» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
162 / 165
»»

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kaj si hotel s temi nebulozami povedat, veš samo ti. Res je huda kriza.;(

Mimo grede, tri sekundno v.r. se vzdržuje v počasni koloni na lokalni cesti, da tistim, ki bi radi prehitevali, omogočiš varno vključevanje na vozni pas, mimo grede, tri sekundna v.r. pomeni, da je tisti, ki srečuje počasno kolono, v manjši nevarnosti, da bo nekdo prehiteval celotno kolono in trčil v njega. Seveda ste skregani z logiko in vam je potrebno vse narisat, zato moram na vaše umotvore dodajat, že večkrat napisano, da bodo tisti, ki niso brali cele teme, vsaj vedeli za kaj se gre.
Pri nas večina voznikov ne drži varnostne razdalje ravno zato, da nebi prišel kdo vmes ali iz stranske ceste ali se umikal ob prehitevanju, egoisti.
Ti, debilko pa mešaš vse počez, sestavljaš stavke iz različnih postov, samo tega od vas treh ne morem zvedet, kaj bi vi v dani situaciji na PB.
Seveda nič, ker prometa zadaj ne opazujete, zato bi se kot teleta, z enako hitrostjo vozili naprej, s prikolico, v obliki drugega vozila, 1m od vašega odbijača. Za svojo varnost moraš namreč skrbeti, tudi glede na promet zadaj. To dopovedat zapohanim bebotom v abstinenčni krizi, je misija nemogoče. Vsak post dodate neko mešanico delčkov mojih izjav in se delate blazno pametne, v bistvu pa nimate pojma o čem sploh govorite.

HAHAHAHA. Naredil si točno to, kar sem s svojimi "nebulozami" hotel povedati. Naj ti ilustriram kar s tvojimi izjavami:
1. "Najboljši vozniki vzdržujejo 3 s varnostne razdalje."
2. "Najboljši vozniki vzdržujejo 3 s varnostne razdalje na lokalnih cestah."
3. "Najboljši vozniki vzdržujejo 3 s varnostne razdalje na lokalnih cestah v počasni koloni."

Kaj bo naslednje?

"Najboljši vozniki vzdržujejo 3 s varnostne razdalje na lokalnih cestah v počasni koloni, kadar imajo zelene nogavice."

Zadnja izjava pa bo: "Najboljši vozniki vzdržujejo 3 s varnostne razdalje na lokalnih cestah v počasni koloni, kadar imajo zelene nogavice in imajo na slo-techu nick solatko."

Aston_11 ::

Sicer ne razumem, zakaj solatko vzdržuje varnostno razdaljo, saj je kot super solatko ne rabi. Varnostno razdaljo potrebujem jaz, da se lahko izognem kakšni bedariji na cesti.

m0LN4r ::

Se mi je zdelo, da nekateri niste krvavi pod kozo.

Sicer pa bi jaz predlagal obvezen 2-3 urni trening na kaksnem mobi krogu za vse po zakonu v slabih vremenskih razmerah, da se vas postavi na realna tla.

Kaj ti bo, da si skos ziheras na cesti, ce nimas prakticnega znanja in te neka malenkost tako preseneti, da zamrznes za volanom ali pa odreagiras povsem napacno.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

bobi_palčka ::

Škofjeloški policisti so v torek zvečer obravnavali voznico, ki je pod močnim vplivom alkohola zapeljala s ceste v potok. Avto, v katerem so bili poleg voznice še trije otroci, se je prevrnil, vanj pa je začela vdirati voda. En otrok se je rešil iz vozila in stekel po pomoč k bližnjima domačinoma, ki sta potem iz vozila rešila ostale ujete.


https://www.primorske.si/kronika/opita-...

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

Se mi je zdelo, da nekateri niste krvavi pod kozo.

Sicer pa bi jaz predlagal obvezen 2-3 urni trening na kaksnem mobi krogu za vse po zakonu v slabih vremenskih razmerah, da se vas postavi na realna tla.

Kaj ti bo, da si skos ziheras na cesti, ce nimas prakticnega znanja in te neka malenkost tako preseneti, da zamrznes za volanom ali pa odreagiras povsem napacno.


Od kje ti idiotska ideja, da ljudje ki ne krsijo prometnih predpisov ne znajo reagirat v kriticni situaciji?

Osebno imam za sabo kar nekj konkretnih usposabljan in kar nekaj dni dirkalisc za sabo pa mi na kraj pameti ne pade, da bi si domisljal da lahko s krsenjem prometnih predpisov prispevam k prometni varnosti ali da sem zato sp9soben predvidet vse nemogoce in mogoce stvari, ki se zgodijo na cesti. Ce kaj, te dejanske kontrolirane okoliscine (poligoni, dirkalisca) naucijo je to da promet ni niti blizu kontroliranim okoliscinam.

Se pa strinjam da bi morala bit udelezba na treningih varne voznje del rednega periodicnega usposabljanja. Mogoce bi potem malo manj solatkov sanjalo o kontroliranih okoliscinah v prometu in varnem krsenju prometnih predpisov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Siddh ::

Voznike, ki vozijo pod vplivom alkhola in drog, ter večkratne povzročitelje prometnih nesreč in tiste ki si naberejo po 18 ali več pik bi poslali na družbeno koristno delo polek prvih posredovalcev, reševalcev, ki se odpravijo na kraje prometnih nesreč. Da vidijo svoje posledice iz prve roke.


solatko ::

Aston_11 - Ravno zadostna varnostna razdalja loči od slabega do dobrega voznika. Špilaj lotto še naprej.
UganiKdo - Pa ne na Vranskem ampak nekje v tujini, kjer vaje lahko počneš pri hitrostih, kot se odvijajo v prometu in ne samo enkrat, ampak najmanj 2x po 14 dni, da se ti tiso, kar vadiš, utrdi v podzavesti. Od enodnevnega tečaja odneseš samo strah, ki pa ni dober za varnost v prometu.

