» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
209 / 294
»»

m0LN4r ::

Lej pa tudi stereotipi iz gostiln drzijo:

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

Zdaj smo torej na točki, ko boš lepil kupe grafov, ki nimajo ničesar skupnega z debato? Kako točno tale graf lahko zagovarja divjanke in neupoštevanje CPP?

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Nevem, ce je uradno, kar si si izmislil, ampak ja zahodne zavarovalnice imajo kr lepo pokategorizirane premije glede na stevilo nezgod po modelu, moci in tipu avta.


Levo toplista zbirateljev prekoracitve hitrosti, desno toplista povzrociteljev nezgod.

Obstaja se pa jos statistike pri zavarovalnicah, ampak so kako se ze temu rece, poslovna skrivnost.

To maš spisek znamk kategoriziranih po tem koliko krompirja lahko pelješ al po tem kako so ti všeč?

Hkrati te pa prosimo, da potegneš svoje veze in nam linkaš dokument s temi poslovnimi skrivnostmi. Še posebej se veselim oznake ter opombe, kjer so "počasni vozniki" (karkoli to pač pomeni) največji povzročitelji nesreč.


To je vse kar dobis. Ne ne bom ti lepil grafov, ker si itak povedal, da ne razumes.
Verjetno tudi ne verjames, da stevilo nezgod pada glede na stevilo konjskih moci ali pa da pada glede na velikost motorja.
Najvec nezgod se zgodi v avtih z manj kot 65kW moci in 1600ccm. Vse to glede na / 1 miljon prevozenih kilometrov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

Ena stvar je gotova: tvoje zagovarjanje idiotov, ki ne upoštevajo CPP narašča iz posta v post.

maticb492 ::

njyngs je izjavil:

Ena stvar je gotova: tvoje zagovarjanje idiotov, ki ne upoštevajo CPP narašča iz posta v post.



Vi ste pa vsi angelčki, ki nikoli ne greste niti 5km/h čez omejitev ne?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

ZveeZ ::

m0LN4r je izjavil:


Najvec nezgod se zgodi v avtih z manj kot 65kW moci in 1600ccm. Vse to glede na / 1 miljon prevozenih kilometrov.

A ni to slucajno ravno najpogostejse vozilo v prometu?

maticb492 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Ena stvar je gotova: tvoje zagovarjanje idiotov, ki ne upoštevajo CPP narašča iz posta v post.



Vi ste pa vsi angelčki, ki nikoli ne greste niti 5km/h čez omejitev ne?

Tudi kadar gremo, se zavedamo da smo nevarnejsi kot ce bi vozili po cpp.
Predvsem pa si ne delamo utvar, da smo boljsi vozniki od tistih, ki jih dohitimo/prehitimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

GupeM ::

Tudi jaz sem prišel do zaupnih podatkov zavarovalnic in sicer sem rekel naj mi dajo podatke za nekaj uporabnikov, ki so zadnji pisali v to skupino.



Prvi stolpec: username
Drugi stolpec: potencialno nevarne vožnje
Tretji stolpec: odstotek, kjer so drugi vozniki rešili rit uporabniku iz prvega stolpca

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

Ena stvar je gotova: tvoje zagovarjanje idiotov, ki ne upoštevajo CPP narašča iz posta v post.

Zakaj tocno ze? Ker tisti, ki se izven naselja pelje 88 je po oceni sheshkarja ultraspooben divjak, sam zato, ker se je na istem mestu sheshkar peljal 70 in ga je prehitel?
No in ker ga je prehitel, ga je sheshkar oznacil za divjaka in ugotovil, da je prekrsil CPP, saj je prekoracil hitrost, saj je to pokazal sheshkarjev interni radar.

maticb492 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Ena stvar je gotova: tvoje zagovarjanje idiotov, ki ne upoštevajo CPP narašča iz posta v post.



Vi ste pa vsi angelčki, ki nikoli ne greste niti 5km/h čez omejitev ne?
Seveda grejo, predvsem v naseljih, ampak tam velja izgovor, saj se peljem ze dovolj pocasi.
Zivel ob coni 30 in vsak dan se peljem skozi dve, niti en od teh angelckov se ne pelje tam manj kot 30. Jaz se pa peljem manj kot 30 in potem celi popenijo, ker jih zjebes, da morajo prestaviti v 2. prestavo in seveda nekje morajo nadoknaditi, ker se izven naselja jajcajo.

