» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
161 / 293
»»

solatko ::

UganiKdo - Saj ti ne znaš nič pametnega povedat, razen strogih paravniških formulacij, ki večinoma v RL niso ravno take. Glede težav starejših, mi je pa žal, da imaš že toliko izkušenj, veš moraš bit aktiven in se težave staranja pomaknejo precej v 80-90 leta, se mi res smiliš, če moraš že vse, kar priporočaš drugim, uporabljat sam.
Vedno bolj si mi smešen.

Ni bistvo moja volja za zamenjavo pasu, ker to z zakonom ni prepovedano, ampak, seveda, po tvoje, je tisti, ki prehiteva po desni, kar je mimogrede prepovedano, boljši voznik, kot jaz, ki se vozim po predpisih. Nisem pa zvil, ker ob menjavi pasov, pogledam, če to lahko storim varno, ker se je voznik, ki se verjetno večkrat pelje tako, ustrašil, saj je navajen, da praviloma umik na desni, vozni pas, le redko kdo stori varno, oziroma tisti, ki prehitijo vozilo, ne pričakujejo, da so kreteni, ki vozni pas, zamenjujejo za prehitevalnega, če ne gre tam, si pa še odstavnega sposodijo in seveda so vsi te, po tvoji EGO logiki, boljši in varnejši vozinki od mene, ki bi to rad storil po predpisih.

Kdo bi tebe zastopi, ksj spoloh hočeš, uveljavljeti svoja prepričanja in visoko stopnjo ega ali varnejši cestni promet, po mojem te za varnost briga glih en tolk, kot naše načrtovalce prometne politike, ki tudi poznajo samo dve vrsti nevarnosti na cesti - vožnjo preko omejitve in delno, vožnjo pod vplivom prepovedanih substanc - črno, belo, brez vemsnih tonov, po katerih se odvija ves promet.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

Kdo bi tebe zastopi, ksj spoloh hočeš, uveljavljeti svoja prepričanja in visoko stopnjo ega ali varnejši cestni promet, po mojem te za varnost briga glih en tolk, kot naše načrtovalce prometne politike, ki tudi poznajo samo dve vrsti nevarnosti na cesti - vožnjo preko omejitve in delno, vožnjo pod vplivom prepovedanih substanc - črno, belo, brez vemsnih tonov, po katerih se odvija ves promet.

Točno tako kot ti.
Ali je hitrost prilagojena, ali pa ne.
Ali si spil deci vina in ne smeš vozit, ali pa nisi spil nič, pa lahko voziš.
Ali zavijaš na vozni pas ker ti to zakon dovoljuje, ali pa raje počakaš, da te bedak po desni prehiti.
Ali voziš preko omejitve, ali pa 20 km/h, tam kjer je omejitev 70.
Ali loviš zeleni val preko omejitve, ali pa stojiš na vsakem semaforju (kar je seveda čista laž, kot smo že dokazali).

Tudi pri tebi vmesnih tonov ni. Črno ali belo ...

In vožnja nasproti koloni iz katere kadarkoli lahko začne kakšen bedak prehitevat, je neprilagojena po tvoji definiciji, takoj ko je večja od nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Saj ti ne znaš nič pametnega povedat, razen strogih paravniških formulacij, ki večinoma v RL niso ravno take. Glede težav starejših, mi je pa žal, da imaš že toliko izkušenj, veš moraš bit aktiven in se težave staranja pomaknejo precej v 80-90 leta, se mi res smiliš, če moraš že vse, kar priporočaš drugim, uporabljat sam.
Vedno bolj si mi smešen.

Ni bistvo moja volja za zamenjavo pasu, ker to z zakonom ni prepovedano, ampak, seveda, po tvoje, je tisti, ki prehiteva po desni, kar je mimogrede prepovedano, boljši voznik, kot jaz, ki se vozim po predpisih. Nisem pa zvil, ker ob menjavi pasov, pogledam, če to lahko storim varno, ker se je voznik, ki se verjetno večkrat pelje tako, ustrašil, saj je navajen, da praviloma umik na desni, vozni pas, le redko kdo stori varno, oziroma tisti, ki prehitijo vozilo, ne pričakujejo, da so kreteni, ki vozni pas, zamenjujejo za prehitevalnega, če ne gre tam, si pa še odstavnega sposodijo in seveda so vsi te, po tvoji EGO logiki, boljši in varnejši vozinki od mene, ki bi to rad storil po predpisih.

Kdo bi tebe zastopi, ksj spoloh hočeš, uveljavljeti svoja prepričanja in visoko stopnjo ega ali varnejši cestni promet, po mojem te za varnost briga glih en tolk, kot naše načrtovalce prometne politike, ki tudi poznajo samo dve vrsti nevarnosti na cesti - vožnjo preko omejitve in delno, vožnjo pod vplivom prepovedanih substanc - črno, belo, brez vemsnih tonov, po katerih se odvija ves promet.


Daj mi enrat v zivljenju en citat na primitivno in slaboumno podtikanje, ki si ga privoscis v svoji sveti zabitosti v vsakem drugem postu?

Do takrat pa dalje uzivaj zaprt DSO, mi bomo pa na cesti precej bolj varni.

UganiKdo ::

Ni bistvo moja volja za zamenjavo pasu, ker to z zakonom ni prepovedano, ampak, seveda, po tvoje, je tisti, ki prehiteva po desni, kar je mimogrede prepovedano, boljši voznik, kot jaz, ki se vozim po predpisih.


Lahko da citat al gre spet za idiotsko in slaboumno podikanje izjav? A res ne znas drugega kot lagat?

Sevede je prehitevanje po desni prepovedano in niti pod razno voznik ki prehiteva po desni ni varen voznik. Ampak to nic ne spremeni da si kreten, ki se je "po pravilih" lotil menjavat vozni pas samo zato da das vozniku lekcijo in se potem s tem privitimizmom se hvalis po forumu. Ta argumentacija je na nivoju nacistov, ki so sezigali zide in se zgovarjali da s tem ni nic narobe ker so imeli pravno podlago.

Si pac primitiven egoisticen voznik, ki se sklicuje na pravila takrat ko hoce opravicit kretensko obanasanje na cesti. Ko ti pa pase pa seveda pravila veselo krsis in si pri tem se domisljas da je to varno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Si pač velik EGO in edini zveličaven razlagati opise dogajanj v prometu, drugih razpravljalcev.
Jaz iz svojega zornega kota, vem, da sem nadpovprečno varen voznik in, da dejansko, ne smao na forumu, v prometu počnem vse tako, da ne ogrožam drugih, kljub včasih hitrejši vožnji, ko razmere to dovoljujejo in samo ta zavestna kršitev, pri debilih kot si ti, utemeljuje tvojo oceno, da sem slab, nevaren, predvsem pa dementen in nastanjen v DSO.
Si mi premalo pomemben, da bi s kakšnimi dokazi uveljavljal nasprotna mnenja in ti pač dopuščam užitek, ko se pogovarjaš z dementnim človekom, ki je istočasno (zaradi včasih hitrejše vožnje) še potencialni morilec.

Daj preden se spraviš ocenjevat razpravljalce (nisem edini za katerega imaš veliko lepih pridevnikov in besed), kako plitek človek si v resnici, saj večino tvojih ocen izhaja iz stavkov iztrganih iz konteksta, se pač obnašaš, kot Nora24.

V vseh mojih prevoženih km, ne najdem niti ene situacije, ko bi zavestno ali podzavestno ogrožal kogarkoli (tudi desni smerokaz ni bilo ogrožanje, saj je voznik toliko zmanjšal hitrost, da me ni prehitel, se je pa verjetno zamislil, vsaj po obrazu sodeč, ko sva stala vštric pri semaforju, da njegovo početje ni čisto v redu, saj bi mu nek manj pazljiv voznik, dejansko lahko zaprl pot, v podobni situaciji), še celo opravičil se je z znakom z roko.
Ni pomembno ali sem to storil iz žlehnobe ali sem dejansko imel namen zapustiti prehitevalni pas, ker nismo nikogar prehiteval (tak je bil pač način vožnje na tej cesti, da se je večina zapodila na prehitevalni pas in tam potem tudi vztrajala do križišča z Brnčičevo, skratka, vzgoja je bila neboleča, kar je v prometu redko.
Koliko eventualnih nesreč, ki bi se lahko zgodile po krivdi drugih pa sem jih s svojim načinom vožnje preprečil, sem pa nehal štet po parih mesecih vsakodnevne vožnje po, predvsem slovenskih cestah, saj sem se v tujini s takimi debilnimi situacijami, kot so pri nas, srečeval vsaj 100x redkeje.

