» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
78 / 292
»»

Buggy ::

Pri tem kako vozimo po regionalkah gre vedno samo za pravi prometni tok. Ni problem hitrost posameznika kot taka, ker mene ne moti na regionalki voziti 90km/h konstantno. Problem iz nekega neznanega razloga nastane, ko nekdo v koloni iz nepojasnenih razlogov v prvem malo neznem ovinku zadrzi kolono na 60km/h ali manj, pa ni ne tovornjak ali traktor vzrok tega. Ista situacija ko gremo cez naselje. Popolnoma ista scena! Omejitev 50 ali celo 40...tip pred mano se oddaljuje! Bi si upal spekulirati, da so posredi preslabe pnevmatike, jajcanje po telefonu in splosna nekompetenca upravljanja vozila z zakrcenimi clenki na volanu. Zensk ki imajo obe roke cisto zgoraj na volanu videvam vedno vec...kako imas lahko nadzor nad avtom tako?
Danes v dezju je bilo to se toliko bolj izrazito. Mimogrede idioti, ki ne veste da je navkljub "samodejnim lucem" potrebno v dezne pisu na avtocesti tudi rocno prizgat luci, avtomatika ne bo delala vse namesto vas!
Ne ubija hitrost...ubijajo idioti brez obcutka in reflksov in neizpravnimi kantami, kar je potem zacaran krog.
Policaji preverjat telefone, pnevmatike, luci in izpravnost avtomobilov prvo, potem vse ostalo.
Danes...zensko, ki dela hud zastoj prehupam ko jo prehitim, ta gleda pod volan (SMS I guess) pa je tudi gane ne..se vedla ni da jo je kdo prehitel..spegli pate scene so za leps :8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

pirat ::

St235 je izjavil:

Sem tudi uspel pogledat na uro kolk dejansko izgubijo, celih 5 minut so bli za mano v 8km.

Sam se en dokaz da niti prve triade osnovne sole nisi koncal. Drugace bi znal zracunat kaksna bi morala bit razlika v hitrosti, da bi nastalo 5 minut razlike v 8km.

Hm, kateri del matematike pa te muči ?
Da nastane točno 5 minut razlike v 8 km mora prvi recimo voziti z 87km/h, drugi pa z malo manj kot 46km/h. Je to nemogoč scenarij za regionalko, na kateri se znajdeta "divjak" in "penzionist" ?

mirator ::

No, tole pa sedaj tudi mene zanima, kako si prišel do teh eksaktnih podatkov? Po moje bi "divjak" moral voziti kar 96 km/h hitreje od "penzionista". In, če ta "divjak" to resnično počne, bi ga bilo dobro čimprej odkriti in odstraniti s cest, saj predstavlja latentno nevarnost za vse udeležence v prometu.

pirat ::

ajej fantje....
Za 96 km/h visja hitrost bi bila potrebna, ce bi zelel penzionistu v 5 minutah voznje pobegniti za 8 km.
Ce pa govorimo o tem, da si v 8 kilometrih ustvaris za 5 minut razlike, je pa kalkulacija malo drugacna :)) ni prva triada osnovne sole, je pa to se vedno osnovna sola... tako da Lakotnik, mirator:D

martincek1 ::

Eh Lahkotnik29 tko nima izpita, glede na to da trdi da je Gr8t troll.

facepalm ::

tudi sam sem mnenja, da je gr8t troll. in upam, da imam prav.

K0l1br1 ::

Pravijo, da gr8t alias greamreaper ni troll, tisti, ki so videli njegova izvajanja v živo, pa so napisali, da je ljudem nevaren. Čakamo samo še posnetek kamere, da vidimo, kako morajo ljudje paziti, da se gr8t ne poškoduje ali poškoduje drugih.

Tomassi ::

Kaj dela policija, da takih ne spravi iz cest, preden koga ubijejo?

shadeX ::

Ker je takih talentov za vzorec, policija pa ne more biti povsod in videt vseh njegovih prekrškov.

mirator ::

pirat je izjavil:

ajej fantje....
Za 96 km/h visja hitrost bi bila potrebna, ce bi zelel penzionistu v 5 minutah voznje pobegniti za 8 km.
Ce pa govorimo o tem, da si v 8 kilometrih ustvaris za 5 minut razlike, je pa kalkulacija malo drugacna :)) ni prva triada osnovne sole, je pa to se vedno osnovna sola... tako da Lakotnik, mirator:D

