Forum » Na cesti » Neprimerna varnostna razdalja policistov
Neprimerna varnostna razdalja policistov
kaktus999 ::
že večkrat se mi je naredilo da se je za mano vozil policaj in se mi dobesedno rinil v rit ter me provociral... zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h, policaj pa 3-5 metrov za mano... zanima me kaj bi se zgodilo če se mi na semaforju prižge rdeča, in bi zabremzal, pa se bi mi policaj v rit zaletel, ker na taki "varnostni" razdalji kot se je vozil za mano nebi mogel ustaviti... ali pa da mi na cesto skoči kaka žival ali pa (bognedaj) otrok in bi mogel zahodit bremzo do konca da ga nebi povozil, on pa bi naletel v mene... enako je blo včeraj, ko se peljem ob cca 3h počoči, pa se mi zalima na rit, js preventivno upočasnim pred semaforjem, da ne bi blo kakih problemov, on pa mi prižge lučke, ustavim na avtobusni postaji, mi da za pihat, napiham 0.00 pa me takoj odslovi, skorajda nažene, ker je pomojem upal da bom kaj napihal
- spremenilo: kaktus999 ()
HotBurek ::
zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h
To je problem. Ko ni policajev, se pelješ več, ko pa pridejo za tabo, pa premzaš na 50 kao da ti ne bodo dali kazni. Rukni tempomat na 58 pa ne boš imel problemov. :)
To je problem. Ko ni policajev, se pelješ več, ko pa pridejo za tabo, pa premzaš na 50 kao da ti ne bodo dali kazni. Rukni tempomat na 58 pa ne boš imel problemov. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
karafeka ::
Meni se je pred časom policaj na motorju podobno vozil s premalo varnostno razdaljo par kilometrov. Pred znakom za naselje sem v nekaj metrih zavrl na 50. Seveda me je policaj takoj prehiteval in ustavil. Razlog je bil nenadno zaviranje brez vzroka. Iz tega sklepam, da bi v vsakem primeru bil kriv ti.......
Nisem pa dobil niti opozorila takrat.
Nisem pa dobil niti opozorila takrat.
HotBurek ::
Tempomat je kar kul. Sicer pa 60 po števcu čez naselje (kjer je omejitev 50), pa ne dobiš kazni na radarju. Preverjeno pred kratkim. Mal rezerver je vedno.
Je bil za vama klasični polis avto ali provida?
Je bil za vama klasični polis avto ali provida?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
1b0r ::
zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h
To je problem. Ko ni policajev, se pelješ več, ko pa pridejo za tabo, pa premzaš na 50 kao da ti ne bodo dali kazni. Rukni tempomat na 58 pa ne boš imel problemov. :)
To moraš bit precej "raje ne bom rekel kaj", da uporabljaš tempomat v naselju. Kdor ne zna držat plina v naselju in izven, nima kaj delat v avtu.
Sploh ti pa tudi v navodilih piše, da je to samo za enakomerno vožnjo na AC. Je pa bilo že večkrat omenjeno, da to pri nas ne pride v poštev, ker ni tako praznih cest, edino če se voziš ob polnoči ali pa če imaš nastavljenega na 110.
Probleme, ki jih imate s policaji so pa brez komentarja. Tudi ne vem kako se ti lahko naredi da ti večkrat vozi policaj za ritjo, meni ni 1x v življenju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
HotBurek ::
To moraš bit precej "raje ne bom rekel kaj", da uporabljaš tempomat v naselju.
What? S tempomatom imaš konstatno vožnjo in nižjo porabo (manj onasneževanja), kot s tvojo precizno nogo. Vedno.
Sploh ti pa tudi v navodilih piše, da je to samo za enakomerno vožnjo na AC.
Bom pogledal. Imaš kak link teh navodil za moj avto, da ne bom predolgo iskal?
What? S tempomatom imaš konstatno vožnjo in nižjo porabo (manj onasneževanja), kot s tvojo precizno nogo. Vedno.
Sploh ti pa tudi v navodilih piše, da je to samo za enakomerno vožnjo na AC.
Bom pogledal. Imaš kak link teh navodil za moj avto, da ne bom predolgo iskal?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
1b0r ::
Recimo iz mojega:
Pa to bi moralo bit jasno vsakomur.
Tudi ne vem kje imaš ti tako dolga naselja, da bi uporabljal tempomat, v naseljih in izven je še najbolj važno hitro pospeševanje, da se ne vlečeš in oviraš prometa, kakšen tempomat in poraba neki.
Zato pa je stanje na naših cestah tako kot je.
This is an electronic driving aid that allows you to drive at a speed of above 30 km/h on long and straight dry roads (e.g. motorways), at a preset speed without having to press the accelerator pedal.
It is not recommended for use on extra-urban roads with traffic. Do not use it in town.
Pa to bi moralo bit jasno vsakomur.
Tudi ne vem kje imaš ti tako dolga naselja, da bi uporabljal tempomat, v naseljih in izven je še najbolj važno hitro pospeševanje, da se ne vlečeš in oviraš prometa, kakšen tempomat in poraba neki.