Predvsem povdarjam mantre naših "prometnih strokovnjakov", ki jih ne lajnajo nikjer drugje in so skregane z vsako logiko, za izboljšanje prometne varnosti, če se večinoma vse konča pri "prekoračitvah hitrosti", nič ali zelo malo pa se naredi na vzgoji prometnih udeležencev od vrtca, znižanju števila udeležencev v prometu, ki so za to nesposobni ali je njihovo psihofizično stanje problematično (tu mislim predvsem na voznike vseh vrst prevoznih sredstev), na neopozarjanju najšibkejših udeležencev v prometu, da lahko največ za svojo varnost naredijo sami in naj se ne zanašajo na prednost, ki jo sicer imajo,......
Stalno povdarjam, da naj se vozniki vseh prevoznih sredstev premikajo s PRILAGOJENO HITROSTJO, predvsem pa naj se s to kategorijo seznanijo, če ne gre drugače pa naj povprašajo inštruktorje vožnje, kaj to sploh je, povdarjam, da za vožnjo mora biti človek vedno zbran, saj ne najdeš dveh enakih situacij ali dveh enakih sekund v prometu, povdarjam smisel varnostne razdalje, ki jo je potrebno vzdrževati proti tistemu pred nami in opazovat promet za nami, skratka, večina mojih povdarkov je na povečanju varnosti - za to omejitve hitrosti niso najpomembnejše in v ta, zadnji del, se vsi kekci zaletavate.

Sicer pa kakšen kreten si ti, pokažeš v zadnjem postu, ko bi iz tvoje izjave lahko potegnil zaključek, da tistim, ki so na prehitevalnem pasu, prepoveduješ, seznanjanje ostalih udeležencev v prometu, da želiš prehitevalni pas zapustit, če kakšen idiot slučajno prehiteva po voznem pasu (smerokaz, ne zavit pre njega). Pa se ne gre zato, da voznik, ki prehiteva po desni ni varen voznik, gre za tvoja mnenja o mojem obnašanju, da čisto legitimno potezo, smatraš kot moje kretensko obnašanje. Res ti tole obdobje covid ukrepov škoduje, vzemi kak Persen, nekaterim pomaga, sicer boš pa moral k kakšnemu specilaistu, da ti predpiše kaj močnejšega, samo potem pazi, da ne boš šel za volan, pod vplivom premočnih pomirjeval.:))
Delo krepa človeka

facepalm ::

when two egos collide.. :))

UganiKdo ::

Ni pomembno ali sem to storil iz žlehnobe ali sem dejansko imel namen zapustiti prehitevalni pas, ker nismo nikogar prehiteval. (tak je bil pač način vožnje na tej cesti, da se je večina zapodila na prehitevalni pas in tam potem tudi vztrajala do križišča z Brnčičevo, skratka, vzgoja je bila neboleča, kar je v prometu redko.


Seved je pomembno, saj smo ugotovili da spet lazes. In policaja na cesti izgravajo samo najbokj zabiti in vase zagleda wanna be super soferji.

Sicer pa kakšen kreten si ti, pokažeš v zadnjem postu, ko bi iz tvoje izjave lahko potegnil zaključek, da tistim, ki so na prehitevalnem pasu, prepoveduješ, seznanjanje ostalih udeležencev v prometu, da želiš prehitevalni pas zapustit, če kakšen idiot slučajno prehiteva po voznem pasu (smerokaz, ne zavit pre njega).


Nove in nove slaboumne lazi in podtikanja... kaj tako boli da smo ugotovili da so te polna usta samohvala, v prometu se pa obasas povsem enako neodgovorno kot stevilni drugi?

Pod crto je pac vsem jasno, da je tvoja odlicna in varna voznja pac nakladanje prepotentnega kekca. V resnici pa si samo se seden v vrsti zivcnih tepcev, ki se cuti poklicanega da ureja promet in pumpa svoj ego v prometu. Zalostno je da vsak ki prebere to temo hitro ugotovi da nizas laz za lazjo zato da punpas svoj nicvreden ego.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

Si pač velik EGO in edini zveličaven razlagati opise dogajanj v prometu, drugih razpravljalcev.
ko to izjavi nekdo ki se je oklical za boga v prometu in je edini zvelicavni za definicijo varne voznje in prilagojene hitrosti, izpade vse skupaj samo in le pomilovanja vredno.

facepalm ::

Mene cudi, da po vseh teh namisljenih situacijah, se ni dobil namisljene vzgojne klofute.
Ce npr vzamemo zgodbo o zmanjsanju hitrosti na 20kmph zaradi premajhne varnostne razdalje. V tej pripovedi se je igral policaja in namenoma zmanjsal hitrost za toliko, da je postal ovira. Res je bil tisti za njim v prekrsku ampak "pravi voznik" z zdravo glavo, bi zmanjsal le za toliko, da ustvari pred seboj dodatno varnostno razdaljo, ki bi delovala kot "buffer" za tistega zadaj. Bi pac Solatko, v primeru ustavljanja bremzal pocasneje, da bi tisti zadaj imel cas reagirati. Tisti trenutek, pa se je raje odlocil igrati policaja. Vprasanje koliko basni obstaja, v katerih je to pocel na AC, kjer je ocenil, da voznik za njim nima dovolj dobre sposobnosti, koncentracije in vozila, da bi se mu lahko na prehitevalnem lepil v rit. Prehitevati po desni pa mu ne bo dovolil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

UganiKdo - Dokler so ti pomembne pike in vejice, pomena posta kot celote, seveda tisti z IQ ugasnjene žarnice, ne zmorete. Nimam se za nikakrnega boga, če ti nebi to napisal sploh pomislil nisem na kaj takega, temveč se v prometu obnašam tako, da skrbim za svojo varnost in s tem, še bolj za tvojo, seveda pa vam tepcem, ki znate iz enega stavka ali besede ocenit osebnost, ni jasno. So pač slučaji, ko izgleda, da se obnašam kot policaj, vendar je to vse, v korist varnosti na cesti.
Ko boste v tolikšnem času, kot sem v prometu sam, povzročili toliko nesreč in nevarnih dogodkov, kot sem jih jaz, nesreč ne bo več, spljoh. Jaz imam velik del mojega udejstvovanja v prometu že za seboj, večino vas še čaka in glede na to, kako ste vsi oh in sploh, pričakujem korenito znižanje števila prometnih nesreč in ne bom več vsak dan poslušal o zaprtju delov cest v SLO.

facepalm - Namensko vzgojno moraš najpre sposoben dat in na takega že celo življenje čakam, sem namreč vsled dnevnih treningov, kjer sproščam agresivnost, izredno miroljuben, vseno pa nisem revček, ki bi vsakemu bedaku pusti, da tuli name in na srečo, mi razen na treningu, še ni bilo potrebno človeka udartit. In nisem igral policaja, samo hotel sem ugotoviti, kaj ima proti meni, da se me je spravil ogrožat z vožnjo na m od odbijača in mojster, bil sem prvi, na varnostne utripalke ni reagiral, zato sem začel zmanjševati hitrost, kaj je s tem narobe, veš samo ti in tebi podobni, desni vozni pas je bil poln in potem je začel divje hupat in blendat, tako, da sem mislil, da človek rabi dejansko strokovno pomoč psihiatrije. Model je pač bil edini, ki se po utripalkah ni umaknil na normano razdaljo, na AC takega kretena še nisem dobil zadaj. Sicer pa se takim idiotom umikam, če imam kam.
Delo krepa človeka

val46 ::

Čaki zdej...ti govoriš najprej o modelu, ki se ti je priflikal na odbijač pri 70km/h in da si potem znižal na 20km/h, nato pa še zapeljal za njim na parkirišče. Zdaj pa isto zgodbo tveziš, da se ti je to zgodilo na AC? AL sem jaz kej spregledal v vseh teh tvojih prigodah in zgodbicah?

solatko ::

val46 - Ja precej zmedeno ti delujejo misli. Mešaš več dogodkov, če te zadeve zanimajo, boš moral še enkrat prebrati.:'(
Delo krepa človeka

mancini ::

Prav zanimivo da dobiš več kot 100 replik, na opis neke situacije v prometu in še naprej trdiš, da imaš samo ti prav, vsi ostali pa se motijo.
In potem enako na drugo situacijo, tretjo in deseto.

Solatko ko si pisal, da si spustil hitrost iz 70 na 20, si napisal, da si to storil za to, da se ti ne bi mogel avto za tabo v tebe zaleteti pri zaviranju. Teorija pa to seveda ovrže s preprostim izračunom. Potem pa si dopisal, da si zmanjšal za to, da bi omilil silo naleta in škodo. Tako da so tudi tvoje misli zmedene.

In pa če smo vsi v zmoti, pa daj nek link da si preberemo, pogledamo, poslušamo, ... kako se pravilno odreagira, če se avto vozi s prekratko varnostno razdaljo.
Ali pa daj link, kjer se svetuje, da odpelješ dol s ceste.

In trditi da je bil desni pas na PB tako poln, da ti ne bi mogel zaviti na desno, je smešno. Po vklopu smernika, bi sigurno dobil v prevoženih 100m dovolj prostora, da bi lahko varno zamenjal vozni pas in se izognil tistemu debilu, če le ta sploh obstaja

solatko ::

mancini - Vsi ste pametni kot le kaj, niti eden pa še ni napisal, kaj je bolj pametna rešitev v danem primeru? Pač razpravljalci nimate niti malo pojma o varnosti, naj bi se po vašem peljal 70 še naprej, proti rondoju s prikolico brez veznega droga na riti, ste čisto normalni ali vas hebe covid? Ti bi šel v tem primeru na silo menjat pas pri 70, na desnem pasu pa so šli morda 40-50, halo, kaj vam je. In povem ti, da je PB velikokrat, kar lepo zasedena na obeh pasovih.