Saj imaš prav. Ampak, če imaš izhodišče, da se je divjak ustavil po 8 km in potem štopal (tako sem jaz predvideval, ker sicer ne vem, kako bi to razliko lahko kar med vožnjo ugotovil), kdaj bo k njemu prisopihal penzionist, je pa izračun drugačen.
Sicer si pa ti vzel pač en izsek. Razliko 5 min. lahko na isti razdalji dobiš pri različnih hitrostih. Pa izračunaj večjo hitrost pri n.pr. 60 km/h počasneža, pa boš videl da ta razlika kar hitro narašča.

pirat ::

Drzi. Pri razlicnih hitrostih.
Ce je bil 'pocasnez' dovolj pocasen, je 'divjak' morda celo vozil po omejitvah.:))

matobeli ::

Ja, ma dobro, penziči ki vozijo pod 60kmh so spodnji 1%, take je načeloma najlažje prehitet. Ponavadi dobimo ljudi tipa "tempomat 70".

Mene v resnici najbolj živcirajo počasni ljudje v križiščih, predvsem pri zavijanju desno.
Opcija 1: desno in naravnost je isti pas, človek ustavi pešcem 2m pred začetkom prehoda/kolesarske steze. Če je za njim samo eno vozilo ki bi rado zavilo desno to pomeni da celoten pas stoji.
Opcija 2: tisti ki zavija desno ima prost prehod, zavije pa z hitrostjo pod 20kmh kar pomeni da mora vozilo za njim prav tako upočasniti na vsaj 30ali se celo ustaviti, kar privede do tega da celotna linija udari po bremzi, kljub zeleni luči.
Opcija 3: varnostn razdalja je ključnega pomena, vendar je direktno vezana na hitrost avtomobila. Pri premikanju skozi križišče pri 10kmh ni nibene fizikalne/zakonske potrebe da je dolga 10m.

To da nekdo fura 15km 70 te ne upočasni toliko kot če moraš čakati par semaforjev več.

K0l1br1 ::

matobeli je izjavil:

najbolj živcirajo
Mene ne živcira nobeden, pa ravno tako pridem, kamor sem namenjen.

matobeli ::

Jaz tudi, varno. Ni potrebno kričat, žugat s prsti in počet neumnosti kadar ne gre vse tako kot bi želeli. Temu se reče samokontrola.

Se pa zavedam da je nimajo vsi, in ker jih ne moremo izločiti iz prometa, bi mi bilo precej ljubše če se jih ne spravlja na obrate v moji bližini.

Poleg tega da je prometa končno število in čimprej se spravijo naprej manj časa se potroši, manj onesnaži okolje, pa še ljudje so srečnejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

St235 ::

pirat je izjavil:

St235 je izjavil:

Sem tudi uspel pogledat na uro kolk dejansko izgubijo, celih 5 minut so bli za mano v 8km.

Sam se en dokaz da niti prve triade osnovne sole nisi koncal. Drugace bi znal zracunat kaksna bi morala bit razlika v hitrosti, da bi nastalo 5 minut razlike v 8km.

Hm, kateri del matematike pa te muči ?
Da nastane točno 5 minut razlike v 8 km mora prvi recimo voziti z 87km/h, drugi pa z malo manj kot 46km/h. Je to nemogoč scenarij za regionalko, na kateri se znajdeta "divjak" in "penzionist" ?

Bolj realno je, da je prehiteval vozila, ki so vozila 60km/h ali celo 70 km/h. Zdaj pa zracunaj kaksna je bila domnevno njegova povprecna hitrost, da je naredil 5 minut razlike v 8 km kot se hvali. Pa bo vasakemu, ki ma izpit jasno da spet opisuje svoje podvige iz videoigric.

martincek1 je izjavil:

Eh Lahkotnik29 tko nima izpita, glede na to da trdi da je Gr8t troll.


Ne, sploh ne trdim, da je trol. Revez samo mesa igrice z realnostjo in verjame da so njegovi virtualni podvigi resnicni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Tomassi je izjavil:

Kaj dela policija, da takih ne spravi iz cest, preden koga ubijejo?


Povadi se zaletava v njih in jim mece spice pod kolesa. Vsaj tako je bilo v nfs: hot pursuit.

knesz ::

Gr8t je izjavil:

S
Sem tudi uspel pogledat na uro kolk dejansko izgubijo, celih 5 minut so bli za mano v 8km.

V čem je poanta divjanja in prehitevanja, če si na koncu uspel pogledati na uro in jih dejansko videti, koliko so za tabo? To pomeni, da si divjal in potem čakal, ko bi lahko peljal normalno s tokom in ne ogrožal drugih udeležencov v prometu? Pod črto nisi časovno pridobil prav nič :) Ali pa samo nakladaš in trolaš :)

BorutK-73 ::

matobeli je izjavil:

Ja, ma dobro, penziči ki vozijo pod 60kmh so spodnji 1%, take je načeloma najlažje prehitet. Ponavadi dobimo ljudi tipa "tempomat 70".