Zato pa je stanje na naših cestah tako kot je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
_pobesneli_ ::
Kakšna razlika je če ti vozi policaj ali civilist v rit? Ob prekratki varnostni razdalji in nenadnem zaviranju je rezultat isti. Edino kar je razlika je ... da so ob primeru policije, policaji taprvi na kraju nesreče. Lol
Gregor
next3steps ::
zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h
To je problem. Ko ni policajev, se pelješ več, ko pa pridejo za tabo, pa premzaš na 50 kao da ti ne bodo dali kazni. Rukni tempomat na 58 pa ne boš imel problemov. :)
Upočasnjevati, ko so za tabo vozila zavoljo palicajev je nesmiselno. Ko boš kdaj videl murjo, si vzemi čas in se pelji za njimi. Boš videl 70 v naselju, 40 preko ležečega, neuporabo smernikov, etc. Taki, ki bremzajo zato, ker vidijo modro-rumeno barvo v Mariboru recimo totalno zabašejo cesto. In to tam, kjer je omejitev 70, a še bog ni videl palicajev tam voziti pod 80.
frudi ::
Sicer pa 60 po števcu čez naselje (kjer je omejitev 50), pa ne dobiš kazni na radarju.
Lepo, da te skrbi samo za lastno rit in izogibanje kazni.
Če ti 20 metrov pred teboj na cesto stopi otrok, a veš kakšna je razlika med 50 km/h (po števcu, recimo 45 km/h realno) in 60 km/h (spet po števcu, realno recimo 55 km/h)?
Razlika je v tem, da boš v prvem primeru varno ustavil tik pred otrokom, v drugem primeru pa ga boš zadel s 37 km/h (tokrat realnimi, ne po števcu!!!). Pri tej hitrosti ga boš z vsaj 50% verjetnostjo ubil, skoraj zagotovo pa vsaj zelo resno poškodoval.
Razloži nam torej, zakaj želiš ubijat otroke?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
next3steps ::
Zdej če res nisi neka starina in si se udeležil varne vožnje bi vedel, da v nekaterih primerih ni smiselno več zavirati, temveč stisniti po gasu in oviro obvoziti.
Siddh ::
Če bi nekdo na varni vožnji poslušal, bi vedel, da se zavira v vsakem primeru in oviro obvozi. Praktično celotna varna vožnja je učenje v smislu će vidiš nevarnost zaviraj.
Stisneš po gasu in obovziš a človek se ustraši in skoči v smer po kateri si ga hotel obvozit pa imaš še hujše posledice.
Stisneš po gasu in obovziš a človek se ustraši in skoči v smer po kateri si ga hotel obvozit pa imaš še hujše posledice.
frudi ::
next3steps je izjavil:
Zdej če res nisi neka starina in si se udeležil varne vožnje bi vedel, da v nekaterih primerih ni smiselno več zavirati, temveč stisniti po gasu in oviro obvoziti.
Neumnost, beži delat še enkrat varno vožnjo. Če imaš prostor za obvozit oviro, jo obvozi, ampak zraven pritisni zavoro, ne pa gas.
In če bi vozil po predpisih, bi bilo dovolj zaviranje, ki je bistveno lažji in manj nevaren manever. In pa zaviranje je vedno izvedljivo, medtem ko obvozit ovire ne moreš, če ni prostora na sosednjih voznih pasovih.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
next3steps ::
Škoda, da boš ti, kot starina sploh do pritiska bremze zapravil že skoraj 14 metrov (pri hitrosti 50km/H).
Jaz, kot mlajši in gejmer pa pol toliko časa, kar pri 60km/h pomeni okrog 9 metrov. Ustavljal se bom nekje 18 metrov, ti pa nekje 12.5 m .
Če ni časa zavirati, potem je vsekakor bolje obvoziti. Kako, si izberi sam. Drog, ograja, jarek, etc. Vsekakor boljše rahlo poškodovati sebe in pleh kot ubiti nekoga tretjega.
Glede lažji in manj nevaren manever. Manj nevaren ti je razložen, še lažji: lažji je za vas, ki se ob nekontrolirani hitrosti želite ustaviti. Jaz v nevarnosti raje izberem tek - se pravi pospešek.
Ne vem za vas, a jaz na cesti pri hitrejši vožnji skušam predvideti nepredvideno. Če se predvidenemu ne morem izogniti, ne vozim tako hitro. Etiga.
Jaz, kot mlajši in gejmer pa pol toliko časa, kar pri 60km/h pomeni okrog 9 metrov. Ustavljal se bom nekje 18 metrov, ti pa nekje 12.5 m .
In če bi vozil po predpisih, bi bilo dovolj zaviranje, ki je bistveno lažji in manj nevaren manever. In pa zaviranje je vedno izvedljivo, medtem ko obvozit ovire ne moreš, če ni prostora na sosednjih voznih pasovih.
Če ni časa zavirati, potem je vsekakor bolje obvoziti. Kako, si izberi sam. Drog, ograja, jarek, etc. Vsekakor boljše rahlo poškodovati sebe in pleh kot ubiti nekoga tretjega.
Glede lažji in manj nevaren manever. Manj nevaren ti je razložen, še lažji: lažji je za vas, ki se ob nekontrolirani hitrosti želite ustaviti. Jaz v nevarnosti raje izberem tek - se pravi pospešek.
Ne vem za vas, a jaz na cesti pri hitrejši vožnji skušam predvideti nepredvideno. Če se predvidenemu ne morem izogniti, ne vozim tako hitro. Etiga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
next3steps ::
In še enkrat, na varni vožnji se uči in vadi tega, da pride do polnega zaviranja v čim krajšem času. To pomeni, da se ne uči postopnega zaviranja, kot so ljudje navajeni v vsakodnevnem prometu, temveč takojšnjega (stopalka do dna). Imaš še nekaj oblvadovanja vozila tekom takšnega zaviranja in obvladovana vozila tekom under/oversteeringa.
Obvladovanja vozila tekom pospeševanja se ne uči, ker je bistveno težje za navadnega Janeza, saj je potrebno precej bolj natančno delati več stvari hkrati.
