» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
125 / 127
»»

facepalm ::

val46 je izjavil:

Ma oprosti, tudi avta za 10k€ ne bom iskal pol leta časa, če si to mislil. In pa, morda si pomislil, da ga nekdo išče že recimo par mesecev, pa je zdaj naletel na dobro ponudbo? Kaj v tem primeru? In še enkrat, ne govorim o tem, kolk časa nekdo avto išče ampak konkretno o tem, kolk časa traja, da si se za avto odločil in ga dejansko domov pripeljal. Jst ko se za enega odločim, gre še tisti dan z mano domov, ne čez mesec ali dva.


Ce imas ze najden pravi avto, se lahko zmenita s prodajalcem kako in kaj. On bo ravno toliko vesel kupca, kot ti prodajalca. Le lastil si ga bos lahko sele po odpravljenih ukrepih.

mirator ::

WizzardOfOZ je izjavil:

In zakaj te motijo ti dirkači? Sej to se dogaja ponoči, ko ni nikjer nikogar, da driftajo in norijo po BTC-ju.
Ležeče policaje odstranijo vsako zimo, da se lahko pluži. Ampak očitno si v BTC samo enkrat na pol leta.


Če pa vidiš dirkače podnevi, pa pokliči policijo in sporoči tablico. Podnevi jih tam ne rabimo, ponoči pa nikogar ne motijo z zbiranjem in driftanjem, ker tam ni naselja zraven, da bi motili. Boljše kot da so na Brnčičevi, ker pol jaz spat ne morem.

Ja bravo. Tebe bi pa na Brnčičevi motili. Saj tam tudi ni nobenega naselja za razliko, da je na nasprotni strani Šmartinke naselje Novih Jarš.

WizzardOfOZ ::

Brnčičeva je veliko bližje hišam, kot Atlantisova garažna hiša in rondo v katerem driftajo.
Poleg tega so hitrosti na Brnčičevi mnogo višje (srečaš ob večernih urah idiote, ki tam norijo tudi 200 in več), kot jih lahko razvijejo v BTC-ju.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

mancini - Čisto enostavno, najdeš avto, pokličeš prodajalca (trenutno samo fizične osebe), se zmeniš za ogled, če ti je všeč, sestavita kupoprodajno pogodbo, plačaš in avto odpelješ. Prepis bosta naredila, ko bo možno.

Trgovci pa morajo imet zaprto, vprašanje pa, če kakšen nakup vseeno ni možen, kot od fizične osebe. Seveda je to vse možno, če je avto registriran.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

mancini - Čisto enostavno, najdeš avto, pokličeš prodajalca (trenutno samo fizične osebe), se zmeniš za ogled, če ti je všeč, sestavita kupoprodajno pogodbo, plačaš in avto odpelješ. Prepis bosta naredila, ko bo možno.

Trgovci pa morajo imet zaprto, vprašanje pa, če kakšen nakup vseeno ni možen, kot od fizične osebe. Seveda je to vse možno, če je avto registriran.


Jaz bi ob podpisu kupoprodajne pogodbe parkiral vozilo pri kupcu (skupaj z vsemi kljuci), prodajalcu pa bi pustil tablice in prometno.

solatko ::

facepalm - Saj ni nobenega problema, prodajalec ima kupoprodajno pogodbo (če bi ga slučajno kaj sral z vozilom), ti se pa normalno voziš z novim vozilom, saj imaš drugi izvod pogodbe. Problem bi znali biti samo tacionarni radarji, kjer bi pa lastnik, ko bi dobil plačilni nalog, z lahkoto prepričal organe, da on ni bil voznik.

Kaj ti če avto na prakirišču, če ga rabiš, saj zato ga kupuješ?
Delo krepa človeka

mirator ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Brnčičeva je veliko bližje hišam, kot Atlantisova garažna hiša in rondo v katerem driftajo.
Poleg tega so hitrosti na Brnčičevi mnogo višje (srečaš ob večernih urah idiote, ki tam norijo tudi 200 in več), kot jih lahko razvijejo v BTC-ju.

