» »

Revija Joker ne bo izsla avgusta

Revija Joker ne bo izsla avgusta

««
10 / 24
»»

Furbo ::

Okapi je izjavil:

Opis igre je v povprečju delo za dva dni. En dan jo igraš in ugotavljaš, kakšna je, drugi dan napišeš oceno.
Se pravi, lahko napišeš 10 takih iger na mesec. Se pravi bi moral dobiti recimo 100 evrov neto na igro, da bi se to za silo splačalo početi. In nihče ne bi smel pričakovati, da boš igro več kot kakšnih 10 ur dejansko igral.

10 ur eh?

10ur morda zadošča za kake kratke indie zadeve, za marsikaj pa ne.
Verjetno bi moral po isti logiki tudi filmski kritik oceniti film po prvih petih minutah.
Igro bi moral končati, preden spiše opis.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

KnightMare ::

SlimDeluxe je izjavil:

Da niti ne govorimo, da mora biti neka ustrezajoča podlaga... Ne moreš dati človeku, ki je driving sim fan, da recenzira high fantasy RPG, ali pa recimo da napiše recenzijo 3. dela neke serije, če nima predznanja o predhodnikih (ki bi jih dejansko moral preigrati do konca, če hoče imeti povezano nit).

Exactly! Lepo povedano. Sam po odgovorih nekaterih osebkov temu topicu, jih večina Jokerja ne bere, da bi v reviewu igre dejansko kaj izvedela o igri, ampak zaradi njihovega straniščnega humorja. Po svoje je Joker res svojevrsten fenomen - da spišeš polovične recenzije iger in istočasno ohraniš respect več kot 10k bralcev, ni kar tako.

V bistvu je vse skupaj nekje na ravni Angry Joe Show in podobnih Youtube cepcev, ki imajo vsebine za 5 min, delajo pa 30-minutne revije in dostikrat neupravičeno bashajo ali pa dajejo napačne informacije, da so lahko bolj smešni. Kvazi kritiki at best.

BigWhale ::

Za opis igre dejansko ne rabis koncati zadeve. Saj opisujes igralnost, postavitve zgodbe in premiso. Komplet recenzija, kjer se poglobis tudi v zgodbo in zakljucek pa zahteva, da igro preigras. Je pa oboje precej odvisno od tega za kaksen tip igre gre.

KnightMare ::

Sam tukaj je govora o recenziji/kritiki/oceni, ne o opisih. Saj vsaki igri na koncu prilepijo neko oceno, ki je ne bi smel nihče kdor ni vsaj 1x zaključil igre.

BigWhale ::

Kako pa das potem oceno Tetrisu?

KnightMare ::

Tetris nima konca, tako kot nimajo konca multiplayer igre. Ne morš pa to primerjat s klasičnim singleplayerjem, ki ima zgodbo.

Coman1986 ::

Škoda, ampak moramo počakati, dokler se dosežek do sedaj!

BigWhale ::

KnightMare je izjavil:

Tetris nima konca, tako kot nimajo konca multiplayer igre. Ne morš pa to primerjat s klasičnim singleplayerjem, ki ima zgodbo.


In kdo to primerja? A si sploh prebral tisti en bogi odstavek, ki sem ga napisal? :>

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

Kako pa das potem oceno Tetrisu?



In Pacmanu ? :)

Okapi ::

KnightMare je izjavil:

Sam tukaj je govora o recenziji/kritiki/oceni, ne o opisih. Saj vsaki igri na koncu prilepijo neko oceno, ki je ne bi smel nihče kdor ni vsaj 1x zaključil igre.

Potem pa pač računaj 500 evrov za opis igre, če hočeš dobiti profesionalca, ki bo to počel.

Alamar ::

KnightMare je izjavil:

Sam tukaj je govora o recenziji/kritiki/oceni, ne o opisih. Saj vsaki igri na koncu prilepijo neko oceno, ki je ne bi smel nihče kdor ni vsaj 1x zaključil igre.
Itak, da se ne konča vseh single player iger. RPGje, peskovniške, strategije... se preigra toliko, da se vidi vse, ali vsaj veliko večino aspektov igre. Kako bo Sneti recimo preigral nek 100+ ur dolg RPG, po možnosti z več zaključki in zraven še cel kup ostalih špilov ter napisal več kot pol revije? Ni šans, ker imajo premalo ljudi.