Ti pa sama varna vožnja ne zmanjša časa refleksa, niti ti ne da večje pozornosti, niti ti ne pove, da te bo zgolj zaviranje v vsaki dani situaciji rešilo nesreče.
Torej, staruni, ste sedeli na uhljih?
Obvladovanja vozila tekom pospeševanja se ne uči, ker je bistveno težje za navadnega Janeza, saj je potrebno precej bolj natančno delati več stvari hkrati.
Ti pa sama varna vožnja ne zmanjša časa refleksa, niti ti ne da večje pozornosti, niti ti ne pove, da te bo zgolj zaviranje v vsaki dani situaciji rešilo nesreče.
Torej, staruni, ste sedeli na uhljih?
frudi ::
Ne skrbi zame, sem delal varno vožnjo in od nje zagotovo odnesel več, kot ti. Bejži jo delat še enkrat, ker si očitno pozabil, kaj so te tam skušali naučiti, ali pa še bolj verjetno sploh nisi slišal ali razumel, sicer ne bi kvasil takšnih neumnosti, da je hitrejša vožnja bolj varna in da je treba pritiskati gas za obvozit oviro. Še raje vrni izpit, ker na cesti s svojo ignoranco in nepoznavanjem fizike predstavljaš splošno in neposredno nevarnost za ostale nič krive udeležence v prometu. Tvoje izjave o predvidevanju in občutkih so idiotske, v luči tega, da nimaš razčiščenih najbolj osnovnih pojmov o hitrosti in varnosti.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
next3steps ::
Torej razloži, kaj so učili. NE bo ti problema, v kolikor nisi samo in zgolj gostilniški nakladač.
TEga nisem izjavil, niti ne podpiram tega.
Škoda da je omenjena formula za izračun idealne zavorne poti v programu CPP in se dokaj pogosto pojavi tudi v izpitnih polah za vozniški izpit.
Jah, ni to /b/, kjer bi vsi verjeli tvojemu sranju.
, sicer ne bi kvasil takšnih neumnosti, da je hitrejša vožnja bolj varna in da je treba pritiskati gas za obvozit oviro.
TEga nisem izjavil, niti ne podpiram tega.
Tvoje izjave o predvidevanju in občutkih so idiotske, v luči tega, da nimaš razčiščenih najbolj osnovnih pojmov o hitrosti in varnosti.
Škoda da je omenjena formula za izračun idealne zavorne poti v programu CPP in se dokaj pogosto pojavi tudi v izpitnih polah za vozniški izpit.
Jah, ni to /b/, kjer bi vsi verjeli tvojemu sranju.
facepalm ::
Jaz ne razumem.. ce je pred oviro nemogoce ustaviti, zakaj je pospesevanje in obvoz tako grozna rec? Avto se precej bolje odziva med pospesevanjem, kot med zaviranjem.
next3steps ::
Enostavno so njega naučili, da je v večini takih primerov najboljše zgolj zavirati. Zakaj, kajti najlažje je popolnemu novincu razložiti čimbolj enostavno. On je to razumel tako, da se mora v vsakem takem primeru zgolj zavirati.
Nadalje pride do take debate kot je ta, ostalo je zgodovina.
PS Je pa vsekakor bolje, da si seznanjeni z večimi opcijami kot pa da se omejiš zgolj na eno!
Nadalje pride do take debate kot je ta, ostalo je zgodovina.
PS Je pa vsekakor bolje, da si seznanjeni z večimi opcijami kot pa da se omejiš zgolj na eno!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
frudi ::
next3steps je izjavil:
Torej razloži, kaj so učili. NE bo ti problema, v kolikor nisi samo in zgolj gostilniški nakladač.
V prvi vrsti največ učijo pravilnega zaviranja, poleg tega pa obvladovanje vozila med izogibanjem oviram ali ko vozilo skuša uiti iz nadzora. In med vsakim od teh manevrov učijo tudi zaviranje, nikjer pa, da je med katerimkoli manevrom pravilno pritiskati gas.
next3steps je izjavil:
, sicer ne bi kvasil takšnih neumnosti, da je hitrejša vožnja bolj varna in da je treba pritiskati gas za obvozit oviro.
TEga nisem izjavil, niti ne podpiram tega.
Točno to si izjavil, ko si napisal, da med hitrejšo vožnjo bolj predvidevaš nepredvideno. Kar je kolosalna neumnost, ker
- predvidevati nepredvideno moraš pri vsaki hitrosti
- človeška intuicija za hitrosti in z njo povezane sile in energije je zanič
- s predvidevanjem ne moreš kompenzirati potencirano višje sile, ki jim je vozilo podvrženo manevrom pri višji hitrosti
next3steps je izjavil:
Škoda da je omenjena formula za izračun idealne zavorne poti v programu CPP in se dokaj pogosto pojavi tudi v izpitnih polah za vozniški izpit.
Jah, ni to /b/, kjer bi vsi verjeli tvojemu sranju.
Če ne bi bil tako zagledan vase, bi spoznal, da ni problem formula, ampak tvoje apliciranje le-te. Ti si tisti, ki si domišljaš, da si pametnejši od fizike, mi 'starine' pa jo za razliko od tebe jemljemo resno.
Jaz ne razumem.. ce je pred oviro nemogoce ustaviti, zakaj je pospesevanje in obvoz tako grozna rec? Avto se precej bolje odziva med pospesevanjem, kot med zaviranjem.
