» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
203 / 293
»»

predi ::

Družba za avtoceste (Dars) je na družbenem omrežju Twitter objavila posnetek treh mladostnikov, ki se sprehajajo po gorenjski avtocesti. "Saj ni res, pa je," so pripisali ob posnetku in dodali, da so nekateri za všečke na družbenih omrežjih pripravljeni narediti marsikaj, "tudi ogroziti prometno varnost in svoje življenje".

https://www.vecer.com/kronika/video-hoj...

DARS Twitter video

solatko ::

Ste že pozabili na selfije dveh deklet v MB na železniških tirih. Tak selfi je vreden nekaj tisoč ogledov. Današnja mladina pač živi virtualno življenje oziroma nekaj minut slave.
Delo krepa človeka

VelkBla ::

shadeX je izjavil:

A kdo slučajno ve če so tile "policisti" pravi? Ker tole je "wtf" moment če je to res.

https://www.facebook.com/odvoz.vozil.9/...


Zgleda policaja v civilu. Kaj je v ozadju ne vemo, mogoce kaksne provokacije in zacetek snemanja nekje na sredini dogodka. Naj odrastejo, vsi trije.

mirator ::

Sploh ne vem, če ta dogodek paše v tale forum. Gre predsem za zelo nevarno in žalostno početje. Verjetno vsi mislite, kakšno kazen si zaslužijo, zame pa je to primer za psihologa, ki bi moral poskušatu ugotoviti vzrok za takšno početje.
Vsi smo bili nekoč mladi in počeli neumnosti. Nekateri so dočakali penzijon, nekateri pa te sreče niso imeli. Težko pa je biti pameten in takšne stvari predvideti ter jih preprečiti.

DostMam ::

Meni se zdi, da zadeva še kako paše v to temo. Govorimo o "talentih" in tista trojica to pravgotovo so.
Zadeva pove tudi nekaj več. Pokaže kakšna abotna družba postajamo. Namesto, da bi informacija vsebovala imena in priimke delikventov, osramotila vzgojne metode njihovih staršev, pohvalila delovanje policije, ki jih je nemudoma identificirala ter predstavila ukrepe sodnika za prekrške in socialne službe, ki mora na koncu prevzeti skrb za zanemarjene otroke, se zadovoljimo s tviter objavo (DARS je naredil svoje, mar ne?) in začnemo relativizirati z: "Ah, kaj češ! Težko otroštvo, oče pijanc."

Jutri bo neka druga trojica objavila posnetke sprehoda po Čopovi s šmajserjem v roki...

predi ::

Never go full retard.

https://twitter.com/DARS_SI/status/1460...

Neprilagojena hitrost in alkoholiziranost bi v Markovcu lahko imeli tragične posledice. Voznik je zaradi neprilagojene hitrosti trčil v zid predora. Kmalu zatem sta se mladeniča sprehajala po vozišču s steklenico v roki.

GupeM ::

Nekaj mi ni jasno. Na kameri je lepo videt PEDESTRIAN ALERT. Zakaj za vraga se v takšnem primeru ne prižgejo rdeče luči na semaforjih v tunelu? Avtomatika je zadevo zaznala. Če že sama avtomatika ne prižge rdečih luči, bi lahko vsaj opozorila nekoga v centru, ta bi preveril in jih prižgal ročno.

DostMam ::

Verjetno je nekdo izračunal, da je bolje prižgati vse opozorilne luči in upati na zmanjšanje hitrost v tunelu kot riskirati nalete pred zaprtim tunelom.

solatko ::

GupeM - Rdeča luč se prižge samo v primeru, da je tunel neprevozen, zato, da se ne nabije kolona v tunelu, sicer pa opozorilne luči in znižanje hitrosti na 60 km/h, česar pa skoraj nihče ne upošteva. Bolj razmisleka je bilo nadaljevanje, saj so po 20-ih minutah imeli probleme z dvema mulcema, ki sa se s flašami v roki sprehajala iz ene strani tunela na drugo, so jih sicer policisti dobili, tako, da kakšnih hudih posledic ni bilo.

DostMam - Imajo protokole, kdaj se vožnja v tunel zapre.
Delo krepa človeka

delavec44 ::

solatko je izjavil:

GupeM - Rdeča luč se prižge samo v primeru, da je tunel neprevozen, zato, da se ne nabije kolona v tunelu, sicer pa opozorilne luči in znižanje hitrosti na 60 km/h, česar pa skoraj nihče ne upošteva. Bolj razmisleka je bilo nadaljevanje, saj so po 20-ih minutah imeli probleme z dvema mulcema, ki sa se s flašami v roki sprehajala iz ene strani tunela na drugo, so jih sicer policisti dobili, tako, da kakšnih hudih posledic ni bilo.

DostMam - Imajo protokole, kdaj se vožnja v tunel zapre.