BigWhale ::

bambam20 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kako pa das potem oceno Tetrisu?

In Pacmanu ? :)


Pacmana je konc k pojes Binkija, Pinkija, Inkija in Clyda vsaj miljonkrat. ;>

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

bambam20 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Kako pa das potem oceno Tetrisu?

In Pacmanu ? :)


Pacmana je konc k pojes Binkija, Pinkija, Inkija in Clyda vsaj miljonkrat. ;>


Niti blizu nisi :).

Konec je , ko dosežeš 3,333,360 točk.

KnightMare ::

BigWhale je izjavil:

KnightMare je izjavil:

Tetris nima konca, tako kot nimajo konca multiplayer igre. Ne morš pa to primerjat s klasičnim singleplayerjem, ki ima zgodbo.


In kdo to primerja? A si sploh prebral tisti en bogi odstavek, ki sem ga napisal? :>

Sem in se ne strinjam z njim. Dober kritik igro preigra do konca. Je kdo tu špilal Alien Isolation? Prvih 8 ur odličen špil, nadaljnih 8 polom. In kako lahko daš v takem primeru neko objektivno oceno, če ne veš kakšen je v nadaljevanju?

Saj pa nismo več v 90ih da bomo opisovali samo neke mehanike. Kaj pa zgodba, razplet etc?

BigWhale ::

Potem pa povej kako clovek opise Pac Mana in Tetris in Donkey Kong in se eno mnozico iger, ki se jih izdeluje in igra se dandanes.

Netrunner ::

Kaj boste cel avgust razpravljali o jokerju tako, da boste lažje dočakali septembersko številko?

KnightMare ::

BigWhale je izjavil:

Potem pa povej kako clovek opise Pac Mana in Tetris in Donkey Kong in se eno mnozico iger, ki se jih izdeluje in igra se dandanes.

Zdaj me pa že fejst trollaš ane?

Še 1x: Igre, ki jih naštevaš nimajo konca, tako kot nimajo konca multiplayer-only igre. Pri njih vložiš določeno število ur, da spoznaš vse mehanike, vidiš vse mape itd. Kako boš ti nek singleplayer špil z zgodbo ocenil po polovici igranja, če ne veš kako se zgodba odvije, kakšne uganke so še naprej, kakšne misije/level design so proti koncu, a je še kaj novega orožja/equipmenta ali si že vse v prvi polovici dobil, je še kaj novih sovražnikov in bossov al špil reciklira, kar vidiš v prvi polovici?

Še en primer: Nex Machina, ki je zdaj opisan v zadnji cifri Jokera (dobro, da se jim ni treba ozirat na review embargo in lahko sčekirajo posnetke folka na Youtubu). Igra je razmeroma težka in rabiš nekaj časa, da osvojiš najlažjo težavnost. Fora pa je, da vsak naslednji difficulty level doda še en extra stage in šefa. In če ne sčekiraš drugih kritik ali pa posnetkov na Youtubu in preigraš enkrat na osnovni težavnosti in spišeš kritiko, a se ti ne zdi, da delaš igri in razvijalcem krivico?

Ne vem no, to je meni kot da napišeš review sezone TV serije, čeprav si pogledal le par epizod, ampak itak veš kakšen je stil pripovedanja, igra etc. Ni čudno, da ima revija še tolko bralcev, če je pa folku itak vseeno, a recenzist zadevo preigra do konca al sploh nima pojma o čemu piše ... važno, da je v tekstu kup popačenk in humorja za 15-letnike.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

KnightMare je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Potem pa povej kako clovek opise Pac Mana in Tetris in Donkey Kong in se eno mnozico iger, ki se jih izdeluje in igra se dandanes.

Zdaj me pa že fejst trollaš ane?

Še 1x: Igre, ki jih naštevaš nimajo konca,


Napaka. Pac Man in DOnkey Kong imata konec. Bi ti oprostil, če bi bili v letu 2000, ko res vsak ni imel interneta.

