim, ki vedno vozijo s prilagojeno hitrostjo, se NIKOLI ne more zgoditi nič slabega.
Delo krepa človeka

donvito ::

solatko je izjavil:

GupeM - Ko se boš naučil, kaj pomeni termin prilagojena hitrost, boš ugotovil, da ta nima nobene veze s prehitevanjem. To kar si nalimal je hud prekršek, kakaršnega nebi smel narediti noben pameten voznik, ne glede na to ali je dober ali slab, to se enostavno ne počne.
Veliko voznikom, ki sploh ne vedo, da ne vozijo s prilagojeno hitrostjo, se zaradi srečnih okoiščin nič ne zgodi, pa to vseeno ne pomeni, da vozijo prav.
Tistim, ki vedno vozijo s prilagojeno hitrostjo, se NIKOLI ne more zgoditi nič slabega.

Si prepričan?

St235 ::

A ne vidiš, da je tovornjak s prilagojeno hitrotjo zapeljal s ceste, da je preprečil še hujšo nesrečo, ko je voznik osebnega vozila izgubil kontrolo?

Pozabljaš, da prilagojena hitrost vključuje tudi to da varno zapelješ na travo ali pa z viadukta, če treba.

predi ::

solatko je izjavil:

GupeM - Ko se boš naučil, kaj pomeni termin prilagojena hitrost, boš ugotovil, da ta nima nobene veze s prehitevanjem.
Daj, razsvetli nas s svojo neskončno modrostjo in razloži, kako naj prilagojena hitrost ne bi bila povezana s prehitevanjem. A prehitevanje morda ni vožnja? A s prilagojeno hitrostjo voziš selektivno?

B34ST ::

Za to kar je ta naredil ni nobene idealne hitrosti, ali je 80km/h (prednost je da se lahko ustaviš pred nasprotnim prometom, če gredo seveda tudi 60-80) ali 200km/h (prednost je da si hitro mimo, ampak je več možnosti za napake, v tem primeru tudi skoraj sigurno nalet), tako da je ne moreš pravilno prilagoditi in tako v tem primeru ne moreš govoriti o prilagojeni hitrosti.
On je imel drugače 2x počasnejšo hitrost kot se jo drugače rabi za tako prehitevanje. Nekih 13s sem nameril, itak se pa vidi da je kombi in da ima nikakve pospeške, to zame sploh ni prehitevanje, ampak vožnja mimo ali kako bi temu rekel. No ja, v bistvu je s težavo prehitel samo prvega, potem je imel itak noter že dovolj dobro hitrost. Ampak pravilna hitrost prehitevanja bi prišla v poštev na ravnini ali dolgem blagem levem ovinku, ne pa v slepem desnem ovinku zaradi dveh tovornjakov in visokega kombija. V desni ovinek mogoče lahko prehitevaš avte, če se vidi dovolj naprej, ne pa višja vozila, ki ti ovirajo pogled.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

facepalm ::

St235 je izjavil:

A ne vidiš, da je tovornjak s prilagojeno hitrotjo zapeljal s ceste, da je preprečil še hujšo nesrečo, ko je voznik osebnega vozila izgubil kontrolo?

Pozabljaš, da prilagojena hitrost vključuje tudi to da varno zapelješ na travo ali pa z viadukta, če treba.

Bwahahahaha:))) nailed it! ;)

solatko ::

donvito - Moj lapsus - ne moreš narediti nič hudega, seveda ti drugi še vedno strežejo po življenju.

predi - Tako, da ob zmotnem izračunu, še vedno uideš nazaj za avto, ki si ga nameraval prehiteti. Sicer pa je prehitevanje posebna kategorija v prometu in spada med še posebej nevarne elemente in ima zato kar precej omejitev, črta, klanec, prehod za pešce, ovinki,...... skratka ne smeš prehitevat, če ne vidiš dovolj daleč proste poti, da prehitevanje izvedeš varno, se pa podrazumeva, da tudi pri prehitevanju upoštevaš prilagojeno hitrost, sicer se ti lahko zgodi tiato, kar se je zgodilo ženski v Jeprci.

B34ST - Tudi vožnja mimo počasnega vozila, kar to vsekakor ni bilo (traktor, voziček, konjska vprega), se na takem mestu ne dela, saj kombi nima takih pospeškov, kot jih ima prehitevani pa jih pač ni uporabil, kaj pa, če bi jih in bi se nekaj dlje časa vozila drug ob drugem.

facepalm - Dobro, da se to ne dogaja vsak dan in ja, dve sekundi v prometu nista popolnoma enaki, zato,.....
Delo krepa človeka

GupeM ::

Ja, mislim da je tale kombi rabil 15 sekund, da je prišel pred kamion. Sicer mi pa ni jasno, kako folk ne more držat varnostne razdalje. Če to nekako razumem zjutraj na severni obvoznici, kjer ti z desne skačejo na prehitevalni pas takoj, ko imaš več kot 0.3 s varnostne razdalje, mi pa na lokalnih in regionalnih cestah res ni jasno. Tam ti noben ne skače vmes.
««
165 / 165
»
»»