PS: Hipokriti so in ne angelcki.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

vres.ales ::

Jaz se peljem kolikor avto gre, če bi letel 300 bi tudi to dosegel.
200 na avtocesti je meni isto, kot 130 nekemu povprečenemu vozniku
Kazni imam seveda temu primerno

sheeshkar ::

vres.ales je izjavil:

Jaz se peljem kolikor avto gre, če bi letel 300 bi tudi to dosegel.
200 na avtocesti je meni isto, kot 130 nekemu povprečenemu vozniku
Kazni imam seveda temu primerno

Ja, važno da imaš kazni, potem je pa vse v redu in nič narobe s takšno vožnjo, ane? :))

Še en produkt solatko-molnar šole vožnje... ;((

vres.ales ::

Če bi se vsi tak vozli, ne bi bilo gužve na cesti :D

solatko ::

Utk - Včasih je potrebno povedat, kaj je pomembno in kaj neko brezvezno nakladanje o edinem prekršku, ki je problematičen - vožnje preko omejitve, ki pa je v statistiki, kot povzročitelj nesreče, silno redek 1-5/leto. O neobvladanju vozil pa se ne diskutira, oziroma se tiste, ki to početje obvladajo, obklada z nadljudmi, superman-i do potencialnih morilcev, divjakov,.... Nesposoben voznik v temo o prometu nima kaj napisat, razen da se drži OH, sploh pa ni pomembno, da se ob tem, večino časa vozi na prekratki varnostni, da ne opazuje dovolj prometa v vzvratnih ogledalih, da mu ni jasno, kaj mora storiti, ko gre vozilo nekontrolirano po svoje,..... Vedno sem poslušal bolj izkušene od mene in svetoval začetnikom, še sedaj, pri teh letih in vseh izkušnjah, ob vsakem novo zapadlem snegu, poiščem prazno parkirišče ali kakšno zapuščeno cesto, da preizkusim obnašanje avtomobila na ledenih podlagah. Redki se zavedamo, da na cesti ni ponavljanj, da nista dve sekundi popolnoma enaki, da je potrebna zbranost, opazovanje, če so slučajno spremembe v označbah,..... nikoli se voznik ne sme prepustit, da vozi na pamet, se zna zgodit, da se cesta čez noč spremeni v enosmerno, če prav smo se nekaj desetletij vozili drugače,......

sheeshkar - Edina moja "ultrasposobnost" je ta, da so me naučili kaj je PH in ta termin vedno uporabljam, predvsem zato, ker imam rad sebe in s tem, ko varujem sebe, največ naredim pri varnosti za vse duruge, ki so istočasno v prometu. Tako bi lahko vozil čisto vsak, če bi si vzel nekaj ur z dobrim voznikom, saj je vedno pri gibanju, najtežji del, varno ustavit, ne glede na hitrost in situacijo. Ne gre za hitrost, temveč za to, da voziš v okviru svojih sposobnosti in prilagajaš svojo hitrost temu in predvsem situaciji v danem momentu. Pravim, večino mojih voženj je pod čudežno in za vse situacije uporabno omejitvijo hitrosti. Ne moreš po AC večino časa vozit 130, zaradi ostalih udeležencev v prometu, lahko pa v določeni situaciji, čisto varno voziš 200+, kar lepo kažejo orgazmični članki naših novirnarjev ob informacijah, ki jih dobijo od policije. Tebi nikoli ne bo jasen termin prilagojene hitrosti in prometnih prekrškov. V določenih situacijah je OH popolnoma nepomembna katergorija, kot, če ne daš smerokaza pri zavijanju v desno. Nihče na tem svetu ne vozi brez prekrškov, odvisno je samo katere krši večkrat ali sploh ne ve, da jih krši. Ne zavedaš se, da večina, ki vozi po OH, ne vozi s prilagojeno hitrosjo, ker manjkajo druge kategorije v tem terminu, rezultat tega so vsakdanje nesreče in to celo na cestah, kjer vsi vozijo v isto smer. Govorim o tem, da morajo tudi vozila na nujni vožnji, voziti s PH, ta pa je odvisno od izkušenj, ki jih ima voznik takega vozila, njegovi usposobljenosti za tak način vožnje,..... ne o tem, da so del CPP. Če mora zaradi tgakega voznika v jarek kamion, da reši siguren karambol, je to dejstvo, da ta voznik ni usposobljen za nujno vožnjo in predstavlja nepotrebno nevarnost v prometu. Za sankcioniranje prekrškov so postavljeni določeni organi in nikakor razpravljalci na S-T. Tudi te naši organi dajejo povdarek na OH in premalo na vse druge kršitve predpisov, zato se prometna varnost ne suče v pravo smer. Lani je bilo ogromno kršitev OH in začuda veliko znižanje prometnih nesreč, zaradi vseh omejitev, ki smo jih bili deležni. Hitrih je bilo zato veliko več, kot je povprečje, ravno zaradi tega, ker so razmere dovoljevale varno vožnjo, tudi pri zelo visokih hitrostih, promet je bil sila redek v mesecih, ko je nesreč največ. Večina nesreč se zgodi ravno zaradi kršitve temeljne postavke v CPP - prilagojene hitrosti, ne zaradi kršenja omejitve hitrosti. Če imaš med znanci kakšnega inštruktorja vožnje, ga povprašaj, koliko kandidatom, ki so pri njemu naredili vozniški, bi le-tega dal on osebno. Se boš začudil, tako kot sem se jaz, ko sem to vprašal svojega. Statistika ti ne pove tega, da bi bilo lahko večina pokojnih pešcev in kolesarjev še živih, če bi se obnašali samozaščitniško