KnightMare ::

Joj, ne jemlji vsega tako dobesedno. Cilj igre je lovljenje točk in povzpenjanje po lestvicah, ne priti do konca kot v nearkadnih singleplayer igrah.

Zgodovina sprememb…

McMallar ::

Izkljucno multiplayer igre v Jokerju navadno nimajo ocene. Je samo opis.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

KnightMare ::

Ne vem če bo držalo. Skoraj vsaka, ki jo vpišem v iskalnik na njihovi strani ima oceno zraven.

McMallar ::

V reviji jih naceloma ni.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

bambam20 ::

KnightMare je izjavil:

Joj, ne jemlji vsega tako dobesedno. Cilj igre je lovljenje točk in povzpenjanje po lestvicah, ne priti do konca kot v nearkadnih singleplayer igrah.



Pač , ne moreš napisat, da Pac Man in DOnkey Kong nimata konca ,če ga imata. Prosim lepo.

McMallar je izjavil:

Izkljucno multiplayer igre v Jokerju navadno nimajo ocene. Je samo opis.


Tap. Ne spomnim se, kdaj bi multiplayer dobil oceno v številkah. je pa podano mnemjenje v opisu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

KnightMare ::

KnightMare je izjavil:

Pač , ne moreš napisat, da Pac Man in DOnkey Kong nimata konca ,če ga imata. Prosim lepo.

OMG, govora je o koncu singleplayer iger, ki lahko vpliva na tvoje mnenje. In ne, ne Pac Man ne Donkey Kong nimata ustvarjenega konca, pač pa player faše kill screen, ko doseže določeno število točk/nivojev. Tudi Tetris ima konec - ko player pač izgubi igro. Tu ni govora o takem koncu.

Ishmael je izjavil:

Tap. Ne spomnim se, kdaj bi multiplayer dobil oceno v številkah. je pa podano mnemjenje v opisu.

Na strani imajo praktično vse ocene - RS Siege, Killing Floor 2, Payday 2 ...

Zgodovina sprememb…

nodrim ::

KnightMare je izjavil:

@nodrim e-poštna komunikacija, priprava posnetkov zaslona? Ker je blazno zamudno poslat en generičen mail devom, če ti šenkajo špil. Da o času, ki ti ga ob današnji tehnologiji vzame, da narediš tri screenshote, sploh ne govorimo ...


Najbrž ne pišeš veliko e-pošte in ne počneš ostalega. Da, načeloma vse skupaj ni zamudno kot tako, ampak že samo branje in odgovarjanje na recimo 3-5 sporočil pa še nekaj posnetkov z malce obdelovanja in ti že nanese 1 dodatno uro ali več, kar je pa za moje pojme že preveč, da se ne bi štelo v končni izračun.

L1nK ::

navsezadnje je avgustovski joker le izšel, kakšna sreča

http://www.joker.si/mn3njalnik/index.ph...
https://www.facebook.com/link.zhizhekian

Tr0n ::

:facepalm:

Heavy ::

BigWhale je izjavil:

Za opis igre dejansko ne rabis koncati zadeve. Saj opisujes igralnost, postavitve zgodbe in premiso. Komplet recenzija, kjer se poglobis tudi v zgodbo in zakljucek pa zahteva, da igro preigras. Je pa oboje precej odvisno od tega za kaksen tip igre gre.



Ni tako. Na pamet mi takoj pade originalni Far Cry. Začetek je Odličen. Odprti peskovnik, super grafika, pametni sovražniki... Drugi del igre pa dobiš mutante, kateri lahko preskočijo 20 metrov in ti v dveh udarcih zbijejo poln oklep in polno zdravje. Pa še tiste tank mutante z raketometi fašeš v zaprtih hodnikih - kateri te raketirajo na en meter. Greš še malo naprej in najdeš stopnje, kjer ni tekstur za travo oz vegetacijo. Kot da bi hiteli pred izidom.
Isto Quake 4. Dober začetek, vse dokler ne prideš do dela, kjer srečaš Strogg zombije.
Ali pa igre, kjer višja težavnostna stopnja pomeni samo to, da moraš sovraga 10x ustrelit v glavo...