Če se nekdo ne prilagodi, je edino pravilno, počasno zniževanje hitrosti, do take, ki tudi ob zaviranju, ob trku, ne naredi večje škode. V prometnih predpisih piše, da moraš storiti vse, da preprečiš nevarnost za prometno nesrečo in to vsaj do sedaj, tudi počnem, če ne gre drugače pa z izletom na travo ali krepkim, počasnim znižanjem hitrosti, pri 40 sem vklopil vse štiri utripalke.

Če bi bil desni pas kolikor toliko prazen, pa ni bil, bi model verjetno menjal pas in šel po desni mimo mene, pa ni bilo variante.

Mimo grede, danes sem ga zopet videl in sva šla skupaj na coffe to go, kjer mi je dal prav, saj bi se ob sneženju, s tako vožnjo, kmalu nekomu zabil v rit, je rekel, da je komaj odvil, da se je ustavil ob njem na levi strani ceste. Ob debati, mi je razložil, da ga je takega način vožnje naučil starejši brat in, da sopotnikov, ki so ga na to napako opozarjali, sploh ni jemal resno, saj je menil, da jih je enostavno strah, ko se je vozil tudi 150 na nekaj metrih varnostne. Prevozil je že precej in na srečo ni imel nesreče, mi je pa danes dejal, da ga je precej pogrelo in se bo malo vzel v roke. Ima dva otroka in ženo, tako, da je čas, da mu pamet malo stopi v glavo, saj se vidi, da sicer vožnjo kar obvlada. Sva se tudi že prej večkrat srečala, vendar ni bilo razloga, da bi se tudi spoznala. Pač nakupovalne navade, po navadi v trgovniah srečujemo večkrat določen krog ljudi in včasih s kakšnim tudi spletemo tesnejše vezi.

To vedno trdim, da vozniki, ki se naučijo nekih napak, te delajo, dokler ne poči ali pride do kritične situacije, skoraj poči, potem počasi začnejo razmišljat malo drugače.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

UganiKdo ::

mancini - Vsi ste pametni kot le kaj, niti eden pa še ni napisal, kaj je bolj pametna rešitev v danem primeru? Pač razpravljalci nimate niti malo pojma o varnosti, naj bi se po vašem peljal 70 še naprej, proti rondoju s prikolico brez veznega droga na riti, ste čisto normalni ali vas hebe covid? Ti bi šel v tem primeru na silo menjat pas pri 70, na desnem pasu pa so šli morda 40-50, halo, kaj vam je. In povem ti, da je PB velikokrat, kar lepo zasedena na obeh pasovih.

Ali si v svoji demenci že pozabil kako si ti v tej temi zagovarjal vožnjo z bistveno prekratko varnostno razdaljo, pri bistveno višjih hitrostih kot je 70 km/h? Kaj pa tist, del da so kreteni, ki vozijo prepočasi krivi za nevarna prehitevanja? Hint, v dani situaciji si delal točno to kar je po tvoja največji greh na cesti.

Pod črto si pač dementen revež, ki v svojem fantazijskem svetu verjame, da je edini sposoben voznik in je vsaka stvar, ki jo narediš na cesti hvale vredna. Pa naj bo to ko noriš skozi naselje 70km/h zato, da loviš zeleni val, sekaš prednostno cesto brez da se prepričaš ali je prosto, riješ po travniku ali slaboumno izigravaš policaja in se cijaziš 20 km/h.

mancini ::

glej jaz sem samo prebral tvoj post : desni vozni pas je bil poln in potem je začel divje hupat in blendat, tako, da sem mislil, da človek rabi dejansko strokovno pomoč psihiatrije. Model je pač bil edini, ki se po utripalkah ni umaknil na normano razdaljo, na AC takega kretena še nisem dobil zadaj. Sicer pa se takim idiotom umikam, če imam kam.

Iz tega sem sklepal, da ti pišeš, da se nisi imel kam umakniti. Kar pa na PB nikoli ni tako polno da se ti v 100 ali 200m ne bi mogel prestaviti.

Seveda si sedaj že imel prikolico in bog ve kaj vse. 2 meseca že pišeš o tem, pa si prikolico sedaj prvič omenil. In danes si tega tipa spet srečal in še debatirala sta. A ti preveč bereš V Holt :) ona piše takšne zgodbice. Drugič bomo že brali da si se po PB peljal z Dravsko vilo

Pač razpravljalci nimate niti malo pojma o varnosti, naj bi se po vašem peljal 70 še naprej, proti rondoju s prikolico brez veznega droga na riti
torej nisi zmanjšal hitrosti zaradi za tabo vozečega vozila, ampak ker si se bližal rondoju

solatko ::

UganiKdo - Ti z vsakim postom kažeš, dati zmanjkuje nujno potrebnih zdravil. Cesta Proletarskih brigad v MB je štiripasovnica, po sredini ločena z otokom, ki preprečuje vožnjo po obeh pasovih, ki peljeta proti centru, torej do situacije prehitevanja ne more priti, razen v tvojih zblojenih razmišljanjih, kako bi še bolj povdaril svoj ego. Kje sem zagovarjal kratko varnostno razdaljo, boš pač poiskal in pokazal, če pa misliš na video, je pa bil za volanom profesionalec, ki je na take stvari pripravljen, kar se je tudi pokazalo (če misliš tisti video, ko je šlo komaj skoz). Še hujše primere bi lahko videl na videih provide, če bi jih lahko dali v javnost in to ni način vožnje, ki bi bil varen, da ga uporabljaš vsak dan.

Vem da nisi popoln idiot, zato sklepam, da ti manjka zdravil, ko oviranje prometnega toka na lokalni cesti primerjaš z opisano situacijo. Sekal prednostno cesto sem pri 13-14-ih letih, z biciklom in to Drenikovo (takrat še ni bilo podvoza in so bile še rampe za progo), je bilo to enkrat in nikoli v življenju več, skratka mešaš hruške in jabolka, samo da nebi bilo treba priznati, da imaš pa morda na vse poste, ki sem jih o prometu in dogodkih v njem objavil, napačno mnenje o moji kvaliteti voznika, saj me v končni fazi tvoje mnenje ne zanima, samo veliko smetiš s temi svojimi kretenizmi, čisto vsako temo o prometu, kjr sodelujem, omenjaš me pa tudi v temah, kjer me sploh ni. Kaj sem ti hudega storil, ne vem, morda te pa jezi samo to, ker ne moreš nikakor spodbijat moje mnenje o omejitvah hitrosti zunaj naselij v povezavi z varnostjo v prometu. Tu ti ne morem pomagat, boš moral sam poiskat podkrepitev tvojega mišljenja, s kakšnim linkom (pa ne mnenja kvazi prometnih strokovnjakov, temveč primere nesreč, ki so bile povzročene zaradi hitrosti večje od omejitve, to da jih je večina zaradi neprilagojene hitrosti namreč, vem sam).

mancini - Če bi dobro prebral, bi opazil, da je bil dogodek na zadjem odseku, od semaforja pred rondojem, omejitev je 70 in toliko sem imel hitrost že od Kardeljeve, desni pas pa je bilo nekaj kamionov in poln, na levem pa sem bil prvi, model je priletel za menoj, kot sneta skira iz desnega pasu.
PB je kar nekaj krat na dan zabita, sploh desni pas pred rondojem, saj je edina proti Dravogradu in gre večina kamionov iz Ptujske naravnost. Ja njega sem imel na razdalji prikolice, samo da ni bilo vlećnega droga vmes - prehitro bereš, on je bil prikolica. Hitrost sem začel zmanjševati takoj za semaforjem, opozarjal sem ga pa precej prej. Saj bi ti narisal pa se mi ne da. Vse skupaj se je dogajalo na cca 500 metrih.
Sicer pa od vaju pričakujem, konstruktivni pripis, kaj bi v tem primeru storila vidva, oziroma, kaj bi bilo po vajino, bolj humano neredit (umik ni bil možen)!

Za danes sem vam pa pripravil tole
https://siol.net/avtomoto/novice/to-je-...

Koliko je tega zaradi prekoračitve hitrostnih omejitev, boste pa našli največji zagovorniki omejitev!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

UganiKdo ::

Edina razlika med videom in tem kar ti opisujes je v tem da je bila enkrat hitrost bistveno visja in riziki bistveno vecji.

Ampak v tvojih bolnih mozganih si enkrat moral vozit kot zadnji bedak 20km/h, pri bistveno visji hitrosti pa vse pod kontrolo. In to zato ker je veliki solatar to rekel.

Saj vem da je tezko ko so gostilne zaprta ampak ce si mi da smo uporabniki tega foruma tako zabiti kot tvoja vsakodnevna druzba se pac motis.

O linkih pa raje nebi, ker se enga nisi bil sposoben sproducirat, pa te to me ustavi da lazes in podtikas se naprej.

facepalm ::

solatko je izjavil:

Tu ti ne morem pomagat, boš moral sam poiskat podkrepitev tvojega mišljenja, s kakšnim linkom (pa ne mnenja kvazi prometnih strokovnjakov, temveč primere nesreč, ki so bile povzročene zaradi hitrosti večje od omejitve, to da jih je večina zaradi neprilagojene hitrosti namreč, vem sam).

