» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
129 / 138
»»

matobeli ::

Če maš 2.5t SUV jajca z samo 200KM je res težava prehitevat. Hothatch iz '90 pa z 150KM letijo kot sneta sekira ;)

st12 ::

Zakaj bi kupil 2.5T avto če govorim o prehitevanjih, menda vsak kupi avto za svoj namen, tudi moj je tako lahek in gre bolj kot Civic s 160KM, ima pa res 200kg več.

UganiKdo ::

UganiKdo - Seveda mi odgovarjaš filozofsko, odgovori direktno - si ali nisi kršil omejitev hitrosti?


Lahko ti odgovorim še v tvojem slogu: Nikoli nisem dobil kazni za prehitro vožnjo ergo nikoli nisem prekršil omejitve.

Kot sem ti že povedal, ne nikoli nisem zavestno prekršil nobenega proemtnega predpisa. Nikoli se tudi nisem peljal 100 na omejitev 90 samo zato, ker se pač lahko in ni bilo nikjer nikogar in bi si domišljal, da je varno. A res nisem nikoli naredil nobenega prekrška? Ne vem, po vse verjetnosti sem, gled na to, da sem bil res ogromno za volanim. Skupno sem vozil v vsaj 50-60 državah in niti pod razno si ne domišljam, da nisem nikjer naredil nobene napake. Tudi za hitrost bi po vsej verjetnosti našel, če bi imel na voljo tahograf celotne kariere.

Samo to ne spremeni dejstva, da zavestno ne kršim prometnih predpisov in se držim omejitev hitrosti.

Ne zagovarjam kršitev, mi je pa tudi jasno, da včasih se pa to zgodi, saj kdor dela greši, vožnja pa je nič drugega kot delo.

Točno to trdim tudi jaz, samo za razliko od tebe se 10 postov prej in kasneje ne hvalim s tem, da vozim nad omejitvijo, ker je to zaradi mojih sposobnosti varno.

Kar se tiče pa hitrostnih omejitev, veliko krat sem to kršil, vendar tam, kjer ni bilo nevarnosti za druge, s povečanjem prometa pa mi zdrava pamet svetuje, da tega ne počnem več,

super, vsekakor podpiram tako ravnanje.

Lej, absolutno se strijam s tabo, da obstjajo bistveno bolj nevarni prekrški kot je vožnja 100 na omejitev 90 po odprti reginalni cesti. Samo kot sem že napisal, vsak lahko spremeni samo sebe in tako kot ni potrebe po 1001 neumnosti v avtu, tudi ni potrebe po prehitri vožnji. Dejstvo je, da četudi je solatko, ki vozi 100 km/h na uro 99,9999998% varen, je solatko pri 90 kmh 99,9999999% varen. In četudi je razlika na prvi pogled banalna, lahko v tri milione kilometrih, ki si jih prevozil nekomu reši življenje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

harvey ::

Lej, absolutno se strijam s tabo, da obstjajo bistveno bolj nevarni prekrški kot je vožnja 100 na omejitev 90 po odprti reginalni cesti.

Razlika, ki sem jo občutil na evropskih cestah, napram našim, ni edina, da se ob omejitvah recimo na avtocestah 80 ali 100 (ob sanacijskih delih) dosledno vozi po omejitvah, prav tako v naseljih večini ne pade na pamet, da bi ocenjeval varnost in po svoje določal hitrost. Pri nas pa blendanje in trobljenje, lep primer sanacija dela gorenjske avtoceste in pa Golovec (imaš na določenih odsekih omejitev 60). Omejitve so z razlogom, da bi stalno vsak po svoje presojal, kaj je nevarno, ni nevarno, vodi v stanje nereda in potem še z vso prometno sceno (alkohol, objestnost,...) imaš to kar imaš na cesti.

Lep primer kaosa je tudi nedavna nesreča kolesarja v Ljubljani, ko testira spuščene zapornice.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: harvey ()

st12 ::

sunshine403 je izjavil:

solatko je izjavil:

MrStein - Policaj za grmom, te ob prehitevanju ne bo kaznoval, če je prehitevanje sicer izvedeno pravilno, torej tam, kjer je dovoljeno in ne vozila, ki že vozi na zgornji meji omejitve. Ob pravilnem prehitevanju, vedno za nekaj km/h presežeš dovoljeno hitrost, ko pa se vrneš na svoj pas pa moraš to prilagoditi na omejitev.