Siddh - To bi moralo biti kaznivo dejanje z 1-6 mesečnim zaporom, da bi tisti, ki se spravi pit ali drugače omamljat, naprej vedel, da mu sledi arest, če ga ujamejo.
Smrtna žrtev zaradi alkohola pa naklepni umor.
Verjetno bomo na kaj takega morali počakat (1/3-ina smrtnih žrtev na cestah,je premalo), da nek pijanček ubije, kakšno visokemu politiku ljubo osebo, da se bo zakonodaja lahko začela spreminjat.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

UganiKdo ::

UganiKdo - Pa ne na Vranskem ampak nekje v tujini, kjer vaje lahko počneš pri hitrostih, kot se odvijajo v prometu in ne samo enkrat, ampak najmanj 2x po 14 dni, da se ti tiso, kar vadiš, utrdi v podzavesti. Od enodnevnega tečaja odneseš samo strah, ki pa ni dober za varnost v prometu.

absolutno. Vransko ne škodi za voznika začetnika ampak je bistveno premalo predvsem pa ni dovolj pogosto. Ena boljših variant (mislim sicer, da za širšo javnost bo šele po letu 2021) je ZalaZone, ki je relativno blizu. Pa tudi Hungaruring ima zadeve dobro zastavljene. Problem seveda tukaj hitro postane denar, ker večina žal ni pripravljena dat 300-500EUR na dan za tak tečaj.

Po drugi strani pa tudi ne bom nikoli razumel zakaj bi vozil nad omejitvijo, če si lahko za 100 eur kupim tri runde po Hungaruringu in si res dam duška. Je pa res da za to večina wanna bi d(i)rkačev kot je naš Beast nima niti jajc niti znanja.

Siddh - To bi moralo biti kaznivo dejanje z 1-6 mesečnim zaporom, da bi tisti, ki se spravi pit ali drugače omamljat, naprej vedel, da mu sledi arest, če ga ujamejo.
Smrtna žrtev zaradi alkohola pa naklepni umor.

Do alkohola imamo trenutno kot družba še vedno bistveno preveč toleranten pristop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

Pri nas ima v glavnem samo politika toleranten odnos do te anomalije, saj je vedno več družin, ki jim je alkoholik za volanom, odnesel znanca ali člana družine. Mi smo tudi hodili na alkoholne zabave po celi SLO, vendar smo imeli vedno vse voznike trezne, ko smo žuriral z motorji pa je bila glavna pijača marelični sok s smetano in šoferski špricer pa nam ni čisto nič manjkalo.

Še hujše od alkohola se mi pa zdi razširjenost drog in raznih drugih psihoaktivnih sestavin, ki jih prepogosto uživajo mladi in potem še kot mladi, neizkušeni vozniki in celo motoristi izzivajo smrt na cestah. Ne vem ali smo imeli mi pametnejše, starejše prijatelje in znance, ki so nas takoj, ko smo postali motorizirani, najperej opozarjali na dve stvari - treznost in potrebno je ustavit.

To kar se dogaja danes, mi gre vedno težje v glavo, a se nima nihče več rad?

Sicer pa že več kot 50 let, vozniki, društva, šole,... apeliramo na izgradnjo dobrega in cenovno ugodnega avtodroma, samo izgleda, da to ne nosi dobiček v privatne žepe odločevalcev, tiste redke poizkuse, ki so se premaknili iz mrtve točke pa so hitro in zelo uspešno, minirali okoljevarnostniki ali zaradi podtalnice ali zaradi ogrožanja raznoraznih živalskih vrst, seveda, saj človeška življenja niso pomembna.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Pri nas ima v glavnem samo politika toleranten odnos do te anomalije,

Žal se kot ponavadi motiš. Če bi bilo to res potem ne bi imeli toliko pijanih ljudi na cesti. V Sloveniji je še vedno nekaj povsem normalnega, da se po pivu dveh usedeš za volan, saj ne boš napihal. Enako se potencira naprej in imamo tole: https://www.24ur.com/novice/crna-kronik... Ne dvomim, da bi se na veliko pisalo, če bi imela karkoli s "politiko". Da se pijan človek usede za volan ima bolj malo s politiko in ogromno z kulturo uživanja alkohola.

Še hujše od alkohola se mi pa zdi razširjenost drog in raznih drugih psihoaktivnih sestavin

Tebi se dosti zdi, kot ponavadi pa brcaš v meglo in potem slaboumno druge obtožuješ, da svojih izjav niso sposobni podpret z viri. Evo, sedaj imaš izvrstno priložnost da se dokažeš.

Droge in podobno so seveda problem, ampak veliko večino "vožnje pod vplivom" še vedno predstavlja alkohol.

solatko ::

UganiKdo - To je normalno samo v glavah tistih, ki pijejo in seveda prijateljev pivcev. Vsi, ki normalno razmišljamo, vemo, koliko padejo resursi s požiranjem psihoaktivnih substanc in kako po drugi strani raste pogum. To dvoje je v prometu slabo in se prevečkrat dogaja. Mi vidimo samo špice ali, ko pride do nesreče ali takrat, ko se to znajde v novicah, kot exsklusivna novica. Veš sam, kakšen procent debilov se ujame, glede na vse tiste, ki dnevno ogrožajo prometne udeležence, do družinskega nasilja,....

Se strinjam s tabo, da je prvi alkohol, se pa povečuje število tistih, ki jemljejo druge ali celo v kombinaciji z alkom. Tega seveda ne moreš zanikat, glede redkih kontrol boš pa to tudi zelo težko našel v statističnih podatkih. Zato sem že večkrat poudaril, da bi zdravstveno sposobnost za upravljanje motornih vozil, morali nadzirati osebni zdravniki in takim, ki so odvisni, to prepovedat, dokler se ne spravijo v red.

Kar se pa tiče politike, na žalost ta sprejema in spreminja zakone. Pravi strokovnjaki so za 0,0. Pijan se vsede za volan, ker se zaveda, ko začne pit, da po enem piru, ne bo nič, ko ima dva pa že ne razmišlja več, torej bi morala bit zakonodaja taka, da bi se že pri prvem oločil, da bo šel naprej s taxijem ali naročil prevoz.