A ti sploh ves zakaj je v zapisniku vzrok nesrece "neprilagojena hitrost"? Ker se dejanske hitrosti ne da dokoazati. Hence, ce nekdo vozi 20kmph cez omejitev in povzroci nesreco, bo vzrok nesrece neprilagojena hitrost in ne prekoracitev omejitve.
Pac neprilagojeno hitrost se naceloma ne da izpodbijat, prekoracitev omejitve pa ja (v kolikor ni bilo radarja prav takrat na licu mesta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

UganiKdo - Bluziš in bluziš, še vedno pa nisi niti na eno konkretno vprašanje, podal konkretnega odgovora - kaj bi v danem slučaju, naredil ti? Je tako težko ali si samo bedak, ki zna nakladat in drugim kazat svoj EGO. Seveda ti gre zmerjanje komentatorjev odlično od rok, s čemer kažeš, kakšno teslo si, po drugi strani pa bi težko našel kak tvoj koristen post na S-T. Kot bedak, bedaku - razlika je, ko se ti voziš za nekom, ko se zavedaš, koliko rabiš za zaustavitev, kakšne imaš reflekse in reakcije, od tega, ko se ti neznanec prilima na rit in se tudi po opozorilu ne spravi na kolikor toliko varno razdaljo. Ker si tak kot si, težko pričakujem, da boš dal konkreten odgovor, kaj bi v takem primeru storil ti, bi pohodil do 100+, vozil dalje, ne glede na to, da ne veš, česa je sposoben tisti zadaj ali bi vseeno, enako kot sem sam, počasi zmanjševal hitrost (pa recimo, da v avtu nisi sam)? Bo šlo z odgovorm ali moraš počakat na novo zalogo tablet.
Veš najlažje je pljuvat po drugih in nič dat od sebe, moram rečt, da ti to kar gre in je tvoj nivo debate silno visok in zelo vpliva na kvaliteto tem, ki se obravnavajo. Kar tako naprej mojster.

facepalm - Forenziki precej natančno ugotovijo hitrost ob trku, na uč se pa to težko naredi. Če bi poznal predpise, bi vedel, da moraš vedno voziti tako, da ob nepričakovanem dogodku, lahko varno ustaviš, zato je vsak trk, posledica neprilagojene hitrosti enega ali več udeležencev, v to pa spada tako obvladanje vozila, izkušnje, predvidevanje, varnostna razdalja,..... in ne na koncu psihofizično stanje voznika.
Ravno iz tega razloga trdim, da varna vožnja z omejitvijo hitrosti, ni v povezavi, v tem je ves point. Čisto vsa varnost je v prilagojeni hitrosti in večina slovenskih voznikov, niti ne ve, kaj to je in, da je odvisna od mnogo dejavnikov, zaradi katerih je na istem odseku, lahko vsak dan drugačna.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

facepalm - Forenziki precej natančno ugotovijo hitrost ob trku, na uč se pa to težko naredi.

Seveda, ker vedno pridejo forenziki na kraj nesreče.

Ponavadi policaj malo pogleda kje so sledovi zaviranja. Če je že tema, pa še malo s svetilko posveti, toliko da zgleda, da nekaj dela. Če sledov ne najde, prepostavlja, da nisi zaviral in napiše neprilagojena hitrost. Če pa jih najde, predpostavlja, da si zaviral in enako napiše neprilagojena hitrost.

In argument, da lahko vozimo preko omejitve, ker nesreč zaradi vožnje preko omejitve ni veliko, je enako neumen, kot argument da lahko vozimo pijani, ker nesreč zaradi pijanosti ni veliko v primerjavi s številom nesreč treznih voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

facepalm ::

No Solatko, torej je prilagojena hitrost vse dokler to ni. In ker je nemogoce ves cas predvidevati vseh situacij, je nemogoce voziti nonstop s prilagojeno hitrostjo. Se celo ti, ki se hvalis, da si vedno 100% skoncentriran ter da vedno vozis s prilagojeno hitrostjo, si moral 2x zapeljat na travnik in upati na najboljse. In celo situaciji sta bili podobni, pa te prvi dogodek ni izucil.
Vemo da je neprilagojena hitrost zgolj tista, ki povzroci nesreco. Zgolj en mali dejavnik v 1s doloca ali je trenutna hitrost prilagojena ali ne. V vecini primerov voznik nima vpliva na to.
Dejstvo je, da vsak voznik lahko vozi prilagojeno le do neke mere oz le do toliko kolikor je sposoben predvidevanja. Ko se zgodi nepredvidljivo pa se gre na sreco (kot ti na travnik).

UganiKdo ::

uziš in bluziš, še vedno pa nisi niti na eno konkretno vprašanje, podal konkretnega odgovora - kaj bi v danem slučaju, naredil ti?

Enako kot vedno, spustil bedaka mimo, ne pa kot kreten oviral promet in se celo zapeljal in težil človeku na parkirišču. To pač počnejo senilni wanna be super šoferji, ki si domišljajo da so policaji, da se potem lahko s tem hvalijo v gostilni. Al bomo sedaj slišali, da super šofer kot si ti v 500m ni imel prostora pas menjat? Kot že rečeno, če si vajen pravljice prodajat svojim pivskim kolegov, to ne pomeni, da bomo tudi tukaj kupili take nebuloze.

Lahko pa ti meni pojasniš v čem je razlika med tvojim idiotskim ravnanjem in ostalimi primeri, kjer je prvi v koloni prisilil nekoga za sabo, da je nevarno prehiteval (to je namreč idiotizem, ki ga že 100 strani prodajaš)? Ali pa razlika med psihopatom z premajhno varnostjo razdaljo na avtocesti in v tej situaciji? Enega psihopata si namreč neumorno zagovarjal drugega pa nadlegoval na parkirišču. No, objektivna razlika, ne tvoji idioptzmi o vsemogočni sposobnosti predvidevanja in edini zveličavni avtoriteti za definiranje prilagojene hitrosti?

Veš najlažje je pljuvat po drugih in nič dat od sebe,

vem, ti gre odlično. Ker sem ti že vsaj 100x napisal da svoje laži in podtikanja podpri s citati, pa niti nova zaloga tablet ni pomagala, da bi tvoji dementni možgani to zmogli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

GupeM - Na težje, vedno in še potem ugotavljajo, dejanski vzrok nesreče.
Zaradi malomarnosti ali nesposonosti raziskovanja nesreč, pa imamo prometno statistiko tako, kot jo imamo in je v veliko primerih, ko je krivda cestnega podjetja, dejanski krivec, neprilagojena hitrost (v bistvu je).
Če zate 1/3-ina prometnih nesreč, zaradi psihofizičnih substanc ni veliko, potem je prekoračitev hitrosti, oziroma divja vožnja (v treznem stanju) s kakšnim procentom, zanemarljiva in popolnoma nenevarna. Ni to noben argument, temveč dejstvo, da sposoben voznik ima možnost, voziti varno, tudi pri prekoračitvi omejitve in s tem ne povzroča bistvenega povečanja nevarnosti, s tem, da v tistem momentu, morda zanermari možnost tehnične napake na vozilu, vendar tudi v tem primeru, ogrozi samo sebe in ne drugih.

osebno na podlagi izkušenj in spoznanj pametnejših od mene, hitrost vožnje, klasificiram približno takole -

- vozniki, ki sovražijo vožnjo pa morajo vseeno vozit, ker jih v to prisili dejstvo, da javni promet ne pokriva veliko individualnih potreb - vozijo previdno, vedno nekaj %-ov pod omejitvijo, se ne odzivajo hitro na spremembe v voznem toku, njihov domet je 80km/h na lokalnih cestah in do nekje 110km/h na AC. Veljajo za najbolj varne voznike, če prav so največkrat povzročitelji kolon in raznih neugodnosti na AC, ko se znajdejo na prehitevalnem pasu. Reakcije so jim slabe, vendar sami neposredno niso krivci prometnih nesreč. Takih voznikov je zelo veliko.

- vozniki, ki kolikor toliko obvladajo prometne situacije, praviloma vozijo blizu zgornje meje omejitev, le redko poženejo čez, največkrat to storijo na AC. So nestrpni v počasnih kolonah, jezijo jih tisti, ki na AC ne zapustijo takoj prehitevalnega pasu in so podvrženi temu, da imajo veliko drugih opravkov, ki niso povezani s samo vožnjo (telefon, radio,..) se večinoma vozijo na prekratki varnostni razdalji in jih, zaradi pomanjkanja izkušenj, vsaka nepričakovana zadeva, praviloma, zmede. Njihov domet je 100 na lokalni cesti in do 160 na AC, brez, da bi vedeli, kakšna je prilagojena hitrost. So največkrat povzročitelji prometnih nesreč, saj dogajanja v prometu obvladajo sila pomanjkljivo.

