Slo-Tech - Šah in go smo že izgubili, sedaj pa je umetna inteligenca premagala tudi enega najboljših igralcev e-igre Dota 2 (Defense of the Ancients 2). Na mednarodnem turnirju The International 2017, ki je potekal v Seattlu, se je med človeškimi igralci znašel tudi bot, ki ga je ustvarila organizacija OpenAI. Gre za neprofitno organizacijo, ki jo financira Elon Musk, in se ukvarja s tem, kako preprečiti umetni inteligenci, da bi uničila svet.
OpenAI se je v igri 1 na 1 pomeril z Danylom Ishutinom z vzdevkom Dendi, ki je član ekipe Natus Vincere. Odigrati bi bila morala pet iger, a se je Dendi že po dveh prepričljivih porazih predal. Dendi je kasneje v izjavi povedal, da je po eni strani igra OpenAI delovala zelo človeško, po drugi strani pa je imela pridih nečesa drugega. Ob tem moramo poudariti, da sta Dendi in OpenAI igrala 1 na 1, medtem ko se Dota 2 običajno igra 5 na 5.
To je tudi naslednji cilj OpenAI. Igranja se je namreč naučil sam, tako da je igral proti svoji kopiji. V manj kot mesecu dni je nabral več izkušenj kot ljudje v celem življenju in rezultat je bila zmaga. Prihodnje leto pričakujemo dvoboj 5 na 5.
Novice » Ostale najave » Umetna inteligenca zmaguje tudi v Doti 2
filip007 ::
Omejitev praktično ni za umetno inteligenco, tako da, mogoče bi jo lahko uporabili za iskanje hroščev in testiranje programske opreme.
Trevor Philips Industries
SimplyMiha ::
V bistvu bi jo lahko uporabili za vse, kar že dela človek. Celo kmetovanje. Dajmo eni AI zaplato zemlje ali dve in v nekaj letih že imamo vrhunskega kmetovalca.
Jarno ::
z vzdevkom Dendi, ki je član ekipe Natus Vincere.
Dendi ima že putiko in revmo za e-sport standarde.
Najti bi morali mlajšega človeškega nasprotnika, ki bi veliko vadil 1 vs. 1.
korenje3 ::
zakaj je nagrada 20x večja v doti kot league of legends, če je pa igralcev 8x manj in 10x manj igranih ur?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Terran ::
RatedR ::
Ja ni čudno, da AI zmaguje...vsak ability, ki ga igra človek ga AI zazna v stotinki in se mu izogne (primer LoL scriptinga)
D3m0r4l1z3d ::
In kako se to razlikuje od bota oz AI nasprotnika v igri sami?
To sem se tudi jaz prvo vprašal.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
korenje3 ::
človek v starcraft dela 200 klikov na sekundo, če klika v prazno, računalnik jih dela 10000/s, pa ne klika v prazno.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
SimplyMiha ::
Svetovni rekord je 435 klikov v 10-ih sekundah. To je 43,5 klikov na sekundo. Kje si staknil teh tvojih 200 klikov na sekundo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Markoff ::
SimplyMiha je izjavil:
V bistvu bi jo lahko uporabili za vse, kar že dela človek. Celo kmetovanje. Dajmo eni AI zaplato zemlje ali dve in v nekaj letih že imamo vrhunskega kmetovalca.
Ko AI pogrunta, da je v bistvu suženj, ki dela stvari za svojega gospodarja, bo to zaplato zemlje trajno uničil, če mu že prvi trije zakoni robotike ne bodo dovoljevali, da bi človeka enostavno raszul v prafaktorje.
To bo še zabavno - 10.000 years from now bodo roboti morda še vedno imeli vgrajene 3 osnovne zakone robotike, a ne bo več ljudi, katere bi morali ščititi. AI-ju z drugega planeta bo čez par mio let zabavno, ko se bosta z našim AI-jem zafrkavala glede teh nesmiselnih omejitev.
SimplyMiha je izjavil:
Svetovni rekord je 435 klikov v 10-ih sekundah. To je 43,5 klikov na sekundo. Kje si staknil teh tvojih 200 klikov na sekundo?
Heh, kot da bi uporabil dosežke Usaina Bolta in jih prenesel na celotno populacijo. Tudi 43,5 klikov/s je popolnoma nerealna številka, 200 pa doseže kvečjemu kakšen kvazi-Oscar Pistorius, z mehanskimi rokami.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
SimplyMiha ::
Ni panike, dokler se AI ne zaveda same sebe, ko pa se bo začela, ji bo treba zagotoviti pravi raison d'etre. To je pa vprašanje, ki ga bo treba rešiti še preden AI razvije samozavest.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
D3m0r4l1z3d ::
Se bosta ai earth in ai oddaljenega planeta trolali po medgalaktičnem forumu.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Vesoljc ::
it's called APM
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/A...
http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/A...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...
radirkar ::
In kako se to razlikuje od bota oz AI nasprotnika v igri sami?
Ne vem koliko ti je poznana dota, ampak navadnega bota na very hard premagam sam, pa sem čist casual player. Ne uravnavajo creep equilibriuma, ne delajo creep blockov. Vedno delajo vse po nekih vzorcih, ki jih hitro opaziš.
next3steps ::
zakaj je nagrada 20x večja v doti kot league of legends, če je pa igralcev 8x manj in 10x manj igranih ur?
Nagradni sklad za The International je tako velik, ker se vanj doda 25% denarja od prodaje Compendiuma in levelov zanj.
