» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
163 / 165
»»

nevone ::

Itak ne bos razumel, kaj ti hocem povedati, ampak poskusiti ni greh.


Vse kar si napisal sem razumela, nisi pa ti razumel vsega, kar sem zapisala jaz.

In ne podcenjuj ovčk, ker niso ovčke samo to, kar si ti predstavljaš da so.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

donvito ::

m0LN4r je izjavil:


To nima veze z nobenim egom, ampak koliko si pripravljen biti ovca potem, ker se nekje moras voziti tako kot je predpisano, ker kao nisi sposoben sam dolociti varne hitrosti, drugje pa kjer je bolj nevarno pa si prepuscen lastni presoji, kako hitro bos prisel cez ovinek. No ampak ja, ovcka bo pac neovcki rekla, da je egoist, ker se ne pusti nategnit na suho.

Itak ne bos razumel, kaj ti hocem povedati, ampak poskusiti ni greh. Mogoce pa bos nekega dne malo bolj spremljal, kje so table in kje ne pa bos prisel do istega zakljucka, da je vecina tega en velik BS. Ko bos pred enim ovinkom videl 60 in se vozil po tem "priporocilu" v naslednjem ovinku pa odletel z ceste, ker tam pa ni bilo "priporocila" oz. omejitve in si se pac drzal omejitve 90, ker so strokovnjaki tako dolocili, da manjsa hitrost ni potrebna.

Kdo ti pa brani, da ne pelješ več kot je predpisano, seveda na lastno odgovornost in ne se potem pritoževati, če te bo ujel radar ali bog ne daj, da nekoga zbiješ.
In zakaj misliš, če je omejitev 90 ali 60, da s to hitrostjo zapelješ tudi v ovinek, sploh nepregleden ali da ne poznaš ceste. Moraš pa res biti totalen idiot, 90 ali 60 je najvišja dovoljena, katero pa moraš prilagajati razmeram, kar ovinek sigurno je.
Da ne govorim o gumah, pogonu ...

m0LN4r ::

Se enkrat, cisto simple vsakdanja lokacija:
A - pregleden ovinek, omejitev 60, preverjeno peljes 90 brez problema, tudi 120 se da, realno pescev, kolesarjev ni
B - nepregleden ovinek, turisticna destinacija kolesarjev 3 metrska obcinska cesta, nobene posebne omejitve ali opozorila, preverjeno ga ni mozno speljati hitreje kot 60, tam pri 55 zacnejo gume podobno cviliti, kot pri prvem primeru pri 120

Zdaj pa se enkrat razlozi tu koncept varnosti.

katero pa moraš prilagajati razmeram, kar ovinek sigurno je.
Aha, torej je najvisja hitrost v zgornjem primeru za okras, saj razmere dopuscajo brez tezav ali posebne nevarnosti 90. V spodnjem primeru pa malo na oko, ker so strokovnjaki ocenili, da ta odsek ni dovolj nevaren za opozorilno tablo, pozor kolesarji in tablo 60.

Zdaj, ce bos rekel, da sem si ta dva primera izmislil, si definitivno premalo na cesti in ali premalo pozoren na okolico ob cesti.

mirator je izjavil:

Sedaj se je debata le nekoliko spravila v normalni tok.
Če pa začnem od začetka. Kdo sploh so talenti na cestah? Začelo se je z napisi na tablicah, potem pa nadaljevalo z nekaterimi prometnimi situacijami in na žalost kulminiralo v prepričevanje prepričanih proti prepričanemu @solatkotu.
Ampak, mene zanima nekaj drugega, kako bi bilo mogoče število talentov (pod talent razumem nekoga, ki na cesti počne nekaj, kar je za ostale udeležence lahko nevarno), ne izničiti, ampak vsaj minimizirati. Kar poglejte, v vseh gospodarskih in poslovnih panogah, imamo opravka s stroko in odgovornimi osebami, kjer se sicer tudi pojavljajo napake. V promet pa smo vpeti prav vsi, ne glede na izobrazbo ali družbeni status, od pešcev, kolesarjev, voznikov osebnih vozil in profesionalni vozniki. Torej izredno širok nabor. Pri tem pač moramo vedeti, da vsak voznik upravlja s smrtno nevarnim orožjem, to je vozilo.
In ker je to tako nevarna zadeva, je vse prepuščeno enemu tečaju in mogoče nekaj-kratnemu izpitu iz CPP. Kako si sploh lahko zamišljamo, da bomo potem vsi vozili, kar smo se naučili na tečaju iz CPP. Jaz sem bil v srednji šoli dober v matematiki, ki sem jo nadgradil na fakulteti, pa vseeno ne nejdem takoj vseh rešitev.
Mislim, da je problem v vzgoji in sicer bi morala biti prometna varnost vključenna že med igro v vrtcih, se nadaljevati v OŠ ter tudi v srednjih šolah. Če že ne v OŠ, pa bi v SŠ moral biti tudi praktičen preizkus na poligonu, kot so praktične ure tudi za stroko.
Sedaj pa na koncu še dilema glede alkoholizranosti. Jaz priznam, da sem včasih vseeno pogledal nekoliko pregloboko v kozarec in nato niti malo nisem ponosen. Se pa zavedam, da sem imel preklemansko srečo, da nisem povzročil karambola.
Ampak, 0,0 je pretirana favma, saj tudi zdravstvo priporoča kozarček vina po obedu. Torej v tem primeru, ne more biti več 00. Drugič, morali bi ukiniti vinarstvo (vinogradništvo sicer ne, ampak kdo bi se še potem s tem ukvarjal?). No in meja, ki je sedaj določena, omogoča ravno to. Lahko si privoščite kozarček vina ali eno pivo ali tudi šilce žganja in tudi dokazano (pa ne me sedaj, naj navajam vire - poiščite si jih sami) se s tem psihofizične lastnosti zdravega človeka ne bodo bistveno zmanjšale. Prav tako statistiska kaže, da so najhujše prometne nesreče s hudumi telesnimi poškodbami ali celo smrtjo, povzročili vozniki s precej prekoračeno stopnjo alkoholiziranosti.
Je pa na žalost tudi nekaj res. Ljudje smo pač različni in se na različne psihične dražljaje (izguba službe, smrt partnerja ali dobrega rijatelja, zaničevanje v službi itd), različno odzivamo.
In pa še, kar je sicer bilo že na tem forumu velikokrat zapisano, nevarni so tudi pravičniki v prometu, ki mislijo, da lahko (s fizično močjo, ali hitrim bremzanjem itd) disciplinirajo druge. Povsem prepričani v svoj prav, pa so pravzaprav vzrok morebitnih nesreč.