Za dober opis igre jo moraš večkrat obrniti, na različnih težavnostnih stopnjah, pa še multiplayer moraš preizkusiti. Alternativno pa lahko prebereš par opisov konkurence ali youtuberjev + kar sam igraš.
#TeamFelix

Bye ::

Jokerja berem oz. redno kupujem od 1995. Opisov iger že zdavnaj ne gledam več, so pa zanimivi vedeži in ostale rubrike. Urednika in Snetija ne poznam osebno, je bilo pa prvemu odveč že poslati staro številko, za katero sem moral praktično na kolena. Odgovor je bil v smislu "ne da se mi v klet oz. ti pošljem, če se naročiš..."
Mislim, da ni problem najti kvalitetne pisce temveč delovni pogoji, o katerih uredništvo seveda niti črhne ne. Oglas za nove sodelavce je bil katastrofa, saj te odvrne že kojci na začetku.
Glede na ozko nišo oz. trg pa je jasno, da je treba v vsakega pisca nenehno vlagati, ne pa samo pričakovati, da se bodo z neba prikazali 4 Snetiji, ki se bodo z veseljem pretežno zastonjsko udinjali 24/7. Tudi Snetijevo in Tomšičevo delo je v prvih Jokerjih kazalo amaterskost, pa se zaradi tega niso sami odpustili. Sicer pa sta jima umrla že dva pisca, tudi od izčrpanosti, tako da se nimajo kaj čuditi, ker ne morejo najti "delovnih, talentiranih, zagnanih ter inovativnih" novih sodelavcev.
Pač, ego tripanje in nefleksibilnost bosta naredila svoje. Vidi se, da so se s članki in prispevki začeli orenk ponavljati, testov hardvera je zelo malo... Lahko bi revijo osvežili z novimi članki, a se tu spet vrnemo v začarani krog z mankom novih piscev in izčrpanostjo edinega še obstoječega.
Žal mi je revije, ampak brez nič ni nič.

bambam20 ::

Bye je izjavil:


Mislim, da ni problem najti kvalitetne pisce temveč delovni pogoji, o katerih uredništvo seveda niti črhne ne. Tudi Snetijevo in Tomšičevo delo je v prvih Jokerjih kazalo amaterskost, pa se zaradi tega niso sami odpustili. Sicer pa sta jima umrla že dva pisca, tudi od izčrpanosti,


Mislim, da vsi pišejo od doma in že zdavanj ne hodijo več posedat v pisarno, ki so jo imeli v Delovi stolpnici.

Tomšič kar nekaj časa ni bil urednik. Zato bi lahko urednik Slobodan mirno odpustil kogar bi želel.

Aggresor je umrel? Sem mislil, da se je samo odločil, da ima dovolj pisanja za revijo.

Bye ::

Ne Aggressor, temveč Blaž "Šerlok" Tišler. Je bil še mlajši od Quattra, ko je umrl (36). Samo bežno so ga omenili v reviji; toliko o odnosu do sodelavcev... Pa tudi za Quattrom niso ravno jokali. Logično, da jim vsi bežijo, če delajo po zastarelem kapitalističnem sistemu uporabi-in-odvrzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

Machete ::

Malce lahkomisleno stresate vaša 'predvidevanja in vidike' kdo kdaj zakaj. Nihče zadeve ne pozna iz lastne izkušnje, zavzemate pa stališča, kot da ste del ekipe 24/7. Stresate klevete, kar je vsaj nekulturno in nepietetno do svojcev. Kdo pa si ti, da boš določal način žalovanja? In še to javnega?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Bye ::

Ne poznam iz lastne izkušnje, bilo je rečeno v kontekstu kako ne morejo najti novih sodelavcev... Ničesar ne določam, samo svoje mnenje izražam, kar je bojda dovoljeno? Menda še nismo povsem prevzeli tupe amerikanistične politične (ne)korektnosti, kjer te obsojajo za vsako izrečeno črko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bye ()

PALOMINO ::

Če smem...zanima me kje vi spremljate najave novih iger, kjer preberete kakšen opis - da ste na tekočem kaj bo novega in kaj je dobrega na vseh igralnih platformah?