Mene v resnici najbolj živcirajo počasni ljudje v križiščih, predvsem pri zavijanju desno.
Opcija 1: desno in naravnost je isti pas, človek ustavi pešcem 2m pred začetkom prehoda/kolesarske steze. Če je za njim samo eno vozilo ki bi rado zavilo desno to pomeni da celoten pas stoji.
Opcija 2: tisti ki zavija desno ima prost prehod, zavije pa z hitrostjo pod 20kmh kar pomeni da mora vozilo za njim prav tako upočasniti na vsaj 30ali se celo ustaviti, kar privede do tega da celotna linija udari po bremzi, kljub zeleni luči.
Opcija 3: varnostn razdalja je ključnega pomena, vendar je direktno vezana na hitrost avtomobila. Pri premikanju skozi križišče pri 10kmh ni nibene fizikalne/zakonske potrebe da je dolga 10m.

To da nekdo fura 15km 70 te ne upočasni toliko kot če moraš čakati par semaforjev več.

Edino kar mene moti v križiščih je ko folk zavija levo in se premakne 1 meter ko je zelena in čaka:|. Ne zapelje v križišče tako kot bi moral.

Zgodovina sprememb…

Gr8t ::

St235 je izjavil:

Sem tudi uspel pogledat na uro kolk dejansko izgubijo, celih 5 minut so bli za mano v 8km.

Sam se en dokaz da niti prve triade osnovne sole nisi koncal. Drugace bi znal zracunat kaksna bi morala bit razlika v hitrosti, da bi nastalo 5 minut razlike v 8km.

pa sploh nič ne pomišljam kako se bom vračal nazaj, če je strnjena kolona


Spoken like a true idiot.

Moram res zračunat. Ja, prišel sem 6:12, avtobus je prišel 6:17. 6:03 vem da sem ga srečal na krožnem, prehitel pa po enem km.
To je 1,5min, če je vozil povprečno 40km/h, ampak ni, ker smo povsem stali, tako da lahko poenostavimo, da sem ga prehitel ob 6:05.
Formulo dobro poznam, kot pravi dirkač imam pa itak vse formule zapisane v Excelu, verjemi da sem računal že vse kar je možno izračunati.
In sicer gre: pot v km * (60 / čas v min)
Jaz sem rabil točno 7min, povprečna hitrost je 68km/h, kar je povsem pravilno. On je rabil 12min, povprečna hitrost je točno 40km/h, kar je povsem pravilno.
Postankov ob tej uri praviloma ne dela, ker šolarji še spijo. Pa tudi če bi samo enega naredil, bi imel povprečno hitrost pod 40km/h. Vsaj dodatno minuto bi se sigurno zamudil.
Bil je pa sam in pred njim tisti avti niso prišli, tako da so verjetno že prej zaključili pot.

Danes sem se seveda močno trudil da sem prišel pred njim, ampak mi je vseeno uspelo samo za kakšno minuto, na križišču sem ga že videl na levi.

Če gledamo pa avte v 10km, jaz pridem najhitreje v 9-10min. Ko sem vozil za ostalimi brez prehitevanja, so rabili 13min. Tako da recimo da 65 proti 45km/h.
Precej se nabere že med vsemi vmesnimi pospeševanji, močan turbak pospešuje precej hitreje od podhranjenega atmosferca.

Ja, vozit hitro se splača tudi iz časovnega vidika. Čeprav glavni problem tukaj je sploh biti zmožen se voziti tako počasi, ker dokler ga nisem prehitel smo praktično stali na cesti, 40km/h na omejitvi 90km/h.
Jaz sem tako takoj začel iskati rešitve in prvi cilj mi je bil prehiteti ostale za njim. Edini problem je bila precejšnja strnjenost kolone.

Jaz še nisem tak problem, ker imam dovolj močan avto. Čeprav če je premočen, se pa recimo lahko ušteješ, če se nisi dobro prepričal in potem težko zaviraš nazaj.
Moram rečt da je 200KM ravno pravo razmerje, da ne prihaja do teh problemov, obenem pa ne do teh, da ko si enkrat prepričan, da lahko BP prehitiš. No, ne bom preveč pameten, tista zgodbica s policajem, sem enega pred njim v škarje in enega za njim. Problem, ki sem ga opazil je bilo oblačno vreme, avto nasproti se kar od nekod vzame. Načeloma se mi to ne dogaja.
Recimo danes pa ena v bogi Corsi 1.2/1.4 (70-90KM) prehiteva en počasi vozeč avto že proti koncu ravnine.
To je bilo pa že kar strašljivo za pogledat. Avto mora med prehitevanjem skočit mimo, ta je bil pa vidno preveč časa na nasprotnem pasu.