Enostavno, ce povzamemo kaj tu eni bluzijo, je resitev v enotni hitrosti znotraj in izven naselij, ki naj znasa maksimalno 50, AC pa omejit na 90.
Tistim, katerim se avto in voznja zdita se vedno nevarna, pa se naj odvzame izpit in se vozi kot sopotnik z nekom, ki ga ni strah.
Glede alkohola pa kot receno, konkreten dvig cen in ddv na alkohol v pijaci. Bo cez cas, ko se raja navadi veliko vec 0,5 voznikov, kot 2.0 voznikov.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nevone ::

Kar poglejte, v vseh gospodarskih in poslovnih panogah, imamo opravka s stroko in odgovornimi osebami, kjer se sicer tudi pojavljajo napake. V promet pa smo vpeti prav vsi, ne glede na izobrazbo ali družbeni status, od pešcev, kolesarjev, voznikov osebnih vozil in profesionalni vozniki. Torej izredno širok nabor. Pri tem pač moramo vedeti, da vsak voznik upravlja s smrtno nevarnim orožjem, to je vozilo.
In ker je to tako nevarna zadeva, je vse prepuščeno enemu tečaju in mogoče nekaj-kratnemu izpitu iz CPP. Kako si sploh lahko zamišljamo, da bomo potem vsi vozili, kar smo se naučili na tečaju iz CPP. Jaz sem bil v srednji šoli dober v matematiki, ki sem jo nadgradil na fakulteti, pa vseeno ne nejdem takoj vseh rešitev.


Vožnje avtomobila vseeno ne gre primerjati z nekimi širšimi znanstvenimi ali tehnološkimi ali družboslovnimi področji. To je en taka veščina, ki jo skoraj vsak lahko osvoji in se potem izvajanje dogaja napol avtomatsko, kjer možgani izvajajo naučene in natrenirane gibe in miselne procese. Nekateri se tega naučijo bolje drugi slabše, večina pa v nekem zadovoljivem okviru.

Drugo so pa zunanja pravila in omejitve, ki jih je treba upoštevati, kot so prometni predpisi in podobno. In nekateri tukaj hočejo povedati, da tega ne rabimo, če pa že imamo, pa morajo biti taka, da v vsakem trenutku zagotavljajo maksimalno varnost, sicer da so brez pomena, kar seveda ni res. Človek lahko deluje konstruktivno tudi v okviru smernic, ni treba, da mu vsak korak napišeš na list papirja ali na tablo. Samo nekateri se pa smernic ne bi držali, ker oni pa že vejo, kaj in koliko zmorejo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

solatko ::

nevone - Če bi nam bli mrtvi merilo, pijače že 50 let nebi smeli prodajat in uživat. Ko praviš, da hitrost dokazano ubija, mi prosim pokaži kak link ali statistični podatek, za nesreče, povzročena zaradi hitrosti, ki je bila višja od omejitve. Če bi hitrost ubijala, bi bili policisti, ki upravljajo provido, že zdavnaj pod rušo, pa vsi dirkači in vsi tisti, ki jih radar ujame na 200+, pa niso! Ne splača se govorit kar počez, pri hitrosti ubija neznanje, oziroma nasposobnost upravljanja vozila pri visokih hitrostih. Vsi, ki radi ali morajo hitro vozit, potrebujejo kaj več, od šolskih ur pri opravljanju vozniškega izpita, pa tudi Vransko pri tem ne pomaga nič.

Po drugi strani je pijača kriva za 1/3-ino smrtnih žrtev prometnih nesreč v SLO, torej tvoji prilagojeni pijančki, vseeno pobijajo druge udeležence v prometu in dostikrat v takih nesrečah, odnesejo celo glavo.

Vožnja vozila ni vesoljska zanost, je pa najkompleksnejše človeško opravilo, pri katerem je v rabi skoraj celo telo, roke, noge, glava, oči, ušesa, možgani, kjer dve sekundi v življenju nista popolnoma enaki in ni dveh čisto enakih situacij in dejavnost, ki je večopravilna, boš težko našla na tem svetu. Za kirurge se ve, kakšno izobrazbo rabijo, za pilote ravno tako, kovinar ne more bit vsak, ravno tako električar,....., voznik pa je lahko čisto vsak, ki je sposoben izpolniti izpitne pole in mu rata, brez napak prevozit izpitno vožnjo.
Zaradi voženj napol avtomatsko, je toliko nesreč in začuda, veliko jih je v bližini bivanja, ko pa večina voznikov, dejansko vozi avtomatsko, brez zaznavanja sprememb. Kot roboti, brez vgrajenih varnostnih programov.
V poklicih imaš različno sposobne ljudi, za promet pa to zanikate in mečete vse v isti koš, če prav so nekateri porabili kar nekaj časa in denarja, da so sovoje vozniške sposobnosti spravili na veliko višji nivo, kot to velja za povprečje, pridobivajo licence, ki potrjujejo določene večje sposobnosti upravljanja motornega vozila.
Mislite, da lahko provido vozi vsak policaj? Mislite, da VIP osebe lahko vozi vsak z B kategorijo?
Začudili bi se, kaj vse je zato potrebno.

