» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
128 / 293
»»

Scorpy84 ::

Ravno taki, ki mislijo, da so strokovnjaki, ker so veliko prevozili km prevozili, po moznosti samo avtocesta, je lahko temp. bomba na cesti. Povrh mislijo, da imajo super reflekse, v resnici so pa navelicani voznje, da o refleksih ne govorim. Ni pri vseh tako, ampak ravno taki, ki imajo veliko izkusenj, v kar verjamem, je lahko slaba lastnost. Prej neizkuseni vozniki imajo boljse reflekse, ce imajo pametno glavo in me dve levi roki, je lahko boljsi voznik od marsikaterega izkusenega voznika. V prometu steje samo pamet in potrpezljivost. Reflekse pa imej za egoiste.

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Očitno ti je tale izolacija precej zakomplicirala življenje in si postal precej agresiven, ampak mene je trening daljnovzhodnih veščin utrdil, da ne sikam na vsako drugačno mnenje. Za seboj imam okoli 3.000.000 kilometrov in dvomim, da si blizu. 25.-set let, sem preživel za volanom 8 do 12 ur dnevno, v osebnem avtu in se ... #did_not_read


Solatko, ne mi zamerit ampak ti bom po pravici povedal.

Ti tako na obširno razpredaš da se človeku obrne ko vidi tak esej. Izpade kot da nakladaš.

Kdor hoče razumet tvoj vidik, bo razumel kdor noče raje takoj zaključita kot pa da se dajeta s prostimi spisi.

Po mojem ga ti dost mim pihneš s svojimi zgodbicami ampak vseeno spoštujem ker nekatere stvari kar dobro izpostaviš.

Zatakne se ti, ko nekdo ugovarja tvoji logiki.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Raptor F16 - Zatakne se mi samo takrat, ko me nekdo oceni kot nevarnega dirkača. V prometu so pomembne naslednje stvari - obvladanje vozila s katerim se prevažaš, 100%-na zbranost na to, kar delaš, vedno moraš voziti s prilagojeno hitrostjo, to je tista, pri kateri lahko v vsakem primeru varno ustaviš, izkušnje - nikoli ne ponavljaj lastnih napak, še bolje je učiti se na napakah drugih, vedno vozi trezen in priseben, ne pojdi za volan ali na motor, če se ne počutiš dobro, ko si na cesti, se ukvajaj izključno s prometom, pusti telefoniranje, brskanje po garminu, branje socialnih omrežij, fotografiranje med vožnjo, ukvarjanje z otrokom na zadnjem sedežu,.... nikoli ne prehitevaj, če ne vidiš prostora za umik, na AC nikoli ne prehitevaj po desni, vedno imej dovolj veliko varnostno razdaljo, vozi dinamično, predvsem pa enakomerno, vedno glej, kaj se dogaja za teboj, vedno pravilno uporabljaj smernike, ko za seboj vidiš motorista se umekni na desni rob, da mu omogočiš varno prehitevanje, vedno imej vzdrževano vozilo, predvsem krmilni mehanizem, zavore in gume, vedno imej znotraj čiste šipe, film na šipi ti namreč v določenih situacijah zelo zmanjša pregled, v naseljih upoštevaj vse omejitve, še posebej pa pazi na prehode, šole, vrtce in otroška igrišča ter bližino domov za upokojence.
Ko pride prva večja zmrzal, na kakšnem nesoljenem praznem parkirišču, preizkusi obnašanje vozila na poledeneli cesti (pride zelo prav na mestih, kjer se poledica pojavi, kljub sorazmerno lepemu vremenu,.....
Teh stvari je kolikor hočeš in večino moraš upravljat avtomatsko, tako kot šaltanje.
Iz teh kratkih manual user, lahko vidiš, da mi je cesta znana, poleg tega še vedno vozim z veseljem in me vožnja umiri.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

Spet se ti je zataknilo.

Pa saj se nikomur ne boš s tem dokazal. To ti hočem dopovedat. Teraj jih v ku*ac in si prihrani živce.


Kdo si ti, kaj delaš... realno, nikogar ne briga. Ti pozornost nehote preusmerjaš nase, ne pa na subjekt razprave.

Če se ti zdi umestno, raje razloži na hipotetičnem primeru. Ljudje bodo napadli primer, ne pa tebe osebno.

Me razumeš?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Ladjar ::

Raptor F16 je izjavil:



Če se ti zdi umestno, raje razloži na hipotetičnem primeru. Ljudje bodo napadli primer, ne pa tebe osebno.

Me razumeš?


Ja na tem forumu se pa res ljudje držijo tega, uf kako zgrešeno.
Mislim, da skoraj ni teme, ki sem jo odprl, da ne bi nekdo imel nekaj za povedati, "čez" osebo, ki je odprla temo in kontekst možne diskusije v temi kar nekako spregledal ali pa ga imel za zadnje pomembno.

GupeM ::

solatko je izjavil:

Dvakrat sem šel s ceste, da me ni nasadil prehitevajoči! Imel sem srečo, da je bila travca v isti višini, kot cesta in da ni bilo kakšnega jarka. Če nebi mogel desno, bi se zaletel v tistega, na mojem levem pasu, ker je bil veliko počasnejši pa pač ni bilo treba.
Na stari primorki pa sem se velikokrat umaknil skrajno desno, da smo šli lahko trije vštric, ...

Očitno delaš nekaj narobe, saj se meni to ne dogaja. Poznam malo takih, ki se jim je to zgodilo enkrat, da bi se jim pa večkrat ...

Raptor F16 ::

Ladjar je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Če se ti zdi umestno, raje razloži na hipotetičnem primeru. Ljudje bodo napadli primer, ne pa tebe osebno.

Me razumeš?


Ja na tem forumu se pa res ljudje držijo tega, uf kako zgrešeno.
Mislim, da skoraj ni teme, ki sem jo odprl, da ne bi nekdo imel nekaj za povedati, "čez" osebo, ki je odprla temo in kontekst možne diskusije v temi kar nekako spregledal ali pa ga imel za zadnje pomembno.


