» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
72 / 293
»»

ginekk ::

KAVINSKY je izjavil:

PunkDude je izjavil:

Men so tut hecni tisti, ki povsod uporabljajo ročno.


Bolj hecni so tisti, ki na semaforju ponoči tišijo bremzo, tudi če je ravnina. Jebiga če slepijo onega za njimi.


To sem jaz, ker na semaforju lepo pustim avtomatika v D, zakaj bi prestavljal če ni treba. Pa še promet je bolj tekoč, ker lahko speljem takoj.

Na drugem avtu mi pa v taki situaciji START/STOP sistem ugasne motor, ampak je za pravilno delovanje sistema potrebno prav tako držat zavoro, ker ko jo spustim, se avto spet zažene.

predi ::

Ljudem je čudno, da ima parkirano vozilo zategnjeno parkirno zavoro..

poweroff ::

Novejši avtomobili ti, ko jih ugasneš, celo napišejo, da zategni ročno zavoro.
sudo poweroff

PunkDude ::

Ne vidim potrebe. Še posebaj, če je na ravnem. Še nikoli nisem ročne uporabil na ravnem.

facepalm ::

PunkDude je izjavil:

Ne vidim potrebe. Še posebaj, če je na ravnem. Še nikoli nisem ročne uporabil na ravnem.

skodi pa tudi ne:)

Ribicija ::

KAVINSKY je izjavil:

PunkDude je izjavil:

Men so tut hecni tisti, ki povsod uporabljajo ročno.


Bolj hecni so tisti, ki na semaforju ponoči tišijo bremzo, tudi če je ravnina. Jebiga če slepijo onega za njimi.


Ko boš vozil avtomatika boš vedel, zakaj držiš zavoro pred semaforjem na ravni cesti. Menda ne bom vedno, dajal v neutral zaradi tega, ker nekomu zadaj luč sveti v oči.

Ročno pa tudi vedno zategnem ko avto ugasnem; pa ni pomembno ali gre za avtomatika ali navaden menjalnik. Nekak logično mi je da ugasnem, zategnem ročno in grem iz avta....

BorutK-73 ::

Če imate zadaj boben zavore, ne zategovat ročne pozimi. Se vam lahko zgodi da boben zmrzne in ročna ne popusti. Seveda če imate avto na ravnem.;)

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Tema je, da se takim, kot je GreamReaper dovoli vožnjo samo virtualno, ker realno niso sposobni zvoziti ovinka na zakonit način.

Ganon ::

Danes sem v avtu nekaj časa poslušal Radio Center in nisem mogel verjeti, kakšno nagradno igro so si izmislili. Tistemu, ki ima na vetrobranskem steklu nalepljenih največ vinjet, bodo podarili novo vinjeto. Si lahko še bolj prizadet?

shadeX ::

lol.. torej nagrada gre tistemu ki skoz šipo manj vidi. Zanimivo...

Shegevara ::

Tist bogatun z največ vinjet dobi še kako gratis, tisti reveži brez pa prst v rit... Smrt kapitalizmu! :))

MostWanted ::

bolano!

v velenju kar dnevno videvam cepce z po 4-6 vinjetami prleplenimi. groza.

Zgodovina sprememb…

win64 ::

MostWanted je izjavil:

bolano!

v velenju kar dnevno videvam cepce z po 4-6 vinjetami prleplenimi. groza.

Pa provej 6 let staro vinjeto dol dobivat ;) Sem prejšnji teden klel k sm 2 leti staro spravljal dol. To je prlimano k hudič. Fen ni pomagal nič.

knesz ::

MostWanted je izjavil:

bolano!

v velenju kar dnevno videvam cepce z po 4-6 vinjetami prleplenimi. groza.

To ni nič takega. Jaz imam trenutno tri, pa stare redno dol drzam... slo, aut in češko

K0l1br1 ::

MostWanted je izjavil:

bolano!

v velenju kar dnevno videvam cepce z po 4-6 vinjetami prleplenimi. groza.