No ja naj te ne bi. V realnost te... vsaj mene so ravno dober mesec nazaj. Na odseku kjer je omejitev 90km/h sem prehiteval nekoga, ki je vozil 70. Priznam da nisem prehiteval z 90km/h ampak sem pac pohodil in ko sem zapeljal nazaj na svoj pas, nisem pohodil bremze, ker se mi zdi to totalno bolano, da nekomu pohodis bremzo pred nosom, pa ne glede na razliko v hitrosti, pac pa sem spustil gas in cakal da pride avto sam nazaj do 90. No 300m naprej so me ustavili, da sem vozil 111km/h. Saj priznam sem zares imel tisto hitrost, ampak je lepo videl zakaj, pa mu vseeno ni bilo tezko napisati naloga.

Mene je vedno zanimalo kako lahko sploh prehitiš po pravilih, verjetno samo traktor na omejitvi 90, pa še to moraš voziti 2 km za njim, da prideš do mesta kjer je dovoljeno prehitet.
Itak da imaš po prehitevanju noter vsaj 100, tudi če prehitevaš samo tiste ki vozijo 70, kaj šele tiste ki 90.

Utk ::

Kako legalno prehitiš tistega, ki vozi 90, bi tudi mene zanimalo. In še bolj, zakaj.

st12 ::

Legalno se takih res ne da. Zakaj so pa razlogi preprosti, ker je to počasna vožnja, pa kdor vozi samo 90 na čistih ravninah, veš da te bo grdo oviral še lep del poti. Jaz sploh ne razmišljam zakaj, ampak sem človek dejanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()

IL_DIAVOLO ::

st12 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

To velja kvecjemu za 75 konjske mlincke.

Tam do 300KM moraš kar lepo v 3. z max plinom, pa tudi pri močnejših ne vem če je kaj drugače. Sicer odvisno od primera, ampak nobena ravnina ni tako dolga in pregledna in nikjer ni tako malo prometa, da bi si lahko kavo kuhal na nasprotnem pasu.
Jaz pri 200KM avtu nisem nikol zavedno pritisnil plina samo do 90%. Edino v mokrem moraš tudi iz nižje hitrosti štartat v tretji, plin potem komot 100%.
Izjeme so druga stvar, vem da sem bil ob avtobusu ene pakrat s povsem narahlim plinom, ker je bila večja težava bočna razdalja kot pa preglednost naprej in moč avta. Ali pa res dolge ravnine s prehitevanjem v 4., tam tudi pač prilagodiš plin kolikor vidiš da ga rabiš.
Jaz še na AC prehitevam tako da ne vozim vštric, sploh pa ne s tovornjakom. Če nekdo zablokira pot, pač počakam da se sprosti, da sem lahko v enem šusu mimo.


V 3. nikoli ne prehitevam, ker gre samo do 70 km/h. S 4. na prehitevalni pas, potem 5., na koncu ravnine včasih saltam tudi v 6.

Ravnina je res zelo dolga in zelo pregledna. So travniki iz obeh strani.

maticb492 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



V 3. nikoli ne prehitevam, ker gre samo do 70 km/h. S 4. na prehitevalni pas, potem 5., na koncu ravnine včasih saltam tudi v 6.

Ravnina je res zelo dolga in zelo pregledna. So travniki iz obeh strani.



Bolj iz firbca, kaj voziš da gre v 3 do 70 :O? Verjetno kak dizel? Meni gre v 3 Do 120.
X570 TUF, R9 3900X, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, Samsung C24F390FHU x3

IL_DIAVOLO ::

Dizel ja :)

predi ::

Meni pa greste potuharji, ki tehtate prekrške in jih potem predalčkate med sprejemljive in nesprejemljive skrajno na živce, sploh če v isti sapi trdite, da se sami zavestno držite vseh predpisov. Do kršitev mora biti ničelna toleranca vedno in povsod, pa naj bo to vožnja v napačni smeri po avtocesti ali vožnja s kolesom v nasprotno smer po enosmerni, ker je samo 10 m do tvojega foha. Dejstvo je, da dosledno spoštovanje predpisov s strani vseh udeležencev odstrani večino konfliktov med njimi.


solatko je izjavil:

Zavestnega kršenja predpisov je malo in še to tako, da za druge udeležence ni nevarno, ker, če ti kršiš zavestno neko določilo, veš kaj lahko pričakuješ, od kazni, do posledic, če gre kaj narobe, tisti, ki dnevno krršijo nešteto predpisov pa se tega in posledic, sploh ne zavedajo, kar je najhuje.
Tipična izjava nekoga, ki se predpisov drži samo okvirno. Mene pa praktično dnevno skoraj zbijejo pri zeleni na semaforju za pešce in to iz oddaljenejšega kraka tropasovnega križišča. Nihče mi ne bo rekel, da predstavlja vožnja v rdečo dve sekundi po njenem prižigu podzavestno dejanje. Dolga ravna cesta v naselju in potuharji...