- vozniki, ki mislijo, da so dobri, varni in, da obvladajo vse zakonitosti v prometu. To je zelo nevarna kategorija voznikov, ki so sicer na reakcijah hitrejši od povprečja, niti slučajno pa ne obvladajo vozil v kritičnih situacijah tako, da bi bili varni. Vozijo po sistemu loterije, imajo tudi veliko opravka z drugimi stvarmi, medtem, ko vozijo, si velikokrat privoščijo veliko hitrejšo vožnjo, tako na lokalnih, kot AC, ne pozanajo varnostne razdalje, so nestrpni, večinoma povzročitelji težjih nesreč, prehitevanj preko polne črte, prehitevanj kolon, nestrpnega blendanja in hupanja, ko se pred njimi najde počasnejše vozilo in presenečeni in ogorčeni, ko naletijo na angele v modrem. Njihove hitrosti so do 160 na lokalnih cestah in malo preko 200 ali blizu te hitrosti na AC. Vozila niti slučajno ne obvladajo in so v sistemu, kjer vozi vozilo njih in ne oni vozila.

- Voznki, predvsem mladi, brez izkušenj, katerim je hitrost izziv in želja. So najbolj nevarni vozniki, saj ne glede na prometno situacijo in razmere, vedno vozijo nad svojimi sposobnostmi, so nesramni, neprilagodljivi in nedovzetni za pripombe drugih, boljših voznikov. To je najnevarnejša kategorija voznikov, ki pa zato, ker njihove napake, večinoma popravljajo drugi vozniki, nimajo toliko nesreč, kot bi jih po zakonih fizike, morali imeti. Če preživijo to obdobje, se zana zgodit, da postanejo odlični vozniki po 35-40-tem letu starosti, oziroma, ko si ustvarijo družino. Hitrosti, koikor zmore vozilo, ki ga upravljajo v danem trenutku.

- vozniki, ki po vseh kriterijih, sploh nebi smeli na cesto brez spremstva normalne, zdrave osebe. Kronični bolniki, ki jim naš sistem, pač omogoča, da kljub svojim zdravstvenim težavam, b.p. opravijo vozniški izpit in se ukvarjajo z najkompleksnejšim človekovi opravilom - vožnja vozil v prometu. So nepredvidljivi, njihova vožnja je odvisna od vremena, počutja, psihofizičnega stanja,.... in varira od počasnetov, do divjakov, glede na trenutno stanje. Povzročijo več kot tretjino smrtnih žrtev v prometu in bi bil čas, da se jih iz prometa odstrani, oziroma v bodoče, sploh ne spusti v promet (zdravstveno prepreči opravljanje vozniškega izpita).

- vozniki, ki so dobršen del svoje mladosti porabili, da so se seznanjali z varno uporabo prometnih sredstev, tako glede performans, kot glede varnosti. To so vozniki, ki so najvarnejši v prometu, saj ne povzročajo zastojev, pravilno reagirajo ob nepredvidenih dogodkih, obvladajo vozilo in ob vožni 130 na AC, vozijo s kakšnimi 30%-ti svojih sposobnosti. Takih voznikov je malo, vozijo optimalno glede na okoliščine, vzdržujejo varnostno razdaljo, ne presenetijo jih spremembe prometne signalizacije, ker ne vozijo na pamet, sledijo prometu spredaj in zadaj, si pa včasih, ko je cesta prazna, privoščijo sprobat svje sposobnosti do 70-80%-ov, nikoli pa ne gredo preko tega limita. Taki vozniki se čisto mirno peljejo v koloni, z 3 sekundno varnostno razdaljo, ne prehitevajo tam, kjer to ni popolnoma varno, se vozijo skrajno desno, ko zadaj zagledajo motoriste, ne izsiljujejo, so praviloma prijazni do tistih, ki zaradi neizkušenosti naredijo sranje pred njimi, nikoli ne blendajo, hupajo, ne gestikulirajo, opazujejo kolesarje in pešce, ter jim brez problema pustijo prednost, naredijo malo napak, ki bi bile nevarne in so praviloma vozniki, ki v življenju nimajo na grbi škode, povzročene drugim. So sposobni peljat čez 300, jim pa noben problem ni vozit 50 ali manj. Če niso psihofizično sposobni vozit, za volan ne sedejo, tudi, če bi bilo to nujno, pač pokličejo kolega ali taxi. Nikoli jim ne pride na misel, da bi vozili pod vplivom opojnih substanc ali pod zdravili, ki vplivajo na to. Takih voznikov je sorazmerno malo, se pa z večjo ponudbo šolanja voznikov, ta procent povečuje.

- vozniki, ki so zaradi službenih potreb, velikokrat prisiljeni vozit veliko hitreje, kot poteka promet. Za take voznike, bi morala država narediti več, da se usposobijo, za extremne zahteve. Včasih je bil pogoj za vožnjo reševalnega vozila (te vozniki se največkrat znajdejo v situaciji, da morajo čim hitreje priti na meto dogodka), tri leta vožnje avtobusa, saj je to pomenilo, kar nekaj let vožnje v špediciji. Zakonodajalec je preveč znižal kriterije, saj je pogoj - zdravstveni tehnik in 3 leta, opravljen izpit B kategorije, brez izkušenj (izpit je lahko ves čas ležal v predalu, ker človek ni imel avta), nekaj dnevni tečaj iz zahtev bodoče vožnje, kar je občutno premalo in voznike teh vozil spravlja v izredno nevarne situacije. Po drugi strani pa imajo vozniki protokola, kar nekaj plačanih tečajev, tudi v tujini, je premalo samo to, da je bil nekaj časa uslužbenec na MNZ. Tudi vozniki Provide imajo za seboj, kar nekaj tečajev, praviloma v Nemčiji.

facepalm - Ravno zaradi prilagojene hitrosti, sem z izletom na travnik (hitrost je bila takrat že pod 20km/h) preprečil direktni nalet v moje vozilo, kar se zgodi voznikom, ki ne obvladajo svojih vozil in v takem trenutku, praviloma zmrznejo, posledice pa pobere pogrebni zavod. Sem ti dost nazorno razložil - razlika med mojim reagiranjem in reagiranjem voznikov v nerečah z mrtvimi, je ravno v tem, da lahko še vedno sodelujem na forumu in bedakom dopovedujem, kaj je bistvo varne vožnje.
Prilagojena hitrost je izključno odvisna od voznikov, od česa pa po tvojem? To kar trdiš ti, pa je prometna loterija in tako se vozi večina udeležencev. Če se sam ne zavedaš, na kakšni razdalji lahko varno ustaviš, glede na svoje sposobnosti, tega ne more počet nihče drug, lahko samo nekdo drug pravilno reagira in te reši, da se ne razbiješ, tako, kot sem jaz, dvarkrat z izletom na travnik. Če bi ostal na cesti, bi bile posledice malo manjše (kosti nebi bile tako zdrobljene in morda bi imela prepoznava trupel lažje delo), vseeno pa bi bilo v obeh vozilih vse drobno, glede na hitrosti, ki sta jih imela prehitevajoča.
Če voziš skoncentrirano in nekje 30-50%-no, glede na sposobnosti tebe in vozila, si komot lahko 100% skoncentiran na vožnjo, oziroma dogajanja okoli tebe, saj se vse dogaja veliko počasneje, kot so tvoje sposobnosti, ko pa voziš na 100 ali čez, pa se začnejo stvari dogajat hitreje, kos si jih sposoben dojemati in reagirati - to pomeni 100% - no skoncentriranost v prometu, ker tudi če buliš in ne dojemaš, predelaš v glavi dogajanj, so tvo je reakcije zapoznele in praviloma napačne. Res je, dve situaciji se v prometu nikoli ne ponovita in dveh sekund ni v prometu popolnoma enakih.
Sposobnosti voznika, se povečujejo s številom prevoženih km, če so bile te razdalje prevožene z glavo. Na vsaki vožnji doživiš kaj novega in, če tvoja podzavest, tak dogodek shrani, te naslednjič to ne preseneti, če pa voziš na pamet, vmes pogleduješ na telefon, garmin, na zadnji zic k otrokom, namesto da premakneš vzratno ogledalo za trenutek,.... potem je tvoja podzavest prazna in vsak dogodek te preseneti znova in znova,....
Tem zadevam se reče vozniške izkušnje in veliko ceneje se je učit na napakah drugih, kot na svojih, verjemi.

UganiKdo - Zakaj poizkušaš narediti še večjega bedaka iz sebe - govorim o danem primeru, ko niti umik, niti nič podobnega, ni bilo na voljo. Dej vzemi že tablete, da se boš zavedal, kaj si vprašan in kaj odgovarjaš - konec zgodbe, takoj, ko je bilo možno, je zapeljal mimo mene in ker ni nehal trobit in mahat, sem se razvrstil na pas za zavijanje levo in se zapeljal za njim, torej sem ga spustil mimo, ko je bilo to možno.
Slišali bomo ravno to, da pasu ni bilo možno menjat, saj je 200m od rondoja, na desnem pasu promet stal, jaz pa sem bil prvi na levem pasu, s prikolico (hupajočim vozilom na 1m za ritjo) za seboj in kolono normalnih voznikov.
Torej še enkrat (pa vzemi že tista zdravila) - kaj, konkretno bi v takem primeru storil ti - moja reakcija - hitrost 70, zagledam vozilo, ki je iz desnega pasu zapeljal na levo ni se mi bliža, pripelje na 1m za rit, hitrost še vedno 70, ko prižgem smernike, kot opozorilo, da je preblizu, se prične blendanje, češ, pojdi hitreje, pričnem zniževati hitrost in pri 40-50 se prične koncert njegove hupe, ki se ne ustavi do 20, niti po vhodu v krožišče, dam smernik za Supernovo, torej desno in zapeljem, možakar zadaj, še vedno na hupi, brez smerokaza zapelje za menoj, zavije na levi pas, za Hofer in še vedno hupa, zato vključim levi žmigavc in se zapeljem za njim, saj me je resno zaskrbelo njegovo stanje,...