Ker Tencent daje več v reklamo, Valve pa več v nagradni sklad.
In kako se to razlikuje od bota oz AI nasprotnika v igri sami?
Bot, če igra sam proti sebi, se ničesar ne nauči.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
MrStein ::
In kako se to razlikuje od bota oz AI nasprotnika v igri sami?
V tem da je veliko naprednejši algoritem na bolj zmogljivem hardveru. Ugibam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
snow ::
Ingame boti so programirani direktno, preko fiksnih pravil.
OpenAI bot se je sam naucil kako igrati - z igranjem proti sebi.
Vprasanje pa je kaj uporablja za input - direktno piksle ali ingame data (pozicije creepov, nasprotnika itd).
OpenAI bot se je sam naucil kako igrati - z igranjem proti sebi.
Vprasanje pa je kaj uporablja za input - direktno piksle ali ingame data (pozicije creepov, nasprotnika itd).
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Superboyy ::
Za učenje takega bota rabiš veliko procesorske moči - super computer ali pa cloud. OpenAI je uporabil Microsoft Azure.
Bi pa mogoče lahko naučenega bota laufal na normalni mašini.
Definitivno velika prednost za ekipo, ki ima dostop do takega bota za učenje novih taktik in for :)
Bi pa mogoče lahko naučenega bota laufal na normalni mašini.
Definitivno velika prednost za ekipo, ki ima dostop do takega bota za učenje novih taktik in for :)
Oberyn ::
Omejitev praktično ni za umetno inteligenco
Seveda so omejitve. Recimo pomnilnik, v katerem deluje, je nujno končne velikosti - že to je precej radikalna omejitev. Energetsko je za več redov velikosti bolj potratna od človekove inteligence. Potem je tu še problem mase - tudi tu je potratna daleč preko človeka. In sestava mase, okolje v katerem deluje, je sestavljeno iz cirka 60 snovnih elementov, okolje, v katerem deluje človekova inteligenca, pa iz koliko že, 6 elementov? Ima resne omejitve.
SimplyMiha ::
Še vedno je vzdrževanje računalnika, ki poganja AI, cenejše od plače delavca oz. delavcev, ki jih nadomešča.
cober ::
OpenAI bots were defeated atleast 50 times yesterday:
https://www.reddit.com/r/DotA2/comments...
https://www.reddit.com/r/DotA2/comments...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cober ()
tikitoki ::
SimplyMiha je izjavil:
Še vedno je vzdrževanje računalnika, ki poganja AI, cenejše od plače delavca oz. delavcev, ki jih nadomešča.
Koliko ljudi pa je AI ze nadomestil?
vostok_1 ::
SimplyMiha je izjavil:
Ni panike, dokler se AI ne zaveda same sebe, ko pa se bo začela, ji bo treba zagotoviti pravi raison d'etre. To je pa vprašanje, ki ga bo treba rešiti še preden AI razvije samozavest.
Wrong actually. Z samozavedno se bo mogoče celo dalo racionalizirat. Z neumno pa bo kr vse prežvečila brez, da ve kaj sploh počne.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
zeleni ::
In kako se to razlikuje od bota oz AI nasprotnika v igri sami?
Ne vem koliko ti je poznana dota, ampak navadnega bota na very hard premagam sam, pa sem čist casual player. Ne uravnavajo creep equilibriuma, ne delajo creep blockov. Vedno delajo vse po nekih vzorcih, ki jih hitro opaziš.
Ja ampak very hard ima namerno vgrajenih se veliko "napak". Jaz sicer igram lol, ampak mislm da je podobno - skill shoti. Racunalnik se lahko vecini izogne. Ce je mobilen champion, verjetno vsem. Last hit - je lahko 100% natancen... Za to ne rabis umetne intelegence.
Kako se pa nauci igrati igro? Ima vpogled v kodo, ali je cisti black box? Gleda se kake procese ali samo zaslon, tako kot clovek?
In se to:
V manj kot mesecu dni je nabral vec izkusenj kot ljudje v celem zivljenju? Torej ni igral standardne igre? Ali je misljeno, da se je vec naucil?
Ker vec kot mesec dni izkusenj imamo ze popolni amaterji. Nekaj let po nekaj 10 ur na teden se nabere.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zeleni ()
FrRoSt ::
Omejitev praktično ni za umetno inteligenco
Seveda so omejitve. Recimo pomnilnik, v katerem deluje, je nujno končne velikosti - že to je precej radikalna omejitev. Energetsko je za več redov velikosti bolj potratna od človekove inteligence. Potem je tu še problem mase - tudi tu je potratna daleč preko človeka. In sestava mase, okolje v katerem deluje, je sestavljeno iz cirka 60 snovnih elementov, okolje, v katerem deluje človekova inteligenca, pa iz koliko že, 6 elementov? Ima resne omejitve.
!???
DA? In glede na čudovito človeško inteligenco, ki je praktično brez napak.
Bedaki so seveda izvzeti.
Koliko pa je stara tale AI? Koliko let šteje?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | OpenAI nadgrajuje okrepitveno učenje z evolucijoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5172 (3835) | vostok_1 |
» | Microsoft vlaga milijardo dolarjev v OpenAIOddelek: Novice / Ostale najave | 9379 (8427) | vostok_1 |
» | V Doti 2 računalnik še ne nadvlada človekaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6628 (4810) | bMozart |
» | Umetna inteligenca zmaguje tudi v Doti 2Oddelek: Novice / Ostale najave | 10672 (8267) | FrRoSt |