Torej, politiki morajo ta dejanja iz prekrškov, zakonsko prekvalificirat v kaznivo dejanje, kjer ne bo glavna denarna kazen, temveč kazen zapora, glede na popito količino. Nošenje orožja okoli in mahanje z njim, je kaznivo dejanje, če prav imaš dovoljenje za posest in uporabo, uporaba nevarnega sredstva pod vplivom opojnih substanc v prometu pa prekršek, najhujše kar se takemu zgodi, je, da mu zaplenijo avto, saj se brez izpita ravno tako da peljati, v arestu, se ne da.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

solatko ::

Delo krepa človeka

UganiKdo ::

UganiKdo - To je normalno samo v glavah tistih, ki pijejo in seveda prijateljev pivcev.

ja, in takih na žalost ni malo. Zato tudi moja izjava, da je to problem kulture pitja in ne politike.

Se strinjam s tabo, da je prvi alkohol, se pa povečuje število tistih, ki jemljejo druge ali celo v kombinaciji z alkom. Tega seveda ne moreš zanikat, glede redkih kontrol boš pa to tudi zelo težko našel v statističnih podatkih.
Trditve dokazuje tisti, ki jih postavlja. Žal ti nisi na nivoju, da bi to razumel. Razpoložljive statistike pa jasno kažejo, da alkohol krepko prednjači pred drogami v prometu.

Torej, politiki morajo ta dejanja iz prekrškov, zakonsko prekvalificirat v kaznivo dejanje, kjer ne bo glavna denarna kazen, temveč kazen zapora, glede na popito količino.

žalostno je predvsem to, da rabimo represijo, da ljudje ne sedajo za volan kadar pijejo. Kar samo še dodatno potrjuje tezo, da je problem v odnosu družbe do alkohola. In dokler tega ne spremenimo, represija ne bo dosti spremenila.

nevone ::

Nošenje orožja okoli in mahanje z njim, je kaznivo dejanje, če prav imaš dovoljenje za posest in uporabo, uporaba nevarnega sredstva pod vplivom opojnih substanc v prometu pa prekršek, najhujše kar se takemu zgodi, je, da mu zaplenijo avto, saj se brez izpita ravno tako da peljati, v arestu, se ne da.


Ja, ampak nekateri so prepričani da alkohol tako dobro prenašajo, da kljub opitosti ne bodo zagrešili prometne nesreče. Kako lahko ti njim govoriš, da to ni mogoče, ker prav zagotovo obstajajo takšni, ki kljub opitosti obvladajo situacijo, tako kot ti, ko voziš preko omejitev.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

UganiKdo ::

Nebroj ljudi pogosto sede za volan po par pivih. In velika vecina do svoje destinacije pride v enem kosu. In potem seveda veselo zagovarjajo logiko da po stirih pivi povsem varno vozijo, saj se jim ja ni se nic zgodilo. Se vec nekateri verjamejo da so takrat celo bolj varni, ker so kvazi bolj pozorni in skoncentrirani na cesto.

Ista logika, razlicne budale.

In ravno to "solatkote" dela izjemno nevarne in velike motnje v prometu. Voznja 10km/h nad omejitvijo na reginalki ni pol tako problematicna kot je logika, da si vsak lahko prometne predpise razlaga kot mu pase dokler verjame da je to kar pocne varno in lahko to dolaze s tem da se mu se nikoli ni nic zgodilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Kultura pitja je odvisna predvsem od kulture družbe v kateri se gibljejo. Ravno to področje rabi posebno zakonodajo, kot orožje. Nima vsak varovalke, oziroma je večina nima, da bi takrat, ko ni sposoben voziti, hoditi pa zaradi stanja tudi ne more, enostavno poklical taxi in šel po avto naslednji dan ali pa poslal ponj kakšnega od domačih.
Če bi bila zagrožena zaporna kazen, verjemi, da bi se tako razmišljanje hitro spremenilo in bi se število alkoholiziranih na cestah, bistveno zmanjšalo. Mislim, da 1/3-ina mrtvih, zasluži drugačno kaznovalno politiko, saj kaže, da drugače ne gre. Lahko bi se tudi finančne kazni krepko znižale, saj od tistih na sociali iz tega naslova praktično ni priliva, v bistvu pa se kaznuje ostale člane družine, ki zaradi pitja staršev, nimajo tistega, kar rabijo.
Imel sem kolega, za katerega lahko trdim, da vozi bolje ko je pijan (ne samo jaz), veliko bolje, veliko varneje in veliko več vidi, ampak, to je en primer, od stotin, ki jih poznam, vem da pijejo in vem, da se pijani za volan ne vsedejo, ker se zavedajo, da to ni v redu. Ta tip je bil avtoelektričar, zaposlen na MNZ v delavnici na Trdinovi (spodaj v kleti). Bil je balkanski boksarski prvak v najlažji kategoriji v pedesetih letih in zgleda, da je imel v glavi nekaj premaknjeno, da je pijan funkioniral bolje.
Tvoja logika deluje malo po svoje, nikogar na tem svetu ni, ki nebi kršil takih ali drugačnih predpisov, ker pač noben predpis ni popoln, so pa situacije v katerih se predpise krši, precej različne, enkrat bolj in drugiš manj nevarne, čisto po predpisih pa ne vozi noben, tudi ti ne. In verjemi, solatkoti niso nevarni, nevarni so tisti, ki sploh ne vedo, da delajo kaj narobe in tisti, ki to počno iz objestnosti ali dokazovanjem, niso pa dovolj izkušeni, da bi to počeli varno.

nevone - Jaz ne vem, kako omamljen obvladam volan, ker tega še nisem probal.
Delo krepa človeka

nevone ::

nevone - Jaz ne vem, kako omamljen obvladam volan, ker tega še nisem probal.


To ni vprašanje.

Vprašanje je, čemu bi pod prste gledali opitim, ki vseeno lahko zbrano vozijo, in zakaj bi njih obravnavali strožje, kot tiste, ki kršite dovoljeno hitrost vožnje.

