Forum » Igre » Need for Speed Payback
Need for Speed Payback
oo7 ::
Need for Speed 2017's title, gameplay, settings, and characters should be revealed on June 2 at 6:30pm IST. This was teased by publisher EA via the official Need for Speed Facebook page.
http://gadgets.ndtv.com/games/news/need...
- spremenil: ahac ()
RejZoR ::
Upam samo da policaji ne bojo tolk brezvezni kot v NFS 2016. So bli tolk bedni, da sem čist izgubil interes do špilanja ko sem jo obrnil. Medtem ko sem NFS Most Wanted 2005 in NFS Hot Pursuit 2010 preigraval miljonkrat ker je bilo evadanje policajem tolk zabavno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Na sliki je spet tuner car, ne supercar/eksotik. Bedno.
Stari NFS-ji so bili posebni zaradi posebnih avtov in lepih pokrajin, ne pa ta brezvezni streetrace in drifting.
Ta intro pove vse:
Stari NFS-ji so bili posebni zaradi posebnih avtov in lepih pokrajin, ne pa ta brezvezni streetrace in drifting.
Ta intro pove vse:
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
opeter ::
Torej so napravili NFS Hitre in drzne (Fast and Furios) ... meh.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
dottor ::
Naj uganem ceno? 59.99€/$
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Sssaga ::
yoco ::
bambam20 ::
ivanuscha ::
Ma grafika izgleda že super, sam vprašanje če bo zanimivo tole.
Nardit bi morali remake NFS1:SE z parimi dodatki. Realistično okolje in samo dirkanje med prometom pred policaji in nič drugega. Ter povdarek na superšportnikih. Vse ostalo je crap.
Takrat je bila ta igra state_of_the_art.
Pa kaj si ja nor kaka beda pa to izgleda
Tudi meni je tole čist mimo. Pogrešam stari Most Wanted!
Naj raje naredijo NFS underground 2 in NFS 2005 Most wanted z next gen grafiko.
Nardit bi morali remake NFS1:SE z parimi dodatki. Realistično okolje in samo dirkanje med prometom pred policaji in nič drugega. Ter povdarek na superšportnikih. Vse ostalo je crap.
Takrat je bila ta igra state_of_the_art.
opeter ::
@live: podpis!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Upam samo da policaji ne bojo tolk brezvezni kot v NFS 2016. So bli tolk bedni, da sem čist izgubil interes do špilanja ko sem jo obrnil. Medtem ko sem NFS Most Wanted 2005 in NFS Hot Pursuit 2010 preigraval miljonkrat ker je bilo evadanje policajem tolk zabavno.
nfs 2015
NFS 2016. PC verzija. A ni bolj simpl, če z eno številko poveš VSE. Da govoriš o PC verziji in za kero leto. Ampak enim gre to še vedno ful v nos... In ja, še naprej jo bom tko navajal. Deal with it. Btw, vrži v Google "NFS 2016". Nisem edini.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Emmm... ja, PC verzija je res izšla leta 2016 (točneje 15. marca 2016). Ampak zaradi tega ga še vedno ne kličejo NFS 2016 ...
Ravno nasprotno:
http://nfs.wikia.com/wiki/Need_for_Spee...
Need for Speed (2015 video game) @ Wikipedia
Ravno nasprotno:
http://nfs.wikia.com/wiki/Need_for_Spee...
Need for Speed (2015 video game) @ Wikipedia
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
DEAL. WITH. IT. Nisem edini ki tko navaja. Letnica tako ali tako ni uradni del imena, tko da mi je prav vseen kaj si misliš, PC verzija je prišla ven 2016 in to je vse kar me briga.
Kar pa se tiče NFS 2017 pa težko rečem. Videt je bolj kot NFS The Run, ki mi je bil vrhunski. Celo vmesni vložki, ko si bil peš so lepo povezoval zadevo in mi je od modernih NFS-jev bil eden najboljših. Feeling dirkanja čez celotno raznoliko celino Severne Amerike je bilo res noro in upam, da bojo enkrat naredil tud neko epsko dirko po Evropi v podobnem slogu.
NFS Rivals je izgledal ok, ampak se je izkazal ot eden najbolj mlačnih v zadnjih letih, tko da je res težko rečt kakšen bo, preden ga dejansko sprobamo.
Kar pa se tiče NFS 2017 pa težko rečem. Videt je bolj kot NFS The Run, ki mi je bil vrhunski. Celo vmesni vložki, ko si bil peš so lepo povezoval zadevo in mi je od modernih NFS-jev bil eden najboljših. Feeling dirkanja čez celotno raznoliko celino Severne Amerike je bilo res noro in upam, da bojo enkrat naredil tud neko epsko dirko po Evropi v podobnem slogu.