S pizdenjem ne bo čisto nič bolje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

UganiKdo ::

UganiKdo - Očitno ti je tale izolacija precej zakomplicirala življenje in si postal precej agresiven, ampak mene je trening daljnovzhodnih veščin utrdil, da ne sikam na vsako drugačno mnenje. Za seboj imam okoli 3.000.000 kilometrov in dvomim, da si blizu. 25.-set let, sem preživel za volanom 8 do 12 ur dnevno, v osebnem avtu in se hudiča kar nabere. Dobri dve leti sem se šolal po različnih tečajih v tujini za malo več, kot le vozit po slovenskih kolovozih, zato se na vožnjo in dogajanja v prometu spoznam precej bolje, od večine dnevnih udeležencev v prometu. Tudi reakcije, pričakovanja, predvidevanja,... imam boljše od večine voznikov. Nikoli me ne boš spravil za volan, če se za vožnjo ne počutim sposobnega pa, če je še tako nujna zadeva, so taxi-ji cenejši, kot srenje, ki ga lahko naredi nezbran voznik, poleg vsega pa me vožnja veseli in sprošča, ves čas vožnje sem skoncentriran na delo, ki ga opravljam in dejansko, razen dveh izletov na travo (kdo drug na mojem mestu bi bil verjetno pokojni), nisem imell situacije, pri kateri bi moral zavirat na polno. Vedno imam dovolj veliko varnostno razdaljo, luči imam po dnevi prižgane, ko to še ni bilo zakonsko obvezno (me je že oče naučil, da si veliko bolj viden), varnostni pas sem v vozilih, ki so ga imeli in zraven še vzglavnike uporabljam od kar sem za volanom,.. zato lahko uporabljaš kakršne češ besede, me ne boš užalil, razjezil pa še manj. Imam pogled na promet iz prakse in mi je jasno, da bi moralo najmanj 50%-ov voznikov na dodatna usposabljanja ali vrniti izpit pa se to ne zgodi, če prav najbolj kompleksno človeško opravilo, po zakonu lahko upravljajo popolni idioti in taki, ki vozila sploh ne obvladajo.


In še vedno zagovarjaš kršenje prometnih predpisov in verjameš da lahko s kršenjem prometnih predpisov prispevah k prometni varnosti? žalostno.

Še vedno pa čakamo citate (podla slaboumna podtikanja) in vire (raziskava ADAC za katero google še ni slišal)? Ali si se sprijaznil da lažeš?

Povem ti samo eno zgodbo iz sedemdesetih let, ko smo lahko še brez skrbi pred kaznimi, pridobivali vozniške veščine na neprometnih cestah. Iz Drage pri Mostecu (Agrostroj) je do podutika, čez travnike vodila nasuta makedamska pot (bivša pionirska železnica) in mulci smo tam vozili v glavnem frizirane fičote na čas, ko so bili časi vedno bolj enaki, smo si izmislili novo zadevo. Na tej poti, sta se dva skrila za grmovje in metala malo večje napihnjene žoge za na morje. Če si jo zadel, je to koštalo gajba pira, grmov je bilo veliko, čas se je še vedno meril in kljub hitrosti okoli 80 km/h, nisi vedu od kje bo priletela najprej ena žoga, nato še druga. Poznaš kakšen boljši trerning za nepredvidena presenečenja z roba ceste? Parkiranje z ročno, obrati za 180 ali 360 stopinj so bile veščine, ki smo se jih naučili najprej, ravno tako drsenje skozi ovinke,.... Iz teh treningov je pozneje izšlo kar nekaj najboljših rally voznikov, katrih problem ni bila kvalitata, temveč dober avto - denar.

ampak kar si pozabiul povedat, da vsem (recimo tebi) ni uspelo.

Za seboj imam okoli 4.000.000 kilometrov in dvomim, da si blizu. 35.-set let, sem preživel za volanom 10 do 14 ur dnevno, v osebnem avtu in se hudiča kar nabere. Dobra štiri leti sem se šolal po različnih tečajih v tujini za malo več, kot le vozit po slovenskih kolovozih, zato se na vožnjo in dogajanja v prometu spoznam precej bolje, od večine dnevnih udeležencev v prometu. Tudi reakcije, pričakovanja, predvidevanja,... imam boljše od večine voznikov.

Evo na podlagi solatko logike sem boljši voznik in moje mnenje več šteje... res višek argumentirane debate, ki jo lahko presežeš samo še z podtikanjem in laganjem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

ampak mene je trening daljnovzhodnih veščin utrdil, da ne sikam na vsako drugačno mnenje.

Katera borilna veščina promovira laganje in sklicevanje na neobstoječa dejstva, zato da sklicevanje na lastno ničevo avtoriteto dobi na veljavi?

solatko ::

GupeM - Narobe sem naredil samo to, da sem bil, ko sem srečal počasno kolono, na napačni strani, če bi se cjazil v koloni mi nebi bilo treba na travo. In ne dogaja se samo meni, kar povprašaj voznike, ki so dovolj na cesti, kolikokrat se jim je kdo pripeljal v škarje, z nekaterimi, ki so pokojni pa o tem ne moreš debatirat.

UganiKdo - V arhivu Avto magazina boš našel prevedeno študijo ADAC-a, meni se ne da iskat, ti pa izgleda, da imaš dovolj časa za to -

https://avto-magazin.metropolitan.si/re...
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

ROFL... si izgubil še zadnjo drobtinico verodostojnosti...

Evo še link kjer lahko najdeš študije, ki dokazujejo ravno nasprotno: www.google.com

Boš pač ostal samo še en gostilniški nakladač, ki razen prodajanja megle ne more drugega. Sedaj pa hitro na cesto, pa me mogoče nekoč celo dohitiš po kilometrih, ki je po tvojih lastnih kriterih edino omembe vredno merilo.

GupeM - Narobe sem naredil samo to, da sem bil, ko sem srečal počasno kolono, na napačni strani, če bi se cjazil v koloni mi nebi bilo treba na travo. In ne dogaja se samo meni, kar povprašaj voznike, ki so dovolj na cesti, kolikokrat se jim je kdo pripeljal v škarje, z nekaterimi, ki so pokojni pa o tem ne moreš debatirat.


glede na to, da imam 1 milijon več prevoženih kilometrov od tebe in se mi to še ni zgodilo, je absolutno dokazano, da se motiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

st12 ::

Pri nas se nasploh zelo malo prehiteva, kaj šele v škarje. Ne rečem da se ne dogaja, ampak je tako poredko, da ni omembe vredno.
Če ne veš kako zgledajo situacije, ki jih opisuje solatko, si oglej Youtube kanal STOP CHAM, Poljaki so pa precej bolj vročekrvni vozniki. Glede na pogostost prehitevanja in trobljenje sem jaz očitno Poljak, ker pri Slovencih ne vidim ne enega ne drugega. Res pa da sem se tudi sam že naučil da je trobljenje samo nepotrebna obraba troblje, ker dosežeš točno nič. Ampak tako je pa ne uporabim ravno takrat ko bi moral koga opozorit da pelje proti meni po sredini ali kaj podobnega. Na Poljskem in v Rusiji če pretiravaš s trobljenjem tudi izzivaš konfrontacijo.
Kilometri pri nas so tako povsem nepomembni, pač ne vem kaj se boš naučil iz situacij pri nas če pa vsi vozijo v kolonah. Vidim vsako jutro, najprej en počasen, za njim se začne nabirat kolona, povsem nobene bojazni da bo šel kdo prehitevat. Na srečo v mojo smer ni nobenega prometa.

solatko ::

UganiKdo - Rad bi videl to študijo, ki si jo ti bral. Če misliš splošne študije o kolonah, ti v tem primeru nič ne pomagajo. Poišči vpliv oviranja prometnega toka na obnašanje voznikov, ki pa jo je, kolikor je meni znano, naredil samo ADAC in od takrat je ta prekršek v Nemčiji strogo sankcioniran - kazen je sicer nizka, podobna kot pri nas, sankcije so hujše, ko se pojaviš, kot stalni kršitelj tega predpisa, tako kot vsako ponavljanje prekrškov v tej državi.