Tomassi je izjavil:

Ampak ti res nimaš življenja? Da te tistih 20km vožnje tako iztiri, da postavljaš cele teorije, kalkuliraš..., si ne predstavljam svojih 210 vsak dan, na tak retardiran način

Na šihtu nimam nekega dela, tako da imam dovolj časa trolat vas tukaj, to mi prinese ogromno zadovoljstvo. Popoldne in čez vikend se mi pa res ne da ukvarjat z vami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Gr8t ::

Buggy je izjavil:

Danes v dezju je bilo to se toliko bolj izrazito.

Uf, pa res, bolje da ne začnem pisat kaj sem delal v četrtek in petek v dežju, to je bilo pa res crazy. Drugače se na oko niti ne pozna, ampak sigurno je kak meter ali dva daljša zavorna razdalja, prehiteval sem pa enako kot po suhem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

predi ::

BorutK-73 je izjavil:

Edino kar mene moti v križiščih je ko folk zavija levo in se premakne 1 meter ko je zelena in čaka:|. Ne zapelje v križišče tako kot bi moral.
Morda pa se samo držijo ZPrCP-ja. Recimo ne ustavljajo na prehodu za pešce/kolesarski stezi, ne zapeljejo v križišče, če za njih ni prostora in obstaja možnost, da bodo z manevrom ovirali promet z leve in desne ali z nasprotne smeri, zapeljejo samo do sredine križišča, ipd.

Gr8t ::

pirat je izjavil:

Da nastane točno 5 minut razlike v 8 km mora prvi recimo voziti z 87km/h, drugi pa z malo manj kot 46km/h. Je to nemogoč scenarij za regionalko, na kateri se znajdeta "divjak" in "penzionist" ?

No tolk pa tud ni mogoče. To bi morala biti zaprta cesta, da bi lahko vozil po obeh pasovih kot na dirki.
Mogoče na drugi cesti, ki ima precej dolgih ravnin. Bom pogledal doma moje zapiske in napišem max povprečno hitrost.
Ampak 87km/h je vseeno mal huda. Vem da je blo 16km, normalno sem rabil 15min, rekord je bil mogoče 13min, tako da 70-75km/h.
Po cesti z več zavitimi/počasnimi ovinki, vsaj dvema naseljema (sicer so 3 + eno kratko tudi na tisti 16km poti) po katerih ne vozim več kot 65, je pa 65km/h že kar lep dosežek.


BorutK-73 je izjavil:

Edino kar mene moti v križiščih je ko folk zavija levo in se premakne 1 meter ko je zelena in čaka:|. Ne zapelje v križišče tako kot bi moral.

Pa res, ta je tudi dobra. Če je kdo na semaforju pred mano, bom v 90% primerih ostal za njim brez možnosti zavijanja desno, tako da gre že tisti nasproti prej mimo. Čeprav ne bi smel, ker nima dovolj preglednosti kdaj bom jaz speljal, ponavadi, če sam ne bi tega predvideval, bi si bila ravno vštric.
Če oba zavijata levo, se med sabo ne križata. Spremljaš že prej na katerem pasu stoji tisti nasproti in kateri smernik ima vklopljen, potem pa jaz živahno zapeljem v križišče, nimaš tukaj kaj cincat. Ponavadi sem itak tako hiter, da sem že pred tistim, ki zavija desno, tako da meni je v bistvu vseeno kam zavija.
To se dogaja enako že vsaj 10 let, tako da tukaj ni za pričakovati izboljšanja.
Nasploh lahko tukaj zaključimo, da noben nima spoštovanja do ostalih za njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Markus386 ::

matobeli je izjavil:

Ja, ma dobro, penziči ki vozijo pod 60kmh so spodnji 1%, take je načeloma najlažje prehitet. Ponavadi dobimo ljudi tipa "tempomat 70".

Mene v resnici najbolj živcirajo počasni ljudje v križiščih, predvsem pri zavijanju desno.
Opcija 1: desno in naravnost je isti pas, človek ustavi pešcem 2m pred začetkom prehoda/kolesarske steze. Če je za njim samo eno vozilo ki bi rado zavilo desno to pomeni da celoten pas stoji.
Opcija 2: tisti ki zavija desno ima prost prehod, zavije pa z hitrostjo pod 20kmh kar pomeni da mora vozilo za njim prav tako upočasniti na vsaj 30ali se celo ustaviti, kar privede do tega da celotna linija udari po bremzi, kljub zeleni luči.
Opcija 3: varnostn razdalja je ključnega pomena, vendar je direktno vezana na hitrost avtomobila. Pri premikanju skozi križišče pri 10kmh ni nibene fizikalne/zakonske potrebe da je dolga 10m.