V primeru opitosti, bi ti vsem postavil take omejitve in kazni, ki jih za tiste, ki vozijo prehitro ne bi. Pa ste oboji lahko nevarni lahko pa tudi obvladate.

Saj je dobro, če si dober voznik, medtem ko kršiš omejitev hitrosti, ampak potem nekako ne moreš težiti opitim, ki smatrajo, da povsem obvladajo situacijo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

spegli ::

Vsem je treba vzet izpit pa če maš SDS izkaznico, ga dobiš nazaj.

solatko ::

nevone - Samo zato, ker so povzročitelji 1/3-ine smrtnih nesreč, samo zato, a ni to dovolj? Ko bo za 1% smrti v prometu kriva hitrost preko omejitve, sem takoj za enako rigorozno kaznovanje.
Hitrost ne vpliva na psihofizično stanje voznika, ima še vedno enake reflekse, vidi dogajanja okoli sebe brez prividov, po navadi še bolj skoncentriran (tako vsaj pravijo Nemci, da se vozniki nad 130 nehajo ukvarjat s stvarmi, ki niso vezane za vožnjo - radio, telefon,...).
Poglejte si posnetke DARS-a, nobena ekstremno hitra vožnja, ki jih posnamejo njihove kamere, se ni končala z nesrečo, če pa pogledate same posnetke nesreč, vidite, da do njih prihaja v glavnem zaradi prekratke varnostne razdalje in nepazljivosti, ne zaradi hitrosti.

Sicer pa, ko sem pijan, zelo težko hodim in rabim prevoz, če ni čisto blizu. Seveda si prevoz zagotovim ali s treznim prijateljem ali s taxi službo, niti na misel mi ne pride, da bi se vsedel za volan ali na motor.

spegli - bodi raje tiho in strankarstvo izražej v kakšni drugi, politični temi.
Delo krepa človeka

Invictus ::

Kar se alkohola tiče, bi morali odgovornost prenesti na gostilničarja, ki je točil alkohol povzročitelju nesreče.

Prvič, alkoholizirani osebi tako ne bi smel več točiti alkohola.

In drugič, lahko bi mu prepovedal vožnjo in poklical taksi. Če se pijanec upira, se pač pokliče policijo in se ga prijavi.

Tako bi po moje rešili 90% tistih 1/3 smrtnih žrtev zaradi pijancev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nevone ::

Ko bo za 1% smrti v prometu kriva hitrost preko omejitve,


Saj je.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::

Gostinci lahko pa zaprejo bare, če bi se držali tega, da pijanim ne smejo več točit.

https://vimeo.com/489742952

solatko ::

Invictus - Kelner ne sme točiti pijače, že nadelanemu človeku, ki že takrat ni več sposoben za vožnjo.
Natakar ni plačan, niti zakonsko pooblaščen za kaj takega in istočasno, za naprej izgubi stranko, ki doberšen del zaslužka pusti tam.
Vsak obiskovalec lokala, lahko pokliče 113, če vidi, da se opit gost spravlja v avto!

Ko bo pri nas odnos do opitih tak, kot je v Ameriki do plonkanja v šolah, se bojo stvari premaknile.

Naše pijančke bi k pameti spravila samo grožnja z zaporom 1-6 mesecev, če te dobijo pijanega za volanom, nič drugega. Tudi nekaj krat višje denarne kazni, tega nebi izboljšale, saj večina kronikov kazni ne plača, ker nimajo, da bi odslužili z delom pa je nemogoče, ker so za delo nesposobni, tisti, ki imajo denar pa to plačajo b.p. in se še naprej vozijo pijani, z izpitom ali pa brez.
Ob prometnih nesrečah pa jih potem advokati branijo s tem, da niso imeli namena nikogar ubiti, ko so bili še trezni, potem pa niso bili več prištevni.

nevone - Seveda imaš ta podatek na voljo, govorimo o nesreči, zaradi vožnje preko omejitve izven naselja, v naselju so že tako kazni visoke.
Ne mešaj neprilagojene hitrosti in omejitve!
Delo krepa človeka

Invictus ::

solatko je izjavil:

Invictus - Kelner ne sme točiti pijače, že nadelanemu človeku, ki že takrat ni več sposoben za vožnjo.
Natakar ni plačan, niti zakonsko pooblaščen za kaj takega in istočasno, za naprej izgubi stranko, ki doberšen del zaslužka pusti tam.
Vsak obiskovalec lokala, lahko pokliče 113, če vidi, da se opit gost spravlja v avto!

To je meni jasno, samo kdo to dela...

Natakar, lastnik, saj ni važno.

Do kadilcev je zdaj že nizka toleranca, do alkoholikov je pa res visoka...

Ampak to se ne bo zgodilo drugače, kot z visokimi kaznimi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Dokler ni pred vsakim ovinkom tabla je postavljanje tabel selektivno le na dolocenih mestih in nadaljna debata, zakaj se to tako dela brezveze.
Sem ze videl nevarne odseke in ovinke brez tabel in tablo pred ovinki in odseki, kjer je omejitev preverjeno pretirana za faktor x2, je pa pravnoformalno gledano varna in se bo lahko bankino asfaltiralo proti koncu naslednjega desetletja.

Jaz hocem imeti pred hiso omejitev 30, tudi soseda se strinjata. Ne strinjajo se pa tisti, ki so malo nizje doma, ker oni se pa ja ne bodo 30 vozli do dol.
Pa je nocejo postaviti ze 10 let, brezveze pa taksno selektivno postavljanje tabel.

PS: Cez naso lokalno ovinkasto obcinsko cesto cez bregove v gozdu, ki ni niti 3 metre siroka se lahko po pravilih vozis 90.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

Kar se alkohola tiče, bi morali odgovornost prenesti na gostilničarja, ki je točil alkohol povzročitelju nesreče.

Prvič, alkoholizirani osebi tako ne bi smel več točiti alkohola.

In drugič, lahko bi mu prepovedal vožnjo in poklical taksi. Če se pijanec upira, se pač pokliče policijo in se ga prijavi.