Če je nemogoče ustaviti, je daleč boljše zavirati in obvoziti, kot pospeševati in obvoziti. Z zaviranjem manjšaš sile, ki delujejo na avto in ga destabilizirajo, s pospeševanjem jih večaš in si samo otežuješ delo. In v skrajnem primeru, če manever ne uspe in pride do nesreče, boš z zaviranjem vsaj omilil posledice, s pospeševanjem pa jih boš samo še potenciral.
next3steps je izjavil:
Enostavno so njega naučili, da je v večini takih primerov najboljše zgolj zavirati. Zakaj, kajti najlažje je popolnemu novincu razložiti čimbolj enostavno. On je to razumel tako, da se mora v vsakem takem primeru zgolj zavirati.
Nadalje pride do take debate kot je ta, ostalo je zgodovina.
Čista izmišljotina, nikjer in nikoli nisem trdil, da je najbolje samo zavirati. To je kratkomalo laž, ki si jo potegnil iz riti, verjetno ker ti ego ne dopušča priznati, da se motiš in nimaš argumentov. Ta-isti ego, ki te prepričuje, da si bolj prebrisan od fizike.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
HotBurek ::
Razlika je v tem, da boš v prvem primeru varno ustavil tik pred otrokom, v drugem primeru pa ga boš zadel s 37 km/h (tokrat realnimi, ne po števcu!!!).
Spredja imam 225, zadaj 255, oboje letne gume, 10mm profila. Prav tako spredaj in zadaj disk zavore. Pri 70km/h imam krajšo zavorno pot, kot drug avto pri 50km/h z M+S Sava 10x nalitim gumam pri 40°C na asfaltu ;) Wanna bet?
Ne skrbi zame, sem delal varno vožnjo in od nje zagotovo odnesel več, kot ti.
Tečaj varne vožnje je namenjen nesigurnim voznikom. Si že peljal kdaj več kot 200km/h?
Spredja imam 225, zadaj 255, oboje letne gume, 10mm profila. Prav tako spredaj in zadaj disk zavore. Pri 70km/h imam krajšo zavorno pot, kot drug avto pri 50km/h z M+S Sava 10x nalitim gumam pri 40°C na asfaltu ;) Wanna bet?
Ne skrbi zame, sem delal varno vožnjo in od nje zagotovo odnesel več, kot ti.
Tečaj varne vožnje je namenjen nesigurnim voznikom. Si že peljal kdaj več kot 200km/h?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
facepalm ::
toliko kot zagovarjajo zaviranje.. a na tecaju vozijo tudi vozila brez abs-a?
Ko sem jaz delal, so imeli ravno se enega starega golfa brez ABS-a in so nam "pokazali" vse. To se prakticirajo?
Spomnem pa se tistega "dela", ko lovis avto med spodrsavanjem. Pred prakso nam je instruktor vse lepo razlozil. Se usedemo v avto in instruktor razlaga kako in kaj med samo voznjo. Kljub asistenci sem jaz refleksno ravnal avto s plinom in ne zavoro. Po parih krogih sva stopila ven iz avta in je pojasnil kandidatom: "da se tudi s plinom, ce...". :)
Glede ovire na cesti je odvisno od posamezne situacije. Ce je voznik dovolj spreten je najbolje maksimalno zavreti + prestaviti v 2. in zavirati do cim blizje tocke oviri- nato spustit zavoro, zamotat volan v levo, pritisnit na plin in zamotat volan v desno
Ko sem jaz delal, so imeli ravno se enega starega golfa brez ABS-a in so nam "pokazali" vse. To se prakticirajo?
Spomnem pa se tistega "dela", ko lovis avto med spodrsavanjem. Pred prakso nam je instruktor vse lepo razlozil. Se usedemo v avto in instruktor razlaga kako in kaj med samo voznjo. Kljub asistenci sem jaz refleksno ravnal avto s plinom in ne zavoro. Po parih krogih sva stopila ven iz avta in je pojasnil kandidatom: "da se tudi s plinom, ce...". :)
Glede ovire na cesti je odvisno od posamezne situacije. Ce je voznik dovolj spreten je najbolje maksimalno zavreti + prestaviti v 2. in zavirati do cim blizje tocke oviri- nato spustit zavoro, zamotat volan v levo, pritisnit na plin in zamotat volan v desno
frudi ::
Razlika je v tem, da boš v prvem primeru varno ustavil tik pred otrokom, v drugem primeru pa ga boš zadel s 37 km/h (tokrat realnimi, ne po števcu!!!).
Spredja imam 225, zadaj 255, oboje letne gume, 10mm profila. Prav tako spredaj in zadaj disk zavore. Pri 70km/h imam krajšo zavorno pot, kot drug avto pri 50km/h z M+S Sava 10x nalitim gumam pri 40°C na asfaltu ;) Wanna bet?
Potem pa otroka, ki stopi na cesto 20 metrov pred teboj zamenjaj z otrokom na 15 metrih. Pri 50 km/h na števcu bi pred njim varno ustavil, pri 60 km/h na števcu, ga boš ubil ali pohabil.
Še enkrat, zakaj želiš ubijati otroke?
Tečaj varne vožnje je namenjen nesigurnim voznikom. Si že peljal kdaj več kot 200km/h?
Ne hodim na dirkališča, mi vožnja ne pomeni toliko. Razumem tiste, ki v vožnji po dirkališčih najdejo poseben užitek in nimam nič proti njim, meni pač ležijo drugi hobiji.
Po javnih cestah pa 200+ km/h vozijo samo tisti, ki so nesigurni glede velikosti svojega penisa.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
BigWhale ::
next3steps je izjavil:
Ti pa sama varna vožnja ne zmanjša časa refleksa, niti ti ne da večje pozornosti, niti ti ne pove, da te bo zgolj zaviranje v vsaki dani situaciji rešilo nesreče.