To da nekdo fura 15km 70 te ne upočasni toliko kot če moraš čakati par semaforjev več.


Opcija 4: Na semaforju je puščica za desno, ki se prižge zeleno... telefonodrkač gleda avto levo od njega, in ne vidi da ima zeleno luč za desno, se čudi kdo in zakaj mu trikrat trobi, potem, ko se še levi premakne naprej (ko je zelena za vse), hitro zapelje v desno, da prehiti pešce, ki ravno stopajo na cesto, vrsta zadaj pa čaka. Namesto 20avtov takrat zavije čez semafor max 5.

Gr8t ::

knesz je izjavil:

Gr8t je izjavil:

Sem tudi uspel pogledat na uro kolk dejansko izgubijo, celih 5 minut so bli za mano v 8km.

V čem je poanta divjanja in prehitevanja, če si na koncu uspel pogledati na uro in jih dejansko videti, koliko so za tabo? To pomeni, da si divjal in potem čakal, ko bi lahko peljal normalno s tokom in ne ogrožal drugih udeležencov v prometu? Pod črto nisi časovno pridobil prav nič :) Ali pa samo nakladaš in trolaš :)

Nič nisem štopal kot je mirator rekel, avto ima uro na centralni konzoli, da je bila na cilju ko sem prišel jaz in ko je prišel avtobus približno na 00s sem pa preveril na svoji ročni uri.
Pa to sem primerjal že enkrat ali dvakrat prej, avtobus (ali tovornjak ali največji penzioner) res rabi točno 5min dlje na 10-15km poti, in to zjutraj ko se ne ustavlja na avtobusnih, kaj šele popoldne. Tukaj lahko zaključimo, pika.

Poglej, saj zjutraj vedno dovolj hitro štartam, da ni tak problem da bi prišel (pre)pozno na šiht. Pač sem se malo bolj zamudil pri parkiranju. Ponavadi drugače rabim 2min, da ne bo kdo mislil da vsak dan 5min parkiram.
Pa si ti že sploh kdaj vozil za avtobusom, ta reč se premika kot polž. Sem sicer vozil že za parimi izjemami, ki so res konkretno hitro vozili, eden se spomnim da tolk da me dejansko sploh ni oviral celo v klanec gor, tako da moči imajo sigurno dovolj za svojo težo, ampak mora bit že vsaj 2 leti od zadnjega takega. To je dejansko nemogoče tolk počasi vozit, sploh če imaš polža pod pokrovom, ki kar vriska, da bi se zavrtel.
Pa tudi sem imel že 50KM avto pred 11 leti in so nekateri tudi preveč mečkali. Tako da če bi hotel izbrat prevozno sredstvo s katerim te ostali spredaj ne bi ovirali, bi moral iti 50-60 let nazaj v čase 10-30KM avtov. Ali pa kakšno 50ccm motorno kolo.

Tako da odgovor na tvoje vprašanje, ne gre se toliko za izgubljen čas, ampak bolj za živce, ki jih izgubiš s počano vožnjo. 40km/h se jaz nikoli ne vozim več kot 500m, če pride do take kolone se raje ustavim ob cesti.
Kaj je zame vsaj normalna hitrost? Danes zjutraj smo šli 85km/h, to je bilo OK za jutranje razmere. Tako sta vozila 2 pred mano. Potem se pa od nekje spredaj vzame še tretji, ta je pa živciral tudi tedva.
In potem pridemo do tistega prehitevanja tik pred ovinkom, ki sem ga prej opisoval. Jaz tako nikol ne prehitevam, pa imam več kot 2x več moči. Tega se pač ne dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Trupl0 ::

problem penzionistev in mečkačev itd. je nepredvidljivost. Se voziš za takim pa se kar naenkrat na mrtvo ustavi in spušča ljudi v križišče zaradi lepe geste pa čeprav ima on prednost. Takšnega ne pričakuješ in hitro bremza ti, bremza zadaj, mogoče kaj poči in takoj že hupa tretji itd.
Potem nihče ne zavija pravilno v križiščih. Če zavijaš levo in ti prihajajo nasproti seveda nimaš prednosti AMPAK daj se za božjo voljo čimbolj v križišče zapelji, da bo ob prosti cesti čimveč ljudi zapustilo križišče. Ne pa samo ti in še morebiti voznik zadaj.
Če je rdeča na semaforju daj čakaj in glej semafor. To ni čas za pregledovanje instagrama itd. Zelena se vžge in opa je treba iti. Ne pa čakati minuto dve preden se spomniš it.
Če vidiš za seboj kolono, daj se umakni na naslednji avtobusni postaji. Vzame ti samo 5 sekund.
Levi pas na avtocesti je mišljen za prehitevanje in ne vožnjo po njemu. Ko prehitiš vozilo se pomakni nazaj na vozni pas.