Heavy ::

PALOMINO je izjavil:

Če smem...zanima me kje vi spremljate najave novih iger, kjer preberete kakšen opis - da ste na tekočem kaj bo novega in kaj je dobrega na vseh igralnih platformah?


Jaz na FBju sledim PCGamerju.

Kar se pa strojne opreme tiče, gledam Linus Tech Tips na youtubu.
#TeamFelix

imagodei ::

Bye je izjavil:

Ne Aggressor, temveč Blaž "Šerlok" Tišler. Je bil še mlajši od Quattra, ko je umrl (36). Samo bežno so ga omenili v reviji; toliko o odnosu do sodelavcev... Pa tudi za Quattrom niso ravno jokali. Logično, da jim vsi bežijo, če delajo po zastarelem kapitalističnem sistemu uporabi-in-odvrzi.

Zastarelem? Tak način dela je ja hit mode. Kaj pa je zaposlovanje ljudi prek SP-ja in preko posredovalnih agencij drugega? Pa razne druge prekarne oblike, kot so zaposlovanje prek avtorske/podjemne pogodbe? Pa grožnje delodajalcev, ko se prideš pogajat za plačo, češ da v podjetju lahko dobiš samo tako plačo, lahko pa greš poskusit srečo kam drugam; na vratih baje v vrsti stojijo ljudje, ki bi rade volje delali za 2/3 tvoje plače...?

To je direkt sistem uporabi-in-odvrzi. Razčlovečenje par excellence, principi neoliberalizma, kjer gospodarska družba ter ožji management ni odgovoren nikomur razen svojim interesom in interesom lastnikov - niti lokalni skupnosti, niti državi, niti javnim službam, ki nenazadnje zagotavljajo vse od izobraževanja delovne sile, do vzdrževanja reda in miru, da se lastnik podjetja ne trese, če bodo artikli, ki jih je naročniku po javnih cestah poslal v Luko Koper, zares natovorjeni in odpremljeni, ne pa, da jih bodo ukradli cestni pirati in jih prodali nazaj lastniku.
- Hoc est qui sumus -

opeter ::

PALOMINO je izjavil:

Če smem...zanima me kje vi spremljate najave novih iger, kjer preberete kakšen opis - da ste na tekočem kaj bo novega in kaj je dobrega na vseh igralnih platformah?


Jaz na Slo-Techu, zahvala gre M-Powerju in morda še Tr0n-u.

Drugače pa, ko morem spremljam v glavnem pet strani: arstechnica, eurogamer, nintendolife in rock, paper, shotgun + joker.si
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Okapi ::

imagodei je izjavil:


To je direkt sistem uporabi-in-odvrzi. Razčlovečenje par excellence, principi neoliberalizma, kjer gospodarska družba ter ožji management ni odgovoren nikomur razen svojim interesom in interesom lastnikov - niti lokalni skupnosti, niti državi,


Kot prvo, komu bi morali biti lastniki podjetja odgovorni, in zakaj?
Kot drugo, lažeš. Podjetja so odgovorna državi in lokalni skupnosti, prek različnih davkov in najrazličnejše zakonodaje in predpisov.

Vsak je svoje sreče kovač - kapitalist in delavec. A kdo od delavca pričakuje, da bo brezplačno delal, če gre podjetju slabo? Ker lastnik podjetja to počne. Če je treba, vloži tudi svoj denar v reševanje podjetja (ki ga ga je ustanovil s svojim denarjem, ne z denarjem delavcev).

Delavci gredo sebično k tistemu, ki ima boljše plače in delovne pogoje. A to je pa v redu, da podjetja, ki jim ne gre najbolje, kar pustijo na cedilu? Delavci sebično kupujejo tam, kjer je najceneje. In to po možnosti ne v slovenski trgovini (da bi podpirali vsaj domače trgovce, če že proizvajalcev ne), ampak v kitajski. A to pa ni "neoliberalno"?

Zakaj dvojna merila?

Seljak ::

Torej se ta brez vezna revija še dalje prodaja?

Magic1 ::

Seljak je izjavil:

Torej se ta brez vezna revija še dalje prodaja?