Noben oz. delno jih pa upoštevajo, ker so pravilno uporabljene le v kakih 10% primerih. Drugače pa je vedno false positive. Pač po mojih izkušnjah.

UganiKdo ::

In zaradi tako idiotskeg razmišljanja, v kombinaciji s supersposobno zelenjavo potem pride do sranja. Če se prižge pred tunelom 60 km/h, to pomeni, da je max hitrost 60 km/h. Povsem neodvisno od tega kaj si posamezni kreteni domišljajo da je varno ali kakšne izkušnje si kdo domišlja da ima.

solatko ::

UganiKdo - Si spet pozabil tablete vzet? Sem morda napisal, da se jaz ne držim te omejitve ali napisal, da so redki, ki se jo, vsaj tako pravijo DARS-ove kamere v takih primerih, kot tudi to, koliko voznikov spoštuje rdečo luč na semaforju pred tunelom. Daj vzemi tablete, abstinenca je lahko škodljiva.
Delo krepa človeka

ParaEagle ::

Ta ponedeljek, ko je bila v gorenjskem tunelu omejitev 60, je bila povprečna hitrost res 110, se pravi enako kot pa če ne bi bilo nič. Meni se je najbolj varno zdelo zmanjšat na 75, pač ni vse omejitev hitrosti, moraš gledati tudi razliko v hitrosti napram ostalim. Enako kot če bi zmanjšal na 40 pri izklučevanju, bi jo tudi hitro fasal od zadaj.
Meni omejitev 60 pomeni veliko nevarnost, in sem z očesi iskal to nevarnost ampak je ni bilo, ostalim pa očitno ne pomeni nič. Čez rdečo pa seveda tudi ne bi šel. Kvečjem bi poklical policijo za več informacij kdaj približno se bo tunel odprl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ParaEagle ()

solatko ::

ParaEagle - Samo potrjuješ moje pisanje. V MB je omejitev na mestnih vpadnicah 70, če se držiš te omejitve (75), se ti nalimajo na odbijač, blendajo, mahajo,... povprečno je med 90-100 in tudi čez, razen, ko se komunalci postavijo in merijo (redko).
Delo krepa človeka

DostMam ::

Kar potrjuje pisanje UganiKdoja. Če nekdo misli, da 70 pomeni lahko tudi 75, se drugi boji, da bo fasal v rit, zato raje "varno" vozi 80, ustraši naslednjega in smo nenkrat na "varnih" 110 pri omejitvi 60. V tunelu. Ali pa kjerkoli drugje.
Ko "odšteješ" persona non grata, ima UganiKdo kar prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

UganiKdo ::

Hja, psihopati za svoje kretensko obnasanje iscejo razloge vsepovsod drugje kot v njihovi zablojeni psihi.

Samo poglej nasega dementnega reveza, ki v vsakem postu, ki govori o kretenih na cesti vidi sebe. Glede na iditozme, ki jih prodaja in njegove bolne anekdote, bo ze nekaj na tem.

DostMam: PNG in PR ni enako:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

DostMam ::

UganiKdo, danes, 11:05:06
"DostMam: PNG in PR ni enako:) "
Se opravičujem in vam želim čimprejšnje napredovanje.

solatko ::

UganiKdo - Tablete vzem.
Delo krepa človeka

predi ::

Tablete je pozabil vzeti nekdo blizu Velenja.

https://www.vecer.com/kronika/video-pog...

Sinoči so neznani storilci na prehodu za pešce s hitrostno oviro pri Velenjskem jezeru preko ceste med droga prometnega znaka in javne razsvetljave napeli prozorno folijo.

To je zabeležil tudi naš bralec, ki nam je posredoval videoposnetek. Povedal je, da je bilo v tistem času na območju veliko megle in je bila zato izjemno nizka vidljivost.


val46 ::

To, da je ta, ki je t video posnel, tudi to naredil, pa ni variante verjetno a? No, razen če se peljeta dva avta na uro tam mimo, da je imel še čas "pobegnit" ...

UganiKdo ::

DostMam je izjavil:

UganiKdo, danes, 11:05:06
"DostMam: PNG in PR ni enako:) "
Se opravičujem in vam želim čimprejšnje napredovanje.


Hvala, sem prepričan, da mi bo uspelo :)

solatko je izjavil:

UganiKdo - Tablete vzem.


Nauči se vozit brez kršenja prometnih predpisov in nepotrebnega ogrožanja ostalih udeležencev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Že znam, ampak namerno polnim državni proračun, sedaj, ko je minus.
Delo krepa človeka

Ahim ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Že znam, ampak namerno polnim državni proračun, sedaj, ko je minus.

To se da poceti tudi brez ogrozanja drugih ljudi ...

DostMam ::

Ta je DOBRA!