To mora biti v Velenju res vrhunec dneva. Kot velika začetnica. Ali pa predlog "z".
Top of the top.
Po moje bodo lokalci še enih 14 dni o tem razglabljali.

xx23 ::

louser ::

In kje je problem? Saj ne opazuje voznik letal, ampak promet okrog sebe.

GupeM ::

Zategovanje ročne zavore je dobro tudi zato, da se zajla premika. Meni je pri nekem starejšem avtu tako oksidirila, da se je ni več dalo normalno zategniti. Mi je mehanik rekel, da naj jo zategujem vedno, ko parkiram, razen pozimi. Ročna je zato, da se uporablja. No, počasi se je zadeva tako pregonila, da je na tehničnem pregledu povsem dobro prijela, celo na obe kolesi enako, kar je pred tem vedno bila težava pri tistem avtu. Sedaj pri novejšem avtu jo še vedno zategujem vedno. Za zob ali dva, več ne, razen v klancu.

MostWanted ::

win64 je izjavil:

MostWanted je izjavil:

bolano!

v velenju kar dnevno videvam cepce z po 4-6 vinjetami prleplenimi. groza.

Pa provej 6 let staro vinjeto dol dobivat ;) Sem prejšnji teden klel k sm 2 leti staro spravljal dol. To je prlimano k hudič. Fen ni pomagal nič.


svoji bolši polovici vzameš aceton pa vato. ekola.

martincek1 ::

Že ko vinjeto limaš, je treba mislit vnaprej. Drugič mal potegni po prašni armaturki, pa potem samo mal pogreješ z industrijskim fenom in z žiletko potegneš, pa maš za ponovno uporabo(joke). No to z industrijskim fenom in žiletko pa vseeno velja. Na koncu aceton rabiš samo, da tista dva svaljka spraviš stran.

BTW: Sem se odločil, da montiram dashcam na svoj avto, ker je zadnje čase tolk pacientov da lahko vsak mesec eno kompilacijo naredim. Kaj je najboljša opcija (nekaj majhnega, za spodnji del armaturke, fHD).

videc ::

Kakšne težave imate eni z odstranitvijo vinjete... Mislim...
Vzami čistilo za steklo, npr. stellex/ajax, strgalo za led, pošpricaj vinjeto s čistilom in okrog in jo postrgaj s stekla. 5 minut dela imaš.

shadeX ::

20-letnik iz okolice Maribora pijan bežal pred policisti z neregistriranim vozilom


Tipa še stingerji niso ustavili. Ta pa je pravi voznik!

predi ::

martincek1 je izjavil:

BTW: Sem se odločil, da montiram dashcam na svoj avto, ker je zadnje čase tolk pacientov da lahko vsak mesec eno kompilacijo naredim. Kaj je najboljša opcija (nekaj majhnega, za spodnji del armaturke, fHD).
Na spodnjem delu armaturke ti bo pol slike zavzemala havba. Jaz mam Xiaomi 70mai za ~30€ vključno s poštnino (vprašaj Tomsona v temi GB kuponi in nakupi, če ima kakšno kodo s popustom). Kontrola preko WiFi/Android appa. Meni bi bolj prav prišla nameščena v prtljažniku, ker se zgleda tam dogaja ves pravi action, če si zgleden voznik. V pravi situaciji so zadeve videti dosti bolj dramatične, kot potem na posnetkih, da ne boš preveč razočaran.

zk_eu ::

videc je izjavil:

Kakšne težave imate eni z odstranitvijo vinjete... Mislim...
Vzami čistilo za steklo, npr. stellex/ajax, strgalo za led, pošpricaj vinjeto s čistilom in okrog in jo postrgaj s stekla. 5 minut dela imaš.


Tudi jaz tega ne razumem. Še nikoli nisem porabil več kot 5 min, da staro vinjeto odstranim in novo nalepim. Nikoli nobenega fena in gretja. Vse gre lepo kot je napisano zgoraj.

Folk pa pizdi za teh 5 min. Za toliko stvari ljudje brezveze zagonijo svoj čas, da je pa teh 5 min res najmanjši problem.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

GupeM ::

predi je izjavil:

Meni bi bolj prav prišla nameščena v prtljažniku, ker se zgleda tam dogaja ves pravi action, če si zgleden voznik. V pravi situaciji so zadeve videti dosti bolj dramatične, kot potem na posnetkih, da ne boš preveč razočaran.