V mislih sem imel rondo med Šmartinko in garažno hišo BTC City oz pred McDonaldsom. Sicer pa je vseeno, kje norijo. Povsod si jemljejo pravico, da nekoga motijo, samo da bi egoistično zadovoljili svoje frustracije.

WizzardOfOZ ::

Na tistem rondoju pred mcdonaldsom? Tam pa še nobenega nisem videl. Je preveč grob asfalt, pa tam nimaš kje parkirat zraven. Tam samo kak bebo nori.

Najbolj drseč rondo je drugače med halo A in tržnico, na tistem je dostikrat vrtenje, drugi tak drseč je pa zraven izhoda avtopralnice, ker je vedno moker (avtopralnica dela do 10h, če imaš pa žetone pa celo noč). Tam tut 4x4 zdrsne brez da kaj dost gasa daješ.

fafko ::

solatko ne vem, če to drži...ti bi šel na zaupanje, kar pa pač ni priporočljivo...

Avtomobila v nobenem primeru ne izročimo kupcu v uporabo pred izvedbo prepisa. Razlogi so naslednji:

veljavna zavarovalna polica na avtomobilu je še vedno prodajalčeva, kar pomeni, da se bo morebitni zavarovalni primer reševal na podlagi zavarovalne police prodajalca, ki bo nato v najslabšem primeru prisiljen po sodni poti terjati povračilo škode od kupca;

prodajalec ne more uveljavljati bonusa pri zavarovanju na drugem vozilu, dokler je avtomobil registriran nanj;

morebitne kazni za prometne prekrške bodo naslovljene na prodajalca in v najboljšem primeru bo imel ta zgolj birokratska opravila pri dokazovanju, da za prekrške ni odgovoren;

večinoma kupci izražajo želje za poznejši prepis pri avtomobilih nižjih vrednosti, ki jih potem odpeljejo v tujino. Navadno se takšni kupci tudi ne pogajajo preveč o ceni in so pripravljeni plačati oglaševano ceno. Vendar se tukaj pojavlja tveganje, da prodajalec ne bo dobil nazaj registrskih tablic, kar pomeni, da avtomobila ni mogoče odjaviti. Če je kupec oseba, ki se nima namena vrniti v Slovenijo, ima lahko prodajalec zaradi tega precej težav;

če je kupec preprodajalec in se prepis naredi brez njega (torej neposredno od prodajalca na novega kupca, ki ga je našel preprodajalec), s pravnega stališča za skrite napake do novega kupca odgovarja prodajalec.

solatko ::

fafko - Seveda je vedno možnost goljufij in zlorab, vendar je situacija izredna in se je potrebno prilagodit. Lahko še pol leta ne bo normalno stanje, boš toliko časa brez avta?
Jaz sem imel srečo, da sem ravno pred zaprtjem upravinih enot, naredil tako prepis, kot registracijo, sicer bi bil v tem času, ko ni javnega prevoza, obsojen na popolno izolacijo, tako pa lahko skočim do trgovine,...
Moj stari avto je bil sicer registriran ampak na tehničnem nebi šel skozi in je bil že nevaren za v promet (ne ravno kritičen, vendar bi ga kdo drug težko vozil).
Pri nas voziva oba, tako, da mora bit vozilo tiptop.

Kar se pa tiče norenja v BTC-ju ponoči, je pa to vsekakor bolje, kot da bi noreli podnevi v prometu na javnih cestah. Tako je, če država ne premore cenovno dostopnega dirkališča. Če nebi bilo v človeški naravi sla po hitrosti, bi avto industrija delala samo vatomobile podobne indijski TATA-i ali včasih legendarna spaček in Trabant.
Delo krepa človeka

mirator ::

Kar se pa tiče norenja v BTC-ju ponoči, je pa to vsekakor bolje, kot da bi noreli podnevi v prometu na javnih cestah.

Seveda, če ti ni treba poslušati cviljenja gum.

