Prijavi se z GoogleID

» »

PS4

PS4

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 145

Jst ::

Če je to ingame footage je super. Nekatere scene so sicer kot na PS3, drugače pa, če bo takšna grafika, je to še en razlog več, da si kupim svojo prvo konzolo PS4.

Sem pred spanjem prebral, da bo to prvi MGS, ki bo open world. (Drugače pa pojma nimam o čem se gre franšiza; nek shooter očitno.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

3furious ::

Pokazali so tudi kratek demo igranja, tekel naj bi na PC-ju, ni pa jasno ali gre za PS4 približek ali bo dejansko laufala tudi na Windowsih.
In the age of information, ignorance is a choice.

Jst ::

Ta tip, ki je povit po glavi ima glas kot Kiefer Sutherland (Jack Bauer).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

vaščan ::

Največji lol je da večino teh predstavitev iger ko gledamo gameplay footage odigrajo na ultra močnem pcju s kontolerjem pa ponavadi razvijalci še za tisti presentation demo unlockajo engin do jajc in potem kažejo kako huda grafika bo na naslednjih konzolah ali pa kako lepo grafiko bo imel špil. Nategancije nategancije.
Se spomnim uncharted ko sem gledal gameplay hudo no zadnjič pa sem zadevo videl v živo pri kolegu na ps3 + 107 lcdju in izgleda ubogo. S tem da ne teče prou glatko. Če bi meni špil tko lagal na pcju ga ne igram zgledal mi je ko da laufa na 30frejmih. Konzol ne bom nikdar kupil ker se mi gabi igrat s controlerjem za vozit imam volan za vse ostalo miš in tipkovnico če že pride do igre kjer je controler uporaben ga pač uštekam v pc. Ne dvomim da bo novi ps4 in xbox720 spet gaming spravil na next level tako v grafiki kot gameplayu saj imata dovolj rama gpu in cpu moči za to ampak po drugi strani je pa žalostno da moramo čakat leta in leta da se konzole premaknejo. Današnji high end pcji so že sedaj precej močnejši kot bosta novi konzoli ko prideta ven. in to me pa malo skrbi.

vaščan ::

Recimo nebi bil presenečen če na začetku sony in microsoft malo sponzorirata in naredijo nekaj slabih portov na pc zanalašč da dokažejo takoj na začetku kako next gen sta novi konzoli in kakšna jajca so kao high end pcji v primerjavi čeprav po podatkih 2x močnejši.

BALAST ::

Največji lol je da večino teh predstavitev iger ko gledamo gameplay footage odigrajo na ultra močnem pcju

Zakaj ti je to smešno? Stvar prikazujejo na PC, ker v fazi razvoja kjer potrebujejo čas za piljenje ravnovesja med prikazanimi poligoni in teksturami, da bo renderiranje tekoče vsaj nad 24fps.

Se spomnim uncharted ko sem gledal gameplay hudo no zadnjič pa sem zadevo videl v živo pri kolegu na ps3

Meni se je igrati v živo ni zdelo nič kaj zatikajoče. Mogoče si ti ubermensch z 100fps zaznavanjem?
Konzol ne bom nikdar kupil ker se mi gabi igrat s controlerjem za vozit imam volan za vse ostalo miš in tipkovnico

Nihče ti ne brani, ampak konzola je bol kompaktna in enostavnejša za nastavitve.
Ne dvomim da bo novi ps4 in xbox720 spet gaming spravil na next level

Deep inside you want it to fail.
Današnji high end pcji so že sedaj precej močnejši kot bosta novi konzoli ko prideta ven. in to me pa malo skrbi.

Skrbi te, ker boš moral kupit nov PC, da boš konkuriral konzolam. :))
Recimo nebi bil presenečen če na začetku sony in microsoft malo sponzorirata in naredijo nekaj slabih portov na pc zanalašč

Seveda ti ne ločiš med ekskluzivami in multiport-i.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

BigWhale ::

vaščan je izjavil:

Recimo nebi bil presenečen če na začetku sony in microsoft malo sponzorirata in naredijo nekaj slabih portov na pc zanalašč da dokažejo takoj na začetku kako next gen sta novi konzoli in kakšna jajca so kao high end pcji v primerjavi čeprav po podatkih 2x močnejši.


Ja, to delajo v skupnem laboratoriju s tistimi, ki dokazujejo moon landing hoax.