Če po tvojem šoferskem staležu smatraš, da to ni nevarno, čemu je potem to v vseh državah prekršek, ki se ga sankcionira?

Če se voziš samo po AC se ti lahko zgodi samo to, da srečaš voznika, ki je falil uvoz na AC, prehitevanj v škarje pa na naših cestah ni noben problem doživet, če si res toliko na cesti ali pa lažeš, da se kar kadi, saj mi po postih ne izgledaš kak umirjen človek in kot tak, dvomim, da imaš toliko km za seboj ali pa si voznik tovornjaka, ki take situacije težko sreča.

st12 - Policijske evidence trdijo drugače - marčevski primer smrtne nesreče pri mariborskem otoku, ko je umrl nič kriv udeleženec, že čez nekaj dni, so na istem odseku, pri nadzoru prometa imeli policisti čast videt podobne situacije.
Jutranji promet vozačev v službo je specifika, enako dogajanje izven konc pa stalna praksa, ki se precej razlikuje. Sicer sem pa sam eno leto zjutraj vozil iz LJ v Ivančno gorico, v mojo smer nobenega prometa, proti LJ strnjena kolona (AC se je začela 3km naprej) pa so se našli pacienti, ki so to vse skupaj prehitevali.
Sicer pa je na večini cest proti LJ vsako jutro kar nekaj prometnih nesreč in so ceste zaprta ali promet oviran, tako, da tudi tvoje trditve, na splošno ne veljajo.
Delo krepa človeka

Ladjar ::

Raptor F16 je izjavil:

Ladjar je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:



Če se ti zdi umestno, raje razloži na hipotetičnem primeru. Ljudje bodo napadli primer, ne pa tebe osebno.

Me razumeš?


Ja na tem forumu se pa res ljudje držijo tega, uf kako zgrešeno.
Mislim, da skoraj ni teme, ki sem jo odprl, da ne bi nekdo imel nekaj za povedati, "čez" osebo, ki je odprla temo in kontekst možne diskusije v temi kar nekako spregledal ali pa ga imel za zadnje pomembno.


S pizdenjem ne bo čisto nič bolje.


To pa drži

UganiKdo ::

UganiKdo - Rad bi videl to študijo, ki si jo ti bral. Če misliš splošne študije o kolonah, ti v tem primeru nič ne pomagajo. Poišči vpliv oviranja prometnega toka na obnašanje voznikov, ki pa jo je, kolikor je meni znano, naredil samo ADAC in od takrat je ta prekršek v Nemčiji strogo sankcioniran - kazen je sicer nizka, podobna kot pri nas, sankcije so hujše, ko se pojaviš, kot stalni kršitelj tega predpisa, tako kot vsako ponavljanje prekrškov v tej državi.


motiš se, naredila jo je tudi francoska agencija za prometno varnost. Celo v študiji ADAKa na koncu piše, da so si vse zmislili in imajo francozi prav, ker so imeli strokovnjake iz 17 držav in 10 let podatkov. Gledali so pa točno vliv oviranja prometnega toka na obnašanje voznikov in so ugotovili, da vožnja po ali pod omejitvi popolnoma nič ne vpliva na nevarna prehitevanja.

Če po tvojem šoferskem staležu smatraš, da to ni nevarno, čemu je potem to v vseh državah prekršek, ki se ga sankcionira?

Prosim nehal lagat in podaj citat, kjer sem to rekel?

Kar sem rekel je da VSAKO odstopanje (tako hitra kot prehitra kot prepočasna vožnja) predstavlja anomalijo v prometu in posledično povečuje tveganje za vse udeležence. In drugo kar sem rekel je da je psihopat, ki neustrezno prehiteva kolono bistveno bolj nevaren kot počasnejši voznik. Ker če odstranimo počasne voznike bodo psihopati ostali, med tem ko je brez psihopatov bistveno manj nevarnih prehitevanj ne glede na hitrost kolone. In zgornja študija to dokazuje.

Če se voziš samo po AC se ti lahko zgodi samo to, da srečaš voznika, ki je falil uvoz na AC, prehitevanj v škarje pa na naših cestah ni noben problem doživet, če si res toliko na cesti ali pa lažeš, da se kar kadi, saj mi po postih ne izgledaš kak umirjen človek in kot tak, dvomim, da imaš toliko km za seboj ali pa si voznik tovornjaka, ki take situacije težko sreča.
Kje sem trdil, da še nisem videl prehitevanja v škarje? Zakaj spet lažeš? Vse kar sem rekel, je da se še nikoli nisem znašel v situaciji ko bi moral zapeljat s ceste, da bi rpeprečil nesrečo. Ker sem očitno s 4 milijoni prevoženih kilometrov toliko boljši voznik od tebe, da se mi to ne dogaja.

Ker se dnevno vozim na lokalni cesti lahko iz lastnih izkušenj (zate je to očitno edino verodostojno merilo) povem, da se nevarna prehitevanja dogajajo ne glede to ali se ljudje peljejo po omejitvi ali pod njo. Ker imam več kilometrov od tebe, je po tvoji logiki moje opažanje bistveno bolj verodostojno kot tvoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

UganiKdo ::

od takrat je ta prekršek v Nemčiji strogo sankcioniran - kazen je sicer nizka, podobna kot pri nas, sankcije so hujše, ko se pojaviš, kot stalni kršitelj tega predpisa, tako kot vsako ponavljanje prekrškov v tej državi.