Seveda spet tvoje razlage zaradi pomanjkanja nekaterih substanc v organizmu - kje pišem, da je počasni voznik nekoga prisilil,...
Razlagam, da nekateri vozniki, ne zdržijo dolgotarajne vožnje v koloni, ki je nebi bilo, če prvi nebi oviral prometnega toka, akcija - reakcja, reakcija je vedno posledica akcije, tako kot moja vožnja za človekom, ki ne zna izklopiti hupe. Razlika je v tem, da moja reakcija je bila umirjena, tudi razgovor v smeri umiritve razkurjenega voznika (postopek je bil uspešen, šlo je brez uporabe sile), reakcije v koloni pa so velikokrat katastrofalne, nikoli pa nisem trdil, da si v karkoli v prometu PRISILJEN. To je tvoje bluzenje v vseh temah. Zame je prekršek - oviranje prometnega toka, enako nevaren za druge udeležence, kot katero koli kršenje prometnih predpisov ali še huje, ker lahko traja n kilometrov in povzroči n reakcij pri n voznikih. Poleg tega je zaradi prvega, v prekršku tudi večina vozil v koloni - medsebojna razdalja ne omogoča varnega prehitevanja enega vozila za drugim.

Za svoje izkušnje in razmišljanja, ti praviloma me morem dati citatov, da so laži je tvoja osebna predstava, tisti, ki me poznajo vedo, kako se obnašam v prometu in nimajo pripomb. Ti negiraš vse, kar se ne sklada s tvojimi prepričanji, konkretnih argumentov za negiranje česarkoli, pa ravno tako nimaš, znaš pljuvat, zmerjat, smeših in limat zakonska določila (to zna vsak) in morda kak statističen podatek, čeprav vsi vemo, da če hočeš kaj prikriti, spravi to v statistično tabelo po želji in to potem uporabljaj kot zveličaven argument.
Na žalost življenje ni zakonski člen ali tabela statistike, je gibajoča zadeva z nešteto odtenki, ne samo sive. Ko boš to spoznal, boš morda bolj zanimiv sogovornik in v kakšni debati tudi konstruktivno izmenjaval mnenja in izkušnje.
Delo krepa človeka

T743 ::

Tema je že dolgo "In full retard mode"kaj ko bi jo zaklenili?

UganiKdo ::

Slišali bomo ravno to, da pasu ni bilo možno menjat, saj je 200m od rondoja, na desnem pasu promet stal, jaz pa sem bil prvi na levem pasu, s prikolico (hupajočim vozilom na 1m za ritjo) za seboj in kolono normalnih voznikov.


Rofl, 200m, 500m... a ni zabavno kako so dejstva fleksibilma ko je treba idiotizme zagovarjat?

Aston_11 ::

Koliko senilnih bedarij na kupu. Tole bo rabilo celo popoldne podelati. Cestno podjetje ni krivo, da so vozniki idioti ali pa da se obnašajo kot idioti.

UganiKdo ::

Zame je prekršek - oviranje prometnega toka, enako nevaren za druge udeležence, kot katero koli kršenje prometnih predpisov


Torej zate so vsi prekrski sedaj kar naenkrat enaki? Torej tudi voznjaa nad omejitvijo? Ja demenca je jeba.

- vozniki, ki mislijo, da so dobri, varni in, da obvladajo vse zakonitosti v prometu.
xdaj pa se v ogledalo poglej.

GupeM ::

solatko je izjavil:

Taki vozniki se čisto mirno peljejo v koloni, z 3 sekundno varnostno razdaljo

Rad bi videl takšnega voznika zjutraj na severni LJ obvoznici. Obstaja samo en način da to dosežeš. Ustaviš. Ker takoj, ko imaš več kot sekundo varnostne razdalje, se vmes vrineta dva avta in en kombi. Če imaš sekundo in pol, se jim pridruži še šlepar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

T743 - Če ti ni všeč, je pač ne odpiraj.

UganiKdo - Človek božji, pa kaj se dogaja s teboj, a je tako težko odgovorit, jaz bi v taki situaciji storil to in to?
Zagovarjam varnost vedno in povsod, kaj je s tem narobe? Na 200, 300, 500 m se lahko zgodi veliko stvari, v samo nekaj sekundah ali minutah in imeti nekoga na riti, ni ravno varno.
Kje sem napisal, da so vsi prekrški enakovredni, posledice tudi minornih prekrškov (kot je po tvoje oviranje prometnega toka) pa so lahko katastrofalne.
Po tvojem najljubšem argumentu, vožnja nad omejitvijo, ni ravno velik faktor prometnih nesreč, je pa to zate, najhujši prekršek, ki ga lahko stori voznik, če prav zadnje čase skoraj dnevno linkam, iz prometa, posnetke, ki pričajo, da imam prav - na eni strani extremne hitrosti nekaterih na prazni cesti (zaenkrat še brez nesreč) in na drugi strani vzroki za večino mrtvih, pri katerih ne gre za extremne hitrosti.
Kje si ti ugotovil, da so po mojem mnenju vsi prekrški enaki, boš verjetno lahko v nadaljevanju razložil.

GupeM - Kakšno situacijo se boš še spomnil, da boš negiral moja mnenja - zjutraj promet na obvoznici praviloma poteka čisto počasi ali stoji, predvsem pa kje si ti na AC, pri vožnji v isto smer, videl možnost čelnega naleta, zaradi prehitevajočih. Fantje slabo vam gre utemeljevanje svojih mnenj. Večina voznikov, o katerih govorm, ne uporabljajo vozila za vožnjo v službo, če to ni nujno ali skiro, javni promet, eventualno vsaj 3-je v vozilu. Se pa vozijo s tako razdaljo v prometu na lokalnih cestah, dokler ta teče, ko stoji, tudi prehitevanj ni, ko se premakne imajo vsaj za eno vozilo prostora in ne zabijajo prostora, zato, da slučajno nebi prišel kdo vmes ali s stranske ceste. To so odlike dobrih voznikov, da niti slučajno na cesti niso egoisti, tudi parkirajo ne na dveh prakirnih prostorih.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Kje sem napisal, da so vsi prekrški enakovredni, posledice tudi minornih prekrškov (kot je po tvoje oviranje prometnega toka) pa so lahko katastrofalne.


Novo laganje in slaboumno podtikanje. A res nisi sposoben drugega? Lahko pa enkrat dokazes da nisi samo nepismen dementen tepec in das citat za tole laz?

In ne oviranje prometnega toka nikoli ni krivo za nevarno prehitevanke. Za to je kriv vedno le in samo psihopat ki prehiteva. Pa naj tistis predaj vozi pocasi iz objektivnih razlogov ali pa zato oer je vase zagledano egoisticno govedo, ki si domislja da je edini pristojen za urejanje prometa.

Kje sem napisal, da so vsi prekrški enakovredni,
sem te citiral, ce si pa tako dementen da se lastnih izjav ne spomnis ti pa ne morem pomagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

je pa to zate, najhujši prekršek, ki ga lahko stori voznik


A bos enkrat v zivljenju za debilizme, ki si jih izmisljals dal kak citat? Ker lahko lazes kot pes tece, pa to me spremeni dejstva da tega nisem nikoli izjavil. Samo ocitno si res ze tako dementen da pac pises kar ti pade na pamet, saj se pol minute kasneje niti spomnis ne kak idiotizem si izjavil.

In ugotavljam da sem se zmotil in ne sodis v kategorijo voznikov, ki si domisljajo da so varni, ampak si ze krepko pri tistih ki bi jim morali iz zdravstvenih razlogov prepovedat udejstvovanje v prometu.

zaenkrat še brez nesreč
a si dementnes resno pravkar izjavil, da se pri ekstremnih hitrostih se nikoli ni zgodila promwtna nesreca? Jao, kaka nebuloza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

val46 ::

Ma meni je najboljša izjava ta, da so povzročitelji oz.krivci za največ prometnih nesreč tisti, ki delajo kolono. Pol se pa po par straneh model spomni, da je sam delal kolono in vozil 20km/h. Če te je tolk motil tisti prilepljen na rit, bi moral voziti vsaj toliko kot dopušča zgornja omejitev hitrosti. Kot pa se rad hvališ, še kak kilometer nad njo, pa ti ne bi ne blendal, ne hupal in ne nič. Obenem si nekoč izjavil, da je zate vozilo stroj in ne luksus in ne gledaš na to, če je malo podrsan, popraskan ali ima kako bunko od toče. Torej, vozil bi naprej kot si in če se ti bi model zakantal v rit se ti pač bi. Itak bi bil on kriv in ne ti, ker ni imel dovoljšne varnostne razdalje. Itak praviš da se pri veliki hitrosti ne dogajajo nesreče, se pravi pri 70km/h, če bi te rauknil od odzadaj, ti ne bi blo nič!