WizzardOfOZ ::

A si nasprot BTC-ja doma? Sožalje.

solatko ::

mirator - Doma bodi, kaj pa hodiš ponoči v BTC!>:D
Delo krepa človeka

mirator ::

Zanimivo se mi zdi, kako bi nekoga, ki krši CPP s tem da prekoračuje dovoljeno hitrost, postavili kar pred strelski vod, ko pa nekdo krši uredbo o mejnih vrednosti hrupa pa "nikomu ništa", samo da ni pri meni.
solatko - hvala za nasvet, sam se tega ne bi spomnil;(

solatko ::

mirator - Ko sem pred leti ob 3.-tji uri ponoči, skozi okno napizdil policiste, ki so bili ob postopku precej glasni, pod oknom, mi je dejal, da za policijo in južnake, zakon ne velja.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

mirator je izjavil:

Zanimivo se mi zdi, kako bi nekoga, ki krši CPP s tem da prekoračuje dovoljeno hitrost, postavili kar pred strelski vod, ko pa nekdo krši uredbo o mejnih vrednosti hrupa pa "nikomu ništa", samo da ni pri meni.


Mogoče zato, ker je vseeno umaknjen s ceste in je to v rondojih v BTC-ju. Če ga boš od tam spodil, ti bo pa to na cestah počel, kar bo veliko bolj nevarno.
Problem je v tem, da taki na dirkališču (tudi v driftu se tekmuje) nimajo kaj pokazat, pred kupom ljudi pa se delajo frajerje (in "pobirajo" robnike, kar je še najbolj zanimivo videt).

BRBR ::

 http://www.kolesarji.org/pasti/202-5.JPG

http://www.kolesarji.org/pasti/202-5.JPG



Predvidevam da je desno od bicikla za pešce, kako zdaj pešec pride na prehod ? Ima polno črto, tvega da ga kolesar zgazi.

[Michael] ::

Pogleda levo in desno, da se prepriča, da lahko to stori varno ter nato stopi na prehod.
"I am not this hair,
I am not this skin,
I am the soul that lives within." ~ RUMI

WizzardOfOZ ::

Glede na to, da se kolesar bliža križišču, mora tudi kolesar ustaviti pred prehodom za pešce, če gre pešec čez cesto. Prednost ima pešec.

Polozweii ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Glede na to, da se kolesar bliža križišču, mora tudi kolesar ustaviti pred prehodom za pešce, če gre pešec čez cesto. Prednost ima pešec.

To je teorija. V praksi pa večina kolesarjev ne pozna niti osnov CPP, se obnašajo nepredvidljivo in nasploh ne jebejo sistema 5%. Eni so celo take pizde da pešca naderejo, če se morajo zaradi njega pred prehodom ustavit ne glede na to, da je ostali promet pešcu ustavil.

Izkušenih kolesarjev, ki se seveda prilagajajo prometu je za na prste ene roke preštet.
Genosse

bobi_palčka ::

https://www.primorske.si/kronika/s-tovo...

V četrtek so prometniki nadzirali voznike tovornih vozil, ki ne upoštevajo določenih omejitev in kršijo prometne predpise. Ustavili so tudi voznika tovornjaka, ki je v času prepovedi prehitevanja za tovorna vozila prehiteval na avtocesti med Studencem in Razdrtim, torej kar pet kilometrov. Za njim je nastal zastoj. Policista s prometne postaje sta voznika tovornjaka ustavila in mu izrekla globo v višini 300 evrov.


PET KILOMETROV :))

kloko ::

V teh dneh je to zelo pogosto, mislim takšno prehitevanje, ne kaznovanje. Ko se pelje konvoj tujih tovornih vozil, se vedno najde par domačih herojev, ki od zadaj lepo počasi prehitevajo celoten konvoj v dolžini par kilometrov. Kljub policijskemu spremstvu spredaj in zadaj. Kaj mi pa morejo, meni se mudi, vsi ostali so budale...

L.p., Kloko

IL_DIAVOLO ::

BRBR je izjavil:

 http://www.kolesarji.org/pasti/202-5.JPG

http://www.kolesarji.org/pasti/202-5.JPG



Predvidevam da je desno od bicikla za pešce, kako zdaj pešec pride na prehod ? Ima polno črto, tvega da ga kolesar zgazi.


