» »

Mesečni stroški suva vs ostalo

Mesečni stroški suva vs ostalo

«
1
2 3

sebas4 ::

Lahko kdo izračuna kakšni bi bili celotni letni/mesečni stroški, če imaš v lasti določen avtomobil. Rabljena vozila nekje do 10/14k na cesti. NPR

Kia Sorento 2.5CDRI
Kia Sorento bencin
Kia sportage
Ford Kuga
Forester
CRV
Outlender
Berlingo (bencin/dizel)

Modra si kaj od tega lastite in lahko poveste vaše izkušnje. Osebno delam tam do 8k kilometrov letno(torej verjetno bolje vzeti bencinar). Zavaroval bi osnovno+divjad+točo in asistenco. Po naravi vožnje sem nekaj vmes, ne vozim počasi, vendar ne norim po cestah. Avto bo vožen 50% po regionalkah kakih 30% AC, ostalo pa kolovozi, hribi, mestna vožnja. Dal sem Berlingota zraven na spisek, da se vidi stroškovna razlika posesti SUV-ov in "navadnih" avtov. Hvala.
  • spremenil: sebas4 ()

janezvalva ::

rang avtomobila je tvoj primer za berlingo:

cirka 1EUR na dan za zavarovanje
+
cirka 1EUR na dan za vzdrževanje(redni servis, gume)


to je potem 2EUR/dan oz 60EUR / mesec

oz.

cca 720EUR/leto

aja, če upoštevamo tvojo prognozo,
8000 km na leto je potem to bencina nekje 35EUR na mesec oz

cca 420EUR / leto za gorivo,

torej suma predvidenih stroškov cca 1200EUR/leto

plus vinjeta plus extra okvare
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

Zgodovina sprememb…

sebas4 ::

Ok ta kalkulacija ne upošteva "extra okvar", vseeno se zdi kar ugodna. Sem pričakoval okoli 5€ na dan za Berlinga in okoli 8-10€ na dan za Suva. Po spominu, nekoč je bila na nekem forumu ena podobna debata in so se cifre gibale okoli 10€ dan.

smacker ::

V 8000km boš tankal za 800eur, ne pa 400 ;) S 1600eur/letno si torej na cca. 4.5eur na dan (brez okvar). Če upoštevaš še izgubo vrednosti avta (cca. 1000eur/leto), te stane Berlingo okoli 2600eur letno => 7eur na dan. Če podvojiš prevožene kilometre, prišteješ parkirnine (najem garaže doma/v službi), cestnine (vinjete + potovanja) znaš tut na 10eur prilest.

sebas4 ::

Se bližamo realnosti. No garaž, najemnin, parkirnin.... ne potrebujem. Bo pa verjetno treba oddati še kak eur za nepredvidljive str. oz vzdrževanje (gume, zavore.....). Amortizacije same ne bi štel še enkrat, saj štejem nabavno vrednost avta, kot fiksen odhodek, ki ga porazdelim na obdobje uporabe avta.

Kako pa kaj omenjeni Suvi? Koliko stroški skočijo v primerjavi z Berlingom, ima kdo izkušnje?

jype ::

sebas4> Amortizacije same ne bi štel še enkrat, saj štejem nabavno vrednost avta, kot fiksen odhodek, ki ga porazdelim na obdobje uporabe avta.

Kaj si pa ti mislil, da amortizacija je?

krucymucy ::

Dobro so nategnili proizvajalci avtomobilov rajo za te SUV-je (X5, Q7, ML...) in "SUV-je" (Q2, sportage, tucson, 3008 ...)