Torej, staruni, ste sedeli na uhljih?
Starostna skupina med 30 in 60 ima dalec najmanj prometnih nesrec. Staruni nismo sedeli na uhljih, vemo marsikaj in imamo v povprecju precej vec izkusenj, smo bolj odgovorni in poznamo fiziko. Tvoji refleksi se zdijo superiorni samo tebi, eni pa vemo, da je pospesevanje najbolj neumen nacin preprecevanja nesrec. Verjetno kar v 98% primerov, ce ne se vec.
Ce imas ABS zaviras na polno in se probas oviri izogniti, ce je prostor in ves kam se umikas. Ce pa nimas ABSa pa pred obracanjem volana spustis zavoro. V teoriji.
V praksi pa pri voznji skozi naselje in pri 50km/h za slednjo zadevo niti nimas casa.
HotBurek ::
Potem pa otroka, ki stopi na cesto 20 metrov pred teboj zamenjaj z otrokom na 15 metrih.
Lahko ga tudi čez šibedah vržeš noter. :)
V praksi, če je avto 200+, ga pač nateraš da vidiš, kako gre. Vsaj enkrat pred zimo.
Pri zaviranju imaš ABS, roke na volanu in potem vidiš, kaj bo. Malo lahko vijugaš, to je pa to. Enkrat mi je uspelo iz 200+ na ene 120 ustavit na kakšne 4m, da se nisem zabil v sprednji avto. Zadaj tudi en Audi skoraj v mene. Tako prakso nabiraš. V naselju pa lepo počasi, pa previdno.
200+ gre pa v nemčiji brez kazni, mimo policisjke kontrole, provide in vseh radarjev, kjer je no limit znak. :)
Lahko ga tudi čez šibedah vržeš noter. :)
V praksi, če je avto 200+, ga pač nateraš da vidiš, kako gre. Vsaj enkrat pred zimo.
Pri zaviranju imaš ABS, roke na volanu in potem vidiš, kaj bo. Malo lahko vijugaš, to je pa to. Enkrat mi je uspelo iz 200+ na ene 120 ustavit na kakšne 4m, da se nisem zabil v sprednji avto. Zadaj tudi en Audi skoraj v mene. Tako prakso nabiraš. V naselju pa lepo počasi, pa previdno.
200+ gre pa v nemčiji brez kazni, mimo policisjke kontrole, provide in vseh radarjev, kjer je no limit znak. :)
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
frudi ::
Enkrat mi je uspelo iz 200+ na ene 120 ustavit na kakšne 4m, da se nisem zabil v sprednji avto. Zadaj tudi en Audi skoraj v mene.
Ojoj
Ne, nisi, niti približno. In to je konkretno zaskrbljujoče, če resnično verjameš, da se da tako močno zavirati v čemerkoli, kar ni bolid formule 1. Kar pomeni, da nisi sposoben niti približno realno ocenjevati hitrosti in razdalj v prometu.
Iz 200 km/h zavreti na 120 km/h v 4 metrih bi zahtevalo pojemek približno 62 m/s2, torej dobrih 6g. Tega so menda celo sposobni bolidi formule 1, ne pa cestni avti, še manj pa vozniki cestnih avtov.
A veš kakšnega pojemka je s polnim zaviranjem sposoben tvoj avto? Približno 1g. Mogoče kako decimalko ali dve več, če je kak dober športnik. Se pravi si porabil vsaj nekje 20 metrov za zaviranje, ne 4, kot zmotno verjameš. In to je od trenutka, ko si pritisnil na zavoro; dokler si jo pritisnil, pa si v najboljšem primeru, če si bil povsem pozoren in pripravljen zavirati, že prevozil vsaj kakšnih 30 metrov, bolj realno in verjetno pa kakšnih 50 ali več.
V naselju pa lepo počasi, pa previdno.
Točno to pravim, počasi in previdno. Ne pa 10 km/h čez omejitev, kar ti podaljša zavorno pot za 44% in prej ne-nevarne situacije spremeni v smrtonosne.
200+ gre pa v nemčiji brez kazni, mimo policisjke kontrole, provide in vseh radarjev, kjer je no limit znak. :)
Da je to možno brez kazni v ničemer ne spremeni tega, da 200+ gredo samo tisti, ki jih skrbi velikost lastnega penisa.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
harmony ::
Jaz bi mu zabremzal na polno. Pravila veljajo za vse udelezence v prometu. Ko jih hebe policaje, ce tega ne upostevajo!
HotBurek ::
Sem mogoče nerodno napisal. Ko sem se ustavil na hitrosti tistega pred mano, sem imel pred sabo še 4m fore, da se nisem zabil. Ustavljal sem se dlje časa...
Ne pa 10 km/h čez omejitev, kar ti podaljša zavorno pot za 44%
Že že. Samo dobre gume, dobri diski, 50/50 moči zavor med levo in desno (da avto ne odnese kar v stran - tehnični pregled), pa kontrola pritiska gum, spremplajnje prometa pred sabo itn. pa po drugi strani zmanjša tiste procent, če imaš na drugi strani nekoga, ki zaspi samo za sekundo. Že en sam SMS pri 50 na uro je lahko dosti, da nekaj spregledaš. Je pa res, da je pri 60 pol še slabše.