Tako bi po moje rešili 90% tistih 1/3 smrtnih žrtev zaradi pijancev.

Lahko bi policaji kr stali pri "znanih" gostilnah takoj za vogalom, saj tisti ki to pocnejo, pocnejo to kr redno na dnevni ali tedenski ravni ali kaksnem drugem ciklusu, bolj ruralno kot je, vec tega se dogaja.
AMPAK,
taksna racija bi bila v Sloveniji nezaslisana, drli bi se inkasanti, mediji bi lincali policaje, mogoce bi se koga prebutali kaksni navijaci, lokalni pretepaci in pol drzave bi spet slo protestirat, da to ni kul... Pa se gostinci bi zravn potegnili, da bodo zaradi tega propadli, ker nekateri zivijo tocno od taksnih "stalnih" gostov, ki se pridejo vsak dan po sihtu/dogodku tja "napit" s svojim vozilom.

To je problem, ki ga ne bos tako lahko resil v dezeli, kjer ima vsak na vasi vinograd in sta spricer oz. pivo po statusu enakovredna kruhu in igram.

V neki seriji je blo na to temo enkrat v smislu, pijan delavski narod, je zadovoljen narod. Oz. tole je miselnost na balkanu se vedno:
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nevone ::

Gre se za dilemo, svoboda za vse ali pravila za vse.

Če imamo omejitve hitrosti je prav, da se jih držimo, tudi če vemo, da smo sposobni voziti varno preko omejitve.

Marsikdo pod vplivom alkohola povsem obvlada situacijo, morda pelje malo počasneje, a nesreče za to ne bo povzročil.

Hitrost pa dokazano ubija. Če si pijan in greš dovolj počasi, ne boš povzročil nobene smrtne žrtve, pač po principu prilagojene hitrosti. Če nam je kriterij smrtna žrtev. Ampak nam ni.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

Prej kot kaznovanje pijanih, bi bil najboljsi ukrep za gostilnicarje in nasplosno dvig CEN in DAVKA na alkoholne pijace. S tem tepes pijance po denarnici prakticno vsak dan, ker tolko kolko pijancev je vsak vecer in vjutro na cesti enostavno nimamo kapacitet kontrolirat po celi drzavi, pa se drago je vseskup.
Pol pa delavcu vzames izpit iz kraja od koder se niti avtobus ne vozi ni glih produktivno za gospodarstvo.

Bi pa blo zanimivo videti, ko bi bilo najcenejse pivo v gostilni namesto 2 evra, vsaj 4 evre. Tisti malo starejsi pijancki, so pa ze itak zaceli spricere pit, ko sem nazadnje bil v eni taksni gostilni. Pac za ceno enega piva, dobis 4 spricere, pa to se splaca, preden se gre domov en 0.3 in fertik. Veliko jih pa tudi zacne dan z 0,3 ze doma.

Ne bi pa resilo problema, pijancevanja po vikendih.
Hitrost pa dokazano ubija.
Normalno, ce pa nasprotje prakticno ne mores dokazati. Pojem "hitrost" je lahko tudi 10km/h v conih 5km/h. Dvomim pa, da bo nekdo umrl, ce ga ruknes z 10kmh.
Bos prej umrl, ce ti pijanc zavije na nasprotni pas pred tvoj avto, kjer se ti peljes 90 on pa 5kmh. Po obcutku bi blo se vedno, kot da bi se z 90 zaletel v zid zaradi pijanca, ki vec crte pred sabo ne vidi.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nevone ::

Bos prej umrl, ce ti pijanc zavije na nasprotni pas pred tvoj avto, kjer se ti peljes 90 on pa 5kmh. Po obcutku bi blo se vedno, kot da bi se z 90 zaletel v zid zaradi pijanca, ki vec crte pred sabo ne vidi.


Za dokazovanje svojega prav si privlekel na dan na mrtvo pijane. Omejitve so že precej prej in kot so ljudje različni v svojih sposobnostih, so tudi v tem s koliko alkohola v krvi so zmožni varno voziti pri prilagojeni hitrosti.

Vi ste se sedaj spravili na pijančke, da bi odvrnili pozornost od svojih smrtonosnih sposobnostih voziti preko omejitev.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

Hoces rect, da bo vinjen voznik cez ovink boljse ocenil krivuljo in hitrost s katero lahko prevozi ovink in zabremzal pred traktorjem, kot trezen clovek?
Da bo glede na promil alkohola v krvi vedel, kjer je tista meja hitrosti s katero se bo se varno priguncal domov glede na svoje opravilne sposobnosti za volanom in dojemanjem ter zaznavanjem okolice?

Sem se ze peljal z pijanci nekajkrat in pocasna voznja ti zal ne pomaga v marsikateri situaciji, ce imas sposobnosti upravljanja vozila in zaznavanja omejene. Za to tudi pocasni vinjenci ogromnokrat pristanejo v jarku, ker so imeli ovink malo drugace v spominu.

Ne ne govorim o mrtvo pijanih, ampak o vsakdanjih pijancih na cesti, obicnemu fizicnemu radniku, ki se ti ze popoldan ob dveh z vsaj 3-4 pivi vozi po hitri cesti s kombijem, brez tega da bi prilagajal hitrost, celo bolj agresivno izvaja manevre in dvigne samozavest pri doloceni stopnji alkoholiziranosti.

PS: Meja, kjer se vinjen voznik zaveda svoje stopnje vinjenosti in kako to vpliva na njegove sposobnosti je zelo tanka. Nekateri se celo iz gostilne odpeljejo normalni in bojo zadnji kozarci 0.3 vsekali sele po 15 minutah na poti domov. Pol pa bo naslednji dan razlagal, da se sploh ne spomni kako je prisel in sparkiral na dvoriscu. Ta isti, je pa se v gostilni govoril, da mu nic ni.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Hoces rect, da bo vinjen voznik cez ovink boljse ocenil krivuljo in hitrost s katero lahko prevozi ovink in zabremzal pred traktorjem, kot trezen clovek?