Utk ::

Kako lahko primerjas sorenta in berlinga? Rabis terenca ali ne? Ce rabis, ga pac rabis, ce ne, ne glej teh brezveznih avtov in kupi enoprostorca.
In seveda pozabi da ti bo 4x4 terenc na bencin porabil 10 evrov na 100 km.

ziga1990 ::

^^Utk samo 10 litrov resno naš Suzuki Jimny pije 9 litrov in je 4x4 igračka?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

polde66 ::

Imam leto staro Suzuki Vitaro 1.6 bencin 4x4, pije 6,4 poleti pozimi 6,8 (mestne in primestne vožnje)
polde

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Kako lahko primerjas sorenta in berlinga? Rabis terenca ali ne? Ce rabis, ga pac rabis, ce ne, ne glej teh brezveznih avtov in kupi enoprostorca.
In seveda pozabi da ti bo 4x4 terenc na bencin porabil 10 evrov na 100 km.

Res je. Jaz imam passata 2.0 TDI, letnik 2016. strosek goriva/100km je 8,8€

Utk ::

Proti sorentu vitara in jimny niso kaj drugega kot igracke. Pa tudi ta dva nista dalec od 10 evrov (ne litrov, kot je nekdo prebral narobe, in ne vem zakaj bi mu pol sploh verjel da zna izracunat porabo).

Webmojster ::

S4ul3 ::

Utk je izjavil:

Proti sorentu vitara in jimny niso kaj drugega kot igracke. Pa tudi ta dva nista dalec od 10 evrov (ne litrov, kot je nekdo prebral narobe, in ne vem zakaj bi mu pol sploh verjel da zna izracunat porabo).


Sorento je za vitaro igračka. Ni ne za na cesto ne za brezpotja med tem ko vitara vsaj nekam pride :)

krucymucy ::

S4ul3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Proti sorentu vitara in jimny niso kaj drugega kot igracke. Pa tudi ta dva nista dalec od 10 evrov (ne litrov, kot je nekdo prebral narobe, in ne vem zakaj bi mu pol sploh verjel da zna izracunat porabo).


Sorento je za vitaro igračka. Ni ne za na cesto ne za brezpotja med tem ko vitara vsaj nekam pride :)


Nova vitara nikamor ne pride. Stare pa ja.

Stipex ::

sebas4 je izjavil:

Lahko kdo izračuna kakšni bi bili celotni letni/mesečni stroški, če imaš v lasti določen avtomobil. Rabljena vozila nekje do 10/14k na cesti. NPR

Kia Sorento 2.5CDRI
Kia Sorento bencin
Kia sportage
Ford Kuga
Forester
CRV
Outlender
Berlingo (bencin/dizel)

Modra si kaj od tega lastite in lahko poveste vaše izkušnje. Osebno delam tam do 8k kilometrov letno(torej verjetno bolje vzeti bencinar). Zavaroval bi osnovno+divjad+točo in asistenco. Po naravi vožnje sem nekaj vmes, ne vozim počasi, vendar ne norim po cestah. Avto bo vožen 50% po regionalkah kakih 30% AC, ostalo pa kolovozi, hribi, mestna vožnja. Dal sem Berlingota zraven na spisek, da se vidi stroškovna razlika posesti SUV-ov in "navadnih" avtov. Hvala.


To je vse Tiguan rang... Torej mini mestni terenčki, ni pravi SUV, nič posebnega za vzdrževanje. Kak liter ali dva več pokuri kot Berlingo, pa kak KW več imajo ti avti, to je pa tudi to.

... sem spregledal Sorento na seznamu. Ja to že ediši po pravem SUV, vzemi Sorento od teh na sezamu, drugače pomoje bv menjat avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Webmojster ::

krucymucy je izjavil:

S4ul3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Proti sorentu vitara in jimny niso kaj drugega kot igracke. Pa tudi ta dva nista dalec od 10 evrov (ne litrov, kot je nekdo prebral narobe, in ne vem zakaj bi mu pol sploh verjel da zna izracunat porabo).


Sorento je za vitaro igračka. Ni ne za na cesto ne za brezpotja med tem ko vitara vsaj nekam pride :)


Nova vitara nikamor ne pride. Stare pa ja.


Nikamor ne pride? :)


Pazi, pa je samo 2WD.