UganiKdo ::

Meni pa greste potuharji, ki tehtate prekrške in jih potem predalčkate med sprejemljive in nesprejemljive skrajno na živce, sploh če v isti sapi trdite, da se sami zavestno držite vseh predpisov.

Prekrške nikoli nisem ločeval na sprejemljive ali nesprejemljive, zato se tudi dosledno trudim držat vseh prometnih predpisov. Je pa dejstvo, da se prekrški razlikujejo po teži, torej tveganju, ki ga predstavljajo za ostale udeležence v prometu. To se vsaj deloma odraža tudi v sankcijah, ki so predpisane.

predi ::

UganiKdo je izjavil:

Meni pa greste potuharji, ki tehtate prekrške in jih potem predalčkate med sprejemljive in nesprejemljive skrajno na živce, sploh če v isti sapi trdite, da se sami zavestno držite vseh predpisov.

Prekrške nikoli nisem ločeval na sprejemljive ali nesprejemljive, zato se tudi dosledno trudim držat vseh prometnih predpisov. Je pa dejstvo, da se prekrški razlikujejo po teži, torej tveganju, ki ga predstavljajo za ostale udeležence v prometu. To se vsaj deloma odraža tudi v sankcijah, ki so predpisane.
Vsi prekrški so enako nesprejemljivi.

UganiKdo ::

A kje trdim drugače?

Še vedno pa to ne spremeni dejstva, da so so prekrški z vidika nevarnosti, ki jo predstaljajo različno vrednosteni in jih ni dopustno metat v isti koš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

predi ::

Seveda je dopustno, še veš, potrebno jih je potrebno metati v isti koš. Človek že od malega išče potuho za dosego svojih ciljev. Če mu je dovoljeno storiti "manjše zlo", se pri tem ne bo ustavil, pač pa bo kot kepa snega, ki se kotali po klancu navzdol, dodajal vedno več in več "manjšega zla", dokler nekdo ne umre. Pa še to ne ustavi vsakogar. Ničelna toleranca do vsakega prekrška.

UganiKdo ::

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.

V realnem svetu seveda ne more bit enaka kazen za nekoga, ki je pijan peljal v napačno smer po avtocesti in ubil pet ljudi in za nekoga, ki je predolgo parkiral na območju kratkotrajnega parkiranja. Če verjameš, da si oba zaslužita enako kazen, potem nima smisla nadaljevat razprave, ker za tako zahtevo v pravni državi ni prostora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

predi ::

Z mojega vidika je enako nesprejemljivo nepravilno parkirati ali pa zbiti pešca na prehodu za pešce. Sem že napisal točno zakaj. Enablerji pa trajbajte svoje dalje.

matobeli ::

Sam predpostavke iz katerih si svoj zaključek potegnil so konkretno napačne. Če bi namreč vsi vozniki izigravali sistem, dokler ne poči, bi bila statistika prometnih nesreč bistveno bolj črna.

Načeloma je ljudi ki izigravajo sistem tako daleč "dokler ne poči" precej malo.

Nekje v istem košu kot je zmotna predspotavka o drogah in alkoholu. vsem je jasno da je večina ljudi poiskusila droge in alkohol, pa vseeno večina nima težav z zlorabam.

UganiKdo ::

predi je izjavil:

Z mojega vidika je enako nesprejemljivo nepravilno parkirati ali pa zbiti pešca na prehodu za pešce. Sem že napisal točno zakaj. Enablerji pa trajbajte svoje dalje.


Kaj je torej s tvojega vidika ustrezna enoznačna sankcija, za popolnoma vse prometne prekrške? Odvzem vozniške? Strelski vod? Al gremo v drugo skrajnost pa rečemo, da je ne glede na to kaj narediš v prometu kazen 1€?

Predvsme pa če nisi opazil si ti edini ki trajba neko mantro nesprejemljivosti. Kaj zate to sploh pomeni? Osebno se strinjam, da so vsi prekrški nesprejemljivi in da se moramo vsi predvsem pri sebi prizadevat, da tako ravnamo. Ob enem pa seveda vem, da prekšrki so del realnosti in posledično jih je treba sankcionirat. Ampak, da bomo steljlali ljudi za napačno parkiranje je pač norosto, pa kakorkoli na to gledaš.

solatko ::

UganiKdo - Ni odgovor v mojem slogu, jaz sem vozil hitreje pa tudi nisem nikoli plačal kazni, ergo, nisem vozil nikoli prehitro.