Ne pa 10 km/h čez omejitev, kar ti podaljša zavorno pot za 44%
Že že. Samo dobre gume, dobri diski, 50/50 moči zavor med levo in desno (da avto ne odnese kar v stran - tehnični pregled), pa kontrola pritiska gum, spremplajnje prometa pred sabo itn. pa po drugi strani zmanjša tiste procent, če imaš na drugi strani nekoga, ki zaspi samo za sekundo. Že en sam SMS pri 50 na uro je lahko dosti, da nekaj spregledaš. Je pa res, da je pri 60 pol še slabše.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Siddh ::
Prakse ne nabiraš z zaletavnjem drugim avtom v rit. Praksa je ko ti pri 90 na uro ponoči sredi polja iz pšenice skoči srna, potem pa ulovi avto ko refleksno trzneš z volanom.
next3steps ::
toliko kot zagovarjajo zaviranje.. a na tecaju vozijo tudi vozila brez abs-a?
Ko sem jaz delal, so imeli ravno se enega starega golfa brez ABS-a in so nam "pokazali" vse. To se prakticirajo?
Vzpodbudijo tiste, ki želijo, da sprobajo tudi brez ABSa.
Spomnem pa se tistega "dela", ko lovis avto med spodrsavanjem. Pred prakso nam je instruktor vse lepo razlozil. Se usedemo v avto in instruktor razlaga kako in kaj med samo voznjo. Kljub asistenci sem jaz refleksno ravnal avto s plinom in ne zavoro. Po parih krogih sva stopila ven iz avta in je pojasnil kandidatom: "da se tudi s plinom, ce...". :)
Jaz sem šel polovico voženj čez tisto podrsavanje z ABSom in zaviranjem, četrtino brez ABS in z zaviranjem, četrtino brez ABSa in s pospeševanjem.
Vsaj v mojem primeru je brez ABSa in s pospeševanjem veliko lažje bilo uloviti avtomobil.
Če ne bi bil tako zagledan vase, bi spoznal, da ni problem formula, ampak tvoje apliciranje le-te. Ti si tisti, ki si domišljaš, da si pametnejši od fizike, mi 'starine' pa jo za razliko od tebe jemljemo resno.
Res je, v dvajsetih metrih se s hitrostjo 50 km/h (ti) in 60 km/h (jaz) ob močnem zaviranju v idealnih pogojih ne ustaviš. Se pravi froc na havbi ali še huje, preko nje. In to praviš ti, čuvaj in praktikant počasne vožnje.
Prakse ne nabiraš z zaletavnjem drugim avtom v rit. Praksa je ko ti pri 90 na uro ponoči sredi polja iz pšenice skoči srna, potem pa ulovi avto ko refleksno trzneš z volanom.
Zakaj bi refleksno trznil? Saj sredi polja lahko to pričakuješ. In pri devetdesetih kilometrih na uro, če ti srna skoči pred gobec avtomobila, nimaš delati kaj. Ko opraviš svoje, počasi zaviraš do ustavitve in pokličeš policijo.
Pizdarija, še sredi naselja vsaj rahlo pričakujem, da me bo sredi vukojebine naskočila srna - ker mi je že in ni bilo panike.
Problem niso prehitri vozniki, problem so neumni (in naivni) vozniki.
PS Mi je zelo zanimivo, ko vam miselni proces zmrzne ker zaradi vaše naivnosti dogodka ne pričakujete.
Dobra lastnost pametnega hitrejšega voznika je ta, da se zaveda slabosti hitrejše vožnje in je zato bolj pozoren.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
next3steps ::
next3steps je izjavil:
Ti pa sama varna vožnja ne zmanjša časa refleksa, niti ti ne da večje pozornosti, niti ti ne pove, da te bo zgolj zaviranje v vsaki dani situaciji rešilo nesreče.
Torej, staruni, ste sedeli na uhljih?
....
Tega šlepanja na letnico rojstva na tem forumu ne sprejmemo kot argument, žal.
Tvoji refleksi se zdijo superiorni samo tebi, eni pa vemo, da je pospesevanje najbolj neumen nacin preprecevanja nesrec. Verjetno kar v 98% primerov, ce ne se vec.
Če bi bil malce bolj funkcionalno pismen, bi ugotovil, da sam trdim enako. V nekaterih primerih je pa pač bolje pospešiti kot zavirati. In recimo da je dobro, če voznik zna storiti oboje. Kar pa vi staruni, ki se šlepate zgolj na svojo starost pozabljate, da vam manjka dobre izvedbe te druge opcije v redkih primerih privede smrt na havbi. In ja, sami ste se odločili, da boste to možnost izničili.
Glugy ::
zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h
To je problem. Ko ni policajev, se pelješ več, ko pa pridejo za tabo, pa premzaš na 50 kao da ti ne bodo dali kazni. Rukni tempomat na 58 pa ne boš imel problemov. :)
A pol si sumljiv če voziš po števcu 50 km/h čez naselje? Ker je kao premal pa za policiste preveč spominja na pijančke ki hočejo toliko bolj vneto voziti po pravilih ? To je neumnost.
Oprosti ampak če je števec narejen tako da kaže nenatančno vrednost nisem jz strokovnjak da bom ugibal koliko več vozit da bo dejanskih 50 km/h ven šlo. Če je omejitev 50 grem po števcu 50, če je omejitev 130 grem po števcu 130. Če vam pa ni všeč pa izumte boljše števce al pa omejitve napišite glede na hitrost na števcu ne pa dejansko hitrost.
joze67 ::
Ne skušaj vpeljevati razuma v teme o prometu. Električna vozila bodo morda odpravila vonj po bencinskih (ops, dizelskih) hlapih, ampak adrenalin in testosteron ostajata.