pirat - Nimam osnovnega, kar loči 007 od ostalih agentov - licensed for kill, kar je JJ podelil cepljenim. Drugače pa si kar dobro ujel potek mojega življenja. Imam pač tak način razmišljanja, da se mi večino dobrih stvari dogaja, problemi pa od mene bežijo, zato pri 67-ih nobenih tablet, zdrave in srečne ljudi pa imajo ženske že od pradavnine rade.
Delo krepa človeka

vres.ales ::

Se strinjam z napisanim, sicer vozim prehitro komaj 16 let, ampak se lahko pohvalim, da nisem povzročil nobene prometne nesreče.
Smo pa mi, ki vozimo prehitro, veliko manj nevarni od telefonistov in pijancev, ter seveda od starin, ki ne vidi več preko havbe. Babica si je dala pri 80. podaljšati izpit. Pa kdo sploh odobri kaj takega

GupeM ::

vres.ales je izjavil:

Smo pa mi, ki vozimo prehitro, veliko manj nevarni od telefonistov in pijancev, ter seveda od starin, ki ne vidi več preko havbe. Babica si je dala pri 80. podaljšati izpit. Pa kdo sploh odobri kaj takega

Se strinjam, da ste (smo) manj nevarni. Tisti, ki vozijo z letnimi gumami 14. marca pri 15 stopinjah celzija so pa še manj nevarni (če upoštevamo, da sicer vozijo po predpisih in zbrano), pa to še vedno ne pomeni, da to smejo početi.

Še manj nevarni so vozniki, ki obvladajo vožnjo, imajo tehnično povsem ustrezno vozilo, samo registracija jim je potekla. Pa to ne pomeni, da to lahko počnejo.

m0LN4r ::

Gospa v casopisu je odletela s ceste in izjavila, da ji ni jasno kako, saj pa ima zimske gume, ki jih je kupla, ko je kupla nov avto 12 let nazaj :))
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ahim ::

solatko je izjavil:

Ahim - Tudi ti si prepričan, da je OH kategorija, ki edina ohranja življenja in so vsi tisti, ki na prazni cesti kršijo omejitev, najmanj potencialni morilci, ne zavedaš pa se tega, da se večina nesreč, tudi smrtnih, zgodi v okviru omejitev, zaradi neprilagojene hitrosti, kaj pa je to pa tako, kot večina razpravljalcev ne veš, saj nikoli nebi imel prekratke varnostne razdalje, če bi ta pojem poznal.

Ti si pa vidoviti Milan ali kako? 8-O Vecina nesrec s smrtnim izidom se ne zgodi zaradi prekratke varnostne razdalje.

Bistvo mojega posta med komentarji katera 1/3 ne sid na cesto je bila, da so tezave v prometu na obeh delih spektra (divjaki na eni strani in nesposobni za voznjo na drugi iz zdravstvenih razlogov).

Obcutek imam, da si ti zelo visoko uvrscen v obeh kategorijah :|

vres.ales ::

Itak, da je neprilagojena hitrost. Moraš že biti pameten, da ugotoviš kaj je dejansko bil vzrok nesreče. Samo, če si pameten nisi policaj. Torej smo v začaranem krogu

solatko ::

Ahim - Ne vleci odlomkov iz celote pa ti bo morda čez nekaj let jasno, kaj sem ti hotel povedat, risat pa ne mislim. Kratka varnostna razdalja je lahko med vzroki za težjo nesrečo.

vres.ales - Dejanski vzrok je to, da nisi mogel varno ustavit, zakaj ne, pri hujših nesrečah ugotavljajo forenziki.
Delo krepa človeka

DostMam ::

vres.ales je izjavil:

Se strinjam z napisanim, sicer vozim prehitro komaj 16 let, ampak se lahko pohvalim, da nisem povzročil nobene prometne nesreče.
Smo pa mi, ki vozimo prehitro, veliko manj nevarni od telefonistov in pijancev, ter seveda od starin, ki ne vidi več preko havbe. Babica si je dala pri 80. podaljšati izpit. Pa kdo sploh odobri kaj takega

Kako tipično in kako narobe. Če bi, namesto svojim občutkom in napačnim prepričanjem, verjeli statistiki, bi vedeli, da ste ravno vozniki iz vaše starostne skupine najbolj nevarni. Ravno tako je v vaši starostni skupini največ pijanih voznikov. In najpogostejši vzrok za nesreče je, ne boste verjeli: neprilagojena hitrost. Mislim, da bi poizkus prepričevanja, da je vaša visoka hitrost vedno prilagojena in da opice cepajo pri nizki neprilagojeni hitrosti bil nekoliko mimo.
Aha, za razliko od Solatka, imam vir za zgornje trditve: https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

vres.ales ::