Še ena v vrsti laži - pri nas je kazen za oviranje prometa drastično višja kot v nemčiji. V Nemčiji je celo napačno parkiranje ocenjeno kot bolj nevarno od počasne vožnje. Nazadnje, kar sem našel iz 2015 je bila to kazen v višini neverjetnih 20EUR (oziroma 40EUR za vožnjo po prehitevalnem pasu brez razloga). Vsekakor pa je nepravilno prehitevanje in ogrožanje drugih v povsem drugi kategoriji tako kazni kot dejanske nevarnosti.

Pa preden se spet izkaže da lažeš: Kako točno po tovje zgleda kaznovanje ponavljajočih se kršiteljev prepočasne vožnje v nemčiji?

Ker https://www.howtogermany.com/files/buss... popolnoma nič ne piše o različnem sakcioniranju ponavljajočih se minornih prekrškov? A je to spet nekaj kar je zraslo na tvojem zelniku? Al si mogoče zamešal s kaznimi za varnostno razdaljo, ki se povečujejo glede na hitrost (ne pa na pogostost)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

AnjaNja ::

Scorpy84 je izjavil:

Ravno taki, ki mislijo, da so strokovnjaki, ker so veliko prevozili km prevozili, po moznosti samo avtocesta, je lahko temp. bomba na cesti. Povrh mislijo, da imajo super reflekse, v resnici so pa navelicani voznje, da o refleksih ne govorim. Ni pri vseh tako, ampak ravno taki, ki imajo veliko izkusenj, v kar verjamem, je lahko slaba lastnost. Prej neizkuseni vozniki imajo boljse reflekse, ce imajo pametno glavo in me dve levi roki, je lahko boljsi voznik od marsikaterega izkusenega voznika. V prometu steje samo pamet in potrpezljivost. Reflekse pa imej za egoiste.


šofer zadaj kima. Hudič je v n-tih prevoženih km, po xy cestah, vajeni marsičesa, po možnosti radar tempomata in vožnja v pasu. In je problem, ker se malo preveč sprostijo in vmes tipkarijo še kak sms. Tega se moj odvaja zdaj, na lastno željo, brez mojega sitnarjenja.
Hitro se zgodi nekaj nepredvidljivega. Ali s strani drugega šoferja, na drugem pasu, ovira na cesti, žival...

V prometu rabiš res veliko potrpljenja, pa kaj če nekdo ne spelje v milisekundi, če je na prehitevalcu z 130kmh in se ne more umaknit takoj ali pa kamion prehiti kamion, pešec, ki raje počaka, da se vozilo ustavi...dihat malo.

Raptor F16 ::

Primer:

1. Voziš in moraš se parkirat. Zaviješ na parkirišče kjer pred tabo pot blokira avtomobil ki se ne premika, voznik/ca sedi not in meditira/telefonira, kakorkoli.

2. Opaziš da je med tabo in njim/njo prazno mesto, ampak ker ima sodeč po lučeh avto v vzvratni prestavi strpno počakaš zadaj...

3. Čakaš cca 15-20s in nič se ne dogaja avto stoji, čeprav bi lahko zasedel/a mesto. Očitno nima namena parkirat če niti ritensko ne leze niti t utripalkami na nakazuje namere obračanja/vzvratne vožnje.

4. Hitro se sparkiraš in vozni/cak šele nato, ko si že v boksu vzvratno zapelje odpre okno in začne težit.

5. Odsloviš in greš naprej nakar se voznik/ca zapodi vate in milimeter od tebe ustavi pustimo detajl da te skoraj podre s špeglom. Hoče verbalno revanšo, da bi se kregal/a...

6. Omenim da je primer zrel za policijo vendar voznik/ca začne provocirati še s tem naj kličem... v tistem trenutku sem ga/jo poslal nekam in šel dalje.

Zdaj možno je samo dvoje. Oseba je motorični debil ki potrebuje eno leto stacionarnih predpriprav, da se sploh sparkira ritensko ali pa da je šlo za čisto provokacijo ker nekoga luna nosi. V mojih očeh je šlo zgolj za izsiljevanje in poskus izvajanja nasilja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Danes sem imel tehničnega. Za mano je starejša gospa. Za izstop iz avta se kar nekaj časa pripravlja, si mislim, ziher brklja in išče prometno mame pač. Ampak ne, najprej ven porine hojco, potem pa še sama z veliko težavam pride ven.

Res upam da bodo samovozički že aktualni ko bom star. 8-O

IL_DIAVOLO ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Cista grozljivka, kaj sploh narediti v takem primeru? Mislim da je se najbolj varna rešitev da zapeljes s ceste. Ampak potem spet, kako zavarovalnica gleda na take stvari? Idiot itak pobegne, ti pa imas totalko.

Skrajni cas, da se uvede popoln video nadzor. To je noro, kaj s dogaja. Morda celo omejiti moc vozil na 100kw, hitrost pa na 180, kot je to storil volvo. Pa še to je prevec.

Raptor F16 ::

Če se umakneš s ceste ti bo zavarovalnica v primeru polnega kaska s tvoje police trgala.

V bistvu če pri izogibanju trčenju zapelješ v graben sam odgovarjaš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

UganiKdo ::

V bistvu če pri izogibanju trčenju zapelješ v graben sam odgovarjaš.


No no no, ne pretiravat, ce zapeljes s ceste zato da preprecis celno trcenje odgovornost za nesreco in skodo seveda ni tvoja. Lahko pride dotezav z dokazovanjem zakaj si zaplejal s ceste, nikakor pa ne velja stalisce da avtomaticno odgovarjas.

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Cista grozljivka, kaj sploh narediti v takem primeru? Mislim da je se najbolj varna rešitev da zapeljes s ceste. Ampak potem spet, kako zavarovalnica gleda na take stvari? Idiot itak pobegne, ti pa imas totalko.

Skrajni cas, da se uvede popoln video nadzor. To je noro, kaj s dogaja. Morda celo omejiti moc vozil na 100kw, hitrost pa na 180, kot je to storil volvo. Pa še to je prevec.


Skrajni cas je da se vsi udelezenci v prometu zacnemo zavedat, da je potrebno v prometu ravnat odgovorno in da nehamo iskat izgovore za krsenje prometnih predpisov. Ce nas je na cesti 1000 in vsak verjame da je njegovo kraenje predpisov varno (pa naj bo to 5km cez omejitev, samo kratek klic, neuporaba smernika, kwr ni nikogar, pivo ali dve, kwr ser res nic ne pozna, ali pa kaj povsem tretjega) potem pac pridemo do kaoticne situacije kjer najbolj prosperirajo norci in psihopati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Cista grozljivka, kaj sploh narediti v takem primeru? Mislim da je se najbolj varna rešitev da zapeljes s ceste. Ampak potem spet, kako zavarovalnica gleda na take stvari? Idiot itak pobegne, ti pa imas totalko.