Sicer pa, vožnja je čisto simpl, to lahko počne čisto vsak, da bi se človek včasih res zjokal, kako znajo ljudje ocenjevat različne dejavnosti.:'(
Delo krepa človeka

mirator ::

nevone je izjavil:

Kar poglejte, v vseh gospodarskih in poslovnih panogah, imamo opravka s stroko in odgovornimi osebami, kjer se sicer tudi pojavljajo napake. V promet pa smo vpeti prav vsi, ne glede na izobrazbo ali družbeni status, od pešcev, kolesarjev, voznikov osebnih vozil in profesionalni vozniki. Torej izredno širok nabor. Pri tem pač moramo vedeti, da vsak voznik upravlja s smrtno nevarnim orožjem, to je vozilo.
In ker je to tako nevarna zadeva, je vse prepuščeno enemu tečaju in mogoče nekaj-kratnemu izpitu iz CPP. Kako si sploh lahko zamišljamo, da bomo potem vsi vozili, kar smo se naučili na tečaju iz CPP. Jaz sem bil v srednji šoli dober v matematiki, ki sem jo nadgradil na fakulteti, pa vseeno ne nejdem takoj vseh rešitev.


Vožnje avtomobila vseeno ne gre primerjati z nekimi širšimi znanstvenimi ali tehnološkimi ali družboslovnimi področji. To je en taka veščina, ki jo skoraj vsak lahko osvoji in se potem izvajanje dogaja napol avtomatsko, kjer možgani izvajajo naučene in natrenirane gibe in miselne procese. Nekateri se tega naučijo bolje drugi slabše, večina pa v nekem zadovoljivem okviru.

Drugo so pa zunanja pravila in omejitve, ki jih je treba upoštevati, kot so prometni predpisi in podobno. In nekateri tukaj hočejo povedati, da tega ne rabimo, če pa že imamo, pa morajo biti taka, da v vsakem trenutku zagotavljajo maksimalno varnost, sicer da so brez pomena, kar seveda ni res. Človek lahko deluje konstruktivno tudi v okviru smernic, ni treba, da mu vsak korak napišeš na list papirja ali na tablo. Samo nekateri se pa smernic ne bi držali, ker oni pa že vejo, kaj in koliko zmorejo.
o+ nevone

Nisem hotel primerjati, kot pišeš s širšimi znanstvenimi ali tehnološkimi ali družboslovnimi področji temveč predvsem v smislu pregovora "kar se janezek nauči, to janezek zna". Ampak to, da ti nekaj pride v podzavest (zavestno več ali manj vsi vemo, kdaj kršimo predpise)je treba v zavest večkrat vtisniti. In to se najlažje naredi, ko so možgani še v formiranju. Zaradi tega se mi zdi, da je izpit za vožnjo z motornim vozilom, pridobljen samo s tečajem z vključujočo praktično vožnjo, pravzaprav prenos odgovornosti iz oblasti na posameznika.

donvito ::


Bi prav rad videl, kako se je končalo ... pametnjakovič prehitel, potem pa bremzal in je dobil kar mu gre. >:D

lufthammer ::

Mislim, da je problem v vzgoji in sicer bi morala biti prometna varnost vključenna že med igro v vrtcih, se nadaljevati v OŠ ter tudi v srednjih šolah.

To se že počne, v OŠ opravljaš celo izpit za vožnjo s kolesom. Toda, kaj ti vse to pomaga, če ti v Lj npr. zvečer nasproti po pločniku pripelje familija na kolesih brez luči in še po napačni strani ceste. Krasna vzgoja bodočih samostojnih kolesarjev.

Popolnoma enako, kot zagovarjanje enega štamprla za korajžo pred vožnjo!

Vam je pa pet na uro čez omejitev najhujši prekršek.
No, verjetno se vam tudi pisanje sms-ov med vožnjo ne zdi kaj hudega, eni se še hvalite s tem. In potem beremo: Iz neznanega razloga je zapeljal(a) na nasprotni vozni pas....V takem primeru je vsaka hitrost nad 0 že neprilagojena.

mirator ::

lufthammer je izjavil:

Mislim, da je problem v vzgoji in sicer bi morala biti prometna varnost vključenna že med igro v vrtcih, se nadaljevati v OŠ ter tudi v srednjih šolah.

To se že počne, v OŠ opravljaš celo izpit za vožnjo s kolesom. Toda, kaj ti vse to pomaga, če ti v Lj npr. zvečer nasproti po pločniku pripelje familija na kolesih brez luči in še po napačni strani ceste. Krasna vzgoja bodočih samostojnih kolesarjev.

Popolnoma enako, kot zagovarjanje enega štamprla za korajžo pred vožnjo!

Vam je pa pet na uro čez omejitev najhujši prekršek.
No, verjetno se vam tudi pisanje sms-ov med vožnjo ne zdi kaj hudega, eni se še hvalite s tem. In potem beremo: Iz neznanega razloga je zapeljal(a) na nasprotni vozni pas....V takem primeru je vsaka hitrost nad 0 že neprilagojena.