DostMam ::

Iz druge teme:

šernk je izjavil:

Kaj delajo avtošole nimam pojma. Nazadnje sem vozil za eno avtošolo...omejitev 90km/h oni pa lepo 60km/h. Varno ane? Za njimi pa 13 vozil v koloni!!!!!
Škoda ker se mi je mudilo na poroko ravno takrat, ker drugače bi šel za njimi in vprašal inštruktorja, če je že kdaj držal CPP v roki.


Sprašujem se kdo je "talent". Inštruktor ali tisti, ki zamuja na poroko? Sprašujem se, kolikšno je okno sprejemljive hitrosti, da se "talentu" še ni treba umikati vozilom za seboj. Kaj šteje za kolono, ki se ji "talent" mora umakniti? 2, 3, 10 vozil? Sprašujem se tudi kako ravnati s "talenti", ki so pripravljeni povoziti otroka na cesti samo zato, ker ta pač še ne obvlada prometa(*)?

Ugotavljam pa, da so nekateri "talenti" res cepljeni proti detektorju lastnega prekomernega egoizma.

(*) Vajenca v avto šoli imam za nebogljenega otroka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

delavec44 ::

Če imaš izpit, potem veš, da je kolona 3 vozila ali več.

m0LN4r ::

Ce vam kaj ni vsec (tempo prehiter, vi pa ovirate hitrejse) imate javni promet. Tam je hitrost ca. po vasem okusu.
Grozno je, da se promet samo v Sloveniji upocasnjuje, ker bi se vsaka na pol slepa "babica" ali "strahopetec" ali pa "CPP Nazi, ki sploh nic ni krvav pod kozo" z vidnim poljem 70 stopinj in motoricnimi sposovnostmi crknjenega konja spravi na cesto in potem vozi 20-30% pod omejitvijo, ker se njemu tako fino zdi.

Tempo vsakdanjika je vedno hitrejsi, casa imamo vedno manj, ce ne dohajate pejte na bus.
Ce se hocete penzionisticno furat, to lahko pocnete na vlaku.

Ni treba bit bolj papezki od papeza, teorija je eno, realnost pa drugo. Slovenija je tako mala drzava, da se sploh ne zavedate, da pa prides iz enih rovt v druge rovte, kjer ni avtoceste, pa traja, 3x dlje kot na zahodu, ker se jajcate po cesti.

Druga stvar je ta nov zarukani trend ozenja cestista, da imajo te "babice" se vecji strah se malo podvizati na cesti. Sej ne recem, da se mora 120 peljat po regionalki, ampak vsaj po ravnici bi lahko sel clovek 90.

Glede cest pa poiscem takoj sliko kaj mislim.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Jazon ::

Ja, jaz tudi ne vem kaj se dogaja.
Včasih sem lahko iz Murgel do Gorice prišel v 42 minutah, zdaj rabim pa najmanj 52 minut. Je mogoče kriva starost?

m0LN4r ::

To je ta nov trend, ki ga opazam prinas. Ta cesta je imela prej crto na sredini in bila cela sfukana 20 let.
Zdaj so nafukali te crte ob strani, da kao navidezno skrijejo sfukane robove asfaltirane povrsine, cesta je ze tko al tko ozka, da dva sleperja imata problem.
To se pac tak ne dela leta 2020. Ce se se vlece te crte ob strani, se naj pred tem cesto razsiri za vsaj en meter asfaltirane povrsine.
In to sranje zdaj delajo po celi Sloveniji boljkone. Pa to je se boljsi primer, obstajajo ceste, kjer so samo to belo crto nafukali, cesta je pa levo desno vsaj pol metra v razsulu.



Ali pa to, slika je iz 2013, torej ze skoraj 10 let. Od tega so ze 5 let nafukali table 50km/h in ponekod je polovica tega desnega pasa v nevozljivem stanju. Ampak ja, dejmo levo desno vrte potegnit, na ze tako ozkih cestah, pa dajmo sanirat v naslednjem desetletju, mogoce, dokler se kdo ne ubije.


Tak se pa to dela drugje ze 10 let nazaj (sliko sem naredil svezo danes zjutraj na poti do sosednje vasi):


Cesta je siroka, da se bi lahko vzporedno peljali trije sleperji, komot. Ali pa ce kdo prehiteva lahko to stori mirne duse, saj je prostora za 3-4 avte vzporedno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Ce vam kaj ni vsec (tempo prehiter, vi pa ovirate hitrejse) imate javni promet. Tam je hitrost ca. po vasem okusu.
Grozno je, da se promet samo v Sloveniji upocasnjuje, ker bi se vsaka na pol slepa "babica" ali "strahopetec" ali pa "CPP Nazi, ki sploh nic ni krvav pod kozo" z vidnim poljem 70 stopinj in motoricnimi sposovnostmi crknjenega konja spravi na cesto in potem vozi 20-30% pod omejitvijo, ker se njemu tako fino zdi.

Tempo vsakdanjika je vedno hitrejsi, casa imamo vedno manj, ce ne dohajate pejte na bus.
Ce se hocete penzionisticno furat, to lahko pocnete na vlaku.