Skrajni cas, da se uvede popoln video nadzor. To je noro, kaj s dogaja. Morda celo omejiti moc vozil na 100kw, hitrost pa na 180, kot je to storil volvo. Pa še to je prevec.

Ja, ker če bi to izvajal z 180 km/h namesto 200, bi bilo čisto drugače!!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

IL_DIAVOLO - Čisto enostavno, voznik BMW-ja bi moral bedaka v passatu spustiti naprej in bi bil danes še živ, tako sta se šla pa do konca in, ker voznik BMW-ja ni pričakoval, da ga bo zrinil na levo, ni pravilno reagiral, saj bi moral pasat na pločnik in v semafor ali luč razsvetljave. BMW je precej težji in bi ga pravi voznik obdržal na voznem pasu.

Raptor F16 - Če so priče ali celo posnetek cestne kamere, dobiš od zavarovalnice vse povrnjeno, če pa policisti krivca dobijo pa itak.

UganiKdo - Večina voznikov, ki krši predpise, se taga niti ne zaveda (prvi v počasni koloni, smerokazi, gledanje v vzvratna ogledala, izsiljevanje pešca, kolesarja, motorista, invalida,..... saj ljudje pri vožnji niso zbrani, velika večina jih pa vozila sploh ne obvlada, kar najboje vidiš, če opazuješ parkiranje, včasih ne vem ali bi se smejal ali jokal, ko jih iz 11. nadstropja gledam na balkonu. Ljudje ne znajo ocenit niti kako velik, niti kako širok avto imajo.

Zavestnega kršenja predpisov je malo in še to tako, da za druge udeležence ni nevarno, ker, če ti kršiš zavestno neko določilo, veš kaj lahko pričakuješ, od kazni, do posledic, če gre kaj narobe, tisti, ki dnevno krršijo nešteto predpisov pa se tega in posledic, sploh ne zavedajo, kar je najhuje.

Zato trdim, da je potrebno počasne, kaznovat in jim dopovedat, da je njihovo početje izredno nevarno, saj tistih norcev, ki prehitevajo kolone, ne moreš najt, saj se jim utrga trenutno, počasneti so pa to večinoma skozi, ker drugače ne znajo vozit.

Ravno tako je s pijančki, potrebno jih je odvadit spit prvo pivo, če ve, da bo moral za volan, ko ima enkrat v riti pet +, se ne zaveda, da ni sposoben vozit.
Večkrat sem že napisal, da bi morali tehnične preglede imeti čez pooblaščeni mehaniki, zdravstveno sposobnost voznikov pa lečeči zdravniki, ki poznajo stanje svojih pacientov in bi jim lahko vožnjo prpovedali, če zdravstvena slika tako kaže in pri narkomanih in pijančkih je to očitno.

Sedaj pa, če nimaš kakšnih hudih problemov v prometu, opraviš zdravniški pregled enkrat za 40+ let, tehnični pa so vedno bili načini, da ga naredi skoraj nevozna kripa.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Seveda bomo kar ignorirali mlado mamico v kritičnem stanju in poskodovanem otroku.

Umor in povzročitev hujsih telesnih poskodb mu ne uide. Upam.

Scorpy84 ::

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw. Ravno tukaj, noben ne uposteva tablo naselje in vozijo vsaj 80-90 km/h do kroznega. Mesto udarca je bilo vsaj 100-150m od kroznega, kjer sele zacnejo upocasnjevati. Ce bi imel bmw previsoko hitrost, bi vec sile slo v berlingota(ta je bil udelezen v nesreci), kjer ravno ta ne blesti pri euro ncap.

UganiKdo ::

Čisto enostavno, voznik BMW-ja bi moral bedaka v passatu spustiti naprej in bi bil danes še živ, tako sta se šla pa do konca in, ker voznik BMW-ja ni pričakoval, da ga bo zrinil na levo, ni pravilno reagiral, saj bi moral pasat na pločnik in v semafor ali luč razsvetljave. BMW je precej težji in bi ga pravi voznik obdržal na voznem pasu

Tipicna situacija dveh odlicnih voznikov ki sta vsemogocna.

Zavestnega kršenja predpisov je malo in še to tako, da za druge udeležence ni nevarno, ker, če ti kršiš zavestno neko določilo, veš kaj lahko pričakuješ, od kazni, do posledic, če gre kaj narobe, tisti, ki dnevno krršijo nešteto predpisov pa se tega in posledic, sploh ne zavedajo, kar je najhuje.


Vozniki, ki si domisljajo da so superiorni in da za njih prometna pravila ne veljajo, ravno tako niso primerni za na cesto kot neprevidni vozniki.

Kakorkoki zgodbo obracas vsak lahko vpliva samo na svojo voznjo in ze to da po forumih javno zagovarjas namensko krsenje predpisov veliko pove o tvojem karakterju in negativnem volivu ki ga predstavljas na cesti.

Zame so poleg nepozornih voznikov najbolj nevarni samooklicani vsemogocni soferni, ki niso sposobni priznat, da vsak lahko naredi napako in zmotbo verjamejo da sa sposobni vec od vseh ostalih.

Dam roko v ogenj da sta ko voznik bmw kot passata do trenutka trcenja slepo verjela v svojo sposobnost in svoj prav.

donvito ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Čisto enostavno, voznik BMW-ja bi moral bedaka v passatu spustiti naprej in bi bil danes še živ, tako sta se šla pa do konca in, ker voznik BMW-ja ni pričakoval, da ga bo zrinil na levo, ni pravilno reagiral, saj bi moral pasat na pločnik in v semafor ali luč razsvetljave. BMW je precej težji in bi ga pravi voznik obdržal na voznem pasu.

https://www.instantstreetview.com/@46.1...

in kako naj bi on predvideval, da se bedak v pasatu ne bo ustavil, kot bi se moral in dati prednost BMW-ju.

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw.

Avto je odbilo na nasprotni vozni pas, je peljala proti LJ-ni, kaj je važno koliko je ona peljala, krivda je izključno od voznika pasata, ki se ni ustavil, ko se je njegov pas združil v enega(levega).

IL_DIAVOLO ::

Oba sta bila kriva.

Ampak govorim o nasproti vozecih voznikih. Kaj ne razmišljamo podobno, kdo je tukaj najbolj ogrozen?

Voznik bmw-ja seveda ni nic manj kriv. Kolikokrat sem ze naletel na bedaka, ki sem ga sel prehitevat, v tistem pa je začel bedak pospeševati. Jaz se seveda ne dam in se bolj pritisnem na gas.

Oba sma enako kriva. Nastradajo pa drugi.

Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

donvito je izjavil:

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Čisto enostavno, voznik BMW-ja bi moral bedaka v passatu spustiti naprej in bi bil danes še živ, tako sta se šla pa do konca in, ker voznik BMW-ja ni pričakoval, da ga bo zrinil na levo, ni pravilno reagiral, saj bi moral pasat na pločnik in v semafor ali luč razsvetljave. BMW je precej težji in bi ga pravi voznik obdržal na voznem pasu.

https://www.instantstreetview.com/@46.1...

in kako naj bi on predvideval, da se bedak v pasatu ne bo ustavil, kot bi se moral in dati prednost BMW-ju.

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw.

Avto je odbilo na nasprotni vozni pas, je peljala proti LJ-ni, kaj je važno koliko je ona peljala, krivda je izključno od voznika pasata, ki se ni ustavil, ko se je njegov pas združil v enega(levega).


Na nobenega od omenjenih ne valim krivdo, ker če je bmw imel visoko hitrost, je ženski in verjetno tudi otroku rešilo življenje, da je imela tudi ona hitrost za "obrambo".

GupeM ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Oba sta bila kriva.

Ampak govorim o nasproti vozecih voznikih. Kaj ne razmišljamo podobno, kdo je tukaj najbolj ogrozen?

Voznik bmw-ja seveda ni nic manj kriv. Kolikokrat sem ze naletel na bedaka, ki sem ga sel prehitevat, v tistem pa je začel bedak pospeševati. Jaz se seveda ne dam in se bolj pritisnem na gas.

Oba sma enako kriva. Nastradajo pa drugi.

Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.

Naslednjič prosim prehitevaj s toliko gasa, da ga več ne moreš dati. Vsaj po mojem mnenju naj bi se tako prehitevalo. Ne vem, zakaj bi prehiteval z manj gasa kot max.

IL_DIAVOLO ::

To velja kvecjemu za 75 konjske mlincke.

MrStein ::

Plus policaj za grmom te bo z veseljem kaznoval, ker si med prehitevanjem za 5 km/h presegel omejitev.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

techfreak :) ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Voznik bmw-ja seveda ni nic manj kriv. Kolikokrat sem ze naletel na bedaka, ki sem ga sel prehitevat, v tistem pa je začel bedak pospeševati. Jaz se seveda ne dam in se bolj pritisnem na gas.

Oba sma enako kriva. Nastradajo pa drugi.

Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.
Tudi ce sta se prehitevala in vozila prehitro, je na vozniku Passata, da ustavi.

Zozanje je mogoce neredno, se vseeno pa imas pred njim znak da si na neprednosti cesti. Malo pred znakom imas pa prehod za pesce, torej se tezko zgovarjas da si ga zgresil (ker potem bi lahko tudi pesca).

solatko ::

UganiKdo - Tipična situacija dveh malokurčnih egotov, ki si organ daljšata preko volana. Kakšnih odličnih voznikov? Na gas do konca zna pritiskat vsaka opica. To sta bila tipična voznika, ki se nista imela rada. Verjetno razočarana v vsakdanjem življenju, brez vrednost in zadovoljstva, sta to kazala na najneprimernejši način - na cesti.

Odličen voznik je tisti, ki najprej čuva sebe in s tem tudi vse ostale. To je voznik, ki veliko časa in denarja vloži v to, da svoje vozniško znanje izpopolni do perfekcije, ki v vsakem trenutku vozi tako, da lahko ob vsakem problemu, varno in pravočasno ustavi, ki zna predvidevat, ki se strogo drži tega, da vedno vozi s prilagojeno hitrostjo. Tak voznik se ne gre igric dolgega organa, ne prehiteva kolon, je strpen in vljuden, zna voziti tudi v dalj trajajoči počasni koloni, z varnostno razdaljo, ki ob napakah, ki jih dela, to stori z čim manjšim ogrožanjem drugih, da v danih situacijah reagira pravilno,.... na pa opica, ki zna tiščat gas.

Ne podpiram kršenje predpisov, vendar vseh, ne samo tistih, ki se nekaterim zdijo bolj pomembni, recimo omejitev hitrosti na odprti cesti, vse drugo pa sprejemajo z veliko mero tolerance, tudi alkohol in droge. Na misel mi ne pride, da bi se spravil prehitevat tam, kjer mi vidno polje ne omogoča, da se bom varno vrnil na svoj pas, nikoli še nisem vozil alkoholiziran, drog pa sploh ne absorbiram. V primeru slabega počutja, se ne spravim za volan, kljub temu, da se imam za nadpovprečnega in dobrega voznika. Nikoli ne uporabljam telefona v vozilu, po navadi ga ugasnem in naredim pavzo vsako uro za cigaret in pregled klicev.

Ti praviš, da si dober voznik, zato te odkrito vprašam - se vedno držiš omejitev hitrosti (v naselju se jaz tega držim striktno, zunaj pač, včasih ne, če mi vidno polje to omogoča)?

donvito - Dva taka kretena ne predvidevata nič, tako kot modeli, ki na AC prehitevajo blizu 200 z metrsko razdaljo med vozili (to lahko vidiš na primorki vsak dan).

IL_DIAVOLO - Tako se tudi voznik BMW-ja ni dal, kaj boš ti mene v bogem passatu. Zožanje je dovolj zgodaj nakazano s prometno signalizacijo, te pa seveda nesposobneži ne vidite.

MrStein - Policaj za grmom, te ob prehitevanju ne bo kaznoval, če je prehitevanje sicer izvedeno pravilno, torej tam, kjer je dovoljeno in ne vozila, ki že vozi na zgornji meji omejitve. Ob pravilnem prehitevanju, vedno za nekaj km/h presežeš dovoljeno hitrost, ko pa se vrneš na svoj pas pa moraš to prilagoditi na omejitev.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

LeQuack ::

Še en razlog da se čim prej prepove avte, ki niso samovozeči.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

solatko ::

LeQuack - Če bodo programerji Indijci, bo zadeva kar zanimiva, posledice pa tudi.
Predvsem bi morali zaostriti pridobitev dovoljenjna za najkompleksnejše človeško opravilo, v katerem dve sekundi v življenju, nista identični.
Že zdravstveno sposobnost bi moral imeti čez lečeči zdravnik in obvezno vsaj en obisk letno. V kartotekah je kompletno zdravstveno stanje vseh voznikov in zdravniki bi najhitreje povedali, kateri ljudje so sposobni vozit in kateri ne.