Najprej hvala, ker si sploh reagiral na moj post. Ne vem pa, če si dojel poanto. Tudi jaz sem v letih, ko še ni bil tako zgoščen promet, v OŠ naredil izpit za kolesarja. To je sicer v redu, vendar sem jaz mislil, da bi v OŠ in SŠ moral biti obvezni predmet, varnost v prometu. V SŠ bi moral biti tudi praktičen primer vožnje na poligonu.
Na ta način bi se tudi starše, ki te vzgoje nimajo, lahko discipliniralo.
Pač velja pregovor tudi v prometu, kar se Janezek nauči, to Janezek zna.
Kar se tiče hitrosti, pa je žal na tem forumu veliko pravičnikov in o tem nima smisla več debatirati.

m0LN4r ::

Eh, otroka je treba cim prej vpisat v karting solo in tekmovat, za CPP je cas pozneje. Ljudje itak premalo uzivamo :))
Z teorijo ni nic narobe, ampak praksa resuje nepredvidene situacije.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

Ja mogoče bi imel prav. Če bi to bilo omogočeno vsem OŠ, potem bi bila to delna zmaga, vendar je to misija nemogoče. Sicer pa otroka v OŠ ne moreš posaditi v avtomobil, lahko pa posadiš srednješolca. Srednje šole bi lahko imele s posameznimi avtošolami pogodbeni dogovor za nekaj urno pedagoško praktično vožnjo. S tem bi seveda bil državni proračun nekoliko obremnejen, vendar bi se na drugi strani zmanjšali stroški, zaradi prometnih nesreč.

mirator ::

Moram vseeno, ker je govora o talentih, objaviti še to. Danes sem se peljal po Šmartinki v Ljubljani in v križišču z uvozom v BTC doživel neprijetno presenečenje. Ko sem se križišču približeval z dovoljeno hitrostjo 60 km/h (ok, mogče mi je naštevcu pisalo 62 ali 63 km/h), se mi je kakšnih 100 m, še preden sem pripeljal v križišče, prižgala zelena luč. Ampak,ko sem pripeljal do križišča, sem se moral skoraj ustaviti. Iz BTC so namreč kar nadaljevali vožnjo globoko v redečo luč. Zame so to pravi talenti.

m0LN4r ::

Pa ni nujno avto. Lahko si kupis volan in menjalnik za PC in furas CPP igrice. Skoda da nima recimo kaksna Forza opcije, da igras kot simulator voznje po predpisih in s tem odklepas nove avte.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

b3D_950 ::

pomen prometne psihologije na varnost v cestnem prometu
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=12...
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

mirator ::

m0LN4r je izjavil:

Pa ni nujno avto. Lahko si kupis volan in menjalnik za PC in furas CPP igrice. Skoda da nima recimo kaksna Forza opcije, da igras kot simulator voznje po predpisih in s tem odklepas nove avte.

Seveda ni nujno avto. Tudi simulatorji so v redu, ki pa bi jih morale imeti, če že ne, osnovne šole pa vsaj srednje šole. V srednjih šolah bi morali simulatorji prikazati tudi posledice karambolov.
Kar se tiče privat doma pa igrice pač ne morejo nadomestiti prave vzgoje.

Fritz ::

donvito je izjavil:


Bi prav rad videl, kako se je končalo ... pametnjakovič prehitel, potem pa bremzal in je dobil kar mu gre. >:D


Če bi bilo po moje bi tovornjakar dobil kazensko zaradi nevarne vožnje in ogrožanja drugih. Skoraj vedno kadar se ob jutranjih konicah peljem na tej relaciji (običajno enkrat tedensko) kakšno tovorno vozilo vleče kolono od Zagorja pa do priključka na AC. Nekaj jih uspe tovorno vozilo prehiteti, večina pa se mora cijaziti za tovornjakom, ker se ta tudi pod razno ne umakne. Če je natovorjen to pomeni 60-70 celo pot kjer je omejitev 90 in 20-30 v klanec pred Trojanami.

Imam na kameri vsaj dva primera, ko je skorajda prišlo do nesreče zato, ker ljudje potem takšne tovornjake na silo prehitevajo in se spravljajo v nevarne situacije. Če bi se policisti malce bolj posvetili pretočnosti prometa in kaznovanju tistih, ki ostale sadistično ovirajo, v nasprotju s CPP, bi bilo manj nesreč in nevarnih situacij.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

donvito ::

Kakšne nevarne vožnje, kaj pa bluziš, na videu se lepo vidi, da ga je prehiteval na polno črto, nato ba bremzal. In tudi, ko se ustavita se lepo vidi, da ni naredil nobene kolone. In po tvoje bi se umaknil kam, zapeljal po bregu dol. Če bi malo počakal, se vidi iz posnetka, da bi ga lahko varno prehitel, mogoče bi se mu tudi tovornjak umaknil, ko bi se mu lahko, samo taki prepotentneži težko počakate par sto metrov, morate izzivati usodo, a ne.
Kaj pa imaš/jo na silo za prehitevati, če nimaš živcev za vožnjo, pojdi na avtobus.
Če veš, da je dosti tovornjakarjev na tvoji relaciji, se odpravi prej od doma, ne pa misliti, da se ti bodo vsi umikali, ker se tebi tako sprdne.

mirator ::

Iz tega posnetka se vidi, da sta bila na cesti na delu kar dva talenta. Ne vemo pa, zakaj je do te situacije prišlo?

Facebook dev ::

Zakaj je pa tale idiot brakecheckal tovornakarja?
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

b3D_950 ::

Psiha.press™.
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

Fritz ::

Zakon o pravilih cestnega prometa

44. člen
(razdalja med vozili)
(2) Varnostna razdalja mora ne glede na vozne razmere omogočati, da:
- lahko voznik zmanjša hitrost ali ustavi in s tem prepreči trčenje, če voznik, ki vozi pred njim, zmanjša hitrost ali ustavi,
- se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas.