NFS Rivals je izgledal ok, ampak se je izkazal ot eden najbolj mlačnih v zadnjih letih, tko da je res težko rečt kakšen bo, preden ga dejansko sprobamo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bambam20 ::
Videt je bolj kot NFS The Run, ki mi je bil vrhunski. Celo vmesni vložki, ko si bil peš so lepo povezoval zadevo in mi je od modernih NFS-jev bil eden najboljših. Feeling dirkanja čez celotno raznoliko celino Severne Amerike je bilo res noro
Tale The Run je bil en velik fail. Od tega, da je bil izjemno kratek. Sam se ga preigral v 2 urah in 15 minutah WTF, do tega da so bili policaji dobesedno za orkas, vsi nasprotniki in šefi pa izjemno slabi. Občutek je bil takšen, kot da bi šlo za en krajši DLC.
Kaj ::
A je za tole franšizo še zmeraj značilno, da se lahko z 200km/h zaletiš v zid in odpelješ brez praske in da je fizika popolnoma zgrešena in vse nekaj plava? Al so se kej popravl in odrastl?
RejZoR ::
Videt je bolj kot NFS The Run, ki mi je bil vrhunski. Celo vmesni vložki, ko si bil peš so lepo povezoval zadevo in mi je od modernih NFS-jev bil eden najboljših. Feeling dirkanja čez celotno raznoliko celino Severne Amerike je bilo res noro
Tale The Run je bil en velik fail. Od tega, da je bil izjemno kratek. Sam se ga preigral v 2 urah in 15 minutah WTF, do tega da so bili policaji dobesedno za orkas, vsi nasprotniki in šefi pa izjemno slabi. Občutek je bil takšen, kot da bi šlo za en krajši DLC.
In odkdaj je dolžina indikator kakovosti? Sem že igral špile, ki so se vlekli kot kača, pa sem cel čas upal, da bo že konc tega sranja. The Run pa je bil zabavna izkušnja. Zame je šlo za samo izkušnjo vožnje čez celo severno Ameriko in ne toliko za challenge.
A je za tole franšizo še zmeraj značilno, da se lahko z 200km/h zaletiš v zid in odpelješ brez praske in da je fizika popolnoma zgrešena in vse nekaj plava? Al so se kej popravl in odrastl?
NFS Hot Pursuit 2010 je bil verjetno daleč najmanj realen in istočasno daleč najbolj zabaven. Noro drsenje avtov čez ovinke in bildanje nitra s tem drsenjem je bila nora kombinacija povezana s policijskimi pregoni. Predvsem tle govorim za online, ker lokalno je bil bolj mlačen, ker misije niso bile neki in zgodbe vbistvu sploh ni bilo. Pa uvedba lestvic časov iz offline dirk, ki so se primerjale med drugimi playerji je bilo tud fajn. SpeedList al kako se je že imenoval. Se spomnim kako sem odbijal stotinke, da sem prehitel nekoga na lestvici...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
hojnikb ::
DEAL. WITH. IT. Nisem edini ki tko navaja. Letnica tako ali tako ni uradni del imena, tko da mi je prav vseen kaj si misliš, PC verzija je prišla ven 2016 in to je vse kar me briga.
Kar pa se tiče NFS 2017 pa težko rečem. Videt je bolj kot NFS The Run, ki mi je bil vrhunski. Celo vmesni vložki, ko si bil peš so lepo povezoval zadevo in mi je od modernih NFS-jev bil eden najboljših. Feeling dirkanja čez celotno raznoliko celino Severne Amerike je bilo res noro in upam, da bojo enkrat naredil tud neko epsko dirko po Evropi v podobnem slogu.
NFS Rivals je izgledal ok, ampak se je izkazal ot eden najbolj mlačnih v zadnjih letih, tko da je res težko rečt kakšen bo, preden ga dejansko sprobamo.
trd ko kamen, as usual. Čeprav je uradno ime kr lepo NFS (2015).
#brezpodpisa
RejZoR ::
Ne, uradno ime je "Need for Speed". In popolnoma NIČ drugega. Zraven ni popolnoma nobene letnice. Kot je tud ni bilo pri NFS Hot Pursuit 2010, pa jo dodajamo, da se izognemo mešanju s prvim Hot Pursuitom iz 1998. Ta je pač specifika, ker so ju izdali z novim letom vmes in kompliciraš kot da se ti gr eza življenje. NFS 2016. NFS 2016. NFS 2016. NFS 2016.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hojnikb ::
except, igra je izšla 2015 in šele port za pc je pršu 2016. Torej imamo sedaj dve označbe za en in isti špil. See the issue ?