Drugače mi pa gredo taki ljudje, ki se imajo za nekaj več že od pantiveka na moški spolni organ, da ne rečem kako drugače. Jaz zase tudi vem da sem mojster na določenih področjih in tudi vožnja je ena od teh, kar lahko trdim po več miljonih prevoženih kilometrih in da sem še zdrav in cel. Mi pa ne pride na pamet, da bom na forumih učil in sral po vseh ostalih, ki ne znajo in upajo vozit tako kot jaz...še huje, ne tako kot jaz, ampak tako kot jaz rečem da morajo! Škoda da živiš zgleda na drugi strani Slovenije, drugače bi te probal poisakt in se ti priflikat na odbijač-pa da vidimo pol, če si bi upal pripeljat za mano na parking.

spegli ::

A je še kdo opazil, da na cestah kjer je bila prej črtkana črta za prehitevat (iz 80 - ko smo mel yugota) , dajo nov asfalt gor in narišejo polno črto ?

Pa dajo une pločnike sred ceste z znakom kam moraš wtf

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

facepalm ::

solatko je izjavil:


Slišali bomo ravno to, da pasu ni bilo možno menjat, saj je 200m od rondoja, na desnem pasu promet stal, jaz pa sem bil prvi na levem pasu, s prikolico (hupajočim vozilom na 1m za ritjo) za seboj in kolono normalnih voznikov.
Torej še enkrat (pa vzemi že tista zdravila) - kaj, konkretno bi v takem primeru storil ti
Kot prvo (ce je sedaj v igri ze prikolica, razdalja do kroznega 200m in poln desni pas), se ne bi vozil 70kmph ampak bi ze zmanjseval hitrost zaradi kroznega. Poleg tega je voznja s 70kmph v takem primeru nevarna, saj imas daljso zavorno pot in nikoli ne ves ce bo kdo iz kolone zavil pred tabo. Zaradi tako kratke razdalje, dvomim, da bi "varno" zmanjsal na 20kmph veliko pred kroznim in da bi zato tisti zadaj popizdil. Itak bi pricakoval da bos zmanjsal zaradi kroznega. Ta zgodba ima vedno vec lukenj. Ko te dobimo na eni lazi, se pogoji spremenijo tebi v prid.

spegli ::

Dejansko sem s fičotom lahko prehiteval kjer zdaj ne ne smem s 190 kw.

Argumeti ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

spegli ::

Also vsi vemo, da ste s krožnimi zaslužili in imajo edini pomen da si nafilate žepe. GTFO. Barabe.

solatko ::

UganiKdo - citat, ki si ga dal, ni moj, saj toliko slovničnih napak, tudi, če pišem v temi, ne naredim, zato ti na to ne morem odgovoriti, ker niti ne vem, kaj o čem ta stavek govori.

To, da priznam, da včasih vozim čez omejitev, je razlog, da mi nadevaš vse možne pridevnike, torej, kaj je zate najhujši prekršek?

Spet mi podtikaš, ko so jih merili, se ni zgodila, ravno tako, statistično ne boš našel ravno velik procent nesreč (se pa prekleto dobro vidi) nesreč, zaradi tega vzroka. Seveda lahko iz vsakega stavka ali dela, narediš kar češ, samo potem se nehaj izmikat in izjave podtikat drugim. Če se že hočeš iti, citiraj cel odstavek, da se vidi celotna slika in ne samo tisti delček, s katerim lahko tudi tak cepec, po želji manipulira.
Še vedno čakam tvoj velecenjeni odgovor, kaj bi storil ti, če bo pametnejši, bom naslednjič ravnal po tvoje. Dobre predloge, ki pijejo vodo, vedno upoštevam, zato sem tak, kot sem.

val46 - Vse najhujše nesreče čelnih trkov na lokalnih cestah, so se zgodile zaradi nepravilnega prehitevanja, največkrat večih vozil naenkrat, torej kolon.
Preden se mi je zalepil na rit, sem vozil po omejitvi 70, še kaj?
Še en, ki se dela pametnega, napiši kaj bi moral narediti v tem primeru, da bom vedel za drugič, če imaš bolj pametno rešitev ali pa bodi tiho.
Vsakemu bedaku grejo sposobnejši na oni organ, namesto, da bi se od njih učili in seveda, ko ni argumentov, bi se šli fizične grožnje, če prav ne veš, s kom govoriš in misliš, da si vsaj v SLO najmočnejši ali najjači. Model je tudi pripihal iz avta, pa se zelo hitro pohladil in poslušal, kar sem mu imel za povedat, pa tudi odgovarjal je lepo na vprašanja, včeraj pa sva celo coffetogo spila skupaj in se še marsikaj drugega pogovorila, izmenjala tel.štev. in bova v stiku. Izgleda, da mu je bilo všeč tisto, kar in kako sem mu povedal.
Jaz namreč ostanem hladen in prijazen, tudi v takih pimerih, če se hoče pa kdo tepst, se mora pa sam, ker se jaz, razen na treningih, ne.

facepalm - Daj beri bolj počas, v dveh postih sem moral razlagat, da je prikolica on na moji riti, brez veznega droga, daj beri bolj počas ali dvakrat, preden greš komentirat, ker izpadeš bebo.
Poizkusi se ne smešit.
Delo krepa človeka

Jazon ::

spegli je izjavil:

A je še kdo opazil, da na cestah kjer je bila prej črtkana črta za prehitevat (iz 80 - ko smo mel yugota) , dajo nov asfalt gor in narišejo polno črto ?

Pa dajo une pločnike sred ceste z znakom kam moraš wtf


Ja, to je meni precej moteče, ker mi je precej všeč prehitevanje na dvopasovnicah. Neke pametne razlage nisem dobil, gre pa verjetno za podedovano stanje v smislu:
---> prekinjena črta -->> slabo vzdrževan odsek -->>> nevzdrževan odsek ->>> polna črta zaradi nevzdrževanega odseka >>>> obnovljen odsek >>>> polna črta kot nadaljevanje zadnjega stanja.

Aja, V solatkotovi klasifikaciji se najdem nekje med tistimi z obsežnimi mladostnimi "izkušnjami" (Lucky to be alive, though).

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - citat, ki si ga dal, ni moj, saj toliko slovničnih napak, tudi, če pišem v temi, ne naredim, zato ti na to ne morem odgovoriti, ker niti ne vem, kaj o čem ta stavek govori.


Ja, demenca je huda rec, ker citiral sem samo tebe.

UganiKdo ::

To, da priznam, da včasih vozim čez omejitev, je razlog, da mi nadevaš vse možne pridevnike, torej, kaj je zate najhujši prekršek?


Pridevniki pridejo iz slaboumnega podtikanja izjav, ki jih nikoli nisem rekel. Zakaj to pocnea ves samo ti.

Strinjal se pa nikoli ne bom z nekom ki verjame, da s krsenjem prometnih pedpisov ni nic narobe in da je to pravzaprav zazeleno. Ravno tako ne odobravam psihopatov, ki verjamejo da so pristojni za urejanje prometa in si domisljajo da so edini zvelicavni za ocenjevanje kdaj spostovat prometne predpisi.

Da o norcih, ki verjamejo da za njih fizikalna pravila ne veljajo ne govorimo.

Kaj so so zame najhujsi prekrski? Ce govorimo o odnosu potem predvsem objesnost in zavestno nepotrebno ogrozanje drugih v prometu in domisljanje da lahko z takim in drugacnim krsenjem prispeva voznik k prometni varnosti.

V praksi pa tisti ki imajo najvecji potencial za skodo predvsem na cloveskih zivljenj.

Ampak kar ti v svoji demenci ne razumes je da cetudi obstajajo hujsi in nevarnejsi prekrki kot je voznja 10 km/h na omejitvijo to ne pomeni, da je voznja 10 km/h na omejitvino zazeljena , praviln ali da kakorkoli prispeva k prometni varnosti. Ravno obratno, gre za povsem nepotrebno povecevanje nevarnosti v prometu za katero je edina obrazlozitev v taksnih ali drugacnih dusevnih tezavah voznika.

val46 ::

Saj sem ti napisal solatko, kaj bi moral narediti v tistem primeru. Ne se sedaj delat budale da ne veš, ker če ne veš, pol bereš na pol (kot si obtožil facepalma), ali pa prebereš samo tisto ki se ti zdi zanimivo, da lahko potem nadaljuješ to tvoje sprenevedanje. Še enkrat, da ne boš reku da ti nisem povedal...Če je bila omejitev 70km/h, potem bi moral držati to hitrost dokler je še varna in začet zmanjševat pred rondojem,da bi se varno lahko zapeljal v njega. Kaj počne tisti za tabo, je pa njegova stvar. To da si ga prisilil v blendanje in hupanje s svojim zmanjševanjem na 20km/h je pa bedarija brez primere. Ker sam si trdil pred časom, da so največji krivci za nesreče ravno taki, ki vozijo pod omejitvijo in folk za njimi zgublja živce in potem pride do nesreč. Verjamem, da če bi vozil 70km/h dalje do rondoja, oz pač še tistih par 100m, ti tudi zadaj ne bi hupal in blendal. Če pa vseeno bi, pol mu ni pomoči, pač še en idiot na cesti. Ja, ne boš verjel, tudi taki se najdejo. Ampak, s svojim "igranjem policaja" si samo podžgal tipa, da je zgubil živce. To je vse kar imam za povedat.

