Forum » Igre » Mi je res čudno ,da nimajo nikjer Persona 5
Mi je res čudno ,da nimajo nikjer Persona 5
Jiffle ::
Persona 5 je ena izmed najnovejših JRP igerc , podobnih kakor FinalFantasy in mi je res čudno , da nimajo nikjer v pomembnih trgovinah ( bigbang , mueler , Harvey norman...) ali spletnih trgovinah kakršnokoli kopijo igre.
Jiffle ::
Hvala , toda povsod kjer sem jo videl , je tudi pisalo , da ni na voljo. Čudno saj je beil release date že pred enim mesecom.
Jiffle ::
Je zelo dobra ( okoli 100 ur rabis , da dokoncas igrco vsaj enkrat) , toda šele zdaj je postala popularna v ameriki saj je prišla na ta glavno konzolo PS4. Meni je samo čudno , zakaj nimajo trgovine jo na policah , medtem ko imajo polno drugih neznanih igric.
Mavrik ::
Nazadnje kar sem gledal je bila na voljo za prenos s PSN.
The truth is rarely pure and never simple.
yayo ::
končno je cena padla, jaz sem iz UK maja dal 50 evrov. Drugače pa je cena visoka tudi zato, ker Atlus ni pričakoval takega svetovnega uspeha, igro so lokalizirali iz japonščine le v angleščino in kitajščino, pa je vseeno prodala dva milijona izvodov po celem svetu. Tržišča kjer je znanje angleščine bolj slabo so jo zato v glavnem ignorirala (npr. Italija). Drugače en res lep špil, na začetku sem kar penil, ker se nekako nisem znašel (moj prvi jrpg od leta 2000) potem sem pa v igri preživel kar 135 ur.
yayo ::
Igra je setavljena iz dveh mehanik:
1. preživljanje časa. V omejeni količini dnevov (šolsko leto, dan se deli na jutro (šola), popoldne in večer) igralec izbira kaj bo delal, zjutraj obvezno šola kjer se odgovarja na vprašanja učiteljev - prvilni odgovori dvigujejo "knowledge" statistiko. Popoldne je za druženje s kolegi, popoldansko delo, rekreacijo, potepanje. Vsaka od teh dejavnosti dviguje določene statse. Ker je čas omejen ni mogoče delati vsega, igralec mora izbrati kaj bo počel, ali nekaj kar dviga social stats (Knowledge, Guts, Proficiency, Kindness in Charm), ali se bo družil s katerim od kolegov (kar je ekstremno koristno, ker unlocka nove borbene sposobnosti zaveznikov v bitkah), ali bo poiskal popoldansko delo za nabrat denarce (katere bo potrošil za nakup orožja, healing items ipd.). Umetnost je zbalansirati vse dejavnosti, da se doseže optimalno napredovanje.
2. dungeon crawling
1. preživljanje časa. V omejeni količini dnevov (šolsko leto, dan se deli na jutro (šola), popoldne in večer) igralec izbira kaj bo delal, zjutraj obvezno šola kjer se odgovarja na vprašanja učiteljev - prvilni odgovori dvigujejo "knowledge" statistiko. Popoldne je za druženje s kolegi, popoldansko delo, rekreacijo, potepanje. Vsaka od teh dejavnosti dviguje določene statse. Ker je čas omejen ni mogoče delati vsega, igralec mora izbrati kaj bo počel, ali nekaj kar dviga social stats (Knowledge, Guts, Proficiency, Kindness in Charm), ali se bo družil s katerim od kolegov (kar je ekstremno koristno, ker unlocka nove borbene sposobnosti zaveznikov v bitkah), ali bo poiskal popoldansko delo za nabrat denarce (katere bo potrošil za nakup orožja, healing items ipd.). Umetnost je zbalansirati vse dejavnosti, da se doseže optimalno napredovanje.
2. dungeon crawling
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | PS4 (strani: 1 2 3 4 … 159 160 161 162 )Oddelek: Konzole | 1342071 (237) | yayo |
» | Titanfall 2 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 25000 (7314) | oo7 |
» | Konzola za 7 in 9 letnika (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13992 (11489) | opeter |