Če greš v krožišče in NE zapuščaš na prvem izhodu se pomakni in začni na notranjem pasu. Zunanji uporabiš samo takrat, če zapustiš krožišče takoj naslednji izvoz.

Mislim, saj ni tako težko biti uvideven voznik - ali pač
If you are going through Hell, keep going !

Markus386 ::

Ma krožišča so zgodba zase... nekje (khm, žale) moraš ostati na zunanjem pasu kak izvoz več, ker če ne, ne prideš ven (recimo proti btcju), ker je kolona včasih že v rondoju, in se potem iz notranjega pasu v "zadrgo" mešajo pri izvozu proti btcju. Podobno v btcju pri toyoti/kia/hotelu, kjer zdaj nekaj kopljejo, in je na izvozu proti obvoznici spet "zadrga" obeh pasov, da niti po notranjem pasu ne moreš naprimer iz smeri tuša ali pa letališke proti btcju. Nekako so si ljudje zapisali v glavo, da lahko tako iz notranjenga kot zunanjega s "prednostjo" zapelješ ven, četudi je na zunanjem pasu že kolona za ven, in potem zablokirajo še notranji pas.

Gr8t ::

Žalostno kot je, ampak vse to kar opisuješ, delamo samo mi dirkači. Da, tudi umikamo se samo mi, kar se mogoče čudno bere, oz. jaz, za ostale ne morem rečt. Kar je po svoje logično. Večina mečkačev je pač neuvidevnih voznikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Markus386 ::

Mečkači ne ogrožajo nikogar, tudi če peljejo 60 po regionalki... razen seveda živcev dirkačev. Problem dirkačev je, da jim ego ne pusti počasnejše vožnje, in da izvajajo nevarne manevre, da pridejo mimo, in zraven ubijejo še koga drugega.


(seveda, je treba tudi mečkače primerno kaznovati, če ne spustijo kolone mimo, ipd, oz. preveriti njihove psihofizične sposobnosti vsake toliko, sploh pri starejših)

St235 ::

Gr8t je izjavil:

Žalostno kot je, ampak vse to kar opisuješ, delamo samo mi dirkači. Da, tudi umikamo se samo mi, kar se mogoče čudno bere, oz. jaz, za ostale ne morem rečt. Kar je po svoje logično. Večina mečkačev je pač neuvidevnih voznikov.


večina dirkačev pa psihopatov in samo dejstvu, da večino dirkanja opravite za šankom in pred televizijo, se imamo zahvalit, da ob srečanju neuvedevnih voznikov na eni in psihično motenih na drugi strani, prepogosto ne prihaja do hujših nesreč.

Gr8t ::

To mi je jasno, nikoli nisem trdil drugače. Mečkači se pač med seboj ne morejo zaletet tudi če vozijo kot vozijo, brez smernikov, pogledov v ogledala in pogledov okoli sebe. 60km/h, to bi moral bit res talent.

Markus386 ::

Statistika kaže, da je več nesreč (smrtnih žrtev pa sploh) pri tistih, ki vozijo prehitro, kot pri tistih, ki vozijo prepočasi.

Tudi avioni se lahko zaletijo med sabo, pa so še vedno bolj varni od mečkačev, ti so pa bolj varni od dirkačev.

free_rider ::

Statistika tudi pravi, da pijani povzročijo 30% vseh nesreč.

Torej jih trezni 70%...

(cca., da me ne boste za točne cifre gnjavil)

Trupl0 ::

statistika je čudna reč.
99 ljudi ima plačo 500€, direktor pa 10000.
V povprečju imajo v podjetju plače 595 €
If you are going through Hell, keep going !

St235 ::

free_rider je izjavil:

Statistika tudi pravi, da pijani povzročijo 30% vseh nesreč.

Torej jih trezni 70%...

(cca., da me ne boste za točne cifre gnjavil)


Kaj točno ti je pri tem čudnega? razen seveda da ti manjka bistvena informacija. Da, pijanih vozi 1% vseh voznikov. Potem teh 30% dobi čisto drug pomen.

shadeX ::

Spet vikend mimo, kjer sem užival v krajšem prostem času na prostem in nisem upal, da ne bi opazil sledeče.

Novi avtomobili in kreteni s telefonom na ušesu. V cca slabi uri na terasi bližnjega bara, kjer sem med pogovorom opazoval promet, sem naštel 5 takih pacientov, ena talentka je pa celo "rahlo" prevozila rdečo luč (je zapeljala v križišče ravno kot je posvetila rdeča luč).