solatko ::

UganiKdo - Stavek, ki si ga citiral, niti slučajno ni moj, se boš moral potrudit in citirat cel post, sem pač dementen in tudi google, stavka v tej obliki ne najde, sory, nekdo od naju ni čisto zdrav.
Nikoli in nikjer nisme rekel, da je kršenje kakršnih koli predpisov zaželjeno, trdim, da nekatere kršitve niso tako nevarne, kot to trdiš ti in tudi to, da se da vozit hitro, čisto varno, če so izpolnjeni vsi pogoji, ti pa mi ne moreš dokazat nasprotno, kot da mečeš pridevnike in zmerjaš, če prav niti s tvojo najljubšo, statistiko ne moreš potrdit, da imaš vsaj deloma prav. Policaji v takem primeru naredijo svoje, če ne merijo s stacionarnimi napravami, kjer lastnik lahko dokaže, da ni vozil. In ponavadi tisti, ki so namerno prehitri, pokasirajo tistih nekaj točk in plačajo polovičko, brez, da bi se kaj preveč jajcal.
Odgovorno trdim, da hiter avto v pravih rokah, ob pravem času ni nič bolj nevaren, kot vožnja po omejitvi, nič drugega. Trdim, da je vsaka hitrost lahko tudi prilagojena, saj omejitev hitrosti na to ne vpliva, seveda izven naselja in v kontroliranem okolju in voznikom, ki je za to usposobljen.

val46 - Res ste geniji, kaj vse si boste še zmislili, da bi negativno ocenili moje dejanje.
Vožnja s 70 z pacientom na odbijaču, tisti trenutek in cel čas ni več VARNA. Kaj, če bi mi nekdo zavil z desnega pasu in bi moral zavirat na hitro?
Do sedaj še noben strokovnjak na ST ni podal omembe vrednega predloga, kaj storiti v takem primeru, torej je po logiki, tisto, kar sem naredil pravilno.
Torej še enkrat, predlog je življensko nevaren in ga ne priporočam, promet namreć poteka spredaj in zadaj. Na tisto spredaj, lahko vplivaš, na tiste zadaj, le redko, zato narediš vse, da tudi zadaj, postane vožnja, varna in to je v tem primeru cca 20, še bolje 10.
Delo krepa človeka

val46 ::

Ma s tabo se prerekat vidim da nima nobenega smisla. Itak si najboljši, veš in znaš vse in nimam časa zgubljat s tabo in tvojimi idejami in prigodami. Vso srečo na cesti in travnikih ob njej še naprej solatko.

UganiKdo ::

Vožnja s 70 z pacientom na odbijaču, tisti trenutek in cel čas ni več VARNA.


Voznja z 200+ nekomu na odbijacu je pa varna zato ker si je bozanstvo po imenu solatko tako izmislilo... jao ampak idiotizem res nima meja.

Odgovorno trdim, da hiter avto v pravih rokah, ob pravem času ni nič bolj nevaren, kot vožnja po omejitvi, nič drugega.
odgovorno trdim, da si dementen bedak ki nima pojma o prometni varnosti, ti pa mi ne moreš dokazat nasprotno, kot da mečeš pridevnike in zmerjaš (ter slaboumno podtikas izjave), če prav niti s tvojo najljubšo, statistiko ne moreš potrdit, da imaš vsaj deloma prav.

Trdim, da je vsaka hitrost lahko tudi prilagojena, saj omejitev hitrosti na to ne vpliva, seveda izven naselja in v kontroliranem okolju in voznikom, ki je za to usposobljen.


Res je, ampak samo psihopat tvojega kova verjame da v prometu govorimo okontroliranem okolju. Kontrolirano okolje je dirkalisce, ko bos enkrat enega videl kje drugje kot na televiziji bos vedel zakaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

mancini ::

solatko je izjavil:


- vozniki, ki so dobršen del svoje mladosti porabili, da so se seznanjali z varno uporabo prometnih sredstev, tako glede performans, kot glede varnosti. To so vozniki, ki so najvarnejši v prometu, saj ne povzročajo zastojev


v to kategorijo ti uvrščaš sebe, seveda pa se ne zavedaš, da ti s svojim načinom razmišljanja in vožnje povzročaš zastoje, ker voziš kadar se tebi zazdi 20 namesto 70

val46 ::

To. Točno to sem mu hotel povedat jaz.

solatko ::

Blazno ste produktivni. Za hitro vožnjo na prazni AC pravite, da je smrtno nevarna, za vožnjo 70 z nekom meter za ritjo pa zopet trdite, da sem ravnal jaz narobe in, da je taka vožnja, čisot o.k..
Pa vi trije, ster res totalni debila ali pa imate probleme, ker je vaš dealer v karanteni in iz druge občine.

Kontrolirano okolje v prometu je takrat, ko imaš vse pod kontrolo, torej dobra vidljivost, zadostno količino znanja in prazno cesto, kaj je potrebno še več, gume in izletna mesta na ravnem delu ceste ali kaj, pomočniki z zastavicami, ki mahajo, kakšna je situacija? Na AC praviloma ni prometan nasproti in, če vidiš 1km daleč, ravno cesto, je to vsaj približno tako varno, kot na dirkališču, kjer je prometa več.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kakšno situacijo se boš še spomnil, da boš negiral moja mnenja - zjutraj promet na obvoznici praviloma poteka čisto počasi ali stoji,

Si premalo na cesti, da bi videl, kako poteka promet zjutraj po severni lj obvoznici. Zelo redko stoji, se pa vozimo 60 do 100 nekje. Zdaj med korono pridemo celo do 110.

solatko je izjavil:

se predvsem pa kje si ti na AC, pri vožnji v isto smer, videl možnost čelnega naleta, zaradi prehitevajočih.

Tri sekundna varnostna razdalja nima nobene zveze z možnostjo čelnega naleta. Ti pa z vsakim postom dodajaš več in več izmišljotin in laži, da se ven vlečeš. V resnici si pa že tako globoko zabredel, da te frišni prišleki v tej temi prepoznajo kot bedaka po tvojem prvem prebranem postu.

solatko je izjavil:

Fantje slabo vam gre utemeljevanje svojih mnenj. Večina voznikov, o katerih govorm, ne uporabljajo vozila za vožnjo v službo, če to ni nujno ali skiro, javni promet, eventualno vsaj 3-je v vozilu.

Tudi tole nima noben zveze z varnostno razdaljo in zdaj kar nekaj nabijaš, da bi izpadel pametnejši (naj ti namignem, izpadeš še večji bedak).

solatko je izjavil:

Se pa vozijo s tako razdaljo v prometu na lokalnih cestah, dokler ta teče, ko stoji, tudi prehitevanj ni, ko se premakne imajo vsaj za eno vozilo prostora in ne zabijajo prostora, zato, da slučajno nebi prišel kdo vmes ali s stranske ceste. To so odlike dobrih voznikov, da niti slučajno na cesti niso egoisti, tudi parkirajo ne na dveh prakirnih prostorih.

Spet neki novi dodatki, ki jih v originalnem postu ni bilo.

Nekako tako.
1. post: Jaz sem najboljši.
2. post: Jaz sem najboljši na svetu.
3. post: Jaz sem najboljši v Sloveniji.
4. post: Jaz sem najboljši v Sloveniji med starejšimi od 50 let.
5. post: Jaz sem najboljši v Sloveniji med starejšimi od 50 let in tistimi, ki imajo hkrati zelene nogavice...

In tako naprej v nedogled ...

solatko ::

GupeM - Kaj si hotel s temi nebulozami povedat, veš samo ti. Res je huda kriza.;(

Mimo grede, tri sekundno v.r. se vzdržuje v počasni koloni na lokalni cesti, da tistim, ki bi radi prehitevali, omogočiš varno vključevanje na vozni pas, mimo grede, tri sekundna v.r. pomeni, da je tisti, ki srečuje počasno kolono, v manjši nevarnosti, da bo nekdo prehiteval celotno kolono in trčil v njega. Seveda ste skregani z logiko in vam je potrebno vse narisat, zato moram na vaše umotvore dodajat, že večkrat napisano, da bodo tisti, ki niso brali cele teme, vsaj vedeli za kaj se gre.
Pri nas večina voznikov ne drži varnostne razdalje ravno zato, da nebi prišel kdo vmes ali iz stranske ceste ali se umikal ob prehitevanju, egoisti.
Ti, debilko pa mešaš vse počez, sestavljaš stavke iz različnih postov, samo tega od vas treh ne morem zvedet, kaj bi vi v dani situaciji na PB.
Seveda nič, ker prometa zadaj ne opazujete, zato bi se kot teleta, z enako hitrostjo vozili naprej, s prikolico, v obliki drugega vozila, 1m od vašega odbijača. Za svojo varnost moraš namreč skrbeti, tudi glede na promet zadaj. To dopovedat zapohanim bebotom v abstinenčni krizi, je misija nemogoče. Vsak post dodate neko mešanico delčkov mojih izjav in se delate blazno pametne, v bistvu pa nimate pojma o čem sploh govorite.
Delo krepa človeka
««
161 / 293
»»