Nisem nikoli rekel, da imam prav. Jaz pač tak vozim.
Motijo pa me taki, ki bentijo čez mojo vožnjo, sami pa vozijo 70 na 90 omejitve in prehitevajo kolono tovornjakov na avtocesti s 110 (in seveda jim je vseeno za ''prehitevam levo, vozim desno''). Če nisi za na cesto se ne spravljaj v avto.

simonchelo ::

Spet problem ki ga jasno ne vidite. Količina pločevine na cestah zahteva pač CPP. Zdej kaj lahko kdo in kaj nekdo ne more in kako je pri 200kmh nekomu enako kot pri 130 je brez veze.

Naše ceste so polne mikroagresije in egoisticnega obnašanja. Sam letno zaradi službe prevozim skoraj 80k km. Pri takšni količini prevoženih kilometrov ti vožnja nekako pride v kri, tudi jug Italije, Francija ali Španija niso problem.

V vseh teh letih sem se naučil, da moraš biti poleg sebe pozoren še na napake drugih in predvidevati da drugim vožnja ni tako samoumevna kot tebi. Nekomu je strešna že menjava pasu na AC ali pa vključevanje na AC. Lahko je prisotna tudi kakšna travma iz preteklosti. Skratka poskušajte biti bolj stropni do drugih v prometu.
ciao

vres.ales ::

Torej moramo biti strpni do nesposobnih, oni pa ne rabijo biti strpni do nas, ki prehitro vozimo :D

DostMam ::

vres.ales je izjavil:

Nisem nikoli rekel, da imam prav. Jaz pač tak vozim.
Motijo pa me taki, ki bentijo čez mojo vožnjo, sami pa vozijo 70 na 90 omejitve in prehitevajo kolono tovornjakov na avtocesti s 110 (in seveda jim je vseeno za ''prehitevam levo, vozim desno''). Če nisi za na cesto se ne spravljaj v avto.

V 16ih letih ste prišli do zavedanja da pač taki ste. Prav. Upam, da boste rabili manj kot naslednjih 16 let, da ugotovite, da so tudi drugi takšni kot so. Pravzaprav so vam enaki. Le, da vozijo 20 manj in ne 20 več od omejitve. Ponovno: ali to, da izgubite kakšno sekundo odtehta zahtevo po odstranitvi tretjine udeležencev iz prometa?. Je vaš čas res tako vreden?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

vres.ales ::

Ne vozim hitro, da bi prihranil na času. Na času se prihrani samo na dolge ture, ta kratke pa ni omembe vredno (te pa večinoma delam)

GupeM ::

vres.ales je izjavil:

Ne vozim hitro, da bi prihranil na času. Na času se prihrani samo na dolge ture, ta kratke pa ni omembe vredno (te pa večinoma delam)

Pol to počneš, ker misliš da ti bo zaradi tega pimplček zrastel? Ne bo.

vres.ales ::

Ah kje pa, tale moj smoki je že davno nehal rast. Tudi nimam nekega dobrega avta s katerim bi se lahko považil 8-)
To mamo nekak v familiji, že babica je vozila tak hitro, da je joj (pa še potrdilo je imela, da se ne rabi pripasat :O )

Invictus ::

solatko je izjavil:

vres.ales - Dejanski vzrok je to, da nisi mogel varno ustavit, zakaj ne, pri hujših nesrečah ugotavljajo forenziki.

Nič ne ugotavljajo, napišejo neprilagojena hitrost in je to to. Mogoče res za kake hude nesreče, drugače pač ne... Tu ni inteligentnega folka...

Bil je par let nazaj v Avto Moto reviji članek vzrokov nesreč v Nemčiji, pa je bilo slabo stanje avta eden največjih vzrokov. Od zavor, do krmilnega mehanizma, gum, itn,... Marsikatero nesrečo bi se dalo preprečiti, če bi bil avto brezhiben... Ne da se mi ga iskat, pa nimam več revij...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

m0LN4r ::

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

In da recimo, ko 80 letna babica si podaljsa izpit, ne rabi opraviti nobene dodatne kontrole izpita?
Prakticno je ze lahko z eno nogo v grobu in mal dementna pa se jim vseeno podaljsa izpit.

Pol pa se dogajajo stvari kot v Lendavi, kjer je zapeljala obratno v kroznega, saj je mislila, da je navadno krizisce.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

vres.ales ::

Pri nas na vasi smo imeli enega pacienta, ki je že bil tako star, da se je komaj spravil ven iz svojega mercedeza. Pa se še je kar lepo vozil. On niti čez navadno križišče več ni gledal, če je prosto

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:

vres.ales - Dejanski vzrok je to, da nisi mogel varno ustavit, zakaj ne, pri hujših nesrečah ugotavljajo forenziki.