45. člen
(hitrost vožnje)
(4) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.


Pa glede na to, da imam C in E kategorijo ter sem prevozil kar nekaj kilometrov s tovornimi vozili vem, da se je treba umikati če oviraš normalen tok prometa in povzročaš kolono, kar sem sam redno počel, saj je to ena od osnovnih reči, ki jih učijo na tečaju za voznike tovornih vozil. Psihotov je na cesti precej, še posebej pa so nevarni tisti v kabinah 5+ tonskih vozil, ker so takšna vozila bolj nevarna od osebnih vozil.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

44. Člen pade, ker voznik ki je prehiteval, ni omogočil kamionarju varne razdalje, ker je brez razloga zaviral.

45. Člen pade, ker se kamion ni bil dolžen umakniti, saj za njim ni bilo kolone. Če bi bila, bi jo proti koncu posnetka videl, da gre mimo, ko sta se ta dva ustavila.

Naslednji?

mancini ::

pa poišči še člen, kjer piše da ne smeš kar tako bremzat, tako kot je voznik osebnega vozila, tudi to je prekršek

m0LN4r ::

Facebook dev je izjavil:

Zakaj je pa tale idiot brakecheckal tovornakarja?
Dvomim, da brez razloga, ker to zgleda bolj kot mascevanje, ker je poskusal veckrat oz. kot da ga je hotel pripeljati do tega, da ustavi in se pogovorita.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Fritz ::

Ko je začelo zavirati je bilo osebno vozilo dovolj daleč vstran, saj sta po prehitevanju kar nekaj časa vozila. Seveda je nenadno nepotrebno zaviranje prepovedano in se mu ne moreš izogniti, če te nekdo prehiti, se vrže direktno pred tebe in nemudoma zavira. Če pa voziš za nekom in ta zavira iz kakršnegakoli razloga že, pa se vanj zaletiš, nisi imel varne razdalje in nisi prilagodil vožnje razmeram na cesti.

Glede umikanja nisem pisal za ta primer temveč za moje redne izkušnje na tej relaciji, sicer v nasprotni smeri kot je na posnetku. Tovornjakarji se tukaj tudi pod razno ne umikajo, čeprav je nekaj sto metrov pred tem klancem vozni pas dvojne širine in se tovorno vozilo lahko umakne brez ustavljanja.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Daj ne nakladaj ... Zdaj boš rekel, da samo na tem klancu tako vozijo? Kadarkoli se kje vozim, grejo kamioni vedno, ampak res vedno po desnem pasu, če sta dva pasova v isto smer v klanec. Ne verjamem, da je ta tvoj klanec kaj drugačen.

Fritz ::

Ta klanec ima samo en vozni pas v vsako smer, le nekaj sto metrov pred začetkom klanca je cesta v dolžini cca. 150-200 m razširjena, da se lahko tovorna vozila umaknejo. Po tem pa do vrha hriba oz. samih Trojan ne moreš prehitevati razen na silo. Če gre tam kolona osebnih vozil, je povprečna hitrost 50 km/h, če je spredaj tovorno vozilo pa 20-30 km/h. Gre za 3-4 km klanca z ovinki in glavno povezavo Zasavja z AC LJ-MB, kjer je ob konicah, med delovniki, precej prometa.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

Kaj sploh tovorna vozila počnejo na navadni cesti, kjer je avtocesta ?!?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

val46 ::

Pa tudi mislim da so že zdavnaj mimo ti časi, ko so kamioni vozili 20-30 km/h. Danes so kamioni sposobni voziti polno naloženi vsaj 60km/h v največje klance. Če ne bi bili, ne bi sploh smeli na AC. Če pa imate kakega "lokalnega patriota" tam z 30 let starim kamionom, pol pa možno ja.

m0LN4r ::

Ne niso, na breg Pecica poln sleper tudi ne gre hitreje kot 20-30... samo navzdol gre 40.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Siddh ::

Čez pečico ne gre hitreje ker so ovinki. Menda ne bo 10 tonski tovornjak vozil 70 čez tiste ovinke. Sicer pa po tisti ravnini navzdol proti Podplatu se da prehitet v obe smeri, če stisneš takoj izza ovinka.


B34ST ::

val46 je izjavil:

Pa tudi mislim da so že zdavnaj mimo ti časi, ko so kamioni vozili 20-30 km/h. Danes so kamioni sposobni voziti polno naloženi vsaj 60km/h v največje klance. Če ne bi bili, ne bi sploh smeli na AC. Če pa imate kakega "lokalnega patriota" tam z 30 let starim kamionom, pol pa možno ja.

Je še dosti starih tovornjakov po cesti, tisti oranžne barve, to ti gre v klanec polno naložen s peskom, komajda 10-20 km/h. Če je klanec res takoj za ovinkom, tudi 5km/h, da se moraš za en čas povsem ustaviti.
Pa tudi ti novi Mercedesi ne gredo ravno 60 v 12% klanec po regionalki z ovinki, prej 40.


Sicer pa po tisti ravnini navzdol proti Podplatu se da prehitet v obe smeri, če stisneš takoj izza ovinka.

Pa kolk jih zna stisnit takoj iz ovinka, kaj šele da bi med vožnjo planirali kdaj bodo prehiteli, kvečjem eden na 100, to se ti itak potem še vedno kak avto za njim nabere, ker ne znajo vsi na prvem mestu prehitet. Tovornjake je jeba prehitevat pa če imaš 2x več moči kot povprečni avto.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

Siddh ::

Celoten odsek pri Pečici kjer je težko prehitevat je dolg dobrih 5km, mogoče manj. Ta čas pač potrpiš. Nisi sam na cesti. Razen na vrhu tistega brega tudi ni nekega pametnega mesta za umikanje.