Jst ::

Konzoli, kot sta PS4 in novi XboX nimata možnosti, da bi failala. V USA so konzole prisotne že več kot 25 let - lahko bi rekli, da je tam igranje na PCju eksotika. Sploh pa doma sestavljeni PCji. Uporabniki slo-techa si to težko predstavljamo, ampak facts are facts. Jaz ne uporabljam Facebooka; imam kolege v USA, s katerimi se pogovarjamo prek Skype-a. Tisti, ki pa uporabljate FB, pa kar povprašajte vaše kolege v USA, kako je z gamingom tam, boste presenečeni...

Tudi veliko ljudi, ki pa ima PC kot gaming mašino, igrajo igre z gamepadom. To lahko preverite kar na youtubu. Vpišite Crysis 3 PC gameplay in boste videli, da le redki igrajo z miško in tipkovnico.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Lonsarg ::

Evropejci bomo pa hekal tipkovnice na konzole:) Ker konzola je res priročna za igrat, dosti bolj kot dragi gaming PCji. Ampak un plošček pomeni, da moraš sedeti na kavču in ne stolu in da rabiš TV in ne monitor za igrat igre, čisto druga izkušnja in bom nažalost kjub nakupu konzola moraš še veno imeti tudi PC, ker brez miške igranje igre ni pristno, je preveč "lahkotno" če imaš gamepad.

Sicer pa upanje umre zadnje, mogoče pa bo xbox navadni windows 8 PC, in bodo Xbox igre Windows Store igre, torej bodo vse delale tudi z tipkovnico in miško hehe:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

3furious ::

@Vaščan

Seveda obstajajo močnejši PCji od PS4, ampak v povprečju pa niso v neki prednosti. Glede na statistike Steama, ima 35.53% PCjev še vedno directX 10 grafične kartice, 59.11% pa DX11. Pri procesorjih jih je 47.72% dvojedrnih in 42.94% štirijedrnih, osemjedrnikov je le 0,26%. Res pa je, da na PCju tečejo na višji frekvenci. Če gledamo RAM, jih ima 12.92% 2GB, 19.64% 3GB, 20.93% 4GB, 22.84% 8GB in 9.24% čez 12GB. Čez 50% PC-jev ima manj kot 4GB RAMa, pa še to ga lep delež poberejo Windowsi.
In the age of information, ignorance is a choice.

Jst ::

>Sicer pa upanje umre zadnje

Jaz se tudi ne dam! Nikoli si nisem lastil konzole; miš+tipkovnica poseka vse gamepade, Kinecte, Wii kontorlerje.

Je pa velika verjetnost, da bom kupil PS4 - koliko bom pa igral, je pa vprašanje. Verjetno bo PC pri meni še dolgo časa primarna gaming naprava. (čeprav zadnje čase nimam časa)

Tisti moji zgornji posti, kjer zagovarjam konzole so zato, da se jih postavi na svoje mesto. Če Slovenci nismo nikoli bili "konzolni narod," ne pomeni, da tudi drugi niso. USA je primer, kjer so konzole od nekdaj imele primat.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Ker igram v večini primerov strategije (potezne in RTS), razne streljaške FPS-je in občasno RPG-je, kjer je treba klikati je tudi meni primarna platforma PC ter miška + tipkovnica kombinacija.

Ampak! Igrati na gamepad ni tak bav-bav kot se nekaterim zdi. Sploh pri TPS igrah je dosti boljši pripomoček kot kombinacija miši + tipkovnice.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

kmetek ::

Jaz tuhtam konzolo samo in izključno zaradi eksluziv tipa HEAVY RAIN, UNCHARTED itd....

vaščan ::

BALAST je izjavil:

Največji lol je da večino teh predstavitev iger ko gledamo gameplay footage odigrajo na ultra močnem pcju

Zakaj ti je to smešno? Stvar prikazujejo na PC, ker v fazi razvoja kjer potrebujejo čas za piljenje ravnovesja med prikazanimi poligoni in teksturami, da bo renderiranje tekoče vsaj nad 24fps.

Se spomnim uncharted ko sem gledal gameplay hudo no zadnjič pa sem zadevo videl v živo pri kolegu na ps3

Meni se je igrati v živo ni zdelo nič kaj zatikajoče. Mogoče si ti ubermensch z 100fps zaznavanjem?
.