A vaši dragi avtomobili res ne premorejo enega ušivega BT vmesnika?

facepalm ::

A povprecen drzavljan sploh zna parit telefon z avtoradiem?

Markus386 ::

facepalm je izjavil:

A povprecen drzavljan sploh zna parit telefon z avtoradiem?


Ne.

Ampak to so vse problemi samo zato, ker je na cestah premalo policije. Višina kazni je lahko tudi 10eur, smao policije mora biti toliko, da jo plačaš 3x na teden.

facepalm ::

Lahko bi naredili eno akcijo. Se prej pa bi v medijih objavili tabelo s podatki, kje in kdaj bodo patrulje :S

Gr8t ::

Če se vam zdim jaz hiter (danes sem spet pustil enega za km zadaj po prehitevanju traktorja, ni ga bilo od nikoder v ogledalu, to je res neverjetno, pa še jaz kot tretji sem moral prej začet, ker je bil spet en noob; na začetku ovinkov pa enega 500m zadaj, nisem mogel verjet kako hitro je ostal za tolk zadaj, za ovinki sem bil verjetno že za 1km spredaj, na koncu 800m ravnine ga ni bilo videt v ogledalu, pa to sem šel normalnih 80, pa od začetka ovinkov do konca 800m ravnine za ovinki je komaj 2km, potem pa računajte razliko v hitrosti, če sem šel jaz povprečno 60, je šel on kvečjem 35), potem očitno na cesti še niste srečali tega, poglejte 100-200 posnetek, komot bi imel lahko 2x več konj, ta naj bi imel 460KM, ker moj 80-120 pospešek ni bil ravno za pisat domov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
14k, moram enkrat ubavit kaj takega za sekundarni avto. Ampak najprej moram odplačat ta avto, še kakih 12 mesecev, potem se bo pa denar hitro kopičil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

louser ::

Kaj imaš to za ena zgonjena jajca?

BorutK-73 ::

Gr8t je izjavil:

Če se vam zdim jaz hiter (danes sem spet pustil enega za km zadaj po prehitevanju traktorja, ni ga bilo od nikoder v ogledalu, to je res neverjetno, pa še jaz kot tretji sem moral prej začet, ker je bil spet en noob; na začetku ovinkov pa enega 500m zadaj, nisem mogel verjet kako hitro je ostal za tolk zadaj, za ovinki sem bil verjetno že za 1km spredaj, na koncu 800m ravnine ga ni bilo videt v ogledalu, pa to sem šel normalnih 80, pa od začetka ovinkov do konca 800m ravnine za ovinki je komaj 2km, potem pa računajte razliko v hitrosti, če sem šel jaz povprečno 60, je šel on kvečjem 35), potem očitno na cesti še niste srečali tega, poglejte 100-200 posnetek, komot bi imel lahko 2x več konj, ta naj bi imel 460KM, ker moj 80-120 pospešek ni bil ravno za pisat domov:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
14k, moram enkrat ubavit kaj takega za sekundarni avto. Ampak najprej moram odplačat ta avto, še kakih 12 mesecev, potem se bo pa denar hitro kopičil.

Si se že zbudil iz sanj?:))

Gr8t ::

Ja, potem sem ugotovil, da imam že s trenutnim tolk stroškov kot komaj zaslužim, pa videl sem da pije ravno 2x več, 22l namesto 11l, če seveda izkoriščaš vseh 300KM, drugače je itak brezveze.
Zavarovanje za dva avta 2x 500EUR na leto, se pravi ena plača, je tudi veliko preveč.
Potem prožnost ima 335i ravno tako kot 1.6T 200, 60-100 4. in 80-120 4./5./6.
Pa imel sem že močnega atmosferca, tako da vem da je to jama brez dna.
Se pravi pri nas lahko samo sanjaš take avte kot jih imajo Angleži na Youtube kanalih in je v bistvu že moj avto sanje.

Je pa tak avto samo za poleti, kot namesto motorja, bi moral imet res jajca, da bi šel s takim v dež ali sneg.
V bistvu jaz sploh nisem neki pogumen, tako da niti ne bi želel več moči, enako kot se bojim vožnje z motorjem (mogoče se bom kdaj upogumil za največ 500ccm z normalno vožnjo, ampak je verjetnost zelo majhna) ali vožnje z letalom. No saj to je v prometu dobrodošlo, drugače bi se že 10x razkantal.
Že samo iz tega mi ni jasno kako ni nekih pravih decov na cesti, ki bi res vozili na polno, so vsi še večje reve kot jaz?
Itak pa tudi večina motoristov upa potegnit samo na ravnem, po ovinkih na polno ali pa s hitro vožnjo v snegu rabiš balls of steel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

St235 ::

Že samo iz tega mi ni jasno kako ni nekih pravih decov na cesti, ki bi res vozili na polno, so vsi še večje reve kot jaz?