Stipex ::

2WD SUV je kr neki. Stran vržen keš imho, mam raje 4WD karavana :)

koyotee ::

Stipex je izjavil:

2WD SUV je kr neki. Stran vržen keš imho, mam raje 4WD karavana :)

Za vožnjo po mestu ane.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

pegasus ::

Fotr ima foresterja 2003, kot je računal, ga stane v povprečju 2eur na dan.

sebas4 ::

Hvala vsem, še par komentarjev z moje strani.

- Amortizacija je odpisana vrednost. Če strošek nakupa avta prišteješ VSEM stroškom avtomobila - vzdrževanja, porabe, servisov, papirjev..... ter od tega odbiješ kolikor iztržiš pri prodaji, ko se avta po določenem obdobju znebiš, potem si zajel celotne stroške, ki jih imaš z vozilom vključno z amortizacijo v tem obdobju, ko si imel v lasti to vozilo. Namesto da se greš neke ocene koliko, avto izgublja vsako leto na ceni. Tako dobljene celotne stroške vozila pa lahko razdeliš na leta/dneve/mesece tega obdobja ko imaš v lasti avto, in tako veš NPR koliko te avto stane na dan.

- Kupiš terenec če ga rabiš je nekdo napisal. No seveda, kupiš terenec če si ga lahko privoščiš. To pa jaz dodajam. Zato pa imamo to temo.

- 2WD me ne zanima, in mestna vožnja pri meni ne predstavlja več kot 10% vse vožnje.

- Sorento se mi resnično dopade, vendar pa ne vem če se lahko strinjam s tem, da je vse drugo igračka. Forester ali Outlender verjetno nimata manjšega prtljažnika in tudi po terenu se verjetno oba brez težav kosata s Sorentom.

- Nekega hard terenca ne potrebujem, vendar pa so določene relacije in poti, ki jih z navadnim avtom ne morem prevozit zaradi višine in pogona.

Netrunner ::

SUV oz. športni terenec ali kar je že... Razjasniti je treba kaj dejansko potrebuješ oz. si želiš. Jaz tudi kupujem SUV-a, pa ne zaradi tega kar predstavlja ampak ker se mi vizualno dopade, ker je varen in ker se voziš višje kot v klasičnem avtomobilu. Zato jaz iščem bolj one šmink SUV-e ki so čimbolj ekonomični. V to mojo kategorijo spadajo SUV-i cenovnega ranka 20-25k. Tisti ki pa so dejansko terenska vozila pa stanejo 30k + in med ednimi in drugimi je velika razlika kar se tiče mesečnih stroškov.

sebas4 ::

Saj sem dovolj jasno napisal zakaj bi si omislil SUVA. Določenih gorskih poti in terenov ne morem prevoziti z navadnim avtom. Niso pa te relacije življenjskega pomena zame, bolj pod domeno prostega časa. Pozimi zna tudi zapasti kaj snega in v klanec dober 4WD pogon tudi ni odveč, poleti da se lahko zapelješ do plaže, po kakšnem lažjem brezpotju ITD.... teh uporabnosti, ki ti jih terenec lahko nudi je še in še. Vprašanje je le če si se pripravljen odpovedat npr. prostornosti Berlinga in seči globlje v denarnico. Kot rečeno, šminkanje me ravno ne zanima, mestna vožnja tudi ne, varnost in višje sedenje pa tudi meni prija. Spet po drugi strani, menim da bi mi npr Forester lahko dobro služil pri vsem navedenem in da ne potrebujem resnično terenca tipa Patrol IP. Večino bo avto še vedno vožen po regionalkah in AC, kot sem navedel v prvem postu. Tema pa je predvsem namenjena ugotavljanju stroškov nekega mehkejšega SUVA vs "navadni avtomobili".

chucki ::

Pa ti pubec sploh veš kaj je subaru, pa kakšen pogon ima? To je eden izmed edinih avtomobilov s stalnim 4x4 pogonom. Tako, da jajca od KIE in ostalo navlako ne omenjaj. Ko, če si boš kdaj lastil subaruja, boš videl da se po snegu pelje bolje, kot po suhem. Subaru, kar se pogona tiče skoraj nima konkurence.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Utk ::

Suvi so po vseh testih in raziskavah manj varni od avtov za isto ceno in tezo, tako da ne vem od kod vam ta zblojen mit o njihovi varnosti.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Suvi so po vseh testih in raziskavah manj varni od avtov za isto ceno in tezo, tako da ne vem od kod vam ta zblojen mit o njihovi varnosti.