#brezpodpisa
RejZoR ::
In kje je težava? Če rečem NFS 2016 pomeni da govorim o PC portu specifično. Brez da bi rekel, da gre za PC verzijo. Če rečem NFS 2015 pomeni, da gre za konzolno verzijo. Al je bil vmes izdan še kakšen NFS, ki bi tej logiki mešal štrene? I think not. Torej, kaj kurac kompliciraš?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hojnikb ::
Al je bil vmes izdan še kakšen NFS, ki bi tej logiki mešal štrene? I think not. Torej, kaj kurac kompliciraš?¸
kompliciraš kvečjemu ti :)
Not that it matters za tak kup gnoja.
#brezpodpisa
RejZoR ::
Vozni model je bil dost soliden, ker tweakanje avtov dejansko močno vpliva na handling in ti lahko fajn pomaga al pa te fajn zaserje če si narobe nastavil avto. Pa grafika tud ni slaba. To pa je to. Štorija je bila meh, povezovanje slednje z dirkami prav tako in policaji so totalen meeeeeh.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
A je za tole franšizo še zmeraj značilno, da se lahko z 200km/h zaletiš v zid in odpelješ brez praske in da je fizika popolnoma zgrešena in vse nekaj plava? Al so se kej popravl in odrastl?
NFS serija nikoli ni bila simulacija ampak arkada. Sicer so v 4-em delu (High Stake/Road Challenge) vpeljali poškodbeni model ipd. oz. v poznejših dveh Shift odvrtkih to še bolj nadgradili. A bistvo je arkadno dirkanje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
NFS Porsche je bil verjetno še najbolj simulacijski od tastarih. Od novih pa Shift. Čeprav ni ga čez nerealno ampak zabavno norenje pred policaji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Sssaga ::
Shift je bil čuden. Sicer sem ga prešpilal in to na volan, ampak potem sem raje šel na AC, ko je enkrat prišla ven. Še prej rF2 beta buildi.
Ni ne simulacija in ne arkada. Vozil predvsem zaradi izbire prog - zeleni pekel. NFS serija naj se drži stran od poskusov simulacije.
Ni ne simulacija in ne arkada. Vozil predvsem zaradi izbire prog - zeleni pekel. NFS serija naj se drži stran od poskusov simulacije.
bambam20 ::
In odkdaj je dolžina indikator kakovosti? Sem že igral špile, ki so se vlekli kot kača, pa sem cel čas upal, da bo že konc tega sranja. The Run pa je bil zabavna izkušnja. Zame je šlo za samo izkušnjo vožnje čez celo severno Ameriko in ne toliko za challenge.
NFS Hot Pursuit 2010 je bil verjetno daleč najmanj realen in istočasno daleč najbolj zabaven. Noro drsenje avtov čez ovinke in bildanje nitra s tem drsenjem je bila nora kombinacija povezana s policijskimi pregoni.
2urno drkačkanje za 50€. Res. Plosk, plosk.
Zeh, Samo za tebe. Ta drek je imel dober trailer. Ostalo je pa izguba časa, ker so lenobe v mislih imeli zgolj multiplayer, plus proge so prekratke in dolgočasno izpeljane. Policijski pregon so bili proti tistim iz MW2005, ki so in bodo najboljše, kar jim je uspelo in še to jim je uspelo po naključju, gleda, da so policaji v vseh kasnejših deli izjemno slabi in ne nudijo niti kančna izziva.
Drsenje skozi ovinke si lahko počel z levo jajco.
hojnikb ::
če smo že pri arkadah, bi raje vidu kakšnega naslednika split/second, kot pa ta prepakiran šrot od nfs
#brezpodpisa
RejZoR ::
Split/Second je bila blazno podcenjena igra. Men je bila tud ena najboljših dirkačin v zadnjih letih. Sploh zaradi koncepta kako se proge tekom dirke lahko povsem spremenijo, pa tud sistem kako si kaznoval nasprotnike je bil zanimiv. Pa proge niso bile jeben open world ampak zaresni circuit-i s posebnostmi. To ful pogrešam.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
če smo že pri arkadah, bi raje vidu kakšnega naslednika split/second, kot pa ta prepakiran šrot od nfs
Se stirnjam. Split/second pa Blur! Bi rad videl kakšno nadaljevanje obeh iger. Sploh prvega.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
ahac ::
Med vožnjo res hočeš, da ti igra vzame kontrolo zato, da pokaže en kul crash...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
ahac ::
EA? Jaz sem mislu, da je Ubisoft konferenca, ker tole zgleda čisto enako kot The Crew...