Navodila za sodelovanje v temah o prometu
Primerne pozitivne fraze in teme so "dinamična vožnja", "hitro in varno", "po števcu x realno y", "vrni izpit", "dobre gume (zaustavijo še pred zaviranjem)", "Küzmič", "vrni izpit", "otroc nimajo kaj sami na cesti počet", "če ne znaš X, nimaš kaj na cesti počet", "vrni izpit", ... in sedaj novost na tem področju "sem gejmer".
Primerne negativne fraze so "nedeljski voznik", "ata", "ženska", "s klobukom", "počasna vožnja", "nevarna vožnja", "policaji", "inkasanti", "po omejitvah", "na cesti nisi sam", "hitrost ubija", "svet za preventivo v cestnem prometu" in še kakšna.
Primerne fraze, če nimaš idej, so: "jype"
Prosim, da sedaj ustrezno popraviš
Navodila za sodelovanje v temah o prometu
Primerne pozitivne fraze in teme so "dinamična vožnja", "hitro in varno", "po števcu x realno y", "vrni izpit", "dobre gume (zaustavijo še pred zaviranjem)", "Küzmič", "vrni izpit", "otroc nimajo kaj sami na cesti počet", "če ne znaš X, nimaš kaj na cesti počet", "vrni izpit", ... in sedaj novost na tem področju "sem gejmer".
Primerne negativne fraze so "nedeljski voznik", "ata", "ženska", "s klobukom", "počasna vožnja", "nevarna vožnja", "policaji", "inkasanti", "po omejitvah", "na cesti nisi sam", "hitrost ubija", "svet za preventivo v cestnem prometu" in še kakšna.
Primerne fraze, če nimaš idej, so: "jype"
Prosim, da sedaj ustrezno popraviš
Če je omejitev 50 grem po števcu 50, če je omejitev 130 grem po števcu 130.
Mare2 ::
next3steps je izjavil:
Zdej če res nisi neka starina in si se udeležil varne vožnje bi vedel, da v nekaterih primerih ni smiselno več zavirati, temveč stisniti po gasu in oviro obvoziti.
3muchme, pozabil si napisat, da je v teh primerih proporočljivo tudi vklopit brisalce, sploh pa pred prehodi za pešče.
Ojoj, kje ste vi delali "varno vožnjo". :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bambam20 ::
že večkrat se mi je naredilo da se je za mano vozil policaj in se mi dobesedno rinil v rit ter me provociral... zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h, policaj pa 3-5 metrov za mano... zanima me kaj bi se zgodilo če se mi na semaforju prižge rdeča, in bi zabremzal, pa se bi mi policaj v rit zaletel, ker na taki "varnostni" razdalji kot se je vozil za mano nebi mogel ustaviti...
V tem primeru bi seveda bil kriv zadaj vozeči. Če je policist ne igra vloge.
Jst ::
Glede varnostne razdalje: zadnjič sem se peljal v avtu z "driving assists", kjer te opozarja tudi na primerno varnostno razdaljo. Dinamično: hitreje/počasnje kot voziš, daljšo/krajšo varnostno razdaljo računa oz. opozarja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Siddh ::
next3steps je izjavil:
Prakse ne nabiraš z zaletavnjem drugim avtom v rit. Praksa je ko ti pri 90 na uro ponoči sredi polja iz pšenice skoči srna, potem pa ulovi avto ko refleksno trzneš z volanom.
Zakaj bi refleksno trznil? Saj sredi polja lahko to pričakuješ. In pri devetdesetih kilometrih na uro, če ti srna skoči pred gobec avtomobila, nimaš delati kaj. Ko opraviš svoje, počasi zaviraš do ustavitve in pokličeš policijo.
Pizdarija, še sredi naselja vsaj rahlo pričakujem, da me bo sredi vukojebine naskočila srna - ker mi je že in ni bilo panike.
Zamenjaj srno z otrokom/človekom in polje z katerokoli nepregledno lokacijo pri katerikoli hitrosti. Pri človeku ne boš samo pustil da poči in počasi ustavil. Vsaj če si v glavi zdrav.
facepalm ::
Ce se ti nekdo prepotentno "zalepi v rit" zmanjsas hitrost. Po potrebi vklopis "vse stiri" in se ustavis ob robu vozisca, da te prepotentnez prehiti. Ce je ta prepotentnez moz v modrem, bo verjetno vklopil modre lucke se preden bi uspel ustavit. V tem primeru mu razlozis, da si zmanjsal hitrost, ker je on z njegovo voznjo ogrozal tvoje in svoje zivljenje.
Scaramouche ::
že večkrat se mi je naredilo da se je za mano vozil policaj in se mi dobesedno rinil v rit ter me provociral... zadnjič sem se peljal čez naselje 50 km/h, policaj pa 3-5 metrov za mano... zanima me kaj bi se zgodilo če se mi na semaforju prižge rdeča, in bi zabremzal, pa se bi mi policaj v rit zaletel, ker na taki "varnostni" razdalji kot se je vozil za mano nebi mogel ustaviti... ali pa da mi na cesto skoči kaka žival ali pa (bognedaj) otrok in bi mogel zahodit bremzo do konca da ga nebi povozil, on pa bi naletel v mene... enako je blo včeraj, ko se peljem ob cca 3h počoči, pa se mi zalima na rit, js preventivno upočasnim pred semaforjem, da ne bi blo kakih problemov, on pa mi prižge lučke, ustavim na avtobusni postaji, mi da za pihat, napiham 0.00 pa me takoj odslovi, skorajda nažene, ker je pomojem upal da bom kaj napihal
Mislim da je danes obvezno imeti kamero v avtu in v takem primeru vklopiti in če te ustavijosi tiho, ne poveš da jo imaš, ker drugače ti jo lahko vzamejo, potem pa če fašeš kazen pošlješ kot dokaz...
matobeli ::
Fajn je ne povedat, se zih najde kakšen člen ki pravi da jh ne smeš snemat.