Nič ne ugotavljajo, napišejo neprilagojena hitrost in je to to. Mogoče res za kake hude nesreče, drugače pač ne... Tu ni inteligentnega folka...

Bil je par let nazaj v Avto Moto reviji članek vzrokov nesreč v Nemčiji, pa je bilo slabo stanje avta eden največjih vzrokov. Od zavor, do krmilnega mehanizma, gum, itn,... Marsikatero nesrečo bi se dalo preprečiti, če bi bil avto brezhiben... Ne da se mi ga iskat, pa nimam več revij...
Veste koliko ultrasposobnih se sele na parkiriscih zaletava in praska avte?
Z neverjetnimi 5km/h, zdaj pa ko vsaka stara mama ima v rokah SUVja, da sploh ne ve kje ma rit pa se tolko bolj se vidi, kaj kdo vozi.
Pol pa rukne, pa sploh ne ve ali pa se naredi francoza in spizdi iz parkirisca na javno cesto.

vres.ales je izjavil:

Pri nas na vasi smo imeli enega pacienta, ki je že bil tako star, da se je komaj spravil ven iz svojega mercedeza. Pa se še je kar lepo vozil. On niti čez navadno križišče več ni gledal, če je prosto

Ne samo stari, nasploh, jaz sem na prevozih prakticno dozivljal horror, ko celo pot vidis kako nesigurni soferji vozijo.
Pol pa pride do anomalije v njihovi rutini (recimo tovornjak) pa je game over. Pa se peljemo od Lenarta do Maribora za tovornjakom in samomorilsko prehitevanje.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

val46 ::

Tak super voznik, pa se rabi s prevozi.net vozit? Sej ne morem verjet...Sam, a ni nekaj zanimivo? Večina vseh ki tle gor zagovarja neko hitro vožnjo, bi postavljalo neka svoja pravila za udeležbo v prometu in se imajo za nadvoznike, prihaja iz vzhodnega dela, precej vzhodnega dela naše države...solatko,molnar,zdej ta vres.ales...zgleda da statistika pa le nekaj pomeni.

m0LN4r ::

val46 je izjavil:

Tak super voznik, pa se rabi s prevozi.net vozit? Sej ne morem verjet...Sam, a ni nekaj zanimivo? Večina vseh ki tle gor zagovarja neko hitro vožnjo, bi postavljalo neka svoja pravila za udeležbo v prometu in se imajo za nadvoznike, prihaja iz vzhodnega dela, precej vzhodnega dela naše države...solatko,molnar,zdej ta vres.ales...zgleda da statistika pa le nekaj pomeni.

Tak veleum, pa preusmerja sporocilo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

In da recimo, ko 80 letna babica si podaljsa izpit, ne rabi opraviti nobene dodatne kontrole izpita?

A spet mal mlatimo slamnate može? Boš dal kakšen citat, kjer kdo tem zadevam nasprotuje?

Zanimivo, kako tisti, ki si na cestah sami postavljajo omejitve hitrosti s svojim divjanjem, podobno počnejo tudi na forumu, ko si sami izmislijo neke domnevne argumente in nato odgovarjajo predvsem na te izmišljene, na dejanska vprašanja pa lepijo osnovnošolske lestvice avtomobilskih znamk... :))

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

Nismo. Sem že zdavnaj rekel, da bi to morali uvesti. Na začetku recimo na 10 let, v starosti na 5 ali še manj. Mogoče celo odvisno od zdrastvenega stanja posameznika. Nekateri so namreč pri 80 še zelo fit, drugi pri 65 sami zase ne vejo.

Sem tudi že omenil, da mi je neumno, da morajo nekateri z manj dioptirje kot je imam jaz, voziti z očali, ker so očala imeli že takrat ko so delali izpit. Jaz takrat očal še nisem imel, zdaj pa rabim očala z ne najmanj dioptrije + cilinder, pa mi očal ni potrebno nositi v avtu.

m0LN4r je izjavil:

Pol pa pride do anomalije v njihovi rutini (recimo tovornjak) pa je game over. Pa se peljemo od Lenarta do Maribora za tovornjakom in samomorilsko prehitevanje.

Si pač eden tistih, ki mu nikoli ni prav. Če bi voznik šel prehiteti kamion, bi pa tukaj pisal da je bil norec in da tam ga niti ti ne bi šel prehitet ali kaj podobnega.

bimr ::