Čez par ur, ko bo Ubisoft res pokazal The Crew 2, bodo lahko kar isti trailer dal.
Čez par ur, ko bo Ubisoft res pokazal The Crew 2, bodo lahko kar isti trailer dal.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
RejZoR ::
NFS Rivals je bil dolgočasen za popizdit. NFS The Run je imel vsaj zanimive avtomobile in noro lepe ceste skozi raznoliko severno Ameriko. Pa vmesne sekvence so bile dost ok, za povezovanje vsega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bambam20 ::
NFS Rivals je bil dolgočasen za popizdit. NFS The Run je imel vsaj zanimive avtomobile in noro lepe ceste skozi raznoliko severno Ameriko. Pa vmesne sekvence so bile dost ok, za povezovanje vsega.
Sicer je bil izjemno kratek, imel pa je vmesne sekvence in zgodbo, kar sem recimo pogrešal pri kasnejših NFS-jih kot so bili recimo NFS hot pursuit 2010.
Skratka, zgodba pri NFS-jih vseeno mora biti vljučena in men se zdi tale trailer vseeno dober :).
RejZoR ::
Pa sej načeloma če osnov ne zajebejo, NFS skor ne more bit napačen. Npr NFS 2016 je imel dober vozni model, dost lepo mesto (čeprav težko za zapomnit) ampak so na celi črti zajebal policaje, ki so absolutno in totalno nesposobni. Večino časa jim uideš kot za šalo, če hočeš imet pregon moraš 15 minut vozit 40 na uro po tistem ko se zakantaš v policaja, da se sploh zvišajo zvezdice preden jim pobegneš pa še pol pregon ni nič bolj zanimiv, samo totalne roadblocke in špice začnejo postavljat. Totalen zeh. NFS Most Wanted 2005 je imel res nore chase in sem se še dolgo po končanju špila zabaval s preganjanjem policajev. NFS Most Wanted 2012 je bil sicer bolj tipično Criterionski ampak je imel isto prav pasje policaje s katerimi sem se kar fino zajebaval, da sem jim ušel. Ravno ti policaji dajo NFS-ju tisto nepredvidljivost in replay value. Če tega ni, ostane o špila bolj malo. Sploh pa je point odprtega sveta ravno ti pregoni. Če tega ni, je smisel odprtega sveta neobstoječ. Imam pol raje tematsko nore circuite kot v NFS3 in NFS4, pa furaš na čas in tko tekmuješ z ostalimi playerji. Celo policaji na circuitih so bili zanimivi, ker so te oviral ravno toliko, da je bilo vse skupaj zanimivo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
opeter ::
Imam pol raje tematsko nore circuite kot v NFS3 in NFS4, pa furaš na čas in tko tekmuješ z ostalimi playerji. Celo policaji na circuitih so bili zanimivi, ker so te oviral ravno toliko, da je bilo vse skupaj zanimivo.
To mi delaj.
Dvomim, da bomo v bližnji prihodnosti videli kaj podobnega. Čeprav upanje umre zadnje.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
bambam20 ::
NFS Most Wanted 2005 je imel res nore chase in sem se še dolgo po končanju špila zabaval s preganjanjem policajev. NFS Most Wanted 2012 je bil sicer bolj tipično Criterionski
Meni recimo pri NFS most wanted mi enostavno ni sedlo celotno mesto in kako so speljane ceste.
Je pa zanimivo, kako jim je recimo v NFS MW 2005 uspelo spisat kodo za policijske pregone. A je to zgolj naključje ali pa se jim kasneje ni bilo, da bi se v ta segment poglobili?
V Run-u so bili policaji, koliko jih je bilo resnično za okraa in če bi bila igra dolga nekje 4 urce ne bi imel nobenih pripomeb sploh, ker je šlo za malce poseben NFS z zgodbo . Očitno bo novi NFS v tej smeri, s tem da bo imel še več vmesnih sekvenc.
Meni je osebno tale trailer za novi NFS povsem všečen.
opeter ::
Sem še enkrat pogledal zgornji video. V avtih dejansko nihče ne sedi
Torej v tem pogledu smo nazaj pri starih NFS-jih (1-3). Edina razlika je, da so tisti imeli notranji (cockpit) pogled.
(2:04)
(1:45)
A to pomeni, da so to droni?
Torej v tem pogledu smo nazaj pri starih NFS-jih (1-3). Edina razlika je, da so tisti imeli notranji (cockpit) pogled.