S tem se ne bi mogel bolj strinjati. Imam kamero spredaj, se zgodi nekaj zanimivega, doma pogledam posnetek, pa si recem: "Ah, brezveze..."
Za mano se pa večkrat dogaja kaj zanimivega, pa zadaj nimam kamere... Je pa tudi vprašanje, kako bi izgledalo na posnetkih. Mogoče v ogledalu še bolj dramatično zgleda, kot direkt čez šipo, pa se mi zato zdi, da se zadaj več dogaja.

pitar ::

No danes nesreča na avtocesti pri Domžalah. Gužva par kilometrov, vsi vozijo po sredini, nihče se ne premakne na rob, da pusti prostor za intervencijska vozila. V ogledalu daleč zadaj opazim luči in se premaknem še bolj desno na odstavni pas, ostali mi sledijo potem ko jim pride policijski kombi za rit. Po tem sem nadaljeval pot po odstavnem pasu (skoraj edini) in me je že začela voznica prehitevati po voznem pasu, meni nič jasno. Potem je šel še komaj mimo prevoz za paciente, ker so se spet vsi vrnili na sredino voznih pasov.
Zanima me kaj vi naredite v podobnih situacijah. Vztrajate na odstavnem pasu ali greste pač z tokom in nadaljujete na voznem pasu ob skrajnem desnem robu? Kaj ni, da morajo vsi voziti skrajno levo in pa skrajno desno po odstavnem pasu, da se pusti prostor za intervencijska vozila? Meni ni nič več jasno, na naših avtocestah vlada popoln kaos ob zastojih.

Unknown_001 ::

pitar je izjavil:

No danes nesreča na avtocesti pri Domžalah. Gužva par kilometrov, vsi vozijo po sredini, nihče se ne premakne na rob, da pusti prostor za intervencijska vozila. V ogledalu daleč zadaj opazim luči in se premaknem še bolj desno na odstavni pas, ostali mi sledijo potem ko jim pride policijski kombi za rit. Po tem sem nadaljeval pot po odstavnem pasu (skoraj edini) in me je že začela voznica prehitevati po voznem pasu, meni nič jasno. Potem je šel še komaj mimo prevoz za paciente, ker so se spet vsi vrnili na sredino voznih pasov.
Zanima me kaj vi naredite v podobnih situacijah. Vztrajate na odstavnem pasu ali greste pač z tokom in nadaljujete na voznem pasu ob skrajnem desnem robu? Kaj ni, da morajo vsi voziti skrajno levo in pa skrajno desno po odstavnem pasu, da se pusti prostor za intervencijska vozila? Meni ni nič več jasno, na naših avtocestah vlada popoln kaos ob zastojih.


Na odstavnem čakaš. Saj takrat pred prazniki, ko sem se vozil iz Lj v Nm je bilo isto. 2 nesreči ena za drugo, folk en bolj fuknjen od drugega. Se mi zdi, da smo takrat le jaz in trije švabi vedeli, kako postopat, s tem da nas je par pacientov za las falilo, ko so po odstavnem prehitevali kolono.

Dokler se kolona premika vztrajaš na robu voznega pasu in lezeš z dovolj varnostne, da se lahko še na odstavnega odmotaš, če pride intervencija po sredini. Stat na odstavnem je zaradi prej omenjenih kamikaz, ki po desni prehitevajo kolono skorajda samomor.

Na koncu ustaviš skrajno na robu in čakaš, da začnejo policisti spuščati kolono mimo.