Od kod ti pa tebi ta podatek? Avti ki imajo 5 zvezdic gledano po Euro NCAP-u naj bi bili varni in če imam za izborati nizki klasičen avtomobil proti visokemu SUV-u raje vzamem SUV-a. Že zaradi same višine avtomobila je varneje če kakšno tele prileti vate z klasičnim avtomobilom.

Utk ::

Pa si poglej koliko zvezdic imajo suvi in ostali za isti denar. S tem da z nizkim avtom imas veliko manj moznosti, da pride sploh do nesrece, ker so veliko bolj stabilni.

chucki ::

Noro, kaj vse tukaj prebereš. Nima smisla sploh odgovarjat :)
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: chucki ()

Aston_11 ::

Kajboš sedaj trdil, da je visoko vozilo bolj stabilno od nižjega?

bauci ::

Ce kupujes SUV poglej se Nissan X-trail. Ga imam 5 let in sem super zadovoljen.

chucki ::

Saj se ne bo 200 vozil skozi ovinke. Suv so dvigjeni in pri čelnem trku to zelo pomaga. Če ima pa stalni 4x4 pa je sigurno bolj stabilen.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Utk ::

chucki je izjavil:

Noro, kaj vse tukaj prebereš. Nima smisla sploh odgovarjat :)

http://teknikensvarld.se/algtest/
Beri, da ne bos tako zabit.

chucki je izjavil:

Saj se ne bo 200 vozil skozi ovinke. Suv so dvigjeni in pri čelnem trku to zelo pomaga. Če ima pa stalni 4x4 pa je sigurno bolj stabilen.

Ce ti pride srna, se bos z nizkim avtom veliko verjetneje izognil kot s suvom, ali kaj drugega ce prileti pred tabo, ce vozis enako hitro. In za to je veliko vecja verjetnost kot za direktni celni trk z drugim avtom, kar je v bistvu zelo redko. Ce se v drvo zaletis, ti pa visina nic ne pomaga.
Za 25 jurjev za kolk dobis nekega sportaga, ki je po velikosti in varnosti v rangu megana, dobis tolk opreme v insigniji ali mondeotu, da bo ta tank proti njemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Pa si poglej koliko zvezdic imajo suvi in ostali za isti denar. S tem da z nizkim avtom imas veliko manj moznosti, da pride sploh do nesrece, ker so veliko bolj stabilni.


Dobi se SUV-e in navadne avtomobile s 5 zvezdicami cenovnega razreda 20-25k. Tako da dobiš eno in drugo za primerljiv denar. Druga tvoja trditev pa je tako mimo usekana da kar boli. Vsi avtomobili so dovolj stabilni če voziš normalno.

Kar se srne tiče pa iz SUV-a lahko prej opaziš oviro kot it nizkega avtomobila tako, da lahko hitreje reagiraš.

Najmanjša možnost nesreče je ta, da ni tele za volanom in ne stabilnost avtomobila.

Drugače pa kar se varnosti tiče SUV-a se nanašam predvsem na kontrukcijo avtomobila in ne na vso elektroniko ipd ki skrbijo da se ne zaletiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

chucki ::

Fant misli, da vsi divjamo in slalom vozimo po cesti. Ko bo pa zapeljal v graben, mu pa tudi nizek športni atomobil ne bo pomagal, ker bo na strehi. Sam bi raje sedel v 2 toni težki kravi, kot pa v neki lahki limuzini. Pa tako, kot si rekel je pregled nad okolico dosti boljši v višjem avtomobilu. Recimo kombi je super za vozit, če znaš gledat ogledala. Sam sem naredil skoraj 100.000km v njem po različnih terenih...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Netrunner ::

Kombi je zakon, sploh za dolge poti. Ko se ga enkrat navadiš ga lahko vtakneš kamorkoli :) ... ni pa ravno najbolj optimalna izbira za vsakdanjo mestno vožnjo.

juroz ::

Webmojster je izjavil:

krucymucy je izjavil:

S4ul3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Proti sorentu vitara in jimny niso kaj drugega kot igracke. Pa tudi ta dva nista dalec od 10 evrov (ne litrov, kot je nekdo prebral narobe, in ne vem zakaj bi mu pol sploh verjel da zna izracunat porabo).