(2:04)
(1:45)
A to pomeni, da so to droni?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
RejZoR ::
Močno dvomim, da bo šlo karkoli nazaj na circuite. Samo poglej to obsedenost z odprtimi svetovi. Vse mora bit open world pa čeprav je npr Deus Ex neštetokrat dokazal, da semi open world deluje dosti bolje. Enako je bilo v parih starejših NFS-jih kjer si imel cel kup alternativnih poti. Ene krajše in bolj ovinkaste, druge daljše ampak hitrejše. NFS5 Porsche je bil prvi s tem če odmislimo shortcute v NFS2, 3 in 4. Corsica recimo je imela cel kup poti.
Kar me vbistvu bolj preseneča je kako neinovativen je EA pri koriščenju odprtega sveta. Ok, imaš policaje za free roam chase, ampak da pa v vseh letih še vedno niso uvedli "Route Editorja" me pa najbolj preseneča. Torej, da daš igralcem moč nad kreacijo in poimenovanja lastnih routov oz relacisjkih dirk.
Se pravi, da imaš pred sabo zemljevid vseh cest po katerem zarišeš kje naj gre dirka in to shraniš pod imenom ter sharaš z ostalimi playerji preko integriranega "Route Sharing" sistema. Na tak način bi igri dramatično povečali splošno vrednost ker bi folk ustvarjal nove in nove odštekane dirke. Po možnosti z natančno opcijo, kjer bi lahko ceste speljal ne samo po glavnih ampak tud vsilil, da gre dirka čez kakšne skakalnice in čudne poti, da je izziv še večji. Pa nakoncu, da vse skupaj začinijo, da imaš možnost narediti sklenjen krog kjer določiš še število krogov ali pa relacisjko kjer je pač samo en začetek in en konec. Pa lahko delaš kratke circuite al pa orjaške okoli celotne mape. Al pa narediš izredno dolgo vijugasto relacijo. Opcije bi bile neomejene.
Pa k temu dodaš še sledenje časov, da folk med sabo tekmuje na posameznih user made routih. Podobno kot SpeedList v NFS HP 2010. Samo tam je bilo vse pre-made, tle pa bi pač sledilo najboljše čase na player made progah. Sej ni težko...
Zakaj zaboga ne dodajo igri kaj takega in to potem prenašajo iz igre v igro z odprtim svetom? To bi mi ful dogajalo in se mi zdi, da nisem edini.
Kar me vbistvu bolj preseneča je kako neinovativen je EA pri koriščenju odprtega sveta. Ok, imaš policaje za free roam chase, ampak da pa v vseh letih še vedno niso uvedli "Route Editorja" me pa najbolj preseneča. Torej, da daš igralcem moč nad kreacijo in poimenovanja lastnih routov oz relacisjkih dirk.
Se pravi, da imaš pred sabo zemljevid vseh cest po katerem zarišeš kje naj gre dirka in to shraniš pod imenom ter sharaš z ostalimi playerji preko integriranega "Route Sharing" sistema. Na tak način bi igri dramatično povečali splošno vrednost ker bi folk ustvarjal nove in nove odštekane dirke. Po možnosti z natančno opcijo, kjer bi lahko ceste speljal ne samo po glavnih ampak tud vsilil, da gre dirka čez kakšne skakalnice in čudne poti, da je izziv še večji. Pa nakoncu, da vse skupaj začinijo, da imaš možnost narediti sklenjen krog kjer določiš še število krogov ali pa relacisjko kjer je pač samo en začetek in en konec. Pa lahko delaš kratke circuite al pa orjaške okoli celotne mape. Al pa narediš izredno dolgo vijugasto relacijo. Opcije bi bile neomejene.
Pa k temu dodaš še sledenje časov, da folk med sabo tekmuje na posameznih user made routih. Podobno kot SpeedList v NFS HP 2010. Samo tam je bilo vse pre-made, tle pa bi pač sledilo najboljše čase na player made progah. Sej ni težko...
Zakaj zaboga ne dodajo igri kaj takega in to potem prenašajo iz igre v igro z odprtim svetom? To bi mi ful dogajalo in se mi zdi, da nisem edini.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Need for speed - Hot Pursuit (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 18177 (6096) | B34ST |
» | Need for Speed (2015) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44026 (30524) | bambam20 |
» | Need for speedOddelek: Igre | 6414 (5586) | bambam20 |
» | Need For Speed: Most Wanted 2012 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 12428 (10002) | Sandi1987 |
» | Need For Speed The RunOddelek: Igre | 8071 (5431) | Sssaga |