Mislim, jaz sem bil med prvimi v vrsti folk kar po sredini rinil naprej... še ko so prišli do karamboliranih vozil so eni kar rinili v policista z avtom. To je kot da bi butalce gledal v živo. Mnogi Slovenci so v povprečju kreteni, ki ne bi smeli niti karjole vozit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Nemška danes zjutraj. Vozimo 60 (sneg se je začel oprijemat cestišča, nekje 3cm po cesti) in pride nasproti tovornjak, tip pred mano pa na polno po bremzi in se ustaci, ker se je ustrašil tovornjaka na nasprotnem pasu. Sem že mislil zapeljat na travnik, ker nisem vedel, če se bodo tisti za mano ustavili. Na srečo so se.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Shegevara ::

Zakaj imam jaz s taksisti zmeraj tako smolo?
Kadar so me pobrali so divjali kot zmešani, rumena luč na semaforju ponavadi pomeni gas do daske, žmigavce vključijo če se slučajno spomnijo, po telefonu govorijo non-stop in še bi lahko našteval.
In vse to še nekako prenesem, ampak včeraj me je pa pobral en res neverjeten taksist, ki se je med vožnjo živalsko drl in podoživljal svoje pretekle travme na cesti, da sem danes sploh vesel, da nisva s ceste kje zletela.
Vse se je začelo, ko sva prišla v cono 30, kjer se je možakar začel jeziti nad tem, da mora vozit 30, sploh ker je župan tam radar dal postavit. Je sprva samo malo jamral, da je to vse ena sama korupcija, da bi bilo treba vse stacionarne radarje odstranit. Od takrat se je pa situacija slabšala z minute v minuto. Kadar ni s telefonom v roki sprejemal strank je meni živo nakladal o svoji superiorni vozniški kulturi. Ne bom zdaj razlagal vseh njegovih idiotizmov, samo povem, da je vrhunec dosegel, ko je razlagal kako se je enkrat za traktorjem nabralo pet avtomobilov, ki ga niso prehiteli, in da je on, šesti v vrsti šel prehitevat in so mu iz nehvaležnosti nekateri trobili, kar ga je tako močno ujezilo, da bi take počasnele dal v vrsto, da se jih vse postreli. Počasni vozniki so zanj golazen (točno ta naziv je uporabil, se spomnim) in da jih sploh ne bi smeli spustiti na cesto, če ne znajo osnov prehitevanja.
Jaz pa sem ves čas samo gledal na cesto in mu kimal, ker niti malo nisem hotel, da se še kaj bolj razpali za volanom. Vse do mojega doma je sekal vse nepregledne ovinke, med nakladanjem seveda žugal z desnico in gledal malo na cesto, malo proti meni in ga je zato ves čas konkretno zanašalo na nasprotni pas ceste.
Od včeraj sem nekako izgubil upanje, da bi se dalo obnašanje ljudi na cesti civilizirati. Sedaj samo še komaj čakam, da se promet 100% z-avtomatizira. To je zame edina rešitev tega dreka in cestne ne-kulture tako izkušenih kot neizkušenih voznikov.

Gr8t ::

To je pa kot bi o meni bral. Recimo danes takoj po 500m od doma se mi eden pred mano vključi par ulic naprej, na semaforju valda rdeča, dam v prvo, naredim hiter scan avtov okoli mene (levo je slabša preglednost, ampak 2 minuti se mi ni dalo čakat), in potegnem mimo njega desno. To sem naredil že enkrat prej, večinoma pa ni nobenega pred mano.
Potem malo naprej eden vozi nekaj počasi 70, ko je zame normalno 100, mu takoj pridem na rit, potrobim (ko sem že tukaj, zakaj to delam samo jaz, tudi če delam kakšna tesna prehitevanja ali druge vragolije, mi noben ne potrobi), ne naredi nič, potem pred krožnim začnem prehitevat. Ker je bilo še nekje 100m, se malo pred njim ustalim na njegovo hitrost, da ga stestiram če je robot. Seveda je bil robot, ker je vozil naprej enako kot če me ne bi bilo.
Pa to sem stestiral že več ljudi, 99% slovenskih voznikov so navadni roboti, ki imajo zapisano, da morajo počasi priti od točke A do B in med tem ne smejo uporabljati ogledal in smernikov in se ne zmeniti za ostale, tudi če jim priletijo z 200 na uro.
Recimo ko sem imel še počasen avto in sem videl za sabo hitro bližajočega BMW-ja z 200KM, sem potegnil kar sem lahko, da ga nisem oviral, potem pa na najbližjem mestu dal desni smernik in ga spustil naprej. Tega ni sposoben noben v SLO.
Normalno hitro pa itak noben ne zna več vozit, zadnjič je edino en novejši BMW malo hitreje vozil, ampak me je tudi precej oviral s 70 v klanec. Pa enkrat prejšnji teden sem nasproti v isti klanec srečal enega s Hondo Accord, ki je potegnil res na polno, jaz v suhem komajda tolk.
Kateri vozijo povsem kontra so pa našteti že v sosednji temi:
https://slo-tech.com/forum/t737891/p618...
Ti so moji največji sovražniki na cesti, sploh če jih srečam med ovinki kjer se s težavo prehiti samo v suhem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