Sorento je za vitaro igračka. Ni ne za na cesto ne za brezpotja med tem ko vitara vsaj nekam pride :)


Nova vitara nikamor ne pride. Stare pa ja.


Nikamor ne pride? :)


Pazi, pa je samo 2WD.


nisem vsega gledal, tista 2 'testa' do 1 minute pride tudi moj karavan. ne rabš terenca za tak teren.

sebas4 ::

Pa smo spet tam, prepiramo se o suvih in zakaj so dobri oz. niso dobri. Za božjo voljo, naj vsak kupi kar mu paše. Ta tema je namenjena vrednotenju stroškov posesti nekega mehkejšega suva nasproti posesti navadnega avtomobila (karavana, enoprostorca, limuzine.....), razreda npr. Berlingo, Megane, Astra, Mondeo, ITD

Netrunner ::

Prepiranje je na forumih žal neizogibno zaradi določenih nedozorelih uporabnikov.

Kar se stroškov tiče. Quasquai ima 215 široke pnevmatike na 16-19 platiščih (Odvisno od modela), mogoče kdo ve kakšne so cenovne razlike med pnevmatikami med 16" pa tja do 19" ? Mene moti ker onsonvi quaquai ima 16", dražji modeli ti pa takoj vtaknejo 18" ali celo 19" kar teoretično zviša ceno pnevmatike samo na račun izgleda.

smacker ::

Raje kot o stroških se vprašaj o potrebah. Kupit SUVa za 1x letno po terenu peljat in zraven celo leto jamrat nad visoko porabo je kozlarija. Če nimaš pametnih razlogov (rad višje sediš, se vsak vikend voziš po neurejenih cestah,...) potem je SUV nepotrebno zapravljanje denarja - za 12k dobiš novega megana s cca. 1500eur letnega stroška pri 8kkm in kasko zavarovanjem (kot se za nov avto spodobi).
Točni stroški so pa odvisni od vozila in načina uporabe. V splošnem lahko pričakuješ višjo porabo (teža + zračni upor). Stroški vzdrževanja podvozja so odvisni od terena kjer voziš, boš pa neprilagojen avto veliko bolj uničil na terenu kot SUVa, tak da je SUV po terenu celo cenejši. Glede na naštete modele, lahko pričakuješ nabavno ceno, zavarovanje in dajatve v rangu Mondea, kar je nekoliko dražje kot pri Meganu, Astri, Berlingu,..

Mavrik ::

A se lahko naprej zjasnite če govorite o crossoverjih (manjši, napihnjeni avti srednjega razreda kar ustreza ceni 20-25k) ali dejansko o SUV segmentu (ki se večinoma začne pri 35k in so osnovani na večjih platformah)?
The truth is rarely pure and never simple.

aerie ::

OP govori o crossoverjih. O SUV segmentu si preberi na kakšnem gozdarsem forumu.

sebas4 ::

@smacker

Dober post. No če si lastiš SUV verjetno ne boš le enkrat na leto malce zapeljal na teren, ampak to postane bolj redna domena, je pa res da je vredno razmisleka, glede na to da spada v domeno prosti čas, ali je vse skupaj vredno dodatnega denarja.

@Mavrik, avtomobili, razlogi, način uporabe, potrebe......vse je navedeno na začetku in tekom teme.

Morda kdo lahko komentira porabo oz. celotne stroške npr. med Sorento 2.5 CDRI in bencinsko različico 3.5 ali kaj so že bile.