Ni treba bit bolj papezki od papeza, teorija je eno, realnost pa drugo. Slovenija je tako mala drzava, da se sploh ne zavedate, da pa prides iz enih rovt v druge rovte, kjer ni avtoceste, pa traja, 3x dlje kot na zahodu, ker se jajcate po cesti.

Druga stvar je ta nov zarukani trend ozenja cestista, da imajo te "babice" se vecji strah se malo podvizati na cesti. Sej ne recem, da se mora 120 peljat po regionalki, ampak vsaj po ravnici bi lahko sel clovek 90.

Glede cest pa poiscem takoj sliko kaj mislim.

Zastoje povzročajo predvsem divjaki, ki mislijo, da so nadpovprečni vozniki. V resnici pa so s svojim stilom hitre vožnje, polno prehitevanj in kurčenja nad počasnejšimi, glavni krivci za nastajanje zastojev.

Nagle reakcije (pospeševanje in zaviranje) ter pogoste menjave voznega pasu so nekaj, kar nam daje občutek hitrosti, pa čeprav s tem v praksi ne pridobivamo časa. Protistrup zastojem pa je ravno obratna tehnika zmernega pospeševanja, zaviranja in čim manj pogosto menjavanje voznega pasu.

Za rešitev problema nastanka fantomskega zastoja obstaja zelo preprosta rešitev, ki pa ji v praksi očitno nismo kos. Povečanje varnostne razdalje, vožnja s kar najbolj konstantno hitrostjo in ne prepogosta menjava voznih pasov. Ker, kot vsak dan ugotavljamo na slovenskih cestah, temu veliko voznikov ni kos ali pa zaradi stresa, časovne stiske in občutka, da bomo prišli prej, če bomo pogosto pospeševali (in zavirali)

A safer speed limit can achieve more uniform speeds and reduce dangerous midblock acceleration, while adding little to overall journey times. Research from Grenoble, France has shown that a speed limit of 30 kmph (18.64 mph) rather than 50 kmph (31 mph) only added 18 seconds of travel time between intersections 1 km (.62 miles) apart. Lower speed limits may even reduce congestion in some cases, as they reduce the likelihood of bottlenecks. This has been observed in Sao Paulo, where lowering the speed limit on major arterials reduced congestion by 10 percent during the first month of implementation, while fatalities also dropped significantly.

Kdor ima mentalne probleme, ki jih rešuje s hitro vožnjo na javnih cestah, naj vljudno odjebe na temu namenjena dirkališča, kjer bo lahko svojo bolezen "zdravil" brez ogrožanja ostalih udeležencev (in povzročanja zastojev). Ali pa naj raje uporablja javni prevoz.

m0LN4r ::

Jazon je izjavil:

Ja, jaz tudi ne vem kaj se dogaja.
Včasih sem lahko iz Murgel do Gorice prišel v 42 minutah, zdaj rabim pa najmanj 52 minut. Je mogoče kriva starost?

Mogoce starost, mogoce pa podzavestno pocasneje vozis, ker je slabsa cesta in se vsi pocasneje vozite.

Jaz, ce grem po isti "stari" cesti po "novih" omejitvah do MB, rabim danes 20 minut dlje, kot 15 let nazaj, ce se vozim po vseh nasranih omejitvah, ker se ceste ne zrihta letu 2021 primerno. Vsakih 300-500 metrov je tabla 60, na 70km dolgi relaciji.
Dve vdolbini, ki sta na tej relaciji in sta kot toboganski katapult se iz mojga otrostva, sta se vedno tam. Spremenilo se je tocno nic.

Mogoce bere kdo iz ministrstva:
Sogenannte „Sparquerschnitte“ oder eng dimensionierte Straßenquerschnitte verlangsamen jedoch den Verkehrsfluss, können eventuell zu erhöhtem, aber auch gesenktem Unfallrisiko führen. Sie stellen auf lange Sicht keinen zufriedenstellenden Ausbauzustand dar.


https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Za rešitev problema nastanka fantomskega zastoja obstaja zelo preprosta rešitev, ki pa ji v praksi očitno nismo kos.
Fantomski zastoj je v tvoji glavi, ker se najdeta dva nesposobna, ki ne vesta prehiteti kamion od pomurskih mlekarn, potem pa vsi ostali za njim serjemo.

Divjak s tem nima problema, ker bo prehitel kamion in nadaljeval pot z visjo hitrostjo, do nasledje ovire.

Po pol miljona km, vem zelo dobro koliko casa prisparam na 100km dolgi poti recimo, tudi vem, kaj to za mene pomeni na poti do sluzbe, ce sem pred 30 avti na semaforju ali pa za 30 avti.