Hoče reč, da si številni domiljajo da je tako res. Tako kot si številni domišljajo, da bodo pri višji hitrosti boljše ocenil krivuljo in hitrost s katero lahko prevozijo ovinek in zabremzajo pred traktorjem.

Da bo glede na promil alkohola v krvi vedel, kjer je tista meja hitrosti s katero se bo se varno priguncal domov glede na svoje opravilne sposobnosti za volanom in dojemanjem ter zaznavanjem okolice?
odvisno od tega kaj vzameš za kriterij varno. Če to vzamemo enako logiko kot pri prehitri vožnji je dovoljena kakršnakoli količina alkohola, dokler voznik brez nesreče pripelje domov in lahko kdorkoli varno ustavi na travi. Če pogledamo s stališča dejanske varnosti pa je odgovor enakot koliko nad omejitvijo vozit - 0.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Razlika je, da je alkohol en dodaten faktor vec.

UganiKdo, ti meni rajsi razlozi, da se vrnemo povsem na zaceket o tablah. Zakaj med mojim krajem in sosednjim krajem na obcinski cesti, kjer je vec kot 10 zelo nevarnih nepreglednih ovinkov in ca. 5 nevarnih preglednih ovinkov, dovoljeno voziti 90 in ni postavljene nobene table, da bi se lahko nevesci vozniki orientirali.
Na ravnici, kjer pa je v blizini pokopalisce pa je omejen odsek 300 metrov s tablo na 60, ker je zupnik rekel, da se drugace mrtvi zbudijo od prometa.

Kaj tocno ima to veze z varnostjo v prometu. Strokovno presojanje postavljanja tabel? Mhmmm.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Siddh ::

Okrog pokopališč so omejitve, ker se ne spodobi da nekdo divja mimo med pogrebi. Spokojnost in mir.


UganiKdo ::

To ali so na specifčnem odseku table postavljene optimalno ali ne nič ne vpliva na spoštovanje prometnih predpisov. pridemo pa spet na solatasto logiko, po kateri si vsakdo sam domišlja da najboljše ve kaj je prav in kaj ne. Seveda pa slaboumnim norcem ta izgovor zelo pase da lahko opravičujejo svoje idiotizme z izjavo, da lahko vozijo nad omejitvijo kadarkoli jim paše, ker je v spodnjem dupleku ena tabla omejitev 60, čisto brez veze.

ti recimo si domišljaš, da mimo pokopališča nima smisla omejevat hitrosti, bolj inteligentni pa se zavedajo, da bližina pokopališča pomeni številne pešce tudi iz solatkove kategorije, ki prečkajo cesto brez da pogledajo levo in desno. Po možnosti v črnem na zgodnje novembrsko jutro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Jaz te nisem spraseval o smiselnosti spostovanja, ampak o tem zakaj tam ni postavljenih nobenih tabel, ce so kao postavljene po principu visanja varnosti.

da bližina pokopališča pomeni številne pešce
Ne da tam ni videti stevilnih pescev, niti enega pesca nisem videl v blizini odkar se tam vozim mimo 20 let. Tako, da ne ne poznas situacije si je ne izmisljuj.

Bo drzalo to kar je siddh napisal, da so "glasni" avti vecji problem, kot domace cirkularke in motorne zage med pogrebom in pocivanjem mrtvecev.

Ne dvomim niti v to, da so kaksno tablo postavli, ker je sveta Marija to rekla ali napovedal horoskop.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Ne da tam ni videti stevilnih pescev, niti enega pesca nisem videl v blizini odkar se tam vozim mimo 20 let.


Pokapalšče kjer že 20 let ni nikogar?

jao, kake budalaštine si je treba zmišljevat da svoje nebuloze dokazujete.

Ne dvomim niti v to, da so kaksno tablo postavli, ker je sveta Marija to rekla ali napovedal horoskop.

ne dvomim niti v to, da si res tako omejen, da to verjameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Glej, ni vse Ljubljana. Tudi kraji s 200 prebivalci ali manj imajo izven vasi svoja pokopalisca, kamor ze leta in leta ne hodi noben pes, direktne povezave z glavno cesto pa nima, ampak samo z druge strani z krajevne ceste.

Ampak ja, potem pa verjetno je tam 50 zaradi zombijev na 31.okt., ki preplezajo ograjo in bezijo proti glavni cesti po njivi brez razloga.

Siddh je izjavil:

Okrog pokopališč so omejitve, ker se ne spodobi da nekdo divja mimo med pogrebi. Spokojnost in mir.
Kok km/h oz. decibelov (izvzeto je avtomaticno zvonenje zvoncev pri obredu cez cel dan) pa je sprejemljivo za lokalne vernike?
Zakaj se nevernike diskriminira pri taksnih odlocitvah?
A pol se moram tam peljati mimo v ECO nacinu, da se auspuh ne dere? Oz. s traktorjem pa sloh ne smes mimo?
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nevone ::

Ne dvomim niti v to, da so kaksno tablo postavli, ker je sveta Marija to rekla ali napovedal horoskop.


Nobena pravila niso tako optimalna, da ti ne bi našel luknje v njih. Ampak ne gre za to. Gre za to, da omejitve so postavljene z razlogom, čeprav niso optimalne za vsakega v vsaki situaciji, in zmeren človek se jih drži, tudi če ga to malo udari po egu.

Tam kjer je omejitev "prestroga" ni nič narobe, tam kjer je pa preohlapna pa prilagodiš hitrost, da ne ogrožaš drugih.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

donvito ::

m0LN4r je izjavil:

Glej, ni vse Ljubljana. Tudi kraji s 200 prebivalci ali manj imajo izven vasi svoja pokopalisca, kamor ze leta in leta ne hodi noben pes, direktne povezave z glavno cesto pa nima, ampak samo z druge strani z krajevne ceste.

Bo drzalo to kar je siddh napisal, da so "glasni" avti vecji problem, kot domace cirkularke in motorne zage med pogrebom in pocivanjem mrtvecev.