Evo na yotube sem šel gledat ker sem podvomil vase a sem blesav al ne. na en primer
Lej jest sm navajen na pcju igrat s 60 frejmi brez screen tearinga uporabljam še funkcijo DFC da je izkušnja res glatka kar se da in koj porajtam take zadeve ko špil teče na 30frejmih no pa grafika je tud bl en jajc. Tistih par špilou na ps3 kar sem jih videl mi je grdih sem videl assassins creed v big bangu kako slabo je laufal s tem da so robovi povsod tko nazobčani da ti nč ni jasn so me kr oči začele bolet po 5 minutah igranja razn če imam smolo pa vedno zadevo gledam na zanič tvju. Dobr pa nebi o tem.

Želim si iger s pošteno fiziko dinamičnim okoljem če se da kunštn ai in pa dobro grafiko. In vrjamem da bo na novih konzolah preskok lep ampak ni pa qool ker so pač v ameriki bolni na console in (jabuka) :) štancajo vse špile v osnovi za console in smo že v štartu omejeni z njihovo železnino. Pc ekskluziv ubistvu ni več razen bolj low budžet projekti in kar folk doma naredi pa ne me narobe zastopit super zadeve ampak želel bi si da nebi pcjev tko grdo izrinili po ps2 so pcje čist zavrgli ko so zavohal velik dnar v consolah. Sej dobivamo porte s hd texturami in nekaj dodatnimi 3d učinki zadnje leta pred izdihom starih konzol Škoda pač da je treba tolk let čakat.

Jst ::

Šok terapija: Vedno po izidu nove generacije konzol, se je tudi na PCju grafika izboljšala. V bistvu one can argue, da napredek v grafiki furajo konzole.


--

Saj da je grafika na PCju boljša kot na PS3 in XBox360, mislim, da noben ne trdi. Jaz bi si tudi želel, da bi bil PC ciljna arhitektura, ko razvijajo igre. To si vsi želimo. Samo jaz recimo raje izklopim toliko grafičnih nastavitev, da mi špil dela nad 60FPS. Recimo ZAME 670 navita ni dovolj za Crysis 3 High, kje je šele Very High. Jaz imam v tem špilu teksture na Very High, ostalo na High, Post Processing in Shadows pa na Medium. Če mi špil ne laufa kot švicarska ura, mi sploh ni do igranja.

edit: Sem pogledal tist video in tako SIGURNO ne laufa Uncharted 2 na PS3 - to je NEIGRALNO. Mogoče je bila to kakšna beta, ker tudi tako slabe grafike nima...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Bananovec ::

vaščan je izjavil:

BALAST je izjavil:

Največji lol je da večino teh predstavitev iger ko gledamo gameplay footage odigrajo na ultra močnem pcju

Zakaj ti je to smešno? Stvar prikazujejo na PC, ker v fazi razvoja kjer potrebujejo čas za piljenje ravnovesja med prikazanimi poligoni in teksturami, da bo renderiranje tekoče vsaj nad 24fps.

Se spomnim uncharted ko sem gledal gameplay hudo no zadnjič pa sem zadevo videl v živo pri kolegu na ps3

Meni se je igrati v živo ni zdelo nič kaj zatikajoče. Mogoče si ti ubermensch z 100fps zaznavanjem?
.


Evo na yotube sem šel gledat ker sem podvomil vase a sem blesav al ne. na en primer
Lej jest sm navajen na pcju igrat s 60 frejmi brez screen tearinga uporabljam še funkcijo DFC da je izkušnja res glatka kar se da in koj porajtam take zadeve ko špil teče na 30frejmih no pa grafika je tud bl en jajc. Tistih par špilou na ps3 kar sem jih videl mi je grdih sem videl assassins creed v big bangu kako slabo je laufal s tem da so robovi povsod tko nazobčani da ti nč ni jasn so me kr oči začele bolet po 5 minutah igranja razn če imam smolo pa vedno zadevo gledam na zanič tvju. Dobr pa nebi o tem.

Želim si iger s pošteno fiziko dinamičnim okoljem če se da kunštn ai in pa dobro grafiko. In vrjamem da bo na novih konzolah preskok lep ampak ni pa qool ker so pač v ameriki bolni na console in (jabuka) :) štancajo vse špile v osnovi za console in smo že v štartu omejeni z njihovo železnino. Pc ekskluziv ubistvu ni več razen bolj low budžet projekti in kar folk doma naredi pa ne me narobe zastopit super zadeve ampak želel bi si da nebi pcjev tko grdo izrinili po ps2 so pcje čist zavrgli ko so zavohal velik dnar v consolah. Sej dobivamo porte s hd texturami in nekaj dodatnimi 3d učinki zadnje leta pred izdihom starih konzol Škoda pač da je treba tolk let čakat.