Za rešitev problema nastanka fantomskega zastoja obstaja zelo preprosta rešitev, ki pa ji v praksi očitno nismo kos. Povečanje varnostne razdalje, vožnja s kar najbolj konstantno hitrostjo in ne prepogosta menjava voznih pasov. Ker, kot vsak dan ugotavljamo na slovenskih cestah, temu veliko voznikov ni kos ali pa zaradi stresa, časovne stiske in občutka, da bomo prišli prej, če bomo pogosto pospeševali (in zavirali)
Najprej bo treba zacet delati ceste, da se lahko konstantno peljes 100-110 varno po regionalki. Pa se pol se bodo nasli pacienti, ki vmes jajcajo 60-70, ampak ce bi bila cesta dovolj siroka in varna za prehitet, tudi te anomalije nebi bile problem, ker jih lahko hitreje, varneje, prakticno kadarkoli prehitis.

Relacija Landau ad Isar - Braunau am In je 70 kilometrov, po regionalki, kjer je veliko kamionov ipd. porabim tocno slabo uro, ca. 55 minut, tocno izmerjeno, veckrat. Ker lahko pocasnele prehitim in tempolimit je za nekajkrat visji in konstantnejsi.
Bogojina - Maribor do Stuka je 70km, pot pa traja, se ne zajebavam, uro pa pol. To je 50% dlje za isto razdaljo.
Zakaj? Ker so nasrane table 60 vsepovsod po novem, vmes pacienti, ki tam serjejo z 50kmh, ceste pa so neprimerne za prehitevat taksne paciente.

Ja teorija na 24ur je res super. Samo se praksa ti manjka na cesti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Divjak s tem nima problema, ker bo prehitel kamion in nadaljeval pot z visjo hitrostjo, do nasledje ovire.

Že s prvim odgovorom dokazuješ, da ti niti malo ni jasno, kaj kažejo raziskave (in zdrava kmečka pamet vseh, ki na cesti ne zdravimo svojih mentalnih motenj z domišljanjem, da smo Ayrton Senna na Monaco Grand Prix).

m0LN4r je izjavil:

Po pol miljona km, vem zelo dobro koliko casa prisparam na 100km dolgi poti recimo, tudi vem, kaj to za mene pomeni na poti do sluzbe, ce sem pred 30 avti na semaforju ali pa za 30 avti.

V resnici pa nimaš pojma, koliko si dejansko pomagal pri nastajanju zastojev, tako kot vsi divjaki pred teboj.

m0LN4r je izjavil:

Ja teorija na 24ur je res super. Samo se praksa ti manjka na cesti.

Ti že veš. Zanimivo pa, da ko sem nekaj let delal kot terenski komercialist, kjer sem vsak teden opravil 1000+ km na različnih koncih Slovenije, tako po avtocestah, kot najrazličnejših regionalkah in mestnih centrih, nisem nikoli zamudil na noben sestanek, ne glede na oddaljenost ter številom sestankov v enem dnevu, z redkimi izjemami zaradi kakšne večje nesreče in posledičnega zastoja, ki se mu nisem mogel izogniti. Pa sem vedno vozil po teh "teorijah" in CPP ter po koncu dneva nikoli bil živčna razvalina zaradi razburjanja nad "polži" na cesti in lovljenjem tako dragocenih minut s katerimi se lahko nato hvalim v vaški gostilni ali na forumu (večkrat videno tudi pri nekaterih sodelavcih, ki pa so kljub temu opravili enako število sestankov in ostalih zadolžitev, kot tisti, ki smo vozili po CPP in "teorijah").

Je pa tudi res, da nimam frustracij zaradi velikosti mojega "premoženja" ali težav z impotentnostjo, zato verjetno težko razumem divjake, ki morajo to "zdraviti" za volanom.

m0LN4r ::

Tvoja klobasa se vedno ne spremeni dejstva, da za 70km v zgornjem primeru na regionalki porabim 50% oz. pol ure dlje. Pa so divjaki tu in tam, zastoji tudi. S tem, da si prinas divjak, ce se peljes 80, tam pa si divjak, ce se peljes 130. Ti bom se enkrat nalimal, ker ne dojames:


Tu se vec kot 50 ne smes peljati, prehitevanje je zelo nevarno oz. nemogoce varno, zaradi ceste. NASTANE KOLONA, ki se vlece simpl.
Ta cesta in se marsikatera ne izpolnjuje niti priblizno minimuma, ki je sledec:



Ce bi mi imeli urejeno cestiste sirine 11metrov in 8 metrov asfaltirane RAVNE povrsine, bi to izgledalo takole:


In tukaj konstantna voznja z 100km/h ni noben problem, tudi prehiteti z 120 ni problem, pa nihce te ne bo oklical za divjaka. KOLONE NI oz. jaz je se nisem videl, pa se vozim vsak dan. Konstantna hitrost je nad 90km/h, do that in SLOWenia.

Saj razumem, da NOCES razumeti o cem SE gre.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

maticb492 ::

Saj tu ne govorimo o divjanju po mestih in dvopasovnicah. Recimo znana cesta AC izvoz Žalec - Velenje.