Danes imaš na cesti kronične alkoholike, narkomane, psihično bolane osebe, srčne bolnike, na pol slepe voznike, voznike z refleksi ugasnjene žarnice,..
Največji problem je v tem, da je tudi veliko poklicnih šoferjev, zrelih za invalidsko upokojitev.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::


Ne podpiram kršenje predpisov, vendar vseh, ne samo tistih, ki se nekaterim zdijo bolj pomembni,

Zakaj se potem v vsaki temi hvalis s krsenjem prometnih predpisov?


Ti praviš, da si dober voznik, zato te odkrito vprašam - se vedno držiš omejitev hitrosti (v naselju se jaz tega držim striktno, zunaj pač, včasih ne, če mi vidno polje to omogoča)?


Zavestno nikol ne krsim prometnih predpisov. Gre za osebno odlocitev, ker verjam da je najvec kar lahko naredim v prometu to, da nisem del problema. Hitrost je tipicen primer krsitve ki je preprosto stvar odlocitve in karakterja, enako kot alkohol ali uporaba mobilnega telefona. Za slednje imam ze od kar obstaja narejen task, da ko se telefon poveze z BT da avtomaticno zavrne vsak klic z sms.

Predvsem pa si kljub znanju, izkusnjam (tudi na dirkaliscu) preprosto ne domisljam, da sem nezmotljiv, ali da si mi zato ne more nic zgodit.

Pa da se razumeva, vecina stvari ki jih pises je korektnih in verjamem da v splosnem imas izkusnje in kilometrino, ter da si varnejsi od vecine na cesti. Ampak kar pozabljas je da, vsak lahko veselo razlaga kako oh in sploh super voznik je in predvsem da je promoviranje krsenja predpisov samo slab izgvor za za druge da opravicujejo napacno ravnanje.

Sem preprican, da sta oba tako voznik BMW kot vozik pasaata verjela da imata prav in da sta nezmotljiva in vse kar bi bilo treba da se nesreca prepreci je to, da bi eden od niju pomisli, da to kar dela ni prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Invictus ::

Scorpy84 je izjavil:

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw. Ravno tukaj, noben ne uposteva tablo naselje in vozijo vsaj 80-90 km/h do kroznega. Mesto udarca je bilo vsaj 100-150m od kroznega, kjer sele zacnejo upocasnjevati. Ce bi imel bmw previsoko hitrost, bi vec sile slo v berlingota(ta je bil udelezen v nesreci), kjer ravno ta ne blesti pri euro ncap.

Daj ne seri... Kot da non stop pričakuješ, da bo nekdo zapeljal proti tebi na tvojem pasu...

IL_DIAVOLO je izjavil:


Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.

Tega je kar dosti v novejših krožiščih... Malo se pelji okoli...

Pač nova moda butastih županov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

sunshine403 ::

solatko je izjavil:

MrStein - Policaj za grmom, te ob prehitevanju ne bo kaznoval, če je prehitevanje sicer izvedeno pravilno, torej tam, kjer je dovoljeno in ne vozila, ki že vozi na zgornji meji omejitve. Ob pravilnem prehitevanju, vedno za nekaj km/h presežeš dovoljeno hitrost, ko pa se vrneš na svoj pas pa moraš to prilagoditi na omejitev.

No ja naj te ne bi. V realnost te... vsaj mene so ravno dober mesec nazaj. Na odseku kjer je omejitev 90km/h sem prehiteval nekoga, ki je vozil 70. Priznam da nisem prehiteval z 90km/h ampak sem pac pohodil in ko sem zapeljal nazaj na svoj pas, nisem pohodil bremze, ker se mi zdi to totalno bolano, da nekomu pohodis bremzo pred nosom, pa ne glede na razliko v hitrosti, pac pa sem spustil gas in cakal da pride avto sam nazaj do 90. No 300m naprej so me ustavili, da sem vozil 111km/h. Saj priznam sem zares imel tisto hitrost, ampak je lepo videl zakaj, pa mu vseeno ni bilo tezko napisati naloga.

IL_DIAVOLO ::

Ce prehitevas, prehitevaj tako da ne bo imel moznosti te prehitevati nazaj.

UganiKdo ::

Invictus je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw. Ravno tukaj, noben ne uposteva tablo naselje in vozijo vsaj 80-90 km/h do kroznega. Mesto udarca je bilo vsaj 100-150m od kroznega, kjer sele zacnejo upocasnjevati. Ce bi imel bmw previsoko hitrost, bi vec sile slo v berlingota(ta je bil udelezen v nesreci), kjer ravno ta ne blesti pri euro ncap.

Daj ne seri... Kot da non stop pričakuješ, da bo nekdo zapeljal proti tebi na tvojem pasu...

IL_DIAVOLO je izjavil:


Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.

Tega je kar dosti v novejših krožiščih... Malo se pelji okoli...

Pač nova moda butastih županov...

Manever zadrge je za pretocnosat prometa izjemno ucinkovit in varen, ce ljudje spostujejo prometne predpise.

Ravno tako to ni nikarsna slovenska posebnost

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

mailer ::

Sem preprican, da sta oba tako voznik BMW kot vozik pasaata verjela da imata prav in da sta nezmotljiva in vse kar bi bilo treba da se nesreca prepreci je to, da bi eden od niju pomisli, da to kar dela ni prav.
Je opažat na cesti, da imajo vozniki omenjenih vozil (dodal bi še golf in audi) klinični kompleks večvrednosti in za njih pravila ne veljajo. Imajo vedno prav in vsi se jim moramo prilagajat. Ko si gresta dva takšna nasproti pa beremo v črni kroniki. Klin se s klinom zbija. Ampak prej omenjeni so udeleženi v praktično vsaki prometni nesreči pri nas, izstopajo ravno vozniki pasatov karavan in raznih bmvjev. Že dobrih 10 let opažam to obnašanje na cesti, včasih je bilo tega dosti, dosti manj, zdaj pa me preseneti če kdo od omenjenih uporabi smerokaz. Zanimivo tega nisem opazil pri voznikih mercedesov, se tu pa tam najde kakšen ampak velika večina vozi po predpisih, uglajeno, uporablja smerokaze,....

Resno me zanima če ste tudi ostali opazili iste stvari?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

IL_DIAVOLO ::

Ja vozniki mercedesov so eni najbolj vzornih.