Nekateri so zelo tečni s svojim umikanjem na desni pas. Če se pri vožnji 140 umikaš, moraš itak takoj spet nazaj. Tudi pri 140 te bo šel redkokdo prehitevat, sploh zdaj pri minus temperaturi, tako da so ti umiki brezveze.
Jaz opazujem hitrost in gostoto prometa na desni strani, in tale danes se je umaknil vsaj 4x, ko sem jaz vedno ocenil da se ne splača umikat. Je pa res da je bilo parkrat zelo na meji.
Vem zakaj to delajo, ker kao hočejo voziti po pravilih. Ampak če bi policaj vozil za nama, bi dal obema prav. Če bi bil pa kakšen še bolj ekstremen primer, tisti, ki vidno ostro slalomirajo levo in desno, to bi pa seveda dal meni prav.
Vem da so nekateri, ki jih z vožnjo dolgo časa po levem pri 140 spraviš ob živce. Ampak meni osebno 140 in neumikanje v vsako luknjo ni noben problem. Pa dobro, če komu kaj ni všeč, bo že poblendal in se mu umakne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bimr ()

val46 ::

Spet nov nick? Ma maš ti kak fetiš na odpiranje novih nickov tu gor al kako?

predi ::

bimr je izjavil:

Tudi pri 140 te bo šel redkokdo prehitevat

vres.ales ::

Z 140 mi parkiramo :)
Blendam in trobim nikoli, nalepim se na rit pa zgini vstran

m0LN4r ::

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

In da recimo, ko 80 letna babica si podaljsa izpit, ne rabi opraviti nobene dodatne kontrole izpita?

A spet mal mlatimo slamnate može? Boš dal kakšen citat, kjer kdo tem zadevam nasprotuje?

Zanimivo, kako tisti, ki si na cestah sami postavljajo omejitve hitrosti s svojim divjanjem, podobno počnejo tudi na forumu, ko si sami izmislijo neke domnevne argumente in nato odgovarjajo predvsem na te izmišljene, na dejanska vprašanja pa lepijo osnovnošolske lestvice avtomobilskih znamk... :))
Vase misli in namigovanja se zaenkrat se ne da citirati, ni implementirano.

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

Nismo. Sem že zdavnaj rekel, da bi to morali uvesti. Na začetku recimo na 10 let, v starosti na 5 ali še manj. Mogoče celo odvisno od zdrastvenega stanja posameznika. Nekateri so namreč pri 80 še zelo fit, drugi pri 65 sami zase ne vejo.

Sem tudi že omenil, da mi je neumno, da morajo nekateri z manj dioptirje kot je imam jaz, voziti z očali, ker so očala imeli že takrat ko so delali izpit. Jaz takrat očal še nisem imel, zdaj pa rabim očala z ne najmanj dioptrije + cilinder, pa mi očal ni potrebno nositi v avtu.

m0LN4r je izjavil:

Pol pa pride do anomalije v njihovi rutini (recimo tovornjak) pa je game over. Pa se peljemo od Lenarta do Maribora za tovornjakom in samomorilsko prehitevanje.

Si pač eden tistih, ki mu nikoli ni prav. Če bi voznik šel prehiteti kamion, bi pa tukaj pisal da je bil norec in da tam ga niti ti ne bi šel prehitet ali kaj podobnega.
Saj ga je sel, skrajno nevarno, da smo skoraj umrli, ker ne ve oceniti koliko casa rabi za manever.
Veliko ljudi enostavno ne ve oceniti koliko casa, pri kateri hitrosti potrebuje da prehiti kak sleper, celo pa ce dodas klanec in podhranjen avto. Moras pac malo hitreje reagirati itn.

sheeshkar je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zakaj ste pa vsi proti strozjim kriterijem upravljanja izpita?

In da recimo, ko 80 letna babica si podaljsa izpit, ne rabi opraviti nobene dodatne kontrole izpita?

A spet mal mlatimo slamnate može? Boš dal kakšen citat, kjer kdo tem zadevam nasprotuje?

Zanimivo, kako tisti, ki si na cestah sami postavljajo omejitve hitrosti s svojim divjanjem, podobno počnejo tudi na forumu, ko si sami izmislijo neke domnevne argumente in nato odgovarjajo predvsem na te izmišljene, na dejanska vprašanja pa lepijo osnovnošolske lestvice avtomobilskih znamk... :))
Nevem od kod tebi, da jaz divjam, to se tebi samo tako zdi zaradi pocasnejsega dojemanja dogajanja okoli sebe.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Saj ga je sel, skrajno nevarno, da smo skoraj umrli, ker ne ve oceniti koliko casa rabi za manever.

Sem spregledal samomorilsko prehitevanje na koncu. Sem mislil, da se pritožuješ, ker je celo pot od Lenarta do Maribora vozil za tovornjakom in ni šel prehitevat.

bimr ::

val46 je izjavil:

Spet nov nick? Ma maš ti kak fetiš na odpiranje novih nickov tu gor al kako?