Če se ti spredaj pojavi en idiot, ki vozi celo pot 50-60, namesto 90 po delih kjer je omjeitev 90, boš 5-10 minut dlje vozil. Prehitevaš ga legalno (ne preko polne črte) lahko samo čisto pri izvozu, ali pa ko prideš do razcepa za Dobrna, naslednja opcija si pa že itak v Vinski Gori. Vmes je nepretrgano polna črta, kar je prav, ker je cesta dokaj nevarna za prehitevat.

Razumem recimo, ko je tovornjak spredaj in je profesionalni voznik notri in tista ne vem kok tonska stvar res ne more vozit hitreje, ampak vsak avto, ki gre čez tehničnega leta 2021, bi pa lahko vozil vsaj 70-80 po ta isti cesti. Zdaj koga krivit tukaj ne vem, ali bi tak voznik sploh lahko imel izpit, ker jaz razumem, da če si nekdo ne upa vozit več kot 60, potem ga ni pravilno forsirat vozit več kot 60, ker bo to nevarno.

Je pa na tej cesti ponavadi tako da naletiš na takšnega idiota, in potem se nabira kolona pred/za tabo in vsi lepo skoraj polovico pod omejitvijo po taktu tistega spredaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

6bt9hmDwY ::

Molnar, ja, ceste so v slabem stanju, še tudi v slabšem verjetno bojo. In na cesti imaš vse živo šoferjev, od nadzvočnih pa do polžev. Tako to pač je, lahko se jeziš na forumu, verjetno pomagalo prav veliko ne. Tudi jaz sem nekoč prehiteval vse živo, vse odseke sem imel naštudirane, avto je 'letel kot metek' in je bilo škoda ne pognati 'konjev'. Potem pa me je minilo. Zdaj... Zdaj vozim kot penzionist, nikamor več se ne mudi, res ne. Zanimivo, da na podoben 'vozniški staž' imava tako različno dojemanje, izgleda sicer, da sem jaz precej bliže dejanski penziji, vse pomembne stvari počakajo tudi, če zamudim. Nimam nobene slabe vesti, če se mi kdo prilepi za rit, se navadno sicer umaknem in si mislim svoje, ampak omejitve so tam z razlogom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 6bt9hmDwY ()

m0LN4r ::

Itak, da so tam dali (slika zgoraj) 50 z razlogom, ampak naredi se nic oz. malo ravno zaradi tega, ker vsem dol visi in vsi samo mahajo, pa saj dobro je, tako kot je, boljse ne more biti.

Zanimivo, da na podoben 'vozniški staž' imava tako različno dojemanje,
Po mojem niti ne, edino to, da sem se jaz navadil voziti konstantno 100, ker to cesta dopusca in mi je kr velik presek, ko pridem "domov" in vidim, da je stanje slabse, kot prej in da je za Slovenca nova normalnost se voziti 50 po sfukanih cestah.
Sprasujem se samo, kam gre ves ta denar, ze ce samo DDV pogledamo, je za nekaj % visji, kot tukaj gori. Pa tukaj gori, je nekaj kilometrov vec asfalta in fundamenta narjenega na kvadratni kilometer.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

maticb492 je izjavil:

Recimo znana cesta AC izvoz Žalec - Velenje.

Službeno sem se tam več let vozil enkrat na teden iz Ljubljane do različnih delov Koroške in nazaj. Tudi sam sem večkrat naletel na situacijo, ko je eno vozilo (tovornjak ali osebno, tudi kakšen traktor) povzročilo kolono, tako da povsem razumem, da to nikomur ni všeč. Ampak normalen voznik bo v takšni situaciji pač požrl slino in se sprijaznil s tem, da bo na cilj prišel kakšno minuto kasneje, divjaku pa bo to sprožilo psihotični napad zaradi katerega bo pričel voziti brez ustrezne varnostne razdalje, po možnosti trobil in čakal na minimalno priložnost, ko bo lahko agresivno prehiteval in bil pripravljen za to tudi tvegati varnost ostalih udeležencev v prometu in v kolikor bo na cilj prišel nepoškodovan, bo iz avta stopil kot živčna razvalina ter se nato za šankom jezil nad "nesposobneži" ter na forumu nato diplomiral iz ustreznosti cestišč v Sloveniji. Seveda bo tak povsem neustrezno divjal tudi v večini drugih situacij in s tem marsikje (poleg ogrožanja življenj) povzročal ravno tiste zastoje, ki jih tako zelo sovraži.

m0LN4r ::

Potem lahko dandanes poziras slino po celi drzavina vsakih 15 minut.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Daj ti ze potegni ven to glavo iz riti in nehaj nabijat o fantomskih zastojih ranga Los Angeles. Prinas ni niti priblizno tolko avtov na eni jebeni regionalni cesti, da bi do tega prislo.