WizzardOfOZ ::

mailer je izjavil:

Sem preprican, da sta oba tako voznik BMW kot vozik pasaata verjela da imata prav in da sta nezmotljiva in vse kar bi bilo treba da se nesreca prepreci je to, da bi eden od niju pomisli, da to kar dela ni prav.
Je opažat na cesti, da imajo vozniki omenjenih vozil (dodal bi še golf in audi) klinični kompleks večvrednosti in za njih pravila ne veljajo. Imajo vedno prav in vsi se jim moramo prilagajat. Ko si gresta dva takšna nasproti pa beremo v črni kroniki. Klin se s klinom zbija. Ampak prej omenjeni so udeleženi v praktično vsaki prometni nesreči pri nas, izstopajo ravno vozniki pasatov karavan in raznih bmvjev. Že dobrih 10 let opažam to obnašanje na cesti, včasih je bilo tega dosti, dosti manj, zdaj pa me preseneti če kdo od omenjenih uporabi smerokaz. Zanimivo tega nisem opazil pri voznikih mercedesov, se tu pa tam najde kakšen ampak velika večina vozi po predpisih, uglajeno, uporablja smerokaze,....

Resno me zanima če ste tudi ostali opazili iste stvari?


Na splošno se sedaj po koroni pozna da so ljudje v veliki večini zabita goveda, ki mislijo da so glavni na vasi in se točno tako tudi obnašajo, kar se pa seveda pozna tudi na cestah. Ni več nobenega bontona, pravila veljajo samo še za šibkejše, močnejši so nad pravili in podobno.

Scorpy84 ::

Invictus je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Tukaj se meni zdi, da je zenska imela previsoko hitrost in ne bmw. Ravno tukaj, noben ne uposteva tablo naselje in vozijo vsaj 80-90 km/h do kroznega. Mesto udarca je bilo vsaj 100-150m od kroznega, kjer sele zacnejo upocasnjevati. Ce bi imel bmw previsoko hitrost, bi vec sile slo v berlingota(ta je bil udelezen v nesreci), kjer ravno ta ne blesti pri euro ncap.

Daj ne seri... Kot da non stop pričakuješ, da bo nekdo zapeljal proti tebi na tvojem pasu...

IL_DIAVOLO je izjavil:


Sicer pa tole zozanje 2 pasov je precej nerodno za voznike, ki tega nismo vajeni. Sem tam cca 2x na leto in meni to ni najboljsa resitev. Tega nikjer ni.

Tega je kar dosti v novejših krožiščih... Malo se pelji okoli...

Pač nova moda butastih županov...


Po komentarjih, si ti precej driska, ki kar ne neha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

solatko ::

UganiKdo - Seveda mi odgovarjaš filozofsko, odgovori direktno - si ali nisi kršil omejitev hitrosti?
Ne zagovarjam kršitev, mi je pa tudi jasno, da včasih se pa to zgodi, saj kdor dela greši, vožnja pa je nič drugega kot delo.
Voznika, ki se dajeta med seboj na vzporednih pasovih, zame pač nista voznika, temveč dve slabo zdresirani opici, kateri so naučili, kje je gas in prestavna ročica. Dobro, da se taka idiota, v podobnih razmerah, srečata redko, kadar pa se, je vedno štala.

Kar se tiče pa hitrostnih omejitev, veliko krat sem to kršil, vendar tam, kjer ni bilo nevarnosti za druge, s povečanjem prometa pa mi zdrava pamet svetuje, da tega ne počnem več, oziroma ne vidim dovolj velike praznine, da bi to lahko počel varno, zato sem postal tudi v tem segmentu, kar priden, motor sem pa tako z lanskim letom brisal iz sistema uporabnih orodij za premikanje iz enega konca na drugi. 66 -let je le malo preveč, za zagotovitev varnosti na dveh kolesih, varnost je bila namreč vedno moja prva prioriteta, šele potem adrenalinski užitki.

Ravno zaradi teh mojih prioritet, sem se samo dvakrat znašel v skoraj brezizhodni situaciji (zaradi avta, ki je letel proti meni po mojem pasu) in sem to ravno zaradi izkušenj, lepo rešil s tem, da sem se odpeljal na travo.

V celi moji zgodovini, sem vedno mladim dajal na znanje, da je v prometu najvažneje, možnost varne zaustavitve.

Pred cca 50-imi leti sem dobil dve informaciji, ki sta zaznamovali mojo vozniško kariero:

Ko sem na MNZ Ljubljana kupil motor - BMW RS65, mi je takratni šef letče milice dejal, veš, najboljše motoriste imam na Žalah.
Drugo pa mi je dal motorist iz Rožne doline - veš mulo, ni problem hitro pelat, probelm je varno ustavit.

To dvoje se mi je vrinilo v podzavest, zato nikoli nisem pretiraval, vedno sem imel dovolj veliko varnostno razdaljo in ravno zaradi tega, nisem imel veliko problemov v prometu in vožnja mi še vedno predstavlja užitek.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

IL_DIAVOLO ::

Jaz sem pa mislil, da je rekel:

Ves pubec, take motoriste kot si ti, ne delajo vec.

Potem ti je stisnil roko in ti pomeziknil.

solatko ::

sunshine403 - Torej si imel ob prehitevanju hitrost okoli 140km/h, kar je za prehitevanje vozila, ki pelje 70, občutno preveč in bi dejansko moral, ko si prišel na svoj pas, prisilno znižati hitrost, saj te je kaznoval za hitrost na tvojem pasu in ne pri prehitevanju.

Invictus - Krožišča so po vseh varnostnih kriterijih, najbolj varna križišča, tudi v primeru napak, pride samo do zverižene pločevine, zato župani ravnajo čisto prav.

IL_DIAVOLO - Raje si zapomni izjavo, ne pa kdo in kdaj jo je podal. Pri mladih motoristih je ravno to problem, sem bil kar na nekaj pogrebih, veliko premladih fantov.
Delo krepa človeka

st12 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

To velja kvecjemu za 75 konjske mlincke.

Tam do 300KM moraš kar lepo v 3. z max plinom, pa tudi pri močnejših ne vem če je kaj drugače. Sicer odvisno od primera, ampak nobena ravnina ni tako dolga in pregledna in nikjer ni tako malo prometa, da bi si lahko kavo kuhal na nasprotnem pasu.
Jaz pri 200KM avtu nisem nikol zavedno pritisnil plina samo do 90%. Edino v mokrem moraš tudi iz nižje hitrosti štartat v tretji, plin potem komot 100%.
Izjeme so druga stvar, vem da sem bil ob avtobusu ene pakrat s povsem narahlim plinom, ker je bila večja težava bočna razdalja kot pa preglednost naprej in moč avta. Ali pa res dolge ravnine s prehitevanjem v 4., tam tudi pač prilagodiš plin kolikor vidiš da ga rabiš.
Jaz še na AC prehitevam tako da ne vozim vštric, sploh pa ne s tovornjakom. Če nekdo zablokira pot, pač počakam da se sprosti, da sem lahko v enem šusu mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: st12 ()
««
128 / 293
»»