Še dobro, da imamo oči. Drugače bi pa bila res jeba, da bi človek kar na pamet prečkal cesto.

Kaj misliš sherlock?

Sheteentz ::

Kar naj ga kolesar zgazi, potem pa s tožbo nad kolesarja.

EnStot ::

Končno so dobili feryz-a:

https://www.vecer.com/po-stajerski-avto...

GupeM ::

EnStot je izjavil:

Končno so dobili feryz-a:

https://www.vecer.com/po-stajerski-avto...

Meni je pa tale odstavek zanimiv.
Sicer je na cestah v Sloveniji letos umrlo 14 ljudi, pri čemer policija poudarja, da med desetimi vozniki osebnih vozil, ki so umrli na cestah, kar osem ni bilo pripetih z varnostnim pasom.

Večina ljudi se v avtu pripenja. Kar pomeni da že ob tako majhnem odstotku ne pripetih, je število smrti tako veliko. Zelo dober primer, kako pas res rešuje življenja.

scipascapa ::

takim odvzem avta, takoj.

MrStein ::

In takoj naslednji dan imajo že novega.
Sedi, pet.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

scipascapa ::

ni problema, še unega vzameš, nato pa v zapor.

slovenija rabi kitajski ali sev. korejski oster sistem.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Za takšne, ki se ne privežejo, poskrbi naravna selekcija, kot je zgoraj napisano 8/10.

solatko ::

https://www.vecer.com/po-stajerski-avto...

Evo dokaz, da so slovenske avtoceste skoraj prazne.>:D
Delo krepa človeka

maticb492 ::

Wow, po prazni avtoscesti je hitreje vozil, vi bi mu pa avto zasegli pa zapor pa ne vem kaj vse?

Daj se umirite malo. V nemčiji vozi tako več ljudi vsakodnevno, pa ne delajo novic iz tega.

Dobi pač kazen, pike in je to to, jesus christ.
Z370-P, I5 8400, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, Samsung C24F390FHU x3

Matthai ::

Ja, če pa piše v zakonu. A ti razumeš? PIŠE.

Potem je pač zločinec. Ogrožal sebe in druge. Piše.

Če bi se isto dogajalo 500 km stran, kjer PIŠE drugače, bi pa pravniki ploskali. :))
All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Time to die.

Invictus ::

solatko je izjavil:

https://www.vecer.com/po-stajerski-avto...

Evo dokaz, da so slovenske avtoceste skoraj prazne.>:D

Brez zveze, saj so ceste prazne.

Čez vikend proti Celju iz LJ nisem srečal 5 avtov...

Škoda, ker nimam enega konkretnega avta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

Ja, če pa piše v zakonu. A ti razumeš? PIŠE.

Potem je pač zločinec. Ogrožal sebe in druge. Piše.

Če bi se isto dogajalo 500 km stran, kjer PIŠE drugače, bi pa pravniki ploskali.


500 km stran so lahko pogoji za višje hitrosti nepremerljivo boljši kot pa nekje, kjer so po zakonu hitrosti manjše. To vključuje boljše ceste, večpasovnice, ceste z malo ali nič ovinki, itd. Zakon se prilagaja na trenutno situacijo.


Potem je pač zločinec. Ogrožal sebe in druge. Piše.


Seveda. Nevem kaj ti tukaj ni jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

bobi_palčka ::

Matthai je izjavil:

Če bi se isto dogajalo 500 km stran, kjer PIŠE drugače, bi pa pravniki ploskali. :))


Ja, poglejte prvo slike takih odsekov brez omejitev. Tropasovnice, širši vozni pasi. Čisto isto kor pri nas. Ste kot papige z temi avtobani.

MrStein ::

shadeX je izjavil:

Zakon se prilagaja na trenutno situacijo.

Sem že poslal primer (mogoče celo v tej temi), kjer je na makadamu bila omejitev 90, na 4 pasovnici pa 70 ali celo 50.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Groot ::

Matthai je izjavil:

Ja, če pa piše v zakonu. A ti razumeš? PIŠE.

Potem je pač zločinec. Ogrožal sebe in druge. Piše.