Fritz ::

Siddh je izjavil:

Celoten odsek pri Pečici kjer je težko prehitevat je dolg dobrih 5km, mogoče manj. Ta čas pač potrpiš. Nisi sam na cesti. Razen na vrhu tistega brega tudi ni nekega pametnega mesta za umikanje.

Če dohitiš tovorno vozilo, ko se že vzpenja, res ni druge kot potrpeti. Če pa se voziš za njim v koloni vse od Zagorja in to pod omejitvijo, ker je na tisti cesti precej ovinkov (ki jih osebna vozila lažje in hitreje odpeljejo) in se to tovorno vozilo ne umakne na vsaj dvajsetih možnih mestih pa je to nesprejemljivo, protizakonito in nesramno do drugih udeležencev v prometu, na koncu pa tudi nevarno, ker začnejo vozniki osebnih vozil prehitevati na silo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Siddh ::

Razumem. Ampak razumi ti šoferje. Šefi pritiskajo, sitksajo za vsako minuto zamud. Ni samo voznik kriv, krivi so tudi delodajalci in zakonodoja ki omogoča takšno izkoriščanje. Pa pomanjkanje nadzora. Pri nas že par let čez ulico za lokalni promet vozijo polno naloženi tovornjaki ker ne rabi it par kilometrov okrog do priključka na avtocesto. Tudi ko so bili pogostejši nadzori prometa čez to cesto se tovornjakov ni ustavljalo. Na začetku ceste z obeh strnai pa je znak prepovedan promet za tovorna vozila.


Fritz ::

Siddh je izjavil:

Razumem. Ampak razumi ti šoferje. Šefi pritiskajo, sitksajo za vsako minuto zamud. Ni samo voznik kriv, krivi so tudi delodajalci in zakonodoja ki omogoča takšno izkoriščanje. Pa pomanjkanje nadzora. Pri nas že par let čez ulico za lokalni promet vozijo polno naloženi tovornjaki ker ne rabi it par kilometrov okrog do priključka na avtocesto. Tudi ko so bili pogostejši nadzori prometa čez to cesto se tovornjakov ni ustavljalo. Na začetku ceste z obeh strnai pa je znak prepovedan promet za tovorna vozila.

Jih ne razumem in jih ne bom. Še manj razumem policijo, ki se premalo ukvarja z njimi. Varnost v prometu je zelo odvisna od tega kako se udeleženci obnašamo en do drugega. Če eni ne spoštujejo predpisov, jih ne bodo tudi drugi in hitro pridemo do nevarnih situacij.

Lahko bi na enak način napisal, da gre pri tistem objestnem prehitevanju voznika osebnega avtomobila in zaviranju le tega razumeti, saj se tudi njemu mudi in se upravičeno jezi, ker ga nekdo ovira. Temu seveda ni tako. Ni ravnal prav, tako kot vozniki tovornih vozil pogosto ne ravnajo prav, ko ovirajo prometni tok.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Fritz je izjavil:

Lahko bi na enak način napisal, da gre pri tistem objestnem prehitevanju voznika osebnega avtomobila in zaviranju le tega razumeti, saj se tudi njemu mudi in se upravičeno jezi, ker ga nekdo ovira. Temu seveda ni tako. Ni ravnal prav, tako kot vozniki tovornih vozil pogosto ne ravnajo prav, ko ovirajo prometni tok.

Ne. Če bi se mu mudilo, ne bo zaviral po prehitevanju. Če se mu ni mudilo, ne vem zakaj je šel sploh prehitevat čez polno črto. Tako da njega res ne razumem. Voznike kamionov pač ...

Fritz ::

GupeM je izjavil:

Fritz je izjavil:

Lahko bi na enak način napisal, da gre pri tistem objestnem prehitevanju voznika osebnega avtomobila in zaviranju le tega razumeti, saj se tudi njemu mudi in se upravičeno jezi, ker ga nekdo ovira. Temu seveda ni tako. Ni ravnal prav, tako kot vozniki tovornih vozil pogosto ne ravnajo prav, ko ovirajo prometni tok.

Ne. Če bi se mu mudilo, ne bo zaviral po prehitevanju. Če se mu ni mudilo, ne vem zakaj je šel sploh prehitevat čez polno črto. Tako da njega res ne razumem. Voznike kamionov pač ...

Zelo enostavno. Mene tudi kdaj prime, da bi prehitel takšnega oviralca in potem pred njim vozil 20 km/h, da bi mu pokazal kako je to, če te nekdo ovira. A na koncu tega ne naredim, ker se lahko moje delovanje sprevrže v nasilje in ker je za ukvarjanje s takšnimi prekrškarji pristojna policija.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Fritz je izjavil:

Zelo enostavno. Mene tudi kdaj prime, da bi prehitel takšnega oviralca in potem pred njim vozil 20 km/h, da bi mu pokazal kako je to, če te nekdo ovira. A na koncu tega ne naredim, ker se lahko moje delovanje sprevrže v nasilje in ker je za ukvarjanje s takšnimi prekrškarji pristojna policija.

Aha. Jaz sem pa mislil da tega ne narediš zato, ker se ti mudi in si zaradi tega sploh šel prehitevat.