fikus_ ::

Če hitro voziš, še ne pomeni, da si dober voznik! Na cesti pogrešam aktivne voznike, ki vožnjo prilagodijo razmeram na cesti, opazujejo promet okrog sebe (tudi za svojim vozilom), . . . Če je cesta dobra, pregledna, peljejo tudi malo čez omejitev.

Srečujem dosti pasivnih voznikov, ki npr. v večpasovnem krožnem čakajo, da je čisto prazno. Vozijo, kot da bi avto imel samo tretjo prestavo (po regionalki in v naselju 70 km/h). Se razburjajo, ko jim na njihovi vsakdanji poti postavijo/spremenijo en prometni znak (če ga sploh opazijo).

Na cesti ne rabiš namišljenih sovražnikov, že tako se zgodi dosti napak.

Gr8t ::

fikus_ je izjavil:

Če hitro voziš, še ne pomeni, da si dober voznik! Na cesti pogrešam aktivne voznike, ki vožnjo prilagodijo razmeram na cesti, opazujejo promet okrog sebe (tudi za svojim vozilom), . . . Če je cesta dobra, pregledna, peljejo tudi malo čez omejitev.

Seveda nisem dober, če grem prehitevat takoj ko se pokaže majhna luknja. Danes sem še sam sebi rekel, fak kako voziš. Pa to sem si rekel že večkrat, ampak se preprosto ne morem prav dolgo peljati 70. V naselju pa tudi ne 48, pa že pri 50 po števcu oz. 45 po merilcu hitrosti sem z živci res na robu, tako da tudi take večkrat raje prehitim.
Edino pred ciljem sem šel za enim 70, to se pa res ni splačalo prehitevat. Pa tudi je takoj za naseljem že imel noter 70 in se ni vlačil kot večina.
Tudi mi dirkači si ne želimo, da bi ostali tako vozili, ker ponavadi pretiravajo še bolj kot mi. Tako da si vsi želimo takih voznikov kot jih opisuješ.
Sicer pa tudi taki kot so niso slabi, saj če vozijo enakomerno ne glede na to kaj se dogaja za njimi, vsaj nimaš nekih presenečenj med prehitevanji.
Edino umikanja bi se kdo lahko naučil. Sam sicer ne visim na odbijaču, ampak bi večini lahko, pa nebi nič ukrepali. Zadnjič se mi je eden prilepil na rit, da mu nisem videl niti luči, pa sem takoj stisnil desni smernik, potem sem takoj zagledal njegove luči, tako da je to preprosto vse kar moraš narediti. Na tem forumu smo namreč slišali že veliko retardiranih načinov kot je pranje zadnjega stekla. Ampak je rabil kar nekaj časa, da se je odločil prehiteti. To tudi večini manjka, odločnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

KAVINSKY ::

Vsak lahko faše "živčnega" za volanom zaradi kakšnih bedakov na cesti. Da ne moreš voziti po omejitvi, je pa malo huda. Si pomislil, da se greš z kom pogovoriti o teh rečeh?

facepalm ::

omejitve so za navadne voznike, ne pa za dirkace!

ProGo ::

Gr8t: Največji sovražnik si sebi sam, ne pa enoprostorci. Komaj čakam avtomatske avtomobile, da se takšnim, kot si ti onemogoči upravljanje z vozili.

feryz ::

Lepo je brati, da ljudje sami rinejo v vedno nove prepovedi in kontrole.
Na koncu bodo šli tudi ob nastopu penzije sami v zakol. Še fajn se jim bo zdelo.

matobeli ::

Sej ne bo nihče prepovedal vozit avtomobile tam kjer nikogar ne ogrožaš. Mogoče bodo celo dovolili vožnjo tistim ki bodo dokazali da spoštujejo varnostna pravila in so psihofizično primerni za samostojno upravljanje z vozilom.