Neka poraba tam okoli 15l (bencin) nekje bi bila še sprejemljiva, ne bi pa rad da avto pije 20+
(delam do 8k kilometrov letno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sebas4 ()

Mavrik ::

Težko ti ljudje svetujejo če uporabljaš napačen izraz (zato si pa dobil toliko mimo predlogov). Ti torej iščeš crossoverja (in ti bo lažje tudi googlat).
The truth is rarely pure and never simple.

sebas4 ::

No ja, teh izrazov imaš kolikor hočeš. Mehkejši SUV, crossover, cestni terenec..... se opravičujem, če uporabljamo napačne izraze, ampak v avtorevijah tudi uporabljajo izraz SUV za avtomobile tipa Rav4 ....

MacGyver141 ::

Utk je izjavil:

chucki je izjavil:

Noro, kaj vse tukaj prebereš. Nima smisla sploh odgovarjat :)

http://teknikensvarld.se/algtest/
Beri, da ne bos tako zabit.


Iz tvojega linka:
Nissan X-Trail dCi 130 4×4, letnik 2014, 80 km/h
Nissan Qashqai dCi 130 MT 4×4, letnik 2017, 78 km/h
Mazda CX-5 2,2 DE AWD 175 hk (19″), letnik 2014, 75 km/h

Meni to deluje zelo stabilno.

bobby ::

So ti dali veliko "koristnih" informacij.

tu imaš dva linka kjer vpišeš vrednosti in dobiš TCO
https://drive.google.com/file/d/0Bwh55j... (tle moraš ignorirat, da so vrednosti v $, pač vpišeš stroške v € in v glavi prestaviš miselnost in pa prekalkulirat je treba vrednosti

drugi
https://docs.google.com/spreadsheets/d/...


pač malo boš moral sam raziskovati,.. ker tle na forumu ne boš dobil info, ki bo ga rad, ne da se mi pa delat kalkulacije
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

sebas4 ::

@bobby

Res je, v glavnem kreg in moraliziranje - zakaj Suva. Bom prečekiral tvoje linke. Problem pa, na katerega sem naletel pri raziskovanju na tujih straneh (TCO), je da imajo drugačne dajatve, zavarovanja, cene goriv..... to si moraš vse prilagajati na naše številke, zato sem upal, da lahko dobim uporabne podatke iz izkušenj uporabnikov. Le malokdo pa je dejansko kaj napisal o stroških.

EDIT - na hitro pogledal, pa vidim da žal ni crossoverjev, morda kak podoben link z večjim naborom vozil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sebas4 ()

Heavy ::

Netrunner je izjavil:

Prepiranje je na forumih žal neizogibno zaradi določenih nedozorelih uporabnikov.

Kar se stroškov tiče. Quasquai ima 215 široke pnevmatike na 16-19 platiščih (Odvisno od modela), mogoče kdo ve kakšne so cenovne razlike med pnevmatikami med 16" pa tja do 19" ? Mene moti ker onsonvi quaquai ima 16", dražji modeli ti pa takoj vtaknejo 18" ali celo 19" kar teoretično zviša ceno pnevmatike samo na račun izgleda.


Najcenejše 16' so cca 60€+ (kitajci 5€ manj), 19' je takoj 100€+ na gumo (kitajci 90+). Je pa brezvezno dajati 19' gume gor, četudi imaš namen se po makedamu 2x letno peljat.
#TeamFelix

bobby ::

to ni spisek avtov,.. to je samo primer, vrednosti si moraš sam vstavljat za modele, ki jih želiš.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Netrunner ::

@Heavy => in to me moti :) Kupiš najcenejšega in dobiš 16" jeklena platišča, če kupiš en višji model dobiš 17", še en višji pa že 18", najdražji pa ima celo 19". Tistega ki sem jaz gledal ima 18" in to mi je totalno mimo ker se gre samo za izgled kar doprinese samo nepotrebne stroške pri vsaki menjavi gum.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9813098 (6520) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7610997 (8796) TheBlueOne
»

qashqai poraba ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13115458 (12971) polde66

Več podobnih tem