B34ST ::

Saj na cesti se ti vedno mudi, malokdo gre na cesto zato ker bi imel preveč časa. Počasna vožnja za tovornjakom sicer nima veze s tem koliko se ti mudi. Če kdo ne zastopi kaj hočem povedat, si naj namesto tovornjaka naslika kolo. Sicer pa v klance tovornjaki tudi niso dosti hitrejši.
5km take vožnje je že kar veliko. Če je možno se vmes sicer lahko ustaviš za kakšno minuto, vsaj meni je bolj ugodno stati na mestu kot pa voziti počasi, ampak tudi tako ti bo spet hitro v napoto. Daljših postankov pa ne moreš delat, tudi če bi imel dovolj volje, ker potem reskiraš da te ulovi naslednji tovornjak in je šlo čakanje v nič.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

Invictus ::

Vsa tovorno vozila bi morala že zdavnaj imeti obvezen zakonski GPS tracking.

Pa bi konec meseca samo dobili položnico. Bi bil hitro mir, pa še znebili bi se cel kup šalabajzerskih prevoznikov s TAM tovornjački...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Fritz ::

Se popolnoma strinjam, poleg tega bi jim morali ob konicah prepovedati vožnjo ali zaračunati trojno cestnino (kar bi imelo več ali manj enak učinek). Dostava se lahko vedno organizira izven konic, ne pa da je ravno tedaj skoraj največ tovornih vozil na cesti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

solatko ::

Če 5km ne zdržite vožnje za kamionom, potem niste sposobni bit na cesti. Problem pri teh oviralcih prometa je v tem, da cela kolona za njim ne vzdržuje medesebojne razdalje, ki bi omogočala varno prehitevanje. Jaz raumem nekoga, ki se vsak dan vozi, na pol zaspan v službo, veliko prej, da dobi pp in se mu ne da prehitevat kamiona, ne zastopim pa tega, da ne vozi na taki razdalji, ki bi drugemu omogočila, da se umakne vmes, potem pa, kdor si želi, če je varno, naj kamion prehiti.

Vsako jutro sem eno leto srečeval kolono iz Ivančne gorice (okoli 2 km naprej se je začela AC), prvi so vozili okoli 60-70, če prav bi lahko 90, za njimi pa na desetine vozil, na 3-5m razmika, med vozili in vsi ob sredinki črti in enako se je dogajalo ob dveh, ko sem se vračal v LJ.
Zakaj ne vzdržujete razdaljo vsaj 10m, mi nikoli ni bilo jasno, saj tudi zavirat in pospeševat v tem primeru ni potrebno skozi?
Delo krepa človeka

Fritz ::

Na tem odseku in marsikje tega enostavno ne moreš narediti. Mest, kjer se da prehitevati, je zelo malo in v konicah je tudi promet v nasprotni smeri gostejši. Tukaj ne govorim o tem, da se ne da voziti 5km za tovornjakom temveč je težava v tem, da se počasi pelješ 20km za tovornjakom in potem še 5 km ekstremno počasi. In ne gre za to, da bi samo nekateri prehitevali temveč bi to naredila večina, če bi lahko. Res, da so ovinki a se da peljati 60-90 km/h, tovornjak pa tam pelje 40-70 km/h.

Sam kot voznik tovornega vozila kaj takšnega nisem privoščil nikomur in sem se zato ustavljal, če se je le dalo. Teh nekaj minut ustavljanja na eni daljši vožnji itaq ne igra nobene vloge, ko si enkrat na AC je pa to čisto druga zgodba.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

GupeM ::

Fritz je izjavil:

Se popolnoma strinjam, poleg tega bi jim morali ob konicah prepovedati vožnjo ali zaračunati trojno cestnino (kar bi imelo več ali manj enak učinek). Dostava se lahko vedno organizira izven konic, ne pa da je ravno tedaj skoraj največ tovornih vozil na cesti.

Tako, ja. Prepovejmo jim ob konicah, ker je gužva. Prepovejmo jim ob koncih tedna, ker je gužva. Prepovejmo jim takrat ko ni konic, ker se potem ne da niti takrat normalno vozit, ko ni gužve. Prepovejmo jim ponoči, ker nas zbujajo ko se vozijo mimo hiše. Jedel bom pa zemljo, ali asfalt, dokler ga ne zmanjka, ker ga ne bojo več mogli pripeljati.

Fritz ::

GupeM je izjavil:

Fritz je izjavil:

Se popolnoma strinjam, poleg tega bi jim morali ob konicah prepovedati vožnjo ali zaračunati trojno cestnino (kar bi imelo več ali manj enak učinek). Dostava se lahko vedno organizira izven konic, ne pa da je ravno tedaj skoraj največ tovornih vozil na cesti.

Tako, ja. Prepovejmo jim ob konicah, ker je gužva. Prepovejmo jim ob koncih tedna, ker je gužva. Prepovejmo jim takrat ko ni konic, ker se potem ne da niti takrat normalno vozit, ko ni gužve. Prepovejmo jim ponoči, ker nas zbujajo ko se vozijo mimo hiše. Jedel bom pa zemljo, ali asfalt, dokler ga ne zmanjka, ker ga ne bojo več mogli pripeljati.

Ob konicah. Vse ostalo si sam naplozal.