Ne skrbi, Lady bodo tudi še dolgo prodajal.
Magic

Bye ::

Zastarelem? Tak način dela je ja hit mode. Kaj pa je zaposlovanje ljudi prek SP-ja in preko posredovalnih agencij drugega? Pa razne druge prekarne oblike, kot so zaposlovanje prek avtorske/podjemne pogodbe? Pa grožnje delodajalcev, ko se prideš pogajat za plačo, češ da v podjetju lahko dobiš samo tako plačo, lahko pa greš poskusit srečo kam drugam; na vratih baje v vrsti stojijo ljudje, ki bi rade volje delali za 2/3 tvoje plače...?

Zastarelem v primerjavi s sistemom, ki ga poznajo npr. skandinavske in nekatere druge države, kjer je poudarek na zadovoljstvu posameznika (in kot tak je-logično-še bolj produktiven), ne pa na njega tlačenju in izrabljanju. Slovenija je žal zmerom kracljala za drugimi, jih kopirala (povečini slabe stvari), namesto da bi sama bila zgled. Kompleks majhne države pač...

opeter ::

Seljak je izjavil:

Torej se ta brez vezna revija še dalje prodaja?


Dokler imaš še folk, ki je naročen ali pa občasnu kupuje (kot npr. moja malenkost) je odgovor pritrdilen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Seljak ::

Torej je bila panika zastonj 8-)

Bye ::

Okapi je izjavil:

imagodei je izjavil:


To je direkt sistem uporabi-in-odvrzi. Razčlovečenje par excellence, principi neoliberalizma, kjer gospodarska družba ter ožji management ni odgovoren nikomur razen svojim interesom in interesom lastnikov - niti lokalni skupnosti, niti državi,


Kot prvo, komu bi morali biti lastniki podjetja odgovorni, in zakaj?
Kot drugo, lažeš. Podjetja so odgovorna državi in lokalni skupnosti, prek različnih davkov in najrazličnejše zakonodaje in predpisov.

Vsak je svoje sreče kovač - kapitalist in delavec. A kdo od delavca pričakuje, da bo brezplačno delal, če gre podjetju slabo? Ker lastnik podjetja to počne. Če je treba, vloži tudi svoj denar v reševanje podjetja (ki ga ga je ustanovil s svojim denarjem, ne z denarjem delavcev).

Delavci gredo sebično k tistemu, ki ima boljše plače in delovne pogoje. A to je pa v redu, da podjetja, ki jim ne gre najbolje, kar pustijo na cedilu? Delavci sebično kupujejo tam, kjer je najceneje. In to po možnosti ne v slovenski trgovini (da bi podpirali vsaj domače trgovce, če že proizvajalcev ne), ampak v kitajski. A to pa ni "neoliberalno"?

Zakaj dvojna merila?


Dvojna merila so povečini s strani podjetij, ki se a priori postavljajo v položaj večvrednostne stranke napram zaposlenim. Veliko delavcev še vedno brezplačno dela, ko čaka na obljubljana zapadla plačila (seveda na koncu ponavadi izvisijo). Čeprav podjetja niso njihova. A kdo od podjetij pričakuje, da bodo pomagala zaposlenim, ki jim ne gre najbolje? Danes se ljudje še bolniško bojijo vzeti. To je pa v redu, da gre ženska na porodniški, ko se vrne, pa jo lepo odslovijo.
Tudi Todorić je vlagal svoj denar v reševanje svojega podjetja, kajne? Čemu se potem vmešava država pri reševanju Agrokorja?
Delavci so sebični, res. Ker podjetja sploh niso sebična, ko odpuščajo, kadar se jim zazdi, in ne nudijo nobene varnosti zaposlenim.

Okapi ::

Čemu se potem vmešava država pri reševanju Agrokorja?
Država ne rešuje Todorovića (on že zna poskrbeti zase, tudi če gredo vsa njegova podjetja jutri v stečaj). Država rešuje delavce.

Nisem rekel, da podjetja niso sebična. Rekel sem, da so delavci enako sebični. Delajo tam, kjer je boljša plača. Kupujejo tam, kjer je ceneje ...