Trenutno pač požegnamo 100+ mrtvih ker ni boljše alternative.

Tudi orožja ni nihče prepovedal. Samo zmenil smo se da je za kelnarja varneje če vanj prileti pepelnik kot metek.

feryz ::

Kdo pa določa, kdaj in kaj koga ogroža?
Določenim pezdetom, ki so se izognili naravni selekciji, že sonce škodi. Ali mleko z laktozo. Ali...
A zdaj bomo kar vsakega posebej vprašali, kaj njega ogroža in vse po vrsti začeli prepovedovati?

A bodo taki, kot je Utk in warpi, drugim prepovedovali vožnjo, medtem ko se sami z dizli vozijo naokrog?
Se pravi danes se še vsi lahko, ker nimata niti za 2 gume od EV, kaj šele za komplet avto. Jutri, ko bosta pa kreditno sposobna in nekako kupila eno elektro gajbo, bodo pa takoj morali tudi vsi ostali prenehati voziti?

ProGo ::

Ljudje smo organsko in (nekateri) psihološko slabo sposobni za vožnjo avtomobila, predvsem pri višjih hitrostih. Prej ko avtomatika prevzame upravljanje, bolje bo. Za "športne voznike" in "adrenalinske odvisneže, ki jim stres predstavlja že to, da se morajo voziti za nekom z zapovedano hitrostjo, pa bodo dirkališča.

feryz ::

Motiš se, še vedno bodo na voljo normalne ceste tudi za to.
V bolj normalnih državah legalno, v bogaboječih pa nelegalno.

Dokler ne boste prikimali k stalnemu nadzoru nad vašim vozilom in s tem povezanimi stroški. Ki se bodo drastično povečali.
Sploh za rajo bo težko, mi bomo že nekako.
Sicer sem stoprocentno prepričan, da boste požegnali tudi to. Upam pa, da je ta dan čim bolj oddaljen.

ProGo ::

feryz: No, tukaj je bistvo težave. Navadne ceste NISO za športno dirkanje.

feryz ::

Pisal si o hitri vožnji. Kako si, pravzaprav, kar prešel na športno dirkanje? Kakšna logika pa je to?

ProGo ::

Moraš še enkrat prebrati moj celoten post.

feryz ::

Na Gorenjskem so eno babnico ujeli, ki je, citiram, "drvela" 172 km/h.
Brez drugih podatkov, je to popolnoma manipulacija. Ampak resnično popolna.
Za boljše avte je to daleč, daleč od drvenja. Niti občutka brzine še ni. Zgolj zavedanje, da se premikaš.

Verjamem pa, da so policaji instantno brizgnili, ker so ujeli takega kriminalca pri delu. Ups, kriminalko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

matobeli ::

feryz je izjavil:

Kdo pa določa, kdaj in kaj koga ogroža?


"kaj" je jasno, vozilo udeleženo v prometu.

"Kdaj" pa je že sedaj definirano, temu rečemo "nesreča".

Za "komu" bo dovoljeno upravljati vozila pa imamo standardizirane psihofizičnen obrazce in teste.

Niso buletproof, ampak dovolj da se eliminira kritična masa ljudi ki povzročajo prometne nesreče.

KAVINSKY ::

A to je ona, brez izpita, zadaj pa 3 neprivezane froce?

s1m0n ::

Da...
Upam, da ji vzamejo vse tri...

feryz ::

A izpite? Težka bo. Že z enim bodo imeli težave.

s1m0n ::

Ne otroke... Da niso niti ustrezno pripeti...
Sami se tega ne morejo zavedat posebej, če so še ta mali.

KAVINSKY ::

feryz je izjavil:

A izpite? Težka bo. Že z enim bodo imeli težave.


Dobra :))
««
72 / 293
»»