Utk - Noben problem niso vozniki, ki enakomerno vozijo, problem so taki, ki na ravnem pelje 90+, ko pa pride ovinek pa zmanjša na 50 in potem, ker ima dovolj močno kravo, takoj iz ovinka na 90+. V takih primerih se marsikdo odloči, da ima tega dovolj in, če je prosto, ga bo pač prehitel z višjo hitrostjo, da lahko potem mirno vozi enakomerno ali pa se odločiš peljat 80- in ga v vsakem ovinku dohitiš, eni pa pač tega niso sposobni.

st12 - Z vožnjo 90+5 (realnih 90 po GPS-u) nisem imel nikoli problemov, če sem bil prvi v koloni, razen kakšnega lokalnega prepotentneža, praktično ni bilo prehitevanj, če voziš kolikor toliko enakomerno. Če pa voziš 90-60-90 pa so problemi, ker jih večina hoče mimo. Ko sem ženo učil vozit, je po navadi v ovinkih naredila kolono, ko sva prišla na ravno, sem ji lepo rekel, da naj drži hitrost 60-70, dokler ne bodo vsi mimo, potem pa jelahko povečala na 90+5.

IL_DIAVOLO - Že fičo je šel skoraj 100 s tretjo, danes gredo vsi avtomobili s klasičnim menjalnikom, krepko preko 100, kar je čisto dovolj za prehitet vozilo, ki se pelje 80. Golf II dizel, je šla 3. kar lepo do 120.

predi - Nihče ne predalčka prekrškov, samo eni mislijo, da je prekršek samo prekoračitev hitrosti, oviranje prometnega toka in kopica drugih, sprejemljivo. Edino pravilo, ki sem ga zavestno kršil, ko je bila cesta prazna, je prekoračitev hitrosti izven naselja, sicer pa menim, da so vsi prekrški nevarno početje. Če te skoraj vedno zbijejo na prehodu za pešce, se pač ne zavedaš, da lahko voznik pešca tudi spregleda in je na tebi, da upoštevaš še nenapisano pravilo, da greš čez cesto takrat, ko je to varno in ne takrat, ko ti na semaforju posveti zelena luč. Če bi se vsi pešci, ki so v prometu umrli, zavedali tega samozaščitnega dejstva, bi bili danes še živi. Voznik je sicer kriv, mrtev pa le redko, pešec sicer ni kriv, posledice pa so po navadi prehude.

Nihče se ne more v prometu obnašat, kot, da se vsi držijo pravil, temveč tako, kot, da so vsi okoli bedaki, ki pravil sploh ne poznajo, kaj šele, da bi se jih držali. Vsak dan je potrebno v prometu popravljati napake drugih, da so posledice napak, čim manjše. Vsak udeleženec v prometu, bi moral gledat na svojo varnost (pa to ne mislim, da si kupi tank), tako, da kolikor se da, stori vse, da do nesreče ne pride, če je v njegovi moči. Kazni so samo del prometa, ki pa varnosti ne uredijo, samo sankcionirajo napake, ki so že storjene. Če je možno kaznovanje, je to samo znak, da zaradi te napake, ni bilo nesreče, torej dejanje, ki bo morda prekrškarja prepričal, da se obnaša bolje.

Za ureditev varnosti v prometu pa bi bile potrebne ogromne spremembe na več področjih, od tega, kdo in kako lahko sploh pridobi in uporablja vozniško dovoljenje, naprej, pa do vzgoje najšibkejših udeležencev v prometu, da se ne grejo bost z močnejšimi, ureditev prometnih površin, kjer ni srečevanja različnih uporabnikov v prometu (tako kot ne delamo ceste in železnice na istem prostoru, so pa prehodi čez progo toliko bolj nevarni).

Pri nas, na žalost dobro deluje samo sankcioniranje voznikov, že kolesarji in pešci so v tem segmentu v priviligiranem položaju, če prav so kolesarji v velikem številu, povzročitelji težkih nesreč, v katerih umrejo.
Delo krepa človeka

Utk ::

Utk - Noben problem niso vozniki, ki enakomerno vozijo, problem so taki, ki na ravnem pelje 90+, ko pa pride ovinek pa zmanjša na 50 in potem, ker ima dovolj močno kravo, takoj iz ovinka na 90+. V takih primerih se marsikdo odloči, da ima tega dovolj in, če je prosto, ga bo pač prehitel z višjo hitrostjo, da lahko potem mirno vozi enakomerno ali pa se odločiš peljat 80- in ga v vsakem ovinku dohitiš, eni pa pač tega niso sposobni.