Od kod si potem privlekel cirkularke in motorke, če je izven vasi ali grejo žagat pred pokopališče, da jih ne moti v vasi in to med pogrebom, da se vidi kdo dela? :))
Ne vem, a je res tako težko zmanjšat na 60 tistih nekaj metrov pred pokopališčem ali ti je samo cerkev največji trn v peti.
Kandidiraj za župana, pa boš lahko spremenil pravila postavljanja znakov.

Invictus ::

nevone je izjavil:

Če si pijan in greš dovolj počasi, ne boš povzročil nobene smrtne žrtve, pač po principu prilagojene hitrosti. Če nam je kriterij smrtna žrtev. Ampak nam ni.

Svašta, kaj si ti ravno prišel iz Gorenjskih toplic?

Pijanec lahko vozi 10 km/h, pa ti nič ne pomaga, če se ne ustavi, ker sploh ne zazna ovire... Dovolj da povozi koga in ga tudi ubije...

Ni čudno, da nas imajo za narod pijancev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nevone ::

Invictus je izjavil:

nevone je izjavil:

Če si pijan in greš dovolj počasi, ne boš povzročil nobene smrtne žrtve, pač po principu prilagojene hitrosti. Če nam je kriterij smrtna žrtev. Ampak nam ni.

Svašta, kaj si ti ravno prišel iz Gorenjskih toplic?

Pijanec lahko vozi 10 km/h, pa ti nič ne pomaga, če se ne ustavi, ker sploh ne zazna ovire... Dovolj da povozi koga in ga tudi ubije...

Ni čudno, da nas imajo za narod pijancev...


Saj niso vsi vinjeni na mrtvo pijani. Pa ni to bistvo, spet si zgrešil poanto.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

donvito je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Glej, ni vse Ljubljana. Tudi kraji s 200 prebivalci ali manj imajo izven vasi svoja pokopalisca, kamor ze leta in leta ne hodi noben pes, direktne povezave z glavno cesto pa nima, ampak samo z druge strani z krajevne ceste.

Bo drzalo to kar je siddh napisal, da so "glasni" avti vecji problem, kot domace cirkularke in motorne zage med pogrebom in pocivanjem mrtvecev.

Od kod si potem privlekel cirkularke in motorke, če je izven vasi ali grejo žagat pred pokopališče, da jih ne moti v vasi in to med pogrebom, da se vidi kdo dela? :))
Ne vem, a je res tako težko zmanjšat na 60 tistih nekaj metrov pred pokopališčem ali ti je samo cerkev največji trn v peti.
Kandidiraj za župana, pa boš lahko spremenil pravila postavljanja znakov.
Pa ti ves kako dalec se slisi cirkularko in zago? In ja za brezveze ne bom zaviral in pospeseval, bo manj zeleznih opiljkov in izpustov, ce se konstantno recimo 90 z manjsimi obrati mirno mimo odpeljem.
Oz. si ti lahko predstavljas glasnost avta pri 2000 obratih in 20 let staro cirkularko, ki se dere dobesedno kot avion.

nevone je izjavil:

Invictus je izjavil:

nevone je izjavil:

Če si pijan in greš dovolj počasi, ne boš povzročil nobene smrtne žrtve, pač po principu prilagojene hitrosti. Če nam je kriterij smrtna žrtev. Ampak nam ni.

Svašta, kaj si ti ravno prišel iz Gorenjskih toplic?

Pijanec lahko vozi 10 km/h, pa ti nič ne pomaga, če se ne ustavi, ker sploh ne zazna ovire... Dovolj da povozi koga in ga tudi ubije...

Ni čudno, da nas imajo za narod pijancev...


Saj niso vsi vinjeni na mrtvo pijani. Pa ni to bistvo, spet si zgrešil poanto.

o+ nevone
Tudi ta drugi se ne bo ustavil, saj ko bo opazil bo ze prepozno. Lahko pa mi dokazes nasprotno, da se ti z stirimi pivi pri 50, ce ti srna skoci pred avto, hitreje ustavis, kot jaz povsem trezen pri 75.

Pa trezen se verjetno brez razloga tudi ne odpeljes na nasprotni pas, kot pa ce si malce vinjen in te rahlo vlece na sredino ceste in prepozno potegnes volan nazaj.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nevone ::

Lahko pa mi dokazes nasprotno, da se ti z stirimi pivi pri 50, ce ti srna skoci pred avto, hitreje ustavis, kot jaz povsem trezen pri 75.


Nimam penisa, da bi ga šla merit s teboj.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Invictus ::

Hitro nazaj v Gorenjske toplice, terapije še ni konec.

Je bil zgleda relaps...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: UganiKdo ()

nevone ::

Invictus je izjavil:

Hitro nazaj v Gorenjske toplice, terapije še ni konec.

Je bil zgleda relaps...


Ah ja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

nevone je izjavil:

Lahko pa mi dokazes nasprotno, da se ti z stirimi pivi pri 50, ce ti srna skoci pred avto, hitreje ustavis, kot jaz povsem trezen pri 75.


Nimam penisa, da bi ga šla merit s teboj.

o+ nevone

Torej se lahko strinjava, da se malo vinjen ne ustavis hitreje, kljuv temu, da imas lazen obcutek varnosti, ker se _mogoce_ vozis zaradi vinjenosti pocasneje. Ni pa nujno, kot receno, vinjenost ima dve skrajnosti, nekaterim celo dvigne pogum, samozavest in hitrost na cesti. O teh pa nocete razpravljati ane.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Invictus ::

Že to, da se sploh razpravlja o pijanih na cesti, je fail...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nevone ::

Torej se lahko strinjava, da se malo vinjen ne ustavis hitreje,


Ni to poanta. Zagotovo ti lahko privlečem skupaj 2, ki bosta dokazala nasprotno, na podoben način kot ti daješ primere neprimerno postavljenih tabel.