Manj bulšita ni šlo?
Also, kar se FPSjev tiče Nvidia meni, da je 40FPSjev spodnja meja za igrabilnost in temu primernu torej od firme program nastavi nastavitve iger. Torej vse na maximum, dokler je le 40FPSjev. Začuda sam ne vidim ravno veliko razlike.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

puginho ::

Tisti ki tako veselo šinfajo konzole (ki si jih mimogrede niti ne lastijo!) se sploh ne zavedajo da če nebi bilo konzol 90% AAA špilov nebi nikoli zagledalo luči na PC-ju, ker sploh nebi obstajale.

BigWhale ::

vaščan je izjavil:


Evo na yotube sem šel gledat ker sem podvomil vase a sem blesav al ne. na en primer


Jaz sem nasel _polno_ drugih primerov kako uncharted 2 laufa na PS3 povsem v redu.

vaščan je izjavil:

Pc ekskluziv ubistvu ni več razen bolj low budžet projekti in kar folk doma naredi pa ne me narobe zastopit super zadeve ampak želel bi si da nebi pcjev tko grdo izrinili po ps2 so pcje čist zavrgli ko so zavohal velik dnar v consolah.


Tebi stvari v resnici niso kaj prida jasne, a?

http://www.ign.com/articles/2013/01/18/...

Tukaj je handful zadev, ki niso 'doma narejene'.

Indie produkcije pa ne gre podcenjevati, ker marsikdaj sproducirajo precej bolje kot drug vecje zalozniske hise.

opeter ::

BigWhale je izjavil:

Tebi stvari v resnici niso kaj prida jasne, a?
http://www.ign.com/articles/2013/01/18/...

Tukaj je handful zadev, ki niso 'doma narejene'.

Indie produkcije pa ne gre podcenjevati, ker marsikdaj sproducirajo precej bolje kot drug vecje zalozniske hise.


Saj je super, samo večina teh je MMO-jev in raznih online iger. Bedarija.
Single player igre so totalno zanemarili.

Na srečo imamo kot si napisal še razne indie developerje, ki postajajo iz leta v leto boljši z izredno zanimivimi igrami (recimo ravno na zgornjem linku je prikazano nadaljevanje Amnesije).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

vaščan ::

Saj da je grafika na PCju boljša kot na PS3 in XBox360, mislim, da noben ne trdi. Jaz bi si tudi želel, da bi bil PC ciljna arhitektura, ko razvijajo igre. To si vsi želimo. Samo jaz recimo raje izklopim toliko grafičnih nastavitev, da mi špil dela nad 60FPS. Recimo ZAME 670 navita ni dovolj za Crysis 3 High, kje je šele Very High. Jaz imam v tem špilu teksture na Very High, ostalo na High, Post Processing in Shadows pa na Medium. Če mi špil ne laufa kot švicarska ura, mi sploh ni do igranja.


Enako čeprav sem freak na grafiko mi pomeni več glatko igranje in znižam nastavitve.
Nebom več teživ ampak pač imam res slabe izkušnje kar sem sprobal ps3 je blo dost zanič vse skupaj

Bananovec ::

Sam zelo upam, da bo PS4 premogel odlične ekskluzive in hkrati odlične indie igre, torej najboljše pluse obeh svetov, konzol in PCjev.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

PARTyZAN ::

Ekskluzive so slabe za potrošnika. Čim manj tega.

opeter ::

Sonyjevi studiji ziher ne bodo delali igre za NextBox in Wii U. Isto velja za MS-ove in Nintendove studije (recimo Rare).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Lonsarg ::

Men je trg zadnjih 5 let, ko so ekskluzive skoraj izumrle blagor za mojo dušo. Da se le ne bi trend spet kaj obrnil glede tega. Seveda bo vedno nekaj malega ekskluziv plačanih z strani proizvjaalca konzole, ampak sam da neodvisni delajo za vs platforme in je OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bananovec ::

Zakaj? Vse kar dobimo so le multiplatform zmazki. Medtem so na PS3 ravno ekskluzive najboljše igre.
Multi pa so na PCju zaradi tistih dveh točk plusa, ki ga iztisnejo iz grafike pač 2 točki plusa boljše kot na konzoli.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Če misliš da so ekskluzive bolše si malo možgansko opran.

Bananovec ::

Let me see proof, mister obvious.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Lonsarg ::

Nisem rekel da so slabše, tako da je breme dokazovanje nečesa, ker ni niti slučajno logično samo po sebi, na tvoji strani. Za naredit eksluzivo se developer odloči na podalagi denarja, ki mu ga plača platforma(Microsoft, Sony) in ta denar mora biti večji, kot bi bil potencialni zaslužek, če bi bila igra tudi na drugi platformi.