No, take tudi jaz (včasih) prehitim, samo da potem ne jokam, da sem dobil kazen - čeprav je v resnici še nikoli nisem, razen za parkiranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

solatko ::

Utk - V takem primeru, seveda, če je prehitevanje pravilno izvedeno, tudi ne boš dobil kazni, če po vračanju na svoj pas, znižaš hitrost na omejitev.
Delo krepa človeka

sunshine403 ::

@Solatko sem ti napisal prej.... jo tudi dobis. Razen ce mislis s tistim "če po vračanju na svoj pas, znižaš hitrost na omejitev" da takoj ko prides nazaj na svoj pas pohodis bremzo na smrt, direktno pred nosom tistemu, ki si ga prehiteval.
In ne, tvoj izracun mojega primera ni tocen, ker 140km/h med tistem prehitevanjem nisem nikoli dosegel.

WizzardOfOZ ::

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.

UganiKdo ::

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.


Saj to sem, ga 3x vprašal pa še ni zjasnil. Tako, da očitno je rabil odvetnika ali vedeževalca, da govori namesto njega.

Čeprav če bereš njegovo logiko, da vsako kršenje predpisov sčasoma pripelje do nesreče s smrtnim izzidom, mogoče tvoja kristalna krogla ne deluje najbolje. Še več, jasno je zapisal da sodijo VSI prekrški v isti koš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Utk ::

solatko je izjavil:

Utk - V takem primeru, seveda, če je prehitevanje pravilno izvedeno, tudi ne boš dobil kazni, če po vračanju na svoj pas, znižaš hitrost na omejitev.

Lahko da ne, lahko pa jo. Isto kot če ne bi nikogar prehiteval in se tolk hitro vozil.

solatko ::

sunshine403 - Bežno znanje fizike mi pravi, da bom težko dobil v rit vozilo, ki vozi manj, kot 90 in sem ga prehitel, če bom takoj znižal hitrost na omejitev 90. Nekako to ne gre skupaj. Če praviš, da si odvzel gas in so te ujeli na 111, to pomeni, da si prehiteval najmanj s 140 +- 10km/h.

Utk - Hitrost se meri na razdalji najmanj 200m, to pa pomeni, da lahko prehitiš 2 vozili z varnostno razdaljo, zato pravim in odgovorno trdim, da ob pravilnem prehitevanju, policist ne more ugotoviti povečane hitrosti, razen s provido, ki snema cel potek vožnje.
Delo krepa človeka

Utk ::

Kakih 200 metrov? Hitrost se meri v nekem trenutku. 200 metrov bi pri 70-80 na uro vozil 10 sekund, a ti 10 sekund meri s pištolo ali radarjem? Si na glavo padu?
Ko prideš na svoj pas, da zakriješ tistega, ki si ga prehiteval, greš še zmeraj malo hitreje, in takrat te komot izmeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

sunshine403 ::

Solatko mah saj je brez veze, glede na to da si bil kot kaze ti takrat zraven v avtu. Ja ni problema, nihce se ne bo zaletel, ampak vseeno ni lih prijeten feeling, ko ti nekdo zapelje notri in stopi po bremzi... zato tega ne delam. Ja sem pokasiral 40eur, big deal, ampak ne mi otresat, da ti ne bo nihce napisal kazni ce bos prehiteval pri vecji hitrosti. Ker sem ti ravnokar povedal, da so mi jo, ampak ne ti bos se vedno trdil, da se to ne more narediti. Prav, potem se pa dobil kazen, ker je bil oblak cez hrib.

solatko ::

Utk - 200 m je razdalja za ročne merilne sisteme in ti v nalog tudi napiše, na merjeni razdalji 200 m ste dosegli povprečno hitrost xxkm/h. Sicer bi merili hitrosti tudi v ovinkih, pa jih ne.
Pri 90km/h narediš 25m/s, torej te mora merit 8 sekund, da narediš 200 m, pri večji hitrosti, manj.
V nekem trenutku, merilna naprava pokaže, da se premika hiša, telegrafštanga, luč, prometni znak,.. xkm/h, po kakšnih dveh sekundah pa stoji pri miru.

sunshine403 - Kakor koli se sprenevedaš, te pri znižanju hitrosti na 90 (tudi v momentu) avto, ki si ga prehitel in vozi manj, ne more prileteti v rit. Mene so to učili v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja - prehitiš čim hitreje in odločno, se pomakneš na svoj pas in znižaš hitrost na dovoljeno po omejitvi.
Če voziš 110 in rabiš na 90 je to lahko s prestavo nižje ali z rahlim pritiskom na zavoro ob spuščenem gasu.
Torej, nauči se prehitevat pa ne boš plačeval kazni.
Ne bo ti napisal kazni, ker lahko znižaš hitrost prej kot v 200 m-trih, kolikor te rabi merit. Tudi slika te, če na 200m-etrih zazna povečano hitrost, če je to samo na 100m te ne slika in nimaš kazni.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Utk - 200 m je razdalja za ročne merilne sisteme in ti v nalog tudi napiše, na merjeni razdalji 200 m ste dosegli povprečno hitrost xxkm/h.