Kar pomen da dobiš kazen za snemanje in ne za vožnjo.
Tako pa je malo zoprno če naknadno dokažeš da je ubistvu policaj ogrožal promet in ne kontra...
Je pa brezveze če nimaš tudi zadnje kamere
Kar pomen da dobiš kazen za snemanje in ne za vožnjo.
Tako pa je malo zoprno če naknadno dokažeš da je ubistvu policaj ogrožal promet in ne kontra...
Je pa brezveze če nimaš tudi zadnje kamere
Scaramouche ::
^^ res ti jo lahko vzamejo? Kljuce in denarnico tudi?;)
ja lej problem je če jih imaš ti na kameri da so se oni zaleteli vate ker so ti vozili direkt za tabo je lahko velika verjetnost da si bodo hoteli kriti svoj job!
in seveda potem ti dokazuj ko je dva proti ena...brez videa...
konspirator ::
Če se vate zaletijo policaji, potem bodo nesrečo obravnali drugi policaji (ki bodo prišli na kraj dogodka), to je menda jasno ?
Nihče ti ne bo vzel kamere, ključev in denarnice.
Nihče ti ne bo vzel kamere, ključev in denarnice.
--
r3dkv1c4 ::
ker drugače ti jo lahko vzamejo
A petardo, če jo imaš pod zicom al kaj ti sanjaš?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
harmony ::
Ce se ti nekdo prepotentno "zalepi v rit" zmanjsas hitrost. Po potrebi vklopis "vse stiri" in se ustavis ob robu vozisca, da te prepotentnez prehiti. Ce je ta prepotentnez moz v modrem, bo verjetno vklopil modre lucke se preden bi uspel ustavit. V tem primeru mu razlozis, da si zmanjsal hitrost, ker je on z njegovo voznjo ogrozal tvoje in svoje zivljenje.
V tem primeru mu reces, da je kreten in da imas posneto vse, ter da lahko pusi luleka...
solatko ::
Vsakega, ki se mi nalima na rit, opozorim z varnostnimi utripalkami in je to največkrat dovolj, da se razdalja poveča, če pa to ne pomaga, počasi zmanjšujem hitrost na minimum in vklopim utripalke - vozilo s problemi.
Se pa to praviloma dogaja z vozniki, ki povsod vozijo 70+- 5, ne glede na omejitev.
Če to počne policist, reagiram enako, ravno tako, če po prehitevalnem pasu na AC vozi pod omejitvijo, mu pomižiknem z dolgimi lučmi in ga s tem opozorim, da predstavlja oviro na cesti.
Niti enkrat me zaradi tega ni ustavil noben policist (itak so me v življenju, morda, ob vseh prevoženih kilometrih, ustavili manj kot 20x, več kot 30 let, na cesti več kot 8ur/dan)
Se pa to praviloma dogaja z vozniki, ki povsod vozijo 70+- 5, ne glede na omejitev.
Če to počne policist, reagiram enako, ravno tako, če po prehitevalnem pasu na AC vozi pod omejitvijo, mu pomižiknem z dolgimi lučmi in ga s tem opozorim, da predstavlja oviro na cesti.
Niti enkrat me zaradi tega ni ustavil noben policist (itak so me v življenju, morda, ob vseh prevoženih kilometrih, ustavili manj kot 20x, več kot 30 let, na cesti več kot 8ur/dan)
Delo krepa človeka
BigWhale ::
next3steps je izjavil:
next3steps je izjavil:
Ti pa sama varna vožnja ne zmanjša časa refleksa, niti ti ne da večje pozornosti, niti ti ne pove, da te bo zgolj zaviranje v vsaki dani situaciji rešilo nesreče.
Torej, staruni, ste sedeli na uhljih?
....
Tega šlepanja na letnico rojstva na tem forumu ne sprejmemo kot argument, žal.
Emm, moj post je bil ogledalo tvojemu, ker si zacel izpostavljati letnico rojstva. Smesno pa je, da meni v prid govorijo dejanski argumenti. Starostna skupina nad 30 in do 60 ima statisticno gledano najmanj prometnih nesrec. Nevem kaj je treba tukaj posebaj razlagati ampak dejstvo je, da tebi tvoji kao super refleksi ne pomagajo. Ce bi ti, potem bi imeli tisti pod 30 najmanj nesrec. Ampak jih nimajo.
next3steps je izjavil:
Če bi bil malce bolj funkcionalno pismen, bi ugotovil, da sam trdim enako. V nekaterih primerih je pa pač bolje pospešiti kot zavirati.
Nastej vsaj tri taksne primere. Ker trenutno nisi podal niti enega primera kjer je za preprecevanje nesrece bolje pospesevati, kot zavirati.
next3steps je izjavil:
Kar pa vi staruni, ki se šlepate zgolj na svojo starost pozabljate, da vam manjka dobre izvedbe te druge opcije v redkih primerih privede smrt na havbi. In ja, sami ste se odločili, da boste to možnost izničili.
Uhm, ce se kdo slepa na letnico rojstva, si to edino ti. :)) Lahko pa pripravis kaksne podatke o tem koliko gejmerjev je ze resevalo zivljenja na cestah. :>
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | STOP voznikom s prekratko var. raz. - modra LED TABLICA (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10511 (8388) | Mehmed |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 39139 (33336) | dzinks63 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12424 (11035) | Gandalfar |