Če je ta denar zadosti večji, potem morda tudi kvaliteta zraste, ampak zaradi denarja, niti slučajno ne zaradi kakega tehničnega razloga, ker bi bila igra narejena samo za eno platformo, na kar si ti nakazoval.

Vesoljc ::

Lonsarg je izjavil:

Če je ta denar zadosti večji, potem morda tudi kvaliteta zraste, ampak zaradi denarja, niti slučajno ne zaradi kakega tehničnega razloga, ker bi bila igra narejena samo za eno platformo, na kar si ti nakazoval.


Se ne strinjam. Če razvijaš ekskuzivo za eno platformo lahko igro dodobra optimiziraš za točno to platformo. Kvaliteta igre je odvisna tudi od tehnične izvedbe le-te. Optimizacija pomeni večji fps, več renderinga, hitrejši load, boljši LOD, itd..., konec koncev vse to vpliva na kvaliteto.

Razvoj za multiplatform je konstatno balansiranje in razen če si developer lahko privošči (beri je zadostno financiran s strani založnika) branching celotne igre (engine + assets), dobiš na koncu "average", ki približno enako dela na vseh platformah.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Jst ::

A study from the PC Gaming Alliance, the PC gaming market saw an overall growth of 8 percent in 2012 to a market value of $20 billion. Interestingly, despite various claims that PC gaming is dead, the market grew 90 percent over the past five years. The alliance claims there are over a billion PC gamers and notes China now accounts for 34 percent of PC gaming revenue.


Evo, PC Gaming raste. Sem napisal že prej (mogoče v kakšni drugi temi), ampak nisem iskal vira. Ta je iz guru3d.com.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Lakotnik29 ::

Ne pozabit da ta promet vključuje tudi razne FB špile, kar nima dosti skupnega z hardcore gamingom.

Jst ::

True, but:

"The PC Gaming industry showed strong overall growth of 8% in 2012, partly as a result of the Chinese market gaining traction in the $20 billion global market with record revenues of $6.8 billion," said DFC analyst David Cole. "In spite of media focus on mobile games and struggling social network games, there are now over 1 billion PC gamers worldwide and that number will continue to grow as more PCs connect online. The 'PCGA Pinnacle Report for Software' describes this in close detail."


vir: http://www.guru3d.com/news_story/pc_gam...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m ::

3furious je izjavil:

Na GDC (Game Developers Conference) so objavili še par novosti.

Sony is building its CPU on what it's calling an extended DirectX 11.1+ feature set, including extra debugging support that is not available on PC platforms. This system will also give developers more direct access to the shader pipeline than they had on the PS3 or through DirectX itself. "This is access you're not used to getting on the PC, and as a result you can do a lot more cool things and have a lot more access to the power of the system," Norden said. A low-level API will also let coders talk directly with the hardware in a way that's "much lower-level than DirectX and OpenGL," but still not quite at the driver level.

The system is also set up to run graphics and computational code synchronously, without suspending one to run the other. Norden says that Sony has worked to carefully balance the two processors to provide maximum graphics power of 1.843 teraFLOPS at an 800Mhz clock speed while still leaving enough room for computational tasks. The GPU will also be able to run arbitrary code, allowing developers to run hundreds or thousands of parallelized tasks with full access to the system's 8GB of unified memory.



Razvijalci za PS 2 so imeli direktni dostop do HW. Zato je pa tudi Jst čudno gledal, kako PS 2 od njegovega kolega lahko prebavlja tako grafiko, primer:

Final Fantasy X
Shadow of the Colossus
Resident Evil 4
SSX Tricky
Silent Hill 2
Devil May Cry
God of War 2
Okami

in tako dalje.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Lakotnik29 ::

V tem je tudi ena od ključnih prednosti, zakaj lahko na videz podhranjeni sistemi v konzolah konkurirajo precej dražjim PCjem. Komunikacija preko directx (ki je pri razdrobljenosti trga PCjev) nujno zlo pač zahteva svojo ceno.

Ob enem pa je pri ps3 ravno nenavadna arhitektura cell kriva, da sistem ni bil bolj izkoriščen in vpliva tudi na velike razlike med posameznimi naslovi.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Hecno ampak resnično.