Vir prosim, ker tole niti smešno ni. Pri ročnem merilcu ti napiše na kakšni razdalji in kakšna hitrost je bila izmerjena. Povprečno hitrost ti izmeri provida.

Utk ::

Ti to čisto narobe razumeš. Na razdalji 200 m pomeni, da si bil 200 m daleč, ne pa da so te merili 8 sekund. Ta razdalja je pomembna, da se ve kolk je bla omejitev tam. V ovinku ne merijo zarad vpadnega kota, ne pa zarad časa merjenja. Nisi še nikoli videl policaja s pištolo? Meri par sekund, da te nacilja, in to je to. V glavnem, serješ govna.

solatko ::

Se posipam s pepelom, pravilno je, da mora biti meritev v najmanj 200 metrih, pri meritvah s sledenjem (provida) pa vse do 1000 m (izračuna se povprečna hitrost).
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.


Saj to sem, ga 3x vprašal pa še ni zjasnil. Tako, da očitno je rabil odvetnika ali vedeževalca, da govori namesto njega.

Čeprav če bereš njegovo logiko, da vsako kršenje predpisov sčasoma pripelje do nesreče s smrtnim izzidom, mogoče tvoja kristalna krogla ne deluje najbolje. Še več, jasno je zapisal da sodijo VSI prekrški v isti koš.


Saj sodijo, samo niso vsi enako obteženi. Če boš pešca povozil, boš dobil višjo kazen kot če ne boš dal smernika, ko boš zavijal.
Poanta pa je da bi za obe moral odgovarjat.

sunshine403 ::

Solatko ok pac ne znam prehitevat. Pa niti ni point to. Point je to, da to kar pravis v realnem svetu ne drzi oz. je odvisno od dobre volje policajev. Glede tvojih izracunov, ceprav te ni bilo zraven, pa sem sel sedaj pogledat razdalje. Od tocke kjer sem zacel prehitevati avto, do momenta (in tocke), ko je gospod policaj skocil izza grmovja in zacel mahati z loparckom, ter sem se jaz ustavil na 0km/h je bilo tocno 280m (po google maps). To pomeni, da skoraj ni opcije, da bi me meril, ko sem bil ze pred avtom, ki sem ga prehiteval, pac pa me je zelo verjetno pomeril, ko sem bil vzporedno. In definitivno ne, kot je rekel on "sem cakal ce boste nehali pospesevati ampak ste se kar na gas pritiskali". Ker ce bi bilo tako, bi imel malce premalo casa, da bi pritekel ven in zacel mahati, jaz bi bil pa tudi ze vzporedno z njim takrat.
Saj realno, kot sem napisal me boli k* za tisti drobiz. Point je zgolj to, da dobis kazen tudi takrat, ko ti pravis da jo ne ;) In tudi ko te meri z laserjem ni nobene povprecne hitrosti na odseku 200m ampak zgolj enkratna meritev.

UganiKdo ::

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.


Saj to sem, ga 3x vprašal pa še ni zjasnil. Tako, da očitno je rabil odvetnika ali vedeževalca, da govori namesto njega.

Čeprav če bereš njegovo logiko, da vsako kršenje predpisov sčasoma pripelje do nesreče s smrtnim izzidom, mogoče tvoja kristalna krogla ne deluje najbolje. Še več, jasno je zapisal da sodijo VSI prekrški v isti koš.