Ne vem kolikokrat boš to še vprašal. Bluefish če enkrat bana, bana za dobro, ni druge poti nazaj. Tisti račun potem jaz takoj pozabim. Ne vem sicer zakaj samo meni to dela, se mi zdi malo prestrog ukrep samo zato ker opisujem svojo vožnjo.
Pri 140 sem mislil danes pri minus ne vem kolk stopinjah. Pač nekaj razlike v oprijemu pa vseeno je napram juliju, čeprav če greš naravnost niti ni problem, edino ustavljaš se dlje. Če ima eden noter 140 še jaz kot največji norec ne bom šel prehitevat. Enega že, potegneš pač do 160, ampak kaj pa potem, kaj točno boš naredil? Šel na desni pas, pajade, preveč zasedeno in hitrost takoj pade proti 100. Probal iti celo pot 160? Še meni kot največjemu norcu se to v teh razmerah zdi nevarno, plus poraba se preveč poveča.
Plus tega, če enkrat prehitiš tega ki je vozil 140, potem moraš voziti nekaj časa 150, drugače mu boš ti kmalu ovira. Pa takemu, ki takole vijuga levo in desno ni dobro biti ovira. Veliko je tukaj stvari za premisliti, preden se lotiš prehitevat.
Kakorkoli pogledaš imaš očitno na cesti še večje norce, ker drugače je res da si s 140 na levem pasu kar ovira.

Jaz da sem na cesti sam, bi vozil 140-160, vmes mogoče sem pa tja kakšno večje pospeševanje za prekinitev dolgčasa. Dodaš k temu promet, se ti pa vse podre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bimr ()

sheeshkar ::

bimr je izjavil:

val46 je izjavil:

Spet nov nick? Ma maš ti kak fetiš na odpiranje novih nickov tu gor al kako?

Ne vem kolikokrat boš to še vprašal. Bluefish če enkrat bana, bana za dobro, ni druge poti nazaj. Tisti račun potem jaz takoj pozabim. Ne vem sicer zakaj samo meni to dela, se mi zdi malo prestrog ukrep samo zato ker opisujem svojo vožnjo.
Pri 140 sem mislil danes pri minus ne vem kolk stopinjah. Pač nekaj razlike v oprijemu pa vseeno je napram juliju, čeprav če greš naravnost niti ni problem, edino ustavljaš se dlje. Če ima eden noter 140 še jaz kot največji norec ne bom šel prehitevat. Enega že, potegneš pač do 160, ampak kaj pa potem, kaj točno boš naredil? Šel na desni pas, pajade, preveč zasedeno in hitrost takoj pade proti 100. Probal iti celo pot 160? Še meni kot največjemu norcu se to v teh razmerah zdi nevarno, plus poraba se preveč poveča.
Plus tega, če enkrat prehitiš tega ki je vozil 140, potem moraš voziti nekaj časa 150, drugače mu boš ti kmalu ovira. Pa takemu, ki takole vijuga levo in desno ni dobro biti ovira. Veliko je tukaj stvari za premisliti, preden se lotiš prehitevat.
Kakorkoli pogledaš imaš očitno na cesti še večje norce, ker drugače je res da si s 140 na levem pasu kar ovira.

Še en produkt solatko-molnar prometne akademije (#dinamicnavoznja), kjer so CPP samo "priporočila"...

bimr ::

Jaz bi komot preživel z max 130, ampak probaj se ti postaviti na BMW pas s 130, boš hitro dobil eno lekcijo. Pa več kot 130 pride prav pri hitrejšem prehitevanju kolon. Da bi zacementiral vse avtomobile na max 130, kaj pa vem. Saj šlo bi, tovornjaki imajo tudi limiter pri mislim da 90 (nekih 100 gredo če gledaš svoj števec), pa vsi pridejo na cilj. Neka blokada sigurno ne bi škodila, že 160 bi bilo precej boljše kot pa sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bimr ()

vres.ales ::

Ne nas metat vse vkup, jaz sem na levem pasu z oplom, škodo in Peugeotom. Peugeot ima na 190 blokado, škoda na 210, Opel pa na 220

sheeshkar ::

bimr je izjavil:

Jaz bi komot preživel z max 130, ampak probaj se ti postaviti na BMW pas s 130, boš hitro dobil eno lekcijo. Pa več kot 130 pride prav pri hitrejšem prehitevanju kolon. Tako da če bi zacementiral vse avtomobile na max 130, kaj pa vem. Saj šlo bi, tovornjaki imajo tudi limiter pri mislim da 90 (nekih 100 gredo če gledaš svoj števec), pa vsi pridejo na cilj.

Očitno ste "dinamični vozniki" tisti, ki ne znate voziti, glede na to, da na naših cestah niste sposobni prehitevati brez kršenja CPP. Res ne razumem, kako nam mnogim brez večjih težav na naših avtocestah redno uspeva povsem normalno voziti po VOZNEM pasu med 110-130 (odvisno od razmer), normalno in znotraj omejitev prehiteti počasnejše vozilo ali skupino vozil pred nami ter se nato vrniti na vozni pas.