Recimo HW od PS 2 je sledeč:

CPU: 64-bit 300 MHz "Emotion Engine"

vir: Emotion Engine @ Wikipedia

RAM: 32 MB RDRAM, 4 MB eDRAM
GPU: "Graphics Synthesizer" 147 MHz

itd.

:)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Lakotnik29 ::

In potem vidiš, da zadeva lahko laufa Shadow of Colossus in samo žalostno božaš kremasto škatlo, ki joka pod mizo.

D3m ::

Tako je. Shadow of Colossus "laufa" iz DVD predvajalnika in ni bilo potrebe po inštalaciji.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

opeter ::

Ampak ne morete primerjat PS2 igre in PS3 igre ... že to, da je v enem DVD plošček, v drugem pa bluray plošček, pomeni, da mora slednji prebavit od oka ene 5-6x večjo vsebino podatkov, če pa gre za dual-layer BR plošček, potem pa celo dvakrat toliko.

Skratka, je skoraj nemogoče, da bi špili direkt špilali iz BR ploščkov. Za to je vgrajen BR pogon v PS3 enostavno prepočasen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

puginho ::

Vse ekskluzive lavfajo direktno iz BR pa se nobena ne zatika, z najboljšo možno grafiko na PS3, multiplatform pa se ene zatikajo. Bi rekel da je potem BR dovolj hiter.

D3m ::

To je res. PS 3 je več ali manj napredek proti PS 2. Že samo zaradi več funkcij, ki jih ponuja.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

opeter ::

Ko sem še imel PS3, se mi je še (skoraj) vsaka igra namestila. Če ne drugo, vsaj delček. Da o popravkih sploh ne govorim. Tega pri Wiiju ni.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Jst ::

Nvidia 670 2.459 tFLOPS, 680/3.000, Titan 4.500. PS4 pa 1.843 tFLOPS. Low level dostop na PS4 bo lahko celo izkoristil večino moči, ki jo ima na razpolago. PC komponente pa zaradi omenjenih omejitev, kot so operacijski sistem, DX,... ne pridejo blizu teoretični moči.

Sony ZELO poudarja, kako so developers friendly, zanimivo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Vesoljc ::

Jst je izjavil:

Sony ZELO poudarja, kako so developers friendly, zanimivo.

heh, nikakor ne morjo stran od MS-a.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Lakotnik29 ::

Jst je izjavil:

Nvidia 670 2.459 tFLOPS, 680/3.000, Titan 4.500. PS4 pa 1.843 tFLOPS. Low level dostop na PS4 bo lahko celo izkoristil večino moči, ki jo ima na razpolago. PC komponente pa zaradi omenjenih omejitev, kot so operacijski sistem, DX,... ne pridejo blizu teoretični moči.

Sony ZELO poudarja, kako so developers friendly, zanimivo.

Po lekciji z cell procesorji to niti ni čudno.

Jst ::

Zavrtimo čas nazaj pred izidom PS3 in vidimo, da so tudi za Cell govorili, kako bodo developerji veseli Cell arhitekture. :)

edit: No, sedaj jim celo verjamem, ker je x86.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

D3m ::

Jst je izjavil:

Zavrtimo čas nazaj pred izidom PS3 in vidimo, da so tudi za Cell govorili, kako bodo developerji veseli Cell arhitekture. :)

edit: No, sedaj jim celo verjamem, ker je x86.


V bistvu je niso bili kaj prida veseli.

Za PS4 so razvijalci prosili SONY naj uporabijo x86 procesor.

Vir: http://www.tomshardware.com/news/PlaySt...
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Lakotnik29 ::

ti je sarkazem detektor crknil?

Ne vem, če obstaja developer, ki bi bil navdušen nad cell.

D3m ::

Komu si odgovoril? Meni ali Jst?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Jst ::

>Komu si odgovoril? Meni ali Jst?

Tebi, D3m.


---

Drugače pa, v teoriji je vse lepo štimalo. A v praksi so pa šele dobre tri leta nazaj izdali neke popravke za OS in major verzijo SDK, kar je botrovalo novim/boljšim pogonom in takrat je bil (relativno velik) preskok v grafiki na PS3. Recimo Unreal Engine 3.X (ta pogon (in Tim Sweeney) mi je najljubši že od Unreal 1 oz. UT1999 naprej). Z nadgradnjo UE je šele potem postalo znosno pisati špile za PS3. Tako sem slišal od razvijalcev. To za UE, za druge pogone ne vem, predvidevam pa, da je podobna situacija.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m ::

Vprašal sem Lakotnika :)
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 145