Je pa jebeno, ko na vsakih 5 minut naletis na "ne mudi" se ali "ni sposoben" pacienta, ki ovira celoten prometni tok z 40-50% nizjo hitrostjo od toka, za piko na i pa slucajno za njim en sleper in imas najboljso kombinacijo za naslednjih nekaj kilometrov.

PS: Ja, saj to je tudi en tak Slowenski fenomen, da si divjak, ker se hoces peljati 90. Balkane, balkane moj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

sheeshkar ::

m0LN4r je izjavil:

Je pa jebeno, ko na vsakih 5 minut naletis na "ne mudi" se ali "ni sposoben" pacienta, ki ovira celoten prometni tok z 40-50% nizjo hitrostjo od toka, za piko na i pa slucajno za njim en sleper in imas najboljso kombinacijo za naslednjih nekaj kilometrov.

Res zanimivo, kako točno določen profil voznikov na tem forumu "vsakih 5 minut" doživlja takšne situacije in to do te mere, da se jim to zdi izjemen problem slovenskega prometa zaradi katerega na forum besno lepijo slike cestišč in imajo "doktorate" iz vožnje, medtem ko ostali, ki zagovarjamo predvsem CPP in mirno vožnjo, tega niti približno ne doživlja tako pogosto ter se jim to ne zdi tako velik problem.

Hmm, kot da nekateri vozijo PREHITRO in se jim, poleg dejanskih "polžev", tudi normalna vožnja po CPP zdi "oviranje" prometa? :))

m0LN4r je izjavil:

PS: Ja, saj to je tudi en tak Slowenski fenomen, da si divjak, ker se hoces peljati 90. Balkane, balkane moj.

"Balkansko" je predvsem to, kako nekateri mislijo, da je dejansko kakorkoli pomembno, kaj oni "hočejo" početi na cesti.

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

sheeshkar je izjavil:

Research from Grenoble, France has shown that a speed limit of 30 kmph (18.64 mph) rather than 50 kmph (31 mph) only added 18 seconds of travel time between intersections 1 km (.62 miles) apart.

Se rpavi za vsak km poti izgubis se ddoatnih 18 sekund (poleg casa, ki ga ze tako porabis za pot)? In to naj bi bilo na koncu hitrejse, ali je tvoj argument zgolj da je "bolj pretocno" - ce je slednje, je menda jasno da ker morajo ljudje prej na pot, da sploh lahko prevozijo isto razdaljo ob nizjih omejitvah, pride promet bolj enakomerno razporejen (tisti, ki startajo blizje cilju, ne startajo toliko prej zaradi dodatnih zamud kot tisti, ki morajo zaceti dlje od cilja), ampak to je res tudi ce ne znizas omejitev ... pac vec casa ljudje zapravijo. Se ena taka zelo ocitna: ce bi sli na pot brez avta, bi bilo zastojev na cesti se manj ;)

m0LN4r ::

Hmm, kot da nekateri vozijo PREHITRO in se jim, poleg dejanskih "polžev", tudi normalna vožnja po CPP zdi "oviranje" prometa?
To smo ze razcistili, zakaj je slovenski CPP na odprti ravnici 50kmh, tu pa tam celo 60kmh, pri severnih sosedih pa 100km/h, ampak si ze ocitno pozabil. Vzrok - posledica, slabsanje ze tko slabih neoptimalnih cest. Pac razvoj v rikverc iz 90 na 50 ti pa se ploskas zraven. Saj lahko generalno razglasimo 50 izven in znotraj naselja enotno, razlike nebi bilo nobene. Bi pa prisparali ogromno denarja pri postavljanju tabel.

Res zanimivo, kako točno določen profil voznikov na tem forumu "vsakih 5 minut" doživlja takšne situacije in to do te mere,
Kdo ti je pa kriv, ce ti pogled ne seze ven iz Ljubljanske kotline in si se nazadnje vozil pred 20 leti izven kotline.
Normalno, da se ti 50 po nasem CPPju zdi nekaj normalnega, ce hitrejsega CPP nisi vajen.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Ahim je izjavil:

sheeshkar je izjavil:

Research from Grenoble, France has shown that a speed limit of 30 kmph (18.64 mph) rather than 50 kmph (31 mph) only added 18 seconds of travel time between intersections 1 km (.62 miles) apart.

Se rpavi za vsak km poti izgubis se ddoatnih 18 sekund (poleg casa, ki ga ze tako porabis za pot)? In to naj bi bilo na koncu hitrejse, ali je tvoj argument zgolj da je "bolj pretocno" - ce je slednje, je menda jasno da ker morajo ljudje prej na pot, da sploh lahko prevozijo isto razdaljo ob nizjih omejitvah, pride promet bolj enakomerno razporejen (tisti, ki startajo blizje cilju, ne startajo toliko prej zaradi dodatnih zamud kot tisti, ki morajo zaceti dlje od cilja), ampak to je res tudi ce ne znizas omejitev ... pac vec casa ljudje zapravijo. Se ena taka zelo ocitna: ce bi sli na pot brez avta, bi bilo zastojev na cesti se manj ;)

Pa naj naredijo raziskavo zakaj traja pot od Bogojine do MB po regionalki 70km/90minut, od Laundau - Braunau 70km/60minut, 1800 sekund razlike. - Divjaki? Fantomski zastoji? CPP? Nikoli ne bomo izvedli.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MrStein ::

Kolega, naše je najboljše in brez napak.
Očitno si preveč časa v tujini in si pozabil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::

Ahim - Če bi bil dolgo na prometni sceni v S-T bi vedel, da poženem, ko sem sam, na prazni cesti, torej eventualno ogrožam samo sebe.