Če bi se isto dogajalo 500 km stran, kjer PIŠE drugače, bi pa pravniki ploskali. :))


Na žalost piše v zakonu tudi da mu pripada brezplačna zdravstvena oskrba, ko se bo razbil na prazni cesti. Vsi bi počeli bedarije, ampak ko je pa treba nositi odgovornost pa hitro v jok in stokanje kako je država hudobna in podobno.

Smešno pa je kako takšni zagovorniki vedno trdijo, da je cesta prazna, dokler enkrat seveda ni in zaradi ene budale nastrada nekdo drug.

IL_DIAVOLO ::

Zagovarjam da se peljes 150-160, ko je prazna cesta, ne pa 250.

Zresnite se.

joggi79 ::

Matthai je izjavil:

Potem je pač zločinec.

Zares ne, ker je tole verjetno zgolj prekrsek ;) Za biti zlocines moras narediti se kaj drugega kot prehitro vozit ;)

val46 ::

Ja, se recimo pri taki hitrosti zakantat v eno mlado mamico z dojenčkom na zadnjem sedežu...Saj ne rečem, da mora vsak vozit striktno po omejitvah, ampak 250??? Pa tudi če je prazna AC, je to vseeno taka hitrost, ki na ceste, sploh slovenske, definitivno ne spada. Sam sem se po nemčiji večkrat vozil tja do max 200km/h in že pri tej hitrosti moraš res bit previden, predvsem da se ti kak kamion ne loti prehitevat pred tabo. In pri taki hitrosti(tudi če je AC takrat prazna) se kamion pred tabo pojavi tik tak.

joggi79 ::

Ja se strinjam... Fiat Panda bi bil verjetno 200km/h res samomor... en spodoben avto se pri 200km/h ne pelje nic drugace kot pa recimo pri 120km/h. Tudi pri 250km/h ne. Ni nobenega tunelskega vida in ostalih Star Wars efekto pa ne vem kaj se vse. In ja vem, zavorne poti so daljse, vse ostalo se podaljsa, ampak bodimo posteni.... sredi noci in sredi avtoceste, tudi slovenske, ne bos kar iznenada priletel v "mlado mamico z dojenckom na zadnjem sedezu". Ce se ti to zgodi, preprosto nisi za v avto... ne za 250km/h, ne za 150km/h niti za 50km/h ne. Sploh sredi noci vidis luci ze dalec dalec naprej, ker niti slovenske avtoceste niso cesta na Vrsic, kjer vidis 200m naprej, ampak ce malo spremljas promet, vidis tiste luci krepko dlje kot kilometer naprej. Pa ce vzamemo da jih vidis zgolj 1km naprej, to pri 250km/h, pomeni, da imas vec kot 25sec casa, da upocasnih, preden dohitis "mlado mamico z dojenckom na zadnjem sedezu". Tako da pri prazni avtocesti sredi noci res ne vidim tega kot ne vem kaksno kriminalno dejanje.

MrStein ::

Fantje, čisto vsak 25 letnik je sprobal 200 km/h. Na avtocesti. Mogoče tudi izven.

Toliko, da ne boste "nisem vedel".

(da motoristov ne omenjam)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

IL_DIAVOLO ::

Ja, veliko voznikov se je treba odstraniti iz cest.

joggi79 ::

@Il_diavolo ja mislim da je trenuten moment, ko ljudje brezglavo ploskajo vsakemu zakonu oz. odlocbi, ki kaj omejuje, idealen trenutek da se prepove voznja po cesti... da ja slucajno ne bi kdo kaksen zakon prekrsil. Tako da vse s cest dol pa je, kajne?

maticb492 ::

Radar je namenoma na eni izmed najdaljših ravnin na AC celje - mb, na tem odseku vidiš pomojem vsaj 2-3 kilometre naprej, če ne še več.
Z370-P, I5 8400, 32GB 2666 CL15, AORUS RX580 8GB,
Corsair RM850, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, Samsung C24F390FHU x3

bobi_palčka ::

maticb492 je izjavil:

Radar je namenoma na eni izmed najdaljših ravnin na AC celje - mb, na tem odseku vidiš pomojem vsaj 2-3 kilometre naprej, če ne še več.