Jaz nisem odvetnik vinjenih, ampak tudi ne tistih, ki ne vozijo po omejitvi, ker jim ego ne dopušča.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

m0LN4r ::

Jebiga, ce mene te nesmiselne table po egu tepejo prakticno nonstop, pa ne morem sam doma narediti table in jo postaviti pred ovinek, kjer se meni zdi da bi ze pred 30 leti morala biti tam tabla, kljub temu da so ze trije odleteli dol, je se vedno omejitev 90. Se niti opozorilne table ni, da je opasen ovinek.
Pri vinjenosti, pa se lahko vsak sam odloci ali bo sedel za volan in potem vozil naprej kot pac ponavadi vozi, prilagojeno ali neprilagojeno.
Namrec na tabli ne pise 60, ce si trezen in 40 ce si malo vinjen in 20, ce si fejst vinjen, ampak je 60 za vse, tudi ce se lahko preverjeno peljes 90.

Ampak okej, se vedno ni noben povedal, zakaj je postavljanje tabel dvojno merilo. Vi ste rekli, da so table tam zaradi varnosti in ne iz drugih birokratskih, kulturnih, verskih, emocionalnih razlogov.
Zakaj potem ni tabel POVSOD, kjer je nevarno ? Kako potem nekdo ve, ko se pripelje na bukovnisko jezero, kjer je zaradi vzpetine nepregleden ovinek, po katerem se vozijo kolesarji "turisticke poti muranije" da je treba zmanjsati hitrost na 50, ce ste pa sami rekli, da ljudje niso dovolj sposobni tega sami predvideti in so zato postavljene table. Tam kjer pa je pregledno 1000 metrov dalec in 180 stopinj pa se naj clovek podredi birokratu in vozi 60 ??

To nima veze z nobenim egom, ampak koliko si pripravljen biti ovca potem, ker se nekje moras voziti tako kot je predpisano, ker kao nisi sposoben sam dolociti varne hitrosti, drugje pa kjer je bolj nevarno pa si prepuscen lastni presoji, kako hitro bos prisel cez ovinek. No ampak ja, ovcka bo pac neovcki rekla, da je egoist, ker se ne pusti nategnit na suho.

Itak ne bos razumel, kaj ti hocem povedati, ampak poskusiti ni greh. Mogoce pa bos nekega dne malo bolj spremljal, kje so table in kje ne pa bos prisel do istega zakljucka, da je vecina tega en velik BS. Ko bos pred enim ovinkom videl 60 in se vozil po tem "priporocilu" v naslednjem ovinku pa odletel z ceste, ker tam pa ni bilo "priporocila" oz. omejitve in si se pac drzal omejitve 90, ker so strokovnjaki tako dolocili, da manjsa hitrost ni potrebna.
Cinebench R23 slo-tech lestvica / scores
https://slo-tech.com/forum/t777458
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

Sedaj se je debata le nekoliko spravila v normalni tok.
Če pa začnem od začetka. Kdo sploh so talenti na cestah? Začelo se je z napisi na tablicah, potem pa nadaljevalo z nekaterimi prometnimi situacijami in na žalost kulminiralo v prepričevanje prepričanih proti prepričanemu @solatkotu.
Ampak, mene zanima nekaj drugega, kako bi bilo mogoče število talentov (pod talent razumem nekoga, ki na cesti počne nekaj, kar je za ostale udeležence lahko nevarno), ne izničiti, ampak vsaj minimizirati. Kar poglejte, v vseh gospodarskih in poslovnih panogah, imamo opravka s stroko in odgovornimi osebami, kjer se sicer tudi pojavljajo napake. V promet pa smo vpeti prav vsi, ne glede na izobrazbo ali družbeni status, od pešcev, kolesarjev, voznikov osebnih vozil in profesionalni vozniki. Torej izredno širok nabor. Pri tem pač moramo vedeti, da vsak voznik upravlja s smrtno nevarnim orožjem, to je vozilo.
In ker je to tako nevarna zadeva, je vse prepuščeno enemu tečaju in mogoče nekaj-kratnemu izpitu iz CPP. Kako si sploh lahko zamišljamo, da bomo potem vsi vozili, kar smo se naučili na tečaju iz CPP. Jaz sem bil v srednji šoli dober v matematiki, ki sem jo nadgradil na fakulteti, pa vseeno ne nejdem takoj vseh rešitev.
Mislim, da je problem v vzgoji in sicer bi morala biti prometna varnost vključenna že med igro v vrtcih, se nadaljevati v OŠ ter tudi v srednjih šolah. Če že ne v OŠ, pa bi v SŠ moral biti tudi praktičen preizkus na poligonu, kot so praktične ure tudi za stroko.
Sedaj pa na koncu še dilema glede alkoholizranosti. Jaz priznam, da sem včasih vseeno pogledal nekoliko pregloboko v kozarec in nato niti malo nisem ponosen. Se pa zavedam, da sem imel preklemansko srečo, da nisem povzročil karambola.
Ampak, 0,0 je pretirana favma, saj tudi zdravstvo priporoča kozarček vina po obedu. Torej v tem primeru, ne more biti več 00. Drugič, morali bi ukiniti vinarstvo (vinogradništvo sicer ne, ampak kdo bi se še potem s tem ukvarjal?). No in meja, ki je sedaj določena, omogoča ravno to. Lahko si privoščite kozarček vina ali eno pivo ali tudi šilce žganja in tudi dokazano (pa ne me sedaj, naj navajam vire - poiščite si jih sami) se s tem psihofizične lastnosti zdravega človeka ne bodo bistveno zmanjšale. Prav tako statistiska kaže, da so najhujše prometne nesreče s hudumi telesnimi poškodbami ali celo smrtjo, povzročili vozniki s precej prekoračeno stopnjo alkoholiziranosti.
Je pa na žalost tudi nekaj res. Ljudje smo pač različni in se na različne psihične dražljaje (izguba službe, smrt partnerja ali dobrega rijatelja, zaničevanje v službi itd), različno odzivamo.
In pa še, kar je sicer bilo že na tem forumu velikokrat zapisano, nevarni so tudi pravičniki v prometu, ki mislijo, da lahko (s fizično močjo, ali hitrim bremzanjem itd) disciplinirajo druge. Povsem prepričani v svoj prav, pa so pravzaprav vzrok morebitnih nesreč.
««
162 / 165
»»