Bye ::

Okapi je izjavil:

Čemu se potem vmešava država pri reševanju Agrokorja?
Država ne rešuje Todorovića (on že zna poskrbeti zase, tudi če gredo vsa njegova podjetja jutri v stečaj). Država rešuje delavce.

Nisem rekel, da podjetja niso sebična. Rekel sem, da so delavci enako sebični. Delajo tam, kjer je boljša plača. Kupujejo tam, kjer je ceneje ...


Jaz tudi nisem rekel, da se rešuje Todorića, to se podrazumeva, temveč je poanta napisanega, da je on zafural podjetje s tujim denarjem, sebi pa nagrabil (ukradel) premoženje z denarjem vseh davkoplačevalcev, ne samo delavcev v njegovem podjetju. Ja saj, država rešuje delavce. S čigavim denarjem že? Toliko o tem, da lastniki svoja podjetja rešujejo z lastnim kapitalom. So izjeme, govorim splošno, kako se dela.

imagodei ::

Okapi je izjavil:

imagodei je izjavil:


To je direkt sistem uporabi-in-odvrzi. Razčlovečenje par excellence, principi neoliberalizma, kjer gospodarska družba ter ožji management ni odgovoren nikomur razen svojim interesom in interesom lastnikov - niti lokalni skupnosti, niti državi,


Kot prvo, komu bi morali biti lastniki podjetja odgovorni, in zakaj?

Če nisi ravno zagovornik socialnega darwinizma, potem bi ti moralo biti jasno, komu morajo biti lastniki (kapitala) odgovorni. Fino se je sprenevedat, da so lastniki kapitala sami investirali, sami tvegali, sami zaslužili; ampak v resnici so to popolnoma napačna izhodišča. V neki vzorčni (idealni) družbi je vodilo dobrobit vseh, in v tem leži nebeška skrivnost, komu so odgovorni lastniki kapitala. Ne pozabi, da danes počivaš v senci drevesa, ki ga je pred davnimi časi zasadil nekdo drug.

Okapi je izjavil:

Kot drugo, lažeš.

Jaz ne lažem, splošno znano pa je, da s ti neotesan, kljub temu, da si nad povprečno starostjo tega foruma.

Okapi je izjavil:

Podjetja so odgovorna državi in lokalni skupnosti, prek različnih davkov in najrazličnejše zakonodaje in predpisov.

Jaz nisem trdil, da v tem trenutku niso odgovorna nikomur. V temi o reviji Joker nisem želel na dolgo in široko razpredat offtopica. Kljub temu bi vsakomur, ki mu bes ni omračil uma, da je moral v ihti pritisniti na gumb "Citiraj" in hiteti z demantijem, moralo biti jasno, da sem govoril o idealu, ki ga propagira neoliberalizem: nič oziroma čim manj regulacij (zakonodaje in predpisov), najbolje ničelna stopnja davka, oziroma čim nižji davki...

Okapi je izjavil:

Vsak je svoje sreče kovač - kapitalist in delavec. A kdo od delavca pričakuje, da bo brezplačno delal, če gre podjetju slabo? Ker lastnik podjetja to počne. Če je treba, vloži tudi svoj denar v reševanje podjetja (ki ga ga je ustanovil s svojim denarjem, ne z denarjem delavcev).

Ne vem, kje ti živiš, ampak ja: če gre podjetju slabo, se nižajo plače zaposlenim, zato da podjetje lastnikom še vedno prinaša dobiček. Plače top managementa se ne znižajo, pogosto se še zvišajo, ker se reveži v slabih časih še bolj trudijo dobiti posel.

Ravno tako so marsikje po Evropi plače danes realno nižje, kot so bile v začetku leta 2008, pred krizo. Povsod imajo managerji izgovor, da živimo v nevarnih časih in da še nismo na zeleni veji, ter da še ni čas za višanje plač. Skratka, delavci so pogosto udeleženi pri izgubi, pri dobičku pa redko kdaj in redko kje.

Okapi je izjavil:

Delavci gredo sebično k tistemu, ki ima boljše plače in delovne pogoje. A to je pa v redu, da podjetja, ki jim ne gre najbolje, kar pustijo na cedilu?