DostMam - Kolona prvi +2, torej trije.

m0LN4r - To je pravilno, če ni sposoben peljat hitreje naj gre toliko, samo niso nobenemu od teh povedal, da so v prekršku in naj se na primernem mestu umaknejo, da grejo hitrejši mimo, policaji pa tega ne sankcionirajo, razen po nekaj km vožnje v taki koloni. Tudi tebi javni preveoz nebi škodil, če takih stvari mirno ne preneseš, mene moti samo to, ko tako kolono srečam, ravno zaradi takih, ki ne znajo ali nočejo vozit počasneje.
Ni ti treba požirat slino, greš na javni prevoz in to v tvojem imenu počne voznik taxi-ja ali avtobusa. V javnem prometu ne boš toliko trpel, verjemi ali pa se s tem sprijazni, veš, mučit živce, ni zdravo.

Jazon - Še vedno z lahkoto pridem v 40-ih minutah, verjetno ti reflexi malo slabše služijo ali pa si kupil kakšne gare, ki ne grejo nikamor.

sheeshkar - Strokovnjak se je oglasil. Noben normalen voznik ne prehiteva kolono, tudi, če vozi 30. Ampak najti bi morali način, da take voznike z nečim prisilimo, da se na primernem mestu za minuto umaknejo, to bi moral bit interes tako policije, kot upravljalcev lokalnih cest. Je preveč mrtvih na cestah pa se s tem, kljub temu, nihče noče ukvarjat amopak celo trdijo, da to umirja promet. Hvala lepa v imenu vseh tistih, ki smo ob srečanju počasne kolone, morali reševati svoja življenja pred tistim, ki take kolone niso prenesli in so šli prehitevat v škarje ali karambole s kopico mrtvih. Res je, vse kar piše mOLN4r se na slovenskih cestah dogaja vsak dan v vseh vremenskih razmerah, razen, ko zapade malo več snega, takrat se pa lahko voziš kot ti paše in pred tem, strokovnjaki nebi smeli tiščat glave v pesek. Imaš voznike ki so extremno počasni, na drugi strani pa take, ki so extremno hitri (če prav za to niso usposobljeni in so zato zelo nevarni), vmes pa plejado normalnih, ki to vse mirno prenašajo in se pač prilagajamo, je pa vsekakor moteče, saj vožnja ni enakomerna in tekoča.

maticb492 - Nikjer ne piše, da moraš vozit na zgornji meji omejitve, piše pa, da ne smeš neupravičeno ovirat prometnega toka in samo to bi bilo potrebno nesposobne voznike navadit in bi promet potekal normalno, ampak kaj, če je interes lupit tiste, ki radi vozijo malo prehitro. Če se pa pišeš prav pa niti to ni problem.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Jaz mislim, da je problem neurejenih cest v zlatarskih cenah asfalta oz. 1km, ker prinas je asfalt in soder zelo drag. Delavec pa ima 3 jurje place.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Jazon ::

solatko je izjavil:


Jazon - Še vedno z lahkoto pridem v 40-ih minutah, verjetno ti reflexi malo slabše služijo ali pa si kupil kakšne gare, ki ne grejo nikamor.


Možno ja, da so refleksi...
Evo ti moja trasa pa probaj, ob delavnikih nekje med 6h in 18h.
https://www.viamichelin.com/web/Smart_r...

solatko ::

Jazon - Ti misliš NG, jaz sem mislil staro GO, do nove pa 33 minut polna kapa časa.
Delo krepa človeka

ParaEagle ::

Ceste povsod itak da ne bodo nikol dobre. Ampak tudi pri nas se da 130. Ravno zadnjič je za mano pred Brnikom eden vozil hitro ene 110-120 in ga nisem hotel ovirat in sem potem pri vključevanju na glavno potegnil prve 3 prestave do konca in prišel do 130, in se ga končno losal za vsaj 500m, in to zjutraj v megli. Po enaki cesti še popoldne kdo sem pa tja vozi 60, čeprav v povprečju se vozi nekje 80. 80 je že približno, čeprav tudi že intenzivno gledam za možnosti za prehitevanje, 80-120 se že kar da prehitet, če je nasproti vsaj malo luknje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ParaEagle ()
««
203 / 293
»»