Ponoči?

Ko boš kaj zagledal pred seboj bo že prepozno za odreagirati ali zavirati. Kje imaš garancijo da ne najdeš ciganov skakati sredi avtoceste?

http://www.demokracija.si/slovenija/zam...

[Michael] ::

Matthai je izjavil:

Ja, če pa piše v zakonu. A ti razumeš? PIŠE.

Potem je pač zločinec. Ogrožal sebe in druge. Piše.

Če bi se isto dogajalo 500 km stran, kjer PIŠE drugače, bi pa pravniki ploskali. :))

Zanimivo kako se nekateri razburjajo ob tem ;((
Kaj vse papir prenese...pravniki bojo rešili svet >:D
"I am not this hair,
I am not this skin,
I am the soul that lives within." ~ RUMI

solatko ::

Omejitev hitrosti na AC-ah v Evropi se razlikujejo za 10km/h, izjema so nemške, kjer je na nekaterih odsekih ni, zato ne trobit, da so omejitve odvisne od kvalitete AC. Po nekaterih odsekih I, A, D cest, se brez problema, kar se tiče kavalitete asfalta in izgradnje (nagib ovinkov,..) da varno peljat krepko preko 200, pa so omejitve vseeno 120-130km/h, saj gre za zakonske omejitve, ki so jih brez strokovnega ugotavljanja, sprejemali parlamenti držav.

Prve večje omejitve na avtocestah, so se zgodile v sedemdesetih letih, zaradi varčevanja z gorivi, saj so vozila pri višjih hitrostih porabila tudi preko 20l/100, pozneje pa so te omejitve ostale.
Strada dell sole je bila brez vsakih omejitev do takrat.

V vsakem primeru pa mora bit voznik za take hitrosti dodatno usposobljen in ni to čisto za vsakega, sploh pa ne za mularijo, ki je pred nekaj meseci naredila izpit.
Delo krepa človeka

EnStot ::

joggi79 je izjavil:

Ja se strinjam... Fiat Panda bi bil verjetno 200km/h res samomor... en spodoben avto se pri 200km/h ne pelje nic drugace kot pa recimo pri 120km/h. Tudi pri 250km/h ne. Ni nobenega tunelskega vida in ostalih Star Wars efekto pa ne vem kaj se vse. In ja vem, zavorne poti so daljse, vse ostalo se podaljsa, ampak bodimo posteni.... sredi noci in sredi avtoceste, tudi slovenske, ne bos kar iznenada priletel v "mlado mamico z dojenckom na zadnjem sedezu". Ce se ti to zgodi, preprosto nisi za v avto... ne za 250km/h, ne za 150km/h niti za 50km/h ne. Sploh sredi noci vidis luci ze dalec dalec naprej, ker niti slovenske avtoceste niso cesta na Vrsic, kjer vidis 200m naprej, ampak ce malo spremljas promet, vidis tiste luci krepko dlje kot kilometer naprej. Pa ce vzamemo da jih vidis zgolj 1km naprej, to pri 250km/h, pomeni, da imas vec kot 25sec casa, da upocasnih, preden dohitis "mlado mamico z dojenckom na zadnjem sedezu". Tako da pri prazni avtocesti sredi noci res ne vidim tega kot ne vem kaksno kriminalno dejanje.

Fizika ti nije baš jaka strana, kaj ne !? Samo zavorna pot pri tej hitrosti je preko 300m in to pri zaviranju na polno brez reakcijskega časa. Če upoštevaš, da boš vsaj 3 sek študiral kaj naj bi bilo tisto na km razdalje in da ne boš takoj na polno stisnil zavore, se ustavljanje podaljša na krepko več kot 500 m !!
Potem pa, zate je prevožen km pri 250 km/h v 25 sek ??? Sedi cvek, pa mama naj pride v šolo!
250 na uro pri belem dnevu je navaden kriminal, ponoči pa je že na nivoju genocida. Take bi morali po hitrem postopku pred zid in ratatata ...
««
125 / 127
»»