Pravi deci poznajo in spoštujejo prometne predpise, za razliko od tebe nimajo težav z erekcijo in adrenalin sproščajo na dirkališčih. Ceste pa prepušajo erektivno didfukncionalnim fantkom, ki se bojijo letenja in jim bmw 335i predstavlja mokre sanje.

matobeli ::

Gr8t je izjavil:

22l namesto 11l, če seveda izkoriščaš vseh 300KM


Z 230km mesečno ga pa res izkoriščaš.
Od tega za službo porabiš 440km...

Toj pa to ker imaš piratsko verzijo.

rosomah ::

@gr8t :Ponavadi sem itak tako hiter, da sem že pred tistim, ki zavija desno, tako da meni je v bistvu vseeno kam zavija
naslednjič ne bom več zaviral... se srečava nekako na sredini....
p.s.: če prav razumem in berem tvoj nick... grejt - great?

Gr8t ::

Nima veze če ne boš zaviral, jaz zelo hitro procesiram informacije in sproti vidim kako hitro in kam bo kdo zavil. Sem kot terminator v avtu.
Tudi tam ko se vključujejo iz nakupovalnega centra na glavno cesto, grem malo pred tem komot 100km/h in potem sproti prilagajam situaciji, 99% ostalih nekaj cinca s 50-60.
Tako vozim tudi zadnje dni v dežju, tako da po suhem mi je to mala malica.
No ja, seveda moram priznat da je taka vožnja včasih kar stresna, ampak v 10km ponavadi ne čutim (takih) posledic. Sem probal vozit tud počasi, pa nisem opazil neke razlike glede tega.

Za izkoristit močne avte ne rabiš veliko kilometrov, v bistvu imaš ravno pri teh hitro dovolj. Ni to za relacije iz Ljubljane do Kopra, za tam so vaši Passat TDI-ji še najbolj primerni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

Gr8t ::

Zakaj sploh vozim hitro? Prvič, vozit se 90 kjer je cesta povsem odprta, mi je kr neki. S tem ne delaš nobenemu usluge in res vseeno če potegneš na 120.
Drugič, če nekdo vozi 50% počasneje kot se da vozit, ga tudi ne mislim prav dolgo prenašat, ker je treba neprestano zavirat in vzdrževat varnostno razdaljo, to je zame še več dela kot pa ga preprosto prehitet in iti svojo pot.
Tretjič, nekaterim pomoje s svojo hitro vožnjo hočem pokazati, da bi lahko vozili hitreje.

St235 ::

Sem kot terminator v avtu.

A tako trd?

jaz zelo hitro procesiram informacije in sproti vidim kako hitro in kam bo kdo zavil.

tega ne počneš nič hitreje od 50% svetovne populacije.

grem malo pred tem komot 100km/h in potem sproti prilagajam situaciji,

mislim, da so celo znanstveno dokazali, da so tudi opice sposobne tiščat na gas.

Za izkoristit močne avte ne rabiš veliko kilometrov,

nope, samo dovolj mehek penis in majhne možgane.

No ja, seveda moram priznat da je taka vožnja včasih kar stresna, ampak v 10km ponavadi ne čutim (takih) posledic.

na psihihiatriji se ne strinjajo s tabo.

S tem ne delaš nobenemu usluge in res vseeno če potegneš na 120.

obstajajo tako fizikalni kot okoljski razlogi, da temu ni tako. Žal Need for speed tega ne upošteva in poseldično o tem ne veš ničesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Gr8t ::

St235 je izjavil:

obstajajo tako fizikalni kot okoljski razlogi, da temu ni tako. Žal Need for speed tega ne upošteva in poseldično o tem ne veš ničesar.

Zdaj sem že drugič po dnevniku ujel (nisem spremljal izključno to, tako da govorim bolj na približno), da so bežali z Mercedesom in potem drugi s kombijem 180 po regionalki proti Italiji in so policisti rekli da je bilo to povsem na polno. To sicer tudi jaz ne vem kako je fizično možno, že po povsem blagih ovinkih je 160 proti max, pa kombi bi s težavo dosegel že 140, kaj šele 180 kot ne gre niti na AC.
Ampak 120 in fizikalni zakoni, lepo te prosim, to je še dokaj normalna hitrost, tudi višina kazni to dokazuje.

facepalm ::

V bistvu, pod 140kmph, fizikalni zakoni ne veljajo.
Daj si kar duska.
««
78 / 292
»»