Pa mimogrede, ponoči se v naseljih ali v bližini naselij omeji hitrost, da ne povzročajo toliko hrupa in lahko komot vozijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

solatko ::

Fritz - Zaprta središča mest in cone brez prometa, imajo dovoljenje za dostavo do 9-te ure zjutraj, torej, so kamioni prisiljeni bit v konicah, ravno tam, kjer je promet najgostejši.
Naj bolj elegantno bi bilo, transport na železnice in samo lokalni razvoz z manjšimi tovornjaki, lahko tudi električnimi, tako pa smo dali težke miljarde za AC križ, da se gor bašejo kamioni, katerim se še raalne cestnine ne sme računat (glede na obrabo cestišča, nekaj 1000x več, kot osebni avto).
Delo krepa človeka

GupeM ::

Fritz je izjavil:

GupeM je izjavil:

Fritz je izjavil:

Se popolnoma strinjam, poleg tega bi jim morali ob konicah prepovedati vožnjo ali zaračunati trojno cestnino (kar bi imelo več ali manj enak učinek). Dostava se lahko vedno organizira izven konic, ne pa da je ravno tedaj skoraj največ tovornih vozil na cesti.

Tako, ja. Prepovejmo jim ob konicah, ker je gužva. Prepovejmo jim ob koncih tedna, ker je gužva. Prepovejmo jim takrat ko ni konic, ker se potem ne da niti takrat normalno vozit, ko ni gužve. Prepovejmo jim ponoči, ker nas zbujajo ko se vozijo mimo hiše. Jedel bom pa zemljo, ali asfalt, dokler ga ne zmanjka, ker ga ne bojo več mogli pripeljati.

Ob konicah. Vse ostalo si sam naplozal.

Pa mimogrede, ponoči se v naseljih ali v bližini naselij omeji hitrost, da ne povzročajo toliko hrupa in lahko komot vozijo.

Nisem naplozal. Samo naštel sem, kaj vse bi govoril, če bi jih prepovedali ob konicah. Kaj misliš da so vozniki roboti? Da bojo ves čas vozili ponoči? Da bojo vozili od devetih do dveh, nato bojo 4 ure nekje stali, nato pa še malo vozili?

Sicer pa lahko ti delaš ponoči ali pa od doma, pa te kamioni ob konicah ne bojo motili. Aja, ne, to pa ne.

Invictus ::

solatko je izjavil:

Fritz - Zaprta središča mest in cone brez prometa, imajo dovoljenje za dostavo do 9-te ure zjutraj, torej, so kamioni prisiljeni bit v konicah, ravno tam, kjer je promet najgostejši.
Naj bolj elegantno bi bilo, transport na železnice in samo lokalni razvoz z manjšimi tovornjaki, lahko tudi električnimi, tako pa smo dali težke miljarde za AC križ, da se gor bašejo kamioni, katerim se še raalne cestnine ne sme računat (glede na obrabo cestišča, nekaj 1000x več, kot osebni avto).

Ne bi mešal zraven železnice, sploh ko je zdaj tovorni promet v tuji lasti...

Slovenija bo čez 20 let tako ali tako brez železnice, saj se bo tudi tovor premaknil iz luke Koper v Trst, kjer bodo dobili moderno železnico čez Avstrijo. Luka Koper pa najbrž v Madžarski lasti...

In bomo spet postali destinacija za svinjske prašne tovore...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Fritz ::

solatko je izjavil:

Fritz - Zaprta središča mest in cone brez prometa, imajo dovoljenje za dostavo do 9-te ure zjutraj, torej, so kamioni prisiljeni bit v konicah, ravno tam, kjer je promet najgostejši.
Naj bolj elegantno bi bilo, transport na železnice in samo lokalni razvoz z manjšimi tovornjaki, lahko tudi električnimi, tako pa smo dali težke miljarde za AC križ, da se gor bašejo kamioni, katerim se še raalne cestnine ne sme računat (glede na obrabo cestišča, nekaj 1000x več, kot osebni avto).

Šleperji ne vozijo v središča. Tja vozijo 5-tonci in manjši dostavni tovornjaki. Šleperji vozijo do logističnih središč in vozlišč.

Ob konicah se večja masa ljudi odpravi na vsakodnevno romanje na delovno mesto in nazaj. V nacionalnem interesu naše države je, da to romanje poteka čim bolj gladko, ker je veliko podjetij odvisno tudi od dela delavcev migrantov. Tuj tranzitni promet tovornih vozil in domač promet s težkimi polpriklopniki zlahka izločimo iz konic brez večjih posledic za gospodarstvo (06.00-09.00 in 14.00-17.00). Kdor pa mora res nujno peljati tovor v tem času, pa pač plača 3x cestnino.

Ne rabiš biti inženir prometne stroke, da bi ugotovil preprosto dejstvo, da ob veliki količini prometa na AC, kar se redno dogaja ob konicah, že eno tovorno vozilo zelo negativno vpliva na tok prometa.

Da ne omenjam tega, da cestni tovorni promet subvencioniramo z vračanjem trošarin na gorivo in podobnimi prijemi. Tovornjakarski lobi se je navadil, da je vedno dobil kar je hotel, ker so se upali blokirati ceste in so zato tako agresivni (velika napaka Drnovška). Govorim o lastnikih, čeprav se veliko šoferjev brez podlage istoveti z njimi.

GupeM je izjavil:


Nisem naplozal. Samo naštel sem, kaj vse bi govoril, če bi jih prepovedali ob konicah. Kaj misliš da so vozniki roboti? Da bojo ves čas vozili ponoči? Da bojo vozili od devetih do dveh, nato bojo 4 ure nekje stali, nato pa še malo vozili?

Sicer pa lahko ti delaš ponoči ali pa od doma, pa te kamioni ob konicah ne bojo motili. Aja, ne, to pa ne.

Zelo veliko služb dela ob vseh mogočih urah, ker je taka specifika službe in/ali so takšne potrebe družbe. Sem oddelal dovolj nočnih, nedeljskih in prazničnih ur za eno življenje. A večina ljudi dela standardnih 8-ur. A se bo večina prilagajala nekaj tovornjakarjem ali morda obratno?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()
««
163 / 165
»»