Saj to ne drži. To bi držalo, če bi imeli dejansko razvit trg delovne sile, na katerem bi vsi udeleženci imeli (skoraj) popolne informacije. Slovenija je v tem pogledu še sploh specifična: delodajalci so nam, zaposlenim, uspešno prodali idejo, da se o plačah ne govori - ne s sodelavci, ne s prijatelji, ne s sosedi ali znanci. Koliko torej lahko zahtevaš na razgovoru, ti torej ni jasno, ker nimaš občutka, koliko so dejansko plačani tvoji kolegi v branži. Pri mizernih plačah, kakršne ima v Sloveniji že znaten del populacije, marsikdo raje ostane pri trenutnem delodajalcu, ki plačo vsaj redno zaposluje in kjer ima delo za nedoločen čas, kot pa da bi menjal, tvegal, da se zaposli pri nekom, ki s plačo zamuja 2 meseca, po 3 mesecih poskusne dobe pa mu pogodbe ne bo podaljšal in predlagal zaposlitev na črno, katero izmed prekarnih variant, ali pa se mu enostavno zahvalil za sodelovanje.

Okapi je izjavil:

Delavci sebično kupujejo tam, kjer je najceneje. In to po možnosti ne v slovenski trgovini (da bi podpirali vsaj domače trgovce, če že proizvajalcev ne), ampak v kitajski. A to pa ni "neoliberalno"?

Zakaj dvojna merila?

Okapi, prepričan sem, da če boš v tole temo vložil zgolj kanček intelektualnega napora, kar zagotovo zmoreš, da boš dojel, da so zaposleni vedno v šibkejšem položaju. Razpravljat, zakaj osebne odločitve oziroma "politika delojemalcev", da kupuje pri cenejših trgovcih, ne morejo biti "neoliberalne", je pa nevredno človeka. Kot rečeno, vklopi razum, malo razmisli... In če ti še vedno ne bo jasno, kako to, da o neoliberalizmu ne govorimo v povezavi z deloJEMALCI, potem pa res ne vem...
- Hoc est qui sumus -

Mato989 ::

Joker je na žalost še en primer ki pade med Akrapoviča in Pošto Slovenije....

In tak primer ima samo dve možnosti... No tretja še obstaja teoretično
In sicer:

1. ponujajo premalo denarja glede na to kar pričakujejo

2. Imajo nerealna pričakovanja glede na to kar ponujajo

3. teoretična... res ni pisca ki bi lahko tako pisal.

Če ne ZMOREJO ponudit več, potem imajo preslab marketing da bi dobili več sredstev.

Ganon ::

Bye je izjavil:

Ne Aggressor, temveč Blaž "Šerlok" Tišler. Je bil še mlajši od Quattra, ko je umrl (36). Samo bežno so ga omenili v reviji; toliko o odnosu do sodelavcev... Pa tudi za Quattrom niso ravno jokali. Logično, da jim vsi bežijo, če delajo po zastarelem kapitalističnem sistemu uporabi-in-odvrzi.


Pismo, tole so pa prav nagravžne klevete. Prizanesi nam vsem in se ne pojavljaj več na internetu.

Mato989 ::

Ganon je izjavil:

Bye je izjavil:

Ne Aggressor, temveč Blaž "Šerlok" Tišler. Je bil še mlajši od Quattra, ko je umrl (36). Samo bežno so ga omenili v reviji; toliko o odnosu do sodelavcev... Pa tudi za Quattrom niso ravno jokali. Logično, da jim vsi bežijo, če delajo po zastarelem kapitalističnem sistemu uporabi-in-odvrzi.


Pismo, tole so pa prav nagravžne klevete. Prizanesi nam vsem in se ne pojavljaj več na internetu.


So, ampak to ne spremeni dejstva da sta kar 2 njihova sodelavca umrla.... in način in količina dela zagotovoo ni pripomogla k lažjem manj stresnem življenju tako šerloka kot Quattrota
««
10 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Revija Joker (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26040666 (11938) Ganon
»

Slovenske računalniške revije - še obstajajo? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5316363 (14194) Phantomeye
»

Skeniranje starih revij (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6518682 (13139) Alamar

Več podobnih tem