Pa smo mnogi prav tako zaradi službe večkrat tedensko po več ur na vseh koncih Slovenije, v različnih urah dneva in na cestah vidimo vse, od največjih polžev, ki se ne znajo vključiti in te izsilijo, do kretenov, ki se ti ob normalnem prehitevanju s 130 km/h, ko jih ob začetku prehitevanja še ni bilo niti na obzorju, z ogromno hitrostjo prilepijo povsem na rit in še marsikaj drugega.

Razlika je očitno v tem, da nekateri nismo mentalno prizadeti, se znamo prilagoditi, ohraniti živce, biti potrpežljivi in na cilj "čudežno" ter sproščeno prispemo na dogovorjene termine sestankov. Motene osebe pa očitno mislijo, da levi pas pripada njim, da so tam omejitve samo priporočila in ja, če redno kršite omejitve, nič čudnega, da so za vas na voznem pasu vsi "nesposobni polži". Odjebite z naših cest in s tem bo precej manj nesreč, smrti in ironično, tudi zastojev, ampak tudi o tem smo že govorili, pa niste sposobni dojeti.

solatko ::

vres.ales - Ne gre za strpnost, temveč prilagajanje vožnje, razmeram na cesti. Sploh pa nestrpnost na cesti nima kaj početi. Z vožnjo na riti, spadaš v kategorijo starih mam, ki se ne zavedajo, da so na cesti. Blokado moraš imeti ti, ne avto.

Invictus - Ja, prilagojena hitrost upošteva tudi stanje vozila, poleg drugih sestavnih delov. Torej lahko tudi nesreče zaradi tehničnih pomanjkljivosti vozil, spraviš v neprilagojena hitrost - stanju vozila. V Nemčiji poznajo tudi krivdo cestnega podjetja, zaradi nevzdrževanja ceste,... pri nas obesijo znak 40 in stanje ostane nekaj let enako.

val46 - Pač ne veš, solatko je čistokrvni Ljubljančan, peto leto pa živim v MB, ker smo reševali sinov stanovanjski problem. Mi je pa mestni promet veliko bolj všeč v MB, kot v LJ, večina štiripasovnic 70, vozi se med 90 in 100 (takoj mi je bilo jasno, zakaj je bil Kangler gotof), ob dežju ali snegu se hitrosti skoraj ne znižajo, ne tako kot v LJ, ko ob rahlem dežku, promet stoji.

bimr - Zelo rad prehitevaš lastno senco na voznem pasu, če bi bilo brez veze, nebi bilo predpisano, da se po končanem prehitevanju vrneš na vozni pas, ne glede na to, da greš 140, te bojo morali fantje s Provido naučit vozit po AC. Če ti dela menjava pasov probleme pa le pokliči inštruktorja za nekaj kondicijskih ur, da ti ponovi nekaj osnov vožnje, predvsem to, kako se pravilno menja vozni pas. Vedno bolj opažam, da se vam nekaterim marsikaj zdi brez veze pa verjemi, da ni.

sheeshkar - Daleč od načina vožnje, ki jo propagira Solatko. Če ga ti ne opaziš, ni rečeno, da ga takrat, ko si začel prehitevat, še ni bilo. Sicer pa dober voznik prilagodi hitrost tistim spredaj in drži normalno varnostno razdaljo, na rit se limajo taki, ki nimajo pojma o varni vožnji ali pa ne obvladajo vozila in ne znajo pravi čas znižat hitrost.
Delo krepa človeka

vres.ales ::

Jaz nimam blokade, zato pa jo ima avto. Zato še tudi nisem naredil izpita za motor, čakam, da bom prišel k pameti :D

mirator ::

Če bi tole temo gledal oz. bral iz stališča kakšnega Kmeta (nalašč z veliko začetnico), potem bi rekel, da je bila slaba letina:" ogromno plev, malo zrnja".
V bistvu pa gre za to, da so potencialno nevarni vozniki pravičniki in divjaki, ki imajo tudi skupno lastnost nestrpnost. Med tema skrajnostima je večina voznikov, ki se bolj ali manj držijo prometnih predpisov. Seveda se tudi tu in tam med temi najde kakšna izjema, ki zaradi pač ene ali več povsem človeških slabostih (kot so pozabljivost, raztresenost, zamišljenost itd) povzroči prometno nesrečo.
Pa še tole: hitra vožnja in divjanje sta dva različna pojma, kot sta dva različna pojma cijazenje in vožnja skladno s predpisi.
Kar pa se tiče starosti, pa se zavedajte, da smo vsi bili nekoč mladi in bomo nekoč tudi stari. Kje pa je meja do kje si mlad in od kdaj naprej si star pa verjetno ni nikjer določena.

vres.ales ::

Se strinjam z vsem, zelo dobro napisano

m0LN4r ::

Jaz moram prehiteti 90% prometa pred sabo, ko je mozno, drugace zaspim, ker se nic ne dogaja.

Ce ima kdo mene za divjaka, lahko preveri zavore in gume, so po vecini v boljsem stanju, kot pri angelckih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
209 / 294
»»