Saj sodijo, samo niso vsi enako obteženi. Če boš pešca povozil, boš dobil višjo kazen kot če ne boš dal smernika, ko boš zavijal.
Poanta pa je da bi za obe moral odgovarjat.


no shit, in kaj sem jaz napisal, preden si začel advokata špilat?

donvito ::

Če voziš 110 in rabiš na 90 je to lahko s prestavo nižje ali z rahlim pritiskom na zavoro ob spuščenem gasu.

itak, saj drugač pa ne moreš bremzat, če ne spustiš gas, razen, če ti tudi z levo nogo? :P

solatko ::

sunshine403 - Policaj ti je direktno povedal, da je čakal, če boš hitrost znižal, torej, kaj hočeš še več. Če bi se razvrstil na svoj pas in takoj znižal hitrost, te nebi kaznoval, kre pa si peljal z enako hitrostjo, te je ustavil. Iz 120 na 90 znižaš hitrost brez problema, če daš iz pete v četrto in ne pritisneš gas ali v peti, z rahlim pritiskom na zavoro. Peoblem je, ker policaja nisi videl in si pač peljal naprej hitreje, kot bi smel.
Ne pa nakladat, da bi oviral tistega, ki si ga prehitel, to je največja bučka.

Policisti, ki morajo napolniti kvoto, se pač malo skrijejo in hop cefizelj pa te imam.

donvito - Sistem prsti peta ti je neznan? S prsti vzdržuješ obrate motorja, s peto zaviraš.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.


Saj to sem, ga 3x vprašal pa še ni zjasnil. Tako, da očitno je rabil odvetnika ali vedeževalca, da govori namesto njega.

Čeprav če bereš njegovo logiko, da vsako kršenje predpisov sčasoma pripelje do nesreče s smrtnim izzidom, mogoče tvoja kristalna krogla ne deluje najbolje. Še več, jasno je zapisal da sodijo VSI prekrški v isti koš.


Saj sodijo, samo niso vsi enako obteženi. Če boš pešca povozil, boš dobil višjo kazen kot če ne boš dal smernika, ko boš zavijal.
Poanta pa je da bi za obe moral odgovarjat.


no shit, in kaj sem jaz napisal, preden si začel advokata špilat?


To še sam ne veš, kaj si napisal.

sunshine403 ::

Solatko ce nisi sposoben normalno razumeti stvari, ti jaz nisem kriv. Policaj me preprosto ne bi mogel cakati in mi dati cas da znizam, ce bi me meril na mojem pasu, ker bi me potem meril vzporedno z njim in posledicno ne bi bilo najmanjse opcije, da bi skocil izza grma in me se ustavil. Glede na razdalje, (tudi razdaljo merjenja, ki mi jo je pokazal) mi je povsem jasno, da me niti pod razno ni meril na mojem pasu, ampak ko sem bil na sosednjem pasu in sem se prehiteval. Ce sem zacel prehitevati 280m pred policajem, policaj pa me je izmeril na razdalji 247m, potem ne glede na to, da imam dokaj hiter avto, mocno dvomim, da bi mi uspelo v vsega 33m pospesito iz cca 70km/h na 110km/h prehiteti avto, se spraviti nazaj na moj pas in se nekaj casa voziti po mojem pasu, glede na to, da mi je po policajevo pustil cas da zmanjsam. Ampak ja ti ze ves.
Kot drugo, nikjer nisem napisal, da bi se avto, ki vozi s 70kmh in bi ga prehitel ter potem zabremzal na 90, zaletel v mene, definitivno pa clovek trzne, ce zapelje nekdo pred njega in se mu prizgejo zavorne luci. Tebe to seveda ne moti, ampak ok ti si kot smo videli rahlo poseben.

UganiKdo ::

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Ničelna toleranca, kot potrebno in pravilno je kaznovati vsak prekršek je eno, nekaj povsem drugega pa je zahteva, da se vse prekrške enako sankcinira. Slednje v modernem pravnem redu seveda ni dopustno.


Pa saj ne trdi da se vse prekrške ENAKO sankcionira, temveč trdi, da je potrebno sankcionirat vse prekrške.


Saj to sem, ga 3x vprašal pa še ni zjasnil. Tako, da očitno je rabil odvetnika ali vedeževalca, da govori namesto njega.

Čeprav če bereš njegovo logiko, da vsako kršenje predpisov sčasoma pripelje do nesreče s smrtnim izzidom, mogoče tvoja kristalna krogla ne deluje najbolje. Še več, jasno je zapisal da sodijo VSI prekrški v isti koš.


Saj sodijo, samo niso vsi enako obteženi. Če boš pešca povozil, boš dobil višjo kazen kot če ne boš dal smernika, ko boš zavijal.
Poanta pa je da bi za obe moral odgovarjat.


no shit, in kaj sem jaz napisal, preden si začel advokata špilat?


To še sam ne veš, kaj si napisal.


joj, pa smo užaljeni in treba na osebne napade? ccc... se ne bi raje med.over.net držal?

drugače pa:
Prekrške nikoli nisem ločeval na sprejemljive ali nesprejemljive, zato se tudi dosledno trudim držat vseh prometnih predpisov. Je pa dejstvo, da se prekrški razlikujejo po teži, torej tveganju, ki ga predstavljajo za ostale udeležence v prometu. To se vsaj deloma odraža tudi v sankcijah, ki so predpisane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

sunshine403 - Ti si napisal, da bi v nevarnost spravil tistega, ki si ga prehitel, če bi zmanjšal hitrost takoj, ko si zapeljal na svoj pas, kar seveda ni res, saj se večina prehitevanj zgodi s hitrostjo nad omejitvijo in se potem takoj zniža na dovoljeno, vsaj tako je mene učil inštruktor. Metre pa si lahko po potrebi zmišljuješ.
V življenju sem imel kar nekaj podobnih situacij, pa v življenju še nisem plačal kazni zaradi prekoračene hitrosti, zato ti enostavno ne verjamem, da je bilo čito tako, kot si napisal. Tudi, če pelje provida za teboj, te ne bodo kaznovali za malo prehitro vožnjo na prehitevalnem pasu, če boš na voznem, hitrost znižal na omejitev.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

zato ti enostavno ne verjamem, da je bilo čito tako, kot si napisal.

osebne izkušnje, naj bodo še tako obširne, niso nadomestilo za dejstva. Ne obstaja popolnoma noben razlog, da policist ne bi smel meriti hitrosti vozila med prehitevanjem. Zdaj a večina tega ne dela in so uvidevni kot ti opisuješ ali ne, je druga stvar. Ampak dejstvo je, da je tudi pri prehitevanju prekoračitev hitrosti prekršek.

Tudi, če pelje provida za teboj, te ne bodo kaznovali za malo prehitro vožnjo na prehitevalnem pasu, če boš na voznem, hitrost znižal na omejitev.

Provida dejansko meri daljši čas (najmanj 500m nad 100 km/h) in izračuna povprečno hitrost, zato posledično manjše prekoračitve pri prehitevanju ne vplivajo bistveno na meritev.

solatko ::

UganiKdo - Zakon pravi, da je potrebno prehitet odločno in hitro (seveda varno, kar moraš ugotoviti preden začneš) in v situaciji, da vozilo vozi 80, prehitevanje z 90 sigurno nebi bilo tako, zato,..
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Nisem vedel, da imamo po novem v zakonu samo en člen...

solatko ::

UganiKdo - Ne gre za en člen, gre za dogajanja v realnem svetu. Ni prepovedano prehiteti vozilo, ki vozi 5 ali 10 manj, kot je omejitev, ga je pa težko prehiteti z dovoljeno hitrostjo, vsaj v skladu s členom, ki predpisuje prehitevanje, ker se že ravno pogovarjamo o tem.

Ravno tako, zakon predpisuje, da naj cesto prečkajo, če je to varno pa se v realnem svetu to ne dogaja, glede na število mrtvih pešcev, iz zakona pa so dali stavek, ki je včasih pešcem zapovedoval, da namen prečkanja nakažejo.

Vsekakor zakonodaja ne more zajeti vseh situacij, ki se dogajajo v realnem svetu.

Ali nesmiselne omejitve - Roška 50, Topniška 60 v LJ,.....
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Nič od tega ne spremeni djestva, da te lahko kaznujejo za prehitro vožnjo, če med prehitevanjem prekoračiš omejitev hitrosti.

solatko ::

Večinoma ne.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Danes sem videl enega, ki je peljal skozi rdečo in ni dobil kazni. A naj potem sklepam, da vožnja skozi rdečo ni prekršek?

Tudi vožnjo park km/h čez omejitev se večinoma ne kaznuje, pa še 1001 prekršek se večinoma ne kaznuje, ampak to še vedno nima nič z dejstvom, da je vožnja nad omejitvijo med prehitevanjem prekršek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

WizzardOfOZ ::

UganiKdo je izjavil:

Prekrške nikoli nisem ločeval na sprejemljive ali nesprejemljive, zato se tudi dosledno trudim držat vseh prometnih predpisov. Je pa dejstvo, da se prekrški razlikujejo po teži, torej tveganju, ki ga predstavljajo za ostale udeležence v prometu. To se vsaj deloma odraža tudi v sankcijah, ki so predpisane.


Zakaj potem ostale bedarije pišeš?

Premalo je policajev na cesti, ker bi morali sankcionirat vsak prekršek. Potem bi se mogoče kaj premaknilo. (al pa bi bilo še več kolesarjev v petkih pred parlamentom, ker bi to imeli za diktaturo, ker oni pa že lahko prekrške delajo.)
««
129 / 138
»»